
Heibel bij Buitenhof. Het deftige salonlinkse zondagse babbelprogramma heeft columnist Joshua Livestro met onmiddellijke ingang KALTGESTELLT. Oom Jos paste niet in het propagandamodel van de Neger Programma Stichting(NPS). Livestro volgde eerder dit jaar 'unaniem' Ronald Plasterk (PvdA) op, maar dit blijkt dus grote weerzin hebben opgeroepen bij de 466 medewerkers van Buitenhof. Livestro klapt vandaag eens fijn uit de school over de censuur-praktijken van de NPS in zijn
Televaag-column (rechtsom roteren).
"Het Journaal, Nova: het zijn in feite veredelde Melkertbaan-projecten voor kansarme linkse journalisten."
Jaja, heerlijk leesvoer. Maar de grootste sukkel in deze kwestie is nu eens niet de NPS, maar Livestro zelf. Tot drie keer toe jezelf laten censureren door de taxpoet-patientjes van Buitenhof en daar pas achteraf over zeiken. Wat ben je dan? Een lul met vingers...
Instant Update Hier alle ingesproken beeldcolumns van Livestro.
Reaguursels
InloggenHelaas voor jou SIKKENEUR (hoe wel jij dat wellicht graag anders zou willen zien) moet ik je teleurstellen.
Ik voel me juist als blanke Nederlander heel aangenaam en prettig in dit overvolle / kleine, maar desondanks hoogbeschaafde en mooie Nederland...........!
Dus reden tot ongelukkig voelen heb ik momenteel allerminst, jij wellicht door mijn aanwezigheid wel degelijk, tot mijn grote vermaak.......!
Dus ongelukkig voelen doe ik mij de laatste weken / maanden niet meer.
In tegendeel:
Ik vindt het heel trots en fijn,
om BLANKE Nederlander te zijn.
P.S.: Nergens had ik het in mijn voorgaande reacties over mijn blank zijn, maar goed jij begint daarover, dus zal ik daarop reageren.
Hoe weet je nu dat ik (room)blank ben?
@Geertjew 19-06-07 @ 23:54
ja inderdaad zo ligt het: je mag wél allerlei negatieve dingen over Wilders zeggen (racist, extremist, hij radicaliseert, fasist). Maar als je vind dat hij géén fascist is, mag je dat niet zeggen...!!!
.
@allen
ik denk dat internet de nagel aan de doodskist van de linkse media terreur wordt. "Het volk" heeft nu zelf de mogelijkheid om eens rond te kijken en te lezen, en met anderen erover van gedachten te wisselen. Zónder dat het een (nos/nps) eenzijdig eenrichtingsverkeer is.
dwarsligger 20-06-07 @ 03:49
Het leven valt niet mee voor een blanke, t'is toch wat, hé?
Ik zou me ook ongelukkig gaan voelen met jouw kijk op die linkse zaken.......
Met andere woorden:
In het rood-fascistische Mediapark te Hilversum is plek voor maar één waarheid, die van de LinkSe Kerk.
Andere meningen / visies en denkbeelden worden geheel parallel volgens communistische principes zoals we dat ten tijde van de Koude Oorlog in de voormalige Sovjet-Unie (USSR) zagen, en thans nog steeds in Noord-Korea en het Cuba van Fidel Castro, gemarginaliseerd, geïsoleerd, en tenslotte zelfs geëlimineerd.
Zoals tenslotte ook met Pim Fortuyn is gebeurd
-EN WAAR OOK AL WEER? JUIST: OP 6 MEI 2002 om 18:06 VOOR DE DEUREN / INGANG VAN HET HILVERSUMSE MEDIAPARK-
En nog wat recentelijker Theo van Gogh door één van de vele alhier geïnfiltreerde terreursoldaten van Allahs wereldwijde terreurleger,
uiteindelijk tot grote tevredenheid van het linkSe regime / de LinkSe Kerk..!
Wat een kleine (HELAAS, te kleine) minderheid van Nederlanders allang doorheeft en weet, wordt met deze manouvre van die link(S)-fascistische NPS, maar weer eens bevestigd..................!
Het Hilversumse Mediapark, is een rood en link(S)-fascistische bolwerk waar nog geen millimeter ruimte is voor rechtse, laat staan voor alternatieve, bijvoorbeeld rechts-liberale, Fortuynistische of nationalistische denkbeelden............!
Het Hilversumse Mediapark is het epicentrum / kloppend hart vanwaaruit dagelijks vele miljoenen Nederlanders met dat link(S)e, pro-islamitische en nadrukkelijk pro-Joodse gif geprogrammeerd worden..............!
Laat dit dus een kraakheldere waarschuwing zijn aan al die domme / naïeve en drukgeprommeerde Nederlanders die denken dat ze tussen neus en lippen door een compleet en tweezijdig beeld van "ALLE" (??) gebeurtenissen voorgeschoteld krijgen via de journaals en aktualiteitenprogramma's als EénVandaag / Netwerk / NOVA, en al die andere programma's van de publieke zenders.....!
S.O.S.:
LET OP DE SELECTIEVE / ÉËNZIJDIGE BEELDVORMING OP UW TV-TOESTEL EN VOORAL DE PUBLIEKE ZENDERS,
WANT DE LINK(S)E / PRO-ISLAMITISCHE HERSENSPOELING VANUIT HET HILVERSUMSE MEDIAPARK VERLOOPT VIA UW EIGEN TV-TOESTEL IN UW EIGEN ATMOSFEER / WONING....!
_________________
Men moet de waarheid niet verwarren met de mening van de "meerderheid"...!
Spandoekje
Geinig wel, die journalistieke inteelt.
Was Sunnygirl er maar nog.. zucht
@bottehond 19-06-07 @ 19:06
Vergeet de ambtenaren niet! Behalve de allochtonen heeft de PvdA nog een andere belangrijke achterban, namelijk het immer groeiend legioen van uitvreters in de ambtenarij. Alles wat parasiteert op de hardwerkende particulier (veel nemen weinig geven doet de ambtenaar in vreugde leven) stemt PvdAllochtonen, Ambtenaren en Arbeidslozen. Daarom worden er onmiddellijk, zodra links weer aan de macht is, links rechts en midden belastingen verhoogd. Millieuproblemen? Belastingverhoging op auto's. Alcoholprobleem? Accijnzen omhoog. Fileprobleem? Rekeningrijden invoeren. Het maakt niet uit wat het probleem is, de burger wordt nog meer uitgeknepen. Zijn problemen worden echter niet opgelost, maar de opbrengsten worden met bakken over de balk gesmeten. Nog meer ambtenaren, adviesburo's (gesjeesde, ontslagen of op wachtgeld staande ex-ambtenaren) met wollige zwetsverhalen in dure vierkleurendruk met plaatjes en in duizendvoud verspreid over de diepe ladenkasten van de overheid. Dit alles wordt dan dagelijks goedgepraat en rechtgeluld door de propagandakanalen van Ned. 1, 2 en 3.
bottehond 20-06-07 @ 00:47
Ik ken die kapo-verhalen, sad enough. Maar kan je het ze kwalijk nemen?
Hoever ben jij bereid te gaan als er pistool op je voorhoofd staat? Niets is menselijker vanuit een oerdrang tot overleven, hoe afkeurenwaardig dan ook, denk ik dan maar.
Wbt indoctrinatie moet ik denken aan een filmpje die iemand een poosje geleden postte over het in jeaudse handen zijn van aantal van de grootste mediaconcerns, maar dit terzijde.
@vanderF
Geen inhoudelijke aanpak?
Onder Cohen werd de nieuwe immigratie wet aangenomen en verder verfijnd door de opvolgende ministers/staatssecretarissen.
Men zoekt de dialoog en komt met maatregelen voor de ontsporende (vmbo) jeugd/allochtonen die de trein dreigen te missen, maar straks heel hard nodig zijn om jouw en mijn billen te wassen als we in het verzorgingshuis zitten.
Aanpak van achterstandswijken en onderwijs, oké langer termijn werk, maar er wordt wel degelijk over nagedacht.
Je kan je afvragen of het pamperen (vlinderreisjes en zeiltochtjes) slim is geweest, maar deze jongeren stelselmatig wegzetten als kanslozen draagt niet bij aan een positief perspectief onder die jongeren.
Dat justitie en politie daadkrachtiger op mag treden tegen maatschappij ontwrichtende uitwassen moge evident zijn.
* slapen gaat *
*exitus*
@Sikkeneur 20-06-07 @ 00:36n
vind ik niet, de angst spat er van af,
men huivert voor het gepeupel en verlies van marxistische waarden.
Is een heel proces, loslaten.
En daar zijn ze in Den Haag nog lang niet aan toe.
De angst regeert,
geen oplossing gerichte aanpak van iets wat ze zelf nog niet durven te definiëren.
Men zoekt slechts naar een houding,
geen inhoudelijke aanpak,
dat is nog 2 bruggen te ver.
Sikkeneur 20-06-07 @ 00:36
Diploma's van door de maakbare Menschdoctrine overwoekerde "wetenschapsïnstellingen zggen mij geen reet. Het ander jeaudsch geluid
www.youtube.com/watch?v=E7f_tvDHogs
toont aan dat de polikor,multikulzelfhaatdoctrine ook de jeauden geïnfecteerd heeft, hetgeen as usual verraders in eigen kring oplevert.
Tsjekl die jeaudsche kapo's.
www.youtube.com/watch?v=ekEjREYwIXA
vander F 20-06-07 @ 00:13
Is dat zo, vanderF?
Ik heb juist de indruk dat Den Haag druk bezig is met het zoeken van oplossingen.
Over de keuzes die hierbij gemaakt worden kan je van gedachten verschillen, maar er gebeurd wel wat.
@ oh Zotte Hound of the BaSSkerville,
Jaja, jij je gelijk knul. Ik hoop dat je nu vannacht beter slaapt?
Zal me toch echt me reet roesten of jij er mee klaar bent of niet en je referenties... ?
Ma'at!
vander F 19-06-07 @ 23:56
Herinner jij je dat artikel uit HP/de Tijd over schoolboeken? Er is een wereld weg gegeven en een dus een wereld te winnen. En dat gaat minder moeite kosten dan menigeen denkt. De macht van het establishment is flinterdun en nu ze hun nek in de commitmentstrop van de eu hebben gestopt komen er andere tijden. De tijd is er rijp voor. Öp naar het monsterverbond SP- PVV- cda/vvd/? Het kan niet anders.
starf**cker 19-06-07 @ 23:47
Wist jij dat de halve redactie van pauw en pauw hier rondhangt?
Sikkeneur 20-06-07 @ 00:01
Shut yer face over pogroms, dilettant. Je probeert je er onder uit te wurmen. Blijft staan dat jij niet zeker weet of ik gelijk heb. Ik weet echter wel dat jij ongelijk hebt. Ongemakkelijk, right, als iemand die best gelooft in polderen eventjes NIET poldert, dat snap ik. Maar jij bent degene met een probleem dienaangaande. Ik ben er klaar mee. Jij hebt ongelijk. Punt. Live with it. Denk je nu werkelijkdat ik een of andere um Sonst of uit frustratie haatzaaiende figuur bent? You have got to be kidding. Mijn referenties dienaangaande zijn vlekkeloos. Enne: géén russisch roulette met de toekomst van mijn jeaudsch indische pups, dude.
@Sikkeneur 20-06-07 @ 00:01,
welnee,
er ontstaat nu een juist discussie over Islamisme dankzij het harde geconcretiseerde geblaf van Botte Honden,
maar in Den Haag is men nog steeds niet gewekt.
Daar heerst nog steeds de oorverdovende stilte.
De stilte van de angst.
bottehond 19-06-07 @ 22:35
Oh Zotte Hound of the baskerville; als je mijn postings in herinnering neemt, zeg ik nergens dat ik (fundamentalistische) islamisten omarm, Een potentiele bedreiging van die kant ook wel zie, maar itt jouw proganda en veldtocht, meer genuanceerder probeer te kijken naar de achtergronden.
Die globalisering van de islam, wat jij steeds verkondigd, geloof ik niet in. Ook geloof ik niet in dat stelselmatige afbranden van jou mbt de linkse policor en journalistiek. Ja, er zitten nitwitten tussen (net als hier op GS). Europa (cq wereld) zal en gaat niet buigen voor de islam, net zomin als dat zal doen of heeft gedaan voor andere (staats)vormen van onderwerping etc.
Jij zaait angst onder mensen die agv een voortschrijdende individualisering van de maatschappij hun ankers kwijt geraakt zijn. In tijden van onzekerheid zijn zondebokken snel gevonden, denk aan de progroms.
Walging ende afschuw
www.hetvrijevolk.com/?pagina=3868&...
Topic waardig
Starf toch,
alleen die 2 ** vertrouw ik voor geen meter knaap.
@bubkanl
En precies daar gaat het dus niet over. Het gaat er ook niet over of Livestro dit goed deed of niet. Naar mijn mening wel, naar de jouwe niet. Dat maakt dus geen zak uit. Waar het wel om gaat is dat jij jouw mening mag geven en ik de mijne, maar dat bij Buitenhof mensen die wat rechtser zijn georienteerd dat dus duidelijk niet mogen. Buitenhof mag van mij iedere columnist ontslaan als ze dat willen, maar Buitenhof mag nooit iemand verbieden te zeggen dat "Wilders geen fascist is"
Stel je voor, iedereen die vindt dat Wilders een nazi is, mensen die Hitler, EIchmann en Anne Frank uit de kast mogen halen om Wilders af te zeiken zonder dat er iemand mag reageren, dat mag allemaal wel. Maar zeggen dat je vindt dat Wilders geen fascist is, mag weer niet.
Dat is wezenlijk het probleem en heeft helemaal niets te maken met of Plassterk of Livestro nou betere columns had!
Ik wilde me hier maar buiten houden, maar nu zojuist 'vriend' Frits Barend zelfs verontwaardigd loeit over de inderdaad schandelijke behandeling van Livestro wil ik ook maar even over Buitenhof heenzeiken. . Feit is dat het in dit soort redacties ritselt van de politiek correcte lieden van linkse signatuur. Vooral meis jes van het drammerige gelijk en 30+ en verminkt door een erbarmelijk seksleven. Zij leven krampachtig met hun eigen gelijk. Persoonlijk ben ik bijvoorbeeld een grote fan van de column van Bert Wagendorp in de Azijnbode, maar toch verkies ik de bijdrages van lieden als Livestro en voorheen Boekestein om de geest te scherpen. Eigen gelijk is er genoeg in de wereld. Zolang bij NPS en delen van de NOS allerlei gefrustreerde bleekneusjes op de bureaus voor Gedachten-Gestapo gaan spelen, zullen bekwame maar rechtse columnisten als Livestro daar sneuvelen. En dat is slecht in Nederland. Als je met een hogedrukspuit door sommige Hilversumse redaktielokalen zou kunnen gaan om azijn en vooringenomenheid te kunnen wegspoelen, dan zou de wereld er heel anders uitzien en minder Clairey Polak of Corine Hegeman zijn. Het zijn daar inderdaad Melkertbanen voor vooringenomen suffers bij wie het wereldbeeld niet verder gaat dan de uitgang van het Mediapark.
@ bubka
Dude: je lijkt wel geobsedeerd met die neocon doctrine. neaocon lijkt wel een nieuw woord voor ooit "kapitalist" "Rechts" "fascist" en dergelijke. Get real: vrijwel niemand voldoet aan je predikaat. Je maakt het je nét iets te gemakkelijk. Je was toch niet van de koppig gestaalde kaders, of wel? Nou dan.
Draai.... F*ck nou is mijn beeldscherm kapodt
Jajaja, Livestro dacht ongenuanceerd rechtse propaganda te kunnen verkondigen, zoals Plastkerk het volgens hem ook had gedaan....
Ooit een praatje van Plastkerk uitgezeten, jochie? Niet? Hier een korte samenvatting, de man was niet links, niet rechts, de man had een verhaal waar je het mee eens kon zijn of niet, da's wat anders als alleen maar reclame maken voor een neoconservatieve groepering die buiten de V.S weinig aanhang zal vinden.... Lutser....
nadenkeniseenkunst 19-06-07 @ 22:37
Hij komt over als een ouwelvreter, hij verkondigt een redelijk standpunt, maar helaas durft ook Livestro niet de juiste conclusies te trekken. Haal Cliteur of BJ Spruyt er maar bij, NPS, als je nog een klein greintje professionele integriteit hebt. Jullie zijn een schande voor de natie en voor de persVrijheid. Jullie zijn net zo erg als de staatsmedia in zimbabwe. Lutsers. Ga nou eindelijk eensch deaud en laat de young turqs de boel overnemen. In het normalen bedrijfsleven is het ook usance dat jongere luiden van een volgende generatie de boel runnen. Opzouten, pieter broertjes' (azijnbode) en jan bonjer (AD) van deze wereld en Pronto! Leest ende huiverT. Livestro heeft gelijk. Het hoernalje is de facto zo rot als een mispel. Benieuwd wanneer na het eerste schaap Livestro de volgenden hun ketenen af werpen. Kom op, journalistjes, jullie tijd is gekomen!
www.klokkenluideronline.nl/modules.php...
Typisch. Een echte columnist in de goede zin van het woord een aanwinst. Naar zijn woorden te lezen vindt hij het waarschijnlijk niet erg en duikt hij wellicht op bij Elsevier.
Sikkeneur 19-06-07 @ 21:08
Jij denkt dat je genuanceerd en weldenkend bent. Integendeel: jij bent buitengemeen intolerant tegenover luiden die zich kritisch opstellen tegenover de islam, alhoewel jij mij geen énkele garantie kunt geven dat die islamisering op termijn nonsens is. Bovendien diskwalificeer jij luiden die wellicht slimmer zijn dan jij omdat zij zaken anders zien dan jij. Je moet niet zo'n grote broek aan willen trekken als je ternauwernood aan de trekhaak van de grote jongens en meiden kunt aanklampen. Lichtgewicht.
@Flippo 19-06-07 @ 21:14
ach als dat nodig is om de linkse fascisten te doen beseffen dat ook zij een subjektieve mening hebben, who cares...
Die collum van Livestro is OK tot 3/4. Dan gaat de man raaskallen over Fox News. Da's echt de grootste kutzender die er is. Doet namelijk precies hetzelfde als Buitenhof: alleen de baas naar de mond praten en voor de rest leugentjes verkopen. Dan gaat rechts precies hetzelfde doen als links. Alleen erger. En dat is dan buitenland commentator voor de Teleraaf? Valt die man door de mand zeg.
Wat zullen toch veel GS-ers zich zitten te verkneukelen bij het "verval" van de PvdA. Liever weer terug naar de verzuiling van de jaren 50 met McCarthy-achtige taferelen en meneer pastoor die weer uw herder wordt voor het goede pad in een protectionistische heilstaat. Ik zie het wel bij de volgende verkiezingen....
@ Botte:
Ongelofelijk toch?
Opmerkelijk is dat het CDA tegen dat onderzoek is.
Bang dat hun coalitiepartner zich nog dieper in de nesten gaat werken als nu al het geval is. Slecht voor de coalitie.
Enfin,wie gelooft die sjacheraars nog.
Zelfs zijn ze allang de schaamte voorbij.
Nu zijn ze bezig elkaar te belazeren,dat versneld hun ondergang nog meer.
The eimer 19-06-07 @ 19:18
Het was al usance in 070, maar sinds de finish van de voltooing van de eu SSuperSStaat nadert is het definitief gedaan met ieder fatsoen of voorzichtigheid bij het establishment (hoernalje en 070). Ander voorbeeld? De pvda levert zélf de commissievoorzitter inzake de vernietiging van ons excellente onderwijs door de pvda. Lees ende huiverT!
www.trouw.nl/deverdieping/letter-geest...
De commissie die dit gaat onderzoeken wordt voorgezeten door jeroen dijSSelblom en duidelijk is al dat die commissie vooral (alleen dus) naar de wijze gaat kijken waarop schoolmanagement de perfecte pvdaplannen verkeerd geïmplementeerd heeft. Je reinste bedrog. En kennelijk kan dat in 070.
@ sceptic tank;
Wat heet. Heel de pvda top liep valium te slikken na zijn praatjes.
De dag daarna steeg Wilders weer met een paar zetels.
Die vent is niet te stoppen, dus donder je dan maar uit wanhoop die Livestro op de keien.
Het is toch werkelijk godverdegodverdegodver niet te geloven. Het is inderdaad nog veel erger dan ik dacht. Gewoon pure censuur die daar gepleegd wordt, van uw en mijn belastinggeld ook nog. Ik kan hier werkelijk zo ongeloofelijk kwaad om worden. Stelletje linkse fascisten daar bij Buitenhof. Godallemachtig. Je vraagt je toch werkelijk af hoe hier ooit een eind aan kan worden gemaakt.
@ Botte:
Links heeft zich als verliezende club notabene nog in een regering weten te wurmen waar ze stuiptrekkend iedere term proberen te wissen die bewijst dat ze tientallen jaren gefaals en geprutst hebben aan het fundament van onze samenleving,zoals het leger,onderwijs en een hechte en veilige samenleving.
Livestro is een symptoon van hun falen om zelfs de miniemste kritiek op hun falen te horen.
Livestro... ik kreeg samengeknepen billen van die gast, hallelujah dat ze zn zendtijd hebben afgepikt
@ botte:
Als je doordenkt heeft iedere idiologie zijn uitwassen.
Opzich is dat een hele geruststelling dat ze die hebben,dat geeft de zekerheid dat idiologieen verdwijnen.
@ The eimer
Sinds kort is de pvda officieel "integratie-partij". Ik hoorde het, meen ik, huusje ter dorst zeggen. Daarover dus geen twijfel. Die parasiet van de ander is ontstaan als emancipatiepartij veur de arbeiders (in feite is de sosjaal demonkratie uitgevonden om de revolusjonaire communisten en anarchisten de wind uit de zeilen te houden), daarna werd het een partij die interlectuelen en studenten cum suis bediende, daarna was het de neurt aan de vrouwen en daarna nog een halfslachtige poging er een meljeupartij van te maken. Met het einde van de ideologieen in zicht doet de pvda wat ieder organisme cq organisatie doet: zichzelf in stand houden. Daartoe moest een nieuwe doelgroep (nummer zoveel) aangeboord worden. Dat werd dus de allochtoon en daar scoort de pvdi ook goed mee onder babygeboomde ex- hippies en andere uitzuigers en landverwoesters. Dat deze keuze van de pvdi dodelijke voetangels en klemmen in zich draagt heeft zich al geopenbaard. Allochtonen: ik zou me als negerT of Indo of whatnought NIET inlaten met een partij die eigenlijk gericht is op moslims. Door het inzake deze materie steeds over allochtonen te hebben worden andere dan moslimallochtonen eigenlijk gegijzeld door de pvdi, mede door alle agiitprop die deze partij kennelijk toch nog genereert. Vraag dat maar aan Livestro.
"Islam en zijn uitwassen"... Okay: "Nazi Duischland en haar uitwassen". Even doordenken, Menschen. Dit is een gematigde polikor-terminologie.
@The eimer 19-06-07 @ 18:51
pvda is op sterven na dood, veel moslims stemmen op de pvda...
3x linksom kan ook !
@ Hannelore:
Geef toe dat Wilders een onderwerp durft aan te snijden,nl,de islam en zijn uitwassen, terwijl andere partijen geen letter of woord aan dit onderwerp wijden terwijl 3/4 van alle nieuwsberichten over die islam en/ of multicul gaat en dit heel sterk leeft onder de bevolking.
Je hoeft helemaal geen Wilders aanhanger te zijn om te contateren dat er daarom iets goed fout.
Rationeel gezien duikt Wilders in het gat wat links laat vallen door te ontkennen dat er heel wat mis is met die islam.
Historisch en idiologisch gezien zou een pvda de grootste tegenstander van die islam moeten zijn daarom is dat de reden dat ze straks geen zetel meer overhouden.
Voor die mensen (en voor uitvreters, bijv. Gonny) is de uitkering uitgevonden.
En respecteren
Als je niet presteert of maar zeer matig, dan red je het niet in de wereld. Dat zou toch juist de rechtse kant van de samenleving moeten weten.
@Geertjew:
Ach,dat GL is de partij die straks weer de hardste klappen krijgt.
Om zich te bliven onderscheiden hebben ze zich nu wel erg ver van de realiteit afgedreven en dat zal nu dit keer wel fataal zijn.
Enfin,die hele linkse club verzuipt sowieso in de hun eigen beerput.
Geert vaart wel bij de linkse dwalingen en dat wordt alleen maar erger.
omroepen als NPS en NOS geven de term Democratie een slechte naam...
Weg met de wittemannetjes, polakjes, van dammetjes, premmetjes, rosemullertjes, laroesjes, driethuisjes, enz. enz..
@Mijnbescheidenmening
Zeker, uiteindelijk zal de linksew natte droom een impotente nachtmerrie blijken te zijn, zal de linkse achterban zelf de linkse propaganda moeten financieren en aangezien dat doorgaans geen mensen zijn die werken, gaat dat niet lukken.
Ik wacht met smart op de Nederlandse Fox!
Goeie jeauden gok heeft ie trouwens...!
Geertjew > WIJ zijn innerlijk beschaafder dan de linkse kliek. Da's nu voor de meesten nog kolder, maar ... de tijd zal leren
'De Britse BBC publiceerde onlangs een rapport waarin de omroep toegaf dat haar redactiebeleid werd gekenmerkt door een geïnstitutionaliseerde voorkeur voor progressieve opvattingen.', nou nou, Livestro, daar zegt u nog eens wat. Het komt natuurlijk allemaal door de televisie, ja ja. Maar is het niet zo dat het neo-liberale beleid van het C.D.A. vrij dicht in de buurt komt van het libertarisme der Britse Tories.? Compleet met mantelzorg en privatisering.? "Eigen verantwoordelijkheid". Vanuit Joods-Christelijke waarden bezien, dienen wij voor elkaar te zorgen, de staat als nachtwaker, Victoriaanse c.q. conservatieve waarden. Erg hip, vandaag de dag. Wat is dan het probleem.? Rechts regeert, met medewerking van de P.V.D.A., wat weer lucratief is voor de S.P.
Geert Wilders weet verdomd goed dat hij zijn conservatieve ideeën voor zich moet houden, hij vist namelijk in de fortuynistische vijver. Sta mij toe te overdrijven, en ik zal beweren dat de "gefrustreerde fortuynist" in wezen een marxistische, ―atheïstisch―, erfgenaam is van het nieuw-linkse erfgoed uit 1968, en hij verwisselt de betekenis van het woord "individualisme" met dat van "autisme". De "gefrustreerde fortuynist" ziet liever Kim Hollander in d'r blote togus dan dat hij naar Bob Smalhout kijkt. Goed, hij heeft een hekel aan moslims en daardoor zet hij zich af tegen de verzorgingstaat. Maar is hij daarmee "rechts".? Nee, ik denk het niet.
Het maakt niet veel uit of onze publieke omroep rechts of links is, Geert Wilders kijkt wel beter uit, zegt niets over zijn afkeer van coffeeshops, want hij vist in de Fortuynistische vijver. Dus wie censureert wie, of wat.? Progressief blijft immers progressief. De één met, de ander zonder moslims. Het kan verkeren.
@ The eimer
Die Halsema is maar al te blij dat haar plannen een uur of honderd per week aandacht krijgen op de staatstelevisie die overigens niet bepaald door haar achterban betaald is, want haar achterban is zich met kettingen op een spoor of tegen een boom aan het vastketenen met behoud van uitkering.
Wilders heeft gelijk, opdoeken die hap. Doodzonde dat mevrouw Castro van Buitenhof gewoon gaat zeggen dat Livestro niet geschikt was en dat ze ongetwijfeld niet ingaat op het feit dat zij dus kennelijk heeft geweigerd iemand in haar programma hardop te laten zeggen dat Wilders geen fascist was.
Het is dat ik tegen geweld ben, maar een klein bommetje op die redactie zou eigenlijk geen kwaad kunnen!
The eimer 19-06-07 @ 16:49
Het is: Augiasstal.
Maar uiteraard snappen we wat je bedoelt.
nl.wikipedia.org/wiki/Augias
@ Geertew;
Kewkkebek Halsema liep weer eens storm op Geert om die linkse propagandazender in bescherming te nemen.
Hij noemde die NPS een linkse boevenbende en gelijk heeft hij.
Een stelletje vet overbetaalde zakkenvullers die zich blijkbaar alles kunnen en durven permiteren.
Het wordt de hoogste tijd die Auchasiusstal uit te mesten en een fatsoenlijke nieuwsvoorziening zonder propaganda te organiseren
Wat mij betreft wordt de hele publieke omroep vandaag nog opgedoekt. Als de linksen echt zo graag hun dagelijkse hersenspoeling willen dan bekostigen ze die zelf maar.
Zijn die kamervragen van Wilders al ergens te zien? Kunnen die er niet even bijgeplaatst kunnen worden in het kader van nog een update?
@Maaier 19-06-07 @ 14:31
het lijkt me makkelijker om de publiek omroep af te schaffen dan een omroep te beginnen in een verenigingsstructuur. zeker als je mogelijke leden vrij individualistisch zijn ingesteld.
Bent u zich er bewust van ,lieve mensen, dat wij met z'n allen belasting betalen voor deze uitzendingen ?
Stop de publieke om(t)roep !
De publieke omroep is er slechts om een politieke boodschap te verkondigen en in stand te houden. Weg ermee !
wow. hij heeft het nog langer volgehouden dan ik van te voren gedacht zou hebben.
jimmy 19-06-07 @ 15:44
Ik heb het idee dat veel van die linksigheid bij de omroepen ook te maken heeft met een nog steeds niet weggesleten drang om het volk op te voeden. Een misplaatst soort arrogantie die stamt uit de jaren vijftig, toen ook de politiek zich nog zwaar verheven voelde boven het gepeupel en de ministers door onderdanige journalisten nog met 'excellentie' werden aangesproken. Links of niet links, er lopen er nog veel rond die menen dat ze een opvoedkundige taak hebben en dat wij zonder hun hulp reddeloos verloren zijn. Een soort voorhoede van geprivilegieerd volk, uitgeselecteerd om ons tot een hoger niveau te tillen. Oermoeder: Mies 'wat-waren-we-vroeger-toch-goed' Bouwman.
Goed dat geenstijl dit aanhaalt maar eigenlijk zou elk realistisch mens keihard achter Livestro moeten gaan staan. De redactie van Ill Sung televisie gaat natuurlijk zeggen dat Livestro om andere redenen weg moet, maar laat ze maar even antwoord geven op de beschuldiging dat ze verboden hebben te zeggen dat "Wilders geen fascist is" want als dat zo is (en dat is zo) dan moet die hele linkse puinbende direct worden ontbonden!
@ jimmy 19-06-07 @ 15:36
Aan toe te voegen; mensen die wel iets bij willen (én kunnen dragen), zijn van harte welkom. Zolang ze maar op eigen benen staan en niet vijandig zijn naar onze samenleving of cultuur.
@Maaier
Excuus dat ik geen marketingonderzoeken paraat heb, maar de trend in Nederland is al langer behoudend (conservatief) en individualistisch (liberaal), dat gaat tussen de partijen door. Zo zie ik het.
De publieke omroep is nog altijd zeer vooruitstrevend en maakbaar-lievend. Daarom zien ze veel heil in het collectivisme. Productieve Nederlanders moeten natuurlijk betalen voor al die wensdromen.
Het mag zo zijn, dat veel Nederlanders niet (of nog niet) helemaal genezen zijn van de linkse dwalingen, het staat je vrij dat als hoogmoed mijnerzijds te veroordelen - en anderen reacties van gelijke strekking.
Ik wil graag in een land leven met minder belasting, minder betutteling en minder kansloze gelukszoekers. Het maakt me ook niet veel uit wat anderen daar van vinden. Van mij mag links-progressief tot het einde der tijden de opinie leiden, maar op voorwaarde dat ik er niet aan hoef mee te doen, niets aan hoef mee te betalen en niets mee te maken krijg. Het wordt tijd voor een vrije samenleving.
Voor mij dus Wilders, noch Marijnissen, maar helemaal niemand. Ik denk serieus dat een kleine, maar groeiende groep Nederlanders daar ook zo over denkt. Iedereen mag dan lekker links, rechts, progressief, conservatief, islamitisch, groen, radicaal, autonoom of whatever zijn. Zolang ze maar geen politieke macht over anderen krijgen.
Ik wil gewoon niet meer leven onder Kabinetten die gloeilampen en roken (willen) verbieden c.q. onmogelijk maken, maar mij wel geld vragen voor verloederde probleemwijken met mensen die ik nooit uitgenodigd heb en ontslagrecht behouden voor egoïstische babyboomers die schijt hebben aan nieuwe generaties. Ik geef meer aan de Staat, dan ik ooit terug zal krijgen.
Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat jij wat dat betreft niet zoveel zult verschillen van mij.
Daarom irriteer ik mij aan de publieke omroep - als uithangbord van een nóg grotere en bemoeizuchtigere Staat - en daarom wens ik dat deze verdwijnt of vervangen wordt voor een nieuwe omroep.
De probemen in Nederland hangen naar mijn mening samen met een veels te grote en bemoeizuchtige Staat, die aangenaam leven steeds meer onmogelijk maakt. Ik wil daar vanaf.
P.S. Het mag dan mijn mening zijn, dat ik Livestro wel goed vond, dat jij hem niet goed vindt, is evengoed een mening; geen feit.
hij was vanmiddag ook nog te horen in NCRV MM magazine op radio 1, misschien updatewaardige info
jimmy 19-06-07 @ 14:44
Maar is die weggepest door de Buitenhof redactie? Neen. Hij is weggepest door idioten die blijkbaar niet tegen afwijkende meningen kunnen en dat waren minstens in dit geval niet de redactieleden van Buitenhof.
Natuurlijk stemmen mensen deels uit eigenbelang lniks, net zoals mensen ook uit eigenbelang rechts stemmen (standaard voorbeeld: de ondernemer die VVD stemt). Die bewering dat nederland in meerderheid rechts c.q. conservatief is, is echt een zinloze stelling. Mensne hebben miniaal 1 x in de vier jaar de mogelijkheid zich uit te spreken, en aangezien er zelden een rechtse meerderheid behaalt wordt bij verkiezingen (de enige betrouwbare opiniepeilingen), is het pertinente onzin. reaguurders maken vaak de fout te denken dat ze voor "een zwijgende meerderheid"spreken of "het volk het zo wil". Dat is hoogmoed en nergens op gebaseerd.
Links-rechts is ook niet de goede benaming, aangezien er nogal een verschil is tussen klassiek links/rechts (soc-econ insteek) en standpunten als het gaat om bijv. alles wat met islam te maken heeft. Dan heb je ook nog een conservqatief/progressieve scheiding die daar ook niet helemaal mee in de pas loopt.
Laten we nu even constructief bezig zijn. Als er een rechtse of objectieve (of is dat hetzelfde?) variant moet komen voor Buitenhof, wie zou dat moeten gaan maken? Alle omroepen en nieuwsprogramma's bij de publieke omroep zijn linksgeorienteerd. Dan kom je toch terecht op RTL7/RTLZ, evt. i.s.m. BNR. Het uitzendmoment van proleet Harry Mens en de bouwmafia is wel heel geschikt. Pilot draaien tijdens zijn vakantie, lijkt me.
Bigi Bana Boy 19-06-07 @ 14:40
Dàt is weer een ander verhaal.
Hahahaha. Wilders noemde de staatsomroep een links "boevennest".
@Maaier 19-06-07 @ 14:31
Cliteur is nu net een voorbeeld van een weggepeste opinieleider. Dat ga je toch hopelijk niet ontkennen. Cliteur was bang om gedemoniseerd te worden door linkse lieden en zo Jihadi's tegen hem te keren - zeg maar de les die Van Gogh op de harde wijze geleerd heeft.
Hoe peil jij behoefte? De publieke omroep is een gesubsidieerd links gezelschap. Op de vrije markt zou zo'n zender het nog korter uitzingen dan Sport7 of TIEN. Ik geloof dat er wel behoefte is aan een rechtsere nieuwszender. Nederland is in meerderheid rechts c.q. conservatief.
En linksere Nederlanders zijn vaak niet zo links als Francisco van Jole of Geert Mak hoor. Sterker nog: de meeste linkse mensen die ik ken, vinden dat Fortuyn goede punten had, maar stemmen links uit eigenbelang (uitkering, betrokkenheid)
Dat heeft niets-nada met de verheffing van het volk te maken, zoals de Rosenmollers dat graag zien.
@Joris, Pritt mag wel ongestoord zijn gang gaan neem ik aan met zijn Neger Programma Stichting ? Is de redactie meer gelijk dan de reaguurders ?
van Maerlant 19-06-07 @ 14:35
Nou ja, dronken mensen geven doorgaans een prachtige kijk op hun ware ik anders hoor.
Bigi Bana Boy 19-06-07 @ 14:16
Als bewijs vind ik het ook licht wegen; wou maar aantonen dat Donald niet uit z'n nek lulde. En ach, als hij het eens een keertje in een dronken bui gezegd heeft valt het 'm wat mij betreft nog niet eens aan te rekenen ook.
jimmy 19-06-07 @ 13:51
Er is een linkse bias bij de Nederlandse publieke omroep, dat is echter geen beleid of complot. In nedrland is het verdomd makkelijk om een omroep te starten, maar blijkbaar is er óf geen markt voor "fortuyntv"of niemand wil z'n schouders eronder zetten.
Over Livestro: Ik geloof er niets van dat Livestro wegens z'n denkbeelden is weggestuurd. CLiteur was toch ookr echts. Zeker, juist bij Buitenof moeten evrschillende meningen gehoord worden en daarom zou het juist stom zijn Livestro weg te sturen. Livestro was gewoon niet goed in het gesproken woord. Simpel.
Wilders heeft net een kamervraag gesteld hierover. Hulde!
@Barry van Hommel 19-06-07 @ 14:13
Mijn eerste reactie was meteen; "He simpele ziel, ga eens buiten spelen.", maar toen dacht ik, dat is dan weer zo'n links-intolerante gedachte, daar waag ik me niet aan. Zo verdorven zit ik niet in elkaar.
Goed, ik had niet het woord "altijd" moeten gebruiken - punt voor jou. Daarom spreek ik van "de meeste gevallen". Als je dát mechanisme of die vooringenomeheid niet doorziet, tsja... dan zul je ook wel zo iemand zijn die zich elke keer weer verbaasd over het hoge aantal aanslagen in de Islamitische wereld - geweld kan toch niets met de Islam te maken hebben; het is toch de religie van vrede?
Ik kwel mezelf niet. Ik ben erg geïnteresseerd in de achtergronden van de politiek. Daarom kijk ik, helaas is er geen alternatief. Ik geef Livestro gelijk, er moet snel een nieuwe smaak komen.
Of beter nog: schaf de publieke omroep af en start een nieuw tv-station op de vrije markt. We zullen wel zien wie er dan gaat scoren; de linksige NPS en consorten of de rechts-conservatieve/ liberale/ libertaire nog op te richten variant daarvan.
Een eerlijke concurrentiestrijd - en garde!
Tobi 19-06-07 @ 11:54
Driss van Agt ! LOL die kende ik nog niet. Hilarisch !
Donald Brump 19-06-07 @ 11:43
van Maerlant 19-06-07 @ 11:46
Dun bewijs maar het zou kunnen. Per slot van rekening is de deconfiture van Oudkerk ook in de kroeg begonnen. Maar nogmaals, er zijn genoeg eikels op links hoor, begrijp mij niet verkeerd alleen generaliseer ik liever niet.
-weggejorist-
jimmy 19-06-07 @ 13:51
Als je het werkelijk elke keer hetzelfde liedje vind, waarom kijk je dan? Zelfkwelling?
Overigens was afgelopen zondag geen énkele van de sprekers van SP/GL/PvdA-huize, en dat heb ik wel vaker meegemaakt, dus ga nu ajb niet lopen kwatsen dat er minder rechtse sprekers aan het woord komen.
Ik weet wel WAT hij is en dat is te licht.
Who the fuck is Joshua Livestro ?
@Maaier
Waar heb je het over man (c.q. vrouw). Livestro's columns waren prima onderbouwd en veel sterker dan die van Plasterk. Deze columns gingen tenminste over iets én belangrijker Livestro belichtte een ander standpunt. Het is goed dat er meerdere ideeën belicht worden.
Buitenhof nodigt altijd meer linkse dan rechtse sprekers uit (kijk maar willekeurig naar discussiesamenstellingen) en in het geval van bvb het paspoortendebat laten ze iemand opdraven die zich natuurlijk tégen Wilders keert. Dat gold ook in situaties van Verdonk, Ayaan, Fortuyn, en alle anderen.
Ik weet niet precies welke programma's jij gezien hebt, maar ik kijk al jaren wekelijks en dagelijks naar respectievelijk Buitenhof en Nova. Het is werkelijk altijd hetzelfde liedje.
Het feit dat je zelfs niet wil erkennen dat het aan het systeem ligt en niet aan livestro vind ik getuigen van óf ongehoorde dom- en blindheid óf bewuste bewieroking van rechtse censuur.
'Neger Programma Stichting'?
.
Pardon, ik wist niet dat ik op een Stormfront-site zat . Wel de laatste keer
LOL, Plasterk mag gaan antwoorden op D666-vragen over het ontslag van z'n opvolger. Ben benieuwd of ie dat in column-vorm doet :P
w00t Plasterk!
Opzich wel apart, linkse mensen die het ineens opnemen voor een werkgever.
Late we wel wezen, de columns van Livestro waren gewoon niet om aan te horen. Een saai stemgeluid, muffige inhoud en tenenkrommende 'uitsmijters'.
Dat een slechte columnist wegens zijn meningen wordt weggebonjourd, is onzin. Livestro kan niet hebben dat ze m wegsturenne ropet dan maar "het is omdat ik rechts ben'. Als dat het criterium zou zijn, hadden m niet aangenomen. Het was genoegzaam bekend hoe hij over de dingen dacht. Nooit mensen geloven die ropen "onrecht"als ze zelf in een arbeidsconflict zitten.
@Prze***walski: Dat 'Volkert was een D66-stemmer'-verhaal hoor ik al vijf jaar lang, maar ik heb nog nooit van iemand een serieuze bron gekregen waar dat verhaal vandaan komt.
Hahaha! Peter van Ingen verspreekt zich even in de aflevering van 8 april 2007: "Een communist.. euh.. een columnist zou namelijk een columnist niet zijn ..."
@ Prze***walski 19-06-07 @ 11:56
D66 heeft er al kamervragen over gesteld:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/65925631/Kamervragen_over_ontslag__rechtse__columnist.html?p=1,1
Misschien willen ze weten waarom het zolang geduurd heeft voor hij ontslagen werd...
Dit was al lang duidelijk voor mensen zonder mentale handicap. Maar dat nu iemand eens echt uit de school klapt is wel een heerlijke afgang voor Staatstv.
De NOS bericht op dit moment nog steeds niet over het ontslag van Livestro terwijl het al op RTL , telegraaf, elsevier.nl staat. typerend voor de NOS, ze willen zichzelf hiermee niet in de vingers snijden. hopend wordt het een rel, en dan moeten ze wel gaan berichten over de LINKSE invloed op ons publieke bestel waar ze zelf ook onder vallen,
Moeder is een Kloek
-
Het probleem met de NPS en overigens de meeste vanuit de staatsruif gevoede nieuwsgaring - verward wordt met stemmingmakerij. Als ouder moet ik helaas constateren dat zelfs meekijken met de kinderen bij het Jeugdjournaal gewenscht is.
-
Als een valegier zich scherp richt op slachtafval, dan is de NPS een vetgemeste biokip die meent dat een kaalgeplukte linkervleugel alleen ook wel voldoende is om met dat losvlezige lichaam een bird eyes view over ons uit te tetteren.
-
Vox populi grauwt door, maar wij puberen verder. Daar helpt geen kloek aan.
-
Wat is er nieuw.
Nou, ik vind dus die Trip en van Ingen, being neocon, toch best heel ok. Ze zijn altijd scherp en ondanks hun persoonlijke voorkeur toch in staat om linkse gasten net zo kritisch te benaderen als rechtse.
Het probleem is niet de interviewer maar de REDACTIE!... en de Staat als hoofdsponsor natuurlijk.
Je leert nog eens wat als je geen kranten leest of niet Bigi Bana Boy
De kogel kwam in elk geval van een D66-stemmer.
Rob Trip en Peter van Ingen [hallo, buurman] zijn best goede kerels, maar Buitenhof is natuurlijk al jaren een Links Oude-Jongens-Krentenbrood gebeuren
Zelden tot nooit vuurwerk en een beetje entre-nous babbelen met Hans vd Broek , Driss van Agt en vooral de gehele ex/huidige/aanstaande PvdA kliek over de vloer
Oh, en malloten als Gretta natuurlijk die geen strobreed in de weg gelegd wordt
Op de scholen voor journalistiek zetelen de echt kansloze, linkse lutsers. Beetje als opgebrande, alcoholistische en talentloze hufter de havohoofdjes van leerlingen volproppen met multikul en polikorbullsjaait. Goed, daarna komt de lelijke-mensen-pool van 1Vandaag, op de voet gevolgd door NOVA. Het komt nooooit meer goed in dit land.
Misschien is het een goed idee om, als wraak voor deze zwijgoplegging Livestro, de linkse uitvreterskliek eens dwars te zitten door, bijvoorbeeld als VrijMiBeau, de volgende enquete eens wat politiek-incorrect in te vullen....
Niet dat het wat zal helpen, maar ach, in deze door uitvreters geregeerde roofstaat moet men doen wat men kan. Dat deed Livestro ook, maar het is een ongelijke strijd daar bij de Nationale Propaganda Stichting, dus geef de man wat credit.
www.vluchtelingenwerk.nl/1208-Vragenli...
Bigi Bana Boy 19-06-07 @ 11:39
www.peterbreedveld.com/archives/000001...
@Bigi
dat heb ik bij Duns Ouray vandaan, dat is die man die Starf*cker van GeenStijl van repliek diende, scherp ventje die duns!, [maar] een echte conservatief.
@ Bigi,
haha, inderdaad, integer zeker, maar ook dom helaas... m'n eigen mams is er zo één.
je hebt gelijk het is uit frustratie.
Donald Brump 19-06-07 @ 11:19
Ja, ik!
Donald Brump 19-06-07 @ 11:35
Heeft die dat echt gezegd ? Dan is hij net zo goed een idioot.
Waar heb je dat trouwens vandaan ? Ik geloof je wel hoor maar doe es link posten ?
466 medewerkers bij Buitenhof?!?!? Het is blijkbaar een wel heel goed gevulde staatsruif waar die linkse uitvreters aan lurken...
"Alle rechtse mensen zijn dom."
Peter Kee, redactie Buitenhof
.... alstublieft.
hij is echt slecht hee. Hij kan absoluut niet boeiend voordragen. Ik vroeg me zondag al af waar ze deze bal gehakt vandaan hadden gehaald. Oh ja, rechts of links maakt mij niet uit. Ik luister niet eens naar wat hij zegt, omdat ie gewoon slecht is.
Donald Brump 19-06-07 @ 11:19
Alsjeblieft vriend, laten we niet op die toer gaan. Generalisaties zijn altijd dom en dat weet je zelf best. Je kunt wel een aantal dingen toeschrijven aan een willekeurige groep mensen maar het blijft een glibberig pad waarop je je begeeft. Niet iedere Mocro is precies hetzelfde, niet iedere rechtse persoon en niet iedere linkse persoon.
Wat jij niet uitkraamde is zo ongenuanceerd dat ik daar verder niet in mee ga. Ik neem aan dat je dat uit frustratie riep (dat hoop ik tenminste) en dat je hopelijk in staat bent tot iets genuanceerder denken.
Er lopen ongetwijfeld een hoop flapdrollen rond op links maar er zijn net zo goed ook prima en integere lui te vinden.
In het dagelijks leven kom ik veel linkse mensen tegen met nogal wereldvreemde meningen. Ze kijken mij dan aan met een blik van: "dat vind jij toch ook?" Als ik dan uitleg dat je dingen soms ook anders kan zien reageren ze alsof je een of andere besmettelijke ziekte hebt. DOODENG!!
Ik ben niet erg rechts of zo maar zeker niet extreem links. Gewoon reëel.
Livestro wie?
@Bigi Bana Boy,
noem eens iemand die wel links is maar niet dom of hypocriet of pervers?
@Bigi Bana Boy, het zijn gewoon opiniebladen met een nieuwssectie, vooral de volkskrant kan zich vaak niet inhouden. Heeft niks met mijn politieke voorkeur te maken, het is wat het is.
Livestro is een polulistische zeikerd, die niks anders wil dan alles wat niet VVD is bashen, en daarvoor vaak compleet onzinnige quotes en casi aanhaalt. Blij dat we ervan af zijn, ben benieuwd wie z'n opvolger wordt.
Ik wil Keek op de Week terug op TV.....
LoL @ S?v?ke 19-06-07 @ 09:23
Mag ik voor die eer vriendelijk bedanken? Maar ja, als ik zeg dat ik géén undercover van Jeauleau ben, is dat dan eigenlijk wel zo?
Multikuli 19-06-07 @ 11:02
Die laatste opmerking laat ik voor jouw rekening en ik begrijp niet waarom je zo'n boude uitspraak doet. Nogmaals, je moet je politieke voorkeur niet je beoordelingsvermogen laten aantasten.
Logisch, het is vervelend als iemand gelijk heeft terwijl jij al jaren je best doet je kromme standpunten recht te praten...
Donald Brump 19-06-07 @ 11:01
Nee jij bent een toonbeeld van intelligentie met zo'n stompzinnige opmerking.
Is Char niet een optie? Er zullen best wel wat dooie, voormailig gerespecteerde, bobo's zijn die graag hun kijk op de wereld willen verkondigen.
@Bigi Bana Boy, Trouw is wel ok, wel goede collums en dagboek van dingeman op maandag is wel vermakelijk. NRC en Volkskrant zijn geen kranten want ze doen niet aan journalistiek.
Die Marianne Vaatstra hoax van de Telegraaf is ook als een nachtkaars uitgegaan.
Alle linkse mensen zijn dom, pervers en hypocriet.
*wordt vreemd aangekeken door zijn collega's*
Djep Stem 19-06-07 @ 10:54
Die criminele proleet van een Harry Mens als boegbeeld van rechts, wees er maar trots op. Dan nog liever die ouwe transsexueel van een Clairy Polak.
Conclusie, Waar Blijft GeenStijl-TV, nix geen BNN, gewoon zelfstandig!!
ik ruik handel.
WimBosboom-TV is ook niet alles... Knevel-TV al helemaal niet. Alleen Pamela Hemelrijk-TV lijkt me wel een broodnodige aanvulling in het publieke bestel. Met een soort "Is dat eigenlijk wel zo?". Dat wordt pas lachen geblazen.
Polska 19-06-07 @ 10:53
Het is natuurlijk Nederland Polen Stichting :-)
Er wordt geklaagd dat er geen rechts alternatief is voor Buitenhof, maar dat is er wel degelijk, nl. het enige winstgevende programma van de Nederlandse TV, Business Class van Harry Mens (met gratis lijntje naar Pim). Helaas komt de kwaliteit (qua kijkwaardigheid) van dit programma niet in de buurt van Buitenhof, behalve voor de Scheeps CV-fetisjisten
NPS - Neger Programma Stichting?
Sorry, maar wat hebben negerts hier weer mee te maken?
Kan normaal wel lachen om alle parodieen en dubbelzinnige zinnetjes, maar deze slaat nergens op.
En hulde aan Livestro. Tuurlijk kijk je eerst de kat uit de boom, en wacht je af, hoe ze reageren, en als je ziet dat ze je censureren tot een x aantal keer toe, dan kom je uit de hoek met een scherpe column in een rechts populistische krant.
Met name de uitzendingen met Clairy Polak zijn vaak volledige PvdA propaganda, verder heeft "tout" journalistiek Hilversum natuurlijk sympathie voor de SP. Kritische geluiden liever niet, kritiese geluiden weer wel..
Het verwijt dat Livestro zich heeft laten censureren is volgens mij in zijn column weerlegd en dan nog: liever een gecensureerde rechtse column dan een ongecensureerde....
*zet zijn beelscherm op zijn kant*
Pritt je bent een lui varken. Zo'n kleine moeite om een plaatje te roteren en het toch vertikken. Bah!
Ze moeten gewoon Plasterk weer terugvragen. Dat hij Minister is betekent niet dat hij niet onafhankelijk is. Of anders kunnen Jan Melkert of Marcel van Dam columnist worden. :P
Sjakie Snel 19-06-07 @ 10:40
Nou, ik denk eigenlijk dat rechtse columnisten bij de NPS kansloos zijn.
Is dat niet wat die Livestro zelf zegt ? Overigens vind ik Joshua een hele erge heaumeau naam maar dit ter zijde.
@Gezellig!: gelul. Dat Livestro eerst de kat uit de boom heeft gekeken siert hem juist.
Ik heb de columns (nog) niet bekeken. Livestro ken ik uit de periode dat hij nog directeur was bij de Burkestichting. Een oer-conservatief bolwerk en de uitgangspunten daarvan is Liverstro trouw gebleven, zo viel op te maken uit zijn opiniërende stukken (onder meer in Opinio). Het is te hopen dat Livestro een nieuw platform vindt, hij is bepaald niet dom.
Ron Brandsteder leest ook Telegraaf. Verder is Ron goed in Sudoko's. Maar dit zou je niet van hem zeggen. Einde bericht.
Multikuli 19-06-07 @ 10:38
De NRC is inderdaad niet rechts in de zin van populistisch rechts maar meer in de zin van beschaafd liberaal rechts. Als je dat bedoelt het je gelijk, maar je moet niet zeggen dat er verder geen goede kranten zijn omdat hun vermeende politieke signatuur je niet aanstaat. Ik vind Trouw en in iets mindere mate de Volkskrant en het Parool wel degelijk redelijk goede kwaliteitskranten.
Shareholder 19-06-07 @ 10:31
Ik kijk liever naar dhr Trip dan naar die VPRo vent, maar dat terzijde.
W.b.t. het PvdA gehalte in Buitenhof; ik zie toch alle partij-bobo's met regelmaat voorbij komen, behalve Wilders (wil die niet of mag ie niet, that's the question!) en de nummers 7, 17, 23, 30 en 40 van de partijen. Mss hebben die niets te vertellen, ik weet het niet.
Overigens had het orakel uit Diever weer zijn media aandacht in de Pers.
Het weekend kan hij, wegens een goed van te voren georganiseerde reis, niet bij de partijraad aanwezig zijn. Heeft wel tal van adviezen...
@Spindoctor: Moeten honderden overuren voor je zijn geweest de afgelopen weken. Nu maar kijken of je je geld waard bent geweest....
Iemand van de wakkere nederlanders al opgemerkt dat het 'linkse' Buitenhof heus wel van te voren te politieke kleur van deze mijnheer kende? Dus dat ze hem eruitbonjouren wegens rechtse praatjes lijkt me een naieve veronderstelling. En voor de rechtse TV: kijk lekker naar Harry Mens, of op de video nog eens naar Tros Aktua Export...
@Bigi Bana Boy @ 10:34
De NRC rechtsig? Je draaft door. Die macro-econoom van afgelopen Zondag was trouwens wel goed. Die kan zo mooi ge-irriteerd lachen, als hij tenenkrommende CDA-ers moet aanhoren. Zo zou iedereen naar CDA-ers moeten kijken.
@ Gezellig! 19-06-07 @ 10:38
Dat zeg ik, nu zijn salaris niet meer gestort wordt krijgt Joris opeens last van principes.
Als rechts het moet hebben van dit soort ongewervelden wordt het natuurlijk nooit wat...
Linkse journalisten zijn toch zowiezo kansloos???
@Bigi Bana Boy, NRC rechts? Hoe kom jij ooit thuis?
Ik heb nu het hele Telegraaf stukje even gelezen... wat een lulhannes! BUITENHOF IS LIVE! Hij had gewoon elke column kunnen uitspreken die hij wilde. Desnoods vanaf papier en niet met de autocue. Hegeman of Van Friesland hadden dan echt niet de stekker er live uitgetrokken. Okee, hij was misschien na 1 week weer weg... maar wel met een goede rel. Achteraf zeggen wat je in je column had willen zeggen maar "niet mocht" is heel zwak.
Multikuli 19-06-07 @ 10:31
Zet je zelf niet zo publiekelijk voor lul vriend. Ik heb niks tegen rechts en tegen rechtse kranten en bladen maar de Telegraaf is een Dick Bruna krant voor VMBeau'ers, criminelen, taxichaffeurs en bouwvakkers. Lees dan het NRC of Elsevier, beschaafd, intelligent en rechtsig
@Bigi Bana Boy , telegraaf is kut, maar helaas de enige krant van nederland.
Het trieste aan die kerel is dat ie Paul Cliteur stond na te doen. Je ziet het zo vaak bij omroepen. Bij journaals en sport. Men laat lutsers oefenen om zo te doen als de paar 'sterren' die wel charisma hebben. En dus kloont Tom Mart en Jeroen Philip en Arnie Ivo en gaat zo maar door. Scoren = pinnen. Want het plebs is murw. Hoera. En allememaggies wat was die columnist slecht zondag jl. Het was sowieso een kudt aflevering met anale gefixeerde types bij veldheer Trip aan tafel. Dat is niet okee. Het is wel zondagmoggeh jah? Kut Laroes. Voor Livestreau en Laroes gaarne een vers nex god. Hoppa.
Censuur bij het Onafhankelijke discussieprogramma Buitenhof... Moet niet gekker worden.
Lijkt me een irritant betweterig ventje dat je beter kwijt dan dan rijk kunt zijn. Een potentieel stalkertje ook. Het lijkt wel of er tegenwoordig geen fatsoenlijke rechtse columnist te vinden die niet gaga is. Geef mij maar J.L. Heldring.
Of je nu rechts of links bent... zijn columns waren zeer matig. Goed dat hij weg is.
The eimer 19-06-07 @ 10:24
De waarheid in de Telegraaf lezen .... oh man jij bent grappig zeg. Je kunt mij wegdragen. Mijn dag is alvast weer goed.
Blij dat we nog een telegraaf hebben om de waarheid nog ergers te kunnen lezen. De NPS een al jarenlang een verlenstuk van links geweest, waar absoluut iedere uitzending in welke vorm dan ook linkse propaganda wordt gespuid. Net als Groenenhuizen heeft die Livestro moeten ervaren dat dit monstrum geen andere meningen tolereert dan de linkse doctrine.
Het beste is niet te kijken naar die programma.s, dan hoef je je ook niet te ergeren.
Sikkeneur 19-06-07 @ 10:18
Precies, kijk je kunt zo rechts zijn als je maar wilt wat mij betreft maar jank niet de hele tijd zeau. Tjezus wat een stel wijven zitten er af en toe op rechts zeg. Nog meer heaumeau dan wat er bij GL en D66 rondloopt. Doe es wat, onderneem eens wat, neem een voorbeeld aan linkse aksievoerders ... die doen tenminste wat ... rechtse paranoide jankers vol zelfbeklag.
@ Cojo
Solly, verwisselde je met de poster onder je (contra).
Ik ben het met hem eens, behalve op het laatst:
Als (centrum)rechts Nederland zijn eigen meningen - zeg maar de meningen zoals u die leest in deze krant, of in een weekblad als Elsevier - ook op tv wil terugzien, dan zullen we gewoon het heft in eigen hand moeten nemen. Een Nederlandse versie van het Amerikaanse Fox News dus, als tegenwicht tegen de grote stroom van linkse 'nieuws'-programma's.
Fox News wil je echt niet. Waar Buitenhof et al probeert om alleen hun kant van het verhaal te laten zien liegt Fox gewoon alles bij elkaar.
Buitenhof, NOVA, Journaal moeten GVD gewoon objectief zijn en anders gaan ze hun politieke boodschap maar op een eigen kanaal uitzenden, maar niet van mijn belastinggeld.
Jezus wat een zeikerd is die vent zeg. Net een allochtoon: "Ik word gediscrimineeheeheeheerd." Huilebalk.
Bigi Bana Boy 19-06-07 @ 10:17
Bigi, GS weetjewel, weetjeniet?
Zeg Pritt krijg jij es ff lekker de klere met je Neger Programma Stichting.
Dat je leegloopt op het vermeende linkse karakter van de NPS moet je zelf weten maar waarom worden wij negerts er met de haren bijgesleept ? Zijn negerts per definitie links ofzo ? Of is je vriendin recentelijk door een blakaman geboned ?
Even de column gelezen; het is een mooie. Ik ben zelf niet rechts, maar ik wens deze meneer veel succes met zijn nieuw op te starten nieuwszender. Maar kan 'ie niet gewoon beter infiltreren bij RTL ? Daar hebben ze toch die kaalkop (letterlijk dan) - hoe heet 'ie ook weer - Frits Westers ! Die was toch ook self-proclaimed rechts ? En ga toch weg bij de Telegraaf man - ik bedoel, er is keurig, onderbouwd, rationeel rechts en er is de Telegraaf. Je wil toch niet dat mensen de krant kopen waar jouw column in staat, alleen maar om direct door te bladeren naar de 'Prive' sectie ?
de publieke omroep kan toch gewoon worden geprivatiseerd geen belastinggeld meer inpompen ze gaan maar lekker eigen omzet zoeken geen omzet is bankroet is de maatschappij in ieder geval van 1,1 miljard euro kosten af tevens zullen slecht bekeken programmas inclusief personeel verdwijnen
Dus GS, dat wordt ipv BNN een Nieuwszender ! Het is toch te belachelijk voor woorden dat links 3 door ons allen betaalde propaganda kanalen heeft.
Ah, het beroemde zinnetje,wie begint........?
Zo 'n toetsenbord is toch wel veilig, niet?
waarom geen nieuwe niet linkse publieke omroep. Ik word nu lid. Dan wordt er tenminste nog eens wat nuttigs met ons belastinggeld gedaan.!! Wie begint?
Die gast is net ontslagen. Ook ik zou dan gal spugen over mijn oud werknemer.
Stelt de ballenjongen voor als de nieuwe minister van propaganda.
Herr Balk?
@Teen
Dank je, het zijn mensen zoals jij die er voor zorgen dat mijn verzorgende kant intact blijft.
CoJoNes 19-06-07 @ 10:01
Je doet zo je best om mensen te helpen, maar ze letten gewoon niet op!
*geeft schouderklopje*
"Het Journaal, Nova: het zijn in feite veredelde Melkertbaan-projecten voor kansarme linkse journalisten."
Hoezo VEREDELD!? Ik dacht dat de Telegraaf altijd feiten opblies? Dit is maar wat soft. Er had ergens iets met 'genetisch afval' of 'parasieten' of iets dergelijks moeten staan. Back to the drawing board!
Mmmm. Nu toch iedereen het weet kan er ook wel een minister voor propaganda worden aangesteld. Kom er maar in Heer Göbels.
@Andreas B.
Ach, jij hebt toch tijd zat als je de comments niet leest?
Tsja. Ach. Je laten censureren is volgens mij nog een héél stuk minder erg dan je laten bitchslappen door Joost 'TinkyWinky' Eerdtmanschsch... (slachtofferhulp: kom er maar in!)
"Met een talkshow door prof. Bob Smalhout bijvoorbeeld." Die is gek. Professor Matennaaier, volkomen dement en terugverlangend naar de benauwende jaren vijftig, zou een kletsprogramma moeten presenteren. Misselijkmakend!
retep123 19-06-07 @ 09:52
T'is maar een verhaaltje van een gefrustreerde en tv-mislukte columnist hoor!
@ed..,
als ik een baantje zoek zal ik het wel aan je vragen, okeej?
Links is kudt, rechts is foudt; f*ck de politiek
het wordt de trouwe lezers van GS weer niet gemakkelijk gemaakt vanmorgen. (gaat druk in de weer met beeldscherm, stapels boeken, lijmklemmen, verlengsnoeren, duct tape)
Neger Programma Stichting? Die is wel heel erg flauw zeg.
Altijd weer het zelfde liedje, links vindt critiek uitoefenen zo heerlijk maar critiek accepteren is een heel ander verhaal. En dan spreken we nog maar niet over zelfcritiek.
Links is in wezen ondemocratisch en dictatoriaal, terwijl ze altijd anders beweren.
Bah.
@holtor 09:45
Is de aarde rond?
@patrick
precies. Het probleem is dat de jongens en meisjes column lezers het geheugen van een Alzheimerpatiënt hebben en dus overgeleverd zijn aan de autocue.
er is maar een oplossing; als bart het kan, kan geert het toch ook? Geert News Network dus... de teringtubbies in uniform (bruin natuurlijk), 'oppakken en uitzetten' (met presentratrice fuckje) en 'de osamas' (rechts georienteerd improvisatie cabaret)...
Als je je als columnist laat censureren ben je geen knip voor de neus waard.
Gewoon je oorspronkelijke, ongecensureerde versie uitspreken en zien wat er gebeurt.
Dat is principiëel handelen, niet eerst je laten muilkorven en dan gaan jammeren op het moment dat ze je willen ontslaan.
Hier dus www.telegraaf.nl/binnenland/65908321/R...
@koffiepot @ 09:45
Als Geenstijl al rechts is, dan ben ik benieuwd wat de gemiddelde bouwvakker in Nederland is. Geenstijl is net geen linksbolwerk, maar rechts? Neen hoor.
Zijn column gelezen, trieste man. Moeite niet waard om inhoudelijk verder op te reageren. NEXT.
Nog maar een keer dan voor de skippers:
Hier staat die column, gewoon in HTML, www.telegraaf.nl..
Moeilijkdoenerij van Pritt.
Ja heej, ga je zelf eens een beetje rechtsom roteren, Prick Stift.
Fapfap 19-06-07 @ 09:30
"Nietzsche en het aristocratische ethos." ?! *Proest* Geen wonder dat de man zo rechts is als.. als.. als.. eh.. mijn rechterhand. Ofzo. Je weet wel, waar de duim links zit. De man verlangt waarschijnlijk terug naar het feodale tijdperk. Lekker het recht op de eerste nacht uitoefenen op al zijn vazallen-dochters.
@ Koffiepot, GS verdient hun eigen geld en hebben niet als doel om voor alle mensen in Nederland een site te maken. De Publieke Omroep heeft wel de opdracht om voor iedereen programma's te maken.
Livestro: 'Een Nederlandse versie van het Amerikaanse Fox News dus, als tegenwicht tegen de grote stroom van linkse 'nieuws'-programma's.'
Tja, tja. Heb je het dan nog wel over rechts? Tercht dat ie ie weg is. Zou er op rechts dan geen goede en vileine columnist zijn? Bolkestein bijvoorbeeld?
@koffiepot
GS wordt niet betaald van belastinggeld, sukkel. Dat is het verschil
@Aussie 09:39
Zijn linkserts progressief dan?
*beeldscherm kantelt en denkt: "Was het nou echt zoveel werk om dat plaatje even te roteren?"
GS is een ongenuanceerd rechts bolwerk. Lig ik toch ook niet wakker van.
Wilders kom er maar in... Kamervragen a.u.b. over de politieke kleur van onze staatsomroep en over een evenwichtiger verdeling!
www.vpro.nl/programma/buitenhof Ergens daar in die linker kolom staat het adres van de redactie. Heb ze ook even gemaild.
Zoooooooooooooooo.... de verplichte link naar de telegraaf is weer gelegd. Heerlijk toch om zo´n onafhankelijk medium te zijn. Nu eerst maar eens een bakje koffie...
Als je in een links politiek programma NIET mag beweren dat Wilders geen fascist is, dat de martel-hoax een martel-hoax is en dat Fortuyn door een links iemand is vermoord, dan heeft Livestro voor het eerst proefondervindelijk aangetoond, wat iedereen al wist: Buitenhof is geen politiek programma, maar mono-ideologische propaganda, betaalt door belastinggeld.
.
Gelukkig is Geenstijl er nog. Die zijn zo links en zo rechts, dat heel de Tweede Kamer hier moet inloggen, om een genuanceerd beeld van verschillende visies te krijgen.
@Quichegerechtigde 09:31
Als het om de presentatie ging en niet om de inhoud, waarom spreekt de redactie hem daar dan niet op aan? Aan de andere kant, progressieven hebben van nature wel vaker moeite met het benoemen van problemen.
Erg hoor, dat de staatsroeptoeters de vooral door rechts Nederland opgebrachte belastinggelden misbruiken om linkse propaganda te verspreiden. Maar is er ook nog NIEUWS vandaag?
OT Een schokkend bericht van CBS News: Iraqi Orphanage Nightmare www.cbsnews.com/stories/2007/06/18/eve...
Ik wil ook wel wat zeggen over Buitenhof, maar helaas slaap ik dan meestal. Maar het is vast een leuk programma. Alleen links hé, dat is jammer. Links is kudt.
@shock'nblog 09:30
Mee eens, begrijpelijk dat Livestro niet meteen het bijltje erbij neergooide.
Typisch rechts, nog even flink nahuilen. Dat zie je ook terug in zijn column. Nog even weer aanstippen dat de kogel toch écht van links kwam bij Pim. En alles eeuwig herhalen. Jammerdepammer voor hem, maar hij is waarschijnlijk ook niet alleen weggestuurd om zijn inhoud maar ook om de presentatie.
Joshua Livestro (1970) studeerde politieke wetenschappen in Leiden en schreef bij docent rechtsfilosofie dr. A. Kinneging een scriptie over "Nietzsche en het aristocratische ethos."
Wat doe bij een links programma als je rechtsfilosofie hebt gedaan?
Fijn om te weten dat de Stoere ende Onversaagde Redacteuren van GS zich nooooit zou laten censureren... Maar nu even voor echie: het is toch logisch dat Livestro in het begin de boel aankijkt en dan pas besluit om ermee te kappen? Los daarvan: mijn afkeer voor Omroepland wordt met de dag sterker, waar blijft het antigif?
Als de columns die Disanne van Brederode nu uitlispelt door de beugel kunnen, dan wil je niet eens weten wat voor columns van haar afgekeurd zijn.
Joseph Goebbels zou jaloers zijn op de budgetten die de publieke omroep hier krijgt voor het bedrijven van linkse Staatspropaganda.
maar is dat eigenlijk wel zo?
-
Ik vind het niet zo vreemd dat progressief links de toon is van onze staatstelevisie. Het publiek is makkelijk beinvloedbaar en rechts heeft nu eenmaal een handje van om onrust te creeren.
-
niet dat ik een linkse rakker ben (voordat ik iedereen weer op de kast hebzodadelijk)
Zo nu mijn hoofd weer even naar rechts houden. Ik had geen zin om dat op te slaan om te roteren. Damn al mijn bloed zit in mijn linker hersenhelft. Hier ga je links van denken
Als je Livestro hoort met zijn column heb ik altijd de gedachte of er iemand voorleest uit een spreaukjesboek.
Slechte presentatie.
Volgens mij heb je maar één vriend nodig als columnist bij een programma als Buitenhof en dat is de autocue man. Buitenhof is live, dacht ik. Je hebt censuur en je kunt je laten censureren.
duidelijk verhaal van de heer livestro, vraag is nu, hoe vaak plasterk cs werden teruggefloten door de heren en dames redacteuren... desondanks is en blijft het een vpro/vara programma, dus zoals hij zelf al aangeeft, het was te verwachten...
... en voor de rest vind ik het wel jammer dat ie weggaat. Vond Plasterk uiteraard VEEL geiniger, maar hij deed het echt niet ZO slecht als sommige mensen hier beweren. Ik ben bijdeweg wel een trouwe Buitenhof-kijker, EN ZEER linksdragend, maar ik heb geen bezwaar tegen rechtse geluiden hoor. Mag ze graag horen. Ik hoef het toch niet met iemand EENS te zijn om naar zn betoog te luisteren?
Cojones, 19.15, bedankt.
*Monitor weer op z'n voetjes zet*
Goeie column. En al dat linkse gepeupel dat hier direct z'n best doen om Livestro goed in de hoek te zetten (naar goed links gebruik op de man en zonder argumenten) wil ik vragen of ze in Gaza willen gaan demonstreren voor de mensenrechten.
Nogmaals, Livestro heeft gewoon geen hoofd en stem voor Tv, z'n columns zijn goed, maar ze komen gewoon niet binnen als je zit te kijken.
Schoorsteenveger 19-06-07 @ 09:12: jij bent van Jeaule undercover zeker?
Inderdaad, het wordt hoog tijd dat er een tegengeluid komt voor de linkse staatspropaganda die het publiek dag in dag uit voorgeschoteld krijgt. Het is hier nog erger dan Rusland. Putin is ten minste nog eerlijk in zoverre dat hij de vrije pers gewoon de das omdoet. Hier wordt ons heel geniepig het linkse geluid als vrije pers voorgeschoteld.
"veredelde Melkertbaan-projecten voor kansarme linkse journalisten"
ik vind hem toch wel goed verwoord hoor :-)
tja Buitenhof, het is op dat tijdstip kiezen tussen dat programma en zo'n reli Amerikaanse gospel show of zo'n campingzender belspel programma. Nou dan weet ik het wel....
fuckje 19-06-07 @ 09:11
Ik denk dat Livestro het prima aanpakt. Om zaken aan de kaak te kunnen stellen moet je wel eerst de feiten verzamelen. Dit is voor het eerst dat er echt een discussie mogelijk wordt.
"Met een talkshow door prof. Bob Smalhout bijvoorbeeld." Kan dit meteen ingevoerd worden!? Ik dank u hartelijk!!!!!
fuckje 19-06-07 @ 09:11
Ik ben het met je eens.
Met zijn column is niets mis.
.... Pleiten voor een meer afgewogen, niet links georienteerd nieuwskanaal, en dan naar Fox News verwijzen, dan begrijp je het volgens mij niet helemaal. Dat is net zo Fair and Balanced als de Chinese Staats TV!!! Docu "outfoxed" wel eens gezien?
Oh, en on topic: wat een ontzettende huilie die man zeg. Iemand die zo kinderachtig schrijft verdient geen column in Buitenhof. Ach en wee.
@preston spears 19-06-07 @ 09:09
Merci, dat is tenminste leesbaar
Hier staat die column, gewoon in HTML, www.telegraaf.nl/binnenland/65908321/R...
Moeilijkdoenerij van Pritt.
Onbetaalbaar... een hoek van 90 graden. Dan heb je het dus niet begrepen.
Ja, een column met de titel "De kogel kwam van links" maak je geen vrienden mee bij Buitenhof. Hij heeft natuurlijk wel een punt dat in principe alle kleuren van het politieke spectrum vertegenwoordigd moeten zijn in een programma dat gefinancierd wordt met publieke gelden. Maar helaas, de StaatSSomroep heeft geen boodschap aan andersdenkenden.
De Niederrheinische Propaganda Staffel zuigt, zoals gewoonlijk. Daarentegen had ik tot nu toe niet de moeite genomen om Livestro te volgen.
"Ich bin Livestro das kleine Krokodil."
Jezus, wat een krokodillentranen. Meneer moet even zijn gram halen. Moeten we nou medelijden met hem krijgen, er schande van gaan spreken wat hem als integere journalist-die-het-beste-met-de-wereld-en-Wilders-voor-heeft is overkomen?
En, mensen, is het eigenlijk wel zo?
466 medewerkers?? Dit moet een tiepfout zijn, toch..
Heerlijk die koppen altijd in de Telegraaf. "Retourtje Buitenhof" Hulde!
@Pritt!!
Hij is zeker geen sukkel, ik kan me voorstellen dat hij eerst wat voorzichtig is, en het 1 en ander wilde aanzien. Je gaat niet gelijk de knuppel in het linkse hoenderhok gooien.
Hij heeft het goed aangepakt, las de Telegraaf vanmorgen vroeg al, en mijn dag kan al niet meer stuk!
joehoe
www.telegraaf.nl/binnenland/65908321/R...
Kunnen jullie zelf de foto niet draaien? Nu moest ik ICT weer bellen.
lekker lui hoor met die column. Of Prutt ben je zo onhandig.
Livestro was dan ook tenenkrommend slecht in de voordracht. Toevallig afgelopen zondag nog tegen m'n vriendin gezegd, dat ik eigenljk geen flauw benul had waar z'n column over ging, mijn gedachten dwarrelden weg naar boodschappenlijstjes.
-weggejorist-
Hebben jullie die filmpjes van vpro.nl goed opgeslagen? ik zweer het je die zijn straks weg door die nazi-censuur van die publieke omroep.
En ik heb even geen tijd om ze te kijken nu :(
Tssss, wat is het probleem om die column zelf even geroteerd en wel te plempen. Op deze bak heb ik alleen picture/fax viewer, dat wordt dus helemaal niks.
Rechts genoeg voor een column op GS?
moet ik godverdomme gaan feauteaufucken om die column te lezen, doe eens rotate 90 cw
Misschien is Joshua wel gewipt omdat 'ie zo ongelooflijk slecht voordraagt, met z'n aangeleerde handgebaartjes en trillende stropdas van de zenuwen?
"Het Journaal, Nova: het zijn in feite veredelde Melkertbaan-projecten voor kansarme linkse journalisten."
Uhm wisten wij allang?
Wie kijkt er dan ook naar Buitenhof? Whahaha.
Beetje lastig lezen, die column. Zel het artikel wel kunnen draaien op een of ander manier maar toch.
Sja Buitenhof hè.
REAGEER OOK