achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

@thuiswerkvergoeding

"Thuiswerkvergoeding omhoog NU!"

Telewerkende rijksambtenaar krepeert op gratis bureaustoel

Weet u wie het ook zwaar hebben? De thuiswerkende raamambtenaren der Nederlandse rijksoverheid. Door de inflasie worden hun dagdagelijkse koffie, thee, bammetjes en pleepapier steeds duurder en duurder. Moesten ze in 2021 hun raamambtenarenreten afvegen met 5 velletjes van overheidswege vergoed wc-papier. NU KAN DAT NOG MAAR MET DRIE VELLETJES. Twee euro thuiswerkvergoeding per dag is dan ook PURE ARMOEDE. Moeten we dat willen? Dat thuiswerkende mensen hun bips niet meer afvegen en niet meer doortrekken, om water te besparen? Iemand nog koffie? Ho wacht. Ook al duur.

Voorbeeld. 2 euro

Voorbeeld. 2 euro

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.