Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Redacteuren @volkskrant stalken en intimideren ondergedoken bron van Wierd Duk

Op - uitgerekend - 1 april tekende Wierd Duk het verhaal op van een Tsjetsjeense ex-moslima, die in een YouTube-video waarschuwt voor de islam. Aan de echtheid van de video werd getwijfeld, dus zocht de vrouw wie anders dan Woke Duk op om haar verhaal in het AD te vertellen. En nu probeert de Azaanbode dáár de echtheid weer van in twijfel te trekken. Volkskrantredacteuren @Tom Kreling (ex-NSB Handelsblad en een fervent Duk-denier) en @Robert van der Noordaa (een opzichtige Sorostrekpop met belangen in Oekraïne, die vuil spel niet schuwt) zijn op kruistocht tegen Wierd en hebben daarvoor de anonieme Tsjetsjeense ongevraagd thuis opgezocht. De vrouw, die omwille van haar levensgevaarlijke afvalligheid zelfs door haar eigen familie bedreigd wordt en dus niet voor niets anoniem wilde blijven, verklaart tegenover GeenStijl dat ze is 'gestalkt en overvallen' door de Volkskrantsujetten. robertvandevolkskrant.png"Tom Kreling is bij mij ongevraagd binnen gevallen. Hij had informatie bij zich die hij niet op Twitter of FB kan vinden. Hij loog dat hij m'n nummer van Twitter heeft gehaald, want die heb ik daar niet staan", zo vertelt ze ons. Ook Van der Noordaa ging ver in zijn leugens: "Hij benaderde mijn contacten op Twitter en wilde meer over mij weten. Hij loog er bij dat hij al een afspraak met mij had, dat hij informatie over mij als vooronderzoek aan het verzamelen was. Toen Kreling bij mij opdook, beweerde hij dat hij geen interview wilde. Daar ging het hem niet om. Hij zei wel: 'Waarom zeg je in dat artikel dat je onderdoken leeft, terwijl je hier een zaak hebt een een gelukkig (!?) leven leidt?' Ik legde uit dat het omwille van mijn veiligheid noodzakelijk was om bepaalde zaken te verzwijgen en dat ik zelf erop heb aangedrongen dat Wierd Duk dit zoals ik zei zou publiceren." Bijgesloten zat een screenshot van berichten van Van der Noordaa aan contacten van de vrouw, waarin hij suggereert dat hij binnenkort een afspraak met haar heeft, en vertelt dat hij al drie weken (!) contacten aan het naspeuren stalken is in haar netwerk: afspraakveinzen.jpgGeenStijl beschikt over meer details dan in dit topic vermeld zijn, maar omdat wij wel rekening willen houden met de wens van de vrouw om anoniem te blijven, laten we enkele zaken hier achterwege. Allemaal komen ze er op neer dat de Volkskrantstalkers geen enkele interesse hebben in de vrouw of haar verhaal, maar er enkel op uit zijn om Wierd Duk te "ontmaskeren". En terwijl het verhaal van Wierd nog altijd recht overeind staat, is er door de Volkskrantmeute een vrouw geïntimideerd die om zwaarwegende veiligheidsredenen anoniem wenste te blijven. Kortom. Dit wordt weer een flinke dobber voor de VK Ombudsvrouw.

Reaguursels

Inloggen

Volkskrant = NSB
@ Matwetwe | 27-06-17 | 08:05
-
Heeft iemand hun adverteerders al gebeld dat ze moeten stoppen bij de Volkskrant..?

telelezer | 27-06-17 | 16:23

Als linkse deugfasisten geen gelijk krijgen slaan ze wanhopig op "tilt" en alles moet wijken en als het kan desnoods met geweld kapot gemaakt worden om toch hun gelijk te halen

telelezer | 27-06-17 | 16:20

@Law of the Land | 27-06-17 | 08:06
"Vervolgens gaat het over het ethisch handelen van twee redacteuren."

Je zegt dat een ex-moslim, iets wat helemaal niet bestaat volgens Geert Wilders niet gecontroleerd mag worden op haar uitspraken.
Feit is dat een aantal van haar uitspraken niet kloppen en ze dit zelf toe geeft. DKS heeft de situatie goed ingeschat, broddelwerk van DUK

Nathan R Jessup | 27-06-17 | 14:00

Adepten van Julius Streicher,
om er nog maar eens een godwin tussendoor te gooien.

Kanarie_Geil | 27-06-17 | 11:19

Ik zou onderduiken, m'n haar afscheren, me bekeren, op vakantie gaan via de Filipijnen naar Argentinië, alles achter me verbranden, naar een plastisch chirurg gaan voor gezichtsverandering, pistool kopen en voor altijd en eeuwig achterom kijken... Wat een treurnis.

mozaard | 27-06-17 | 11:01

Gert Ysebaert over Geenstijl:

"Ieder weldenkend mens moet tegen dit soort teksten zijn. We willen ons concentreren op professionele journalistiek, en daar hoort een bepaalde ethiek bij," aldus de topman in het interview. "We zijn geen moraalridders, maar er zijn grenzen."


Ik moet zo om deze mensen lachen. Maar het is eigenlijk dieptriest. We hebben geen functionerende pers meer. Dat kon je al weten na de stilte rond de Keulse nieuwjaarsnacht.

omanders | 27-06-17 | 10:51

Kreling en vd Noordaa moeten zich doodschamen dat ze die vrouw zo in gevaar brengen. En waarom? Alleen maar om een andere journalist een hak te zetten. En er nog over liegen ook. Bah bah bah.

bifferman | 27-06-17 | 10:47

het zijn echt beesten, die moslims, als je dat artikel weer leest. minder dan beesten

Ir. Wilhelmus | 27-06-17 | 10:16

Afschuwelijk. Een ander woord heb ik er niet voor.

Wunwegwundarwun | 27-06-17 | 09:50

Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: je hoeft maar naar Iran en Afghanistan te kijken wat er gebeurd is nadat Islam de boel overnam.

themuslimissue.wordpress.com/2014/09/...

Ik zit me af te vragen of het niet zo is dat iedereen die een overname van de Nederlandse staat faciliteerd als landverrader bestempeld kan worden?

Voor wat betreft "hoofddoekjes en politie". Onderstaand artikel is een voorbeeld waar het heen zal gaan en bevat een mooie suggestie voor een nieuw politie uniform.

@Kajsa Ollengren: lees je even mee?

www.independent.co.uk/news/people/ira...

niemandindestad | 27-06-17 | 09:40

De extreem linkse kerk neemt het, net als de extreme islam, niet zo nauw met een leventje meer of minder van afvalligen. Daarom hebben ze zoveel begrip voor elkaar. *belt de volkskrant op om abonnement (dat ik natuurlijk niet heb) op te zeggen... gewoon voor de fun.*

benjeallanggek | 27-06-17 | 08:53

Mooi dat deze schoften nu aan de schandpaal genageld worden. Reputatie van deze lieden compleet aan gort.

van Oeffelen | 27-06-17 | 08:49

Ik heb eigenlijk maar een woord. Of eigenlijk 4: Nederland wordt eens wakker

BonHomme | 27-06-17 | 08:42

Het is vaak aandoenlijk om te zien hoe journalisten hun subjectieve zienswijze proberen op te dringen aan iedereen en ze moeder. Heeft volgens mij te maken met de journalisten opleiding die volledig gekaapt is door het linkse establishment.

A la het gezegde tussen de bank directeur en de geestelijke als jij de mensen dom houdt houd ik ze arm.
De tegenwoordige linkse lournalisten helpen dapper de linkse kerk om alle meningen, opinies en zienswijzen vooral maar links te laten zijn.

Rechts doet overigen niet anders. En dit resulteerde uiteindelijk in een verharding van de maatschappij. Waarbij wordt opgeroepen om vooral de ander te schofferen, discrimineren of uit te roeien. Islam is hier in deze context een schoolvoorbeeld hoe dat in de toekomst er uit gaat zien in het westen

protonplof | 27-06-17 | 08:37

Dat zou de integere spreekbuis van weldenkend Nederland toch nooit doen?!Temeer daar dit potentieel gevaar oplevert voor een dappere vrouw die het juk van haar (familie)cultuur heeft durven afwerpen. Stelletje hypocrieten.

MickeyGouda | 27-06-17 | 08:28

De werkgevers van deze verraderlijke ratten beheersen nu meer dan 80% van de Nederlandse "journalistieke" kranten. Laat dat even indalen.
[email protected] | 27-06-17 | 05:48
Er zou eens moeten worden uitgezocht wie de daadwerkelijke bazen zijn (aandeelhouders) van de Persgroep NV.

www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/...

Helaas nu geen tijd om verder te googlen, als de info uberhaupt te vinden is online. Maar ik denk dat het een stuk duidelijker wordt wat de bedoelingen zijn als we weten wie daadwerkelijk het voor het zeggen hebben.

Overigens heeft kennelijk stichting Democratie en Media ook flink in de melk te brokkelen bij de Persgroep Nederland. Een blik op de directie zegt me meer dan voldoende:
www.stdem.org/wie-zijn-wij/
Allemaal actievoerders uit de bekende linkerzijde. En u vindt het vreemd dat zoveel krantjes verlinksen...

Voor de volledigheid: www.persgroep.nl/over-de-persgroep/be...

Graaf_van_Hogendorp | 27-06-17 | 08:19

Nathan R Jessup | 27-06-17 | 07:47
Het begin van het topic heeft een korte chronologische opbouw. Of de ex-moslima daadwerkelijk een ex-moslima is weten we niet zeker, maar ze wil - ter verduidelijking - haar verhaal doen aan Duk. Vervolgens gaat het over het ethisch handelen van twee redacteuren. Hou in gedachte dat de vrouw (al dan niet ex-moslima) door haar uitspraken gevaar loopt.

De eerste helft van je post ben ik helemaal met je eens. Takiyya is de nieuwe Godwin.

Law of the Land | 27-06-17 | 08:06

Volkskrant = NSB

Matwetwe | 27-06-17 | 08:05

nick.name | 26-06-17 | 21:22 Even toetsen. LZVE.
Is het bewust in levensgevaar brengen van lief zijn voor elkaar?
Neen dat is het niet.
Ja het bewust in levensgevaar brengen van anderen is strafbaar.

Graaf_van_Hogendorp | 26-06-17 | 21:33 Een mens zou er bijna spotprenten van gaan tekenen. Als dat niet zoo verbooden was geweest op straffe van het intrappen van je voordeur door de stormtroopers van EU.

hallevvezool | 27-06-17 | 07:55

-weggejorist-

Billendoekje | 27-06-17 | 07:54

Nathan R Jessup | 27-06-17 | 07:47
Wat een raar comment. Vrouwtje is ex-mossel, en het gaat helemaal niet om haar uitspraken.

aardappelninja | 27-06-17 | 07:52

@Nathan R Jessup | 27-06-17 | 07:47 Volgens mij mis je een belangrijk detail: het is een ex-moslima.

knutsel | 27-06-17 | 07:51

Hartverwarmend deze commentaren.
Ik lees hier vaak verhalen over moslims dat deze mensen niet op hun woord geloofd kunnen worden en eenmaal moslim altijd moslim dus onbetrouwbaar. Alleen nu springen de reaguurders van GeenStijl op de bres voor een moslima en haar uitspraken.
Keep up the good work.

Nathan R Jessup | 27-06-17 | 07:47

Het maakt Kreling en Noordaap kennelijk niets uit dat ze die vrouw in levensgevaar hebben gebracht.Alles voor de primeur, nietwaar?
Gadverdamme wat is die Volkskrant toch een smeerpijperij geworden.

mallekater | 27-06-17 | 07:26

Gisteren zaten we nog bbcnews te kijken. Ik ergerde me kapot. Waarom kijk je nog? Zet dat ding uit. Ik wil gewoon nieuws zien. Verslag wat er gebeurd is. Geen wensdenken van mensen die bij de eerste aanblik al duidelijk overal tegen zijn. Een schuimbekkende Corbyn die minutenlang mag zeggen wat er toch allemaal niet deugt.
Ik wil gewoon nieuws. Ik ben niet geïnteresseerd of Duk of de VK of Argos het onderzocht heeft. Onderzoek en geef verslag. Stel vragen, vraag door.

Misschien is het teveel gevraagd.
Ben ik een verwende drol met GeenStijl.

ristretto | 27-06-17 | 07:13

De Nida voorman die als raadslid GroenLinks gebruikte als opstap voor zijn overstap, startte die moslimpartij.

"Er moet “ruimte voor bezinning zijn in (semi-) publieke voorzieningen”. Voor de goede verstaander: er moeten islamitische gebedsruimtes komen in overheidsgebouwen, want het zijn heus niet de leden van pinkstergemeenten of hindoeverenigingen die al vele jaren om stilteplekken drammen.

"NIDA-leider en zelfverklaard “activist voor Gaza” El Ouali wilde ook letterlijk in zee gaan met Hamas. In 2011 stond het toenmalige GroenLinks-raadslid klaar om zich in te schepen op de Stefano Chiarini, het Nederlands/Italiaanse schip in de Tweede Gazavloot. Deze “Freedom Flotillas” worden georganiseerd en geregisseerd door Hamas en de Moslimbroederschap, zoals onderzoeker Steven Merley ruimschoots (pdf) heeft aangetoond. Dezelfde organisaties zaten ook achter de tweede vloot.

El Ouali was in Griekenland de woordvoerder namens de Nederlandse opvarenden. Het Nederlandse initiatief was een samenwerkingsverband van extreem-links (de Internationale Socialisten) en organisaties van de Moslimbroederschap.

Uit naar de Telegraaf uitgelekte notulen bleek dat Amin Abou Rashed, internationaal fondsenwerver van Hamas, en Ibrahim Akkari, een oudgediende bij de Nederlandse Moslimbroeders, de hoofdrol speelden..."
www.carelbrendel.nl/2015/07/29/nida-is...

drs.Nee | 27-06-17 | 07:03

Rattengedrag.

Toontje50 | 27-06-17 | 06:52

Het Rotterdamse raadslid van Leefbaar Rotterdam Mohammed Anfal, dat na de ramadan overliep naar de moslimpartij Nida, heeft volgens Buijt "nooit ook maar het minste signaal afgegeven.” Hij heeft het dissidente raadslid vrijdag nog gesproken.
www.telegraaf.nl/binnenland/28481197/_...

Ervaringsdeskundige Carel Brendel: Nida Rotterdam is geen islamitisch CDA, maar eerder een *islamistische* AKP.
www.carelbrendel.nl/2015/07/29/nida-is...

drs.Nee | 27-06-17 | 06:44

Ze stonden vorige week weer voor de supermarkt, Volkskrantje meneer? Ik kijk die lui niet eens aan en loop door, denken flikker op met je bagger krant.
Wie was dat ook alweer die zei: de Volkskrant is het bloed in de ontlasting van een darmkanker patiënt.

Memek | 27-06-17 | 06:32

De werkgevers van deze verraderlijke ratten beheersen nu meer dan 80% van de Nederlandse "journalistieke" kranten. Laat dat even indalen.

Thierry Baudet uitgenodigd onze politiek-incorrecte zuiderburen in het programma De Afspraak werd al afgezeken bij de intro - 'vindt ook dat vrouwen minder ambitie hebben'
bijt van zich af nadat hem woorden in de mond gelegd werden die hij zelf nooit gebezigd heeft.
www.hbvl.be/cnt/dmf20170626_02943786/v...

Waarom er minder vrouwen dan mannen werkzaam zijn in topposities heeft te maken met het simpele feit dat het gros van de vrouwen met een gezinsleven veel liever parttime werkt dan fulltime.

drs.Nee | 27-06-17 | 02:33

De volgende strategische stap van de Volkskrant wordt natuurlijk weer een ingezonden brief van Fatima Dakmar.
U weet wel, die verzonnen spook-schrijfster.
Die Fatima Dakmar kan op elk moment weer opduiken in de geesten van de stemmingsmakers bij de Volkskrant.
Dan gaat 'Fatima Dakmar' ineens weer een h''e''el links progressief verslag doen van precies dat verhaal met de goede gütmensch-stemming, waar de Volkskrant ook altijd al zo voor ijvert.
Maar de suggestie, dat de Volkskrant eigenlijk propaganda aan 't voeren is, onder het mom van eerlijke journalistiek, dat zullen die PvdA-goedpraters en selectieve wegkijkers nooit toegeven.
'Nee hoor, zeggen die Volkskrantjongens, dat is puur toeval, dat Fatima Dakmar ons te hulp schiet bij het in beeld brengen van wat er echt lééft bij de doelgroep waar wij voor op willen komen'.
Ja, ja, en wij, de buitenstaanders zijn gek en hebben 'n klap van de molen opgelopen, waardoor wij al die linkse teksten voor zoete koek slikken.
Die Volkskrant-jongens en meisjes moeten wel heel veel minachting hebben voor de lezers.
Zouden ze nog niet in de gaten hebben dat 'wij', de oplettende lezertjes, onderling weddenschappen sluiten over 'wie ontdekt de meeste valse nep-berichten in de Volkskrant vandaag?'
Dat is dagelijks feest en brullen van 't lachen.
We kunnen altijd met logisch redeneren en combineren al minstens vijf nep-berichten per dág aanwijzen.
Volkskrant, een beter moppenblaadje is er niet te krijgen.

Der Paulie | 27-06-17 | 02:12

Ongelooflijk!
De islam is een slechte ideologie, dat kan iedereen weten, maar dat Kranten die eigenlijk een goede naam hebben, zo laag kunnen zakken, dat is zoo fokking slecht!!!
Man man, dat arme vrouwtje, die dacht dat ze veilig was, maar deze volkskrantverraders lappen haar er bij.
Ik schaam me diep voor zulke landgenoten!!

Gerrit gordijnstok | 27-06-17 | 01:48

@Lewis Lewinsky | 27-06-17 | 01:19
Zij zijn werkzaam bij De Volkskrant, bekend om nepjournalisten Fatima Dakmar en Nelle Boer, de laatste deed zich voor als Marokkaan en de redactie had het niet door.

Kreling is afkomstig van de NRC. Die krant las ik lang gelee.
Dit interview bevestigde destijds mijn tabee.
www.dagelijksestandaard.nl/2011/09/han...

drs.Nee | 27-06-17 | 01:41

Ongelooflijk!
De islam is een slechte ideologie, dat kan iedereen weten, maar dat Kranten die eigenlijk een goede naam hebben, zo laag kunnen zakken, dat is zoo fokking slecht!!!
Man man, dat arme vrouwtje, die dacht dat ze veilig was, maar deze volkskrantverraders lappen haar er bij.
Ik schaam me diep voor zulke landgenoten!!

Gerrit gordijnstok | 27-06-17 | 01:37

Tijd om Kreling en Noorda eens te stalken, vuile fascisten en nsb-ers. Wat zij doen is strafbaar, die vrouw in gevaar brengen. Wie klaagt hen en VK aan? Remarque rot ze eruit, want anders ben je medeplichtig.

Bopje | 27-06-17 | 01:37

Wierd wast dit varkentje wel. Erezaak.

Brave-soldaat | 27-06-17 | 01:34

@Graaf van Egmont | 27-06-17 | 01:07
Aha. Je was me voor :)

Lewis Lewinsky | 27-06-17 | 01:24

Over islam gesproken, ondertussen zit Leefbaar Rotterdam zonder meerderheid in het college: www.telegraaf.nl/binnenland/28481197/_...

Eigen schuld. Hoe haal je het in je hoofd om een moslim binnen je partij te halen. Je weet nooit of het een intrigant is en daarom moet je het risico nooit nemen.

hoogstetijd | 27-06-17 | 01:22

@drs.Nee | 27-06-17 | 01:11
Ze houden zich inderdaad heel erg stil. Misschien gaan ze ervan uit dat wij net zoals zij doen, dus eerst hun omgeving ondervragen om daarna ongevraagd binnen te wandelen? *knort*

Lewis Lewinsky | 27-06-17 | 01:19

Jan Dribbel | 27-06-17 | 01:00
Ja, en altijd maar weer het vergoeilijken. Het is het warme weer, het is de ramadan, wat moeten die jongens ook de hele dag zonder eten en drinken. En de mooitste vind ik dan weer: de gelegenheid maakt de dief. Dus niks meer meenemen op straat. Ook geen halskettingen dragen.

Graaf van Egmont | 27-06-17 | 01:11

Knap hoe Tom Kreling die overstapte van NRC naar De Volkskrant om een bijdrage te kunnen leveren aan *kwaliteitsjournalistiek* en die uit te bouwen...
www.volkskrant.nl/media/onderzoeksjour...
dat de zo genaamde onderzoeksjournalist nadat zijn stalkingsbezoek onder valse voorwendselen, geopenbaard op GS, zich net als zijn collega Robert van der Noordaa
twitter.com/g900ap

verdacht stil houden. twitter.com/TomKreling/status/8651717...

Zou het liegende duo al vanaf 21:00 uur in conclaaf zijn wie aansprakelijk gesteld kan worden voor de eventuele beveiligingskosten voor de gevolgen van hun kwaadaardige actie, waarvan voor de lezer onduidelijk is of ze die sensatiebelust of in opdracht van de Volkskrant uitvoerden?

drs.Nee | 27-06-17 | 01:11

Lilia2 | 27-06-17 | 00:48
Heb het al gevonden. Moet zijn European Union Times. Misschien komt het de MSM niet zo goed uit, of laat zich in de luren leggen door het gebruik van het neutrale woord "youth" in plaats van moslims. En weten ze misschien niet dat het hier gaat om een jodenwijk. Of willen ze het niet weten?

Graaf van Egmont | 27-06-17 | 01:07

Graaf van Egmont | 27-06-17 | 00:54
Ik heb een ander linkje:
www.hln.be/regio/nieuws-uit-brussel/-d...
Brussel kijkt weg van massale berovingen door "allochtonen" van oude vrouwtjes.
Maar verder gaat het goed in Jihadistenwijk Molenbeek in Brussel.

Jan Dribbel | 27-06-17 | 01:00

Lilia2 | 27-06-17 | 00:48
linkje?

Graaf van Egmont | 27-06-17 | 00:54

Lees net in de European times dat in Londen in Stamford hill de Joodse wijk,moslims Joden aanvallen met manchetes en baseballknuppels.Meerdere keren gebeurd en enorme inzet van politie.Niks hierover in de gewone kranten.Is dit betrouwbaar nieuws?De Amerikanen delen het massaal op facebook namelijk.En zo ja waarom wordt dit verzwegen?

Lilia2 | 27-06-17 | 00:48

Walgelijk. Punt.

@XHannibalX | 26-06-17 | 21:09

+ een heleboel.

EefjeWentelteefje | 27-06-17 | 00:28

Je kunt vinden van duk wat je maar wilt maar het is algemeen bekend dat verhalen als van deze mevrouw veelvuldig voorkomen.

Dulacs | 27-06-17 | 00:11

Dit soort "journalisten" zou ik wel raad mee weten als ze menen mijn veiligheid in gevaar ge moeten brengen om hun poppenspelers tevreden te houden, gadverdamme wat een stelletje minderwaardige ratten.

HaatAth3ist | 27-06-17 | 00:09

Deze mevrouw en Ayaan Hirsi Ali:
Hoe Naar Links Graag Afvallige Vrouwen Verbrandt en Dom Rechts Naar Hun Pijpen Danst!
Want de laatsten hebben nou eenmaal hekel aan 'zwarte wijven die niet neukbaar zijn' en die eerstgenoemden zijn hun moreel kompas kwijt. Zij denken dat besneden mannen (die geen Jood zijn!) werkelijk iets bij te dragen hebben aan ons aller welzijn.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-06-17 | 00:03

Neh, de Volkskrant, zelfs de kat wil.er niet op pissen, die geeft de voorkeur aan het NRC.

Osdorpertje | 27-06-17 | 00:03

@Nehemia | 26-06-17 | 23:33
Ja, de Elsevier, daar zat ik ook al aan te denken. Die las ik ook in de jaren '80, toen ik nog thuis woonde en op school zat. En toen iedereen 'tegen' was. Tegen alles eigenlijk. Behalve uitkeringen; daar was men vóór. Ik ga 'em maar weer eens proberen.

FustViking | 26-06-17 | 23:53

Dus deze Robert van der Noordaa zet het leven van dezeTsjetseense mevrouw op het spel - alleen maar om Wierd Duk dwárs te kunnen zitten?
-
Fris baaske, wel.

bisbisbis | 26-06-17 | 23:53

De islam zou geen probleem/gevaar zijn als linksen de samenleving niet aktief aan het saboteren of anderszins kapot aan het maken waren.

Linksen... maken alles kapot. Alles.

Poekieman | 26-06-17 | 23:51

............... Het is niet te hopen dat de Telegraaf onder druk van de 'top' hetzelfde krijgt opgelegd als het NRC. Gevaarlijke ontwikkeling, eenheidsworst in de media 'EU is top, immigratie keihard nodig tegen inteelt en vergrijzing (dus egoïstisch in plaats van helpen vluchtelingen?), ieder1 vindt hetzelfde ein reich ein EU principe?)
bananabanana | 26-06-17 | 23:35

Inderdaad. Altruisme bestaat niet.

Gravin v Kippenbouth | 26-06-17 | 23:40

Gewoon de Volkskrant laten liggen waar die hoort: links.
Dat soort media verdient het in de marge te verdwijnen.

Zoetwaterpanharing | 26-06-17 | 23:40

Wierd Duk, voorvechter van het vrije woord en onbevooroordeelde journalist met lef.
Dergelijke journalisten zijn zeldzaam en zijn kaliber overstijgt dan ook de gehele laffe wegkijk redactie van de Volkskrant en het NRC blad.
Het is niet te hopen dat de Telegraaf onder druk van de 'top' hetzelfde krijgt opgelegd als het NRC. Gevaarlijke ontwikkeling, eenheidsworst in de media 'EU is top, immigratie keihard nodig tegen inteelt en vergrijzing (dus egoïstisch in plaats van helpen vluchtelingen?), ieder1 vindt hetzelfde ein reich ein EU principe?)

bananabanana | 26-06-17 | 23:35

FustViking | 26-06-17 | 23:28
Ik kan u tijdschrift de Elsevier van harte aanbevelen.

Nehemia | 26-06-17 | 23:33

@osolemio | 26-06-17 | 22:57
Ik dacht eerst aan W.F. Hermans, maar volgens mij heb jij gelijk.

Osdorpertje | 26-06-17 | 23:33

Je zou er je abo voor opzeggen - maar dat heb ik precies een maand geleden dus al gedaan.
FustViking | 26-06-17 | 23:28
Zeg je hem gewoon weer op, per fax! www.sdnl.nl/adressen.htm. E

Mark_D_NL | 26-06-17 | 23:32

Het zich afzetten tegen Wierd Duk geeft dit soort journaliseren een identiteit, een onderwerp om over te schrijven en het gevoel dat ze zich inzetten voor een rechtvaardige zaak, terwijl het op zichzelf geen moed vereist om zo'n actie te ondernemen. Duk is vele malen moediger.

Paljas | 26-06-17 | 23:31

Theoretisch valt er per morgenochtend géén VK meer op de mat; zielig voor die oudere heer die hem zo braaf op tijd en in weer & wind bezorgde, maar ik heb mevrouw Viking uitgelegd dat ik weiger nog een cent aan de linkse agitprop te spenderen. De oudere heer mag mopperen bij Remarque. Ik las de VK onder het motto 'ken uw vijand' én omdat er, 5 jaar geleden, nog wel eens een tegengeluid in stond. Maar het is snel, erg snel bergafwaarts gegaan daar. En dit is gewoon goor. Je zou er je abo voor opzeggen - maar dat heb ik precies een maand geleden dus al gedaan.

FustViking | 26-06-17 | 23:28

En een oorverdovende stilte van 100 vrouwen en Anne Fleur.
h3* | 26-06-17 | 21:17

Jawel, maar daar hebben zij zelf geen last van. Het huidige feminisme heeft niet zoveel meer met vrouwenrechten te maken maar eens te meer om een ideale vrouwenwereld voor zichzelf te creëren, realistisch of niet.

Mark van Leeuwen | 26-06-17 | 23:25

Opiniemaker is een betere term voor Duk.
koter | 26-06-17 | 23:04
Een goede journalist is inderdaad een opniemaker. Dus Wierd Duk ook. Hij heeft een invalshoek gekozen en beschrijft deze uitstekend. Misschien is het soms een beetje ongemakkelijke journalistiek. Want ja we willen liever die mooie reisverhalen uit hut NRC en de leuke columpies van arie groenteberg. Toch?
--
Maar jij mag bashen op Wierd, hoor. Schreeuw en krijs lekker mee met de hongerige hyenas van het eigen gelijk.

Mark_D_NL | 26-06-17 | 23:23

koter | 26-06-17 | 22:51
Het mag jou toch wel bekend zijn dat veel moslims buiten het Arabisch schiereiland de Koran niet eens kunnen lezen, vanwege hoogdravend Arabisch, waar dit al nergens meer gesproken wordt?

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 23:22


De Koreaanse Slet | 26-06-17 | 22:18
Holle woorden in lege zinnen. Daar kan ik niks mee. Wil je even voorbeelden geven?

Gravin v Kippenbouth | 26-06-17 | 23:19

Waar is Herr Flick als je hem nodig hebt!!

Cobalt bomb | 26-06-17 | 23:16

@koter | 26-06-17 | 23:04
Dat lijkt me een prima analyse van de "journalist" Weird Duk.

Berbaar | 26-06-17 | 23:15

Ooit schreef de Volkskrant verstandige artikelen.
Ooit, lang geleden.
Nu is het de spreekbuis van de vakgroep sociologie van de UVA.
Het propaganda-blaadje van nihilistisch links.
De leugenmachine van de Anna Steijn's en de Asha de tuinbroeken.
De krant die zelfs in de Bieb door bijna niemand wordt gelezen behalve door een paar halve-gare GL-mensjes met hun E-bakfietsen.

Jan Dribbel | 26-06-17 | 23:14

Het lijkt erop dat de haat van de Vk zover gaat dat ze een dappere vrouw in levensgevaar brengen. Alleen om een relatief klein verhaal te kunnen debunken? Het lijkt er meer op dat de Vk dit expres doet om te intimideren, zo van: "Als jij tegen de islam bent, maken we je een kopje kleiner."
Ik wens deze dappere vrouw het allerbeste maar ik ben er niet gerust op.

nancystjago | 26-06-17 | 23:12

-weggejorist-

bodemloos | 26-06-17 | 23:10

Wat veel moslims opviel is dat deze dame met grote moeite de openingsvers van de koran oplas en zelfs passages "vergat" (zie comments onder de video)
koter | 26-06-17 | 22:51
Hoe weet jij of die commenters iets zinnigs zeggen en/of betrouwbaar zijn? Het kunnen betaalde reaguurders zijn of bots.
--
.... kortom het was erg amateuristisch en leek ingestudeerd. = Na 1 "argumentje" een conclusie trekken. knap.
--
Dit gegeven is hoogst vreemd omdat mevrouw zegt uit een strikte moslimfamilie te komen. Alle moslims kennen en kunnen dat vers slapend en met twee vingers in de neus foutloos reciteren.... laat staan iemand uit een conservatieve omgeving. = Of ze was zenwuachtig. Niet iedereen kan een ernstig en ellendig verhaal voor een camera vertellen met flair. Ook de eventuele, verschrikkelijke, consequenties moeten haar parten hebben gespeeld tijdens het interview.
--
Dit gecombineerd met het feit dat er nogal wat ex-moslimhoaxes bestaan maakt dat men terughoudend reageert. = Nep nieuws argument. Alles kan nep nieuws zijn, correct. Maar daarmee red je het niet meer tegenwoordig. Het in twijfel trekken van het nieuws mag, maar kom dan met argumenten, linkjes e.d. Er zijn ook 1000en filmpes die zeggen dat de aarde plat is. Dat maakt het nog niet waar.

Mark_D_NL | 26-06-17 | 23:07

Als deze vrouw iets overkomt hebben deze twee mensen bloed aan hun handen.

lachenjoh | 26-06-17 | 23:06

Het feit dat Duk genuanceerder dan de MSM bericht over Rusland en Poetin is voor velen uit die MSM niet te verteren. Dat haalt het slechtste in hen naar boven.

Paljas | 26-06-17 | 23:05

Niet lullen, maar poetsen, dus kom maar op met de 'bewijzen'.
FrankVeer | 26-06-17 | 22:53

Als men geen bewijzen heeft is het fout gaat men bewijzen zoeken is het ook fout. Het probleem van Duk is dat hij zijn artikels vaak baseerd op één bron... vaak met de meest benarde visie op zaken. Vervolgens doet hij geen onderzoek naar hetgeen hem vertelt wordt en presenteerd het als zoete koek aan het publiek. Alsof het een geverifieerde waarheid betreft. In deze zin kan je hem dan ook moeilijk journalist noemen. Opiniemaker is een betere term voor Duk. Duk is iemand die duidelijk ideologisch gemotiveerd is... maakt niet uit, maar zeg het dan gewoon luid en duidelijk.

koter | 26-06-17 | 23:04

Ik ben zo helemaal klaar met die Volkskrant... Wat ze daar vandaag de dag onder journalistiek verstaan zou ze op de School voor de Journalistiek van pakweg 25 jaar geleden een levenslang toegangs- en beroepsverbod hebben opgeleverd.

Maar goed: de boomerang keert altijd terug bij de werper... het wachten is nu alleen nog op de impact daarvan.

Reykjavik | 26-06-17 | 23:02

Pure intimidatie, om een beschermde bron waarvan de uitspraken niet passen in de wegkijk- en deug-agenda zo te stalken.

Is dan de 'hoog in het vaandel staande' regel van bronbescherming ineens niet meer zo belangrijk voor de deug-journalist?

Er is met deze struisvogelpolitiek nog een heleboel schoon te vegen voordat we ook maar kunnen beginnen met het benoemen van wat de islam nu eigenlijk is; een barbaarse ideologie, die tot nu toe helaas alle letterlijk bloedrode lopers uitgerold krijgt.
Met achter de hekken het applaus van figuren als Peter Vandermeersch (waar bemoeit die belg met zijn tot op het bot gespleten land zich eigenlijk mee?), Peter R, Tweebeeke, Pauw, Jinek en noem ze allemaal maar op.

Ik kan er werkelijk met de pet niet bij, of het nu pure naïviteit is of een grote zak Soros-geld, de deug-ideologie brengt de samenleving schade toe waar de hele islam nog een puntje aan kan zuigen.

Jackanders | 26-06-17 | 23:01

Osdorpertje | 26-06-17 | 22:09
Willem Oltmans volgens mij.

osolemio | 26-06-17 | 22:57

Met Grunberg op pagina een, Wagendorp op pagina twee. Alleen die twee al trekken het stukje kwaliteit zo onderuit dat ik dat vod niet eens in de kattenbak zou willen. Helma Drayer heb ik vrij hoog zitten, de enigste die nog dapper weerwoord durft te geven. De Volkskrant is de NPO op papier, die knippen en plakken zoals het hun beter uitkomt.

Barbara Drijfzand | 26-06-17 | 22:57

En ja Wierd blundert met regelmaat en ook GeenStijl heeft behoorlijk missers gemaakt. Is niet erg. Maar soms is oké, Wierd blundert wel enorm vaak.
De Koreaanse Slet | 26-06-17 | 22:18

Niet lullen, maar poetsen, dus kom maar op met de 'bewijzen'.

FrankVeer | 26-06-17 | 22:53

Hoe 'aardig' en 'westers' een moslim(a) ook tegen je doet, nooit vergeten dat een moslim uiteindelijk voor zijn of haar geloofsgenoten zal kiezen.
Leugenachtigheid, verraad en huichelarij zijn de hoofdingrediënten van dit achterlijke geloof.

pennestront | 26-06-17 | 22:53

Stasi?? Nazipraktijken vind ik eerder?

langzullenweleven | 26-06-17 | 22:52

Morgen in het nieuws: "Volkskrant journalisten schetsen zich niet in het herkende beeld."

His Lordship | 26-06-17 | 22:52

Mark_D_NL | 26-06-17 | 22:38

Wat veel moslims opviel is dat deze dame met grote moeite de openingsvers van de koran oplas en zelfs passages "vergat" (zie comments onder de video); kortom het was erg amateuristisch en leek ingestudeerd. Dit gegeven is hoogst vreemd omdat mevrouw zegt uit een strikte moslimfamilie te komen. Alle moslims kennen en kunnen dat vers slapend en met twee vingers in de neus foutloos reciteren.... laat staan iemand uit een conservatieve omgeving. Dit gecombineerd met het feit dat er nogal wat ex-moslimhoaxes bestaan maakt dat men terughoudend reageert.

koter | 26-06-17 | 22:51

5 jaar geleden had ik nog nooit van Weird Duck gehoord. Hij is als journalist snel opgekomen. En ik kan wel met zijn berichten leven. Dat in tegenstelling tot al die linkse journalisten. Hij bericht over onwelgevallige dingen. Dat moet afgestraft worden. de VK voorop!

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 22:49

@ Osdorpertje / 22:34
Wat voor de een een waarschuwing is, is voor de ander een handleiding
zie bv ook La battaglia di Algeri, een waarschuwing voor de een, een handleiding voor een nieuwe generatie oproerkraaiers en derhalve lange tijd verboden in La France

Tobi | 26-06-17 | 22:49

Dus de VK brengt willens en wetens een vrouw in levensgevaar omdat het zo gek is dat ze een standpunt heeft dat elk weldenkend mens hier heeft. De islam is een extreme bedreiging voor het vrije westen. Schande dat ze de vrouw hierbij zo in gevaar brengen!

Dirk III | 26-06-17 | 22:49

@koter | 26-06-17 | 22:34
Hartelijk dank voor de toelichting!!

Berbaar | 26-06-17 | 22:46

@De Koreaanse Slet | 26-06-17 | 21:27
.
Feiten + linkjes graag!

Xirdalan | 26-06-17 | 22:45

Ja Weird, je kop zal en moet rollen. Als het niet door de aanhangers van de religie van de vrede is dan wel door de, met de vijand heulende, policor jakhalzen.
.
Hoe meer GS voor Duk opkomt hoe groter de haat richting zijn persoon gaat worden helaas.
.
Het is meebuigen of breken..
.
Opdat we t.z.t. niet vergeten..

Veni_Vidi_Vici | 26-06-17 | 22:44

Laat ze maar eens bij mij langskomen die linkse gestapo honden. Bah! Een ernstig bedreigde ex-moslima stalken, intimideren en zelfs opzoeken. Gore Nazi praktijken zijn het! Die twee stukken ongedierte moeten heel snel publiekelijk excuses gaan maken. Ongehoord dat in een beschaafd land als Nederland dit soort praktijken bij een 'kwaliteits' krant zomaar kan. Zum kotsen vuile smeerlappen.

Indoneesje | 26-06-17 | 22:44

Ach, het kost misschien een paar mensenlevens (Fortuyn, van Gogh + huidige demonisering/heksenjacht tegen Baudet, Wilders, Duk en het 'seksistische' GeenStijl), kapotte carrières, en doodsbange ondergedoken bronnen, maar dan heb je wél wat: De Maakbare Multiculturele Samenleving!
.
Lang leve de Linkse Kerk en hun propagandakanaal!

Xirdalan | 26-06-17 | 22:41

Als ik hem zou lezen dan zou ik hem boycotten en als ik adverteerder was zou ik mijn advertenties terugtrekken. Hoe haal je het in je hoofd om die vrouw in gevaar te brengen alleen om je obsessie met Wierd Duk handen en voeten te geven. Misdadig gewoon en veel, heel veel erger dan "ik zou haar doen". Nu er echt een vrouw in gevaar wordt gebracht hoor je die fopfeministen niet.

osolemio | 26-06-17 | 22:40

gatito | 26-06-17 | 22:20
En natuurlijk Rob Hoogland van de Telegraaf, Syp Winia van de Elsevier en Ebru Umar en nog een wel een paar, maar als je het afzet tegen de overwegend linksche mediahoernalisten van de drie-aapjes-club zijn ze dun gezaaid.

Nehemia | 26-06-17 | 22:39

"Ik wil dat Nederland en Europa weten wat er op het spel staat. Jullie denken dat jullie iets goeds doen door te islamiseren en jullie waarden op te geven. Maar het is juist omgekeerd: hoe meer jullie toegeven aan de eisen van moslims, hoe intoleranter de islam wordt en hoe meer jullie dreigen te verliezen."
.
Een open deur voor velen hier, maar teveel snappen dit nog niet.
Toen Rutte stamelde "Maar wij zijn met meer" bedoelde hij vast alle struisvogels en wegkijkers die Nederland 'rijk' is.

De_ontwarrende_man | 26-06-17 | 22:39

koter | 26-06-17 | 22:34
waarschijnliker is het dat veel ex-moslims zelf heel vaag blijven omdat de conequenties zo groot kunnen zijn.

Mark_D_NL | 26-06-17 | 22:38

-weggejorist-

koter | 26-06-17 | 22:34

Noam Chomski zei het al. "The smart way to keep people passive and obedient is to strictly limit the spectrum of acceptable opinion, but allow very lively debate within that spectrum...."
De olifant in de kamer. Je mag over een hoop zaken geen mening hebben want dan ben je fout bezig. Neem nog een kopje thee, kijk weg en hou een discussie over iets waar je wel nog over praten mag.
1984 was geen handleiding, maar een waarschuwing.

Osdorpertje | 26-06-17 | 22:34

Rapalje, een ander woord voor Volkskrant 'onderzoeksjournalisten'

Tobi | 26-06-17 | 22:34

Volkskrantsujetten, dat zijn de ergsten ...

Watching the Wheels | 26-06-17 | 22:28

Walgelijk.

Bat-Adam | 26-06-17 | 22:28

Wat loop je weer uit je nek te lullen, er zijn maar twee goede journalisten in Nederland, A.Karskens en Weird Duk.
gatito | 26-06-17 | 22:20

Roderick Velo is bij tijden ook ongelovelijk scherp ondanks dat hij bij MSM RTL werkt.

General McAuliffe | 26-06-17 | 22:24

ga hier geen oordeel over vellen maar Wierd Duk is als 'journalist' meermaals betrapt op broddelwerk. Ik vind hem persoonlijk een prutser vooral omdat het zulke dommige foutjes zijn die een integere normale journalist nooit zou maken. Gewoon lui en dom het verhaal willen maken i.p.v. vertellen cq. rapporteren. Natuurlijk echte objectiviteit bestaat nooit maar Wierd spint wel verdacht veel en maakt heel veel domme fouten in zijn verhaaltjes.
De Koreaanse Slet | 26-06-17 | 21:27

Wat loop je weer uit je nek te lullen, er zijn maar twee goede journalisten in Nederland, A.Karskens en Weird Duk.

gatito | 26-06-17 | 22:20

Zie hier het grote gevaar van activistisch journalisme. Helaas de enige vorm die de MSM nog onderkent

Gen. Maximus | 26-06-17 | 22:19

hoogstetijd | 26-06-17 | 22:09

Nee dus. Dat je het eens bent met een bepaald verhaal maakt het geen goede bron. En ja Wierd blundert met regelmaat en ook GeenStijl heeft behoorlijk missers gemaakt. Is niet erg. Maar soms is oké, Wierd blundert wel enorm vaak.

De Koreaanse Slet | 26-06-17 | 22:18

De overeenkomsten tussen de islam en links zijn gewoon eng.

Dutch_Holland | 26-06-17 | 22:14

Ik moet ook even denken aan Hugo Brand Corstius die ook zo veel carrières kapot gemaakt heeft van mensen die een mening hadden waar hij het niet mee eens was.

Osdorpertje | 26-06-17 | 22:13

In Nederland mag je de waarheid niet zeggen als die niet goed uit komt.
Vroeger, ten tijde van apartheid had je een schrijver, kom hoe heet ie nou, die een bezoek bracht aan Zuid Afrika, maar dat mocht niet want dat hadden we afgesproken met z'n allen, en daar was de linkse pers zo boos over dat ze geprobeerd hebben om hem jarenlang helemaal kapot te maken.

Osdorpertje | 26-06-17 | 22:09

De Volkskrant moet zijn naam maar eens wijzigen; het is geen krant meer van het volk, het is een krant die tegen het volk is.

miss error | 26-06-17 | 22:09

Wierd Duk is uitgegroeid tot een van de beste journalisten van Nederland. Samen met GeenStijl, de columnisten van GS, Ebru natuurlijk en de columnisten van De Telegraaf en wellicht vergeet ik er nog een paar. Duk durft tenminste te zeggen waar het op staat. Chapeau. Ooit zal het grachtengordel-bolwerk in elkaar storten.

Ik heb Wierd in de jaren tachtig meegemaakt, toen hij medewerker was van de kunstredactie van het Nieuwsblad van het Noorden. Ik heb hem leren kennen als iemand die vriendelijk en altijd belangstellend is naar anderen. Ook daarvoor chapeau.

hoogstetijd | 26-06-17 | 22:09

"Heel wat uurtjes" factuurtjes.

Normpje | 26-06-17 | 22:09

Ik heb de VK een half jaar geleden opgezegd en wordt nu gestalkt met brieven en telefoontjes. Nog even en er staat
iemand met zijn voet tussen de deur. Als ik goed tel zijn het zes tenen en staat er bovenop het lichaam een roodaangelopen
kop.

Ernst Oosters8389 | 26-06-17 | 22:07

Wordt het al tijd de adverteerders van de Volkskrant in te lichten met welk soort journalisten ze van doen hebben als ze hun commercials naast hun schrijfsels plaatsen?

web_krijter | 26-06-17 | 22:06

Een journalist die echt nieuws brengt dat moeten we natuurlijk niet willen.
Globalisten zijn een beetje in paniek.
www.youtube.com/watch?v=ZpUYjpKg9KY
Gelukkig leven we in een democratsch land.... kuch.. kuch.

hebbuh | 26-06-17 | 22:02

De medewerkers van de De Volkskrant zijn er blijkbaar zo intens van overtuigd dat Duk onzuiver bericht heeft, dat ze het risico nemen, dat een bedreigde vrouw het slachtoffer wordt van een zuuraanval of met een touw om haar hals aan de trekhaak van een auto met hoge snelheid over de straat wordt getrokken (www.spiegel.de/panorama/justiz/hameln-...). Ongelofelijk hoe ver journalisten willen gaan om te bewijzen tegenover hun collega's dat ze echt deugen - terwijl ze Wierd Duk ook gewoon even hadden kunnen bellen.

En stel nou dat ze er achter komen, dat deze vrouw daadwerkelijk bestaat en haar relaas klopt? Gaan ze die conclusie dan publiceren in De Volkskrant? Krekels......

Boeser_Onkel | 26-06-17 | 22:02

Zou ze natuurlijk wel erg goed uitkomen als de bron van Wierd niet bestaat of erg ingekleurd is door Wierd zelf.

Want fake-news is het voorrecht van de deugende, policore MSM.
Die zorgen er wel voor ons wereldbeeld wordt bepaald door hun valse buikspreekpoppen, al moeten ze er een meisje van 7 om misbruiken:
nos.nl/artikel/2180147-syrisch-twitter...

Rommelende Onderbuik | 26-06-17 | 22:02

@De Koreaanse Slet | 26-06-17 | 21:54

Volgens jouw eigen uitspraak: Lever feitelijk bewijs dat DIT verhaal niet klopt, of houd je mond.

MarcS | 26-06-17 | 21:58

Ik ben nog opgegroeid (opgevoed is beter) met kranten. Iedere dag en op zaterdag drie, soms vier verschillende. Lekker keuvelen tijdens ontbijt en avondeten over polletiek en de toestand van de wereld.

Ik herken ze niet meer, die kranten, zoals ik wel meer niet langer herken. Ik lees ze nauwelijks nog. Het lijken soms ronduit propagandistische pamfletten. Ergens onderweg is het vreselijk misgegaan met mij. Ik ben een vieze ongeletterde populist geworden. Een populist die geen controle meer heeft over zijn van haat gistende darmen.

Goed dat ik laatstelijk ook de Volkskrant heb opgezegd. Virtuele verkrachting in je broekje. Stelletje Jehova's.

Law of the Land | 26-06-17 | 21:55

Julia | 26-06-17 | 21:47

Journalisten dienen nieuws te brengen niet te maken. Wierd Duk heeft al meerdere keren bewezen dat hij graag nieuws maakt dus een beetje fact-checken kan geen kwaad. Ook de zenuwachtige bende hierom doet me toch weer denken aan een hijgerige propagandist die graag wil dat het zo is in plaats van journalistiek degelijk werk te leveren.

Oh en hij is niet de enige hoor. Ook op meer links georiënteerde journalisten zie je de grootste kul dat later blijkt half of zelfs totaal niet te kloppen.

Helaas gaat het meer en steeds meer op alle fronten om sensatie in plaats van kalm en rustig het nieuws te verslaan.

Voor een mening hebben we opiniestukken en daar kan je mee doen wat je wil. Je kan een mening hebben over de feiten maar de feiten blijven de feiten.

De Koreaanse Slet | 26-06-17 | 21:54

@De Koreaanse Slet | 26-06-17 | 21:27 - wat een verschrikkelijk laffe manier om stiekem toch een oordeel te vellen. BAH

MarcS | 26-06-17 | 21:53

-weggejorist-

Dubbele-rietberger | 26-06-17 | 21:53

Gestapo praktijken van de Volischerbeobachter, wie had dat gedacht?
Dit is mensen willens en wetens in gevaar brengen omdat je eigen politieke agenda cq ego je moreel ethisch besef zodanig overschreeuwt dat je het niet meer kunt horen.

General McAuliffe | 26-06-17 | 21:50

-weggejorist-

Berbaar | 26-06-17 | 21:49

En 3 weken bezig geweest om een verhaal van Wierd Duk proberen te ontkrachten... lijkt wel een klein kind. En dat noemt zichzelf een journalist???

Julia | 26-06-17 | 21:47

Volkskrant moeten ze verbieden. Mocht haar wat overkomen is het op de naam van tommetje. Is het niet strafbaar wat hij doet?

Brainder | 26-06-17 | 21:43

Zieke geesten daar bij de Volkskrant. Ze doen er werklijk ook alles aan om de islam subjectief te behandelen.

Julia | 26-06-17 | 21:42

Wat een schoften

Dommelsch | 26-06-17 | 21:42

Eng hoofd heeft die Noordaa, iets te fanatieke, zelfingenomen blik. Foute kerel dat zie je gewoon.

Waarom doet de volkskrant altijd zo eenzijdig aan journalistiek, alles om hun islam is zo fijn sprookje levend te houden.

Grrraaien | 26-06-17 | 21:41

Links gaat over lijken om haar gelijk te behalen. Dat wordt steeds duidelijker.

Statler en Waldorf | 26-06-17 | 21:36

m.i. is het strafbaar wanneer men door een handelen of nalaten weet of had moeten weten dat als gevolg daarvan een persoon in een levensbedreigende situatie kan geraken.

krelus | 26-06-17 | 21:35

Parsons | 26-06-17 | 21:25

Jajaja je zou hem doen. We weten het wel.

De Koreaanse Slet | 26-06-17 | 21:35

Hoe komen ze aan haar info? Ik voel een hacking-schandaal aankomen á la news of the world, dat wordt me een beerput oei oei oei. Als die dame wat overkomt heeft de Volksverlakkerskrant bloed aan haar handen.

sarcastro | 26-06-17 | 21:34

Het lijkt Zweden wel waar je bezoekt wordt door de MSM als je iets kritisch zegt over islam.
basweetutwel | 26-06-17 | 21:24
Een scheldpartij richting Silly S. (bekend van daten van rijke witte mannen en uitschelden van arme mannen zwart/wit) op uw feestboek kan al een stafbladje opleveren. Kritiek op een AZC naast uw vinex hutje in het verder roomwitte dorp kan al rekenen op een bezoekje van de wijkagent. Fatsoenspredikers in het nepparlement (Jessias, Miezerig Mannetje) besturen het land, en vanuit de treurbuizen worden heel verschillig policor ingeblazen in de huiskamers van de plebejers.

Nederland al niveautje Zweden. Het wachten is op real time feestboek verkrachtingen, massa aanrandingen in grote steden, en het definitief overdragen van de soevereiniteit in de nieuwe wiyala's Kanaleneiland, Overvecht, Nieuw West, Schildersbuurt en Rotterdam Zuid aan den Mohammedaan. Fijne eid-al-iftar!

Graaf_van_Hogendorp | 26-06-17 | 21:33

Bij de VK bedenken ze hun bronnen gewoon zelf (FAtima Dakmar). Dus is het voor hen even een terecht onderwerp/vraagstuk om te onderzoeken of dat ook echt anders kan.

Rest In Privacy | 26-06-17 | 21:33

Moge de gram Gods en alle verschrikkingen op de NSB krant neer dalen kort maar krachtig

witchmaster | 26-06-17 | 21:32

Notitie aan mezelluf: Pek en veren meenemen als de fakkels en hooivorken uiteindelijk uit het vet gehaald moeten worden.

flat out | 26-06-17 | 21:30

gelukkig weet ik dat vk fatsoenlijk is en gs onderdrukkend en gewelddadig en fout. kan ik weer rustig slapen straks.

aight.. | 26-06-17 | 21:28

Ik ga hier geen oordeel over vellen maar Wierd Duk is als 'journalist' meermaals betrapt op broddelwerk. Ik vind hem persoonlijk een prutser vooral omdat het zulke dommige foutjes zijn die een integere normale journalist nooit zou maken. Gewoon lui en dom het verhaal willen maken i.p.v. vertellen cq. rapporteren. Natuurlijk echte objectiviteit bestaat nooit maar Wierd spint wel verdacht veel en maakt heel veel domme fouten in zijn verhaaltjes.

De Koreaanse Slet | 26-06-17 | 21:27

The least of us....
.
De minsten onder ons.
.
Ik schrijf het vaker in tegels. Inmiddels is het ware gezicht van politiekcorrecten steeds vaker te zien. Achterbakse figuren die zonder scrupules gewone mensen kapot proberen te maken omdat ze niet in lijn lopen met de gewenste waarheid. Agressieve zeloten die dwang nog demonisering schuwen om hun maatstaven op anderen op te leggen. Oneerbare onbeschaafde angstbijters voor wie leugen, laster en manipulatie slechts technieken zijn om hun zin te krijgen. Eencellige hysterici die zelf de maat niet halen die ze anderen willen opleggen. Het geveinsde deugen om het dagelijks wangedrag toe te dekken. De dolk in de rug van een vrij en vredig Nederland.
.
De minsten onder ons.
.
Ik zal zo blijven schrijven over politiekcorrecten. Want ik was nog een van de "deugden" van zulks te benoemen. Hardleers.
.
The least of us, unfortunately also the loudest of us...

Parel van het Zuiden | 26-06-17 | 21:26

Hebben ze bij de VK niets beters te doen ? Een martelhoax opsporen of zo ? En dat noemt zich kwaliteitsmedia. Zielig.

Nichtsneues | 26-06-17 | 21:26

Ik <3 Wierd.

Parsons | 26-06-17 | 21:25

Het lijkt Zweden wel waar je bezoekt wordt door de MSM als je iets kritisch zegt over islam.

basweetutwel | 26-06-17 | 21:24

D'r zijn en paar journalisten die heel goed werk verichten, samen met bijv. Arnold Karskens is Wierd Duk een van de mannen die het buitenland goed doen en kennis van zaken overdragen naar ons.

Wie welbewust deze kranige stront-naar-boven-halers en super-duiders de dampen aandoet kan rekenen op onze verbale kots!
DubbelPlus-Unter aller Kanone (Nu maar eens voor de lol op zijn Duits) Evocatus

Evocatus | 26-06-17 | 21:22

Ik zou haar doen reaguren is natuurlijk vele malen schadelijker voor vrouwen. Het zal nu wel oorverdovend stil blijven bij die vrouwtjes van het correcte populisme.
koosnaam | 26-06-17 | 21:12
Zij zullen dit ook nooit lezen.

En zelfs als ze erachter zouden komen past het niet in hun narrative en hun 'gevoel'.

Het enige nare is wel dat de policor vrouwtjes veel meer exposure in de MSM krijgen en daardoor veel meer plebejers achter zich krijgen, in vergelijking met Vreemde Eend en GS. Die vooral boze blanke sorry witte mannen bereikt die al lang weten hoe smerig de MSM en "correct" populisme is.

Graaf_van_Hogendorp | 26-06-17 | 21:22

Is het bewust in levensgevaar brengen van anderen strafbaar?

nick.name | 26-06-17 | 21:22

Viezeriken. Als toch iemand kan inschatten hoe je integer met een bron omgaat dan zouden het journalisten (moeten) zijn.

ole guapa | 26-06-17 | 21:21

De lange zwarte leren jassen van de Volkskrant aan de deur om te ondervragen onder druk en valse voorwendselen, Links Gestapo .

Castor12 | 26-06-17 | 21:19

Stasipraktijken. Even denken of ik een ander woord kan verzinnen dat de actie van deze volkskrantjournalisten beter kan beschrijven.

...

Nee. Het bijft bij Stasipraktijken.

uninvited guest | 26-06-17 | 21:19

En een oorverdovende stilte van 100 vrouwen en Anne Fleur.

h3* | 26-06-17 | 21:17

Wierd Duk is een van de weinigen die zaken vermeldt die anders niet aan het voetlicht komen. Reken maar dat de "kwaliteitspers" er veel aan gelegen is Wierd Duk te beschadigen.

lingo star | 26-06-17 | 21:14

"Weldenkende mensen' die kwetsbare vrouwen voortdurend in de problemen brengen: Het is hun doel blijkbaar.

tipo | 26-06-17 | 21:13

Ik zou haar doen reaguren is natuurlijk vele malen schadelijker voor vrouwen. Het zal nu wel oorverdovend stil blijven bij die vrouwtjes van het correcte populisme.

koosnaam | 26-06-17 | 21:12

When exposing a crime is treated as committing a crime, you are ruled by criminals.

Nehemia | 26-06-17 | 21:10

Het fanatisme om logische en consistente verhalen te debunken is tekenend. Het strookt niet met de ideologie, dus het is niet waar, lijkt het.

Sneue journalisten van een sneue krant.

Bvdb | 26-06-17 | 21:10

Walgelijk. Punt.

XHannibalX | 26-06-17 | 21:09

De volkskrant is een gevaar voor de islam.

RickTheDick | 26-06-17 | 21:07

'Links' en haar vermeende monoploy op de moraal en waarheid. De totalitaire heilstaat just a few blocks away.

Coyote | 26-06-17 | 21:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken