Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Marteldood Pernis blijkt pedomoord

Bjorn Jue de pedo Goedemorgen! Onbijtje binnen? Koffie gehad? Mooi. Dan doen we nu even de ranzige details van die zieke martelmoord in Pernis uit de doeken. Wat u al wist was dat Bjorn Jue drie weken geleden door Wouter Alagna en Jeffrey op Hosteliaanse wijze vastgeketend in een stoel aan zijn einde kwam. Maar nieuw is dat Bjorn Jue er een beetje om vroeg. Meneer trok namelijk geregeld zijn 5-jarige zoontje aan stukken. En onder het motto 'Alles zullen we eerlijk delen' vroeg hij zijn vrouwtje Marian gezellig mee te doen! Die stapte naar de pliesie, maar niet voordat ze Wouter en Jeffrey van haar zieke echtgenoot op de hoogte bracht. Wouter op zijn beurt is, als we zijn in de Televaag leeglopende vriendinnetje Magda mogen geloven, een cokesnuivende ex-TBS'er die menig gewapende overval op zijn naam heeft staan. Samen met zijn in Pijnacker en omstreken beruchte maatje Jeffrey mepten en schopten ze Bjorn de Pedo midden in de nacht morsdood. Buiten op straat hield de pliese zoals bekend dapper buurtgenoten in bedwang die op het gegil afkwamen. Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen...

Reaguursels

Inloggen

Vind het niet erg dat ie deaud is aangezien als ie daadwerkelijk pedo was, maar dat doet nog niks af aan het handelen van de agenten in deze zaak. Ik zeg, hoogste boom zoeken en de daders en agentjes ophangen..

Ying | 09-07-07 | 14:18

Ook is Marian niet de moeder van het kind, en is ze ook niet zwanger van m geweest. Als 'insider' , bloodwitrauw, zou je dat toch moeten weten! Ach, Marian zal wel weer onder de coke hebben gezeten en die onzin uitgekraamd hebben... as usual

schwibbelschwabbel | 08-07-07 | 22:54

Doe voortaan eerst ff je research voordat je zo'n artikel plaatst, want Marian was zijn echtgenote niet! En niemand weet of ie inderdaad dat kind misbruikt heeft.

schwibbelschwabbel | 08-07-07 | 22:18

En zo beland het in het archief.. En je hoort er niemandt meer over
Anyway ik hoop dat ze de onderste steen boven halen,want dit is toch niet meer normaal.. schijnt het straks ook nog zo te zijn dat die gast helemaal niks gedaan heeft en dat die domme doos gewoon boos was en onzin vertelde
Btw wat ik wel in die 280 comments mis is DAVE: leipe sh!t ouwe!! -_-

{-.-}..!.. | 08-07-07 | 20:39

@ Granaatappel:
Nee, het is niet van Kouwes, er staat zelfs op Bjorn z'n hyves nog een reactie van de moeder van zijn kind.

Het vreemde is idd dat iedereen er tot nu toe eigenlijk vanuit ging dat Marian de moeder was, en ook in de media wordt dat gesuggereerd, maar dat is dus niet zo.
De moeder van het kind (ene Deborah) laat zich wel ontvallen op hyves dat er 'extreme dingen zijn gebeurd', maar voor de rest geen details of zo.

Andere hyvers op Bjorn z'n krabbelslijst weten wel te melden dat het waar was van de incest, dus als de media het goed wil doen, lijkt me dat het tijd wordt om Deborah eens naar háár kant van het verhaal te vragen.

AaItje | 07-07-07 | 18:11

-weggejorist-

BeunDeHaas | 07-07-07 | 17:04

@LibertasSimplex 07-07-07 @ 02:22

Ja euhmmm kun je beginnen met de dakgoot? Die is echt heeeel ranzig! En daarna mag je een zwembad voor me aanleggen. Zo'n mooie grote, die lekker veel energie verspilt (dus met alles erop en eraan). En mn SUV moet even apk gekeurd worden... breng jij m even?

Kimmeltje | 07-07-07 | 15:02

@Granaatappel 13:46

Net speurwerk idd. van @AaItje. En zeker niet irrelevant mi. wat de moeder van dat jochie te zeggen heeft op de beschuldigingen van die Marianne. Zou ze niet om commentaar gevraagd zijn door de Televaag?

Die @Blood Wit Rauw trouwens zat gisteren bij widtvoet thuis (verwaaid bbq'tje). Is de nieuwe vrouw van een voormalige buurman. Ze kende GS niet echt maar wilde desondanks reaguren (eerst nog onder haar echte naam ook) toen ze de Roze pagina open zag staan. Haar man zei haar dat wat misinfo soms geen kwaad kan om de raderen te laten draaien. Dat ze dat wel heel letterlijk heeft genomen mag duidelijk zijn.

Misschien reaguurt ze zelf nog es op dit topic. Tzou mi. best welkom zijn om wat meer helderheid te verkrijgen mbt. de ware aard van die vreselijke beschuldigingen.

widtvoet | 07-07-07 | 14:17

Vrolijk huis trouwens waar dat jochie woont...

Granaatappel | 07-07-07 | 13:52

@ AaItje 07-07-07 @ 03:04
He! Ik dacht dat het een verhaaltje van Kouwes was op dat hyves. Maar er staan vier punten en twee hele komma's in, dus dat is niet van hem...

Behoorlijk speurwerk trouwens.

Granaatappel | 07-07-07 | 13:46

Uit de Televaag van vandaag: "Uit getuigenissen van omwonenden blijkt de tijdsspanne tussen de eerste melding en het daadwerkelijk binnendringen van het huis nog groter dan tot nu toe werd aangenomen: zeker een uur tot anderhalf uur. Rond kwart voor twaalf die nacht hoorden buren gegil van de gefolterde Björn Jue en belden zij 112. Enkele minuten later waren twee surveillerende agenten ter plekke. Pas ver na middernacht kwam de assistentiegroep. Om 00.52 u. werd een ambulance opgeroepen voor ’een melding mishandeling’."

widtvoet | 07-07-07 | 12:44

@nadenkeniseenkunst: dat was ook het eerste wat ik dacht, Marian D. gebruikte dader gewoon als beul.. die manipulatieve wijven ook

rufter | 07-07-07 | 12:03

Het gajes bestrijdt het gajes. Helemaal schitterend toch?

Hier zien we nu een prachtig staaltje van de zelfregulerende werking van het tuig-van-de-richel-gezwel...
oftewel, Moeder Natuur deed perfect haar werk en de lange arm van de Wet bleef daarbij op gepaste afstand; vol respect voor dergelijke natuurkrachten en zich er terdege van bewust dat met ingrijpen hier de mensheid gruwelijk tekort zou worden gedaan.

Want laten we wel wezen;
aan deze Bjorn en consorten is helemaal niéts verbeurd...!!

O.B. Server | 07-07-07 | 10:11

GeenStijl + 1 Kudeau
Eindelijk feauteau bij de perps!

In de rest van de wereld al doodnormaal;
Nu de primeur in 0031, Brought to you by NoStyle!

Drs. Facts n Figures | 07-07-07 | 08:05

Je bent aan het werk als agent. Je hoort iemand schreeuwen van pijn en doodsangst en vervolgens doe je niets. Wat een land leven we toch in. Maar owee als ik m'n autogordeltje niet om heb. Verziekte teringbende is het hier. Tijd om te vertrekken.

krommeteen | 07-07-07 | 07:05

Even wat speurwerk via hyves tussen de krabbels aan het slachtoffer leverde op dat die gearresteerde Marian D. iig NIET de moeder van het kind was, maar deze vrouw:

sorcero.hyves.nl/

Citaat van haar blog: "Ondanks alles, doet mijn hart heel veel pijn. Ik ben met jou opgegroeid, 9 jaar lang, daar is een kind uit ontstaan en er zijn hele extreme dingen gebeurd, maar wat jou nu is overkomen heb ik gewoon geen woorden voor... Vergeten zal ik het nooit."

Ik snap ook ff niet goed waarom er iemand hier beweert 'toen Marian zwanger raakte, bleef Bjorn bij haar', enz. enz., want dat klopt dus blijkbaar helemaal niet. Vond het ook al zo vreemd dat er geen enkele foto van dat kindje op haar hyves te vinden was.

AaItje | 07-07-07 | 03:04

Tjoinge, is dit niet iets voor de Gouden Kooi ? Stel zieke geesten bij elkaar, en vóóral _niet_ ingrijpen van buitenaf.

Administraitor | 07-07-07 | 02:42

gentle giant 06-07-07 @ 20:36
Diep gelijk heb je, Gentle Giant.

@Kimmeltje
Milady

LibertasSimplex | 07-07-07 | 02:22

Wat een onzettende onderkant van de samenleving is dit. Allemaal mensen die het daglicht niet verdragen.

wasbeerfan | 07-07-07 | 01:33

@nadenkeniseenkunst 06-07-07 @ 22:50, even het aarsje van het jochie onderzoeken en we hebben wat meer zekerheid. Wel een maf zooitje bij elkaar trouwens.

Duitse helm | 07-07-07 | 01:23

Als ik als agent wist dat er een pedo gemarteld werd zou ik ook op versterking wachten haha

SlechteRick? | 07-07-07 | 01:22

*.. loopt door...*

Watson | 06-07-07 | 23:35

Dit verhaal zou wel eens heel anders in elkaar kunnen zitten dan het lijkt. De vrouw van het overleden slachtoffer zou wel eens heel sluw gebruik gemaakt kunnen hebben van de zwakte van de psychopaat W., de politie en B.Door te roepen over het misbruik van haar zoontje hoopt ze niet teveel druk te krijgen van de pliesie. Het gaat er mij totaal niet om pedo's de hand boven het hoofd te houden. Integendeel maar er lopen ook zieke geesten rond die handig gebruik maken van verdachtmakingen omdat ze weten welke gevolgen dat heeft. Als er "spontaan" binnen niet al te lange tijd een vriend opduikt die zich ontfermt over de vrouw en haar kind dan zou dat wel eens deel kunnen uitmaken van plan B.Bovendien schijnt ze ook wel eens een snuif te nemen.En cokesnuivers kunnen genadeloos zijn als ze hun zin willen krijgen.Dus pliesie ga haar maar flink ondervragen en anders komt Peter R. de Vries er wel een keer op terug.

Truwens wat iemand ook gedaan heeft is nooit een excuus om iemand dood te martelen. Wil je voor eigen rechter spelen dan zijn er genoeg andere middelen.

(Mocht het verhaal toch kloppen ben ik de eerse om mjn ongelijk toe te geven in dit bizarre moorddrama).

nadenkeniseenkunst | 06-07-07 | 22:50

@ rood wit blauw??? "kind was alles voor hem" schreef je dat nou echt???? of je kent hem totaal niet en bent hier de zaak aan het oproeren, of je bent een maatje van hem en wil punten scoren bij je andere maten... ik weet het niet maar euh ik ga geen mensen afvallen hier, maar dit is gewoon gelul, ik ben de laatste die iemand beschuldigd van incest als het niet bewezen is, maar hem een goede vader noemen lijkt me wel heel hypocriet....... en geloof me, ik kan het weten.....

annonieme_reaguurder | 06-07-07 | 22:41

Dat kleine mensje dat nergens om gevraagd heeft zal nav. eea. nu wel in handen zijn van -logen, -euten en -aters. En oftie even wil bevestigen of ontkennen.

Gruwelijkheden die hij mee mag dragen. Bovenop de ondenkbaarheid van het geschiede.

widtvoet | 06-07-07 | 22:22

@ bottehond
boeiend dat ze die dooie natrappen, die heeft geen greintje gevoel meer over. Die vader hoeft nooit meer deze achterbakse laffe reaguursels te lezen.
Dat kind echter, ik hoop maar dat dat joch nu nog te jong is om het allemaal te beseffen, en verder hoop ik dat een rijtje reaguurders hierboven, die er plezier in hebben om dat joch psygisch te martelen door laffe verdachtmakingen aan zijn vader, ach ik heb er ook eigenlijk geen woorden voor wat ik die reaguurders zou wensen, maar als Mengele mijn gedachten kon lezen, zou hij ervan gruwen.
Positief puntje: volgens mij zijn wij het eindelijk een keer eens over iets. ;)

King of controversy | 06-07-07 | 21:39

Het was dus toch een afrekening in het criminele milieu.

pek en veren | 06-07-07 | 21:32

@ Gentle Giant

Mijn instinct zegt dat je gelijk hebt. Dit zuigt en dat verhaal van die kleuter moet eerst nog maar eens bevestigd worden. Die wouter lijkt me een psychopaat pur sang. Het lijkt me eerder een soort poldercharles manson gedoe. Bizar dat de meute die dooie nog eens natrapt voordat duidelijk is hoe de vork echt in de steel zit. Besides: de pliesie komt er wel heel rap vanaf na deze "onthullingen".

bottehond | 06-07-07 | 21:09

gentle giant 06-07-07 @ 20:36
Na de afgelopen weken is dit wel het minst waar ze zich druk over maken. Zo een drama gun je niemand. Hier zijn vele levens definitief verwoest.

Blood Wit Rauw | 06-07-07 | 20:43

'En was die ex die aangifte heeft gedaan de moeder van dat jongetje?'

Granaatappel 06-07-07 @ 20:04
Dat is idd mijn controle-vraag. Alleen dan niet als vraag maar als stelling. Fijn journaille toch.

Blood Wit Rauw | 06-07-07 | 20:40

Alweer cocaine en pedofilie. Begint een trend te worden.

knutsel | 06-07-07 | 20:38

@ Blood Wit Rauw 06-07-07 @ 20:03
Ik hoop niet dat z'n ouders deze comments ooit lezen, dat is gewoon verschrikkelijk.
Ik heb het al eerder gepost: daders zuigen, politie zuigt, getuige zuigt, misschien dat het slachtoffer ook zuigt, maar hij kan het niet weerspreken!

gentle giant | 06-07-07 | 20:36

@ snapikhetnog om 19.17

Volledig mee eens qua baardmannen en junkies, maar ja beetje jammer dat je in een zin door gaat met "asso-takke-teef".... euh tenzij je haar kent is dat op nog veel minder gebasseerd...... of het moet zijn dat er ook een kranteartikel over haar te vinden is waarin bevestigt word dat het een teef is???? verder wel ok opmerking, vaal erg kort door de bocht

annonieme_reaguurder | 06-07-07 | 20:34

@ Maarten,

Ik vind dat de politie enorm gefaald heeft zoals zo vaak, tegenwoordig zijn ze te schijterig om nog ergens op af te gaan, al zouden ze met granaten bewapend zijn. Het valt niet goed te praten, maar op de manier hoe ze nu hier gehandeld hebben is het eigenlijk goed voor te stellen dat mensen het recht in eigen hand nemen.
.
Maar die meid die dit de wereld in geholpen heeft mag wat mij betreft de rest van haar leven opgeborgen worden.
.
Ben wel erg nieuwsgierig of jeugdzorg bekend is/was met deze mensen, anders mogen ze nu wel gaan overwerken om dit jongetje nog enigzins een goede toekomst te laten hebben.

nummer niet te telle | 06-07-07 | 20:31

De politie in Nederland krijgt nogal wat negatieve kritiek over zich heen. Ik vind dat ze deze keer toch wel een schouderklopje en een pluim verdient! Dank u, dank u, dank u!

Maarten D | 06-07-07 | 20:24

gentle giant 06-07-07 @ 20:15
Geen insider. Zeker niet. Meer een oude kennis van de ouders van Björn. Die nu de ene doodsklap na de andere te verwerken krijgen.

Blood Wit Rauw | 06-07-07 | 20:21

Ziek Brusselmans, erg ziek, en niet voor de eerste keer.
Zelfs in de Telegraaf worden nog woorden gebruikt als ... zou.. en ... vermeend...
Lutser.

anarchez | 06-07-07 | 20:17

@ Blood Wit Rauw 06-07-07 @ 20:03
U is een insider, waarom hebben die buren de pers niet opgezocht, 2 weken niet aan de bel getrokken, zwijgplicht ofzo?

gentle giant | 06-07-07 | 20:15

Maar was hij een pedo? Heeft hij gedaan wat die ex beweert? Exen beweren wel eens vaker wat. En twee (h)exen in een verhaal... Ik weet het niet... En was die ex die aangifte heeft gedaan de moeder van dat jongetje? Vragen vragen vragen.

Maar als dit echt klopt kan ik alleen maar zeggen: ziek, ziek en ziek. Alledrie. Alle vijf (die exen ook).

Granaatappel | 06-07-07 | 20:04

Marian is een ziek rotwijf. Die zal altijd alles roepen en bij elkaar liegen om er zelf beter uit te komen. Ik geloof er helemaal niks van dat Björn zijn zoontje ooit heeft misbruikt. Dat kind was alles voor 'm. Dat hij nadat Marian opeens zwanger bleek te zijn bij haar is gebleven is zijn grootste fout geweest. Hoewel hij helemaal kapot was toen het over was was die scheiding het beste wat hem kon gebeuren. Klote periode daarna, problemen die zich opstapelden. Hij zag er geen gat meer in en gleed af. Maar dat hij zich aan zijn kind zou hebben vergrepen gaat er gewoon niet in. En wordt ook nergens door gestaafd. Behalve dan door het verhaal van Marian.
Een gruwelijk stukje leven met alleen verliezers. Te afschuwelijk voor woorden.

Alle sterkte van de wereld Hans. Eerst je zoon op de ziekste manier kwijtraken en nu dit verhaal van Marian. Gelukkig gelooft niet iedereen die sloerie zomaar op haar hoerige ogen. Ik hoop dat haar verhalen snel ontkracht zullen worden en de naam van Björn gezuiverd kan worden.

Blood Wit Rauw | 06-07-07 | 20:03

gentle giant 06-07-07 @ 19:37

Dat geeft inderdaad te denken. Hetgeen niet wegneemt, dat Joris hier wat meer verantwoordelijkheidkan nemen en, bovendien, dat de kop van dit artikel ZEER onsmakelijk en ongenuanceerd is gekozen. Het had beter iets in de trend van; `slachtoffer martelmoord beschuldigd van pedofilie` kunen heten, of iets dergelijks.

Dat had een hoop onsmakelijkheden kunnen voorkomen. 1 ding is duidelijk, dit is geen zuivere koffie. Hier is iets walgelijk misgegaan.

snapikhetnog | 06-07-07 | 19:44

politie ziek, o.m. ziek, daders ziek, "slachtoffer" ziek... kortom:
WE ZIJN IN AMERIKÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!
hoihoihoi

koningin beatrix | 06-07-07 | 19:43

Schandalige posten heb ik hier gelezen. Volgens mij zit Joris niet op te letten

snapikhetnog 06-07-07 @ 19:17

OK, maar waarom komt deze bagger pas na 3 weken boven drijven, dat lijkt mij het grootste schandaal, voorbeeld: AD, net na de moord.
www.ad.nl/rotterdam/article1442828.ece...

gentle giant | 06-07-07 | 19:37

Kleines Arschloch 06-07-07 @ 19:29

Ja misschien is dat een factor die ik niet meegewogen heb, hoewel, Pipo de Clown daar nog steeds uitkomst kan bieden.

Grappige nick trouwens, het onderwerp in ogenschouw nemend ;-)

snapikhetnog | 06-07-07 | 19:32

@snapikhetnog
Ik ben het helemaal met je eens. Heb ook met grote verbazing de posts gelezen. Maar goed, er zitten ook veel pubers hier en die moet je dat maar niet al te veel aanrekenen. 't Is gewoon dommigheid. En er wordt -gelukkig- ook nog wel tegengas gegeven door mensen die wel normaal kunnen nadenken.

Kleines Arschloch | 06-07-07 | 19:29

@LibertasSimplex 06-07-07 @ 13:45

Hmm ik kan altijd een klusjesman gebruiken!

Kimmeltje | 06-07-07 | 19:19

Ik geniet, ik geniet echt met volle teugen. Hier zie je de ware aard van onze reaguurdertjes naar boven komen. Vervang die twee aso`s door baardmannen en het huis is te klein. Middeleeuws, niet in onze cultuur, d`ruit met die Dimmies, klinkt het dan. Maar als het gewoon twee blanken cokesnuivers zijn, dan is het OK, alle lof.
Wat moet ik hier nou van denken, reaguurdertjes? Dat de sharia zo gek nog niet is? Dat het goed is iemand dood te martelen OFSCHOON, niet eens bewezen is dat hij iets gedaan heeft? Het enige dat nodig is, is dat een aso-takke-teef de beschuldigende vinger wijst?
He, dat lijkt wel op rechtspraak in Iran! TE GEK! Dat moeten we in Nederland ook hebben, of niet?
Dus BlackZodiac 06-07-07 @ 15:03, om er maar 1 te noemen. Morgen wijs ik jou aan als kinderneuker en dan is het prima, om jou gewoon hartstikke dood te slaan.
Sterker nog, ik doe het nu: Hey iedereen BlackZodiac heeft zijn zoontje geneukt, sla hem DOOD!
Beter zo, balckzodiac, of moet er toch maar justitie aan te pas komen, om mij bijvoorbeeld de bek te snoeren? Toch maar wel he? Domme lul. Maar weet je, ook voor jou is er hoop. Ik heb gehoord dat de publieke omroep binnenkort de volledige serie Pipo de Clown gaat herhalen. Misschien moet je daar naar gaan kijken, ipv je hier compleet onmogelijk te maken.

Ik houd niet van Pedo´s, maar eigenricht en marteling, daar houd ik nog VEEEEL minder van. Denk toch eens na mensen........ en zoals al eerder opgemerkt, denk toch eens aan dat kind. Want als die gozer niks met dat kind gedaan heeft, dan neuken jullie hem met dit soort reacties nog harder in z`n kont, dan welke Pedo dan ook maar zou kunnen doen.

Schandalige posten heb ik hier gelezen. Volgens mij zit Joris niet op te letten

snapikhetnog | 06-07-07 | 19:17

Marteldood Pe(r)nis!
Goeie straf voor pedeaux!

metalgrandpa | 06-07-07 | 19:13

@BC84 Met uitroeptekentje achter het woord 'dom' vind ik em leuker.

Shareholder | 06-07-07 | 19:07

@ HerrFlick:

Waar baseer je dit alles op? Ken je het verhaal? Ken je die ex van Wouter?
Je moet niet zomaar dingen roepen, das heel dom

BC84 | 06-07-07 | 18:13

Als je een goede reden wilt geven voor het feit dat je zojuist iemand op extreem gruwelijke wijze hebt doodgemarteld, dan zeg je toch gewoon dat je dacht dat 'ie pedo was?!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-07-07 | 18:03

mooi zo, pedo dood en die criminele opgepakt

stijlloze1988 | 06-07-07 | 17:53

-weggejorist-

stijlloze1988 | 06-07-07 | 17:52

pedofilie komt op deze manier wel in een negatief daglicht te staan...

Onderbuik | 06-07-07 | 17:35

Henk van D. al na zeven jaar naar TBS-kliniek... kunnen ze die wouter ook niet effe naar henkie de potloodventer sturen.

echte nederl | 06-07-07 | 17:32

Goed verhaal. Lekker kort.

Shareholder | 06-07-07 | 17:29

Dat pedo-verhaaltje is gewoon gelul.
Ik geloof er niks van.
En die ex-vriendin van Wouter deugt voor geen cent.
Die Wouter zelf ook niet trouwens.

HerrFlick | 06-07-07 | 17:28

Wij blanken lukt het ook niet echt het goede voorbeeld aan onze moslimlandgenoten te geven qua beestachtige criminaliteit...

Dorothy Parker | 06-07-07 | 17:28

Pedo-verhaaltje komt erg gelegen voor de politie.

TooneyLunes 06-07-07 @ 10:35

inderdaad, ze waren ietswat aan de late kant anders..

geenstijler001 | 06-07-07 | 17:15

Die ex viendin van Wouter omschrijft m wel als een agressieve gek waar ze bang voor was/is,maar ze gaat wel lekker Hostel 2 met m kijken,nou lekker betrouwbaar wijf ben je dan!

Uberchick | 06-07-07 | 17:06

knonnen vaag

topcat | 06-07-07 | 16:45

Wat is erger:
De film Hostel verhuren/verkopen? Of kinderporno op je PC downloaden?

Bejaarde1951 | 06-07-07 | 16:45

Conclusie tot nu toe:

1 Horror zet paupers aan tot geweld.
2 Martelen mag niet in Nederland.
3 Een pedo mag doodgemarteld worden.
4 Ook een pedo heeft rechten.(zie ik anders maar goed)
5 2 Geweldadige mannetjes voorlopig van straat af.^
6 2 mannen die een medaille horen te krijgen zitten nu tussen de junks op de luchtplaats.
7 De politieagenten waren stel broekpoepers die hun werk niet deden
8 De agenten moesten volgens procedure wachten op versterking.
9 de agenten Hadden alle middelen om zelf de situatie in de hand te kunnen krijgen.
10 De versterking was te laat.
11 De agenten hebben ons van een kinderneuker afgeholpen en verdienen ook een medaille.

Tja en de feiten..... Er is een kind van 5 wat zonder vader door het leven moet of zijn pa pedo was of niet bepaalt of dat positief of negatief is....

Dan het goede nieuws.... Marianne is wel een lekkertje, en weer op de markt voorlopig!!!! ;-)

annonieme_reaguurder | 06-07-07 | 16:18

@Rabarberke
Neem nog eentje? Begrijp het niet echt. Klinkt als een "oneens" opmerking. Waar zijn de grenzen als iedereen kan gaan martelen en doden op eigen behoefte? "Ow nu zal het wel rechtvaardig zijn, laat ik meneer zijn ballen maar even aan het stopcontact koppelen...". Nee. Gelukkig leef ik niet in Bokito-land. Desalniettemin mogen pedo's van mij flink aangepakt worden mits dat door een rechtbank bewezen blijkt te zijn.

Pauperheaumeau | 06-07-07 | 16:16

@pauperheaumeau

Neem nog eentje.

Rabarberke | 06-07-07 | 15:59

Straks is het een sekte met dat kind als leider.

Rabarberke | 06-07-07 | 15:58

@ King

precies! hoe je het wendt of keert is pedofilie niet zo erg als iemand vermoorden. Voordat er iets bewezen is stonden de zefbenoemde buurtwachters/gefrustreerde mannetjes al klaar om hem dood te martelen.

bof jij even | 06-07-07 | 15:34

Tja, ik ben er ook voor dat pedo's geramd worden. Maar gelieve na een uitspraak van een intellectueel persoon cq. rechter. Dit mokkel schakelt een ex-TBS'er in. Dit geeft een schemering van het intelligentie niveau, welke mij niet al te hoog lijkt. Daarom moeten ook al deze mensen een neqschot krijgen. Kind kan beter opgevoed worden door mensen met een iets betere maatschappelijke visie.
Samengevat: pedo rammen = OK maar geen eigen rechtertje.

Pauperheaumeau | 06-07-07 | 15:27

www.33pt.de/img/Freitag/019_Applaus_gi...
@ Rabarberke, ( en iedereen die een genuanceerde reactie heeft geplaats ),
Daders zuigen, ( slachtoffer eerder bestolen, TBS ), politie zuigt, ( nee, we mogen niet naar binnen, goh, ze zijn naar buiten ), getuige zuigt,
en dan is het slachtoffer opeens de rat? kom op!

gentle giant | 06-07-07 | 15:24

Volgens mij stikt de samenleving van de die borderline flippos zoals Pepijn Venneker en Wouter Alagna. Van die nietsnutten met oorbelletje, extrasterke stereoinstallatie in de Ford Escort, een uitzichtsloze kutbaan of een uitkering voor het leven, losse handjes en neus vol speed of coke. 90% de tijd gedrogeerd, zich door het leven slepend van de ene crisis naar de andere. Hoostens ooit begeleid door van die zachte heelmeesters van Jeugdzorg om daarna als modelmongool door het leven te gaan.

In de natuur zouden dit soort idioten vanzelf uitsterven, maar in onze maatschappij cultiveren we ze. We geven ze een opleiding, we geven ze te eten, we geven ze kansen, subsidieren hun woningen, hun kinderen en wat krijgen we ervoor terug: ellende. En alsof het in het tokkiemilieu niet al erg genoeg is, de verhuftering slaat in alle lagen van de samenleving toe.

Als zo'n Bjorn Jue hier vandaag zo snel verdacht gemaakt wordt van pedofilie, en Karl Noten vliegensvlug veroordeeld wordt voor hetzelfde, waarom heet de kinderporno van Joost Tonino dan slechts 'bijvangst' en waarom moeten we op Peter R. de Vries wachten eer er iets boven water over Joris Demmink komt?

Rabarberke | 06-07-07 | 15:12

Het hele verhaal stinkt erger dan de laatste plaats in de haringtest.

gentle giant | 06-07-07 | 15:04

als er een pedo in elkaar word geramt, vind ik het tof. plizie deed nou eens echt een dienst, gewoon die gasten hun gang laten gaan.

BlackZodiac | 06-07-07 | 15:03

p.s. En dan nog de rol van de politie.... is het niet een onderdeel van het werk van de politie om in te grijpen?

gedoe80 | 06-07-07 | 14:58

Hostel 2? Is dat het vervolg op de eerste film?

kolonel-knalpiemel | 06-07-07 | 14:57

Waar is het vermeende slachtoffer eigenlijk, het kind wat misbruikt zou zijn?
Hij lijkt me een betrouwbarer bron, dan een ex vriendin.
Ik vraag me af of de Telegraaf enig idee heeft van wat ze met zo'n kind doen, door zijn doodgemartelde papa van het allerergste, pedofilie, valselijk te beschuldigen. En niet op basis van aangiftes, politierapporten, of aanwijzingen van bureau jeugdzorg, nee op basis van zo ongeveer de minst betrouwbare bron die je kunt verzinnen.
Ik vind het walgelijk.
En dan die moedige reaguurders die hier een grote bek hebben van 'terecht en vrijspraak voor die sicko's'. Probeer je eens 1 seconde te verplaatsen in dat 5 jarige zoontje, die drie weken geleden te horen heeft gekregen dat zijn pappie gemarteld is, bewerkt is met allerlei gereedschap, het uitgegild heeft van de pijn, en die vervolgens moet horen dat zijn net vermoorde pappie een zieke viespeuk was, en leest dat er op het internet gekken zijn die vinden dat zijn pappie terecht dood is gemarteld. Ik word er echt kotsmisselijk van als ik bovenstaande comments lees, maar ik ga daadwerkelijk over m'n nek als ik bedenk dat die laffe Brusselmans, in al z'n haast om eindelijk eens een stukje te schrijven met meer dan 50 comments, [algehele zelfcensuur ter voorkoming van een ban] laat ik het zo zeggen: het staat voor mij vast dat dit kind een slachtoffer is van commercieele pedofilie.
Ranzig, ziek, en ik doe er verder niet meer aan mee.

King of controversy | 06-07-07 | 14:57

Wacht ff....
Allereerst is het grootste slachtoffer dat mannetje van 5 jaar. Mogelijk omdat hij misbruikt is en zo niet, omdat hij in eerste instantie zijn vader kwijt is.
Het is dus nog steeds een aanname dat Bjorn een pedofiel is en zijn kind misbruikte. Het is wel vastgesteld dat die Wouter en zijn compagnon gestoorde gekken zijn en een gevaar voor de maatschappij. Achter slot en grendel: voorgoed!!! Gewoon sick..
Omdat het nog niet bewezen is of Bjorn zich aan zijn eigen kind vergreep is het ook wel goed om na te denken over de beweegredenen van zijn exvriendin, waarom heeft ze dit gezegd? En waarom tegen die 2 gasten? Het verhaal van de ex van Wouter in de Telegraaf roept ook vraagtekens op.
Ik heb ook hyves gecheckt; de site van Bjorn en de site van zijn ex.... Het lijkt wel of zij totaal geen verdriet heeft; hoe achteloos zij haar laatste blog heeft geschreven, maar ondertussen wel vele foto's van Bjorn op haar site....
Ik vind dit een vreselijk verhaal en ben nieuwsgierig naar het ECHTE verhaal.

gedoe80 | 06-07-07 | 14:56

Gristus wat een bende proleten bij elkaar. Kunnen ze niet allemaal deaud?

Japannert | 06-07-07 | 14:54

Geen idee wat de waarheid is maar als het waar is wat wordt beweerd over die Jue vinnik 't allemaal niet zo erg meer.

Willem VanDer Decken | 06-07-07 | 14:44

@sizzla

Het waren geen finnen maar tokkies zoals jij.

Rabarberke | 06-07-07 | 14:40

Als het waar is dat de politie wist wat daar aan de hand was, dan heb ik daar respect voor, wisten ze er niks van dan waren ze gewoon laf, wie kan het zeggen.

souty | 06-07-07 | 14:31

Lintje, deze heren hebben erger voorkomen, mogen best wel even van het moment genieten. En de politie, tja, zijn dat nou de mensen die zeggen dat ik geen vuurwapen in huis mag hebben?

Multikuli | 06-07-07 | 14:25

Vrij spreken !

Burgerlijke ongehoor | 06-07-07 | 14:20

Zo zie je maar hoe snel je (ik ook) de pliesie foutief kunt beschuldigen. de dienders hadden wetenschap. en hebben even ouderwets de andere kant op gekeken. jammer dat die pedo zo'n zwakkeling was.

Awasawas | 06-07-07 | 14:19

deaud is deaud zei de sadist en startte de dvd-speler nog een keer....

djiezuskrijst | 06-07-07 | 14:11

et Ignatius van Loyola 06-07-07 @ 13:57
Pasolini, ook niet vies van de jongensaarsch. Kostte ´m uiteindelijk zijn leven.

Murdockyoufool | 06-07-07 | 14:08

Dus ze sliciteren naar 19 jaar zitten ipv 20 , wegens verzachtende omstandigheden ?

Jan Gordelroos | 06-07-07 | 14:03

Even een technische vraag. Heeft iemand eigenlijk de beruchte scene in hostel 2 gezien? Waar bestaat die martelscene uit?

Kleines Arschloch | 06-07-07 | 14:01

Dat praat het beschamende optreden van de politie heus niet goed...

Het Oordeel | 06-07-07 | 14:00

Apotheker 06-07-07 @ 13:24

Dat is de laatste film van Pier Paolo Pasolini. Dat was een Italiaanse regisseur. De titel van zijn film was niet in het Engels.

Ignatius van Loyola | 06-07-07 | 13:57

Lekker clubje bij elkaar. Kan je ze inhuren om je kinderfeestje op te leuken? Korting als je Karl N. d'r bij neemt. Gezellig.

Cookie v. eigen deeg | 06-07-07 | 13:49

Geen medelijden met die gozer, van kleine kinderen blijf je af ! :)

Delyby | 06-07-07 | 13:48

-weggejorist-

Sizzla Kalonji | 06-07-07 | 13:47

Kimmeltje 06-07-07 @ 12:54
Als ik net als jij op Ibiza woonde, had ik buienradar ook in m'n favorieten gezet
Nog een schoonmaker nodig? Of whatever

LibertasSimplex | 06-07-07 | 13:45

Björn was een pedo, volgens een wraakzuchtige ex-vriendin. Gevalletje zwartmakerij met een slechte afloop?

Reltiet | 06-07-07 | 13:37

Teen 06-07-07 @ 13:04
Psies. Niet dat ik dat had gecheckt natuurlijk

LibertasSimplex | 06-07-07 | 13:33

zweetzak 06-07-07 @ 10:14

Of Salo, the 120 days of Sodom.

Apotheker | 06-07-07 | 13:24

Murdockyoufool 06-07-07 @ 13:00
Daar heb je voor een groot deel gelijk in, aan de andere kant; een wrong decision is ook niet alles, vooral niet als het onschuldige 'slachtoffers' oplevert en de 'daders' meestal vrijuit gaan.

* weer aan het werk gaat *

Sikkeneur | 06-07-07 | 13:22

@Teen 06-07-07 @ 13:04
Het is meer logisch dat de ex-vriendin een wrok jegens Björn koesterde vanwege veelvuldig vreemd gaan. Maar dat is speculeren.

Murdockyoufool | 06-07-07 | 13:13

In het eerste artikel stond ook dat de verdachten gepakt zijn nabij de woning.
Dus die 2 agenten die voor de deur stonden, hebben de verdachten ook nog eerst laten ontsnappen...

ik lul ook maar wat | 06-07-07 | 13:08

LibertasSimplex 06-07-07 @ 12:25
Die Bjorn is op 15 juni vermoord. Op 28 juni heeft heeft ze haar hyves nog ge-updated (zie blog), dus toen zou ze al hebben moeten geweten dat Bjorn een pedo was. Toch staan de foto's er nog op. Ergo, ik geloof er ook geen bal van.

Teen | 06-07-07 | 13:04

@Sikkeneur 06-07-07 @ 12:45
More is lost by indecision than by wrong decision.

Dat is het probleem tegenwoordig, fouten maken wordt zwaar bestraft. Alles moet volgens procedures, want stel je voor dat we een verkeerde weg inslaan! Het gevolg is verlamming. Je ziet het bij zowel de overheid als in het bedrijfsleven.

Murdockyoufool | 06-07-07 | 13:00

Allemaal aanstellerij! Ik word al 3 weken natgeregend in dit Europese Bangladesh, pure marteling en daar hoor je niemand over!
Die steuntroepen van de Polizei hebben vast ook eerst de bui afgewacht.

dieselsvoormooiweer | 06-07-07 | 12:55

@LibertasSimplex 06-07-07 @ 12:50

Bijvoorbeeld! Misschien kan GeenStijl alvast een poll maken van wie de blame gaat krijgen?
He wat flauw, dat weergrapje :P Hier is t overigens droog! En volgens buienradar.nl (dé hype van gegenwurtig) blijft dat ook nog even zo.

Kimmeltje | 06-07-07 | 12:54

hmm en dan te bedenken dat ik 't bij 't vorige bericht nog zielig vond dat ie gemartelt werd nu al een stuk minder iig die gast is zelf ook fucking pscychoooo

Noiseja | 06-07-07 | 12:52

Kimmeltje 06-07-07 @ 12:41
Die gaan straks zeggen dat het van GeenStijl moest ;)
Wat een kudtweer btw. Een marteling gewoon

LibertasSimplex | 06-07-07 | 12:50

En nou maar hopen dat het achteraf niet blijkt dat hij niet gerotzooid heeft met dat zoontje... dan blijven we aan het draaien.

..Whatever | 06-07-07 | 12:50

Murdockyoufool 06-07-07 @ 12:31
Dat er niets aan de hand is, zeg ik niet.
Uit de voorlopige berichtgeving haal ik dat die 2 agenten contact hebben gehad met het hoofdburo en moesten wachten op assistentie.
Dat dit vervolgens een half uur (?) moet duren, heb ik ook mijn vraagtekens bij.

Wbt die 'veilige' acties, die pliessiemeneren weten nog steeds niet wat er aan de hand is. Kenbaar maken dat ze 'ontdekt' zijn kan ook inhouden dat dit mogelijk gevolgen heeft voor het 'slachtoffer' en/of pliessie/omstanders (denk aan die handgranaat in Den Haag).

Kortom: de zaken liggen niet zo simpel als ze ogenschijnlijk lijken. Meer wilde ik ik er niet mee aangeven.

Sikkeneur | 06-07-07 | 12:45

@Kees Maf 06-07-07 @ 10:16

Het nederlands rechts systeem? Dat gaat dus zeau: Politie gaat naar die knuppel hij ontkent en hij loopt weer vrolijk langs jouw dochters kleuterklas.

Killin Ark | 06-07-07 | 12:42

Als ik de reacties hier zo lees kan ik eigenlijk nog maar 1 conclusie trekken: alle Navo-troepen terughalen uit Afghanistan en de Taliban vragen om hier in Nederland een troepenmacht te stationeren. Ins'jallah

Kluk-Kluk Klan | 06-07-07 | 12:42

@LibertasSimplex 06-07-07 @ 12:36

Dat is jou bij deze dan ook gegund. Ik weet het niet, ik verwacht eerlijk gezegd wel één dezer dagen een compleet andere verklaring.

Kimmeltje | 06-07-07 | 12:41

Verdiende loon!

Kazyumi | 06-07-07 | 12:40

Adje van de Berg, doe d'r es wat an!

Harrie Turtle | 06-07-07 | 12:39

Wordt er eigenlijk nog een stille tocht georganiseerd? (voor wie die stille tocht zal zijn, daar kunnen we nog even over stemmen)

Kimmeltje | 06-07-07 | 12:37

Kimmeltje 06-07-07 @ 12:31
Je punt is je gegund, maar ik geloof geen ene flikker van dat motief-verhaal.

LibertasSimplex | 06-07-07 | 12:36

Leuk gevonden.
"incompetente klootmongool in een blauw apenpak"

Helaas heeftie nog gelijk ook....

HandigeHarrie | 06-07-07 | 12:33

@Kantoorpauper 06-07-07 @ 12:18
Stort jij eens aan bonken. Twee psychopaten bedanken... mongool!

Murdockyoufool | 06-07-07 | 12:33

@Sikkeneur 06-07-07 @ 12:17
Oké, je hoort gedurende een half uur een volwassen man de longen uit z'n lijf schreeuwen. Waarschijnlijk wat flarden met 'ik heb niets gedaan' en hulp- en jammerkreten er tussendoor Neehee, da's duidelijk, niets aan de hand!

Mogelijke 'veilige' acties: op deuren en ramen bonzen om de daders te laten weten dat ze zijn ontdekt, meerdere buurtbewoners bij elkaar roepen, agenten blijven manen iets te ondernemen.

Murdockyoufool | 06-07-07 | 12:31

@LibertasSimplex 06-07-07 @ 12:25

Werd tijd dat je door had dat ik altíjd een punt heb!
Maar vroegah was die gozer natuurlijk een skatjuh, zoals al die lijpo's... of misschien ook niet, liefde maakt blind, zegt men. En sommige vrouwen houden ervan om in elkaar geslagen te worden!

Kimmeltje | 06-07-07 | 12:31

Oh ja, Hostel. Wordt Hostel 2 nu ook verboden? Of is dat alleen het geval bij Manhunt 2? Waarom?

4LXS | 06-07-07 | 12:30

Lijkt trouwens wel een beetje op de Arnhemse vuilniszakkenmoord. Ook toen werd er iemand langzaam doodgemarteld door twee gekken (speed-verslaafden). De politie betrad het huis nadat de buren hadden geklaagd over geschreeuw. Het slachtoffer ligt bont en blauw geslagen op een bank onder een deken en kan niks zeggen omdat zijn onderkaak is weggeslagen. De moordenaars stellen de agenten gerust, het slachtoffer is zgn. dronken. Agenten bedanken de moordenaars, lopen weg zonder zelfs maar een rapportje op te maken, en de moordenaars slaan vervolgens het slachtoffer helemaal dood, snijden zijn lijk in stukken en dumpen dat in vuilniszakken langs de kant van de weg. Toch fijn he, al die alerte en kordate agenten hier in Nederland..
Ben jaloers op de Amerikanen, daar rekenen ze tenminste voorgoed af met moordenaars, hier lopen ze na 3 jaar weer vrolijk over straat..

Kluk-Kluk Klan | 06-07-07 | 12:29

Kimmeltje 06-07-07 @ 12:20
Nou ja, als ik lange tijd gebukt ging (the horror) onder het juk van de een of andere gewelddadige pedeau, ging ik niet hele foto-hoofdstukken aan hem zitten wijden en dat het zo'n engeltje is.
Maar kan ook ouder zijn idd. Daar heb je dan eigenlijk gewoon een punt

LibertasSimplex | 06-07-07 | 12:25

Daar gaan we weer, de moordenaars roepen iets over kindermisbruik en meteen wordt het slachtoffer afgeserveerd door velen... Misschien zeggen de moordenaars dat wel om hun daad iets minder erg te laten lijken..? Eerst bewijs zien, dan pas geloven... En als het niet waar is (wat ik dus vermoed), dan wordt het slachtoffer in dit geval dus 4 x genaaid: eerst door zijn perverse moordenaars die er op kickten om iemand te martelen, dan door het plotseling opdedoken verhaal dat hij zijn eigen zoontje zou misbruiken (de man kan er zelf niks meer over zeggen), dan door de poltie die buiten een sigaretje staat te roken terwijl hij wordt doodgeslagen en ten vierde de GS reaguurders die hem nu ook nog eens als een pedofiel afschilderen - omdat zijn moordenaars dat zeggen.. Lekkere zaak!

Kluk-Kluk Klan | 06-07-07 | 12:24

Het wordt me met de dag duidelijker dat GeenStijl niet alleen een vermakelijke kermis is maar ook een revolutionaire informatiebron. Niet persé altijd meteen volgens de harde feiten, maar dat is geen enkel medium.

Jullie halen de schermen weg die jaren om de realiteit heen stonden.
Ondanks alle "revolutionairen" die een impact proberen te maken op de samenleving is het resultaat van van jullie werk een regelrechte aardverschuiving.

Ik smeek de goden dat jullie altijd de onbedwingbare kuitenbijters blijven die jullie zijn.

Dank.

Donald Brump | 06-07-07 | 12:23

@LibertasSimplex 06-07-07 @ 12:14

Misschien dr Hyves niet ge-update? :)

Kimmeltje | 06-07-07 | 12:20

Denk dat de meesten wel het erover eens zijn dat niemand iemand anders zou mogen deauden. Die gasten worden dus gewoon terecht opgesloten. Maar net als ik zijn de meesten toch stiekem wel hééél dankbaar dat deze twee gasten ervoor gezorgd hebben dat die pedeau niet meer na zijn 3jaartjes cel en taakstraf voor misbruik weer een kindje kan maken met iemand die je kent en weer hetzelfde doet met zo'n onschuldig prulleke.

Dank jullie wel, Wouter en Jeffrey. Ook al zou ik het zelf nooit durven en willen doen.

Kantoorpauper | 06-07-07 | 12:18

Murdockyoufool 06-07-07 @ 12:10
Dat zou opgaan als je weet wat er aan de hand is en opties ziet om in te grijpen.
Nu weet ik niet of die pliessiemeneren door muren kunnen kijken of dat de gordijnen open stonden en duidelijk te zien wat er binnen aan de gang was.
Voorlopig houd ik het op veel gegil horen, niet weten wat er aan de hand is en eigen veiligheid eerst derhalve.

Sikkeneur | 06-07-07 | 12:17

/debatvoorzitter modus aan/
En tot zover het zelfreinigende vermogen van de anonieme GS-reaguurders: Francisco Van Jolig, kom d'r maar in!
/debatvoorzitter modus uit/

tummes | 06-07-07 | 12:15

Pedomoord? Met zoveel lekker wijven op z'n hyves?? yeah riiggghht.. Dit zaakje stinkt ook nog eens..
Ik heb het voorgevoel dat deze ex, die toevallig een extreem gewelddadige cokegebruiker met enigszins jaloerse trekjes is, na zijn 2,5 jaar TBS er weer vrolijk op los martelt. Met als rechtvaardigiging dat het slachtoffer 'een pedo zou zijn'/zijn katje heeft opgegeten' etc etc..

Hans van Diemen | 06-07-07 | 12:14

Zo te zien aan de Hyves van dat wannabe-voetbalvrouwtje had ze niet zo'n hekel aan hem. Slideshow van hem, met een engeltje erbij getekend, barstensvol foto's dat ze samen *kuch* gezellig naar de kloten zijn etcetera etcetera

LibertasSimplex | 06-07-07 | 12:14

Damagecontrol, meer niet.
Ik geloof er geen barst van.

Jim Beam | 06-07-07 | 12:14

@Sikkeneur 06-07-07 @ 12:04
De wetenschap een mens krijsend te laten sterven terwijl ik kon ingrijpen is voor mij vele malen zwaarder dan het risico op verwondingen. Dus ja, ik zou getracht hebben iets te ondernemen.

Murdockyoufool | 06-07-07 | 12:10

Ik denk dat Magda ook te veel films heeft gekeken!

SjakieV | 06-07-07 | 12:06

@Murdockyoufool 06-07-07 @ 12:03

Amen.

Kimmeltje | 06-07-07 | 12:04

Ben ik, itt veel dappere pc-reaguurders, nou ook een lafaard dat ik niet ingegrepen zou hebben?
Geldt het adagium: "liever blode Jan, dan dode Jan" niet voor de meeste onder ons?
Eigen veiligheid eerst toch, als je (nog) niet weet wat er aan de hand is?

En dan dat verhaal van zijn vrouw. Geen aangifte doen bij de pliessie over haar man's vermeende "kinderspelletjes", geen buren, familie, huisarts en/of leraren die afwijkend gedrag en/of letsel bij het kind constateerden.
Vragen, vragen en nog eens vragen.

Gelukkig is een onderzoek gestart en komt de onderste steen boven.......

Sikkeneur | 06-07-07 | 12:04

Ik wacht even met commentaar tot ik de verklarende tekst van Marth onder ogen heb gekregen. Is hij hier al gesignaleerd?

Duitse helm | 06-07-07 | 12:03

@.KicksAss 06-07-07 @ 11:55
Als de pedo -gesteld dat het slachtoffer inderdaad een pedo was- nu aan Wouter Alagna's kind had gezeten en Wouter had de man een nekschot gegeven, dan zou ik er nog een greintje begrip voor op kunnen brengen. Marteling is echter een heel ander verhaal. Alleen al het beramen van de marteling in Hostelstijl is imho voldoende om je voor eeuwig uit de samenleving te nemen, laat staan het uitvoeren ervan (plus genieten). Wat moeten we met zulke zieken honden? Opruimen.

Murdockyoufool | 06-07-07 | 12:03

@BeertBest 06-07-07 @ 11:58

Het was 10 jaar geleden al genoeg geweest! Tot overmaat van ramp gaat dat generaal pardon ook nog door. Sorry dat is offtopic, maar ook een kwestie van teveel kansen geven aan ontzettend kansloze mensen.

Dat met die bal, was dat in dat kamp Vinkenslag (oid), daar voert die pliesie ook geen reet uit. Bij nader inzien... ze kómen daar niet eens, dus dan ook niet voor een allochtonenbal (of maak ik dat er nou net van?)

Kimmeltje | 06-07-07 | 12:03

Waarschijnlijk zijnn het fanatieke GS-lezers. De eigenrichting0gevoelend die hier af en toe circuleren zijn blijkbaar een echte aansporing voor mensen, ga zo door!

Maaier | 06-07-07 | 12:02

tis een waar gebeuren kimmeltje, triest maar waar.... (half jaartje geleden)
ben ook voor hoge straffen maar ja wij moeten telkens maar weer mensen kansen geven, tis een keer genoeg geweest!

@lifecatcher, de schade was niet van die middag voetballen, maar van maanden zo niet jaren, tuinen en toebehoren vernielen, mensen uitschelden, rotzooi maken etc. etc. je kent het wel. En nu was die vrouw het gewoon zat, politie deed er niets aan!!! maar dan verdorie wel die bal op komen halen......

BeertBest | 06-07-07 | 11:58

OT//
Al Goor komt morgen dus naar NL, hoor ik net op Larry, kan iemand zijn visa even tegenhouden?

LifeCatcher | 06-07-07 | 11:55

@ Murdockyoufool 06-07-07 @ 11:51
Er is wel sprake van verzachtende omstandigheden, pedo's vermoorden heb ik geen probleem mee. Laten we zeggen levenslang?
-
Ja ja, ik krijg nu een hele tirade over me heen over beschaving, rechtspraak en meer van dat soort meuk. BRING IT!

.KicksAss | 06-07-07 | 11:55

Ik zeg, vrijspraak wegens het voor 1x nuttig maken voor de samenleving.
Heren, bravo ! , voor herhaling vatbaar

Stefannn | 06-07-07 | 11:55

BeertBest 06-07-07 @ 11:46
Daarom moet je gelijk de smeris bellen als er een bal over je schutting komt!
De bal geld dan als bewijslast en heb je leverage om toch aan de praat te komen met de ouders.
tssss, de wet is de wet

LifeCatcher | 06-07-07 | 11:52

@BeertBest 06-07-07 @ 11:46

Dat is hopelijk een hypothetisch voorbeeld?
Overigens ben ik voor uberhoge straffen en tbs valt daar niet onder. Tenzij er geen verlof mogelijk is, dan wordt t wat anders natuurlijk.

Kimmeltje | 06-07-07 | 11:52

Zucht. Ja... niettemin verdienen Wouter Alagna en zijn fuckbuddy Jeffrey de doodstraf. Het zou goed zijn om de meest efficiënte en honderd procent recidivevrije straf voor dergelijke delicten opnieuw in te voeren. We spreken hier immers niet over doodslag of een 'kale' moord, maar over een gruwelijke marteling. Een mens die daaraan vrijwillig deelneemt, is het leven niet waard.

Murdockyoufool | 06-07-07 | 11:51

@Kimmeltje, tja das waar maarehm waar het mij om ging was dat als er straffen voor pedo's uitgedeeld worden, wij dat altijd en allemaal te laag vinden....
en idd dat rechtssysteem van ons dat is verschrikkelijk....

voorbeeldje: bij een oud vrouwtje wordt een bal in de tuin geschopt, laat dat nou net de bal zijn van vervelende kutcrimineeltjes (je weet wel). Die kutkinderen bellen bij haar aan, vragen de bal terug en zij zegt heel dapper: laat je ouders de bal maar halen dan kunnen we het gelijk hebben over alle schade die jullie veroorzaakt hebben..... wat gebeurt er denk je.....??? een half uurtje later staat de politie bij dat vrouwtje aan de deur..... ze komen de bal ophalen......

BeertBest | 06-07-07 | 11:46

@rabarbeke "screen scraping" wordt tegenwoordig vaak toegepast. Hyves, Myspace ed vind ik persoonlijk zinloos en doe er niet aan mee.

doskabouter | 06-07-07 | 11:43

Zoveel zal die niet verdiend hebben, weggesaneerd bij een telecombedrijf in r'dam en nu werkzaam bij www.betelecom.nl

Berend Befkont | 06-07-07 | 11:41

Het is waar dat in veel landen de poltie wel direct was opgetreden, maar ja, de keerzijde is daar wel dat juist de Wouters en Jeffreys van de maatschappij daar politie agent zijn (Clockwork Orange!)

Telegraafhoerrr | 06-07-07 | 11:38

@BeertBest 06-07-07 @ 11:34

Klopt, maar je kent het geweldige rechtssysteem in Nederland toch? Er huppelen grofweg meer tbs'ers, onbedoeld, vrij rond dan dat ze opgesloten zitten.

Kimmeltje | 06-07-07 | 11:38

Als het verhaal zoals het hier staat waar is: zeg kabinet Grijs I doe eens een wets-voorstelletje doorduwen! Alle TBS-ers vrijlaten met extragratis pedofielen adressenlijst, probleem opgelost. Daarna alle TBS-ers weer terug de kliniek in.

.KicksAss | 06-07-07 | 11:37

@Kimmeltje 06-07-07 @ 11:26

das niet te hopen

BeertBest | 06-07-07 | 11:34

IkzoekGod.nl
God heeft je lief en heeft een plan met je leven.

snoeff | 06-07-07 | 11:34

Wat veel mensen niet weten is dat alle hyves informatie eenvoudig is te mappen naar een database en de AIVD zo een landkaart heeft van allerlei mensen en hun relaties. Linkedin is net zo'n ellende evenals Gmail, MSN, Plaxo etc. Bij gmail wordt er ook nog correspondentie vastgehouden.

Privacy? Welnee, met je privacy is het over een jaar of twee formeel al afgelopen.

Rabarberke | 06-07-07 | 11:32

Joost Maghetweten 06-07-07 @ 11:27
Ja,met in de hoofdrol"Bubba"als boor!

dodgepowert | 06-07-07 | 11:30

Joost Maghetweten 06-07-07 @ 11:27

jahhaaha, en dan rijke lui die flink dokken om te komen martellen daar, waar heb ik dit eerder gezien?....

LifeCatcher | 06-07-07 | 11:29

Rabarberke 06-07-07 @ 11:05 Dat is waar. Als ik het mag geloven dan heeft de meerderheid van de NL bevolking geen vertrouwen meer in de Politie. Het vreemde is dat diezelfde Politie telkens weer komt met briljante cijfers, gepresenteerd door zo'n wereldvreemde ouwe bok volgehangen met medailles en strepen. De politiek neemt dat vervolgens voor waar aan. Probleem? welk probleem!. De politiek is al tijden niet meer kritisch en lijkt het toneelspelletje mee te spelen. Maar is er een politicus die kritische vragen stelt dan wordt hij of zij weer in een hoek getrapt. Nee, er is van alles fout in Nederland en ik begin steeds minder fan te worden van de "democratie" zoals wij die nu kennen.

doskabouter | 06-07-07 | 11:29

@Metaalenzo 06-07-07 @ 10:36 & et voil?,

Misschien een leuk alternatief om eens te kijken of er nog ergens een boorplatform is dat niet meer wordt gebruikt alla Brent Spar destijds?

Joost Maghetweten | 06-07-07 | 11:27

-weggejorist-

King_Ali | 06-07-07 | 11:27

Ooooh maar dat veranderd de zaak! 1 pedo dood, 2 psycho's hopelijk levenslang. Een win win situatie dacht ik zo.
Maar denk niet dat die twwe politie figuren wisten dat het hier een pedo betrof dus dat zijn nogsteeds mietjes

Hobbykip | 06-07-07 | 11:27

@BeertBest 06-07-07 @ 11:14

Ja en dan ontsnappen ze en gaan gezellig verder met het doodmartelen van wie dan ook.

Kimmeltje | 06-07-07 | 11:26

Onze grote vriend Jeffrey van Schie zal binnenkort gewoon weer vrij rondlopen. Hij heeft zijn hele leven lang al mensen mishandelt, en zodra hij vrij is gaatie gewoon weer door.

pppppppp | 06-07-07 | 11:26

Hedendaagse pliesie:http://gregoriusnekschot.nl/blog/index.php?title=vuurtje&more=1&c=1&tb=1&pb=1

dodgepowert | 06-07-07 | 11:24

Zo lekkere overzichtelijke zin die een na laatste:)

foppe | 06-07-07 | 11:24

Eerst maar eens dit verhaal bewijzen.. Kan ook een lekkere smoes zijn natuurlijk om je eigen aandeel in te dekken. Op zijn minst twijfelachtig. Maar als het wel zo zou zijn, dan nog klopt het niet (helemaal). Die Wouter had het plan opgemaakt naar aanleiding van die horrorfilm (als je de krant dus gelooft) dus had hij het waarschijnlijk ook wel zonder die reden gedaan. En dan nog, de politie had die voorkennis niet. Tenminste, die muts was dan (volgens de krant) wel naar de politie gestapt, maar die doen er anders altijd 500 jaar over om in actie te komen. Dus de kans dat die agenten die voor de deur stonden te rukken ipv op te treden op de hoogte waren dat de gemartelde jongen (die overigens niet eens in dat huis woonde) die pedo was is nihil. Blijven mededaders in mijn ogen

foppe | 06-07-07 | 11:23

Aha, een pedomoord. Ik zou zeggen: we moeten ergends beginnen

Schapenmelker | 06-07-07 | 11:22

wat is nu het resultaat... er worden geen zieke films meer geproduceert en wat titsme zegt... alleen jammer dat dit soort zieke mensen bestaan.

Rest In Privacy | 06-07-07 | 11:21

@Varreke 06-07-07 @ 10:23

Volgens mij hebben zij juist een lagere pijngrens... ze worden ook veel vaker 'wakker' als ze onder narcose zijn.

Kimmeltje | 06-07-07 | 11:21

puur resultaatgericht kijkend is het alleen maar goed nieuws idd: die 2 gaan fijn zitten en daarna therapie volgen voor een hele lange tijd in een tbs kliniek, en het 5 jarige jongetje wordt niet meer misbruikt. Goed werk politie!

titsme | 06-07-07 | 11:20

Ik zet ook altijd foto's van degene die mijn kind misbruikt op mijn hyve .

Teen | 06-07-07 | 11:19

Die Bjorn heeft inderdaad straf verdiend. Naar mijn mening was levenslang tbs beter geweest.

BY | 06-07-07 | 11:19

Ja, dan moet je ook maar"don't try this at home"bij de aftiteling vermelden!

dodgepowert | 06-07-07 | 11:18

Gadverdamme en gadverdamme.

De StoorZenDer | 06-07-07 | 11:17

Het was vroeger voor mij al erg moeilijk om niet op de gemmidelde politie agent in dit land neer te kijken, en ook maar een kruimeltje respect voor ze op te brengen. Dat punt ben ik hiermee dan ook echt voorbij. Op dit moment kan ik me het gewoon niet onthouden om meteen in de lach te schieten als ik zo'n incompetente klootmongool in een blauw apenpak voorbij zie lopen.

Doctor Who | 06-07-07 | 11:17

"het motto 'Alles zullen we eerlijk delen' vroeg hij zijn vrouwtje Marian gezellig mee te doen! Die stapte naar de pliesie, maar niet voordat ze Wouter en Jeffrey van haar zieke echtgenoot op de hoogte bracht"
-

Hieruit lijd ik toch af dat het misschien wel waar is, en dat ze het niet achteraf heeft verzonnen.
De smeris was op de hoogte van de beschuldiging, miss hadden ze ook al wel zijn IP gecheckt en hadden ze uiteindelijk geen zin een man bij te staan die het leven van zijn kleine kind totaal kapot heeft gemaakt.
-
Als dit allemaal waar is, dankje god!, zo af en toe gun je de wrede mens een zelfopruimend vermogen waar ik blij van word.
-
Wat is dat geouwehoer met kinderen toch ook?
Waar komt dat door?
Het is geen natuurlijke drang mag je hopen, ergens zit een BUG in het lamme systeem dat mensen volwassen zou moeten maken en zin zou moeten geven in volwassen sex.
Word het niet eindelijk tijd dat dit een grootscheepse aanval op die BUG afroept?
Ok, pedofileerisme is coo, maar liever geen pedoos in de eerste plaats, moet maar eens over zijn.

LifeCatcher | 06-07-07 | 11:17

en zo heeft Joop Atsma weer een aanleiding om op te roepen tot een reclameboycot rond duivelse films.

twents neuqkevertje | 06-07-07 | 11:17

Moooooooooooooi, wie weet heeft de Wout dit met opzet gedaan. In dit geval is eigen rechterje spelen zeer gerechtvaart. Vuile smerige kinderneukers, laat dit een lesje voor jullie zijn!

Neo Hawk | 06-07-07 | 11:16

Sommige mensen stonden erbij en keken er naar.
Sommige mensen lezen het en juigen erbij...

da wizard | 06-07-07 | 11:16

violence breeds violence

Patrick Zweedsey | 06-07-07 | 11:16

@Rabarberke, digger, et all
Je zou eraan toe kunnen voegen dat die martelmoordenaars... erwww... palliatieve zorgverleners, Wouter en Jeffrey natuurlijk zullen claimen dat ze dat verhaal van die vriendin geloofd hebben, het de schuld is van de Hostel 2 video, de coke, de maatschappij, etc.
Alles om uit een long-stay afdeling op het Pieter Baan centrum te blijven.
Nog eventjes en ze zullen zich beroepen op emotionele stress omdat er 2 agenten een half uur lang door het raam meekeken of ze wel goed genoeg martelden
Vroegâh zeiden we nog wel eens 'only in America...', tsja, dat was vroegâh

fweddy | 06-07-07 | 11:15

Mijn advies is: deactiveer je hyves profiel zo snel mogelijk.

Rabarberke | 06-07-07 | 11:15

moet ff zeggen, er wordt altijd gezegd dat mensen strengere straffen moeten krijgen, nu valt heel nederland er over dat iemand is dood gemarteld, das idd heel erg, maar als het daadwerkelijk n pedofiel is..... wat dan nog?

en die gasten die het gedaan hebben zijn in mijn ogen niet helemaal 100, dus ook maar ff lang vastzetten, tbsje er tegen aan....

BeertBest | 06-07-07 | 11:14

@eagle -> hans anders

Tubifiks | 06-07-07 | 11:11

@Eeagle_Eye

Ik mag hopen dat je dat niet meent zeg, ik schop 'mn dwergkonijn er nog vanaf.

Daikan | 06-07-07 | 11:08

Het uberhaupt hebben van een hyves profiel is oliedom.

Rabarberke | 06-07-07 | 11:08

Ja, als ik iemand doodmartel zou ik ook zeggen dat het het een pedo was...
Misschien een waanzinnnige die hoopt op 'verzachtende omstandigheden'?

kaplar | 06-07-07 | 11:07

Die marian is wel een lekker poppetje... :P

Eagle_Eye | 06-07-07 | 11:07

@Jamy Raddish mensen die waarde hechten aan zogenaamde 'vrienden' op hyves, die zijn ook ziek.

..zapper | 06-07-07 | 11:06

@doskabouter

De vraag is welke politicus trekt zijn conclusies. In een normale democratie zou de verantwoordelijke minister de eer aan zichzelf gehouden hebben en opgestapt zijn.

Maar in een land waarin zonder enige hinder van kennis en kwaliteit hogerop kunt komen door aars te likken, moet je ook niet verwachten dat ministers karakter hebben om op te krassen.

Tenzij ze natuurlijk een vet baantje aangeboden krijgen in het bedrijfsleven, zoals die parvenu van een Hoogervoorst, die in feite nooit echt iets gekund heeft, maar de juiste vriendjes wist te paaien.

Rabarberke | 06-07-07 | 11:05

Dat je iemand doodschopt die zich aan je kind vergrijpt kan ik zondermeer begrijpen want met dat laffe rechtsysteem in Nederland krijgen dat soort heerschappen altijd weer ruim de kans om toe te slaan. Maar die 2 laffe ambtenaren met de platte pet, die staan te 'wachten op 'instructies' als er hoorbaar iemand van het leven beroofd wordt *die* moet je aanpakken!

bidlip | 06-07-07 | 11:05

Die Magda heeft 16 vrienden op Hyves. Das iig ziekelijk weinig

Jamy Raddish | 06-07-07 | 11:05

-weggejorist-

King_Ali | 06-07-07 | 11:02

Ik denk dat Marian D heeft gejokt.

Dr. Faustus | 06-07-07 | 11:00

Rabarberke 06-07-07 @ 10:43
Mooi gesproken en ik ben het helemaal met je eens.

Tegeltje: ** Geen helser furie dan een afgewezen vrouw **

LuftBalloon | 06-07-07 | 10:59

@Rabarberke 10.43

Hou toch op! Hoe tragisch die Jue aan zijn eind gekomen, en of hij nou al dan niet met zijn tengels aan zijn kind heeft gezeten, het was gewoon een stuk gajes, anders ga je niet met het soort mafkezen als Wouter en Jeffrey om. Sucsesvol....., laat me niet lachen....

brutus68 | 06-07-07 | 10:57

@ledwatcherT 10:31u,
Je doet daar niets tegen, het is de verloedering van de maatschappij en het onderwijs. Helaas een kwestie van Jammer!

fuckje | 06-07-07 | 10:57

Als het waar is mag hij van mij dood. Maar dat verandert niets aan het feit dat de politie de burgers niet meer beschermt. Ik lees op de Telegraaf dat 15 minuten aanrijtijd normaal wordt gevonden. Een dringende (prio-1) melding waar men een kwartier moet wachten is echt belachelijk. Kunnen ze net zo goed direct de TR en een lijkwagen sturen. De politie moet zijn prioriteiten ernstig bijstellen. Welke politicus doet er wat aan?

doskabouter | 06-07-07 | 10:56

Inderdaad Rabarberke,

Het is de ex die beweerd dat Bjorn Jue zijn kind heeft misbruikt. Lekker betrouwbaar die bron. Hoe vaak wordt er geen valse aangifte gedaan van misbruik of verkrachting. Als man ben je dan bij voorbaad de sjaak. Daar komt bij dat Bjorn zich nu niet kan verdedigen. Ik ken genoeg jongens van wie de gefrustreerde ex van alles ging rondbazuinen. Achteraf bleek er niets van te kloppen, maar deed ze het gewoon om haar ex te pakken.
En bij de weg. Die agenten blijven laffe parkeerwachten. Toen zij aan de deur stonden wist niemand nog wat de toedracht was. Ze hadden dus gewoon keihard in moeten grijpen.

digger | 06-07-07 | 10:56

Ach, kijk dus eigenlijk alweer mensen die knapten door het falende overheidsbeleid. Tja, dat krijg je als je pedo's een werkstrafje geeft van 150 uur, of eigenlijk, de meeste zaken halen de rechtszaal niet eens doordat ze door medepedofiele OM mensjes onontvankelijk worden verklaard. En dan zijn er burgers waarbij iets 'knapt' en ze het recht in eigen hand nemen, iets wat die twee pliesies waarschijnlijk ook wisten. Tja als alles faalt krijg je een grote tikkende tijdbom van een samenleving... Maar dat heb ik tot nog toe iedere dag al gezegd deze week.

..zapper | 06-07-07 | 10:56

@sjaakdeslinksesul 06-07-07 @ 10:33
Hahaha ,ja die van mij zegt dat het mijn schuld is dat zij voorlopig niet meer ongesteld wordt. Schuld, verdienste... raadsels raadsels....

gigi gorgonzola | 06-07-07 | 10:56

Het hele verhaal kan net zo goed verzonnen zijn door de hele kliek om zodoende verzachtende omstandigheden te creeren voor als er iemand gepakt werd. Feit blijft dat, als Marian naar de plisie is gegaan om te zeggen dat Bjorn zijn zoontje anaal visiteerde, Bjorn nog vrij rond liep. Waarom??

Eagle_Eye | 06-07-07 | 10:55

Moet Marianne Thieme geen kamervragen gaan stellen?
Er is kennelijk een beest doodgemarteld...

Patrick Bateman | 06-07-07 | 10:52

Het kan best zijn dat Jue aan zijn zoontje zat, maar dat hoor ik dan graag uit betrouwbare bron en niet van zijn EX vriendin of uit de Televaag en al helemaal niet van Brusselmans die denkt dat hoor en wederhoor het geluid van een rinkelend whiskyglas is<<Dit

En pedo of niet, doodmartelen hoort niet. We leven in een rechtsstaat en hoe ontevreden ik ook ben over onze huidige blauwe dienders. Als we allemaal mensen eigenhandig afmaken/mishandelen als straf leven we in complete chaos.

WyattEarp | 06-07-07 | 10:51

@Rabarkerke, Lekker geslapen vannacht meissie?

Lekker Belangrijk© | 06-07-07 | 10:50

-weggejorist-

hans98 | 06-07-07 | 10:50

-weggejorist-

hans98 | 06-07-07 | 10:49

"Warning! Don't do this at home"

Lekker Belangrijk© | 06-07-07 | 10:44

@brusselmans

Jij moet echt een andere hobby zoeken. Wat er in de televaag staat is dat Marian D. gezegd heeft dat Jue zijn zoontje sexueel mishandelde. Maar dat staat geenszins vast.

Vervolgens maak jij er een voldongen feit van.

Je zou soms terugverlangen naar Lucasdelinkselul als je deze shit leest.

@eiroel, plukkemkaal

Het kan best zijn dat Jue aan zijn zoontje zat, maar dat hoor ik dan graag uit betrouwbare bron en niet van zijn EX vriendin of uit de Televaag en al helemaal niet van Brusselmans die denkt dat hoor en wederhoor het geluid van een rinkelend whiskyglas is. De bijval die de heren hier ook uit onbekende hoek krijgen bevalt me evenmin. Zou de cokesnuivende incrowd van Alagna's vertrouwelingen op GS zijn neergestreken?

Die Jue zag er goed uit, had geld en kennelijk ook succes en dat zinde die rooie borderliner gewoon niet. Geinspireerd door een zieke film en goedkope coke is ie dan helemaal uit zijn dak gegaaan.

En een stelletje imbecielen zoals jullie juicht dat toe.

Rabarberke | 06-07-07 | 10:43

@zum kotzen: inderdaad. dat is in ieder geval wat vast staat en waar het uiteindelijk om gaat. de rest is toch subjectief gekleurd door alle omstanders en misinformatie.

Wat me eigenlijk nog wel verbaasd is dat de aangetrokken bewoners van de rest van de straat niet ingreep en de politie overmeesterde om zelf wat te doen.

Metaalenzo | 06-07-07 | 10:43

Als hij werkelijk pedo was is dit natuurlijk wel een supergave straf!!!
Hoe is tie eigenlijk gemarteld? Enige details??

Masturwasbeer | 06-07-07 | 10:43

@Gripzz

Ik kan niet weten of het ook daadwerkelijk waar is. Hoewel het GS artikel suggereert dat het misbruik ook daadwerkelijk plaatsgehad heeft, leert iets grondiger research dat het vooralsnog gaat om de verdenking van.
Maar *als* het zo is, kan ik er niet om rouwen. Dat jongetje mag de rest van zijn leven, ook als hij geen jongetje meer is, door een psychische hel gaan. Een oog om oog zal de hele wereld vast wel blind maken, maar gerechtigheid is ook een ding. Het spijt me, ik kan er niet wakker van liggen *als* het misbruik ook echt heeft plaatsgehad.

Daikan | 06-07-07 | 10:42

sjaakdeslinksesul 06-07-07 @ 10:33

Magda is goed in het aandikken van wat haar ex Wouter zou hebben gezegd. In een interview in Revu zou Wouter hebben gezegd: " ik kan me de kick van de dader wel voorstellen".
In de Televaag zegt zij hierover: Wouter kickte op de beelden van mensen die beestachtig worden afgeslacht. 'Die macht en totale controle over een slachtoffer wil ik ook meemaken,'

Ik ben benieuwd wat Wouter in een volgend interview zou hebben gezegd.

El Cacho | 06-07-07 | 10:42

Die geruchten waren toch niet waar? Hoe dan ook, het mag niet. Maar hoe zit het nou met die helden van de pliesie?

Days-Of-Wild | 06-07-07 | 10:42

LOL@sjaak

ed.. | 06-07-07 | 10:41

@024.. inderdaad kudtweer (even off topic). Wordt het nu mooi weer na de gesubsidieerde zonnedans van Live Aid ofzo morgen? Of blijven we dit kudtklimaat houden?

Heikneutertje | 06-07-07 | 10:41

Eens met sjaakdeslinksesul 06-07-07 @ 10:33

D'r wordt wel meer geroepen en dat komt dan meteen paginagroot in de Televaag. Of kijk eens naar EénVandaag, waar de arme Musselkanaalse halfbloed huilie huilie mocht doen.

Het enige dat vaststaat, is dat een man langzaam doodgemarteld is door 2 psychopaten terwijl de pliesie rustig toehoorde en omstanders op afstand hield.

zum kotzen | 06-07-07 | 10:41

Ho... stop! Ben ik nu gek geworden of heeft Brusselmans een te rijke fantasie. Ik geloof mijn ogen niet als ik lees over geweldsplegers, martelaars/gemartelden, drugsverslaafden, wiettelers, scharrelaars, snollen enz. Al deze bewonderenswaardige capaciteiten zijn ook nog eens gebundeld in slechts vier personen. Dit kan toch in het echt niet waar zijn ?

Zelfs in een B-film met gebrekkig scenario kan je zoveel crap niet bij elkaar verzinnen. Soms overvalt me zo'n filosofisch gevoel en vraag ik me af hoe het eigenlijk zo ver heeft kunnen komen in deze wereld. Ben nooit voor/tegen de doodstraf geweest, maar mijn mening neigt nu wel een zekere kant op. /*doet touw pakken en begint vast te knopen */

NLCircle | 06-07-07 | 10:40

jezus, dan liever een mongool met een paal in de tuin dan dit zooitje drietrapstokkies... gerechtigheid dat de twee nu lange tijd wasknijpers mogen knopen maar vind nog steeds dat de pliesjes hadden moeten ingrijpen...

ed.. | 06-07-07 | 10:40

@Kees Maf 06-07-07 @ 10:16
Hmmm... een vermeende pedo die een straf heeft gekregen die vele 'reaguurders' een pedo toewensen. Kijk maar in de comments bij pedo-topics. Wat vinden jullie hier nú van? Deze vraag is uiteraard bedoeld voor lui die direct 'neqschot', 'castreren' of 'langzaam deaud martelen' roepen als er iemand van pedofilie wordt verdaht.
---
Denk je niet dat dat spreek-/schrijftaal is?
Ik denk dat de meeste dit niet menen. Zijn meer een uiting/expressie van gevoel.
bv. als ik "val dood" zeg tegen iemand, dan verwacht ik niet dat diegene echt dood valt.

Gripzz | 06-07-07 | 10:39

Coke. Maakt meer kapot dan je lief is!

Willianus Wortelus | 06-07-07 | 10:38

et voil? : eiland volstaat volgens mij al genoeg. bij eb komen ze niet door het slik heen, bij vloed verzuipen ze halverwege. We moeten alleen dan even aanpappen met sjors dobbel-joe boesj voor een aangepaste versie van het raketschild ;)

Metaalenzo | 06-07-07 | 10:36

-weggejorist-

Jan58_WindowsXP | 06-07-07 | 10:36

Pedo-verhaaltje komt erg gelegen voor de politie.

TooneyLunes | 06-07-07 | 10:35

just-be1.hyves.nl/

Toch heeft ie verdomd veel lekkere wijven in z'n hyves.

Daikan | 06-07-07 | 10:35

Meer blauw op straat dus.

Prima gehandeld van de pliesie.
Je kan er veel over zeggen, maar weer een kind wat zijn vader kwijt is geraakt. Al moet ik zeggen dat je dit echt geen vader kan noemen.

En nu Noten op de stoel en martelen svp!

Iambtenaar | 06-07-07 | 10:35

Je weet niet hoe betrouwbaar dat verhaal van Magda is, volgens mijn ex was ik verantwoordelijk voor aids, het broeikaseffect en de oorlog in Irak.

sjaakdeslinksesul | 06-07-07 | 10:33

Hoe dan ook, lekker zooitje schorum bij elkaar...., om maar te zwijgen wat die 2 apen ons nog gaan kosten de komende decennia....

brutus68 | 06-07-07 | 10:33

Aangenomen dat dit misbruikverhaal waar is (en dan mag hij van mij branden in de hel), dan nog hadden de agenten moeten ingrijpen, want daar worden ze vorstelijk voor betaald. De lafbekken.

shock'nblog | 06-07-07 | 10:33

@varreke

D'r zal vast een aangifte bij de politie liggen... of niet.

Rabarberke | 06-07-07 | 10:32

Een pedo? Dan is het goed. Ik hoop voor de twee lekenrechters Wouter en Jeffrey dat ze snel uitbetaald worden. En voor de agenten dat ze snel promotie krijgen. Ze hebben allemaal de samenleving een dienst bewezen en dat martelen doe je tenslotte niet voor de lol.

Mr. Plukhem Kael | 06-07-07 | 10:32

lekker voor m. Had ie zijn zoontje maar niet moeten pakken. Beter dood dan dat ie de belastingbetaler geld kost voor het half jaar cel dat ie had gekregen..

Eyerule666 | 06-07-07 | 10:31

@Metaalenzo 06-07-07 @ 10:25
Liever een kooi in de wadden plaatsen.
Zet de martelaars er met eb in en laat de meeuwen na vloed de restjes maar opruimen.
Zo'n eiland bewaken kost nl. teveel belastinggeld denk ik zo.

et voil? | 06-07-07 | 10:31

Lijkt er op dat 1 sicko voorgoed en 2 sicko's voor heel lange tijd van de straat zijn.

Zwadderneel | 06-07-07 | 10:31

Leuke jongens. Gezellige sfeer

Ali Fal Salarm | 06-07-07 | 10:31

@ikkes! 06-07-07 @ 10:26
Zo maf ben ik niet! Ik zeg pedo's bestraffen binnen het rechssysteem, maar graag wel VEEL ZWAARDER dan tot nu toe gebruikelijk is! Da's een ander probleem dus, lijkt me een beetje OT, maar absoluut belangrijk.

Kees Maf | 06-07-07 | 10:31

Waren er vroegah nog wel eens opmerkelijke schrijfsels en nadenkertjes te lezen (Koerbagh, Superjan en Fuckje - hoewel allen waarschijnlijk werkzaam ten burele - zijn een paar namen die me te binnen schieten), nu zijn de meeste comments zo langzamerhand even voorspelbaar (en daarmee even oninteressant) als de reacties op het gemiddelde Fok of Televaag bericht. GeenStijl is een beetje verworden tot de jongerenafdeling van de Televaag misschien...

ledwatcher | 06-07-07 | 10:31

Van dat pedoverhaal geloof ik geen woord. Voor de rest is ieder woord er één te veel.

John McClane | 06-07-07 | 10:31

Life at the bottom. Huiveringwekkend om te zien hoe de heffe des volks sinds de ontkerkelijking langzaamaan volledig de weg aan het kwijtraken is. Met dank aan het gesubsidieerde geitenwollensokkenleger dat weigert morele oordelen te vellen, maar jarenlang voor elk ontspoord gedrag een pseudo-wetenschappelijke/sosjoloogiese verklaring heeft geknutseld, en zelfs de grootste psychopaten het idee hebben gegeven dat ze niet en nooit verantwoordelijk zijn voor hun daden.

Lagonda | 06-07-07 | 10:30

... tja. Zo zie je maar weer: vuil trekt vuil aan. Wat een waanzin toch in dit land.

Comrade | 06-07-07 | 10:30

@ Metaalenzo 06-07-07 @ 10:25:
Tijd voor kamervragen door Femke H. of Jan M., zulke uitspraken mogen niet getolereerd worden. Mensen die martelen of kinderen misbruiken, daar moet je gewoon mee praten en die moet je gewoon nóg een kans geven.... Jullie snappen het ook nooit....

Kraai | 06-07-07 | 10:30

Wat een zieke fuckers. De pedo en de moordenaars.

whatisup? | 06-07-07 | 10:29

Gen Stijl begint veel weg te krijgen van de Moral Majority. Met heksenjacht en al. Is dat bewezen dan, dat die Bjorn pedo was?

Paulussie | 06-07-07 | 10:29

nounou brusselmans, jou had ik toch hoger ingeschat.... jammer, beetje klakkeloos de teringraaf nawouwelen bahbah.

*gaat gedesilusioneerd een mogelijke (vul in naar keuze) doodmartelen*

Tubifiks | 06-07-07 | 10:29

Mooiso weg met die pedeau zal de politie gedacht hebben...

SteefieRdam | 06-07-07 | 10:29

Áls het waar is, dan vind ik de martelmoord opeens gerechtvaardigd. Desalniettemin nog steeds die wouter opsluiten, straks word je doodgemartelmoord omdat je verkeerd naar 'm keek...

Mister Crabs | 06-07-07 | 10:28

@Bouwfraudeur 06-07-07 @ 10:23
Doe ik, thanks! Maar er valt weinig te lachen om deze zaak. Alhoewel Teen 06-07-07 @ 10:20 er dan toch altijd wel weer een leuke draai aan weet te geven!

Kees Maf | 06-07-07 | 10:28

@Kees Maf: Je doet je nickname eer aan! Weleens gelezen wat een belachelijk lage straffen Pedo's krijgen?!

Als die Bjorn écht een Pedo is/was heeft ie elke klap/trap dubbel en dwars verdiend!

ikkes! | 06-07-07 | 10:26

dat het een peodfiel figuur betrof maakt het niet minder ziek van de marteling. grenzeloos zieke figuren, waarom is nederland nou zo'n soft kloteland??? ik bied schiermonnikoog aan als TBS eiland in de trant van 'Escape from Los Angeles' : alle gevangenen daar dumpen en laat ze het maar uitzoeken.

Metaalenzo | 06-07-07 | 10:25

Er wordt nu gewoon gezocht naar een motief voor de moord. Ik geloof er niks van dat die Bjorn met z'n tengels aan z'n kind heeft gezeten. Ik denk eerder dat die Marian een smerige leugenaar is.

Ze zeggen dat mensen met rood haar een hogere pijngrens hebben. Probeer het uit op die wouter-het-kan-altijd-stouter.

Varreke | 06-07-07 | 10:23

Volgens Cees den Bakker van de Raad voor Hoofdcommissarissen zijn er geen richtlijnen voor veiligheidsafwegingen en de snelheid bij het inzetten van versterking, aldus hemzelf in de Tegelraaf. Misschien kan iemand den Bakker met een wapenstok in zijn hol naaien totdat hij het uitgilt zodat we kunnen zien hoe snel die richtlijnen er wel komen? Er zijn godverdomme wel prestatiecontracten voor het uitdelen van verkeersboetes maar geen richtlijnen om iemand te helpen in nood?????

Rabarberke | 06-07-07 | 10:23

@Kees Maf 06-07-07 @ 10:16
Probeer wat meer te lachen.....

Bouwfraudeur | 06-07-07 | 10:23

Ok ... kan het dan nu eindelijk mooi weer worden.... Godvergeten kutland met kut regen.

024 | 06-07-07 | 10:23

Conspiracy: De politie wist dat die vent pedo was en wachtte geduldig de nekslag af!

Annonico | 06-07-07 | 10:21

Mijn dag is helemaal goed!

Bouwfraudeur | 06-07-07 | 10:21

Volgens mij is dit verhaal verzonnen. Als er mensen worden uitgenodigd voor een verkrachting had ik er wel vanaf geweten.

Teen | 06-07-07 | 10:20

Draak zegt:

Pedo of niet martelen mag niet, maar soms is het wel verleidelijk...

draak | 06-07-07 | 10:20

Dit werpt een iets ander licht op de zaak. Maar als je al zo'n pedo uit de weg wil ruimen, beheers je dan en wordt géén beest; geef de pedo gewoon een genadevol pijnloos nekschot. Hoe gaat het trouwens nu met het kleine ventje?

Erik B. | 06-07-07 | 10:19

als je rood haar hebt moet je je wel zo gedragen....
die kunnen niet anders...

Oh_Zo | 06-07-07 | 10:18

lekker betrouwbare bron die vriendin. En GeenStijl doet weer alsof alles al bewezen is. Zat de wereld maar zo zwart wit in elkaar.

Black Francis | 06-07-07 | 10:16

Hmm volgens mij is die hele buurt ziek

doe eens wat daisy cutters gooien op die wijk

uchman | 06-07-07 | 10:16

Hmmm... een vermeende pedo die een straf heeft gekregen die vele 'reaguurders' een pedo toewensen. Kijk maar in de comments bij pedo-topics. Wat vinden jullie hier nú van? Deze vraag is uiteraard bedoeld voor lui die direct 'neqschot', 'castreren' of 'langzaam deaud martelen' roepen als er iemand van pedofilie wordt verdaht.

Begrijp me niet verkeerd, kinderverkrachters hard aanpakken en (levens)lang straffen: uitstekend. Maar wel binnen het rechtssysteeem graag. Degenen die de marteling op hun geweten hebben, mogen wat mij betreft ook voor het leven achter de tralies.

Kees Maf | 06-07-07 | 10:16

Hm, je zou bijna gaan denken dat die agenten wisten hoe de vork in zijn rug - eh.. in de steel zat. Dan zou ik namelijk ook nog wel eerst effe een sjekkie hebben gedraaid voor ik de deur intrapte.

Neon | 06-07-07 | 10:16

Fijn clubje met elkaar....

Spiffy | 06-07-07 | 10:15

okay, maar dat maakt de zaak anders. Netjes gedaan, pliesie!

Reflector | 06-07-07 | 10:15

Dus eigenlijk lost het probleem zichzelf uiteindelijk op? De pedo is dood, de cokesnuiverT en zijn maatje gaan zeepjes rapen, en de pliesie wordt weer eens lekker voor paal gezet.. Alleen een beetje jammer dat er een 5-jarige kleuter voor nodig was, dat dan weer wel...

padjakker deluxe | 06-07-07 | 10:14

alleen niet bukken met Noten naast je...

pisbeaug | 06-07-07 | 10:14

Volgens mij staat in bepaalde kringen iedereen stijf van de coke. In combinatie met een niet al te goed werkend stel hersens kan het niet lang duren of er gaat een hoop mis.

Rabarberke | 06-07-07 | 10:14

pedomoord? ooow dan is het gewoon goed.

zweetzak | 06-07-07 | 10:14

Die Bjorn mag nog van geluk spreken dat Wouter de gayfilm "Lord of the cockring" niet heeft gezien, dan was hij nog veel beroerder aan z'n einde gekomen...

Kraai | 06-07-07 | 10:13

't klinkt een beetje als een Indianenverhaal.....

sprookjesprinssletje | 06-07-07 | 10:13

Begin van de plisiestaat. GS kan, volgens mij, tevreden zijn met deze ontwikkeling.

linksisooknietalles | 06-07-07 | 10:13

willicht dat iemand Karl Noten nu ook uitnodigt voor een uit de hand lopende filmopname

LvD | 06-07-07 | 10:13

Ooh, hij heeft rood haar. Dat verklaart een hoop.

Teen | 06-07-07 | 10:13

Dat zijn dus wat men noemt "verzachtende omstandigheden". Dat wordt dus een alternatieve straf: 150 uur schoffelen met Karl Noten.

Dr Mastermind | 06-07-07 | 10:13

Ah mooi! Dan gaat mijn mening over die agenten om naar: Goed werk heren!

Alcoholic | 06-07-07 | 10:13

Maar is het ook wel echt zo, of wordt dat nu maar gezegd als verzachtende omstandigheid?

Horror Skopie | 06-07-07 | 10:12

Ieder zijn ding zou ik zeggen !!!

BralV | 06-07-07 | 10:12

Die foto is eng.

Hodja | 06-07-07 | 10:10

ook een oplossing...

boneless | 06-07-07 | 10:09

alle drie ziek

Heerlijk_gaby | 06-07-07 | 10:09

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland