Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

So it begins - Anti Migranten Missie 'Defend Europe'

Terwijl ze in Brussel idiote maatregeltjes bedenken (opblaasboten exportverbod) om de kansloze asielplaag tegen te gaan, worden er op Sicilië zevenmijlslaarzen aangetrokken om Het Avondland echt te redden. En deze vrouwen kunnen het wel! Alle Alt Right sweethearts verzamelen! Katie Hopkins, Lauren Southern en Brittany Pettibone hebben op de C-Star aangemonsterd om Europa te defenden tegen de omvolkhorde uit Afrika. Wat in 2015 op GeenStijl begon als soort van grap (een gecrowdfunde sleepboot om de asielplaag terug te sturen) is inmiddels werkelijkheid in de haven van Catania, Sicilië. Volg deze dames met VOC-mentaliteit en de dappere ketelbinkies aan boord van de C-Star, voor de moedigste operatie sinds de landing in Normandië. Move over, Timmerfrans Ferries! #DefendEurope

Reaguursels

Inloggen

Eindelijk mijn goede doelen geld goed besteed.

watergeus | 19-07-17 | 21:19

Direct steunen van Defend-Europe en de C-star kan op:

www.wesearchr.com/bounties/defend-eur...

Ik kon de informatie bijna nergens vinden en eigenlijk zou geenstijl dit initiatief moreel moeten ondersteunen.

kortebroek | 19-07-17 | 14:12

De negers uit kansloze foklanden als Mali, Malawi, Senegal etc willen naar het vasteland van Europa. Dus niet naar Malta! Richt gewoon een opvangkamp in op Gozo en maak dat groot bekend in de hele subsahara. Kijken hoe snel het afgelopen is met deze onzin.

van Oeffelen | 19-07-17 | 09:13

De Generation Identitaire laat zien waar men voor staat; maar pas op! Deze week zullen op tv de al de eerste verdachtmakingen (extreemrechts, na-zi's, discriminasie) gaan komen.
@ theo-is-dood | 18-07-17 | 10:13
-
Het zijn dappere jonge mensen, want e.e.a. is niet zonder gevaar.
www.youtube.com/watch?v=kqybsUqkOWs

telelezer | 18-07-17 | 20:58

@Sjefke7807 | 18-07-17 | 15:55

Heb het filmpje in zijn geheel zitten bekijken. Ik was voor het laatst in Parijs eind jaren '80 (ben niet zo'n liefhebber van grote steden, mijn reizen gaan meestal naar mooie, stille plekken) en was toen al geschrokken van de zeer dominante aanwezigheid in die stad van Afrikanen en moslims. Dat is nu bijna 30 (!) jaar geleden. Maar wat ik in dit filmpje zie, overtreft mijn ergste nachtmerries.

Europa is is niet meer te redden. Europa is al bezig te verzuipen in een multiculturele nachtmerrie. Hoewel: multicultureel? Er is steeds meer sprake van een Afrikaanse mono-cultuur.

Ik raad allen af dit filmpje te bekijken; een aanval van depressie is gegarandeerd.

Peter Emile | 18-07-17 | 18:36

Lauren Southern is echt de enige vent waarvan ik zeg "Ja, daar wil ik wel seks mee."

borklay | 18-07-17 | 18:35

Mastermattie | 18-07-17 | 16:58
Ik vind het een beetje link. Wil best dat bootje steunen, maar die hele ID-organisatie, wat zijn daar de doelen van?
Zijn nu zoveel sites in de lucht en degene die u nu doet linkt via paypall naar ene [email protected].

Is het allemaal vertrouwd?
Straks komt mijn geld bij een white-power-kneusje terecht of erger nog, een of andere linkse fascist terecht die zich valselijk "antifascist" noemt.

Rommelende Onderbuik | 18-07-17 | 17:57

Benieuwd wat er gaat gebeuren als al die honderdduizenden die nu nog in Zuid-Europa vastzitten Noord-Europa gaan overspoelen. Vrees dat Opsporing Verzocht dan lang niet meer genoeg heeft aan 1 wekelijkse uitzending, dat ze dagelijks zendtijd zullen gaan vragen. Het NOS-journaal zal dan eisen dat O.V. ná hen wordt uitgezonden. Want dan kunnen zij iedere dag eerst het kijkersvolk voorliegen dat er niks aan de hand is, en daarna krijgen we dan bij OV de rauwe werkelijkheid voorgeschoteld. Andersom zou een beetje raar zijn: eerst rauwe werkelijkheid en dan de niks-aan-de-hand-leugens van de NOS...

Zenzeo | 18-07-17 | 17:23

Female empowerment. We moeten het van vrouwen hebben. Dit type vrouw dan, niet de Anne-Fleur's, Asha's, Simone's, Wassila's, Sunny's, Anousha's en hoe die gender identity grachtengordelkutjes ook allemaal mogen heten.
Go girls.

Stormageddon | 18-07-17 | 16:19

Goede zaak. Die zogenaamde levensredders halen alleen maar gelukszoekers op. Want die kunnen voor een overtocht betalen.
-
Daarnaast heeft Europa net 50 miljoen werkloze Ukraïners een werkvisum gegeven.
Dus werklozen zat in de EU.

Raider Twix | 18-07-17 | 15:57

@dezenicknameisbezet | 18-07-17 | 14:21
Heeft u ook nog iets zinnigs te melden of blijft het bij vuilspuiterij? U zult uw claim over "dit soort pseudopatriotische xenofobe superieure westerse wereld safe space bimbo-activisten" moeten hard maken anders kunt u beter uw mond houden met uw domme gezwatel. U vindt dit; www.youtube.com/watch?v=Z1Js8wntdk4 dus een gewéldig idee en zou er ook graag middenin wonen begrijp ik?

Sjefke7807 | 18-07-17 | 15:55

@Ramsesz | 18-07-17 | 13:38
Dat gaf ik hier van het weekend ook al ergens aan. Al die lui hebben een land om naar terug te keren áls (niet mocht want dat dit een keer helemaal uit de klauwen gaat gieren is een kwestie van tijd) hier de bom barst. Wij hebben niets anders als dit land/continent. We zijn net een schip dat maar drenkelingen blijft opvissen. Alles wat we hebben is dat schip. Ook al helt het schip al gevaarlijk naar één kant, de Linkse Goegemeente dwingt de kapitein om maar meer mensen op te pikken. En de mensen die staan te wijzen en roepen dat het fout gaat worden als ophitser of erger weg gezet. Uiteindelijk kapseist het schip en wij staan dus letterlijk met lege handen want het enige schip dat we hadden (ons land/continent) is dan in de golven verdwenen...

En dit;

www.youtube.com/watch?v=Z1Js8wntdk4

www.youtube.com/watch?v=G8LGX8o2fw8

is waar Lauren en de anderen tegen strijden. Kijkt u en huiver. Moeten wij dit willen? Ab-so-f*cking-lutely NOT!!! Waanzin, het moet stoppen en wel nú!

Sjefke7807 | 18-07-17 | 15:49

Er zijn dus vrouwen die liever niet in een kalifaat leven. Weer iets geleerd...

Poekieman | 18-07-17 | 15:04

Geweldig initiatief!

Lief Meisje | 18-07-17 | 14:38

-weggejorist-

Koos_Karel_Kobus | 18-07-17 | 14:33

Hier een interview van Lauren Southern met 1 van de oprichters van identity Europe.
www.youtube.com/watch?v=gQ9jMwgoTZA
Word beter in verteld wat ze precies gaan doen.

Energya | 18-07-17 | 14:32

Ze gaan zelf niemand terug varen, maar ze hebben contact met de libische kustwacht. Die gaat hen terug brengen.
Verder houden ze in de gaten dat de NGO's niet de territoriale wateren van Libie betreden om "vluchtelingen" te redden. Dat is namelijk strafbaar, ze gaan dat dus documenteren en aangeven.

Energya | 18-07-17 | 14:30

-weggejorist-

dezenicknameisbezet | 18-07-17 | 14:21

-weggejorist-

Koos_Karel_Kobus | 18-07-17 | 14:15

plaszak | 18-07-17 | 13:26

lauren southern

Guuske | 18-07-17 | 13:53

Grote vraag: waar brengen ze de boat people heen? Libische haven zal geen optie zijn.
Intl wet zegt dichtstbijzijnde veilige land, dat is Algerije. Die zitten er ook niet op te wachten. Afzetten op strand dan maar?
Verder is de vraag hoe smokkelaars reageren. Daar zitten criminelen en terroristen tussen, die zullen geen sconde aarzelen om het vuur te openen als ze de kans krijgen. Er is al een paar keer geschoten op europese marineschepen, dus dit kan allemaal nog heel "interessant" worden.

KenJijDeSwaffelman | 18-07-17 | 13:46

Dirk III | 18-07-17 | 10:51 Maar Dirk, waar ga je dan heen met je gezin? Wij willen ook weg, maar waarheen? We zijn dan per saldo zelf ontheemd, net als de immigranten en die paar echte vluchtelingen. Met als verschil dat wij dan geen land meer hebben om naar terug te keren.

Ramsesz | 18-07-17 | 13:38

En weer is het een vrouw die zich als enige een echte vent toont.

lingo star | 18-07-17 | 13:36

makkelijk... bootje in beslag nemen bij aankomst,lading even in quarantaine.. bootje vernietigen.. landingsvaartuig met machine geweren voor de terugreis.

In ww2 zijn duizenden zo t strand op gehuppeld.

DeviousDick³ | 18-07-17 | 13:23

De naïviteit van de Ngo Gutmenschen is zum kotschen.

Schweinchen Dick | 18-07-17 | 13:16

Ikzelf heb een maand geleden al gedoneerd voor Defend Europe voor deze boot. Via de duitse versie van de website. Bij de engelse kan je alleen met bitcoin of creditcard betalen omdat ze geblokt worden door banken en paypal. Hier is de link naar de wel werkende duits/ oostenrijkse versie:
www.identitaere-bewegung.de/kampagnen...

Beter om hier mijn geld aan uit te geven dan aan giro 555 of glazen huis bv

Kokossss | 18-07-17 | 13:16

Hoe "idioot" die maatregel met betrekking tot rubberboten en BBmotoren is, blijkt wel uit het feit dat de "vluchtelingenonrganisaties" er boos over zijn. En dat is ook prima. De Libische kustwacht kan zijn werk niet doen vanwege die organisaties en bovendien gaan ze zover in hun streven dat ze de Kustwachtmensen, de vluchtelingen (die er vanuit gaan dat ze opgepikt worden, door de appies van hun voorgangers) en zichzelf (in die volgorde)in gevaar brengen.

Heiner | 18-07-17 | 13:13

Grappig om te zien dat de über traditionalistische alt-right beweging (in ieder geval op papier) totaal is overgenomen door vrouwen.

koter | 18-07-17 | 13:12

Die komen tussen 2 vuren, enerzijds de maffia en anderzijds de EU/NGO's. Dapper.

Graaisnaaiert | 18-07-17 | 13:12

Ik hoop wel voor ze dat ze niet ongewapend zijn. Ik durf te wedden dat ze zichzelf moeten gaan verdedigen tegen de NGO's

Bensel | 18-07-17 | 13:03

Reeldutch | 18-07-17 | 12:44
De IS-strijders moeten toch ergens blijven?
Verder krijgen we natuurlijk altijd ook nog ex-strijders van Al Shabaab (somalië)...
Etc...

En een andere groep betreft natuurlijk tal van homofiele jongemannen uit islamitisch Afrika die bang zijn om van een toren te worden gegooid en die toevallig 10k hadden liggen voor hun overtocht.

Rommelende Onderbuik | 18-07-17 | 12:56

Isis heeft geen kalifaat meer
Waarom zijn er nog vluchtelingen?

Reeldutch | 18-07-17 | 12:44

Account7 | 18-07-17 | 11:37
Ehm, dat boterzuur werkt anders prima , geen enkele reden om daar varkensreuzel aan te verspillen.

Cobalt bomb | 18-07-17 | 12:42

Graaf van Egmont | 18-07-17 | 12:25
Wat hier nodig is, is een Nautilus om al die dure ngo scheepjes naar de kelder te jagen.
Dan komen al die rubberboten ook nog eens van pas.

Cobalt bomb | 18-07-17 | 12:40

Berbaar | 18-07-17 | 11:44
Jij weet echt helemaal niets. Wat een sul ben je toch.

Mark_D_NL | 18-07-17 | 12:36

Mocro070 | 18-07-17 | 11:47
Ja, en wiens probleem is dat nou eigenlijk?
Het is in ieder geval niet mijn probleem en daar handel ik ook naar.

Cobalt bomb | 18-07-17 | 12:32

Zeerecht is hier van toepassing. Redden van drenkelingen en mensen in nood is verplicht, maar de geredden dienen te worden afgezet in de dichtstbijzijnde haven. En dat kan nooit een haven zijn in Italie, Malta of Cyprus. Dus wordt het een haven vanwaaruit ze vertrokken zijn.

Graaf van Egmont | 18-07-17 | 12:25

klinkklaar | 18-07-17 | 12:17
Kan druk zijn op de site.
defendeurope.net/

Rommelende Onderbuik | 18-07-17 | 12:24

Waar kan ik storten?
Hebben ze nog recruten nodig?
Waar kan je je aanmelden

klinkklaar | 18-07-17 | 12:17

Er gaat op z'n minst een ferm signaal van uit. Dat is al winst.

McMarx | 18-07-17 | 12:13

Gewoon laten gaan, zo lang men zich aan de vigerende wetgeving houdt is er weinig mis met dit initiatiefje.
Berbaar | 18-07-17 | 11:34
Fijn zo. laat ze maar klein beginnen.
De NGO's zijn ook klein begonnen met hun mensensmokkel.
Wie denk je dat de steun gaat krijgen van het overgrote deel van de EU-burgers zodra zij te zien krijgen wat de realiteit is?
In jouw kringen merk je misschien weinig van de omwenteling die gaande is in de hoofden van de mensen, maar steeds meer mensen krijgen genoeg van de EU en de desastreuze gevolgen daarvan voor de Europese landen.

arbeid_loutert | 18-07-17 | 12:05

@medelmo 11:03
Geschiedenis als studie verbieden hoeft voor mij niet (Ik bedoel iedereen zn ding) maar wel dat afgestudeerden in die richting zomaar regeringsleiders kunnen worden.
Ik herinner mijzelf mijn geschiedenisleraren nog goed, wat een slapzakken waren dat zeg, maar vertellen dat ze konden...

D-Fens_1963 | 18-07-17 | 12:02

@Dirk III 10:41
Als U de strekking van mijn reaguursels zou kennen weet U gelijk dat míjn inschattingsvermogen tav de vluchtelingenproblematiek tamelijk in lijn ligt met hoe er hier in de panelen in zn algemeenheid over gedacht wordt.
Tsja, en als dat dan (klaarblijkelijk) net niet extreem genoeg is om werkelijk aan een carrièreswitch naar sleepvaart te denken ;-)

D-Fens_1963 | 18-07-17 | 11:52

ISIS heeft/had een speciale afdeling waar kleuters worden opgeleid in de edele kunsten van de koran, zoals onthoofdingen en het plegen van aanslagen op de ongelovigen.
Deze kinderen hebben geen toekomst in het verdwijnende kalifaat.
Volgens RT zijn verschillende landen, waaronder Nederland, nu bezig om deze moordmachines naar Europa te halen.
Binnenkort zit dus een 10 jarige moordenaar bij uw 6 jarige dochter in de klas.
Het zijn mensen die deze beslissingen maken.
Mensen die spelen met de levens van onze kinderen.
Prima als mensen zich over deze kindsoldaten wil ontfermen. Prima als ze denken dat ze normale mensen van deze kinderen kunnen maken. Maar speel met je eigen leven en help die 'kinderen' in hun eigen landen.
De mensen die getraumatiseerde moordmachines naar Nederland halen, kunnen dat alleen doen als ze onze kinderen haten en buitengewoon kwaadaardig zijn.
Burgemeesters en schoolbesturen die hieraan meewerken, nemen een grote verantwoordelijkheid op hun schouders.
Als het misgaat, is het hun schuld.
Een verkrachting op de WC is geen 'ongelukkig incident'. Het is een gevolg van hun besluit om moordmachines in de klas te laten.

arbeid_loutert | 18-07-17 | 11:51

gas-man | 18-07-17 | 11:13

Een AHTS (anchor handling tug supply vessel). Aangezien het niet lekker loopt in de offshore, vond Vroon dit wel een goed doel.
www.vroon.nl/Files/VesselParticulars/V...

wingload | 18-07-17 | 11:50

Berbaar | 18-07-17 | 11:44
Tja je kan ook alleen reageren op artikelen van geenstijl.... nou succes ermee.

Dulacs | 18-07-17 | 11:48

Goed idee dat ze vrouwen naar voren schuiven om als gezicht te dienen voor dit initiatief. Dat maakt het voor de linksfundamentalisten toch wat moeilijker om "the sheeple" ervan te overtuigen dat dit die grote boze nazi's zijn waar ze altijd naar vingerwijzen (wat uiteindelijk iedereen is die ook maar iets meer rechts is dan zij).

IslamPislam | 18-07-17 | 11:45

Nou, wel interessant. Ik heb maar wat geld overgemaakt. Gooi ik het een keer op die manier over de balk in plaats van via de belastingen.

teevee | 18-07-17 | 11:45

@Account7 | 18-07-17 | 11:37
Nu staan er nogal strenge straffen op het (ver)hinderen van maritieme reddingsoperaties dus dat lijkt me een slecht plan.
Gaan ze ook niet doen, ze gaan "monitoren", nou succes ermee!

Berbaar | 18-07-17 | 11:44

@1977 | 18-07-17 | 11:13
-
... een torpedoboot crowdfunden lijkt mij wel iets.

bisbisbis | 18-07-17 | 11:44

Levensgevaarlijk. Hoe denk je dat die smokkelaars hierop reageren. Die knallen die lui zonder pardon overhoop. Of anders krijgen ze te maken met "tolerant" links.
Waarom.wordt een particulier op Schiphol aangehouden door de douane als je een fles drank teveel in je koffer hebt. En mogen die ngo's ongestraft scheepsladingen illegale overlastgevers binnen voeren?

Veritas Splendor | 18-07-17 | 11:42

@ska ska ska | 18-07-17 | 11:36
Dat IS hun werk. Zij hebben inkomsten via hun eigen mediakanalen en sponsoren/reclames.

plaszak | 18-07-17 | 11:40

Dr_Johnson | 18-07-17 | 11:29
EU moet iets doen. Italië dreigt 200.000 azieligzoekers met noodpaspoort door te sturen.

Ongetwijfeld hebben in Brussel een paar ambtenaren de ballen uit hun broek gelachen bij het verzinnen van deze "steunmaatregel".
Het is nauwelijks een symbolisch gebaar... Maar goed, dat halve gare Italiaanse mokkel durft de boodschap nog over te brengen ook.
Wie weet is het weer even rustig.

Rommelende Onderbuik | 18-07-17 | 11:37

En dan, net als de Sea Shepherd-linksachtigen, nu eens van rechts de boeg erin rammen bij die NGO-taxi's. En in plaats van met stinkbommen met varkensreuzel bekogelen.

Account7 | 18-07-17 | 11:37

Hoeven die mensen niet te werken?
Oh wacht...

ska ska ska | 18-07-17 | 11:36

@arbeid_loutert | 18-07-17 | 11:26
Het 3de ding dat men kan doen is gewoon negeren.
Lekker laten dobberen daar, die centjes raken heel snel op en de "successen" komen toch niet verder dan een paar alu-hoed blogjes.
Gewoon laten gaan, zo lang men zich aan de vigerende wetgeving houdt is er weinig mis met dit initiatiefje.

Berbaar | 18-07-17 | 11:34

Ik denk niet dat dit initiatief veel gaat uithalen, alhoewel het als "signaal" aan die slappe EU wel belangrijk is.

Het toont "Brussel" dat de meerderheid van Europeanen het helemaal gehad heeft met de nu al 40 jaar durende massa-immigratie van klaplopers uit de derde wereld, en wil dat er nu eindelijk eens echte maatregelen genomen worden om die tsunami's aan banden te leggen.

Dat de "sense of urgency" voorlopig nog ten enenmale ontbreekt in Brussel zie je maar weer aan dat zotte plan om de export van rubberboten en buitenboordmotoren naar Libië te verbieden. Ik weet niet of Mogherini het zelf heeft verzonnen, of een andere Eurobobo met het verstand van een hagedis, maar zo iemand verdient zijn riante inkomen natuurlijk van geen kant.

Als de EU ballen had, zouden ze om te beginnen al die "reddingsschepen" van diverse NGOs meteen aan de ketting leggen en in beslag nemen, zodra ze weer een scheepsruim klaplopers in een Europese - meestal Italiaanse - haven de EU in smokkelen. En verder natuurlijk écht gaan bewaken: dobberaars oppikken en terugvaren naar de Libische kust; daar zijn ze tenslotte vandaan komen dobberen.

Als de C-Star dames ook maar iets in die richting kunnen bewerkstelligen, is dat winst.

Dr_Johnson | 18-07-17 | 11:29

Helden, dit!

ZegMaar | 18-07-17 | 11:27

Frans en Duits zijn mooie talen. Verdiep je er eens in.
Het schijnt dat 'het internet' uitstekende mogelijkheden heeft om je talen te verbeteren.
Fappelmoes | 18-07-17 | 10:27
.
Vliegtuigen zijn mooie vervoermiddelen. Verdiep je er eens in. Het schijnt dat 'het internet' uitstekende mogelijkheden heeft om zelf zo'n ding te bouwen.

bodemloos | 18-07-17 | 11:27

Als de EU de veerdienst in stand wil houden, gaat Defend Europe veel weerstand krijgen.
Zij kunnen zeker de gevolgen van de besluiten van onze politieke leiders zichtbaar maken en politici zullen het daardoor steeds moeilijker krijgen om hun kwaadaardige beleid bij de burgers door de strot te duwen.
Timmerfrans kan 2 dingen zeggen:
"Defend Europe doet goed werk" of
"Defend Europe staat de omvolking in de weg"

Wij kunnen ook helpen. Doneer een dag vakantiegeld en hoe meer acties Defend Europe kan doen, hoe meer publiciteit.
De EU kan wel een paar Defend Europe boten tegenhouden, maar geen 500 miljoen burgers.

arbeid_loutert | 18-07-17 | 11:26

Iedereen terugsturen, paar maanden flink aanpoten, maar dan komt er gegarandeerd geen hond meer.

Dutch_Holland | 18-07-17 | 11:26

Dit kon nog wel eens heel groot worden.

Zenzeo | 18-07-17 | 11:16

Moet Europa nu alweer gered worden door Amerikanen ?

Bigi Bana Boy | 18-07-17 | 11:14

"Wat als op geenstijl begon als een grap".
Pritstift is een zelfingenomen pik.
Hij trekt gewoon een initiatief met echte ballen naar zich toe, terwijl zij nog nooit van geenstijl gehoord hebben.
Op dat initiatief van geenstijl is nooit een follow-up geweest of iets als crowdfunding.
Slap gelul.

bodemloos | 18-07-17 | 11:14

@ Dat is een ex supplier van Vroon. Verder prima initiatief het in kaart brengen en tonen van wat de NGO's daar uitspoken.
Het schip zal als jacht zijn geregistreerd omdat je anders mensen met de juiste vaarbewijzen nodig hebt om het schip te bemannen en te varen.
forecastle | 18-07-17 | 10:27.
.
Hebben ze dat schip niet gewoon gechartered van de Nederlandse reder Vroon door de NGO-Gutmenschen ?
Zo geweldig gaat het niet met Vroon en de offshoreschepen, dus zo duur is het ook weer niet.

gas-man | 18-07-17 | 11:13

-weggejorist-

1977 | 18-07-17 | 11:13

@Geenstijl: Hoe kunnen wij toetsenbord ridders dit ondersteunen? inzamelingsactie ? extra boten? aandacht? ...?

1977 | 18-07-17 | 11:13

@Dirk III | 18-07-17 | 11:08
Voor U een vraag, voor mij een weet :)

Berbaar | 18-07-17 | 11:11

Berbaar | 18-07-17 | 11:00
Je bent goed op de hoogte van nieuwsfeitjes.
Dat betekent dat je werkloos bent en de hele dag het internet af kan struinen naar dit geneuzel of je bent een ambtenaar die gewoon niets te doen heeft tijdens kantooruren.

Dirk III | 18-07-17 | 11:08

Alt-right = wrong.

dezenicknameisbezet | 18-07-17 | 11:07

Ik hoop dat ze iets kunnen doen aan die achterlijke NGO verraders die Europa om zeep aan het helpen zijn. Waarom je perse alle immigranten meteen naar Europa moet brengen is mij al tijden een raadsel. Terug naar waar je vandaan komt en via officiele kanalen je asiel aanvragen. Geen goede reden dan ook geen kans.

WatZalIkErvanZeggen | 18-07-17 | 11:06

@dezenicknameisbezet | 18-07-17 | 10:59
Absoluut!!
Maar wel van andermans centjes dus dat doen ze dan wel weer handig.

Berbaar | 18-07-17 | 11:04

D-Fens_1963 | 18-07-17 | 10:55 voor een geschiedenis gestudeerde toch opvallend dat ie veel niet wist .
Maar ja , hij gaat dan ook als volksverrader de boeken in .
Nee is nee ook als ja is verpakt in lissabon .
Nu weer een geschiedenis student in torentje en oekraine verraad en mh-17 lafheid en verraad.
Geschiedenis moet verboden worden...

medelmo | 18-07-17 | 11:03

@D-Fens_1963 | 18-07-17 | 10:37
Nu is de betrokkenheid van die Brexit fan(s) al fraglich maar wat een Canadese puntmuts en een Yankee white supremacist (hello Brittany) nu moeten op een bootje in de Middellandse zee?

Maar ach laat ze, een paar maanden geleden "vertraagden" ze zowaar een boot van Artsen zonder Grenzen wel 10 (tien) minuten voordat de kustwacht ze wegsleepte.

Berbaar | 18-07-17 | 11:00

Aandachtshoeren.

dezenicknameisbezet | 18-07-17 | 10:59

@mijzelf 10:55
Jij = hij

D-Fens_1963 | 18-07-17 | 10:57

@grancolombiano 10:09
Als ik mijzelf niet vergis was de VOC de eerste soort van "multinational" die aandelen uitgaf.
M.a.w. één van de eersten die er bij gebaat waren de formule omzet-kosten=winst volledig uit te melken.
Kortom uiteindelijk was de vaak zo geroemde VOC mentaliteit winstbejag en grootgraaierij.
Maar dat zal de gedachte van Balkelende niet geweest zijn toen jij zíjn legendarische woorden sprak.
Terwijl hij toch van Zeeuwse afkomst is.

D-Fens_1963 | 18-07-17 | 10:55

NGO's hebben zich in de loop der tijd ontpopt als geldrovende politiek gedreven lobby clubs.
De geïnstitutionaliseerde zieligheidsindustrie die als een mol infiltreert in het geweten van degenen die zich een schuldgevoel laten aanpraten en vervolgens grif willen doneren, w.o. de volksvertegenwoordiging.
Zo zie je veel vrouwen in de politiek die een NGO verleden hebben, en die niet vanuit de ratio en het gezond verstand denken en handelen maar vanuit hun baarmoeder. De zachte heelmeesters met de rottende wonden.
Ik ben die lui al heel lang spuugzat en voorzover ik nog ergens geld aan schenk is het aan het kattenasiel, maar geen stuiver gaat naar die semi terreur NGO's die zo graag het leed in stand houden omdat ze, net als bijv. de PvdA, zichzelf daarmee tegoed doen.
Miljarden maal miljarden zijn in Afrika gepompt en er zijn nog niet eens genoeg tandenborstels laat staan de basis medische voorzieningen die men nodig heeft.
Dat geeft ernstig te denken, ook naar het handelen van NGO's.

Memek | 18-07-17 | 10:52

Buitenwijken van Parijs, Londen verloren. Landen als Zweden, kunnen het niet meer handlen, Frankrijk zucht onder de aanslagen.
Duitsland...
Ach als alle idioten maar blijven wegkijken dan gun ik ze het Europa van hun dromen.
Ik zal dan met mijn gezin en bedrijf ergens anders belasting gaan afdragen. Kan ik weer ongestoord naar een concert zonder dat ik mezelf afvraag of er een idioot met een kalasjnikov gaat zwaaien. Of je kinderen op een school waar geen meisjes van 3 met hoofddoekjes rondlopen.

Dirk III | 18-07-17 | 10:51

"En het is allemaal zo simpel, doe wat Australië al jaren doet.
GerMonster | 18-07-17 | 10:42 "

Uh, nee, het ligt toch niet zo simpel. Australië is omgeven door een gigantisch stuk oceaan.

Europa ligt bij Libië en zeker bij Turkije op spuugafstand dat maakt in de praktijk een aanzienlijk verschil naar ik vrees.
Salut, Evocatus

Evocatus | 18-07-17 | 10:51

Een gayparade langs de Libische kust. De dobberiaantjed bedenken zich wel twee keer voor ze op frontexferry stappen.

sterrefleur | 18-07-17 | 10:50

Aangifte smokkelaars wordt eerder opgenomen , dan de verdediging van europa.
Zo rolt de EU .
Soros portomonnee is belangrijker dan de familie van U.
OOk die van hun vraag ik me dan af?

medelmo | 18-07-17 | 10:48

Die NGO's hebben ongelovelijk veel geld, de media in hun zak, gaat lastig worden. Slechts die schepen onklaar maken gaat helpen maar dat is zo weer gerepareerd, dit is voor degenen met een lange adem. De media zal vol op het orgel gaan en hun familie gaat door zwarthoodies bedreigd worden ze zijn tot alles in staat

Bokito ergo sum | 18-07-17 | 10:45

En het is allemaal zo simpel, doe wat Australië al jaren doet. Niemand die op een boot Europa bereikt krijgt toegang punt.

Alles terug sturen naar Libië, werkt Libië niet mee, marine erbij. NGO en anders deugenden in bootjes die mensen smokkelen, oppakken en opsluiten wegens mensensmokkel en hulp aan illegalen, boot verbeurd verklaren.

Maar ja, vrouwen en softe testosteron-loze mannen zijn aan de macht in een tijdsperiode die qua waanzin zijns gelijke niet kent.

GerMonster | 18-07-17 | 10:42

Dit word verboden, mark my words. 1 of andere juridische kudtsmoes en weg ermee. Het is toch alláng duidelijk dat dit geen "asielcrisis" is maar schaduwbeleid. Dat mag niet gedwarsboomd worden. Als je mensen "red", als is het van hun zelf gecreëerde problemen, dan mag alles. Andere vormen van aanpak worden niet getolereerd. Het is wat ik hier in de comments een paar keer lees; als er ook maar één verdrinkt door toedoen van dit bootje dan is het over met de pret.

Dutchbeaurouge | 18-07-17 | 10:41

@Mocro070 | 18-07-17 | 10:31
De meeste migranten komen helegaar niet uit Syrië. Het werkelijke probleem is de bevolkingsexplosie in Afrika en het Midden-Oosten. Te achterlijk om vrouwen zelfbeschikking te geven of iets aan geboortebeperking te doen, maar dankzij de Westerse wetenschap net slim genoeg om bijna alle kinderen in leven te houden. De bevolking in bijvoorbeeld Egypte is sinds de jaren '60 ruim verdrievoudig, natuurlijk creëert dit een snelkookpan van jongemannen die gaan driften over de planeet.

Overigens is het heel simpel om een migratieprobleem op te lossen: Japan en Australië doen het al jaren voor. Als er geen hoop is op 'asiel', stoppen alle bootjes meteen. En echte vluchtelingen hebben naast Europa nog 150 andere veilige landen waar ze naar toe kunnen.

Zware Guy | 18-07-17 | 10:41

D-Fens_1963 | 18-07-17 | 10:37
Ga eens naar de buitenwijken van London zou ik zeggen. Misschien hebben ze een beter inschattingsvermogen dan jij wat nog meer van dat volk voor het land gaat doen en willen ze proberen het tij te keren. Ik zeg, goede actie, ga zo door.

Dirk III | 18-07-17 | 10:41

Inderdaad, eerst zien, dan geloven... mijn steun hebben ze in ieder geval...

Ad Hominem Tu Quoque | 18-07-17 | 10:40

Mij benieuwen hoe lang het duurt voor Frontex ze aan de ketting legt wegens behindering van hun werkzaamheden.

bergsbeklimmer | 18-07-17 | 10:39

Zoals de grote ziener Sjoukje van 't Spijker (aka Maggie MacNeil) ooit sprak/zong : Terug naar de kust.

major hangover | 18-07-17 | 10:38

Een paar weken geleden een donatie gedaan. Ik dacht het zal wel. Ik vind dit wel vet.
*Trots zijn doet*

Esper25059566 | 18-07-17 | 10:38

@D-Fens_1963 | 18-07-17 | 10:26
Ach deaud gaat iedereen. Je kan het maar beter betekenisvol maken dan. Die meid speelt af en toe echt met vuur want ze gaat vol in de strijd tegen de ratten van antifa en zo.
Hopelijk kan ze haar werk nog lang blijven doen.

keestelpro | 18-07-17 | 10:38

Eerst zien, dan geloven.
Vraag mijzelf nl. af wat nu eigenlijk precies het belang van deze (Brexit?)dames in kwestie is.

D-Fens_1963 | 18-07-17 | 10:37

mirvink3478 | 18-07-17 | 10:28 JA;-)
Nu ook. ook hier . Dus?

medelmo | 18-07-17 | 10:32

Wat dit tot gevolg gaat hebben is een zooi onnozelen die in Italië of Griekenland berecht gaan worden voor dood door schuld. Misschien moeten we erkennen dat we het over een andere boeg moeten gooien waarbij er voor zorgen dat die mensen daar blijven. Timmerfrans, Turkije-vluchtelingendeal en nu dit weer is fundamenteel niets anders dan pleisterplakken. Deze keer, speciaal voor Mark_van_D geen saltmines link maar de NOS: nos.nl/artikel/235043-bashar-al-assad-... Toen hij er rustig op los moorde zaten wij dit soort dingen te bespreken. Waar waren ALLE politieke partijen toen, inclusief de PVV? Kon men niet inzien dat een langdurige burgeroorlog waarbij een miljoenmiljard verschillende partijen inclusief een dictator strijden om macht zou resulteren in een exodus van een land?

Mocro070 | 18-07-17 | 10:31

Heeft Joop het nieuws al opgepikt? NOS? Wie vertelt ze daar het goede nieuws :)

theo-is-dood | 18-07-17 | 10:29

Hoe gaat dat uitpakken als die "vluchtelingen" erachter komen dat het schip dat ze komt redden, de hele boel gaat terugbrengen naar Libie. Denken ze serieus dat ze met een paar mannen en vrouwen tientallen woedende dobbernegers van zich af kunnen houden? Hier kunnen doden vallen.

mirvink3478 | 18-07-17 | 10:28

Dat is een ex supplier van Vroon. Verder prima initiatief het in kaart brengen en tonen van wat de NGO's daar uitspoken.
Het schip zal als jacht zijn geregistreerd omdat je anders mensen met de juiste vaarbewijzen nodig hebt om het schip te bemannen en te varen. Greenpeace deed hetzelfde met zijn schepen. Weet ik uit eerste hand omdat ik zelf eind jaren tachtig toen het nog geen met de (linkse) politiek verbonden aktiegroep was op één van hun schepen als machinist (wel met de nodige papieren en ervaring want ervaren stuurlieden en machinisten hadden ze natuurlijk wel nodig) heb gevaren. Eigenlijk doen de mensen in het artikel hetzelfde als toen Greenpeace; het tonen en aan de kaak stellen van wantoestanden.

forecastle | 18-07-17 | 10:27

Het zou al goed zijn, als er op beeld vastgelegd wordt hoe de NGO's te werk gaan. Beelden willen nog wel eens helpen.

flashforward | 18-07-17 | 10:27

@theo-is-dood
Frans en Duits zijn mooie talen. Verdiep je er eens in. Het schijnt dat 'het internet' uitstekende mogelijkheden heeft om je talen te verbeteren.

Fappelmoes | 18-07-17 | 10:27

Arnold Karskens, goed idee! Laten we Karskens sponsoren om een reportage te maken van Martin Sellner en zijn anti-piraterij missie. Defend Europe!

theo-is-dood | 18-07-17 | 10:27

@keestelpro 10:06
En we weten (allemaal)hoe het met haar is afgelopen is.
Toch?

D-Fens_1963 | 18-07-17 | 10:26

Kees.kwarktas | 18-07-17 | 10:20
Goede vraag. ik denk dat het zo zit:

De zogenaamde vluchtelingen in kwestie hadden in eerste instantie al niets in Libië te zoeken.
Libische kustwacht zal zeggen, die horen niet bij ons.
Je moet dus eigenlijk precies op de grens met de internationale wateren gaan varen en zorgen dat de Libische kustwacht de bootjes oppakt voordat het voor hen een bootje met vol vreemden wordt waar ze niets mee hoeven.

Rommelende Onderbuik | 18-07-17 | 10:26

Je moet enorm oppassen met het terug over de muur gooien van (dobber)negers, al is het ook maar 100 meter uit de kust. Het zeerecht is hier heel duidelijk in en je gaat echt zwaar voor gaas als er ééntje afborrelt en er zwemt er één naast die het wel navertelt. Die verhalen zijn bekend van vroeger waar op de koopvaardij ook wel eens een verstekeling werd gedropt net uit de kust met de boodschap om terug te zwemmen terwijl hij dat niet kon.

Texacoballletje | 18-07-17 | 10:25

Zo zie je maar, Sinterklaas is niet de enige puntmuts met een boot.
Berbaar | 18-07-17 | 10:14
Een erg spitsvondige PVDA grap. Contradictio in terminis est.

Dirk III | 18-07-17 | 10:25

''Every week, every day, every hour – ships packed with illegal immigrants are flooding into European waters. This massive illegal migration is changing the face of our continent. We are losing our safety and our way of life and there is a danger that we Europeans will become a minority in our own European homelands. Our future is under attack.

The human traffickers in Libya now expect the migrants to be picked up by NGOs after 12 nautical miles (about 45 minutes of travel) and therefore overpack the small boats and send them to the sea without provisions and a sufficient amount of fuel. By picking up the migrants closer and closer to the Libyan coast, the NGOs are working in concert with those criminals.''

Ik voorspel dat de Italiaanse regering binnen 48 uur gaat verbieden dat het schip van Defend Europe van Italiaanse havens gebruik maakt.

theo-is-dood | 18-07-17 | 10:24

Ze moeten gewoon eens goed filmen wat voor belachelijke situatie er zich afspeelt voor de kust van Libië. Ookal hebben we daar al wat van gezien, dat waren slechts korte filmpjes gemaakt door NGO's...

Dickk | 18-07-17 | 10:24

"Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om de migranten van internationale wateren terug naar de dichtstbijzijnde (dus Libische) kust te brengen. Dat kan bij andere drenkelingen toch wel gewoon?
Kees.kwarktas | 18-07-17 | 10:20"

De wil daartoe ontbreekt wegens ideologische oogkleppen.
Salut, Evocatus

Evocatus | 18-07-17 | 10:23

Terug naar de kust waar je vandaan kwam. heel goed.

Rest In Privacy | 18-07-17 | 10:23

GeenStijl kan toch alsnog een roze boot erbij regelen? Hoe meer dekking hoe beter, lijkt me.

Rest In Privacy | 18-07-17 | 10:23

Ik hoop dat het ze lukt. Echt. De asielindustrie zal de tegenaanval met rechtzaken (aan de ketting krijgen) wegens rechten van de mens. Besmeuren en karaktermoord (NAZI'S) van iedereen die het hier mee eens durft te zijn door politiek links, gutmenschen en Fascisco van jole is al op volle toeren: draaiboeken, framingplannen (hoi npo) en afa al gemaskerd?

TheseDays00 | 18-07-17 | 10:22

"Er zou eens een rechtszaak gevoerd moeten worden tegen al die NGO's die migranten oppikken van de stranden van Libië om ze dan naar Italië te varen een daar af te leveren als "vluchtelingen" alleen maar om de zielige mensen industrie aan het werk te houden.
Osdorpertje | 18-07-17 | 10:12 "

Houdt u Arnold Karskens in het oog?
Salut! Evocatus

Evocatus | 18-07-17 | 10:22

Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om de migranten van internationale wateren terug naar de dichtstbijzijnde (dus Libische) kust te brengen. Dat kan bij andere drenkelingen toch wel gewoon?

Kees.kwarktas | 18-07-17 | 10:20

Dank aan Geenstijl dat jullie hier eindelijk een topic aan wijden. Iets voor de jongens en meisjes van PowNews? Reisjes naar Catania? Interview met Martin Sellner?
en.wikipedia.org/wiki/Martin_Sellner

theo-is-dood | 18-07-17 | 10:16

hotnot | 18-07-17 | 10:10
Je hebt echt een punt. Terugslepen zal nog moeilijk worden. Enige medewerking kun je hoe dan ook vergeten -terwijl volgens de NGO's het toch allemaal drenkelingen zijn die ze op 50 meter van de Libische kust aan het redden zijn.

Maar verslag leggen wat er echt gebeurt en schendingen van internationale verdragen rapporteren... Ik vind dat al een heel waardevol begin.

Rommelende Onderbuik | 18-07-17 | 10:14

-weggejorist-

Berbaar | 18-07-17 | 10:14

Prachtig initiatief!!!! Eindelijk jonge mensen die de handen uit de mouwen steken in plaats van de armchair warrior uit te hangen.
De Generation Identitaire laat zien waar men voor staat; maar pas op! Deze week zullen op tv de al de eerste verdachtmakingen (extreemrechts, na-zi's, discriminasie) gaan komen.

theo-is-dood | 18-07-17 | 10:13

Ik denk dat ze de NGO's gaan dwarsbomen. Goed bezig!

Dirk III | 18-07-17 | 10:13

Er zou eens een rechtszaak gevoerd moeten worden tegen al die NGO's die migranten oppikken van de stranden van Libië om ze dan naar Italië te varen een daar af te leveren als "vluchtelingen" alleen maar om de zielige mensen industrie aan het werk te houden.

Osdorpertje | 18-07-17 | 10:12

Oh man die zullen wel te maken krijgen met niet zo vriendelijke linkse figuren daar.

Ommie de HaatMoker | 18-07-17 | 10:11

Eerst zien, dan geloven. Je zal, om dat spul terug te brengen naar waar ze vandaan komen, toch permissie moeten hebben om de haven van herkomst aan te doen. Je kan ze kwalijk oppikken en dan ergens anders weer dumpen. Maar misschien lees ik 't allemaal verkeerd, en gaan ze gewoon Timmerfrans ferries ondersteunen.

hotnot | 18-07-17 | 10:10

Geweldig. Ik wist niet dat GeenStijl het idee al eerder had. Maar zij voeren het uit, een nieuw soort kruisridders (m/v). Maar het heeft niets met geloof te maken, gewoon rationeel een dijkdoorbraak proberen te stoppen. In belang voor iedereen, behalve dan de NGO's en de EU. (NGO-gutmenschen moeten wat anders vinden om superieur te deugen en het EU-tuig mag eens een gaan schrijven aan een fatsoenlijk migratiebeleid.)

Rommelende Onderbuik | 18-07-17 | 10:09

Kan er misschien uitleg komen over wat de VOC-mentaliteit is? De gemiddelde Nederlandse man/vrouw zit immers vastgeplakt aan zijn toetsenbordje.

grancolombiano | 18-07-17 | 10:09

Het lijkt erop dat Lauren Southern zich opwerp als een soort van Jeanne d'Arc voor Europa.

keestelpro | 18-07-17 | 10:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken