achtergrond

Geenstijl

ingelogd als

lid

logout

nachtmodus

tip redactie

doneer

Moeders gaan Pearle kapot maken

ben jij dat, jongen?Slechte actie van Pearle. Want de nieuwe commercial van de brillenboer Z.U.I.G.T. Dat vindt althans Bureau Lotgenotencontact in Hoorn. Er is massaal geprotesteerd tegen het spotje over een moeder die haar zoon al vier jaar niet gezien heeft. (Maar als moeders dan een bezoekje aan de Blokker voor optische hulpstukken brengt, kan ze opeens haar zoon wel weer zien. Happy end!) Maar de klagers zijn minder gecharmeerd. Er komen zelfs zoveel klachten binnen bij de Reclame Code Commissie dat er een KLAAGSTOP is afgekondigd. Wij feliciteren Pearle van harte met deze campagne. Vandaag of morgen wordt deze commercial van de buis gehaald. Kortom: actie geslaagd.

Reaguursels

Praat mee in het Stamcafé

Word de held van GeenStijl en word GeenStijl Premium. Dan ben je onderdeel van het roze legioen en kun je tevens genieten van:

  • Het befaamde roze kroontje
  • Een bannervrije website
  • Extra reaguurfuncties
  • Eerste rang bij acties
  • En bovenal: Jij houdt GeenStijl onafhankelijk!

Ik kies voor het volgende premium pakket:

Dat is € 9,89 korting!

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.