Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FAIL! Joop.nl spoort verkeerde groep aan tot geweld

adolfbloksnorhuizen534.png Sjonge, nou, de maat is vol bij Joop.nl hoor. De content scrapers van de VARA kunnen kennelijk niet wáchten tot de Grote Wij/Zij-Oorlog overgaat van bitchen & bashen naar slaan & schieten. Vandaag laten Jolo's Ondoordachte Opruistukjes Plaatsers ene Alfred Blokhuizen (@) de Joopse horden opstoken met woedende onwaarheden. In een monotone rant met de diepgang van een Volkskrant meisjescolumn gaat het Zuid-Hollandse Statenlid van - hoe kan het ook anders - GroenLinks helemaal aluhoedje op de onderdrukte posities van moslims in de maatschappij, die onder de knoet gehouden worden door "door politieke leiders, die een bepaalde agenda hebben." Eentje van geweld, want volgens Agressieve Alfred is het "Geen vredelievende agenda!" Lolwtf? In het dreigstukje, dat nog het meeste lijkt op een dronken Facebookstatus, schreeuwt de provinciepoliticus aangedikte leugens achter elkaar: "Al jaren wordt (sic) je als Nederlandse moslim nageroepen in de straten. In talkshows worden extreme figuren opgevoerd om maar aan te tonen dat je niet deugt. Al jaren worden je gebedshuizen beklad en je scholen in de fik gestoken. Jaar in jaar uit word je verantwoordelijk gehouden voor misdaden van idiote groepen in een ver buitenland." En dan begint het hitsen van Adolf Bloksnorhuizen. De GroenLinkser, uiteraard een Volkertfan, probeert moslims namelijk nogal op te stoken: "Hoe lang accepteer je de pesterijen van de onderbuik van Nederland? Hoelang accepteer je dat je burgerrechten worden vertrapt? Wanneer breekt het elastiekje van moslims?" Nou. Bij Alfred is de rek er duidelijk al uit, nu hij zo schreeuwend op de barricaden van Jolo's Oorlogs Oproep Propaganda staat. Djiezus, doe eens normaal en rustig man. Disclaimer: Er zijn natuurlijk überhaupt geen goede groepen om tot geweld aan te zetten, maar met deze kop boven het topic blijft ie goed vindbaar in onze doorlopende doorprikserie "FAIL! Joop.nl spoort verkeerde...". Vandaar.

Reaguursels

Inloggen

Ik wil best wel even met deze 'blok voor zijn kop' om de tafel in een debat. Bij mij is het licht uitgegaan nadat ik 9 jaar terug in 1 week tijd voor hoer werd uitgemaakt door 7/8 jarige lichtgetinte mannetjes, terwjl ik met mijn kind van 2 jaar uit de crèche kwam, mijn vriendin van 67 op straat door een groepje adolesenten Maroc's totaal in gort was geslagen omdat ze vroeg of ze er langs mocht en ik een kansparel aan sprak terwijl hij zijn vriendin schreeuwend achterna zat om haar in elkaar te rossen, hij vervolgens mij in het bijzijn van mijn 5 jarige even kwam 'inelkaar trimmen, hoer!'. Bij de laatste kwam zijn vader in het busje langs, stond om de hoek te kijken naar het tafereel, om hem toch even tot de órde te roepen. Verder kan ik uit de werkpraktijk nog wat aanvoeren hoe complete Somalische families mij als autochtone hulpverlener weten te vertellen dat ik als de wiedeweerga dien te zorgen voor alle toeslagen, voedselpakketten, subsidie's, bijzondere bijstanden die dit rijk in zijn bestand heeft. Omdat er anders,daar ben je toch voor, men mij rascistisch vind vanwege het hoofddoekje en dat allemaal in zeer gebrekkig Nederlands c.q. via door mij aangeleverde tolken. Frustrerende is dat na een kort onderzoek en optelling je telkenmale tot de conclusie komt dat het netto- inkomen van deze mondige vluchtelingen een stuk hoger ligt dan de netto inkomsten die jij als nagenoeg fulltime werkende overhoud na aftrek van de absurde afdrachten.In gesprek gaan over deze mentaliteit is not done voor menig Moslim immers, als ongelovige ben ik daarin geen gesprekspartner. Mijn elastiekje is allang geknapt, maar ik dien het er mee te doen. Ik kan nergens heen. Asiel zoeken zit er niet in voor mij in Afrika, Azie of Amerika. Als er ergens 'de maat vol is'dan is het bij een groot deel van de autochtone, oorspronkelijke grotendeels Christelijke bevolking van dit land. De morele waarde van de van oorsprong christelijke, protestante grondwet is gedoemd te verketteren als de uitgestoken christelijke hand ondergekotst wordt door hen die ermee wordt gevoed.

fikkieblijf! | 25-05-15 | 17:26

Nizar Mourabit
Thuisblijf-jihadist Zuid Holland
 
Wanneer breekt het elastiekje van Nederlanders?
 
Al 12 jaar verzieken een aantal Moslims het debat in Nederland met van alles en nog wat: Uitnodigen van haatimams, vrijheid van meningsuiting gebruiken om vrijheid van meningsuiting aan te vallen, goedkeuren van terrorisme en jodenhaat, straatcriminaliteit en het doodmaken, danwel doodwensen van deze of gene criticaster.

Al die tijd wordt er gegoocheld met cijfers en onwaarheden: Islam betekend vrede. ISIS zou niets met de Islam te maken hebben. 80% van de Turken zou IS-strijders helden vinden. 1 miljoen Moslims vinden geweldadig optreden geaccepteerd als hun profeet wordt beledigd.
 
Jaar in en jaar uit worden termen bewust door elkaar gebruikt. Zo zijn Nederlanders institutionele racisten: Van Henk de havenarbeider, tot Rutte de Minister President. Ook gooien wij alle ongelovigen (lees niet-Moslims) op één grote hoop, want dat is wel zo overzichtelijk. Dit gebeurd opzettelijk, ook door Turkse en Saoudische politieke leiders, die een bepaalde agenda hebben. Geen vredelievende agenda!

Al jaren worden jullie dochters nageroepen in de straten. Al jaren word je op internet uitgemaakt voor fascist en word je moeder uitgemaakt voor kutkankerhoer. De meest radicale malloten worden opgevoerd om de stem van "rechts" te spelen in een links programma. Al jaren worden je trams beklad en ondergespuugd met zonnebloempitten. Al jaren worden dodenherdenkingen verstoord. Al jaren worden moskeeen gebouwd met buitenlandse financiering op plekken waar de oorspronkelijke bewonders dit niet willen. Al jaren adverteerd de PVDA met Turkse en Marokkaanse posters in deze moskeeen.
 
Als klap op de vuurpijl mag je als Nederlander geen Nederlandse vlag op je kleding dragen. Heb je je er maar bij neer te leggen dat in zwart geklede Nazghuls het straatbeeld bederven. Moet je respect opbrengen voor een baard in een witte jurk die met een McDonalds milkshake in de hand de Westerse wereld vervloekt. Mogen we Volendamse klederdracht uitlachen als ouderwets en wereldvreemd, maar dienen we de "keuze" van een Moslima te accepteren.
 
Je bent een keurige Nederlander, je werkt je de tyfus, maar je kinderen gaan toch naar een zwarte school, want kostscholing is te duur geworden. Je betaald belasting en zou je schamen als je in de WW terecht kwam. Hoelang accepteer je de terreur van mensen die zich niet als Nederlander identificeren, maar wel volop profiteren? "Praat Marokkaans met me!". Hoe lang accepteer je dat men de eeuwenlang verworven rechten laat verwelken, omdat een religieus boekje en geldstroom uit Sauodie-Arabie dat zegt?
 
Nederlanders die jarenlang gepest worden slaan niet terug. Daar zijn ze te vredelievend voor. Ze worden wel racistisch en krijgen een onderbuik. En linkse mensen, die normaal zo voor vrijheid van meningsuiting zijn, doen dit af als rechts-populistisch onderbuik gezever van arbeidersniveau. Hoe lang nog accepteren jullie de Islamisering van Nederland? De Islamisering waar zelfs de overheid aan meewerkt? GroenLinks is tegen de-Islamering vanuits overheidswege, maar heeft met Islamering gesponsord door de Nederlandse belastingbetaler geen probleem.
 
Mijn ouders komen uit Marokko en ikzelf ben opgegroeid in Rotterdam. Wij hadden een straatgang, een groep Marokkanen en Albanezen. Als iemand het maar durfde om een 16-jarig lid de les te lezen, dan sprongen wij allemaal in de bres. Zelfs al was dat 16-jarig kind een kutmarokkaan. En jij? Jouw straatgang zijn je oma's, je dochters, je vriendinnen. En jullie doen niets als ik je vriendin in je billen knijp, je dochter uitmaakt voor tfoe-kankerhoer en je oma beroof. Stelletje slappe zakken!

Jullie zijn bang voor jullie mening. Jullie steken deze mening onder stoelen en banken. Wij spelen een gevaarlijk spel met jullie tolerantie. Jullie elastiekje is zo uitgerekt als de vagina van een door Saban B. geronselde discodanseres.
 
Ik vind dat de overheid zich nergens mee moet bemoeien en de vrijheid van meningsuiting onaangetast moet laten. Een ieder die racisme geen stem durft te geven is niet links en niet liberaal en al helemaal niet voor vrijheid van gedachten en vrijheid van meningsuiting.
 
Ik neuk jullie allemaal de moeder en GroenLinks vind dat prima. Ik eis mijn burgerrechten gewoon op: Laatst stond ik te blowen in het station en toen iemand daar wat van zei, riep ik: "Deze station is van mij.". Mijn zus Fatima durft nog gewoon met het openbaar vervoer. Jullie oma durft dat niet. Laffe schijterds! Tfoe! En jullie vragen mij me aan te passen aan de "dominante" cultuur? Fuck jouw, je huismoslims en Piet Hein!

Manouchka Illtenburg | 25-05-15 | 17:08

Mijn vader, een hardwerkende man van 68 jaar oud liep laatst simpelweg de straat over en werd zomaar belaagd door moslim jongeren "moeten we je even op je bek slaan opa?". Ik ben erg blij dat ik net de hoek om kwam lopen om hem te ontvangen, dat tuig had het nog gedaan ook. Nee nee, wat die rakker zegt over misdaden die in het buitenland gebeuren is onzin, het gebeurt HIER. Ook het omdraaien van na roepen is een jammerlijke poging wat getuigd van een plaat voor je kop hebben. Als er een elastiekje had moeten knappen van de rek dan was dat in 2002, walgelijke linkse politiek...

FerryNijs! | 25-05-15 | 15:36

Die klootzak loopt gewoon stemmen te zoeken.

viejohuevon | 25-05-15 | 10:40

@Adversary | 23-05-15 | 20:06
'De vrijheid van religie hebben we hier om ons juist te beschermen tegen de godsdienstwaan van anderen, niet om het een vrijbrief aan te reiken want moslim = anders = zielig.'

+342342365142135632

wakkere_nederlander | 25-05-15 | 02:20

En dan die verschrikkelijk arrogante reacties van die Blokhuizen bij lezers die het wagen een kritische noot bij zijn schrijfsel te plaatsen. "Lees het stuk nog eens", zegt hij eenvoudigweg tegen een kritische andersdenkende. Alsof diegene niet kan lezen of te dom is om de weinig diepgaande essentie in zijn artikel te begrijpen. Wat een doorzichtige drogreden. Zie hier de ultieme hautaine gutmenschhouding, zo van 'ik weet wat goed voor jou is en nu je smoel houden'.

The Green*Machine | 24-05-15 | 21:41

Wat een totaal malloot!

@Mallekater
Dat is juist de opvoeding dat "Hoer" roepen naar alles wat niet moslim is. Dus ik durf bijna te zeggen, Minder Islam in de opvoeding en iets meer common sense.

Dirk III | 24-05-15 | 20:49

...... die Blokhuizen is dat iemand ?

Tee Of Cup | 24-05-15 | 20:44

Ik word hier zo moe van..... een of ander gutmensch dat uitgebreid de gelegenheid krijgt iedereen de oren te wassen want die arreme, arreme mosselimmen voelen zich achtergesteld.
Ik word het echt zat.
Zolang moslimjeugd nog loopt te etteren van "Hoerrrrr"( zelfs tegen mijn vrouw (60) vorig jaar toen ze op een bloedhete dag een topje/hemdje droeg) ben ik er wel klaar mee.
Pappies en Mammies moslimmies, voedt goddomme dat broedsel van je eens fatsoenlijk op.
En leg ze stevig over de knie wanneer ze ontsporen, en ga als het zover is niet lopen zeiken dat de overheid verantwoordelijk is.
Flikker op.

mallekater | 24-05-15 | 18:36

-weggejorist-

HerbalMart | 24-05-15 | 14:33

figuren zoals deze bloksnor, over een jaar of 15 ....
wir haben es nicht gewust ? o nee, dat is heden tendage al.
het ontkennen van al die ellende waar de islam heerst.

umeli | 24-05-15 | 13:57

Dit krijg je nou als je de verwarde mannen op straat laat lopen.

BennieB1 | 24-05-15 | 12:58

Tijdens het lezen van het stukje van Van Klokhuizen moest ik steeds aan Femke Halsema denken, omdat ze haar kinderen van een school heeft gehaald omdat er teveel medekinderen uit andere landen op zaten, met andere cultuur en zo. Dat ik daar steeds aan moest denken is stom hè, maar ik vond het wel lekker.

gripir | 24-05-15 | 12:03

De sociale media heeft weer een idioot gevonden om elkaar views te bezorgen?
Serieus kun je dit niet nemen.

deepblue | 24-05-15 | 12:02

Er staan toch geen linkjes hier naar die verderfelijke joopsite? Anders klaag ik GS aan!

Dobbernegert | 24-05-15 | 11:51

@Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:13
Ach gut! LOL.
Lewis Lewinsky houdt niet humor.
Behalve zijn eigen humor, dan.
.
@Schoorsteenveger | 23-05-15 | 20:01
Dank! LOL. Ik had dat elastiek meer gezocht in de buurt van hun afgesneden geslachtsdelen :)
lewis lewinsky | 23-05-15 | 20:04

h65485665 | 24-05-15 | 11:34

-weggejorist-

h65485665 | 24-05-15 | 11:33

@Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:13
Ach gut! LOL.
Lewis Lewinsky houdt niet humor.
Behalve zijn eigen humor, dan.
/
@Schoorsteenveger | 23-05-15 | 20:01
Dank! LOL. Ik had dat elastiek meer gezocht in de buurt van hun afgesneden geslachtsdelen :)
lewis lewinsky | 23-05-15 | 20:04

h65485665 | 24-05-15 | 11:31

Een walgelijk, nare, laffe, idiote Jodenhater is die Blok. Past wat dat betreft uitstekend bij Groenlinks en Joop.nl

derKaiser31 | 24-05-15 | 11:25

Tarak | 23-05-15 | 19:41 + 1000. De eerste zin die U gebruikt kwam bij het zien van de (kuch, kuch) statement van Ahmed BlokSSnor ook bij me op en U werkt het treffend en helder uit. Graag wil ik er aan toevoegen dat de overheid ook systematisch selectief het elastiekje van autochtone Nederlanders uitrekt. In eerste instantie bij bejaarden die NL voor een schamel loon keihard werkend heeft opgebouwd. Dankzij hun verdiensten heeft dit bij sommigen, zoals bij Kalief Ahmed BlokSSnor geleid of wellicht gelijd tot decadente perverse allochtoon knuffel luxe. Die bejaarden laat de overheid verrotten, door hun beperkte verzorgingshuizen jaar voor jaar uit te hollen en zelfs door de boodschap te geven bejaarden- en verzorgingstehuizen te sluiten en ze maar op straat te zetten. Voor bejaarden geen bed bad en brood. Voor bejaarden gelden geen internationale verdragen, mensenrechten etc, die hun nog enigszins in een menswaardig bestaan kunnen beschermen.

Professor Kluns | 24-05-15 | 11:20

Met zulke vrindjes heeft Jesse Klaver geen vijanden meer nodig. Geef deze bloksnor een groot podium, Jesse. Je kan het!

@bloksnor: twitter en drank = geen goede combi. Zelden een tijdlijn gezien met zoveel achterlijke typfouten.

medusa324 | 24-05-15 | 11:00

Als mijn burgerrechten vertrapt zouden worden zou ik mijn heil elders zoeken..

mr.money | 24-05-15 | 10:44

Want zegt Alfred Bloksnor: Het barst van de meningen (vervelend voor Alfred) en er is een chronisch gebrek aan kennis. Alfredje volgde LTS-metaal, niks mis mee mee maar ik begrijp zijn frustratie wel.

Kritiek van Jopers, op zich wel bemoedigend, doet hij standaard af met: "Lees mijn stukje nog eens" en "U hebt mij verkeerd begrepen". Een handige, zei het wat doorzichtige methode, want zo hoeft hij niet op de inhoud in te gaan. Harde kritiek krijgt hij nooit want Joop.nl IP-ban.

Zijn werk bestaat hoofdzakelijk uit dossiers lezen. Zegt hij zelf! Waarmee hij zich een bijzondere belangrijkheid heeft verschaft die elke kritiek kan doorstaan (denkt hij).

Samengevat, is hij een van de wazige GroenLinks-prullen die zijn geïnfiltreerd in de diverse bestuurslagen en daar ongestraft hun dwaze opvattingen mogen lanceren.

Rien7847 | 24-05-15 | 10:44

En zo blijft groen links mij er aan herinneren waarom ik altijd al op groen links heb moeten kotsen

Moonshiner | 24-05-15 | 10:22


dus niet alleen de moslims leven in geestelijke duisternis maar Alfred ook. Wat een zielige idioot!

ildiko | 24-05-15 | 10:18

Vervang het woord moslim door juwelier of tankstationseigenaar.En volgens meneer hadden deze mensen het recht, om met bazooka"s overvallers de zaak uit te schieten. GL heeft altijd veel begrip voor daders,behalve als het een steentje in de eigen ideologische schoen is .De tofoe"s worden dan bloeddorstig als hel.

arlen | 24-05-15 | 10:04

Utopiaans sociale academie wensdenken van de slinksmens.
Feiten verdraaien en leugens verkondigen om zo de multikulti maakbare samenleving te verdedigen (en bakken € aan te verdienen).
Ik walg van dit soort lieden.

Russ Meyer | 24-05-15 | 09:57

Bloksnor heeft zijn toekomst, veilig gesteld zoals zovelen ook al gedaan hebben.

meneer Q | 24-05-15 | 09:51

Leuk ook om de tweets van die zwakzinnige groenlinkser te lezen. Alle inhoudelijke kritiek wordt gepareerd met: je heb het niet gelezen of: je hebt het niet begrepen. Bij deze blijkt toch dat alle kritiek van gs op joop noch tendentieus, noch ongefundeerd, noch nodeloos kwetsend is.

sjoost | 24-05-15 | 09:47

Hoe komt deze idioot op zo'n belangrijke post, ik vind hem gevaarlijker dan Moslims.

behangtafel | 24-05-15 | 09:45

Gevaarlijk stukje tekst van Alfred Blokhuizen. De Volkert van der Groenlinks figuren zullen dit (weer) als een extra/laatste zetje in de rug zien om iets te gaan ondernemen als een verwarde man.

lady blabla | 24-05-15 | 09:41

Je kunt je ook afvragen wanneer bij de Nederlandse bevolking het gedoog-elastiekje voor dit soort landverraders breekt?

Moi2 | 24-05-15 | 09:38

Zonder dat deze Alfred Blokhuizen het doorheeft is hij zelf aan het discrimineren. Schijnbaar kunnen moslims niet voor zichzelf opkomen en moet de overheid hen in bescherming nemen en een voorkeurspositie voor deze groep creëren. Wanneer het allemaal waar is wat deze GroenLinkser schrijft moet niet dit soort stukken publiceren op de Joop website maar direct aangifte doen bij de politie. Kom Alfred Blokhuizen, waar wacht je nog op?

therealbraindump | 24-05-15 | 09:21

Wollah, goede stukje man.

malang | 24-05-15 | 08:25

Ophitser Blokhuizen leest GS. Dat is mooi, dan kunnen we hem even wakker schudden. Moslims hebben in dit land meer privileges dan autochtonen. Subsidies voor werkgevers als ze hen een baan aanbieden bijvoorbeeld. Het toestaan van het anders behandelen van vrouwen bijvoorbeeld, terwijl dit tegen artikel 1 van de Grondwet in gaat.
Aparte stemloketten, aparte zwemuurtjes.
Hou eens op Blokhuizen!

Maria.1 | 24-05-15 | 08:24

Wat een malloot, hij noemt alleen zaken die zich nauwelijks voordoen. Alsof in Nederland alle islamitische scholen en gebedshuizen op de nominatie staan in brand gestoken te worden. En ik heb NOG NOOIT gehoord dat een moslim werd nageroepen.

Wel denk ik dat het elastiekje van de vrouwen in Nederland zou mogen knappen, vanwege de manier waarop zij door deze "slachtoffers" nageroepen worden.

Om zijn eigen gelijk alsnog te bewijzen, zal hij waarschijnlijk vanavond een koffiehuis beschieten, een moslim naroepen "he, lelijke kamelenneuker" en een moslima onzedelijk betasten onder haar boerka. Oh ja, vergeet je dit keer het hakenkruis op de moskee niet?

Janloel7282 | 24-05-15 | 07:37

GroenLinks de partij tegen het leger. Het gebroken geweertje. De partij die vrede wil. Deze partij groept op tot geweld en haat in dit stukje. Alle autochtone Nederlanders deugen niet volgens mijnheer. Wanneer het tot aanslag komt dan is GroenLinks verantwoordelijk. Grappig een partij die kabinet steunt in Mali missie en de missie tegen Is om dit te schrijven. Als het elastiekje breekt dat wil niemand. Dan denk ik dat gebeurd in den haag. Regelmatig berichten gelezen en gehoord dat de spanning in den haag tussen Hindoestanen en moslims er duidelijk is.

franck7020 | 24-05-15 | 07:32

Je zou bijna denken dat moslims hyperintelligent zijn; zoveel mensen banen hun pad voor de komende genocide op elk maatschappelijk terrein.
Hun systeem van vervanging van autochtonen, demografische verplaatsing, voortplantingsstrategie, segregatie, ont-individualisering, ideologische voorbereiding op de komende genocide, is wel degelijk intelligent.
Het is een abstract monster, dat met 6% vertegenwoordiging in onze samenleving de totale verkrachting voorstaat zonder individuele verantwoording.

Zoltan | 24-05-15 | 05:34

Vanuit gaande dat het schrijfsels in de Volksvelakkerskrant ironisch bedoeld is, kan ik er wel om lachen.
Maar dan ineens moet ik huilen en heb ik tergelijkertijd zin om 'iemand' in elkaar te slaan.

McMarx | 24-05-15 | 04:18

Hilarisch! Op Joop is het nu: voormalig groen links statenlid ZH.
Is hij de partij na de mega faal uitgetrapt?

toetssteen | 24-05-15 | 03:48

"Al jaren worden je gebedshuizen beklad en je scholen in de fik gestoken".....
Mag ik daar een lijstje van? Maak ik er een met 90% "Opsporing Verzocht"....

Mocht er ooit een elastiekje knappen dan is het bij mij..... een autochtoon.

Mijn pilletje tolerantie is bijna uitgewerkt en daar zijn figuren als Alfred Blokhuizen mede debet aan.

rick13 | 24-05-15 | 03:48

Hans Groen was ook zo'n licht. Wist niet waar hij het over had, maar gecensureerd door Jolo was het doomed to fail. Geeft eigenlijk al het niveau aan van de nieuwe runner up.

Groen ligt er overigens uit. Ik hoop zelfs voor Groen niet dat er iets ernstigs aan ten grondslag ligt. Maar waarom je dan een kandidaat ineens moet verwijderen is mij niet duidelijk. Behalve dan dat hij zich niet ter rechterzijde bevond, want dan is elke onwelriekend uitlaatgas een column waard.

toetssteen | 24-05-15 | 03:23

De haatbaarden hebben moeite hun obete buiken in het gareel te houden, lachen mag niet van de islam, schuddebuiken dus ook niet. Maar..
Maar stiekum schuddebuiken de haatbaarden om zoveel sympathie van deze onnozelaar.
Wat een weg-met-ons-figuur.

Jan Dribbel | 24-05-15 | 02:45

Nageroepen worden als moslim? Bijna goed. HOERRRRR!!! pssst!

Binnenbaan | 24-05-15 | 02:35

Blokhuizen ziet de problemen van de Islam blijkbaar OOK aankomen. En hij geeft daar bij voorbaat de Nederlanders de schuld van. Dan kan hij straks roeptoeteren: zie je nu wel? Dit is het niveau van iemand met een IQ van maximaal 90.

Lentehaas | 24-05-15 | 02:22

Oeps dat ging te snel. Wat ik wou zeggen is dat dit een intens domme man is die gewoon niet intelligent genoeg is om te zien hoe intens dom hij is. Hij had in die fabriek moeten blijven, dat was voor hem, Spijkenisse en zuid-Holland veel beter geweest. Gelukkig is hij nu statenlid af, en hebben we de afgelopen 4 jaar verder niets van hem gemerkt omdat hij politiek gezien niks voor elkaar gekregen heeft. Wat wel weer jammer is is dat lintje. Als ik ook zo'n lintje gekregen had zou ik me toch aardig genaaid voelen te weten dat deze nitwit er ook een kreeg...

rene p1438 | 24-05-15 | 02:02

Wat een intens domme man is deze Blok

rene p1438 | 24-05-15 | 01:55

Hey Alfred, wanneer breekt het stiekje van de:

Chinezen
Indo's
Polen
Joden
Britten
Duitsers
Italianen
Vietnamezen

Nou?

Suerte Piet | 24-05-15 | 01:43

In het verleden heb ik jarenlang discussies gehad met Groen-Linksers over de islam. Elk beetje kritiek wat betreft de islam deed hen haast uit hun vel springen van verontwaardiging. Ze waren ook altijd een en al solidariteit met de moslim, als betrof het een bedreigde mensensoort. Wijzen op vergelijkend cultuuronderzoek en op de sterk negatieve uitkomsten daarin wat betreft door islam gedomineerde culturen, werd of genegeerd of men werd nog kwaaier. Het islamfascisme kan zich volgens mij geen betere bondgenoten wensen voor de islamisering van onze moderne open samenleving, dan juist de jongens en meisjes van Groen-Links. Die waarschijnlijk verheugd staan toe te kijken als bij de moslims eindelijk het elastiekje knapt en de koppen gaan rollen en men zich gaat opblazen in supermarkten en bioscopen en voetbalstadions. En ondertussen moeten al die onderbuikers zich niet druk maken over de islamisering die reeds gaande is, de bedreigingen en intimidaties die reeds plaats vinden, de eisen van halal eten en gescheiden zwemmen en stilteruimtes en… en… en… de lijst is eindeloos.

Benedict Broere | 24-05-15 | 01:39

Blokhuizen....

PLUS bril in een jaren 90 OUTFIT die een speldje van willy aanneemt. overduidelijk HOMOSEKSUEEL overigens.

Doe je daar wat aan tussen het songfestival door?
of is je elastiekje daar niet op berekend?

zo zie je maar, populisme is niet rechts ingegeven

dikkeharrie | 24-05-15 | 01:37

En, Adolf Blokkendoos, elastiekjes breken niet. Elastiekjes knappen.

Lewis Lewinsky | 24-05-15 | 01:04

Ik laat me graag overtuigen en heb z'n stukkie gelezen.
De gemiddelde scholier zou het beter doen. Wat een gedrocht.

sjoost | 24-05-15 | 00:54

De overeenkomst tussen deze groenlinkser en de moslims is, dat ze beiden denken het enige, echte en absolute gelijk aan hun zijde denken te hebben.
Dat Nederland niets aan hun gezuig heeft en ze niets nuttigs bijdragen maakt niets uit: De staat zorgt immers wel voor ze?
En daarmee bedoel ik natuurlijk de belastingbetalende, hardwerkende, blanke nederlandse rassist.

bart1234 | 24-05-15 | 00:41

Groen Links, al zolang als ze bestaan een opvanghuis voor criminele politici.
Duivendinges, Stink Varma, MO Rabbae, en nog minstens tien anderen.

Pieter V | 24-05-15 | 00:15

Mensen als deze wazige bloksnor zien moslims en vooral allochtonen per definitie als slachtoffers, ze zien ze als niet zelfredzaam, als afhankelijk, hulpbehoevend, subsidiebehoevend, in alles behoevend, precies dat mensbeeld van de linksjes heeft ervoor gezorgd dat ze in een bepaalde hoek van afhankelijk gestort werden, want linksjes vinden NIETS heerlijker dan afhankelijke, nooddruftige, hulpbehoevende mensen opdat zij zich nog meer de übermensch kunnen voelen.
Alles is ego.
Ze zien niet eens in hoe ontiegelijk racistisch ze zijn wanneer ze zeggen; maar hier duurde verlichting ook honderden jaren, geef 'ze' dus de tijd... alsof het gvd allemaal nog bedacht moet worden, het verlichtingsdenken.
Alsof een moslim als volwaardig mens niet in staat is dat te bevatten als hij de kans ertoe kreeg er kennis mee te maken, maar neeeee; ze worden opgescheept met nog meer moskeeën ( geïnitieerd en gefinancierd door landen als Turkije of Saudi Arabië).
Teruggedreven naar 'lessen in integratie' IN diezelfde moskee, vol controle vanuit Turkije of SA, controle door de eigen buurt en familie, et cetera, ze juichen het zelfs toe!
Jaa, vooral géén les in het Nederlands in de bieb of in het buurthuis waar ook Nederlanders komen, maar in de beslotenheid van de van islam druipende moskee..
Sluit ze maar op bij elkaar, want ze zijn zo zielig en dom dat ze alleen in hun eigen kraal kunnen overleven.. dat is wat linksch deed, doet en zal doen, ter eigen glorie, want stemvee.

Dibe | 24-05-15 | 00:08

Jan Dribbel | 23-05-15 | 22:34

Maar andersom zegt tie het niet. Je moet namelijk niet lezen wat er staat, maar wat er niet staat.

hero_of_heaven | 23-05-15 | 23:54

Jan Dribbel | 23-05-15 | 22:34

Maar andersom zegt tie het niet. Je moet namelijk niet lezen wat er staat, maar wat er niet staat.

hero_of_heaven | 23-05-15 | 23:53

Veel Nederlanders haten zichzelf, haten elkaar en geven over het algemeen niks om dit land. Dat is de reden waarom linkse groeperingen in dit land zo groot zijn. Die kicken erop om dit land kapot te maken, mits ze er zelf beter van worden.

Trekvogel12 | 23-05-15 | 23:43

www.answering-islam.org/Dutch/arlandso...

Nu in pixels maar dit soort teksten zijn al eeuwen in omloop en als je ze goed lees snap je ook waarom dit kankergezwel alleen nog maar groter wordt en alleen nog maar met

zware chemo te bestrijden is.
Is er iemand hier bekend met het "poroh" ritueel ?

hero_of_heaven | 23-05-15 | 23:42

Mooie Joop bash. Muppets staan vooraan (verrek lopen over lijken, normen, waarden en fatsoen) en Boehoe hoor. Tief op ermee. Ben niet links genoeģ ervoor. Zelfs met een doos kleenex niet. Mogen Allah zijn Akbar toepassen op deze lieden.

Vageling | 23-05-15 | 23:38

@Klön
Vandaar zijn bizarre pogingen Baudet belachelijk te maken.

toetssteen | 23-05-15 | 23:38

@Bakoenin
Ben er bij mij eerste comment inzake economie uitgeknikkerd. Was blijkbaar not done onder die hoogverheven Hans Groen (ook groen links). Select clubje D'66 mag blijkbaar mondjesmaat, maar dat is het wel.
U moet daar vooral geen gedegen commentaar geven dat dwars tegen de opvatting van Jole ingaat.

toetssteen | 23-05-15 | 23:33

@ristretto | 23-05-15 | 23:06
Wel verdorie. Je huis leeggehaald? Je kinderen bedreigd? Hier in Amsterdam?

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 23:28

Dit soort lui op die posities zijn nog gevaarlijker als afgetrainde terroristen. In welke vorm van verregaande ontbinding moeten je hersens verkeren als er zulke misselijke, onware fantasieen uit je klauwen komen? Deze vent verplicht 4 jaar in de Schilderswijk zetten a.u.b.

KevinBeun | 23-05-15 | 23:25

Door Alfred Blokhuizen (Statenlid) op 28 maart 2013 14:24
Toch weer wonderlijk de reacties te lezen terwijl men de feiten niet kent.
Ik vind het ook wonderlijk dat mensen genoegen scheppen in het persoonlijk beschadigen van mensen en dan ook nog met halve waarheden.

Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Zo is het nu eenmaal. En diegenen die nooit een fout heeft gemaakt die de baas (in dit geval de belastingbetaler) geld heeft gekost moet wellicht nog geboren worden.

Persoonlijke aanvallen zijn schadelijk voor iedereen. Ik ben benieuwd of u als lezer direct ontslagen wilt of moet worden als u een stomme fout maakt. Wees daarbij vooral echt eerlijk.

Ik kan me voorstellen dat iemand met kwaliteiten nooit meer energie wil steken in de maatschappij, want zie wat er gebeurt nu zelfs collega's grof worden en uit politiek gewin de waarheid geweld aandoen.

Ik vind dat je hard moet zijn op de inhoud, maar zacht op de persoon. Behandel een ander zoals u zelf behandeld wilt worden.

het kan verkeren..
misschien moet meneer zijn eigen woorden nog maar eens teruglezen
overigens begint hij zijn betoog met.. de burgerrechten voor de moslim..
hoe lijkt het met de plichten?

ko uit groningen | 23-05-15 | 23:23

Moslims zijn knettergek en verdienen in geen enkele vorm respect (...)
Rimpeldoos | 23-05-15 | 22:59
-
Dat slaat natuurlijk weer nergens op. Als ze loyaal zijn aan NL een gewoon netjes mee doen is er niets aan de hand. Dat je je afvraagt waar hun loyaliteit ligt kan ik begrijpen, maar je generaliseert nu wel heel erg.

Allemaal | 23-05-15 | 23:20

Allemaal | 23-05-15 | 23:11

Het is altijd de schuld van een ander als er iets fout gaat , de Islam is namelijk volmaakt en ja probeer daar maar eens tegenin te gaan.

Eurotokkie | 23-05-15 | 23:18

Dit is wel echt absurd. Het nog verder in bescherming nemen van de vijfde colonne. In Den Haag zijn wijken bezet en roepen moslims anderen na en niet andersom. Bijna nooit andersom. Slechts enkele zeggen wat terug maar die moeten achterom kijken. Mensen worden tot in hun woningen geïntimideerd en getreiterd , als die lui dit lezen lachen zij zich rot , ik weet het zeker. Mensen krijgen stenen in het gezicht zonder rede , worden geslagen en berooft , noem 1 geval waarin het tegenover gesteld gebeurt is? Er is een oneerlijke situatie in dit land ontstaan.

labaria | 23-05-15 | 23:13

Dus als het echt fout gaat, is het nog steeds onze schuld? Ik snap het.

Allemaal | 23-05-15 | 23:11

toetssteen | 23-05-15 | 22:21
Von Jolo moet wel, overlevingsstrategie, het linkse sprookje wordt langzaamaan van alle kanten te lek geprikt en Von Jolo beseft dat.

klön | 23-05-15 | 23:10

De afgelopen maand is mijn huis leeggehaald en mijn kinderen bedreigd. Hoeveel rek wil je hebben? Wat een idioot stuk. Feitelijk aantoonbaar onjuist. Hierbij nodig ik deze dolende geest graag uit om een paar dagen mee te lopen. Misschien gaan de ogen open.

ristretto | 23-05-15 | 23:06

Piet Karbiet | 23-05-15 | 22:44
Het spijt me , je garantie verliep toen je hem meekreeg.
Ik raad preventieve ruiming aan, ofwel afvoeren via groen linkse afvalbak.

hakbarry | 23-05-15 | 23:04

Deze flapdrol heb ik al zo vaak alle hoeken van Joop laten zien dat ik hem niet serieus neem.
En reken maar dat je bij Joop fluwelen handschoenen moet aan hebben om de diverse scribenten de oren te wassen.
Kortom een totaal idioot. Een semi links Gutmensch

bakoenin | 23-05-15 | 23:04

Zozo, openlijk landverraad, hij durft wel.
Moslims zijn knettergek en verdienen in geen enkele vorm respect of begrip van de Nederlandse bevolking, en daarmee uit.

Rimpeldoos | 23-05-15 | 22:59


Chiefmate | 23-05-15 | 22:35

Het heet niet voor niets darkroom, zoals in de "Donkere kamer van Damocles" wat maar dan weer een zwakke afspiegeling is van het absolute meesterwerk "Nooit meer slapen"...

eerstneukendanpraten | 23-05-15 | 22:59

the_hammer | 23-05-15 | 22:01
Het is al met hikken en stoten begonnen , en de poorten van Europa staan wagenwijd open , sterker nog ze worden met hele boten tegelijkertijd de EU ingeholpen, want brussel, want linkse idioterie, want zielig etc etc.
Was de rust niet net hersteld daar bij Grun Linksch? Pleurtstraal allemaal gauw op aub en ga lekker mosselman knuffelen in de regio. Ziek dit. dat dit soort kijk ze zielig zijn praktijken nog een platform heeft. én idioten die er ook nog werkelijk in geloven.

hakbarry | 23-05-15 | 22:57

Ik wil een nieuwe A. Blokhuizen.
Deze is duidelijk stuk.

Piet Karbiet | 23-05-15 | 22:44

@JI-HAAT | 23-05-15 | 21:15
exact! :)

Dibe | 23-05-15 | 22:40

eerstneukendanpraten | 23-05-15 | 22:26
Ben je hem daar dan wel eens tegengekomen?

Chiefmate | 23-05-15 | 22:35

Vandaag heb ik in Trouw een interview met een naaste medewerker van Erdogan.
Die zegt: "met de leus islam is vrede, hoef je niet meer aan te komen"
Dat wordt overal weggelachen.
Behalve bij Blokhuizen en consorten.

Jan Dribbel | 23-05-15 | 22:34

Heeft meer stukjes geschreven op Joop, haat Joden, vereert Volkert en is de typische zelf hatende dhimmi weg kijkert want moslims zijn altijd slachtoffers en de witten zijn allemaal racisten .
De gemiddelde groen linksert van tegenwoordig zeg maar .

Castor12 | 23-05-15 | 22:34

Die man komt te vaak in de plaatselijke darkroom en heeft daar ernstige problemen met de stoelgang opgelopen. Dan krijg je dit...

eerstneukendanpraten | 23-05-15 | 22:26

Het valt me waarachtig mee dat Jole een deel van de niet bepaald lovende comments door heeft gelaten. Zijn virtuele prullenbak loopt ongetwijfeld over, maar ach, na het 'song festival' zal het vast bestand ongetwijfeld opduiken en kan Jole zijn tenen ontspannen.
Enfin al met al geeft het een mooi inkijkje in het gedachtegoed van Groen Links.

toetssteen | 23-05-15 | 22:21

Gezien zijn typo's denk ik dat het elastiekje van de moslims al om zijn vingers zit, of hij heeft een borreltje teveel op.

Dibe | 23-05-15 | 22:21

Hoopt ie nou als laatste door de krokodil opgegeten te worden, of gaat het erom te kunnen roepen: "ja maar, ik had jullie toch gewaarschuwt en jullie luisterden niet, dus eigen schuld."?

TheseDays00 | 23-05-15 | 22:20

Maar morgen liggen er toch wel voorgedrukte aangifteformulieren klaar bij de pliessie tegen deze ophitser? Toch?
.
Oh, en Adolf Bloksnor, ga eens deaud.
Volksverlakker.

Piet Karbiet | 23-05-15 | 22:20

@bloeddoordenamstel | 23-05-15 | 21:12
Omdat er met dit gedachtegoed nu eenmaal vele deuren voor je opengaan die anders gesloten blijven.
Wegmetonsen is zeer lucratief in nederland.

Slipsnifter | 23-05-15 | 22:20

@Bad Karma | 23-05-15 | 22:12
Elastiekje geknapt?

SyntaxError | 23-05-15 | 22:14

Hé Alfred Blokhuisen! Tering vent, wat ben jij lelijk. Jij bent zo lelijk dat je moderne kunst zou kunnen zijn. Ongelooflijk. Waarom scheer je je kont niet kaal en ga je achteruit lopen? Je kan er echt niet op achteruitgaan en niemand merkt het verschil. Of je nou wat zegt of je laat een scheet, niemand zal het opmerken. Niet met zo'n hoofd!

Bad Karma | 23-05-15 | 22:12

Tarak:
Heel veel ++++++

buckdebeuker | 23-05-15 | 22:06

Hij liegt dat-ie groen ziet.

Wim Denkbaar | 23-05-15 | 22:04

Er komt een dag en dan breekt de pleuris uit in Europa en Nederland. De geschiedenis heeft dat al meerdere malen onderschreven. Hopelijk worden deze jongens dan niet vergeten.

the_hammer | 23-05-15 | 22:01

@Lewinsky

Moest dat nou die prent van die bloksnor? Aanklacht voor een varken. Mhhh, ga aangifte doen ;).

toetssteen | 23-05-15 | 21:59

Peter Emile | 23-05-15 | 21:47
Maar deze incidenten hadden toch niets met de islam te maken?
En een beetje tolerantie van ons is wel op zijn plaats. Je vergeet het leed dat de moslim moesten doorstaan nadat enkele verwarde mannen uit naam van niet "hun" geloof , dit hadden gedaan. Het schade de islam en ze waren erg zielig.

hero_of_heaven | 23-05-15 | 21:56

Oké ik ben geen grammer nazi ... maak zelf ook hier en daar een typo (waarschijnlijk in deze post meerdere)... maar die gast kan echt geen normaal twitter bericht de wereld in sturen zeg. Wat een malloot én dan beoordeel ik hem nog niet eens op de inhoud.

Nickname85 | 23-05-15 | 21:54

Blokhuizen heeft een bijzonderheid, hij is benoemd tot ridder en nog wat. Samen met zijn holmaat van Jole schijnt hij dagelijks genomen te worden door de islamitische leden van de Vara.
Langzaam maar gestaag laten de lezers van Joop.nl zich veranderen en de leiders van de Vara zien dat het goed is en twirlen zich een slag in de ronde.
P.S. de leiding van de Vara bestaat uit onderwijzers en hebben niets met een multiculturele samenleving, zij weten dat het uiteindelijke resultaat monocultureel is.

topsporter | 23-05-15 | 21:50

@Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 21:25

Typisch het hoofd van een verbeten betweter.

Peter Emile | 23-05-15 | 21:49

Deze linkse blaaskaak met zijn opgezwollen gebral over 'vertrapping' van de burgerrechten van moslims en over de schijnbaar permanente 'Kristallnacht' die hier te lande al 12 jaar gaande schijnt te zijn, kan zich beter eens afvragen wanneer het elastiekje knapt van de niet-moslims in Nederland.

Míjn eerste elastiekje knapte al in 1989, toen opperbaard en beroeps-chagrijn Ayatollah Khomeini een oproep tot moord op een hem niet welgevallige schrijver deed, namens miljoenen moslims wereldwijd.

En er knapte er nóg een op 11 september 2001.
Op 11 maart 2004 (Madrid) knapte er wéér een.
En op 4 november 2004 (Linnaeusstraat, Amsterdam): nóg een.
Op 7 juli 2005 (Londen): 'Knáp'!
Op 22 mei 2013: weer eentje (Lee Rigby).
En op 7 januari 2015 ging er nóg weer eentje aan flarden (Charlie Hebdo).

Nu heb ik geen elastiekjes meer over.
Zelfs niet voor die paar 'goede' moslims die nog ergens schijnen rond te lopen.

Ik moet bekennen dat ik onder de indruk ben van de kwaliteit van de elastiekjes van mijn Nederlandse medeburgers. En van die van de rest van de niet-islamitische wereldburgers.

Peter Emile | 23-05-15 | 21:47

En toch hè, de totale absolute gestoordheid van dit soort linksgekkies opent langzaam maar zeker zelfs de meest domsnoezige linkse slaapoogjes. Joop.nl houdt dit niet lang meer vol.

klön | 23-05-15 | 21:42

' Al jaren wordt je als Nederlandse moslim nageroepen in de straten.'
-
Alfred je bent een smerige achterbakse leugenaar.. een ophitser.. minderwaardig mens.

(c)ZWITSUL | 23-05-15 | 21:42

Het is niet alleen bedoelt als een poging om aan te zetten tot geweld maar ook om zich alvast in te dekken tegen aanslagen.

Als er een aanslag zou komen dan zegt meneer. "tja daar had ik al voor gewaarschuwd, ze zijn te erg opgehitst" en dus zijn ze het weer niet zelf schuld. Daar dit nu al te typen denkt meneer dan een sterker verhaal te hebben.

Daarbij had Volkert natuurlijk levenslang moeten krijgen en zijn dit soort figuren daadwerkelijk vaak 'fan' van zo'n mensen. Kijk Volkertje die deed zijn daad ook omdat Pim nou eenmaal asociaal was en hij sociaal en hij dus een sociale daad deed. Zo praten socialisten alles recht wat ze kunnen doen (en dat maakt het nou juist zo'n gevaarlijke en asociale stroming). Dus ook in hun ogen is de daad van Volkertje eigenlijk gewoon sociaal.

DerUnterMensch | 23-05-15 | 21:34

@Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 21:26
Gelukkig vullen we elkaar aan :P
Drie maal hoezee voor A.B.!
Toch eens uitzoeken wie, en waarvoor mensen, deze lintjes krijgen ...
Iemand nuttige linkjes in de bookmarks?

SyntaxError | 23-05-15 | 21:32

@Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 21:14
LOL.

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 21:26

@SyntaxError | 23-05-2015 | 21:21
Ja, of zie: Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:49

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 21:26

Elastiekjes die knappen komen vaak in je eigen oog terecht.

frank4444 | 23-05-15 | 21:25

ben kokhals | 23-05-15 | 21:14
Als ze die twee linken nou eens bundelen en het domme naïeve linksch volk dit als verplicht leesvoer geven voordat ze in de bres springen voor dat onderdrukte en zielige moslimvolk , dan zouden we al een stuk verder zijn.

Het denken der weldenkende was nog niet ge ent op de werkelijkheid. (Tacke J Botke. Het Revier ) Uitspraak tijdens jodentransport

hero_of_heaven | 23-05-15 | 21:25

>SyntaxError | 23-05-15 | 21:21
Net op 21:21 gaat het fout .. zul je net zien;
@topsporter | 23-05-15 | 21:15
Hij is wel benoemd tot lid in de orde van Oranje-Nassau.
Zie: SyntaxError | 23-05-15 | 20:59

SyntaxError | 23-05-15 | 21:24

Trouwens wel mooi dat de Ieren voor het heaumeauhuweleijck stemden. Dikke poepvinger voor de middeleeuwse geloofsinvloeden!

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 21:23

@SyntaxError | 23-05-15 | 20:59
Hij is wel benoemd tot lid in de orde van Oranje-Nassau.
Zie: SyntaxError | 23-05-15 | 20:59

SyntaxError | 23-05-15 | 21:21

@appelvink | 23-05-15 | 21:13 "Hij [Bloksnorhuizen] schrijft steeds meer als een moslimachtige fanatieke kalifaataanbidder."
.
Kan ook een bekeerling zijn, of een marxist. Dit laatste is ongeveer hetzelfde als kalifaataanbidder, of tenminste als een "soul mate" van het isis-gebroed: www.islam-watch.org/home/132-alamgir-h...

ben kokhals | 23-05-15 | 21:20

En dan krijg ik kanker en niet hij. Oneerlijk is het.

Everybody dies | 23-05-15 | 21:18

Met veel bombarie melden ze op Joop.nl dat de Ieren massaal ja hebben gestemd, dus voor het homo-huwlijk. Een overwinning op de macht van de katholieke kerk, bla bla bla……

Zou Alfred Blokhuizen een aantal moslimlanden kunnen noemen waar homoseksuelen dat ook kunnen? Of weet hij alleen moslimlanden op te noemen waar homoseksuelen vervolgd worden?

JI-HAAT | 23-05-15 | 21:15

Is die Blokhuizen gestoord ?

topsporter | 23-05-15 | 21:15

@hero_of_heaven | 23-05-15 | 21:02 "Deze leest iets makkelijker . Ik neem aan dat het op hetzelfde neerkomt."
.
Nee, die studie uit India is iets anders, legt die doctrine zelf op de ontleedtafel. Zou een goede aanvulling zijn op het uitstekende (en alarmerende) stuk over "het Project" van de Broederschap waar u naar linkt.

ben kokhals | 23-05-15 | 21:14

@Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 21:01
Je weet het niet, he?! Ik zou me ook alleen voelen met zo'n wandelende brievenbus in huis: media.nu.nl/m/m1czm34anem9.jpg

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 21:14

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:51
Is die Bloksnorhuizen soms een voormalig asielzoeker, die net als PvdA-ert Sander Terphuis een nederlands klinkende naam heeft gekocht?? Hij schrijft steeds meer als een moslimachtige fanatieke kalifaataanbidder.

appelvink | 23-05-15 | 21:13

En Nederland is vergeven van dit soort sukkels met dit gedachtegoed.

bloeddoordenamstel | 23-05-15 | 21:12

Welke burgerrechten worden er ook alweer precies vertrapt?

Hommel | 23-05-15 | 21:09

Wil gvd de post van Tarak liken! bij deze Tarak, dikke like!

DikkePiemels&Co | 23-05-15 | 21:09

@Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:59
Gebeurt vaker in pre-oorlogse tijden, dat de vijand al in sprekende gedaantes onder ons is.

Wat dat betreft: blij dat deze jankmuil het openbaar en niet anoniem doet.

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 21:08

@Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:55 "Zwartkijker, dat broodrooster. En daarna zeker ook nog boter op het hoofd?"
.
Ja, en kreeg ik meteen "racist!" naar mijn hoofd geslingerd. Daarop heb ik de broodrooster gedreigd aan groenlinks cadeau te doen, "je weet wel, van die milieu nazis en polpot," zei ik erbij. Nou, toen was het ineens doodstil. "Geintje" zei ik nog. Maar dat ding doet het niet meer. Kloterooster.

ben kokhals | 23-05-15 | 21:07

Gelukkig hebben rationele, werkende, blanke mannen geen elastiekjes die kunnen knappen. Die dragen hun verantwoordelijkheid.

Jaypelsteeltje | 23-05-15 | 21:02

ben kokhals | 23-05-15 | 20:48

Deze leest iets makkelijker . Ik neem aan dat het op hetzelfde neerkomt. Het stichten van een duizendjaririg rijk of zoiets. In ieder geval nemen ze de tijd ervoor maar ze zullen hoe dan ook proberen dat te bereiken. En dat is eng want moeilijk uit te roeien.
antivenin.blogspot.nl/2007/10/het-mosl...

hero_of_heaven | 23-05-15 | 21:02

@Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:54
Ik denk niet dat hij een vrouw heeft: *Naast het politieke werk is hij voorzitter van een grote vereniging voor alleengaanden in Rotterdam*.
zuidholland.groenlinks.nl/mensen/alfr...

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 21:01

@ben kokhals | 23-05-15 | 20:57
Net als de EU. Ook zo lekker de-escalerend, depolariserend en dexenofobiserend. Enzo.
Maar die doen we een andere keer weer, de EU.

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 21:00

@De waard zijn gast | 23-05-15 | 20:56
naar het schijnt zit de meeste intelligentie van moslims in hun voorhuid, laten ze die nou net hebben weggekoppesneld

Handsomeboy | 23-05-15 | 21:00

@Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:57
Ik vrees dat Goebbels Bloksnorhuizen ISIS ziet als mosloms van wie het elastiekje geknapt is.

Die man moet weg uit zijn functie. Met zulke Statenleden hebben wij geen vijanden meer nodig.

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:59

Komop reaguurders! Presenteer uw ongezouten mening voortaal in een lijstje van respsecdt!

/Sarcasmedinges

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:58

Tja, als er weer een islamitische aanslag in nederland plaatsvindt is het volledig de schuld van de oorspronkelijke bewoners, zoals alles in de wereld de schuld is van de witmens.
Maar dat weten we toch al lang?

Slipsnifter | 23-05-15 | 20:57

@Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:49 "Deze man heeft trouwens een lintje (ofzo) gehad..."
.
Daar is het progressieve low-life gajes zot op, mekaar prijzen en complimentjes uitdelen (naast subsidies uiteraard). Zo'n Blokhoofd krijgt nog eens een nobelprijs voor de vrede bij dat lintje als 'ie zo doorgaat.

ben kokhals | 23-05-15 | 20:57

@Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:51
Jemig de pogrom. Er valt ook niet te praten met zulks. Die komen uit totaal andere werelden.

PS: ik moest lachen bij 'mosloms'.

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:57

Elastiekje? Alsof er rek zit in de opvattingen van moslims...

De waard zijn gast | 23-05-15 | 20:56

Ah, Alfred de NSB-er laat zijn masker zakken. Kan iemand dit nageboorte aanspreken?

guurderdanguur | 23-05-15 | 20:56

@ben kokhals | 23-05-15 | 20:50
Zwartkijker, dat broodrooster. En daarna zeker ook nog boter op het hoofd?

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:55

@SyntaxError | 23-05-15 | 20:46
Gauw nog even wat bedenken.

Hee Blokhuizen! Hoeveel bootmigranten biedt u al onderdak? Hoe gaat uw vrouw om nu ze geen boerka meer mag dragen op bepaalde plekken? Voelt het lekker om op het graf van een vermoorde politicus te dansen? En mogen de EchteJannen u zondagnacht even bellen?

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:54

Wat een verknipt figuur is dat toch. Met zulke landgenoten heb je geen import-barbaren meer nodig.

Van Duyvenbode | 23-05-15 | 20:53

Je blijft lachen in dit land.
Wij autochtone Nederlanders moeten dat zooitje woestijnbewoners maar allemaal pruimen.
Onze dochters, moeders en oma's worden uitgemaakt voor alles en nog wat en dit lulfiguur komt ons even de maat nemen.
.
Ongezien de tyfus voor deze idioot...

Ommezwaai | 23-05-15 | 20:53

Waar zijn die liberale, modale moslims dan die de middenlaag vertegenwoordigen? O shit, die durven hun bek niet open te trekken uit angst voor de wolven. De cultuur is zo beperkt, dat er binnen twee connecties minimaal 1 potentiële jihadist om je heen zwerft. De broer van de slager, de oom van de imam, de neef van je collega-taxi (lees Uber) chauffeur.. en als die horen wat jij allemaal vindt, wat niet in het zandstenen tijdperk gescheven is, is jouw leven, dat van je vrouw, kinderen en overzeese familieleden niet meer zeker.

Handsomeboy | 23-05-15 | 20:52

@Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:43
Aha. Of heeft hij dikke vingers?

In elk geval gaat hij door met zijn politieke graf te graven. Hij is nu ISIS aan het verdedigen:

GoddardLeroy: *probleem. ISIS stuurt migranten die niets goeds in de zin hebben.*

alfredblokuize: *en wat foen onze soldayen daar al 13 jaar? En Hoe zit het met 600.000 door Nato doodgebombardeerde mosloms*.
twitter.com/alfredblokhuize/status/60...

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:51

@Sorry, geen dienst | 23-05-15 | 20:44
Je moet wat beter kijken....

Rico Tampeloerus | 23-05-15 | 20:50

@Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:47 @ben kokhals: Racisme!!1"
.
Dat riep ik vanmorgen nog tegen mijn broodrooster: racist!

ben kokhals | 23-05-15 | 20:50

-weggejorist-

LimbabweFC | 23-05-15 | 20:49

@hero_of_heaven | 23-05-15 | 20:42
Als men dan nog niet in de gaten krijgt hoe het zit, zou u deze studie eens onder de neus moeten schuiven (is geheel online gezet) voiceofdharma.org/books/tcqp/

ben kokhals | 23-05-15 | 20:48

@Tarak: + veel

Paininthebutt | 23-05-15 | 20:48

@ben kokhals | 23-05-15 | 20:43
Racisme!!1

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:47

@Sorry, geen dienst | 23-05-15 | 20:44
Lul niet. Het artikel staat nog op joop.nl.

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:46

De man heeft een slot van 2 uur bij Radio Waddenzee:
Zondag
13.00 – 15.00 Alfred Blokhuizen
www.radiowaddenzee.nl/programmering/
Luisteren dus morgen, mischien komen je tegels wel voorbij :P

SyntaxError | 23-05-15 | 20:46

Mensen als Von Bloksnorhausen hebben Nederland vernietigd.

du Roi Soleil | 23-05-15 | 20:46

Joop heeft het artikel verwijderd :-)

Sorry, geen dienst | 23-05-15 | 20:44

@dubbert | 23-05-15 | 20:19 "Ach vroeger had je de NSB nu GroenLinks."
.
Inderdaad, groen+rood is nog steeds bruin.

ben kokhals | 23-05-15 | 20:43

@Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:35
Ik voel aan m'n water dat die lutsnut met een Blackberry twitterdt.

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:43

Het plan van de moslims werkt traag maar blijft doordraaien, daarbij wordt een rookgordijn van leugens niet geschuwd.

In het boek van Paul Julien ( wie kent hem niet) staat een beschrijving van de islamietische wolf.
Ik citeer;
" Helaas moet men echter over de hele linie constateren, dat naast deze streng nagekomen vormendienst een diepere belevenis dikwijls ontbreekt en dat vooral van 's mensen grootste plicht op aarde , de naastenliefde te beoefenen , in de Islamitische wereld haast nog minder terecht komt dan in onze Europeese maatschappij, waar thans ook de laatste schijn van Christendom overboord geworpen wordt."
.Geschreven door een Nederlandse arts/ ontdekkingsreiziger over zijn verblijf in Afrika omstreeks 1930.
Ook legt de beste man haarfijn uit hoe de Islam werkt en welke problemen hij daar in ziet. Hij merkt haarfijn op hoe de islam penetreert in een maatschappij en die langzaam tot de hunne maakt. Als een kankergezwel .

( Kampvuren langs de evenaar )

hero_of_heaven | 23-05-15 | 20:42

Volgens mij heeft Bolke een heimelijk verlangen dat de boel hier daadwerkelijk gaat exploderen. Lekker veilig vanuit je Gutmensch-Wegkijk-Weltanschaung je nek niet durven uitsteken maar al dienstweigerend de lont in het kruidvat stevig opwarmend. En dan straks zeggen, aber das habe ich ja nicht gewusst. Dit zijn de ergsten.

RobberenRukkie | 23-05-15 | 20:42

Wanneer het elastiekje knapt bij de moslims? Die hebben geen elastiek dat hebben we de afgelopen jaren mee mogen maken. Als een vrouw uit de moslimgemeenschap voor zich zelf opkomt word de doodsbedreiging met een es op de borst van een cineast geplakt.
Een paar cartoons zijn genoeg om mensen te vermoorden of ze hun leven lang te bedreigen.
Een politicus word serieus bedreigd omdat hij commentaar heeft op het geloof.
Elastiek? Wie de 'moslims'?? Ga weg, de flexibiliteit van beton en het incasseringsvermogen van een kippenei.

miko | 23-05-15 | 20:41

@ben kokhals | 23-05-15 | 20:35
Thx. Dat wist ik niet.

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:40

Ja, vlak voor den vorige oorlog vertrapten wij Nederlanders ook de burgerrechten van den Duitsche Nationaal Socialistische Democratische Arbeiderspartij van die vorige beroemde socialist.

Tot: Op een goede dag pikte ook meneer Godwin dit afschuwelijke gedrag niet langer - en zo is het gekomen dat boze Duitschers in den vroege morgen van 10 mei 1940 aangifte kwamen doen van onmenselijke behandeling, op alle politiebureau's.
Het is er nog jaren druk geweest met het-niet-meer-pikkenden.

Houzee, Alfred Blokzijlhuizen.

Jan Passant mk2 | 23-05-15 | 20:40

@--sql error-- | 23-05-15 | 20:33 "hadden ze bij GL niet een rekentoets ingevoerd om toch een minimum aan intelligentie te hebben?..."
.
Die afgeschaft, spaciaal voor jou.

ben kokhals | 23-05-15 | 20:40

@Zwitsallevengevoel | 23-05-15 | 19:50
Eton makon gaat voor. Dat hoort immers ook bij het gevoel. Toch zeker niet zo'n groot leeg bord met iets kleins erop? Schijnt wel lekker te zijn volgens de tullevisie.

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:38

adolf bloksnor, waar woon je eigenlijk?

Bill Cosby | 23-05-15 | 20:37

Wat een ophitsende klootzak. Olie op het vuur is slecht voor het milieu.

doskabouter | 23-05-15 | 20:37

@centenkrabber | 23-05-15 | 19:48
Oja. Meevallertje :)

*zich afvraagt wat Pinksteren ook alweer is*

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 20:36

@Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:30
Dat kleuterige "*haha.. Lachen daar...*", een handelsmerk van sociopaten www.mcafee.cc/Bin/sb.html

ben kokhals | 23-05-15 | 20:35

hadden ze bij GL niet een rekentoets ingevoerd om toch een minimum aan intelligentie te hebben voordat je bij GL iets mocht gaan doen?
blijkbaar stelt die test niet veel voor.

--sql error-- | 23-05-15 | 20:33

Wat een stumper en malloot zeg.

Ergea | 23-05-15 | 20:32

leuke casus voor Jesse Klaver dus. Eens kijken hoe hij hier mee omgaat.

carenza | 23-05-15 | 20:31

@ProAsfalt | 23-05-15 | 20:00 "Alleen Wilders wordt continu vervolgd…"
.
Inderdaad, en dat alleen al vanwege gefundeerde islamkritiek en een politiek streven binnen de democratie. Tegenstanders gaan mijlen verder, en wél over de schreef, maar komen ermee weg.
"…de rechtstaat verkeert in crisis," werd een jaar geleden vastgesteld door 'allerlei kopstukken uit justitieel Nederland': "Het evenwicht tussen de staatsmachten is uit balans en dat komt door het niet goed functioneren van de democratie. Brenninkmeijer noemt het ‘systeemfalen’: de democratie zou geen tegenspraak meer verdragen."
Ofwel: we glijden af naar een politiek correcte dictatuur.

ben kokhals | 23-05-15 | 20:30

Ha! De ophitskapo van Groenlinks leest mee:
*haha.. Ze gasn helemasl los op @geenstijl. Zoveel aandacht had ik niet verwacht. Lachen daar...*
twitter.com/alfredblokhuize/status/60...

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:30

wat een randdebiel die Alfred .. echt GL

(c)ZWITSUL | 23-05-15 | 20:29

Het is toch al gebroken?

RobberenRukkie | 23-05-15 | 20:28

(Elke halve zool mag tegenwoordig ook maar zijn mening geven op het internet...)

VanBukkem | 23-05-15 | 20:27

Bloksnor heeft de klok horen luiden maar heeft geen idee waar het elastiekje hangt. Kan ook niet anders, met de intellectuele capaciteiten van een amoebe.

medusa324 | 23-05-15 | 20:26

De degeneratie begint bij sommige volksgenoten angstwekkende vormen aan te nemen. Het zou best wel eens met de onvolledige en gebrekkige voeding te maken kunnen hebben waaraan ze zich vrijwillig blootstellen. Al met al ziet het er somber uit voor de mensheid.

Morgenhout | 23-05-15 | 20:24

Hilarisch overigens om te zien dat veruit het meest gelezen en meest bereaguurde artikel in het bestaan van www.joop.nl het artikel "Stop de Volksverhuizing" van Thierry Baudet is. En dan zijn veel Joop-reaguurders het, tot overmaat van ramp, ook nog eens met Baudet (en er zijn in de tussentijd al flink wat reacties verwijderd door Joop).

De Nederlandse bevolking is nu echt helemaal klaar met het linkse emo-Gutmensch gewauwel dat alleen nog maar dient om de bevriende PvdA-asielindustrie draaiende te houden en van de nodige belastinggeld-brandstof te blijven voorzien.

www.joop.nl/opinies/detail/artikel/322...

Outsider-Inside | 23-05-15 | 20:24

Volgens mij heeft Groen Links al lang geleden de grens tussen wereldvreemdheid en landverraad overschreden.

Ales | 23-05-15 | 20:22

@appelvink | 23-05-15 | 20:13
Je kunt ook kanttekeningen plaatsen bij het medium dat zo'n mafketel een podium geeft...

Rico Tampeloerus | 23-05-15 | 20:22

zouden ze dement zijn, daar bij de Vara? (of hebben ze allemaal korsakov, zoals marcel van dam)

Theo v gogh, hofstadgroep, sharia4holland, 100-den jhadisten, geplande aanslagen, ... etcetc... zijn ze blijkbaar allemaal vergeten. Of proberen ze de geschiedenis opzettelijk te wissen, om een bepaalde islam-fascistische agenda mogelijk te maken, daar bij de vara?

--sql error-- | 23-05-15 | 20:21

Ach vroeger had je de NSB nu GroenLinks.

dubbert | 23-05-15 | 20:19

Weer zo'n verwarde man.....

aardappelninja | 23-05-15 | 20:19

Had zijn vrouwelijke collegae laatst ook niet zoiets hilarisch.. iets met niet feitelijk bewezen dat er IS strijders tussen de dobbernegers in de bootjes en dus geheel niet waar.. zoiets. Enfin, de boodschap van G.L. IS duidelijk inmiddels. Kiezen wordt zo wel heel makkelijk in 2017.

fikkieblijf! | 23-05-15 | 20:17

Het is een ontvouwing van een psychose zo te zien, zoals Freud aan de nek van een paard ging hangen, zo hangt syfilisbloksnor alhier aan de moslims, met een elastiekje nog wel.

Dibe | 23-05-15 | 20:17

@Dibe| 23-05-15 | 20:10
Het is duidelijk een dyslectische weg-met-onser, die Blokoudste.
*het xou de kasskoppen sieren het goede voorbeeld te geven ipv kleineren en discrimineren*.
twitter.com/alfredblokhuize/status/60...

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:16

Er hoeft maar bij één moslim een elastiekje te knappen, en we zijn de sigaar.

VanBukkem | 23-05-15 | 20:16

zo zijn ze nu eenmaal, ze snappen niet eens dat ze het voor zichzelf doen. Hoe vaak ze het ook mis hebben ze zullen nooit hun religie opgeven. En dan heb ik het niet over moslims maar over multiculturalisten.

Bokito ergo sum | 23-05-15 | 20:15

Blokhuizen is gewoon weer 'n nieuw sprookjesfiguur van Joop.nl.

Sayer | 23-05-15 | 20:14

Ik ben benieuwd of ophitser Adolf Bloksnorhuizen volgende week nog Statenlid is.

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:14

^ontzegd, sorry

appelvink | 23-05-15 | 20:14

@h65485665 | 23-05-15 | 20:12
Ga eens deaudt.

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:13

Wie o wie gaat deze mafketel aanmelden voor psychische hulp, liefst in 'n gesloten inrichting? Hij is totaal geradicaliseerd, op z'n twitterT is hij niet eens meer in staat om normale eenvoudige woorden foutloos te typen, zo opgefokt is Alfred Bloksnorhuizen.
Was hij een imam, werd hem gelijk de toegang tot Nederland ontzegt, koekoek!

appelvink | 23-05-15 | 20:13

Het antwoord is overigens; het elastiekje van de moslims breekt wanneer er een homo aanhangt.

Dibe | 23-05-15 | 20:12

@Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 19:41
• De mensen praten altijd wel over de joden en zo.
Terwijl nou, die Duitsers dat waren ook geen lieverdjes, hoor.

h65485665 | 23-05-15 | 20:12

"het xou de kasskoppen sieren het goede voorbeeld te geven ipv kleineren en discrimineren."
Xou dit het goede voorbeeld zijn van een kasskop?

Dibe | 23-05-15 | 20:10

Goh...... De elastiekjes van de autochtone Nederlander is al jaren geleden gebroken maar daar hoor je zo'n nietsnut niet over......

Hobbykip | 23-05-15 | 20:08

Blokhuis is de zoveelste kansloze JOOP blogger.

Mark_D_NL | 23-05-15 | 20:07

Lekker makkelijk weer. Nét doen alsof het dragen van een gruwel zoals een boerka ineens een 'burgerrecht' is. Nee. Als ik dat doe, word ik - terecht!- gelijk van straat opgepikt. Want geen moslim. Wéér zie ik Linksch de moslims een soort speciale status geven, waarin zij dingen mogen en doen die het 'gewone' autochtone volk dus niet mag. In die comments maakte iemand ook terecht de vergelijking van moslim = zielig kind, of moslim = geslagen hond. NEE. Moslims worden ook maar een keer 'gewone' autochtonen. Want hoe langer we blijven doen alsof ze dat NIET zijn, des te meer denken ze dat ze kunnen wegkomen met hun boerka, sharia, gebedshuis, taalachterstand, schaamtecultuur, vrouwenonderdrukking, minderhedenintolerantie, godsdienstwaan, en andere flauwekul. Zo'n haatvocaat als Enait die denkt dat alleen omdat hij moslim is hij dus niet hoeft op te staan voor de rechter of handjes te schudden met vrouwen is daar een PERFECT voorbeeld van. Geen centimeter respect geven aan dat soort types. De vrijheid van religie hebben we hier om ons juist te beschermen tegen de godsdienstwaan van anderen, niet om het een vrijbrief aan te reiken want moslim = anders = zielig.

Adversary | 23-05-15 | 20:06

Is het andersomdag?
Wat een totaal van de pot gerukte column van Alfred Blokhuizen.
Een landverrader van het zuiverste soort.

wakkere_nederlander | 23-05-15 | 20:06

In het midden oosten is trouwens volgens mij het elastiek al een tijdje geleden helemaal verdwenen.

Nilfisk | 23-05-15 | 20:06

-weggejorist-

Haadriaan | 23-05-15 | 20:05

Alweer zo'n ontkenner van de Nederlandse genocide. Dat zou verboden moeten worden.....

Andersdenkend | 23-05-15 | 20:05

@Schoorsteenveger | 23-05-15 | 20:01
Dank! LOL. Ik had dat elastiek meer gezocht in de buurt van hun afgesneden geslachtsdelen :)

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 20:04

Was dit de huiswerk opdracht van zijn twaalfjarige dochter? Godsallejezus wat een broddelwerkje, zelfs Ebru schrijft betere columns.

Harry Turtle | 23-05-15 | 20:02

Laat de oorlog maar komen, ik ben er zo langzamerhand klaar voor en dan zal de onwelwillende import nog wel merken hoe gedwee de autochtone bevolking is na decennia geschopt en geslagen te zijn door GL politici zoals Blokhuizen.

sinar2 | 23-05-15 | 20:02

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 19:56
De Koran is één dikke elastiek die het hoofd van de gelovige strak omspant en nauwelijks te verwijderen is.

Schoorsteenveger | 23-05-15 | 20:01

Lijkt me gevalletje van oproepen tot geweld en dat vind ik op zijn minst een onderzoek waard door het Openbaar Ministerie.

Of dat gaat gebeuren? Ik denk het niet vanwege het feit dat dit uit de Linkse Hoek wordt geschreeuwd.

Alleen Wilders wordt continu vervolgd want dat komt van rechts en rechts is niet goed in dit door en door Linkse Koninkrijk der Nederlanden.
Dat dit land verder links is blijkt wel uit het feit dat de subsidie voor hybride auto's direct of indirect maar liefst een dikke 5 miljard aan belastinggeld heeft gekost. Het kost een paar cent maar dan heb je ook niets.

ProAsfalt | 23-05-15 | 20:00

Dus het moment van terugslaan is voor Alfred dus nu aangebroken, zijn wraak op alle autochtonen die als kind al zagen wat een lul met vingers Alfred wel niet is.

Ashtrey | 23-05-15 | 20:00

@Rico Tampeloerus | 23-05-15 | 19:47 "Voor mijn leedvermaak kom ik geregeld op JOOP."
.
Virtuele inrichting is het. Toen er nog geen gratis geld en subsidie was, hielden zij zich misschien in leven met struikroverij, kwakzalverij en zeloterij. In die geest wordt daar gekwekt.

ben kokhals | 23-05-15 | 19:59

Blokhuizen heeft opleiding ITO.
Daar ging je heen wanneer zelfs de LTS te hoog was.

hier openen | 23-05-15 | 19:59

deze quasi-intellectuele zak hooi van links wil graag aandacht .

krelus | 23-05-15 | 19:59

Groen Links heeft een bijzondere traditie wanneer het gaat om de verkeerde problemen met verkeerde oplossingen te lijf te gaan.

balustrade | 23-05-15 | 19:59

Bevolkingsgroepen tegen elkaar ophitsen. Je komt het tegenwoordig vanuit overal tegen. Merkwaardig dat dat "zwart tegen blank" gehits ook vanuit progressieve kringen in de VS zo wordt aangedikt. Als het allemaal "aan ons lag" stelletje linkse blinde wegwijzers dan zou het in die moslimlanden dus lekker rustig moeten zijn. Maar de appel valt niet ver van de boom. De grootste groep ongelukkigen door islamonderdrukking zijn de moslims zelf.
www.thereligionofpeace.com

matrixbluepill | 23-05-15 | 19:58

En als het die linkse malloten te heet onder de voeten wordt laten ze hun geboortegrond in de steek om in een ander land door te gaan met hun opportunistische gejank.
FlikkerTs met hun eigen gelijk. Alleen al een goede reden om de grenzen hermetisch af te sluiten, dan kunnen ze niet ontsnappen.

Jim Lovell | 23-05-15 | 19:58

Wijze uit het Oosten | 23-05-15 | 19:41

Het was triest als hij geen politicus was en niet de dwaze opvatting van een deel van de bevolking verwoord. Dit soort lui zijn ronduit gevaarlijk met hun opvattingen.

FreedomFTW | 23-05-15 | 19:58

"linkse intelligentsia"
Ook zoiets van JOOP...
Wat die mensen allemaal wel niet pretenderen. Nauwelijks ingaan op argumenten (hallo Baudet!) maar gewoon de tegenstander afserveren als rechts, egoïstisch en dom.
Maar ja, ze deugen wel, natuurlijk...

Rico Tampeloerus | 23-05-15 | 19:58

Adolf Bloksnor is knettergek!

"Kinderen die jarenlang gepest en getreiterd worden slaan op een gegeven moment een keer terug"

En dan heeft ie het over rifapen de gek, en niet over Freek Karel Jasmijn en Fleur die dagelijks door grote groepen berbers worden belaagd!

Willianus Wortelus | 23-05-15 | 19:56

Dat moslimmannen geen voorhuid hebben, dat wist ik. Dat moslimvrouwen geen clitoris hebben en vaak zijn dichtgenaaid, dat wist ik. Maar dat ze een elastiekje hebben, dat wist ik niet. Waar zit dat precies bij moslims, Blokmoskee?

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 19:56

Hoopt dat alfred lokbuizens elastiekje van zijn hartklep breekt

Steenrijk | 23-05-15 | 19:56

Gewoon aangifte doen tegen die oorlogshitser.

taxhond | 23-05-15 | 19:55

@Tarak | 23-05-15 | 19:41
Een veel beter stuk.

Nilfisk | 23-05-15 | 19:54

Toch wel een goed verhaal van bloksnor, als je goed leest beschrijft hij niet de huidige tijd maar de toekomst als het zo blijft doorgaan.

gebrokenvleugel | 23-05-15 | 19:52

Maar dit soort praatjes is toch strafbaar? Aanzetten tot geweld en dergelijke?

Boer in 020 | 23-05-15 | 19:52

Elastiekje?
Ik vraag me sterk af bij welke bevolkingsgroep de meeste rek gevonden wordt. En ik heb zelf al lang geleden besloten welke politieke partij volgens mij het minst flexibel is.

Schoorsteenveger | 23-05-15 | 19:52

Moslims aller landen verenigd u... verzet u
tegen de demonisering door Alfred Faalhaas de Grote,
deze bekeerde machtswellusteling veronderstelt dat u als oorspronkelijke
volgelingen van de vredelievende Mohammed
eenvoudig te beïnvloeden bent en zich laat aansporen tot geweld tegen blanke scholenverbranders. Tevens suggereert deze Alfred dat u goedkope kleding draagt met goedkope elastiekjes die bij het minste geringste knappen, totaal onwetend van de Fatwah van Abdullah ibn Önderbruk die reeds in 1874 opriep
degelijke islamitische bretels te dragen.

Berthe | 23-05-15 | 19:51

Tarak | 23-05-15 | 19:41 "Wanneer breekt het elastiekje van autochtone Nederlanders? (enz)"
.
Rake pastiche! Subliem. 'Take that' zou ik dat blokhoofd en zijn blokhoofden erbij willen zeggen.

ben kokhals | 23-05-15 | 19:50

@Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 19:44 Kank doen maar ben nu aan het kokon en bovendien vergeten hoe belangrijk dit wel niet was.
* f*ck, over was gesproken *

Zwitsallevengevoel | 23-05-15 | 19:50

@Tarak | 23-05-15 | 19:41
+1

SyntaxError | 23-05-15 | 19:50

@Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 19:48
Dinsdag dit keer fijn he?

centenkrabber | 23-05-15 | 19:48

Ik ben zelf ook geen Tolstoi of Shakespeare maar dat stuk van Bloksnorhuizen is wel heel beroerd geschreven met de vele elastiekjes. Te veel groene zeep gesnoven waardoor zijn elastiekje geknapt is? Het komt niet boven het niveau van een tiener die van zijn therapeut moet opschrijven waar zijn boosheid jegens zijn ouders vandaan komt.

centenkrabber | 23-05-15 | 19:48

@Tarak | 23-05-15 | 19:41
Mijn elastiekje is bijvoorbeeld al helemaal uitgerafeld. Met een weekendje rust trekt dat weer bij, zodat het nog een en ander samen kan binden.

Voor je 't weet is het weer maandag.

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 19:48

Voor mijn leedvermaak kom ik geregeld op JOOP. Ik vind die mensen fascinerend. Nooit heb ik zoveel zelfhaat meegemaakt.
Dat ze zichzelf nog niet van kant hebben gemaakt. Als ik zo'n onmens zou zijn zoals zij beweren...

Rico Tampeloerus | 23-05-15 | 19:47

Beste Alfred,

Is het goochelen met cijfers en verkondigen van onwaarheden niet gewoon de standaard? Of denk jij dat dit exclusief wordt toegepast op deze "doelgroep"?
Staat bij iedereen de elastiek niet op knappen ondertussen? En hoe zit het met je eigen elastiek, je stuk komt toch wat overpannen over ..

SyntaxError | 23-05-15 | 19:46

die bloedlul propageert geweld maar intussen maakt men zich druk om een boek dat gesigneerd is door een dooie kerel.

gatverdamme.... in wat voor nachtmerrie ben ik toch beland?

20 jaar geleden was het nog te doen in Den Haag, waar ik vandaan kom. Nog net dan. Maar het wordt steeds minder houdbaar.

en dan krijg je zo'n bloedlul met dit abjecte stukje propaganda. Ik ga aangifte doen wegens aanzetten tot haat, ik voel me gediscrimineerd.

carenza | 23-05-15 | 19:45

Ik word al jaren gepest en getreiterd door de islam idiotie en culturverrijkers. Het elastiekje is allang geknapt.
Maar ik ben beschaafd, en ik sla alleen terug.
Geweld oproepen richting de moslims, dat is nooit handig.
Die schuwen geweld niet.
Het greintje goodwill dat er nog is onder de bevolking, zal daardoor in één klap verdwenen zijn.
Misschien wel goed voor Nederland mocht het gebeuren.

Wim Venijn | 23-05-15 | 19:45

@Zwitsallevengevoel | 23-05-15 | 19:37
FAIL!comment. Lees gofferedomme dan de DisclaimerT!!1!

Xxx

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 19:44

"Moslims die worden nageroepen op straat" Ja, sure.

brutus68 | 23-05-15 | 19:43

@Tarak +1

lekker wijf | 23-05-15 | 19:43

Dat dit heerschap een podium krijgt is al ziekelijk, maar met de wetenschap dat het verhaal mogelijk ook nog handjes op elkaar krijgt bij het extreemmilieulinkse linksmilieu doet mij wanhopig snikken.

Driewerf Hoezee | 23-05-15 | 19:43

Alfredje Bloksnor kan het niet hebben van zijn intelligentie. ITO metaal bewerken, das is de technische school de afdeling Individueel Technisch Onderwijs. Als je te slecht was voor de gewone technische school dan kwam je daar. Dat hij dan bij Groen links zit??? Daar zit toch de linkse intelligentsia?? Te slim is niet goed maar te dom ook niet blijk wel, wat deden ze na de oorlog met de NSB-ers ook al weer???

dwar | 23-05-15 | 19:42

Van dit soort figuren word ik doodmoe, en het ergste is nog wel dat ze hun eigen leugens geloven.

Sovy | 23-05-15 | 19:42

Terwijl joden in Brussel, Parijs en Kopenhagen afgeslacht worden door moslims, kijkt Adolf Blokhuizen weg. ISIS woont naast ons in Nederland, maar Alfred Blokhitler heeft niets in de gaten. Theo van Gogh is vermoord door een booslim, maar Alfredo Mussolinihuizen weigert het op te merken.
*weg met groenlinks mompelt*

Lewis Lewinsky | 23-05-15 | 19:41

Ik zou hem niet doen.

lekker wijf | 23-05-15 | 19:41

Weet je wat ik nou eigenlijk het meest triest aan deze rant vind ?
Hij gelooft er oprecht zelf in..
Triest toch eigenlijk ?
*Moehahahaaa..*

Wijze uit het Oosten | 23-05-15 | 19:41

Wanneer breekt het elastiekje van autochtone Nederlanders?

Hoelang accepteer je dat je burgerrechten worden vertrapt?

Al 25 jaar krijgen autochtone Nederlanders in dit land van Groen Links openlijk de schuld van van alles en nog wat. Al die tijd wordt er gegoocheld met cijfers en onwaarheden verteld over autochtone Nederlanders. Jaar in en jaar uit worden termen bewust door elkaar gebruikt. Zo worden definities van allochtoon door elkaar gebruikt om negatieve invloeden van migratie te verbloemen. Dit gebeurt opzettelijk, juist door Groen Links leiders, die een bepaalde agenda hebben. Geen vredelievende agenda!

Al jaren wordt je als autochtone Nederlander ten onrechte allerlei schudgevoel aangepraat. Al jaren word je op internet zwart gemaakt en beledigd. In talkshows worden extreme figuren opgevoerd om maar aan te tonen dat je niet deugt. Een baan krijgen wordt met de dag lastiger omdat je je schuldig moet voelen dat er geen vrouw of islamiet die minder gekwalificeerd is op jouw positie zit. Al jaren worden je kerken beklad en je scholen in de fik gestoken. Jaar in jaar uit word je verantwoordelijk gehouden voor misdaden van idioten in Nederland wat dan uiteindelijk weer de schuld van de autochtone Nederlander zou zijn. Gebrekkige integratie is namelijk uw schuld, autochtone Nederlander! En dan als klap op de vuurpijl wordt er ook nog eens speciale wetgeving ingevoerd om je land, je cultuur, je taal verder te ondermijnen.

Je bent 'n keurige autochtone Nederlander, je werkt, je kinderen doen het prima op school, je betaalt belasting, je krijgt zelfs nog geen parkeerbon. Hoe lang accepteer je de pesterijen van de onderbuik van Groen Links? Pesterijen waar zelfs nu de regering, met daarin de PvdA, aan meedoet? Hoelang accepteer je dat je burgerrechten worden vertrapt

Kinderen die jarenlang gepest en getreiterd worden slaan op een gegeven moment een keer terug. Dat weten we. Op een gegeven moment is het elastiekje uitgerekt en knapt het. En als het dan geknapt is, roept iedereen ach en wee. Dan heeft niemand het zien aankomen. Dan heeft de overheid gefaald en moeten er koppen rollen.

De overheid, gesteund door mensen met een mening en zonder relevante kennis, helpt nu mee aan het heftig uitrekken van het elastiekje. Dat is een gevaarlijk spel, een heel gevaarlijk spel. Een Groen Links Kamerlid dat vindt dat nog meer asielzoekers en migranten toegelaten moeten worden ten koste van de autochtone bevolking en een Groen Links fractie met haar autochtonenhaat is bewust bezig met het op scherp zetten van de verhoudingen. Met welk doel, vraag ik me af. Wil men dat het elastiekje knapt? En waarom dan wel?

In een samenleving waar het barst van de meningen en waar een chronisch gebrek aan kennis is, is het tot het uiterste oprekken van elastiekjes zeer risicovol. Eens breekt het!

Ik vind dat de overheid, die van iedereen is, er voor moet zorgen dat het elastiekje per direct wordt ontspannen.

Tarak | 23-05-15 | 19:41

Man tegen vrouw, arm tegen rijk, autochtoon tegen moslim, blanken tegen "alle mensen van kleur". Klassiek links haat zaaien.

Oeleflaffel | 23-05-15 | 19:40

Zielig figuur.

Respeezy | 23-05-15 | 19:39

Alfred Blokhuizen:
Je kletst uit je groene schimmelnek.
Je bent een lul!
Oh ja, and go fuck yerself!

Wout Strooizout | 23-05-15 | 19:39

Alfred Bloksnorhuizen, gna gna gna.

Als inwoner van Den Haag heb ik nog nooit iemand een moslim horen naroepen, misschien dat dat voorkomt in de provincie waar in sommige gebieden moslims nog een noviteit zijn. Als je dat doet in de grote stad heb je gelijk een roedel bloeddorstige barbaren achter je aan.

Heb ook nog niet gehoord over mosketen die massaal beklad of in de fik gestoken worden. Extreme moslims zie ik wel op TV. Maar dat zijn alle moslims, gematigde moslims bestaan niet want dat wordt verboden door de koran. Iedere moslim moet zijn best doen om de beste danwel de extreemste te zijn. Religie is net als zwanger zijn, je kunt nou eenmaal niet extreem danwel gematigd in verwachting zijn.

Deze meneer moet een PGB aanvragen en zich inschrijven in een gesloten inrichting, geen redden meer aan.

Dhr. de Wit | 23-05-15 | 19:39

De islam is de oorzaak, niet het gevolg.

Zure prak | 23-05-15 | 19:38

Raak even de draad kwijt. Wie z'n elastiekje ook weer?

ben kokhals | 23-05-15 | 19:38

FAIL!
Is er dan een goede groep die je moet aansporen tot geweld???

Zwitsallevengevoel | 23-05-15 | 19:37

Alfred Bloksnor. Foute klootzak!

Bad Karma | 23-05-15 | 19:36

Ze doen het zelf. Het moslim promotie team laat iets te vaak een steekje vallen.

voldemort | 23-05-15 | 19:35

Ik vind Brussel anders niet zo ver hoor.

MacMiep.nl | 23-05-15 | 19:35

FAIL! Joop.nl spoort niet.

SvennusMax | 23-05-15 | 19:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken