Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Arnold Karskens: "Timmermans MOLENAAR"

Afgelopen week had oorlogscorrespondent Arnold Karskens een snoeiharde j'accuse in de fatsoendelijke Volkskrant aan het adres van Frans Timmermans, de omvolkende EU-baasjes in het Coudenhove Kalergi-gebouw te Brussel en de NGO's van Artsen zonder Grenzen maar met Veerboten. Timmerfrans en Zijn Benevelde Brusselse OnkostenGraaiers zijn volgens Karskens direct verantwoordelijk voor de dode dobbernegers in de Middellandse Zee, en de aangespoelde lijken op Playa Libia (warning: death). We zitten nu met een trieste body count van 14.000+ dode migranten/invasiërs (ongeveer de Utrechtse gemeente Lopik), en de overheid doet niets. Terwijl de oplossing zo Australisch alsook eenvoudig is. GeenStijl-verslaggever Tom Staal zocht Karksens op in Brussel en peilde de meningen in Den Haag inzake deze Zaak van de Eeuw.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

De Vrijlansier | 30-06-17 | 19:30

Veelzeggende verspreking aan het eind:
"Het echte probleem is natuurlijk dat we het oplossen"
Natuurlijk weet ik wat hij bedoelt, maar voor de belanghebbenden bij deze misdaad klopt deze uitspraak wel degelijk.

piloot47 | 30-06-17 | 11:54

@ Rammstein | 30-06-17 | 10:51
Nee, dat is natuurlijk wel zo.
Hier komt vast de term 'het minste kwaad' vandaan.

Lewis | 30-06-17 | 11:10

-weggejorist-

telelezer | 30-06-17 | 10:56

Lewis | 30-06-17 | 07:26

Niet wanneer je vermoedt wat de gevolgen zullen zijn. Van de regen in de stortbui.

Rammstein | 30-06-17 | 10:51

-weggejorist-

telelezer | 30-06-17 | 10:41

Hoe ziet een gevaarlijke massamoordenaar eruit ? Google ff op 'Frans Timmermans'. Toch goed voor zo'n 14.000 doden die Frans..

Croisantneuf | 30-06-17 | 09:53

NGO's die Hamas steunen, NGO's die mensensmokkelaars betalen, NGO's die domme dingen doen met dobbernegers.
NGO's zijn (en waren dat bij mij al heel lang) helemaal af.
.
En niemand die de smokkelaars aanpakt; de grenzen wagenwijd open en maar deugen mansen, vooral deugen.
.
Toen Wilders destijds het Australië model voorhield in een debat zei Klaver: dus u wilt dat ze allemaal verdrinken.
Werkelijk debiel dat joch.

Memek | 30-06-17 | 09:45

Ik lees dit artikel met dubbel gevoel, idd goed dat er iemand nu aansprakelijk gesteld gaat worden andere kant... die in een bootje stappen horen en daar ben ik zeer zeker van al jaren dat er mensen doodgaan op zee en toch die keuze neemt voor het land van eeuwige graties en uitkering en leggen daar duizenden euros voor neer.

Die SP-er daarentegen man man man hij had het liever in de politiek uitgevochten zien worden... News flash van Raak lol het word al jaren in de kamer verkondigt dat er een luchtje aan hangt en mede jouw partij sloeg het keer op keer de grond in......

Ogami | 30-06-17 | 09:43

Onlangs stelde de SVP vragen in het Zwitserse parlement hoe het toch kon dat allerlei zogenaamde asielzoekers ("homo", "op de vlucht voor de armoede" etc) op beeld te zien waren met iPhones, iPads en dergelijke terwijl in landen als Oostenrijk en Zwitserland geen normale sterveling zomaar een abo krijgt zonder een uitvoerig bureaucratisch traject met bewijs van dit en dat. De SP had het over particulier initiatief, dus dat er linkse mensen deze lieden al op het station staan op te wachten met broodjes en iPhones compleet met unlimited data abonnementen....

van Oeffelen | 30-06-17 | 09:35

@necrosis & van Oeff 08:40
Ik verbaasd mijzelf daar regelmatig over, kijk; een smartphone jatten is één (dank heb je ergens nogal niet direkt een lader bij maar ok dat balt vrij eenvoudig op te lossen), maar dan dat unlimited data abbo he?
Hoe fixen ze dat dan toch?

D-Fens_1963 | 30-06-17 | 09:17

Ik ben net verliefd geworden.

MickeyGouda | 30-06-17 | 09:05

oostermoer | 29-06-17 | 23:38
Zou je uiteen kunnen zetten wat je precies eng aan Karskens vindt?
Nehemia | 29-06-17 | 23:42
Dat weet oostermoer niet zoals hij/zij al schreef om 23:38.

swassannuf | 30-06-17 | 09:01

Gezien de geprojecteerde bevolkingstoename in M-Oosten en Afrika moet Europa inderdaad gemaakt worden tot een vesting. Er zit niks anders op. Doe je het niet, wordt Europa een islamitisch subcontinent.

Van Duyvenbode | 30-06-17 | 09:00

@van Oeffelen | 30-06-17 | 08:40
Als je hun smartphones afpakt, jatten ze er gewoon een.

necrosis | 30-06-17 | 08:50

Het is van belang de beelden van verzuipende ecoflightnegers goed te verspreiden in Mali, Senegal, Congo etc. Anders blijven ze denken dat ze makkelijk kunnen komen, want die indruk wekken die lui met hun iPhones en vrolijke roaming beelden "we hebben het gehaald" vanuit hun verwarmde verblijfplaatsen in Italie, Frankrijk, Zwitserland, Duitsland en Nederland. Zwitserland is al begonnen met het afpakken van dure mobiele telefoons aan de grens met Chiasso van deze illegal einreizigers. Want de hosanna berichten naar het thuisfront in donker Afrika liepen de spuigaten uit.

van Oeffelen | 30-06-17 | 08:40

Het VN Vluchtelingenverdag is een product van de Koude Oorlog en er was 1 uitzondering: Gevluchte oorlogsmisdadigers uit Nazi-Duitsland konden zich er niet op beroepen. Nu krijgen slagers van ISIL gewoon een nieuwe identiteit. In Europa. Om je kapot te schamen.

Festucam | 30-06-17 | 08:38

@ Wachtmaar! | 30-06-17 | 08:09
Ik ben het met je eens.

Lewis | 30-06-17 | 08:35

Simpel: het VN Vluchtelingenverdrag opzeggen, want:
Ooit bedoeld om die ene Russische dissident op te vangen in London.
Vandaag de dag is het niet meer betaalbaar, oncontroleerbaar en wordt het misbruikt door hordes jonge moslims uit vredige landen. Dat is ontoelaatbaar en crimineel naar onze (klein-)kinderen. Opzeggen dus.

Festucam | 30-06-17 | 08:31

@Graaf van Egmont | 29-06-17 | 23:57
Precies mijn idee.
Ik kan het werk van die man enorm waarderen. Eén van de laatste echte journalisten. Maar laat het activisme dan aan anderen over.

TheEgg | 30-06-17 | 08:24

necrosis | 30-06-17 | 08:14
Ik heb zo'n klein vermoeden dat ik wel weet waar het eerste item op GS vandaag over gaat.

Ofzo2 | 30-06-17 | 08:18

Karskens, leen hem geen dubbeltje! Maar hij heeft het wel bij het rechte end! Ik weet wel een eiland waar binnenkort plaats komt om 30000 mensen onderdak te bieden: Cyprus. Als de Turkse soldaten daar vertrokken zijn. Wat zullen ze me op lesbos dankbaar zijn. En Timmerfrans 3000 jaar de bajes in. Ook op Cyprus !

SlimmeBelg | 30-06-17 | 08:11

Lewis | 29-06-17 | 21:59
Zeker waar. Die Ghadaffi was natuurlijk een klootzak eerste klas, maar een land vol klootzakken krijgt de leider die het verdient.
Hij heeft nog gewaarschuwd. "Jullie denken wel dat jullie dit zootje ongeregeld in de hand kunnen houden, maar dat gaat jullie niet lukken!" Hoe waar is dit gebleken.
Als slappe hap kun je een land waar corruptie hoogtij viert en tegenstellingen giga zijn niet besturen zoals je dat hier doet. Dat kan alleen met harde hand. En dat is precies wat er niet gebeurt. Nu zitten we met een hele noord Afrikaanse kust die 100 ontwikkeling wil overslaan.

Wachtmaar! | 30-06-17 | 08:09

@de Voorzittert | 30-06-17 | 07:43
In Nederland hebben we twee referenda gehad en daar werd toch ook niets mee gedaan?
Ze zullen een dergelijk referendum hooguit printen en hun reedT mee afvegen na een copieus diner.
Tenslotte: wat weten wij boerenkinkels nou af van het besturen van bijna een heel continent.
Ik hoop dat Timmerfrans acute diarree krijgt van de champagne.

necrosis | 30-06-17 | 08:08

Het wordt inderdaad hoog tijd dat Timmerfrans opgesloten gaat worden voor moord want iedere idioot weet dat de Timmerfrans ferries nog meer vluchtelingen uitnodigt om zonder zwemdiploma de zee in te springen. De verdrinkingscijfers liegen er niet om dus Frans is schuldig aan moord. Daarnaast is hij en die andere EU vazallen van dronkebroer Juncker verantwoordelijk voor heel veel leed in Europa: verkrachtingen, diefstallen, vechtpartijen, brandstichting et cetera. Die hele migratie ideologie heeft ook nog eens miljarden gekost waardoor er in ziekenhuizen en verzorgingstehuizen ongetwijfeld veel mensen zijn doodgegaan. Ook daarvoor moeten ze worden aangeklaagd.

ILF2 | 30-06-17 | 07:55

10.000 van de 60.000 statushouders verdacht van een misdrijf binnen 6 maanden, als ik het goed lees.
Nou deugmensen kom er maar weer in.

Ofzo2 | 30-06-17 | 07:52

Nehemia | 29-06-17 | 22:24
Het zijn plannen. Waarom nog niet omgezet in concreet beleid weet ik niet, maar er zal op dit moment onvoldoende draagvlak voor zijn (publieke opinie?).
En dat zal Timmermans dan ook succesvol aanvoeren: de EU, dat zijn de lidstaten. Ik voer slechts uit wat de meerderheid besluit. Het oude trucje van Van Rompuy (Europa? Dat zijn wij allemaal). Niemand verantwoordelijk. Niemand iets te zeggen.

Law of the Land | 30-06-17 | 07:52

Tijd voor een Europees referendum: wilt u meer of minder omvolking?

de Voorzittert | 30-06-17 | 07:43

-weggejorist-

Vout | 30-06-17 | 07:26

@ Rammstein | 30-06-17 | 03:15
Dat is waar.
Maar ook al ging het van de regen in de drup (of erger), het was ook mooi dictators verdreven te zien worden, simpel.

Lewis | 30-06-17 | 07:26

Jan Dribbel | 30-06-17 | 00:19
Nee joh, dat is zo'n zogenaamd "incident".

miff | 30-06-17 | 07:25

@ Von Mutzenbacher | 30-06-17 | 00:13
Je zult op Teeuwen doelen?
Ja, hij was goed hè. Zelden zo gelachen als die avond.

Lewis | 30-06-17 | 07:24

Er zal in Heel Europa geen OM te vinden zijn dat de vervolging van timmerfrans aan zal willen gaan omdat iedere O.v.J weet dat dit het einde van zijn carrière is, en tevens omdat timmerfrans zal claimen politiek onschendbaar te zijn.

miff | 30-06-17 | 07:23

".., maar het echte probleem is dat we het oplossen." D.T. wat een slechte woordkeus.

Appsole | 30-06-17 | 07:20

Karskens is een activist. Iemand die voor zijn idealen op een concrete manier opkomt.

Anne fleur mag daar een voorbeeld aan nemen.

ristretto | 30-06-17 | 06:57

-weggejorist-

Ray Skak | 30-06-17 | 05:34

Lewis | 29-06-17 | 21:59

Niks koe in kont. Dat kon je op je vingers natellen. Dat werd van te voren al door een reeks mensen voorspeld en is uitgekomen.

Rammstein | 30-06-17 | 03:15

Trans Frimmermans* = omvolken.

*spreek met een krachtig Duits tweedewereldoorlogsfilmaccent uit.

McMarx | 30-06-17 | 03:01

Chow | 30-06-17 | 01:30
Karskens is een ervaringsdeskundige.

de honden blaffen... | 30-06-17 | 01:49

Karskens is een verdwaasde egotripper die nu hij journalistiek geen aandacht krijgt andere rare dingen gaat doen. Beetje rare vent met een rare ruziezoekerige manier van doen ook op de social media.
Timmerfrans is trouwens ook een waardeloos product van de samenleving maar dat terzijde.

Chow | 30-06-17 | 01:30

-weggejorist-

klinkklaar | 30-06-17 | 00:57

Het is te hopen dat Poetin doorstoot tot de Noordzee. Liever onder de Russen dan een kalifaat.

Stratum | 30-06-17 | 00:56

Een idee om alá Sea Shepherd met Prop Foulers de schepen van de NGO's buiten werking stellen?

Mathijs2017 | 30-06-17 | 00:48

Nehemia | 30-06-17 | 00:38
Aan de kaak stellen natuurlijk ; D

Nehemia | 30-06-17 | 00:47

Lewis | 29-06-17 | 23:25

Het nationalisme daar vind ik moeilijk te harden. Zeker in de Balkan is het onmogelijk om een normaal gesprek te voeren. Het klinkt zo mooi, maar wij zullen er daar nooit echt bijhoren.

TegenBeterWetenIn | 30-06-17 | 00:43

Ik ben eigenlijk wel voor meer migranten, alleen graag huisvesten in en rondom Brussel. En moeilijk hanteerbare migranten ook graag huisvesten in en rondom Brussel. Dan gaan migranten bijzonder nuttig worden.

Príncipe | 30-06-17 | 00:42

Graaf van Egmont | 30-06-17 | 00:28
Karskens constateert dat er plus minus 15 duizend mensen verzopen zijn in de Middellandse Zee(waarschijnlijk zijn het er meer ( maar Neptunes geeft geen antwoorden).
.
Hij draaft al vele jaren in allerlei programma's op om hier aandacht voor te vragen en schrijft legio journalistieke stukken. Er gebeurt zoals te verwachten nagenoeg niks - want doelbewuste agenda van de boven ons gestelden.
.
Ten einde raad gooit hij het over een andere boeg en klaagt de 'verantwoordelijken' aan die het allemaal aanjagen - want we hebben de apothekers en nanotechnologen zo hard nodig ondanks de automatisering/robotisering die voor een ware kaalslag gaat zorgen op de arbeidsmarkt.

Als je als asielzoeker met je kuiten in het water staat doemt er al een veerboot op aan de horizon en u vindt het raar dat er iemand opstaat omdat de rest het vertikt onder het mom - dat moet Karskens aan anderen overlaten. Wake up! - Die anderen geven niet thuis.
Iemand moet de asielzwendel aan de kaart stellen en die man heet toevallig Karskens omdat de rest het schijnbaar wel gescheten vindt.

Nehemia | 30-06-17 | 00:38

Karskens lijkt te vergeten dat er zonder bootjes met verdrinkelingen geen probleem is en ... zonder problemen .... hebben Timmerfrans en Juncker minder macht. "Had ik u verteld meneer Pauw dat er iemand met een zuurstofkapje?" En hoe is het met die bandiet die de aap van dat MH17-kindje ontvoerde? Hoe is het met de man die de ring gestolen heeft? Timmerfrans helpt chaos te creëren en wordt dus beloond met een plaats naast Juncker. Meer vluchtelingen, meer chaos, meer aanslagen, meer camera's opgehangen door VVD-vriendjes, meer wegen voor CDA-vriendjes, minder loonstijging voor beiden, meer reden om alles en iedereen af te luisteren. Steek dat maar in je zak mEUdiahuis. Binnenkort mag je dat hier niet meer schrijven zonder je eigen naam te gebruiken, de staat in de staat heeft chaos nodig om daarna "order" op te kunnen leggen. Denk daar ook eens aan meneer Karskens en vraag het 's aan tafel bij Pauw aan Timmerfrans. "Aap, Boot, Mis, Ring, Zuurstofmasker, Schapen, Weide".

Watching the Wheels | 30-06-17 | 00:35

Laten we het dan eens omdraaien. Wasrom laat de EU vorig jaar 1 miljoen plus mensen toe (met dan vervolgens nog eens 4 miljoen plus aan gezinshereniging)? Waarom laten ze dit jaar zo'n zelfde aantal toe, zo niet meer? Immers 5000 per dag nu.
Zijn ze incompetent, naiief? Lijkt me sterk, hebben allen gestudeerd toch? Er zijn echt wel oplossingen als je het echt niet wilt.
Het is beleid. De EU zorgt voor onze ondergang. Ik kan er echt niets anders van maken.

Ofzo2 | 30-06-17 | 00:29

Nehemia | 30-06-17 | 00:21
Dat geldt voor héél wat beroepsgroepen. Zij roepen ook en schieten er niks mee op.
Wat nou als al die militairen, politiemensen, werkers in de zorg hun eigen plan gaan trekken en zich er werkelijk mee gaan bemoeien?

Graaf van Egmont | 30-06-17 | 00:28

@Graaf van Egmont | 30-06-17 | 00:19
Ik ben het met je eens.

Lewis Lewinsky | 30-06-17 | 00:23

Karskens snapt ware barmhartigheid. @2:26 in de video.

XaleX_2 | 30-06-17 | 00:23

Graaf van Egmont | 30-06-17 | 00:19
Mijn insteek is dat hij het al zolang met journalistieke middelen geprobeerd heeft en hij er geen donder mee is opgeschoten en nu naar andere middelen grijpt.

Nehemia | 30-06-17 | 00:21

OT/

Soms helpt het dat de beelden van een mishandeling online gaan:
www.parool.nl/amsterdam/verdachte-17-z...
Die van gisteren die kankerhomo riep in een supermarkt en de kankerhomo KO sloeg meldt zich.

Jan Dribbel | 30-06-17 | 00:19

Nehemia | 30-06-17 | 00:11
Ik kan ver met je mee gaan, maar ik vind dat Karskens dit moet doen met journalistieke middelen. Niet zelf partij worden. Dat is mijn insteek.

Graaf van Egmont | 30-06-17 | 00:19

Nehemia | 30-06-17 | 00:11
Herstel:

'Dat hij oorlogsmisdadigers wil vervolgen die duizenden mensen om zeep hebben geholpen zij het direct - zij het indirect getuigt juist van grote klasse.'

Nehemia | 30-06-17 | 00:18

Karskens ziet het heel goed.
Valt geen spelt tussen te krijgen.

Alleen Brussel en linkse politici lullen eromheen of zijn beneveld.
Timmerfrans en Druncker zouden voor meer zaken voor de rechter moeten verschijnen.

Moneytron | 30-06-17 | 00:16

De enige multiculturele samenlevingen in het Midden-Oosten waren dictaturen,
zie Khaddafi, Assad, Houssein, Mubarrakh.

Laat dat even op je inwerken en kijk dan naar het toekomstperspectief wat de Timmermansjes, Tusks, Soros, Merkels en al die anderen voor ogen hebben.

jeetjeKees, | 30-06-17 | 00:14

@Lewis | 29-06-17 | 23:51
Nu je de link stuurt weet ik het weer!!
btw: ben je nog eeuwig dankbaar voor de tip van de kaartjes van je idool

Von Mutzenbacher | 30-06-17 | 00:13

Graaf van Egmont | 29-06-17 | 23:57
Karkens is al veertig jaar oologsverslaggever en heeft een groots rechtvaardigheidsgevoel. Dat hij oorlogsmisdadigers die duizenden mensen om zeep hebben geholpen zij het direct - zij het indirect getuigt juist van grote klasse. Vergeet niet. Dit schuim heeft vaak zonder enige wroeging de hele tijd onder de radar kunnen blijven. Beseft u wel welke ongekende misdaden tegen de menselijkheid deze elementen begaan hebben? Hoeveel bloed er aan hun handen kleeft?
.
Moeten we het allemaal maar laten begaan - want zo lang geleden - en ze lekker op hun luie reet in een vakantieressort laten gedijen? Wat zeg je nou? F*ck die nabestaanden die nog lopen te mauwen over hun familie die geslacht zijn in het verleden?
.
Daarnaast - waarom mag Karskens geen statement maken tegen die asielmaffia die moedwillig georkestreerd wordt door Brussel, Soros met zijn NGO'S, mensensmokkelaars, regeringsleiders (Merkel) met haar 'wir schaffen das. Iemand moet toch het verschil maken en Karskens is de man die tenminste ballen heeft en zegt - tot hier en niet verder. Wat is daar mis mee? De anderen gaan niks doen. Ik weet het en jij weet het. Toch? Zelfs die knettergekke Jesse Klaver wilde er 25 duizend binnenhalen.

Nehemia | 30-06-17 | 00:11

Hoe zat het ook weer met die door GS gefinancierde terugsleepboot waar tijden geleden over gesproken werd?

Draak uit Brabant | 30-06-17 | 00:09

@ Graaf van Egmont | 29-06-17 | 23:57
Hij is gewoon slim.
Hij pikt datgene eruit waarvan hij weet dat hij er een zo groot mogelijk draagvlak mee genereert.

Lewis | 30-06-17 | 00:05

Ofzo2 | 29-06-17 | 23:56 het cordonsanitair speelt hier ook .b bot ?

medelmo | 30-06-17 | 00:04

Wat we nu onmiddellijk in Nederland kunnen doen, in het kader van de immigrantentsunami, is dit:

1) Geen asiel meer verlenen. Die hele asielprocedure opschorten. Nul asielzoekers toelaten. Nul!

2) Illegaliteit strafbaar stellen en gijzeling van illegalen voor onbepaalde tijd toestaan.

3) Illegalen uitzetten. Allemaal! En wie niet uitgezet kan worden, vastzetten. Zie 2.

Zo dragen wij ons steentje bij. Dit plan, indien daadkrachtig uitgevoerd, zal meer invloed hebben dan wat Karskens doet.

Lewis Lewinsky | 30-06-17 | 00:00

Karskens heeft ook gewoon het hoofd er voor om de waarheid te spreken. Ik zou hem in ieder geval graag willen geloven.

knutsel | 29-06-17 | 23:59

Ik waardeer Arnold zeer om zijn gedrevenheid als journalist. Daar zou Nederland er nog wel 100 van kunnen gebruiken.
Maar wat hij nu doet, net zo als het opsporen van niet veroordeelde oorlogsmisdadigers, is activistische journalistiek. Als het om linkse journalisten gaat, spreken wij er hier schande van. Een journalist behoort zoveel mogelijk objectief te zijn en niet zelf dingen te gaan ondernemen om het publiek te beïnvloeden.
Gewoon reportages maken. Ga bv aan boord van het schip van Defend Europe en leg dingen vast en toon die aan de wereld.

Graaf van Egmont | 29-06-17 | 23:57

botbot | 29-06-17 | 23:48
Nogmaals, hebben we het hier over Geert? Alleen jij zover ik in het item danwel de reaguursels kan zien. Doe eens iets aan die obsessie met die man zou ik zeggen.

Ofzo2 | 29-06-17 | 23:56

Het oude plan van het GeenStijl eiland maar eens uit het archief halen?

Eshek | 29-06-17 | 23:53

Ofzo2 | 29-06-17 | 23:37
Waarom heeft Geert het dan nog niet gedaan?
Welnu dat kan ik u wel verklappen, hij is zo druk met de haat tegen de moslims dat hij de mogelijkheden om ze ze bestrijden over het hoofd ziet, best wel triest.

botbot | 29-06-17 | 23:48

@Lewis | 29-06-17 | 23:41
Hartong, die kende ik nog niet. Dank voor de tip.

Von Mutzenbacher | 29-06-17 | 23:47

oostermoer | 29-06-17 | 23:38
Zou je uiteen kunnen zetten wat je precies eng aan Karskens vindt?

Nehemia | 29-06-17 | 23:42

@ Von Mutzenbacher | 29-06-17 | 23:32
O, er zijn er zelfs nog veel meer. De mensen die jij noemt inderdaad, maar ook Schut, Pritt, Hartong, en nog een aantal.
Maar de mensen die ik noemde zijn mijn persoonlijke toppers.

Lewis | 29-06-17 | 23:41

Brou Is Back | 29-06-17 | 23:32,

Peter Rattenkop de V heeft niet zoveel met Afrikanen als hij voorwendt.
Toen de Somalische Hirsi Ali met de dood werd bedreigd wegens afvalligheid, riep hij juist op om haar beveiliging in te trekken.
Puur omdat Peter van mening is dat afvallige moslims, net als bijvoorbeeld joden en cartoonisten, geen recht op leven hebben. De koran is immers de enige waarheid; wie de sharia overtreedt verdient de doodstraf, aldus Peter R de V.

Dandruff | 29-06-17 | 23:41

Afhankelijk van de geestelijke toestand van Nederland in de toekomst zal Arnold Karskens in de boeken verdwijnen als een ziener en in het journalistieke landschap als een wijs man in slappe tijden.
Het als kranten vermomde papier van de Volkskrant of het NRC, zal als voorbeeld gelden voor 100% verspilling van grondstoffen (zelfs na recyclen van papier).
-
Nu maar hopen dat de wijsheid langzaam terug keert.

bananabanana | 29-06-17 | 23:41

Lewis | 29-06-17 | 23:25
Tien tegen één dat Brussel des duivels is dat Tsjechië zijn volk wil bewapenen. Immers - een volk zonder wapens is veel makkelijker te controleren.

Nehemia | 29-06-17 | 23:39

Deze Karskens maakt zich altijd zo druk over buitenlanders. Maakte jacht op oude nazi nederlandse oorlogs mannetjes zoals de hoogbejaarde in een rolstoel zittende oude man zoals Boere. Hij kreeg hem (Boere) achter de tralies en die man Boere (die sinds 1945 mijnwerker was geweest en aan de overkant van de grens van Limburg in Duitsland woonde, wat iedereen wist), overleed kort daarop in gevangenschap.
Ik weet het niet. Deze "oorlogsjournalist" vind ik een enge man. Net als die Timmerfrans van de pvda. 1 pot nat.

oostermoer | 29-06-17 | 23:38

botbot | 29-06-17 | 23:25
Ik hoor hier niemand over Geert praten. Dat haal je er zelf weer bij. Geert en Arnold zijn booschappers van dezelfde boodschap als die van ons maar dan publiekelijk. We zijn hier hier geen napraters maar voor zichzelf denkende mensen die echt wel tot 1+1=2 kunnen komen. Dat jij dat blijkbaar nog niet kan geeft wel te denken.

Ofzo2 | 29-06-17 | 23:37

Lewis | 29-06-17 | 23:25
Zeker! Daar houdt de regering nog echt van zijn bevolking. Je zou nog bijna vergeten dat er ook nog rechtschapen mensen bij de overheid kunnen werken.

Nehemia | 29-06-17 | 23:35

Brou Is Back | 29-06-17 | 23:11,

Klopt, daarom sprak ik ook over "huidige Arabische wereld".
Destijds leefden daar tientallen volken; inmiddels allemaal gearabiseerd.

Dandruff | 29-06-17 | 23:34

@Stortkoker | 29-06-17 | 23:11
.
Peter 'Righteous' de Vries begon die burgemeester die maatregelen nam tegen de Heilige Asielzoekers al aan te vallen: (met zeikstem:) "Is er bewijs voor? Zijn er camerabeelden?"
.
Volgens mij hebben zijn dochters iets met Afrikanen en dus is Peter een groot fan van alles wat dat continent voortbrengt, dat kan haast niet anders; naar mijn mening alleen maar ellende, maar ik ben geen Peter R. De Vries natuurlijk dus ik ben sowieso een domme lul.

Brou Is Back | 29-06-17 | 23:32

@Lewis | 29-06-17 | 21:51
Karskens is inderdaad een held. Al jaren met z'n poten in de modder. Weet waarover hij praat. Maar ik wil je terechte toprijtje nog even aanvullen met Bert Brussen, Sietske Bergsma en Roderick Veelo.

Von Mutzenbacher | 29-06-17 | 23:32

Helemaal eens met Arnold Karskens, aanpakken die Timmerfrans en zijn trawanten.

donkeyman | 29-06-17 | 23:29

dat hij het beleid van onze verbeteren wil.

botbot | 29-06-17 | 23:25
Oeps,... dat hij het beleid van onze Geert verbeteren wil.

botbot | 29-06-17 | 23:29

Timmerfrans.
Zou gedwongen moeten worden om wederom aan te schuiven bij de VN en daar publiekelijk zijn excuses aan te bieden voor het weerzinwekkende verzonnen jankverhaal met de gestolen ring. Plus uit te leggen waarom het onderzoek nooit van de grond is gekomen. Hup Arnold. Succes met de D66-rechters.

de Voorzittert | 29-06-17 | 23:28

-weggejorist-

botbot | 29-06-17 | 23:25

@ Nehemia | 29-06-17 | 23:01
Ik zal niet snel, nooit zelfs denk ik, emigreren.
Maar ik moet zeggen dat Oost-Europa mij steeds aantrekkelijker in de oren klinkt.
Daar lijken ze tenminste een reëele kijk op de islamitische massa-emigratie te hebben. Kennelijk gaan ze daar niet gebukt onder politieke correctheid of, erger nog, een bepaalde verborgen agenda.

Lewis | 29-06-17 | 23:25

@ Stortkoker | 29-06-17 | 23:11
Geen zin om daar naar te kijken.
Wat zei hij? Ik begrijp dat hij het klaarspeelde die gasten te verdedigen of de burgemeester aan te vallen?

Lewis | 29-06-17 | 23:22

Je hebt 10 rijen mijnen, en als je die weet te passeren staat er 1 miljoen voor je klaar. Dan heb je gekken die hun kansloze kans gaan proberen. Maar als je dan een grote joker krijgt van NGO's die 9 rijen mijnen wegstrepen en je er nog maar 1 hoeft te passeren, dan krijg je een stormloop op dat miljoen, omdat de kans het te halen groter is dan te verliezen. Een boel doden dankzij die NGO joker, maar zo wilt niemand dat natuurlijk zien, het gaat om al diegene die het wel halen.

flashforward | 29-06-17 | 23:21

Ligt het aan mijn pc of is die microfoon eigenlijk blauw en is er daarna een paint overlay overheen gezet?

freeborder | 29-06-17 | 23:16

@bananabanana | 29-06-17 | 23:13
Dus de Zweedse regering wordt nu volgestopt met ISIS strijders?

Dat was natuurlijk de te verwachten vervolgstap.

La Bailaora | 29-06-17 | 23:16

-weggejorist-

bananabanana | 29-06-17 | 23:13

... niet vanzelf.
'.
'Kinderombudsvrouw wil minderjarige asielzoekers alsnog laten blijven.'
.
"Kinderombudsvrouw Margrite Kalverboer vindt dat veel meer kinderen van afgewezen asielzoekers in Nederland moeten kunnen blijven. Ze heeft daarom een alternatief Kinderpardon (.pdf) opgesteld en roept de politieke partijen op een rechtvaardig Kinderpardon een plek te geven in het regeerakkoord."
nos.nl/artikel/2180512-kinderombudsvro...

Nehemia | 29-06-17 | 23:13

@Dandruff | 29-06-17 | 22:57
.
De piramiden zijn niet doir Arabieren gebouwd, hoor.

Brou Is Back | 29-06-17 | 23:11

off topic, terugkijk tip, peter R de rondneuker bij Jinek. Ging over naffers in weert. Stelen, overvallen, the works.
En dan maar deugen. voor je 2500 €.

Stortkoker | 29-06-17 | 23:11

tipo | 29-06-17 | 23:01
Eens. Zo makkelijk is het natuurlijk ook niet en wat je schetst is ook waarschijnlijk de realiteit als je met je bootje ze terug wil zetten als particulier initiatief. Maar het feit dat de overheden in de EU dit niet willen doen (alhoewel het echt de enige remedie is en het daarna snel zal stoppen) geeft ons weinig hoop dan.
Donkere tijden. De middel-eeuwen all over again.

Ofzo2 | 29-06-17 | 23:10

Dandruff | 29-06-17 | 22:57
Heel cynisch maar ja misschien heb je ook wel gelijk. Ik geloofde immers als kind ook dat Afrika alleen maar bestond uit kinderen met uitpuilende ogen en hongerbuikjes.

Ofzo2 | 29-06-17 | 23:02

-weggejorist-

Nehemia | 29-06-17 | 23:01

@Ofzo2 22:49
Het grootste probleem voor 'Defend Europe' is, dat niet duidelijk is wie de overheid is in Libie. Met wie maak je dan afspraken en aan wie overhandig je de drenkelingen dan?

En die drenkelingen hebben een vermogen betaald aan hun smokkelaars, dus die zullen niet vredig afwachten op de boot van 'Defend Europe' om terug naar het Libische strand te varen. De smokkelaars zullen waarschijnlijk bewapend zijn.

Vandaar dat dit beter door de overheid gedaan kan worden, met de juiste geweldsinstructies en een op afstand bestuurbare boot voor de terugweg oid. Met voldoende drinkwater en proviand, net als de Aussies doen.

tipo | 29-06-17 | 23:01

Overigens vandaag doodleuke anti-terrorisme oefeningen op Nederlandse snelwegen. Maar u moet vooral doorgaan met uw gewone leventje en niet zo in angst verkeren. Ook al hebben we vandaag een asielzoeker uit Syrie opgepakt vanwege terrorisme die we doodleuk twee jaar geleden een permanente verblijfsvergunning hebben gegeven.
Maar er is niets aan de hand en we halen er gewoon nog even tienduizenden binnen dit jaar.

Ofzo2 | 29-06-17 | 22:57

Arnold Karskens is een held.

nemoj me jebat | 29-06-17 | 22:57

Ofzo2 | 29-06-17 | 22:35,

Ik geloof niet dat de geschiedenisboeken de ondergang van Europa zullen bespreken.

Dat is het "mooie" aan socialisten en islamisten; die vervalsen stelselmatig de geschiedenis. Daarom streven ze nu al naar totale censuur. Niet alleen op meningen en humor, maar vooral ook op logica en feitenkennis. Dan kan men na onze ondergang zeggen dat het "vroeger allemaal veel erger was".

De huidige Arabische wereld van vóór de islam was een bakermat van landbouw, handel wiskunde en schrift; er werden wereldwonderen zoals de piramiden en de hangende tuinen van Babylon gebouwd. Noord Afrika was ooit "de graanschuur van Europa".
Met de islam veranderde dat allemaal in een zandbak. Toch leren moslims op school braaf dat er een pedofiele plunderaar voor nodig was om de Arabische wereld te verheffen tot een bolwerk voor perverse nazi's. In werkelijkheid heeft1400 jaar islam slechts 2 uitvindingen voortgebracht; de bomgordel en de anus-bom. De laatste wordt trouwens maar weinig gebruikt, omdat hij niet zo effectief is.

Socialisme idem; alle socialistische experimenten gingen altijd failliet, overal. Socialisten zeggen dat ze door grootschalige genocides te plegen, de armoede met 0,00001% kunnen laten afnemen.
In werkelijkheid nam de armoede in elk socialistisch land altijd gigantisch toe, hoeveel genocides ze ook pleegden. Maar daar stond niks over in de geschiedenisboekjes. Zelfs in het veilige (want kapitalistische) Westen weten fellow-travellers niet beter of "socialisme werkt, ondanks de praktijk".
En ze doen alsof dat eeuwig falende socialistische model de oplossing is voor de problemen die ze hier creëren.

Dandruff | 29-06-17 | 22:57

-weggejorist-

A.Men | 29-06-17 | 22:56

@Maarten VB | 29-06-17 | 22:11 - ha ha ha, kijk eens naar de corruptie binnen Europese raad, door Pieter Omtzigt aangeslingerd vandaag. De beerput is groots.

MarcS | 29-06-17 | 22:54

tipo | 29-06-17 | 22:45
Ok, sorry, had je verkeerd ingeschat dan aan de hand van je comment.
*boks*

Ofzo2 | 29-06-17 | 22:49

Arnold Karskens vergeet één ding. Timmermans staat boven de wet. Denk maar aan Henk Kamp. Waar een ander voor de gevangenis in gaat, gaan dat soort figuren nooit de gevangenis in.
.
In Den Haag en Brussel geldt de wet niet.

Príncipe | 29-06-17 | 22:46

Ofzo2 22:40
Ik ben ook 100% voor de push-back methode. Ik ben zelfs voor particulier initiatief buiten de overheid om. Ik zie alleen een hoop praktische problemen en risico's voor 'Defend Europe' en hun boot straks.

tipo | 29-06-17 | 22:45

Al die mensen die verzuipen interesseert ze in Brussel cumsuis gene ene f*ck. Traantjes voor de bühne en meer is het niet. De omvolking moet doorgaan van ze. Dat is doelstelling nummer 1. We hebben met slangen te maken - met een stropdas - dat is.

Nehemia | 29-06-17 | 22:44

Iemand in de Tweede Kamer roept dit al jaren ?

Ferdus | 29-06-17 | 22:43

Go, Arnold, Go !

070 | 29-06-17 | 22:40

tipo | 29-06-17 | 22:31
Dat Paypall niet meewerkt heb ik ook gelezen. Het illustreert maar weer dat ze allemaal samenwerken om er zoveel als mogelijk naar Europa te halen en elk initiatief die dat wil verhinderen moedwillig saboteren.

Nehemia | 29-06-17 | 22:40

tipo | 29-06-17 | 22:31
En toch is dat wat we zouden moeten doen. Terugzetten op het strand van Libie. Die NGO's die nu gratis taxidienst aan het verlenen zijn voor 5000 man per dag is de ondergang van Europa. Denk toch eens na.

Ofzo2 | 29-06-17 | 22:40

Laten we vooral ook Hitlary Clinton heel hartelijk danken voor de ontstane situatie aan de andere kant van de Middellandse zee.
In het filmpje "Together for a better Europe" prima slogan maar mist het onderschrift "without EU interference".

JanvandeBiertent | 29-06-17 | 22:36

Het is beleid die immigratie. Omdat ze het niet openlijk kunnen doen, want vooralsnog teveel weerstand, dan maar zo. Die paar dooien die er vallen interesseert ze niet.
Uiteindelijk komen er selectiepunten in Noord-Afrika en laten ze het massaal doorkomen. Zijn ze ook al lang mee bezig onder het mom van het remmen van de migratie.
Schade aan de huidige bevolking is niet belangrijk. Ze geloven en denken echt dat ze hun Europa hiermee redden. Overigens over dertig jaar ofzo.
Zo'n misvatting dat de geschiedenisboeken tot in de eeuwigheid hun verbazing over zullen spreken.

Ofzo2 | 29-06-17 | 22:35

@ tectonicos | 29-06-17 | 22:31
Ik zou beslist meedoen.

Lewis | 29-06-17 | 22:35

@ two ball cane | 29-06-17 | 22:32
Snap je nou echt niet wat hij doet? Waar hij (voor) staat? Kom op.

Lewis | 29-06-17 | 22:34

Ik denk dat die Karskens een heel aardig verhaal afsteekt. Hij vergeet alleen dat hij op dit moment de overtreffende trap van de pvda is.
"Wij" zijn blijkbaar niet alleen verantwoordelijk voor drenkelingen op zee, nee wij zijn zelfs verantwoordelijk voor het feit dat er drenkelingen zijn.
In mijn boekje zijn dat toch echt die mensen zelf.
Maar soit, ik denk ook dat dat Australische model beter zou werken. Maar zeker dat het geen antwoord biedt op de vraag 'hoe gaan we om met mensen die voor hulp aankloppen?'
Dat is waar europa over twijfelt. De deur dicht en denken 'jouw probleem is niet mijn probleem' zit niet in de (noord-west)europese cultuur. Maar ongebreidelde import leidt tot problemen.

En tot slot, aan alle reaguurders die zo staan te juichen om deze man: Gaan jullie echt akkoord met het ombuigen van budgetten voor nieuwkomers naar hulp ter plaatse? En gaan we proberen de 'oude van dagen & ziek-zwak-misselijken' binnen te halen omdat die ook recht op redding hebben?

two ball cane | 29-06-17 | 22:32

Er is een particulier initiatief om op zijn Australisch de kust bij Libie te bewaken: defend-europe.org/en/the-mission_fr/

Het is iets dat ik bij een kwade dronk al giebelend ook zou kunnen verzinnen, maar er is dus echt een clubje mensen die een boot gekocht hebben, die nu de benzine bij elkaar aan het crowdfunden zijn om in aankomende maand drenkelingen bij Libie op te pikken met het doel ze weer op het strand in Libie af te zetten. Ze zijn nu ook een beetje verbaasd dat Paypall hun crowdfunding niet faciliteert... tsja.

tipo | 29-06-17 | 22:31

Mark_Pugner | 29-06-17 | 22:10,

Je komt teveel op SP-/maroc-sites.
Ik geloof meer in controleerbare feiten, dan in slogans van extremisten.

Dandruff | 29-06-17 | 22:31

Kan Geenstijl, middels hun bereik, a.u.b. de campagne van Karskens actief, direct en langdurig ondersteunen?

tectonicos | 29-06-17 | 22:31

kaskens, hulde.

Bert Konterman | 29-06-17 | 22:30

Hiddema komt niet zo sterk over.

Wateengedoezeg81 | 29-06-17 | 22:25

Law of the Land | 29-06-17 | 22:20
Unglaublich. Het zijn pure criminelen in Brussel. Nexit - hoe eerder - hoe beter. We moeten een voorbeeld nemen aan de Visegrad landen.

Nehemia | 29-06-17 | 22:24

Die Jasper van Dijk heeft zijn loonsverhoging nog niet binnen. Echt een steunkous voor de verworpenen der aarde.
Hup Karskens, laat die Frans eens een eindje zwemmen. Hij mag zijn plank niet meenemen, met zoveel vet is dat niet nodig.

Oprisp | 29-06-17 | 22:24

Europa overspoelen met migranten is core business van George Soros met zijn Open Society en Brussel is dol op hem.

Nehemia | 29-06-17 | 22:22

Nehemia | 29-06-17 | 22:12
Bijna goed. Brussel heeft plannen (nog geen beleid) om asiel in land van herkomst (of regio) aan te vragen. Kunnen ze na goedkeuring met regulier vervoer afreizen naar EU, alwaar ze worden verdeeld over lidstaten volgens een verdeelsleutel.
Dat we geen hoop krijgen dat de EU ooit zinnig beleid gaat ontwerpen. Beter het wiel opnieuw uitvinden.

Law of the Land | 29-06-17 | 22:20

@ Nacho_Vidal | 29-06-17 | 22:17
Ik zou het alleen maar interessant vinden als je je bedenkingen tegen die man hier uitte.

Lewis | 29-06-17 | 22:20

Hij is Koning Eenoog in het land der Blinden.

Meer zeg ik niet.

Nacho_Vidal | 29-06-17 | 22:17

De oplossing is gewoon een permanente luchtbrug van Tripoli naar Lelystad. Dan zijn onze olijfkleurige verrijkers meteen rechtsstreeks midden in onze polders, zodat we de weldaad en positieve impulsen zo snel mogelijk over heel Nederland kunnen ervaren.

Taggart | 29-06-17 | 22:16

Ik had wel willen weten wat Theo Hiddema denkt van de haalbaarheid van de aanklacht richting Timmermans. Mocht het nou niet lukken bij het OM in Nederland, wellicht kan Karskens dan een aanklacht indienen tegen Donald Tusk bij het OM in Polen.

Duifmans | 29-06-17 | 22:16

Frans Timmermanns... the thug.

Hettiet | 29-06-17 | 22:15

@ Taggart | 29-06-17 | 22:06
Kom op.
Ik schaar die club ook in het rijtje Amnesty, Tear, WarChild, Vluchtelingenwerk en weet ik veel, maar je kunt ook te veel achter alles zoeken.

Lewis | 29-06-17 | 22:14

Wat zal de reactie van Timmerfrans zijn? Zoiets van: 'Hij heeft nog gelijk ook die Karkens. We gaan om dit te voorkomen voortaan met onze hele vloot veerboten op gezette tijden aanmeren bij de plaatselijke havens vanwaar de 'vluchtelingen' vertrekken.'

Nehemia | 29-06-17 | 22:12

Zijn dit echt alle politiekers die wilden reageren?
Dan is de zaak nog ernstiger en kan Karskens de rest van de meute óók aanklagen #partijkartel

Maarten VB | 29-06-17 | 22:11

Dandruff | 29-06-17 | 21:46
Werkte hij dan voor de CIA tijdens de Lockerbie aanslag?

Mark_Pugner | 29-06-17 | 22:10

Tijd voor een tranentrekker van Frans, doet ie namelijk wel vaker als hij het volk voor staat te liegen.

Mark_Pugner | 29-06-17 | 22:08

Artsen Zonder Grenzen is ook een te wantrouwen club. Ieder mens heeft grenzen, dat ontkennen is God spelen. Quis ut Deus?

Taggart | 29-06-17 | 22:06

In Oostenrijk heeft men eindelijk het licht gezien. Asielaanvraag zonder geldige reden = celstraf+boete. Illegaal verblijf wordt des te harder gestraft.
www.dailysabah.com/europe/2017/06/29/...

Abject | 29-06-17 | 22:05

Mensen als Karskens worden nog zelden gemaakt. Een voorvechter die een door en door verziekt systeem trotseert. Hulde!

Nehemia | 29-06-17 | 22:04

Had Hiddema niet meer juridische kennis paraat dan alleen dit commentaar?

Klik_hier | 29-06-17 | 22:02

Toch blijf ik dubbel over de westerse reactie op de Arabische Lente. Tuurlijk, als je koe in de kont kijkt weet je dat die desastreus is uitgepakt en vooral tot chaos en gruwelijkheden heeft geleid. (En tot massa-immigratie die Europa niet het hoofd weet te bieden.) Maar ik weet nog wel dat ik er toentertijd net als velen ook blij om was dat smerige dictators hun biezen moesten pakken, net als Saddam een paar jaar eerder. De werkelijkheid is nou eenmaal vaak complex en niet zwart-wit.

Lewis | 29-06-17 | 21:59

Als ik dat Playa Libia (warning: death) linkje aanklik, krijg ik allemaal in Cadiz "aangespoelde" schijndode activisten te zien. Weinig rottende doden.

hotnot | 29-06-17 | 21:55

Als je nu eerst de incentive weghaalt, een permanente verblijfsvergunning, dan scheelt dat een hoop verdrinkingsdoden. CDA? En je bent niet humaan als je de hoogopgeleiden onder de vluchtelingen wil opnemen in je land. Je maakt je dan schuldig aan een smerige vorm van kolonialisme door de hersenen van een land te stelen.

Droop | 29-06-17 | 21:55

Ja en die image search geeft dus foto's van de Spaanse groenlinks-achtigen op een strandje waar ze de tragedie der bootvluchtelingen naspelen.

Ommie de HaatMoker | 29-06-17 | 21:53

Karskens is inderdaad een held. Duk, Karskens, Nijman, Nanninga - da's wel zo ongeveer het toprijtje voor mij.

Lewis | 29-06-17 | 21:51

Er is ook al een burger inititief om criminele NGO's te tackelen: defend-europe.org/en/home-2/
Nog 50.000 euro te gaan voor een onderzeeër met torpedo's.

strijpsestraat | 29-06-17 | 21:51

Timmermans is een lul met vingers. Ik zou die ijdeltuit niet missen als hij voor enkele jaren achter de tralies verdwijnt. Kan de rest van die eurocraten er ook bij? Graag!

Stijlicoon | 29-06-17 | 21:50

Mokum Kosher | 29-06-17 | 21:37,

Laten we Khadaffi nou ook niet te snel op een voetstuk plaatsen.
Die kinderverkrachter was een belangrijke aanstichter van het internationaal terrorisme;
- zat persoonlijk achter reeksen aanslagen, oa Lockerbie;
- sponsorde reeksen terreurclubjes, oa IRA;
- sponsorde reeksen burgeroorlogen, oa in Tsjaad;
- riep moslims op tot islamisering van Europa;
- verdiende goud geld aan het gijzelen van Westerlingen, oa Zwitsers;
- die na een schijnproces de doodstraf kregen, tot ze werden vrijgekocht;
- etc.

Zoals alle islamitische leiders was Khadaffi een verraderlijke dictator.
Zo vriendelijk als hij lachte terwijl hij ons geld aannam, zo resoluut plantte hij messen in onze rug.

Dandruff | 29-06-17 | 21:46

"het echte probleem is dat ze het oplossen" freudiaanse verspreking daar?

Bensel | 29-06-17 | 21:45

Zou mooi zijn als het OM overgaat tot vervolging, maar verwacht het eigenlijk niet. Zal wel iets worden met niet bevoegd, niet ontvankelijk of een andere juridische dooddoener.

witwas | 29-06-17 | 21:45

Karskens= Held. En die salonsocialist Timmermans mag asap uit zijn functie ontheven worden. Evenals de rest van de doorgedraaide EC-leden. Met hun diversiteits-, anti free speech-, open borders-, en 'vluchtelingen' welkom-retoriek. Grootste bedreiging voor de stabiliteit van ons continent.

Coyote | 29-06-17 | 21:45

Kijk maar goed mee,'deugers'.
Dit is hoe ècht deugen er uit ziet.

Jackanders | 29-06-17 | 21:39

Die man heeft zó verschrikkelijk gelijk.
Als ik mijn buurjongetje met geld aanzet tot gevaarlijk gedrag en hij overlijdt daardoor, dan ben ik ook de sjaak.

De asieleisers lobby biedt "vluchtelingen" een levenslange uitkering die aanzienlijk hoger ligt dan de modale salarissen in die landen. Plus reeksen "extra's" zoals gratis huizen, gratis opleidingen, gratis seks, gratis advocaten als de dames daarvoor naar de politie stappen; en nog allerlei extra subsidies voor van alles en nog wat.

Moeten ze alleen even hun eigen bootje laten zinken.
Misdadig.

Dandruff | 29-06-17 | 21:39

De Libische kust had vol kunnen staan met mooie resorts voor dikke blanke Europeanen, zodat iedereen iets kom verdienen eraan. Maar nee. Wij moesten zo nodig Khadaffi vermoorden.

Hoe langer dit duurt hoe minder medelijden ik met die dikke blanke Europeanen krijg.

Mokum Kosher | 29-06-17 | 21:37

REAGEER OOK

#BREEK

Oud-premier Wim Kok overleden