Verrassend. G20-geweldsgoedprater keihard aan tand gevoeld door NPO-terrier Patrick Lodiers
Kees Hudig. Kent u hem nog? Wij wel hoor. Anti-globalistisch oproerkraaier met een plusje achter de naam in de NPO-rolodex. Dus die dacht vanmiddag op de NPO zijn geweldsverheerlijkende schuld-van-de-politie-verhaal, metinclusief klagen over hullie van de media, kwijt te kunnen. Dat was even buiten interviewpitbull Patrick Lodiers van de verenigde nationale NPO gerekend hoor. Pats boem wat liet Patrick die malle Hudig alle hoeken van het studiootje zien. Kritisch, scherp, vasthoudend, het leek warempel wel of Thierry Baudet werd geïnterviewd. Voor als u te lui bent om het hele interview terug te kijken hebben wij hieronder een screenshot dat de houding van Patrick wel zo'n beetje samenvat. Joe.

Een betere wereld begint niet met rellen in Hamburg, berekende @RTLZ. Dus bedankt hè, relschoppers. pic.twitter.com/vidik1A9du
— RTL Z (@RTLZ) 10 juli 2017
Reaguursels
InloggenJa hoor, dezelfde vileine muil als van Jole. Addergebroed.
@keeshudid is geen beroepsactivist maar beroepsleugenaar. 2nd amendment toepassen op rellende demonstranten no exceptions.
Beroepsactivist?
Ik wist niet dat dat een beroep was.
"Wat wil je later worden jongen?"
Ik had de cynische ondertoon in de titel gemist en het hele filmpje bekeken. Wat een walgelijke goedpraterij. Tuig is het. Geweld zou door de politie veroorzaakt zijn. Hoe had de politie volgens het linkse tuig moeten optreden? Niet? En vervolgens de leiders laten lynchen? En is anarchie het maatschappelijke ideaalbeeld, inclusief plunderingen en excessief geweld, zonder enige rechtvaardiging?
Zo'n Kees Hudig moet je eigenlijk publiekelijk afranselen met een spijkerlat om die walgelijke grijns van zijn linkse toet te verwijderen. Zal wel niet gebeuren en voor alle duidelijkheid.. " ik roep niet op in die richting" Maar het zou wel fijn zijn als dit kon, zomaar op een plein op een zaterdagmiddag.
VARA BNN NPO. De nagel aan onze doodskist.
Deze "meneer" werd helemaal niet aangepakt!
Geen enkele kritische vraag.
knutsel | 10-07-17 | 21:22 Arachne | 10-07-17 | 22:38 LuckyGirl | 11-07-17 | 00:44
"Het spel" is dermate groot dat het "niet te geloven is" en dat is meteen de reden dat je voor gek verklaard wordt en waarom het op "dit niveau" gespeeld wordt.
Natuurlijk zijn de G20 leden niet de heersers maar ze zijn wel een onderdeel van het spel. Velen denken dat de leden van deze G20 de heersers zijn en ook daarom deze (re-)actie. Anderzijds is het misschien de deur naar boven?
Verder zal "de elite" (en dat zijn dus de mensen die écht heersen) dit systeem nooit opgeven. Ze manipuleren de wereld door hun belangen in de media (Reuters), farma, voeding (er zijn nog maar ong 10 grote multinationals die ons eten bepalen), wapens, etc. Op deze manier krijgen de mensen te zien wat "de heren" willen dat wij zien, te eten wat zij willen dat wij eten etc.
Natuurlijk is geweld geen oplossing maar helemaal niets doen ook niet!! Daar waar ik voorheen hoorde bij het leger der veroordelers heb ik de afgelopen jaren allen maar meer respect voor mensen met een mening én vooral voor mensen die er ook iets aan proberen te doen.
Voor alle anderen zie en huiver;
www.youtube.com/watch?v=39YQbv6vEFA
En blijf deze link delen svp?
Hudig is een weerzinwekkend tiepje, product van een bespottelijk en beperkt gedachtengoed, links zeker??
De vastgebakken smile op die rotkop zei mij voldoende.... geen greintje beschaving te bespeuren in die harsens m.b.t. het feit dat ze heel veel mensen doodsangst en, los daarvan , enorme schade hebben toegebracht.Integendeel, de politie, terwijl ongeveer 500 politieagenten gewond werden... is schuldig.
Met dien verstande, dat wanneer de politie dezelfde wapens had gebruikt( straatstenen, molotovcocktails, vuurwerk en regelrechte brandstichting/roof) ze op de barricaden hadden staan blèren over politiegeweld.
Opvallend dat er weinig klootzakjes gewond zijn geraakt als je dat afstreept tegen die 500 gewonde agenten.
In de wetenschap dat ze, zelf te beroerd om hun eigen geld te verdienen, tenminste anderen die dat wel doen behoorlijk hebben beschadigd.
Jesis wat een tuig.
Inmiddels is men in Duitsland ook wakker geworden, en hebben ze vastgesteld dat geweld van links minstens even schandalig is als geweld van rechts.
" Pats boem wat liet Patrick die malle Hudig alle hoeken van het studiootje zien."
???... dan heb ik kennelijk het verkeerde videootje gezien.
Hudig blijft netjes overeind en in Lodiers zag ik een 13 in een dozijn interviewer.
Het geweld is natuurlijk niet fraai, maar dat 8 mensen(?) in de wereld meer bijeen hebben gegraaid dan de armste HELFT van de wereldbevolking is een onvergelijkbaar onmeetbaar schandaal.
Je suis Hamburg?!
Hudig is dus van de soort beroepsactivist.(Wat voor opleiding moet je hebben?Diploma's? Of is de lagere gajesschool voldoende?)
We hebben in elk geval kunnen zien hoe dat soort zich het hoofd boven water weet te houden.
Plunderen ,roven, brandstichten, ze verschillen niet echt veel van IS.
Ik wist het wel.
Het waren doodgewoon uitkeringslijers(dus links) die hun voorraden thuis even wilden aanvullen.
En dat mocht wat kosten.
Tjonge, vorige week heeft hij al een paar vrije dagen moeten opnemen en vandaag kreeg hij met pijn en moeite nog een snipperdag van de baas om zijn zegje te doen op de radio dan heb je toch wel hart voor de zaak. (teiltje)
Slordig denken van RTL "kosten van de rellerij...". Erh, alsof zonder die rellen ze opeens 20k minder agenten ingezet zouden hebben. Je kunt dat niet zomaar onder het kopje "Antifa" scharen vriend Roderick, dat zijn normale operationele kosten. Nu, misschien die 3 dagen verlof niet ...
@Rowe
De G20 is niet het juiste doelwit (puppets).
Ik betwijfel of dit soort georganiseerde opstanden het juiste middel zijn omdat ze niet leiden tot vereniging of werving, een grass roots movement.
Bedankt voor de link, deze man is imo the real deal.
Blijf linken, ik kijk.
Dat wat was een stevig interview. Hakt er in. Lodiers kreeg gewoon een stijve lul van al die anti-staat retoriek. Weet hij wel wie zijn salaris betaalt?
Jezus wat een schande. Radio. NPO. Rot een eind op alsjeblieft.
Hudig? Keurige welvarende ondernemers. Kan Kees niet beginnen met zijn eigen familie te grazen te nemen?
Patrick Lodiers is a Complete Idiot.
Zin om die man zelf op zijn bek te slaan. Beetje geweld goed praten
Ik ben blij dat dit programma (De Nieuws BV) eens onder de aandacht komt. Ik verwacht van NPO Radio 1 onafhankelijk nieuwsberichtgeving maar dit programma is zo links als het maar zijn kan bovendien voor 80% gericht op Amsterdam.
Ronaldo, niets hoeken van de kamer laten zien. Dit was een promoplaatje voor beide gasten. Waar heb je het over man? Dit was net als Pauw die een zogenaamde kritische vraag aan een pvda'er stelt. Promo dus niks dissing. Ik kan in de verste verte niet zien hoe dit interview een deuk maakt in het links aggressief denken van waar ze het niet eens mee zijn.
Hahaha, goede trol-actie van GS. Ik heb het filmpje helemaal afgekeken. En maar wachten op de kritische vraag...
@Rowe 20.22
Ik ken de beide "clips" die u heeft gelinkt.
Ik ben met u eens dat het financiële systeem corrupt is: de banken zijn onze meesters.
Echter, in het socialistische/communistische systeem krijgen we een andere meester en een ander globaal (internationaal socialisme/communisme) systeem opgelegd.
Voor een verandering ten goede moeten we af van de heersers die zogenaamd voor iedereen opkomen en voor hun eigen gelijk alles en iedereen willen opofferen.
Lodiers, de man die zich lekker via zijn BV in liet huren door BNN om zo via een omweggetje alsnog maximaal te cashen. Kots. En ja ook Corron is vreselijk op radio 1.
Dit interview staat gelijk aan terrorisme faciliteren. Duidelijk. Als ik een boze NLer ben die tegen terreur is, dan kan ik dus deze "mensen"genadeloos *vul maar in*. Want jha, boze mensen, en die doen nu eenmaal maar wat. Als zij 100% in zijn voor anarchie, dan wil ik ook wel even los gaan op mijn aller annarchistische wijze. En velen met mij denk ik Wanneer zullen we ? En daarbij trekt het stuk voor stuk een uitkering. Tja. Tegen kapitalisme zijn maar wel vreten uit de staatsruif die enkel en alleen kan bestaan door...... kapitalisme. Als dit zootje nageboortes enig principe had, dan deden ze het ultieme wat voor deze wereld telt: zichzelf uitschakelen. Stoppen met ademen. DAN heb je principes. Wie eerst ???
Als ik Patrick -bijzonder goedemiddag- Lodiers bij DeNieuwsBV hoor ga ik standaard naar BNR. Dan heb ik nog liever dat monotone politiek correcte gebrom van Eric Corton.
Vriendelijk gekeuvel. Waardeloos allooi.
* Gaaaaaap *
Maar die sadet ik zou haar toch doen. Zeg het maar effe aangezien niemand anders het heeft gezegd.Verder valt er weinig over te zeggen. Want wat een gezwets van die slinkse zeg.Het oude roffeltje.goedpraten wat krom is. En de schuld op een ander schuiven .Terwijl zij die stad gesloopt hebben.En dan nog het woord geweldloos in de bek durven nemen.Het waren geweldige dagen.Sukkels
Niet meer doen Geenstijl. Ik was er ook ingetrapt en heb de hele clip uitgehoord, zoekend naar een kritische noot. Ik heb nog nooit zo een waanzin gehoord. Dat dan weer wel. Er was schandalig weinig politie op de been en ze hadden er met tanks overheen mogen walsen.
Nou. Denk je dat Patrick Lodiers Kees eventjes flink de oren gaat schrobben, blijkt die enkel zijn oorlelletje wat te kietelen. Je krijgt meer dat - ons kent ons - gevoel.
Gezien de beelden, wonderlijk dat er geen doden zijn te tellen. De politieke wereld zou er vandaag heel anders uit hebben gezien. In ieder geval zou dosierkenner en comunistenleider Roemer in zijn "USSR Maatpak" het er maar flink moelijk mee hebben gehad zijn welbekende solidariteit uit te leggen.
@rowe | 10-07-17 | 20:22 Ik dacht de vorige keer toen je het plempte dat een een waanzinnige complottheorie is, maar na deel twee is het erg makkelijk om overtuigd te raken. Het enige woord dat ik kan verzinnen is wow...
Karabulut zei dat 8 mensen evenveel bezitten dan de helft van de wereldbevolking... Dat zou ik wel eens even gecheckt willen zien, ken iemand mij even bijlichten? Als dat echt waar zou zijn, wil ik dat die 8 onmiddellijk de keuze krijgen: geld inleveren bij de Staat of euh.... misschien zelfs wel euh .... Ik moet tenslotte ook veel meer dan de helft afdragen aan directe, indirecte belastingen, BTW, accijnzen, voor- en naheffingen en nog zo'n 150 verschillende soorten Belasting
Wat tenenkrommend slecht zeg, echt verloren tijd geweest om dit filmpje geheel af te kijken. Ronaldo, voortaan de ironie iets minder subtiel graag.
Totale schade slechts 18 miljoen? Beetje weinig dunkt mij.
@Dandruff
*lol, proest, mijn beste, helegaar, next* die berbaar?
Dus terrorisme en linkse demo's hebben 2 gemeenschappelijkheden:
geweld hoort erbij en het hoort bij in een open samenleving wonen.
Overigens wel grappig, "ben jij boos?" "ja".
Het is dus een boze blanke man van middelbare leeftijd.
Wat ik erg irritant vond was dat hij overal zo half lafjes ontwijkend op reageert.
Dit is wel een hele slechte woordvoerder om de kernpunten van deze demo nou eens echt duidelijk te maken.
Ik vind het een nogal tam en weinig kritisch interview.
knossie | 10-07-17 | 20:55
Dat was het ook. Ik had ook niets anders verwacht van een overbetaalde NPO werknemer.
Kees? Da's een halfie hoor....
"Kees Hudig. Kent u hem nog?"
Nee, ik had werkelijk nog nooit van hem gehoord, maar ik geloof niet dat dat een groot gemis is. Ik heb zelden zo'n domme duider gehoord: "Ja, er waren nu eenmaal heel veel boze mensen naar Hamburg afgereisd". Ja, dan krijg je natuurlijk dit soort problemen.
En die Karabulut van de SP had het er alleen maar over dat er zo verschrikkelijk veel politie aanwezig was. Ja, nou, en? Als er minder politie was geweest, waren de puinhopen nog veel groter geweest.
Irritante betweters, die linksisten. En dus heel vaak ook gewelddadig. Ik heb geen enkele sympathie voor die losers.
Ik ben te lui om dat hele stuk af te luisteren.
Een kwartier gewauwel.
"Wij hebben met verschillende groepen geprobeerd om richting die toegangswegen te gaan en menselijke blokkade's op te richten... ik denk ook dat dat heel belangrijk is om niet alleen, hè, met een bordje boe te roepen, en, eh, een demonstratie te organiseren, dat is ook belangrijk en dat deden we ook met 80.000 mensen op.. op zaterdag, maar dat je verder gaat en ook probeert om daadwerkelijk die G-20 Top.. eh. ehm, ja,. te verstoren...."
En dan grijpt Lodiers in, waarschijnlijk omdat-ie voelt dat het de verkeerde kant uit gaat met dat interview.
"Maar wat wilden jullie bereiken, wat was jullie boodschap.... blablabla"
Hij had kunnen vragen "Wat bedoel je met verstoren, het komt er zo aarzelend uit? Had je eigenlijk een ander woord willen gebruiken dan verstoren?"
Enfin, de Lul met Vingers kreeg in elk geval alle gelegenheid om trots te melden dat het hem en zijn mede-misdadigers er bij voorbaat al niet om te doen was vreedzaam te gaan demonstreren.
Ik vind het een nogal tam en weinig kritisch interview.
Rommelende Onderbuik | 10-07-17 | 20:33:
Dank voor de goede tip!
Berbaar | 10-07-17 | 20:35:
Stopwoord van de dag voor je, "kansloos"?
Berbaar | 10-07-17 | 20:35,
Beetje kansloos getrol weer van jouw kant.
Wat doe jij hier eigenlijk?
Ik heb je nog nooit iets zinnigs horen melden.
Altijd weer die kinderachtige nietes welles spelletjes uitlokken.
Het is makkelijker een Komodo varaan te leren tapdansen, dan jou te leren een volwassen gesprek te voeren.
Rekening sturen naar die zakkenwasser ,voor het slopen van andermans spullen .
Sadet Karabulut zegt het heel treffend: Zelfs de vreedzame demonstranten willen verandering "afdwingen".
Democracy much?
Het is net of ik zojuist naar een aflevering van "de mannen van de radio" heb zitten luisteren.
Ouwe lul met pruik Hudig vindt dat geweld er gewoon bij hoort. Dus 20 grote democratisch gekozen regeringen moet je niet accepteren. Dan ben je staatsgevaarlijk en roep je echt geweld over jezelf af.
Dat Karabulut daar uitdrukkelijk geen afstand van doet toont weer dat SP altijd een laffe schreeuwer aan de kant zal blijven en feitelijk tot niets serieus in staat is.
By the way: Ik ben ook anti globalist... Grenzen dicht!!
@Van Duyvenbode | 10-07-17 | 20:30
Je moet je bril even schoonpoetsen (of opzetten).
Geraamde kosten van het linkse feestje wordt geschat op 178 miljoen!
www.dagelijksestandaard.nl/2017/07/wow...
En al was het 'maar' 18 miljoen, betaal jij het dan uit eigen zak?
onder "keihard aan de tand voelen" versta ik toch echt iets heel anders in dit verband. Dit was gewoon een BNN/VARA/PvdA propaganda-uitzending. "Keihard aan de tand voelen" veronderstelt een vastberaden en vasthoudende interviewer die de persoon in kwestie niet weg laat komen met gemeenplaatsen, slappe argumenten en leugens.
Heb het ook gehoord. Walgelijk. Softie Lodiers is hier totaal niet voor geschikt. Hij had die crimineel door moeten zagen en aan de schandpaal nagelen. En daarna een cursus uitspraak nederlands voor zichzelf gaan volgen. Die man is werkelijk niet om aan te horen. Ai Ai ai
Mooi dat de NPO de verschillende aspecten van de G20-top via deze twee studiogasten belicht: niet alleen de boodschap van extreem links maar ook het geluid van heel erg links.
De SP is voor 'internationale solidariteit' en tegen globalisering. Ja, wie het snapt, mag het zeggen.
Als internationale socialisten tegen globalisme demonstreren, dan worden ze nationaal socialisten. Dat is logisch.
Doldrieste agenten?! Wat denkt die flapdrol? Dat dat linkse tuig alleen maar 178 miljoen schade hebben veroorzaakt omdat de agenten ze daartoe hebben gedwongen? Ik mag aannemen dat hij wel beter weet.
@Berbaar | 10-07-17 | 20:35
We weten allemaal dat wat Dandruff hierboven beweert, klopt als een zwerende vinger! Dat jij dat niet leuk vindt weten we inmiddels ook, maar daar doen we niks mee!
Lewis | 10-07-17 | 20:28
Hij stipte een aantal keer het geweld en de schade aan (het is een begin nietwaar!), om vervolgens nergens kritisch door te vragen op het oeverloze idealistische gezemel. Hoezo hier en daar een auto? Hoezo ben je verbaasd dat de politie de toegangswegen blokkeert? Hoe kan jij achteraan staan, terwijl je (vooraan) natgespoten wordt? Vragen, vragen, vragen.
Weten we dat ook weer: het was helemaal de schuld van de pliessie...
@ boterhamtevredenheid | 10-07-17 | 20:29
Ironie, je houdt ervan of niet.
volgende keer gewoon ff die top in China houden , kijken hoeveel homo rellus er dan nog op af komt.
@Dandruff | 10-07-17 | 20:32
Stel dat mijn tante een piem0ltje had dat was het mijn oom.
Beetje kansloos die hypotheses.
@rowe | 10-07-17 | 20:22
Dat is het mooie, de rechterzijde vecht tegen hetzelfde.
Maar of een of andere manier wil dat maar niet doordringen. Niemand weet bij het geweldsmonopolie zou moeten liggen maar iedereen veroordeelt het.
LuckyGirl | 10-07-17 | 20:31
Als u van die wijnkoeler-packs gebruikt, zet er dan gelijk een mooi flesje wit of rosé in.
Ijs alleen is niet genoeg.
peterdh | 10-07-17 | 20:13,
Inderdaad, draai het eens om.
Stel, de PVV organiseert een demonstratie tegen de sharia.
En stel er komen 200.000 PVV-ers opdraven.
En pakweg 1.000 daarvan slaan de stad compleet in puin.
Zouden de media dan ook zo mild zijn?
Lijkt me héél erg sterk.
Zelfs het dragen van een varkenssnuitje wordt al gezien als een ernstig misdrijf.
Nog een nabrander. Heeft Annefleur dan toch dat baantje bij geenstijl geaccepteerd?
Vrij goede neus voor sarcasme doorgaans maar zo te lezen ben ik niet de enige die erin is gestonken.
Ik ben even weg, wat icepacks tegen mijn slapen aan het houden.
Toen ik mijn commentaar schreef op 19:51 was ik in de veronderstelling -de ironie niet herkennende- dat Patje echt enkele kritische vragen had gesteld.
Helaas, zo zie je maar weer. De ware cynist is juist degene die de prijzen van zaken -of in dit geval het salaris van het sujet in kwestie- niet interesseert, maar wel de waarde van alles en iedereen goed kan inschatten.
18 miljoen valt nog best wel mee. Dat stelt niet zoveel voor.
Daarvoor leg je een stuk of 5 villa's in de as. De media doen nou net alsof het een soort Stalingrad was.
@peterdh | 10-07-17 | 20:13
De mensen die opgepakt zijn of worden zullen inderdaad vervolgd worden, het is afwachten of het bewijs toereikend is.
Stond Uw vehikel in Hamburg ofzo dat U hier zo kwaad om wordt?
Dandruff | 10-07-17 | 20:23
Het is stuitend. Er zijn eigenlijk geen woorden voor. Inderdaad, hij vindt echt dat hij samen met zijn mede-misdadigers iets groots heeft verricht. Hamburg kort en klein slaan. Was geroerd door de beelden, na al die moedwillige vernielingen, van Hamburgse burgers die gezamenlijk optrokken om de boel op te ruimen en van de stad, hún stad, weer een leefbare gemeenschap te maken. Gewoon doorpakken, zoals je doet als de vijand je stad in puin heeft geholpen.
Wat een waardeloos verhaal
zelden zo'n slecht en krtiekloos interview gehoord.
Schrijf iets zinvols of houd je pen droog!
De letters V A R A in beeld, zegt al weer ruim voldoende.
Hoef je al helemaal niets meer te beluisteren om te weten wat het gesprek wordt.
Hoogste tijd om de vara te verbieden, samen met die ultralinkse website joop.
@ Law of the Land | 10-07-17 | 20:19
Kritisch? Nauwelijks. Of zeg maar rustig 'niet'.
En wie bij de NPO heeft het over de slachtoffers?!?
En waarom moet er überhaupt nog belastinggeld naar naar die huichelachtige NPO toe? Ze vertegenwoordigen alleen nog maar terroristische minderheden... *puke*
@ Boer in 020 | 10-07-17 | 20:25
Dit noemen ze ironie.
Of sarcasme zelfs.
Ja, wel een tegenvaller, ik keek ook al uit naar een fijn fileerfestijn.
Wat een smerig links lachje op dat smoelwerk van die gluiperd.
Wat een mafkees is die Kees.
Er gebeurden ook goeie dingen zoals de demonstratie over informatieverziening.
Liepen mensen op rolletjes enzo.
Helemaal eens
Maar dan met droge ogen criminele acties zoals "het in brand steken van een paar autotootjes" goed te praten en dat zelfs als afleidingsmanoeuvre aan te merken, dan ben je goed de weg kwijt.
Wel fijn dat hij van zijn werkgever een paar dagen vrij heeft gekregen, en dat hij de rest van het jaar kan bijdragen middels belastingen aan alle linkse hobbies!
Rept-spek!
Waar is dat stukje dat Patrick kritisch is, dan? Ik heb het hele ding afgeluisterd, maar vind het nogal teleurstellend na zo'n kop...
Ben ik de enige die die werkschuwe linkse rotkop van kees tussen de bankschroef wil draaien?
Schoorsteenveger | 10-07-17 | 20:08,
Je ziet die nazi-beul Kees Hubig ook gewoon glimmen als het over die rellen gaat. Prachtig vindt hij het, die miljoenen schade waar hij niet voor opdraait. Net als imams prediken ook socialisten immers het vernietigen van de vrije Westerse beschaving door die onbetaalbaar te maken.
Er zijn bijna 500 agenten gewond geraakt, ondanks hun schilden, helmen en beschermende kleding. Aangevallen met blokken beton, ijzeren staven en molotovcocktails. En Kees geniet; hij zou het ook heel goed hebben gedaan tijdens de Kristalnacht.
En dat allemaal omdat Kees vindt dat het in de as leggen van een stad "noodzakelijk" is om je waanbeelden aan anderen op te leggen.
En straks weer demonstreren tegen de "fascisten" van de PVV. Omdat die op geweldloze en democratische wijze kritiek hebben op het stenigen van homo's, en het met vrachtwagens in tweeën rijden van kleine kinderen.
Foei, fascisten!
Of nee, niks "foet". Het zal eerder een bommelding, rellen en het verspreiden van foto's en NAW's van "verdachte democraten" die tegen steniging en terrorisme zijn.
ik snap niet dat iedereen in dit land, oordeelt op datgene dat de msm aan hun laat zien??
Kijk eerst eens als je durft en oordeel dan (pas);
www.youtube.com/watch?v=i0hb8dfKN8k
Daarvoor strijden deze mensen terwijl de meerderheid in dit land vooroordelen rondstrooit zonder dat ze inhoudelijk weten wat er speelt.
Kijk en huiver: www.youtube.com/watch?v=i0hb8dfKN8k
't hoort erbij, 20.000 doldrieste politiemensen, slopen mag omdat politie doldriest was. Wat een lutser..
Er werd de afgelopen tijd in een paar artikelen in oude media voorgesteld om terroristen geen aandacht meer te geven.
Waarom krijgt zo'n pisvlek dan de ruimte?
Nare subsidiezuigende kraker.
@BCage | 10-07-17 | 20:19
De man is links en dat verklaard eigenlijk alles.
Die lui zijn niet anti-globalisme. Denk zelf een keer na Ronaldo.
Ze zijn voor open grenzen, voor de massale instroom van asielzoekers, voor de klimaatwaanzin en zo kun je nog wel even doorgaan. Dit weblog huppelt tegenwoordig wanhopig achter de realiteit aan.
Doodzonde.
Messcherp geïnterviewd zeg.
Qua salaris hoort Patrick ook echt bij deze groep hè.
Nu ik het zo teruglees heb ik 90% van de mensen op radio en tv beschreven he?
"Pats boem wat liet Patrick die malle Hudig alle hoeken van het studiootje zien. "
Kritisch? Ja. Maar verder heb ik kennelijk net een ander interview beluisterd. Karabulut en die zwerver konden uitgebreid hun verhaal doen en het lag vooral aan de pliezei.
@ Dandruff | 10-07-17 | 20:07
Ik bedoelde geen interview met deze man of over Hamburg, maar meer in het algemeen. Hij durft lastige, niet-salonfähige vragen te stellen en soms ook door te drukken. Vooral op de radio overigens - op de tv ken ik hem niet zo goed, en waar ik daar van hem gezien heb vond ik niet sterk.
Hoe Lodiers ooit een baantje op radio en tv heeft gekregen is mij een raadsel. De man heeft geen charisma, heeft een radiohoofd, geen talent, geen prettige stem, is niet grappig, adrem, scherp of op enige wijze amusant.
Graaisnaaiert | 10-07-17 | 20:14
Wrang dat het enige kritische geluid van die dame van de SP moest komen. Zo ver zijn we dus gekomen. Meneer de journalist interviewt een 'beroeps'-activist (wat is dat?) en een SP-dame, en die dame is de enige die nog een kritisch nootje weet te kraken.
Onze linkse vrienden hebben een mooie impuls aan de economie gegeven,
want al die vernielingen en roverij moeten toch weer hersteld / aangevuld worden.
Daar gaan ook multinationals fijn van profiteren.
Bedankt hoor ... :-(
Kritisch? Me neus. Maar wel een mooie zet van GS om aan te tonen waar de NPO eigenlijk staat. + veel, jongens!
Begreep dat de volgende G20 in Saudi Arabia is...???
Dit 'interview' heeft helemaal niets meer met serieuze onafhankelijke journalistiek te maken. I.p.v. een Jeremy Paxman behandeling, wat hier op zijn plaats was geweest, speelt Lodiers hier de rol van bevriende media die alles recht praat wat krom is. Ik vraag mij werkelijk af hoe types zoals deze Lodiers hun eigen rol zien als journalist? En dat heeft niets te maken met of je nou links of rechts georiënteerd bent. Als het belastinggeld van de burger zo slecht wordt gespendeerd kun je beter stoppen met het maken van dergelijke programma's.
Als je die linkse hoeren ook hoort praten. Tuig van de bovenste plank. "Het geweld had een doel, want er zijn dingen op de agenda gezet daardoor"....
Fucking tuig! Je moest eens een (1, eentje) van een beetje rechtskalibische aard daar hebben die een klein dingetje verkeerd doet en de wereld is te klein. Dan staat hee policor kut tuig op hun achterste poten om te veroordelen, te kleineren, aan te pakken en schande te spreken.
Nu plegen duizenden (DUIZENDEN!) linkse policor kut tuig *misdrijven*, en plegen voor tientallen miljoenen schade (HONDER ACHT EN ZEVENTGIG MILJOEN EURO!!!!!) en "is het goed" want ze "hebben iets op de agenda gezet" .... Echt godverdomme ik ben hier zo kwaad om! Dit soort linksgoedpratend ongedierte moeten ze voor de rechter slepen voor het faciliteren van een misdrijf. Eentje mey 178 miljoen euro schade!
Memek
Roemer heeft in Kamerbreed heel duidelijk zijn afschuw uitgesproken over de relschoppers Ja de SP heeft ook gedemonstreerd maar vreedzaam
@Abject | 10-07-17 | 20:02
Ben geen fan van Anne Fleur maar welke wetten heeft zij dan overtreden dat ze "beter naar Venezuela kan uitwijken"??
Het begon goed, maar dat was een schijnbeweging.
Hij kan beter 3 op Reis presenteren. Oh nee, wacht, dat was ook kut.
Dandruff | 10-07-17 | 20:02
Ik vind eigenlijk de kromme wereld van die lul met vingers veel interessanter dan die -achteraf gezien inderdaad- stuitend lauwe laffe houding van Loidiers. Ik heb geen zin om 't allemaal op een rijtje te zetten, maar het id de ene kromme redenering na de andere. Hij maakte overigens dezelfde domme fout als Anne Fleur de Linkse Zeur: eerst beweren dat het enkel om het protest gaat, maar het dan toch niet kunnen laten om apetrots te melden dat men wel degelijk er op uit was om de vergadering plat te leggen.
Lewis | 10-07-17 | 20:03,
Ga ik van de week even opzoeken, wil ik wel zien.
Weet je ook welke dag dat was, of welke gasten er waren?
We have been rick rolled.
www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
@ Dandruff | 10-07-17 | 20:02
Tijs van den Brink doet het wel.
Er is wel iets te zeggen voor anti-globalisme. Maar als je het moet hebben van geweld en slopen is duidelijk dat je met te weinig was om op een andere manier dan dat een statement te maken.
Schoorsteenveger | 10-07-17 | 19:53,
fredflange | 10-07-17 | 19:55,
Spinazi | 10-07-17 | 19:56,
Ja ik ben er ook ingestonken.
Helemaal uitgekeken, wachtend op die verpletterende knock out.
Dat is dan weer de heerlijk cynische humor van GeenStijl. Doen alsof 0,01% van de NPO-journalisten kritische vragen stelt aan een fascist, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is.
Anne Fleur kan maar beter naar Venezuela uitwijken.
"Duitsland wil linkse extremisten in kaart brengen na grootschalige rellen"
www.nu.nl/buitenland/4828952/duitsland...
Als rechtgeaarde man zal Emiel Roemer het bedrag van 178 miljoen graag ter beschikking stellen aan alle gedupeerden, want zo sociaal is hij.
Zijn voorstel is om dit bedrag te korten op de sociale uitkeringen, als straf!!
Toch meneer Roemer?
Heel eng dit. Het schaamteloze wegkijken en het geweldsverheerlijkende denken bij een voornaam deel der NPO. Patrick Lodiers die hier dus weer een sprekend voorbeeld van is. En dan te bedenken dat NPO-lover van Dam de gelederen daar komt versterken. Hup Thierry!
Lewis | 10-07-17 | 19:48,
Zeg dat niet te snel.
Links is naast fascistisch ook altijd vrij hypocriet.
Hoe heette die Greenpeace-activist ook alweer, die tegen klimaatverandering streed door met het vliegtuig naar zijn werk te gaan?
Ze hebben uitkeringen en gratis huizen, en genoeg geld voor auto's om van pogrom naar pogrom te reizen.
Ze steken de auto's in brand van mensen die ze niet kennen.
Ca 500 gewonde politieagenten!
Dat zal me leren. Niet het artikel gelezen maar meteen op het filmpje geklikt. En maar wachten op die kritische vraag.....
Goed interview. De zwarte puntmutsen hadden een boodschap.
-weggejorist-
Ik vindt die demonstranten maar verwarrend... met 100000 man naar Hamburg komen, laten we zeggen 1000 km reis heen en terug in diesel slurpers... laten we zeggen 14km/l dan heeft die demonstratie grofweg 7.1 miljoen liter benzine gekost. Dat is exclusief de politie en de G20...
-weggejorist-
Dom dom dom. Ik dacht dus echt even dat dit serieus was en ik was dus aan het luisteren en ik dacht van dat van al die hoeken gaat nu wel erg lang duren.
Nou, die lul met vingers wordt door Lodiers helemaal niet aangepakt. Integendeel, meneertje krijgt alle ruimte om zijn kromme waarheden recht te buigen.
"Je kunt de aandacht vestigen op een paar in brand gestoken auto's, maar..." En daar komt de lul gewoon mee weg. Fucking slecht gedaan door die Lodiers, fucking slecht.
178 miljoen, dat is geen klein bier
Toch, maakt me niet uit of het nu 1% of 10% kritisch dan wel informatief of onderhoudend was, minkukel Patrick Lodiers = altijd zum kotzen.
Totaal kritiekloos interview. Bah!
GerMonster | 10-07-17 | 19:40,
Socialisme was vroeger ook fascistisch; zie Stalin, Hitler, Mao, Pol pot, Che Guevara, etc.
Alleen de sociaaldemocraten waren democraten, en over het algemeen dus juist enorm antisocialistisch en antifascistisch.
Leestip; "Schijnelite van de Valsemunters" van Martin Bosman. Daar komen meerdere linkse politici zoals d'oude Drees, Drees junior en de kadt voorbij. Communistenvreters wier ideeën meer bij de PVV dan bij VVD en SP liggen.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/07/...
Het zijn verwarrende tijden. Resultaat, veel verwarde mensen. Het virus woedt voornamelijk onder mannen.
@ Dandruff | 10-07-17 | 19:42
In elk geval mensen zonder auto, lijkt me.
Lewis | 10-07-17 | 19:45
Bedankt! Scheelt me weer een hoop frustratie.
Dat heeft niks met het Patrick zijn te maken, dit is een NepPatrick!
@ vanBarchum | 10-07-17 | 19:43
Helaas. Je inschatting is spot on.
AIVD letten jullie even op! Dit is er volgens mij eentje voor op het "te volgen" lijstje.
Patrick Lodiers? Ik ken geen slechtere interviewer. Dus als dit waar is ik ga niet kijken dan sta ik paf.
Alleen een rode loper ontbrak er nog aan.
Kees Hudig zegt dat vele tientallen bewoners van Hmaburg geen probleem hadden met het in brand steken van winkels en auto's.
Zouden dat mensen met een baan zijn, of ook werkschuwe krakers?
Vroeger, echt vroeger, was links nodig voor de emancipatie van de arbeider, verbetering van voorwaarden en een maatschappij die voor de zwakkere zou zorgen.
Dat is tegenwoordig wel even anders, nu is links een geloof geworden met duidelijke fascistische kanten, vol geweld, absurde ideeën en een verbond met s'werelds meest backward cultuur, de islam.
How is this zo gekomen vraag je je af, en nog belangrijker, hoe komen we eindelijk van die malloten af.
Als ik op de link klik krijg ik de slotfase van Schalke-Ajax te horen. Ook heerlijk, daar niet van.
Daar komt de term belastinggeld vandaan.
Niet met een bordje boe te roepen,.... Nee winkels plunderen om je punt duidelijk te maken.
REAGEER OOK