Video. Directeur Parkmobile sloopt eigen bedrijf
Pijnlijke parkeertelevee bij Radar. Thomas Novak, de directeur van parkeerdienst Parkmobile, heeft nogal moeite met de afhandeling van een best wel terechte klacht en parkeert vervolgens zijn eigen app als een dronken Pool in je woonkamer. Er waren bij Radar klachten binnen gekomen dat de app nog wel eens door wil lopen, ook als je een parkeeractie beëindigt. Dankzij de vaderlandse parkeerbelastingtarieven kan dat nogal snel oplopen. Dus logischerwijs vroeg Antoinette Hertsenberg (zelf ook een soort perpetueel door tikkende parkeer app qua duur publiek geld): hoe lossen we dat op? Novak reageert op die doodnormale vraag als een DDR-functionaris die door een burger om een reisvisum voor West-Duitsland gevraagd wordt: als een muur. Hij had mensen kunnen adviseren om de wifi van hun telefoon uit & weer aan te zetten. De app hard te sluiten. Telefoon in vliegmodus en weer d'r af. Desnoods de hele app verwijderen en weer installeren. Maar in plaats daarvan kiest hij de Paarse Krokodil Tactiek van probleem erkennen & keihard zwijgen. Meteen na de uitzending kwam er een persberichtje online waar verstopt in de onderste alinea staat dat je DIKKE VETTE PECH hebt als je app doortelt terwijl je allang uitgeparkeerd bent. App, mouw. De webcare is vervolgens druk met tegen iedereen zeggen dat "de boodschap niet is overgekomen zoals bedoeld". Nou. Zeg dat. Interview met Novak boven, hele item onder. "De spotlights waren misschien iets te fel..."
Reaguursels
Inloggenoei oei oei wat een flater..... Archie Bunker had het 100% beter gedaan.
Cash...
Onbegrijpelijk, waarom kiezen mensen voor dat gepiel met een mobieltje en zo'n graaierige faal-organisatie? Doe wat muntjes in de parkeerautomaat en er is niets aan de hand...... Evengoed vind ik 106 euro (!) voor een dagje parkeren een absurd bedrag. Hoe hoog zijn de parkeertarieven bij die school dan wel niet?
Al jaren gewerkt met Yellowbrick, nooit problemen mee gehad.
Zeer onlangs voor het eerste deze App geprobeerd en dit ging helaas meteen fout. Rond 5 uur (na werktijd) de parkeeractie gestopt (succesvol), maar heb toch de hele avond en nacht berichten gekregen dat ik actieve parkeeracties heb lopen. Die waren er dus niet, maar wel 25cent per bericht?
Bevalt goed, die app. Na afloop even checken of de sessie gestopt is, even naar mijn history toe, √ check, en klaar. Beter dan dat gezeur met parkeermeters opzoeken en zulks.
Op 52 seconden in het filmpje zie je dat die slechte bereik heeft met zijn WiFi. Waarschijnlijk werkt daarom het afmelden niet. Conclusie: Schuld ligt bij de gebruiker en Parkmobile blijft ideaal.
Niets kunnen. Niets willen. Niets hoeven. Ik zie een mooie toekomst voor deze meneer bij de PVDA.
Een babyboomer loopt te kutten met z'n telefoon en Parkmobile moet daar voor opdraaien? Wat een onzin.
Ze stelt niet eens de vraag waarom de app wel werkt wanneer je begint te parkeren.
Niet dat hij daar antwoord op zou kunnen geven, maar het is de moeite waard.
Als directeur je eigen bedrijf onnodig te kakken zetten, jezelf niet eens een beetje voorbereiden op zo'n optreden.
Van een lagere functie medewerker worden hogere eisen gesteld.
Ik zie al voor me dat je aangehouden wordt omdat je appt terwijl je rijdt.
Ik had het gezien, wat een heerlijk staaltje: Dat Radar varkentje zal ik wel eens even wassen om dat helemaal dicht te slaan.
Als ik die app op mijn telefoon zou hebben staan zou ik hem ook per direct verwijderd hebben.
gelijk maar even verwijderd die app: hoezo goede app dus niet voor klant
Ik zag de rooie vlekken in zijn nek. Wat een totaal-idioot. Hij sloopte met zijn optreden idd zijn eigen bedrijfje.
Het verdien model van de diverse parkeer apps is hoofdzakelijk gebaseerd op diverse sms'jes die men gebruikers toestuurd. Gaat van iedereen zijn bundel af zonder dat men daar erg in heeft. Heel fijn hoor elke keer een berichtje over de status van je parkeer aktie echter ook heel fijn voor Parkmobile zelf.
Met ParkMobile.com (ander bedrijf) moet je zelf van tevoren aangeven hoe lang je gaat parkeren (je krijgt een waarschuwing als dit verloopt), in de meeste gemeentes kan je dan van afstand verlengen. Eerder stoppen kan meestal niet. In sommige gemeentes kost je 10 cent extra als je de service gebruikt (anders betaald de gemeente dat).
De uitzending gezien.
Mijn god, de Iraaks minister dan Defensie is er niks bij. "U moet bij de Gemeente zijn. Ik weet niet hoe u uw geld terug krijgt."
-
Gewoon met muntjes of gewoon niet parkeren dus.
Dan betaal je wat je er in gooit, en geen 1 uur en 6 minuten als je 6 minuten parkeert.
Vent was hiervoor vast woordvoerder bij een gemeente. Daar wordt je hierop geslecteerd.
001_Mills | 25-04-17 | 09:07
Amsterdam was het toch? Geweldige flater was dat ja.
@Bert711 | 25-04-17 | 14:04
U praat wartaal. Een directeur die een faal maakt en dan werkt de app niet? U roeptoetert maar wat. U heeft zo'n app nog nooit gezien blijkbaar.
U bent zelf verantwoordelijk voor het afmelden of het geld in een parkeerautomaat te doen. Doet u dat niet of vergeet u dat dan kost dat geld ja. En als u een app gaat gebruiken leest u uw zelf eerst in. Dan weet u dat u ook een sms kan sturen om de parkeer actie te stoppen, voor als de app niet werkt (slechte dekking, waardeloze telefoon) Inderdaad zeg, een app zou het makkelijker moeten maken maar de meeste mensen worden er juist debieler van. Zo hebben we ook mensen die de ANWB gaan bellen als de navigatie het niet meer doet. Daarom wil de overheid betuttelen. Voor u.
Vespucci | 25-04-17 | 09:04
.
Lachu.... ooit heb ik zo'n kloothommel bij Sony servicecenter aan de lijn gehad, toen ik vroeg of hij misschien uit Suriname kwam, ging hij helemaal door het lint.
Ook naar aanleiding van hem nooit geen Sony meer, maar het was meer de poot die Sony mij probeerde uit te draaien.
-weggejorist-
Wat een gehaktbal, zelfs mosterd na de maaltijd is beter tepruimen als het aanhoren van deze Directeur onbenul.
Het is wel te hopen dat de gemeenten die parkeren via Parkmobile aanbieden hier zsm mee stoppen. Die zijn na deze uberfaal nu mede-aansprakelijk geworden omdat ze het parkeren uitbesteden aan een ondeugdelijke dienst. Dat kan bij een faillissement van het bedrijf nog een hoop publiek geld gaan kosten.
Wow... Bizar dit. 106 euro apptegoed kwijt wegens een foutje, dat is 235 gulden in echt geld. Om te parkeren... En dan die onwil van die druif om er iets aan te doen, al was het alleen maar om de afschrijving te maximeren. Nogmaals, bizar.
KermitDeKrikker | 25-04-17 | 13:10
Dat had de klager ook gedaan. Maar hij wordt van het kastje naar de muur gestuurd en de directeur biedt geen enkele oplossing. Flut bedrijf.
Hahaha, heb het gisteren ook gezien. Het komt er nu net weer op op NPO2.
Op een dag weet je het. Je wordt directeur bij parkmobile.
Wat sneu, die directeur. Ondanks de toch vrij integere vraagstelling van Hertsenberg. Ik denk dat die directeur een black-out had.
Voor mensen die denken dat Parkmobile hier ook maar 1 sikkepit schade van gaan hebben.. denk verder.
.
Daarom kan die directeur het ook niet zoveel schelen. Hij is vooral bang een uitspraak te doen waarmee hij verantwoording op zich neemt, dus doet hij dat niet. Verder volgt hij z'n mediatraining en doet dus feitelijk niets anders dan herhalen van het standaard antwoord dat hun app is om goedkoop te parkeren.
.
Inhoudelijk is het ook wel een beetje spijkers op laag water zoeken. Als consument heb je zélf ook een verantwoordelijkheid tav. aan- en afmelden, ook al zou dat niet lukken door een fout in de app, dan kun je nog bellen, mailen, schrijven, enzovoort.
thekolere | 25-04-17 | 12:24
Als ik met Yellowbrick parkeer zet ik altijd mijn parkeerschijf voor mijn dashboard. Kun je nooit vergeten af te melden.
Gut gut, het kan verkeren:
kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragmen...
Uitslag
De app van Parkmobile is de winnaar van onze parkeerapptest. Parkmobile is het goedkoopst voor automobilisten die vaak parkeren. Ook voor automobilisten die niet zo veel parkeren is deze app een voordelige keuze. Door de studenten is Parkmobile beoordeeld als beste app. Als slechtst uit de test komt Easy3377. Deze app blijkt beperkt te werken.
Collega Kassa beveelt hem aan en Radar fakkelt hem af. Slecht testwerk of....?
2Alabama | 25-04-17 | 12:24
Simpel... je rijdt weg en zet de parkeeractie uit.
Prachtig zoals tv en internet als publiek schandpaal kunnen dienen. Zeker voor figuren als deze directeur.
Was 't eigenlijk meer een mooi item voor Opgelicht?
"There is an app for that" Altijd maar denken dat we alles digitaal moeten opknappen. Zelfs deze belachelijk betaalhandeling. Straks behoeven we evolutionair gesproken, nog maar één vette dikke vinger aan onze hand; we swipen ons door het leven, als het aan deze non-valeurs ligt
Gewoon contant geld, chartaal geld gebruiken. Godver-degodver. Internationaal is men druk bezig om de gehele maatschappij cashloos te maken en dan zijn de rapen gaar! Dan kunnen banken en allerlei (internationale) maatschappijen rustig met ons geld omspringen zonder dat wij daar meer echt invleod op kunnen hebben.
Contant geld is onze laatse democratische vrijheid oz ongeveer. Sodemieter op met dit soort kut-apps!
Sub omni canone, ParkMobile! Evocatus
.
.
Nog nooit een probleem gehad met parkmobile. Wel eens vergeten af te melden maar binnen 2 uur een reminder gehad. Bij instellingen kan je alles regelen.
overigens begrijp ik dat de app stopt als je de telefoon aan/uit zet, of in vliegmodus gaat en terug? wat gebeurt er als je staat geparkeerd en je loopt ergens een kelder in zonder G4, stopt de app dan ook en sta je zwart geparkeerd? stopt dan alleen de betaling?
vragen vragen,
Parkmobile heeft een sms reminder.
mijn god wat een droeftoeter, leest een boek met management jargon en noemt zichzelf directeur.
Klopt idd dat de helpdesktreiteraars vaak accentloos Nederlands spreken. Een beetje meedenken homaar. Ze volgen hun instructies en klant moet gefrustreerd afhaken. Wat een land. Als je zo een klacht aanhoort, dan toon je toch een beetje empathie, maar deze klantenservicefiguren hebben geleerd dat consumenten nou eenmaal oplichters en schoften zijn en dat hun systemen waterdicht zijn. Het interesseert ze geen moer dat een klant toch ook wel eens gelijk kan hebben. Men gaat uit van het principe dat men toch wel afhaakt.
En dat mag zich tegenwoordig 'directeur' noemen? Het onbenul van deze faalhans en z'n totaal gebrek aan welke skills dan ook, spat van m'n scherm! Typisch geval van een dikke nek die zelf geen idee heeft van het bedrijf waar hij 'leiding' aan geeft.
Rommelende Onderbuik | 25-04-17 | 09:31
Geen echte begripvolle ambtenaren in de familie vermoed ik??
Hier ook genoeg klapvee publiek gezien de reacties. Ik gok dat het voornamelijk de concurrent is die hier loopt te roeptoeteren. Ook totaal niet chique om hier op in te spelen. Zegt genoeg over de personen achter dit bedrijf (YellowKluif).
Nee, meneer de directeur zijn optreden was erg treurig dat deel ik met iedereen hier. Maar om dan meteen te roepen dat je je app verwijderd? Das ook hoe we in Nederland stemmen toch?
@Mark_D_NL | 25-04-17 | 09:47
Kneus!
Gewoon een gevalletje, hou jij ze dom, kleed ik ze uit.
Wat een droeftoeter. Nooit, maar dan ook nooit zal ik die waardeloze app gebruiken.
Je zou trouwens maar bij Parkmobile werken op de helpdesk tegen minimumloon en wel weten hoe je dit met wat wijzigingen zou kunnen oplossen.
En dan zo zien hoe de dikke dirk jouw baan op de tocht zet....
Als een hertje kijkend naar twee koplampen die op hem afkwamen. Wat een sneuhannes. F-U Parkmobile.
Antoinette had moeten zeggen: Mensen zeg uw abonnement bij Parkmobile op en verwijder deze app en gebruik dit bedrijf nooit meer als tussenpersoon, het zijn gewoon incapabele sjacheraars. Dan was vandaag meneer zijn baan kwijt en het bedrijf failliet.
En dat noemt zich directeur. Zeiken over 106 euro omdat je flut-app niet werkt. En dan in al je arrogante domheid de PR blunder van het jaar maken.
Heerlijk.
Jezelf als directeur voor 106 euri te kakken zetten.
Priceless.
Die app zet ik er dus maar niet meer op.
daarom ook nog steeds netjes betalen met de aloude munt als ik ergens parkeer hoef ik niet 2 min eerder weg omdat anders mijn tijdschema in de war komt, we moeten wat onthaasten dan dwingen we een heleboel bedrijven om hun laat ons eens een leuk maar niet goed werkend product in de markt zetten beter uit te testen. want met de huidige fouten die we zien is big brother een klein kereltje aan het worden, want hij weet teveel.
Een Vogelaartje! classic.
@bert.s | 25-04-17 | 08:39
Exact...
Iedereen weet toch dat het grootste gedeelte van de app-boeren de kluit belazeren? En zeker als het gaat om een dienst die geld in het laatje brengt als hij langer aan blijft staan. Hoe doet u dat zodra uw telefoon leeg is?
Het is net zoiets als mobiel contactloos betalen. Leuk, totdat u een keer zonder stroom zit. Dan verlangt u terug naar dat ouderwetse betaalpasje, de muntjes en die parkeerpaal.
Nog nooit van gehoord, zal wel een randstad dingetje zijn.
Hier wordt echt nog wel iets aan gedaan. Vorig jaar heeft BMW uit strategische overwegingen alle Parkmobile aandelen opgekocht en ze zijn dus vol eigenaar. Dit soort ongein kunnen ze zich niet permitteren.
Lol.
Deze man is niet "evil" of niet welwillend. Hij is gewoon onbekwaam.
Overduidelijk dat hij geen reet snapt van die hele app of hoe zijn bedrijf geld genereert. Een directeur die nooit een stap op de "werkvloer" heeft gezet.
En ik kan het mis hebben, maar waarschijnlijk heeft hij ook nog gedacht van tevoren "joh, mooi, ik kom op TV!!! Cool". Mooi pak aan, kekke bril, beetje make-up....
Wat een enorme blunder en een totaal gebrek aan ad rem skills.
Geen idee hoe oud deze man is, maar je zou nog hopen op "gezond verstand" bij mensen van boven de 30.
Ik heb namelijk sterk het idee dat "gezond verstand" opzettelijk wordt weggejorist bij de komende generaties door EU/landelijk beleid:
Het wordt dus nog erger in de toekomst.
De APP van Parkmobile kan ik helaas niet verwijderen, want die heb ik gelukkig niet in mijn smartphone. Ik gebruik de APP van Yellowbrick.
Nooit gezeik gehad met Parkmobile.
Sorry Joris, dubbelpost.
-weggejorist-
Slechte reactie. Hoe moeilijk is het om gewoon te zeggen dat er, bij bewijs, gerestitueerd wordt. Vervolgens als aanbieder van de dienst met de gemeente om de tafel en daar een aparte deal voor regelen.
Hoewel... De gemeente Rotterdam restitueert (volgens hun antwoord op de site van radar) pas parkeergeld als je overtuigend aan kunt tonen dat je er niet stond, door middel van een bon voor te hard rijden. Hufterts.
Ik blijf park mobile gebruiken, maar let wel goed op of de app stopt of niet. Het enige irritante is dat de app langzaam is, maar nog wel sneller dan naar een parkeerautomaat lopen.
Parkmobile is dus zo'n soort TransLink maar dan voor autos. Ook TLS heeft lang moeten leren (iets) klantvriendlijker te worden.
Maar ja - zij zijn ook verzekerd klandizide.
'zoals bij meer 'geldzaken'waar de overheid/gemeente betrokkene is, blijft het 'van het kastje naar de muur'in stand.
Overigens, al dit soort 'tussendiensten' doen dat niet om er zelf de 'verantwoording'voor te dragen als er ergens iets 'fout' gaat.Zelfs de provider had hij aan kunnen wijzen als betrokkene/schuldige in dit appgebeuren
Juridisch zit onze samenleving zo dichtgetimmerd dat je als burger ook beter gewoon de regie in handen kunt houden en niet klakkeloos uit gaat 'dat ut wel snor'zit.
Recht hebben en recht krijgen, zeker als er de óverheid bij betrokken is,in dit 'regeltjes'land enorm kostbaar.. voor jouw als 'klant en burger'.
Ze weten het; die burger gaat alleen het 'gevecht'met dit soort bedrijven en de overheid/gemeente aan als het procederen ook 'gratis'voor diegene gaat worden die in dit land, de lasten opgelegd krijgt.
Jan de werker!! En ook dat weten ze.. dus hoppa, gewoon doorgaan met schofferen van die groep.Ze gaan toch niet procederen en zo wel, dan zijn daar ook weer juridische tactieken voor om het de burger onmogelijk te maken zijn recht te halen..
Parkeren is over een paar jaar geen issue meer. Parkeer bedrijven hebben dan ook nauwelijks toekomst. Wordt nog nauwelijks in geïnvesteerd. Terwijl parking apps etc. niet al te lang geleden zeer heet waren.
--
En natuurlijk is parkeren alleen voor paupers, de @berbaren van deze wereld. account managers met een lease bakje. Echte mensen hebben geen auto, zijn dat ontgroeid.
-weggejorist-
Heb ook Parkmobile, nooit problemen gehad, maar stop er nu mee: weiger een cent nog te laten verdienen door die hufter van een directeur op tv gisteravond.
Niet alleen deze app. Je ziet wel meer stomme dingen. Neem die bijvoorbeeld van de NS. Die adviseert je bikkelhard om tijdens de ochtendspits over te stappen van perron 4 naar 11 met minder dan 60 seconden tussen de vertrektijden. Hierdoor is al menig treintje misgelopen.
Probleem is ook dat er een gedachte rond dwarrelt die pretendeert dat het gehele universum te regelen is vanachter een toetsenbord. Een ongelofelijk infantiele beredenering die in combinatie met een door een Pakistaanse schuddebol in elkaar geflanst wanproduct voor de zoveelste keer tot een deceptie heeft geleid. Alle ellende van de wereld verpakt in een appje.
Humberto zit vlp weer opgesloten bij zijn vrouw in de hoek...
"Goede intervieuwster. Kan Humberto nog wat van leren.
Apollo | 25-04-17 | 09:29"
en als ze slim is laat ze hem vlp niet weer uit de ketenen, het gaat immers net hard zo mis als Zimbabwe
Even voor mij: is de enige optie om je af te melden bij Parkmobile de app via internet? Kun je niet -zoals bij Yellowbrick- je dienst ook via een telefoonnummer beeindigen?
Ik weet wel dat ik ook nu al niet eerder ga rijden voor ik heb bevestigd gekregen dat de transactie is gestopt. Ik ga niet wachten met actie ondernemen tot de rekening is binnen gekomen. Beetje gezonde huivering voor dit soort apps is wel op zijn plaats...
ook degelijk maar zonder rubber tegel (laatste roflol regel)
App&SMS Parking heeft de volgende reactie naar Radar gestuurd naar aanleiding van de uitzending van 24 april 2017 over hoge parkeerkosten door het gebruik van een mobiele parkeerapp.
'In een situatie waarbij parkeerder vergeet af te melden of het parkeren niet goed wordt afgemeld door parkeerder, de parkeeractie doorloopt met als gevolg een dure rekening en de parkeerder kan aantonen dat hij daar niet meer geeft gestaan geldt bij APP & SMSParking het volgende:
Standaardprotocol:
Loggegevens nakijken
Helpen bij de navraag bij gemeente
Wij nemen in de meeste gevallen gedeelte van het bedrag voor onze rekening
Wij informeren onze klant over de mogelijkheden om dit in de toekomst te voorkomen
Manieren om te voorkomen:
Parkeereindtijd bij het starten instellen (Men kan deze tussentijds verlengen of stoppen)
SMS reminders inschakelen
E-mail reminders inschakelen
In de loop van dit jaar komt daar nog bij:
Push berichten
Afmelden bij wegrijden
Alle bovenstaande mogelijkheden zijn via website en tijdens registratie in de welkomstmail duidelijk gecommuniceerd met de klant.
Is een klant niet voor rede vatbaar sturen wij hem direct door naar de gemeente. In alle gevallen blijft het de verantwoordelijkheid van de parkeerder zelf om de App op de juiste manier te gebruiken. Dit is conform onze leveringsvoorwaarden.'
Gewoon alle smartphones verbieden, dan hebben oplichters geen kans. Ook geen bekeuringen meer wegens rijdend appen. Hoe simpel kan het zijn.
*GroenLinksmodus uit*
Jeetje, die Novak zou zou als ambtenaar aan de slag kunnen. Oplossingsgezindheid 0. Empathie 0, Burger/klantenhaat 100.
roflol:
Ook heeft Radar de vraag gesteld aan enkele andere aanbieders van parkeerapps.
Yellowbrick heeft de volgende reactie naar Radar gestuurd naar aanleiding van de uitzending van 24 april 2017 over hoge parkeerkosten door het gebruik van een mobiele parkeerapp.
'De parkeertransactie loopt bij Yellowbrick maximaal tot het einde van parkeertijd van de dag in de betreffende parkeerzone, en gaat de volgende dag niet opnieuw in. Op deze manier worden extreem hoge kosten voorkomen. Indien de gebruiker de parkeeractie niet heeft stopgezet, zijn wij coulant. Wij bieden parkeertegoed en cadeaubonnen aan. De gebruiker hoeft hiervoor niet te bewijzen dat de parkeeractie niet op tijd is uitgezet.
Yellowbrick draagt de betaalde parkeerbelasting af aan de gemeente en betaalt deze vergoeding dus uit eigen zak, omdat wij begrijpen hoe vervelend een dergelijke situatie kan zijn. Yellowbrick verwijst klanten niet door naar de gemeente, omdat wij de dienst en service verlenen.
Wij lossen dit dan ook met onze klanten op door coulant te zijn en te informeren/adviseren over hoe dit de volgende keer te voorkomen is. Hierbij noemen wij de SMS Reminder Service. Dit is een dienst die de klant helpt herinneren aan een lopende transactie, waarop we onze klanten geregeld en via verschillende kanalen wijzen. Daarnaast herkent de klant een lopende transactie aan een badge op het app-icoon op het toestel.'
hallo paarse krokodil:
De reactie van Park-line:
'Park-line sluit als dochteronderneming van Parkmobile Group B.V. aan bij de woordvoering van Parkmobile.'
Goede intervieuwster. Kan Humberto nog wat van leren.
Als die man simpelweg had gezegd, we betalen die 106 euri terug en vanaf nu kan je bij problemen ook via de helpdesk je parkeertijd stoppen (wat ook handig is als je mobieltje leeg is en je via een andere telefoon toch de tijd kan stoppen) dan had niemand ooit meer iets gehoord van deze tent. Nu kan ik me niet voorstellen dat iemand deze app nog downloadt. De score van de app is op Google play nu 4,2. Ben benieuwd hoe laag die score volgende week staat.
sinar2 | 25-04-17 | 09:22
Nee, je ziet in de app duidelijk dat het afmelden niet voltooid. Als je de app meer dan 1x gebruikt constateer je dus abnormaal gedrag van een service die incassorechten heeft. Dat is wat mij betreft direct reden voor alarmfase 1.
Ik zou de app, mits deze zeg 95% van de tijd werkt, lekker blijven gebruiken.
[disclaimer]Ik woon alweer te lang buiten onze landsgrenzen en heb niet genoeg tijd om te onderzoeken of er concurrerende apps zijn die het beter doen, mocht dat zo zijn dan switch je idd lekker. Is dit de enige optie in veel steden dan zou ik het lekker blijven gebruiken. Flink minnen in de play store en vaak die helpdesk bellen, dan wordt die bug echt wel gefixed. Ik heb overigens ook geen enkele affiliatie met enig persoon of bedrijf genoemd in dit topic en de ondersteundende filmpjes, ik woon in het oostblok, maar dit is bullshit van de bovenste plank.
There are no tanks in Bagdad. Onvoorstelbaar.
LJBrinkhorst | 25-04-17 | 09:09
Het is al vaker gebleken dat de consument flink wordt genaaid, en dat dankzij TrosRader dit duidelijk werd en werd aangepakt! Denk bijvoorbeeld aan de "boeterente" bij hypotheek, of die woekerpolissen, of woekerrentes bij mobieltjes enzovoort waarbij (volgens jou) zielige consumenten flink genaaid werden/worden! Aan wiens kant sta jij eigenlijk?
.
Die directeur heet overigens Tomas Novak en niet Thomas Novak, best wel slordig om zijn naam niet juist te vermelden.
Het is ZO moeilijk, ik begrijp het. Wacht laat me mijn begrip even schetsen zodat jullie het kunnen fileren of ondersteunen:
1: Je parkeert en start je parkeeractie.
2: Je haalt je pakketje op en gaat in de auto zitten
3: Je start de motor en stopt de parkeeractie, toch, bij het wegrijden, als de plek echt VRIJ is. Niet terwijl je nog naast je auto staat te ouwehoeren en die plek dus nog BEZET is.
4: Je merkt dat de app er abnormaal lang over doet om te stoppen met parkeren (geen ervaring, snap je na 3x gebruik zelf ook wel he wat abnormaal is
5: Je belt DI-FUCKING-RECT, er is een app die niet stopt met geld afschrijven van je rekening, die helpdesk. Handsfree, vanuit de auto.
6: De helpdesk stopt de parkeeractie en je wijst ze even vriendelijk dat het wellicht klantenbinding wekt als ze de duur van het gesprek in mindering brengen op het te factureren bedrag. De app kan via GPS zien dat je auto niet meer geparkeerd is.
Ik vind ook het aantal backers, het aantal genoemde andere incidenten en de rest van het verhaal van Kassa en de congierge slap. En christus-te-paard wat is die LUL van een bestuurder een natte tosti. Na 3 maanden helpdeskwerk formuleer je dit scenario (serieus, deze hele post is letterlijk geschreven door iemand uit mijn team, ik was benieuwd naar wat hij zou doen mits geconfronteerd met dit probleem).
Iemand die 3 maanden op een helpdesk werkt kan dit logisch oplossen, waarom hij niet.
Het is dus gewoon zo dat als je op stop drukt dat je maar moet afwachten of dat echt bij de server aankomt? Hoe moeilijk kan het zijn om een terugmelding te geven vanaf de server dat de parkeeractie daadwerkelijk gestopt is?
Als ik gebruiker was zou ik onmiddelijk die app van mijn telefoon gooien.
Ella Vogelaar heeft een opvolger!
Hij had beter niet kunnen gaan of gewoon moeten zeggen: we gaan met meneer naar een oplossing kijken, natuurlijk lossen we dit op!
De gierigheid en onnozelheid van de betreffende gebruiker wordt natuurlijk totaal onderbelicht. Als je ziet dat de app rare dingen doet dan zorg je toch dat je dubbelcheckt dat je parkeeractie gestopt is. Je krijgt herinneringen (of je bent te gierig om die aan te zetten met dit soort risico's). De man had de ballen om aan tafel te gaan zitten (dat moet dus niemand meer gaan doen want het is een kruisverhoor met schandpaal motieven, niet oplossingsgericht) en dat pakt uit voor de man als een hertje dat een vrachtwagen ziet aankomen.
Het werd uiteindelijk een Vogelaartje
Ik gebruik Parkmobile al jaren tot grote tevredenheid en heb in het verleden mensen ook aanbevolen deze app te gebruiken. Ik begrijp nu echter wat mijn risico's zijn en zal opnieuw gaan bekijken wat momenteel voor mij de beste keuze is.
Het droevige is dat lui zoals Hellberger nodig zijn. Zonder haar wordt je episch genaaid.
Wat een sensatie programma zeg. Dwingende manier van een antwoord uit de mond trekken van Thomas. Veel oudere halve digibeten kijken naar dit soort programma's en zullen aankomende tijd op alle verjaardagen weer roepen: Zie je wel dat die smartphone's evil zijn.) Zucht. Maar goed. Als het probleem inderdaad in de app van Parkmobile zit zou ik het geld terugbetalen; verlies nemen en de app aanpassen. Echter lijkt het erop dat de app geen contact maakt met de server van Parkmobile en dit hoeft niet per se aan de app te liggen. Lijkt me beter als de app pas werkelijk stopt of insinueert te stoppen als het signaal bij de server werkelijk verwerkt is.
Als je bij Antoinette gaat zitten, moet je gewoon een goed verhaal hebben. Anders is de consument altijd zielig en sta jij voor lul.
In dit geval heeft meneer Novak ook nog duizenden potentiële gebruikers van zijn baggerapp afgeschrikt.
*verwijdert app van foon *
O, staat er niet op.
Tja, de man kijkt vast teveel naar de politieke teevee..
Nagenoeg allemaal vastgeroeste bureaucraten met maar één doel voor ogen.. Demense zoveel en zo snel als mogelijk geld uit de zakken kloppen.
.
Gisteren namelijk ook te zien op Nieuwssuur, hoe de overheid mensen aan de bedelstaf brengt met lukrake belastingaanslagen (ik kan er inmiddels over meepraten) en voorlopige aanslagen waar een wilde buffel de hik van krijgt.
Om vervolgens zonder al teveel moeite je huis te komen leeghalen als je niet tijdig aan deze diefstal toegeeft.
Vent was hiervoor vast woordvoerder bij een gemeente. Daar wordt je hierop geslecteerd.
De app is gisteren keurig verwijderd!
Oef, die ging er met boter en suiker in. Snap je toch niet, want die man had zich toch gewoon kunnen voorbereiden. Die consumenten had niet zo'n moeilijk verhaal: radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist...
Wat een debiel. Overigens viel mij weer op dat je bij dit soort organisaties, maar ook bij banken, belastingdienst, gemeente etc etc. steevast iemand met een accent aan de telefoon krijgt.
Is al jaren een gammele app en wordt ook nooit geüpdatet, cashen zo lang het goed gaat, maar dat is nu wel voorbij.
Een verwarde man, het zal eens niet !
Die App is duidelijk een technisch misstandje, waarvan je als Parkmobile en Gemeente samen onfatsoenlijk rijk kan worden.
Weet die beste man wel wat 'een app' is. Die parkeerkosten zijn blijkbaar een stuk hoger dan zijn IQ.
ondanks alle teksten die dat shitbedrijf aangeeft dat jij vooral zelf en nooit zij aansprakelijk zijn, geldt nog altijd dat die exculpatie - zo heet dat - zeker niet geldt als het falen aan hun app ligt. En dat lijkt mij toch het geval als ze zelf zeggen dat je je telefoon moet uitzetten of wat ook.
Kan er niet een rechtszaakje tegenaan gegooid worden om die arrogante kloothommels vanuit hun verheven zetels eens terug te brengen naar onze aarde???
Ah, vandaar die Yellowbrick mail die ik gisteravond kreeg om me nog even fijntjes te helpen herinneren dat die zoveel fijne goed werkende opties heeft om de transactie te stoppen. Well played.
-weggejorist-
Mooi man, van die fossielen die niet snappen wat het effect van tv en internet is.
Gisteren met open mond zitten kijken... Wat een mafklapper. Parkmobile is dus binnenkort failliet.
Ik zou de klager aanraden dit voor de rechter te brengen en een uitspraak te forceren. Het geleverde product (de app) is niet deugdelijk en daarom dient Parkmobile over de brug te komen. Uitkleden, knippen en scheren die hap.
Duidelijk een probleem dat ze nog niet dichtgetimmerd hebben en dan zo DDR gaan, dan hóef je het niet eens meer dicht te timmeren.
Mooi concept, in de kiem gesmoord...
wat een vreselijk stomme vent is dat en wat een oogkleppen heeft die op. Parkmobile is dus een kloteorganisatie waar je vooral niet mee in zee moet gaan.
rovers zie je aankomen op hun paarden
REAGEER OOK