
Zoals iedereen weet, zijn babyboomers de schuld van ALLES. Babyboomers hebben de wereld verpest. Files, islamisering, dure benzine, stijgende zeespiegels, dalende koersen, onbetaalbare koopwoningen, publieke omroep. Het is allemaal de schuld van die na-oorlogse generatie van
mazzelende uitvreters, die lafjes mee konden surfen op de onvermijdelijke golf van economisch herstel in post war Nederland. De generatie die ooit ongeneerd mocht zuipen, neuqen, blowen, rocken en bouncen, en tegenwoordig in huispak Senseo-koffie drinkt en op zaterdag met Saab + klapkrat naar de AH gaat. De generatie ook die vandaag de dag met
VERBODEN rondstrooit, en er voor zorgt dat Hollandsch Toekomst zijn heil gaat zoeken in
Noorwegen danwel Dubai. Deze wereldverslechteraars zijn nu een offensief gestart om van de term "babyboomers" af te komen. Want negatieve connotatie en weghollende adverteerders. Daarom hebben ze hun vrindjes in de reclame ingeschakeld, en die hebben de term
Anadiggies bedacht. Een anadiggie in uw omgeving is gemakkelijk te herkennen middels matig-nostalgische triggers. Anadiggies reageren namelijk heel opgetogen op
Geluid A en
Geluid B. Test het in uw omgeving. En zo ja. Bel ons. Onze medewerkers van de senioren- bestrijding staan 24/7 voor u klaar.