
De extreem-linkse demo "
Welcome to Hell" ging tot halverwege de nacht door in Hamburg, daarna wist de politie eindelijk een einde te maken aan het nutteloze hooliganisme. Tienduizend treurwilgen en hun onnavolgbare overtuigingen (de MacBook- en McDonald's-activisten zijn antiglobalist, maar tegelijkertijd ook tegen nationalisme, tegen CO2-uitstoot maar reizen met tienduizenden af naar Hamburg, en ze vinden dat iedereen overal welkom is op een grenzeloze aarde (= ook een vorm van globalisme), maar willen wel G20-wereldleiders tegenhouden en agenten molesteren want die zijn dan weer niet welkom. En Trump is een antiglobalist maar die vinden ze ook stom terwijl je ze over Erdogan of Poetin niet hoort. Bovendien is hun eencellige aksiebrein tot niets beters in staat dan boe roepen, stomme leuzen scanderen, brandstichting, vernielingen, stenengooien en het duperen van iedereen & z'n openbare ruimte die op hun pad komt, om vervolgens zelf slachtofferhuilie te doen als de politie er de lange lat over legt. Het is echt sneu straatschuim, al die anti-alles-losers bij elkaar.) hebben in Hamburg afgelopen avond en nacht minstens
76 agenten verwond. Een aantal van hen moest naar het ziekenhuis, onder wie een politieheli-piloot die in z'n oog gelaserpend is. Arriverende wereldleiders hebben *niets* gemerkt van het gekrioel van de geborneerde geweldsdiertjes. Hun acties, die vanmorgen
vroeg weer zijn opgestart (
#BlockG20), treffen alleen de argelozen. De G20 zelf gaat ondertussen ongestoord beginnen (
livestream). Trump ontmoet Poetin voor het eerst (officieel althans). Er komt een historische groepsfoto met de beide heerschappen plus Erdogan. En Mark "Onderste Steen" Rutte mag van zijn Mutti ook aanzitten bij de grote mensen.
Reaguursels
InloggenDit was te verwachten; nóg erger dan fascisten zijn immers de "Antifa's".
De huili-huili van de Stadthüter vind ik echter wel wat overdreven; herinneren zij zich géén van allen meer hoe het er in de jaren '80 van de vorige eeuw aan toeging in de St.Pauli-Hafenstraße?
Zet gewoon het leger in. Het is tenslotte oorlog in Hamburg.
Als ik die in sinister zwart geklede, laf gemaskerde, fascistoïde Sturm-Abteilung van extreem-links bezig zie op de filmpjes hierboven, dan ontplof ik. Zo veel stompzinnige, zinloze vernielzucht. En dan godverdomme roepen dat je een betere wereld wil.
Jongensclub 'De Zwarte Hand'. Jongensclub 'Black Block'. Jongensclub 'Sturm Abteilung'. Jongensclub 'IS'. Jongensclub 'Rote Armee Fraktion'. Jongensclub 'Farc'. Jongensclub 'Taliban'. Jongensclub 'Al Qaida'. Jongensclub 'Al Shabaab'. Jongensclub 'Boko Haram'. Jongensclub 'Brigate 'Rosse'. In wezen allemaal precies de zelfde hopen uitgeknepen maatschappelijke pus, aangedreven door testosteron en adrenaline en ideologieën die de uitwerpselen zijn van morele vervuiling en krompraat.
Ze hebben een gemeenschappelijke voorkeur voor alles dat sinister en/of alarmerend overkomt: de kleuren zwart en rood. Ze hebben een gemeenschappelijke strategie van intimidatie en de overmacht van het roedel. En allemaal vinden ze dat iedereen die niet denkt of doet zoals zij, kapot moet. Ze hebben bovendien nog één ding gemeen: al die zwarte en rode clubs zijn links, óf islamitisch.
Extreem links, extreem rechts, extreem religieus, het maakt allemaal geen ene flikker uit; het enige waarin al deze jongensclubs verschillen, is de mate van perversiteit waarin ze geweld toepassen.
De ene club richt zijn agressie op symbolen, voorwerpen, gemeenschappelijk en/of particulier bezit en de openbare ruimte, de andere op mensen, weer een andere richt zijn geweld op beide en vindt dat alles kapot moet. Intussen schijt hebbend aan de vraag of er misschien medemensen zijn die datgene dat kapot zou moeten, wél heel waardevol vinden.
Het heeft allemaal niets meer met Hogere Waarden, grote ideeën of politiek idealisme te maken, maar alles met primitief, ongecontroleerd en stompzinnig pubergedrag van losers, ontspoorde mislukkelingen en gemankeerde macho's.
Bij het zien van al dit stompzinnige, brute geweld gaan mijn ideeën & gedachten onwillekeurig in de richting van een oplossing, van hoe de wereld te bevrijden van de hondsbrutale, steeds maar weer onbestrafte terreur van dit linkse roedel gedegenereerde lafbekken
Eén van de Duitse woorden voor 'oplossing' is 'Endlösung', geloof ik.
Maar kom, laat ik vooral niet worden zoals zij.
Hoewel me dat steeds meer moeite kost.
Ze hebben zelfs een klassieke Saab 900 in de fik gezet!
twitter.com/michaelvlueder/status/883...
De doodstraf is nog te licht voor dit schuim der aarde.
Van mij had er met scherp geschoten mogen worden.
'Terrorisme is het plegen van geweld of het uitoefenen van ernstige dreiging met een politieke of religieuze reden. Het doel van terrorisme is om politieke verandering te bewerkstelligen.'
Dit achterlijke volk mag wat mij betreft best als terrorist vervolgd worden. Degenen die ook daadwerkelijk schade aanbrengen aan auto's of agenten
Mijn quote van Andreas Blechschmidt is toch maar mooi gejorist op Joop. Zagen zeker als godwin (op hun manier)
Leuk dat ditmaal de AFD, Pegida en de AFA inclusief stomme trutmutsen als Anne-Fleur elkaar gevonden hebben.
EEN pot nat.
Als niet Duitser zou je zeggen: Nu ze toch allemaal bij elkaar zijn, oppakken en in werkkamp of zo.... Maar ja geschiedenis en zeau.
Het extreem linkse NAZI-DOM( met de nadruk op dom, want andersdenkenden voor NAZI uitmaken doen alleen erg domme , zoals je weet, dus extreem linksen) hebben het voor elkaar.
Iedereen heeft nu stevig de schurft aan dit ongewassen, werkloos, griezelig onnadenkend gajes dat op kosten van de samenleving zijn malle fratsen etaleert.
Want zij willen een beter milieu, veiliger wereld en meer gerechtigheid, zeggen ze.
En laat nou die G20 precies daarom daar aan het vergaderen zijn!!
Maar goed, je kan van extreem dom links niet verwachten dat ze dat begrijpen, dus moet de Hermandad hard ingrijpen, want niet alleen misdaad, maar ook extreem stompzinnig gedrag dient bestraft.
En nou als de sodemieter weer naar huis, stelletje idioten, en betaal even samen de door jullie aangerichte schade, wil je( dat doen beschaafde mensen nu eenmaal, maar.. oh,... wacht, dat zijn jullie niet)
@simpelman | 07-07-17 | 10:53
Ja, dat zou toch wat zijn zeg... Fucking manipulatie van het meest ééndimensionale soort.
Dus eh... vrije (...) meelezende journo's, liefst met contacten in Duitsland, hier de onderzoeksvraag: Waarom koos Merkel voor Hamburg? Volgens simpelman kan je hiermee scoren.
De Televaag spreekt over "demonstranten die hun ongenoegen uiten tegen de G20-top in de Duitse stad"
Teiltje, iemand?
Mooie plaatjes.
Ze maken er werk van.
Toch vraag ik mij af, wat is een nou een groter tuig.
Wat buiten de stad vernield, of die lui van de G20 die de wereld naar zijn mallemoer helpt.
Het zal wel perceptie zijn.
Succes allemaal met je kinderen en kleinkinderen.
Politie Hamburg heeft om landelijke versterking gevraagd, nee, geschreeuwd. Bild houdt het allemaal prima bij in hun "live-ticker" (hadden ze daar geen duits woord voor?)
Fapfap | 07-07-17 | 12:52
Idd, ik lees er niet vaak, maar vandaag was het genieten!
Dit heeft toch meer weg van de kristallnacht. Hoe kan het dat zo'n "tolerante" kliek het meest weg heeft van de intolerante kliek die zo'n 77 jaar geleden huis hield
Fapfap | 07-07-17 | 12:52
Ik heb het gelezen ja. Molly Sweet is één van de beste en meest gevatte reaguurders op joop.
Patje2011 | 07-07-17 | 12:10
Ik sta met verbazing te lezen. Dat die berichten nog niet gejorist zijn daar op Joop. Het is wel lache daar, een aantal gasten die totaal vastgeroest zitten in hun eigen denkwereldje. je hebt Vuurrood, een oude vent van 70 die zeker wat onrecht te verduren heeft gehad. Die kreeg behoorlijk scherpe reactie terug van Molly Sweet. Zoals een echte linksgekkie wordt er dan ook niet meer op terug gereageerd, want ze weten dat ze geen gelijk hebben. Ik weet niet of molly hier zit, maar well done Molly Sweet. Op de vraag wat die demonstranten nou eigenlijk willen, krijg je gewoon geen of een "fob off" antwoord.
Dit is toch gewoon oorlog? Of zit er een verschil tussen? Van mij mag er met scherp geschoten worden. Opdonderden, kutttuig
-weggejorist-
www.bild.de/regional/hamburg/hamburg/d...
Och die anti-globalisten zijn ook gewoon niets meer dan tuig. Kaliber voetbalhooligan. En wat bereiken ze? Precies. Helemaal niets. Vreedzaam demonstreren is je goed recht dit gaat gewoon nergens over.
FreeVogelaar | 07-07-17 | 12:03
Maar het werkt!
Mooi dat Anne Sleur wordt afgemaakt op joop.nl En wat schrijft ze slecht zeg en dan ook nog met vele leugens erin verwerkt. Natuurlijk was het weer de politie die aan het provoceren was.
Dit geweld is fout en ook onnodig.
Oplossing:
De G20 toppen op een (wisselend) eilandje houden,
dat goed te bewaken is.
Misschien zijn demense het ongebreidelde neo-liberalisme, marktdenken en die hele politieke wereldleiders maffia wel zat ? De één uit het door op de Wilders, Trump of Le Pen te stemmen, de ander door rellen te trappen.
@Cobalt bomb | 07-07-17 | 11:50
Gewoon een rijdende magnetron, met klistron (trilholten)op 19.5 GHZ. Hier hebben de Russen al jaren veel experimenten mee gedaan, vooral op zee.
@Lewis | 07-07-17 | 08:57
Ik spreek net als Timmerfrans 12 talen vloeiend inclusief Swahili en het is: der nächste Morgen. Het tweede woord is bijvoeglijk dus met zonder hoofdletter. De scribent beheerst het Duitsch nog slechter dan Inspektor Tampert.
@redanx inderdaad: van Rossum. Als je iets wil zeggen, check dan ff op google translaten ;-)
AFD wordt door reaguurders op JOOP.Nl volledig de grond ingeboord. Laat dus vooral niet alle hoop varen.
www.youtube.com/watch?v=IHdNLclmkpc
Hier 10 van inzetten. De grotere broer van de mosquito.
@merallas | 07-07-17 | 10:49
Heel simpel hoor, de macht blijft via hun vriendjes bij de Linkse politiek, ook al stem je al die partijen weg.
Waarom beschieten ze die gasten niet met rubber kogels, dat is toch beter dan dat tuig hun gang maar laten gaan. Wanneer stopt nou eens de acceptatie van de bevolking, want juist zij moeten de schade van dat linkse tuig weer betalen.
Andreas Blechschmidt van het extreem-linkse Rote Flora verklaarde:Geweld is natuurlijk geen doel, want wij streven naar een geweldloze samenleving, maar dat doel kan niet geweldloos worden bereikt.
Joseph Goebbels had het niet beter kunnen bedenken
Tja je kunt zeggen wat je wilt maat die mensen daar komen in ieder geval nog in actie.
Hier vnl. commentaar van loonslaven die het belang van de baas en hun eigen inkomsten belangrijker vinden. Terwijl die club daar in Hamburg achter gesloten deuren je lot aan het bepalen zijn.
En dan wordt jouw bedrijf door globalisering overgenomen en sta je op straat....
Ja wel blijven zeiken op dat uitschot, vooral doen...
Overigens ben ik het ook totaal niet eens met sloperij, daar moeten ze verre van blijven.
Ben echter ook bekend met Black bloc; die lieden die demonstraties komen "opleven" door te beginnen met de ellende en als het eenmaal "aan" is via de achterdeur verdwijnen (niet zelden gewoon doorgelaten door de veiligheidstroepen).
Deze durven dit alleen omdat ze weten dat het veilig is. Ga eens protesteren in Turkije ofzo.
Hoop dat de politie vandaag goed los gaat op dat tuig.
@redanx | 07-07-17 | 09:11 inderdaad, "Der nächste Morgen". De belangstelling voor onze buren is hier niet groot.
simpelman | 07-07-17 | 10:53
Precies, "either you're with us, or you're with the terrorists"
Keur het geweld zeker af,men zou eens naar de bevolking moeten luisteren.
Of die maf klazen van de G-20 onder leiding van ex DDR Merkel het zo goed doen.
@merallas | 07-07-17 | 10:49
De linkse pers heeft vooral sympathie voor deze anti-globalisten en als de demonstraties volledig uit de hand lopen geeft men het liefste de politie de schuld.
@ Onbegrijpelijk eigenlijk.
Organische evolutie | 07-07-17 | 10:30
Nee, juist heel logisch. Als je erover na gaat denken, zien veel burgers het gedoe van de G20 niet helemaal zitten TTIP, open grenzen, dat soort spul. Dus moet je voorkomen dat de burgers erover na gaan denken. En hoe kan dat beter dan door de tegenstanders van de G20 mooi HD in beeld neer te zetten als een onbeschaafde meute hersenloze zombies?
Kunnen de verbinders ter linker zijde van het politieke spectrum één en ander even duiden?
Sameold, sameold, al tigduizend jaar hetzelfde scenario, je vraagt je af of er iets niet klopt.
Respect voor Vladimir en Donald als ze hun lachen kunnen inhouden bij het handje schudden van die natte tosti uit Nederland.
Als Breivik een hoop mensen doodschiet wordt dit aan Wilders gekoppeld, als pegida of de NVU demonstreert met bepaalde vlaggen moet Wilders afstand nemen. Waarom spreekt de pers nu Klaver niet aan omdat mensen die zijn gedachtengoed aanhangen een puinhoop aanrichten in Hamburg.
@Lupuslupus | 07-07-17 | 10:37
"Hoewel de mogelijkheid tot demonstreren een groot goed is, zou elke demonstratie - zoals deze - dus van anarchisten, verboden moeten worden."
De voedingsbodem voor een revolutie. Op vrijheid moet je zuinig zijn.
Waarom zijn ze niet lekker in ergens anders gaan vergaderen. Gewoon zeggen dat je in Hamburg gaat vergaderen en dan op de dag zelf bekend maken dat je ergens in Bayern in de bergen zit...
Anne Fleur is lekker bezig daar. Wordt die uitkering toch nog goed bested....
Iedere demonstrant met een echte baan krijgt van mij een kratje bier... nou daar zullen de aandelen Heineken wel niet omhoog van gaan... duh, stuk voor stuk losers. Ik hoop dat ze allemaal onterft zullen worden door hun ouders, mochten die toevallig wel hard werken. Deze idioten zijn immers tegen kapitalisme... maar willen natuurlijk wel een uitkering of gefaciliteerd worden om hun artistieke gevoelens te kunnen uiten... had ik al losers/idioten gezegd.
Las zojuist dat alleen vanochtend al tussen de 20 en 30(!) auto's in vlammen zijn opgegaan. Zó triest voor de mensen die niet de gelegenheid hadden om Hamburg te ontvluchten.
Hoewel de mogelijkheid tot demonstreren een groot goed is, zou elke demonstratie - zoals deze - dus van anarchisten, verboden moeten worden. Er zijn grenzen!
Nu rent de Duitse politie gewoon achter de feiten aan. Met alle gevolgen van dien.
Ik zou zeggen: bij thuiskomst net zo aanpakken als teruggekeerde geweldplegende jihadisten: gelijk in het cachot.
De hooligans van de sociaal democratie verpesten het voor de vreedzame demonstranten. Bij de volgende top verwacht ik bewapende burgerwachten die hun buurt en kinderen beschermen. En de burgemeester zou dit soort gewelddemonstraties op voorhand moeten verbieden. Het gaat te vaak mis en de schade is te groot.
Ik zou zeggen, giet wat (lees veel) traangas in het reservoir van de waterwerper en spuit ze terug naar hun eigen hel. Deze ultieme pisvlekken moet je toespreken in hun eigen taal. Helemaal de tyfus slaan, dat is het enige dat ze verstaan.
@ Organische evolutie | 07-07-17 | 10:32
Nu je het zegt. Bizar.
het↑
Duitsland telt tal van geschiktere vergaderlocaties die vrijwel niet te bereiken zijn; in de heuvels en bergen van Beieren tot en met de wadden. Maar Merkel koos uitgerekend voor Hamburg, een van de meest anarchistische steden. De Duitse equivalent voor Nijmegen. Onbegrijpelijk eigenlijk.
Het heeft even geduurd maar het volk is de elite meer dan zat en komt eindelijk in verzet. Goed werk Geert.
Hebben ze de'r wel een paar kapot geschoten dan?
@Stijlicoon | 07-07-17 | 10:08 Kijk dan ook niet naar CNN. Gewoon niet doen. Beter voor je gezondheid én die klootzakken moet je geen enkele kijker gunnen - dus jezelf ook niet.
Het is diep triest dat het nodig is, maar als ik daar in de buurt woonde, stalde ik mijn auto een poosje ver weg, tot de storm is overgewaaid. Liever even minder mobiel dan auto weg.
Zo kennen we linksche fascisten weer; dezelfde strontmiegels die vreedzame Pegida demonstraties aanvallen.
En als de politie optreedt, is het natuurlijk "politiegeweld"
En Rutte nam een kabinet met Groen Links in overweging, om maar even zijn karakter te schetsen.
Petrus Poortwachter | 07-07-17 | 09:19
ROFL!
Ik heb gisteren met stomme verbazing naar CNN gekeken. Live beelden waarop te zien was hoe dit linkse rapaille Hamburg afbrak. En waar hadden de commentatoren het over? Dat Trump het (weer) niet goed deed! Niet te geloven. Alsof je naar de werking van een vernietigingskamp kijkt en de verslaggever zich in de voiceover druk maakt over de bijenstand...
Las ergens dat dit gajes haar geweld "rechtvaardig" noemt. Een kogel tussen hun linkse ogen zodra er geweld gebruikt wordt, DAT zou pas rechtvaardig zijn. Waarom de popo met dit soort waardeloos genetisch afval niet direct met scherp schiet is mij een raadsel. Het is niet alsof die lui ooiy ook maar iets zinnigs aan de maatschappij zullen bijdragen.
@ Law of the Land | 07-07-17 | 10:04
Hear, hear.
Kapitalisme heeft nare uitwassen met zich meegebracht.
mozaard | 07-07-17 | 09:49
Maar wat wil je dan? Alle experimenten met alternatieve -ismes brachten nog grotere nare uitwassen met zich mee.
Wapenstok + Knieschijven = Oplossing... en zelf op laten draaien voor de ziektekosten, schijtvolk.
Vraag me af welk busbedrijf bereid is deze ongewassen stinkers te vervoeren. Lijkt me daarnaast een aardig risico.
www.telegraaf.nl/binnenland/28568497/_...
-weggejorist-
Ben het trouwens niet eens met hun okselhaardracht, maar een beetje antikapitalistisch zijn vind ik wel ok. Kapitalisme heeft nare uitwassen met zich meegebracht. Ok, ik ga nu weer terug naar m'n groententuintje. Doei.
In het Belgische tv-journaal op één werd de vraag gesteld waarom juist in Hamburg die G20-top gehouden werd. Hamburg is traditioneel een linkse stad waar de antiglobalisme-beweging een stevige voet aan de grond heeft. Dat was om de rest van de wereld te laten zien dat demonstreren heel normaal is. Overigens greep de politie pas in toen een aantal lieden weigerden hun gezichtsbedekking te verwijderen.
Oei! Anne Fleur heeft 'Police problems'. twitter.com/annefleurdd/status/883212... Duimen dan maar.
Ach, Jan Kloot is er ook.
mmm, bedenk net dat ik ook wel genoeg van mijn Vrij Dag verkloot heb met dit geneuzel.
Zie vanavond wel hoe vreedzaam dit verder gaat.
In de G20 landen wonen 5 mld mensen.
Ga je daar in Hamburg een beetje tegen lopen schreeuwen en rellen met 20.000 ongewassen, werkschuwe bosneukende haarboeren.
Ben je lekker bezig ja.
Met het aanzitten van leugenaar Mark zal het geweld alleen maar toenemen.
Deze - en andere - terroristen zijn een gevolg.
De oorzaak is links bewind. En daar kiezen we zelf voor, elke keer weer.
En ja, Marketing Mark is ook links.
Werkschuw, fascistisch tuig ! Hoogste tijd dat de EU drastisch op de schop gaat zodat tegen dit soort schorem wel adequaat kan worden opgetreden.
Overigens durf ik er een goede fles om te verwedden dat tussen deze horden socialistische rechtvaardigheidsstrijders niet een fabrieksarbeider zit. Allemaal verwende kuikens uit de gegoede burgerij.
Die eerste foto met een brandende berg rommel maakt ook gelijk duidelijk dat we hier met échte milieuactivisten te maken hebben.
Kan er niet een Europees justitieel opsporingsbevel komen jegens politici die zich identificeren met dit soort geweld, of degenen dat soort "vreedzaam" verzet aanmoedigen danwel goedpraten.
Misschien dat men na de G20 in Hamburg voorgedrukte aangifte biljetten kan verspreiden tegen Klaver, Roemer, Joop.NL, AFD en consorten.
Het is al jaren bekend dat links uitdraagt dat ze pacifistisch zijn maar intussen wel het gemakkelijkst naar geweld grijpen als ze hun zin niet krijgen.
In Europa zijn er 50x (!!!) meer gewelddadige linkse groeperingen dan gewelddadige rechtse groepering.
Toch zet men extreem rechts altijd wel al de boze mensen die geweld gebruiken.
Voor een betere wereld moet je wat over hebben.
Het was weer gezellig! Volgende keer bij ons he...
Nu valt te begrijpen waarom Groenlinks niet zonodig mee wilde regeren. Zij hitsen hun aanhang op om deze manier hun zin door te kunnen drukken. Klaver had wel commemnt op Wilders zijn demonstratie, nu al een reactie?
80 gewonde agenten? Heeft de politie geen pistolen meer?
Vijftien meter rode loper voor de Franse president. De rest moet ie toch gewoon over het asfalt. Cheap.
Wel leuk vliegtuig.
Zou Prins Pils Rutte naar Hamburg vliegen?
Dit is het 'raken waar je ze raken kunt' van Erik van Muiswinkel toch?
Opgehitst door Soros en ze hebben het zelf niet dor. Te weinig intelligentie en visie.
Mark my words: Vanochtend nog aangehaald in het NOS-radiojournaal, vanmiddag er alweer uit.
Allemaal van muiswinkeltjes daaro in Hamburg. Zwartschminken met pek en veren en op de huifkar door heel duitsland ermee. Allemaal!1
Ram dat tuig de hel in
Van Rossem is gezakt voor zijn examen Duits ...
Tip van de dag: als je het niet kunt, doe het dan ook niet.
@Ichneumonidae | 07-07-17 | 09:13
Goed punt!
Voor elke gewonde agent twee van die oproerkraaiers total loss slaan.
Overigens zouden er zo'n 50.000 Koerden komen demonstreren tegen Erdolfsnor, dat gaat die dictator niet leuk vinden.
Weten die demonstranten dan niet dat je tegenwoordig als anti-globalist veel meer voor elkaar krijgt door thuis vanachter je computer plaatjes van Kermit de kikker rond te sturen?
"Officieel althans" ja hoorrrrr tuurlijk.
Het is me wel eens meer opgevallen hoe gewelddadig die vredelievende linkse activisten zijn.
Gewoon voor de gein, volgende G20 in Rusland houden, die weten er wel raad mee.
Volgens Bild zijn er al 111 gewonde agenten.
www.nu.nl/buitenland/4821348/confronta...
"De organisatoren van de protestmars beschuldigen de politie van buitenproportioneel optreden. Volgens hen trad de politie al op voordat de demonstranten de kans kregen hun gezichtsbedekking af te doen."
Tja... Linksgekkies.
Rutte mag aanzitten?
Ik denk eerder opzitten en pootjes geven, die slak zonder ruggegraat.
necrosis | 07-07-17 | 09:15
.
Doet mij denken aan Balkenende die (5 minuten) op audiëntie mocht bij Bush. Zelden zo een kruiper gezien. Rutte is van hetzelfde soort.
Rutte 'onderste.steen.boven.' in gesprek met Poetin over de MH17? Haha. Poetin laat hem alle hoeken van de kamer zien. Rutte is gewoon een grote NUL.
En Fleur? Leuk feestje gehad?
Beetje zinloos al dat geweld. Ik dacht dat moderne activisten het internet gebruikten. Beetje Photoshop, bloggen en etc... Overigens is op /r/politics niks te vinden van de demonstraties in Hamburg. En ik dacht dat: links == globalisten.
.
Zoals schrijver van dit artikel al opmerkte. Er is geen touw meer aan vast te knopen.
.
Gelukkig zijn er geen migranten betrokken bij dit geweld.
Op de stream landt een vliegmachien van Ryan Air.
Rutte is dus ook gearriveerd.
'die anti-alles-losers'
De generatie '68 had tenminste nog idealen. Had een doel. Argumenten. Tegenwoordig is het slechts emotie. Want het ervaren van emotie is het ervaren van onrecht. Geen ideaal, geen doel, geen argumenten. Gewoon overal tegen. En dat moet dan uiteindelijk leiden tot een rechtvaardige wereld of iets dergelijks. Geen sprankje rede of logica te bekennen. Want rede en logica zijn middelen van onderdrukking en uitsluiting. Kleuters in een volgroeid lichaam. Sad.
Links geweld is goed geweld aldus... vul maar in.
76 agenten gewond, maar hoeveel van dat tuig is er (zwaar) gewond?
Rutte mag aanzitten?
Ik denk eerder opzitten en pootjes geven, die slak zonder ruggegraat.
Vind die laconieke tweets van de Hamburger politie wel geestig: Wir weisen darauf hin, Versammlungen im Transferkorridor werden von uns nicht geduldet.
Ik zou zeggen, rammen maar!
"Der nächste Morgen" of - beter - "Der Morgen danach".
Waarom krijgt die Anne-Fleur zoveel aandacht? Wie is dat mens? Waarom boeit ze?
Ik mag toch wel open dat bijna 200 van die krakers de puinpoeier zijn ingeslagen?
Ben al een tijdje benieuwd wie dat extreem-linkse blok financieren doet; decennialang, ongeveer twee keer per jaar een grote global summit, elke keer duizenden "activisten" ter plaatse. Van over de hele aardbol komen ze aan, dus reiskosten en overnachtingen, wie betaald die quinoa en dat bier? Bedruipt iedereen dat voor zichzelf (nemen ze vakantiedagen op van hun werk) of komt dat uit de SP partijkas ? Kan GeenStijl daar eens in gaan graven ?
Der nächste Morgen inderdaad of meer ideomatisch: Am nächsten Morgen
Waarom beleggen ze zo'n top niet op een Grieks eiland of zo. Daar kunnen ze niet komen.
Red Pill | 07-07-17 | 08:52
.
Een van de Griekse eilanden zou inderdaad veel beter zijn geweest maar dat komt natuurlijk niet in die hoogmoedswaanzinnige kop van Merkel op. Die laat liever de Duitse politie in elkaar rammen en de inwoners van Hamburg voor de shit opdraaien.
Wat Hitler niet voor elkaar kreeg: 'baas van Europa' is haar wel gelukt. Alle regeringen in Europa kruipen voor dat Stasi-wijf dat een gruwelijke hekel heeft aan de Europese landen. Met haar 'wilkommen' aan al het uitschot van de wereld. Als er één voor een tribunaal gesleurd moet worden is zij het wel. Ik begrijp echt niet dat in de 1e plaats de Duitsers dit pikken. O en het heeft helemaal *niets* te maken met 'schuldbesef', integendeel. Ze wil Duitsland èn Europa kapot maken en alle regeringen lopen als zombies achter haar aan.
En Anne Fleur Dekker was bij Joop maar bezig over hoe vreedzaam ze waren, en hoe al het negatieve nieuws (inval waarbij wapens gevonden waren) niets met hun te maken had, en dat vooral de politie zich fout op stelde.
-
We zien het Anne.
Bedankt linkstuig, straks krijgen we martial law dankzij jullie achtelijke protest acties. Wij moeten samen komen en meer mensen vertellen over hoe wij onderbewust onder controle worden gehouden door de elite. Samen kunnen wij een verschil maken en dat kan zonder al dit geweld.
@ Ongeblustekalk | 07-07-17 | 09:02
Ja hoor. Bijvoorbeeld de Wikipedia...
en.wikipedia.org/wiki/List_of_countri...)
frank87 | 07-07-17 | 09:01
Dat is dan ook voornamelijk te danken aan dat landje van Merkel.
Over 10 jaar is er in de dictatuur die EU heet geen plaats meer voor dit tuig en worden ze preventief opgepakt. Kunnen ze in een werkkamp zich nuttig maken.
Van mij mogen de Duitsers wel een paar oude gevechtstactieken toe gaan passen.
Die jochies zijn nog steeds niet over de ondergang van het communisme heen en denken in alle ernst dat het socialisme een goed alternatief is.
Je kunt veel aan te merken hebben op het kapitalisme, maar in feite is er geen alternatief als je hier met 7 mld mensen rondhuppelt. Overigens ook niet toevallig dat zo ongeveer de hele wereld in meer of mindere mate het kapitalisme als economisch systeem heeft.
Dit gedonder in Hamburg is niet meer dan gerommel in de marge. Zonder media zou het non-existent zijn.
Ik lees steeds het aantal gewonde politiemensen.
Hoeveel 'demonstranten' zijn er inmiddels (zwaar)gewond of reeds overleden?
frank87 | 07-07-17 | 09:01
Heb je daar statistieken van?
Ik heb de hele nacht in dat boek van bosma zitten lezen. Ben een beetje klaar met die antifa lui. Doe maar gewoon met scherp schieten.
Ach, het is een nutteloos ritueel.
Waar ik mij druk om maak zijn de zinloze slachtoffers.
Je hebt toestemming om geweldloos te demonsteren. Op de kop zijn gasten met bivakmutsen. De polizei houdt ze tegen en dan zeiken dat de polizei het doet.
Nederland zit gewoon al jaren in de top 20 van grootste economieën. Maar Rutte zal daar wel weer met een gezellig minderwaardigheidscomplex de koffer van Merkel dragen.
Zolang deze vijanden van het systeem niet de vrienden zijn van de andere vijanden van het systeem, wint het systeem.
Kristallnacht van de neo fascisten all over again. Wel humor van ze om in Duitsland het ware gezicht te laten zien.
'En Trump is een antiglobalist maar die vinden ze ook stom terwijl je ze over Erdogan of Poetin niet hoort.'
Dit dus, en vooral dat tweede punt.
Ongeloofwaardige club.
Nederlandse beroepswerklozen melden zich vrijwillig. Voor hun eenmalige jaarlijkse werkactiviteit. Staat goed op hun CV bij hun sollicitatieplicht...
Klaver en Roemer voor een tribunaal. Aanklacht: opruiïng.
Ja, ik denk, ik zeg het maar even twee keer.
-weggejorist-
Pssst, Van Rossem, volgens mij is 'Morgen' mannelijk.
Socialism is a philosophy of failure, the creed of ignorance, and the gospel of envy, its inherent virtue is the equal sharing of misery.
Wijze man die Churchill
Ik heb geen enkel protestbord gezien tegen despoot Erdogan.
Lekker die linkse jongens.
AFD, interesseert het trouwens geen ene moer.
Waarom beleggen ze zo'n top niet op een Grieks eiland of zo. Daar kunnen ze niet komen.
Mijn bloed gaat hiervan koken. Vuil uitschot. Ga werken voor je centen!!!!
En dan de media aandacht, zum kotzen!
Als het extreem rechts was geweest waren er extra journaals gekomen bij de NPO!
Man man man....
Sommigen kijken porno voor hun gerief, Anne Fleur draait steeds de protestvideootjes van Hamburg af. Keer op keer, en keer op keer.
Links is links. Veel problemen zullen ze er niet mee krijgen omdat ze een pappa hebben die de boetes en schade betaalt
Enter Yeti | 07-07-17 | 08:39
Sterkte met werken (en denk niet aan die betogers maar vast aan een mooi weekend!), mijn nachtdienst zit er gelukkig op.
Een enorm zwaktebod van de Duitse overheid om dit bij de politie neer te leggen terwijl dit soort staatsondermijnend oproer eigenlijk door het leger zou moeten worden neergeslagen. Helaas is het Duitse leger, net als het Nederlandse en alle andere Europese legers, door hetzelfde links totaal gedecimeerd en verzwakt. Gevolg: criminaliteit, oproer en anarchie teelt wierig, blijkbaar is dit de bedoeling...
Deerniswekkend.
Anne Fleur heeft de eerste twee letters van AFA al in haar naam. Maar eigenlijk staat AFD voor Anne Fleur Domoor. Of Doos, Drek, Debiel dat kan ook.
Je leest weinig over arrestaties. De boodschap die hiervan uitgaat is dat links geweld door criminele recidivisten mag. En de volgende dag krijgt een burger die zonder licht langs de Elbe fietst een boete.
Goh, links en geweld? Dat KAN toch niet?
De Turken op Facebook reageren op het feit dat mensen zeggen dat er geweld gebruikt moet worden tegen de demonstranten. Ze zeggen dat als dit in Turkije zou gebeuren dat ze dan weggezet zouden worden als een schurkenstaat. Ze begrijpen alleen niet dat demonstreren goed is maar vernielingen aanrichten of de politie aanvallen niet. En dat als hetzelfde zou gebeuren in Turkije dat we het dan wel logisch vinden als de politie hard ingrijpt.
Ze zagen van tevoren al aankomen dat de linkse activisten (synoniem voor terroristen) geweld zouden gaan gebruiken.
Waarom is deze demonstratie dan niet verboden?
Met geweld uit elkaar slaan is in dit geval een geoorloofde oplossing.
Met heel veel geld in handen kan veel goeds doen maar kan je ook heel wat schade toebrengen.George Soros is zo een man.Waarom die Sorosgroep nog niet is ontrafeld en aangepakt is mij een raadsel.
Dit is waar het de Anne Fleurs echt om te doen is. Dit vinden zij kicken. Het zijn smerige anarchistische extremisten.
twitter.com/LisaHenegauwen/status/883...
Links extremisten en rechts extremisten zijn hetzelfde soort tuig.
@ Patje2011 | 07-07-17 | 08:35
De wekker ging bij dhr. Yeti vanochtend gewoon weer om zes uur. Om naar het werk te gaan. Centen verdienen en belasting betalen voor dezelfde uitvreters die nu weer in Hamburg de zaak kort en klein slaan.
en voor Erdogan is het: "feels like home"
ik geloof niet dat Trump of Poetin daarvan onder de indruk zijn. Alleen pussies zoals Markje Mark worden daar bibberig van.
Ook linkse jongens... van Muiswinkel?
George Soros is zijn useful idiots innig dankbaar!
Gisteren 12000 demonstranten, vandaag gaan het er meer dan 100000 worden. De AH is al open dus sla uw versnaperingen in en zet de tv aan.
De politie in Hamburg verwachtte zo`n 8000 mensen die geweld gebruiken. www.rtlnieuws.nl/buitenland/gewonden-... Waarom maakt de politie er een ludieke veldslag van met ruim honderd gewonden aan eigen zijde? Is het niet veel beter razzia`s te houden onder relschoppers en ze massaal te arresteren? Er wonen en werken ook gewone mensen in Hamburg en die hebben recht op bescherming.
En, Anne Fleur Dekker, voel jij je hier nog steeds lekker bij?
Ik kijk uit naar het 'objectieve' verslag van AFD.
Antifa en linkse "activisten" zijn terroristen per defintie: "iemand die geweld gebruikt om een politiek doel te bereiken", enkeltje gitmo lijkt me gepast
REAGEER OOK