achtergrond

Geenstijl

Negerzoenen-verbod was HOAX!

marketing zuigtOke dan. Wij, en ook u bent er ingetuind. Die hele ophef over het woord NEGERZOEN was een grote marketinghoaxfoptruuk. Het bedrijf Van der Breggen uut Tilburg (producent van de Negerzoen) geeft al die MarketingFeitenNeuqers een dikke vette vinger. En er kan ook een bom op ons stijlloze Negerzoenen Museum. Het was allemaal gelogen. Niks toegeven aan kritiek van de "Stichting Eer en Herstel Betalingen Slavernij Suriname". De tiefus aan die zeurnegerts. De zogenaamde politiek-correcte naamswijziging was allemaal bedoeld om buzz te implementeren teneinde naamsbekendheid te verkrijgen. Kortom: de neger is weer eens misbruikt door de blanke die op financieel gewin uit is. John Leerdam, voorzitter raadgevend orgaan Nationaal Instituut Nederlands Slavernijverleden en Erfenis, kom er maar in...

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.