Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Israëlische undercover journo infiltreert Europese Moslimbroederschap als Syrische vluchteling

Even voorstellen: David Ben Jehuda Stegemans Zvi Yehezkeli. Het is eigenlijk een soort LARPER, die zich graag met zijn feilloze Arabisch als moslim verkleedt en door de islamitische wereld en de islamitische wereld II wandelt moslims gewoon te vragen Hoe Ze Er Over Denken. Dat resulteerde zes jaar terug bijvoorbeeld in de docu Muslims in Europe, waar net als tijdens zijn nieuwste infiltratie de vraag hoe Europa zelf vindt dat het gaat, toch centraal lijkt te staan. De Mossad hielp 'em ditmaal ook een handje trouwens door z'n Syrische paspoort te regelen, z'n wires te wire-en en om sowieso een oogje in het zeil te houden, omdat het voor Israel natuurlijk een bepaald brisante situatie wordt als Israëlische staatslarper ineens gegijzeld wordt in een buitenwijk in Keulen. De hele aflevering staat hier in het joods online, en alle andere versies met enige Engelse ondertiteling zijn van 't web af gesommeerd door Yehezkeli's werkgever, sad. Engelse samenvatting hier.

Z'n reis begon in ieder geval goed, want terwijl hij bang was door de Duitse grenscontrole gestopt te worden, werd hij er juist geholpen door een zeer meegaande Palestijn die een paar decennia eerder naar Duitsland was gekomen, en hem alvast op de handige mazen in de wet wees. "Met Allah's hulp kun je hier een nieuw, islamitisch leven beginnen", kreeg hij te horen, en een paar uur later waren z'n papieren in orde. Z'n algehele indruk was dat de meeste migranten geen enkele interesse hebben in integratie, trots zijn dat inheemse Europeanen uit hun straatbeeld verdwijnen en dat niet terroristische aanslagen, maar islamitisch missionariswerk (Dawah) het allergrootste gevaar is. Z'n eindnoot is dan ook onverminderd somber: "Niemand in Europa begrijpt wat politieke islam voor Europa betekent. Ik ben niet gebonden door de codes van politieke correctheid en kan de waarheid over islam spreken. Het DNA van Europese islam, is radicaal DNA."

Ach ja. Zoals Houellebecqs hoofdpersoon in Soumission tegen z'n joodse vriendinnetje dat naar Israel emigreert zegt: "Voor mij is er geen Israel."

Reaguursels

Inloggen

Lees de boeken van Ayaan Hirsi Ali maar, hoe het overgrote deel van ze de boel besodemieteren. Maar het wordt ze ook wel makkelijk gemaakt door al onze westerse mmatschappij waar veel westerlingen denken dat deze mensen zielig zijn en geholpen dienen te worden. Het mooie is dat Ayaan onze maatschappij heeft leren waarderen en afstand gedaan van islam met gevaar voor eigen leven. Ik hou mij grote zorgen over de toekomst van Europa en van onze machthebbers hoef je niets te verwachten.

Janhendrik | 20-02-18 | 16:46

Zoals altijd kankeren we er met z'n allen op los om vervolgens weer in te dutten, tot het moment waarop we allemaal keihard wakker geschud worden. En dan is het te laat!
Ik roep het al maanden, maar kan het niet alleen. De Nederlanders die écht op willen komen voor de toekomst van hun (klein)kinderen zullen NU actie moeten ondernemen. Ik wil wel, maar kan het niet alleen. Tijd dus om ons te organiseren en, desnoods zelf, de bezem door (politiek) Nederland te halen.

Dr. Oplul | 20-02-18 | 15:14 | 3

het gaat pas echt slecht als een nederlander niet meer kankert . Actie nemen ? wat wil je voor actie nemen ? ook meeschoppen tegen de maatschappij , zoals de gutmenschen ? enig realistische actie die je kunt nemen is op de juiste politieke partij stemmen . En persoonlijk zorg ik er voor dat ik meteen over kan stappen naar een vrij land ; heel zuid Amerika is moslim vrij . en er zijn nog aziatisch landen dat actief moslims in toom houdt .

sparrow | 20-02-18 | 15:34

Ik wil best maar weet niet hoe. Kan je wel zeggen dat als het idee is om rondjes te lopen met protestbordjes ik afhaak, heeft geen zin namelijk.
Dus erm.... Wat is je plan?

BootleggersSmurf | 20-02-18 | 16:11

Ik denk dat dit nog wel 50 á 60 jaar doorhobbelt en uiteindelijk USA en Rusland samen vanuit het noorden (Zweden of Noorwegen) Europa weer moslim vrij maken vanwege de grote onrust en agressie wat jammer genoeg betekend dat er een oorlog gevoerd gaat worden. Ik hoop dat ik er naast zit want jou zou nu aan kinderen beginnen. Nou die hebben een niet te alle beste toekomst.

mente aperta | 20-02-18 | 16:59

Laten we vooral een sterk verhaal plus een boek de schuld geven..

Van onze politiek en overheid tot religie, facties en landsgrenzen. Het zijn allemaal denkbeeldige instituten en entiteiten gebruikt om macht over mensen te krijgen, rijkdom te vergaren en grondgebied te veroveren.

Alles beperkingen en maatregelen die we elkaar opleggen verzinnen we zelf. We zijn nog steeds gewoon apen op een natte steen ergens in een of andere uithoek van het universum.

In een totaal onrealistisch scenario zouden we baat hebben bij het spreken van één taal, het schrappen van die idiote landsgrenzen en het vervangen van geld door een betaal/ruilmiddel met houdbaarheidsdatum dat niet geaccumuleerd kan worden.

Threesixty | 20-02-18 | 14:46

Ik weet wel hoe gevaarlijk politieke islam is. Het is de ondergang voor de wereld zoals wij die kennen. Maar als ik iemand anders hiervan probeer te overtuigen is het toch allemaal niet waar en ben ik een bange racist. En Greet heeft raar haar dus die kan geen gelijk hebben. Bereid je maar voor op het ergste mensen. Als de VS nu eindelijk gaat ontwapenen is het misschien een idee dat wij die dingen krijgen.

hustler01 | 20-02-18 | 14:09

doodeng dit

schilmesje | 20-02-18 | 14:09

Doet me gelijk denken aan Fauda, epische serie over Israëlische commando's.

His Lordship | 20-02-18 | 14:08

Nou, erg bedankt voor die oppepper op 'ne dinsdagmiddach.
Zo meteen zijn de kindjes weer vrij van school, hoe bereidt je ze voor op een onvrije toekomst onder islam.
D 66 stemmen ?
Sjappen.
Nee, dan toch Amerika, wat een land.

Hensmunter69 | 20-02-18 | 13:12 | 1

Eens, helemaal als je dit bekijkt samen met de belastingen en het feit dat de politie in Nederland niets voor je doet behalve boetes voor 2 km te hard uitschrijven. Uiteraard voor je eigen veiligheid.

Koos8173 | 20-02-18 | 17:07

Laten we beginnen met het aanpassen van de lesstof op onze basisscholen,
we moeten onze kinderen de waarheid vertellen over de islam.

spamzuiger | 20-02-18 | 12:10 | 1

Doch noch immer uiterst relevant.
Tschüß, Evocatus

Evocatus | 20-02-18 | 12:37

De WELKOM-types, de linkse wegkijkers, de Wilders-bashers, de selectief verontwaardige open minded domme dozen zijn hoofdverantwoordelijk voor de gruwelijke nachtmerrie die Europa te wachten staat.

K. Westergaard | 20-02-18 | 11:46

Bestrijden van het vrije woord, nepnieuws en het onder controle brengen van de media zijn veel belangrijker. Waarom zou je je met de echte problemen bezighouden?

bwanabanjo | 20-02-18 | 11:37

Hoe erg het er deze film ook uit ziet, de werkelijkheid is nog veel erger.

Elessir | 20-02-18 | 11:33

Voor onze regering die nog slechts in dienst is van de macht in Brussel en Bonn/Parijs en niet meer in dienst van de Nederlandse burgers is dit deel van de EU alleen financieel nog van nut waaronder de gasbaten, de miljarden aan opgehaalde belasting, de infrastructuur om financiële geldstromen naar Brussel soepel te laten verlopen, de infrastructuur ten bate van de handel en als parkeerplaats (lees broedplaats) van asielzoekers wiens kinderen de toekomstige onmondige bewoners van de EU zullen zijn. De nieuwe bewoners die zich nooit aan dit land zullen binden dat hun onderdak heeft geboden. Zich nooit Nederlander zullen noemen. Dit deel van de EU dat nog Nederland genoemd wordt is verworden tot het wingewest van de ongekozen macht in Brussel. En Rutte die hunkert deel te kunnen uitmaken van die ongebreidelde macht in Brussel doet er alles aan om die geldstromen aan de gang te houden. Zoals gezegd, niet om het goede te doen voor de Nederlandse burgers die zich nog wanen Nederlander met exclusieve Nederlandse rechten te zijn tussen de 500 miljoen EU burgers in dit deel van de EU, maar om de geld en machtmachine die de EU is te blijven voeden.
Alleen beseffen de machthebbers niet dat die nieuwe bewoners voor het grootste deel voor altijd de onderklasse zullen zijn, zelf verkozen afgezondering van de autochtone bevolking, afhankelijk van de staat of die nu in Den Haag zetelt of in Brussel, Bonn of Parijs en uiteindelijk het grootste deel van de bevolking hier en de rest van de EU zullen beslaan. (Mogelijk met uitzondering van het Oostblok. Die hebben zich mogelijk dan al afgescheiden van de EU) Er zal een dag aanbreken dat deze onderklasse niet meer bediend kan worden omdat de laagbetaalde banen verdwenen zijn door robotisering en het geld voor de verzorgingsstaat op is omdat er niet voldoende belastinggeld meer binnen komt. De verschillen in inkomen zullen gigantisch zijn omdat de middenklasse volledig verdwenen zal zijn. De onvrede zal toenemen en deze mensen van Arabische afkomst hebben het niet in zich om vreedzaam te demonstreren. Zij zullen uiteindelijk de weinige autochtonen die het beter hebben dan zij met geweld gaan bestrijden. En dat resulteert dan in de Arabische winter en is dan het einde van de Westerse beschaving.

forecastle | 20-02-18 | 10:32 | 1

Denk "Zuid-Afrika", dan zit u aardig in de richting. En Rutte cum suis zouden ze voor een Neurenberg v2.0 moeten brengen wegens hoogverraad aan de Nederlandse bevolking.

Sjefke7807 | 20-02-18 | 12:45

Film gemaakt door man die joods geloof aanhangt en daarom frappant dat de film begint met de tune "It's christmas time". Dat is christelijk feest en en joden hebben helemaal niets met ene christus. Het is toch eigenlijk al een oeroud gondconflict tussen moslims en joden. Ik ben niet gelovig maar ik stoor me aan de manier waarop het christendom in het filmpje wordt verweven door joodse makers om de terrorislam aan te kaarten. Het is toch uiteindelijk een joods-islam conflict dat langzaam maar zeker zich uitbreidt buiten de regio aldaar.

Louise-in-de-pels | 20-02-18 | 10:25 | 9

ALs je denkt dat het conflict joods -islamitisch is heb je echt onder een steen gelegen;
Bosnie ( enough said )
Caucasuse ( tjetjenie )
pakistan die molims steunt die india proberen te teroriseren
Filipijnene , met Mindano
Thailand ; Patani
Indonesie ; Molukken , oost timor , en op Bali worden Moslims ook steeds intoleranter .
Egypte , met hun Kopten die hun leven niet zeker zijn
Myanmar met hun Rhoginia .
Etc
Daarnaast zijn er in West Europa , VS en ze;lfs Istrael enclave's / wijken waar je als niet moslim gewoon niet gewenst bent zoals in documetaire getoond

sparrow | 20-02-18 | 13:14

Als de discussie blijkbaar niet meer inhoud dan mij onder een steen te duwen en beweren dat ik niet weet waarover ik het heb, dan kan ik gelijkwaardig reageren door te zeggen: Ik ben meer wakker als hier iedereen samen. Het is alleen zo dat op deze plaats één partij altijd en eeuwig de zondaar is en de andere partij heilig verklaard wordt en never nooit iets fout kan doen. Maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Het is tegenwoordig zo erg dat als je ook maar één negatief woord over de islam zegt, je de held bent hier. Maar als je maar één woordje durft te uiten over Israel, of over mensen of politieke partijen die Israel steunen, dan word je weggezet als dommerik, nazi, rechtsextremist, als onnozelaar die het niet begrijpt.
Van een discussie kan geen sprake zijn want als je hier alleen maar bent om de islam en de moslims te bashen, zit je er warmpjes bij. Als je iets durft te zeggen over Israel, joden of de PVV, dan valt er opeens niets te discussiëren meer.

Gelukkig laat ik mij niet door geen enkele religie, stroming, politieke partij beïnvloeden, leuzen en beloften, daar trap ik niet in. Achter een Groen Links, of SP of PVDA of de andere kant, Wilders of Baudet aanhollen (ook al ben ik het met een deel van deze laatsten eens) daar doe ik óók niet aan mee want mij bevalt dat verheerlijken van bepaalde religies niet. Ik heb niets met partijen die een politieke religieuze kant aanhangen of partijen die daar niet openlijk over praten maar tussen de regels door toch religieuze voorkeuren door laten schemeren. Als dat de reaguurders niet bevalt, dan is dat jammer.

Louise-in-de-pels | 20-02-18 | 16:53

@Louise-in-de-pels
Niet omdat het moet, wel omdat het kan:
Als jij wakkerder bent en zo goed op de hoogte, laat dit dan ook zien. Jouw plempsel doet dat niet namelijk.
Jij hebt recht om jouw mening te ventileren, zo hebben anderen dit ook!
Ik ben ook niet gelovig, toch zou ik voor Jood of Christen kiezen ipv islam als ik dan toch moet kiezen. Soort van keuze als tussen de NSDAP of Dierenpartij. Als je dus merkt dat mensen een voorkeur uitspreken kan het best weleens daarmee te maken hebben.
Ow, en ik hoef niet te bashen, kan het gewoon bij feiten houden. Zo hebben de nazi's ook goede dingen gedaan, bij islam ben ik nog steeds op zoek naar die dingen.
Bovenstaande is niet aardig maar wel heul erg eerlijk. Als jij een discussie wilt hebben, prima! Kom maar. De link die ik legde tussen snorremans en islam is niet zonder reden trouwens.

BootleggersSmurf | 20-02-18 | 17:57
▼ 6 antwoorden verborgen

O wat is Dijkhof een toffe peer....

Mark_D_NL | 20-02-18 | 10:19 | 1

Al Google gebruikt om "resolutie Straatsburg juni 1975" te vinden en lezen?

F. Jacobse | 20-02-18 | 11:06

Helaas is wat deze man vast stelt voor mij niets nieuws. Wonend in een 'Prachtwijk' kan ik e.e.a. al jaren van zeer nabij volgen. Ik ben de islam ongeveer 5 jaar geleden serieus gaan bestuderen om deze reden. Ik wou weten wat er allemaal níet verteld wordt door de Gevestigde Orde. Het bleek precies te zijn wat ik al vermoedde. GS is één van de weinige news outlets die er ook maar enigszins gewag van maakt. De rest zwijgt als het graf of wuift alles honend terzijde. Ook hier in de Roze Panelen lopen mensen rond die steevast blijven ontkennen. Zelfs al sla ik ze om de oren met stukken direct afkomstig van de islamitische bronnen(!) (compleet tot op het pagina nummer waar je het kunt vinden) die ik hier op tafel heb liggen. Dan nog zijn er bepaalde lieden die me voor onwetende fantast uit maken.

Toen de voorouders van mijn oom overlopen werden door de Europeanen verdiepten de Lakȟóta zich in hoe deze mensen dachten en werkten zodat men wist waarmee men van doen had. Dat is wat ik nu doe. De moslims zijn voor mij de nieuwe wašíču (letterlijk, taker of the best meat/fat), niet-Indianen, in dit geval dus niet-Nederlanders ongeacht hoeveel NL paspoorten ze ook hebben. Iedere keer als ik een boek als de Sharia Law lees heb ik het gevoel mijn hersens in de douche te moeten doen vanwege alle vuiligheid die er in staat t.a.v. ons niet-moslims. Ik kijk deze docu dan ook niet omdat ik er moedeloos, witheet en verdrietig tegelijk van word. Ik, en velen met mij hier, zien moedeloos aan hoe we verkocht zijn aan de meest slechte bieder. En als je er iets tegenin brengt komen de welbekende ad hominems en Godwins om de hoek kijken. Aan de ene kant wil ik me dood vechten voor dit land. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van; klap maar. Mensen die al sinds de jaren 80(!) waarschuwden werden gedemoniseerd (Janmaat, Wilders en nu ook Baudet) en vermoord (Fortuyn). Zolang GTST nog iedere avond draait, FB online blijft zal het de doorsnee Nederlander een zorg zijn. Het enige dat ik in ieder geval hier kan doen is zoveel mogelijk van mijn kennis omtrent de islam delen vanuit de originele islamitische bronnen. Misschien helpt het...

Sjefke7807 | 20-02-18 | 10:16 | 3

Pas op dat je niet gaat haten, het is moeilijk om daar niet op uit te komen namelijk.
Overigens ben ik tegenwoordig op zoek naar manieren om het grote publiek om te krijgen. Islam zelf hoef je niet echt een studie van te maken om het af te wijzen, probleem ligt in de georganiseerde tegenwerking en daar heb ik geen oplossing voor.

BootleggersSmurf | 20-02-18 | 10:28

Goede bijdrage! Keep the faith!
In mijn ogen is het nog begrijpelij ergens dat de moslims dit nastreven. De echte vijanden zijn de Nederlanders die wegkijken en dit helpen mogelijk maken dat zijn de ergste soort. Ergens heb ik altijd de hoop dat als het mis gaat zij als eerste het mes in de rug krijgen van die extreme lui.. maar ben er bang voor dat die mensen dan al lang vertrokken zijn.

Ik denk dat West-Europa verloren is. De elite en deugmensen helpen het ontstaan en uitgroeien. De grote massa is dom en ontwetend of wil het niet weten want dan moeten ze uit hun comfortabele fap-stoel en bedenken dat er voor sommige vrijheden meer nodig is.

Onze enige hoop is Oost-Europa. Juk van communisme en de totalitaire ideeën zit daar nog vers. Zij zijn wel nog in staat zich zelf te verdedigen.
Tip: koop een huis in Oost Europa. Kan eens van pas komen

iustus | 20-02-18 | 11:13

Afkomstig van de Lakota en jezelf dan Sjefke noemen. Da's pas integratie! :)
Overigens kan ik deze video niet kijken om exact dezelfde redenen. Je voelt je zo machteloos tegenover de mensen die niet willen inzien waar we mee te maken hebben.

zwarte_weduwe | 20-02-18 | 11:26

Alleen mijn overwegend linkse politici zijn hier verantwoordelijk over.
Ze hebben het bewust laten gebeuren.
Er is geen weerstand tegen de arabische bezettingshorden
Omdat ze het in den Haag hebben kunnen ver- en herpakken als “religie”. Bullshit.
Het is een sekte met een bezettingsideologie omdat Arabieren, behalve altijd nog liegen als ze fluiten, te lam zijn om ZELF voor enige welvaart te willen zorgen, creeren.
Het christelijke/joodse Nederlandse blanke ras voor HUN in belastingslavernij drukken is hun ideaal en de Nederlandse politieke psychopaten (overwegend links, omdat “problemen” zo lekker subsidieschuiven) komen er mee weg ook nog.
zet dit kabinet voor volkstribunalen en vierendeel die gekken symbolisch.
Baudet, Wilders...... waar bliift Omtzigd.... zelfs van Bommel wist wel eens iets zinnigs te zeggen, onderkende ook soms de echte enige waarheid.
En nog een paar anderen met ENIGE common sense in hun grijze massa..

Katoentje | 20-02-18 | 10:10 | 1

En vlak voor de verkiezingen roepen VVD en CDA ook nog iets stoers, maar de stembiljetten zijn nog niet geteld of ze gaan weer gewoon mee met het demoniseren van eenieder die zich tegen de islamisering durft te verzetten.

Janas | 20-02-18 | 11:27

Dat Syrische paspoort hoeft de Mossad helemaal niet te regelen, dat kan veel eenvoudiger, vraag maar aan Malek Ramadan.

Nuchternederland | 20-02-18 | 10:09

Heel eng hoe veel landgenoten dit niet inzien of willen inzien. Hoe krijg je die mensen wakker die zeggen ‘ach het valt allemaal toch wel mee?’

MoltisantiBeer | 20-02-18 | 10:07 | 1

Als ze tijdens een operatie te horen krijgen dat achmed een nier nodig is en geslacht wordt.
Blijven lachen.

rein9576 | 20-02-18 | 10:11

Ja maar we mogen dit niet stoppen want wij zijn schuldig aan het hebben van een verleden met slavernij en kolonisatie en zij zijn bovendien zo zielig..

Fratello | 20-02-18 | 10:06 | 1

Dat verleden hebben wij, maar dat verleden heeft elk land wel. Wij krijgen heel selectief nieuws te horen. Zo waren Nederlanders best wel bruut bezig in Suriname maar niet in alle kolonieen. Ook is Zwarte Piet te linken aan de slavernij maar anders dan je zou denken. Die opkomst kwam in een tijd dat zwarte mensen hier hun slaven haalden, aldus de wiki. Zo liep Piet destijds ook met kettingen te rammelen bijvoorbeeld.
Hoewel wij dus wel dat verleden hebben is het niet door ons uitgevonden, de blanken hebben juist gezorgd voor de afschaffing van de slavernij...

BootleggersSmurf | 20-02-18 | 10:19

De ondergang van Europa in beeld. In het paard van Troje moesten ze zich nog verstoppen, maar dat hoeft zelfs niet meer. De rode loper is uitgelegd en ieder kritisch tegengeluid monddood gemaakt. De Europese bevolking wordt gedwongen te buigen.
Als je jong bent, over geld beschikt en nog de kans hebt kun je Europa beter verlaten.

miss error | 20-02-18 | 10:00

Ja maar Thierry Baudet is pas erg!

Gerrit gordijnstok | 20-02-18 | 09:54

de meeste Europeanen hebben zich al onderworpen aan islam . simpel voorbeeld als een moslim een autochtone niet moslimvrouw wil neuken , is dat geen enkel probleem ; als je daar als autochtone man bezwaar tegen hebt , wordt je unaniem tot rascist , nazi etc bestempeld .
Mocht een moslim vrouw zich door een aotochtone niet moslim man laten neuken , is dat een doodzonde, is man zijn leven niet meer zeker , en moet vrouw ook uitkijken , dat zelfs haar eigen familie haar niet vermoord . Als je dit aanhaalt zijn dat 'excessen 'en ben je ook rascist .

sparrow | 20-02-18 | 09:32 | 1

Inderdaad! In het verleden werden (politiek) leiders die dit lieten gebeuren gelynched of anderszins naar de andere kant geholpen. Blijkbaar zijn er (politieke) partijen die graag een burgeroorlog zien..... binnen afzienbare tijd.

benjeallanggek | 20-02-18 | 09:56

Veel Arabische media tekenen Israel niet op de kaart, bijvoorbeeld bij de afbeelding van het weerbericht van de regio. Israel bestaat niet volgens die mensen.

van Oeffelen | 20-02-18 | 09:26 | 3

De vijand van mijn vijand is mijn vriend.

Ivor Biggun | 20-02-18 | 09:34

@Ivor Biggun
Je vergeet één van de 70 basisregels van de "Maximally Effective Mercenaries":
29. The enemy of my enemy is my enemy's enemy. No more. No less.
;-)

schlockmercenary.wikia.com/wiki/The_Se...

aghasee | 20-02-18 | 09:59

De hoofdstad van Hongarije word bij het weer ook genegeerd.
Waarvan akte.

rein9576 | 20-02-18 | 10:09

Het blijft voor mij een vraag hoeveel Mossad er binnen ISIS rondloopt.

wingload | 20-02-18 | 09:25 | 2

Waarschijnlijk het merendeel! Of bedoel je dat niet? Kan niks anders zijn dan een Zionistisch complot.

HoezoStom? | 20-02-18 | 13:06

Cynisme uiteraard in de vorige reactie. In deze tijden weer je het soms niet meer tenslotte.

HoezoStom? | 20-02-18 | 13:08

Het zijn wel de Ed van Thijns, Sonja Barends, Hanneke Groentemannen, Lodewijk Asschers, Paul Wittemannen die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt. Dat zijn dus ook infiltranten met een bepaalde achtergrond.

Ivor Biggun | 20-02-18 | 09:22

Gematigde islam bestaat niet. Het allemaal islamo-fascisme wat de klok slaat!

Nelis SplitBloes | 20-02-18 | 09:22

De gevaarlijkste mensen zitten in Den Haag en Brussel. Mensen, zoals Rutte, die samen met Merkel en Macron nog meer geld uit onze samenleving trekken om Europa "groter" te maken. Een kleine groep bedrijven die in immigratie slechts geldelijk gewin zien. Mensen zoals Ollogren die onze samenleving proberen monddood te maken. Een Tweede Kamer, die erop gebrand is om anderen, die hun verziekende mening niet delen te demoniseren.
Ik vrees dat de grote klap niet ver weg meer is en Europa in totale chaos zal belanden. Brexit is niet het probleem van Europa. Europa en haar corrupte leider zijn de verspreiders van dit "kankergezwel."

Billy24 | 20-02-18 | 09:04

Ja , oke .
Europa vliegt langzaam in brand, terroristische aanslagen worden heftiger en levensgevaarlijke reli gekken van IS komen met de vleet binnen , gereed om te sterven voor Allah , christenen en ongelovigen af te maken .
Hele wijken in Europa gaan kapot , de Mocro maffia heeft het in Nederland inmiddels voor het zeggen in Amsterdam en Utrecht, zeer jonge gastjes maken de dienst uit en prijzen Allah . Onderwijl bent u een witte racist en zo geboren , terwijl de rest van de wereld fokt als konijnen is de honger in de derde wereld geheel uw schuld .
Maar wat pas echt erg en het aller aller verschrikkelijkste is is dat Thierry Baudet op drie jarige leeftijd een bal uit de tuin van Willem Aantjes haalde !

Castor12 | 20-02-18 | 08:59 | 1

U vergeet Wilders en Trump. O ja, en Poetin. Het is allemaal hun schuld! (sarc/off)

Sjefke7807 | 20-02-18 | 09:43

We hebben de moslimbroederschap al in Nederland. De partijen Denk en nida en lartij van de eenheid. Werken als echte moslimpartijen. Kijk naar de protesten op de Erasmusbrug met kuzu als enge held. Journalisten die daar bedreigd werden. Eeuwige racisme kaart trekken. De burgeroorlog gaat er zeker komen in Europa. Ik maak me ernstig zorgen. EU doet niks de politiek maakt zich druk om 2 zetels van fvd. Maar ernstige zijn de Nederland haters van Denk. Zij hebben het over de dubbele maat. Probleem is zij zitten er voor de moslims en willen moslimstaat.

franck7020 | 20-02-18 | 08:58 | 1

Wat is erger: Dat politici niet van deze situatie weten, of dat ze er niets aan doen?

Ik maak me ook ernstig zorgen over deze situatie, maar weet ook dat je al snel als racist wordt weggezet als je die zorgen uit. Over 30 jaar ben ik bejaard en niet meer weerbaar. Als Nederland de komende 30 jaar verandert zoals het de afgelopen 30 jaar is gegaan, zie ik mijn oude dag zeer somber in.

Ik vrees dat er geen politiek uitweg is. De situatie is al te ver uit de hand gelopen. Teveel moslims, te weinig integratie. Net als jij denk ik dat dit gaat eindigen in een burgeroorlog. Jammer dat die waarschijnlijk pas uitbreekt als ik bejaard ben.

Chuck the plant | 20-02-18 | 09:25

Ik kan dit soort beelden niet zo goed handelen. Het maakt me verdrietig, woest en wraakzuchtig.
WE weten het al lang en tegen de tijd dat ZIJ het probleem erkennen zal er ineens van je verwacht worden om er volop op los te gaan om het tij te keren. Zo zijn ze dan ook wel weer.
Beter zorg je dat je een beetje in goede conditie ben en jezelf wat skills aan leert want dit moet gaan klappen en heel erg lang kan dat niet meer duren als je t mij vraagt.

schoon-schip-maken | 20-02-18 | 08:58

Het is helegaar niet de bedoeling van de moslims om te integreren.
De bedoeling is dat wij integeren...
En dat gaat nog niet hard genoeg..
Maar we hebben iig al een koran op de tafel van de (moslim)voorzitter van de 2e K.
(een godspe).

Kanarie_Geil | 20-02-18 | 08:44 | 2

Pas maar op xenofoob, straks staat de Ollongrengestapo aan de deur.

HaatbaardKnipper | 20-02-18 | 08:53

*denkpolitie

MoltisantiBeer | 20-02-18 | 10:05

Ontluisterend, ook al weten we dit natuurlijk al heel lang. En de EU zag dat het goed was.

Linkse allergie | 20-02-18 | 08:31 | 1

Schrikbarend hoe veel Nederlanders dit niet zien of willen zien

MoltisantiBeer | 20-02-18 | 10:06

De babbelbox vraagt nu: naar welk land gaat u vluchten?

Hufterst | 20-02-18 | 08:28 | 2

Welk land wil u welkom heten?

Is dit nog nieuws? | 20-02-18 | 08:46

Is dit nog nieuws? | 20-02-18 | 08:46 Als je maar betaalt en bijdraagt: een heleboel.

Hufterst | 20-02-18 | 11:12

Munitie gaat nog een dingetje worden in ons gave land

Poppo van Ulvinga | 20-02-18 | 08:21

En als je dit in het nieuws brengt ben je populist, racist, Tokkie enzovoort. Meer méér meer of niet hè?
Veel plezier met juichen voor oranje op de winterspelen. Wat zijn we trots.

Is dit nog nieuws? | 20-02-18 | 08:20 | 2

Ja juichen op de winterspelen voor Nederland. Maar waar zijn toch die immigranten in het team? Ik heb er nog niet een kunnen waarnemen. Allemaal witte Nederlanders.....

Graaf Monte Cristo | 20-02-18 | 08:30

Anice Das

Peethee | 20-02-18 | 09:02

Dit is volgens Ollongren, het Kabinet en de EU 'nepnieuws'.

De enge mensen zijn de mensen die regeren en geen enig inzicht meer hebben en voelen met de werkelijkheid die om hen heen voltrekt of al voltrokken is.
De burger is de lu*, linksom of rechtsom; collateral damage!

Taartmoment | 20-02-18 | 08:17

Dat de meeste moslim-buitenlanders-immigranten geen enkele interesse tonen in integratie had ik jullie ook kunnen vertellen. Mijn vrouwtje (Thais) zat in een inburgeringsklasje met Syriers en Irakezen. Bizarre verhalen over hoe de NL overheid hen in alles faciliteert zonder er iets voor terug te vragen.

NV_2017 | 20-02-18 | 08:17 | 4

Mijn buitenlandse vrouw ook. Bizarre verhalen ook over de mentali
teit van dergelijk volk. Werken willen ze niet of kunnen ze niet. Enkel profiteren en vooral veel kinderen maken om rijkelijk te kunnen leven van het kindergeld.

Benesha | 20-02-18 | 08:57

Is dit nog nieuws? | 20-02-18 | 08:21
vrijwilligerswerk in zorginstelling om de taal snel te leren. Werd voor gek verklaard door medestudenten.

NV_2017 | 20-02-18 | 09:12

NV_2017 | 20-02-18 | 09:12
Thai, prima mensen.

Is dit nog nieuws? | 20-02-18 | 09:44
▼ 1 antwoord verborgen

Nederland een narco-staat. En welke groepen houden zich bezig met die criminele handel en de 'kleine' criminaliteit? De verrotting is al begonnen.
En gaat door als de grenzen niet weer gecontroleerd gaan worden.

marjen | 20-02-18 | 08:16 | 2

Ik hoor alleen maar over mc No Surrender in het nieuws is de mc Hells Angels soms al verweven met het justitieapperaat?

steekmug | 20-02-18 | 08:20

Dat denk ik wel, de maffia ook.

gato | 20-02-18 | 08:53

Mede om dit soort redenen emigreer ik binnenkort naar China. We kunnen uiteindelijk als individueel hier niet tegen vechten of optreden. We zullen als natie de uitwassen van de islam moeten aanpakken om zo een vredig leven voor iedereen te maken. Echter is iedereen in Nederland zo verdeeld over vanalles dat dat de komende 10 jaar niet gaat lukken. Ik voorspel je dat juist de komende 10 jaar de meest cruciale worden voor Europa en de toekomst.....

Het is allemaal zo jammer. We hadden het voor onszelf zo comfortabel kunnen maken in Nederland met veel welvaart, hoogstaande technologie en rust/natuur. Echter wordt het nu langzaam een soort wasteland waarbij je je dochter liever niet meer door bepaalde gebieden heen stuurt.

Jammer, jammer, jammer....... maar ik geef niemand de schuld behalve mezelf. De moslims doen gewoon wat er van hun verwacht wordt, zij hebben hier geen schuld aan.

mr. dude | 20-02-18 | 08:15 | 6

Berbaar, buk anders nog even wat dieper voor jouw moslimvriendjes. Dat helpt. Jou althans, vind je lekker hè, onderwerping.

HaatbaardKnipper | 20-02-18 | 08:49

In China zul je nooit intergeren. Je blijft altijd een buitenlander. China doet aan massa onderdrukking. dat wil je inruilen voor Nederland? Je houdt het daar een paar jaar vol dan zit je weer hier.

Hiesjes | 20-02-18 | 09:19

Berbaar schrijft zijn commentaar in de moskee met de kont omhoog. Pas op, achter je!!!

Nelis SplitBloes | 20-02-18 | 09:24
▼ 3 antwoorden verborgen

Er is maar 1 oplossing: deporteren, terug naar de woestijn. Maar ja, dat is natuurlijk iets wat erg gevoelig ligt. Zo lang ze hier blijven komen om te parasiteren en zich ongeremd te vermenigvuldigen, is het end zoek. Liever 5 Chinezen of Japanners dan 1 Arabische of Turkse moslim.

Akiron | 20-02-18 | 08:15 | 1

Terug naar de woenstijn, inderdaad de enige remedie. Al het andere werkt niet. Het gezwel van de Islam moet volledig weggesneden worden uit onze maatschappij anders blijft het doorwoekeren.

HaatbaardKnipper | 20-02-18 | 08:44

Wilt U weten hoe het echt zit met die moslimbroederschap en hun jihad, lees U even in of lees veertien pagina's in de onderste link:

Twee maanden na de verschrikkelijke aanslag op de Twin Towers 911 en in navolging daarvan, werd bij een inval in een villa van Youssef Nada, het document "Het Project" van de moslimbroederschap gevonden.
Bij een onderzoek naar Youssef Nada, directeur van de Al-Taqwa Bank van Lugano, die meer dan 50 jaar lang actief met de Moslim Broederschap heeft samengewerkt en die toegaf een van de internationale leiders van de organisatie te zijn.
Een document dat een geheim plan van de moslimbroederschap onthult om een “culturele invasie” en uiteindelijk verovering en overname van het Vrije Westen op gang te brengen en de Niet-moslims te gaan overheersen.
(Allah is ons doel, de profeet onze leider, de koran is onze wet, jihad is ons pad, sterven in naam van allah is ons hoogste streven)
De VS en Zwitserland hadden onderzoek gedaan naar de betrokkenheid van Al-Taqwa bij het witwassen van geld en het financieren van een lange reeks islamitische terroristische groeperingen waaronder Al-Qaeda, HAMAS (de Palestijnse tak van de moslimbroederschap), de Algerijnse GIA en de Tunesische Ennahdah.

Het Project omvat:
Netwerken met en het coördineren van acties met gelijkgestemde islamistische organisaties.
Het vermijden van open allianties met bekende terroristische organisaties en individuen om de schijn van “gematigdheid” op te houden.
Infiltreren in en overname van bestaande moslimorganisaties om ze op één lijn te stellen met de collectieve doelstellingen van de Moslim Broederschap.
Gebruik maken van misleiding om de voorgenomen bedoelingen van islamistische acties te maskeren, zolang dit niet tegenstrijdig is met de wetten van de sharia.
Het vermijden van lokale, nationale en globale conflicten met Westerlingen die op de lange termijn het vermogen om de islamistische machtsbasis in het Westen uit te breiden schade zouden kunnen berokkenen of die een negatieve reactie tegen moslims zouden kunnen veroorzaken.
Het opzetten van financiële netwerken om de bekering van het Westen te financieren, inclusief de ondersteuning door fulltime bestuurders en medewerkers;
Verkennen, gegevens verzamelen, en het opbouwen van capaciteit om gegevens te verzamelen en op te slaan.
Het opzetten van een controlesysteem om toe te zien op de Westerse media om moslims te waarschuwen voor “tegen moslims gerichte internationale samenzweringen”.
Het ontwikkelen van een islamistische intellectuele gemeenschap, inclusief het opzetten van studiecentra en belangenorganisaties, het publiceren van “academische” studies om de islamistische positie te legitimeren en de geschiedenis van de islamistische bewegingen te boek te stellen.
De ontwikkeling van een allesomvattend honderd-jaren-plan om de islamistische ideologie over de hele wereld te bevorderen.
Internationale doelstellingen afwegen tegen plaatselijke flexibiliteit.
Het creëren van uitgebreide sociale netwerken van scholen, ziekenhuizen en liefdadigheidsinstellingen die de islamitische idealen zijn toegedaan, zodat moslims in het Westen constant in contact staan met de beweging.
Het betrekken van moslims die onze moslim-ideologie trouw zijn bij democratisch gekozen instellingen op alle niveaus in het Westen, inclusief overheid, NGO’s, particuliere instellingen en vakbonden.
Gebruik maken van bestaande Westerse instellingen tot ze kunnen worden overgenomen in dienst van de islam.
Het opstellen van islamitische grondwetten, wetten en beleid voor uiteindelijke ten uitvoerlegging.
Conflicten binnen de islamistische bewegingen op alle niveaus vermijden, inclusief de ontwikkeling van processen om conflicten op te lossen.
Allianties sluiten met Westerse “progressieve” politie partijen /organisaties met vergelijkbare doelstellingen.
Autonome “veiligheidstroepen” organiseren om moslims in het Westen te beschermen.
Geweld ontketenen om de moslims die in het Westen wonen “in de stemming te houden voor jihad”.
Jihad-bewegingen in de hele islamitische wereld ondersteunen door preken, propaganda en financiële, personele en operationele steun.
Zorgen dat de Palestijnse kwestie wereldwijd een wig drijft tussen moslims en het Westen.
De bevrijding van heel Palestina uit handen van Israel en de oprichting daar van een islamitische staat tot een hoeksteen maken van het plan voor globale islamitische overheersing.
Een doorlopende campagne op touw zetten om onder de moslims haat tegen de joden op te wekken en elke discussie over verzoening of co-existentie met hen af te wijzen.
Het actief oprichten van jihad-terreurcellen in Palestina.
De terroristische activiteiten in Palestina verbinden met de wereldwijde terreurbeweging.
Voldoende geld inzamelen om de jihad wereldwijd voor onbepaalde tijd voort te zetten en te ondersteunen.
Deze taktiek door de moslim broederschap bedacht, wordt vooral hier in Nederland steeds duidelijker en wat doen Onze Rutte, Pechtold en Christelijke medekompanen daartegen? Niets helemaal Niets, driemaal Niets.
Bron oa: antivenin.blogspot.nl/2007/10/het-mosl...

Theo-Pim-Riv | 20-02-18 | 08:14 | 1

Voor iedereen die het wilde zien en ziet is dit alles al bekend. Zoals ook vele andere reaguurders noteren is het het volk dat het niet interesseert zolang zij hun natje en hun droogje hebben. Zij beseffen niet dat dit eindig is door veranderingen die in de samenleving zullen plaats vinden door de islamisering van de samenleving. Wat Rutte, Pechtold en Christelijke medekompanen betreft. Voor hun bestaat de Nederland samenleving al niet meer en dus is er geen probleem. Een samenleving die niet bestaat kan geen problemen hebben.
Wat de moslim broederschap gaat beheersen is niet slechts een enkel land in Europa, maar door de EU constructie de gehele EU. Dat doen net zoals de Christenen ten tijde van de Romeinen het geordende open Romeinse rijk gebruikten om hun leer te verspreiden. Dat laatste was uiteindelijk gunstig voor de ontwikkeling van het Westen. Dat kan je niet zeggen van de islam die nu hetzelfde pad bewandeld.

forecastle | 20-02-18 | 11:36

Neem aan de NPO deze docu koste wat kost zo snel mogelijk op prime time op de buis wil brengen. Daarna zal de MSM vervolgartikelen willen maken. En de politieke agenda wordt daarna snel veranderd om de duistere Islam volop in de schijnwerpers te zetten. Oh, nee, wacht. Er is niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Alle Menschen werden Bruder enz. enz. En anders ben je een racist, en islamofoob.

Graaier | 20-02-18 | 07:58

Het is menselijk om pas te acteren op het moment dat het water aan de lippen staat. Helaas zal dit in Nederland pas zijn wanneer de stadscentra oorlogszones zijn en de fanatiekelingen in pick-ups met machinegeweren door onze wijken rijden.
Hopelijk ben ik tegen die tijd geëmigreerd naar een land waar ze de normen en waarden wél actief verdedigen.

Threesixty | 20-02-18 | 07:57 | 2

Uw analyse is juist, met uw “aanpak” vluchten en niet vechten voor je land heb ik helemaal niks. Sterker nog, ik verfoei die.

kempenaer | 20-02-18 | 08:44

kempenaer | 20-02-18 | 08:44
Als de overheid na 30 jaar problematiek nog steeds het probleem niet ziet en het volk niet voornemens is actief en collectief actie te ondernemen zie ik geen positieve uitkomst van ons mooie landje.

En daarbij; Ik ben een mens van de aarde en hecht niet heel veel waarde aan de geografische locatie waar ik compleet random uit moeders schoot ben gevallen.

Bovendien heb ik een schurfthekel aan autochtonen die zeggen trots te zijn om Nederlander, Fries of Groninger te zijn. Trots mag je zijn op iets dat je bereikt hebt, niet iets waar je zelf nauwelijks hand in gehad hebt.

Threesixty | 20-02-18 | 15:29

“Maar weet je wie pas echt eng zijn?”Riepen PvdA, GL de SP en de moslimbroederschap in koor?
“Thiery! En zijn beweging!” Terwijl ze hun woede koelden op een bejaarde flyeraar. Onderwijl poetste een milieuactivist zijn wapen vast en maakten een anti-facist en islamist een bom. De laatsten hadden nog wat know-hoe en een handig tijdschrift: clarionproject.org/islamic-state-isis...

ratelaar | 20-02-18 | 07:56

Immigratie

Het begon met een onschuldig kuchje,
daarna een beginnend griepje wat uitliep
in een matige longontsteking die naderhand
een beginnende longkanker bleek te zijn.

En Europa gooit er een aspirientje tegenaan.

kwark001 | 20-02-18 | 07:32 | 2

Euthanasie lijkt niet ver weg!

Gerrit gordijnstok | 20-02-18 | 07:54

De longkanger natuurlijk niet laten uitzaaien, we hebben de rest van die organen immers hard nodig.

peterdh | 20-02-18 | 08:36

Het is de natuurlijke gang van zaken dat zwakke volkeren worden verdrongen door sterkere volkeren.
Tig jaar marxisme heeft voor steeds zwakkere en dommere Europese generaties gezorgd. De huidige generatie helpt zelfs actief mee met haar eigen langzame genocide en is volkedig blind en doof voor de realiteit en het gevaar. Alsof de kippen het hok openzetten voor de vossen onderwijl “wir schaffen es” kakelend.
Ik constateer dit al jaren en ben er ook jaren voor geband, want een waarheid die niet benoemd mocht worden. Tegenwoordig lijken er wat meer ogen en oren te zijn geopend, maar het is nog te schaars en ruim laat.

kempenaer | 20-02-18 | 07:24 | 3

Precies dit!

Lefty-Messup | 20-02-18 | 07:53

In een wat sterker en gezonder land had het leger zulke verraderlijke regeringen allang afgezet.
Maar ook onze generaals zijn verworden tot initiatiefloze eunuchs. Papieren bureau-tijgers.

kempenaer | 20-02-18 | 08:22

Nee niet mee eens. Wat Hitler flikte was ook een flink staaltje bedrog. Nogmaals, er is altijd redelijk wat verzet geweest tegen de immigratie door de bevolking.

Eea is altijd doorgezet door de politiek, en die deugen totaal niet. Ook Janmaat van de CD had er een prima visie op, maar hoe het hem is vergaan moge duidelijk zijn na de bomaanslag op z'n vrouw.

Grote probleem is de doctrine 'opkomen voor de zwakkeren' waaraan deze huidige marxistische stroming z'n ontstaansrecht ontleent. Want nu geldt: des te meer zwakkeren, des te groter is het bestaansrecht van deze stroming en dus de macht.

Daarom importeren ze narigheid!

mrXL | 20-02-18 | 12:04

youtu.be/c2NaiX-hvVQ

Deze Arabische Palestijnse oplichting Is bekent maar hoor je niets meer van.

Katoentje | 20-02-18 | 07:23

En het zijn ook MIJN politieke correctheid-psychopaten die in totale minachting van ALLE Nederlanders de toekomstige volgende bezettingsmacht na dikke 80 jaren nu aan het importeren zijn, omdat Satan himself, de Islamitische take-over-everything-for-free ideologie, hebben herverpakt in de “religie” doos!
Slim zijn ze, de Arabieren, die nog liegen als ze fluiten.

Katoentje | 20-02-18 | 07:20 | 1

Mee eens, voor 100%.

kempenaer | 20-02-18 | 08:42

Een Mossad agent die een docu over vluchtelingen maakt?? Haha... Geef eerst hun land terug!

Skunk57 | 20-02-18 | 07:20 | 7

@Skunk57
Bent u Sigrid Kaag?

Linkse allergie | 20-02-18 | 08:34

Waarom land "teruggeven"? Om er weer een islamitische puinhoop van te maken?

Nelis SplitBloes | 20-02-18 | 09:26

Zelfs in de koran staat dat israel het beloofde land voor de joden is soerra 5. 20/21. Alleen islamisten, politieke islam, helaas een grote en groeiende groep wil daar niets van weten

jaap932057795966 | 20-02-18 | 10:30
▼ 4 antwoorden verborgen

Tja, als je dit niet zag aankomen dan leefde je naturlijk in een fata morgana. Na jaren in het Midden Oosten te hebben gewoond schrok ik me rot bij terugkomst in Europa. Volgens mij is het inmiddels te laat, er is geen weg terug meer.
Ik raad iedereen (die dat kan) om een plan B buiten Europa op te zetten. Ik heb dat ook gedaan. Ben het mijn kinderen verplicht.

Koos8173 | 20-02-18 | 06:55 | 8

Vluchten uit dit ooit zo mooie land is onzin. Straks heeft de immigrant Europa overgenomen en hebben zij de macht. Zij bepalen de wetten en ook uw AOW gaat eraan. Voor u geen AOW voor hen wel. En waar leeft u dan van in het buitenland? U moet zich gaan beseffen dat wij de mannen de macht weer in handen moeten krijgen en inderdaad ons land weer moeten heroveren. Maar ja we hebben hier miljoenen watjes rondlopen die gefeminiseerd zijn door hun vrouwtjes. En daar win je de oorlog niet mee....

Graaf Monte Cristo | 20-02-18 | 08:42

@Lupuslupus | 20-02-18 | 08:32
Als je me wat wil zeggen - doe het dan ook gewoon. Anders wordt het zo'n laf gesprek.
Nederland is niet vrij meer en dat zal alleen maar verergeren. En ik weet niet of je het doorhebt maar we hebben de Nederlandse landbestuurders en Europa niet op onze hand. Dit zal mijns inziens niet snel veranderen. Dus ga vooral stoer vechten en kijk wat er gebeurt. Kunnen jouw kinderen trots zijn op hun als rechts extremist bestempelde pa in de bak.

Koos8173 | 20-02-18 | 16:39

@Lupuslupus | 20-02-18 | 08:32
Oh, en maak je over dat heldhaftige stemmen maar geen zorgen, dat zit wel goed en kan ook van elders. Verder deel ik al jaren mijn zorgen die - in tegenstelling tot veel anderen - op eerste hands kennis van de betreffende culturen is gebaseerd. Gericht aan dovemansoren. Als er eindelijk iets verandert komen we misschien terug.

Koos8173 | 20-02-18 | 16:44
▼ 5 antwoorden verborgen

De meesten hier weten exact waar Abraham de mosterd haalt. Er is weliswaar een verdwaalde struisvogel die af en toe omhoog kijkt, maar ik gok dat de meeste kroontjes diverse boeken, documentaires hebben gelezen over de zegeningen die gepaard gaan met de komst van islam.

De grote vraag die blijft, wat kunnen we eraan doen? Wanneer de politiek een cordon sanitaire legt om alles en iedereen die maar een beetje kritisch is tegenover islam. Wanneer media er alles aan doen om islam zo positief mogelijk neer te zetten. Wanneer moslims publiekelijk een gematigd verhaal vertellen, maar heimelijk wel jihadistische preken houden, wanneer je je als moslim gewoon kunt aansluiten in het kalifaat en gewoon weer opgenomen kunt worden een maatschappij die je ontvangt met open armen.

Het is om depressief te worden.

Foolonthehill | 20-02-18 | 06:54 | 4

Het enige dat je kunt doen vooralsnog is PVV of FvD stemmen. Totdat de puinhoop zo groot is geworden dat justitie het verbod eigenrichting niet meer kan of wil handhaven. Pas dan kunnen de knokploegen geformeerd worden.

HaatbaardKnipper | 20-02-18 | 08:32

PVV stemmen is de enige mogelijkheid omdat het tegengaan van de islamisering voor de PVV TOPprioriteit is. Van FvD is op dit onderwerp niets te verwachten. Helemaal niets.

Lupuslupus | 20-02-18 | 08:36

@kempenaer, geef eens wat voorbeelden?
En niet om negatief te doen maar:
Bij iedere organisatie tegen islam krijg je de politie en de andere veiligheidsdiensten achter je aan. Je mag hierbij gerust denken aan arrestatie teams, partijdige rechters en ga zo maar door, gesteunt door de media.
De media gaat een negatief plaatje van je maken en alle positieve punten negeren, waarheden zijn als feiten tegenwoordig: Voor verschillende uitleg vatbaar.
De leiders en mogelijke leiders worden in alles tegengewerkt en kunnen dus geen geld meer verdienen of zelfs maar een baan vasthouden. Leraren komen nu in het nieuws maar dit fenomeen is niet nieuw en zeker niet beperkt tot scholen.

Jij zegt verzet in de breedste zin des woord, maar hoe dan? Hoe ga je uitleggen wat mensen niet willen horen terwijl er dagelijks een actieve samenwerking is om jouw stelling tegen te spreken en zelfs geweld een optie is. Hoe?
Als je een vlag op zou hangen bijvoorbeeld gaan je ramen eruit, daarna komt de woningbouw vertellen dat je gedrag aanstootgevend is.
Kun je zeggen dat je als een dwaas tegen zwaartekracht moet vechten maar dat gaat hem niet worden natuurlijk.
Dus erm.... Hoe?

BootleggersSmurf | 20-02-18 | 09:42
▼ 1 antwoord verborgen

"dat niet terroristische aanslagen, maar islamitisch missionariswerk (Dawah) het allergrootste gevaar is. "

Ein. De. Lijk.

Eindelijk kunnen we de put gaan dempen.

omanders | 20-02-18 | 06:48 | 1

Jihadisme met aanslagen en al zijn niet het grootste gevaar. Juist door aanslagen worden mensen "wakker" en "zien" het gevaar. ( de doden, gewonden van een aanslag)

De demografische veranderingen (via illegale massa immigratie en geboorte) zijn het grootste gevaar. Dat gaat sluipend en geweldloos; haast ongemerkt over de jaren heen. Door demografische veranderingen worden wijken ( geweldloos) "omvolkt". Over de jaren heen verdwijnen de autochtonen en worden vervangen door (vaak) immigranten uit de islamitische landen.

De demografische "oorlogsvoering" is al eeuwen een beproefd middel van de islam. En nu word het toegepast in Noord/West Europa.

Kaskensj | 20-02-18 | 07:03

Een van de grootste bedreigingen voor de Europese (westerse) waarden/normen/levenswijze is de sluipende islamisering van Noord/West Europa via illegale massa immigratie (z.g. "vluchtelingen") uit de islamitische landen en het hoge geboortecijfer van moslims in Europa.

Geert Wilders begrijpt het en heeft het een van zijn belangrijkste thema's gemaakt van zijn programma. De strijd tegen de sluipende islamisering dus. De Oost Europese landen begrijpen het ook en willen deze islamisering voorkomen door het sluiten van de grenzen en dus geen z.g. "vluchtelingen" toelaten uit de islamitische landen.

Helaas begrijpt de politieke en media elite van Noord/West Europa het niet en werken zelfs mee aan de islamisering. Neem als een van de vele voorbeelden b.v. de samenwerking in Rotterdam van linkse partijen met de (radicale) islamitische Nida partij.

Ieder jaar neemt het aantal wijken toe in de Noord/West Europese steden waar moslims de meerderheid vormen of een steeds groter deel van de bewoners van die wijk vormen. Daarmee neemt ook hun politieke macht toe. Vandaar dus de nieuwe trend; steeds meer politieke partijen die op de islam zijn gebaseerd.

Wie durft te beweren dat Geert Wilders ongelijk heeft betreffende de sluipende islamisering van Noord/West Europa is ziende blind en horende doof.

Kaskensj | 20-02-18 | 06:46 | 1

Links zal nog van een koude kermis thuis komen. Ook in Iran ten tijde van de Iraanse Revolutie in 1979 liep Links volop mee met de ayatollahs. Toen die eenmaal stevig in het zadel zaten was Links de eerste die de kerker/ het graf in ging. Ze hadden hun taak immers volbracht als Nuttige Idioten...

Sjefke7807 | 20-02-18 | 09:59

Dat "niemand" zich in Europa politieke islam begrijpt lijkt mij een beetje te kort door de bocht. Het heeft volgens mij eerder met lafheid te maken, het sparen van kool en geit, appeasement en het krampachtig vasthouden aan het idee dat alle culturen gelijkwaardig zijn.

jochum1980 | 20-02-18 | 06:42

Voor Den Haag is het als iedere andere crisis; ook deze zal wel aan ons voorbij gaan. De andere kant van het spectrum zweert bij hoog en bij laag dat er niks aan het handje is en iemand die anders durft te beweren is een onmens.

hoochee | 20-02-18 | 06:01

De omvolking in vol ornaat, mensen. Move along, nothing to see here.

PresidenteDeConjovia | 20-02-18 | 05:47

Topic-tip voor de dinsdagochtend:

Important:
Raif is very depressed and informed me if he died, he wants to ship his body to Quebec so his soul will stay in peace😢😢
#FreeRaif
twitter.com/raif_badawi/status/964909...

Demonstratie in Den Haag tegen de stokslagen. www.youtube.com/watch?v=IJQgHlb-vQ0
In weer en wind staan twee Amnesty vrijwilligers elke vrijdagmiddag van 14 tot 15 uur bij de Saudische ambassade in Den Haag. Uit protest tegen tegen de wrede straf die blogger Raif Badawi kreeg opgelegd en voor alle andere gewetensgevangenen in het land.

drs.Nee | 20-02-18 | 05:18

De downfall van het eens oh zo vrije land dat zich eigen de das om doet door een bevolking binnen te laten dat haaks staat op hun gedachtengoed.
Een totaal uit de hand gelopen experiment waar de AK47’s de dienst uitmaken.
Rosegarden een broeinest van Islamitisch extremisme zoals plekken in Brussel- Den Haag en wachtend om zonder waarschuwing in je gezicht te ontploffen.
Als we maar lang genoeg blijven wegkijken staan ze binnenkort ook aan jouw voordeur.

Datgingniegoed | 20-02-18 | 03:46

Ken Malmo nog van jaren geleden toen deze kwestie nog niet aan de orde was. Wat een shithole is deze plaats en land geworden. Het vrijheid blijheid gevoel heeft duidelijk plaats gemaakt voor misbruikers en uitbuiters van dit toen zo mooie land.

Datgingniegoed | 20-02-18 | 03:20

Lewis Lewinsky | 20-02-18 | 02:09 , Voor deze natie ga ik niet vechten ze hebben de deuren wagenwijd opengezet voor de Islam zie zweden , Duitsland,Frankrijk , Nederland etc , het is niet te bevatten wat hier en daar allemaal afspeelt , hou mijn hart vast wat wij nog allemaal gaan meemaken , Geenstijl loopt achter met nieuws maar ik heb al filmpjes gezien van turkse militairen die Koerdische vrouwelijke krijgsgevangenen afmaken blijkbaar is dit geen nieuws ? mijn vrouw is Armeens en hoe onze regering omgaat met deze groep is ook niet te bevatten , en dit alles laat onze regering maar gebeuren en daar moet ik dan voor vechten ? we denken meer aan Armenië of Hongarije om daar onze oude dag door te brengen in iedergeval zonder Islam gezeik .

Jetstream | 20-02-18 | 02:51

Ben zo benieuwd hoe Europa en de rest van de wereld er over 100 of 200 jaar uit ziet. Heeft er alle schijn van dat we naar een nieuwe middeleeuwen gaan.
zou zo graag op mijn laatste dagen een blik willen werpen op dit aardbolletje met een interval van 100 jaar (en na 3000 wellicht elke 1000 jaar). Herstelt de mensheid zich nog na deze religie waanzin en zal de mens dat (bij)geloof ooit overstijgen?

Ben Hetzat | 20-02-18 | 02:23 | 2

Ken uw geschiedenis en u kent uw toekomst.

D-Fens_1963 | 20-02-18 | 02:36

History repeats itself. Romeinse rijk-Ottomaanse rijk-Napoleon- Derde rijk… EU

Datgingniegoed | 20-02-18 | 03:56

Lewis Lewinsky | 20-02-18 | 01:41 Vechten moet je ? met 150 tegel zetters ? gaat het niet worden... weet je wie de macht heeft de totale bevolking ... maar dat is een droom zzzz.

Jetstream | 20-02-18 | 02:06 | 4

Lewis, ik ben te lang roepende in de woestijn geweest om me nog zorgen te maken over het welzijn van mensen die mij met allerlei kwalificaties en verdachtmakingen bestrijden. Ik zeg nooit nooit, maar voorlopig kies ik voor mijn eigen geluk. Dit is sociale evolutie, zorg maar gewoon dat je je schapen op het droge hebt; daar hebben je kinderen veel meer aan dan een papa die dood is of in de gevangenis zit.

Panos88 | 20-02-18 | 02:20

Ik vecht voor mijn kleinkinderen, Panos. Ga jij ook doen.

Lewis Lewinsky | 20-02-18 | 02:33

Voorlopig zal het opbouwen van een geloofwaardige politieke beweging met een degelijk institutioneel fundament en reële en bereikbare plannen de prioriteit moeten hebben. Anders missen we het maatschappelijke momentum om überhaupt iets te bereiken.

Panos88 | 20-02-18 | 02:44
▼ 1 antwoord verborgen

Hoop dat dit een wake-up call is voor naief Nederland. Deel in ieder geval die film met twijfelaars, want elk normaal mens zou daarvan de bibberitis krijgen.

Graaisnaaiert | 20-02-18 | 02:01 | 1

Duh... schilderswijk in Den Haag is niet veel beter hoor.

Datgingniegoed | 20-02-18 | 03:25

Als de welvaart op peil blijft en de moslims houden zich verder "koest" kan werkelijke confrontatie nog lang uitblijven.
West Europa zal geleidelijk aan omvormen totdat de moslims politieke macht krijgen en vanuit hun parallelle samenleving het besef en de behoefte zal ontstaan hun voormalig broodheren te gaan overheersen.
De burgeroorlog die dan zal ontstaan zal Europa uiteen doen vallen in een oost- en westelijk deel.
De rollen die "de supermachten" hierin gaan spelen laten zich raden lijkt mij.
De Ottomanen zullen hun moslimbroeders niet laten vallen en zullen zich in dit conflict ook zeker niet onbetuigd laten.
De reconquista zal z'n 600-ste verjaardag waarschijnlijk niet vieren.
En als de "voorwaarden" zoals aan het begin van deze tegel vermeld op korte termijn al veranderen hoeven we ons in ieder geval over onze klimaatdoelstellingen geen zorgen meer te maken.
Ieder nadeel heeft zo dan toch weer zo z'n voordeel.

D-Fens_1963 | 20-02-18 | 01:55 | 3

Ik geloof oprecht dat als het bouwwerk nog even stand houdt de moslimbevolking van Europa haar moralen en geloofsregels een meer functionele uitleg zal geven; maar weinig mensen zullen zich vasthouden aan regels waarvan zij meer hinder dan profijt ondervinden in het dagelijkse. Het is de vraag of het bij de volgende economische crisis de situatie niet dermate destabiliseert dat we nooit tot dat punt zullen komen.

Panos88 | 20-02-18 | 03:12

"nog even"= enkele decennia.

Panos88 | 20-02-18 | 03:13

Dit is inderdaad min of meer het doomsday scenario dat in de sterren geschreven staat. Zolang er poen is voot oitkiering is alles peis en vree. De enige oplossing, iedereen weet wat die is maar het ligt nogal gevoelig.

Lt-Kol Kilgore | 20-02-18 | 06:39

Ik ben blij dat ik geen (klein)kinderen heb... Als ik ze zou hebben zou ik ze adviseren om goed Engels, of desnoods Chinees, te leren en er voor te zorgen zo snel mogelijk dit gedoemde shit-continent te verlaten!
.
Europa is er geweest; uitgeleverd aan de Religie van de Haat en de Achterlijkheid door nog achterlijkere, laffe en politiek-correcte politici. En de sukkels van burgers die erop stemmen.

Brou Is Back | 20-02-18 | 01:23 | 11

Lewis heeft gelijk. Vrijheid is nog nooit voor nop geweest. Die moet altijd voorbevochten blijven worden.

LibertasSimplex | 20-02-18 | 02:19

Voorvochten. Neej. Gats.

LibertasSimplex | 20-02-18 | 02:21

@ LibertasSimplex | 20-02-18 | 02:19
Op aantal duizend Nederlanders die zich hebben opgeofferd in de tweede wereldoorlog is die Nederlandse vrijheid juist wel grotendeels een toevalligheid geweest. Als Nazi Duitsland de oorlog had gewonnen had men waarschijnlijk met tegenzin de schouders opgehaald en was men verdergegaan met het leven. Daarom is er ook zo veel onverschilligheid; men begrijpt niet waar concepten als vrijheid, waardigheid en respect werkelijk toe dienen. De laatste keer dat Nederland massaal in opstand is gekomen is per slot van rekening een aantal eeuwen geleden.

Panos88 | 20-02-18 | 02:26
▼ 8 antwoorden verborgen

Islamisering is structureel een non-item bij verkiezingen. Hebben MSM en politiek samen bepaald. Daarnaast wordt “de last van moslims” bepaald aan de hand van terroristische aanslagen- een absolute weeffout in het denken van de zwijgende meerderheid.
.
We islamiseren. Rapper dan ooit. Twee, drie generaties nog en west-europa heeft overwegend islamitische roots. Met alle gevolgen van dien. En onomkeerbaar.

de Voorzittert | 20-02-18 | 01:20 | 3

Twee, drie generaties? U is een onverbeterlijke optimist...

Brou Is Back | 20-02-18 | 01:24

Ik zie het gevaar niet direct in Islamisering, eerder in verder uitbreiden van parallelle samenlevingen, het toenemende onderlinge wantrouwen, afbreken van instituties en de maatschappelijke chaos die daardoor wordt veroorzaakt.

Panos88 | 20-02-18 | 02:09

Je zult altijd wel een paar sukkels die zich in hun zoek tocht naar zingeving bekeren tot de islam; maar voor het overgrote deel van Nederland heeft een geloofssysteem als de islam te weinig te bieden voor de alledaagse problematiek.

Panos88 | 20-02-18 | 02:12

Daar is hij dan: 'Der Ewige Arab'. Heeft Yehezkeli ook nog een Endlösung der Araberfrage?

Fridtjof | 20-02-18 | 01:11 | 4

Wauw. Je moet maar durven zeg. Joris kan deze vuilniszak ook nog aan de straat gezet worden? Dan kan hij nog mee met de kraakwagen....

Sjefke7807 | 20-02-18 | 10:03

Ristretto, het is een vergelijking tussen twee 'documentaires' die opvallend veel met elkaar gemeen hebben. Hoe je er een vergelijking in kunt lezen van de holocaust met islamisering is mij volstrekt onduidelijk. De Godwin zie ik overigens wel, maar die lag - ofschoon misschien een zwaktebod - wel heel erg voor de hand.

Fridtjof | 20-02-18 | 14:16

Sjefke, in plaats van uit te huilen en om censuur te bedelen bij de dichtstbijzijnde von Loghausen, zou je natuurlijk ook kunnen proberen om zelf een adequaat antwoord te formuleren op jou onwelgevallige meningen.

Fridtjof | 20-02-18 | 14:23
▼ 1 antwoord verborgen

Soms wou ik dat ik een Jood was. Met een kekke muts voor de kick door de Duitse Grenz Sperrungs Kontrolle. Spannend en goedkoop!

LibertasSimplex | 20-02-18 | 00:40 | 1

Helaas ben ik kwart mof, zo bleek. Zo bleek.

LibertasSimplex | 20-02-18 | 00:43

Mis een aantal moslimlovers die enorm voor deze strijders opkomen, door desnoods te verwijzen naar de gebroeders de Witt en naar tokkies... voor die broodnodige andere kant van het verhaal. Jammer.

RickTheDick | 20-02-18 | 00:24 | 1

Hier is ‘ie al:
Fridtjof | 20-02-18 | 01:11

Stormageddon | 20-02-18 | 01:20

Ik kon het een minuut of 5 aanzien. Wat een ellende.

Vage_eddie | 20-02-18 | 00:23

als je de ballen hebt probeer dan alle 4 de delen te kijken, je wordt er gegarandeerd ziek van.

Rene046 | 20-02-18 | 00:20

rant

En dan te bedenken dat ik jaren geleden eens lid ben geworden van een aspirant omroepje in de hoop dat die ook dit soort documentaires zou gaan uitzenden. En af en toe een leuk debatje over dingetjes, goede 1 op 1 gesprekken zoals Weltschmerz doet; om eens wat anders te doen dan al die al die andere omroepjes en kanalen. Maar waar kwamen ze mee, als enig serieus bedoeld programma idee? Een talkshowtafel met Rutger en Monique Weensie. En ik vind dat dus zo jammer en zo’n gemiste kans. We zouden als leden ook een beetje inspraak krijgen en er was zelfs een heuse ongekozen ledenvertegenwoordiger. Ik heb nooit meer iets van inspraak of ledenraad vernomen.

En dan kun je wel roepen dat TV dood is, en dat alles online moet etc. Dat geldt voor de jeugd misschien, die kijken netflix en youtube. Mooi, maar het gros van de middenklasse van middelbare leeftijd, die de grootste politieke invloed zouden kunnen hebben, die kijkt gewoon ouderwets lineair TV en wil je dus een factor van belang zijn in de publieke opinie zul je daar zichtbaar moeten zijn. En daarnaast kun je dan op internet je lollige filmpjes van Rutger en dat Twentse jochie doen.

/rant

Stormageddon | 20-02-18 | 00:18 | 3

Die teleurstelling is mij bespaard gebleven.

Panos88 | 20-02-18 | 00:21

Dat lidmaatschap zal me jeuken, die paar eurootjes per jaar kan ik wel missen, maar dat er gewoon niks mee is gedaan, dat valt me tegen.
Het kan me niet schelen dat mevrouw Weensie zichzelf een Balkenende salaris uit de staatsruif toegeëigend heeft, had ik ook gedaan als ik hem was. Cashen en graaien waar je kan. Boeit me niet, maar doe dan iets met het vehikel wat je hebt gecreëerd.
Ik heb er een enorm d66 gevoel van.

Stormageddon | 20-02-18 | 00:25

Tja, ik was achteraf blij dat ik er vooraf twijfels bij had. Gemiste kans.

ristretto | 20-02-18 | 07:34

Een Amerikaanse lezing: " VCY America TV (2013) - Usama Dakdok was the keynote speaker at this VCY Rally. He talked about the religion of Islam and how it is infiltrating western culture".
Wel 2 uur lang maar een absolute aanrader voor eenieder die meer over de ware islam wil weten.

ccr316 | 20-02-18 | 00:15 | 1

Dit is echt een fucking geweldige documentaire. Vergeet de oude versie, ik had wat problemen met de vorige documentaire omdat er iets te veel stock footage met narration in zat om alles te kunnen geloven wat Yechezkeli zei. Dit is nu echt anders. Als er een team van 4-5 zijn die dit willen vertalen ben ik in, contacteer me als ik nodig ben om 15 minuten of zoiets te vertalen

JosephversteegeLUL | 20-02-18 | 00:01 | 2

Mooi.

am*dam | 20-02-18 | 00:11

Ik heb een kwartier gezien van deel 1 van Muslims in Europe en ik weet niet of ik het aan kan om verder te kijken. Ik kan toch zo kwaad worden van de leugens van die Arabische gelukzoekers en de domme Europeanen die het allemaal maar laten gebeuren. Alsof ongecontroleerde immigratie iets is wat we moreel verplicht zijn aan de mensheid en wat alleen maar mooie kanten heeft - mits je de ogen sluit voor de realiteit.

mirvink3478 | 19-02-18 | 23:48 | 4

Stem dus PVV of FvD. Het enige dat je ‘stilzwijgend’ kunt doen dat zoden aan de dijk zet.

HaatbaardKnipper | 20-02-18 | 00:12

haha ik stem al FVD en ben lid sinds de eerste duizend ofzo leden :P

JosephversteegeLUL | 20-02-18 | 00:56

Dus dit zouden de 150 moeten zien, Clockwork Orange-style?

Hemmenaar7 | 20-02-18 | 01:24
▼ 1 antwoord verborgen

Iedereen die zichzelf alvast wil harden voor de nabije toekomst: ga op een willekeurige dag naar IKEA Delft en ervaar hoe het is om tot een minderheid te behoren. Overal hoofddoekjes, omringd door een rijke kinderschare. De gesprekken zijn luid,, de kinderen zijn ongeleide projectielen, er is geen tot weinig oog voor of interactie met de omgeving. Zorgwekkend is nog zacht uitgedrukt,

MickeyGouda | 19-02-18 | 23:36 | 5

Delft heeft het grootste contigent ISIS terroristen van NL geleverd... What more can we say. IKEA Delft idd soort van Raqqa in de polder. Gouda ook niet best trouwens:

Wijk: Oosterwei.....

www.mediacourant.nl/2016/12/johan-derk...

echt_links | 19-02-18 | 23:53
-weggejorist-
echt_links | 19-02-18 | 23:57

Helaas, dit is ook de regio voor mijn familie.
en nu ... Naar het oosten verhuizen, noorden, buitenland of wat?

Breng net mn vader naar huis, oorlogs generatie, gesloopt na een lang leven hard werken. Wat zeg ik hem? "Pa ga verhuizen naar een regio waar (nu nog) geen moslims zijn" Die ouwe van mij gaat direct over zn nek!

Dus breed en uitgebreid sinterklaas vieren met de kids, kerstboom ook voor de deur ipv alleen in huis, koop, eet en winkel 'verstandig'

Sta open voor alternatieven maar zie atm vluchten als verraad aan de generatie(s) voor ons

BenHetZoZat | 20-02-18 | 00:03
▼ 2 antwoorden verborgen

wat veel erger is, even off topic, Baudet bashing, of nee Baudet is kartel aan het vormen..... Jinek

gedachtespinsel | 19-02-18 | 23:31 | 4

Jinek is een domme doos die zat te soppen op de grappenmaker aan tafel.

HaatbaardKnipper | 20-02-18 | 00:14

Nog erger, Russel Brand. Engnek komt me m'n keel uit

Abject | 20-02-18 | 01:13

Ik heb net ff opname gezien. Denk dat ze inderdaad de stoel van Jinek extra moeten afsoppen vanavond. En iedereen maar lachen om die Brand die volgens mij niet alleen een frisje op had. Natuurlijk was het weer onvervalst Trump en Baudet baschen bij haar. Waar ik tevens moe van wordt is dat z.g. simultaan vertalen als er buitenlanders aan tafel zitten (ook bij Tan). Hoe kun je al een vertaling (ondertiteling) geven als de zin(nen) nog niet eens zijn uitgesproken. Zeg dan gewoon aan het begin dat het met 5 minuten vertraging wordt uitgezonden, en zorg voor een goede ondertiteling zonder m.i. kunstmatige fouten hierin.
P.S. ook Lubach ff gekeken. Hij begint steeds arroganter te worden, met steeds meer dezelfde maniertjes en die akelige lachmachine. Ben trouwens wel benieuwd of hij het aandurft om ook eens met die geloofsbingokaart los te gaan op de islam. Ik denk het niet!!

Al met pensioen | 20-02-18 | 02:23
▼ 1 antwoord verborgen

Gaat u maar rustig slapen!

echt_links | 19-02-18 | 23:26

Nepnieuws en een jood dus onbetrouwbaar en staat niet op joop.nl. Niets om onrustig van te worden.....” gaat een vork zoeken om in mijn hals te steken “

thekolere | 19-02-18 | 23:23 | 1

Neem een borrel.

HaatbaardKnipper | 20-02-18 | 00:15

Gaat Geen Stijl voor Nederlandse vertaling zorgen?

am*dam | 19-02-18 | 23:18 | 1

Ja, liefst met een beetje vertraging erin want het ratelt wel wat snel.

bodemloos | 20-02-18 | 00:21

Hier in de panelen blijft men maar ratelen over het overtuigen van de gevestigde politiek, en hun aanhang, maar wie nu nog steeds van mening is dat deze groep zich laat overtuigen op grond van feiten of gezond verstand, kijkt zelf evengoed weg voor de waarheid: deze mensen zullen nooit, nooit, nooit hun wereldbeeld aanpassen aan de realiteit, ook al zouden de keeltjes van hun kinderen voor hun ogen worden doorgesneden door deze barbaren.

jemagookniksmeer | 19-02-18 | 23:17

Mja ik snap niet hoe links niet doorheeft dat men gewoon niet wil integreren. Daar kun je gewoon prima spelregels voor opstellen en je eraan houden. Meteen is rechts weer de boeman als er iemand moet worden uitgezet die al 10 jaar geleden uitgezet had moeten worden.
Mij maakt het geen reet uit als mensen wel integreren en moslim zijn, de mensen die willis en wetens niet integreren en zelfs hun hele pakkie an op ons willen uitstrooien zijn een groot gevaar voor onze regio. Ik pak ook wel eens een döner, maar wil niet dat ik straks in het Arabisch moet gaan bestellen. Zo raar is dat toch niet?

Martinspire | 19-02-18 | 23:15 | 3

Daar heb je wel een punt. Vroeger-jaren 50- was links veel kritischer op migratie
Zie Willem Drees.

Rest In Privacy | 19-02-18 | 23:23

De linkse kerk zit vol crypto-communisten die daarmee de omstandigheden aan het voorbereiden zijn in hun voordeel.

letters_of_cijfers | 19-02-18 | 23:37

Of je mag blij wezen dat je met het beetje arabisch dat je dan geleerd hebt uberhaupt een broodje donner krijgt, mocht je toegelaten worden in die wijk.

bodemloos | 20-02-18 | 00:18

We sterven van de decadentie letterlijk en figuurlijk. Mensen met verstand uch.. verzuipen in hun eigen denken. De geschiedenis herhaalt zich, lees je in de ondergang van het romijnse rijk.

ikdenkwat | 19-02-18 | 23:12

De meeste reaguurders weten dit al lang. Maar hoe kunnen anderen dit eindelijk gaan inzien?

radiatorknopje | 19-02-18 | 23:12 | 6

In Italië werden random een aantal zwarte neergeschoten door een blanke italiaantje, want 18 jarig meisje dood door drugs afkomstig van een Nigeriaan. Vrede is er al niet meer... nog even en we hebben dit als dagelijkse kost.

Bill Cosby | 19-02-18 | 23:19

Panos88 | 19-02-18 | 23:19
Daarvoor moet eerst de politieke wil bestaan, dat is het probleem. Volgens mij weten veel mensen echt wel wat er aan de hand is, maar durven ze er niet voor uit te komen. Dat is natuurlijk ook link, want voor je het weet word je bedreigd. Het is een cirkel die een keer doorbroken moet worden. In het huidige tempo gaat het te traag en dan krijg je inderdaad dat soort doorgeflipte figuren zoals in Italië die wraak gaan nemen.

radiatorknopje | 19-02-18 | 23:29

@ radiatorknopje | 19-02-18 | 23:29
Men weet het inderdaad heel goed, maar elk "gereedschap" wordt door middel van censuur, framing en sociale druk uit de handen van de maatschappij gehouden. Het wordt gepresenteerd als een onontkoombaar probleem dat eigenlijk geheel buiten onze controle ligt, mensen met een probate oplossing worden nog immer zorgvuldig aan de kant geschoven of geframed als racist. Op die manier is het voor veel mensen kiezen tussen verdrinken in woede en werkeloos toekijken of meedeinen met de stroming, het mag niet verbazen dat velen nog te veel te verliezen hebben en kiezen voor het laatste.

Dit controlemechanisme van censuur en demonisering wordt slechts in stand gehouden uit onderbewuste angst van de 020/Hilversumse kliek om zijn geprivilegieerde en invloedrijke positie te verliezen. Men is bovendien ook nog gaan geloven in de eigen fabels en is bang dat de wereld vergaat zodra rechts een definitieve meerderheid behaalt. Die angst is natuurlijk deels terecht, al weet men het onderscheid niet tussen 'hun wereld' en de wereld.

Panos88 | 19-02-18 | 23:57
▼ 3 antwoorden verborgen

Sla ik achterover omdat ik geen idee had? Nee.

Schrik ik tóch omdat het een bevestiging is van het onheil dat me al bekend was? Ja.
Soms zou je zo graag gerustgesteld worden met overtuigende cijfers en feiten waaruit bleek dat het allemaal wel meeviel. In plaats daarvan hoor je geluiden als deze, die alleen maar bevestigen wat velen hier al lang weten: we gaan enorme shit tegemoet in West-Europa, ens snel ook.

Lewis | 19-02-18 | 23:11 | 1

Ik zag afgelopen weekend een docu over mijn woonplaats in de jaren '60. Ondanks dat ik toen nog niet geboren was had ik er wel heimwee naar.

Otman | 19-02-18 | 23:13

Nou nou nou, wat een zuurte hier wederom in de panelen! Rutte lacht wel weer een keer en dan komt het echt allemaal goed. Wie nog denkt dat dit zonder burgeroorlog gaat aflopen is hopeloos naief. De VVD en Dood66 larven zullen uiteindelijk weer in Nürenberg terecht staat. CDA en CU zijn nu ook medeplichtig aan etnocide.

Frau Merkel | 19-02-18 | 23:10 | 1

Nou Frau Merkel, dan zetten we nog maar even snel Abwarts - Turken Blues aan.

Bill Cosby | 19-02-18 | 23:11

Ojeee Europa is zwaar zwaar zwaar de klos, ik heb het gekeken en sja. Jammer dat jullie niet kunnen kijken. Misschien beter ook, je zou schreeuwend je huis uit rennen van woede.

LifeCatcher | 19-02-18 | 23:07

Waar hebben we toch een bondgenoot als Israël aan te danken? Als ik Israël zou zijn zou ik ons lekker laten zitten in onze eigen stront.

Panos88 | 19-02-18 | 23:07 | 2

Roerend eens.

Lewis | 19-02-18 | 23:09

Misschien heeft Israël ons meer nodig dan wij zo het eerste gezicht denken.

Arachne | 20-02-18 | 00:46

Wilders zou die documentaire in de TK moeten vertonen. En daarna een discussie. Dan kan niemand meer zeggen 'ik wist het niet'. Plus dat de bevolking klip en klaar zou weten wie de verraders van ons land zijn. Weten we nu ook wel maar dan kunnen ze er niet meer onderuit, dan staan ze volop in beeld.

Lupuslupus | 19-02-18 | 23:06 | 3

Gaat niet werken. U weet wel waarom.

Otman | 19-02-18 | 23:11

De Kamer zou vrijwel leeg blijven.

piloot47 | 19-02-18 | 23:13

tja na het kijken blijken niet de terroristen het grootse probleem te zijn, maar juist regeringen die niets ondernemen o situaties als dit te voorkomen, dus wat langzaamaan in Amsterdam ook begint te ontstaan

Rene046 | 20-02-18 | 00:31

De vluchtelingen gaan een veel groter probleem worden dan de gastarbeider nakomelingen, de immigratie regels zijn op goed in Nederland alleen wanneer er een omweggetje wordt genomen gastarbeiders/vluchtelingen gaat het fout. Dat is ook grotendeels het probleem in Nederland, er wordt niet gehandhaafd en de overheid doet de dingen die het niet zou mogen doen.
Wat dat betreft snap ik Wilders ook wel met zijn velletje, de regels zijn er Nederland is goed maar handhaaf.
Als je kijkt hoe goed het gaat met Nederland ondanks deze regering en al deze ellende zou je het eens moeten zien met een regering die Nederland verdient.

Papierversnipperaar | 19-02-18 | 23:06

welke kronkel zullen D66- en Groenlinks-mensen nu weer in hun hoofd maken om dit probleem te kunnen ontkennen?

Bert Konterman | 19-02-18 | 23:00 | 2

Doe uw ogen dicht, stop uw vingers in uw oren en zing: nananana. Zo voelt het om een D66-en Groenlinksmens te zijn.

piloot47 | 19-02-18 | 23:15

Besluiten dat het fakenews is.

nikolaos | 19-02-18 | 23:48

Zo'n Zvi Yehezkeli moet heus wel een sterke maag hebben! Want het is toch wel misselijk volk waar hij zich tussen begaf. Jaja Palestina. jaja Soros, jaja Zionisme, jaja Hitler, jaja (anti-)semistisme enz.: Maar wie steekt er steeds weer al die auto's in de fik nieuws.tpo.nl/2017/12/29/in-anderhalf-... ? En welke nieuwe bruinhemden/zwarte blokkers lopen er straks alweer een mars www.google.nl/search?q=demonstratie+t... ?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 19-02-18 | 22:59

Het DNA van europese islam is radicaal DNA beweert de onderkoffer agent.
De beste man berijpt niet wat DNA is of eigenlijk wel maar wil radicaal geloof planten in het genoom.

Wat een gelul. Radicalisme zit niet in het DNA. Wanneer we het toch hebben over het DNA dan blijken europese joden af te stammen van Turken, de Chazaren. Die hebben geen Joods DNA terug te leiden naar 1 van de 12 stammen, maar zijn Joods geworden door overtuiging.
Niks mis mee, ik respecteer joden.

De kans dat de beste man zijn eigen DNA corrupt is, in combinatie van het niet naleven van de regels die Joden opleggen aan gelovigen, maakt zijn eigen argumentatie tot nul.

Hij is dus geen Jood. Met je DNA.

Ongeblustekalk | 19-02-18 | 22:56 | 5

Ongeblustekalk lult weer eens: DUH met z'n DNA!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 19-02-18 | 23:05

Dat deeltje over de asjkenazi daar heb je de klok horen luiden, maar verder onwaarschijnlijk slap gelul, Kalk. Wat snap je niet aan kernachtige symboliek?

kaasfondue | 19-02-18 | 23:08

Ongebluste kalk begrijpt de beeldspraak die wordt gebruikt niet.

Gulliver | 19-02-18 | 23:56
▼ 2 antwoorden verborgen

Verplichte leerstof voor Dedain66 en de linkse partijen van de links-islamitische coalitie.

lingo star | 19-02-18 | 22:56

Maak je niet druk, alle inreizigers staan bekend bij de diverse Europese veiligheidsdiensten. Als er een aanslag komt, zal er in ieder geval geroepen worden dat de dader bekend was, maar dat er niet voldoende bewijs was voor een aanslag. De Mossad is echter uit een heel ander hout gesneden, in ieder geval hoop ik dat. Laat dat maar aan de Israëliërs over. Wij zijn bij voorbaat al verloren.

pibasso | 19-02-18 | 22:54

Pat Condel plaatste vandaag een nieuwe video over,
"A Word To The Google Feminists", na 2 uur verwijderde youtube de video, omdat het haat zou kweken. De video staat wel o.a. op liveLeak.
De waarheid vertellen, is verboden!

vluchtelingallergie | 19-02-18 | 22:52 | 2

Dat laatste gaat alleen maar erger worden.

Lupuslupus | 19-02-18 | 22:54

Lupuslupus | 19-02-18 | 22:54
Daar kun je gif op innemen!

vluchtelingallergie | 19-02-18 | 23:04

Pfft. Zo'n docu stemt nou niet bepaald positief. Je zal het natuurlijk nooit zien op NPO3.

TeeJee | 19-02-18 | 22:52 | 4

@Lupuslupus Ja dat kan je wel!
Kijk deze docu en laat andere in je omgeving dit ook zien.
Anders gedraag je je als een kind dat denkt dat niemand hem/haar ziet met de handen voor de ogen. Hopend dat deze storm jou familie niet gaat raken zolang je maar rustig blijft

BenHetZoZat | 20-02-18 | 00:14

bij een horror film schrik je je op dat moment, na het kijken van deze docu zul je het nog een héle tijd bij je dragen...

Rene046 | 20-02-18 | 00:28

@BenHetZoZat. Je directe omgeving wil het (soms) nog wel zien. Maar de rest weet het vaak wel en gaat rustig verder uit angst om baan, huis enz. te verliezen. Ook ik werd pas na mijn pensionering actiever op dit gebied. Jeugd groeit hier mee op en weet vaaak niet beter dan dat het nu eenmaal zo is. De overheden zorgen voor rust door niets te doen.

gnor | 20-02-18 | 09:06
▼ 1 antwoord verborgen

Wijken vol flats met zoveel schotels dat de NASA jaloers zou worden, hoofddoekjes en schaamhaarbaardjes, Arabisch als voertaal. Gevalletje olifant in de kamer dit. In Frankrijk zijn ze al wat verder afgezakt dan hier. Maar kom eens in de randstad op een middelbare school kijken. Dan zie je de consensus die niet zoveel anders is: Erdogan is goed, slecht cijfer voor een toets = inshallah, goed cijfer = inshallah, Ramadan = vrijbrief voor maandje extra lamlendig doen, iemand slaan is normaal, glashard liegen.

Vrouwtje_haram | 19-02-18 | 22:47

Met alle respect voor deze moedige man; dat wisten we al. Althans diegene die zich niet door links en propaganda laat misleiden.

BozePaarseMan | 19-02-18 | 22:45

Gruwelijk. We worden belazerd door de overheid en linkse naïevelingen. Helaas lijkt een burgeroorlog onafwendbaar. De overheid faalt. De zogenaamde gematigde moslims bestaan gewoon niet of hebben niets in te brengen bij hun radicale ophitsers en terroristen. Het enige antwoord zal ondergronds militant verzet zijn dat uitloopt op een burgeroorlog. Hoe lang nog?

worstcase | 19-02-18 | 22:45 | 2

De overheid faalt niet. Dit is al jaren overheidsbeleid en dat wordt gewoon goed uitgevoerd (volgens hun zelf dan wel te verstaan). Dit alles is na de moord op Pim Fortuyn in een hogere versnelling gegaan (want dat wist Fortuyn, daar waarschuwde hij voor en daar werd hij voor vermoord).

kunnenzedanniks | 19-02-18 | 22:54

als het zo doorgaat komt die burgeroorlog er gegarandeerd, alleen zijn wij het dan die pinda pinda moeten zeggen.

Rene046 | 20-02-18 | 00:26

Als we hier iedere keer weer blijven stemmen op dat zelfde clubje gaat er echt niets veranderen.Ja,het modebeeld in de straat gaat veranderen.

van stampij | 19-02-18 | 22:45

Morgen bij dwdd? Of Jinek? DENK t niet

Steven Avery | 19-02-18 | 22:45 | 1

Nee hoor, gisteren Holleeder, vandaag Holleeder, morgen Holleeder, en zijn zussen en neefjes en nichtjes en advocaten. Heel Holland hangt aan de buis, want Holleeder. Oh ja, en Holleeder in de krant. Iedere dag ons uurtje haat. En nog een uurtje. Hoera voor Winston Smith!

piloot47 | 19-02-18 | 23:05

En iedereen kijkt het met lede ogen aan. Wat moet en kun je anders als burger?
Protesteren op de dam? Dan ben je staats vijand No.1 en je leven niet meer zeker.

Glas Koning | 19-02-18 | 22:43

Nepnieuws. Poetin is veel gevaarlijkerder. Islam is vrede.
So sayeth the prophet, the slut from Korea.

Stormageddon | 19-02-18 | 22:43 | 8

Ik vroeg me al af waarom ik geen antwoord kreeg. Hallo Kuifje!

LiniaalRectaal | 19-02-18 | 23:22

Ah, touched a nerve now did I, slut?

Abject | 20-02-18 | 01:15

Is DKS weer weggejorist? Vast niet permanent, onkruid vergaat niet.

PresidenteDeConjovia | 20-02-18 | 05:47
▼ 5 antwoorden verborgen

Als je nu nog niet door hebt, wat de plannen van moslims zijn, ben je wel een erg domme groen links kneus. Daar heb ik geen docu voor nodig.
Wel goed gemaakt trouwens. Maar zal door de msm wel afgedaan worden als niet objectief, want Israël is fout en moslims zijn leuk.

Rest In Privacy | 19-02-18 | 22:43 | 3

nou die documentaires .. die 4 delen gaan over hier in ons Europa, en het ziet er niet rooskleurig uit.

Rene046 | 20-02-18 | 00:24

Ik heb alleen deel 1 gezien; zelfs de meest verstokte groen Linkser moet zo ondertussen toch de indruk krijgen dat het met de integratie van ISlamieten in Europa niet zo soepeltjes loopt als ze eigenlijk zouden willen. Ik persoonlijk vind het een levensgevaarlijke ontwikkeling. Het is de vraag niet of die burgeroorlog kot maar wanneer. Ik geef het 5 jaar....

Graaisnaaiert | 20-02-18 | 01:36

5 jaar. 100 jaar. ik weet het niet. Maar de aard van de islam laat er geen twijfel over dat ie komt. Het maakt ook niet uit of ze nu ineens supergoed gaan inburgeren. Over 100 jaar kan een verongelijkte nakomeling de Koran er nog eens op na slaan en dat begint het gezeik weer van voren af aan.

Rest In Privacy | 20-02-18 | 14:43

Het punt is dat 'de straat' in Duitsland voor de gemiddelde Duitser allang iets is, waar hij of zij geen voet meer zet. Net zoals de gemiddelde Amerikaan ook niet te voet zich 'downtown' begeeft. Ze zitten in de auto, gaan met de auto naar de shopping mall en McDonald's en that's it. De binnenstad van Dortmund is zo dood als een pier en tussen die pieren leven alleen nog de Döner Kebab cafetaria's. DE en USA zijn de facto gesegregeerd.

Eeuwig..Op..Vakantie | 19-02-18 | 22:42 | 2

Weet je waar ik dat ook heb gezien? Zuid-Afrika! En ik moet eerlijk zeggen dat als ik in steden als Den Haag of Rotterdam in de binnenstad loop ik me ook niet echt meer in NL waan (A’dam en Utrecht zijn andere koek): de segregatie is daar al bijna een feit. Ik kom er nog wel en waan me er veilig, al kun je er ook de 15-jarige jongetjes van zekere afkomst geboeid afgevoerd zien worden na weer een winkel (/kruimel)diefstal. Maar dat is iets anders dan je ergens thuis voelen..

duh! | 19-02-18 | 23:33

Ik woon sinds13 jaar in Duitsland en inderdaad lijkt het wat dat betreft vele malen meer op de USA dan op Nederland. Iedereen in z'n grote huis met dubbele garage en een auto of 3 voor de deur, naar de super, mall en restaurant en vooruit 1x in de maand door het stadcentrum van de dichtstbijzijnde stad lopen.

Alle inkopen worden dagelijks gebracht door ups/dhl/hermes/dpd busjes, iedereen leeft op zijn postzegel op een eiland van upper middle class en ziet niets van wat er mis is.

GerMonster | 20-02-18 | 03:06

niks nieuws

Ir. Wilhelmus | 19-02-18 | 22:42 | 1

Hoi.

Is dit nog nieuws? | 20-02-18 | 08:17

En dat moet met allerlei tromgeroffel verteld worden,dan klinkt het als een leugen dat koste wat kost geloofd moet worden.Als tijdens een docu of reportage veel deuntjes en muziek of iets wat daar op lijkt doorheen zit,dan kun je ervan uit gaan dat alles wat daar verteld wordt speciaal is gemaakt om jou te manipuleren.

kzegje | 19-02-18 | 22:40 | 1

Nee, hoor er zijn maar 600+ moskeeën in ons kut postzegel landje, die islamisering valt best wel mee..

Batavi Magistralis | 19-02-18 | 22:47

Straks weer Thierry bashen bij Jinek - nog erger dan de Islam zelf: naïeve linkse mensen die nog steeds denken dat Islam "vrede" betekent en een religie is, i.p.v. een veroveringsideologie onder de naam "onderwerping" (de ware betekenis van het woord Islam).
.
Die "vrede" komt pas als we allemaal met onze reet in de lucht 5 keer per dag richting Mekka bidden en onze vrouwen zijn omgesmurft tot in tenten gehulde fokfabrieken waar nieuwe volgelingen van de pedoprofeet worden geproduceerd...

Brou Is Back | 19-02-18 | 22:40 | 1

Ja, want als het 100% Islam is, is het vrede. Dat zie je bijvoorbeeld heel mooi in het Midden-Oosten.

PresidenteDeConjovia | 20-02-18 | 05:45

Etnisch zuiveren van West-Europese binnensteden is al decenia aan de gang.

Jan Dribbel | 19-02-18 | 22:37 | 1

Inderdaad, eerst de (hoofd)steden, dan de rest. We zijn als kikkers in een pan, of als konijnen die naar de aanstormende koplamp turen.

Batavi Magistralis | 19-02-18 | 22:44

Ik hoor alleen maar gammele gammele. Wanneer gaan ze die boel eens maken dan als het zo gammel is allemaal? Lijkt me een gevaarlijke situatie, je weet dat het gammele is maar je gaat er toch op zitten. Durka durka, mohammed jihad

DommeNeger | 19-02-18 | 22:36 | 1

Ik spreek hebreeuws, mazzel voor mij. Ik adviseer aan mensen gewoon arabisch te leren, dan is nik meer geheim.
Neem hun wapens weg, de taal en voedselwetten, de besnijdenis en vertaal alles. Breek dit open.

LifeCatcher | 19-02-18 | 22:36 | 2

Ik ben trots op het feit dat ik geen Arabisch spreek, versta, schrijf of lees. Ik bidt tot het spaghetti monster dat dit altijd zo zal blijven. Amen.

DommeNeger | 19-02-18 | 22:37

Google werkt ook prima hoor. Begin eens met namen van Moskeeen en instanties te Wiki-en, en zoek ook eens op wat de naam van jouw Marokkaanse buurjongentje nou eigenlijk betekent.

Graaisnaaiert | 20-02-18 | 01:30

Joden zijn gewoon erg goed in infiltreren.

King of the Oneliner | 19-02-18 | 22:35 | 1

Scheelt als je hetzelfde fenotype hebt.

LiniaalRectaal | 19-02-18 | 22:44

als ze dit nou maar niet bestempelen als fake news

openhaard | 19-02-18 | 22:34
-weggejorist-
Berbaar | 19-02-18 | 22:33 | 18
▼ 18 antwoorden verborgen

Dit is allemaal gepland.

du Roi Soleil | 19-02-18 | 22:31 | 1

Yep zoals veel meer dingen maar de maar een hoopp zijn zo naïef dat ze beginnen over aluminium enzo als dat zegt :)

Sjonie01 | 20-02-18 | 11:36

Ik had zijn verhaal vorige week al in een Duitse krant gelezen. Het gemak waarmee men kan inreizen en hoe 'gekleurd' de hulp binnen Duitsland is, is schrikbarend. Nog verontrustender is de totale stilte in de MSM voor dit verhaal.

FrankVeer | 19-02-18 | 22:31 | 2

Koester gerust niet de illusie, dat het bij de Nederlandse overheden anders is; 'broeder' trekt 'broeder' voor, soms geholpen door een steekpenninkje. Woningtoewijzing, papieren, rechtshulp - om over de politie maar niet te spreken - die is plat. Er zijn heel wat ambtenaren die beter Arabisch spreken dan Nederlands ... en er zijn ook heel wat van die 'Arabische' ambtenaren die niet of nauwelijks met Nederlanders in contact komen tijdens hun werk.

bisbisbis | 20-02-18 | 01:30

De MSM zijn al jaren geleden overgenomen door de marxisten en preken alleen nog maar (socialistische) agitprop.

kempenaer | 20-02-18 | 08:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken