Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bejaarden achter hek in Utrecht

Viral voor Heras hekwerkDe Utrechtse politiewijkchef Van der Wal in Kanaleneiland maakt de zaken niet moeilijker dan ze zijn. Feit 1: Tijdens ramadan, het islamitische vastenfeest dat volgende week begint, verdubbelt de criminaliteit in zijn wijkie (dat zegt de agent). Feit 2: De criminelen hebben het volgens de politie, tijdens deze feestmaand vooral gemunt op bejaarden. De seniorenflat De Gasperilaan in het bijzonder. Check de perimeter. Maar de politie heeft een briljante oplossing gevonden. Niks surveilleren of boeven pakken. Een heus hekwerk gaat de de bejaarde tegen scootahdiefjes en overvallers beschermen. Wel zo makkelijk. Eigenlijk zou het hekwerk pas na de voorlichtingsavond volgende week geplaatst worden, maar het doortastende wijkbureau Zuidwest nam geen enkel risico. Welkom in de omgekeerde wereld die Nederland heet. UPDATE: Zie ook deze gedetailleerde illustratie van de huidige situatie (Dank reaguurder timmeeej1)

Reaguursels

Inloggen

Dat er een hek om onschuldige mensen wordt geplaatst, is uiteraard absurd. Maar goed, dat is niet het punt dat ik hier onder uw aandacht wil brengen.

Het punt dat ik onder uw aandacht wil brengen is dit:
Waar echter nog niet al te veel aandacht aan is besteed, zijn de volgende zinsneden in het artikel:
.
"Wijkchef politie Van der Wal wilde de hekken er in ieder geval voor het begin van de ramadan hebben. Want, zo hield hij de bewoners voor, tijdens de islamitische vastenmaand verdubbelden de afgelopen twee jaar in Kanaleneiland de criminaliteitscijfers. "
.
Dat is een interessant gegeven. Kennelijk is er hier een verband tussen een islamitisch event en het oplopen van criminaliteit: tijdens ramadan 2 keer meer criminaliteit.
.
Sterker nog:
Dit is meetbaar en hierover cijfers worden bijgehouden en deze zijn op te vragen. Ook voor andere soortgelijke wijken.
.
Ik ben heel benieuwd naar die cijfers en de gevolgtrekkingen daaruit. Ook zeer geinteresseerd ben ik naar de oorzaken onderliggend aan dit effect.
.
Je kunt toch moeilijk volhouden dat we het hier hebben over jongeren die handelen omdat ze "gediscrimineerd" worden, nietwaar? Of is die discriminatie rond de ramadan opeens 2 maal erger?
.
Wellicht is de oorzaak gelegen fellere preken, of gaan er meer mensen naar de moskee om een portie haat en/of minachting voor de westerse samenleving en haar inwoners te halen?
.
Kamervragen graag. Hoest maar eens op die cijfers.

Rest In Privacy | 12-09-07 | 19:25

Opa's en oma's van Nederland,

Kom lekker in Rotterdam wonen

De stad waar het schoon, heel en veilig is!

barrtt | 12-09-07 | 15:14

-weggejorist en opgerot-

Geertje W | 12-09-07 | 14:24

@Mikeee 11-09-07 @ 21:49: DE hek? U is Fin?

wegmetdebijstand | 12-09-07 | 10:27

@Nifelheim 12-09-07 @ 08:44: Waarom in de benen? Dat noem ik nou niet echt efficiënt gebruikmaken van je dure munitie.

wegmetdebijstand | 12-09-07 | 10:25

@Hammar 11-09-07 @ 20:54: Ik vind ze meestal ook heel geyl, ja. Vooral als ze hun islamitische outfit compenseren met het hele porno-arsenaal aan make-up. Vette mascara en glimmende lippenstift, je kent het wel.

wegmetdebijstand | 12-09-07 | 10:23

Ja de bejaarden verdienen het! Hebben een heel land opgebouwd n wo2 dus ze verdienen klappen. *sarcastische smiley* Duh. Die kansloze gozers gewoon in hun benen schieten. Onder het mom van hij bedreigde me.

Nifelheim | 12-09-07 | 08:44

Tijd voor meer paaltjes...

wisselend | 12-09-07 | 01:12

@bwahaha 11-09-07 @ 23:31 Dan is dit allemaal jouw schuld!

pronto | 12-09-07 | 00:00

Verleden jaar kwam ik 030 op zondag een politie agent op een mountain bike tegen die het aantal ingeslagen autoramen aan het tellen was. Op die zondag middag stond de teller inmiddesl op 15, maar over de gehele ramadam was het inmiddels zo rond de ~300. Hij had er zelf z'n buik van vol.
.
en vaders zit 100 m hiervandaan vroom voor de moskee een beetje dwaas voor zich uit staren .... hij kan er ook niet bij wat er gebeurd. Vind je het gek als je zo weinig intelligentie heb meegekregen maar toch thuis aan het fokken slaat.

Kleine Kut Marokaantjes met schittige blikken en een petje op ze horen er volgens PvdA minister Vogelaar allemaal bij maar van mij mogen ze morgen zo terug naar Marokko om te sjansen met lokale schapen
.

Ervarings_deskundige | 11-09-07 | 23:42

Moehaha! Heb IN de gasperilaan gewoond in Utrecht :D

bwahaha | 11-09-07 | 23:31

@ DenLangel 23.01: dan hoop ik wel dat je geen autochtoon bent anders kan je het wel vergeten!

moe de loos | 11-09-07 | 23:21

welke PvdA'ert heeft dit geniale plan weer bedacht....
ik zeg mijn studie op en wordt crimineel, dan wordt alles voor me gedaan !

DenLangel*l | 11-09-07 | 23:01

Net op 'RTL 4 in het Land'; 5 minuten nadat hun nieuwsploeg arriveerde om over dit bericht in de wijk te filmen... werd hun autoruit ingeslagen en camera gejat.
Maar Finnen zijn leuke buren hoor! Alvast prettige Ramadan gewenst!

Calastir | 11-09-07 | 22:56

Braeckensieck 11-09-07 @ 22:22

Hoop niet dat ze over 50 jaar dit over jou zeggen,"
zieltje""

kutjemuf | 11-09-07 | 22:31

Ik heb ooit in Zeist gewoond. Daar mogen ze nu echt een hek rond de bejaarden zetten. De grijze plaag heette het daar.

Braeckensieck | 11-09-07 | 22:22

Ziekmakend nieuws. Wilders for president.

wegmetdebijstand | 11-09-07 | 22:21

G-unite 11-09-07 @ 21:48
Tegen wie had je het brada ?
-edit u -

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 22:08

@mikeee
.
Het hek wat geplaatst is is een goed hek, in beton gestord en met beugels aan de muur vastgemaakt. Maarrrrrrrrrrrrr...... Alles kan kapot. En tegen dat volk kun je niks ontwerpen wat ze niet kapot krijgen.

Hoosbui | 11-09-07 | 21:58

Winnie v/d Wal (bijnaam winnie de poe) is wijkagent van hoog chatharijne geweest, toen pakte hij die teringlijders hard aan, nu pakt hij de verkeerde mensen aan. Flink hoor om bejaarde mensen hun vrijheid te beroven. Vroeger had ik respekt voor je , nu allen maar medelijden en minachting. Hoop niet dat jou ouders daar wonen. steek dit maar in je zak lutser

kutjemuf | 11-09-07 | 21:53

Alle comments tot nu toe doorgelezen en er springt er ééntje uit, deze:

Bob Sleeuwijk 11-09-07 @ 13:55

oma is terug in auschwitsch
Hoe waar...
Hoe verschrikkelijk...
*verlaat zachtjes huilend het pand*

Bert M. | 11-09-07 | 21:51

@ Hoosbui
Blijkbaar is de hek die jullie geplaatst hebben ÒF niet goed genoeg ontworpen ÒF inmiddels weer half-gesloopt.
Lees maar de reactie van ooggetuige timmeeej1 11-09-07 @ 18:23

Mikeee | 11-09-07 | 21:49

@Bigi

DAT is het toppunt van integratie mati!

Hulde.

G-unite | 11-09-07 | 21:48

Hammar 11-09-07 @ 20:44
Twee antwoorden.
1) Ik weet niet welke kringen de uwe zijn ..... eeeeh Hammar. (kijken of je de klassiekers kent). De lekkerste en "kewlste" meiden zijn doorgaans de domste is mijn ervaring en die eindigen doorgaans of goed omdat ze uiteindelijk een idioot vinden die ze onderhouden, of als kapster, achter de kassa bij de Hema of in een andere baan met grootse perspektieven.
Hetzelfde geldt voor die bijdehandjes van het mannelijk geslacht. vroeger op sgool de allerkewlste en nu 20 jaar later halen ze bij mij de vuilnisbakken op of scheppen ze mijn rioolput leeg. Wraak is zoet.
2) Mijn jiddish Amsterdams is prima in orde maar ik vind het triest om te zien dat het joodse erfgoed, wat toch een groot deel van de Amsterdamse volkscultuur bepaalde, helemaal aan het verdwijnen is.

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 21:45

aanvulling @ mijzelf 11-09-07 @ 21:43

...... om flink te schelden op die kutmarokkanen. EN natuurlijk onze geweldige bestuurders en de prinsemarij.

RightOfMind | 11-09-07 | 21:44

Wat ik toch niet snap.... het artikel doet geloven dat het hier om een groot hek helemaal om het gebouw heen is. Toch is hier al een aantal malen gezegd, dat het hier slechts om twee hekken gaat die enkel en alleen bedoeld zijn om sluip- en vluchtroutes af te sluiten. En nog steeds gaan hier een aantal reaguurders aan dat gegeven voorbij. Neemt niet weg dat het weer een prima gelegenheid is om flink te schelden op die kutmarokkanen.

RightOfMind | 11-09-07 | 21:43

Waarom dat hek? zet ze dan gewoon even achter de tralies voor een maand,dan hoeft de gewone burger niet voor dat hek te betalen.
Dan kunnen die rukkers gewoon verder gaan met flitsen langs de Atjes veel veiliger toch?
beetje omgekeerde wereld, maarja de meesten gekken liepen toch al vrij rond.

wouter wood | 11-09-07 | 21:37

@ Hammar

Ben je nu sereneus?

Hoosbui | 11-09-07 | 21:17

@ Hoosbui 20:23

Het ligt anders met dat hek dan in het bericht staat he? Dat dacht ik al. Veel maatregelen zijn bedoeld om puur Nederlandse gespuis onder controle te houden. Alsof de moslim wereld het hooliganism heeft uitgevonden, ha! ....

Hammar | 11-09-07 | 21:09

@ Bigi Bana Boy

Als je zo dol bent op Jiddisch, dan kun je terecht op het Nino, Nederlands instituut van het Nabije Oosten, faculteit letteren van de Leidse Universiteit. Aan de Witte Singel, zoek maar.

Hammar | 11-09-07 | 21:04

De nieuwe Gazastrook is geboren...

Mr Veurburkmoezz | 11-09-07 | 21:01

Dutch Wax 18:57

Nou, wat let jou nou om een actie te beginnen op basis van de bevindingen van die wijkchef? Frappez toujours is dan het devies. Je begint te zeiken hierover bij de instanties en je stopt niet, je houdt niet op, frappez toujours, je blijft hameren op de noodzaak van realisme.

Hammar | 11-09-07 | 21:01

Daar weten die Finnen vast wel een soort Von Schlieffen plan
voor te bedenken...

en.wikipedia.org/wiki/Schlieffen_Plan

Wordt het niet eens tijd dat de Utregse Hermandad het geweldsmonopolie gaat handhaven!

Rest In Privacy | 11-09-07 | 20:58

@ Shalome 17:50

Jij kent het duistere Breda niet, vol haat jegens alles wat niet plat denkt en praat en niet van Geer en Goor en Franske Bauer en Corrie plus ooit de Rekels houdt, zoveel is duidelijk.

Hammar | 11-09-07 | 20:57

Dejavu voor de bejaarden, lijkt me echt heel gezellig voor ze, pak verdomme die kut criminelen maar eens aan, wat ze nu doen, en daar zijn in nederland heel goed in, is symtoombestrijding ! lutsers !

deFiscus | 11-09-07 | 20:56

@ Mokum kosher 16:55

De meisjes met hoofddoekjes die ik zie in Den Haag, op Holland Spoor en in de trein zijn meestal helemaal niet chagrijnig. Ze kijken soms eerder hoopvol of die Hollander hen misschien opmerkt en hen mooi vindt, dat eerder. Ze zijn meestal ook helemaal niet lelijk, ondanks hun vreemde uitmonstering alsof ze zo uit een ottomaans turkse harem zijn weggelopen, integendeel.

Hammar | 11-09-07 | 20:54

@ Shalome 16:28

Die twee dingen, bekrompenheid en gemakzucht, die zijn wel erg gewoon Nederlands hoor!

Hammar | 11-09-07 | 20:48

@ Bigi Bana Boy 16:03

Jij moet in heel andere kringen leven dan ik. Naar mijn ervaring zijn het juist de mooiste en meest kewle meiden die iets beginnen met een knappe mocro. Tegenwoordig ben ik wakker genoeg om te zien dat het -helaas- toch weer een gluiperd is.

Hammar | 11-09-07 | 20:44

@ Bello 15:53

Een vriendin van mij wou toch geen onderwijzeres worden na de pedagogische academie, te weinig maatschappijhervormend, dus ging ze bij de reclassering. Het eerste wat ze deed was een relatie beginnen met zo'n zielige achtergestelde gedetineerde. Ik zie hem nog naast haar bij mij op de bank zitten toen hij weer los mocht. Wat een oliedomme maar wel doortrapte kleaut van een crimineel, doortrapter en gehaaider dan zij natuurlijk, maar nou ja, neuqen zal hij wel gekund hebben ja, zucht van moedeloosheid om zoveel onnozelheid bij een verder heel aardige meid....

Hammar | 11-09-07 | 20:39

@ behangdelul 15:46

Het lijkt me logisch dat hollandse meiden die het met rifapen doen een gouden ketting om hebben met een naam van de juweliersaanbieding zoals Samantha en Sabrina. Anders vergeten ze immers hoe ze niet heten.

Hammar | 11-09-07 | 20:33

Hallo reaguurdes en ander volk.

Dit bericht maakte mij hard aan het lachen, en ik zal jullie vertellen waarom.

Ik ben werkzaam bij de firma die dit hek geplaatst heeft. Sterker nog ik heb het hek geplaatst. Dit is idd om de reden die hier al een paar keer te lezen is dat deze weg gebruikt word als vlucht route. Als de dieven iets gestolen hebben dan gaan ze op een scooter op de vlucht voor de politie, en dan is dit hun vrije gang. De scooters kunnen hier nl. wel doorheen alleen de politie auto's die volgen passen hier niet tussendoor.

Ik kan me voorstellen dat de bewoners het plaatsen van het hek niet grappig vonden. Daar zij zelf veelvuldig gebruik maken van deze vluchtroute. En dan niet om boodschappen te doen zeg maar.

Toen wij begonnen met plaatsen van het hek werd het al snel druk om ons heen. We werden nl. bedreigd door de bewoners dat als we door zouden gaan dat het dan slecht af zou lopen met ons. Ook zeiden ze dat het hek er dezelfde avond nog uit zou liggen. De situatie liep dusdanig uit de hand dat we onder politie begeleiding het werk af moesten maken.

Mensen het is toch te zot voor woorden dat dit op deze manier moet. Ik snap dat het overleg nog niet plaats heeft gevonden, maar dat is geen vrijbrief om dan maar mensen te gaan bedreigen enz.

Inmiddels is het hek nog beter vast gezet aangezien ze het al aardig ver los hadden. En het mooiste is dat het maar een tijdelijk hek is.

Hoosbui | 11-09-07 | 20:23

Ramadan, islamitisch varkensfeest, wanneer begint dat?

LifeCatcher | 11-09-07 | 20:18

@koerbagh
Zodra er iets te zien is, behalve een hek en twee muren dan ga ik wel even met de camera aan de slag.

timmeeej1 | 11-09-07 | 20:14

Ze hebben het al bijna goed, nu moet iemand ze nog vertellen dat dat hek om die Finnen moet en niet om die bejaarden ...

Fumando | 11-09-07 | 20:14

Winnie de Poe je staat op geen stijl. LULLO

kutjemuf | 11-09-07 | 20:09

Dat hekwerk neemt veel te veel ruimte rond het gebouw mee. Dat is Fins gebied! Het lijkt Israël wel. 't Moet niet gekker worden.

Zoetwaterpanharing | 11-09-07 | 19:58

Bigi Bana Boy 11-09-07 @ 19:33
Ik ken, als geboren Amsterdamse, ook nog veel van die Jiddishe woorden maar inderdaad, op mijn werk de jonge mensen kijken je aan op zo'n manier, van waar heb je het over. Jammer. Moet er wel bij zeggen dat ik met heel veel provincialen werk, kunnen ze ook niets aan doen natuurlijk, maar toch.

Elisabeth2 | 11-09-07 | 19:44

Een beetje off topic maar het schijnt dat het Amsterdamse jiddisch langzamerhand aan het verdwijnen is doordat (allochtone) jongeren het niet meer leren maar hun eigen woorden introduceren. Nou ben ik daar niet per definitie tegen en heb daar zelf ook aan meegedaan (jaha stelletje GS boelers ...) maar het stemt mij toch wat melancholiek. Een levende taal ontwikkelt zich altijd en er heeft nooit zoiets als een zuiver Nederlands bestaan maar toch ... Het is gek dat een hele hoop Amsterdammers dat oude jiddish niet meer snappen. Nebbish, dat is het.

* Snel DVD van Sjonnie Jordaan opzet *

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 19:33

Shalome 11-09-07 @ 16:28
Bedankt voor je uitvoerige antwoord. Ik herken helemaal wat je schrijft en kan niet anders zeggen dan dat je gelijk hebt. Toch blijf ik nog steeds met vragen achter maar ik ga daar verder maar niet over door zeuren, anders wordt het wellicht te persoonlijk.

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 19:27

Laat die Hakbars maar schuiven... BAH!

Gary Glitter | 11-09-07 | 19:17

@timmeeej1 11-09-07 @ 18:23:
Doe eens echt stoer, pak de camera van je papa of mama of je eigen mobieltje en ga daar nou eens wat plaatjes van schieten en pleur die dan in de dumpert.

koerbagh ® | 11-09-07 | 19:07

Weer een reden om op Wilders te gaan stemmen. <BR>Wijkchef politie Van der Wal wilde de hekken er in ieder geval voor het begin van de ramadan hebben. Want, zo hield hij de bewoners voor, tijdens de islamitische vastenmaand verdubbelden de afgelopen twee jaar in Kanaleneiland de criminaliteitscijfers. Een rechtstreeks verband is aangetoond tussen de islam en criminaliteit.

DutchWax | 11-09-07 | 18:57

Beetje de omgedraaide wereld, moet je niet een hek bouwen om de boesdoeners ipv een hek om de onschuldigen?

Het_leuke_zuiden | 11-09-07 | 18:28

Haha, ik zag net een jochie van 12/14 zichzelf tussen het hek en de muur door proppen en hij kon er gewoon langs

timmeeej1 | 11-09-07 | 18:23

Mokum Kosher 11-09-07 @ 16:55

En het grootste nadeel van die beperktheid, is dat moslims zich niets kunnen voorstellen bij mensen die anders in elkaar steken of anders denken. Hun angst, hun paniek, hun haat en hun vrees voor dreigende vijanden projecteren ze op anderen en in 0031 op ons. Op ons slome Nederlanders. En man, wat kunnen die haten, die lui. Het heeft toch wel 15 jaar geduurd voordat ik eraan was gewend om zo gehaat te worden. Dat soort haat kende ik helemaal niet. En van de weeromstuit zijn zij doodsbenauwd omdat ze denken dat wij hun net zo hard haten dat wij hun naar het leven staan. Dat was niet het geval, dat wantrouwden ze (was hun niet bekend), dus zijn ze net zo lang gaan spartelen en treiteren totdat ze inderdaad wrevelige oppositie kregen. He he, eindelijk zaten de moslims weer op bekend terrein. Wat zich nu voltrekt qua grimmige tegenstand in Nederland, dat herkennen ze tenminste.

Shalome | 11-09-07 | 17:50

Wat komen ze jatten dan? De maaltijden van tafeltje dekje?

ziekehond | 11-09-07 | 17:43

Sommige bejaarden worden tegenwoordig boos als ze beroofd worden. Dus is het hek er geplaatst om de kansjongeren te beschermenhttp://www.waarmaarraar.nl/pages/re/17633/Bejaarde_vrouw_slaat_overvaller_de_lift_uit.html

hollandswyffie | 11-09-07 | 17:35

De bejaarden hadden daar beter niet kunnen gaan wonen :D

Het hek staat er trouwens al sinds vorige zaterdag en er waren gisterenavond al mannen bezig om het hek te repareren :D

timmeeej1 | 11-09-07 | 17:17

4 jaar in Helsinki gestudeerd, geen hek gezien.

KaleKenny69 | 11-09-07 | 17:16

Wat een kudtland

huftur | 11-09-07 | 17:12

DJTriest 11-09-07 @ 17:02

Ik ben het met je eens dat Vogelaar een volkomen dwaze vrouw is. Ze heeft totaal geen weet van de 21ste eeuw, van de nieuwe maatschappij, en probeert oude ideeën weer opnieuw uit die allang als 'imbeciel' staan geboekstaafd. Zou ze ook een petroleumkachel hebben?

Shalome | 11-09-07 | 17:09

haal dat bedankje maar weer weg brusselmans

Conan de Rabarber | 11-09-07 | 17:06

Shalome 11-09-07 @ 16:42
Maar je moet je wel realiseren dat mevrouw Vogelaersch de verfkwast ter hand gaat nemen om de boel weer een beetje op te leuken! Als Vogelaersch klaar is met schilderen gaat de zon in Amsterdam weer schijnen! Hippies eindelijk weer op de Dam, van blijdschap huilende Moslims vallen de vrolijk dansende homo's in de armen, Johnny Jordaan schalt weer door de Jordaan, wielklemmen behoren tot het verleden, stadsdeelraden woden opgeheven... kortom het feest is weer compleet als Vogelaersch klaar is met schilderen en opleuken.

DJTriest | 11-09-07 | 17:02

Opa en Oma,
Buiten het hek: Burka verplicht!!!!

s.c.himmel | 11-09-07 | 17:00

@Shalome: Ik ben het helemaal met je eens. Het is de beperktheid van hun leefwereld, hun denkwereld en denkvermogen. Ze weten niet beter en ze leren ook niets anders. Want de imam in de moskee zal niet vertellen om de wereld in te trekken en op te gaan in de massa en te ontdekken. De imam vertelt ze doodleuk dat ze juist apart moeten blijven leven en apart van de kafirs. En helaas lopen ze achter hun zogenaamde religieuze leiders aan. En helaas was het mij ook al opgevallen dat veel meisjes met hoofddoek inderdaad vaak chagrijnig zijn. Helaas.. Al met al.. IK ben het gewoon met je eens.

Mokum Kosher | 11-09-07 | 16:55

timmeeej1 11-09-07 @ 16:51
Ooooh.. en wat nu? De bejaarden kunnen dus beter binnenblijven tijdens de Ramadan?

DJTriest | 11-09-07 | 16:55

Mijn eerste reactie ooit en ik wordt al bedankt ik het nieuwsbericht :D

Jammer dat mijn reactie verder niet echt gelezen is. Er staat dus GEEN hek om de flat, maar een klein hekje in een poortje NAAST de flat. Er is maar 1 poortje afgesloten.

Dat is NIET gedaan om de flat (en bejaarden) te beveiligen, want er zijn nog zat toegangswegen tot de flat. Het is gedaan om een veel gebruikte vluchtroute af te sluiten.

timmeeej1 | 11-09-07 | 16:51

Mokum Kosher 11-09-07 @ 16:33

Ik heb je treurige opsomming gezien. Ik zou er ook tientallen aan toe kunnen voegen uit eigen directe en indirecte ervaring, maar dat wangedrag is niet eens mijn belangrijkste bezwaar. Het is te massaal om héél makkelijk te beschaven, maar dat zou uiteindelijk nog wel eens kunnen lukken. Maar die halstarrige beperktheid, dát is een struikelblok als een mammoet. De trots om hun eigen rafelige verenpak af te leggen en te vervangen voor een modern jasje. Die Prada's en Nikes zeggen me ruk: dat is typisch Afrikaanse 'kijk mij 's'-showerij. Maar het gemak waarmee ze zich massaal in 6de eeuwse kleren blijven hullen en het natuurlijke evolutieproces van de mens aan alle kanten dichtstoppen. Als de dood voor wat anders, wat nieuws. Daarom moeten hier ook al die wijken eruit zien als thuis en ze precies hetzelfde te eten kunnen kopen, anders gaan ze hyperventileren.
En dat in mijn stad, Amsterdam. Jemig: vrijhaven die altijd zo enorm geliefd was. Nu spreek ik overal ter wereld mensen die betreuren dat Amsterdam met het jaar afzakt, met die explosie van aartsconservatieve djellaba-baarden en hoofddoeken met chagrijnige muilen eronder. Ik treur met ze mee. Hier wordt een eeuwenoude traditie van vrije geesten om zeep geholpen door schijterds.

Shalome | 11-09-07 | 16:42

@ DJTriest 11-09-07 @ 16:37
Helemaal mee eens. En ik vind dat als gewaarschuwde Anita's toch aanleggen met een rifaap o.i.d., dat ze direct kaalgeknipt moeten worden op straat. Oude methodes werken het beste.

Bokassa | 11-09-07 | 16:39

Kunnen we de lieve meisjes van Nederland dan niet beter op school en reeds vanaf groep 1 waarschuwen voor boze Marokkanen?? Met van die grote postbus 51 posters en foto's van enge criminele Marokkanen met gefotosoepte Dracula tandjes en en lange puistige piemols zonder voorhuid maar met griezelige weerhaken? Onder sfeervolle doch waarschuwende begeleiding van digitale opnames van hun sissende en vervaarlijk klokkende keelklanken. Ik bedoel... onze kindertjes moeten toch in bescherming worden genomen voor het te laat is? Wie doet er wat?

DJTriest | 11-09-07 | 16:37

Een hek om elke Finex-woning zou beter zijn.

Mr. C. Delicti | 11-09-07 | 16:35

Je moet wel respect hebben voor hun cultuur. Ze zijn gewend om alles met elkaar te delen tijdens de ramadan, dat kun je ze niet kwalijk nemen. Het is goed dat er een hek om al dat racistische ouderentuig is gezet.

Bokassa | 11-09-07 | 16:34

@Shalome: Nou dat zei ik ook, maar dan aan de hand van praktijkvoorbeelden.. ;-)

Mokum Kosher | 11-09-07 | 16:33

Bigi Bana Boy 11-09-07 @ 16:03

Je bedoelt of ik vanuit een persoonlijke vengeance ageer? Ik moet zeggen dat het verschil tussen mijn gymnasiale kringen en de Arabieren/berbers op de straat hemelsbreed was/is. Ik was beslist verbijsterd dat er zulk soort mensen bestonden. Maar daar wende ik op een gegeven moment wel aan, aan die volslagen verknipte houding van ze t.a.v. van geweld en seksualiteit.
Wat me wél buitensporig ergert, is hun complete gebrek aan nieuwsgierigheid. Hun lafheid, hun angst voor alles wat anders is, hun vastgeroeste indolentie. Het druist in tegen alles wat ik heb geleerd: in mijn opvoeding en scholing ben ik gedrild op openheid en nieuwsgierigheid. Het is onvoorstelbaar wat de wereld te bieden heeft, maar moslims blijven in dat ene miezerige piepkleine kringetje draaien alsof hun linkervoet is vastgespijkerd. En roep nu niet 'dat doen Hollanders ook' want zelfs de beperktste boeren uit Twente zijn nog een zee van verlichting met hen vergeleken.
Ergo zie ik dat de trechtervormige ontwikkeling van Nederland nu in spiegelbeeld keren. Moslims brengen duisternis, vreugdeloosheid, geweld, benepenheid, onderdrukking. En ik vind ze gemakzuchtig. Kwaken eenvoudigweg superioriteit omdat zij hetzelfde geloof aanhangen als die paar lui die zich 1000 jaar geleden met wiskunde bezighielden. Ik geloof echter niet dat het de islam is die hen gemakzuchtig maakt (bekeken vanuit mijn westerse ogen). Zij zijn zelf zo, en zo richten zij hun godsdienst in. Zij boetseren en kneden hun godsdienst naar hun eigen believen and it ain't pretty.
Voilá, de twee dingen die ik het meest verafschuw. Bekrompenheid en gemakzucht.

Shalome | 11-09-07 | 16:28

@Bigi Bana Boy 11-09-07 @ 16:19

Je vindt ze wel, alleen is het niet de eerste avond neuken.... zowel,moet je je toch eens afvragen of ze liegt :P

Behangdelul | 11-09-07 | 16:25

Is dat niet wat voor de commerciële omroepen, een programma waar je de discussie ziet, een lagerhuis zeg maar. Dat je de betrokken ambtenaren kunt volgen, opdat je iets hebt als referentie hoe dingen aan te pakken c.q. op te lossen.

In dit geval, “ok doen we het zo, Harry jij regelt wat heras, Pietje jij doet het razorwire gebeuren regelen, gekke gerrit jij hangslotje en niet vergeten een duplicaatje van het sleutel te vragen. Ok mensen? Zetten we volgende week maandag de bejaarden achter het hek, geertje jij regelt wat kratten bier voor tijden het werk, doe ik de lunch. Alles toppie? Nog vragen? Koffie iemand?” lijkt me verdomd interessant zo een programma van de betere functie bekleders de denkers zeg maar.

Reverend Ray | 11-09-07 | 16:25

@Bigi Bana Boy 11-09-07 @ 16:03

Goeie post.

bello | 11-09-07 | 16:20

Ach, onze kwetsbaren in deze samenleving hebben al een sperrzeit onder d enieuwe bezetting,prikkeldraad maar een kleine stap, we leren t nooit

eyric | 11-09-07 | 16:20

Behangdelul 11-09-07 @ 16:08
Ach, als ze met een Nederlandse Tyrone, Denzel, Tygo of Kevin heeft gewipt is dat dan zo veel beter ?
Ik bedoel zelf wij negerTs noemen onze kinderen niet zo :-)
Geintje maar een probleem is wel dat je in Nederland, dankzij de Opzij, Viva e.d., helemaal geen meiden meer van 25 vindt die al niet minstens met 20 man geneuqt hebben. En dan nog hoge eisen aan jou stellen ook.

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 16:19

@DJTriest: Valt wel mee. TIjdens de zomermaanden zit de hele familie daar en kan je rustig sweet loving ervaren. ;-)

Mokum Kosher | 11-09-07 | 16:18

Mokum Kosher 11-09-07 @ 16:14
Alleen wel jammer dat je dan alras papa en broertjes met doorgeladen pistool aan de deur krijgt.

DJTriest | 11-09-07 | 16:15

Dus onder verantwoordelijkheid van Ter Horst zet de politie preventief hekken neer omdat de ramadan eraan komt en het bewezen is dat de lokale finnen dan meer roven en stelen. Volgens Vogelaar is er geen connectie tussen de islam en de criminele finnen??
Dit roept om een grote zak met geld voor de finnen aldaar.
Of toch wat doen aan de voortgaande invasie van riffinnen en ander moslimtuig.
Ssssst sluit die bejaarden nou maar op anders radicaliseren die finnen nog.
Wat een kudt politiek.

capo | 11-09-07 | 16:15

@Behangdelul: Toch kan ik je Turkse meisjes wel aanraden mijn beste.. Sweet loving!

Mokum Kosher | 11-09-07 | 16:14

Ik vraag me af wanneer officieel erkend mag worden, dat inteelt bij de Berbers voor veel problemen zorgt. Is het daar nog te vroeg voor? OK, wachten we nog een maandje of drie.

Het CDA | 11-09-07 | 16:13

@Bigi Bana Boy 11-09-07 @ 16:03 & Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:59
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar zodra er een mocro of turks in heeft zitten roeren dan mot ik het al niet meer.... gadverdamme...

Behangdelul | 11-09-07 | 16:13

@Wickie de Viking 11-09-07 @ 15:04<br />
Beste betoog van alle reacties! Hulde.<br />.<br />
@Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:19<br />
Groot gelijk. Als zo'n rifaap zijn vriendin staat af te rossen ben ik de laatste die te hulp schiet. Zo'n wijf verdient niet beter, want ze is door haar familie, vrienden en kennissen gewaarschuwd. Maar wat zegt zo'n domme hoer? "Hij is niet zo". Nee, totdat haar ogen dichtgedopt worden...

Eagle_Eye | 11-09-07 | 16:09

@Bigi Bana Boy 11-09-07 @ 16:03 & Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:59
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar zodra er een mocro of turks in heeft zitten roeren dan mot ik het al niet meer.... gadverdamme...

Behangdelul | 11-09-07 | 16:08

@Bigi Bana Boy: Goed punt. Je hebt helemaal gelijk. Als ik als MK zou zeggen dat ik geen Turkse vrouw zou willen dan ben ik meteen een Wildersaanhanger of nog erger. Want dat kan je toch echt niet zeggen in Nederland. Maar binnen de Turkse gemeenschap ken ik genoeg askimlar (schatjes) die er gewoon voor uitkomen dat het alleen maar een Turk kan en mag zijn. Jammer... maarre ik voel me wel gediscrimineerd. En onder joden geldt natuurlijk hetzelfde. Trouwen doe je met een braaf joodsch meisje met pruik.. Bah!

Mokum Kosher | 11-09-07 | 16:07

Hekken zijn op zich best een idee. Maar die moet je dan wel om de juiste gebieden heen zetten. Gettovorming is onvermijdelijk, ook in Nederland. En je kunt het mensen niet kwalijk nemen om zover mogelijk uit de buurt te wonen van volk met roots in het Rif-gebergte. Zonde, had veel mooier geweest als het niet zo zou hoeven.

De Vrolijke Kaafir© | 11-09-07 | 16:05

Wat mooier zou zijn, in mijn ogen… is een gracht, met ophaalbrug, deden we vroeger ook. Een mooi stukje houten brug, het misstaat niet. Voordeel is ook dat je optochten van flikkers en potten kunt organiseren in die gracht. Ook leuk voor die bejaarden, opdat ze zien waar ze voor gezwoegd hebben al die jaren.

Eventueel flikker je er nog wat koikarpers in, om te voeren, houd ze van de straat die bejaarden, anders staan ze om de haverklap om de sleutel van het hek te zeiken, of in dit geval staat er een eikelbeiter als een bezetene die brug omhoog en omlaag te draaien.

Reverend Ray | 11-09-07 | 16:04

Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:44
Het zijn wel doorgaans de kansarmere Anita's van deze wereld die met mocro's omgaan. In die zin heb ik wel wat compassie met ze want ze zijn simpelweg te eenvoudig van geest om te begrijpen waar ze mee bezig zijn. Ik ken ze maar al te goed en geloof me het zijn niet de meest succesvolle en getalenteerde meisjes die vallen voor mocro's. Het trieste is dat ze er zelf nog van verwachten ook. Hetzelfde zie je, maar in een andere vorm, met Turken. Omdat die anders in elkaar zitten bedoelen ze het af en toe nog wel goed met hun Nederlandse vriendinnen maar als het op trouwen aankomt dan is de loyaliteit jegens de familie en/of de cutuur toch sterker en kiezen ze, vaak tegen hun wil, toch voor een schele analfabete inteelt trut uit het dorp van hun ouders in Anatolië. Hoe je wend of keert, er zijn maar weinigen die permanent voor een echte toekomst met een Nederlands meisje kiezen.
Hetzelfde heb ik overigens, eerlijk is eerlijk, ook wel zien gebeuren met de wat traditionelere joodse jongens. Wel goed om mee te neuqen maar trouwen doe je in je eigen kring. Imho is dat gewoon een vorm van op ons gericht racisme.

Waarmee, en het is bot om het zo te zeggen, Nederlandse vriendinnetjes tot neukobjekten tot het moment dat je gaat trouwen kunnen worden beschouwd.
Je zou willen dat je die meisjes dat aan hun verstand kon brengen,

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 16:03

Mooie tekening. Vooral het subtiel rode 'Finnen' op de kaart maakt het mooi af :)

fluh | 11-09-07 | 16:02

Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:30
Je hebt volkomen gelijk. Daar hebben we inderdaad politie voor. Alleen een beetje jammer dat onze VMBO-agenten geen tijd en geen zin hebben om het criminele analfabete rifgespuis op te pakken. Mijn post waarin ik blijk geef van mijn onderhuidse woede en verzucht om een harde aanpak is reeds weggejorist. Zo gaat dat in het Gristelijke Nederland van vandaag. Wij dienen kennelijk ieder uur boete te doen en onze vijand tot in lengte van jaren de andere wang toe te keren. Tot ons boter-kaas en eierenvolk uiteindelijk in de minderheid is en op volledig democratische wijze (meerderheid van stemmen) een spuitje toegediend kan krijgen. Of stenigen.. dat zou natuurlijk ook goed kunnen.

DJTriest | 11-09-07 | 16:00

@bello: I certainly do.. ;-)

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:59

@Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:56

ROFFEL! ( Verbazend wat ze doen voor een 3310 en een pakje Marlboro light )

But you get my drift.

bello | 11-09-07 | 15:58

Tog eigenlijk best goed dat "de" gemeenschap nu eindelijk eens wat afweer genereert jegens die terrorbejaarden.
Was dat een half centennium eerder gebeurd hadden "we" die moffen (daarvoor) niet nodig gehad.

widtvoet | 11-09-07 | 15:58

@"UPDATE: Zie ook deze gedetailleerde illustratie van de huidige situatie (Dank reaguurder timmeeej1)"

Dat klopt natuurlijk niet helemaal, want dat tekeningetje impliceert dat die gastjes netjes over de paadjes lopen.

koerbagh ® | 11-09-07 | 15:57

@bello: Doe mij zo'n sletje aub???!!!!!

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:56

@Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:44

Moeten we natuurlijk wel in ogenschouw nemen dat het uiteraard vaak gaat om wel heel erg domme sub- vmbo mutsjes die zich met dat soort geteisem inlaten.

Niet altijd waar: , er zijn een verbazend aantal intelligente vrouwen/meiskes die een zwaar foute gozer heeeeel spannend vinden. Ik heb dit in mijn eigen vriendenkring meegemaakt.... verbijsterend.

Maar goed, die oliedomme mutsen blijf je houden. Er is altijd wel een breezah met brein zo groot als een erwt die gelijk zwicht voor 'die mooie bruine ogen' en een mobiel telefoontje. Totdat het echte werk begint en ze mag zuigen en slikken op een parkeerplaats en daarna alsnog klappen krijgt.

bello | 11-09-07 | 15:53

Met Jamerdan zie je de Finnen ook altijd problemen maken in de bios. Ik kijk niet meer op van dit nieuws.

Keaning_Radboud | 11-09-07 | 15:51

Ram me dan! = uitnodiging?

Bob Paalhout | 11-09-07 | 15:51

Nu zijn het de bejaarden, anderdaags staat er hekken achter de vangrails en in de berm van de hoofdwegen… verder hebben geen problemen met de leefbaarheid, dat niet. In het verkeer is het best te doen, daar hebben we een miljoen dienders voor namelijk, aan de andere kant van de toekomstige hekken echter…

Reverend Ray | 11-09-07 | 15:50

@Behangdelul: Ik kan niets anders zeggen dan dat U een punt (.) heeft.

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:49

@Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:44

Nee maar dat zeg ik wel ;)
Ik walg er ook van, maar goed, het valt me wel altijd op dat het van die hoeren zijn met een gouden ketting om de nek met daarop Tamara, Sabrine etc.... en ze zijn nog net niet verstandelijk gehandicapt.... moet je overigens wel zijn als je je zo wilt laten behandelen....

Behangdelul | 11-09-07 | 15:46

Daarom heet dat feest "Ram me dan"??

Mikeee | 11-09-07 | 15:44

@Behangdelul: Dat zeg ik niet. Zij moeten het helemaal zelf weten. Maar het zet je wel te denken hoe zulke meisjes toch altijd met zulke loosers (Nederlands of anders) eindigen. Ze hebben grote monden over emancipatie en zich niet laten slaan, maar het overkomt ze wel en volgend jaar spelen ze de hoer om hem financieel bij te staan.. Dah!! Ze zijn al genoeg gestraft lijkt mij.

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:44

Reverend Ray 11-09-07 @ 15:41
Dat dachten Honecker en Mielke waarschijnlijk destijds ook :-)

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 15:42

ik vind het best knap via welke wegen elke topic altijd weer wel ergens op Geert Wilders uitkomt.......

overVecht | 11-09-07 | 15:42

Bigi Bana Boy 11-09-07 @ 15:37, lekker belangrijk wat men aan de andere kant van de hekken schreeuwt.

Reverend Ray | 11-09-07 | 15:41

Dat wat Wilders al jaren wil, doet zo een corps dan even zonder overleg. Het kan dus wel. Enkel nog verplaatsen en verlengen. Gezamenlijk project voor de grens corpsen zeg ik.

Reverend Ray | 11-09-07 | 15:39

@Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:30

En na de burgeroorlog scheren we die hoertjes wel kaal.... beetje zeulen met de vijand... pffft..

Behangdelul | 11-09-07 | 15:38

Reverend Ray 11-09-07 @ 15:34
Hekken rond de grens ? Gegarandeerd dat je dan binnen een paar maanden in Belgie een Amerikaanse president op bezoek krijgt die vanaf een platform "Ieke benne Hollander" over het hek richting Nederland gaat staan te schreeuwen.

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 15:37

-weggejorist-

Lizzard | 11-09-07 | 15:35

@Dr.Bob: Gelukkig las ik jouw post nog net op tijd... Ha ha ha....

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:34

Overigens lijkt me dit wel een oplossing, maar dan op grotere schaal. Bijvoorbeeld de hekken op de Nederlandse grens. Ik noem maar wat, zelfde principe echter groter bereik zeg maar.

Ik had al gezegd dat Nederland verloren is met de debielen welke het aan het roer heeft toch? Nou, bij deze dan.

Reverend Ray | 11-09-07 | 15:34

-weggejorist-

Dr.Bob | 11-09-07 | 15:32

@DJTriest: Ach ja.... we zouden dat kunnen doen, maar ja dan word je in dit land vet gestraft. Dan wel. Kijk, ik denk dan toch maar "daar heb je de politie voor." Ik wil mij namelijk niet verlagen tot het niveau van dat soort mensen. Soms natuurlijk wel. En als ze aan mij of mijn familie komen dan wacht ik natuurlijk niet totdat de politie eens komt opdagen. Dan verandert de zaak. En ook niet als een onschuldig iemand gemept wordt. Maar nogmaals, die meisjes? Zoek het maar lekker uit met je rifaapvriendje.

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:30

Contra 11-09-07 @ 15:22
Vraag eens of mij het iets kan schelen wat jij wel danwel niet belangrijk vindt ?

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 15:29

Ligt er al een stukkie rails naar het kamp? of dat nog niet?

Reverend Ray | 11-09-07 | 15:29

@Wickie de Viking 11-09-07 @ 15:04
Eens. "Wees bang en consumeer " is de boodschap van onze machthebbers.
Welke vieze klusjes heeft Wilders nu opgeknapt?

Getson | 11-09-07 | 15:29

@Bigi Bana Boy: Ik heb veel Turske kennisen en zelfs vrienden. Ook Surinaamse vrienden. En veel vrienden in het buitenland, maar ook ik, helaas, kan die Mocro's niet luchten. Elke keer als ik ze zie dan gruwel ik gewoon van hun domheid, gemakzucht en gebral. Die houding gewoon.. bah!

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:29

Gut, hebben we nu ook onze eigen Apartheidsmuur?

Shani | 11-09-07 | 15:28

-weggejorist-

DJTriest | 11-09-07 | 15:25

Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:19
Ik heb zelf tien jaar lang in Geuzenveld gewoond (waar overigens ook het lokale bejaardenhuis door mocro's geterroriseerd werd, is nog op het NOS journaal geweest) dus weet wel zo'n beetje hoe het er aan toe gaat. Maar bij mij is de afkeer niet zo diep en persoonlijk als het bij Shalomé lijkt te zijn. En dat intrigeert mij en ik vroeg mij af wat dat achter zit.

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 15:25

@DJTriest: Tja, als ik eerlijk ben moet ik ik wel zeggen dat het niet de snuggerste meiden waren....

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:25

En toch zitten er ook goeie tussen. oké, die hangen we wel apart

Capt. Peacock | 11-09-07 | 15:23

Mokum Kosher 11-09-07 @ 15:19
Maar dat waren vast toch wel Tokkie-meiden?? Of waren het frisse boerendochters??

DJTriest | 11-09-07 | 15:22

Big Bana Boy@15.11 Wat jou intrigeert is eigenlijk onbelangrijk.

Contra | 11-09-07 | 15:22

Volgens mij is het nooit de bedoeling geweest om de bewoners van de flat te beschermen, maar om een van de poortjes naast de flat af te sluiten omdat deze veel als vluchtroute gebruikt wordt door jongeren die op het kruispunt aan de voorkant van de flat hangen. Zie mijn paint met de gebruikelijke vluchtroutes op het moment dat er een politiewagen aan komt en de plaatsing van de hekken.
img440.imageshack.us/img440/7158/vluch...
(ik woon in een flat met uitstekend uitzicht op het dagelijkse schouwspel)

timmeeej1 | 11-09-07 | 15:19

@Bigi Bana Boy: Ik ken Shalome niet en kan niet voor hem praten. Maar ik kan wel praten uit eigen ervaring. MK heeft overigens zelf lichamelijk weinig last van die lui, omdat MK nogal groot is... Maar laatst dus nog.. Zie ik een leuk blond meisje met haar vriendje staan (helaas zo'n gozertje dus). Hij wil flikflooien, maar zij wil niet. Hij dramt door en zij duwt hem weg. Dat pikt hij natuurlijk niet. Hij pakt haar en spuugt haar in haar gezicht. Er zijn ergere dingen, maar het zegt zoveel. Erger? Laatst nog. 's Avonds, hoor ik geschreeuw, word er een meisje door een mocro geslagen. Ik dacht dat ze beroofd werd en schiet naar beneden om te helpen. Blijkt het ook haar vriend te zijn. Ze had iets gezegd wat hem niet beviel en dus mepte hij haar. Laatst nog bij mij voor de deur staat er een man op de nachtbus te wachten. aan de andere kant staan 6 mocro's te klieren. Hij negeert ze, maar toch willen ze vechten. Een van de jongens shiet op hem af en slaat hem in een keer neer op de grond. De rest komt aanhollen en schopt en springt op hem, ondertussen "vuile homo" roepend. De man bleek geen homo te zijn. MK naar buiten en politie bellen. De politie kwam nog eens kijken ongeveer 10 minuten nadat meneer neer was gegaan en dat met een bureau binnen 800 meter van de plaats (delict). Daders ontkwamen dus. Laatst nog, een groepje Mocro's loopt door de straat. Niets bijzonders, behalve dat alles stuk moet. Alle fietsen werden gesloopt. Chips en flesjes werden op straat gegooid. Fietsbellen werden naar fietsende mensen gegooid. de agressie in die groep was voelbaar. En iedereen is natuurlijk bang. Ach, jongen zo kan ik wel doorgaan. Zo gaat het elke dag. En MK maar elke keer braaf snel de burger te hulp schieten. Maar bij die meiden hield het op. Als je dat als vriend kiest dan verdien je ook klappen en help ik je niet meer.

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:19

@bello 14:23

Hadtie eauk 'n bijl bij zich?

*is T voorderest volledig eens met @woestijnkat*

widtvoet | 11-09-07 | 15:19

-weggejorist-

Bloodzone | 11-09-07 | 15:16

Biff Eagleburger 11-09-07 @ 14:563
CDA er?

@xel | 11-09-07 | 15:15

-weggejorist-

Lizzard | 11-09-07 | 15:13

@Shalome
Wat mij wel al een tijdje intrigreert is waarom je zo fel bent waar het bepaalde woestijnculturen betreft. Dat zijn er wel meer hier (zo niet praktisch iedereen) maar bij jou zit er meer achter. Ik ben simpelweg nieuwsgierig. Je argumenten ken ik inmiddels wel want je drukt je veelvuldig en duidelijk uit maar wat ik mij afvraag is of jij in je hoedanigheid als Jeaudse 020'er specifieke vervelende ervaringen met die gasten hebt.

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 15:11

Vroeger deden ze dit ook en toen heette het een KZ of Westerbork.

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:08

Tijdens de ramadan vreten moslims meer dan normaal. Ze komen aan en moeten die overtollige kilo's er dus af trainen. Verder vreten ze alleen maar zoetigheden en dat zet ook aan. Dat de misdaad dus stijgt tijdens de kuch kuch vastenmaand is een logisch gevolg van te veel suikers in het eten. De kindertjes gaan dan ADHD gedrag vertonen. Het is ze niet aan te rekenen.

Mokum Kosher | 11-09-07 | 15:07

We geven de overheid en de daaraan gekoppelde organisaties bijna dagelijks meer ruimte en stilzwijgende toestemming om de individuele vrijheid van mensen in te perken onder het mom van veiligheid. De dubbele agenda van de machthebbers is alleen maar gediend met dit soort uitwassen. Hoe banger de samenleving wordt (vanwege terrorisme, criminaliteit, extremisme en dergelijke) hoe meer mogelijkheden je als overheid aan kunt grijpen om controle en vrijheidsbeperking in te voeren. Den Haag lacht zich een bult, laat Wilders de vuile klusjes opknappen en gaat verder vrolijk door met het werken aan een controleerbare en regisseerbare samenleving.

Wickie de Viking | 11-09-07 | 15:04

Ach ja, een hek rond de autochtone bejaarden-enclave. What's next?
Srebrenica-achtige toestanden?

koerbagh ® | 11-09-07 | 15:03

Shalome 11-09-07 @ 14:40
Ik zal ophouden want ik ben niet in stemming om serieus te discussieren vandaag en er komt toch alleen mag gegal en geklier uit.

* Terug in hok gaat *

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 15:02

@ Getson 11-09-07 @ 14:58: STERF !

Burgerlijke ongehoor | 11-09-07 | 15:02

"Tijdens ramadan verdubbelt de criminaliteit in Kanaleneiland"
Als agent behoor je te weten dat rechts inhalen verboden is. Ook bij Geert.

DiagnosisTyphus | 11-09-07 | 15:00

-weggejorist-

Lizzard | 11-09-07 | 14:59

Ik vind het een goed plan. Zo heeft de politie tenmiste meer tijd om echte problemen op te lossen zoals automobilisten die 6 km/u te hard rijden.

Getson | 11-09-07 | 14:58

*geeft gehoor aan Burgerlijk en sluit zich bij hem aan.*
@shalome
ow ok..

overVecht | 11-09-07 | 14:56

Ik ben het eigenlijk wel met iedereen eens.

Biff Eagleburger | 11-09-07 | 14:56

In Nederland word nooit de oorzaak aangepakt alleen het gevolg. Dat komt omdat onze politici en dienders te laf zijn problemen te erkenen en te benoemen, er is er maar 1 die dat durft en de rest is er simpel weg te bang voor en hopen dat als ze iets minder makkelijk maken het probleem vanzelf oplost! Was het maar waar dat ze oploste!!

StijlvolRechts | 11-09-07 | 14:56

overVecht 11-09-07 @ 14:54

Feest? Welnee. Abracadabra & hocuspocus folklore.

Shalome | 11-09-07 | 14:55

Geert >50 zetels met nog 10 van dit soort berichtjes tot de verkiezingen...

lange slurf | 11-09-07 | 14:54

*vind dat zowel Teen als Aboriginal een goed punt heeft*

Burgerlijke ongehoor | 11-09-07 | 14:54

@Shalome 11-09-07 @ 14:51
hhmm ja das waar. Vier jij morgen trouwens wel feest?

overVecht | 11-09-07 | 14:54

KNETTERGEK!

lange slurf | 11-09-07 | 14:54

-weggejorist-

Bloodzone | 11-09-07 | 14:53

*Wacht ook op goedpratende woorden van comraad MAXIMO*

Behangdelul | 11-09-07 | 14:52


Dat moesten ze nou eens doen met de bejaardenwijk in Breda-Zuid. Met mij zouden velen daar dankbaar voor zijn. Het prikkeldraad kan niet hoog genoeg voor die misslijkmakende ouwe sekreten.

Hammar | 11-09-07 | 14:52

overVecht 11-09-07 @ 14:50

Haha... Wij niet, de berbers wel.

Shalome | 11-09-07 | 14:51

Briljant! En maar huilen dat de nederlandse politie geen respect krijgt, ik lach me gek.

bidlip | 11-09-07 | 14:51

@Shalome 11-09-07 @ 14:49
en moeten we de ouderen daar dankbaar voor zijn?

overVecht | 11-09-07 | 14:50

.... en op het moment dat er strax een burger-war uitbreekt... zijn ze in 't Haagse weer 'zwaar geschokt'..... citaat......."we hebben dit écht niet kunnen zien aankomen"...............

@xel | 11-09-07 | 14:50

Lokbejaarden inzetten?

Wickie de Viking | 11-09-07 | 14:50

@DJTriest 11-09-07 @ 14:48
Heb je een voorkeur dan?beide is het toch over het algemeen zinloos?

overVecht | 11-09-07 | 14:49

Ik ben het niet met Bigi Bana Boy eens. De ouderen hebben ervoor gezorgd dat de berbers hierheen konden komen: hier hebben berbers geleerd om te lezen en te schrijven, kwamen ze in aanraking met beschaving, konden ze 's een tandarts in de arm nemen om die Pompeji in hun tronies op te lappen. En hadden ze opeens allemaal een eigen toilet in plaats van die collectieve schijtput achter die ene struik naast een klont grotten van leem waarin ze woonden. En zo.

Shalome | 11-09-07 | 14:49

overVecht 11-09-07 @ 14:47
Mod op mond bij de bejaarden of bij de Marokkanen??

DJTriest | 11-09-07 | 14:48

@ kneuterzak

of de oudjes tot de tand bewapenen hoorde dat defensie nog wat wapentuig over had..

FrAnK_ThA_TaNk | 11-09-07 | 14:47

Kannibaleneiland....

KortzichtigRadicaal | 11-09-07 | 14:47

@Brasser 11-09-07 @ 14:44

en stel het mocht per ongeluk voorkomen dat ze wel worden opgepakt, dan houden ze daar in de gevangenis/hotels gewoon rekening mee hoor.... geen probleem....

Behangdelul | 11-09-07 | 14:47

@DJTriest 11-09-07 @ 14:46
doe jij de mond op mond beademing dan als ze te water worden getyfed?

overVecht | 11-09-07 | 14:47

Ik kijk uit naar het commentaar van moslim4ever. Sikkeneur. Maaier, Maximo.

speerpunt | 11-09-07 | 14:47

en ik maar denken dat ramadam een tijd was om wat goed te doen voor je naaste

BroodjeGeyt | 11-09-07 | 14:46

En waarom een hek en geen slotgracht? Kunnen de bejaarden in ieder geval nog leuk de eendjes voeren.

DJTriest | 11-09-07 | 14:46

Ik distantieer mij van de uitspraken van Aboriginal.

Teen | 11-09-07 | 14:45

ssoass 11-09-07 @ 14:44

Ik bedoel maar. Wat Bokito kon, kunnen de berbers ook.

Shalome | 11-09-07 | 14:45

*vind dat Aboriginal wel een punt heeft*

overVecht | 11-09-07 | 14:45

Komen er ook wachttorens met .50 mitrailleurs en zoeklichten ?

kneuterzak | 11-09-07 | 14:45

Ik weet nog niet zo net of dat hek wel op kan tegen de rancuneuze scooterjeugd van Kanaleneiland.

www.youtube.com/watch?v=JPn_ejhvHd4

110, 120, 130, geen enkel probleem.
Schroevedraaier, koevoet flipper door het hek heen.

ssoass | 11-09-07 | 14:44

tijdens de ramadan verdubbelt de criminaliteit...!!
als je daar over nadenkt is dat heel raar. Want stel je wordt opgepakt tijdens de ramadan, overdag MAG je nix eten en 's avonds/'s nachts KRIJG je geen eten. Dus opgepakt worden komt behoorlijk dicht in de buurt van de doodstraf...
Shit ! ik maakte een denkfout, ik begon met "stel je wordt opgepakt".......

Brasser | 11-09-07 | 14:44

En ik ben het met Teen eens.

Aboriginal | 11-09-07 | 14:44

@Shalome 11-09-07 @ 14:40
een goed rosj hasjana alvast (voor het geval je morgen niet op GS bent) ;)

overVecht | 11-09-07 | 14:44

........................................
(sprakeloos)

bijtertje1001 | 11-09-07 | 14:43

Eigen schuld van die oudjes. Hadden ze zich maar tot de islam moeten bekeren. Maar nee hoor, gewoon protestant/katholiek/niks blijven he?

fzwart | 11-09-07 | 14:43

Ik ben het met Bigi Bana Boy eens.

Teen | 11-09-07 | 14:43

We zouden natuurlijk ook best een hek om heel Nederland kunnen zetten. Of is dat nu weer een raar idee?

DJTriest | 11-09-07 | 14:43

@Bigi Bana Boy 11-09-07 @ 14:39

Ik denk dat u ook geen wens heeft om oud te worden?

Behangdelul | 11-09-07 | 14:41

Bigi Bana Boy 11-09-07 @ 14:39

De eerstvolgende keer dat je weer zwetst als een ouwe lul hang je.

Shalome | 11-09-07 | 14:40

TYFUSLAND!
Laffaard zijn het!

CipherNL | 11-09-07 | 14:40

Shalome 11-09-07 @ 14:38
Ik pleit voor een Gemeentelijke Dienst der Bejaardenbestrijding.

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 14:39

@ me,myself and IK 11-09-07 @ 14:30
Helemaal waar. Iedere keer rond verkiezingstijd verbaas ik me er weer over.
Die verslaggevertjes gaan dan de straat op en al die oudjes (50+) zeggen:
"Ik stem PvdA."
- Waarom?
"Gewoon, ik stem PvdA!"
- Maar wat spreekt u dan zo aan bij de PvdA?
"Wij stemmen altijd PvdA. Deden m'n ouders (!) ook. Wij benne arbeiders."

Pippo van Eenennaam | 11-09-07 | 14:39

Iemand de film 28 weeks later gezien? Lijkt me een prima idee: snipers op de daken met nightvision en shoot at will! Targets are free!

Het is toch te gek voor woorden dat de oude besjes die dit land hebben opgebouwd nu achter een hek worden gestopt omdat een paar smerige immigranten te lui zijn om te werken en liever op rooftocht gaan??

En onze blauwe vrienden (nee niet de smurfen) staan weer langs de kant van de weg druk bezig te zijn... schandalig! Ik hoop dat de politiek hier nu eens wat aan doet... en dan uiteraard moet je niets van links verwachten, maar dan maar van Wilders.... Mijn partij, de VVD zal hier ook wel niets aan doen.... misschien toch maar eens een switch overwegen....

Behangdelul | 11-09-07 | 14:39

@overvecht

:)

ik eiges | 11-09-07 | 14:38

Bigi Bana Boy 11-09-07 @ 14:34

Duh. Vraag jij je nooit af hoeveel mensen er dromen om die huistiran elders onder te brengen?
Bovendien is er ook een niet te verwaarlozen aantal bejaarden dat op die manier zelfstandig kan blijven wonen, hetgeen zij prefereren. Wij westerlingen zijn zelfstandige mensen.
En het is ook wat veel gevraagd om én torenhoge belastingen op te hoesten om al die uitvretende immigranten te kunnen spekken, én ook nog eens de verzorging van diverse generaties op je te nemen.

Shalome | 11-09-07 | 14:38

Ik huil, ik huil om Nederland.... wat is dit weer tragisch.

De Beste | 11-09-07 | 14:37

-weggejorist-

Lizzard | 11-09-07 | 14:36

@Ballenman 11-09-07 @ 14:33
helemaal mee eens!!Kheb alleen sinds ongeveer 2001 er geen agent meer gezien,de enige blanke helden die er nog komen en wonen zijn bejaarden...... misschien gebrek aan mobiliteit van ze.

overVecht | 11-09-07 | 14:35

"het islamitische vastenfeest " - Ik las toch écht eerst "het islamitische varkensfeest"... Wishful thinking denk ik.

Neon | 11-09-07 | 14:35

Tjsa aan de andere kant bergen wij hier onze ouders toch al op als ze oud en lastig worden dus zo heel erg is het nou ook weer niet. Je voorkomt er ook mee dat oudjes voordringen bij de bakker, in de weg lopen in de supermarkt, je zitplaats innemen in de bus en nog beter dat ze niet zo maar bij je op bezoek komen in het weekend.

Bigi Bana Boy | 11-09-07 | 14:34

DJTriest 11-09-07 @ 14:26

Excellent idee, van die boobytraps! Je kunt ook her en der dames uitzetten met tasjes die van binnen geplastificeerd zijn, en er bloederige varkensoren instoppen, hahaha....

Shalome | 11-09-07 | 14:34

-weggejorist-

BroodjeGeyt | 11-09-07 | 14:34

De marokkaantjes in Kanaleneiland worden idd jaarlijks extra balorig rond Ramadan, zal iets met honger te maken hebben ofzo.

Wel triest dat er dan een hek om de flat van die oudjes wordt gezet... extra politiecontrole was beter idee... maarja...

Ballenman | 11-09-07 | 14:33

Voor mijn levensgenot zou ik graag bejaarden èn Finnen achter een hek zien.

Boze Buur | 11-09-07 | 14:33

@ CoJoNes 11-09-07 @ 14:10

Daar zou je wel eens groot gelijk in kunnen hebben.

Zeg Annie, wijffie.... gebruik eens een keer je hersens trut. Je helpt mijn stad steeds verder naar de verdommenis!

PinkPoodle | 11-09-07 | 14:33

Criminelen kunnen niets meer stelen. Bejaarden achter slot en grendel. Dit lijkt mij een win-winsituatie.

Teen | 11-09-07 | 14:33

KNETTERGEK zijn we geworden in Nederland!

lange slurf | 11-09-07 | 14:32

@lange slurf 11-09-07 @ 14:28
*één keer een kroeg in Spakenburg ingelopen met mijn vriendin en heel snel gezorgd dat ik daar weer weg was... alleen al de intimidatie die er van die zuipende en snuivende jongeren uitgaat is al de druppel......*
vind je jezelf ook niet een beetje clysmatiserend?

overVecht | 11-09-07 | 14:30

Aha dus van honger ga je stelen ........... Nu is de hongersnood opgelost!

doskabouter | 11-09-07 | 14:30

Deze bejaarden stemden zelf op partijen die onze grenzen voor de rifapen hebben opengezet. Dus moeten ze nu ook niet zo zeuren.

me,myself and IK | 11-09-07 | 14:30

Gifkikker 11-09-07 @ 14:11
Ok .. bedankt voor de tip, Er zal vest wel iemand in de "vastgoedsector" zijn die de komende paar weken op "vakantie" is en hem even kan missen.

Aboriginal | 11-09-07 | 14:29

@ Cor Rupt 11-09-07 @ 14:23: Mijn Opa zal zich omdraaien maar dat zou hij ook doen als hij ziet wat er van Nederland is geworden.
.
Vote for Wilders, Vote for Wilders, Vote for Wilders, Vote for Wilders

Burgerlijke ongehoor | 11-09-07 | 14:29

1 x door kanaleneiland gelopen met mijn vriendin en heel snel gezorgd dat ik daar weer weg was... alleen al de intimidatie die er van die rondhangende jongeren uitgaat is al de druppel.... Hek er om en afvoeren...

lange slurf | 11-09-07 | 14:28

Hoe weten ze nou zo zeker dat kanaleneiland zo crimineel is trouwens! Alsof die wijkagent ooit zelf in de wijk is geweest!

overVecht | 11-09-07 | 14:26

Heeft onze overheid al eens nagedacht over het inzetten van "booby trap handtasjes" via bejaarde dames?? Als de meerderheid van onze kansenjongeren geen handjes meer heeft zullen de criminaliteitscijfers namelijk dramatisch dalen.

DJTriest | 11-09-07 | 14:26

Als ik het stukje in het AD goed lees, is het bezwaar van de bewoners niet zozeer het hek opzich, maar de wijze waarop het hek daar is gekomen. Ennuh... een hek alleen biedt nooit voldoende bescherming. Het dient hooguit een aanvulling te zijn op de rest van de maatregelen. Maar daar lezen we dan niets over.

-edit | 11-09-07 | 14:24

wat een RACIST die wijkagent, als hij nou die 1% niet-criminele allochtonen by namen noemt scheert hij ze tenminste niet allemaal over 1 kam

Patrick Zweedsey | 11-09-07 | 14:24

O Neeeeeeeeeeeeee.... ik kan veel hebben, maar nu heb ik het helemaal gehad.... hier zakt mijn broek van op de enkels....
OPROTTUUUUH ... hier word ik echt misselijk van
-edit: ophouden met stemoproepen-

Cor Rupt | 11-09-07 | 14:23

@widtvoet 11-09-07 @ 14:11

Ik zag hem op de Lijnbaan! Hij stond met zijn matties te sissen en te loeren naar breehzahs die voor glimmertjes en geyle topjes aan het shoppen waren.

Hij had aan ieder oor een telefoon en spuugde voortdurend op de grond en tegen winkelruiten. Op een gegeven moment kon hij zich niet meer inhouden en liep hij op wat meisjes af onder het krijsen van : Vaaromm kijk jij niet narrrr mij? Beledig me niet, beledig me niet!

bello | 11-09-07 | 14:23

fuck die multikulti samenleving, als de finnen weg zijn hebben we dit soort achtelijke 'oplossingen' niet meer nodig.
het scheelt bakken met geld als ze foetsie zijn.
-Minder uitkeringen
-Veeeeeeel minder kinder bijslag aanvragen
-Minder diefstal
-Minder geweldpleging
-Geen alarm meer nodig op huis/auto :)
.
En zo zijn er nog wel heel wat voordelen te verzinnen.....

wietrokert | 11-09-07 | 14:23

Als dank voor een leven lang werken en belasting betalen krijgt men eerst ongevraagd een stroom immigranten waar je niet helemaal bien van wordt over zich heen. Als tegenprestatie voor het zonder al te veel zeiken accepteren van de ene verrijking na de andere eindigt men in een concentratiekamp. Zou het niet humaner zijn om de overgebleven autochtonen daar een spuitje te geven?

De laatste bezetting duurde 5 jaar, hoelang deze nog??

vinque | 11-09-07 | 14:23

@Burgerlijke ongehoor

Ik in ieder geval wel. Weg met de bolsjewieken!

Magedoom | 11-09-07 | 14:22

@bello 11-09-07 @ 14:11
Ik vond het al zo gek, mij is het namelijk het nog nooit gelukt er één te breken door op zo'n persoon in te meppen.
*biedt een maatje 45 aan handgeschilderd door overVecht op zijn (sociale) werkplaats*

overVecht | 11-09-07 | 14:22

Kunnen niet alle Nederlanders een hek krijgen van de overheid? En graag wat 380 gesponsord door de NUON. En elke keer als dan de lampen even knipperen weten we binnen dat er weer zo'n analfabete criminele hufter aan het hek heeft gezeten.

DJTriest | 11-09-07 | 14:22

Iedere keer als je denkt het kan niet gekker dan... Oke dus Nederland derde wereldland.

bethundered | 11-09-07 | 14:21

Er moeten ook maar geen kinderen meer op de wereld worden gezet. Zó los je het probleem met pedofielen en kinderporno op.

Shalome | 11-09-07 | 14:20

@ whatisup? 11-09-07 @ 14:14: Heb jij ook de neiging om over het graf van die vuile rooie rothond Den Uijl te zeiken ?

Burgerlijke ongehoor | 11-09-07 | 14:20

Treurig.

fluh | 11-09-07 | 14:19

Geert, kom er maar in met je kamervragen.

Meneer | 11-09-07 | 14:16

Ik zeg het nog maar eens; prachtig zeg, die multiculturele samenleving!!

whatisup? | 11-09-07 | 14:14

@pollito 11-09-07 @ 14:05
Als ze nou ook net zo verstandig waren als Drees mbt z'n PvdA-lidmaatschap.

Op het onderwerp: omgekeerde wereld, maar dan zonder het plafond op de grond.

Censor Morum | 11-09-07 | 14:12

@Just my opinion 11-09-07 @ 14:07
Precies, gewoon hier hetzelfde doen. Houden ze elkaar wel in toom. Of nog beter ze ruimen hun eigen subversieve elementen wel op.

Hellsmurfje | 11-09-07 | 14:12

@overVecht 11-09-07 @ 14:08

Maatje 45 graag dankjewel! En mijn oude klomp brak niet door de impact op zo'n inteeltschedeltje, maar door het acuut en drastisch krommen van de tenen bij het lezen van dit bericht. Krak!

bello | 11-09-07 | 14:11

ipv werkbezoekjes naar marokko, ...... naar zwitserland

Lassie | 11-09-07 | 14:11

In 010 is momenteel 'n duistere verkrachter aktief. Er wordt overwogen alle vrouwen (9+) van een kuisheidsgordel te voorzien.

widtvoet | 11-09-07 | 14:11

Dat tijdens de Ramadan de criminaliteitscijfers verdubbelen...

Als iemand dat 2 maanden geleden in de tegeltjes had gezet, was ie waarschijnljk weggejorist.

CoJoNes | 11-09-07 | 14:10

Cut down the tall trees...

Narrator | 11-09-07 | 14:08

*biedt bello nieuwe klompen aan* en dit keer wat minder hard op die finse hoofden meppen he!;)

overVecht | 11-09-07 | 14:08

*bid tot god met de vraag of ie alsjeblieft voor zijn 60ste dood mag*

Burgerlijke ongehoor | 11-09-07 | 14:07

@Gifkikker 11-09-07 @ 14:04
Ik denk eerder 030-rifgebergte

Hellsmurfje | 11-09-07 | 14:07

Nou breekt mijn klomp niet snel, maar nu dus wel.

Van mij mogen ze een .50 op het dak zetten daar en uitgeschoren nekkies tot fair game benoemen.

Dit is gewoon te walgelijk voor woorden.

bello | 11-09-07 | 14:05

Ach ze moeten niet zeuren, zeiken of zaniken !
.
Kunnen ze mooi alvast wennen aan het strafregime in de afsterfhuiz.... euh.... ik bedoel bejaarden tehuizen !

Burgerlijke ongehoor | 11-09-07 | 14:05

Deze mensen hebben Nederland weer opgebouwd na de oorlog. De mensen die op Drees stemden. We zouden ons eigenlijk verplicht moeten voelen hen een gouden oude dag te bezorgen. Maar goed, de realiteit is anders. De meesten van hen zullen er over tien jaar niet meer zijn. Electoraal geen interessante doelgroep, kortom. De kansenjongeren daarentegen...

pollito | 11-09-07 | 14:05

@ijsmannetje 11-09-07 @ 14:02
scootmobieltje offeren voor Allah?? Zal die blij mee zijn.....

Hobbykip | 11-09-07 | 14:05

Ahhhh Kanaluh Eiland of te wel 030-Gaza....

Gifkikker | 11-09-07 | 14:04

Kan de pol niet aangepasy worden, met hoe lang het duurt voor er weer kamervragen komen van Geert Wilders.

Hellsmurfje | 11-09-07 | 14:04

O ja ..... iemand nog een Gladio-Uzi over ?
Dan ga ik daar die oudjes wel even bewaken.

Aboriginal | 11-09-07 | 14:04

En dan noemen vele kuch Nederlanders de Israeliers raar, omdat zij een hek plaatsen om het echte probleem. Wij daarentegen plaatsen een hek om de goedwillenden. Ik denk dat dit best wel een leuk bericht zal zijn in een buitenlandse krant. "Dutch solve crime by placing fences around good willing people, keeping criminals out." Accoring to a spokesman this is the only good solution in the Netherlands, because they do not want to offend people from other cultures and religions."

Mokum Kosher | 11-09-07 | 14:04

@Nik neem 11-09-07 @ 14:01
kennen ze dit soort problemen in Ermelo niet dan?

overVecht | 11-09-07 | 14:03

K.N.E.T.T.E.R.G.E.K. zijn ze geworden bij de Overheden...

lange slurf | 11-09-07 | 14:02

ik ga niks goedspraten over die kut islamietjes.
maar dat hekwerk is daar voor andere redenen geplaats, ze willen met dat hekwerk een vluchtroute blokkeren voor moslims die geen geld hebben om een beest te slachten dus maar scooterts gaan stelen.

ijsmannetje | 11-09-07 | 14:02

Ik denk dat ze tijdens de ramedan stiekem alle lekker snoepjes van de oudjes pikken. Zielig voor de kleinkinderen met hun diplomaatjes

ijsklont | 11-09-07 | 14:02

Avond klok voor iedereen met een dubbel paspoort en gewoon met scherp schieten bij iedereen die het verbod negeert. Wedden dat de criminaliteit dan met 90% daalt in die omgeving.

Hellsmurfje | 11-09-07 | 14:01

Goed bezig daar in Utrecht!!!!
Wilders doe er wat aan!

Nik neem | 11-09-07 | 14:01

Iek heb de wikipedia er nog eens op na geslagen en er staat nergens dat je tijdens de ramadan niemand mag beroven, dus...

Hobbykip | 11-09-07 | 14:00


Zeer kosteneffectief en dus goed voor de belastingbetaler. Er is een veel groter hek nodig als je de criminelen wilt opsluiten.

botte bijl | 11-09-07 | 14:00

Het begint een beetje op een obsessie te lijken.

Puntplompzak | 11-09-07 | 14:00

Probeer al tijden lang een vergunning te krijgen om een hek rond mijn moeder's huis te mogen plaatsen..... ter bescherming van de maatschappij.

overVecht | 11-09-07 | 14:00

*zucht* waar kan ik tekenen voor een burgeroorlog?

pwman | 11-09-07 | 13:59

Ieslaam ies niet (slechts 1 antwoord mogelijk)
a. vrede
b. inbreken
c. oorlog
d. dieskriemineren
e. overlast veroorzaken
f. aanslaag pleeg
g. moord en dootslaag
h. opliegting van gelofigen
i. intoleransie
j. bek houwen

derkcs | 11-09-07 | 13:57

Moslims zijn per definitie crimineel, dat wijzen alle cijfers uit. Bestrijdt het dan!!!
Sluit dat tuig op en niet onze Nederlandse bejaarden. Het lijkt echt de Gazastrook wel in onze steden: nl.wikipedia.org/wiki/Isra%C3%ABlische...

Pippo van Eenennaam | 11-09-07 | 13:56

Stop de islamisering!

Dr. Faustus | 11-09-07 | 13:55

oma is terug in auschwitsch

Bob Sleeuwijk | 11-09-07 | 13:55

Ies feest! Dus alle bioscopen moeten kapot! Bejaarden overvallen, iessie doekoe weet je! Ies feest!

Just my opinion | 11-09-07 | 13:54

@Koffiepot
De bewijzen voor dat verband mogen ze ook niet hardop zeggen, want dat is stigmatiserend.

ZI | 11-09-07 | 13:54

Kwetsbare Nederlanders worden achter slot en grendel gezet tegen criminele moslims.
Nooit gedacht dat ik in Nederland deze info zou lezen.

Shalome | 11-09-07 | 13:54

Lekker hoor.... Maar ja dan moet je ook maar niet die jongeren uitdagen.

En dit is goedkoper dan de jongeren oppakken want dat durf de plisie niet. De laffe honden. Laat Harry Callahan maar rond lopen daat in Utreg dan is het zo afgelopen met die overlast.

marco8888 | 11-09-07 | 13:54

Ik heb anders meer last van bejaarden dan van gezonde inventieve ondernemende kansenjongeren die een uitdaging zoeken.

Biff Eagleburger | 11-09-07 | 13:53

het bevestigd voor mij alleen dat de sterke hand in nederland dus daadwerkelijk te bang is om te surveilleren..
Wat denken ze hier in Nederland kunnen we lekker blijven schuilen in de bosjes en belasting betalers lekker beboeten voor hard rijden en hoeven we niet als angsthazen de echte criminelen op te pakken... lang leve de sterke hand... lutsers

FrAnK_ThA_TaNk | 11-09-07 | 13:53

Ik zie het verband met de Ramadam niet echt.

koffiepot | 11-09-07 | 13:52

Nee lullo's. Bejaarden evacueren en een daisycutter op kanaal eilanden. Daarna een beetje bulldozeren en een mooie nieuwe wijk voor WERKENDE NIET CRIMINELE autochtonen er neer zetten.

Hellsmurfje | 11-09-07 | 13:52

wilders kom er maar in!

preston spears | 11-09-07 | 13:51

Als je bepaalde groepen uitsluit sluit je andere in...

Dat wel natuurlijk.

widtvoet | 11-09-07 | 13:51

Woohooo Gated Communities!
Wie wil er nou niet wonen? Lekker rustig.

Forgeron | 11-09-07 | 13:51

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland