Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wens Verenigde Naties: 'Meer meer meer migranten'

Migranten zijn nuttig, wenselijk, ambitieus, geschoold, vindingrijk, hoopvol, dankbaar, succesvol en mens. Nou dat laatste klopt natuurlijk, maar over al die andere kwalificaties lopen de meningen, de feiten & de statistieken nogal uiteen en niet in het voordeel van de agenda van de Verenigde Naties. Maar er is een kwart miljard migranten op drift dus migratie is 'onvermijdelijk', zo beschouwt de VN. En daarom is migratie ook "nodig", concluderen ze daaruit. Sterker nog, het is zelfs wenselijk. En daar zijn al hun ketenpartners het over eens, dus samen hebben ze bovenstaande dobberpromo geproduceerd. Iemand nog vragen? Niet? Mooi, want we gaan niet dwarsliggen natuurlijk als de boven u gestelden vanuit hun ivoren torens en gesloten gemeenschappen bepalen dat u meer migranten in de maatschappelijke Europese mix wilt. Ja, ook jij, Tijs van den Brink. Dus fijn Suikerfeest allemaal vanavond. (Pro tip: niet naar de bios gaan.) #ForMigration!

Reaguursels

Inloggen

Google aub even op VN, wereldregering, EU, Wereldbank, vluchtelingen en illuminatie en besef dan waar dit vooropgezette plan van de elite en bovenonsgestelden uiteindelijk naar toe moet leiden.

Schweinchen Dick | 26-06-17 | 18:48

-weggejorist-

De Griek | 26-06-17 | 17:15

Patatter | 25-06-17 | 23:27
Hier wil ik aan toevoegen:
Om de (Nederlandse) Elite ook wat te leren moeten asielzoekers gewoon verdeeld worden onder de politieke partijen die pro vluchteling zijn (allemaal met uitzondering van PVV/FVD/VVD/CDA/SGP). Te beginnen met verplichte opvang van 10x zetel aantal van migranten op het hoofdkantoor van de partij.
.
Daarbuiten krijgen diezelfde partijen een percentage vluchtelingen wat binnen komt toegewezen waar zij huisvesting voor moeten regelen van eigen middelen, niet van belasting geld, niet via de gemeentes, zij mogen het rooien, doen ze maar een werving onder hun leden en de mensen die op hen stemmen.
.
Verder ook: 1 crimineel feit, van welke klasse dan ook = uitgezet worden naar land van herkomst. Land van herkomst werkt niet mee/is onbekend = Opsluiten op een nieuw te bouwen gevangenis ergens op een opgespoten eiland in de Noord Zee, daar mag je weg als je vrijwillig wenst te vertrekken naar welk ander niet Europees land dan ook.

Aertheron | 26-06-17 | 16:15

Zou het helpen om een soort Franse Revolutie nogmaals door te voeren, maar dan met bobo's bij de UN en EU? Iedereen in zijn ivoren toren, een tripje langs de guillotine.
.
Maar zelfs dat helpt niet ben ik bang.
Ik hoop niet dat er in mijn generatie (1986) nog een burger-oorlog komt, maar dit kan niet goed blijven gaan.

Aertheron | 26-06-17 | 15:55

Sinds de zwarte pieten discussie, heeft de vn voor mij afgedaan. Klaar !

Anjin Mohammed | 26-06-17 | 14:52

Men stemde massaal pro-EU dus die migranten gaan er ook gewoon komen. Ik red me prima en heb gelukkig geen kinderen.

Rest In Privacy | 26-06-17 | 14:31

Volg niet helemaal waarom die immigratie "nodig" zou moeten zijn. Argument dat we het nodig zouden hebben om de bevolking op peil te houden snijdt totaal geen hout; Waarom zou de bevolking immers op zelfde nivo moeten blijven of zelfs groeien? Hebben we plannen om die mensen ergens voor in te gaan zetten? Gaan we iets ondernemen wat werk voor miljoenen mensen gaat opleveren? Gaan we de piramides in Europa bouwen maar dan 100x zo groot als orgineel? Gaan we de Noordpool koloniseren?

En als het alleen gaat om vergrijzing tegen te gaan dan heb ik nieuws; Vergrijzing lost zichzelf in loop van tijd vanzelf op... Als je in de natuur niet ingrijpt krijg je altijd vanzelf een evenwicht.

Wat is dan de reden dat we die immigratie nodig zouden hebben? Verwachten we een oorlog? En zo ja, hebben we dan niet meer aan mensen die zeker aan onze kant staan dan aan mensen die zich deels tegen ons zullen keren als het er op aan komt?

Mr Ker | 26-06-17 | 14:04

Ik wou net ff proberen om het filmpje te kijken, kan het al niet meer "The media could not be played" verschijnt er dan, hmmmm.....

EA 827 | 26-06-17 | 13:55

-weggejorist-

Mallepietje1001 | 26-06-17 | 13:24

Historisch: bevolkingen groeien totdat er geen ruimte en/of eten meer is. Het overschot gaat dood en de bevolking groeit niet meer. Een hard, maar natuurlijk proces en de enige manier om het voor de overlevenden leefbaar te houden.

Linkse achterlijkheid begint met het ontkennen van natuurlijke processen. Zie ook klimaatverandering.

van heinde en verre | 26-06-17 | 13:04

""Het word tijd voor een kleine oorlog tegen de regeringen
in het westen en tegen de EU in brussel, want die gekken
moeten gewoon gestopt worden(..)""
@ Von Sokkenstopfen II | 26-06-17 | 10:42
-
Al die regeringen die hun landen met verbijsterend en onbegrijpelijk gemak stuk voor stuk met arrogante vanzelfsprekendheid de ellende in helpen zijn slechts de slaafse lakeien van de Brusselse Dictatoriale Bezettingsmacht, die door het aan ons opleggen van de influx van "die andere cultuur" de nationale saamhorigheid van de bevolking gretig probeert te ondermijnen. Dit om de drang naar soevereiniteit van de steeds verder homeopatisch verdunde (hoi Thierry) autochtone bevolking te doen vervagen zodat men de dictatuur van het Brusselse Politburo zal gaan omarnen.
.
Onze(kuch) “regeringen” zijn het gevolg van de onbeschrijfelijke domheid op politiek gebied van het luie onwetende misleide kiesvee, misleiding aangewakkerd door het schandelijke landverraad van de gevestigde in mijn ogen misdadige Deugfascisten-MSM.
DAAR ligt de wortel van het probleem
Of dat ooit opgelost worden blijft puur "kristallen-bol" kijken.

telelezer | 26-06-17 | 12:29

En waarom allemaal naar Europa...? Is Zuid-Afrika niet veilig voor mensen uit Congo, Oeganda, Nigeria, Somalië? Is India niet veilig voor Afghanen? ...
@ Dirk III | 26-06-17 | 11:30
Omdat de Zuid Afrikanen geen debiele naieve loopse masochistische weg-met-ons zichzelf-vernietigende deugfascistische krankzinnige landverraders zijn

telelezer | 26-06-17 | 12:06

@keestelpro | 25-06-17 | 22:39
En als de VN een beetje eerlijk waren geweest dan was het bootje niet tot aan de kust gevaren maar juist tien meter uit de kust gevaren waarna de opvarenden "gered" worden door Frontex.

DKP | 26-06-17 | 11:49

En waarom allemaal naar Europa...? Is Zuid-Afrika niet veilig voor mensen uit Congo, Oeganda, Nigeria, Somalië? Is India niet veilig voor Afghanen? We moeten ons afvragen of we niet heel snel wat aan de regels hier moeten doe qua verzorgingsstaat. Dat niet iedereen die het in zijn hoofd haalt hier een vakantie kan houden tot hij sterft.

Dirk III | 26-06-17 | 11:30

De VN, ook weer zo'n bestuursorgaan op zoek naar macht. Waarom kan ik op al die mensen die iets over mij en de mijnen denken te kunnen zeggen nooit stemmen? Ze zijn er gewoon ineens en beginnen te micro managen. We moeten het willen, we moeten humaan zijn, we hebben een morele plicht, we, we, we! Ik heb er geen donder mee te maken wat zij willen, denken, of enige andere vorm van opgedrongen moralisme. als het nut zou hebben; ja. Maar ik ben intelligent genoeg om te snappen dat een dusdanige toestroom alleen maar ellende gaat geven en niets oplevert. Niet voor jan met de pet en zijn nageslacht alvast, Die krijgt alleen de morele opdracht om zijn rijkdommen verplicht te delen met een stel uitvretende slapjanussen die diezelfde gulle gevers recht in hun bek spugen, zich niet wensen aan te passen, eisen, zuigen, klagen, maar echt iets bijdragen ho maar. Ja hun klauwen ophouden voor geld, dat gaat ze prima af. En daarvoor moeten wij begrip en medelijden opbrengen? Want? Whats in it for me baby?

Dutchbeaurouge | 26-06-17 | 10:48

Het word tijd voor een kleine oorlog tegen de regeringen
in het westen en tegen de EU in brussel, want die gekken
moeten gewoon gestopt worden!Wat dat tuig doet heeft totaal niks meer met democratie te maken, maar wel met een verkapte dictatuur, en dat moet gewoon zwaar bestraft worden imo!
250 miljoen leegvreters toelaten is gewoon misdadig
en vernietigend voor de westerse cultuur en way of life,
en dat moet gewoon gestopt worden, en van mijn part
desnoods met geweld! 250 miljoen leegvreters is godverdomme
meer dan er inwoners zijn hierin het westen, dus zouden
we gewoon voor elke westeuropeaan 1 leegvreter er bij krijgen en dat moeten we gewoon niet toe gaan staan,
want dan is het alsnog binnen de kortste keren oorlog,
want dat tuig gaat zich echt niet aanpassen en als een brave burger aan het werk. Sterker nog, hoe gaan ze die
allemaal aan het werk zetten? Want je kunt niet 2x zoveel
banen scheppen, want dan zou elke werkgever gewoon
2x zoveel mensen in dienst MOETEN nemen, en dat is dus
gewoon onmogelijk!

Von Sokkenstopfen II | 26-06-17 | 10:42

EU = ziek.

Brainder | 26-06-17 | 10:37

migratie is kolonisatie. De Europeanen zijn terecht hun koloniën uitgetrapt. Die stroom immigranten gaat in de toekomst natuurlijk fout lopen, dat doet het nu al.

Aboe la | 26-06-17 | 10:32

Wat winnen de bovenonsgestelden, die vinden dat het allemaal wel kan, er nu eigenlijk mee? Terwijl een kind al kan zien dat dit op termijn helemaal uit de klauwen loopt...

B0bBer | 26-06-17 | 09:52

-weggejorist-

Usefullidiot | 26-06-17 | 09:49

Als migranten zoveel te bieden hebben, waarom vluchten ze dan weg uit hun thuisland?

Usefullidiot | 26-06-17 | 09:49

Het kostte 2000 jaar, dus 100 generaties om van een koude, zompige moerasdelta die twee keer per dag onderliep het Nederland van nu te maken, een comfortabele, perfect geregelde verzorgingsmaatschappij.
Dankzij de agrarische revolutie, industriële revolutie, informatie-revolutie en goedkope grondstoffen en het loskoppelen van de goudstandaard is er nu een overvloed van welvaart.
Ook door het kapitalisme, eigendomsrecht en de ideeën van de verlichting is West-Europa geworden tot wat het nu is.

Het systeem is gebaseerd op maximaal rendement, d.w.z. elke meter grond, elke minuut werktijd wordt zo efficiënt mogelijk gebruikt.
Maar een nog grotere toestroom van inefficiënten brengt het systeem uit balans.
Er is ook niet genoeg woonruimte en werk.
Bovendien heeft Afrika en het Midden-Oosten een gigantisch geboorteoverschot, dat simpelweg niet op te vangen is in Europa.

Dus daar moet eerst iets aan gedaan worden.

In feite is het een simpel probleem, biologisch verklaarbaar: een te grote en ongebreidelde groei van een populatie zorgt voor uitputting van het territorium, de populatie gaat migreren op zoek naar voedsel en territorium.
Laat nu het naburige vruchtbare territorium van Afrika Europa zijn, gescheiden door een Middellandse zee, die eeuwen lang een onoverkomelijke grens was, maar nu makkelijk overgestoken kan worden.

King of the Oneliner | 26-06-17 | 09:42

gelachewoar | 26-06-17 | 00:31
Precies! Stop doneren aan al die organisaties die vnl. goed zijn voor onze ondergang.

Wachtmaar! | 26-06-17 | 09:28

Je kunt tegenwoordig aan de muziek van een filmpje/vlog horen of het een ideologisch dwaalspoor betreft.

nikolaos | 26-06-17 | 09:25

G*dT met medewerking van de politici van de kongsi partijen gaat de tribalisering van de Lage Landen gewoon door tot de kritische massa bereikt is!
Volgens zendeling S. van de CU : "Eens waren we vreemdeling in Egypte";-)
Karskens klaagt de EU en ngo's aan. Het Landelijk Parket neemt zaak 'in behandeling'.
*CcMed*

kapitein oosterlng | 26-06-17 | 09:21

NL heeft 17,5 miljoen mensen op iets meer dan 33.000km2 landmassa en we zijn het op 4 na dichtstbevolkte land ter wereld, stadstaatjes als Singapore en Monaco iet meegerekend. Wat Pim Fortuyn 20 jaar geleden al riep: NL is vol!

happyfamilyman | 26-06-17 | 09:16

Wol | 26-06-17 | 09:12
Nog vergeten: klaag die figuren die illegalen expres naar Europa overzetten aan voor mensenhandel en het helpen bij een overtreding\misdrijf. Want dat is in feite wat ze doen. Ze overtreden de wetgeving die democratisch (of zelfs ondemocratisch) is vastgesteld wat betreft migratie. En denken kennelijk dat ze boven de wet staan.

Wol | 26-06-17 | 09:15

Nu ineens moeten het 244 miljoen zijn? Er zijn volgens wikipedia 21,5 miljoen echte vluchtelingen. Dat komt verdeeld over de hele wereldbevolking ongeveer neer op 50.000 mensen die je naar Nederland zou halen. Er zijn ook iets van totaal 60+ miljoen "forcibly displaced" personen, maar dan rek je de definitie van vluchteling al behoorlijk op. En dat zijn er 150.000. Maar dan dus eenmalig, niet jaar na jaar.

Als die 244 miljoen migranten zo'n verrijking zijn van het Westen, zijn ze ook een verarming van de Derde Wereld. Eigenlijk best asociaal om die mensen op te roepen hun eigen land te verlaten om te gaan arbeiden voor de westerling en bij te dragen aan onze toch al grotere welvaart...

Maar we weten verdomde goed dat deze mensen geen netto verrijking zijn. Dat weten we zelfs met enige zekerheid gezien de ervaring met gastarbeiders uit de tweede helft van de vorige eeuw, die, zeker gezien de nogal teleurstellende statistieken van hun tweede en derde generatie, juist meer kosten dan de gemiddelde autochtone Nederlander. En dan hebben we het nog niet over criminaliteit, anti-westerse cultuur of de enkele terrorist.

Wil je migratie, dan alleen onder strenge voorwaarden:
-Je trouwt met een Nederlander die levenslang borg staat voor je kosten, ook na scheiding.
-Je hebt al een baan en werkgever die je salaris vooruitstort als borgsom.
-Je hebt voldoende eigen geld mee om in al je onkosten te voorzien en stort daarvan ook een borgsom.
-Je hebt een verzekering die je samen met andere migranten afsluit, die alle kosten dekt die migratie veroorzaakt. Je mag een eigen risico nemen, maar moet dat geld ook daadwerkelijk hebben en storten op een geblokkeerde rekening.
-Als we al vluchtelingen opnemen van buiten onze regio (en dat hoeft niet) halen we die zelf op. Niet alleen moslimmannen van 20 maar een afspiegeling van alle vluchtelingen. En alleen échte vluchtelingen in verhouding tot ons deel van de wereldbevolking. Dus hooguit die 50.000 man, eenmalig, dan deur dicht.
-Er moet altijd per referendum een maximumlimiet aan het aantal migranten kunnen worden gesteld. Wel zo democratisch.
-Vluchtelingen gewoon spreiden over alle gemeentes naar inwoneraantal. Of van mijn part naar de gemeentes waar de meeste voorstander wonen van meer, meer, meer. Ze krijgen een bijstands- of bed, bad, brooduitkering en moeten zelf maar zorgen dat ze een kamertje of tentje huren, de taal leren en werk vinden. Geen COA, geen AZC's, weg met die migratielobby voor hun eigen gewin. Ze leveren toch niks op: hoeveel migranten spreken na het AZC\COA goed Nederlands en hebben een baan? Laat staan dat ze geïntegreerd zijn.
-Streng controleren aan de grens en bij vliegvelden en havens. Wie probeert illegaal binnen te komen, komt het land niet in en is het probleem voor het land waar hij\zij uitkwam.
-Wie als illegaal binnen Nederland betrapt wordt, wordt onder minimale omstandigheden opgesloten tot hij bereid is mee te werken aan uitzetting.
-Landen die weigeren om hun burgers terug te nemen krijgen sancties: geen visa meer voor al hun burgers en politici en belasting van hun handel met Nederland. Geen ontwikkelingsamenwerking meer en belasten of blokkade van alle geldstromen vanuit Nederland naar dat land, zoals uitkeringen naar Marokko of Turkije.
-Opvang van vluchtelingen zoveel mogelijk in de regio. Kost ook bakken geld minder.
-Ontwikkelingssamenwerking en voedselhulp alleen nog onder voorwaarde dat vrouwen (met één of twee kinderen) in zo'n hongergebied een prikpil of spiraaltje krijgen, zodat het probleem niet nog groter wordt. Leer ze voedsel te conserveren voor slechte tijden en hun voortplanting af te stemmen op hun vermogen om voedsel te produceren: geen vruchtbaar land of inkomen voldoende om je kind te voeden, dan geen kind. Weigeren betekent geen hulp, of zo weinig dat ze de honger flink zullen voelen en vanzelf onvruchtbaar worden. Of vermeng de pil met het eten.
-En wie er ook naar Nederland komt: je moet gelijke rechten accepteren, ook voor vrouwen, homo's, andersdenkenden en ongelovigen. En niet oproepen tot geweld of streven naar wetgeving op basis van religie. Lieg je bij die verklaring of radicaliseer je later alsnog en doe je dat wel, word je opgesloten tot je die drol weer intrekt of je verblijfsvergunning of paspoort inlevert en vertrekt.

Ik denk zomaar dat een groot deel van die 244 miljoen "verrijkende" migranten niet aan bovenstaande voorwaarden kan of wil voldoen.

Wol | 26-06-17 | 09:12

-weggejorist-

Wachtmaar! | 26-06-17 | 09:08

@Lewis | 26-06-17 | 08:42
Klagen op internet?

Muggenmepper | 26-06-17 | 09:05

De visueze cirkel is er weer de korte termijn politiek veel gelukzoekers in huurwoningen plaatsen vervolgens tekort bevolking gaat massaal woningen kopen prijzen stijgen banken doen goede zaken idem makelaardij en notarissen als de hype over is grote problemen economie klapt in elkaar

Tribeca | 26-06-17 | 08:56

"Disposable africans". Goeie term, die houden er in. Verder zijn ze natuurlijk van Lotje getikt, we hoeven niet allemaal straatarm te worden en elkaar naar het leven te staan. Laten ze maar eens aanpakken in hun eigen land, en wat minder kindertjes in de wereld zetten.

Zware | 26-06-17 | 08:47

@ Muggenmepper | 26-06-17 | 07:09
Je weet wat de eerste reactie van velen daar op is, hè?

Lewis | 26-06-17 | 08:42

Voor-de-5e-keer | 26-06-17 | 08:37
Ze worden opgehaald door frontex. Migreren moet blijkbaar.

Is dit nog nieuws? | 26-06-17 | 08:40

knettergek.

Bert Konterman | 26-06-17 | 08:38

Opdoeken die tent.

Van Duyvenbode | 26-06-17 | 08:38

Daar waar honger en armoede is komen mensen deze kant op, daar waar oorlog is ook, als mensen hier kansen zien komen ook. En zolang de EU niets doet en Nederland ook niet breekt hier ook de pleuris uit. Dus bereid u zich maar voor

Voor-de-5e-keer | 26-06-17 | 08:37

keestelpro | 25-06-17 | 22:33
Helemaal mee eens, wat een ongelooflijk eng filmpje.

Fcknwckd | 26-06-17 | 08:34

De VN heeft hiermee zojuist het Westen de oorlog verklaard.

Van Duyvenbode | 26-06-17 | 08:27

Het is wachten tot de nieuwe Alaric en de nieuwe Visigothen Rome plunderen, en het einde van een rijk inluiden. De eerste was een Germaan en plunderde 1 stad. De nieuwe zal ongetwijfeld Mo-tje heten en zijn Mohammedanen zullen vele West Europese steden plunderen. En het einde van west Europa inluiden. Met als hoogtepunt het kroontje van Mutti Merkel I, Heilig Roomse keizerin, door Mo-tje wordt opgestuurd naar Washington, met de boodschap dat Europa is ingenomen.

Graaf_van_Hogendorp | 26-06-17 | 08:14

Ooit waren er in Europa ook eens miljoenen aspirant-migranten. Maar die mochten niet weg van hun overheid. Die maakte een muur met bewaking, en dat werkte prima.

Vanuit menselijk oogpunt zou ik trouwens graag willen zien dat de VN zich druk maakt om zwakkere mensen, met name kinderen, oude van dagen, die in nood verkeren en die veel te arm zijn om $10k+ aan een mensensmokkelaar te betalen.

Wat hebben 50 jaar ontwikkelingswerk opgeleverd?
Hoe kan dat beter.
Begin in ieder geval maar eens met zoveel mogelijk gratis anticonceptie-middelen te verstrekken.

Rommelende Onderbuik | 26-06-17 | 08:11

Tja alle kindjes die u in de jaren 80 en 90 heeft gered via LiveAid, en Red een Kind van Unicef, willen u graag persoonlijk komen bedanken. Lieverdjes zijn het.

Foolonthehill | 26-06-17 | 08:11

Verene Sheppard werkt ook bij de VN. Die is tegen Zwarte Piet. De enige piet die jaarlijks vrijwillig weer naar huis gaat. Het is wel consistent beleid.
.
Nog deze eeuw is het Kalergi plan volledig uitgerold en in place over het hele continent. Ergens gedurende 2100-2200 is de boze blanke man niks meer dan een Aboriginal.

de Voorzittert | 26-06-17 | 07:53

Prima, mits je bereidt bent de verzorgingsstaat per direct af te schaffen.
| 25-06-17 | 22:58

je volgt het nieuws niet?
De verzorgingsstaat is al afgeschaft... voor de autochtone Nederlander
De participatiesamenleving is er voor terug.. voor de autochtone Nederlander.

Migratie is nodig;
om de uit donker Afrika,Islamitisch Oosten, Noord-Afrikaanse jonge mannen in gevechtsleeftijd binnen te halen om de billen van onze ouderen te wassen, zodat een 48 uurs luier vervangen kan worden in een 24 uurs.

Ze anders ons overschot aan banen kunnen opvangen, arbeid verrichten voor werkgevers als flexkracht tegen genivelleerd salaris, dat netto uiteindelijk minder opbrengt dan een NL. bijstand.

ze met hun jonge kracht nazaten verwekken bij meerdere vrouwen (dat mag in dit soort culturen)en opvoeden tot krachtparels zodat deze nazaten over 30 jaar hun ouders opvolgen.

want die luxe autochtoon krijgt steeds minder, minder, minder nazaten.. of trekt weg uit dit land-deel van de wereld.

met reden!

fikkieblijf! | 26-06-17 | 07:51

Onlangs een Belgische doku gezien over het functioneren van de VN .
Bij de beesten af, enkel en alleen maar machteloos onkundige prietpraat van de ergste soort en milliarden geldverspilling .

joppo0 | 26-06-17 | 07:41

Uiteraard vinden de boven ons gestelde, aan de avonddis in hun grootse villa achter een bewaakt gesloten hek en met camera's en rechtstreekse aan beveiligingsburo's gekoppelde alarminstallatie, meer, meer van belang.

Uiteraard, vinden grootkapitalisten, CEO's,groot ondernemingen, groot bankiers en fabrikanten meer, meer, meer consumenten van belang.

Uiteraard vinden politici met EU drang, grootse ogen gooiend naar een groot reich met slaafs afhankelijk volk, meer, meer, meer van belang.

Uiteraard vind het plebs, gepeupel, volk die met rasse schreden te maken heeft met meer, meer, meer onveiligheid, slecht onderwijs, onbetaalbare zorg, minder arbeid, minder inkomsten, 10 jaar wachttijd voor een betaalbare woning of zelfs onmogelijkheid van een dak boven het hoofd, slechte voeding uit landen waar geen controle of minder voedseleisen worden gesteld,meer, meer, meer belasting op hun nek, Om dit meer, meer van de bovenonsgestelde natte droom te bekostigen.

Minder, minder, minder nee een grote halt moet er komen. sto

fikkieblijf! | 26-06-17 | 07:38

Zeg dan gewoon waar het op staat: De Westerse samenleving moet kapot omdat..

netniet | 26-06-17 | 07:35

Eeuwenlang is er gevochten om de islam buiten Europa te houden, nu komt het hier massaal binnen...

Stijlloze nick | 26-06-17 | 07:29

@mallekater | 26-06-17 | 07:02
Op welke zender was dat te zien?

B0bBer | 26-06-17 | 07:21

Nee. Gewoon Nee.
Iedereen zou dat moeten kunnen zeggen. En we moeten het afstraffen als ze tegen de meerderheid in gaan.

Accident_Prone | 26-06-17 | 07:20

De invasie van Europa. Ze komen.

Muggenmepper | 26-06-17 | 07:09

Gisteren een aardige docu op TV over de gefrustreerde Libische kustwacht, die dagelijks moet toezien hoe geldbeluste organisaties met hun watertaxi's dagelijks duizenden geldzoekers naar Italië transporteren... waarmee ze mensensmokkel bevorderen... en Europa op enorme kosten jagen, want dat spul, veelal uit Marokko, moet meteen weer teruggevoerd worden naar het thuisland dat niet in oorlog is..... De watertaxi's worden door de opvarenden van de dobberboten gebeld en kunnen dus ter plekke , 12 mijl uit de kust, hun klanten opwachten.

mallekater | 26-06-17 | 07:02

Die Tijs van den Brink en EO zijn ook de weg kwijt om een beetje mee te gaan Ramadannen met hun Evangelische Omroep.

Watching the Wheels | 26-06-17 | 06:59

@BObBer | 06:14

Maar van die ene VN-mevrouw mochten we toch juist niet meer zingen voor Zwarte Piet? Dat had ze nog speciaal op de agenda laten zetten.

MickeyGouda | 26-06-17 | 06:32

Ook bij de VN gaat het uitsluitend om de totale islamisering van de gehele aardkloot. Bij de VN is de islam al in de meerderheid en dat gaan we steeds meer merken.

Nelis SplitBloes | 26-06-17 | 06:14

@MickeyGouda
Daarom moeten we ook heel lief "je bent welkom!" zingen.
Hebben de meneren en mevrouwen van de VN dat er niet bij gezegd dan?

B0bBer | 26-06-17 | 06:14

Zelfs voor menig reaguurder is het een harde noot om te kraken: het is voorbij, te laat, too little too late en naar de kloten. Wen er maar zo snel mogelijk aan en geniet van het leven dat u heeft: gooi de verwarming en de ramen open, gebruikt zoveel mogelijk water en energie als u kunt betalen, neem vaak het vliegtuig, rij in de meest vervuilende auto en stem de volgende keer op GL om het einde van het theaterstuk no mee te mogen maken.

McMarx | 26-06-17 | 06:13

Flatuleerder | 25-06-17 | 23:59
Zou best kunnen. ik ben in ieder geval al die kant op gegaan, bouw aan het eigen bedrijf, grond verworven tegen gunstige prijs, bezig taal te leren - en inderdaad, wat een ruimte, wat een natuur, vriendelijke mensen en wat voor wie in het Westen is opgevoed, opgegroeid best schokkend is, ze zijn hier ultiem racistisch. Zwarten, bijvoorbeeld, voelen zich er ronduit ongemakkelijk, worden letterlijk met de nek aangekeken. Maar die houding beschermt de maatschappij, volk Dat zie ik en vergeet voorlopig voor het gemak dat onderdeel van mijn opvoeding maar.

Maarten VB | 26-06-17 | 06:12

Hoe de ontvangende kant worstelt met dit probleem behoeft geen toelichting, maar hoe staat het met de migranten zelf? De VN denkt blijkbaar dat het voor mensen beter is om te worden ontworteld en terecht te komen in culturen en klimaten die haaks staan op die van hen en om zich ongewenst te voelen en kansloos.

MickeyGouda | 26-06-17 | 06:02

Compleet geschift. Onlangs een discussie-tje gehad met iemand. Beiden geen religool, dat even vooraf. "Waar denk je aan bij Jezus" "uhhh... over water lopen, genezen van zieken en ook brood en water vermenigvuldigen zodat iedereen te eten had". OK, en waar denk je aan bij Mohammed? "uhh.. ja weet ik eigenlijk niet maar die zal toch ook wel die dingen hebben gedaan?"

EN DAAR IS HET PROBLEEM

Dit gasten zijn erg goed in het geheim houden hoe de islam is ontstaan, en de daden van hun profeet. En precies daar kun je ze ook op aanspreken. Zolang je daar niet iets zinnigs over kan zeggen, wat overeenkomt met de feiten, kun je ook geen onderbouwde mening over de islam hebben. En als je dat niet hebt, projecteer je onbewust je eigen normen en waarden op anderen. Van het type "ze zijn precies 'als wij' alleen noemen God Allah". Net zo lief en snoezig als een kindje dat nog in de Paashaas gelooft. Dus vraag zo'n naieveling, inclusief UN adepted, wat ze weten van de Invasie van Banu Qurayza
Engelse Wikipedia: en.wikipedia.org/wiki/Invasion_of_Ban... (wordt nog een beetje goedgeluld daar ook, maar goed) en zijn HEEEEEEL GEK genoeg geen vertalingen van in Duits, Frans, Nederlands, etc.

EnNouJijWeer | 26-06-17 | 03:52

-weggejorist-

Hufterst | 26-06-17 | 03:46

@drs.Nee | 26-06-17 | 03:10

Dié is wat mij betreft dus welkom in NL, als zijnde een èchte vluchteling - die kennelijk toch ook nog in staat is om een opleiding te volgen. Welkom en sterkte voor deze jongeman.
Wat een vreselijk verhaal zeg.

EefjeWentelteefje | 26-06-17 | 03:26

-weggejorist-

Hufterst | 26-06-17 | 03:25

-weggejorist-

Hufterst | 26-06-17 | 03:21

@XaleX_2 | 26-06-17 | 02:46
Uit de schuilkelder van de Somalische ondergrondse kerk in Nederland. Een jongen, zoon van een imam, werd door zijn moeder verkocht aan een smokkelbende, belandde in Nederland maar bekeerde zich tot christen. Noodgedwongen is hij een verborgen christen in Nederland omdat dit door leden van de Somalische gemeenschap in Nederland niet geaccepteerd wordt.
Wat is het probleem? De wereldwijde islamitische groepsdruk die door brainwashing geen individuele keuze accepteert.
www.gave.nl/gave/download/actueel/art...

drs.Nee | 26-06-17 | 03:10

@drs.Nee | 26-06-17 | 02:42

Yep.
Maar het is verdomd moeilijk om op te staan voor je rechten, als je van jongs af aan als meisje/vrouw te horen krijgt dat je enige doel in het leven is om kinderen uit te poepen (pardon, geen 'kinderen', maar zoontjes uiteraard, want meisjes zijn minderwaardige wezens), dit verdomme óók nog eens - vooral - in standgehouden door hun eigen moeders en andere vrouwelijke familieleden, want die weten na 2000 jaar onderdrukking en indoctrinatie óók al niet beter.

Daarom ook zijn vrouwen als Ayaan Hirsi Ali, en niet te vergeten ook bijvoorbeeld Waris Dirie, die de moed hebben gehad om e.e.a. aan de kaak te stellen, zulke prachtige, krachtige vrouwen.
Maar helaas zijn zij de uitzonderingen, die het geluk hebben gehad om begiftigd te zijn met uitzonderlijke talenten waardoor zij uit hun ellende hebben weten te ontsnappen.

Ik word er zó triest van. *ZUCHT*

@XaleX_2 | 26-06-17 | 02:46

Volledig mee eens.
Maar zie ook mijn post hierboven.

Groen Links en de aanverwante 'milieu-ridders'?
Pure HYPOCRIETEN als ze blijven weigeren om de oorzaak zoals u e.e.a. zo goed beschrijft, in ogenschouw te nemen.

Je kan overal (door de belastingbetaler duur betaalde) windmolens en zonnepanelen neersmijten, zolang de wereldbevolking (die óók allemaal huisje, autootje, kindertjes, enz. willen) blijft exploderen, zet het, mondiaal gezien, NUL-KOMMA-NUL zoden aan de dijk.

Dàt is de harde waarheid.
Of moet ik zeggen, "An Inconvenient Truth"?

EefjeWentelteefje | 26-06-17 | 03:03

Elke niet geleidelijke samenvoeging van niet met elkaar assimilerende bevolkingen leidt tot spanningen, die, zodra de overheersende macht ook maar even wegvalt, weer leidt tot 'n burgeroorlog en etnische zuiveringen.
Dat zagen we gebeuren in Oostenrijk-Hongarije.
Dat Habsburgse rijk viel uiteen zodra de ontevreden bevolkingen er de kans toe zagen.
Dat zagen we gebeuren in Joegoslavië.
Dat Kroatische-Servische-Montenegrijnse mengvolk viel uiteen zodra de ontevreden bevolkingsgroepen er de kans toe zagen.
En nu probeert de EU het overnieuw.
Zoals Einstein (jawel, die bekende) zei 't al: dat ‘t typisch menselijk is om steeds weer op dezelfde manier te handelen en elke keer ‘n ander resultaat te verwachten.
Ik ben geen Einstein.
Maar ik begrijp dat 't idee van mengen van verschillende culturen is vragen om problemen.
Het ideaal van overal vermengde bevolkingen is 'n overschatting van de mens als rondreizende globetrotter, 'die overal wil komen en gaan en één happy familie wil vormen met allerlei andere mensen met allerlei onbekende gewoonten en opvattingen. Dat is teveel 'matriarchaat; de wereld van jagende en verzamelende mensen die zonder grenzen rondtrekken. Daar worden de mensen als de ouderwetse zigeuners van; oppervlakkige toeristen. Uitvreters; rovers.
De tegenhanger van de rondtrekkende jager/verzamelaars zijn de honkvaste boeren die landbouw en veeteelt met hun plaatsgebonden arbeid investeren; patriarchaat.
Op dit moment slaat het wereldbeeld door naar matriarchaat, omdat de mensen kunnen reizen. Maar de keerzijde zal zich onvermijdelijk aandienen; en dan ontstaat er een nieuwe burgeroorlog, waarbij er een patriarchale tegenreactie volgt, en waarbij iedereen zich protectionistisch achter eigen grenzen hergroepeert. Dat zullen reactionaire reacties zijn; wreed en bloeddorstig. Uitgelokt door 'n teveel aan moderne uitvreters van buiten af, die even de dienst willen uitmaken in het land, waarbij de oorspronkelijke bewoners zullen zeggen; 'dit is het land waar onze voorvaderen voor gevochten hebben, en we laten ons dat niet afnemen en uitvreten door nieuwkomers.'
Een puur patriarchale wereld is veel te conservatief in z'n schulp.
Maar een puur matriarchale wereld is veel te oppervlakkig en lichtzinnig, alle verschillen die niet uitkomen om rekening mee te houden, dan maar te ontkennen en weg te redeneren.
Er komen dus versneld nieuwe burgeroorlogen aan.
In Nederland; in Europa. Want de blanken gaan gewoon zeggen; 'we zijn wel goed, maar we zijn niet gek'. En tevéél negers, en tevéél Arabieren, en teveel andere immigranten kunnen we gewoon er niet meer bij hebben.
Dat is geen uniek racisme van de blanken.
Want alle bevolkingen over de hele aarde, waar de oorspronkelijke bevolking teveel dreigt te worden verwaterd, zullen zo reageren.
De mensen zijn gewoon 'gekke Henkie' niet.
Voor alles waar ik voor gewerkt heb, wil ik niet, dat 'n ander van mijn werk komt uitvreten.
Dat is ook geen kwalijke 'onderbuik-emotie'. Dat is heel verstandig en rationeel te verdedigen gedrag.
Laat die negers in Afrika maar 'hun' maatschappij opbouwen.
Laat die Arabieren in het Midden-Oosten maar 'hun maatschappij' opbouwen.
En als ze dat 'daar' in hun geboortegronden niet kunnen, dan doen ze 't ook niet volgens de cultuur die de blanken in Europa hebben ontwikkeld.
Dus, hup negers eruit.
Dus, hup Arabieren eruit.
Dat is niet racistisch. dat is de cultuur van onze maatschappij; dat is onze vorm van beschaving beschermend.

Der Paulie | 26-06-17 | 02:53

Maar dáár hoor je onze zieligheidsknuffelaars en klimaatmafkezen nóóit over.

Vreemd. Of wellicht juist niet.
EefjeWentelteefje | 26-06-17 | 02:03

Ik heb het wel eens voorgelegd aan GroenLinks of ze zich ervan bewust zijn dat ieder mens op aarde kan berekent worden tot een vervuilings-quotiënt en zelfs een algehele destructie quotiënt waarmee aangetoond kan worden dat overbevolking de grootste bedreiging op aarde is. Ik heb er nooit antwoord op gehad zoals verwacht.

De oorzaak van overbevolking moet aangepakt worden. En om dat te doen moeten de instituten en organisaties aangepakt worden die de overbevolking in stand houden. Dus een VN, Unicef, EU, etc die bakken met geld en voedsel blijven brengen (en zelfs de migranten bij de kust van Afrika per veerdienst ophalen) naar de landen waar sprake is van een onhoudbare bevolkingsgroei. Het is als je er even logisch bij nadenkt van de zotte dat we landen blijven steunen die al sinds mensenheugenis geen systeem, klimaat technologie hebben om hun eigen mensen de voeden en te onderhouden onder het mom van ; neuk maar lekker door' jullie hoeven geen eigen verantwoordelijkheid te dragen.

We leven in een maatschappij waar niet kritisch gekeken mag worden naar de Afrikaanse landen en de zielige bolle buik afrikanen in de droge gebieden, maar die mensen zijn toch echt zelf verantwoordelijk voor de kinderen die ze blijven verwekken terwijl ze zichzelf amper kunnen voeden.

Het is tijd voor ware barmhartigheid en niet die neppe schijn-barmhartigheid van de goedmensen. Echte barmhartigheid is streng zijn voor de mensen/landen die niet hun eigen verantwoordelijkheid nemen en misbruik maken van de reikende hand uit het westen.

XaleX_2 | 26-06-17 | 02:46

@EefjeWentelteefje | 26-06-17 | 02:31
Emancipatie begint bij de vrouw.
Zij zullen in contreien waar mannen het eeuwenlang voor het zeggen hebben, zelf de moed moeten verzamelen door collectief op te komen voor gelijkwaardige rechten.

drs.Nee | 26-06-17 | 02:42

@seven | 26-06-17 | 02:05
"Zodoende zou de bevolking van Nederland in 2025 zijn toegenomen tot 27 miljoen, in 2050 tot 39 miljoen, en in 2100 tot 109 miljoen."
Het is het probleem verschuiven met allerhande onleefbare problemen van dien.

drs.Nee | 26-06-17 | 02:32

Ik vind het VN beleid behoorlijk kwetsend.

gekwetst | 26-06-17 | 02:32

@drs.Nee | 26-06-17 | 02:22

Volledig met je eens.
De geboorte-explosie in onderontwikkelde landen IS probleem #1, en het directe gevolg van de vrouwenonderdrukking in dergelijke landen (doorgaans doordrenkt van het islamisme, wat een toeval weer).

Overal waar vrouwen de mogelijkheid krijgen tot een zinvol bestaan zonder alleen maar als wandelende baarmoeder te moeten fungeren voor macho-mannetjes met te kleine pikkies daalt het kindertal zienderogen.

En dit feit is al zeker sinds 1960 bekend.

Wat houdt het tegen? Eén keer raden.
Achterlijke tribale culturen in combinatie met het meest voorkomende zandbak-geloof... jawel, islam.

Maar mag ik niet zegge hè, want rassiest!

EefjeWentelteefje | 26-06-17 | 02:31

@EefjeWentelteefje | 26-06-17 | 02:03
Heb hier in het verleden meermalen over wereldprobleem nummer één - overbevolking in het Afrikaanse en Arabische gebied, gewezen.
Onbegrijpelijk dat internationale, gesubsidieerde organisaties niet anticiperen op de welbekende te verwachten gigantische geboorte-explosie aankomende decennia, waardoor miljoenen die dan worden geboren, kansloos zullen zijn.

drs.Nee | 26-06-17 | 02:22

@Osdorpertje | 25-06-17 | 23:09

Exact.
We zouden nooit hebben hoeven werken tot ons 70e (en wellicht zelfs daarna), als men zich tijdig had gerealiseerd wat deze import van kanslozen betekent voor onze verzorgingsmaatschappij (R.I.P.).

En die milleniumsukkels trappen er gewoon in door de schuld te geven aan de 'ouderen' die 'te duur' zouden zijn.

Fascisme in een notendop, en het werkt blijkbaar (weer) prima.

EefjeWentelteefje | 26-06-17 | 02:09

Als de VN eens werk had gemaakt van 'geboortebeperking' in alle landen die niet voor hun onderdanen kunnen zorgen, dan hadden we al deze ellende tegenwoordig niet gehad.

@Aristotalloss | 25-06-17 | 22:53

Geboortebeperking, inderdaad.
De nog steeds exploderende wereldbevolking is en blijft één van de voornaamste oorzaken van deze ellende, als niet DE voornaamste.

Maar dáár hoor je onze zieligheidsknuffelaars en klimaatmafkezen nóóit over.

Vreemd. Of wellicht juist niet.

EefjeWentelteefje | 26-06-17 | 02:03

De VN is gewoon onderdeel van het grote NWO spel/plan. Als je ziet hoe vaak ze bewust misinformatie verspreiden om juist die kluchtelingenstroom op gang te houden dan kan je er eigenlijk niet meer aan twijfelen. Vele malen is door onafhankelijke journalisten de VN propaganda omtrent Syrië en Assad en Rusland al debunked, maar ze gaan gewoon lekker verder hand in hand met de MSM die gretig het fake news verspreidt.

XaleX_2 | 26-06-17 | 02:02

@La Bailaora | 26-06-17 | 00:59
De samenleving met verworven fundamentele rechten is niet gebaat bij extremisme.

De scheiding van kerk en staat waar men al jaren de mond vol van heeft en wat de christelijke partijen onderschrijven, is dus nimmer vastgelegd in de Grondwet. Het nieuwe kabinet zou dit democratisch op korte termijn kunnen verwezenlijken.
www.denederlandsegrondwet.nl/9353000/1...

drs.Nee | 26-06-17 | 01:39

@Oprisp | 26-06-17 | 01:12 Ik denk dat Coudenhove-Kalerghi bang was voor een kwaadaardig soort van nationalisme dat zuivere elementen van uiterlijke kenmerken en een bepaalde manier van denken nastreefde. Als deel van de intellectuele gemeenschap (bijv. ook Einstein) moest hij vluchten voor de nazi's.

Het plan wat gelijk ook de samenzweringstheorie omvat is dat iedereen in een gemengde vorm buigt voor de boven-ons-gestelden, wie dat ook mogen zijn. Dat heeft hij m.i zelf nooit zo bedoeld.

knutsel | 26-06-17 | 01:37

Ik heb redelijk uitvoerig zitten lezen in de geschiedenis van het IOM, maat het is mij nog steeds niet duidelijk wanneer en waarom ze een instantie van de VN geworden zijn.

Ooit begonnen ze als Provisional Intergovernmental Committee for the Movements of Migrants from Europe. België en de Ver. Staten hadden een conferentie over de migratie geïnitieerd, want Europa zat vol met"displaced persons" (Bij de weg: Als u een kans heeft om de film Stromboli nog eens te zien, nou grijp die dan aan!)

Ergens, 1989?, zitten ineens(?) bi de Ver Naties. Hoe en wie hebben dat voor lkaargekregen?
Gratias! Evocatus

Evocatus | 26-06-17 | 01:27

Ga nou eensch een businesscase bouwen tegen die Soros-gek, eindeloos artikelen over deze seniele ouwe baas en z'n gekke gedachtenkronkels, als er funding moet komen moet men maar ff contact opnemen met me, komt wel uit het oosten, dus u bent gelijk, Hitler, Putin, Nazi, Stalin, etc etc

Ohja maar dat was u al....

Onze man in Mockba | 26-06-17 | 01:23

bodemloos | 26-06-17 | 01:12
Dat wij een staats-schuld hebben dat gaat hun begrip te boven.
Wat ze wel weten dat alles hier gratis is.
Dat anderen daarvoor steeds meer belasting betalen gaat hun begrip te boven.

Jan Dribbel | 26-06-17 | 01:23

Carlitros | 26-06-17 | 01:07:
Holy cannoly.
Die zijn ernstig van het padje af!

LuckyGirl | 26-06-17 | 01:23

Tsja, de honden blaffen, maar de karavaan trekt verder...

de honden blaffen... | 26-06-17 | 01:21

Egypte in de Bronstijd, De Romeinen, de Bysantijnen, vele beschavingen zijn gevallen voorafgegaan door massale volksverhuizingen.
Er is geen massale volksverhuizing geweest zonder decennia shit en oorlog en ellende.
Dus waar de wijze heren die er over gaan het idee vandaan halen dat massale migratie goed is...

Sans Comique | 26-06-17 | 01:20

De VN is een bijzonder kwaadaardig globaal instituut. De globale push van doorgaans kansloze migranten is daar een belangrijk onderdeel van. Deze video van een kwartier legt het een en ander uit. Men mag er intussen achter zijn dat we afgelopen decennia voortdurend worden voorgelogen. Steeds meer mensen zijn gelukkig uit hun hypnotische trance aan het raken die zijn ontstaan door de zangerige mantra's van de boven ons gestelden die zogenaamd het beste met ons voorhebben en de altoos voortdurende conditionering door de mainstreammedia die een dankbaar verlengstuk van hun broodheren zijn. Het proces van ontwaken vergt meestal een langere tijd, want het gaat altijd volgens de drie stadia van - ontkenning - woede en aanvaarding. Althans - dat is voor degene die een open en kritische geest hebben en geen genoegen meer nemen met de agitprop van het NOS journaal en CNN. De rest zal zich gewillig naar de slachtbank laten leiden. Dat zijn ook de mensen waar de MSM bijzonder blij mee is.
.
A breakdawn of all 17 points of agenda 2030 and what it means for humanity.

www.youtube.com/watch?v=zfMxsrcr1D0

Nehemia | 26-06-17 | 01:16

Die afrikanen weten natuurlijk nog niet dat ze een land binnenkomen met een staatschuld van 600 miljard. Cadeautje.

bodemloos | 26-06-17 | 01:12

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:56 Absoluut. Het is als Nietzsche en Hitler. De pan-europese droom heeft niets te maken met omvolking.

knutsel | 26-06-17 | 01:12

knutsel | 26-06-17 | 00:52
Hoe zit dat nou met dat Coudenhoven nogwat plan. Is het nog steeds een streven binnen de EU of is het in de tijdsgeest van toen weg te gummen?

Oprisp | 26-06-17 | 01:12

En ondertussen in de USA, volgens een lekker hip feministen blad..... de oplossing voor de onderdrukking door de witte man? Gewoon, alle witte babies aborteren............

medusamagazine.com/beyond-pro-choice-...

Carlitros | 26-06-17 | 01:07

We kunnen er iets aan doen met zijn allen. Maar ja, dat allen hé.

INH.30CL | 26-06-17 | 01:04

@Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:52
Goed idee dat een proefschrift/thesis tot vorm komt tot een boek om een breder publiek te bereiken, idem dito met het onderzoekswerk van Machteld Zee.
www.trouw.nl/religie-en-filosofie/-ba...

drs.Nee | 26-06-17 | 01:03

George Soros, Jean-Claude Juncker, Angela Merkel, Frans Timmermans, Guy Verhofstadt en Richard von Coudenhove-Kalergi. Zoek het verband. Makkelijker kunnen we het niet maken.

Dr. Snoepjes | 26-06-17 | 01:03

@drs.Nee | 26-06-17 | 00:48
Ik heb even naar je eerste link gekeken, lijkt mij een zeer eng figuur. Pleit voor het afschaffen van democratie om 'de democratie' te beschermen, want weren van 'extreem rechts' etc...

Heel erg eng figuur m.i.

La Bailaora | 26-06-17 | 00:59

knutsel | 26-06-17 | 00:52
Kortom, de EU is met de zienswijze van Coudenhoven aan de haal gegaan. Gezien hun instelling van een Coudenhoven-Kalerghi prijs.

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:56

@Loofhutjes | 25-06-17 | 22:45
En in de lucht. Meer dan 20 km hoog.
Kunnen de bobo's en lowlow's ook niet meer door de lucht.
Het klimaat begint in de Nederlandse zomer ook zodanig te worden dat een vliegvakantie naar de zon overbodig wordt.
Win win.

keestelpro | 26-06-17 | 00:52

Ik ben een week of wat geleden begonnen in "Praktischer Idealismus" van Coudenhoven-Kalerghi. Ploegen door 191 pagina's met archaïsch Duits van voor WWII. Op zich valt het allemaal wel te begrijpen. Gemengde afkomst, doodsbang voor de nazi's etc. Ook leuke karakterschetsen, is een soort van persoonlijkheidspsychologie van voor de big 5 of eneagram management newspeak crap. Stedelingen versus ruralen en de consequenties qua denken enz.
Probleem is, het is in een compleet andere tijd geschreven. De angst voor nationalisme was toen reëel. Nu is het een soort van overleven in een wereld gedicteerd door ondemocratische heerschappij. het ironische is dat het expansionistische ideaal van de nazi's al is voltrokken in de vorm van de EU. De EU is het vierde rijk maar dan precies omgekeerd dat we bang worden gemaakt voor populisme en islamofobie. Alsof je al in de nieuwe wereld woont maar dan zonder een dictator of zoiets.

knutsel | 26-06-17 | 00:52

drs.Nee | 26-06-17 | 00:48
Dat is geen link naar een proefschrift, maar naar een boek. En goede recenties van vrijwel de hele linkse perskliek. Is het zo erg?

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:52

Oprisp | 26-06-17 | 00:43
Ik heb oplossingen genoeg om het tij te keren. Van heel menselijke tot heel onmenselijke. Gezien de opstelling van IMO, de EU, Merkel en Rutte, komen dus alleen de onmenselijke oplossingen in aanmerking. Dat wordt dan een gifbeker voor mij.

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:48

@Dirk III | 26-06-17 | 00:29
Alhoewel dit belangrijke nieuws nauwelijks aandacht krijgt in de pers, is de jonge Nederlandse jurist en rechtsfilosoof
Bastiaan Rijpkema n.a.v. zijn proefschrift uit 2016:
*Weerbare* *democratie* mede door mijn stem op hem,
afgelopen donderdag uitgeroepen tot
New Scientist wetenschapstalent 2017.
newscientist.nl/nieuws/bastiaan-rijpk...

Lees zijn proefschrift en draag het uit.
www.universiteitleiden.nl/nieuws/2016...

drs.Nee | 26-06-17 | 00:48

Ik kan slechts concluderen dat we niet te weinig maar juist teveel afdragen.
Dat Europa kapot moet is één, maar er zelf aan meebetalen is nog wat anders.

LuckyGirl | 26-06-17 | 00:43

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:16
Het vergde nogal wat van onze samenleving de laatste tijd. EU vorming, Euro met crises, NL topbelastingen, EU uitbreidingen, Navo tekortkomingen, Brexit, terrorisme etc.
Dan moeten we ook nog de illegalen opvangen en betalen, de religieuzen, de homo's en alle andere uitgestotenen der aarde. We moeten straks herstelbetalingen overmaken aan Quinsy en laten ons en passant chanteren door zowat alle gajes rondom de Middelandse Zee.
Een graaf die ons hieruit redt krijgt van mij een beker.

Oprisp | 26-06-17 | 00:43

VN en EU doen hun best voor nieuwe oorlog in Europa. Heel eng dit verhaal.

franck7020 | 26-06-17 | 00:41

Uit de VN dus. Simpel.

Jansen63 | 26-06-17 | 00:41

Dirk III | 26-06-17 | 00:34:
Dit is dan ook een clusterfuck (pun intended) van formaat.
Ongelofelijk dat er nog mensen intuinen ook.

LuckyGirl | 26-06-17 | 00:39

Dirk III | 26-06-17 | 00:34
Daarnaast trouwen de meeste migranten ook alleen met importbruiden uit hun eigen land nadat ze eerst wat Keulse vingeroefeningen hebben gedaan.
Het slaat dus echt als een tang op een varken dat excuus van Europese inteelt en het is een heel kwalijke alsof we een soort half gaar inteelt volk zijn in heel Europa.

Dirk III | 26-06-17 | 00:38

Make Room! Make Room!

Takki Yah | 26-06-17 | 00:37

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:30:
Misschien heb je gelijk en zijn het lobbyisten.
Helaas zijn die erg machtig dus een geruststelling laat nog op zich wachten.

LuckyGirl | 26-06-17 | 00:37

LuckyGirl | 26-06-17 | 00:31
Hier komt inteelt juist bijna helemaal niet voor behalve onder de import dan. Juist de migranten hebben een rijke historie van trouwen met neven, nichten, ooms etc.
We halen juist inteelt binnen en dat hebben we ook al gemerkt de afgelopen decennia.

Dirk III | 26-06-17 | 00:34

JvanDeventer | 26-06-17 | 00:19:
Geen middelen worden geschuwd om onze Europese inteelt tegen te gaan.
De meest idiote en vergezochte verzonnen meuk komt voorbij.
Is Europa onderhevig aan inteelt als serieuze bedreiging voor ons voortbestaan?
*Spoiler alert: NIET!*

LuckyGirl | 26-06-17 | 00:31

En laten we ook vooral dmv donaties aan goede doelen daar de geboortecijfers blijven aanmoedigen, dan kunnen we over 100 jaar misschien de noordzee inpolderen om die andere 2 miljard kanslozen hier permanent te huisvesten.

gelachewoar | 26-06-17 | 00:31

LuckyGirl | 26-06-17 | 00:25
Juist. Met de nadruk op "klinkt"

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:30

Vooral deze zin valt mij trouwens het meeste op uit Tijs zijn stukje: "Je hoeft niet bang te zijn, we gaan jullie niks aan doen".
Ik lees hem nu een paar keer en deze zin geeft een heel unheimlich gevoel.
Het impliceert namelijk een aantal zaken:
"We" staat voor een georganiseerde groep islamieten, Europa breed.
"We + gaan" staat ook voor het idee dat de groep islamieten in de toekomst in de grote meerderheid zullen zijn én de dienst uitmaken. Iets waar de spreker blijkbaar vanuit gaat.
"jullie" is erg ruim en staat naar mijn idee voor iedereen die zich niet tot de islam heeft bekeerd. Dus van atheïsten tot joden en christenen.
"jullie niets aan doen" impliceert duidelijk dat hij er wel over heeft nagedacht want hoe kom je anders op deze gedachte, deze uitspraak! En deze man is dan een liberale moslim maar die andere moslims die niet liberaal zijn dan? Die zijn in de meerderheid. Dit is dus een WO III in de maak. Deze zin impliceert letterlijk dat het een kwestie van tijd is dat we het bokje zijn en het komt uit de mond van een "liberaal".
En zeker is dat we rechten verliezen... we kennen de landen waar moslims de dienst uitmaken en ik denk dat ik me terecht zorgen maak als dit niet gestopt gaat worden.

Dirk III | 26-06-17 | 00:29

aight.. | 26-06-17 | 00:16
Ik lees:
De organisatie is in 1951 opgericht als Intergovernmental Committee for European Migration (ICEM), met het doel om ontheemden in Europa in de naoorlogse jaren terug te begeleiden naar huis.
.
Dus waar hebben we het over? Die organisatie is ver buiten haar competenties getreden.

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:29

Sja, lastig dat die mensen ook internet hebben. Nu kunnen ze zien dat ze best wel in een craphole wonen, en dan komen ze hier. Misschien was het beter geweest om niet alle informatie wereldwijd te delen.

teevee | 26-06-17 | 00:28

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:11

The UN Immigration Agency staat aan het eind van het filmpje vermeld.
Klinkt toch vrij officieel.

LuckyGirl | 26-06-17 | 00:25

"With 244 million people on the move, migration is inevitable, necessary, and desirable" volgens de VN. Dus "With over 30 armed conflicts in the world, war is inevitable, necessary, and desirable" volgens dezelfde logica. Of "With multiple thousand sex offenders on the loose, rape is inevitable, necessary, and desirable". En wat dacht u van "With millions of seropositive men having sex, AIDS is inevitable, necessary, and desirable".

JvanDeventer | 26-06-17 | 00:19

@Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:16 Voor die tijd zijn ze al verhuisd naar "een plek beter voor de kinderen".

knutsel | 26-06-17 | 00:19

@drs.Nee | 25-06-17 | 23:50
Klaver? Ach gut. Die verbindende multiculturalist heeft er bewust voor gekozen om ver weg van de immigratieproblematiek, veilig met zijn gezin in het chique Statenkwartier in Den Haag te wonen, waar zelden een hoofddoek of djellaba in het straatbeeld te zien is.

drs.Nee | 26-06-17 | 00:19

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:11
het is gewoon een intergouvernementele organisatie met duizenden werknemers, een miljardenbudget en is officieel gelieerd aan de VN. wikipedia enzo. geen lobbyclub dus, maar een samenwerkingsorgaan van honderden landen.

aight.. | 26-06-17 | 00:16

Manus Olie | 26-06-17 | 00:09
Een beetje optimistisch blijven. Op elke beweging komt een tegenbeweging. Het is aan de regeringen om te zien wat ze met zo'n tegenbeweging doen. Luisteren ze niet, dan breekt de pleuris uit.
Maar ik denk wel dat het goed gaat komen. Ik zie nu al deugmensen in de grachtengordel en binnen de ring in Amsterdam helemaal over de rooie gaan over zoiets als het geluid van rolkoffertjes. Dat wordt wat, als ze ook last beginnen te krijgen van deze onuitgenodigden.

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:16

@oostermoer | 25-06-17 | 23:45
Vanuit mijn werk, iets administratiefs in de gezondheidszorg, weet ik dat het hele vluchtelingen probleem een grote pot met geld is waar maar een beperkt aantal partijen toegang hebben. Er wordt door een beperkt aantal partijen gewoon grof verdient.
En wat voor de zorg geldt, geldt ook voor de huisvesting en juridische bijstand. Er staan bakken vol geld klaar voor diegene met de juiste contacten.
En ja, ik ben wel gewend geraakt aan al dat allochtone volk, er zitten goede tussen die werken voor hun geld en ook slechte die alles voor niets willen, en illegalen die nergens recht op hebben en zelf hun geld moeten verdienen.

Osdorpertje | 26-06-17 | 00:14

Uit niks blijkt mij trouwens dat dit van de VN komt. Dat IOM is niet meer dan een lobby organisatie die de VN bestookt met rapporten en agenda's. Ik heb van de VN nog geen aangenomen resoluties gehoord die dit bericht in dit topic bevestigen.

Graaf van Egmont | 26-06-17 | 00:11

@Dirk III | 26-06-17 | 00:06 Weet je wat nog erger is? Als ze geen plan zouden hebben en het gewoon laten gebeuren.

knutsel | 26-06-17 | 00:10

We gaan aardige tijden tegemoet.
Graaf van Egmont | 25-06-17 | 23:55
Laten we het hopen. Ik trek dit gezeik onderhand niet meer!

Manus Olie | 26-06-17 | 00:09

Net dat stukje van Tijs de onnozele gelezen.
"Ook bij wat liberale moslims hoor je soms toch christenen en joden zijn niet gelijkwaardig, want moslims staan daar toch een stukje boven. Je hoeft niet bang te zijn, we gaan jullie niks aan doen, maar als moslims in de meerderheid komen hebben jullie wel minder rechten. Dat zit wel heel diep in de islam verborgen en daar hou ik natuurlijk niet van."
Man man man.. Iedereen weet dat het in de nabije toekomst staat te gebeuren. Sterker nog. Er komt volgens mij binnen 50 tot 70 jaar een soort EU nazi-staat verbonden door de islam. Wellicht is dit ook gewoon het plan.
De top van de EU heeft zich dan allang onderworpen in de hoop niet gekeeld te worden maar ik denk dat het extreem fout gaat lopen voor velen en in ieder geval voor iedereen die zich niet tot de islam zal bekeren.
Ik maak me eigenlijk steeds iets meer zorgen met de totale apathie van het volk, de MSM die gewoon kwaadaardig Orwelliaans te werk gaat en politici zoals Rutte die veel beloven maar u vervolgens rechtuit in het gezicht uitlachen omdat ze hun eigen plan hebben.

Dirk III | 26-06-17 | 00:06

Zie iedere week weer de "prachtige" mensen die uit de trein gepikt worden vanuit Maastricht zonder kaartje. Nog geen dag in NL en dan al schijt aan de wet. En dan maar stampij maken. Gelukkig weet de Politie in Sittard wel raad met deze reizigers.

Raskahn | 26-06-17 | 00:03

En dan te bedenken dat we al overbevolkt zijn en het sociale stelsel op springen staat; wat een horror!

miss error | 26-06-17 | 00:02

Oost-Europa is dunbevolkt vrijwel leeg en loopt verder leeg, hoe nu met de achterblijvers wordt het daar nooit iets, domheid luiheid en corruptie regeert.
Hoe nu? simpel laat westelijk Europa vollopen, maak het wonen ondraaglijk voor de oorspronkelijk goed opgeleide en hardwerkende bewoners en zij zullen vluchten naar Oost, om daar nieuw bestaan op te bouwen en aldaar de boel ontwikkelen.
Alles wijst op een verborgen agenda, ik denk dat mijn kinderen hier niet meer hun toekomst vullen.

Flatuleerder | 25-06-17 | 23:59

Je mag niet eens de term omvolking gebruiken, laat staan dat deze omvolking wordt stopgezet. Dit gaat alleen maar stoppen als het nog veel erger wordt en dan niet op een prettige manier. De VN ontpopt zich als vijand van de Europese burgers.

miss error | 25-06-17 | 23:58

Ik denk dat zelfs Jesse K wat zenuwachtig om zich heen gaat kijken als Nederland wordt opgescheept met pakmbeet nog eens 30 miljoen meeëters.

jacobh | 25-06-17 | 23:58

@Dirk III | 25-06-17 | 23:53 Goodwill bij zijn achterban. WIJ zijn rijk genoeg. Natuurlijk kunnen iedereen verwelkomen in ons land met groene weiden en eenhoorns.

knutsel | 25-06-17 | 23:56

Er begint eindelijk wat openlijk verzet op gang te komen. In Italie en Frankrijk. In VK tegen terreur, maar eigenlijk is dat ook tegen immigratie van ongewensten.
Van de Visegrad-landen weten we ook dat ze niet mee willen doen met dit spelletje. We gaan aardige tijden tegemoet.

Graaf van Egmont | 25-06-17 | 23:55

drs.Nee | 25-06-17 | 23:50
Oh? En wat vindt Klaver daarvan? Van die permanente verkeersinfarcten die ons te wachten staan?

Dirk III | 25-06-17 | 23:53

Nu al wordt geconcludeerd dat tot 2040 een miljoen woningen moeten worden bijgebouwd terwijl er onvoldoende bouwlocaties beschikbaar zijn. Om de zaken te versnellen adviseert de Raad voor de leefomgeving en infrastructuur, een belangrijk adviesorgaan van de regering, om tegenstribbelende grondbezitters te onteigenen, aldus de Telegraaf gisteren.
Uiteraard zal daarbij het autogebruik en de CO2-uitstoot fors toenemen waardoor de onoplosbare files verworden tot een verkeersinfarct.
Afgezien van die kostbare praktische problemen zal de uitheemse stammenstrijd mee-emigreren.
Eergisteren sprak Kees van der Staaij op een bijeenkomst en zei dat hij een groep christelijke Somaliërs in Nederland bezocht die vertelde dat zij een kerk ondergronds bezoeken uit angst voor represaille.

drs.Nee | 25-06-17 | 23:50

Parsons | 25-06-17 | 23:43
Dat is voor Tijs geen issue, dan heeft volgens hem god dat zo beslist.
Of zoiets.

Jackanders | 25-06-17 | 23:50

Het heeft ook geen zin om als Nederland alleen de grenzen te sluiten. Als de komende 20 tot 30 jaar Duitsland, België en Frankrijk compleet omver worden gelopen door deze opportunisten die te lui zijn om er in hun eigen land wat van te maken dan geef ik Nederland ook geen kans. Dan wordt het gewoon weer oorlog met de Verenigde islam van Europa tegen Nederland. Dus stoppen bij de grenzen van Europa anders heeft het geen zin allemaal. Dat betekent trouwens niet dat ik het wil laten fixen door de EU want dat staat gelijk aan harakiri zonder secondant.

Dirk III | 25-06-17 | 23:49

Tijs vertelde dat die marokkanen best OK waren.
Alleen dat die ouwe (53) iedereen de kop wil afsnijden die de islam verlaat, dat viel hem een beetje tegen.
De onnozelaar, Tijs dus.

Jan Dribbel | 25-06-17 | 23:47

tja hier kun je allerlei theorieen op los laten .. en er zullen ongetwijfeld een paar bij zitten die de werkelijkheid benaderen .het feit dat er duizenden totale nietsnutten richting europa komen zegt 2 dingen .of de vn,eu,overheden zijn echt zo onnozel .of het word moedwillig zo gedaan .het waarom kun je naar raden

bowlfabriek | 25-06-17 | 23:46

Osdorpertje | 25-06-17 | 23:37

Je moet ergens beginnen en mijn gevoel zegt, dat hier nogal wat randstedelingen rond hangen. Die zijn het allemaal "al gewend", dat nieuwe Nederland. Ik ben allang geen randstedeling (meer). Voordat ik allerlei ellende over mij heen krijg... Ik ben altijd internationalist geweest. Rascisme vond ik en vind ik vreselijk. Ik zie helaas mijn land nu naar de kloten gaan ook op het platteland, waar ik naar toe ben gevlucht. Grenzen dicht!

oostermoer | 25-06-17 | 23:45

@Ofzo2 | 25-06-17 | 23:32
Is dan het aantal stijllozen dan omlaag gegaan? Het aantal stijllozen vertelt of deze site goed draait of niet, niet het aantal comments.

banaanreader2000 | 25-06-17 | 23:45

Zou Tijs weten dat hij als eerste tegen de muur gaat?

Parsons | 25-06-17 | 23:43

Ik vernam dat er ook al taxidiensten van hulporganisaties werkzaam zijn om mensen van Afrika hier naar toe te brengen. Er zijn echt machten aan de gang om de asielindustrie te vergroten, tegenmacht is geboden.

lingo star | 25-06-17 | 23:43

oostermoer | 25-06-17 | 23:37
Nee dat niet, maar men moet met het bestrijden van de zgn vluchteling en het moslim geloof wel realistisch blijven.

botbot | 25-06-17 | 23:42

Zit Jesse K. achter dit account van @UNmigration ?

Broekpaling_bezitter | 25-06-17 | 23:42

Sommige volksverhuizingen in de geschiedenis zou je als onvermijdelijk of de natuurlijke gang van zaken kunnen beschouwen. De huidige zou ik omvolking noemen.

knutsel | 25-06-17 | 23:41

LuckyGirl | 25-06-17 | 23:34
Juist,.. daar heeft u een punt gezinshereniging afschaffen dan is er weer een stimulans minder om hier na toe te komen.

botbot | 25-06-17 | 23:40

rtxpow | 25-06-17 | 23:36
En dus moeten we het nu stoppen en redden wat er te redden valt. Vluchten kan altijd nog... hoop ik.

Dirk III | 25-06-17 | 23:39

De VN, ooit met goede bedoelingen opgericht.
En nu reeds lang gekaapt door foute figuren met foute agenda's.

Jackanders | 25-06-17 | 23:38

Ja, vooral doen: meer mensen met het IQ en de ontwikkeling van een gefrituurde garnaal binnenhalen in onze hoogontwikkelde maatschappij waar je straks alleen nog een baan krijgt met een universitair diploma in cyber robotics of quantum computing. Ja, en vakmensen zoals loodgieters, electriciens etc. Gaat wel goed, jôh.
.
Stelletje Vollidioten en Übertrottels daar bij die VN, zou men in Duitschland zeggen.

Brou Is Back | 25-06-17 | 23:38

botbot | 25-06-17 | 23:35

U bent het voorbeeld van "Het is nu eenmaal zo en we moeten er maar mee leven". Dat mag. Ik heb een andere mening.

oostermoer | 25-06-17 | 23:37

@oostermoer | 25-06-17 | 23:26
Als je alleen de echte vluchtelingen toe laat hou je al 95% buiten de deur. We zijn geen barbaren, maar we hebben ook geen onbeperkte geldboompjes zoals links nog wel eens scheldt te geloven.
Aan de andere kant, voor iedere vluchteling die wij opnemen hadden wij er 30 in de eigen regio kunnen opvangen. Maar dat levert geen baantjes op voor de zielige mensen industrie.

Osdorpertje | 25-06-17 | 23:37

Alleen de kanslozen komen deze kant op. De succesvolle mensen die hoeven hier niet zo nodig heen.
Je krijgt daarmee een invasie van veel domme mannen.
Zie de verkrachtingszaak door de Somaliër.
En 90% blijft ook voor eeuwig in de bijstand zolang deze nog is te betalen door de werkenden.

Dirk III | 25-06-17 | 23:36

Ga allemaal dan maar lekker naar VN HQ in the big Apple als het zo zegenrijk is. Miljoenen open minded liberals to beat. Maar niet meer hier naartoe!

Gen. Maximus | 25-06-17 | 23:36

Kwart miljard immigranten...

Europa heeft pak m beet 500 miljoen inwoners. Gezien die immigranten voor minstens de komende 3 generaties een hoger vruchtbaarheidscijfer dan eigenlijke Europeanen hebben, zijn we straks niets meer dan een noordelijk verlengstuk van Afrika.

Laat dat even inwerken.

*pakt koffers in, gaat solliciteren bij SpaceX voor enkeltje andere wereld*

rtxpow | 25-06-17 | 23:36

oostermoer | 25-06-17 | 23:26
Denk nu eens even met mij mee
Dus kinderen van 25 jaar die hier geboren en getogen zijn een huis gekocht hebben wilt u met vouw en al het land uitzetten?
Ik weet het niet maar een stemmetje in mij zegt dat dat niet goed gaat komen.

botbot | 25-06-17 | 23:35

gelachewoar | 25-06-17 | 23:27:
Er is helemaal niets stiekem meer aan.

Dubbele-rietberger | 25-06-17 | 23:27:
De jonge mannen krijgen geld van de familie om de overtocht te bekostigen, waarna die jonge mannen geld kunnen sturen, en later aan gezinshereniging kunnen doen.
De ouderen willen vaak helemaal niet weg omdat ze aan hun geboorteland gehecht zijn.

LuckyGirl | 25-06-17 | 23:34

banaanreader2000 | 25-06-17 | 23:23
Inderdaad zeg. De joris van dienst had er zin aan klaarblijkelijk. Maar dan nog.

Ofzo2 | 25-06-17 | 23:32

Patatter | 25-06-17 | 23:27:
Ik denk meer richting crowdfunding "Zeemijnen voor Frontex".

LuckyGirl | 25-06-17 | 23:29

-weggejorist-

Dubbele-rietberger | 25-06-17 | 23:27

dit soort plannen worden dus door Merkel de VN en Soros clubjes stiekem bekokstoofd. De stroom van zgn klimaatvluchtelingen moet worden opgenomen door de EU. Daarmee worden we een soort diversiteits/etnisch experiment lijkt het. Maar de oplossingen liggen daar evenals de oorzaken. Is dit Europa opgebouwd door vorige generaties om te worden afgebouwd door een stroom opgedrongen kanslozen?

gelachewoar | 25-06-17 | 23:27

Maar ik heb de oplossing. Echt waar! Dé oplossing die er tevens voor zorgt dat échte vluchtelingen hier nog wel komen en de geluks- of uitkeringszoekers niet:

Geef geen uitkering meer. Geef geen huis meer. Niks. Ze moeten leven van wat wij vrijwillig geven. Maak in alle woonplaatsen tentenkampen of zorg binnen de gemeente voor ruimte in oude scholen. Zorgplicht is er wel, maar het moet een absoluut minimum zijn. Maak het probleem lokaal en geef ze geen geld. Dan is dat ver-weg verhaal dichtbij gekomen. En de echte vluchtelingen hebben dan nog steeds opvang maar de geldzoekers krijgen niks.

Patatter | 25-06-17 | 23:27

Steggelaer | 25-06-17 | 23:12
Dat zal niet gaan hij is nog wel even druk om de rechtelijke macht van de VS naar zijn hand te zetten.

botbot | 25-06-17 | 23:26

Het is dus wenselijk alleen de echte vluchtelingen toe te laten en de economische migranten (gelukszoekers) de deur te [email protected] Osdorpertje | 25-06-17 | 23:09

Nee Osdorpertje. Dat is helemaal niet wenselijk. Sterker het is onhoudbaar die stelling. Uit menselijke overweging heb je gelijk, maar dit stadium van humanisme zijn we reeds lang voorbij, als we willen overleven. Het is nu eten of gegeten worden. Grenzen dicht en Nederland neutraal. Uitwijzen van diegenen , die na 1990 Nederland binnengekomen zijn. Dat is realisme. Niet leuk , maar helaas de enige oplossing.

oostermoer | 25-06-17 | 23:26

Volgens mijn linkse baas is Nederland nog niet vol genoeg. Want al die zielige gezinnen met kinderen kan je toch niet weigeren?
De discussie met mijn baas hierover daar ben ik maar mee gestopt.

Eshek | 25-06-17 | 23:24

De VN is totaal overbodig.
De mensenrechten-commissie van de VN zit vol met moslimlanden die zelf de mensenrechten niet erkennen.

Jan Dribbel | 25-06-17 | 23:22

"Pro tip: niet naar de bios gaan."
Net naar Transformers geweest, was een prima film!

Mastermattie | 25-06-17 | 23:22

'migratie is wenselijk'. dan hebben ze het vast niet over meer europeanen naar zuid-afrika, of wel? al dat 'migratie'-gedoe betekent eigenlijk: maak het westen kapot.

aight.. | 25-06-17 | 23:22

AntiSoof | 25-06-17 | 23:13:
Zou het zelf niet beter kunnen schrijven, +1.
Iemand moet gedacht hebben:"Hee, wat nou als we het gewoon zeggen?".
Het is voor velen inderdaad te pontificaal en ongelofelijk om te bevatten.
En degenen die het wél bevatten kunnen alleen maar achteraf zeggen:"Zie je wel...".
Het worden bizarre tijden.

LuckyGirl | 25-06-17 | 23:21

Genoeg is genoeg, want als wij straks hier niets meer hebben komt een ander ons echt niet helpen.
Europa één, m'n reet!!

tsjajaja | 25-06-17 | 23:19

Voor mij al lang niet meer geloofwaardig maar helemaal na bekendmaking van de commissie vrouwenrechten. Ook de anti Israël stemming is een gevaarlijke ontwikkeling.

Upharsin | 25-06-17 | 23:16

#hoedan?

BokoHalal | 25-06-17 | 23:16

Daar waar ze vandaan komen valt niets meer af te breken dus daarom kunnen ze hier verder hobbieen...

Kris | 25-06-17 | 23:15

@LuckyGirl | 25-06-17 | 23:10
Sommigen denken dat dat is om karma af te kopen, zo van: we hebben het toch open en eerlijk gezegd? Dus later niet zeuren. Bovendien is de leugen zó vreselijk groot dat hij verbijsterend werkt.

AntiSoof | 25-06-17 | 23:13

Nu is het wel duidelijk toch?

Afgeschminkte Bassie | 25-06-17 | 23:12

-weggejorist-

Steggelaer | 25-06-17 | 23:12

VN: agenda 21

VN 20 jaar geleden: bombarderen van reizigers treinen en ziekenhuizen in Servië

VN straks: Bombarderen van Polen, Tsjechië, Slowakije en Hongarije

Duck Twacy | 25-06-17 | 23:11

International Organisation for Immigration.
The UN Immigration Agency.

Ik bedoel, de namen geven de moedwil wel een beetje weg.
Ze doen echt niets om te verhullen wat de agenda is.

LuckyGirl | 25-06-17 | 23:10

Als het allemaal niet zulke ernstige gevolgen voor onze samenleving zou hebben zou ik nog kunnen lachen met dit soort onnozelheid. Helaas is de realiteit anders.

Erectus Giganticus | 25-06-17 | 23:10

Is dat een promo? Het lijkt meer een trailer voor een horrorfilm.
keestelpro | 25-06-17 | 22:33
Nog een wonder dat ze wonderboy Jessy Klaver niet hebben gevraagd voor de casting. Had zijn 'rol' niet eens hebben hoeven door te nemen, kent hem uit z'n hoofd. 'MEER MEER MEER'! zou Jessy schreeuwend uit z'n longen hebben gezongen op het politieke witte(!) doek of tijdens een fijn stuk musical.

Maar Jessy werd niet gekozen voor de rol en mag op de klapstoeltjes plaatsnemen. Nu mag Segers (CU) z'n heldere inzichten de wijde wereld instrooien.

chicago river | 25-06-17 | 23:10

Te veel "vluchtelingen" maken de verzorgingsstaat onbetaalbaar. Als wij te veel uitkeringstrekkers importeren kunnen wij de AOW en uitkeringen van onze eigen mensen niet meer betalen. Het is dus wenselijk alleen de echte vluchtelingen toe te laten en de economische migranten (gelukszoekers) de deur te wijzen. Maar daar heeft de Groene Khmer waar veel geld wordt verdient in de zielige mensen industrie moeite mee.
De VN is sowieso een dubieuze organisatie die onderdeel is van de baantjescarrousel voor gutmenschen en iedere dag een motie aanneemt tegen Israël en waar het land waar de meeste schendingen van de mensenrechten plaatsvinden voorzitter mag zijn van het comité voor de mensenrechten.

Osdorpertje | 25-06-17 | 23:09

-weggejorist-

Mauguio | 25-06-17 | 23:09

Van de Brink zei ook dat hij niet ergens zou willen wonen waar moslims in de meerderheid zijn. Die man deugt in mijn ogen, vind hem op Twitter ook altij eerlijk, zéker voor een NPO-man.
En verder: de VN... waarschijnlijk nog een engere club dan de EU.

Lewis | 25-06-17 | 23:08

AntiSoof | 25-06-17 | 23:06 alleen een niet mens kan zo onmenselijk zijn.
dus JA.

medelmo | 25-06-17 | 23:08

We zijn met minder.
oostermoer | 25-06-17 | 22:55
Misschien heb je ook gelijk en moeten we ons er bij neer gaan leggen. De anderen blijven doofstom en ziende blind wat je ook tegen ze zegt. Beter je eigen plannen te maken (vertrekken) en die anderen te laten overkomen wat ze zo graag wensen. Het wordt zo hopeloos ondertussen. Ik denk met tien aanslagen per week in NL ze het nog niet snappen maar ons juist de schuld geven want aan hunnie kan het niet liggen natuurlijk.

Ofzo2 | 25-06-17 | 23:07

al 60 jaar of zo worden er miljarden gepompt in dat werelddeel en er verandert helemaal niets. straks zitten ze hier en doen dus ook niets behalve fokken en uitkeringen trekken

mmkk | 25-06-17 | 23:07

@medelmo | 25-06-17 | 23:04
Noem jij de 'Elite' alliens?

AntiSoof | 25-06-17 | 23:06

Wat een walgelijk propagandafilmpje van de VN. Wie proberen ze nu met deze onzin te foppen? Waar gaat dit filmpje uitgezonden worden? Hier in Nederland tijdens de Ster reclame? Ik vraag me af of ze dat aandurven. Ook die hele zieligheidsindustrie weet eigenlijk wel dat het zg "draagvlak" - waar Dorine Manson laatst in Buitenhof nog zo over zat op te scheppen - zo goed als non-existent is.

Kijk, die VN bobo's en de zieligheidsindustrie lijken zich niet of nauwelijks te realiseren dat Nederland inmiddels een ruim 40-jarige ervaring met "migratie" heeft, en de meeste Nederlanders hebben er hun buik vol van, zijn "fed up to the back teeth" met de voortgaande instroom van klaplopers, en willen maar ÉÉN ding: dat het gvd eindelijk een keer stopt. En dat doet het niet, niet vanzelf, tenzij wij, Nederland, en in breder verband de EU, zorgen dat het stopt.

Vorige week las ik ergens dat er 65 miljoen "vluchtelingen" zijn. Hierboven lees ik dat de VN het heeft over "een kwart miljard" migranten; dat zijn er 250 miljoen. Het worden er maar meer en meer. Dat fucking Afrika is deze eeuw zo aan het "prijsneuken" dat er tegen het einde van deze eeuw een verviervoudiging van de bevolking voorspeld wordt. Van 1 miljard die er nu zijn naar 4 miljard over ca 80 jaar.

Iedereen snapt dat er al veel eerder - zeg over 10, 20, 30 jaar - nooit genoeg werk voor al die mensen zal zijn, nooit genoeg voedsel en water, etc. Dus gaat men proberen die overbevolking Europa in de maag te splitsen (islamitische landen idem dito) Nou, over my dead body, zou ik zeggen. Als ze daar niet morgen aan gezinsplanning en geboortebeperking gaan doen, dan zal de wal uiteindelijk het schip keren: DAAR, maar niet hier. DAAR zal het grote sterven moeten gaan plaatsvinden. We gaan die tientallen miljoenen (honderden miljoenen?) niet "redden" door ze van Europa een derdewereld regio te laten maken. Als er niet genoeg werk en te vreten voor die miljarden is, moet er daar zoveel gestorven worden tot er wel genoeg werk en te vreten is.

Opzouten met die klerezooi.

Henk Kamp heeft gelijk: je kunt hier in Nederland niet 5,6,7, soms 800 derdewereldlanders per week erbij hebben, zonder dat dat "slecht" is voor de Nederlandse samenleving. Grenzen hermetisch dicht timmeren. Hekken op de buitengrenzen, EU marines die dobberboten terugduwen naar de Afrikaanse kust, en geen recht meer op asiel en vestiging.

Voor wie nog niet het gevoel heeft dat het allang pompen of verzuipen is: ik schat dat over 10 jaar echt iedereen het zal beseffen. Hopelijk is het dan nog niet te laat.

Dr_Johnson | 25-06-17 | 23:05

AntiSoof | 25-06-17 | 23:03:
Wie dat weet is geen reaguurder.

LuckyGirl | 25-06-17 | 23:05

AntiSoof | 25-06-17 | 23:03 ruimte voor de alliens ?

medelmo | 25-06-17 | 23:04

Waarom zou de 'Elite' de mooiste (zonnigste) landen toch leeg van inheemse mensen willen hebben? Iemand enig idee?

AntiSoof | 25-06-17 | 23:03

Príncipe | 25-06-17 | 22:56 uitlachen en vertellen dat de vrijheid om dat te denken zelfs in Rusland mag.
Alleen niet in het land van vrijheid enzo.;-)
Vraag dan altijd of cnn goed betaald?
nastrovje.

medelmo | 25-06-17 | 23:03

Gewoon maar een gedachte spinsel. Zouden we onze taalgenoten in zuid Afrika niet weer eens ondersteunen?
Goed klimaat, migratie mogelijkheden .. het is maar een idee..

oostermoer | 25-06-17 | 23:02

Ziekeconstipatie | 25-06-17 | 22:53

"Inevitable" kan je gerust lezen als "oorlogsverklaring tegen de oorspronkelijke bevolking van Europa".

LuckyGirl | 25-06-17 | 23:01

Ik weet het goed gemaakt. Alle Nigerianen hier naartoe en alle Nederlanders naar Nigeria. Binnen 10 jaar een prachtig welvarend land daar opgebouwd, binnen 10 jaar verzuipt Nederland want ja die sluizen en zo moeten wel onderhouden worden en daar moet voor gewerkt worden.
Hoezo inevitable? Dat is framing in de zuiverste vorm.

LaatmaarLu? | 25-06-17 | 22:58

LuckyGirl | 25-06-17 | 22:53 correct ,denk dat alleen NASA eraan kan tippen.Qua leugens dan.

medelmo | 25-06-17 | 22:58

Prima, mits je bereidt bent de verzorgingsstaat per direct af te schaffen. Ik vermoed echter dat die bereidheid er niet is. Dus neen, hoe minder kansarme of kansloze migranten hoe beter. Verleden heeft al laten zien dat het niet werkt.

noerg | 25-06-17 | 22:58

Nou, Henk Kamp, kom er maar in, zak hooi.

osolemio | 25-06-17 | 22:58

Ik moest echt keihard lachen bij het plaatje "skilled".

Justevo | 25-06-17 | 22:58

Is dit normaal dat er zoveel topics op zondagavond verschijnen?

knutsel | 25-06-17 | 22:57

-weggejorist-

Ofzo2 | 25-06-17 | 22:56

Iedereen schijnt rechten te hebben, behalve degenen die andermans rechten moeten bekostigen...

Andersdenkend | 25-06-17 | 22:56

medelmo | 25-06-17 | 22:53
Als je zoiets op Reddit zegt, dan komt er meteen iemand naar je toe die zegt dat je een Russische spion bent.
.
En zo gaat het de hele tijd, bijna overal.

Príncipe | 25-06-17 | 22:56

Tja dit is toch al 30 jaar bekend, dat het deze richting op zou gaan?! Ik begrijp die ophef niet.
70% van West-Europa wil het, dus alzo geschiedt het.
Immers men (ik niet) koos wederom voor de politiek van Rutte, Macron. Men gaat ook weer kiezen voor Merkel of Juncker.
Jammer maar helaas voor diegenen , die het anders willen. We zijn met minder.

oostermoer | 25-06-17 | 22:55

Wil de SS Timmermans mij even in Ibiza of Mallorca afzetten?

Ben-Bataaf | 25-06-17 | 22:54

Hoezo is migratie 'inevitable'? De grenzen keihard bewaken met bewapende mariniers kan migratie toch aardig vermijden. Maar dat is slechts mijn moreel verachtelijke en minderwaardige mening

Ziekeconstipatie | 25-06-17 | 22:53

Als de VN eens werk had gemaakt van 'geboortebeperking' in alle landen die niet voor hun onderdanen kunnen zorgen, dan hadden we al deze ellende tegenwoordig niet gehad.
Blijkbaar loopt de VN structureel achter de feiten aan en staat VN voor Visieloze kutorgaNisatie!!!

Aristotalloss | 25-06-17 | 22:53

Príncipe | 25-06-17 | 22:44 die drie letters in gebroken volgorde .US en SA .
De cia is nog steeds de uitvoerder ... omgooien regeringen en aanzetten tot coup,s en aanslagen .
ill.

medelmo | 25-06-17 | 22:53

medelmo | 25-06-17 | 22:49:
De VN is de gevaarlijkste zichtbare organisatie op aarde.

LuckyGirl | 25-06-17 | 22:53

Dus tussen die dobberaars zit de vervanger van Juncker begrijp ik?

LuckyGirl | 25-06-17 | 22:51

Zelfs na drie keer lezen staat er nog steeds dobberporno.

sterrefleur | 25-06-17 | 22:50

VN .een groter NWO nest als dat bestaat niet .

medelmo | 25-06-17 | 22:49

Je hebt de VN, waar al die regeringsleiders bij elkaar komen en je hebt clubjes die zichzelf onderdeel van de VN noemen. Zoals dat clubje dat zwarte piet hier wilde afschaffen. Ik denk dat dit weer van de tweede categorie is. Maar goed, ik kan het filmpje op mijn aaifoon weer eens niet zien (what's up with that trouwens?) dus ik weet het niet zeker.

Ofzo2 | 25-06-17 | 22:48

Het Australische model invoeren en wel per direct.

Klaar.

EefjeWentelteefje | 25-06-17 | 22:48

En dit op de dag dat het lemma 'omvolking' op laste van wikipedia verwijderd moest worden.

du Roi Soleil | 25-06-17 | 22:47

hé!! als minder, minder, minder niet mag dan mag méér, méér, méér ook niet !!!!

langzullenweleven | 25-06-17 | 22:47

Zomaar een idee: een muur in zee.

Loofhutjes | 25-06-17 | 22:45

Leip.

En we doen niets.

We verzuipen. Dit kan geen enkele samenleving bolwerken, Europa moet kapot ter meerdere glorie van de VN en de EU.

Kaas de Vies | 25-06-17 | 22:44

Mja... als al die non gouvernementele organisaties allemaal geïnfiltreerd zijn door de CIA. Dan betekent dat dat de CIA ook achter de migratie stromen zit. De enige oplossing lijkt mij dan dat Trump de zogenaamde deep state gaat reorganiseren.
.
Het lijkt me ook dat de migratie stromen ver boven de bevoegdheid ligt van de Nederlandse regering. Zij kunnen hooguit lobby'en in de USA.

Príncipe | 25-06-17 | 22:44

Zitten er lijmsnuivers bij de VN?

Gajus | 25-06-17 | 22:40

Als de VN een beetje eerlijk waren geweest dan hadden ze minimaal 1 tot op de tand bewapende moslimterrorist in het filmpje laten figureren.
Nu heeft het een bijsmaakje van propaganda.

keestelpro | 25-06-17 | 22:39

Mooi he , die ongekozen leiders die voor u bepalen wat goed voor EU is ...... zucht ..... ik wil naar een andere planeet, deze is defect .

Harry_DH | 25-06-17 | 22:39

Hetzelfde geldt voor die bobo's van de VN. Het zijn mensen, maar het overige is zeer twijfelachtig. Vooral het denkvermogen, IQ en hun algehele verstandelijke gesteldheid.

Kopieerapparaat | 25-06-17 | 22:38

Als de bouwsector niets te doen heeft kunnen ze beter daar gaan bouwen ipv bewoners hierheen te halen.O nee,u moet de hypotheek/huur betalen natuurlijk.

van stampij | 25-06-17 | 22:35

Is dat een promo? Het lijkt meer een trailer voor een horrorfilm.
Helaas is het geen film maar de realiteit.
Een D-day-achtige invasie maar dan zonder verzet.

keestelpro | 25-06-17 | 22:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken