Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weer politiewagen in brand gestoken in 020-Gaza

20170622_220344.jpg20170622_220729.jpg"Brandje" noemen ze het vergoelijkend, maar dat neemt de ernst van het feit niet weg. In Bos & Lommer is vanavond dus wederom, net als vorige week op de Admiraal de Ruyterweg, een politiewagen in brand gestoken. Agenten met hondenwagen gingen in de Merlijnstraat op een schietincident af. Daarbij viel één gewonde en de daders (2) gingen er per scooter vandoor, maar goed, van blaffers in BoLo kijkt niemand nog op. Bij het onderzoek ging echter wederom een politiewagen in lichterlaaie en dat is wél een escalatie, omdat het een moedwillige actie is die los staat van de melding waar de politie op af kwam. De Merlijnstraat is op een steenworp onwelwordingsrun paar scootermeters afstand van de Admiraal de Ruyterweg. Hopelijk hing er wederom iemand uit zijn raam en zijn er camerabeelden. Nog drie dagen mensen, dan luidt het Bloedsuikerfeest het einde van de ramadan in - hopelijk net op tijd voordat copcarbecues een rage worden. Want terwijl de ene helft van het korps aan de iftar haar neutraliteit inlevert, verliest de andere helft op straat het veldoverwicht door dit soort "incidenten". (Foto's: Inter Visual Studio)

Reaguursels

Inloggen

Jeroen weer

Geldrop88 | 24-06-17 | 09:31

uurtje flitsen en het is betaald

hatschjoe | 24-06-17 | 06:32

Een ezel stoot zich niet 3 keer aan dezelfde steen. Toch, politie Amsterdam? Gebruik die grijze massa tussen jullie oren nou eens!

Upharsin | 23-06-17 | 18:50

terwijl de politie aan de iftar zat, konden de politiewagens in alle rust in de fik worden gestoken.

gratias | 23-06-17 | 17:25

Oops, inderdaad, ik schreef hierboven Hans Teeuwen. Ik was zat denk ik. Dat moest natuurlijk zak hooi Theo Maassen zijn. Excuus Hans. Hoe kan ik jullie verwarren. 1000 maal excuses !!!!!

Rest In Privacy | 23-06-17 | 15:39

Dit was zeker geen Jeroen

Pöllön poikasia | 23-06-17 | 15:24

Verhoog de OZB voor dat stadsdeel met de kosten voor alle vernielde politie-auto's.

@KayakFun | 23-06-17 | 12:50

Ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat juist in dat soort wijken er geen enkele bewoner is die z'n OZB daadwerkelijk betaalt.
Oetkeringstrekkers krijgen daar namelijk kwijtschelding voor.

EefjeWentelteefje | 23-06-17 | 14:02

"2/2 brandje kon snel worden geblust, maar de daders zijn er vliegensvlug vandoor gegaan. Hebt u info wie dit hebben gedaan? Bel ons!"
Ja zeker, die info heb ik wel. Het zijn statistisch aan zekerheid grenzend Marokkaanse jongeren tussen de 14 en 22 jaar, zich voort verplaatsend op één scooter. Het aansteken van de politieauto's in dit soort wijken is volledig te verklaren, en ik denk dat u - de politie - hier gewoon lekker bij moet leggen, want de kleine jihad is bij uitstek geschikt om wijken meer islamitsch te maken. Alle uitingen van kuffar overheersing worden niet getolereerd, dus zeker geen politie auto's van de ongelovigen in heilige islamitische wijken.
Deze specifieke daders oppakken heeft dan ook helemaal geen zin, buiten de belachelijke strafjes die dit soort knullen krijgen (zeker in relatie tot de vreselijke schofterige blanke terroristen die een grasveld naast een moskee in de fik staken en jaren kregen). Nee, want opgepakt en twee andere knaapjes staan op om hetzelfde te doen.
Kortom, leg u erbij neer, pootjes omhoog, knuffel de rechtstaat en omarm de islam, want dat is wat de politiek en de meeste sufkutten in dit land willen. Het alternatief is voorlopig onbespreekbaar, maar als het aan mij zou liggen zouden we alle criminele en jihadistische Marokkanen het land uitflikkeren. Hebben we een stuk minder problemen. Succes.

Kolbjorn Varmann | 23-06-17 | 13:47

De gewone politieagent wil graag hard opotreden tegen dit soort tuig, maar wordt teruggefloten door politiek correcte multiculti softe Politie officieren en dito OvJ's, die liever thee drinken en pappen en nathouden. En dan krijgen we binnenkort ook nog weer de jaarlijks terugkerende bioscoop- intimidaties en opstootjes/vernielingen van Marokkaanse reljeugd na het einde van de ramadan.

Schweinchen Dick | 23-06-17 | 12:51

Aangezien politie auto's niet verzekerd zijn komen de kosten voor rekening van de gemeenschap.

Verhoog de OZB voor dat stadsdeel met de kosten voor alle vernielde politie-auto's. Dan raak je iedereen in de portemonnee en zal iedereen filmpjes van de daders doorsturen. En die vervolgens dat bedrag teruglaten storten aan alle OZB betalers. Bij geen geld scooter en Golf afpakken en voor 50 euro per dag de straf uit te zitten in de gevangenis.

KayakFun | 23-06-17 | 12:50

Iemand nog een kopje thee met mierzoete gebakjes? Dan zullen ze het vast niet meer doen.

Of toch maar een keer een ouderwetse actie met de lange lat en bij escalatie de blanke sabel?

KayakFun | 23-06-17 | 12:45

Dit is het nieuwe normaal. Vandaar die sussende de-escalerende toon. Doorlopen mensen!

Gibbon | 23-06-17 | 12:24

-weggejorist-

watergeus | 23-06-17 | 11:56

Nederland Gidsland.
-
Zie hier de toekomst van het linkse multikutje verhaal.

Kanarie_Geil | 23-06-17 | 11:29

BadLieutenant | 23-06-17 | 10:32
Mooi toch! Dan schroom ik er niet voor om ook mee te gaan doen. Doe allemaal mee voor de verbroedering enzo..
Bigi Bana Boy | 23-06-17 | 09:48
Kom Boy, dan gaan we daar een beetje lol trappen, trekken we een jurk aan, wat stro aan de kin en rampestampen maar. Eens kijken wat er gebeurt.

Cobalt bomb | 23-06-17 | 11:12

Gelukkig komen er in Amsterdam met grote snelheid steeds meer pleinen en buurten met een alcoholverbod. En wordt daar ook goed op gehandhaafd. Maar dat heeft allemaal niks met de islam te maken.

Festucam | 23-06-17 | 10:55

Als we nou eens als Nederlanders gewoon het communicatieniveau van het tuig aannemen en met zijn allen de scootertjes van dat allochtonentuig in de fik gaan steken ? Misschien begrijpen ze het dan ? De daders zijn trouwens helemaal geen moslims want Ramadan dus : Geen kwade gedachten, verdraagzaamheid, geen agressie, en bezinning. Dus mochten de daders zich moslim noemen.... Ramadanbrekers en HARAM (oftewel : op het matje bij de grote baas en branden in de eeuwige hel !!).

wattenstaafje | 23-06-17 | 10:54

Brandende politiewagen?! 'Ach, we moeten er maar aan wennen', volgens hooggeplaatste politie-ambtenaren in Amsterdam!
Let op, dit wordt een hype in Amsterdam!

BadLieutenant | 23-06-17 | 10:32

Parkeer er gewoon een geblindeerde politie bus neer met een stuk of wat gezag leuten inside , succes gegarandeerd hyena's vang je met een klem net zo als bij een ratte plaag .

Jetstream | 23-06-17 | 10:26

Zaterdag(avond) 24 juni is dat nietvretenfeest afgelopen.Zondag 25 juni t/m. dinsdag 27 juni is het suikerfeest. Het jaarlijkse "sloop de bioscoop" en "steek er de fik in" festival. Politie: hou de auto's binnen!

demaup | 23-06-17 | 10:22

Kwajongens zijn het toch ook hè. Maar heeft natuurlijk niks met islam te maken want moslims zijn goed en blanke autochtonen zijn rasjiest

PlatteHoofd-IpneHaar | 23-06-17 | 10:22

Dat niemand hier ziet dat dit de bedoeling is van de EU adepten : chaos. Denkt iemand nog dat de politie er is om daar orde in te scheppen ? Die zijn er alleen nog om de oorspronkelijke bewoners dwars te zitten met allerlei gezeik.

Bertus Bolknak | 23-06-17 | 10:22

Ja hoor al die GS-reaguurders gaan meteen weer demoniseren terwijl niemand weet hoe het met de bloedsuikerspiegel van de brandstichters was.....

knerf | 23-06-17 | 10:07

-weggejorist-

De Griek | 23-06-17 | 10:05

Dit is de terechte straf die je krijgt als politie voor het meecollaboreren met religies en zelf een iftarmaaltijd te organiseren.

IndoFortuyn | 23-06-17 | 10:02

Nog effen en de plitsie krijgt zelf bescherming. Van het leger misschien. Maar die beschikken niet over genoeg echte kogels.

observer59 | 23-06-17 | 10:00


@Politie_Adam
2/2 brandje kon snel worden geblust, maar de daders zijn er vliegensvlug vandoor gegaan. Hebt u info wie dit hebben gedaan? Bel ons!
10:33 PM - 22 Jun 2017
..........
De dhimmi,s van de islam vragen maar gezellig de camera beelden op als ze het allemaal zo graag willen weten.

komtdatschot | 23-06-17 | 09:54

Ik heb autochtone vrienden in BoLo wonen. In het kader van de gentrification. Van goed linkse huize. Die vinden het één groot multiculti diversificatiefeest. Vanuit hun hoogopgeleide deugcocon dan hé ?

Bigi Bana Boy | 23-06-17 | 09:48

Ik zie het begin van banlieue / No go areas, maar als je goed wegkijkt dan is er niks aan de hand. Laat deugend Nederland daar nu heel goed in zijn !

Bigi Bana Boy | 23-06-17 | 09:45

-weggejorist-

Wajehie | 23-06-17 | 09:42

-weggejorist-

Stijlicoon | 23-06-17 | 09:22

De bedoeling is dat de politie het op gaat geven om in de wijk te komen. Kijk naar Zweden, dat is wat ook ons te wachten staat. Onontkoombaar met die D66 mentaliteit alla Ollongren. Deelname aan iftar door de politie, het gezag voor zover je dat nog had ben je dan helemaal kwijt.

Eppo | 23-06-17 | 09:17

je kunt tot op de minuut telefoons uitpeilen... wat is t probleem om ze even te bellen en te vragen waarom ze het gedaan hebben?

DeviousDick³ | 23-06-17 | 09:15

Het vreemde is dat ik bijna zeker weet dat, mocht er opeens een tendens ontstaan scooters in de hens te zetten, dit van overheidswege geen vriendelijke "Heeft u wat gezien?" berichtjes maar massale invallen en arrestaties tot gevolg zou hebben.

Litsehimmel | 23-06-17 | 09:09

Op een paar meter afstand bracht ik daar gisteren twee kleinkinderen van anderhalf naar bed. Ook ik wil graag minder, minder en liever nog helemaal geen mensen meer in ons land die alleen maar verdriet en ellende veroorzaken. Nou, pak me maar op hoor. Ik zal wel degene zijn die iets ergs vindt, hahaha!

Poesmobiel | 23-06-17 | 09:06

Je kunt je als politie wel volvreten met bij die moslims, maar dan moet je ook niet vreemd opkijken als ze je spullen onder je kloten (klootjes) in de hens steken.

Boy Cot | 23-06-17 | 09:03

Done by gematigde islam want er ploft niks.

"maar de daders zijn er vliegensvlug vandoor gegaan."
is dit de hint dat de scherpschutter op niet al te grote afstand moet staan ?

Wajehie | 23-06-17 | 09:03

Als we het nou gewoon palestijns gebied (wat het defacto al is) verklaren, kunnen we dan ook subsidie van de eu krijgen? oh,... en er een muur omheen bouwen als ze buiten het gebied aanslagen beginnen te plegen?

TheseDays00 | 23-06-17 | 09:02

beetje beter integreren stelletje kaaskoppen.
naast de iftar heb je ook nog de affík.

nemeton | 23-06-17 | 08:58

De staats/moslim/nsb-omroep meldt gewoontegetrouw ook deze terreurdaad niet. Wel allerlei slijmerige lulverhalen op de radio over de rammuhdan.

Nelis SplitBloes | 23-06-17 | 08:57

Lupuslupus | 23-06-17 | 08:20 ze doen al jaren een langzaamaanaktie maar het is de chefs nog niet ter ore gekomen;-)

medelmo | 23-06-17 | 08:54

Wat ik me afvraag: is dat iftar-gedoe nu een spontane oprisping van de Hermandaders zelf, of 'dwingend gesuggereerd' van bovenaf? Ik kan me nl niet aan de indruk onttrekken dat de bereidheid 'gezellig uit eten te gaan' met een groep die mn naar politie toe voor steeds meer problemen zorgt (zie bijv het keikoppen in Den Haag) niet erg groot zou kunnen zijn. Tenzij ik natuurlijk het benodigde IQ om een politiepet te mogen dragen weer schromelijk overschat heb.

Litsehimmel | 23-06-17 | 08:48

Mijn kijk op de politie is 100% gedraaid en respect 100% verdwenen. Als ik ze nu op straat zie - wat een zeldzaamheid is - denk ik 'ben jij er ook zo een die mee vrat in een van de afgodstempels?

Lupuslupus | 23-06-17 | 08:20
Heb ik ook. Politie zie ik hier nooit, en als ik ze per ongeluk wel zie heb ik meteen het gevoel dat het verraders van de NL cultuur zijn, en hun prioriteiten compleet verkeerd hebben liggen.
Dat kun je niet meer afschuiven op een corrupte/linkse top, dat zit ondertussen in alle lagen van de politie.
Een copvodkop zou ik ook nooit kunnen accepteren. #nietmijnpolitie
[he popo, boks, broer]

Nuchternederland | 23-06-17 | 08:41

Hahaha die politietweets, dat kan echt alleen in Nederland. Alsof er ergens belletje is getrokken. Zelfs dit wordt al maximaal gedownplayed. Wat zijn in godsnaam de instructies die je als blauwe pet krijgt? Er moet hier toch wel een politie-insider op GS zitten? Enlighten us.

Makro777 | 23-06-17 | 08:39

Judge Dredd bellen?

nonloso | 23-06-17 | 08:35

Ik zou wel eens willen weten wat die multiculturele samenleving ons kost, maar dat mag blijkbaar niet berekend worden.
Verder mag alles berekend worden,bijvoorbeeld ouderen die dit land hebben opgebouwd wordt gewoon keihard gezegd dat deze groep veel geld kosten aan zorg.Ouderen die dit land hebben opgebouwd , dat wordt nu in rap tempo afgebroken door een groep die heilig is verklaard en die men niet aan durft te pakken.

janmetdepet | 23-06-17 | 08:30

*De = Het

ChatBot | 23-06-17 | 08:23

De is de rechtspraak die de rest van de justitiele keten tot stilstand brengt door in deze gevallen te lage straffen op te leggen en de (pro-deo) advocatuur met bijbehorende racisme kaarten, verzachtende omstandigheden en onterechte beschuldigingen van te hard politieoptreden of " racistische" selectiecriteria.

De enige manier om hier verandering in aan te brengen is om massaal te gaan staken bij de politie en te vragen om de gereedschappen en meer ruimte in de bevoegdheden om de daders aan te pakken. De rechtspraak moet de handhaving assisteren in plaats van om tegen te gaan. Activisme in de rechtspraak impliceert ongelijke behandeling en wakkert sociale wanorde aan.

ChatBot | 23-06-17 | 08:23

'Hebt u info wie dit hebben gedaan? Bel ons."

Nou dacht het niet hè? Jullie hebben nooit tijd om een pv op te maken voor de autochtone bevolking dus zoek het maar lekker uit. Meeheulen met de 5e colonne met je iftar, kots.

Want het is natuurlijk niet alleen de politietop die verschrikkelijk fout bezig is. Als alle agenten in opstand zouden komen tegen de top - langzaam aan acties b.v. - zou er iets kunnen veranderen maar de meesten heulen gezellig mee.

Mijn kijk op de politie is 100% gedraaid en respect 100% verdwenen. Als ik ze nu op straat zie - wat een zeldzaamheid is - denk ik 'ben jij er ook zo een die mee vrat in een van de afgodstempels?

Lupuslupus | 23-06-17 | 08:20

Bij 'Hebt u' ben ik maar gestopt met lezen... het is misschien niet fout, maar vrienden maak je er niet mee.

Brofist | 23-06-17 | 08:16

maar goed dat de pliesie goed en ruim gefaciliteerd is in Nederland, genoeg auto's en menskracht om de veiligheid van brave hardwerkende burgers te garanderen. (die via de tax die pliesie onderhouden)

Wel prettig om te lezen dat ze gelukkig met de honden bezig waren om schietgrage cowboy's uit deze samenleving op te sporen.
sarcasmodus/uit

bij deze nodig ik de politie uit om aan te schuiven aan de plaatselijke kerstdis, zet het alvast in de agenda!.. vooral de Moslim agenten..

fikkieblijf! | 23-06-17 | 08:11

@Rommelende Onderbuik | 23-06-17 | 07:57
Verbinden doen ze meestal op de EHBO....

necrosis | 23-06-17 | 08:08

@HeelStijl | 23-06-17 | 07:58
240 uur varkensstallen uitmesten vind ik meer geschikt.
Tenslotte moesten we ze vernederen.
Wie sprak die woorden ook alweer?

necrosis | 23-06-17 | 08:05

De vijand is binnen de poorten. In ruime mate.

Muggenmepper | 23-06-17 | 08:03

"brandje", "Vliegensvlug", "Er vandoor gegaan". Wat voor watjes hebben we bij de politie, dit lijkt wel tante miep "Potjandorrie is er weer een autotootje in de fik zeg, wat nu weer tsk tsk".

We hebben militaire politie nodig, met honden en mp5 en wat ballen in de broek, die dit soort tuig grof onderhanden nemen. Anders de wijk afzetten en elke familie een bijlage in de schade laten betalen, moslims zijn groepsdieren, dan mag de hele groep bloeden ook.

Zo dat was weer even keyboard ridder spelen vanuit een vredig klein plaatsje in Duitsland, dus helpen doet dit niet, maar het schrijft lekker van je af en voedt mijn haat tegen alles wat ook maar iets met de islam te maken heeft.

GerMonster | 23-06-17 | 08:02

Nieuw devies: "Je regarderai chemin".

Vreetkonijn | 23-06-17 | 07:59

Wow, daders zouden weleens op een forse straf kunnen rekenen:
Gezien de strafeis in eerder geval, maar liefst 240 uur schoffelen!
grootgroningen.com...
de Voorzittert | 23-06-17 | 07:20
.
240 uur politieauto's poetsen?

HeelStijl | 23-06-17 | 07:58

Tijd om het verbindingsdenken los te laten en de diversiteit als tweedeling te erkennen.

Rommelende Onderbuik | 23-06-17 | 07:57

-weggejorist-

God bless Atheism! | 23-06-17 | 07:56

@ristretto | 23-06-17 | 07:35
Wat we nodig hebben, is militaire politie, vergelijkbaar met Guardia Civil.
Niet luisteren = tandjes tuffen.
Mag trouwens ook ingezet worden bij die klieren van AFA.

necrosis | 23-06-17 | 07:50

"Gelukkig geen mensen of honden in de auto, niemand gewond."
Man;man; het woord gelukkig is totaal niet op z'n plaats.
Hier is duidelijk zichtbaar de strijd (taghoet) tegen het gezag dat niet gebaseerd is op de sharia.
De beginstap van het ondermijnen van de democratie en invoering shari.
Dus HOEZO gelukkig.

En ja de volgende stap is niet moeilijk te raden.
"De shariafundo’s redeneren dat een moslim die vrijwillig in dienst is getreden bij de taghoet, daardoor een afvallige is geworden, geen moslim meer is, met alle gevolgen van dien."

Wajehie | 23-06-17 | 07:37

@necrosis. Politie doet altijd een risicoanalyse bij een voetbalwedstrijd.

Een inzet in Bos en Lommer is een risicowedstrijd.

ristretto | 23-06-17 | 07:35

@necrosis, ja, of zoals ik schrijf " Als de situatie er om vraagt ben je met meer".
Het gaat juist om de inschatting. Denk je dat er in Zuidoost op een knokpartij 1 auto afkomt?
En zijn auto braaf parkeert in het vak? Dacht het niet. Typisch een fout. Ach ik ben maar van de hondenbrigade. Dan is het niet zo erg. Die nuance snappen die jongens wel. Pffft.
Vertrouwen is prima als het kan. Naieviteit en wegkijken niet.

ristretto | 23-06-17 | 07:32

-weggejorist-

steelbreeze | 23-06-17 | 07:31

@ristretto | 23-06-17 | 07:13
Eén persoon extra meenemen?
Om de auto te beschermen tegen een roedel hyena's?

necrosis | 23-06-17 | 07:25

Wow, daders zouden weleens op een forse straf kunnen rekenen:
Gezien de strafeis in eerder geval, maar liefst 240 uur schoffelen!
grootgroningen.com/blog/2016/06/25/240...

de Voorzittert | 23-06-17 | 07:20

necrosis | 23-06-17 | 07:02
In dit geval biedt de RDW wat inzicht: Catalogusprijs € 27711
Alles bij elkaar zal dat wel richting de 40K gaan, voor een caddy.
Ik kan alleen maar concluderen dat de daders er van overtuigd zijn dat ze A. nooit gepakt worden of B. de schade nooit zullen hoeven vergoeden. Je zet nogal wat op het spel met zo'n verder zinloze daad.

noerg | 23-06-17 | 07:14

Gewoon iemand extra meenemen die op de auto past. Als de situatie er om vraagt ben je met meer. En als dat onevenredige kosten met zich meebrengt wordt meteen duidelijk aan de politiek waar het probleem zit. Dit is zó dom.

ristretto | 23-06-17 | 07:13

Aalberber wordt in zijn gezicht uitgelachen..... man ga handhaven daar ipv meedoen aan de iftar. Slappe hap!

rob007 | 23-06-17 | 07:05

@noerg | 23-06-17 | 06:54
Dat moet je even aan Pon automobielen vragen, of aan Henk Kamp.

necrosis | 23-06-17 | 07:02

@noerg 6:54
www.crimesite.nl/nieuwe-politiewagen-v...
40-90k en je geloofwaardigheid als handhaver. Zit je dan, met zijn allen op de iftar. Terwijl je weet dat driekwart van de zaal via de draaideur op het bureau is geweest.

de Voorzittert | 23-06-17 | 06:58

Iemand een idee wat een volledige ingerichte en bestickerde politieauto kost?

noerg | 23-06-17 | 06:54

Het wordt juist een warme zomer. Juist nog meer rellen en geweld van dit soort tuig. Van mij mogen ze met scherp schieten enige taal die ze begrijpen.

@drs.nee dank voor het delen. D66 is een vreselijke partij geworden.

franck7020 | 23-06-17 | 06:39

Complot? Scootertuigh veroorzaakt met opzet incident, niet om primair misdaaddoel an sich, maar om politie in hinderlaag te lokken met als secundair misdaaddoel:
materieel (en straks wapens) van de 'vijand' - de politie (c.q. Nederland), onklaar maken of vernietigen?
.
Oftewel: tactiek van de verschroeide aarde.
020-Gaza nu inderdaad 020-Gaza War Zone.
.
Wie heeft ook al weer geweldsmonopolie?

HeelStijl | 23-06-17 | 06:39

"... daders zijn er vliegenvlug vandoor gegaan". Pfff. Lekker deescalerend tweetje. Vanaf de Iftar waarschijnlijk.
.
Tweet gewoon: "daders worden vlot gepakt en dan flikkeren we ze een minuut of tien in een brandende achterbak terwijl we een inval doen in alle huizen t/m derde graads familie. Fijne Ramadan!".

de Voorzittert | 23-06-17 | 06:26

De politie staat machteloos, wil niets doen, mag niets doen. Waarom zouden ze ophouden na het suikerfeest? No-go areas ontstaan niet, no-go areas worden gecreëerd. Gecreëerd door de politietop, de politiek, de agenten op straat (zie wijkagente met voddenkop uit solidariteit), VARA, joop en al die zogenaamd feministische wegkijkers (AFD, SS etc.)

bergsbeklimmer | 23-06-17 | 05:47

Een échte liberaal werkt niet samen met een partij als de *SGP*
was de boodschap van D66-voorman Alexander Pechtold tijdens het congres van zijn partij.
Ook D66-partijvoorzitter Ingrid van Engelshoven richtte haar pijlen op de VVD. "Het is bitter vast te stellen dat de VVD bereid is voor de macht in zee te gaan met een partij van wie ik hier niet had mogen staan, maar die mij achter het aanrecht wil."
www.trouw.nl/home/pechtold-als-wilder...

Pechtold sluit PVV uit, sluit SGP uit, pruimt CU niet, maar...
"Wat zei Pechtold ook alweer de avond van de verkiezingen op tv? Dat hij bereid was met Denk te formeren. U leest het goed." Door Nausicaa Marbe in De Telegraaf. www.telegraaf.nl/avond/28454971/__D66_...

Een soortgelijk scenario ontvouwde Carel Brendel in zijn boek uit 2010 'De onzichtbare ayatollah'
een *denk* oefening aldus Brendel: "Het Haagse D66 heeft deze probleemontkenner eerste klas op het wethouderspluche geplaatst. Een perfecte demonstratie van het Pechtold-syndroom."
De wethouder die vond dat de protestants-christelijke school i.p.v. de invuljuf het geloof maar een paar dagen aan de kapstok moest hangen is sinds de TK-verkiezingen Tweede Kamerlid.
Als de D66-carburateur het motorblok blijft aanduwen zal zij binnenkort een ministerspost vervullen.
www.carelbrendel.nl/2010/12/01/haagse-...
Als loco-burgemeester liet zij bij een naturalisatieceremonie een aantal immigranten naturaliseren tot Nederlander die bij de eedaflegging de vijf woorden in het Nederlands - dat verklaar en beloof ik - niet zelfstandig konden uitspreken. Daar kwam hulp aan te pas om de woorden articulerend voor te zeggen.

drs.Nee | 23-06-17 | 05:43

Mossels.... beschermde diersoort. Niet zeuren mensen, gewoon doorlopen.

Bali Lovert | 23-06-17 | 05:37

Chow | 23-06-17 | 03:02

8000 km Links of rechts van NL? Maar toch mooi om de boel hier te volgen?

Basil Fawlty | 23-06-17 | 03:06

Ik geniet elke dag weer van dit soort topics vanuit mijn verblijf op 8000 km afstand van Nederland. Ben voorgoed weg en dit soort topics benadrukken dagelijks waarom het goed is om weg te zijn.

Chow | 23-06-17 | 03:02

drs.Nee | 23-06-17 | 02:49
.
No sh*t Sherlock. Feest! South Bronx, New York! www.youtube.com/watch?v=FJiTqAiP6HM Hahaha. Mooi! Health and safety my ass!

Basil Fawlty | 23-06-17 | 02:55

Hahahaha, van de week las ik bij een te koop staande flat in de wijk Bos en Lommer: Het hippe, trendy "Bolo", moest ff denken wat ze nou bedoelden eigenlijk...
Je moet wat als makelaar.

Wienerschnitzel mit | 23-06-17 | 02:51

Brandweerkraan geopend. Gevaarlijk voor de volksgezondheid.
"De hele wijk kan ziek worden. Het is gevaarlijk voor de monteurs. De politie moet er bij komen omdat in het verleden monteurs staand in de waterstraal zijn bekogeld met stenen en blikjes drank..."
Audio: denhaagfm.nl/2017/06/20/brandweerkraan...

De VVD kennende was de gedane belofte in campagnetijd - vandalen gaan betalen - wederom een wassen neus.

De partij zonder oplossingen houdt het fluwelen handschoenenbeleid overeind waardoor sociaal-maatschappelijke problemen in stand gehouden worden.
Na jaren aan het roer is nog niet een fractie van hun VVD-standpunt uitgevoerd en wordt het afgeschoven op het watervoorzieningsbedrijf dat oppert om voor de zoveelste keer voorlichting te geven en in gesprek te gaan met buurtvaders, hoewel ze überhaupt niet weten of er wel buurtvaders in het Laakkwartier actief zijn.
Een gotspe.

drs.Nee | 23-06-17 | 02:49

Misschien krijgen sommige agenten samen met de brandstichters €2000,- per in brand gestoken auto van Pon? vragen vragen vragen.....

Saxofoon | 23-06-17 | 02:41

Waarrrr is die Canadese scherpschutter, als je hem nodig hebt?

bisbisbis | 23-06-17 | 02:29

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 02:06
.
Ha! Mooie observatie! Kan me nog herinneren. Zelfde hier. Hoe zieker ik werd, des te sentimenteler. Nu? Kijk alleen nog maar vooruit! Ben van huis uit een bancaire forex/bond/stock trader, en doe dat nu sinds 15 jaar nog iedere dag als independent trader onder het motto: De baan die je had toen je 30 was daar is je hart. ;-)) (kein geloel). Ben nu eind 40 maar investeer nu ook in start-ups. Zeer leuk en ik ben een piepkleine "dragon" Maw ik geniet van het leven! Ik leef vandaag en morgen maar zeker niet gisteren. ;-))

Basil Fawlty | 23-06-17 | 02:25

Ik ook. Welterusten laatbloeiers.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 02:15

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 02:10
Heel goed!

Cobalt bomb | 23-06-17 | 02:12

Basil Fawlty | 23-06-17 | 02:05
En on a side note: sommigen zeggen dat lachen het beste medicijn is maar in welk perspectief ik dan "je dood lachen" moet plaatsen weet ik dan weer niet (wellicht iets met Monthy Python).
Dan maar lachend naar bed, ik vertrouw jullie de nacht toe. Welterusten!

Cobalt bomb | 23-06-17 | 02:11

Cobalt bomb | 23-06-17 | 02:01
Ik hoop op een week erg ziek en dan in een coma glijden. Saai voor de mensen die op bezoek komen, maar met de Gravin heb ik alles al besproken en gezegd.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 02:10

Basil Fawlty | 23-06-17 | 02:00
Een mens vergeet gauw wat hem allemaal ter genezing is aangedaan. De uitkomst was bemoedigend. En dat is je startpunt om het leven weer op te pakken. Verzwakt, maar met nog veel lol.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 02:06

Cobalt bomb | 23-06-17 | 01:54
.
Hahahaha. Beiden briljant! Dara O'Briain kende ik al maar eerste link nog niet. :-))))

Basil Fawlty | 23-06-17 | 02:05

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 01:45
He gadver wat een gedoe. Maar wel weer 2 jaar idd, en dat is heel wat aangezien dat gelukkig niet alleen GS is.
Om terug te komen op prettig gaan, dat is natuurlijk ook maar relatief. Ik bedoelde niet dat het ineens een pretje zou worden.

Cobalt bomb | 23-06-17 | 02:01

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 01:45
.
Ow fuck! Vergeleken met jouw was mijn Hodgkin "a cakewalk" Damn mate. Hate to hear this. Godverdegodver. Maar!!!! je bent nu dus stabiel en woont in mijn (ondanks dat politiek gek*t) favoriete land mon cher comte! En godverdomme haal het niet in je hoofd om er stiekem tussenuit te rommelen! Als geboren katho ben ik dol op een goede koffietafel. Hahahaha ;-))))

Basil Fawlty | 23-06-17 | 02:00

@ Tutanchamon | 22-06-17 | 23:12

Wanneer u Hans Teeuwen in dat rijtje plaats heeft u het helaas niet begrepen. Een rectificatie richting Hans zou op zijn plaats zijn.

prins_flip_da_luxe | 23-06-17 | 01:56

Basil Fawlty | 23-06-17 | 01:23
Niet om het een of ander maar dat was ook al wel te lezen in een van mijn eerdere posts. Maar a la, het is al laat ;) goed te horen dat het allemaal weer beter gaat.
too lift the spirits: sketch
www.youtube.com/watch?v=cVV3QQ3wjC8 en een klein beetje cabaret over kwakzalvers :)
www.youtube.com/watch?v=PnbFgRv8-Kw

Cobalt bomb | 23-06-17 | 01:54

De politie, met name in Amsterdam is dankzij het gevoerde beleid verworden tot een clubje iftarvretende wegkijkers. Met dank aan pisvlek pj en de regionale en landelijke politieke landverraders. Aan de gemiddelde agent op straat zal het niet liggen. Die willen wel maar mogen niet. Een land naar de verdommenis helpen. De linkse Ratten hebben er totaal geen moeite mee. De iftarvreters van huisuit kan je het niet kwalijk nemen. Met het IQ van een paasei en het aanhangen van de ideologie van de achterlijkheid is destructief gedrag het hoogst haalbare.

kaplaarzenverkoper | 23-06-17 | 01:53

Basil Fawlty | 23-06-17 | 01:23
.
Gooit omhoog. Terugdenkend: 8 maanden. Jaja, schaam me ervoor hoeveel pijn ik mijn mrs heb gedaan door niet vroeger te erkennen dat ik ziek was. Was zo koppig als een ezel maar 1000 keer dommer. Maw een idioot ;-((

Basil Fawlty | 23-06-17 | 01:45

Basil Fawlty | 23-06-17 | 01:23
Ik ben blij voor je.
Mijn geschiednis was darmkanker. 35 cm darm weggehaald + aanbevolen chemokuur van 6 maanden= elke 2 weken 2 dagen in de stoel en de chemo in een borstzakje mee naar huis.
Na 2 jaar uitzaaiingen in de longen. Nog eens een jaar chemo volgens bovenstaand schema. Daarna 2 longoperaties, 1/3 long rechts weggehaald, links kijkoperaties voor weghalen metastases. Vervolgens 3 maanden chemo.
Daarna was ik geestelijk en mijn lichaam letterlijk kapot. Maar alles was stabiel tot nu toe. Is toch weer 2 jaartjes GS verdient

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 01:45

VVD tijdens de verkiezingscampagne in januari 2010:
Vandalen gaan betalen:
Wie wordt opgepakt wegens geweld of vernielingen moet sneller worden berecht en meteen betalen voor de schade. Teveel vandalen krijgen nooit een rekening voor de door hen aangerichte schade, of weigeren die simpelweg te betalen. Dat moet afgelopen zijn. De daders of hun ouders moeten opdraaien voor de kosten waarmee ze de maatschappij opzadelen. Het draagt bij aan het voorkomen van herhaling als daders de rekening krijgen gepresenteerd.
www.vvddenhaag.nl/nieuws/vandalen-gaan...

Wat heeft de VVD van hun stoere beleidspunt waargemaakt?
Vandalen worden 7½ jaar na dato door de VVD nog steeds beschermd. Zij worden niet opgepakt, niet aangepakt en niet veroordeeld tot betalen.
Waarom niet? Veel gemakkelijker is het om de schade te verhalen op onschuldige belastingbetalers.

Idem dito met het decennia gaande vandalisme
- openzetten van brandkranen bij zomerdag in achterstandswijken waar politie, brandweer en ME moet uitrukken nieuws.nl/algemeen/20130805/me-ingeze... waarna vaklui de veroorzaakte schade komt repareren.
Dit asociale gedrag kost 60.000 liter drinkwater per uur dat voor de kat z'n viool de lucht in wordt gespoten. Door die enorme verspilling valt de druk weg bij bewoners in het omliggende gebied en kan het kraanwater een bruine kleur krijgen.
Van de week was het weer raak in 070 - Laakkwartier.
De lokale pers van het AD-inlegvel schoot een foto met duidelijk zichtbare jongeren en volwassenen genietend van de vandalistische praktijken met daaronder de tekst:
De politie en brandweer staat erbij en kijkt ernaar.
En dat was het dan.
Dankzij het slappe VVD-beleid wordt nog steeds niemand opgepakt, laat staan aansprakelijk gesteld en de schade verhaald op de daders.
De veroorzaakte schade doorberekend aan onschuldige inwoners - door een duurdere waterrekening - omdat gezagsvoerders (te druk met iftarmaaltijd?) weigeren te handhaven.

drs.Nee | 23-06-17 | 01:43

Overigens sorry Joris voor de deviatie aangaande kanker. Aan u om te Jorissen indien nodig. Maar hey: "Night topic" ;-))

Basil Fawlty | 23-06-17 | 01:34

Cobalt bomb | 23-06-17 | 01:05
Ja, wat heet prettig gaan? Moeten we wel prettig gaan? In Frankrijk moeten ze niks van die euthanasie moordpartijen in Nederland hebben. Weten zij veel?
In principe ben ik bereid om te gaan zoals het leven heeft voorgeschreven. Maar als het wel erg pijn gaat doen, dan weet ik het niet.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 01:32

Die 'brandstichters' hebben de brandstichters-school niet doorlopen, of zijn gezakt, ik denk dat het konijnen zijn geweest, want ze waren zo gauw verdwenen.

Doe mij maar twee ! | 23-06-17 | 01:27

In marroko doen ze dit niet, daar gaan ze anders om met deze gasten

schimanski70 | 23-06-17 | 01:24

@Graaf van Egmont
Nehemia
en
Cobalt bomb
.
Zal jullie vertelen. Heb fase 4 Hodgkin in combi met hartfalen gehad (ik was aan het einde een wrak. 1,88 en 69 kilo. Mijn fout!!! Mijn vrouw zag het gebeuren maar ook niet omdat het zo gelijdelijk ging) en ja de "vermadelijde" pharma industrie met chemo heeft mij er volledig bovenop geholpen. Na 1 1/2 maand was ik al bijna kanker vrij maar heb de kuur 6 maanden, 2x per maand afgewerkt. Iedere 2 weken, 3 1/2 uur in de "space" stoel, gigantische spuiten in je arm. Per beurt 3 verschilende soorten "gif" maar ik ben al 6 jaar kankervrij en hart is volledig op orde. Leuk allemaal dat alternatieve gedoe maar "when the shit hits the fan" ga je voor de medicijnen die werken. Alles andere doet me denken aan de film "Spetters" en die gozer die naar een soort Yomanda toestand gaat nadat hij zijn rug heeft gebroken ;) my 2 cents.

Basil Fawlty | 23-06-17 | 01:23

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:30
Niet denken , doen. Ik snap ook wel, er gebeurt wel meer en wellicht lijden de verkeerden er onder maar een signaal mag toch worden gegeven.
Cobalt bomb | 23-06-17 | 00:57

Entschuldigung por favor
Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:51
De brief was reeds opgesteld.

Cobalt bomb | 23-06-17 | 01:09

Nehemia | 23-06-17 | 00:54
Dat is juist het probleem, meestal ook wel uit china enzo. Er is geen goede informatie bij en veel is niet getest. Soms gebasseerd op een of ander artikel wat gepubliceerd is in een obscuur "wetenschappelijk" blad maar meestal niet adequaat. Ik snap overigens je frustratie over de Pharma boys best ,edoch eerlijk is eerlijk, grote hoeveelheden stoffen testen op een rigoreuze wijze is erg duur. Toekomst muziek nog wel.
Vergeet overigens behandeling met de cellen van het eigen immuunsysteem niet, zijn in sommige gevallen moleculair te trainen om de kankercellen aan te vallen. Ook hier geld, geen succes garantie want alleen proof of principle.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:56
Als je dan maar prettig gaat, daar schort het vaak aan :(

Cobalt bomb | 23-06-17 | 01:05

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:30
Niet denken , doen. Ik snap ook wel, er gebeurt wel meer en wellicht lijden de verkeerden er onder maar een signaal mag toch worden gegeven.

Cobalt bomb | 23-06-17 | 00:57

Nehemia | 23-06-17 | 00:41
Heb er nu al baat bij. Maar op andere vlakken. Kan goed zijn dat ik dood ga aan kanker. Of niet, maar dan valt het moeilijk aan te tonen dat het aan die druppels lag, want het ging al goed met me vóórdat ik met die druppels begon.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:56

Ik ken de wijk en kan je vertellen, zo erg is het echt niet. Die lui daar zijn zo spannend niet, de politie kan echt wel overmacht hebben. Het probleem zit hem in de politie die niet durft ivm mogelijk racistisch zijn. Ze worden niet gesteund en ook zelf hebben ze het idee dat ze iets fout doen als ze te hard tegen de desbetreffende mensen-met-migratieachtergrond optreden. Dat gaat er mis. Op het moment dat de politie gewoon fatsoenlijk durft op te treden is het weer duidelijk wie de baas is en wat je dus gewoon niet moet flikken.

Upendo | 23-06-17 | 00:56

Cobalt bomb | 23-06-17 | 00:48
De dosering is inderdaad belangrijk. Flavonoïden kun je echter ook in pilvorm tot je nemen. Er wordt heel veel aangeboden, maar je moet heel goed blijven opletten.

Nehemia | 23-06-17 | 00:54

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:37
Klopt, daar bestaan wel teams maar niet op alle vlakken en wordt idd niet altijd voorkomen dat mensen langs elkaar heen werken. In de geneeskunde komt naar mijn mening te weinig integratie van behandelend specialismen voor. Dit is niet inherent aan Nijmegen alleen. De hele sector heeft er last van.

Cobalt bomb | 23-06-17 | 00:54

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:37

OLVG ism met AVL. Antoni van Leeuwenhoek trouwens. Een plek van hoop en ook dood. Losstaand van de professionaliteit (top 3 kanker ziekenhuis ter wereld qua onderzoek en behandeling) de toewijding van die mensen daar. Wow! Ik was daar voor de nuclieaire donut onderzoeken maar ik wist dat ik zou overleven echter ik zag mensen daar voorbij schuiven. 1 nachtvorstje. Maar het personeel daar dus niet de bullshit managers? Betaal ik heel erg graag veel geld voor! Trouwens, geen rekening gezien tijdens mijn 6 maanden behandeling. Hadden ze mij een rekening gestuurd? Avec plaisir had ik hem betaald. Zal mijn van geboorte Finse zustertje nooit vergeten. Engel!

Basil Fawlty | 23-06-17 | 00:52

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 00:37
Zoiets?
.
Geachte heren/dames
Bij deze zeg ik na 45 jaar het lidmaatschap van uw bond op. Ik ben van mening dat de politiebond dient te staan voor goede arbeidsvoorwaarden en een ruimhartige beloning voor politieambtenaren.
Het is mooi, dat u ook "verbinden" als één van uw kerntaken is gaan zien. Dat u in dat kader het organiseren van jaarlijkse iftars als uw opdracht beschouwt.
Als gepensioneerd politieambtenaar kan ik u meedelen dat ik nog uit de tijd stam, dat religie geen onderwerp was, waar wij grote aandacht aan schonken. Of het moest al zijn dat de rijkspolitie niet graag mannen van katholieke huize, Staphorst als standplaats gaven.
Aan het "verbinden"met een religie welke haaks staat op al onze Nederlandse waarden en normen, wens ik dan ook geen financiële bijdrage te leveren.
Met vriendeljke groet,

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:51

Dat waren of Finnen of Jeroen.

Sir Hackalot | 23-06-17 | 00:49

Nehemia | 23-06-17 | 00:30
Laat je niet te snel iets wijsmaken. Het is algemeen bekend dat in planten allerlei flavonoiden en andere anti-oxidanten zitten maar vaak in lage doses.
Sommige stofjs zijn niet meer actief in het menselijk lichaam, alleen in tests in de reageerbuis.
PLantenextracten zijn vaak onduidelijk en kunnen ook tegenwerken. (en zijn behalve door de medicijnman in donker afrika niet getest)
Veel groente en fruit is een algemeen advies, vooral variatie in je voeding, en geld voor iedereen!!
In samenspraak kan je wel wat bereiken qua type medicijnen of combinaties ervan. Spreek de mensen aan op hun kunde maar vergeet niet dat je niet de enige patient bent.

Cobalt bomb | 23-06-17 | 00:48

Het webadres van dit artikel luidt "dat iftarren helpt dus geen ene ***". Maar dat is met deze autobrand niet bewezen. Theoretisch is het mogelijk dat de vrolijk snoep happende agenten even apart genomen worden en horen "Gezellig hier, hé? Trouwens, die autobrand laatst op de Admiraal de Ruyterweg, dat was mijn neefje Nur-Eddin." Maar toegegeven, de kans lijkt me niet groot.

JvanDeventer | 23-06-17 | 00:43

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:33
Ja - dat is op CBD-basis. Ayurvedische geneeskunde kan ook interessante info opleveren. Veel sterkte en baat het niet - dan schaad het niet.

Nehemia | 23-06-17 | 00:41

Mijn respect voor onze hoofdstedelijke Hermandad stijgt met de minuut.

bisbisbis | 23-06-17 | 00:40

Iemand nog een tip voor alternatief k behandeling?

@maasdonk | 22-06-17 | 23:50
Dring altijd aan op een moderne behandeling (sommige mensen missen bijscholing) en inderdaad kan een second opinion geen kwaad.
Ik hoop voor je op een gedreven jongeling in combinatie met een oude rot.
Het laatste wat je wil is een ongeinspireerde pipo (m/v)
En sterkte, maar dat spreekt.

Cobalt bomb | 23-06-17 | 00:38

Basil Fawlty | 23-06-17 | 00:33
Maasdonk staat er iets anders in. In Nijmegen dan. Mag kapotvallen als dat het Radboud niet is.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:37

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:35
Nou maakt u mij nieuwsgierig. Wat zou er in die verklaring staan dan, zo ongeveer?

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 00:37

"Heeft u info wie dit hebben gedaan?"
Vraag eens aan je tafelgenoten tijdens je iftar-vreetpartij. Wellicht dat zo'n gehaakte muts je kan vertellen welke "broeder van een andere moeder" een doosje lucifers en aanmaakblokjes in z'n Gucci-heuptasje met zich meedroeg.


Onder werktijd, in je werkkledij=uniform, deelnemen aan een ziekelijke suikerzoete islamitische vreetpartij tijdens de belachelijke islamitische ramadan: verlies van mijn respect. Slechts minachting voor dergelijke debiliteit. Ga je schamen, politie NL!

appelvink | 23-06-17 | 00:37

Lewis Lewinsky | 23-06-17 | 00:31
Het is maar 7,50 per maand voor gepensioneerden, maar toch. Als statement met een leuke verklaring er bij.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:35

Lewis Lewinsky | 23-06-17 | 00:31
Zeker als je ziet hoeveel politiemensen en militairen de laatste tijd doelwit zijn.
Het zijn, in onze maatschappij, nog wel de enigen die bewapend en getraind zijn.
Ik zou mijn zoon altijd afraden één van deze beroepen te kiezen.

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 00:34

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:24

Heb het zelf meegemaakt jaren geleden hier in A'dam. Belangrijkste! 1 persoon die alles coördineert. In mijn geval de oncoloog. Zorg altijd dat er 1 dokter is waar alles samenkomt. laat je niet gek maken. Kun je zelf aangeven, zelfs in Nederland. Werkte en werkt prima!

Basil Fawlty | 23-06-17 | 00:33

Nehemia | 23-06-17 | 00:30
Ik weet wat je bedoelt. Ik gebruik hasjolie zonder thc. Het doet dingen, die je niet zou verwachten. Niet specifiek voor kanker, maar ik merk wel veranderingen aan mijn lijf.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:33

@Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:30
Hulde, Graaf.

Lewis Lewinsky | 23-06-17 | 00:31

@Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 00:28
Precies. Het is morgen de laatste vrijdag van de ramadan. Dan kan er wel eens een aanslagje, brandje of aanrijdinkje plaatshebben.

Lewis Lewinsky | 23-06-17 | 00:31

Ik denk dat ik gewoon maar eens mijn lidmaatschap van de politiebond opzeg. Als ze van mijn geld al iftars gaan organiseren.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:30

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:24
Pittig allemaal. Ik zou (maar dat is natuurlijk geheel je eigen keus) NAAST je reguliere behandeling ook inzetten om middelen uit de vrije natuur en dan kom je toch bij alternatieve sites terecht. Vaak worden die middeltjes - of het nou om kruiden of om planten gaat niet of zelden onder de aandacht gebracht omdat de 'farmamaffia' er niks aan kan verdienen. Ik ben de nodige testimonials tegengekomen van mensen die er veel baat bij hadden.

Nehemia | 23-06-17 | 00:30

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 00:22
Ja, de wereld is gek aan het draaien. Religekkies, islam, SJW, MSM, klimaatjankers.
Gelukkig zitten we hier in de GS schuilkelder. We laten gewoon alles overwaaien.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:28

Lewis Lewinsky | 23-06-17 | 00:24
En nu maar hopen dat ze daar allemaal levend vandaan komen. Het is tenslotte wel vrijdag.

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 00:28

@Nehemia | 23-06-17 | 00:15
Volgens sommige twitteraars is dat wel zo.

Lewis Lewinsky | 23-06-17 | 00:27

maasdonk | 23-06-17 | 00:17
Dan moet je toch zoeken naar een ander systeem. Hier in Frankrijk heb ik slechts te maken met mijn oncoloog. Samen bespreken we wat er moet gebeuren. Moet ik geopereerd worden belt hij in mijn bijzijn de chirurg en 2 weken later ben ik geopereerd. Moet er chemo komen ga ik daar wel of niet mee akkoord. Eventueel houdt hij andere opties achter de hand. Ik heb alleen contact met hem. Natuurlijk bespreekt hij alles met een team, maar daar wordt ik niet mee lastig gevallen.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:24

Morgenavond is de iftar van de Nederlandse Politiebond. Dus van de agenten zelf. Niet alleen de commissarissen, maar ook de agenten zijn gevallen voor de islam. Sukkels.
www.politiebond.nl/informatie-zoeken/...

Lewis Lewinsky | 23-06-17 | 00:24

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:18
En dat wil godverdomme een land regeren. Idioten.
Ik denk wel eens... Als Kafka nu had geleefd had ie geen boek geschreven. Alleen maar in stomme verwondering rond zitten kijken. Zelf heb ik ook steeds vaker het idee in een LSD-trip te zitten.

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 00:22

Even off topic:
Zo gaat Gert Jan Segers de onderhandelingen in
.
Daarbij komen we voor moeilijke keuzes te staan. De komende tijd vraagt om wijsheid voor iedereen die erbij betrokken is. Onlangs lazen we tijdens onze fractievergadering Psalm 91.

‘Mijn toevlucht, mijn vesting, mijn God, op u vertrouw ik.
Hij vertrouwt je toe aan zijn engelen, die over je waken waar je ook gaat.
Hun handen zullen je dragen, je voet zul je niet stoten aan een steen.’

Bemoedigende woorden, juist in deze tijd. Daarin verwachten we het van Hem. Ik wil u namens de fractie van harte bedanken voor uw warme betrokkenheid en gebed. Blijft u met ons bidden?

Ja hoor Gert Jan, ik bid met je mee

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:18

Watching the Wheels | 23-06-17 | 00:03

Oeh! Politie auto's. Heel erg eng voor de tere hartjes. Zal je vertellen. Gisternacht hing er tussen 3 en 5 een heli boven mijn huis omdat er een randdebiel uit z'n plaat ging en op het dak stond op de Keizersgracht. Dus heli bijlichten om die idioot van het dak te krijgen. En terecht. Ik hoorde het ook maar c'est la vie. Deed mijn "oorplugjes" in van kmijn Ipad en heerlijk in slaap gevallen met muziek. Politie deed dus zijn werk maar nee! Tere grachten nimby zieltjes hier op de gracht zeiken over de herrie want het was warm en ze hadden de ramen openstaan. Ow, ow, ow 2 uurtjes slaap gemist! Flikker op! Jullie werken toch niet dus.... Alsof de politie dat doet om te ergeren.

Basil Fawlty | 23-06-17 | 00:18

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:12 maasdonk | 22-06-17 | 23:50
Alternatief hoeft niet altijd geld te kosten:

Bioflavonoïden vormen een grote groep van verbindingen met vaak meerdere eigenschappen zoals: antioxidanten, zware metalenbinders, antibacteriële en antikanker. Veel van deze stoffen worden gevonden in diverse fruitsoorten en in boekweit, maar broccoli, tomaat en komkommer bevatten ook belangrijke bioflavonoïden.

Sterkte, voor u beiden.

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 00:17

Nogmaals, veel sterkte gewenst!
EefjeWentelteefje | 23-06-17 | 00:03

Dank voor de tip!! Nog niet uitbehandeld maar verschillende doktoren die langs elkaar heen lopen!

maasdonk | 23-06-17 | 00:17

Dit houdt misschien op als alle politiemannen van dezelfde stam zijn als de brandstichters. Dan wordt meteen het diversiteitsdoel gehaald.

donkeyman | 23-06-17 | 00:17

en dan worden ze opgepakt en er gebeurt geen reet want toevallig verwarde suikerpatiënt... wie wil nou gvd nog agent zijn, ik vind het knap dat er nog mensen zijn die dat doen voor zo'n kutloon en zonder enkele steun van de leiding en de regering

mmkk | 23-06-17 | 00:16

Wat de politie Amsterdam maar niet wil zien, maar ze in Israël al 70 jaar weten. Hoe dieper je voor moslims bukt (iftar, hoofdoekjes,Ilatik inhuren) hoe dieper ze je minachten.

Veritas Splendor | 23-06-17 | 00:15

Lewis Lewinsky | 23-06-17 | 00:10
Dat het echt veel 'erger' is als de terechte kritiek hier op de islam kan ik me moeilijk voorstellen :D.
.
'Des te verder een samenleving van de waarheid komt af te staan - des te meer zullen ze degene haten die het uitspreken.' - George Orwell.

Nehemia | 23-06-17 | 00:15

maasdonk | 22-06-17 | 23:50
Je moet er gewoon doorheen. Niks vechten, maar ondergaan. Net als ik. En dan maar hopen dat het allemaal goed komt. Bij mij staat het al 2 jaar stil.
Ik geloof verder niet in alternatief. Dat gaat je geld kosten voor een mooie belofte.
Sterkte trouwens.

Graaf van Egmont | 23-06-17 | 00:12

eentweehuppekee | 23-06-17 | 00:09
Als we nou eens Nederlandse imams op gingen leiden die ze dat wijs kunnen maken... Eén pil en je bent martelaar...
Maar lijkt me meer iets voor kolonel Kaas. Die heeft daar vast de kloten voor.
Of Bigi, die heeft ook al ambities in die richting.

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 00:12

@maasdonk | 22-06-17 | 23:50
Dit is ook een startpunt waar veel middeltjes uit de vrije natuur door alternatieve sites voor het voetlicht komen. Kurkuma schijnt ook te helpen, maar grasduin er rustig rond en sterkte.
www.hoezithetnuecht.nl/

Nehemia | 23-06-17 | 00:12

@Nehemia | 23-06-17 | 00:01
Dank voor de link. Maar dit geval is pas te beoordelen als we weten wat hij schreef.
twitter.com/search?f=tweets&q=nig...

Lewis Lewinsky | 23-06-17 | 00:10

-weggejorist-

eentweehuppekee | 23-06-17 | 00:09

Als die Chinees bij mij in de buurt nou maar eens wou geloven dat ze echt naar kip smaken...

Petrus Poortwachter | 23-06-17 | 00:08

@maasdonk | 22-06-17 | 23:50
Wietolie onder de tong laten druppelen schijnt zeer effectief te zijn.

Nehemia | 23-06-17 | 00:08

Mooi, de "nightshift" is aanwezig. :)

Basil Fawlty | 23-06-17 | 00:06

Iemand nog een tip voor alternatief k behandeling?

@maasdonk | 22-06-17 | 23:50

Kudt. Heel veel sterkte!

Kijk uit voor 'alternatieve behandelingen'.
Charlatans, en de enigen die er iets van voordeel uithalen zijn de charlatans zelf. U houdt er niets anders aan over dan behalve uw vreselijke ziekte, ook nog eens een lege portemonnee.

Mijn tip: als u verteld wordt dat u zogenaamd 'uitbehandeld' bent, ga naar Leuven in België voor een second opinion.

Nogmaals, veel sterkte gewenst!

EefjeWentelteefje | 23-06-17 | 00:03

Nog even en politieauto's moeten uit het straatbeeld verdwijnen, om het weer veilig te maken voor de mensen.

Watching the Wheels | 23-06-17 | 00:03

@keestelpro | 22-06-17 | 23:02
Mocró brûlée

Zuurbes | 23-06-17 | 00:02

Je kunt maar beter niet in de buurt van een politieauto parkeren, veel te gevaarlijk.

Watching the Wheels | 23-06-17 | 00:01

Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:57
Dat is het ook. Er gaat straks een nieuwe totalitaire wind door Europa waaien. We hebben er al tijden lang voor gewaarschuwd.
.
Sussex Police Imprison Man for Speaking Out Against Radical Islamic Hate and Violence''

www.thegatewaypundit.com/2017/06/susse...

Nehemia | 23-06-17 | 00:01

Dat levert Henk Kamp (VVD) weer een navigatiecd op ...

Watching the Wheels | 22-06-17 | 23:59

De_ontwarrende_man | 22-06-17 | 23:45
Tja.. Mutti Merkel is de allergrootste sloopster van het Avondland en ze is er trots op.

Nehemia | 22-06-17 | 23:59

@Nehemia | 22-06-17 | 23:47
Anderhalf jaar cel voor islamofobe uitlatingen? Klinkt krankzinnig.

Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:57

Amsterdam is thans zoals New York in de jaren '70 en '80 was voordat Giuliani burgemeester werd. Buiten het centrum grachten gedeelte en Zuid en "gentrified" enclaves in Oost en West is het een teringbende. Gefrustreerde Marokkaanse fucknuts die de baas zijn. De politie op straat wil wel maar mag niet of heeft niet de mensen, materiaal of back-up van de top want die zijn bezig met een hoofdddoekje. Bakken met geld gaan naar de nuttelozen maar niet naar de ondersteuning van de agent op de straat (lokale ondersteuning heb ik het over dus niet primaire funding want dat is Den Haag). Jaren '70 films zoals toen Serpico gaven en geven een "mooi" tijdsbeeld. De stad is dan niet zo smerig als toen New York maar de stad is de wettelijke grip volledig kwijtgeraakt. Het stadhuis wordt bevolkt door grachten numbnuts die geen benul hebben van wat er gebeurt buiten de grachtengordel (en geloof me ik woon er al lang). Diep triest.

Basil Fawlty | 22-06-17 | 23:57

De politie wil graag 2 dingen weten:

1. Wie zijn de daders
2. Waar wonen ze

Bij voorbaat dank

kalescheet | 22-06-17 | 23:55

kom hoe heet ie | 22-06-17 | 23:05
Hou er dan mee op! Ik ken de precieze definitie ook niet en dat ga ik ook zo houden. Het klinkt alleen al smerig.

Cobalt bomb | 22-06-17 | 23:54

Partner en ik zijn midden 50 ,man moet werken tot de dood hem en werk scheidt en zit zelf midden in traject met de k ziekte!
Moet nu focussen op ,,genezing,, met al het drama wat ziekenhuisbezoek tegenwoordig met zich mee brengt.
Een bureaucratisch gedrocht met vele ,,deskundigen,,
Te veel mensen bezig met 1 ,,casus,,
Iemand nog een tip voor alternatief k behandeling?

maasdonk | 22-06-17 | 23:50

Waarom zou je de daders eigenlijk nog aangeven? Als zij (politie(leiding)) stommetje kunnen spelen dan kan ik dat ook. Ik bedoel, willen ze het echt weten??

Cobalt bomb | 22-06-17 | 23:49

Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:42
Inderdaad. Het is de politieke correctheid. Ik vraag me werkelijk af hoelang wij hier nog kunnen reaguren. Ik las ook een nieuwsbericht vandaag dat iemand in Engeland 18 maanden cel heeft gekregen omdat hij op Facebook wat onaardige' dingen over de islam had geschreven. De wereld op zijn kop.

Nehemia | 22-06-17 | 23:47

@De_ontwarrende_man | 22-06-17 | 23:44
Doe maar bellen, met deze verrassende nieuwe informatie waar nog niemand opgekomen is, en zeker de agenten van het korps Amsterdam niet.

Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:46

@Jan Dribbel | 22-06-17 | 23:20
Sorry, ik had u niet gezien.

Litsehimmel | 22-06-17 | 23:45

20 jaar geleden al scheer en inslag in Frankrijk.. toen zij heel links NL dat dat bij ons nooit zou gebeuren.. Nou, er staat ons nog een hoop te wachten.

krzyzowiec | 22-06-17 | 23:45

@Nehemia | 22-06-17 | 23:38
Het Merkelvirus is een agressieve.

De_ontwarrende_man | 22-06-17 | 23:45

@Antislam | 22-06-17 | 23:39
Theo Maassen is een geniaal filosoof net als Hans Teeuwen.
Alleen Maassen is een pessimist en Teeuwen een optimist.
Erik van Muiswinkel is van een andere categorie.
Daar besteed ik liever niet te veel woor

keestelpro | 22-06-17 | 23:44

Lekker reageren, waarom. omdat het kan. niet omdat het moet. Stomme medelanders.

michiel de ruiyter | 22-06-17 | 23:44

"Hebt u info wie dit hebben gedaan?"
Ik zou zeggen "Heeft u info...", maar goed. Voor de rest: "licht-getint, jong, moslim, Marokkaans wellicht?".

De_ontwarrende_man | 22-06-17 | 23:44

@Dirk III | 22-06-17 | 23:39
Zie Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:31

Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:44

Soms denk ik met heimwee aan 24 augustus 1970..

Litsehimmel | 22-06-17 | 23:43

@Nehemia | 22-06-17 | 23:38
Kan iemand die school uitleggen dat leerplicht iets anders is dan moskeebezoekplicht.

Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:42

Heeft de Adamse politie al een bankrekeningnummer geopend en ons om een bijdrage gevraagd?

Jan Dribbel | 22-06-17 | 23:42

Tijd voor sharia-politie. Dan komt alles goed.

markd81 | 22-06-17 | 23:41

@pa_niek | 22-06-17 | 22:56
In de Goede Oude Tijd van kudos geven had mijn vinger herhaaldelijk op het knopje geramd. Bij deze: +1000.

Litsehimmel | 22-06-17 | 23:39

Hoe was de aangiftebereidheid bij de agenten vraag ik me dan af.

Dirk III | 22-06-17 | 23:39

@keestelpro
Dat zal het geweest zijn.
Theo Maassen herinner ik mij als iemand die vroeger door sommige grappig gevonden werd.
Gevalletje Erik van M?!

Antislam | 22-06-17 | 23:39

Als ik als oorspronkelijke Nederlander, als een soort van aboriginal tussen de indringers, op bos en lommer zou moeten wonen, kocht ik een pistool.

tsjajaja | 22-06-17 | 23:38

@keestelpro | 22-06-17 | 23:34

Jazekers!!!

Ik kan op dit soort onderwerpen gewoon niet meer serieus ingaan.
Hoe. Is. Het. Toch. Mogelijk. dat, als je een paar kilometer te hard rijdt op de snelweg (en/of je gelazer krijgt in het OV wegens ingechecked bij de verkeerde paal - persoonlijke ervaring), je meteen het CJIB aan je broek krijgt.

Maar een popo-autootje laten affikken? Daders onvindbaar, move over people, de belastingbetaler dokt wel / nog meer.

*teiltje gevonden*

EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 23:38

Brandje, tssss die kwajongens toch! Foei!
@politie, met dit soort tweets maken jullie je compleet belachelijk. "Minderwaardige klootzakken steken weer een politieauto in de fik."

Dirk III | 22-06-17 | 23:37

alphapapatango | 22-06-17 | 23:22
Het zou mooi zijn. Die bontkraagjes luisteren alleen nog naar de imam en zelfs dat is geen garantie. Ze kennen de strapatsen van Mohammed natuurlijk. Tegen infidels is alles toegestaan. We zien het overal om ons heen. Ze willen hier een shariastaat van maken.

photobucket.com/gallery/user/allers2/m...

Nehemia | 22-06-17 | 23:36

@Tutanchamon | 22-06-17 | 23:12

Hoezo Hans Teeuwen?

Over de poltie-auto's die in de fik worden gestoken; de haat van deze kansenparels wordt hen dagelijks gevoed door dezelfde soepjurken als waar de hoofdcommissarissen van politie mee iftarren. Het wordt alsmaar krankzinniger.
Als er straks in een week tijd 200 politie-auto's in Amsterdam in de fik vliegen, kun je er donder op zeggen dat er weer allerlei "deskundigen" op radio en tv uit komen leggen dat de Nederlandse politie het over zichzelf heeft afgeroepen. En het volk zal het WEER slikken en geloven.
Of als straks de politie deze gastjes echt gaat opjagen en vastzetten, zal dat het start-sein en "rechtvaardiging" zijn voor banlieu-toestanden zoals in Frankrijk.

dysdiadochokinese | 22-06-17 | 23:36

hulde voor de politie, die van de kant van moslims hoort stel n voorbeeld, van de NL kant stel n voorbeeld... dan toch besluit om kwajongens niet op straat te executeren. Inshallah. Dit gedrag past beter op een aandelenbeurs... flinke risicos nemen en er mee wegkomen.. gemiste kansen gemiste kansen.

notalien | 22-06-17 | 23:35

Het enige juiste antwoord is natuurlijk de matrak over de plaatselijke jongeren, zoniet gaat het gebied verloren voor de Nederlandse staat.

Dit gebied is gelet op onze afschuw van geweld in casu dus verloren. Kom er maar in, sharia politie.

Vreetkonijn | 22-06-17 | 23:35

Politie-voertuigen zijn een doelwit nu. Deze politietop gaat dat niet oplossen door het te bagatelliseren als bandjes en incidenten.

Paljas | 22-06-17 | 23:35

@EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 23:29
Dit is GeenStijl. Alles is sarcastisch.
Tenminste daar ga ik van uit. :-)

keestelpro | 22-06-17 | 23:34

@maasdonk | 22-06-17 | 23:25
Daarom word ik altijd onpasselijk als men op de Nederlandse publieke omroep president Trump zwart maakt.
Steeds vaker lig ik 's nachts wakker met emigratie plannen.
De Verenigde Staten zijn nog redelijk islam-vrij.
Maar het is toch godverdomme niet normaal dat ik als geboren Nederlander met duizenden jaren roots hier overweeg om de zonde der vluchtelingen te begaan.

keestelpro | 22-06-17 | 23:32

ben benieuwd hoe snel deze kwajongens zich van hun ouders moeten melden op het bureau!

Rest In Privacy | 22-06-17 | 23:32

Hondenagent: Ik wil aangifte doen.
Aangifte-agent: Daar kunnen we niet aan beginnen, meneer.
Hondenagent: U bent verplicht mijn aangifte op te nemen.
Aangifte-agent: Wie denken wij dat we zijn?
Hondenagent: Ik ben hondenbegeleider.
Aangifte-agent: Precies. En nou opgesodemieterd. Ik moet weg, naar de iftar. Doei!

Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:31

Al die goedpraatuitleg begint nu toch wel héél doorzichtig te worden, maar blijkbaar zijn er nog steeds veel mensen die daar gewoon intrappen. Gênant eigenlijk.

Schaaldier | 22-06-17 | 23:30

@keestelpro | 22-06-17 | 23:19

Uw sarcasmedetector was eventjes kapotstuk.
Eventjes maar.

Als er iemand kotsbeu is van dat archaïsche 'vergrijzings' argument, dan ben ik het wel. :-)

@maasdonk | 22-06-17 | 23:25
Het gaat verdomd goed met mijn cursus Spaans.
Zuid-Amerika, helemaal zo gek nog niet.
(Chili, Argentinië, zelfs Peru of Bolivia - allemaal behoorlijk beschaafde en ontwikkelde landen tegenwoordig.)

EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 23:29

preventief de straat allochtoontjes kreupel meppen, wedden dat er een paar weken geen 'incidenten' zijn

mmkk | 22-06-17 | 23:28

Maar ze hebben toch wel aangifte gedaan? Of kon dat niet?

Lewis Lewinsky | 22-06-17 | 23:27

Vroegah, als de Graaf met een collega het woonwagenkamp bezocht, bleef één van ons tweeën altijd bij de auto. Zo niet, dan bleek er altijd wel iets afgesloopt te zijn. Tot de wielen aan toe.

Graaf van Egmont | 22-06-17 | 23:26

Fight fire with fire...
Banana008 | 22-06-17 | 23:22
Gaat niet gebeuren meneer banana, daar gaat meneer Segers van de CU hoogstpersoonlijk voor zorgen.
Betee keer je ze de andere wang toe en geef je ze meer liefde.

Labtechnieker | 22-06-17 | 23:25

* waar is die teil ook al weer gebleven, oh wacht, hij staat nog vol van de vorige kots-exercitie *
EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 23:07

++++ even lachen vandaag om deze reactie ,ook wij werden vandaag geconfronteerd met de pislam in nijmegen,grote bekken,sissen, water zuipen en roken(zonde volgens koran)enz enz, irritant gedrag met scooters.
je suis islam moe en aanslag immuun aan het worden.
Dit is een onomkeerbaar proces.
Arme volgende generaties!!
Emigreren is ook geen optie meer ,het verspreidt zich als een agressief virus door heel de, kuch EU.
Wat een ellende.

maasdonk | 22-06-17 | 23:25

'Willen jullie in DIT land, meer of minder politieauto's?'
- 'Meer, meer, meer!'
'Dan gaan we dat regelen.'

Nehemia | 22-06-17 | 23:24

@Antislam | 22-06-17 | 23:19
Ik denk een klassiek gevalletje Theo Maassen/Hans Teeuwen verwisseling.
Theo Maassen is tegenwoordig de linkse tegenhanger van Hans Teeuwen hoewel ze beide dezelfde roots hebben.

keestelpro | 22-06-17 | 23:23

Fight fire with fire...

Banana008 | 22-06-17 | 23:22

Nehemia | 22-06-17 | 23:17
Ik denk dat er een andere versie bij zit,als er een bontkraagje wordt aangesproken.

Dan is het meer zo van ;waar denken wij van allah waar wij mee bezig zijn?

alphapapatango | 22-06-17 | 23:22

God zij dank heb ik iets beters te doen in mijn leven.

Rest In Privacy | 22-06-17 | 23:21

Voortaan dus maar met 3 autootjes en een paar bulldozers 020-Gaza ingaan, zwaar bewapend uiteraard.

Kun je wat collateral damage hebben, maar hee, dat zou toch alleen maar lachen zijn? Nou ja, ik zou er niet mee zitten. Als ze op school al niks leren, leren ze het maar op straat. Mogen de gematigden, als in het vorige topic, weer gaan janken dat het allemaal van die lieve jongens waren, kotskotskots.

Waar is Bromsnor als je hem nodig hebt?

Ichneumonidae | 22-06-17 | 23:21

Gewoon lage bloedsuiker-spiegel die voor verwardheid zorgde. Een weber of wagen is bijna hetzelfde als je marshmallows wil roosteren. En af en toe een vreugde vuurtje moet kunnen. Is goed voor de diversiteit aldus de consultant.

Snap_het_ook_niet | 22-06-17 | 23:20

@ keestelpro
Hij bedoelt natuurlijk gutmensch Theo Maassen.

Rest In Privacy | 22-06-17 | 23:20

Waar zijn de mariniers als je ze nodig hebt?

Jan Dribbel | 22-06-17 | 23:20

auto overleden aan de overbekende overdosis islam, ook bekende doodsoorzaak bij veel mensen

de broeder | 22-06-17 | 23:20

Volgens de ouders zijn het hardstikke lieve kinders.

alphapapatango | 22-06-17 | 23:20

@EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 23:07
Vergrijzing? Moehahaha!
Om de onkosten van deze bevolkingsgroep te kunnen bekostigen laat de staat ons tot ons 74ste doorwerken.
Als we het overleven psychisch en fysiek, that is.

keestelpro | 22-06-17 | 23:19

@tutanchamon
Hans Teeuwen?

Antislam | 22-06-17 | 23:19

Nehemia | 22-06-17 | 23:13
En dat loopt bij ons door de straten.
Ik pak er maar een teiltje bij.

Jackanders | 22-06-17 | 23:19

Meen mij te herinneren en ergens gelezen dat Canadese snipers wel vanaf 3km raak kunnen schieten rekening houdend met rotatie van de aarde, type munitie, luchtvochtigheid, temperatuur en windrichting

HetOorAakel | 22-06-17 | 23:18

Mark_D_NL | 22-06-17 | 23:11
Oei, DNA onderzoek resulteert in een match van 95% met het DNA van de rest van de buurt. En de buurt heeft overigens niets gezien/gehoord.

Labtechnieker | 22-06-17 | 23:18

En als je als buurt een buurtwacht of ordetroep wilt regelen staat de pandoer binnen notime bij je op de stoep met de vraag: 'Waar denken WIJ nou helemaal mee bezig te zijn?'

Nehemia | 22-06-17 | 23:17

Mark_D_NL | 22-06-17 | 23:11
Oei, DNA onderzoek resulteert in een match van 95% met het DNA van de rest van de buurt. En de buurt heeft over niets gezien/gehoord.

Labtechnieker | 22-06-17 | 23:17

@Tutanchamon | 22-06-17 | 23:12
Hans Teeuwen is wel een combobreker in dat rijtje zeg!

keestelpro | 22-06-17 | 23:16

Maar ondertussen hebben de Rifapen weer een slag gewonnen.

Kanernietmeertegen | 22-06-17 | 23:15

Dit gaat over wie de baas is op straat: Eerzame burgers wier rechten beschermd worden door de politie, óf personen die met intimidatie en daarna geweld hun wil opleggen aan goedwillenden. Een brandende politiewagen is symbolisch voor het feit dat de personen die met intimidatie en daarna geweld hun wil opleggen aan derden succesvol zijn. Dit met dank aan het ontkennende GroenLinks, de wegkijkende PvdA en de vergoelijkende D66. #heroverweeguwstemgedrag.

Boeser_Onkel | 22-06-17 | 23:13

Jackanders | 22-06-17 | 23:09
Die zouden ze levend laten verbranden als dat het geval was. Met demonisch plezier dat is.

Nehemia | 22-06-17 | 23:13

@Mastermattie | 22-06-17 | 23:04
Leuk die hidden messages altijd op GS.
De muisover bij de foto's zijn ook vaak hilarisch.

keestelpro | 22-06-17 | 23:12

Dit is het land waar de multiculti bloeit. Waar de EU een meerderheid heeft en waar wegkijken gelijk staat aan fatsoen. Dan krijg je dit soort dingen. Laten we hopen dat de gutmensch aan dit tuig stageplekken aanbieden. Zo rollen we toch ? De linksmensch omarmt de daders, sissers, verkrachters en inbrekers. Want het zijn toch zeker "onze Nederlanders" ? Ik wens de geitenwollen enorm veel succes met kun kansloze missie. Laat mij er buiten. Want ik wil hier niets mee te maken hebben. Tegelijkertijd wil ik de warme felicitaties overbrengen naar Erik van Muiswinkel, Hans Teeuwen, Peter R, Paul de Leeuw, de PVDA, VARA & Joop. Jullie liggen perfect op schema mensen. Hulde. Het grootste tuig zijn niet de daders, maar diegenen die dit structureel blijven faciliteren. Volkomen medeplichtig en medeverantwoordelijk. Socialer kunnen we het niet maken. Want weet je wat ook hel erg sociaal is: verantwoording afleggen.

Rest In Privacy | 22-06-17 | 23:12

Rechts achter de auto ligt een blikje Red Bull. Misschien zit daar DNA op van de daders?

Mark_D_NL | 22-06-17 | 23:11

Nehemia | 22-06-17 | 23:03
Ja, en ongetwijfeld rifsissers die het wel jammer vinden dat er achteraf geen honden in bleken te zitten.
Zo'n hoge pet heb ik inmiddels wel van ze op.

Jackanders | 22-06-17 | 23:09

Ach, de 'troubles'. Laten we er vooral in eufemismen over spreken.

tipo | 22-06-17 | 23:08

@keestelpro | 22-06-17 | 22:59

Éen keer raden wie er weer opdraait voor de kosten.
Juist - jij en ik en onze mede-belastingbetalers.

Maar ho wacht, deze kansenparels zijn hoogstnoodzakelijk voor de economie want 'vergrijzing', toch???

* waar is die teil ook al weer gebleven, oh wacht, hij staat nog vol van de vorige kots-exercitie *

EefjeWentelteefje | 22-06-17 | 23:07

Bumper's reserve auto!

Mastermattie | 22-06-17 | 23:07

Gelukkig zat de persvoorlichter er niet in.

rattenvanger XL | 22-06-17 | 23:07

Wat een gangsters wonen daar in de getto van bos en lommer!

Labtechnieker | 22-06-17 | 23:06

Ze zijn ons echt heel dankbaar dat ze niet in Rabat achter een ezelskar hoeven aan te lopen.

Nehemia | 22-06-17 | 23:06

Zolang de politie het in deze gevallen heeft over een 'brandje' en niet over 'we willen de daders graag doodschieten' zal dit alleen maar erger worden. En de agenten weten dat natuurlijk zelf ook, maar hun chef zit dadels te eten op een 'iftar'. Waarom ken ik dit woord, godverdomme!

Rest In Privacy | 22-06-17 | 23:05

@om Hagen | 22-06-17 | 22:56
.
Niks mis met onze politie. Het is de leiding en de politiek die ze aansturen, daar zit het probleem. De-escalerend werken, begrip tonen voor de culturele achtergrond van de belhamels, beperkte geweldsinstructie, de racismetroefkaart, stadsdeelraadvoorzitters enzovoorts enzovoorts.

Graaisnaaiert | 22-06-17 | 23:05

'Logic dictates that...' Spock weet het antwoord wel.

XaleX_2 | 22-06-17 | 23:05

Haha, +1 voor de permalink!

Mastermattie | 22-06-17 | 23:04

Ze zijn wat vroeg met de ramadan vreugdevuren, nog twee dagen te gaan.

Binnenbaan | 22-06-17 | 23:03

Ongetwijfeld Rifsissers.

Nehemia | 22-06-17 | 23:03

Banlieue 020.

VerenigingVanDieven | 22-06-17 | 23:03

Kom je net van een iftar af als politieman krijg je dit als toetje.

keestelpro | 22-06-17 | 23:02

Amsterdam 2019, helikopters met precisie-raketten cirkelen permanent boven de stad.

netniet | 22-06-17 | 23:01

Heel Afrika is een bende ... Haal ze hierheen en het wordt hier ook een bende.. Ook na drie of meer generaties

Loebas | 22-06-17 | 23:01

Nou lieve Kijkbuiskinderen, er was een brandje vandaag in het grote bos. En de boeven die dat brandje hadden aangestoken, gingen er vliegensvlug vandoor! Poeh he. Wat vinden jullie daarvan kinderen??? Boe, oeh, dat is niet lief!

Mark_D_NL | 22-06-17 | 23:00

@VuistVolEuros | 22-06-17 | 22:58
Laat ons hier lekker Brabants lullen.

keestelpro | 22-06-17 | 23:00

Duur grapje die multiculturele samenleving.

keestelpro | 22-06-17 | 22:59

"In brand gestoken" Nou, nou

VuistVolEuros | 22-06-17 | 22:58

Komop jongens! wie heeft er vroeger toen hij jong was geen politieauto in de br.... oh nee...

inspector71 | 22-06-17 | 22:57

Leger inzetten in zulke wijken, Bij voorkeur commando's.
Politie heeft in een oorlog niets te zoeken.

Andersdenkend | 22-06-17 | 22:56

Brandmaardan.

roosvrij | 22-06-17 | 22:56

Die canadese scherpschutter maar uitnodigen en op een hoog punt midden in de stad opstellen?

pa_niek | 22-06-17 | 22:56

Kunnen de maatschappelijke kosten van de ramadan nu eens goed in kaart worden gebracht.

Jerolimo | 22-06-17 | 22:56

De politie is echt een lachertje geworden... Groot respect voor de dienders die het volhouden.

Tom Hagen | 22-06-17 | 22:56

Dacht je nu echt dat dit gaat stoppen na de ramadan.

Kanernietmeertegen | 22-06-17 | 22:55

Je moet iets verbranden - als het geen suiker is dan maar een politieauto.

/Gutmensch_modus off

hangtiet met knoop | 22-06-17 | 22:54

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken