Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GroenLinks HAAT 'blonde gezinnen'

groenlinksblond534.jpgField Day voor de diversiteitsdrammers olv Harriet Duurvoort, Anousha Mbeki Kwazulu Nzume en Tanja Jess. Check die virulente institutionele blondenhaat in deze oproep voor een GroenLinks-filmpje, waar de hele multiculti santenkraam aan mee mag doen. Behalve als u een een blond gezin bent. Dan mag je van het GroenLinks campagneteam naar de gaskamers en de verbrandingsovens. Goed bezig, Jesse Klaver! Op naar de 0 zetels. Update: FB-post weggehaald. Gelukkig hebben we de screenshots nog.

Reaguursels

Inloggen

@PG4161. Wat een ongelooflijk gezwets. Heb je je medicijnen niet genomen?
Snel terug naar je gesloten afdeling!

Pakeha | 21-08-15 | 00:21

Zie hier de echte rascisten. Dat begint als je de schoonheid en diversiteit van de Schepping niet ten volle kan waarderen.
.
"Echte spiritualiteit behoort toe aan de blijdschap en aan de aarde en heeft niets te maken met zogenaamde volwassen waardigheid. Zij heeft ook niets te maken met deftige woorden en plechtstatige gezichten. Ze heeft wel te maken met de dans van het bewustzijn dat in je huist en met de sensatie van spiritueel avontuur, dat in je hart leeft.
Ik zou willen dat jullie je de energie realiseren, die ter beschikking staat. Ik zou willen dat jullie de slagbomen opengooien, die jullie in jezelf hebben neergezet. Deze stem dient slechts als symbool van de energie en kracht, die voor ieder van jullie binnen bereik liggen, indien jullie de vaardigheden benutten, die je erfdeel zijn.
Beluister de echo van mijn stem als een symbool van jullie eigen energie en blijdschap. Denk aan de magische essentie van je eigen wezen, dat tintelt tot in je vingertoppen. Dat is de realiteit waarnaar jullie op zoek zijn. Onderga haar totaal!"

PG4161 | 20-08-15 | 16:31

@Suubi Musajja | 19-08-15 | 17:00
Nee, links. De opdrachtgever, die bovendien deze oproep heeft goedgekeurd, is links. Er staat zelfs "links" in hun naam.

Haatgenerator | 20-08-15 | 15:56

@Suubi Musajja | 19-08-15 | 16:15
Natuurlijk. Of een hacker. Droom verder.
Zo'n bedrijf zet echt helemaal NIETS online zonder het eerst te overleggen en goed laten keuren door hun klant.

Haatgenerator | 20-08-15 | 15:48

Ze weten dus precies welke doelgroep ze moeten aanspreken. En dat is in ieder geval niet de autochtonen want die hebben niks van die luchtfietsers te verwachten.

Angelica | 20-08-15 | 12:35

Ik denk dat ze met die Surinaamse dame een type als Tara Singh Varma op het oog hadden...

Zenzeo | 20-08-15 | 10:13

Groen links is een heel eng clubje. Jesse klaver stikt nog in zijn eigen fatsoenskots. Heel heel erg. Willen we meer of minder nederlanders......

nukkie | 20-08-15 | 07:22

Verkapt rascisme, trouwens laat dat 'verkapt' maar weg.

we kunnen dat ouwe Zuid-afrikaanse straatmeubilair wel voor een prikkie kopen; "slegs vir nie blankes".

12pints | 20-08-15 | 05:03

Deze is ook interessant...
Vanaf 11min moet je rosemuller (oud partijleider van GroenLinks) eens horen....
Het gaat goed met de allochtonen zegt ie... ja 14jaar geleden was GroenLinks al niet goed snik...er is dus niets verandert...
www.youtube.com/watch?v=MoRyhqOccqE

thewonderer | 20-08-15 | 01:51

Zoals fortyun al zei...GroenLinks is een eng partijtje..en toentertijd rosemuller een naar ventje..

www.youtube.com/watch?v=yGKPw0ZKZI0

GroenLinks is een anti-nederland partij en moet daarom geweerd worden van verkiezingen. Deze splinter partij van ex communisten en allochtonen is gekant tegen een homogene nederlandse samenleving en kan dus beter aan de verkiezingen in Marokko meedoen (als daar al verkiezingen zijn)

thewonderer | 20-08-15 | 01:32

Groenlinks is toch dat obscure partijtje dat een RaRa terrorist in de 2e Kamer had zitten?

Pakeha | 20-08-15 | 01:10

@vogelpoep: ik hoor weer een hoop onderbuik geroffel bij je! Niet alles geloven wat Pechtold zegt man!
Discrimineren, dus ook je voorkeur uitspreken, is voor iedereen verboden behalve voor politieke partijen, de overheid en door de overheid gesubsidieerde instanties. Zoals het Rijksmuseum die personeel zocht en expliciet adverteerde met "Marokkanen hebben de voorkeur". Als ik, of een inmiddels bekend schoonmaakbedrijf, een advertentie plaats met "Nederlanders hebben de voorkeur" ben ik strafbaar en haal ik zo ongeveer de wereldpers. Dit tweeslachtige beleid is olie op het vuur.
Maar ik geef toe....ik heb een voorkeur voor Nederlands sprekende, de Nederlandse cultuur lievende en niet religieuze mensen die bij voorkeur hetero sexueel zijn. Ongeacht wat de politiek mij wil aanpraten over "samen" en "met zn allu". Maar omwille van de lieve vrede spreek ik dat maar niet uit........
Maakt mij dat een rascist? Als dat zo is.....prima. Dan ben ik een rascist en ik lig daar geen seconde wakker van!

Thorolf | 20-08-15 | 00:50

Een verstandig "Blond" gezin haat Groen Links!

Nederlanddraaitdoor | 20-08-15 | 00:48

@Vogelpoep: Gelukkig is niet heel nederland zo, maar er zijn inderdaad voldoende verraders en hypocrieten - maar dat is al ruim 100 jaar zo. Gaat ook niet veranderen. Tot nu toe leek het gezonde verstand te zegenvieren, maar zowel aan rechterzijde als aan linkerzijde lijken er de laatste tijd steeds meer hersenloze figuren bij te komen.

Ik maak mezelf niet zo'n zorgen. We zijn al lang hier, en als we het niet meer naar onze zin hebben gaan we doodleuk ergens anders wonen. Nederland is slechter af zonder ons (2 topbanen die we met keihard werken bereikt hebben en waar we ook behoorlijk veel belasting over betalen).

Waar het om gaat is dat de laatste jaren een minderheid zijn wil op probeert te leggen waarbij de linkse zijde de laatste tijd de meeste overlast veroorzaakt met hun "zgn" waarheid (ik denk dan direct aan Stalin, Honecker cs). Ik denk dat ik namens de meeste mensen spreek als ik zeg dat we gewoon leuk en gezellig willen leven in Nederland (!) en geen gezeik willen (geen figuren die vrouwen naroepen, geen gezeik over zwarte piet, geen hakenkruizen, geen rare imams of andere opruiende figuren). Ik moet ze niet en ik wil ze ook niet. Analoog aan wat men in down under zegt: Als je niet kan wennen aan de (nederlandse) maatschappij en niet normaal/beschaafd met elkaar kan omgaan heb je er niets te zoeken.

niemandindestad | 19-08-15 | 22:07

De site joop.nl heeft inmiddels vijf (!) artikelen over racisme op de frontpage staan maar dit pikken ze dan weer niet op.

matatwork | 19-08-15 | 21:57

-weggejorist-

Vogelpoep | 19-08-15 | 21:43

Even voor de duidelijkheid: Mijn a.s. vrouw (moslim en allochtoon) en ikzelf (allochtoon) zijn ook helemaal klaar met de linkse flauwekul, de Kwiensies en de (moslim) extremisten. Wat ons betreft worden alle mafkezen gewoon op een onbewoon eiland gekiepert.. dan kunnen ze daar lopen zeiken en elkaar onderling het leven zuur maken.

niemandindestad | 19-08-15 | 21:05

Als ik m'n gezicht verf en een stemmetje opzet kan ik wel voor die surinaamse lerares door denk ik. Ben ook niet blond.

Mag ik dan wel inschrijven?

Echt niet? Met sinterklaas trappen de kids er ook allemaal in altijd..

F#ckingAwesome | 19-08-15 | 20:14

Zijn er überhaupt mensen die nog groen links stemmen? Achterlijke linkse kudt partij.

Rebellation | 19-08-15 | 19:47

Het moet niet gekker worden, straks krijgen we openbare bankjes waar je als blanke niet op mag zitten.

"Bankies niet voor blankies"

Het is gewoon keihard racisme, en niemand die er iets tegen doet.

Rimpeldoos | 19-08-15 | 19:43

Wat zou er gebeuren als er stond: surinamers gevraagd, niet te zwart aub!

Wtf!

Tsja, linkse knakkers zijn niet je makkers

toerbaas | 19-08-15 | 19:05

bron 18:47 o.a.
EUNMASK

Jan Boule | 19-08-15 | 18:48

De agrariër tevens supermarkthouder Feije Dijksterhuis heeft zijn vrouw uit de supermarkt gehaald en thuis gezet op 16 augustus jl. De reden is dat Arabieren in het naast gelegen asielzoekerscentrum bezwaar hadden aangetekend bij dhr. Dijksterhuis vanwege het feit dat ze moesten afrekenen bij een (zijn) vrouw.Wellicht kan Groen Links aanbieden een paar potige feministes achter de kassa plaats te laten nemen om een statement te maken dat zulks hier in ons land vroeger niet, nu niet en in de toekomst ook niet gaat gebeuren dat mensen die nog niet eens een verblijfstitel hebben ( die ze ongetwijfeld zeer snel zullen bemachtigen) hier de zaak letterlijk en figuurlijk gaan uitmaken.Of zal dat toch gebeuren? De geschiedenis leert dat dominante en pro-actieve "culturen" andere niet-actieve dan wel lethargische culturen terzijde schuiven dan wel vernietigen zelfs als eerstgenoemden getalsmatig in de minderheid zijn.Een land dat zwicht....

Jan Boule | 19-08-15 | 18:47

Ik wist het wel! Achter al die modieuze frasen over 'anti-racisme', 'diversiteit', 'multicultureel', anti-Zwarte Piet, zit altijd één sinister motief: haat tegen blanken (inclusief zelf-hatende blanken). Het wordt tijd deze haters met gelijke munt terug te betalen!

Jan Gerritsen9977 | 19-08-15 | 18:21

De link naar press freedom index werkt niet , daarom: zie internet met trefwoorden: vrijheid van meningsuiting, vrijheid van pers, mensenrechtenschendingen, terreur, democratie, enzovoort. En dan al deze woorden gecombineerd met ‘landen’ en ‘index’. En dan eventueel ook zoeken in het Engels.

Benedict Broere | 19-08-15 | 18:04

Vergelijk dat ‘niet te blond!’ eens met hun ‘Symposium Tolerant Nederland?’
groenlinks.nl/agenda/symposium-tolera...
En dan die voorkeur voor Surinaams, Marokkaans en Turks.
In Nederland wonen ook Chinezen, Japanners, Polen, Duitsers, Britten, enzovoort.
Dat ‘blond’ is trouwens een efficiënte aanpassing aan een klimaat met weinig zon.
Mensen met een donkere huidskleur hebben daarom een chronisch tekort aan vitamine D.
En wat betreft tolerantie is het goed eens te kijken naar vergelijkend onderzoek.
Bijvoorbeeld: rsf.org/index2014/en-index2014.php.
Daarbij is intolerantie jegens mensen en bewegingen die onaanspreekbaar onredelijk en gewelddadig intolerant zijn, zeer wijs en verstandig en rechtvaardig en goed en gunstig voor althans mensen die niet willen wegzinken in een wereld die geterroriseerd wordt door moordlustige psychopaten.

Benedict Broere | 19-08-15 | 17:58

Ik zoek trouwens ook een lekkere surinaamse lerares voor als blondie hier thuis weer ff weg is :-)
Of mag da nie?

Zathras | 19-08-15 | 17:28

@Suubi Musajja | 19-08-15 | 16:21
Onzin, haat tegen de Duitsers was een verbindend element in het verzet 40-45

Zathras | 19-08-15 | 17:27

Uitsluiting op basis van uiterlijke kenmerken, GroenLinks toont even hun ware gezicht.

me,myself and IK | 19-08-15 | 17:26

Een castingbedrijf kan dit soort keuzes maken. Daar is het nou juist een castingbedrijf voor. De volgende keer krijgen ze van GL een opdracht om juist blonde gezinnen te selecteren mét een bakfiets en een voorkeur voor vrouwen die bereid zijn in hun jurk zo wijdbeens mogelijk op die fiets door de Rivierenbuurt te trappen.

Koonkluk Huis | 19-08-15 | 17:14

@langzullenweleven | 19-08-15 | 16:21
Dit is niet 'links', dit is een castingbureau.

Suubi Musajja | 19-08-15 | 17:00

@wakkere_nederlander | 19-08-15 | 11:46
Het is zo ontzettend vreemd dat jij (en velen hier met je) denken dat je aan de 'goede' kant staat. Xenofobie en vreemdelingenhaat; niet bepaald de kenmerken van een verzetsheld.

Suubi Musajja | 19-08-15 | 16:21

Bah, wat is links toch vies en huichelachtig!!

langzullenweleven | 19-08-15 | 16:21

@Madame Poitiers | 19-08-15 | 11:07
Precies, en daarom is wat tegengas af en toe gewenst, bijvoorbeeld door in affiches niet verder mee te gaan in een toch al problematische ethnische-klassenmaatschappij.

Suubi Musajja | 19-08-15 | 16:20

@Thunderbird | 19-08-15 | 11:07
GroenLinks heeft deze oproep niet geplaatst.

Suubi Musajja | 19-08-15 | 16:18

@keizeradmiraal4 | 19-08-15 | 11:05
Niet wit = verderf?

Suubi Musajja | 19-08-15 | 16:18

@Haatgenerator | 19-08-15 | 10:54
Dit is racisme en fout, maar we hebben geen idee of GroenLinks deze instructie heeft gegeven, of dat Dutch Casting Agency dit op eigen initiatief gedaan heeft, in de (terechte of onterechte) verwachting dat het door de klant gewaardeerd zou worden. Behoorlijk verschil met het geinstitutionaliseerde racisme dat Wilders propageert.

Suubi Musajja | 19-08-15 | 16:15

"Kids". Rot toch eens op met dat Engels in onze taal en typ gewoon "kinderen". Ik snap dat die linkse mafketels hip proberen te zijn, maar het klinkt echt niet slimmer. Gewoon Nederlands.

EliteGhost | 19-08-15 | 15:55

Daarentegen vind ik het wel weer realistisch om geen vader te casten.

J.Slavink | 19-08-15 | 15:50

Typisch de doelgroep van Groen Links.

Spare Rib | 19-08-15 | 15:36

Ik denk ze willen in die film aantonen hoe Nederland er in 5 jaar uit zal zien als hun aan de bak komen... Geen autochtonen meer te vinden, die zijn gevlucht voor de onteigening en zoeken asyl in afrika of zitten in rubberbootjes op de weg naar afrika.

thorrie | 19-08-15 | 15:21

Wat een negatieve reacties allemaal. Bij Opsporing Verzocht doen ze precies hetzelfde, en dan hoor ik niemand klagen.

Chrisz Chrasz | 19-08-15 | 15:06

Dir riekt naar discriminatie
en dit riekt naar het framen naar zielige
omstandigheden,
het uit het verband rukken m.b.v. een nagespeelde niet realistische situatie

Berthe | 19-08-15 | 15:00

#nietteblond

mindless | 19-08-15 | 14:46

Is criminatie of zoiets.

Che_cuevara | 19-08-15 | 14:37

-weggejorist-

A. Vd heide4569 | 19-08-15 | 14:31

Selecteren op kleur: racistisch! Maar omdat GroenLinks het doet is het toegestaan. Met twee maten meten is in Nederland standaard praktijk. Zolang je maar aan de 'goede' kant staat.

Willibald von Klúúúk | 19-08-15 | 14:28

ik zoek een model, niet te zwart aub... zou je de reacties kunnen voorstellen?

trenthopper | 19-08-15 | 14:23

-weggejorist-

abortuskliniek | 19-08-15 | 14:15

Waar liggen de voorgedrukte aangiftebiljetten? Ben zo blond als wat!
Heeft de VN haar mening al gegeven dat dit werkelijk haram is?
Wat een walgelijk land leven wij in.

Waakvlam | 19-08-15 | 14:10

Wat een sukkels, dit hadden ze kunnen oplossen/voorkomen met: wij zijn op zoek naar kandidaten die een afspiegeling zijn van de Nederlandse samenleving.

In dit geval kozen zij puur voor de kleurling en dat is niets minder dan racisme.

De NOS en diverse media zullen zwijgen als het graf.

Stonecity | 19-08-15 | 14:07

Een walgelijke,verwarde,racistische anti-Nederland club die eigenlijk verboden zou moeten worden.
pejoar | 19-08-15 | 13:42

u heb helemaal gelijk. gr. corrie en de kids

Trekvogel12 | 19-08-15 | 14:03

Toos en Henk. Jullie kunnen thuis blijven.

Wolly | 19-08-15 | 13:58

Wat een gezeur allemaal! Heeft één van jullie de nieuwe IKEA gids bekeken?
Goed gekeken naar de mensen die in al die Ikea banken zitten?
Een grote GroenLinks folder. Politieke correctheid tot kunst verheven.

ristretto | 19-08-15 | 13:54

En daar hebben we Goktrommel weer met account nummertje 4829...
Slipsnifter | 19-08-15 | 13:39

Wie/wat is een Goktrommel? Heb jij überhaupt wel een leven buiten Geenstijl? Het is gewoon de waarheid. Al die achterlijke tokkies zijn jaloers, omdat ze niet in aanmerking komen voor die fotoshoot en dus geen kans maken op die 50 euro.

Trekvogel12 | 19-08-15 | 13:54

Een walgelijke,verwarde,racistische anti-Nederland club die eigenlijk verboden zou moeten worden.

pejoar | 19-08-15 | 13:42

Diversiteit is een codewoord voor sluipende genocide op het blanke ras. Maar dat is voor GroenLinks geen probleem!

Prince Buster | 19-08-15 | 13:40

@Trekvogel12 | 19-08-15 | 13:24
En daar hebben we Goktrommel weer met account nummertje 4829...

Slipsnifter | 19-08-15 | 13:39

@bruin1 | 19-08-15 | 13:28
Stemmen heeft geen zin.

Slipsnifter | 19-08-15 | 13:38

@chosenignorance | 19-08-15 | 13:23
Ik ken het gevoel..

Slipsnifter | 19-08-15 | 13:34

Tip voor iedereen die niet meer weet wat hij moet stemmen: Kijk op de stemwijzer waar GroenLinks voor of tegen is en vul hem in met de tegengestelde waarden. Stem vervolgens op de partij die er dan als hoogste uitkomt.

bruin1 | 19-08-15 | 13:28

Boehoeee! Tokkies zijn jaloers, omdat ze een fotoshoot willen maken van mensen uit verschillende culturen en er dus geen vraag is naar een dikke, kortharige Ria met haar kale, dikke vent en tokkiekinderen.

Trekvogel12 | 19-08-15 | 13:24

Gezinnen gezocht (niet te zwart!) ....en het was oorlog geweest... ontslagen, OM onderzoek en vervolging. Ik kots van deze mensen, ik kots van dit land waar ik woon. Ik Wil Weg.

chosenignorance | 19-08-15 | 13:23

Waarom gaan ze niet eens lekker in Marokko of zo groenlinksen? Hoeven ze zich niet meer te storen aan al die blonde mensen...

Buggert | 19-08-15 | 13:22

Een van die vieze Groenlinkse stagiaire met okselhaar heeft dus een gesprek gehad met de Dutch Casting couch en gezegd;'het moeten geen Nederlanders zijn hoe pakken wij dat aan'?

woordgrap | 19-08-15 | 13:20

Jesse Klaver moet wel een hekel aan blond hebben.

miss error | 19-08-15 | 13:18

Groenlinks = Zweden

CrapoTheGreat | 19-08-15 | 13:08

Zijn Don & Ad weer bezig?

Hoeki Oekema | 19-08-15 | 13:05

Goed nieuws, Groen Links gaat emigreren naar een Arabisch land en laat vooruitlopend hierop al een promomotiefilmpje maken.

Dutch_Holland | 19-08-15 | 12:57

Zo wordt Bach meestal ook niet beschouwd als wereldmuziek, want diversiteit, daar hoort iets Westers eigenlijk niet thuis.

Onno Drees | 19-08-15 | 12:55

Over een paar generaties lijken alle Nederlanders op halve A..(frikanen). Blond en gekleurde ogen is nu eenmaal een uitstervende soort.

ursa_major | 19-08-15 | 12:52

Positieve racisme.

sickstyle | 19-08-15 | 12:50

Met andere woorden: Als je blond haar hebt. Dan moet je niet op Groenlings stemmen

De_echte_man | 19-08-15 | 12:47

@GerMonster | 19-08-15 | 12:03
Zo gaat het al jaren in dit land, het welbekende wegmetons-denken.
Doet wonderen voor je carriere, vooral in het ambtenarenwereldje.
Veel babbelen over ons slavernijverleden, en hoe lullig onze cultuur is.
En vol vuur vertellen over die onvergetelijke vakantie in Iran, waar je twee keer bijna werd ontvoerd door mannen met geweren, en waar je bijna niet meer uitkwam omdat je beroofd was van al je bezittingen inclusief je paspoort.
Wat een prachtig land was dat, en wat een ontzettend vriendelijk mensen.
Meedoen met de ramadan doet het ook uitstekend, en dan de hele dag verkondigen dat je niet wist dat het zo ont.zet.tend. zwaar is, en hoeveel repspect je wel niet voor die mensen hebt.
Voor je het weet ben je minister.

Slipsnifter | 19-08-15 | 12:43

DISCRIMINATIE!!! Alle stereotypen mogen komen maar geen blanke kinderloze gezinnen.

Johanvb | 19-08-15 | 12:42

Onderstaande video is off line gehaald door de universiteit nadat er geklaagd werd dat de video te "blank" is.

Je ziet in de video mooie blanke meisjes die reclame maken voor de universiteit en dat mag dus kennelijk niet. Dat is deze dagen niet meer politiek correct.

Te belachelijk voor woorden.
www.dailymail.co.uk/news/article-31997...

Vlander | 19-08-15 | 12:42

Goed nieuws! Het gaat een stuk beter met de economie, daarom zoeken wij per direct consultants voor de informatietechnologie, met specialisatie levensmiddelen branch. Wij zoeken: mannen (of vrouwen boven de 40 die niet meer zwanger willen worden), bruin of donkerbruin getint mag, maar niet licht getint, sowieso geen Marokkaanse achtergrond. Voorkeur gaat uit naar Nederlandse achtergrond, met blond of lichtbruin haar. Herken je jezelf in dit profiel dan mag je je sollicitatie sturen naar [email protected]
PS reiskosten betaal je lekker zelf maar.

Kolbjorn Varmann | 19-08-15 | 12:40

Discriminatie.
Maar op de "goede" manier, dus dan is het halal.

Slipsnifter | 19-08-15 | 12:34

Je suis blond.

jeanmondo | 19-08-15 | 12:29

het is erg, maar dat "met kids" vind ik eigenlijk nog erger. Maarja, bakfiets-multiculti-knuffelaars-die-ver-weg-wonen-van-de-wijken-waar-de-cultuurverrijkers-wonen hebben nou eenmaal kids ipv kinderen.

swift1.6 | 19-08-15 | 12:25

Nederland over 50 jaar.
Geen Toegang voor blanken.

soxs | 19-08-15 | 12:21

In 40 - 45 had men ook dergelijke eisen aangaande uiterlijk alleen was het toen juist wel blond. De trekken komen verder behoorlijk overeen.

corni | 19-08-15 | 12:18

Blank en vooral blond en blauwe ogen is tegenwoordige "verkeerd". Gekleurd zijn is politiek correct.

Je zou je volgens de linkse kerk ( linkse media) eigenlijk moeten schamen dat je blank bent.

Vlander | 19-08-15 | 12:18

Dit is gewoonweg discriminatie. Wij zijn een blank en blond gezin. Dus... Waar zijn de vooringevulde aangiftes. Waar spreekt men in de media hier schande van?

Briver | 19-08-15 | 12:17

Ik heb niet zo´n hoge dunk van ´professionals´ in de communicatiegerelateerde branches, en deze Patty drukt werkelijk op alle ergernisknoppen. Dat deze tekst naar buiten komt.. caps lock, weinig verfijnd taalgebruik, en politiek geweldig ongevoelig. Dat onze GroenLinksers impliciet of zelfs expliciet hebben duidelijk gemaakt dat het allemaal niet te blond moest worden, dat geloof ik zonder aarzelen, maar om door ze ingehuurd te worden en het dan zo op te schrijven..

Daarbij heb ik niet zoveel respect voor 'professionals' die een dag voordat het moet gebeuren nog op zoek moeten naar de helft van de cast, via Facebook. Kan me niet voorstellen dat maandag besloten is dat er woensdag een filmpje opgenomen moest worden.

Dit is dan die geweldige hoogopgeleide dienstensector waarmee we in dit land de concurrentie aan gaan met landen die - heel ouderwets - nog dingen maken.

Sjors W. | 19-08-15 | 12:14

Sinds Diederik Stapel weten wij dat de linkse wetenschap met premissen werkt. Als de premisse bijvoorbeeld luidt: "vleeseters zijn hufters" dan kan zal uit hun onderzoek nooit blijken dat vegetariërs hufters zijn.
Bij discriminatie onderzoek is de premisse dat blanken discrimineren. Dat iemand met een andere huidskleur discrimineert zal dus nooit uit de discriminatie onderzoeken naar voren kunnen komen.
De opstelling van de diverse anti-discriminatie clubs is hetzelfde: alleen blanken kunnen discrimineren.
Het vervelende is nu wel dat onze gekleurde medelanders niet bepaald modelburgers zijn, en bovendien zijn het er inmiddels wel heel erg veel geworden. Deze scheve aanpak gaat daardoor inmiddels wel schuren.

Peter_K | 19-08-15 | 12:13

Hé, nou zit ik plotseling op een hele andere site: bad black babes.

Van Duyvenbode | 19-08-15 | 12:13

Groenlinks, de rode khmer van de Lage Landen.

Van Duyvenbode | 19-08-15 | 12:10

Wat een racistische advertentie.

panadol | 19-08-15 | 12:08

Blanken die racistisch zijn naar hun eigen groep, gekker moet het niet worden.

GerMonster | 19-08-15 | 12:03

GroenLinks is een symbiose tussen MBO en geflipte studenten, het gevolg kunnen we nu waarnemen.

succesvol | 19-08-15 | 12:02

Voor een filmpje voor PVV, worden foto's gemaakt en daar zouden ze zoeken voor:

- Gezinnen (alleen hoogblond), kids 5-12 jaar.
-
- Dames, roomblank, niet getint door de zomer met wit blond of wit geblondeerd haar met alleen lang haar.
-
- Kinderen uit verregaande oer-Nederlandse en non vreemde culturen, waar diversiteit van buitenlandse afkomst niet zichtbaar is, 5-8 jaar.

De bom zou losbarsten zou in Den Haag.....
GL, walgelijk is dit.

ReuzeBater | 19-08-15 | 12:00

Is er geen schitterend rabiate quote te vinden van een van due gutmenschen ivm die schoonmakert die omwille van een publiciteitsstunt zocht naar Nederlandse schoonmakers? Zou mooi staan hierbij...

Dan maar zo! | 19-08-15 | 11:58

Hoe zou de opheft in de media zijn geweest als er had gestaan "niet te lichtgetint". De stelletje hypocrieten.

matrixbluepill | 19-08-15 | 11:57

De allerergste racisten vinden hun racisme zo vanzelfsprekend dat ze het niet eens meer als racisme herkennen.

Angel_eyes | 19-08-15 | 11:56

Pieleke | 19-08-15 | 11:34
Nee het was precies andersom. Blondje liep tekoop met haar multiculti-correcte fatsoen. De vried van haar begreep niet wat ze aan het doen was, en zei er ook iets van.
.
Wat die domme blonde doos doet kan me werkelijk niet boeien. Uit mijn omgeving ken ik een aantal vergelijkbare relaties. Echter wat zo mooi leek bleek jaren later veel minder rooskleurig... Daar geniet ik dan weer van. Want als je te dom bent om te schijten verdien je ook niet beter.
.
Het punt is, door al dat policor en multiculticor, zal het een tegenstrijdig effect creëren. Al dat geneuzel van dergelijke partijtjes hebben uiteindelijk een effect en dat zie je terug op straat.

Fappier | 19-08-15 | 11:56

blond is het nieuwe zwart.

euroka | 19-08-15 | 11:55

wakkere_nederlander | 19-08-15 | 11:50

Ik zeg altijd 'koters' maar dat is wel wat archaïs, kids is idd wel erg popie-jopie-bakfiets.

eerstneukendanpraten | 19-08-15 | 11:55

rrrrRassiessss !
En nu sofort die kaolopangpangherstelbetalingen sturzen.

hallevvezool | 19-08-15 | 11:54

Ik sta hier niet van te kijken, we weten toch al lang dat GROEN LINKS een cultureel-marxistisch zooitje is. Gelijkheid boven alles (behalve al het pleb rond hun panden in de grachtengordel, die moeten allemaal oppleuren).

HaatAth3ist | 19-08-15 | 11:53

De kinderen van WimLex en Maxima voldoen niet aan het profiel.

wakkere_nederlander | 19-08-15 | 11:53

Wonen er nog blanken in Amsterdam dan? Deze oproep komt toch waarheidsgetrouw over als ik het straatbeeld daar zo zie.

Tikkie Terug | 19-08-15 | 11:53

Ze kunnen het bericht verwijderen maar NIET TE BLOND is nu al een geuzennaam.

wakkere_nederlander | 19-08-15 | 11:52

Discriminatie, Racisme, Fascisme, Slavernij, Die-Wilders, Geld, Excuses, Standbeeld.

Kamervraag | 19-08-15 | 11:51

Wat nou echt hilarisch zou zijn, is als een van die marokkaanse kinderen gearresteerd zou worden voor het jatten van foto-apparatuur tijdens de shoot.

TheEgg | 19-08-15 | 11:50

@Brakke Obama | 19-08-15 | 11:42
kids = ook weg met ons inderdaad.
'Kinderen' vind ik een van de mooiste Nederlandse woorden.
Met 'kids' heb ik niks. Een liefdeloos woord.

wakkere_nederlander | 19-08-15 | 11:50

Moet je eigenlijk voor de lol met een paar corpsballen gaan. Dat zou ik nou humor vinden.

Fiasco | 19-08-15 | 11:50

Haha, ze hebben het hele bericht verwijderd, wat laf dat ze hun ware linkse racistische gezicht niet langer durven laten zien!

Wonderful-Life | 19-08-15 | 11:50

Ik heb de t-shirt "Ik ben blond" al gemaakt.... maat WTF!!! Hoezo is dit geen racisme dan? Waar is het MDI nu dan?

WellusNietus | 19-08-15 | 11:50

Ik zou Patty van Dutch Casting doen.
Gruwelijk hard.
KUDTWIJF!

wakkere_nederlander | 19-08-15 | 11:48

GroenLinks. Waar hebben we het over. Meest overbodige hobbypartij van Nederland. Lekker negeren die realisme schuwe hippies.

Fiasco | 19-08-15 | 11:48

wat eng en vreselijk fout.

superjan | 19-08-15 | 11:46

@kommabijmebinnen | 19-08-15 | 10:55
Tijd om af te rekenen met NSB links.
En niet te levend.

wakkere_nederlander | 19-08-15 | 11:46

Zet eens in je oproep "niet te zwart". Kijken wat er gebeurt.
Haatgenerator | 19-08-15 | 10:54
<br>
<br>
Niets. Geen enkel probleem. Racisme is een voorrecht voor zwarten.

CrapoTheGreat | 19-08-15 | 11:45

En weggejorist, de Geenstijl aandacht straalde waarschijnlijk te negatief af op Groenlinks.

jip_86 | 19-08-15 | 11:45

Tsjonge jonge wat een ophef. Dit is toch geen nieuws? GL,PvdA,DENK en vast nog meer politieke linkslullen zouden dit doen. Dat het opvalt staat buiten kijf, maar nee, geen nieuws. Wanneer er alleen blonde mensen werden gevraagd, dan wordt het pas eng.

vissendokter | 19-08-15 | 11:44

Ongelooflijk, wat een Nederlanderhaat hebben die GroenLinksers.

Joris Draaksteker | 19-08-15 | 11:44

Groenlinks, slegs vir swarten

guurderdanguur | 19-08-15 | 11:42

MasterMind99 | 19-08-15 | 11:24,

Verschil is natuurlijk;
- gaat het om je eigen privébedrijf;
- of gaat het om een gesubsidieerd reclamespotje.

Als een Turkse avondwinkel, een Marokkaanse shoarmazaak, een Surinaamse kapper en een Chinees restaurant alleen respectievelijk Turken, Mraokkanen, Surinamers en Chinezen aan willen nemen valt daar niemand over.
Trouwens, als een willekeurig Groen Links lid voor zijn eigen (dus niet gesubsidieerde) privébedrijf uitsluitend allochtonen aanneemt moet hij dat ook zelf weten.

Het gaat hier echter om overheidsgeld.
De overheid mag, volgens artikel 1, niet discrimineren.
De overheid discrimineert echter voortdurend.
En ondertussen worden burgers (waar artikel 1 uitdrukkelijk NIET voor bedoeld was) wèl vervolgd voor discriminatie.

Als ze blank zijn tenminste, anders niet.
Allochtonen mogen natuurlijk wèl schreeuwen om de volgende holocaust, en om vernietiging van Nederland en de Nederlanders. Zoals Joop-populist al-Jaberi, die tijdens een toespraak schreeuwde dat Nederland "een ruïne" zal worden als we ons niet inzetten voor de doelen van hamas (wereldwijde vernietiging van de joden, daarna wereldwijde vernietiging van alle andere niet-moslims en invoering van de sharia).

Dandruff | 19-08-15 | 11:42

Dat 'kids' is ook een trigger voor mij trouwens.

Brakke Obama | 19-08-15 | 11:42

Iets anders; bij dit soort buro's krijg je altijd een rond bedrag. € 50, € 100 etc. Geen reiskosten nada niks. Dat was in 2000 ook al zo en in 1995. Zijn de bezoldigingen bij GroenLinks ook gelijk gebleven? En bij de omroepen? Van inflatie hebben ze daar nog nooit gehoord.

Piet Karbiet | 19-08-15 | 11:41

Het lijkt mij niet meer dan terecht dat er een aanklacht wegens discriminatie wordt ingediend.

Mag ik een soortgelijke advertentie zetten met daarin dat ik mensen zoek die "niet te zwart" zijn?

Von Hanswurscht | 19-08-15 | 11:41

Groen links is pro Europa.Het is zelfs een kroonjuweel. Niet mijn partij.
En ik ben het met de meeste hier eens. Groen links ligt altijd te zeiken over dat mensen met een huidskleur gediscrimineerd worden. Dat wordt op een gedetailleerd en banale manier doorgevoerd. Ik zeg met gelijke munt betalen en nu ook aangifte doen van discriminatie.

luto | 19-08-15 | 11:41

Ik (roodharig) wilde me nét samen met mijn hond (Ierse Setter, ook al rood) en mijn paard (voshengst, alweer rood) aanmelden maar kennelijk mag dat niet meer. Jammerdebammer want een veel roder gezin vind je niet lijkt me.

Reinaert | 19-08-15 | 11:40

Mijn gezin zou qua uiterlijk de natte droom van GroenLinks zijn. Misschien een idee om hun spotje te trollen...

jeanmondo | 19-08-15 | 11:40

-weggejorist-

Dr. Vigilante | 19-08-15 | 11:40

Kijken van ze op Joop hier van vinden, ach nee die zijn al te druk met Zwarte Piet en de uiteindelijke oplossing voor Israël en het Joden vraagstuk met hun moslim vrienden te zoeken ( misschien wel in de Koran ) .

Castor12 | 19-08-15 | 11:40

mindless | 19-08-15 | 11:36

Maxima, de vrouw van onze Willy is ook blond hoor!

eerstneukendanpraten | 19-08-15 | 11:40

"Voor de promotie van koopwoningen in de Schilderswijk en de Bijlmer zoeken wij blanke, blonde gezinnetjes."

"Om onze school minder "zwart" te maken zoeken wij blanke, blonde kindertjes zonder burqua en hoofddoek."

Ik heb wel een idee wie er subiet op de achterste benen staan.

Overigens heeft het bureau dit artikel op Facebook snel verwijderd....
Waarschijnlijk krijgt nu het bureau de schuld, in plaats van groen slinks dat de opdracht gaf. "Damage control" gutmensch-style...

klimgek | 19-08-15 | 11:39

Zo net mail gestuurd!:

Geachte Meneer of Mevrouw,
.
Graag wil ik hierbij reageren op uw advertentie.
.
Mijn broer (Indisch/Europees) is getrouwd met een blonde vrouw uit Friesland. Alhoewel ze twee zoons hebben, zijn beide zoons blank getint met blonde haren.
.
Jawel, ondanks dat de kinderen van gemengd bloed zijn hebben ze beide blonde haren. Wat word verstaan onder niet te blond? De familie van zijn vrouw zijn (3 zussen) zijn allemaal blond, is dat een probleem? Zijn ze niet divers genoeg? Of passen ze niet in het profiel van de ideale samenleving volgens GroenLinks?
.
Wat als de advertentie had gezegd "het liefst geen hoofddoekjes". Wat was de reactie van o.a. uw casting bureau geweest of die van GroenLinks?
.
Uw advertentie is stuitend, en riekt naar discriminatie op basis van uiterlijke kenmerken. Nu ben ik zelf niet blond maar mijn schoonzussen wel.
.
Ik hoop dat u begrijpt welke reacties een advertentie als deze met zich meebrengt. Houd u daar rekening mee in de toekomst.

Mvg,

Benieuwd of deze 'racisten' het lef hebben om een reactie te sturen. Achterlijke linkse idioten.

Indoneesje | 19-08-15 | 11:39

Nou ja God , een bedrijf waar ze 7-8 jarige meisjes zoeken met een relatie tot kanker voor een écht verhaal maar ze moeten natuurlijk wel fotogeniek ;) zijn..

Wat verwacht je er verder van

Bruno Alaska | 19-08-15 | 11:39

En het is al toedels! Heb nog even de dik 30 comments (heet dat überhaupt zo op FB?) gelezen en zeker driekwart was het volledig met Geenstijl eens en er was iemand die zelfs de link naar dit topic meestuurde. Ook was er een mannelijk iemand die Patty een kk hoer noemde, Facebook wordt ook steeds ordinairder...

eerstneukendanpraten | 19-08-15 | 11:38

en het domme blondje had op het plafond boven haar bed geschreven,wat de woorden moeten zijn bij haar hoogte punt.
wat een walgelijke racisten partij.
moest verboden worden

soledad | 19-08-15 | 11:37

Hoezo niet te blond? Ze hebben toch ook acteurs nodig die uitbuiters, slavenhandelaren, discrimimeerders en racisten kunnen uitbeelden?

Boer in 020 | 19-08-15 | 11:36

Alleen ordinaire mensen zijn té blond. Zoals Geert Wilders. Misschien bedoelen ze die. Of Barbie. Dat is in ieder geval geen Surinaamse lerares.

mindless | 19-08-15 | 11:36

Politiek is overzichtelijk in NL:
Geert VVD: Nederlanders eerst. Bijstand: 1000 euro
Groenlinks: Buitenlanders eerst. Verblijfsvergunning inkomen: 1400 - 1600 euro.
Ies rasisme!

Raider Twix | 19-08-15 | 11:35

FB bericht is inmiddels weg dus ze zullen wel personeel gevonden hebben, of ze konden niet tegen de reacties, dat kan ook nog.

Leentje v/d Melkboer | 19-08-15 | 11:35

Wat we al jaren weten....er is voor de blanke minderheid dus geen plek in het Amsterdam van Grün Links....

Prof. P. Paardekuth | 19-08-15 | 11:35

en nu is het hele oproepje weg

naatjuh | 19-08-15 | 11:35

Dus als je een blond wijf met dikke tieten zoekt werk je mee aan de "objecificering van de vrouw", maar je mag wel een niet-blond gezin bestellen.

Vogelbeest | 19-08-15 | 11:34

Fappier | 19-08-15 | 11:27
Haha, jaloers? Ik pronk ook graag met m'n blonde vriendin met maatje 36. Als je hebt moet je het laten zien, groot gelijk heeft ie!

Pieleke | 19-08-15 | 11:34

Als dit geen racisme is, ...

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een Surinaamse die eruit ziet als een schooljuf ?

Moet dat dan een Surinaamse Lerares look zijn, of een o god o gruwel blanke juf zijn ?

Of moet ik het in de fetisjisten sfeer gaan zoeken ...

Om in het groenlinks sfeetje te blijven zal het dus een Surinaamse moeten zijn die eruitziet als een blanke, zo een perfect geintegreerd madameke ? bedoelen ze dat soms ?

Dan wordt het wat mij betreft pas zwarte piet achtig, ...

Lt-Kol Kilgore | 19-08-15 | 11:34

Echt 80 % van Nederland kotst assielzoekers uit daarom is men zo bang voor een referendum

weldoender69 | 19-08-15 | 11:33

Volgens mij hebben ze het bericht al verwijderd; zie het nergens meer. :)

Le Roi | 19-08-15 | 11:33

Ach aangezien ze dit op een werkdag organiseren en met vijftig Euro wapperen, krijgen ze wel vanzelf het volk dat ze beogen.

Vergeetput | 19-08-15 | 11:33

Groenlinks...de root of all evil.

Ronnie uit Helmond | 19-08-15 | 11:32

@ Sorry, geen dienst | 19-08-15 | 11:27
Weg-genivelleerd, niks gestolen.

TheseDays00 | 19-08-15 | 11:31

Donder op met je "kids", Aarrghh! Ik haat dat woord

Knijpkatje | 19-08-15 | 11:31

Ben benieuwd of groen links hier zelf nog op gaat reageren, misschien maar even op hun facebook site gooien

naatjuh | 19-08-15 | 11:31

Waarom mag racisme wel tegen echte Nederlanders en niet tegen import?

Vogelbeest | 19-08-15 | 11:30

Duh.
Iedereen weet toch dat antiracisten veel racistischer zijn dan racisten?
Daar krijgen ze immers subsidie voor; om haat te zaaien tegen werkende Nederlanders.

Alleen onder neonazi's zie je relatief vaak dat ze net zo racistisch zijn als antiracisten, er zijn zelfs gevallen bekend van nazi's die nog iets racistischer waren dan de gemiddelde antiracist.
Gelukkig waren die er nauwelijks, de afgelopen decennia.

Het is pas sinds kort dat het gedram van antiracisten er toe leidt dat steeds weer Nederlanders bijna half zo racistisch aan het worden zijn als antiracisten. Sterker nog, het zou me niet verbazen als inmiddels bijna 5% van de echte racisten in dit land geen antiracist is, maar een autochtone, werkende Nederlander.

Dandruff | 19-08-15 | 11:30

Handig zo'n knop "Bewerkt" op die Facebook pagina, dat laat de Bewerkingsgeschiedenis zien.

CoffeePatch | 19-08-15 | 11:30

Tsjah het is voor een casting bureau. En hun werk is selecteren. Dus als je het racistische element uitbesteed mag het ineens wel. Duh! Ik wilde er nog een Godwin tegenaan gooien, maar vul die zelf maar in.

blafmeneer | 19-08-15 | 11:30

Iedere blonde kiezer die nu nog GroenLinks stemt is op zijn best gek in zijn hoofd en op zijn slechtst een pure zelfhater.

medusa324 | 19-08-15 | 11:29

Leuk als ze eens weer op campagne gaan en vragen of ik er aan wil denken om groen-links te stemmen kan dan antwoorden "kan niet, want te blond" eens kijken hoe ze erop reageren.

Umberto die trotzoni | 19-08-15 | 11:28

Al is de aanpassing nog zo snel, het screenshot achterhaalt het wel.

pendajo | 19-08-15 | 11:28

Dan komt de ware anti-Nederland houding weer eens aan de oppervlakte. Doorgeslagen Gutmenschen gaan zichzelf kapotdiscrimineren.
De afbraak komt van Links!

Antitheïst | 19-08-15 | 11:28

Marokaanse? Wie heeft die 'k' gestolen bij GroenLinks?

Sorry, geen dienst | 19-08-15 | 11:27

Verschrikkelijke enge club Groen Link(s) zo zie jaar weer dat communisten nooit moet vertrouwen.

herofan | 19-08-15 | 11:27

Zag gister 2 stelletjes (blondje + negor) voor de ingang van de AH. Een ervan was opzichtig de aandacht van omstanders aan het "opdringen". Zo van, kijk mij eens blij zijn met mijn trofee.
.
In mijn ogen - weer zo'n een toekomstige zzp-er achter de kinderwagen.

Fappier | 19-08-15 | 11:27

En kinderen uit verschillende christelijke culturen, Zweden, Belgen, Australiër.. Oh, nee wacht. Kots.

Piet Karbiet | 19-08-15 | 11:25

-weggejorist-

MasterMind99 | 19-08-15 | 11:24

@ KlunsJohannus | 19-08-15 | 11:22
Heel even wou ik je tegel retweeten. Kudo geven kan ook niet meer.
Dan maar zo: leuk verhaal.

Lewis | 19-08-15 | 11:24

De VN heeft gelijk, we zijn een door en door racistisch land!

BlowingBubbles | 19-08-15 | 11:24

Dus GS, nu mag de vacature voor nog meer GeenPeil Blonde Promo meisjes ook online.
Misschien wat leuke blonde gezinnetjes.

Mastermattie | 19-08-15 | 11:23

G,I. Jane | 19-08-15 | 11:22
Ik ken een erg fijne Surinaamse wiskundelerares, maar dan wel een met Aziatische roots, geen Afrikaanse.

Madame Poitiers | 19-08-15 | 11:23

Niet te blond is geen probleem voor deze club, terwijl ik de eerste ellende over zwarte Piet al weer voorbij zie komen. Is wel duidelijk waar de prioriteiten van deze linkse bende liggen.

Holland Olee | 19-08-15 | 11:22

Surinaamse vrouw, type lerares. Meest maakbare type van de samenleving dus.

G,I. Jane | 19-08-15 | 11:22

-weggejorist-

doehetlekkerzelf | 19-08-15 | 11:22

Getverdemme, eng links. Doet me denken aan de vraag van een journalist van de Guardian (of BBC) aan Nigel Farage (UKIP) waarom er maar één gekleurde man op de foto's in het UKIP-partijprogramma te vinden was. Dat was toch wel erg racistisch, impliceerde de journalist. Vervolgens werd de hij op onnavolgbare wijze terug in z'n hok geschopt door de gekleurde / allochtone UKIP-kandidaten in de zaal, die demonstratief opstonden en cynisch begonnen te klappen voor zoveel racistische politieke correctheid.

KlunsJohannus | 19-08-15 | 11:22

Ondertussen moeten al die arme (Noord-)Afrikanen in een blanke beschaving leven die volgens blanke waarden is ingericht en die tot stand is gekomen door eeuwen en eeuwen en eeuwen van wetenschap, innovatie, ontwikkeling, vooruitgang, allemaal zaken die zij zelf niet hebben gedaan.

Madame Poitiers | 19-08-15 | 11:22

frummel | 19-08-15 | 11:14

We moesten ze maar niet laten schrikken. Straks blijven ze weg !

RegseHippie | 19-08-15 | 11:21

Ff mailen naar het meldpunt Discriminatie!!

thatsme | 19-08-15 | 11:20

Ze hebben het al snel weggehaald ondertussen.

Lewis | 19-08-15 | 11:18

Wat zou Groen Links roepen als in een advertentie zou staan "Niet te donkere modellen gezocht."
"Liefst uit blanke Nederlandse cultuur"
"Alleen reageren als je geen kleurling bent"
-
LOL, je moet als blanke aardig van de pot gerukt zijn als je op deze "weg met ons" club gaat stemmen.... tenzij je zo erg geïndoctrineerd bent dat je jezelf een tweederangs burger vindt...

Moi2 | 19-08-15 | 11:18

Inmiddels aangepast, gelukkig hebben we de screenshots nog van de bewerkingsgeschiedenis.

CoffeePatch | 19-08-15 | 11:18

@Duifmans | 19-08-15 | 11:12
Gewoon een mail met al die discriminatiepunten in het "Aan" veld.

Mastermattie | 19-08-15 | 11:17

" marokaanse" Zucht......
" kids " Zucht.......

heinze | 19-08-15 | 11:17

GroenLinks zo begaan dat ze "Marokkaanse" niet eens foutloos kunnen schrijven.

TheseDays00 | 19-08-15 | 11:17

Mastermattie | 19-08-15 | 11:14
Of aan de kleine Freek of Kees die op dat soort scholen hebben gezeten. Als blank kind kun je zwaar de pineut zijn op zwarte scholen.

Madame Poitiers | 19-08-15 | 11:16

@necrosis | 19-08-15 | 11:11

U kunt nérgens aangifte doen.

Maar maakt u zich geen zorgen: GroenLinks doet vandaag nog aangifte tegen u.

Reinaert | 19-08-15 | 11:15

Neger gezocht: Niet te zwart.

a small step for men | 19-08-15 | 11:15

@Madame Poitiers | 19-08-15 | 11:13
Zwarte scholen waren ook niet z'n succes, vraag maar aan Femke H.

Mastermattie | 19-08-15 | 11:14

DISCRIMINATIE, snel aangifte doen.

Chef-70 | 19-08-15 | 11:14

Waarom heeft links tegenwoordig zo'n obsessie met ras en cultuur? Iedere campagne moet dit er weer een prominent thema zijn, ik zou me liever focussen op de fundamentele ideeen en kernwaarden van je partij, en iedereen die zich daarin kan vinden doet mee, ongeacht afkomst of etniciteit.

Chicagoo | 19-08-15 | 11:14

@RegseHippie | 19-08-15 | 11:05
Je bedoelt dat de stroom gelukszoekers tot stilstand komt als ze zien dat dit land nogal wat blanken huist?

frummel | 19-08-15 | 11:14

@Thunderbird | 19-08-15 | 11:07
Correctie: "Liever GEEN te donker uiterlijk" Of liever geen te donker haar.
Haarkleur valt niet onder discriminatie toch?
Kunnen alle werkgevers vanaf nu dus gerust gebruiken in hun advertentietekst. Liever een blondine :)

Thunderbird | 19-08-15 | 11:14

Ben ook blond, eigenlijk meer grijs nu, zal dan ook wel een elite rascist zijn....

Onze man in Mockba | 19-08-15 | 11:13

Zet eens in je oproep "niet te zwart". Kijken wat er gebeurt.
Haatgenerator | 19-08-15 | 10:54
.
Harriët Duurvoort zag zich naar eigen zeggen het liefst alleen omringd door gekleurde mensen. Als tintiër kun je je immers probleemloos racist zijn in Nederland.
.
Nu zijn er in Afrika vrouwen die alleen tussen de gekleurde mensen zitten, en die hoor ik toch wel anders piepen. Die zouden hun plek graag met Duurvoort-tussen-de-blanken willen ruilen.
.

Madame Poitiers | 19-08-15 | 11:13

-weggejorist-

nuff said | 19-08-15 | 11:13

Ik wil hiervan melding doen bij het meldpunt discriminatie, maar bij welk van de 100+ anti-discriminatie loketten moet je precies zijn?

Duifmans | 19-08-15 | 11:12

Maar een keer een foto maken van de blanke spelers van het Nederlands elftal zonder de negertjes erbij is natuurlijk totaal VERBOTEN. Stik erin!

Wachtmeester R | 19-08-15 | 11:11

DerWaarheid4 | 19-08-15 | 11:09
Iedereen leest GeenStijl ;-)

De waard zijn gast | 19-08-15 | 11:11

Dit is zó Dr. Goebbels maar ze hebben het zelf niet door.

von Trier | 19-08-15 | 11:11

En dat laten ze dan uitvoeren door DUTCH casting agency. #fail

Mastermattie | 19-08-15 | 11:11

Ik heb geen gezin, ben geen vrouw 30 - 50 en ben kaalharig.
Waar kan ik aangifte doen?

necrosis | 19-08-15 | 11:11

wahaha, ze hebben de tekst al aangepast!

DerWaarheid4 | 19-08-15 | 11:09

Niets over een haakneus of keppeltje. Valt dus nog mee.

dubbert | 19-08-15 | 11:09

GroenLinks = Racisme.

Wonderful-Life | 19-08-15 | 11:09

Dat is net zoiets als dat in de meeste reclames er altijd minimaal 3 etnische afkomsten waar te nemen zijn: Aziatisch, Afrikaans en Europees/Noor-Amerikaans.

Albasalix | 19-08-15 | 11:08

Ik had nooit gedacht dat ik nog ooit naar Stekkertrekker Jolande Sap zou terugverlangen. Niet dat het toen beter was maar je kon er nog om lachen.

Lichtstadfan | 19-08-15 | 11:08

Massaal aangifte doen ?! wtf

wolf_r | 19-08-15 | 11:08

Mijn gezin mag niet meedoen, te blond. Ik voel me gediscrimineerd. Wat een racistische club dat Groenlinks. Maar goed, het gaat om het blanke ras dus dan maakt het niet uit.

MaisNon | 19-08-15 | 11:08

Zet eens in je oproep "niet te zwart". Kijken wat er gebeurt.
Haatgenerator | 19-08-15 | 10:54

Klopt.. kamervragen etc. Nu? Wegkijken svp

Bill Cosby | 19-08-15 | 11:08

Massaal aangifte doen! Zo moet dat toch tegenwoordig?

Rutgerr | 19-08-15 | 11:08

Op de Amsterdamse Zuid-as zag ik affiches voor universiteiten met uitsluitend negers en hoofddoeken afgebeeld (baardmannen staan er ook niet bij). Half verscholen achteraan stond een meisje dat voor een Nederlandse brunette kan doorgaan, maar nog net.
.
Naast die poster hangt een affiche voor Schoonmakers gezocht, met een roomblanke blonde met blauwe ogen :-D
.
Maar als je op de Zuid-as rondloopt, zie je alleen roomblanke mensen en Aziaten - het getinte deel loopt met schoonmaakkarretjes.

Madame Poitiers | 19-08-15 | 11:07

Een mooi zuiver gevalletje discriminatie.
Trouwens, ik heb helemaal geen behoefte aan GL filmpjes van GL foto's van GL multicultigezinnen welke absoluut niet te NL mogen zijn.
Donder toch op, op naar de -150 zetels graag.

Mastermattie | 19-08-15 | 11:07

Ik roep bij deze de PVV op om eenzelfde oproep te plaatsen met daarin de tekst liever te donker uiterlijk. Gewoon doen, oor de lol, zien wat er gebeurt. En dan terugslaan met het bewijs dat aantoont hoe hypocriet het linkse volk is.

Thunderbird | 19-08-15 | 11:07

racisten zijn het.
niks meer,niks minder.

harm78 | 19-08-15 | 11:06

Noemt zich overigens 'Dutch Casting Agency'... ga je schamen!!

De waard zijn gast | 19-08-15 | 11:06

Een "blond" gezin is nou eenmaal makkelijker te vinden, dus die hebben ze al. Maar als je "niet te bruin" zou schrijven, zou je inderdaad gelazer hebben. Moeilijk, moeilijk....

Janloel7282 | 19-08-15 | 11:06

Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan het woord kids. Welke viva-moeder heeft die term bedacht?
Voor de rest, vrij logisch in een niet witte stad toch? Je gaat als SP-er in Mekka ook niet vragen om witte christelijke gezinnen. Perfecte afspiegeling van de samenleving daar in Neerlandse grootste plek der verderf dus.

keizeradmiraal4 | 19-08-15 | 11:05

Met 'niet te blond' wordt bedoeld 'niet te dom'.
.
.
Oh nee sorry, excuses, ik had de rest van de wervingstekst nog niet gelezen...

De waard zijn gast | 19-08-15 | 11:05

Ze willen gewoon een promotiefilmpje maken van Nederland. En daar horen geen blanke, blonde kinderen in thuis.

RegseHippie | 19-08-15 | 11:05

Hey Dutch Casting, het minste wat je kunt doen, is de naam van jouw opdrachtgever correct spellen.
Het is 'GroenLinks' en niet 'Groen Links'.
Ik ben overigens geen GroenLinkser. :-)

Amsterdamsko | 19-08-15 | 11:05


FatEx | 19-08-15 | 11:01

Die mag dus niet want veuls te blond!

eerstneukendanpraten | 19-08-15 | 11:05

Ook deze Klaver zal spoedig verwelken...

El Wray | 19-08-15 | 11:04

-weggejorist-

Thunderbird | 19-08-15 | 11:03

Best ironisch als je foto's van GL-conferenties ziet. Blankste clubje dat er is

Bokito ergo sum | 19-08-15 | 11:03

Gezocht: niet ariers.

Walgelijk

Masturwasbeert | 19-08-15 | 11:03

Eng clubje...

reade romke | 19-08-15 | 11:03

GroenLinks is niet de enige die er zo over denkt.

ProAsfalt | 19-08-15 | 11:03

Korea is er niets bij. We maken onze eigen werkelijkheid zodat u het gelooft. Man man man.

doskabouter | 19-08-15 | 11:02


Haatgenerator | 19-08-15 | 10:54

Dit was ook het eerste waar ik aan dacht. Wat.Een.Stelletje.Imbecielen!

eerstneukendanpraten | 19-08-15 | 11:02

@ Mesmer | 19-08-15 | 10:58
Maar Haatgenerator heeft natuurlijk gelijk: drie keer raden wie er als eerste misbaar zou maken als een andere partij of organisatie een oproep zou plaatsen met: 'niet te donker/ niet te lichtgetint/niet te...'

Lewis | 19-08-15 | 11:01

Groenlinks is zo volkomen fout in de komende (burger)oorlog!

Jan Passant mk2 | 19-08-15 | 11:01

0 zetels is al te veel.

edelweiss | 19-08-15 | 11:00

Ik zoek mijn zwartepietenkostuum wel even op. Plus het blik soewarte schoensmeer. Al was het alleen maar om de Koewinsies van dit land te jennen.

Racisme mag! Racisme kan! Stempt GroenSlinks!

Reinaert | 19-08-15 | 11:00

Hier is toch niets mis mee. Ze nemen een reclamefilmpje op waarmee ze hun doelgroep zoveel mogelijk willen aanspreken. Kennelijk weten ze heel goed wie hun doelgroep is. prima marketing

Mesmer | 19-08-15 | 10:58

Mooi die facebook profielfoto. Ik tel alleen blanke weg-met-ons mensen. Hypocriete flikkers

Kale Gerrit | 19-08-15 | 10:57

zou de politie al voorgedrukte aangiftes hebben liggen?

Foezela | 19-08-15 | 10:57

Laten we 'links' eens met gelijke munt terugbetalen, en hier ook duizend en één discriminatie- en/of racismeclubjes inschakelen. Commissie Gelijke Behandeling, laat je eens horen!
.
Oh wee als jij als ondernemer een sollicitant weigert omdat deze een hoofddoekje draagt!

Le Roi | 19-08-15 | 10:56

Zeker naar de 0 zetels, groenlinks is gewoon een eng ROOD, ze zijn heel goed uit te geven. En zelf zorgen ze wel dat ze via een U bocht hun zaakjes op het droge hebben. En Nederland nog verder de aftakelen. Een partij van terroristen, met zelfs banden met Volker Van Der G en dat mensen daar dan nog durven op te stemmen.

DanBilzerian | 19-08-15 | 10:56

GroenLinks denkt dus geeneens een echte Surinaamse lerares te kunnen vinden in Mokum.

Feynman | 19-08-15 | 10:55

Positieve rascisme?

rectormagnificus | 19-08-15 | 10:55

Dit riekt naar discriminatie

kommabijmebinnen | 19-08-15 | 10:55

GoedLinks.

dosis | 19-08-15 | 10:54

Zet eens in je oproep "niet te zwart". Kijken wat er gebeurt.

Haatgenerator | 19-08-15 | 10:54

REAGEER OOK

#BREEK

WTF. #MeToo WERKT. Uitgeverij Atlas verbreekt contact met bepotelaar Jelte Nieuwenhuis