Video. Douglas Murray over Europa & Immigratie
Een tijdje terug verscheen alhier het vertaalde voorwoord van Murray's boek "The strange death of Europe". Vrij lovende recensies, behalve in The Guardian natuurlijk, dat de term "gentrified xenophobia" van stal trok. Maar goed, wat is er nou nog leuker dan Murray lezen? Inderdaad, de beste man horen babbelen. Bovenstaand het enige beschikbare beeldmateriaal van de uitzending, hier de gehele audio. MAAR, onderstaand, nog veel leuker natuurlijk, Dougie's "Take of the Week" voor de BBC. Gewoon ff kijkon.
Reaguursels
InloggenWie is de troela hier bij het gesprek?
Douglas zegt nadrukkelijk dat de politiek moet luisteren naar hun volk!!
In Europa doen ze dat namelijk niet
En het volk wil niet NOG MEER IMMIGRATIE.
De troela is het niet eens met hem... zij is zo naïef!
Douglas zegt ook dat de Franse bevolking niet meteen op Le Pen stemt om tegen immigratie te zijn. Men wil niet meteen extreem kiezen. Gematigd kiezen en tegen immigratie zijn zou ook moeten kunnen. Er is toch niets vreemds aan dat wij de immigratie gewoon ZAT zijn. Hetzelfde geldt voor Nederland en Duitsland en nog meer Europese landen.
Ik wil niet dat mijn cultuur verdwijnt omdat er de komende jaren nog meer mensen binnen komen met een andere cultuur en de onze niet of niet voldoende accepteert.
Het lijkt wel of men niet wil luisteren.
Moslims doen zich voor als de nieuwe joden terwijl zij de nieuwe nazi's zijn. Hoe doortrapt deze tactiek is blijkt uit de voortdurende steun van links voor de Islam-gemeenschap. De uitvinding van Islamofobie en roepen om meer diversiteit.
Stoplappen voor geïmporteerde onverdraagzaamheid, haat, segregatie, criminaliteit en alle donkere krochten van de Islam zoals: vrouwenmeppen, veelwijverij, eerwraak, misogynie (vrouwenhaat), homohaat (incl. LBT), niet integreren maar segregeren, infidel haat, etc. en voortdurend het hoogste woord en allerlei uitzonderingen eisen.
We weten allemaal hoe divers het Midden Oosten vroeger was en hoe treurig het daar nu is.
Oef, het kostte me nogal wat geduld om dat tweede BBC filmpje te kijken, wat een ongelofelijk bevooroordeelde moderator, en Douglas kon amper zijn punt naar voren brengen omdat dat mens hem onderbrak zodra hij een punt probeerde te maken. En uiteindelijk bleek hij uiteraard 'islamofoob', leve de globalisering, Wilders, Le Pen en AfD zijn verliezers.
Maar het punt dat Douglas maakt, is dat de 'macht' niet naar de bevolking luistert, en erger, de bevolking uitmaakt voor alles wat vies en voos is, hierbij gretig geholpen door de pretorianenmedia. De BBC is ook niet meer dan een linkse spreekbuis voor al dezelfde oude babyboomretoriek van de afgelopen 50 jaar. Maar hun toedekken, beledigen en negeren maakt het probleem alleen maar erger.
@Sjef
Mwooah Sjef....
Hoezo islamofoob?
Deze power point opa tussen de schuifdeuren doet mij een beetje denken aan pastor Fred Phelps. Maw predikend voor eigen kerk en volgelingen.
Nu ben ik van nature (of door schade en schande wijs geworden) nogal achterdochtig dus die PowerPoint/datacollectors geloven op hun blauwe, eeeuh.... rode propellerdas....?
Weet je, dat soort mensen hebben wij op de zaak ook. Gegevens verzamelen, in een staatje of grafiekje zetten en al naar gelang hoe de wergever het belieft de plaatjes presenteren.
Als deze mathematicus mij zijn visie en bevindingen nu ruim voor 9/11 had willen/kunnen presenteren had ik er wellicht een ander gevoel bij gehad.
Ik wil niet zeggen dat hij de waarheid niet spreekt maar mijzelf voor laten liegen kan ik dan beter op mijn werk laten doen. Levert het me tenminste nog wat (anders)op.
OK, ware woorden allemaal. Bravo daarvoor, enzo. Wat ik echter uitermate alarmerend vind, is dat de stugge onwil om hier maar uberhaupt over te praten nog steeds zo enorm groot is. En wat er tussen neus en lippen allemaal wordt gezegd over globalisering, intolerantie, Islam (die niet wordt genoemd, want de interviewer haakt gelijk zuchtend af zodra het die kant op dreigt te gaan), en de smalende reacties op het idee dat een volk zelf mag bepalen wat er in haar land gebeurt ... ik had gedacht dat Engeland wel wat verder was, inmiddels.
"Nederland in het bijzonder, is VAN ONS NEDERLANDERS.
Dit mag niet gezegd worden, want het klinkt te veel als "Blut und Boden"-rethoriek en dan word je ogenblikkelijk als een Nazi weggezet."
mirvink3478 | 13-05-17 | 21:31
Ain't that the gospel truth. De mensen die het graag prettig in hun hoofd hebben stonden in 2015 met bordjes "Welcome refugees!" bij AZC's te deugen, slaan ons al jaren om de oren met slogans als "Geen mens is illegaal" en "De wereld (en kennelijk dus ook Nederland) is van ons allemaal".
Zelfs de leider van D66, kereltje Pechtold, (D66 is met afstand de meest elitaire politieke partij in Nederland; D66ers zorgen er altijd voor net toevallig wél in de witte enclaves van de grote steden te wonen, of in gezellige, ruime, witte steden als Houten, Vleuten, etc; de kinderen van D66ers zitten toevallig net wél op dat hagelwitte schooltje en gaan later allemaal rechten studeren in Leiden - nou ja, haast allemaal), anyway, zelfs Pechtold zegt in zijn propagandafilmpje: "Nederland is van niemand in het bijzonder".
En een ieder die vraagtekens zet bij de voortgaande massa-immigratie wordt inderdaad vaak weggezet als fascist, nazi, en meer van dat fraais.
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
86.87.150.37
FFS, altijd weer dat irritante links fascistische BBC toontje.
Zo waar, dat men gewoonweg niet geloven kan, dat massale migratie van islamitisch volk de maatschappij zoals die is/was zal vernietigen.
Precies zoals vlgs Murray mensen ook denken zelf het eeuwige leven te hebben.
Zolang ze nog kunnen netflixen en met vakantie gaan is er niks aan de hand.
Erger is nog dat de 'welkom'-zangers niet van plan zijn zélf voor de kosten en de problemen op te komen, nee, die leggen ze ongevraagd op het bordje van anderen, die daar helemaal niet van gediend zijn.
Alsof je je hele enigszins asociale familie uitnodigt bij je te komen wonen en ze dan voor het grootste deel ongevraagd bij je buren onderbrengt.
Vervolgens die buren uitmaakt voor alles wat lelijk is wanneer die die familieleden niet met open armen ontvangen.
Linkse Gutmenschen gaan er nog steeds van uit dat het fantástisch is wanneer half Afrika hierheen komt dobberen, die vervolgens een kilometer uit de kust door nog bravere Gutmenschen uit het water worden geschept om daarna naar de vleeschpotten van Europa te worden vervoerd.(Terugzetten laten ze zicht niet meer).
Enfin, nadat ze alle beschikbare middelen aan bv. zorg, uitkeringen, woonruimte en onderwijs zullen hebben geannexeerd en opgesoupeerd hebben wij nog slechts de mogelijkheid te emigreren naar, bv., Afrika.
Mission completed.
Dat ziet hij goed, wij zien dat ook, je komt andersoortig veelal intimiderend gedrag en gedram immers tegenwoordig dagelijks tegen, waarom zien onze bestuurders dit niet en gaat deze ongebreidelde en onbetaalbare import dan toch door? Europa gaat inderdaad verworden tot een derde wereldland, de eerste no-go zones in diverse landen zijn immers al een feit! Over een jaartje of wat zullen de eerste afgesloten wijken ontstaan, met bewakers; dag en nacht!
Dat er nog steeds mensen zijn, in een verondersteld intelligent programma,die vragen waarom het in Europa niet zou werken waar immigratie in de USA wel werkte ..
Hoe is het mogelijk!
Waarom zijn we zo tolerant voor een fascistische ideologie?
Europa moet niet langer deze fascistische haat-cult tolereren, faciliteren en pamperen maar keihard aanpakken.
Deze seculiere moslim, Canadees intelectueel en ongemakkelijk eerlijk verlelt hoe het echt zit met de Islam jihad inclusief hoe-dan lijstjes en waar de grootste gevaren zitten.
youtu.be/wUXhBm-g3YE
Een paar feitjes: Turkije en Qatar financieren ISIS. PKK zijn helden en geen terroristen.
Alle vrijgelaten Guantanamo Bay gevangenen zijn vroeg of laat weer actief als moslim extremist.
@Croisantneuf | 13-05-17 | 20:29
www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
In deze video (Engels) wordt het fijntjes van A tot Z uitgelegd. Wat zijn we voorgelogen al die jaren!
Carmelita | 13-05-17 | 17:54
Zeker. Maar ook in de natuur is het de regel om weerstand te bieden. Al dan niet succesvol....
Gen. Maximus | 13-05-17 | 18:48
Ja. De vraag is dus waarom 'wij' dat niet of nauwelijks doen.
Te weinig eenheid?
@D-Fens_1963
Dat is dan ook precies waarom ik het parallel gebruikt heb.
Vergeet niet dat zoveel 'compassie' de gutmensch voor de islamiet heeft, zo makkelijk zouden ze worden verketterd, gemarteld en vermoord in de islamitische wereld. De islamitische wereld kent geen compassie voor het Westen. Nog nooit is daar ook maar iets van gebleken. Hoe krankzinnig is het dan massaal hier binnen te halen ?
@Croissantneuf
"Een aardige parallel zou kunnen zijn?"
Sterker nog; ik denk dat aan zeker driekwart van wat als oorzaken van de ondergang van het Romeinse rijk zou kunnen worden aangemerkt in de EU al is voldaan.
@mirvink3478
Jeetje, ik begrijp uw sentiment maar U schijnt te vergeten dat ooit ook vele Nederlanders zomaar ongevraagd op heel veel plaatsen gingen "wonen " (en vaak ook "werken ",dát dan weer wel)
Er is nog een ander argument om massale immigratie uit de rest van de wereld tegen te houden. Europa, en Nederland in het bijzonder, is VAN ONS NEDERLANDERS.
Dit mag niet gezegd worden, want het klinkt te veel als "Blut und Boden"-rethoriek en dan word je ogenblikkelijk als een Nazi weggezet. Maar ik voel het gigantisch sterk. Onze voorouders hebben dit land de afgelopen tweeduizend jaar opgebouwd en wij geven het beetje bij beetje weg totdat het moment komt dat autochtone Nederlanders een minderheid zijn geworden in hun eigen land. En dat moment maken we over enkele tientallen jaren absoluut mee, de demografische trends zijn overduidelijk. Kijk maar 'ns hoe snel steden als Amsterdam, Rotterdam en Den Haag zijn veranderd in de afgelopen dertig jaar. Meerderheid van de bevolking daar is al allochtoon.
Ik ben vijftig jaar en kom nog uit de tijd dat Surinamers en Antillianen nog in Suriname en op de Antillen woonden, dat diversiteit in de media betekende dat er een half uurtje zendtijd voor gastarbeiders was een keer in de week. Als je een niet-Nederlander wilde zien ging je naar de Chinees. Mijn dorp was volledig Nederlands, de stad waar ik naar school ging was volledig Nederlands. Zo was het toen, zo was het honderd jaar geleden en zo was het duizend jaar geleden. En nu moeten we het normaal vinden dat de hele wereld hier ongevraagd komt wonen - bij voorkeur gesponsord door de Nederlandse belastingbetaler.
Het is krankzinnig - maar wee je gebeente als je hier wat van zegt.
Oprisp | 13-05-17 | 17:40
Eens hoor. Ik wil helemaal niemand meer. Ik ben het helemaal zat. Tijd om een grens te stellen, letterlijk!!!!
Sterk verhaal en nog netjes gezegd. Maar ook al noem je op de meest nette manier de nadelen van de massa-immigratie, die er natuurlijk zijn, dan word je nog als xenofoob of populist weggehoond. Je mag er niets over zeggen. De gutmensch zou de deur van zijn of haar eigen woning ook niet permanent openzetten voor alles en iedereen, om uiteindelijk de eigen woning niet meer te herkennen. Hoeveel gutmenschen, die anderen menen hun mening op te dringen, hebben überhaupt immigranten in huis opgenomen? Het zullen er maar een paar zijn.
Het doet me deugd om een advertentie van de Efteling op GeenStijl te zien. Vooralsnog is het vrije woord hier nog niet verandert in een sprookje, maar linksch zet alles op alles om er een duister sprookje van te maken - daar ze ons op zwart willen zetten.
Nehemia | 13-05-17 | 20:23
Zover is het gelukkig nog niet.
Ik heb een vraag voor u n.a.v. uw betoog om 18.44 uur, want er is al veel van wat u daar neerschrijft gaande. Hoe lang denkt u dat we nog hebben voordat de pleuris hier uit zal breken?
Murray maakt wel een aantal sterke punten. Waar op de schaal van tolerantie eindigen mededogen, menslievendheid en genade en waar begint 'zelfdestructie' nu exact ? Ik plaats dit soort vragen dan toch graag in een archaïsche context. Een aardige parallel zou het Romeinse rijk kunnen zijn. Immers een smeltkroes van etniciteit en religieuze diversiteit. Ware het niet dat degene die het Romeinse rijk in migreerden de Romeinse levensstijl en cultuur als het hoogste goed beschouwden. Voor zoverre al niet van toepassing werden gebruiken en overtuigen gretig en snel overgenomen. Men ontleende daar eer aan. Waar is het Romeinse rijk aan ten onder gegaan ? Niet de invasie van enkele Germaanse stammen zoals op school geleerd. Dat is je reinste flauwekul. De Romeinen en later de Byzantijnen hebben zich eeuwen lang moeten verdedigen tegen de islamitische expansie drift die ongeveer direct na de opkomst van de islam woest manifesteerde. Ruim 550 invasie acties van islamitische zijde tussen pak em meet 678 en het jaar 1200. Spanje was in die tijd islamitisch, herinnert u het zich nog ? Die periode heeft als het een collectieve afweer voor de islam in het westerse 'bewustzijn' gecreëerd die 1400 later nog weerklinkt in ons onderbewuste. Ik weet dat het religieuze aspect van de islam feitelijk identiek is aan die van het christendom, en het judaïsme daar zit mijn zorg dan ook niet. Het politieke, ideologisch aspect is echter geworteld in een niets ontziende drang naar verovering en vernietiging van alles wat anders denkt, gevoed door diepe minachting. Mensen die dan roepen dat religie en politiek te weinig raakvlakken hebben lach ik uit. Religie is een politiek vaartuig. Lees 'for fuck sake' eens een (niet tweede rangs) geschiedenisboek. Waarom bekeren westerse mensen zich tot de islam of bieden gutmenschen zich aan als beschermengelen? Een vijand van mijn vijand is mijn vriend. Infantiel of geestesziek als u het mij vraagt..
Nehemia | 13-05-17 | 20:15
Een oorlog zou heel veel dingen kunnen oplossen!
Het doet me deugd om een advertentie van de Efteling op GeenStijl te zien. Vooralsnog is het vrije woord hier nog niet verandert in een sprookje, maar linksch zet alles op alles om er een duister sprookje van te maken - daar ze ons op zwart willen zetten.
Paulaner München | 13-05-17 | 20:11
Interessante tijden zijn het wel. Globalisme versus Nationalisme (oftewel soevereiniteitsborging). Ik vrees dat we deze strijd gaan verliezen. Elke politicus die ene nationaal geluid voorstaat wordt immers aan alle kanten gedemoniseerd omdat ze niet meemarcheren met de globaliseringsmarsen.
Nehemia | 13-05-17 | 19:53
80 of 100miljard, om het even, klein bier vergeleken bij de hel en verdoemenis waar dit continent in gestort wordt! Maar he, na ons de zondvloed!
Wie betaalt er nou eigenlijk voor organisaties als Sea-Watch? De Postcodeloterij?
Link:https://sea-watch.org/sea-watch-fordert-unabhaengige-untersuchung-der-illegalen-rueckfuehrung-eines-vollbesetzten-holzbootes/
Deze "redders" van Sea-Watch brengen honderdduizend migranten per jaar naar Europa toe:https://www.flickr.com/photos/sea-watch
Mijn vraag: Is dit nu niet ordinaire mensensmokkel onder een humanitair masker?
Paulaner München | 13-05-17 | 19:51
Theresa May hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken. Brussel wil Engeland 80 tot 100 miljard laten betalen en op allerlei andere manieren straffen voor hun Brexit, maar Amerika ligt dwars. Dat belooft nog wat.
*gooit t naar boven*.
Europese leiders zonder kinderen
Emmanuel Macron, Frankrijk
Theresa May, Verenigd koninkrijk
Nicola Sturgeon, Schotland
Paolo Gentiloni, Italië
Angela Merkel, Duitsland
Xavier Bettel, Luxenburg
Stefan Löfven, Zweden
Mark Rutte, Nederland
Jean-Claude Juncker, Europese commissie
Zij hebben geen enkele reden zich zorgen te maken over de volgende generaties en over de toekomst van hun continent.
Ongeblustekalk | 13-05-17 | 19:39
Heb ik iets gemis? In welk opzicht help ik de immigrantenindustrie? Ik verzet me er juist met elke vezel tegen in tegenstelling tot de zieligheidsindustrie want er gaan namelijk tientallen miljarden in om. Zoals jij ook weet assimileren ze (de immigranten) niet. Ze doen in overtal niet mee met de samenleving. Dicteren hun cultuur en religie op de onze. Onze cultuur wordt uitgewist door de zelfhater - door de cultuurrelativisten - de lieden met het 'weg met ons' denken. Linksche bedrading is echt een vorm van breinkanker. Het doodt elke vorm van analytisch vermoogen. Zeer zorgelijk en funest voor ons continent.
Geen probleem, ook daar gaat Links een moordenaar op afsturen. Net als Pim, Theo en als het gelukt was Geert.
Nehemia | 13-05-17 | 19:02
Dat begrijp ik ook wel en riep ik anderhalf jaar geleden al. Mijn vraag is waarom mensen die ertegen ageren zelf die immigranten industrie helpen, zoals jij.
Waar gaat het om? Geld? Status? Onverschilligheid? Ik heb echt geen flauw idee, licht dat eens toe.
Of is het iets dat pas piont blank wordt gemeld, met de broek vol poep.
Ben benieuwd.
@ smdyasc | 13-05-17 | 19:16
Schijnbaar is dit wat het volk wil. Dat komt mede omdat de massa het verdomt om zich in de materie te verdiepen en zich graag laat hypnotiseren door de MSM.
Carmelita | 13-05-17 | 18:21
Ik wilde het net plaatsen, je was me voor, maar ik plaats het toch.
.
Homohaat zonder grenzen.
"Vluchtelingen die in hun vaderland vervolgd werden omwille van hun geaardheid, worden ook in hun nieuwe thuisland geconfronteerd met haat.
Reporter Shaunagh Connaire maakt in opvangcentra in Keulen en Berlijn kennis met mannen die het aan den lijve ondervinden. "Het is een ramp om als holebi in het Midden-Oosten te leven," zegt Bashar uit Irak.
Bashar woont in het enige opvangcentrum voor holebi's in Berlijn.
Rami vluchtte uit Syrië. Zelfs op het bootje tussen de andere vluchtelingen durfde hij niet voor zijn geaardheid uit te komen.
Mustafa studeerde archeologie in Irak. Hij kwam naar Duitsland toen IS zijn stad in handen kreeg. Hij leefde een half jaar in een vluchtelingenkamp. "
www.facebook.com/canvastv/posts/10155...
@Nehemia | 13-05-17 | 19:12
Rutte heeft geen geweten en geen ruggengraat, Nederland is weer voor vier jaar verloren.
Kijktip voor vanavond: Karel van Wolferen bij Café Weltschmerz.
Het heeft er ook alle schijn van dat de lachende hyena Rutte - Groen Links erbij gaat halen. Hoe 'leuk' is dat?
Worst_kaas_scenario | 13-05-17 | 18:52
Uit een onderzoek blijkt dat 57 procent van de jongeren in Nederland tussen 18 en 25 jaar vind dat Nederland zich in de verkeerde richting ontwikkelt. Eén op de vijf jongeren verwacht dat Nederland tijdens zijn of haar leven in een dictatuur verandert. En bijna de helft 48 procent vreest dat er tijdens zijn of haar leven oorlog uitbreekt in Nederland. Dat zegt wel iets, of vergis ik me? Link kan ik je geven indien gewenst.
Herstel - NGO's.
Ongeblustekalk | 13-05-17 | 18:58
Je begrijpt de pointe niet. De massa-immigratie wordt bewust gecreëerd. Even afgezien van de oraties van Timmermans, Mogherini, Jucker cumsuis is het evident dat als jij als gelukszoekers met je kuiten in de Midellandse zee staat er al een boot aan de einder opdoemt om je op te halen. De mensensmokkelaars, NOGO's (George Soros o.a) en krachten in Brussel werken nauwgezet samen. Het is een geplande volksvervanging. Omvolking. Deze massa-immigratie zal Europa op termijn in chaos doen veranderen. De oplossing die men zogenaamd biedt heeft een zeer dure prijs - te weten - alle genietingen, financiele zekerheid, pensioen opgeven cq overdagen aan de 'powers that be'.
Vreetkonijn | 13-05-17 | 17:37
Stel je de lage landen zonder massa-immigratie voor: geen belachelijke discussies over hoofddoeken en kinderfeesten, dalende vastgoedprijzen, minder files, een prachtige sociale zekerheid voor wie uit de boot dreigt te vallen.
.
"Imagine" is al vaak langs gekomen als de ultieme song van de gutmensch.
Maar ik zweer je ipv kloppen wordt het bonken om uiteindelijk de stormram te gebruiken met de letters EU erop.
Nehemia | 13-05-17 | 18:44
Heel goed betoog dat niet valt te rijmen met de totale gestoordheid om zelf migranten te helpen. Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Die resetpolitiek is zo slecht nog niet wanneer het onzin oplost wanneer dit een uiting is van de zogenaamde vrije geest.
Gadverdamme.
Worst_kaas_scenario | 13-05-17 | 18:52
Dat scenario gaat - misschien! - alleen op met NUL immigratie.
Waarom zijn mensen met dit soort standpunten( waar ik het overigens mee eens ben) altijd zo pessimistisch over de toekomst? Het is niet zo dat in Europa over twintig jaar driekwart van de bevolking mosdom is. Demografische voorspellers zeggen dat islam wel iets zal toenemen, maar dat ook moslims al minder kinderen krijgen dan vroeger en dat deze afname zal doorzetten. Dus laat er over 50 jaar misschien 10% moslim zijn in NL, en geen reden om te verwachten dat het dan nog zal toenemen.
Carmelita | 13-05-17 | 17:54
Zeker. Maar ook in de natuur is het de regel om weerstand te bieden. Al dan niet succesvol....
Vreetkonijn | 13-05-17 | 17:37
Hear hear!
Ongelooflijk idd dat het nog steeds zonder blikken of blozen wordt gebruikt als argument. Voeg daar nog aan toe robotisering, de enorme voorraad eigen werklozen, het piramidespel van altijd maar leunen groei en het feit dat ze meer onttrekken dan dat ze toevoegen.
Treffend ook dat de presentator bij zijn weerwoord alleen ingaat op de term eritreërs, niet op de strekking.
Emanuel Macron de voormalig Rotchild bankier is gewoon een globalist die de migratiesluizen wagenwijd open gaat zetten geheel in lijn met de draaiboeken. De Macronleaks bevatten ook de nodige shit en malversaties, maar daar hoort u in de MSM natuurlijk niks van. Het is zelfs strafbaar om het naar buiten te brengen (sic). Wikileaks heeft de Macronleaks (9 gigabyte aan data) na kritische vorsing als authentiek gekwalificeerd. Er zit dus geen ruis tussen. Op YouTube is er gelukkig wel wat over te vinden en op alternatieve media. Macron wil in ieder geval meer immigratie.
.
Gelukkig hebben we in Hongarije nog een Viktor Orban die zelfs een rechtszaak tegen Brussel opstart omdat die hun dictaten niet wenst te accepteren inzake gedwongen quota van immigranten. Laten we eerlijk zijn. Van al die parasitaire zwermen werkt er bijna niemand. Dat geldt voor Zweden, Duitsland, Frankrijk etc. De zwaar bevochten verzorgingsstaat zal imploderen.
.
Het is een opmaat naar anarchie en ook de islamisering wordt in rap tempo opgestuwd. Waanzin, zult u denken, maar het gebeurt allemaal doelbewust even afgezien van Coudenhove Kalergi of het Verdrag van Straatsburg (oil for immigration). Het is in feite 'resetpolitiek' waarop wordt ingezet.
.
De chaos in Europa zal in het verschiet van dien aard zijn incluis bijbehorende aanslagen, epidemische verkrachtings en criminaliteitscijfers (wat in Duitsland en Zweden al gaande is), islamisering en meer sharia. Arabist wijlen Hans Jansen zei het ooit. Wie islam oogst - zal sharia oogsten. Gevolg is dat er overal onlusten gaan uitbreken in Europa in het verschiet.
.
Men zal schreeuwen om een oplossing. Die zal gegeven worden geheel volgens het 'problem-action-solution model. In dit geval een totale onderwerping aan de overheid (Brussel) en de MSM als hun partners in crime. Er komt op termijn een totalitaire controle over al uw doen en laten. Vrije pers wordt verboden omdat zij veel te veel ontmaskeren en dus een gevaar voor de globalisten zijn en de natte droom - de onderhuidse biochip.
.
De transhumane mens die heel leuk in de etalage wordt gezet want het is allemaal zo tof, maar als je het kritisch analyseert niks meer is dan een globale opzet om iedereen in een cyberelectronische slaaf te maken van het systeem omdat je bent ingeplugd in de cloud en of het netwerk. Als men denkt dat dit nog heel ver weg is moet u eens kijken of wat DARPA (instituut van het Amerikaanse ministerie van defensie) allemaal al kan maken. Mindblowing.
.
Uiteraard zal ook het contant geld verdwijnen zodat de bank feitelijk elke consument bezit en zij alle rentetarieven kan opleggen.
Problem - action - solution model:
Creëer een probleem -
Terrorisme, financiële crisis, massa-immigratie etc
Vervaardig/fabriceer een reactie/geluid middels MSM en hun eenzijdige propaganda (massaconditionering)
Laat de Mainstreammedia alleen dat punt belichten welke wenselijk is voor het doelbewuste gecreëerde probleem.
Biedt een oplossing
Extra belasting, verzorgingsstaat verder afkalven, verregaande staatscontrole, censuurmaatregelen. Verbiedt alternatieve media. In a nutshell.
-weggejorist-
Er zijn mannetjes die,over de rug van de burger veel geld verdienen aan die hele 'vluchtelingenindustrie' Zoals vastgoedmannetjes,hulpverleningsinstanties, ambtenaartjes enz. En dat is ook gelijk het hele probleem binnen de EU.. Het draait enkel om winsten en markten. Open grenzen ,goedkoop werkvolk uit het Oostblok om de arbeiders tegen elkaar op te zetten.Brussel,met z'n ongekozen trekpoppen van een onzichtbare elite als lobbyclub voor multinationals. ... Het is gedoemd om een keer spaak te lopen maar tegen die tijd zijn de zakken van de elite gevuld en staat het plebs weet tegenover elkaar met een wapen in de hand. Niet voor niets stond Europa aan de basis van twee wereldoorlogen.
@Parel
Vanwaar de dubbele post?
Uw punt is duidelijk ;-)
Ook daar zien ze feiten, waarheid, het licht en de werkelijkheid. Voor de PVDA/VARA/JOOP zal dat nog minimaal 15 jaar duren. MAAR: we vergeten niet; diegenen die verrotting en verk@nkering willens en wetens importeerden, bleven vergoelijken en in stand hielden komen er niet zonder consequenties mee weg en gaan op gepaste manier de geschiedenis in. Minimaal een tribunaal.
De tegenstelling tussen het populisme en het globalisme leidt tot een burgeroorlog. Het globalisme is oligarchisch, theocratisch (denk aan de facilitering van de islam), en technocratisch (de mens anoniem in een overkoepelend systeem). Het populisme is democratisch (volkswil bepaalt), nationalistisch en communautaristisch. Huntington voorspelde 25 jaar geleden een "clash of civilisations", maar dat is ééndimnensionaal. Die clash is er inderdaad, maar de burgeroorlog komt voort uit de tegenstelling tussen het volk en MacWorld.
-weggejorist-
Ik zie niet gauw gebeuren dat moslims moderniseren. De Islam is veel ingrijpender dan welke religie dan ook.
Niet iets voor "de zondag", maar met voorschriften voor elke handeling en elke gedachte.
En daarvan afwijken betekent straf van Allah.
Islam moet moderniseren. Zo lijkt het me goed dat juist moslimmannen die agressieve intolerente inteeltkoppen van ze onder zo'n vod laten verdwijnen.
.
Natuurlijk moeten wij ons ook aanpassen. Laten we als tegemoetkoming afspreken dat als zo'n moslimman zijn geslis en gore bepotelklauwen niet bij zich kan houden bij het zien van ongesluierde vrouwen de ballen afdraaien en die naar de moskee sturen.
.
Het is niet zo moeilijk. Gewoon elkaar een beetje helpen.
Islam moet moderniseren. Zo lijkt het me goed dat juist moslimmannen die agressieve intolerente inteeltkoppen van ze onder zo'n vod laten verdwijnen.
.
Natuurlijk moeten wij ons ook aanpassen. Laten we als tegemoetkoming afspreken dat als zo'n moslimman zijn geslis en gore bepotelklauwen niet bij zich kan houden bij het zien van ongesluierde vrouwen de ballen afdraaien en die naar de moskee sturen.
.
Het is niet zo moeilijk. Gewoon elkaar een beetje helpen.
Carmelita | 13-05-17 | 17:59
Herstel: 20:10.
Vreetkonijn | 13-05-17 | 18:09
Geweld. Alleen onder bepaalde omstandigheden.
En die neiging wordt gekanaliseerd dmv wetten en 'beschaving'.
Maar het is een dun laagje.
@Carmelita | 13-05-17 | 17:54
Elkaar de kop inslaan/afbijten is ook normaal dierengedrag. Precies daarom hebben onze voorouders beslist om een klein stukje van de wereld voor zichzelf te beschermen, waarin ze vrij en veilig konden zijn.
Helaas is deze aloude wijsheid nu verloren gegaan.
@Jan, Leiden | 13-05-17 | 17:53
Het geniepige is dat het niet eens officieel hoeft te worden opgenomen in de wetgeving. Gewoon meisjes zonder hoofddoek lastig vallen en aanranden, mensen molesteren die openlijk tijdens ramadan eten, met een angry mob een drankwinkel kort en klein slaan, halal eten afdwingen, boos worden over naakt in openbaar etc. usw.
Gode, die vrouw in dat debatfilmpje. Echt zo een Sesamstraatsneeuwvlok die echt een kleverige mossel krijgt van een ongekende toevloed van vrijwel kansloze gelukszoekers uit den vreemde. Ze zijn zo geconditioneerd door de linksche agitprop die met succes de hele multiculdoos van Pandora uit het nieuws filtert. Het wordt zelfs al strafbaar om er kritiek op te hebben.
Jan, Leiden | 13-05-17 | 17:53
Jou vraag, bewust of onbewust over links die zijn eigen graf aan het graven is houdt mij ook bezig. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet door hebben wat er aan het gebeuren is, echter, ik denk soms dat ze in de veronderstelling zijn dat meebuigen en dan "van binnen uit" emanciperen, wat de dames dus massaal lijken te willen en soms zelfs roepen, de beste optie zou zijn. Ik hoop dat ik dit mis heb, dat dan weer wel.
smdyasc | 13-05-17 | 17:52
De voortzetting ervan in contractjes en baantjes vind ik nog erger. Het is een verdienmodel geworden over onze rug van tuig dat zich verrijkt ten koste van een hele samenleving.
Maar ze vreten er goed van, dikke lach en lekker rondrijden in het laatste model hybride moffenauto.
Canvas, 22:10, vanavond. Homo-asielzoekers in Europa, in AZC's. Zal wel ontluisterend zijn.
Dr_Johnson | 13-05-17 | 17:47
Het COA bezigt smoesjes om een reden te geven voor de contracten die ze zijn aangegaan voor jaren. Maar vraag je soms naar de bekende weg, vraag ff thuis hoe het zit bij die smeerlapperij.
Overal waar TE voor staat is niet goed.Dat is het grote probleem met die fake immigranten.Terug het strand opjagen en dan officieel een aanvraaglaten indienen.Als wij op vakantie gaan hebben we ook een pas nodig en gratis vervoer is er al helemaal niet .Je bent 100% legaal en je wordt constant om een ID gevraagd etc.Je bent illegaal en je kunt doen wat je wil.Wie snapt het nog?Heb je een woning nodig of what ever gooi je papieren in de vuilbak en je krijgt nog geld toe ook nog.
Migratie is m.i. wel vrij normaal dierengedrag. Vlinders (houden van 18 graden) vliegen massaal van Rusland naar Marokko, mieren gaan met zijn alle op oorlogspad.
Het is steeds weer: op naar de beste plekjes en daar de concurrentie uitschakelen.
In genuanceerde standpunten ongeveer het equivalent van Thierry.
Beste punt hier is dat we niet ook net als de Verenigde Staten onze verwachtingen hebben uitgesproken tot assimilatie afgelopen decennia. Dat is geen vies woord zoals Erdogan al zijn lage IQ volgelingen wil laten geloven (die wil van Noord-Europa een Noord-Turkije maken), maar assimilatie leidt tot het behoud van je eigen beschaving en cultuur. Een bittere noodzaak voor de redding van je beschaving. Maar de linkse kerk demoniseert, overschreeuwt en onderbreekt in Europa het kritische geluid. Zij graven hun eigen graf. Bewust of onbewust vraag ik me af.
Europa is al te verdeeld en het einde ervan, zoals het was, is veel sneller in zicht met de Middellandse zee EU pendeldienst dan zij in Brussel ons willen laten geloven. Brussel en de Europese Unie parlementariërs verdenk ik ervan een natte droom te hebben waarin een gematigde Islamitische staat in Europa bewust wordt verwezenlijkt. Maar dát zouden wij dan niet mogen weten.
En door verkeerd te stemmen krijgt de EU helaas teveel macht en heeft straks de bevolking in de lidstaten niets meer te zeggen wanneer de sharia opgenomen is in Europese wetgeving over een paar decennia. Eigen schuld, dikke bult. Tegen die tijd zal er veel huilie huilie zijn, maar het werkelijke probleem nu erkennen zit er niet in bij de linkse roeptoetende, overstemmende, demoniserende linkse kliek. Bah, wat walg ik daarvan.
@Dr_Johnson | 13-05-17 | 17:47
Het COA is een criminele organisatie, die verkrachtend en vermoordend tuig binnenhaalt en beschermt.
@Dr_Johnson | 13-05-17 | 17:47
Nou, lekkere grammaticaal ontspoorde worstzin heb ik weer geproduceerd. Het moet natuurlijk zijn:
"die de massale instroom van derdewereldlanders met een cultuur en geloof die in een ruim 40-jarige ervaring heel slecht compatibel zijn gebleken met onze westerse normen en waarden, BEKRITISEREN"
Douglas Murray legt de vinger op de zere plek, maar evenals andere "Cassandra's" die de massale instroom van derdewereldlanders met een cultuur en geloof die in een ruim 40-jarige ervaring heel slecht compatibel zijn gebleken met onze westerse normen en waarden, zal ook Murray verguisd - in het beste geval - of gedemoniseerd - in het slechtste geval - worden door de dominante politiek-culturele elite. Zo'n Cassandra in Nederland is bv Jan vd Beek, en uiteraard Geert Wilders.
Nee, lees het bericht vandaag dat COA en de VNG "pleiten voor de aanleg van een reserve aan opvangcentra. Deze reserve zou als er weer een plotselinge vluchtelingenstroom opkomt aangesproken kunnen worden."
Dát is hoe bestuurlijk Nederland het hoofd tracht te bieden aan de voortgaande massa-immigratie: niet een uiterste inspanning leveren om die mensen te weren en stante pede uit te zetten, nee, maar voorbereidingen treffen voor de volgende giga tsunami, zodat er niet geleurd hoeft te worden bij gemeenten en dorpjes om die klaplopers onder te brengen.
Regeren is vooruitzien. Jaja...
Taxi!! | 13-05-17 | 17:22
Ik heb eens geprobeerd te praten met iemand uit Irak. Hij had een groot kruis op zijn onderarm en zijn vrouw (of zoiets) liep met een groot houten kruis om d'r nek rond. Ze waren christians, en hello niederland!
Hij vroeg zich af waarom zijn vader die ook overgekomen was, wel naar Irak mocht en hij en zijn iets niet. En dat op een luide toon, tegen het schreeuwen aan.
De oude man leeft niet meer en is op onze kosten naar Irak vervoerd.
Ik wil dat volk niet. Moslim of wat dan ook. Andersom moeten ze ons ook niet.
Onbegrijpelijk dat nog iemand met dat onzinargument van vergrijzing durft komen.
Een oudere en kleinere bevolking is een zegen in een wereld waarin steeds minder laaggeschoolde banen voorhanden zijn. Zelfs indien de instroom dezelfde arbeidsparticipatie zou meebrengen en haar achterlijke religie en gebruiken zou thuislaten, zou het nog niet wenselijk zijn om de bevolking kunstmatig te laten groeien.
Met de huidige kwaliteit instroom, die de broodnodige sociale voorzieningen onder zware druk zet, is het helemaal geen oplossing voor het niet-bestaande probleem.
Stel je de lage landen zonder massa-immigratie voor: geen belachelijke discussies over hoofddoeken en kinderfeesten, dalende vastgoedprijzen, minder files, een prachtige sociale zekerheid voor wie uit de boot dreigt te vallen... in de plaats krijgen we dure woningen, files, allerhande samenlevingsproblemen en een gedwongen solidariteit die ingaat tegen het rechtvaardigheidsgevoel.
En het argument dat we dan maar meer kinderen moeten maken ben ik zo beu gehoord. Wanneer heeft men ons dat ooit gevraagd? Doordat gezinnen tegen elkaar moeten concurreren kost iets basaal als huisvesting stukken van mensen, moeten vrouwen voltijds werken en hebben zij weinig tijd en energie om moeder te zijn.
Laten we terugkeren naar een gezonde maatschappij, met een stabiele bevolking, waarin we werken om te leven, meer vrije tijd en welbevinden hebben. Klink ik nu als een Groen-Linkser? Eigenlijk wel. Als zij eens van hun diversiteitsdogma zouden afstappen zouden ze zien dat massa-immigratie al hun zogezegde dromen (inclusief een gezond milieu) verder af brengt dan ooit.
@necrosis | 13-05-17 | 17:18
res.cloudinary.com/teepublic/image/pr...
Graaf van Egmont | 13-05-17 | 17:28
Zeker. Maar zelfs dan zal ze nog durven beweren dat het haar eigen schuld is...... Die gutmenschen ook.......
@Ongeblustekalk | 13-05-17 | 17:18
Accepteren dat een heel leven een ander beslist wat jij doet, vanuit een sprookjesboek, door woorden van een Imam, door commando's van een dictator of een opgedrongen echtgenoot, door bij problemen automatisch in de slachtoffer rol te vallen, lijkt mij toch echt een aangeboren intelligentie probleem waarin de wil en motivatie om jezelf te ontwikkelen ontbreekt, en dat is toch juist 1 van de bouwstenen van onze vrije westerse democratie?
smdyasc | 13-05-17 | 17:24
Idd. Te bizar voor woorden. Het woordje racist is blijkbaar sterker dan welk argument dan ook.......
De dame op het bankje was het duidelijk nog steeds niet met Murray eens. Dat is een vrouw die als eerste gaat lijden onder de niqaab.
Tolerant voor intolerantie is onze valkuil.
Hettiet | 13-05-17 | 17:25
Nee, geen valkuil, een wurggreep.
Tolerant voor intolerantie is onze valkuil.
smdyasc | 13-05-17 | 16:59
Helemaal mee eens.
necrosis | 13-05-17 | 17:18
Afgelopen week nog een aflevering van 24kitchen gezien met Bill in de hoofdrol. Ging over southern food. Wat een aardige man en lekker aan de bourbon met de tafelgenoten. Hij is irl net zo als in de rollen die hij vertolkt.
Kookprogramma's zijn soulfood.
@Taxi!! | 13-05-17 | 17:22
Het blijft bizar dat de overduidelijke waarheid niet mag worden uitgesproken.
No more moslims???
Daar durft hij dus niet bevestigend op te antwoorden.
Want daar gaat het uiteindelijk om.
Stop met het importeren van de islam!
De islam is de nagel aan onze doodskist!
Verhelderend,zo'n Britse Baudet.
Hoeveel dobbernegers,gelukszoekers,binnensluipende criminelen,verkrachters want blond=hoer,aanslagplanners-en plegers kunnen we nog verwachten..?
@miko | 13-05-17 | 17:05
Nee, dat was Bill Murray.
Martec001 | 13-05-17 | 17:13
Wanneer je in het midden oosten geen chaos brengt, stabiliseert het en dat wil je niet als grefo amerikaan. Gelijk hebben ze.
Next stop is Turkije.
In ander nieuws: 'China is bezig Griekenland te koloniseren', Rusland hackt iedereen en je moeder, Vluchtelingen zullen aan de Nederland grenzen staan en niet aan de Griekse/Bulgaarse, Rusland knalt Nederlands toestel neer maar ja we zijn afhankelijk van hun olie- en gasvoorraden, Trump ziet niets in de Navo of de Europese Unie, Erdogan ontpopt zich steeds verder als dictator, Nederland krijgt het zwaar te verduren bij deze klimaatverandering: lijken me toch allemaal zaken waar gestroomlijnde Europese samenwerking voor nodig is? De hele wereld zit achter ons aan.
Wat opvalt is dat hij op een rustige en beschaafde manier zijn verhaal doet en kan doen. Dat is in dit hysterische domineesland nog steeds ondenkbaar.
Vanmorgen nog (indirect) uitgescholden voor xenofoob door een reaguurder omdat ik FvD stem. Die reaguurder weet dit waarschijnlijk niet eens (ben er niet op ingegaan), is het misschien ook al lang weer vergeten. Zo achteloos wordt er met verdachtmakingen en diagnoses gesmeten.
Islam gelovigen hebben zo'n laag intelligentie niveau dat grote hoeveelheden alleen in controle te houden zijn onder bewind van een dictator, zoals momenteel in Turkije maar ook zoals al lange tijd in andere landen, ze passen genetisch bepaald gewoon niet in een vrije westerse democratie vanwege het IQ, zo simpel is het, en daar kun je niets aan veranderen. Overal waar we die dictators omver werpen zoals in Syrie, Irak enz. loopt het gigantisch uit de hand, maar niemand durft dat te erkennen. Of is onderscheiden in IQ ook discriminatie?
Douglas is een roepende in de woestijn.
Afnemende bevolking en derhalve jonge arbeiders uit arme landen die nodig zouden zijn? Onzin. Slechts excuses van de Gutmensch.
Ik zou kiezen voor een snellere manier om te automatiseren en robots te fabriceren: werken 24 uur per dag en roepen niet:"where is my money".
Meneer noemt te snel zijn geaardheid om het voor eigen parochie preken als argument weg te nemen. Daar gaat je geloofwaardigheid. Zie je hier ook.
smdyasc | 13-05-17 | 16:59
Vluchtelingenstromen worden maar al te vaak als wapen gebruikt, door vijanden van buiten en van binnen.
@miko | 13-05-17 | 17:05
Als het om gelijkenis gaat, zou ik eerder denken aan McEnroe.
Is dit die vent van Ghostbusters??
Niets nieuws wat de man zegt. Maar goed, het blijven herhalen is goed zolang het maar niet alleen de eigen doelgroep bereikt, anders heeft het geen effect.
In toekomstige tijden zal de ontkenning van de schadelijkheid van de massa-immigratie gezien worden als een misdaad tegen de menselijkheid.
11 minuten gekeken. De woorden, moslim, aanslagen en dood aan alle ongelovigen is nog niet eens gevallen.
vind het niet een bijzonder sterk verhaal.
Europa derde wereld land, in dat stadium zitten we al!
-weggejorist en opgerot-
Europa derde wereld land, zou best kunnen gebeuren aangezien de gelukszoekers oorlog brengen en geld komen halen.
Geweldig deze man !!! Iedere zin is raak, ben alleen bang dat het nog te lang gaat duren voordat deze manier van denken bij de juiste mensen doordringt...
Hij heeft gewoon gelijk: er komt een keer een einde aan de tolerantie.
Ojee wat een feiten en realisme. Die heeft binnenkort een manifestje en een nazi-scum roepende horde SJW's aan zijn broek.
REAGEER OOK