achtergrond

Geenstijl

GETEST: Supermarktprofessor praat POEP

huhgraties.jpgHee GeenStijl. Wat een stomme rare poll op de site. Doe eens snel een nieuwe maken. Ja mensen, straks. Het gaat namelijk hierom. Gisteren hoorden we op BNR Nieuwsradio ene Fred van Raaij iets opmerkelijks beweren. Deze meneer Van Raaij is hoogleraar doctor professor economische psychologie aan Universiteit Tilburg, extragespecialiseerd in de Harry Piekema-kunde. Professor Van Raaij weet alles van die subliminale mindfucks die supermarkten vandaag de dag zijn. Alles - van de voegen in de winkelvloeren tot looprichting van de paden tot de schuine hoek van het schap met avocado's - is er op gericht geld uit uw poeplap te kloppen. Broodbakgeuren. Olijke instore koks. Groente altijd bij de ingang. De altijd iets te dikke vleeswarenmeisjes. Het TL-licht. De verf op de winkelmuur. ALLES in een supermarkt heeft een reden en is van invloed op de consumentenkwab in uw kokosnoot. Dat is waarom u met veel te veel meuk thuiskomt & dat is waarom de omzetten van supers stijgen. Welnu, die professor Van Raaij was dus bij BNR, en daar hoorden wij hem het volgende beweren. Eigenlijk klinkt 'Tweede Gratis' nog interessanter dan '50% korting'. [AUDIO]. Hm. Sounds plausibel. Maar is dat eigenlijk wel zo? Want wat zegt het Nederlandse Publiek? Kom maar naar beneden Stijlloze Poll. Minuutje gratis shoppen voor de doorgeleerde paarse broek die dit kan duiden. Succes!

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.