achtergrond

Geenstijl

ingelogd als

lid

logout

nachtmodus

tip redactie

doneer

De GeenStijl Chocoladeletter Challenge

gschoco.gifSinterklaas is jarig. Zet hem op de pot. U zult het inmiddels gemerkt hebben in uw buurtsuper. De chocoladeletters worden weer met containers vol de winkels binnengereden, alwaar de cacao-lekkernijen schitterend mooi gedisplayed worden in extraspeciale standys vlakbij de kassa's. Opdat u als consument maar zoveel mogelijk chocoladeletters koopt. Is toch prima? Want goed voor de economie. Bovendien zijn chocoladeletters L.E.U.K. Want met chocoladeletters kun je woorden maken. Gekke woorden, stomme woorden, rare woorden en vieze woorden. H.O.E.R. is redelijk populair in de supermarkt. En A.N.U.S. komt ook vrij vaak voor. Dat kan creatiever! Uw opdracht: rangschik in uw Appie, Dirk, Jumbo, Lidl enzovoorts de chocoladeletters op een stijlloze manier, maak er een gsm-picca van & stuur uw briljante chocoletterwoord naar Dumpert. Uitslag en prijsuitreiking op 5 december. S.U.C.C.E.S.

Reaguursels

Praat mee in het Stamcafé

Word de held van GeenStijl en word GeenStijl Premium. Dan ben je onderdeel van het roze legioen en kun je tevens genieten van:

  • Het befaamde roze kroontje
  • Een bannervrije website
  • Extra reaguurfuncties
  • Eerste rang bij acties
  • En bovenal: Jij houdt GeenStijl onafhankelijk!

Ik kies voor het volgende premium pakket:

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.