Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

RAMADANRELLEN HOUDEN NEDERLAND WAKKER

Zon onder, aan tafel! Of nee. Wakker, ramadanjournalistiek! Want als de zon ondergaat en normale mensen gaan slapen, gaan de verstoorde suikerspiegels van mohammedaanse persuasie de straat op om kuffaraanse buurtbewoners uit hun slaap te houden, met stenen naar dingen te smijten, bushokjes te slopen, auto's op hun kant te gooien en de boel in de fik te zetten. Dag nacht vijf of zo van de ramadan en zowel in Hilversum als in Haarlem maken moslims er inmiddels themafeestjes van: Gaza in het Gooi en Hamas in Haarlem. In Broertjesville gaan auto's op hun kant en "natúúrlijk heeft dit alles te maken met de ramadan", zegt de eigenaar van bovenstaande kantel-Corsa (video bron). Ook in Haarlem is het stenigen van bussen niet de enige Ramadanrellerij. In de wijk Schalkwijk zijn alle andere standaard islam-ingrediënten erbij in de couscouskroes geroerd: Marokkanen die voor overlast zorgen als de moskee uit gaat, een moskeebestuur dat de handen er vanaf trekt, welwillende moskeeleden die daarom niets kunnen doen om "jongeren" in het gareel te houden, en een gemeente die tegen de Telegraaf zegt dat de wijk "niet negatief geframed" mag worden. Maar hee, een traditie is pas een traditie als altijd alles elk jaar precies hetzelfde gaat dus logisch dat al deze clichés weer uit de servieskast gegooid worden. Wil iemand nog een pinksterdag inruilen voor een extra moslimfeestdag dit weekend..? Update: Ook in in het Vlaamse Mullahbeek is ramadanjournalistiek noodzakelijk: 'Bus met kasseistenen bekogeld in Molenbeek'. Update: Afkomst onvermeld, maar locatie, omvang en modus operandi van de groep doen ramadantactieken vermoeden: Politie belaagd in 010, honden & paarden nodig om rust te herstellen.

Reaguursels

Inloggen

Gelukkig stemmen Honderdduizenden StaatSmongolen zelf op die Clubs zoals PvdA en Groen-Links en VVD die Ze met de Geimporteerde troep opschepen .
Veel succes met de tyfuszooi dan ook maar .

liegende lippen | 03-06-17 | 13:05

Maar volgens Rutte zijn wij met meer. Nog wel ja en nu laten we ons al in een hoek zetten. Kluns!!!!!!!!!!!!!

Mart6037 | 03-06-17 | 11:23

@Feynman | 02-06-17 | 08:56

Slopen is niet hun eerste reden, maar aard van het beestje.
De echte reden om hier heen te gaan is dat je geld krijgt voor niets doen met extra bonus voor de vele kinderen.
Subsidies genoeg om op te eisen en integreren is niet nodig, want er zijn genoeg supermarkets, halal slagers, broodkneders, belwinkels, reisbureau,garage...
Beetje hosselen en frauderen en het geld doorsluizen met je dubbele paspoort om als een bijstandskoning te leven in land van herkomst.
King Hassan kent zijn paupers en hakt er hard op in, want voor je het weet gaan ze nog meer eisen stellen door te dreigen met terreur.

I.P standing up | 03-06-17 | 11:20

geen discipline langer dan drie seconden
geen geweten
geen zelfrespect, anders was dit niet nodig
geen lange termijnvisie
geen doel
niet iets willen met je leven
geen focus
geen medemenselijkheid
alleen ikke ikke en leve de lol, ten koste van anderen.
En dan denken ze dat ze daar respect door krijgen?
Hoe nuts ben je dan.

kloopindeslootjijook | 03-06-17 | 09:00

Het probleem is net zoals de reden waarom er een bankencrisis is. Ze draaien niet op voor hun eigen wangedrag. Nooit. Er zijn geen grenzen.
Ze hebben van jongs af aan geleerd dat je alles kunt flikken. Protesten druk je kop in door andere mensen te terroriseren. Dus wil ook zeggen dat los daarvan er ook een emphtahisch stekkertje loshangt bij die lui.
Hoe kun je nou blij zijn daarmee. Mensen hebben geen respect, mensen zijn het zat of ze zijn bang.
En ze willen een buurthuis? Ga er eens wat voor doen dan. Laat eens zien dat je er wat voor over hebt.

kloopindeslootjijook | 03-06-17 | 08:45

Ik heb nergens last van gehad. Je moet ook net pech hebben, je kwaad maken over bepaalde bevolkingsgroepen heeft geen zin, dat verander je niet en het ligt moeilijker/genuanceerder dan reacties van avondklokken ed.

gz | 03-06-17 | 08:28

.... Zucht.... Vraag Pechtoldje of Klavertje eens hier op te reageren. Zij zijn de realiteit volledig uit het oog verloren. Laten we hier maar suikerfeestjes geven en zwarte Piet maar aan de kant zetten. Dat zijn onze tradities, die moeten afgeschaft. Hun tradities moeten gerespecteerd. Laat ook Sylvana even duidelijk maken dat al deze ellende onze schuld is. Niet van de hardwerkende Noord-Afrikaan.

Johnnie Hansome | 02-06-17 | 23:22

Past hier niet.

ReligionSucks | 02-06-17 | 21:51

Gelukkig ligt Ramadan niet aan de islam.

Patatter | 02-06-17 | 21:29

Als wij niets doen, wie dan wel?

Tinus Trekveer | 02-06-17 | 21:02

@kaplaarzenverkoper
Vertel, ik laat mezelf graag bijpraten.

D-Fens_1963 | 02-06-17 | 20:23

Ramadan is een feest. Voor de schadeherstelbedrijven.

Liefdebaard | 02-06-17 | 20:07

De oplossing is zooooo​ eenvoudig...

kaplaarzenverkoper | 02-06-17 | 19:46

-weggejorist-

Fi-Bu-Bla | 02-06-17 | 18:43

Het is niet enkel negatief; de vernielingen, omgegooide auto's en andere overlast treft ook VARA/PVDA/JOOPers dus dit heeft ook mooie kanten; de vervuiler betaalt nu eenmaal mee ;-) Maar nu ff serieus; overlast door Marokkanen en Moslims zomaar benoemen; zijn ze nu helemaal gek geworden. Dat kunnen de hersenen van de gutmensch totaal niet aan. Liever wegkijken. Laat de slachtoffers toch mooi verrekken; dat doen we namelijk al een jaar of 40 en gaat toch prima zo ? Slaap lekker allemaal.

Rest In Privacy | 02-06-17 | 18:41

Ramadan verbieden moskee sluiten, simpel zat, gebeurd met een kroeg ook.
Hoeveel voorbeelden moeten er nog volgen dat ramadan islam hier niet thuis horen. Dus weg er mee de bevolking wil rust en veiligheid.

janmetdepet | 02-06-17 | 18:18

De straten zullen op termijn in brand staan, net als eerder in de Franse banlieus.
En er zullen slachtoffers vallen....
Hopelijk niet mijn kinderen maar het zullen zonen e/o dochters zijn.

D-Fens_1963 | 02-06-17 | 17:33

-weggejorist-

Dutch11 | 02-06-17 | 16:34

Hoe toerekeningsvatbaar ben je, als je laat leiden door een sprookjesboek? Voor dit soort uitwassen hebben we toch (jeugd)TBS?

happen_maar | 02-06-17 | 16:21

Al eerder bedacht, strafkamp flevopolder, keihard blackdolphin regime, met een aantal gestoorde sadistische bewakers, en een roedeltje siberische herders, die met een 1 hapje een compleet mocrokontje opkluiven..

broervandenhollander | 02-06-17 | 15:42

Kan er niet gewoon een avondklok komen? ben Mohammedaan en 18 jaar of jonger dan moet je om 22.00 binnen zijn tijdens de Ramadan.

Ingpe | 02-06-17 | 15:37

Gezien het volslagen knettergekke politiek correcte stukje opgeschreven in het krantenartikel moge het wel duidelijk zijn dat er niets maar dan ook niets ondernomen gaat worden. We steken de struisvogelkoppen wel ff dieper in de grond en hopen dat het na de ramadan weer wat rustiger wordt.

En natuurlijk is het signaal vanuit de maatschappij richting naffers 'geen probleem' het kan nog wel een tandje erger de volgende keer. Ik zie het nieuwe design van de Conexxion bussen al van over een paar jaar, uitgevoerd in Mad Max design op rupsbanden zodat er nog enige kans bestaat om die warzone te kruisen.

Nauw Gaatje | 02-06-17 | 14:54

Ik woon in Haarlem Europawijk, dat is officieel een aparte wijk en hoort niet bij Schalkwijk, maar in praktijk is het gewoon onderdeel van Schalkwijk.
.
Toen ik daar 3 jaar geleden een huis kocht, vertelde de Turkse buurman dat ik wel goed moet opletten en alle ramen en deuren altijd goed gesloten moet houden als ik niet thuis ben, in het huis wat ik gekocht had, was namelijk al 3 keer ingebroken in het jaar ervoor. (Het stond toen wel leeg).
.
Bij vragen over waarom de bushokjes geen ramen hebben vertelde hij dat dit er bijhoort in onze buurt, hij was er ook niet blij mee, maar dat het een jaarlijks voorkomend fenomeen is.
.
Verder in de 3 jaar 0 problemen gehad met buurtbewoners, waarvan 80% van Moslim persuasie is.
Maar ik ben dan ook bijna nooit thuis, de andere buren zijn wat oudere mensen, en die lieten weten dat onze straat wel OK is, maar dat ze niet twee straten verderop 's avonds naar de supermarkt durven.
.
Ik zie dus wel dat er dingen niet goed gaan, maar heb er zelf nooit last van ook al woon ik in een mosselman wijk.

Aertheron | 02-06-17 | 14:37

Houden Nederland wakker. Wat een titel. Als je niet in de randstad woont heb je nergens last van.

denii | 02-06-17 | 14:34

Het rammen dan gezeik van geestelijk gestoorde moslim-medelanders houdt mij niet wakker, hoor.

Laten ze elkaar maar vrolijk afmaken en laten ze maar na wangedrag vrolijk worden teruggezonden naar zandbakkistan.
Maar dan wel doen, hé?

Niet met ons poezeligsofte rechtssysteem nog eens een zooi kansjes geven, nee, gewoon terug naar het Rif-gebergte en daar de rechterlijke macht zijn ding laten doen.

Ze zijn immers hierheen gedobberd om dat rechtssysteem daar te ontwijken??

mallekater | 02-06-17 | 14:28

Doordat we al die gasten die mohammedaanse feestjes vieren hier moeten onderhouden is er geen geld meer voor politie en leger (plus nog een heleboel zaken die we hadden maar die gaandeweg verdwijnen) en dat zal alleen nog maar erger worden.

Elessir | 02-06-17 | 14:06

Bij de weg, voel trouwens nog een enorme behoefte aan advies:
Is het verstandig om aankomende zaterdag in bioscoopstoeltje te ploffen zonder harnas en honkbalknuppel?

Johnny_Longbone | 02-06-17 | 13:48

Bah, wat een guurrechtse verslaggeving weer hier. Dit kunnen natuurlijk nooooooit moslims zijn, want die zijn allang aan het slapen om weer fris en fuitig aan de nieuwe werkdag te kunnen beginnen.
* Heerlijk levend met een linkse roze bril *

Johnny_Longbone | 02-06-17 | 13:42

Dat verklaard het vuurwerk vannacht.. stelletje gekken zijn het

Mertom | 02-06-17 | 13:39

... mag ook op shortlist voor Het Woord Van 2017:

ramadanvandaal

Herbert_von_Caravan | 02-06-17 | 13:34

Zwarte Piet geeft minder overlast,daarom opdonderen met die ramadan lig godver een maand iedere nacht wakker maar moet wel eeer halfzes eruit om te gaan werken.

janmetdepet | 02-06-17 | 13:26

Ik citeer nog maar eens Wikipedia over de ramadan:
"... en kan het eigenschappen aanleren als discipline, uithoudingsvermogen en vooral zelfbeheersing."
.
Om met Rob Oudkerk te spreken:
De plegers zijn dus *schijn*heilige kutmarokkanen...

hotmint | 02-06-17 | 13:20

-weggejorist-

borus | 02-06-17 | 13:07

Verkiezingen Hilversum 2017 pvv/fvd samen 11.9%
De rest is dus voor een pro moslim partij gegaan.
Dus niet zeiken jullie krijgen wat jullie willen.

enige kanttekening is dat de autochtonen in die relmoslim wijken waarschijnlijk wel pvv/fvd hebben gestemd.

vinzDH | 02-06-17 | 13:06

hoe is het Ede? Minder graag van dit soort mensen.

franck7020 | 02-06-17 | 13:04

Mike_DB | 02-06-17 | 12:30
Een lone wolf zal alleen toeslaan als hij geen tegenstand verwacht, zie Manchester. Rellen doen ze met z'n allen, hoe groter de groep hoe meer macht ze denken te hebben. Ze komen er pas achter als hier het geld op is. Daarom gaan ze ook niet naar oostblok landen, zelf arm en slaan erop los. Hier lopen we aan de lijn van de overheid en inmiddels ook de politie, vandaar ook steeds meer moslims bij de politie. Het verraad komt van links en met mensen met heel veel geld.

Iemand bekend met het feit dat Putin Soros 'dead or alive' will hebben, circuleren berichten over op youtube.

Implants | 02-06-17 | 12:43

Vroeger werden ouders al geleerd dat regelmaat heel belangrijk voor kinderen is. Je ziet nu bij een gedeelte van de moslims hoe het ontbreken hiervan tot agressie leidt. Maar misschien komt het ook doordat "wij" ons overdag lekker "vol zitten te vreten", terwijl deze verwende jongetjes lijdzaam moeten toekijken. Is eigenlijk ook wel een beetje sadistisch ......

Mannes | 02-06-17 | 12:35

De overlast wordt veroorzaakt door criminele lone wolfs. Met de islam heeft het niets te maken. Heel die ramadan heeft niets met de islam te maken. Ook de islam heeft niets met de islam te maken.

Mike_DB | 02-06-17 | 12:30

henkvaningrid | 02-06-17 | 12:13
Op mij is het niet van toepassing; ik blijf altijd ver uit de buurt van moslims.

Cheeky Bastard | 02-06-17 | 12:29

Cheeky Bastard | 02-06-17 | 12:10
Van wie mag dat niet? Dat maakt u toch gewoon zelf uit?

henkvaningrid | 02-06-17 | 12:13

De landelijke dagbladen en de nieuwssites van het staatsjournaal en RTL Unilever maken geen melding van deze rattenplaag maar willen me wel vertellen dat ik tijdens de ramadan overdag geen broodje mag vreten in de buurt van een moslim.
Wat een kutland is dit toch geworden.

Cheeky Bastard | 02-06-17 | 12:10

Van vorig jaar.
www.nhnieuws.nl/nieuws/186702/passagie...
De jongen stond nog later met foto in de krant om aan de daders te laten zien dat hij de rest van zijn leven met flinke sporen rond loopt.

Dader nooit opgespoord, bij mijn weten.
Gemeenschap neemt verantwoordelijkheid niet.
Enkeling die wel iets wil doen, wordt door moskeebestuur teruggefloten?
Waarom?

Rommelende Onderbuik | 02-06-17 | 11:58

@LangeTijdGeleden | 02-06-17 | 11:25

De PVV is het afvoerputje van de VVD, dus daar hoef je totaal niets van te verwachten, qua beleidsvorming dan.

De FvD is een soort Pim Fortuyn 2.0 - dus die zal tzt (als hij nog leeft) nog wel op z'n vingers getikt gaan worden door de elite om wel binnen de beleidsbepalende lijnen van de elite te blijven.

litebyte | 02-06-17 | 11:49

@keestelpro | 02-06-17 | 08:47

en mocht het toch wat met de islam te maken hebben... dan is het een verkeerde interpretatie

litebyte | 02-06-17 | 11:45

auto op z'n kop
kijk al m'n homies rocken
ramadan is top

Herbert_von_Caravan | 02-06-17 | 11:37

En dan de auto's slopen van het gewone werkende volk. Genereer nog meer PVV stemmers. Stelletje lutsers.
(Of eigenlijk, ga maar door, over 4 jaar zullen ze dan zelf merken dat ze te ver zijn gegaan)

LangeTijdGeleden | 02-06-17 | 11:25

Zouden Pechtold en Rutte wel eens GS bezoeken? Of is de keiharde realtiteit niet aan hen besteed. Zouden zij willens en wetens het islam probleem blijven ontkennen en de PVV uit blijven sluiten? Alleen maar wegens partijpolitiek. Is het ego van deze heren zo groot dat het ziekelijke vormen begint aan te nemen? Ondertussen staan de Nederlandse straten in brand, net als in Parijs, omdat we een heel leger aan anders denkenden en anders gedragende mensen hier naar toe hebben gehaald. En die groep mensen hebben kinderen gekregen in Nederland, zijn Nederlanders maar worstelen iedere dag met hun identiteit, geloofskwesties, een boek dat oproept tot geweld etc. En dat allemaal iedere dag erger maar de politici slapen lekker door.

ILF2 | 02-06-17 | 11:24

Wat doen Nederlanders zonder migratieachtergrond als er een spelletje balletjetrap al dan niet naar hun zin is verlopen? Hint: Coolsingel.

Steinway | 02-06-17 | 11:22

Heel Haarlem deugt! (anders komt het OM je halen...)

Bracula | 02-06-17 | 11:21

Misschien heeft Geert dan toch gelijk. Even het OM bellen?

P.A.van San45863205 | 02-06-17 | 11:17

Lupuslupus | 02-06-17 | 10:47
We laten het gewoon gebeuren, de hele wereld heeft er last van. We zouden dit moeten doen: m.youtube.com/watch?v=a7xqwm_c1_k

En natuurlijk zelf de wapens opnemen tegen de 'elite' en de overheid die niets maar dan ook helemaal niets doet. Dus komt het op jezelf aan.

Implants | 02-06-17 | 11:17

@ Ceristimo | 02-06-17 | 09:26

Wij hebben niet zelf huisgehouden daar in Afrika, de Noord Afrikaanse (Moorse) stammen leverden ons de slaven. Zij gingen op strooptocht voor hun afnemers. Slavenhandel is daar al duizenden jaren heel gewoon. Er zijn ook vele tienduizenden blanken als slaven verhandeld door die zelfde moren. Die haalden ze uit Spanje en Portugal. Daar hoo rje nooit iemand over, gek hè...

Hiesjes | 02-06-17 | 11:04

Meent die vent dat nou echt? Geen koppeling met de Ramadan maken omdat 'voor hetzelfde geld iemand moslims in een kwaad daglicht wil zetten'?

Tuurlijk joh, het is allemaal een complot! Moslims zijn eigenlijk lieverdjes maar worden systematisch kapot gemaakt door allerhande complotten. Waarom willen jullie dat nou niet zien?

Enkelband | 02-06-17 | 11:02

Niet negatief framen mag niet. En de hoernalisten spelen dat mee.. Tjongejongejonge.

Oke gemeente, jullie je zin, dan gaan we op GS dan maar positief framen met deze koppen:
- "Dit jaar extra meer autos gekanteld tijdens Ramhamdam"
- "Minder, minder, minder rellen"
- "Minder moslims opgepakt tijdens rellen"
- "Ook dit jaar geen negatieve frame"
- "2017: Nog maar 75% van alle idioten zijn 75% moslims"

h3* | 02-06-17 | 11:01

Het gaat goed met mijn leesstoornis. Ik las:
Randdebielen houden Nederland wakker.

McMarx | 02-06-17 | 11:00

"Ik zeg dit al JAREN. Die islam kunnen we hebben, de rot van binnenuit door toegevers, meebuigers en wegkijkers, DAAR gaan we aan kapot." Onze AnnaBelle zegt het treffend @negatiefframen

klön | 02-06-17 | 10:57

Gewoon - d.m.v. een noodverordening - de moskee *de hele maand ramadan*! sluiten waar dit schorem in de buurt woont.

Verkassen ze met hun terreur naar een andere wijk: ook die moskee sluiten.

Als dat niet helpt komt de volgende stap: *alle* 2e paspoort terreurplegers terug naar het land van hun 1e paspoort. Samen met de hele familie.

Met de PVV aan het roer zou het bovenstaande een fluitje van een cent zijn geweest maar ja, Nederland WIL - zo blijkt uit de uitslag van de verkiezingen in maart jl. - moslimterreur(!).

Geniet er dan maar van zou ik zeggen en hou op met janken. Precies hiervoor hebben jullie al vele jaren lang gestemd.
En nee, de PVV verandert hier niets meer aan. Om 1 enkele reden: het is *te laat* en allang kwart over 12.

En kom a.u.b. niet aan met die lelijke dooddoener de 'rechten van de mens'. Iedereen heeft zo langzamerhand in dit kapotgemaakte land 'rechten', behalve de hardwerkende autochtone Nederlander. Die zijn mooie land in 40 jaar naar de donder heeft zien gaan.

Lupuslupus | 02-06-17 | 10:47

Boeser_Onkel | 02-06-17 | 10:19
Het volk krijgt wat het verdiend is me ooit een verteld. Ik kan me hier prima in vinden! Dus laat die knuffelbolwerken maar voelen, wat wij allen bedoelen!

Mr_Pikibelly | 02-06-17 | 10:45

Met een sausje profeet.

@ljcoster | 02-06-17 | 09:08

Ik las "proleet". Hoe zou dat nou toch komen.

EefjeWentelteefje | 02-06-17 | 10:45

ik begrijp niet dat de advocatuur niet massaal in opstand komt. wilders zou een gevaar voor de rechtstaat zijn, maar het OM wil nu gaan vervolgen voor feitelijke uitspraken? mijn god.

1984 was not a manual

aight.. | 02-06-17 | 10:43

Hier in Utrecht worden moslima's die het in hun botte kop halen om te gaan sporten overdag tijdens de ramadan door de Islamjugend (straattuig) gewezen op hun afvalligheid.
"je bent toch moslim, wat doe jij nu sporten, tazzzz"

Admiraal Balthasar | 02-06-17 | 10:40

Ik wil zwarte Piet terug!

L. Hannes | 02-06-17 | 10:39

Tsja, je ziet een stadsbus langskomen vol met jongeren die wél een stageplaats hebben gekregen. Dan breekt er iets in je.

Bigi Bana Boy | 02-06-17 | 10:37

-weggejorist-

JantjedeBoer | 02-06-17 | 10:34

Gisteravond 23.15 uur , hoor ik nu voor kinderstemmetjes op de trap...??
Het zoontje van onze Marokkaanse buren (5 jaar !!!!) , moest van zijn vader nog even wat eten uit de auto halen.
Zijn zusje (4 jaar ) was ook nog op....
Zucht.....

hansvanvoren | 02-06-17 | 10:33

He denhaag, kom nu eindelijk eens met oplossingen die wél hout snijden ? Jullie zijn toch ook verantwoordelijk voor dit PROBLEEM wat jullie zelf veroorzaakt hebben en waarvan de gewone burgers weer het slachtoffer zijn ?

Anjin Mohammed | 02-06-17 | 10:31

Maar als het in Haarlem en Hilversum kennelijk een al jarenlange traditie is om 's nachts rotzooi te schoppen, bussen met stenen te bekogelen, en auto's in de fik te steken, dan moet je daar eindelijk "passende" maatregelen tegen nemen.

Ik zou gedurende de hele ramadanmaand een avondklok voor naffers instellen: tussen zonsondergang en zonsopkomst mogen ze zich niet op straat vertonen. Ook nergens voor nodig; na zonsondergang beginnen ze zich klem te vreten, en daarna kunnen ze zo hun bed inrollen. Intensieve patrouilles 's nachts door de politie, en elke naffer oppakken die zich niet aan de avondklok houdt: week opsluiten en flinke boete laten betalen.

Het Marokkanenprobleem bestaat al ca 30 jaar. Het is een gigantisch probleem en m.i. vragen buitengewone problemen om buitengewone oplossingen. Je moet het ook echt wettelijk mogelijk gaan maken dat ze hun Nederlanderschap bij (crimineel) wangedrag kunnen verliezen en voorgoed uitgezet worden naar hun eigen land. Three strikes and you're out. Zoiets.

Maar ja, er zal wel weer helemaal niks gebeuren. Nou ja, een paar extra potjes muntthee zetten, maar dan heb je het wel gehad.

Dr_Johnson | 02-06-17 | 10:29

Hettiet | 02-06-17 | 09:57
Je hebt gelijk, alleen daar waar lokale politie niets doet, en de vernielingen bleven zijn we toch liever zelf gaan oppassen. Scheelt veel schade. En dat geld geven we liever ergens anders uit.

Henri-Bardouin | 02-06-17 | 10:28

@De_ontwarrende_man | 02-06-17 | 10:26
Oeps.. moet zijn 'ophoudt te denken'.

*Neemt nog een bak koffie.*

De_ontwarrende_man | 02-06-17 | 10:27

@Banana008 | 02-06-17 | 10:23
'Hun' buurten? Het wordt eens tijd dat dat volk denkt dat het 'hun' buurten zijn.

De_ontwarrende_man | 02-06-17 | 10:26

"Ik snap dat het opvalt, maar we willen niet stigmatiseren".

Wederom de bekende schuldgevoelen en angst voor xenofoob uitgemaakt te worden als je dingen benoemd zoals ze zijn. De vinger op de zeere plek legt en welke andere gezegden je erop los kunt laten.
Moslims worden door de straat opgevoed, niet door de ouders. Zolang daar niets aan gedaan wordt, is Nederland en Europa reddeloos verloren. Dat gezegd hebbende; het gedrocht genaamd islam is al honderden jaren aan een revisie toe.
De tijs is gekomen dat de islamistiche Maarten Luther eens opstaat! (Als die de ballen ervoor heeft)

Fratello | 02-06-17 | 10:26

@Chinook Elsevier | 02-06-17 | 10:22
"... jullie zwakheid"? Waar schaar jij je onder dan?

De_ontwarrende_man | 02-06-17 | 10:25

-weggejorist-

De_ontwarrende_man | 02-06-17 | 10:24

@Chinook Elsevier | 02-06-17 | 10:22
Inderdaad! Retweet!

iustus | 02-06-17 | 10:23

Gewoon cultuur jongens. In Spanje zijn jaarlijks de stieren de sjaak en worden op straat afgeslacht, hier zijn het de heilige koeien

Oberon14 | 02-06-17 | 10:23

Het wordt tijd om een keer in hun buurten wat dingen te gaan slopen.

Banana008 | 02-06-17 | 10:23

Mensen, dit wordt alleen. maar. erger.
Overheid zal niets doen. MSM zal het als uw schuld draaien. Tot het moment dat gewoone menschen het spuug- en spuugzat zijn. Dat men eindelijk beseft dat je als je de handen in een slaat iets kan doen en zelf actie onderneemt. Niet dat het dan gezelliger wordt hoor, maar in mijn beleving is er dan en enkel dan nog een sprankje hoop dat we deze ellende kunne keren...
Maar ik ben er bang voor dat we daar toe niet meer in staat zijn...

iustus | 02-06-17 | 10:23

De burgeroorlog komt steeds dichterbij en zal uitmonden in een orgie van geweld, met dank aan de ruggengraat loze politici en weekachtige bestuurders. De Islam maakt gebruik van jullie zwakheid, waar jullie gewend zijn om te polderen om een consensus te bereiken, zijn zij gewend om met drammen,geweld en intimidatie hun doel te verwezenlijken. Diegene die denken dat zij zich aan onze leefwijze aanpassen,zou ik mee willen geven " Slaap en droom lekker verder, U zal binnenkort ruw verstoord wakker worden geschud met de vraag waarom u nog geen moslim bent"

Vreedzame moslims bestaan niet het is een "Contradictio in terminis"

Noem mij 1 land, niet meer en niet minder, daar waar de Islamieten aan de macht zijn,
onze mensenrechten worden gerespecteerd. U zult dat niet vinden in deze landen is de sharia van kracht en die bestaat uit geweld en onderdrukking.

Is er iemand in Den Haag die mij dit kan weerleggen?

Chinook Elsevier | 02-06-17 | 10:22

Die strandtent in Bloemendaal moet nu een poosje dicht. Waarom doen we dat bij moskeeën eigenlijk niet?

Pierke Smulders | 02-06-17 | 10:21

Gelukkig is de politie al bij de ''raddraaiers'' langsgeweest om ze een laatste waarschuwing te geven: www.gooieneemlander.nl/gooi-vechtstre...

Zo van, ''Jongens, 4 auto's total loss slopen is echt wel genoeg voor één Ramadan, he''

Brinkman | 02-06-17 | 10:20

Den Heerscher | 02-06-17 | 10:16
De autochtonen in randstedelijk Nederland zullen binnenkort in de minderheid zijn.
Dus islamitische tradities zullen alleen maar erger worden.

Julia | 02-06-17 | 10:20

"Nou, die auto's die omver gegooid zijn, zijn 100 meter (!) uit de buurt van verschillende "buurthuizen" en het is in de buurt van het ooievaarplein, het plein in Hilversum waar mocro-tuig de dienst uit maakt, al een jaar of tich. [...]"
MediastadInwoner | 02-06-17 | 09:10

Ah, ze hebben natuurlijk buurthuizen gekregen toen ze een tijdje geleden hadden gereld in de buurt ('dat is pragmatisch'). Maar ja, als je beloond wordt voor rellen ga je natuurlijk voor nog veel meer.

Lekker gewoon VVD, D66 en GroenLinks blijven stemmen, Hilversummers! www.gooieneemlander.nl/gooi-vechtstre...

Boeser_Onkel | 02-06-17 | 10:19

En kaan78.... fuck off naar de woestijn ga daar lekker offeren dat het een lieve lust is en ga daar lekker klagen over jouw vakantiedagen.

Hettiet | 02-06-17 | 10:19

Wie niet horen wil, moet maar voelen! Maar ja, dat zal tegenwoordig door extreem links en "onze" D666 rechters wel oproepen tot geweld worden genoemd... dus ik heb niets gezegd.

benjeallanggek | 02-06-17 | 10:18

Wie had dat gedacht: van wonen in een veilig land naar ramandan rellen aan de overkant.

Een regering die zijn volk niet langer beschermt en de veiligheid niet handhaaft. Ze zijn te druk met alles rond migranten en klimaat. De stokpaardjes van Brussel. De rest is kennelijk niet meer belangrijk.

doskabouter | 02-06-17 | 10:18

Moeten ze hier in Bulgarije eens proberen. Ze worden keihard de buurt uitgeknuppeld door de bewoners. Als ze vervolgens de politie erbij halen worden ze keihard de cel ingeknuppeld.
Dat is overigens als ze geluk hebben. Als ze de verkeerde tegenkomen, dan eindigen ze met twee gebroken benen en twee gebroken armen in een ziekenhuis.
Overigens hoef je dit in de dorpen in Groningen, Friesland of Twente ook niet te proberen.
Ik ben benieuwd wanneer mensen in randstedelijk Nederland een keer de bal terug gaan kaatsen.

Den Heerscher | 02-06-17 | 10:16

necrosis | 02-06-17 | 09:58

Nog recentelijk wel eens scheermesjes gekocht? Toch wel €200 per meter. Bovendien zijn wielkappen gemakkelijker vast te pakken

Jos Tiebent | 02-06-17 | 10:14

@ Kaan78 | 02-06-17 | 09:35
Vier fijn Ramadan en offerfeest, neimand die dat wil verbieden, maar hou je religie voor jezelf I plaats van het ana anderen op te dringen. Pinksteren heeft niet de betekenis die het heeft gehad, maar wat jij wilt heeft voor mij een negatieve betekenis, dus nee, nooit. Je bent in Nederland, pas je aan.

Minder religie svp. Stop met bevoordelen en boven anderen stellen van religies (welke dan ook).

TheseDays00 | 02-06-17 | 10:14

Tot..... het moment komt dat de controle erover verloren is en het serieus uit de klauwen loopt en doden vallen. Tja.. Ik heb geen rechter nodig om eigen rechter te kunnen zijn! Comprende?

Mr_Pikibelly | 02-06-17 | 10:12

En Pieter Broertjes, ongekozen burgemeester van Hilversum (ex-Volkskrant, PvdA), zal het wel weer met de mantel der liefde bedekken en zijn partij aanmoedigen de poorten verder open te laten zetten voor nog veel meer multicultuur.

Boeser_Onkel | 02-06-17 | 10:11

Dat maffe vreetfestijn moet gewoon afgeschaft worden. Dit moeten we gewoon niet willen. Wat vinden de linkse deugmensen hier nou van?

Manus Olie | 02-06-17 | 10:08

Wat dit tuig goed doet is zich organiseren. De veiligheid van de groep die ze automatisch zijn want moslim en allochtoon en zielig. Wij Nederlanders komen nog niet verder dan boos cynische opmerkingen plaatsen onder nieuws berichten. Een boze losse reaguurder richt niets uit tegen dit tuig. Als we wat willen dan moeten we een vuist maken die zo groot en sterk is dat hij bijvoorbaat al angst inboezemt en het door hen zo gewaardeerde 'respect' afdwingt.

Anteros | 02-06-17 | 10:04

Nee Kaan78. Je leeft in kazenland. Ga ergens anders je geloof maar doordrammen. Overigens een kaantje is gebakken spek.

ristretto | 02-06-17 | 09:59

Elke gangbare auto heeft een richeltje onder de bodem aan weerszijde.
Dit richeltje is bedoeld om te zorgen dat je wagen niet van de krik afschuift tijdens het wisselen van een band.
Mijn tip: plak die richeltjes over de hele lengte vol met scheermesjes, dat gaat gegarandeerd vingertjes kosten.

necrosis | 02-06-17 | 09:58

Henri Bardouin 9.38.Nu is het misschien nog allemaal kneuterig gezellig zo tijdens de ramadan in uw wijkje samen uw tuintjes bewaken ieder 1 uurtje maar dit gaat van kwaad tot erger worden.Gisteren documentaire gezien in Engeland. Een paar Christenen gingen pamfletten uitdelen in winkelstraat waar ook veel moslims werken en winkelen. Binnen 5 minuten werden de christenen achterna gezeten door schreeuwende en dreigende moslims met woorden als fuck off this is our country now. Fuck off or die.en de christenvrouwen kregen een lesje how to dress in hun omgeving van een ingepakte moslima.... met alle gelukszoekers uit moslim landen worden de moskeeën straks o vervol en kunt u uw Nederlandse gewoontes wel vergeten zo dichtbij hun moskee.

Hettiet | 02-06-17 | 09:57

Om dat soort praktijken in te dammen zal je toch eerst moeten afrekenen met de dhimmi bevolking.

komtdatschot | 02-06-17 | 09:55

Kenteken heeft ze beledigd L(aat)S(taan)-L*L-57, schuld van die auto zelf, hij keek met z'n kenteken hun kant op.

Watching the Wheels | 02-06-17 | 09:47

Korps mariniers inroepen om tuigh in de richel terug te meppen.

ljcoster | 02-06-17 | 09:47

stop talking.
start acting.
hard en grens over.uit.

medelmo | 02-06-17 | 09:47

En die jongens de dag erna nog naar het werk.
Wat zegt u?
O ja, juist...

Notenkraker | 02-06-17 | 09:47

Rammen dan.

bisbisbis | 02-06-17 | 09:47

Hier is maar 1 oplossing voor en die weet u en die weet ik maar je mag het niet opschrijven of uitspreken.

mia | 02-06-17 | 09:46

Het heet vrij vertaald niet voor niks ram-en-dram!!

klinkklaar | 02-06-17 | 09:43

Uit angst wil niemand met zijn naam in de krant. Da's toch wel vreemd. Zeg joop.nl, hoe zit dat, hebben de terroristen gewonnen?

TheseDays00 | 02-06-17 | 09:42

Kaan78
Stel je nou eens voor dat mensen de Islam beoordelen op hoerroepers, overvallers, rotzooitrappers, islamisten en terroristen. Waar is dan de 'waarde' van dat geloof?
(Met andere woorden 'waarden' herzie je niet in een generatie met een minderheid, sterker nog, de koppeling van waarden aan politieke meerderheid moest eens inhoudelijk worden besproken!)

Einde van de Domheid | 02-06-17 | 09:42

Enkeltje Siberië.

Jack Jersey | 02-06-17 | 09:40

En daar moeten Nederlanders dan rekening mee houden i v m plagende BBQ-luchtjes en zo?
Ik dacht het niet.

Jackanders | 02-06-17 | 09:39

Ik woon vlak bij een moskee, normaal niet veel last van. Behalve rond ramadan. Elk jaar weer afgetrapte spiegels, opengebroken auto's gesloopte voortuinen. In mijn buurtje doen we al een jaar of 5 gewoon buurtwacht iedereen een uurtje. Reuze gezellig, goed voor de sociale cohesie van de buurt. Sindsdien blijven auto's en voortuinen heel. Win-win.

Henri-Bardouin | 02-06-17 | 09:38

@Kaan78 | 02-06-17 | 09:35

Het mooie hier in Nederland is dat je alles kunt vieren. Dus je comment slaat nergens op. Je doet voorkomen alsof het niet kan.

roze_bril | 02-06-17 | 09:38

Dat is toch die Broertjes, die altijd vooraan staat als het gaat om het binnenhalen van moslims? Als hij daar nu niet mee stopt, dan is hij willens en wetens medeveroorzaker.

Wachtmaar! | 02-06-17 | 09:38

Kaan78 | 02-06-17 | 09:35
1)
Waarom?
2)
Wie bepaalt de 'waarde'? Generaties voor jou of een minderheid van jouw generatie?

Einde van de Domheid | 02-06-17 | 09:37

Dit is toch waartoe daesh opriep?
Het zijn minstens vingeroefeningen.
Heel zwaar bestraffen!

Einde van de Domheid | 02-06-17 | 09:35

Ik wil graag pinksteren vieren EN Ramadanfeest. Waarom 1 feestdag voor moslims? Alsof Offerfeest niet belangrijk is. 3 dagen Ramadanfeest en 4 dagen Offerfeest svp in ruil voor feesten zonder enige betekenis en waarde in Nederland.

Kaan78 | 02-06-17 | 09:35

#Steinway | 02-06-17 | 08:58
Goed argument man.

Parsons | 02-06-17 | 09:35

Iemand betweter Peterrrr de Vrie$ hier al over gehoord...?

DasNouJammer | 02-06-17 | 09:34

Nou wij hebben luilak, dan wordt er ook vernield! Alleen duurt dat maar èèn dag!

Orderic1964 | 02-06-17 | 09:32

Vreetkonijn | 02-06-17 | 09:21
De grootste vraag van vandaag de dag is waarom de boom nog verzorgden vertroeteld wordt en waarom ze niet flink wordt bijgesnoeid.

Rommelende Onderbuik | 02-06-17 | 09:31

Wolla Rachid, Faroek en Mohammed, wat zijn jullie aan het doen?
Wolla, agente Fatima, wij zetten een auto op de kop.
Waarom doen jullie dat, jongens?
Het is ramadan, agente Fatima en die auto keek ons héél erg vies aan.
Ik snap het jongens maar ga nu maar weer naar huis want jullie moeder die tevens jullie tante en oma is heeft de couscous inmiddels klaar.
Gaan we doen agente Fatima, wolla!
Wolla jongens, wolla!

eerstneukendanpraten | 02-06-17 | 09:30

Noltie | 02-06-17 | 08:50
Het gelinkte artikel is wel aardig. Een goedwillende moskeeganger zegt dat het zo is, maar mocht de jongeren hier niet op aanspreken van de Moskee-leiding.

Rommelende Onderbuik | 02-06-17 | 09:29

Snel een interviewtje geven dat dit alles heeeeelemaaaal niets met Islam en Rammendan te maken heeft en daarna heeeel snel weer de kop heeeel diep in het zand.

flashforward | 02-06-17 | 09:29

Slappe Burgemeesters in Hilversum en Haarlem durven niet op te treden missen autoriteit.
Goedverdoemme | 02-06-17 | 09:17
-
Je hebt wel gelijk, zijn ook allemaal een stel natte kranten, maar als ik even advocaat van de duivel speel kan ik me ook niet echt voorstellen wat ze nou helemaal kunnen doen, zelfs de meest hardcore burgemeester kan hooguit een samenscholingsverbod opleggen en dan ook maar voor een beperkte tijd.

sarcastro | 02-06-17 | 09:28

NRC lezers zeggen: "maar dat carnaval in 't zuiden maakt ook extra politie inzet nodig" Eigenlijk meer een comment op dat andere topic, maar weet iemand daar iets over?

hotnot | 02-06-17 | 09:27

Net als bij de clubs moet je ook een moskee kunnen dicht timmeren. Honden moet je ook niet immers buiten laten.

zzMichielzz | 02-06-17 | 09:26

Schuld van de witmang! Kijk, als die eigenaar van die auto nou gewoon geen baan en auto had, dan was hem dit niet overkomen. En trouwens, vierhonderd jaar geleden hebben wij ook echt ranzig huisgehouden in Afrika, dus boontje loontje natuurlijk. Overigens heeft dit - door de islam geïnspireerde en door moslims uitgevoerde - geweld helemaal NIETS met de islam of moslims te maken. Verder xenofoob, islamofoob, guurrechts, Wilders stemmer en onderbuik. Islam is vrede, werken voor je centen is viesbah, en iedereen die het daar verder niet mee eens is dient volledig afgebrand te worden.

Ceristimo | 02-06-17 | 09:26

In Polen en Rusland heb je dit helemaal niet, hoe zou dat nou komen ????

fleurtje | 02-06-17 | 09:25

Moet je voorstellen dat die lui met huidige demografie in mum van tijd in aantal gaan verdubbelen. Dan hebben we het niet langer over Ramadan-rellen, maar het Ramadan-Offensief, het startschot van de langverwachte burgeroorlog. Ik ben alvast tondeuses, pek&veren inslaan voor de nasleep. www.theovangogh.nl/bdw_10.html

Abject | 02-06-17 | 09:24

Volgens kennis in Amsterdam worden Marokkaanse jochies het hele jaar door 's avonds laat thuis gebracht door de plisie. Maar met de rammadan is de overlast wel groter. Tot diep in de nacht herrie.

Carmelita | 02-06-17 | 09:24

Goedemorgen! Elke dag weer meer cultuurverrijking door deze achtergebleven geïmporteerde retards.

Boerkablaffer | 02-06-17 | 09:24

Dat artikel ook in de Telegraaf. Dat is toch gewoon om te janken! En natuurlijk word er weer door dat achterlijke stupide berber volk een complot theorie uit de hoge hoed getoverd. Want het zou best kunnen zijn dat iemand Marokkanen zou willen benadelen. Dit land verdient gewoon niet beter. Het is wachten tot er echt door burgers met scherp geschoten wordt. Nederland gaat naar de klote dankzij slap, bang en angstig deugvolk. Oh en ik maar denken dat men in de Moskee tot bezinning moest komen. Ik heb sterk het vermoeden dat die lui daar toch echt worden opgeruid tot strooptochten tegen de kuffar. Ook vreemd dat voornamelijk autochtonen bezittingen het moeten ontgelden. Opnieuw bewijs dat moslims niet zo multicultureel zijn als men zegt.

Indoneesje | 02-06-17 | 09:23

De tolerantie van ons Nederlanders wordt weer eens flink op de proef gesteld, na het eenrichtingrespect dat de mensen met een migratieachtergrond graag bij ons afdwingen is het ramadanrellen het volgende stukje cultuur wat wij opgedrongen krijgen en wij respectvol zullen moeten ondergaan, anders jij discriminier.... en wij weer boos....

lepelsteel | 02-06-17 | 09:23

@Parel van het Zuiden | 02-06-17 | 09:14

Een verbod op dat je overdag niet mag eten. Ik ben benieuwd hoe je dat wou doen?

roze_bril | 02-06-17 | 09:21

Aan de vruchten herkent men de boom...

Waarom deze boom hier geplant werd, dat is een goede vraag.

Vreetkonijn | 02-06-17 | 09:21

Dit doet me denken aan de traditie dat het straatmeubilair en andermans bezittingen rond en tijdens oud-en-nieuw vernield wordt. Precies hetzelfde.

kweethetooknietbeter | 02-06-17 | 09:20

De Nederlandse politie: weet precies hoe laat en waar en door wie de wet wordt overtreden en doen er nog steeds helemaal geen ene fuck aan. Politie = staatsvijand #1.

très cool | 02-06-17 | 09:19

Heeft het nog zin om uberhaupt hier nog een zin over te typen..... religie uit de grondwet om mee te beginnen en islam in het geheel het land uit, dat mag je als linkse medemens die ook rechts kan denken wel zeggen toch? Links en rechts zij aan zij? Is dat een optie? Nee, ook niet? Ok dan wordt het dus niet opgelost, want blijkbaar pikt Nederland dit. Moe, compleet islammoe en tja het begint met benoemen, ik vind het verschrikkelijk en het stopt niet.

Datkanjenietmenen | 02-06-17 | 09:19

Afgelopen nacht rellen vanwege Ramadan.
En, hoe bizar kan het zijn, uitgerekend vandaag mag het OM gaan onderzoeken of Wilders in Oostenrijk het bij het rechte eind zeggend dat "de Islam een religie van geweld is".
Straks gaat iemand nog roepen dat Ramadan niets met de Islam heeft te maken.
Ook weer zo een sprookje uit Duizend en een Nacht.

Pierus | 02-06-17 | 09:19

Slappe Burgemeesters in Hilversum en Haarlem durven niet op te treden missen autoriteit.

Goedverdoemme | 02-06-17 | 09:17

mindblender | 02-06-17 | 09:02
De islamcultuur met bijhorende hypocrisie omvat een grote tegenstelling tussen "binnenshuis" en "buitenshuis". Binnen moet alles kraaknet zijn, buiten maken ze er een vuilnisbelt van, en dat vinden ze normaal. Binnenshuis kunnen ze ook aan veelwijverij doen of zuipen, want er is toch niemand die het ziet. Buitenshuis gaat er een doek over en doen ze vroom.
De eigen verantwoordelijkheid stopt letterlijk op de drempel van het huis.

Nonkel Frituur | 02-06-17 | 09:17

Dat zien jullie heulemaal verkeerd.
Het is een blauwe Opel Corsa. Het is algemeen bekend dat bepaalde moslims (vooral bepaalde Mocro's) een bloedhekel hadden aan Martin Kok van Vlinderscrime. En aangezien in de media steeds die auto opduikt www.youtube.com/watch?v=BGeFjc0RNb0 en de politie op TV duidelijk zei dat het een soortgelijke auto is die tot ontploffing wordt gebracht, dus NIET dezelfde, denken de heertjes waarschijnlijk dat ze postuum Martin Kok nog even dwars kunnen zitten door iedere mogelijke Opel Corsa op z'n zijkant te gooien.
Overigens maken de "serieuze"- en "kwaliteits"-media allemaal dezelfde naschrijffout want Martin Kok is later niet in dezelfde Opel Corsa doodgeschoten, maar in een Volkswagen Polo. Een zilvergrijze, geeleend van zijn pa.
De Telegraaf (John van den Heuvel en Mick van Wely) schreef dat fout en aangezien journalistiek tegenwoordig betekent dat je nieuws gewoon pikt bij je conculega's zonder het nog te checken, schrijft iedere stageloper die stukjes mag tikken diezelfde fout klakkeloos over van De Telegrof. Op Twitter zijn wel wakkere journalisten die hen daarop wijzen,
twitter.com/Bondtehond/status/8694522...
+
twitter.com/TimoCrimesite/status/8694...
+
twitter.com/Crime_NLwatcher/status/86...
maar ja, je moet natuurlijk niet proberen dooie bomen-media te gaan zitten corrigeren, want het staat nou eenmaal al FOUT gedrukt met inkt op papier, dus moeten we het wel vol blijven houden...

Jan Gordelroos | 02-06-17 | 09:16

"Ramadan heeft niets met islam te maken."

lulleficatie | 02-06-17 | 09:16

Bezorgde vader | 02-06-17 | 08:55 "Ik zou ze doen. Zo de gevangenis in."
Precies, een maand lang op water en brood.

Sqbar | 02-06-17 | 09:15

Het is ook niet alleen de islam. Hun achtergrond is armoede en dan komen ze hier. Met woede. En net als inbrekers in rijke huizen gaan ze dan vernietigen. Gaan ze letterlijk schijten op de spullen.

Carmelita | 02-06-17 | 09:15

Dus de politie durft de koppeling tussen de ongeregeldheden en de ramadan niet te maken, omdat ze bang zijn om te stigmatiseren. Ze geven wel toe dat het opvallend is.

Ik laat dit even op mij inwerken.

Law of the Land | 02-06-17 | 09:14

Dus, 1 nachtje ramadan en al meer schade dan vuurwerk op oudejaarsavond.
.
Ik verwacht dus een roep op een verbod op Ramadan uit politiekcorrecte hoek.
.
Oh wacht. Twee maten systeem...

Parel van het Zuiden | 02-06-17 | 09:14

Zoals Katy Hopkins heeft mogen ervaren: de media bericht liever uitgebreid over een "gemene tweet" van haar, dan de achtergronden van bloedige aanslagen, de rol van moskeebesturen hierin en de Islamitische scholen. "Hurting a group's feelings is worse than slaughtering our daughters". Tja, vooral Wilders vervolgen!

Homo homini lupus | 02-06-17 | 09:12

-weggejorist en opgerot-

Snikkelkikker | 02-06-17 | 09:11

Het twee maten systeem... geweld mag als mohammedaans of politiekcorrect bent.
.
Astublieft politiek en media, en liklaafjes natuurlijk, laat het vergoeilijken astublieft snel beginnen. Oh en vergeet niet even flink te sneren met nazi-referenties naar mensen die vinden dat dit soort geweld niet kan. Een dag niet gedemoniseerd is een dag niet geleefd.
.
The taint of treason.

Parel van het Zuiden | 02-06-17 | 09:11

Ok, er van uitgaand dat het motorbloek groene olie krijgt, hoe ziet dit er over 4 jaar uit?
Kijken we met weemoed terug op die rustige ramedan van 2017? Toen de rellen nog bepperkt bleven tot Hilversum en Haarlem? En Ede of zo?
En hebben we dan een live-verslag van de ME in talloze steden met bodycams en tuighvloggers op youtube vanaf de andere kant, alleen die verstaan we niet want alleen maar allahoerakbar?

Nuchternederland | 02-06-17 | 09:10

Nou, die auto's die omver gegooid zijn, zijn 100 meter (!) uit de buurt van verschillende "buurthuizen" en het is in de buurt van het ooievaarplein, het plein in Hilversum waar mocro-tuig de dienst uit maakt, al een jaar of tich.
Maar nee, laten we vooral maar inclusion en #diversity online knallen.
Enige voordeel van die drammadan troep is dat ik precies weet welke kaas ik op twitter moet blokkeren.
Als je als blanke vrouw blij drammadan gaat zitten posten, verdien je je vrijheid niet. Met de die deug-ebola.

MediastadInwoner | 02-06-17 | 09:10

Heb maar eens een mailtje naar de moskee gestuurd, met de terechte vraag waarom er zo weinig respect is voor onze en hun Eigen leefomgeving.... triest dit...

ergveelstijl | 02-06-17 | 09:09

Ik hoop zo... echt zo... dat er keer een groep vigilantes opstaat die dit schorem zó bang maakt, dat ze het niet meer in hun botte harses halen om ook nog maar een propje naast de prullenbak te gooien.

Echter, we hebben het nog steeds té goed met zijn allen... We kunnen wel een grote bek hebben over dat het een keer afgelopen is en dat het tuig opgeveegd moet worden, maar zo lang we het té goed hebben, gebeurt er niets. We gaan dit "goed" hebben toch niet op het spel zetten? Nee, we kijken liever de andere kant op...

Ad Hominem Tu Quoque | 02-06-17 | 09:08

@
Zaterdag is het weer luilak. Wat doen de Nederlanders zonder migratieachtergond dan?
Steinway | 02-06-17 | 08:58

Ik twijfel of dit sarcasme is, apologeet!

JanvandeBiertent | 02-06-17 | 09:08

Ramadan = rammen dan. Cultuur uit het Rifgebergte. Met een sausje profeet.

ljcoster | 02-06-17 | 09:08

was tien jaar geleden toch ook al zo vooral in de bioscopen.

Nanker Phelge | 02-06-17 | 09:06

Wie zich als beest gedraagt, dient als beest behandeld te worden.
Feynman | 02-06-17 | 08:56

Het is alleen erg jammer in dit geval dat je ze eerst moet verdoven.

Jos Tiebent | 02-06-17 | 09:05

Ieder jaar komt 1984 een stukje dichterbij, maar dan zonder de bijhorende goede muziek.

Nonkel Frituur | 02-06-17 | 09:05

En dan gaan ze Greet weer aanpakken omdat hij de waarheid verteld over dat gajes....
Kotsmisselijk word je ervan!!

Ciprinus | 02-06-17 | 09:04

-weggejorist-

eerstneukendanpraten | 02-06-17 | 09:04

Hier in ede ook eens een Marokkaanse vader aangesproken op het gedrag van het kroost van hem maar deze was van mening dat hij verantwoordelijk was voor het gedrag van zijn kinderen binnens huis, daar buiten moest de straat ze maar opvoeden, het was niet zijn verantwoording. maar als je als straat de kids aanpak ben je in Nederland strafbaar en de politie dur niets te doen.

mindblender | 02-06-17 | 09:02

Dat waarover men niet spreekt... Vroeger spraken mensen het woord kanker niet uit. En hadden ze het vaak over K, of ze draaiden er wat omheen (slopende ziekte).
Tegenwoordig is er de islam waarover men niet durft te spreken. Misschien moeten we maar eens voorzichtig beginnen met het "een slopende ideologie" te noemen of I. Misschien dat de gutmenschen dan langzaam de waarheid onder ogen durfen te zien. Hopelijk nig voordst dit land terminaal is...

number668 | 02-06-17 | 09:02

Man man. Wat voel ik me zwaar teleurgesteld in onze overheid

Tonijnenhamkuzu | 02-06-17 | 09:01

Kunnen die rifaapjes in broertjesville hun activiteiten niet verleggen naar het Mediapark. Dan krijgen ze meer coverage.

Princess_F.W.Bolkiah | 02-06-17 | 08:59

Tja, het is eigenlijk wel je eigen schuld hé? Waarom geen huis met garage gekocht? Dan had je al deze ellende niet gehad natuurlijk...

RenHoek | 02-06-17 | 08:59

Dat handen aftrekken zouden we letterlijk moeten doen. Ik doneer het touw en 2 paarden.

H. Caulfield | 02-06-17 | 08:58

Gewoon de zomervakantie afschaffen en van de hele ram&done een officiële feestvakantie maken, dat zal de problemen zeker oplossen.

Pimol | 02-06-17 | 08:58

Zaterdag is het weer luilak. Wat doen de Nederlanders zonder migratieachtergond dan?

Steinway | 02-06-17 | 08:58

De ontkenning neemt inmiddels stuitende vormen aan. Walgelijk.

Stijlicoon | 02-06-17 | 08:57

*uit

RenHoek | 02-06-17 | 08:57

@Franker | 02-06-17 | 08:52

Vlak de verschrikkelijke slag om Zutphen tijdens de Pinksterrellen van 2013 niet.

RenHoek | 02-06-17 | 08:56

Olie via de carterontluchting op de zuigers gelopen, blok kan uit elkaar. Die auto is gewoon total loss. Heeft iemand hard voor gewerkt. Die nu te laat op zijn werk komt.

Ondertussen is het tuig te dom om door te hebben dat die eigenaar van de auto ruim de helft van zijn inkomen afdraagt voor hun onderwijs en uitkeringen.

Ze komen naar Nederland om als eerste de reden dat ze naar Nederland kwamen, te slopen. Wie zich als beest gedraagt, dient als beest behandeld te worden.

Feynman | 02-06-17 | 08:56

Ik zou ze doen. Zo de gevangenis in.

Bezorgde vader | 02-06-17 | 08:55

Niet zo snel oordelen. In de rest van Europa is t wel rustig met ramhemdan......

MokumsMoppie | 02-06-17 | 08:55

Het zou de gezinsauto maar zijn en vader(of moeder) kan nu niet meer naar het werk, en komt zo in de problemen.

Maar dat maakt die parasitaire levensvormen niets uit.

RenHoek | 02-06-17 | 08:55

Neerland: ik waag mijn hond er nog niet eens meer aan.

duitse herder | 02-06-17 | 08:54

Het is echt niet alleen de islam hoor. Wie herinnert zich niet de Kerstrellen na de nachtmis afgelopen december door katholieke jongeren. Of recenter de Paasrellen door de protestantse jongeren.

Franker | 02-06-17 | 08:52

Bij de NPO berichten we hier niet over. Dat zou racistisch en sexistisch zijn. Als daarentegen een vrachtwagenchauffeur de mist in gaat in Frankrijk, is het eerste dat we er bij zetten: zijn afkomst.

npo | 02-06-17 | 08:52

En ondertussen wordt wilders vanuit Oostenrijk vervolgd omdat hij kritiek heeft op de islam. Het is eigenlijk een rechtzaak om het vrije woord af te pakken, om een monopolie te hebben op de waarheid. Het wordt tijd voor geenstijl om een grote demonstratie te organiseren waar zelfs den haag angstzweet van gaat krijgen, anders is dit land waar onze voorouders voor hebben gevochten totaal verloren

Suncatcher | 02-06-17 | 08:52

-weggejorist-

Solar666 | 02-06-17 | 08:52

Ik snap dat de onderbuik kriebelt, maar zijn er ook Moslims opgepakt, in verband gebracht of is er ook maar een motief te bedenken voor deze vernielingen die aan de Islam gelinkt zijn?

Ik ben er erg benieuwd naar.

Noltie | 02-06-17 | 08:50

Iesh koeltoer.
Wie dat niet wil begrijpen of waarderen is een xeno- en islamofoob.
U wordt in de gaten gehouden.

jemagookniksmeer | 02-06-17 | 08:50

Normaal verbieden we dan zulk soort zaken,maar door de wegbezuinigde wapenstok op straat gaat dit gewoon door.

van stampij | 02-06-17 | 08:49

En volgens RTL Nieuws gisterochtend is de politie ook zwaar onderbezet dus wat mij betreft zetten ze het leger in (of wat daar van over is)

Mastermattie | 02-06-17 | 08:47

Maar het heeft niets met de islam te maken.

keestelpro | 02-06-17 | 08:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken