achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

@mammoet

AWESOME! De mammoet komt terug!

Eerste stap richting echte Jurassic Park

Goed nieuws voor uw innerlijke oermens, want binnenkort kunnen we weer tussen de mammoeten lopen. Wetenschappers hebben vijftien miljoen dollar binnengehaald om de wollige giganten weer tot leven te wekken. Het gevonden dna is te beschadigd om te herstellen, dus trachten de genieën via genetische manipulatie een wandelende olifant-mammoethybride te creëren die visueel niet valt te onderscheiden van de harige vriend die we al vierduizend jaar moeten missen. Helemaal prima natuurlijk, want wij zien de verschillen toch niet en dan kunnen we mooi van levende mammoeten genieten. Nou ja, totdat de knappe koppen ontdekken dat ze een berg geld kunnen verdienen met jachtpartijen voor rijke stinkerds. Blijft alleen de vraag over: wat doen we hierna? Gaan we meteen door voor de dino's? Of doen we het rustig aan en proberen we eerst de sabeltandtijger? Of de Dodo, want die schijnt best lekker te zijn. De mogelijkheden zijn eindeloos. Laat die Lost World maar komen!

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.