achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

@franchise

TRAILER Stamcafé - Alien: Romulus

Een terugkeer naar deel 1 zowaar met Ridley Scott (wat overigens nooit een garantie is)

Alien, dat werd nogal een franchise. Alien, Aliens, Alien 3, Alien Resurection, Alien vs Predator, Aliens vs. Predator: Requiem, Prometheus, Alien: Covenant en dan nu dus: Alien: Romulus. Hopelijk een terugkeer naar de kleinschalige claustrofobie van deel 1 en hopelijk zoveel mogelijk animatronics, miniatuurwerk, lichtcontrast en zo min mogelijk cgi, want dat verpest alles. Voor moderne begrippen onder de indruk van de sound design in deze trailer trouwens, en ook die bijna geluidsvrije laatste 20 seconden stemmen hoopvol.

Vakjury?

Mannen willen maar 1 ding en het is geen cgi

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.