Victor 'Abu Zakariya' Droste wil terug naar NL
Beweegbeeld, soort van, van Zakariya al-Holandi. Ooit postbode in Heeten maar nu jihadi in het Kalifaat. Geen kwaad in de zin verder hoor, echt niet bij IS aangesloten, en op de vraag of hij gewapend rondloopt wil hij geen antwoord geven dus moeten we er maar het beste van denken. Eigenlijk is patatjihadi Victor Droste op een soort extended vacation naar een resort zonder zwembad, in een land zonder lopende buffetten, en met een vermelding op de terreurlijst & een terugkeerverzoek in zijn thuisland. Meer niet. Na born again raptalent Maroune Boulayahni overweegt ook Victor een retourtje naar de polder. In een stotterend Skype-interview bij EenVandaag zegt hij dat-ie een eerlijk proces wil in rechtsstaat Nederland, en dat terugkerende jihadisten een echte, eerlijke kans op hernieuwde integratie moeten krijgen. Want Nederland heeft eeuwigdurende hoeveelheden andere wangen om toe te keren. Gevalletje trap er niet in, zouden wij denken. Vorig jaar riep Vredige Victor nog in een interview dat hij niet principieel tegen aanslagen is, dat Charlie Hebdo een gevalletje eigen schuld was en dat en wie de islamitische profeet beledigt, gewoon dood moet. Kortom. Hartstikke leuke postbode hadden ze in Heeten. Die willen ze na een proces vast weer in een reïntegratieproject verheraannemen als bezorger met den bidmat. Of heeft iemand anders nog een tweede kans voor 'm liggen? Misschien zoekt NRC nog nieuwe bezorgers.
vernieling bevrijding in deze timeline.)
1/ Kan wel janken. Net hier in Syrie doodsbang 8jarig Yazidi-meisje ontmoet die 3jaar door buitenlandse IS-strijders als slaaf is misbruikt.
— Harald Doornbos (@HaraldDoornbos) July 13, 2017
Wees niet naïef. Wees als het Iraakse leger (lol @ comments, video na de breek, beelden van Mosul na de3/ Haar broertje werkt nog ergens als IS-slaaf in Raqqa. Moeder ook verhandeld als slaaf. Vader in Irak. Wat een beesten die Syriegangers.
— Harald Doornbos (@HaraldDoornbos) July 13, 2017
Reaguursels
InloggenDie gast gaat met zijn Dhimmitude wel extreem next-level. Eén voordeel: zo'n rooie haatbaard zal er vast niet extreem moeilijk uit te pikken zijn.
Als hij ooit terugkeert op Europese bodem, laat het dat dan vooral graag met een stuk of zes planken eromheen zijn. Liever kwijt dan rijk. De Syrische/Irakese/Koerdische nabestaanden van zijn wreedheden hebben vast ook nog wel een mand appelen met hem te schillen.
Geef hem een baan bij het NSB-handelsblad. Peter VanderMeersch is volgens een recent artikel de mening toegedaan dat we dit soort figuren alle kansen moeten geven zich te rehabiliteren. Misschien kan hij zijn in Syrië opgedane vaardigheden eens laten zien tijdens een redactievergadering van genoemd blad.
-weggejorist-
Is het nou zo lastig om die lui te veroordelen wegens landverraad, misdaden tegen de mens en oorlogmisdaden?
De Iraakse soldaten in het filmpje lossen problemen goedkoop en doeltreffend op.
Risingson | 13-07-17 | 22:24
Cobalt bomb | 14-07-17 | 00:09
Mocht verder nog iemand willlen weten hoe het onderste filmpje verder gaat? :
(eigen risico klikken)
https://www.liveleak.com/view?i=c70_1499982557
(jonas, 1, 2, hoppa naar benden, plof, en pang pang pang)
Lieve Victor, vieze smerige laffe hond dat je er bent (insjallaa), ik hoop van ganser harte dat je tijdens je ontsnappingspoging naar het door jou zo gehate westen gevangen word genomen, en dat ze je dan: van een gebouw af tyfen/in brand steken/verzuipen/door een tank laten overrijden/met een rots je hoofd verbrijzelen/met een RPG kapotschieten. Het liefst alles tegelijk. En vergeet vooral niet het te laten filmen, zodat we er allemaal van kunnen nagenieten onder het genot van bier en spareribs. Ga lekker deaud, met je geloofje (die bekeerde moslims, dat is nog het grootste tuig van de richel. Ik moet echt kotsen van dit soort verdwaasden).
Ne Nooit Never Niemals terug in NL.
Goelag in Kolyma! Poetin help ons!
Пожалуйста! Evocatus
Als Nederland nu ineens uit de mond van Viktor een rechtsstaat heet, dan is het oppassen geblazen. Voor mensen die anderen zonder proces onthoofden of dergelijke gruwelen bewust steunen, hoeft Nederland geen rechtsstaat te zijn. . Blijf maar lekker in Syrië knul, Assad rekent straks wel met jou en je kornuiten af.
ze hebben/willen recht op een eerlijke rechtzaak.. in Nederland. (uiteraard met een toevoeging en een tijdelijke enkelband met bijhorende levensonderhoud recht, want OOK (nog steeds) een Nl nationaliteit, zucht!)
mijn b*k is gisteren open gevallen en het lukt maar niet om die weer dicht te krijgen..
Fratello | 14-07-17 | 09:16
De moslimgemeenschap zou zich op z'n minst actief in de discussie kunnen mengen.
De computerspelletjes waren voor hem niet goed genoeg en ging vandoor. Daar als soldaatje gewerkt, maar nu ook daar geen zin in meer, en wil terug. Dat moet toch NL begrijpen??!!
Jackanders | 13-07-17 | 23:50
Een doerak is een vriendelijke benaming voor een ondeugend kind. Dit is van een heel andere orde.
Franse methode toepassen en zorgen dat dit soort gasten onderweg het leven laten.
Oei Victor als dit filmpje maar niet onder ogen komt van je IS kompanen. Deserteurs worden met een mes onthoofd.
Ik kijk wel even op the ync hoe het je vergaat.
Laatst nog een filmpje gezien hoe het Irakees leger een is'er met een moker dood sloegen ( bij de enkels begonnen).
Ideetje: Stuur een vervroegd kerstpakket met een amandelstaaf in kruisvorm en wat instabiele semtex naar zijn postbusadres in Raqqua. Zijn we daar ook weer vanaf.
-weggejorist-
Cynisch dat de nuttige westerse onnozelen zich voor het islamitische karretje laten spannen voor hen de weg naar het kalifaat te effenen, om daarna als "ongelovig oud vuil" aan de kant gekant geschoven te worden c.q. van kant gemaakt. Horende doof en ziende blind! Dat noemt men politiek tegenwoordig!
Laat het KCT maar oefenen met het opsporen en vangen/uitwissen van dit onmens, Maar deze "moslim" laat nu precies zien waarom hun geloof het altijd net niet is. Altijd wij zijn de beste als het goed gaat, en als het mis is gegaan zijn ze zielig nou hij zit goed daar. Laat hem elke dag maar achter zich moeten kijken of "de beul" niet in de buurt is elke dag weer de rest van zijn mislukte leven.
Het zal je pa / ma / dochter (minderjarig natuurlijk) maar zijn geweest die in handen zijn gevallen van deze pisvlek.
Overhandigen aan de familie(s) van zijn slachtoffers, een half uur lang mogen jullie ongestraft doen met hem wat je wilt. Succes.
Weet iemand waar hij zit ? Kunnen we het Iraakse leger tippen.
@ChatBot | 14-07-17 | 09:14
Ja, und? Een paar honderd forensisch experts. Komen op plaats delict na misdaad. Gewapende politie aanwezig tijdens onderzoeken dus ik zie het probleem niet.
Deze jongens willen nu dat Nederland hun veilig thuis halen. Dus niet!
Hoop van harte dat hij in syrische of koerdische handen komt.
Laat Nederland doen wat volgens berichten Frankrijk doet en in Syrie deze moordenaars afschiet.
Als deze autist volgens eigen zeggen naar Syrie is gegaan om de bevolking te helpen dan moet hij juist nu blijven want er is daar nog genoeg te doen!
Ik hoop dat je een kogel krijgt vuile verrader. Niemand wil jou in NL terug.
En de stakker die het voor je zou opnemen hier kan wat mij betreft ook direct op het vliegtuig jouw kant op.
Op weg naar een verfrissende burgeroorlog.
Landverrader mark trekt een zware wissel op de tolerantie van de Nederlander.......
Make my day zandhazen!
Krieg ist krieg...
Niemand wil dat die moordenaars,verkrachters terug komen.
Dus gaat het wel gebeuren,zo werkt dat in Nederland.Je leest dat ze de meest gore wreedste moordenaars zijn ik geloof dat meteen ze willen zich natuurlijk bewijzen tegenover IS.
De_ontwarrende_man | 14-07-17 | 09:08
Wowww, dat is veel meer dan gedacht! Inderdaad, leuk die multikul...
Rheia | 13-07-17 | 22:18
Helemaal mee eens. Overduidelijk constateer je dat deze gast probeert goed te praten wat hij daar allemaal heeft uitgespookt. Hij wil zich voordoen als iemand die niks slechts in die regio heeft gedaan en wil dat aantonen door een rechtzaak te eisen in NL en hier naartoe te gaan terwijl hij hier niet wil blijven. In zijn hoofd denkt hij dan ook werkelijk dat hij deze zal winnen en dat hij een punt maakt, of te wel dat mensen hem dan als een respectvol persoon zullen zien. Het laat ook maar net zien hoe laag zijn zelfvertrouwen is en hoe zielig en onstabiel hij is. De smoesjes vliegen je overal om de oren, buitenlandse strijders hebben allemaal niks uitgespookt, waren er om een leven op te bouwen terwijl de slaven aangeven dat zij juist het ergst waren van allemaal incl. hun vrouwen die enkel wegkeken en hen als minder zagen als zijzelf. Hij moet gewoon lekker daar blijven, laat hem maar berecht worden door de yazidische en koerdische strijders. Kijken of zij geloven in zijn verhaal. Eerst kidnapped IS werkelijk elke man systematisch uit dorpen om ze te executeren bij de rivier en wanneer ze zijn gesnapt dan willen zij behandeld worden volgens westers recht.
Hij hecht plots wel erg veel waarde aan een rechtstaat, zielig figuur.
Ik zie meer heil in de Franse oplossing.
Schoorsteenveger | 14-07-17 | 04:18
Als de moslimgemeenschap zich niet publiekelijk tegen dit jihadi-tuig keert, weten we (en dat weten we eigenlijk al) waar de schoen wringt.
MultiKul is gewogen en te licht bevonden.
@Een vrije paling | 14-07-17 | 09:07
Yep en vandaag ook gelezen dat de politie de wapens mag inleveren: www.telegraaf.nl/binnenland/28641235/_...
Wat Droste betreft: stuur Jitse Akse maar weer eens langs.
jeetje wat een ruggegraatloze. durft amper in de camera te kijken. hopelijk krijgen de jongens van putin hem te pakken voordat hij hier deaudgeknuffelt wordt door de goedmensen.
Had beter als martelaar kunnen sterven. Had hij nu 72 preutse maagden gehad. Maar ja, die heeft tie misschien ook al In het leven gehad.
'Geheime IS missie' als hij terug komt in Kufar land?
Droste? In kokendhete chocolade dompelen dan maar?
@gjk4all | 14-07-17 | 08:58
Dit zijn wél oorlogsmisdadigers. Ordinaire criminelen lopen hier zat rond en verdienen niet stuk voor stuk de doodstraf. IS-strijders wel.
@Deksmaat | 14-07-17 | 08:32
Dit schijnt erg veel voor te komen in GB en met name Londen fenixx.org/2017/03/21/culturele-verri...
De Telegraaf vandaag:"De top van onze krijgsmacht schiet voorlopig niet met scherp. Het Korps Commandotroepen (KCT) heeft alle schietoefeningen met scherpe munitie tot nader order stilgelegd".Waarom bezuinigen wij altijd op het verkeerde? Het terughalen van deze "verloren zoon" kost schatten, terwijl een Kurdische commandant een jaar geleden al zei, dat een kogel goedkoper is dan een IS'er krijgsgevangene te maken.
Aan allen die terug weten te komen: U bent welkom in het lokale azc waar getraumatiseerde slachtoffers van de terreurorganisatie van uw keuze zitten met een bot aardappelmesje. Echt de wereld op zijn kop dit, daders die slachtoffers zijn. BLIJF!
Vuilniszakken zet je bij de rest van het vuil en daarna de verbrandingsoven in voor een klimaatneutrale verbranding.
Het "Droste" effect, maar dan met een baard
Al deze sirie/irak gangers moeten ze lekker in sirie of irak berechten. Als ze daarbij opgehangen worden dan is dat maar zo, dat hadden ze zich kunnen bedenken voor ze misdaden gingen plegen in die landen.
Dit zijn niet eens oorlogsmisdadigers maar gewoon ordinaire criminelen en dienen ook als zodanig behandeld te worden.
Laat maar weg.
Nederland heeft ook veel hoge, zelfs hogere gebouwen. Daarom wil hij graag terug komen.
Heeft geen berouw. Weet dat hij daar de opdracht heeft gekregen zich hier weer te vestigen en van binnen alles kapot te maken.
Hoort bij het hele toneel stukje uit dat haat-boek
Blijf maar daar.
Moeten we de Nederlandse IS terroristen die terugkeren niet gewoon weer uitleveren aan het land dat ze hebben geterroriseerd? Dan kunnen ze daar berecht en gestraft worden.
-weggejorist-
In de baarmoeder waren dit soort jongens al verknipt. Het leek wel of ik naar links deugfilmpje zat te kijken. Oh verrek het was ook zo. Als ik Jesse of AFD was zal ik hem persoonlijk ophalen.
Ich habe es nicht gewusst... ich bin nicht schuldig
www.youtube.com/watch?v=AwWmh3oKDZQ
Ik denk dat hij bij de Syrische/Iraakse regering in veel betere handen is.
Wat te doen als beschaafd land? Dat is de bottleneck. Het bekende "als je een moordenaar doodt, neemt het aantal moordenaars niet af", gaat dat hier op?
Ik denk van niet.
Onze 'westerse' rechtstaat geeft aan elk levend wezen evenveel rechten, denk maar aan Charlie Gard. De natuur is veel harder; die baby had zonder inmenging nooit geleefd. En waar zit een jihadi dan?
In mijn ogen heeft de rechtstaat gefaald. Dan had Victor nooit door de islam kunnen worden ingepalmd maar in een dagbesteding gezeten, met de juiste begeleiding. Diezelfde rechtstaat heeft aan alle kanten verzuimd actie te ondernemen, zelfs nu Victor terug wil komen. Onze 'doorgeleerde' mensen (Rutte cum suis) zullen 'onze' wetten erop naslaan en hem terug laten komen. Eventuele gevolgen? Daar hebben deze geleerde mensen persoonlijk niets mee te doen.
Terugkijken is makkelijk, dus wat te doen?
- Islam aan banden leggen.
-Islam de status van religie ontnemen (inclusief bijbehorende rechten en mogelijkheden)
-Moskeeen actief screenen; enkel nederlands toegestaan.
-islamisten die ervoor kiezen naar een islamitisch land te gaan, direct uit gba halen. Dan hoor je hier niet thuis.
-islamisten die actief hun ideologie ten toon spreiden, 1 waarschuwing. Tweede keer is verplichte deportatie naar land van keuze. Niet? afzonderlijke opsluiting.
- vechten voor vreemde strijdkracht (inclusief een gewapende of bedreigende groepering)? Staatloos burger maken. Grens dicht. Geen aanspraak op Nederlands recht. Geen aanspraak op Nederlandse verzorging.
-Daarnaast worden de ouders van deze soldaten direct in de gaten gehouden; bij enig twijfel worden deze het Nederlandse paspoort ontnomen (ze hebben toch een ander paspoort?) en mogen ze geen gebruik meer maken van de NL voorzieningen.
En Victor? Die mag wat mij betreft ergens in de komende weken plotseling door een kogel getroffen worden. Zal dan wel een Franse zijn maar dat is me om het even.
@MogeWijEveOvergeve | 13-07-17 | 22:08
En ook het enige land in het rayon Frankrijk-Duitsland-Engeland waar geen aanslagen uit naam van de Islamitische Staatsallah zijn gepleegd. Fijn voor ons natuurlijk, maar ik ruik wel ergens een rottend eitje.
Snel en meteen naar een andere wereld helpen zodra het zich hier meld aan de grens.
Hij wil een zoveelste nieuwe kans, rest van Nederland wil dat niet. Benieuwd wat onze overheid voor ons gaat doen.
En, heeft de drone hem al gevonden?
Met een beetje d66-rechter zit hij korter in de bak dan het vlieglesje van zijn makkers duurde.
Zo'n proces gaat toch niet werken, dan komen ze allemaal vrij door gebrek aan bewijs.
Ik wil dat de uitkomst van dat eerlijke proces voor iedere pisvlek levenslang is, en dat dat leven zo kort mogelijk is.
Kijk ze bang zijn die smerige moordenaars voor ze sterven. Ik gun het ze.
Moorden op de meest gruwelijke manieren, Yazidi kinderen verkrachten en tot slaaf maken en nu janken omdat ze zelf worden afgemaakt, je hoort het van allemaal daar, de buitenlandse moordenaars waren de ergste beesten .
Niet terug laten keren maar allemaal afmaken voordat ze een veilig heenkomen vinden deze kant op, zodra ze zich hier veilig voelen gaan ze door met de Jihad .
Ik hoop van harte dat hij een kogel terug mag koppen, bij voorkeur van een vrouwelijke Yezidi sniper... Eerloos, roemloos, 72-maagd-loos... pisvlek...
Laat de volgende lens die op hem gericht is het vizier van een scherpschutter zijn.
Hopelijk zien zijn huidige vriendjes dit filmpje en handelen ze. Enkel gaten in het stucwerk mogen over blijven.
Als I_S niet was verslagen maar juist machtiger wad geworden zou die eikel dan ook terug willen komen,denk het niet hoor was hij en al die anderen gewoon doorgegaan met moorden en martelen.
Laat Rutte en de kliek nog maar eens goed naar die verschrikkelijke beelden kijken wasr deze gasten toe in staat zijn.Levend verbranden laten verdrinken in een kooi.Nooit terug laten komen.
Je zou denken, afschieten die handel op z'n Frans.
Maar we zitten nu wel eenmaal in Nederland, dus een gesubsidieerde terugkeer zit er helaas dik in.
De vlieger 'ik was naïef en wist niet waar ik naar toe ging' gaat hier niet op. De video's vooraf zeiden en waarschuwden genoeg.
Droste is de gek die zelfs nu nog zanikt over het goede doel dat hij nastreefde toen hij namens IS koppen afhakte, steden afbrandde, vrouwen verkrachtte etcetera.
Hij heeft - vindt hij zelf - eigenlijk een lintje verdiend.
Deze terroristen houden toch van de dood als wij van het leven? Nou laat hem dan naar zijn schepper gaan. Poepjongen.
Zit ik met een dillema en kan het correcte antwoord niet online vinden. IS het levend begraven van je krijgsgevangenen met een go pro of webcam erbij volgens het internationale strafrecht en/of rules of engagement wellicht toegestaan?
Schoorsteenveger | 14-07-17 | 04:18
Je bent waarschijnlijk beschaafder dan ik.
Ik weet over mijzelf, dat ik, als ik eenmaal in de modus van oorlogsvoering ben, ik ook echt bereid ben de tegenstander te vernederen.
Ik vind amputatie van een lichaamsdeel helemaal niet zo onbeschaafd als oorlogsmethode tegenover terroristen.
Ik vind diepe vernedering van 'n belachelijk makende tatoeage op iemands voorhoofd helemaal niet zo onbeschaafd; eigenlijk heel mild vergeleken met de gepleegde misdrijven.
Ik vind levenslang op de publieke schandpaal herkenbaar zijn wel een mooie straf in plaats van iemand binnen anonieme gevangenismuren de kans geven, alsnog de held, de martelaar en 't baasje temidden van andere engerdjes te spelen. En vooral de filmpjes over iemands optreden, en iemands opgelegde straf, publiekelijk blijven tonen lijkt me als verplichte lesstof op scholen heel effectief.
Daarvoor ben ik best bereid, de minst beschaafde straatvechter te zijn.
Der Paulie | 14-07-17 | 03:56
Vernederen ten aanzien van de Nederlanders, en dan bedoel je waarschijnlijk de niet-moslims, zal niet zo'n probleem zijn.
Maar nogmaals, het zal een hele toer zijn om die vernedering te bewerkstelligen ten opzichte van de eigen groep, als ik dat zo mag formuleren. De moslimgemeenschap zal het niet meteen accepteren dat jihadi's belachelijk gemaakt worden, en als dat niet lukt staan we machteloos. Jouw suggestie dat de hele moslimgemeenschap dan belachelijk gemaakt kan worden lijkt mij verre van realistisch.
Het is een lange weg, maar de aanval is een aanval op het religieuze systeem en zijn claims.is naar mijn idee de enige route. Pas als die discussie mogelijk is, wordt het mogelijk om jihadi's belachelijk te maken. De status van de Religie van de Vrede is de belemmering, de barrière die alle discussie, inclusief het belachelijk maken van jihadi's onmogelijk maakt.
Sorry, maar er is geen juridische basis om zomaar te gaan tatoeëren of armen af te gaan hakken. En laten we ons niet verlagen tot straffen die in onze wereld eeuwen geleden normaal waren, en in de Islamitische wereld nog steeds gelden.
Vernedering kan op veel subtieler manier, en volgens mij effectiever manier plaatsvinden. Het systeem dient gebroken te worden. Islam is een veelkoppig monster, en hak die koppen af in plaats van handen van volgelingen van die religie.
Niets is vernederender dan verpletterend argument.
Schoorsteenveger | 14-07-17 | 03:20
Dank voor je reactie.
Ik snap je bedenkingen.
Dat publiekelijk vernederen zal toch, dat meen ik, echt werken.
Allereerst voor de Nederlanders, die zien, hoe de jihad-strijders rechtop gespietst worden vernederd.
En herkenbaar moeten blijven.
Tatoeëer desnoods op hun voorhoofd een kruis, en een Arabisch scheldwoord, of desnoods 'n varkentje met 'n doorgestreepte heilig islamitische tekst erbij.
Vervolgens mag verlies aan aanspraak op privacy worden bepaald. Dat deze mensen met naam en toenaam, met vermelding van de bewezen wandaden, publiekelijk worden vermeld; inclusief hun huichelachtige 'verdediging', dat ze alleen maar hielpen met pleisters in de ziekenhuizen of zo.
En dat zonder bekentenis, er blijvend 'n lichaamsdeel mag worden geamputeerd.
En hun familie, als die geen afstand van hem nemen, worden uitgezet; zoals in Israël de huizen van familie van aanslagplegers ook verwoest worden.
En dat 'verering' als een martelaar strafbaar is, gelijk aan genocide-ontkenning, en dat al die mensen uit hun sociale circuit, ook kunnen worden vervolgd wegens groepsaansprakelijkheid door sociale goedkeuring van oorlogsmisdaden.
Verklaar ook de 'pluk-ze' wetgeving van toepassing op terugkerende jihadi's; zodat zij hun vermogen ontnomen zien als herstelbetaling voor aangedaan onrecht (aan de geschokte gemeenschap).
Heus, al die terroristen leven niet in isolement, maar in 'n gemeenschap, die al geheel vernederd kan worden; met materiële vernederingen, voor iedereen zichtbaar. Tot vermaeck en afschrikking van iedereen.
Wat denken die imbecielen, dat ze a la Tour of Duty opgehaald gaan worden met een heli? Laat dat stwl achterlijken
-weggejorist-
Had beter als martelaar kunnen sterven. Had hij nu 72 preutse maagden gehad. Maar ja, die heeft tie misschien ook al In het leven gehad.
'Geheime IS missie' als hij terug komt in Kufar land?
Der Paulie | 14-07-17 | 03:02
Ik twijfel er ten zeerste aan dat onze pogingen om hen belachelijk te maken zullen slagen. Het vooronderstelt dat de Islamitische gemeenschap hen als belachelijk zal ervaren. Wij kunnen wel denken dat het halve zolen zijn, maar dat wil niet zeggen dat de moslimgemeenschap het met ons eens is. Dat is juist de kwestie. Als wij, kufar, de moslimgemeenschap vragen om broeders af te vallen dan hebben we een probleem, ook al staat het als een paal boven water dat die broeders pur sang oorlogsmisdadigers zijn. GroenLinks vindt nog steeds dat Duyvendak een held is en Che Guevara....
De jihadi's uitlachen, dat betekent kritisch zijn jegens het eigen geloof, de eigen ideologie. Zie ik voorlopig niet gebeuren.
waar blijft het slavernijmonument voor de hedendaagse slaven(en de blanke slaven die ze vroeger in het midden oosten hielden)
Beter leesbare zin:
Mijn insteek is, dat het mogelijk is hen blijvend te tekenen, desnoods door amputaties.
Schoorsteenveger | 14-07-17 | 01:08
Hoe stel je je dat voor?
Het vernederen van teruggekeerde Syrië-strijders, die Jihady's, kan op vele manieren.
Mijn insteek is, dat het mogelijk is hen blijven te tekenen, desnoods door amputaties.
En dat op film gezet.
Inclusief hun huilen, jammeren, om berouw vragen, hun Allah afzweren; alles.
En dat overal beschikbaar uitzenden als afschrikwekkend voorbeeld.
Noem dat de nawerking van 't schandblok op 'n dorpspleintje.
Dat hun familie zal zien, hoe hun geliefde 'martelaar' helemaal niet iemand is om trots op te zijn, maar om je diep voor te schamen.
Vernederen, ten diepste, die islamitische strijders.
Dat werkt echt; want zo 'religieus' zijn ze waarschijnlijk niet, maar willen 'ze' wel in de ogen van hun vriendjes en familie de ware bink uithangen.
'Dat' beeld over hen, dát moet vernietigd worden; omdat iedereen met afschuw aan hen zal denken, en zelfs ontkennen, hen ooit te hebben gekend.
Terroristen, het zijn net mensen; en daarom kun je hen ook op menselijke manier helemaal ontmoedigen en ontmaskeren.
En in dat vooruitzicht, dat anderen zich alleen maar op YouTube vrolijk over hen zullen maken, en hen zal uitlachen, dat hun naam voor altijd belachelijk gemaakt zal worden; dát vooruitzicht zal hun opgeblazen ego veranderen in 'n platte lekke band.
Ten diepste vernederen, dat is de beschaafde afweer tegen primitieven.
(weet u, (?), dat ter afschrikking in Roemenië, eeuwen geleden de Ottomaanse islam-legers werden afgeschrikt en ontmoedigd door graaf Drakula (?); door gevangen genomen islamieten, gespietst op 'n houten staak, zichtbaar vanaf de schutswallen, urenlang te horen jammerden en huilden in hun doodstrijd, waarbij zij langzaam maar zeker steeds verder en dieper werden doorboord door de staak in hun achterste. Het vooruitzicht op die gruwelijkheid, dat andere islam-strijders dat ook te wachten zou staan bij Drakula, werkte perfect als afschrikking)
Ik zal niet zeggen dat wij Drakula letterlijk moeten nadoen.
Maar dat de afschrikking een goede methode is tegen terrorisme, ja, daarvan ben ik wel overtuigd.
miss error | 14-07-17 | 02:19
Hoeveel maagden heeft-ie er in al die jaren al doorheen gedraaid?
Hallo brievenbus, ik duw een briefje door jouw gleuf
hallo Allah, ik bekeer
hallo vijand, ,tja, ik knal je neer of snij je strot af
hallo Allah, dit is wat je wilt toch?
hallo meisje, sorry, maar ik heb het recht je te verkrachten
Allah, gaat het Kalifaat niet door?
hallo Nederland, ik kom terug
hallo brievenbus, ik duw een briefje door jouw gleuf
alsof er niets gebeurd is
Die 72 maagden waren toch de ultieme beloning. Veel beter dan berechting in Nederland. Stuur die jongen daarom zo snel mogelijk naar zijn 72 maagden.
Lefgozer | 14-07-17 | 01:49
God's wegen... sorry... Allah's wegen zijn ondoorgrondelijk. Je wordt als jihadi geroepen door de Heer... sorry.... door de Verhevene.
Het vooroordeel dat je door de westerse verderfelijke wereld uitgescheten moet zijn alvorens je besluit om jihadi te worden gaat niet op.
We willen gewoon niet waar hebben dat geloofssystemen van zichzelf een aantrekkingskracht hebben op bepaalde persoonlijkheden, ongeacht de vraag of het die persoonlijkheden goed of slecht gaat.
de honden blaffen... | 14-07-17 | 01:50
Alles kan in Nederland. Daarom zijn we ook zo'n gaaf land. En na wat sputteren voor de bühne, betalen we altijd graag.
Zoals het uiteindelijk zal aflopen met al die geloofsidioten illustreert dit filmpie prima. En allah zag dat het goed is.https://youtu.be/0TBQVdC8sRI
Lefgozer | 14-07-17 | 01:49
Je kunt Urk in zijn huidige vorm toch geen idyllisch dorpje meer noemen. Los daarvan, hoeveel bekeerde moslims lopen daar de vis te fileren?
Het is niet ondenkbeeldig dat de Nederlandse Staat aangeklaagd wordt voor de wandaden van deze wannabe koppensnellers.
Gezien het feit dat de Nederlandse Staat niet verhinderde dat deze dolende zielen afreisden naar Syrië.
Zie de Molukse treinkaping en Srebrenica.
-weggejorist-
Dus de sniper kan wat snipperdagen op nemen... alvast een warme jas halen... dan krijgt ie het niet zo snel koud als ie ligt te wachten op deze hufter.
Niet bij de IS?
Maar toch een terrorist he... de lul ging die strijd aan,nou ja... strijd.. zinloos moorden is eerder het woord...
Hoop dat de sniper een prima kopschutter is... thats all folks!
Als er een proces komt in NL dan heeft Victor de keuze uit meerdere moslimknuffelende rechters in dit land.
Mvr. Emmens bekend van haar klassefoto-uitspraak.
Haar uitspraken slaan als een besneden pik op een slagroomtaart.
Hij lult als Joran Vandersloot.
Enkeltje Challapalca graag.
Kringesprek op het torentje van Rutte. Aanwezig Min V&J,OM BiZa KMAR en AIVD.
Rutte:Moeten we die Droste terughalen?
OM: Voor een gegronde strafzaak zou het wenselijk zijn
Rutte: Weten we waar hij zit, heeft hij dat gezegd?
V&J: nee daar heeft ie niks over losgelaten. Syrië denken we.
AIVD: Doornbos en Melis zitten in de buurt, die kunnen we er op af sturen. Die vinden hem wel.
Rutte: maar dat zijn journalisten
AIVD: ja, maar ze werken ook voor ons. En ze zijn goed.
BiZa: journalisten is toegestaan. Lees jij nooit boeken Mark, waarin staat dat alle journalisten wel voor een dienst werken?
Rutte: Maar dat is toch niet ethisch?
BiZa: nee, een Nederlandse spion van een strand in Lybië halen met een marine operatie, dat valt niet op.
Rutte: Dus die Droste kunnen we hier krijgen?
BuZa: ja dat kunnen we. Appeltje eitje en als hij binnen is, straalt dat doortastend op je af Mark, net als die Turkse minister
Rutte: OK, maak een plan van aanpak en als het kans van slagen heeft, zet het plan door. Bij kinken in de kabel wil ik het niet weten en knappen V&J en OM + KMAR het op. Ik wil hier, zo kort voor de formatie geen hommeles mee krijgen. Goedenavond heren en succes.
Deze "mijnheer" wil een kans zegt ie. Net zoveel kans als zijn onschuldige slachtoffers hadden? Zoiets?
De drol die ik op dit late tijdstip zit te draaien heeft nog meer eer en fatsoen als deze complete droeftoeterT. Wat mij betreft de Franse/UK soldaten op bezoek en via de zijdeur af laten gaan. En NOOIT meer terug naar dit land. Net als die andere sneuneus. Kans gehad, kans verkeken. Dikke doei en dagdag hoor. Wat ik verder nog in petto zou hebben voor dit sujet zal ik maar stil houden....
@EefjeWentelteefje | 13-07-17 | 22:56
Waarom denk je dat die net zo barbaars te werk zullen gaan als IS??
De kans dat deze honden het overleven als ze zich overgeven is vrij groot.
www.youtube.com/watch?v=R06bOHTiRwo
Kleine meisjes verkrachten daar gaat het hen uiteindelijk om.
braincell | 13-07-17 | 23:56
Tegel van de week.
Hebben we na de Braboneger nu ook een IS-tukker? "Als ik naar mijn ouders rij, na zo'n maand of 6 ..." youtu.be/kEwWvRyXVLE?t=5
Ach wat een enorme teleurstelling zijn dat voor de beste man. Denk je in walhalla terechtgekomen bent maar dan blijkt het toch vooral een oorlogsgebied terecht Gekomen. En tja, dat is natuurlijk een flinke tegenvaller voor de beste man.. laat hem maar lekker in zijn droomland zitten dan zijn wij weer van eentje af. `Hoe erg dat ook klinkt, maar heb er schoon genoeg van die slappe `rutte die het allemaal wel prima vindt. Hij wel in zijn torentje daar..
Graaf van Egmont | 14-07-17 | 01:18
Ik denk dat je er nu een stuk dichterbij zit. En als die aanslag heeft plaatsgevonden zullen alle betrokkenen als Pilatus hun handen in onschuld gewassen hebben. Er zal zelfs beweerd worden dat die aanslag het gevolg is van de verwerpelijke wijze waarop wij, Nederlanders, die ex-jihadi ontvangen hebben. Hij kwam terug als vredelievend moslim, maar ontspoorde als gevolg van de haat die door ons over hem heen werd gegoten.
Als het Nürnberg tribunaal de maat is, dan gaan weinig IS strijders hun verhaal navertellen....
Is dit nog nieuws? | 14-07-17 | 01:07
Het kan nog veel gekker. Die hele Syrië-oorlog zal geframed worden, en het zal tijden duren voordat de Geschiedenis zal mogen oordelen, zeker twee generaties. De getuigenissen van Yazidi en anderen zullen worden gewantrouwd, genegeerd of zelfs worden tegengesproken en ontkend, want voorlopig zal Assad de kop van jut zijn, en zal de rol van Saoedie Arabië volledig buiten schot blijven, enzovoorts. Alle teruggekeerde jihadi's zullen als misleide verloren zonen met open armen worden ontvangen, en hen zal alle ruimte worden gegeven om hun verhaal, hun 'narratief' uit te dragen, onder goedkeuring van experts als Martijn de Koning die samen met Moors via de rechter de UvA inmiddels tot de orde zal hebben geroepen.
Uiteindelijk zal een Sharia-rechtbank oordelen over de vermeende misdaden der patat- jihadi's.
Ha ha die Harald. Geloof dat ie wakker wordt..
Schoorsteenveger | 14-07-17 | 01:06
Alles staat of valt bij de tenlastelegging. En die gaat weer heel magertjes zijn, het OM kennende. Dus daar valt inderdaad een hoop op af te dingen voor een goede advocaat. In Syrië zijn en met een geweer op de foto staan zegt helemaal niks. De vrouwen in Raqqa doen ook boodschappen met een kalashnikov aan de schouder.
Wat zullen we afspreken dan? 3 jaar met aftrek voor voorarrest,met extra afspraken over deradicalisering en elke maand melden bij de reclassering? waarna hij na 2 maanden weer mag gaan? en vervolgens de afspraken gaat aanvechten en gelijk krijgt van een D66 rechter? Dan is hij ruim op tijd om 11 september 2021 (let op de datum)
zichzelf op te blazen op het station Utrecht onder de kreet Post.nl, wat dachten ze wel.
Wat zegt baardmans Victor, ik herhaal zijn transcriptie/dictaat(uur): 'Het gaat hartstikke goed, ik mag niet klagen. Ik ben gezond. Momenteel is er een wapenstilstand.'
-Vervolgt: 'Ik wil eerlijke kans om terug te keren in de maatsjappij in Nederland'. (aldus Victor, de bekeerbaard.)
Na dit stuk wil ik ook een eerlijke kans. Ik wil gratis psychologische bijstand want in mijn hoofd is er al jarenlang geen wapenstilstand. Integendeel.
Het is oorlog.
En in tijden van Oorlog en Liefde is alles geoorloofd. Heb het 2 uur geleden nog hardop verkondigd bij Schiedam waar een buurman rechts inhaalde op de looptrap en een vriendin hem daarop aansprak.
Maar ik dacht.
Rechts inhalen zouden meer mensen moeten doen. En de looptrap zou een stuk minder druk opleveren.
KCT laten jagen en afschieten.
Huis van familie plat bulldozeren, financieel plukken en in geval van alternatief paspoort uitzetten.
Regelmatig bezochte imams, clubs en moskeeën onder toezicht stellen.
Als bovengenoemde in meerdere casi voorkomen.
Breng de bulldozer maar!
Betrokkenen ook hier bij alternatief paspoort uitzetten.
.
Het is oorlog (niet mijn woorden)
@Pier_penspien | 14-07-17 | 00:58
Trump heeft hetzelfde gezegd, Putin doet het al. In Aleppo hebben de Russen militaire politie uit Tsjetsjenië gestationeerd. Het propagandaverhaal is dat ze als moslims goed kunnen opschieten met de lokale bevolking, maar ze zijn daar om hun landgenoten op te ruimen.
Der Paulie | 14-07-17 | 00:58
Hoe stel je je dat voor? Dat moslims alhier terugkerende jihadi's zullen gaan uitlachen? Zie ik niet gebeuren. Jij wel?
We gaan het zien. Elke dag denk ik weer: " Het kan niet gekker" en iedere keer weer wordt het overtroffen in Nederland. Straks komt ie terug, wordt ie in t beste geval veroordeeld tot 240 uur schoffelen. Of vrijspraak want geen bewijs voor wat dan ook daaro. Hulpverlening daar en dan schadeloosstelling en een stoel bij de wereld draait door of Jinek of zo'n nietszeggend publieke omroep programma. Column bij de Joop ofzo. Bestseller boekje "ik ben verkeerd begrepen" en dan ineens ploflim. Maar hij was wel bekend bij de inlichtingen. Dan jesuisnooitweer en kamervragen, onderste steen boven (MH-17 style), nieuwe verkiezingen en Nederland poldert verder. Bingo kaart iemand?
"het kan toch niet gekker".....
Het zijn hondsdolle beesten. Behandel ze dus ook als zodanig en knal ze ter plekke af. Niks rappen over terugkeren, niks smoesjes over Assad met zijn gifgas, als Europeaan heb je daar niks te zoeken, en als je je als Europeaan een Arabische naam aanmeet en gaat lopen knallen verdien je maar 1 ding. De kogel. Ook als je Sjonnie Zwakbegaafd uit fucking Heeten heet, dan ben je niet goed bij je knar, dus is het boem, pang, weg. Toedels.
Graaf van Egmont | 14-07-17 | 00:57
Een beetje advocaat, Inez Weski of zo, weet er wel zo'n draai aan te geven dat meneer er met een minimale straf af gaat komen. Hij was misleid, wellicht zelfs niet helemaal toerekeningsvatbaar schat ik, toen hij vertrok, en hij heeft zich in oorlogsgebied met gevaar voor eigen leven voorbeeldiger gedragen dan Florence Nightingale in het kwadraat.
Het zal nog een tijdje duren voordat er een nieuwe Simon Wiesenthal op zal staan om de gruwelen in kaart te brengen. Ik stel me zo voor, uit de losse pols, dat we ons er geen voorstelling van kunnen maken wat zich daar heeft afgespeeld, geen voorstelling. En dat elk feit ons opnieuw zal doen huiveren.
Niet bang zijn Droste, als je dood gaat ben je bij allahatsjie, en die bestaat echt, dat staat namelijk in een oud, raar geschreven boek, dus is het waar.
Lewis Lewinsky | 14-07-17 | 00:54
Ik geloof niet zo in Nederlandse mannen in burka. Ze zijn te groot en bewegen zich totaal anders dan vrouwen in een burka. Maar geloof wel dat de ambassade er alles aan zal doen om Droste een veilige reis te verzekeren. Wat te denken van een scherfvest met PRESS er op en een camera.
Doe eens sneuvelen Victor....
Schoorsteenveger | 14-07-17 | 00:36
U heeft natuurlijk gelijk, dat 'straat'-terreur iets anders is dan 'staats'-terreur.
Maar de overeenkomst is, dat er mensen bestaan die menen dat zij anderen mogen terroriseren.
En dat er een overeenkomst bestaat tussen straat-terroristen en staats-terroristen; en dat die overeenkomst is, dat waar 'ze' niet tegen kunnen is publiekelijk vernederd worden.
Want hun vermeende heldendom-gevoel bij hun terrorisme is immers het met 'n schuin oog letten op anderen 'die hen geweldig vinden bij hun terrorisme'.
Maar dat als het kijkende publiek niet bestaat uit hoera-roepers; maar uit hen uitlachende vernederaars, dan slinkt hun ingebeelde ego-ballonnetje tot lekke band.
En daarom zal vernedering zo'n effectief wapen zijn tegen elke vorm van terrorisme.
De PvdA had het niet door, maar ze zeiden het die ene keer wel goed; 'terroristen moet je publiekelijk vernederen, ten diepste'.
Nederland moet het voorbeeld van de Fransen volgen.
Zoek ze op en schiet ze kapot voordat ze terug keren.
www.independent.co.uk/news/world/middl...
Schoorsteenveger | 14-07-17 | 00:52
Die 10 jaar is inderdaad arbitrair. Alhoewel, een veroordeling van 8 jaar - 1/3 strafvermindering wegens voorbeeldig gedrag (taqqiya)gevolgd door een traject van deradicalisering, pamperen, reïntegratie bij Post.nl dan zit je wel aan die 10 jaar. Maar het kan net zo goed enkele maanden eerder zijn.
@Graaf van Egmont | 14-07-17 | 00:51
Schijnt dat ze daar de boerka voor uitgevonden hebben.
Graaf van Egmont | 14-07-17 | 00:46
Prachtige schildering. Met name die Hercules die meneer op komt halen! Alleen snap ik die tien jaar niet. Die jongen loopt binnen de kortste keren op vrije voeten, en zal op veel kortere termijn het bevel van De Verhevene willen opvolgen.
Lewis Lewinsky | 14-07-17 | 00:48
Ja, daar zit natuurlijk ook een zwakke plek in mijn verhaal. Je weet nooit of Droste die grensovergang wel gaat halen. Hij valt nogal op met die rooie kop van hem.
Dr. Kromzwaard alias Martijn de Koning wil deze overloper graag een diepte intervieuw afnemen.
Dat straalt goed af op de Antroposomopologische afdeling van de universiteit van Allahdam.
Een artikel dat ook nog eens goed wordt ontvangen in de sharia-driehoek in Den Haag.
En daarna mag Victor politiek asiel aanvragen in Koerdistan, een win/win situatie.
Ik vertrouw hem voor geen meter. Blijf daar maar. Is lekker warm.
@Graaf van Egmont | 14-07-17 | 00:46
Mooi beschreven en toch realistisch. Hulde! Maar ik hoop, tegen beter weten in, dat het zo niet zal gaan.
Wienerschnitzel mit | 14-07-17 | 00:38
Maak er nog een collage bij, zou ik zegge, dan sta je zo voor de rechter, en ben je tien maal slechter dan deze jihadi.
Ik word er niet koud of warm van die beelden. Mooie manier van opruimen.
Ik denk dat het ongeveer zo zal gaan met Droste:
BuZa neemt contact op met Droste, of te polsen of hij echt naar NL terug wil. Bij een "Ja" neemt BuZa contact op met de Turken om mee te delen dat er een IS-strijder zich over wil geven en welke grensovergang Droste het beste kan nemen. Daarna wordt wederom contact opgenomen met Droste en hij wordt naar de afgesproken grensovergang gedirigeerd. Daar wordt hij opgewacht door de Turkse autoriteiten, een lid van de ambassade in Turkije en een eenheid van de KMAR. De Turken vervoeren Droste naar het dichtstbijzijnde vliegveld, alwaar een Hercules klaar staat om Droste naar Eindhoven Airport te brengen. Bij het betreden van de Hercules, wordt Droste officieel aangehouden. In Eindhoven wordt hij voorgeleid aan de officier van justitie, waarna hij naar de EBI in Vught wordt gestuurd.
Mooi, weer een mensenleven gered, gerechtigheid zal geschieden en over een jaar of 10 is een klein gedeelte van de Nederlandse bevolking de sjaak, omdat ze net op het moment dat Droste zich opblies in de centrale hal van station Utrecht, terwijl zij zich naar spoor 8 haastten.
@miko | 14-07-17 | 00:30
Nee dat maakt alles goed. Sluit iedereen maar arbitrair, op ontneem ze elk recht en na een jaar of 5-10 mag een politicus besluiten wie er uit mag en wie niet...
Do you want more terrorists? Cause thats how you get more terrorists.
Stiekem vluchten als de Russen komen, je lijkt wel een nazi.
Een gevaarlijke relifreen als Droste die op het 'Sesamstraat voor Volwassenen' programma 1Vandaag spreekt over een rechtelijke macht die wereldvreemd is.... priceless!
Van mij mag Droste aan de hoogste boom, maar in NL zal ie wel weer lief onthaald worden.
@Graaf van Egmont | 14-07-17 | 00:27
Laten we hopen dat de dames en heren politici ervan leren en de volgende keer, zoals nu het geval gaat zijn, niet de dezelfde fouten maken...
Der Paulie | 14-07-17 | 00:13
Straat-terreur is, vrees ik, iets heel anders dan staats-terreur. Een straat-terrorist kan misschien nog vernederd worden, maar met een staats-terrorist ligt dat een stuk moeilijker. De straat-terrorist loopt uit de pas, doet dom, de staats-terrorist geeft op dappere wijze gevolg aan het bevel van De Verhevene. Mohammed Bouyeri voerde het bevel van De Verhevene uit, zoals gepredikt door Sheich Fawaz. Zo'n held kun je niet vernederen, die is een martelaar, een Martelaar!
Je hebt helemaal gelijk, vrees ik. Het overgrote deel der 'gematigde' moslims baalt ervan dat het Kalifaat ten val is gebracht, had graag gezien hoe dat Kalifaat zich verder ontwikkeld had.
@Graaf van Egmont | 14-07-17 | 00:27
Het stante pede executeren van krijgsgevangenen ligt internationaal wat ongemakkelijk, dus is er gekozen voor een langzamere oplossing. En sommige vakken leer je het beste in een live omgeving.
Inderdaad Dulacs. Dat verwacht ik ook. Dat we die shit weer allemaal terug gaan nemen onder het mom van 'hij heeft een nl paspoort'. En 'recht op een eerlijk proces'. Zum kotzen.
@Mocro070 | 14-07-17 | 00:17
De laatste in Gitmo waren over het algemeen geen frisse jongens.
In het begin zijn er inderdaad vele opgesloten die er niks te zoeken hadden maar de meeste die er lange tijd zaten waren wel degelijk betrokken.
Weet je nog Johnie Fiddler?? Daar maakte Blair zich zo sterk voor dat hij vrij kwam want brits staatsburger en zo.
Tja en wat zagen we later??
i4.mirror.co.uk/incoming/article987226...
Droste heten, en dan het omgekeerde effect genereren.
Eigenlijk best een prestatie van formaat.
Mocro070 | 14-07-17 | 00:17
Hierin moet ik je helaas gelijk geven. Het klonk zo gemakkelijk. We hebben nog een afgelegen basis op Cuba en daar kunnen we alles op ons gemak uitzoeken.
Zoals gewoonlijk bij de Amerikanen zat er weer geen exit strategie bij. En dan krijg je dit soort onmenselijke toestanden.
Der Paulie | 14-07-17 | 00:13
+10.
Wat u daar stelt, is exact waar het om draait.
Andere mensen vermoorden, vernederen, martelen, verkrachten bleek toch leuker te zijn dan zelf gedood te worden. Echt zo'n meelopertje die alleen dapper is wanneer er geen gevaar dreigt. Waarschijnlijk is zijn geloof toch een ietsje pietsje minder dan in een veilige omgeving werd aangegeven.
.
Ik zeg dit uit de grond van mijn hart. Van een meter afstand een dumdum kogel afschieten tussen dat misselijke baardje en dat domme petje. Zodat niemand nog naar dat vervelende ventje hoeft te kijken.
Is dit niet gewoon Van Leeuwen met een plakbaard?
@Dulacs | 14-07-17 | 00:17
Haha, Rutte. Die neemt toch niemand meer serieus mag ik hopen.
PlatteHoofd-IpneHaar | 14-07-17 | 00:17
Zeg meneer konthaar
Dit vond ik er van: Cobalt bomb | 14-07-17 | 00:09
En dat ongewapend dat weet je nooit, kan altijd nog een aarsgranaat inzitten.
VerenigingVanDieven | 14-07-17 | 00:08
LOL! *zucht* the memories
Rutte zegt Oekraïne niet bij de eu.... wat blijkt Oekraïne bij eu.
Rutte zegt geen Syrië hangers terug naar Nederland en wat zal blijken.. ...
Mooi dat laatste filmpje, daaraan zie je perfect hoe erg dat hele moslim volk vertyft is. Zelfs "the good guys" gooien ongewapende tegenstanders hoppa van een clif en schieten er nog wat kogels achteraan. Natuurlijk onder een luidkeels yalla yalla geroep. Meer van dit in Nederland graag!
@miko | 14-07-17 | 00:04
Lees even wat er helemaal bovenin dat artikel staat wat je heb gelinkt.
Je weet wel in het oranje blok... vs thehill.com/policy/defense/322768-inte... ook van dezelfde aangehaalde bron op de wiki. Terwijl er andere cijfers staan van ODNI.
.
Dat terzijde, als jij of ik in gitmo zitten voor een paar jaar denk ik niet dat dat helemaal gezond is. Ik bedoel martelen, eten, niet slapen etc en af en toe dat een gevangene dood wordt afgevoerd.
.
Probleem met gitmo is dat ze hebben nagelaten om een goed proces in te richten om te checken wie wat was en wat deed om daar veroordeeld voor te worden.
Friedrich Frayek | 14-07-17 | 00:08
Deze jongen heeft dat kromme in zijn warrige hoofd al helemaal recht gebogen. De jihad is voor hem en de zijnen in het geheel nog niet afgelopen. De strijd in Syrië mag dan nagenoeg gestreden zijn, het Kalifaat hebben ze daar op moeten geven, maar dat is voorlopig. Hij en de zijnen, ze zijn geroepen om een Hoger Doel te dienen, het vestigen van een wereldwijd Kalifaat. De capitulatie in Syrië is slechts een rimpel in de vijver. De Verhevene heeft grootse plannen, en hij zal vol overgave aan die plannen meewerken.
miko | 13-07-17 | 23:59
Een waar woord.
-weggejorist-
Op de een of andere manier krijg ik toch het gevoel dat juist deze postbode een schoolvoorbeeld gaat worden, van hoe de deugmens hem na jarenlang pamperen weer in het gareel gaat brengen.
Ik voorspel Droste een succesvol leven in Nederland als lid van de Hervormde gemeente vrijgemaakt.
Ja, Victor, probeer dat lulverhaal maar te verkopen aan Bashar Hafiz al-Assad.
De franse oplossing lijkt mij de beste.
Over dat filmpje GS, dat vertrouw ik niet.
Gefilmd met de welbekende aardappel (not, alleen ontzettend compressed)
Ik zie niemand gaan, filmpke houdt op voordat ie er in ligt en beneden ligt een bezem met een jas aan.
Aka, fake shit unless better stuff comes along.
Wat een prutser. We hadden juist begrepen dat jihadisten altijd winnen. Dezer dagen, door martelaar te worden en lijnrecht naar het paradijs te gaan. Wie dat versmaadt en in plaats van door te strijden, van de Nederlandse materiële gemakken wil genieten is geen knip voor Allahs neus waard.
@Mocro070 | 13-07-17 | 23:58
i.chzbgr.com/full/9052701184/hB91F7C2...
hoe hij bepaalde vragen ontwijkt als had je een wapen daar en welke groepering was je ,geeft al aan dit dit een IS terrorist is en ziet dat het over is en zn hachje wil redden ... met oitkering, en dan moet je naar Nederland , die mooi richting Zweden gaat wat buitenlanders betreft.
Franse eenheden schieten gericht Franse IS-ers voor hun kleedje in Mosul. Dan weet je zeker dat ze niet meer terug komen naar Frankrijk. Zou ook leuk taakje zijn voor Nederlandse commando's als de kogels niet op zijn.
Ongeblustekalk | 13-07-17 | 23:54
Er zijn maar weinig mensen die mij bevelen naar bed te gaan, en waar ik dan ook nog gehoor aan geef.
U zit daar niet bij, dus neem ik er nog een.
Stel we waren een land met ballen, dan zochten we dat NL IS tuig op aldaar en elimineerden we ze voordat ze hier komen.
Mocro070 | 13-07-17 | 23:25
Ik ben daar niet alleen bang voor, ik weet dat dat gebeurt. Helaas hebben ze niet allemaal het intellect van een pissebed.
miko | 13-07-17 | 23:59
Leuk item morgenvroeg bij het ontbijt. Ga je later vragen over krijgen.
@Mocro070 | 13-07-17 | 22:44
Raar dat er zo veel na hun tijd dan weer zo makkelijk hun onschuldige leventje weer oppakte.
en.wikipedia.org/wiki/Lists_of_former...
@Axelvon | 13-07-17 | 22:19
De meeste moorden worden gepleegd door mensen met een hoog moraal en voor hun moraal. Vertrouw dus nooit gelovige of idealistische types,uiteindelijk zijn ze in en in slecht.
@Veluwse-Eikel | 13-07-17 | 23:45
Joris -> Allah -> Je Moeder
In die volgorde, mafklapper. en dit is een feit: imgur.com/3ngmxKj
Velen zullen deze halve zool volgen. Naar Syrië vertrokken, jaren weggebleven, maar, o wonder, nooit met ISIS in aanraking geweest.... Dat worden spannende tijden, met advocaten die in elk praatprogramma op zulle duiken om ons te vertellen hoe onheus deze arme drommels door de Nederlandse staat bejegend worden, en hoe vooringenomen wij, argeloze burgers, zijn als we ons oordeel klaar hebben...
En dezelfde rechters die Wilders veroordeelden zullen mild oordelen over deze jongens, bij gebrek aan bewijs en zo. En de AIVD zal zijn handen vol hebben om al deze halve zolen in de gaten te houden....
Hij strijkt met zijn hand door zijn vettige baard, alsof hij nu al weet dat hem en zijn makkers niks kan worden aangewreven, en dat zij straks op kosten van de Staat der Nederlanden kunnen doorleven, en samenspannen.
Zijn toekomst ligt niet in Nederland, zegt-ie, maar ik geloof hem niet. Nederland heeft geen toekomst, of zal het, als het aan De verhevene ligt, niet mogen hebben, bedoelt-ie eigenlijk.
Ik trap er niet in.
Kleine meisjes verkrachten daar gaat het hen uiteindelijk om.
Terugnemen! Wij hebben hier nog een ondergrondse huisvuilcontainer waarin hij bijna kosteloos bewaard kan worden. In de meeste vuilniszakken zit nog genoeg te eten; er is genoeg beluchting en daglicht heeft hij niet nodig. De container wordt eens per week geledigd; dan moet hij er even uit en dat is ook het enige moment dat hij in de gaten moet worden gehouden.
Een mooie en goedkope oplossing.
Door versnipperraar en aan de ratten voeren!
Voor landverraders en kindermoordenaars geen genade!
Jackanders | 13-07-17 | 23:50
Ga slapen, obsessief tekst schrijven is nogal obsessief.
Trustekuss!
Waarom praat hij zo raar? Hij praat als een Marokkaans straatschoffie terwijl hij zo bleek is als de gemiddelde Wim Jansen uit de achterhoek.
Wat is dit voor slap gedoe. Daarlaten ! Hij zit toch "goed op zijn plek" ??? Wat nou "rechtstaat" ?? Nu ineens wel een kans willen ?? Godtering zeg, hoe moeilijk kan het zijn !
Voor mij erg simpel. Hij moet worden opgepakt door de Iraqese of Syrische authoriteiten en woren berecht daaro. Als dat 'm slecht bekomt, zo zei het. En als ie toch naar NL komt, uitleveren linea recta naar een van de twee boven. Daar heeft ie zich ook uitgeleefd op die respective burgers dus dat lijkt me wel een behandeling in overeenkomst met het daar heersende islamitisch recht. Wat ie ook aanhangt. Iedereen tevree.
Een enkeltje 72 maagdeneilanden geboekt bij Corendrone lijkt me wel wat voor deze doerak.
Afknallen die man!!
aan de andere kant, zo zadelen we het midden oosten op met ons schorrie-morrie... dat hebben de bewoners ook niet verdiend. misschien de andere kant opkijken als de iraqis aan het opruimen zijn.
@Nehemia | 13-07-17 | 23:42
Hehe. Heeft die baard tenminste nog een functie.
Mocro070 | 13-07-17 | 23:25
Vraagje: is Allah hoger of lager dan Jezus? Gaarne in een zin antwoorden, zonder IP-suck linkjes a.u.b. Nb. u weet, nu ik u dit vraag dat taqiyya in dit geval niet mogelijk is.
HetOorAakel | 13-07-17 | 23:41
Beatrice is diep gevallen. Ik kan me haar nog heugen toen ze nog niet volkomen verpest was door de VARA/NPO - Gutmensch & Co.
Victor Droste alias 'Abu Zakariya' pleegt in de video overduidelijk taqiyya, de vijand voorliegen. Zit vlak bij de Turkse grens en onderneemt pogingen of bestudeert de situatie, zoveel is duidelijk. Hierna hoopt hij ergens veilig opgepakt-, om zodoende als Nederlander uitgeleverd te kunnen worden...
Skip dat paspoort en hef Nederlanderschap NU op.
Mensenrechten zijn voor mensen. Isis strijders hebben de status mens al lang verloren. Die moet je behandelen als hondsdolle beesten.
Ik hoop dat Victor Droste alias Abu Zakariya hetzelfde lot ondergaat als deze Allahu Akbar strijder op dit filmpje!Geen terugkeer van dit soort ongedierte naar Nederland want er loopt hier al genoeg gespuis rond!!
www.youtube.com/watch?v=aVLyYSLCMyI
VerenigingVanDieven | 13-07-17 | 23:40
Zeer goed mogelijk. Hij heeft wel een gezicht om door te trekken.
Dat wordt vervroegde vrijlating, op tv theedrinken met Jinek en Beatrice hoe zwaar het was, uitkering en geen sollicitatieplicht net als Volkert
Fransen hebben speciale eenheden in Syrie en Irak om Franse jihadisten een gratis reisje naar de maagden te geven.
@Nehemia | 13-07-17 | 23:29
Als ik hem zo inschat heeft hij bij IS de wc's mogen schoonmaken. Hij mag nog steeds dood overigens.
Hoi Viktor! Hoe is het weer daar?
Ongeblustekalk | 13-07-17 | 23:36
Weet je wat het is? Ze bakken gewoon weer een nieuwe plaat met baklava.
Ben het niet vaak eens met Rutte..
"Jihadisten die naar Syrie of Irak reizen kunnen beter daar sneuvelen dan dat ze terugkomen naar Nederland"
ik hoopte toch zo dat het filmpje zou eindigen met de vliegende postbode.
Nehemia | 13-07-17 | 23:29
Klopt, moeders hebben vaak slapeloze nachten over wat hun kroost uitvoert.
Zit je dan, bij de verjaardag. Ben je klaar mee als ouder.
Victor ,ga maar lekker op je buik zandkorrels tellen voor de rest van je leven.
Ze wisten precies naar wat voor een beesten ze toe gingen, de verschrikkelijke filmpjes lieten niks aan de verbeelding over. Als je dat omarmt ben je een levensgevaarlijke psychopaat! Volgens de vele misbruikte en mishandelde overlevenden zijn de jihadgangers uit het Westen de meest gestoorde mafkezen die er daar rond liepen. Absoluut geen gratie voor deze monsters! Terugkomen? Levenslang opsluiten! Of nog beter, targeting killing voordat ze hier zijn. Deze idioten hebben geen recht op leven!
Nederlanderschap afnemen en inreisverbod geven. Ja, dan wordt hij statenloos. Who cares?
Live by the kromzwaard, Die by de afsprong in het diepe & neqschot na
@ ISIS tuigh
Deze demon in mensengedaante heeft zeer waarschijnlijk deelgenomen aan de meest weerzinwekkende activiteiten die elk menselijk voorstellingsvermogen te boven gaan en of hij heeft het met een brede glimlach gade geslagen. Dergelijke entiteiten hebben elk recht op zuurstof verspeeld. Plain and simple.
@Cobalt bomb | 13-07-17 | 23:20
was voor jou bedoeld hierboven, sorry: Mocro070 | 13-07-17 | 23:25
Victor de Syriëgangster mag wel uitkijken als hij na de verwelkoming van de deugNederlanders hier weer door de straten wandeld
het wemelt hier van de verwarde cq dronken chauffeurs en steile trappen waar hij z'n nek aan kan bezeren
@Mocro070 | 13-07-17 | 22:44
De aller domsten wel. De Victors zou ik inzetten als propaganda middel:"kijk hoe geweldig het hier is en kom hiernaar toe."
.
Waar ik voor vrees is: stel er komen 400 terug ipv 280... En onze super NCTV zat er naast... Dat zou dus kunnen betekenen dat net over de grens een zooi hun baard af afscheren en dan vrij rondlopen met haat en wraak gevoelens. Dat is waar ik bang voor ben.
Waar om voor de Nederlandse rechtbank, laat hem eerst de Syrische rechtbank passeren dan zien we wel weer.
Mocro070 | 13-07-17 | 22:44
Je snapt natuurlijk wel dat deze paupers ook ingezet werden om klusjes op te knappen. Dood gingen ze toch en niemand wist wie of waar ze waren.
En het duurt nog jaren om alle explosieven en booby-traps in Mosul op te ruimen.
Laat Victor de Barbaar maar voorop lopen om al die rotzooi op te ruimen.
Tsja, links en niet naïef...
Links doet opzettelijk naïef, denk ik altijd, want zo naïef kan niemand zijn.
Teveel aandacht voor een made.
Jan Dribbel | 13-07-17 | 23:12
Die slootkrant kan je niet serieus nemen joh.
Graaf van Egmont | 13-07-17 | 23:13
Hahaha, briljant. Sturen we af en toe een kaartje naar de vrouw met de groeten erop.
Van mij mag Victor wel dood. Hij heeft er gewoon zijn best voor gedaan.
Maar dan bedenk ik me opeens dat ook Victor een moeder heeft, die zielsveel van hem houdt.
.
Nou, dan mag Victor dood en vertellen we het niet aan zijn moeder.
The Guardian is boos omdat ongewapende jihadisten worden opgeruimd.
Hoe naief wil je het hebben?
De helft van de Iraakese elite-troepen is inmiddels gesneuveld in de strijd met deze barbaren en dan steekt The Guardian zijn vingertje op dat dat niet eerlijk is.
Hij heeft bij zijn volle verstand afscheid genomen van de westerse waarden en zich aangesloten bij een beweging die in alle opzichten terug wil naar het jaar 500. Totale onderdrukking van de vrouw, van andersdenkenden, overheersing van het kwaad, ongestrafte martelingen en moord, alles is in die beweging toegestaan. Nu wordt die teringbende overwonnen en nu wil deze afschuwelijke man gauw gepamperd worden in de maatschappij die hij zelf afzwoer en afkeurde. Neen, nooit. Blijf daar maar en onderga wat je zelf anderen aandeed of hebt laten aandoen. Nu kun je ultiem laten zien hoe sterk je eigenlijk bent nu al je vriendjes in het kwaad afgemaakt zijn.
Victor Droste en taqiyya. Een gouden combinatie.
ik vind het wel humor
victor loopt letterlijk tegen een muur.
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...
Een eerlijk proces mag ie van mij krijgen, en de kok van Milosevic.
@ Mocro070 | 13-07-17 | 23:01
Ha, zijn we het meer eens dan ik had ingeschat.
Rheia | 13-07-17 | 22:18
Onder geen beding, chemisch afval gewoon daar houden.
Het wordt tijd dat er een Europees Guantanamo Bay komt. Al die radicale, genocidale pedo's opsluiten en de sleutels weggooien. Laat ze allemaal wegrotten.
@Lewis | 13-07-17 | 22:50
GB ging een paar stappen te ver. Ben het met je eens dat er een gevangenis moet zijn waar alleen de meest fundamentele rechten worden gerespecteerd en niet meer dan dat. Wat mij betreft moet islamisme strafbaar gesteld worden onder strafrecht en religieus terrorisme zou de krijgswet moeten worden aangepast omdat je eenmaal gewapend gaat strijden tegen de staat en haar burgers om deze omver te werpen in essentie.
.
Hoeft ook niet. Is vrijwillig, krijg er geen geld voor.
Ik kom op feestboek ook van die lekkere betrokken 'vluchtelingen welkom!' Fakking hipsters tegen die dan met Europese verdragen gaan wapperen gevolgd door de onvermijdelijke "we laten de rechter beslissen" dogma's. Dan ben je niet meer naïef maar compleet koekoek. Alsof je de SS met veel gejuich binnen haalt. Ow wacht...
Wie speelt ff naam door aan SAS / Legion ?
Ik reken op een bataljon Yezidi-wraakstrijdsters om dit klusje afdoende te klaren.
Kom op dames, jullie kunnen het. Eerst de ballen eraf...
Victor Droste aka Zakariya al-Holandi: The postman always rings twice.
Ongelofelijk dat deze gasten hun religieuze waanbeelden daar in de praktijk hebben kunnen uitleven, als perverse beesten zijn ze tegen hun slachtoffers tekeer gegaan. Nu het gedroomde duizenjarige terror-kalifaat dreigt in te storten zie je de ratten alle kanten op vluchten
Sniper kruisje op zn lelijke rotkop; hoorde ik daar n doffe plof? Zand erover.
Mocro070 22:44
Beter is het, om een prijs op het hoofd van elke Nederlandse Syrieganger te zetten: Snel, schoon en goedkoop.
@ Mocro070 | 13-07-17 | 22:44
O, en je andere ook niet trouwens.
@ Mocro070 | 13-07-17 | 22:44
Ongetwijfeld zitten er haken en ogen aan en ongetwijfeld zitten er onschuldigen vast. Dat moet de hel zijn, onterecht in zo'n oord zitten.
Maar het principe van GB is realistisch en is volgens mij waar wij ook (veel meer) naartoe moeten, hier in Europa en vooral ook in Nederland: oppakken en opsluiten, en zoals gezegd: het nadeel van de twijfel geven totdat het tegendeel onomstotelijk vaststaat.
Je linkje heb ik niet aangeklikt, sorry.
En ja hoor, na rapper Marouane meldt de volgende smerige lowlife zich voor terugkeer naar Nederland.
"In een stotterend Skype-interview bij EenVandaag zegt hij dat-ie een eerlijk proces wil in rechtsstaat Nederland"
Volgens mij zei hij zelfs dat hij na dat proces - want Nederlanders moeten ook de andere kant van het verhaal kunnen horen - weer terugkeert naar het kalifaat; als dat er dan nog is, natuurlijk. Daar gelooft helemaal niemand iets van, uiteraard.
Zodra Victor al Hollandi hier weer zit, zal hij wel een "deradicaliseringstrajectje" krijgen aangeboden, net als die ca 200 andere jihadistische lowlifes die allemaal weer graag willen "terugkeren".
Wat me in deze hele kwestie het meest opvalt en irriteert, is dat ik "de politiek" hier totaal niet over hoor. Ze zijn druk informatiegesprekken aan het houden, of inmiddels al formatiegesprekken, weet ik veel, maar alle andere TK leden - ook al is er reces - zouden hier toch wel eens wat over te melden mogen hebben, vind ik.
Maar niks hoor, er lijkt een complete radiostilte te heersen. Over vijf jaar en twee á drie aanslagen verder, zullen er vast wel weer Kamervragen gesteld worden hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Regeren is helemaal niet "vooruitzien", het is in 4 van de 5 gevallen "terugblikken" en de zwarte piet toespelen aan elkaar (disclaimer: ik bedoel waarschijnlijk de regenboogpiet, de kleurenpiet, of de stroopwafelpiet).
youtu.be/GBA0TZ_FYX8
Het 'Jij bent welkom in mijn land'-koor loopt zich al warm.
-weggejorist-
@Lewis | 13-07-17 | 22:37
Het grootste probleem was niet guantanamo bay. Het probleem was dat iedereen en z'n moeder werd ingeleverd bij de Amerikanen met label terrorist. Zij cashen en vervolgens jaren moesten zitten in een ubermax zonder proces. www.telegraph.co.uk/news/worldnews/153... & content.time.com/time/nation/article/0...
Gewoon naar Zweden gaan, daar krijg je een nieuwe naam, een nieuw huis, een nieuwe wasmachine en je kan gewoon ongestraft doorgaan met verkrachten. Waar wacht je op? Zeg dat je Ölsen knackebröd heet ofzo.
Ik neem aan dat Victor Droste door de Nederlandse strijdkrachten in Syrie, irak of Turkije wordt doodgeschoten als iedereen even de andere kant op kijkt. Zo ga je namelijk met je vijand om.
Wat kost zon "held" Nederland in Nederland, Nederland per jaar ??
Hoeveel wordt er per jaar aan een gepensioneerde in Nederland uitgegeven ??
Waarom worden strijders tegen IS in Nederland WEL vervolgd, en islamietjes niet ??
enz. enz. heel veel vragen voor kanselier Rutte om weg te lachen.
Het is niet gezegd dat hij mensen gedood heeft. Waarschijnlijk heeft hij daar in het kalifaat enkel brieven en pakketjes besteld. En misschien runde hij daar zelfs wel een postkantoor.
Droste voor jou geen helikopter of diplomatieke inspanningen. Je zult verantwoording moeten afleggen voor je daden in het land waar ze gepleegd zijn. Bid maar bij Allah dat de Yazidi-vrouwen niet alvast je ballen afsnijden. Doei.
Gaap.... keuze gemaakt, sterf maar lekker van een hoog flatgebouw
Wanneer je dienst neemt in een vijandelijk leger verlies je je Nederlanderschap. Ik mag hopen dat Hiddema hier zorg voor draagt.
Kunnen we niet speciale eenheden hierop zetten?? Om ze net als alle andere Nederlandse polderjihadies naar het paradijs te helpen. Win/win situatie
Nee, bedankt. Blijf maar. Eigen keus, verkeerde keus: blaren zitten. De mensen die moesten vluchten voor jouw geweld willen je ook niet hier.
@ langzullenweleven | 13-07-17 | 22:25
Zodat ze daar mensen kunnen (blijven) vermoorden?
Van mij mogen ze terugkomen, maar dan wel rechtstreeks het gevang in.
Lang.
En tot zeker is dat ze geen kwaad meer in de zin hebben, dus in veel gevallen zal dat betekenen: voor altijd.
Het verbaast me al een hele tijd dat er intussen niet meer begrip in Europa is gekomen voor Guantanamo Bay. O, wat vinden we het onrechtvaardig dat die arme kerels daar zo lang zonder deugdelijk proces door die boze Amerikanen worden vastgehouden. Nou, ik snap het uitstekend. Die mensen geef je het nadeel van de twijfel - helaas voor hen, maar dat is het gevolg van de keuze die ze zelf hebben gemaakt. De veiligheid van het land komt toch echt op de eerste plaats.
De Iraqi hebben talloze mensen verloren aan deze laffe, barbaarse honden. Ik keur liquidaties niet goed maar ik kan het wel begrijpen. Die terugkeerjihadi's moet je door special forces laten afschieten in het buitenland. Zeker niet terug laten keren! Welke hersenloze laat militair getrainde beesten terugkeren naar ons land? Waanzin!!!
Droste wordt als een held op de schouders genomen voor een ererondje door de Haagse Schilderswijk: welkom thuis vriend.
Ik geef de Iraki's groot gelijk, na het in 2004 in leven gelaten te hebben zullen ze die fout niet nog een keer maken. Zoals ik al een keer eerder zei... er zullen geen krijgsgevangenen worden gemaakt.
Las een zweverig stukje vandaag in het AD dat het Iraakse leger speciale kampen op zou zetten waar IS'ers psychologische hulp en begeleiding zouden krijgen... geloven ze ook nog bij het AD (linkse zweverige rioolkrant).
Wat voor illusies heeft hij? Niet relevant welke groepring, maar geen terrorist. Als IS succes gehad zou hebben zou hij dan ook terug willen? Deze rat weet welk lot hem te wachten staat als hij daar 'berecht' wordt. Hoj heeft ook gelezen dat je in Nederland de sleutel van je cel krijgt.
Wat zijn de Koerden toch helden.
Al was het maar om dat ene meisje van 8 (!!!) dat ze hebben gered.
Ze maken deze donkere wereld een klein stukje beter.
Droste verdient een gaatje in zijn voorhoofd. Omdat NL te slap is om Syrie-gangers gericht af te knallen hoop ik dat Assads leger hem op een akelige manier te pakken krijgt.
Voor Victor, ik doe het graag met muziek:https://www.youtube.com/watch?v=j7leQB_Oe_k
Als IS in al zijn volle glorie terrein had blijven winnen, hadden ze dan ook teruggekomen?
Nee
Deze gasten zijn dan ook gewoon krijsgevangenen van Irak of Syrië. Helaas heeft Rutte en de dumbers van de EU zichzelf blijkbaar niet verdiept in het stukje geschiedenis over de tweede wereldoorlog. Toen hebben ze leden die zich iets te fanatiek hebben ingezet voor de ideologie van het nationaal-socialisme (nazi's) jarenlang ingezet voor de wederopbouw.
-
Als straks als al die architecten weer huiswaarts keren (ze staan al te trappelen) moeten ze ook mensen hebben die het allemaal gaan uitvoeren. Om te beginnen kunnen ze al de door hun verwoeste kunst weer steentje voor steentje in elkaar zetten en daarna assisteren bij de wederopbouw.
En nee, da's niet zielig maar gewoon logisch.
Bovendien is dit gewoon sociaal tegenover de mensen daar en hier, de jihadi's kunnen dan wat terug doen voor de door hun verwoeste samenlevingen.
-
Ieder1 is winnaar bij deze constructie en als de laatste steen weer staat, kunnen ze mooi daar blijven of in de omgeving hun bijdrage leveren!
Linkse sector kwijlt ervan om hem te omarmen. Voor hen betekent dit inkomsten. De risico's voor gewone burgers hebben ze schijt aan. Dat het de gewone burger geld kost hebben ze ook schijt aan. Linkse advocaten, psychiaters etc. die staan te trappelen om dit soort figuren te "helpen" zijn zo ziek in hun kop dat ze zelf hulp nodig hebben. Asociaal links kutvolk dat de boel verziekt voor eigen gewin.
Zo'n goeie jongen deze Viktor, een goed hart. Het moet alleen gekookt op zijn rug hangen op een hoogte dat de honden erbij kunnen.
Terroristjes spelen met IS, mensen martelen en op gruwelijke manieren vermoorden en er trots op zijn. Nu het tegenvalt en IS een kleverige droom van haatbaarden is gebleken, terug willen. No way, streph en het liefst gauw en enorm pijnlijk, Viktor. Ongezien de zwerende touwtering toegewenst,
Droste... je gaat eraan jongen. Nou mag jij maar hopen dat de koerden of die Yezidi vrouwen jou niet in handen krijgen.
Maak je geen illusies, niemand uit Nederland komt jou halen. Je hebt een keuze gemaakt... you're fucked.
Draag hem over aan de regering van Syrië of Irak.
Eerst boete doen.
Ongezien de typhus voor dit soort nagenasten .
Waarom zijn die bekeerlingen zo vaak gingers?
Een stageplek doet wonderen heb ik gehoord.....
Maar, maar, maar, blanke menschen hadden slaven hoor!
@Mark_D_NL | 13-07-17 | 22:17
In navolging van het draadje hier: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/07/...
.
Je hebt in essentie maar 2 keuzes:
1. Laten afknallen. Nadruk op laten. Ik zie Rutte of Hennis niet een ok geven voor, in feite, de moord op Nederlands staatsburgers. Veroorzaakt #ophef dus Irak het legioen, triple canopy of aegis laten inhuren en gericht op die uitreizigers laten jagen.
Of
2. saltmines.nl/2017/07/12/terugkerende-...
.
Dit gaat een heel lang draadje opleveren verwacht ik.
Droste, Heeten zit niet op jou te wachten,Salland zit niet op jouw te wachten, eigenlijk zit de hele wereld niet op jou te wachten. Blijf alsjeblieft daar of liever nog.....
Niet minder. minder, minder van die ellendelingen terug laten komen, maar geen, geen, geen!!!
Filmpje eindigt te vroeg......
Beesten zijn het.
Een langzame pijnlijke dood verdienen ze.
Ir. Wilhelmus | 13-07-17 | 22:22
Wat een tegel!
Kan er geen seconde wakker van liggen hoe ze die minne honden behandelen.
Zoals terecht de link gelegd door GS. dit zijn dus de mensen, die systematisch vrouwen en kinderen jarenlang hebben misbruikt. Gesteund door het ont-menselijken van anders gelovigen door de extremistische Islam.
Beesten zijn het. Een langzame pijnlijke dood verdienen ze.
Nog los van het onacceptabele veiligheidsrisico dat zo'n hersenbeschadigde crimineel annex landverrader bij terugkeer oplevert: alle ballen verspeeld, geen game over. Weg laten rotten in een of andere woestijn. En dat is nog een mild vonnis.
We maken hier vaak grapppen over frankrijk en hun softe beleid. Maar Franse special forces zijn met een lijst in hun hand bezig de mogelijke terugkeerders kalt zu stellen. Als de NL commado's kogels ipv pinda zouden hebben kan dat hier ook. Maar helaas... Ik las net dat het bij Pinda roepen blijft. Bedankt A. Pechthold
Ach, kom op... Als we er wat geld tegenaan gooien kunnen we hier best weer een vlotte postbode van maken.
Laat dat dan een tonnetje of vier kosten... We zijn zo'n rijk land...
-weggejorist-
Geen enkele cent verspillen aan deze psychopaat. Hij zegt in Syrië op zijn plek te zijn. Laat hem daar blijven een rechtszaak hier heeft geen nut. Wat wil hij ? dat we hem onschuldig verklaren?? We hebben hier te maken met een gek. Met een GEK, mensen. Een gek! Een rechtszaak is geldverspilling. Ons geld is te goed voor dit wezen dat minder waard is dan een kakkerlak. Dat minder recht van leven heeft ook als een kakkerlak. Een wezen dat mensen heeft vermorzeld zoals mensen kakkerlakken vermorzelen. Ik herhaal het nog eens: hij mag alleen terug komen tussen zes plankjes.
We kunnen het risico dat dat doorgedraaide tuig hier op grote schaal slachtoffers gaat maken simpelweg niet nemen!
Aristotalloss | 13-07-17 | 22:15
We niet, maar Zij wel.
Die gozer krijgt een VVIP+ behandeling van de softe sector, mark my words. 'We' vragen er gewoon om ;(
Die komt wel terug. Wordt waarschijnlijk opgehaald met het regeringsvliegtuig en krijgt na een stevig gesprek "The Dutch Immigrant Platinum Welcome Package Deal". Dat is de Gold Deal (Huis, Miele, 10k inricht geld etc.) met wat extra's.
@CoffeePatch | 13-07-17 | 22:09
Ja Nederland is verschrikkelijk. Extreem-links zal het hier mee eens zijn. Vandaar dat ze Hamburg een beetje hebben helpen renoveren.
Misschien dat ze krijgsgevangenen beter eerst stevig (repeat: stevig!) verhoren. Met name over buitenlanders in ISIS dienst.
Daarna kun je ze altijd nog laten... sneuvelen zoals Rutte dat noemt. En zoals de Britten en Amerikanen dat blijkbaar oplossen.
We kunnen het risico dat dat doorgedraaide tuig hier op grote schaal slachtoffers gaat maken simpelweg niet nemen!
Gezien zijn eerdere uitspraken is dit een figuur die we hier helemaal niet moeten hebben. Er is daar vast nog wel een strijdgroep te vinden zijn voor hem. Verspil er geen tijd, moeite en geld aan.
Interessant interview. En ik zie wel overeenkomsten met de gedachtegang van jonge idealisten die alles recht lullen wat krom is, en de schuld per definitie bij de ander neerlegt. Ook al fikt alles om ze heen, dan nog ligt t aan wilders/baudet/islamofobie/nazi's/fascisten.
We hadden toch in 1945-6 ook niet zoveel begrip voor teruggekeerde Nederlandse SS'ers die van het Oostfront kwamen of in Nederland bij de SD hadden gewerkt. Neem ik aan. Die vochten ook voor 'idealen'.
keestelpro | 13-07-17 | 22:04
In dit geval gaan we met de tijd mee en nemen we voor victor hopelijk een aparte kruisraket.Want heb de hoop al weer verloren na naar de NPO gekeken te hebben. We moeten ze actief terughalen.Ja in een kistje waar ze as in kan, zeg ik dan.
Aan de teaser/trailer te zien lijkt dit een prachtige film. Oscar-materiaal, gouden palm op Cannes zit er zeker in. Kan jiet wachten om deze te huren en met men matties te kijken met flink wat biertjes erbij. Is er al een sequel gepland ?
@CoffeePatch | 13-07-17 | 22:09
Wanneer je zelf de mede veroorzaker* bent dat "Het maatschappelijk klimaat dat in bijna heel Europa donkerder en donkerder wordt"
.
*niet bedoelend GW maar overheden die jarenlang het islamisme hebben toegestaan te groeien wat uiteindelijk is ontploft in een geweldsorgie de laatste jaren.
-weggejorist-
Dag Victor. Keus gemaakt, suck on it.
Waar blijft die drone?
Vechten voor vreemde mogendheid geeft recht tot innemen paspoort. Doen dus en zand er over, hopelijk en hopelijk levend.
Interview met Syriëganger Victor Droste dd 31 maart 2016: Terugkomen is voor mij uitgesloten. Zelfs al zou ik niet vervolgd worden, ik zou een paria worden. Moslims hebben jammer genoeg hun geloof nooit goed uitgelegd, waardoor mensen hen niet begrijpen.
Het maatschappelijk klimaat dat in bijna heel Europa donkerder en donkerder wordt, is een andere reden dat ik niet terug wil. Als ik aan Nederland denk, denk ik aan een land vol met obstakels om mijn toekomstige kinderen op te voeden.
Bron: www.nrc.nl/nieuws/2016/03/31/de-stoks...
Goede zaak.
Ik hoop dat de nedergangers het zelfde lot zal treffen.
We weten natuur;ijk beter maar je gaat bijna denken dat er iemand in Nederland heel erg veel belangen bij ISIS heeft.
Vechten voor vreemde mogendheid geeft recht tot innemen paspoort. Doen dus en zand er over, hopelijk en hopelijk levend.
Minder, minder, minder Victor Droste.
We hebben het hier over een oorlogsmisdadiger net als die neprapper van gisteren die om zijn moeder roept. Gisteren schreef ik, we moeten ze af laten gaan als blindgangers op de hei en ik ben nog niet van mening veranderd.
Mijn opa zei altijd, als hij een goeie is dan hangen we hem apart.
Nu we weer in oorlog zijn worden de goeien en de slechten allemaal uit de wind gehouden.
Wat een zeer dubieuze zaak is...
REAGEER OOK