Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Advocaat Roethof: 'Homo's lokten het zelf uit'

Ja goedemorrege en welkom bij de doorlopende nationale real life soap 'De daders benne eigenlijk de echte slachtoffers'. Met in deze aflevering: advocaat-activist Gerald Roethof, die in het daartoe bestemde VARA-programma de helaas overbekende riedel der slachtofferretoriek mocht afsteken. (Want zo is zijn tactiek in dit spel.) Het mishandelde homostel koos zelf de aanval. Zegt Roethof. In de dik geworden hand van de arme dader die helaas wel móest slaan, staan tandafdrukken. In die arme weerloze betonschaar trouwens ook. En als asfalt kon praten, zou Gerald Roethof de kosten voor het schoonmaken van de bloedvlekken ook willen verhalen op het homostel. En over kosten gesproken: tandartsen zijn duur en vaak niet gedekt. Help Ronnie en Jasper ff en doneer.
Gelukkig zat er nog een verzachtende omstandigheid aan tafel: Braboneger!

Reaguursels

Inloggen

Genoemde advocaat is een mop ofwel een grote grap door dit soort stellingnames. Schrappen van het tableau svp.

ArtikelKaas | 05-04-17 | 00:41

Heel geslepen die Roemop euh Roethof. Er moeten nog 4 binnen komen. Ik weet al wat zij gaan verklaren.

Darkbutcher | 04-04-17 | 23:36

Die homo's liepen zomaar tegen de betonschaar op. Nu zit er een kras op. Lalala, geld.

michelr | 04-04-17 | 22:43

-weggejorist-

poisonivy | 04-04-17 | 20:33

Overal vallen homos moslims aan door liggend op de grond met het hoofd tegen de voeten van de moslims te stoten.

Rest In Privacy | 04-04-17 | 20:24

Wat deden de joggies nog zo laat op?

piratenpartij | 04-04-17 | 19:55

-weggejorist-

De Ana(a)list | 04-04-17 | 19:40

Oh boy, OMG, te zielig voor woorden dit.

Wienerschnitzel mit | 04-04-17 | 19:36

-weggejorist en opgerot-

FrieslandDashond | 04-04-17 | 18:31

Zo ziet een persoon er dus uit die geen ziel heeft!

BigShow | 04-04-17 | 17:59

Tja, maar volgens de deugmensen zijn de marokkanen het slachtoffer.
Te belachelijk voor woorden.
Ik ben toevallig zelf homosexueel, heb een grote groep homo vrienden en heb hen aangeraden om zichzelf te bewapen tegen dit soort tuig van de richel.
-
Wij laten ons NIET kapot slaan!

Alpengeist | 04-04-17 | 17:54

Dit is ook in Assen gebeurd. Jongen wordt inmekaar getrapt om het terug vragen van een vuuraansteker. De daders (marokanen) gaan elkaar aanwijzen vage namen noemen.. heel circus.. en worden vrijgepleit.. want geen bewijs onduidelijke getuigenissen bla bla.

timmey | 04-04-17 | 17:41

In Limburg worden de laatste tijd elke dag bejaarden thuis zwaar mishandeld , door inbrekers.
En waarom loopt daar geen BN er hand in hand voor?!

joppo0 | 04-04-17 | 17:37

Roethof heeft gelijk.
Als je door marokkanen (ja, kleine letter) wordt uitgescholden moet je je hoofd neerbuigen en sorry prevelen.
Zo niet, dan lok je het zelf uit. En mag je terecht worden verminkt.
Aldus den Deugmensch.

Mr. Happy | 04-04-17 | 17:24

@boccelullus | 04-04-17 | 16:49
We moeten ons diep, diep schamen...
Weg met ons!!

Slipsnifter | 04-04-17 | 17:07

De openlijke afkeer van aggressieve homo's tegenover minderheden is stuitend.

boccelullus | 04-04-17 | 16:49

-weggejorist-

Kruithof | 04-04-17 | 15:36

Een homo-stel dat in de aanval gaat tegen een grotere groep.

Of

Marokkanen met de reputatie gewelddadig en intolerant te zijn, al helemaal in groepsverband.

Kies de dader.

a4p | 04-04-17 | 15:19

Staat er straf op opvoedingsfalen? Mogen de ouders van deze personen ook eens ge/ver/oordeeld worden. Paps en mams hebben vreselijk gefaald, niet dan ja, toch!?

Kunnen we deze betonschaarenthousiasten niet gewoon vebannen? Hebben we niet een of andere oeroude wet die een ouderwetse verbanning toe staat of mogelijk maakt?

Ja, spijt me hoor, maar zo denk ik onderhand. zachte heelmeesters etc...
Aaargh!! Evocatus

Evocatus | 04-04-17 | 15:16

Wat is dat nu toch voor gezeur over die betonschaar. Zo'n ding heeft iedereen toch altijd bij zich, altijd handig in onvoorzien situaties. Je gaat toch ook niet op stap zonder je portemonnaie, huissleutel, zakdoek, schone onderbroek, frisse sokken, of andere noodzakelijke levensbenodigheden; zeg nou zelf.
Tschüß, Evocatus

Evocatus | 04-04-17 | 15:11

-weggejorist-

Franz_K | 04-04-17 | 14:56

-weggejorist-

medelmo | 04-04-17 | 14:04

@De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:29
"Homohaat is geïmporteerd door Abrahamistische religies uit de woestijn."

Van elke religie die homohaat predikt de tempels sluiten zou normaal beleid zijn.

Nathan R Jessup | 04-04-17 | 13:59

Ik ben vroeger een keer in Mokroland geweest, daar hebben alle jochies van 14 t/m 18 gewoon allemaal een betonschaar op zak, dat is heel normaal daar. Dat komt omdat ze anders kunnen worden aangevallen door homo's en sjgapenoikers... die houden van jonge kokosmakroontjes. Dus nu maar eens geen schoffeluurtje, meneer de D66 rechtertje!

ellullo | 04-04-17 | 13:52

Dit is geneuzel in de marge. Totaal zinloos. De toekomst staat al vast en wordt nog veel erger dan nu. Om maar eens een analogie te gebruiken: Nederland is Sylvia Millecam, het linkskerkelijke establishment is Jomanda en islam de kanker. Nederland klaagt maar doet braaf wat Jomanda zegt. Prima, dan moeten we 't ook zelf weten. 't Valt me wel tegen van Ellie Lust dat die zich zo laat gebruiken maar goed, daar zal ze wel voor betaald worden. Zij zal er mee moeten leven.

Ales | 04-04-17 | 13:51

Wat ik dus maar wil zeggen (als aanvulling op mijn reaguurder van 13:44): We moeten vooral kritischer worden op onze overheid en het alsmaar falende rechtssysteem!

Schaaldier | 04-04-17 | 13:47

-weggejorist-

FrieslandDashond | 04-04-17 | 13:44

@De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:23
"Het is een feit dat mensen die opgroeien en leven onderaan de ladder altijd probleemgevallen zijn."

Heeft niets met sociale status te maken, het is een cultuur dingetje. De meeste mensen die nu het hardst wolf schreeuwen proberen Rutte het liefst als homo neer te zetten.
Feit
Als 2 fitte kerels van 30 zich in elkaar laten slaan door 6 tieners van 15-16 dan zijn het toch eigenlijk .......
Jammer dat weinig Nederlanders Alexander de Grote kennen.

Nathan R Jessup | 04-04-17 | 13:44

Zit ik me moeizaam door het volledige gesprek bij Pauw heen te worstelen, blijkt er maar één zinnige opmerking te worden gemaakt. Aan het einde van dit gespreksonderwerp. Door Braboneger. Na alle bladiebla vraagt hij of het zo kan zijn dat de daders misschien gewoon helemaal niet bang zijn van de politie en van het Nederlandse rechtssysteem. Antwoord: lastig, weten we niet. Oké, vlug een ander onderwerp. Met als afsluiting dat dit soort geweld gepleegd wordt door jongens en mannen van 15 tot 25 jaar. En dat het echt niks met huidskleur, afkomst of religie te maken heeft.

Schaaldier | 04-04-17 | 13:44

Dus, 2 man gaan's nachts bewust de confrontatie aan met een groep van 5 a 6 jongemannen waarvan ze weten dat dat type jongemannen een buitensporige hekel aan hun manier van leven heeft en tot de agressiefste soort in Nederland hoort.
Roethof teveel bolletjes geslikt, toevallig?

Graaisnaaiert | 04-04-17 | 13:41

-weggejorist-

mallekater | 04-04-17 | 13:29

-weggejorist en opgerot-

Sensemilla | 04-04-17 | 13:13

Ach gut, die kansloze Roethof weer. Zodra die op komt dagen wéét je gewoon dat zijn cliënt iets heeft gedaan.

Goldfinger | 04-04-17 | 12:54

... Aangifte gedaan van agressie van Marokkanen naar mij toe. Paar dagen later aangifte naar mij toe van dit schandelijke volk. Officier van Justitie heeft in beide gevallen de zaken geseponeerd. Het een wordt tegen het ander weg gestreept. Zo gaat dat dus.
@ iBear | 04-04-17 | 11:30
-
Ach, beste iBear, "De daders benne eigenlijk de echte slachtoffers". Dat is nou eenmaal de glansrol die ze leren spelen op de toneelschool van het leven, want bij die domme goeiige naieve Nederlanders werkt dat immers prima. Sluwheid “iesse gewoon hun koeltoerrr.”
-
Helaas zijn onze linkse deugfascisten te naief en/of dom om dat in te zien en denken dat iedereen op de wereld dezelfde redelijke moraal heeft als wij westerlingen. En DAT is precies de foute wortel van alle ellende die ons overkomt. De stupide blinde naiviteit van de linkse "Deugmensch".
-
Maar als je, zoals ik, een aantal malen door die landen buiten de toeristische routes hebt gereisd, dan zie je de karaktertrekken van deze lieden duidelijk. En het is ze niet kwalijk te nemen want in hun woestijn leren ze te overleven op welke manier dan ook, ook door te liegen.
Wie we het juist wel moeten kwalijk nemen zijn onze eigen deugfascisten en hun debiele kiezers.

telelezer | 04-04-17 | 12:30

Verbaasd me niets. Als familie van 3 dood geschoten Marokkanen die een man in zijn winkel overvielen al naar de rechter gaan zegt dat al genoeg lijkt me. Weet je gelijk waar je mee te maken hebt

Voor-de-5e-keer | 04-04-17 | 12:28

Laagopgeleid of niet opgeleid zijn is niet het probleem. Het wordt pas een probleem als het een combi is van islam en laagopgeleid.
Als je je te goed voelt voor een baan die bij je brein past en je daarom als een parasiet je dagen slijt, voel je je niet alleen een NUL, dan ben je een NUL!

Rest In Privacy | 04-04-17 | 12:17

Die Roethof presenteert zich als de Johnny Cochran van de lage landen. Altijd maar zielig volk met een kleurtje verdedigen en de racismekaart spelen.

Friet-ei | 04-04-17 | 12:15

Minder betonscharen!

potloodvent | 04-04-17 | 12:12

swassannuf | 04-04-17 | 11:38
Kijk dat noem ik nou in 1 regel het probleem benoemen!

therevenant | 04-04-17 | 12:11

@Dutchbeaurouge | 04-04-17 | 11:22
Uw verhaal slaat als een hetero lul op een drumstel.

therevenant | 04-04-17 | 12:09

"Mijn cliënt, een hulpvaardige, veelbelovend getalenteerde vrijetijds aspirant-dentaaltechnicus, wilde geheel vrijblijvend en kosteloos met zijn geïmproviseerde orthodontische gereedschap even kijken of de beklaagde al dan niet baat zou hebben bij het dragen van een beugel. Na goedlachs en met het nodige taalenthousiasme te hebben geïnformeerd bij de beklaagde naar diens bereidwilligheid tot medewerking, werd mijn cliënt niet alleen getrakteerd op een racistische scheldkanonnade - hij werd bovendien herhaaldelijk gebeten (...) blah blah (...) konkel, konkel, draai draai (...)
-
... Wij vorderen voor deze zware, onomstotelijk bewezen feiten dan ook de maximum straf voor openlijke geweldpleging, zijnde zes jaar en vier maanden opsluiting, alsmede een schadevergoeding van vijfentwintigduizend euro per persoon.
En zes nieuwe betonscharen, natuurlijk."

Herbert_von_Caravan | 04-04-17 | 12:08

Het was 10 tegen 2. En dat is niet eerlijk.. voor die 10. Dixit advocaat van kwade zaakjes

batvoca2 | 04-04-17 | 12:03

Het zal er wel op neer komen dat die 2 homo jongens een schadevergoeding moeten betalen aan die @#$#$%%$##$$%$$#$$kanen.

Nietgek | 04-04-17 | 11:58

Ik zei al dat dit ging gebeuren, dat land is door en door verrot.
De gedegenereerde bevolking dus, het land zelf kan er weinig aan doen.

Slipsnifter | 04-04-17 | 11:49

Zolang die moeders met bloksnorren overtuigd blijven van de onschuld van hun prinselijk dna afval zal er nooit wat veranderen.

swassannuf | 04-04-17 | 11:38

Bekende actie van tegen aangifte doen. Mij ook twee maal overkomen toen ik aan het werk was als conducteur. Aangifte gedaan van agressie van Marokkanen naar mij toe. Paar dagen later aangifte naar mij toe van dit schandelijke volk. Officier van Justitie heeft in beide gevallen de zaken gesoponeerd. Het een wordt tegen het ander weg gestreept. Zo gaat dat dus.

iBear | 04-04-17 | 11:30

Nathan R Jessup | 04-04-17 | 11:21

In Dubai lopen mannelijke Indiërs gewoon hand in hand. Is traditie. Geen homoseksualiteit. Maar oh als je jouw vriendin kust in publieke plekken. Mag niet.

Maar je hebt gelijk. Voor de christen invasie waren zowel Grieken, Germanen, Kelten en Romeinen weinig negatief over homoseksualiteit. Homohaat is geïmporteerd door Abrahamistische religies uit de woestijn.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:29

Een advocaat die is gespecialiseerd in Islamitisch Omdraaien.
En een pot die is gespecialiseerd in linksdraaiend wegkijken. Door een cultuur en een religie die voor haar en haar levenswijze persoonlijk een bedreiging vormt, in bescherming te nemen.

Ik word misselijk van het dagelijkse gedraai & gekronkel op de podia van Pauw, Jinek, Tijs, Van Nieuwkerk, Tan en wat dies meer zij.

Daarom kijk ik ook niet meer naar die programma's.

Tegenwicht is er nauwelijks, want naast het inmiddels roemruchte 'partij-kartel' in de politiek is er ook een 'omroep-kartel' dat de politieke correctheid in dit land met hand & tand verdedigt. De 'commerciëlen' doen daar even hard aan mee als de gevestigde omroepen van de NPO.

Die hele Nederlandse tv-wereld is één grote, dampende darkroom waarin je uitglijdt over het ejaculaat van de circle-jerks, en waarin voornamelijk incestueuze uitspattingen plaats vinden.

En het meest perverse van alles is, dat zulks grotendeels mogelijk wordt gemaakt door ons, belastingbetalers.

Peter Emile | 04-04-17 | 11:25

pejoar | 04-04-17 | 10:38

Het is een feit dat mensen die opgroeien en leven onderaan de ladder altijd probleemgevallen zijn. Kampers. Tokkies. Enzovoort. Of ze zielig zijn is een ander verhaal. Ik vind dat ze gelijke kansen krijgen dus best kunnen ontsnappen. Maar het onderaan staan leidt ze meestal tot andere keuzes. Hoe dan ook de onderlaag is altijd een probleem. Zit geen kleurtje of religie aan.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:23

Ik heb veel vrienden in de gay scene. Zij vinden het geen enkel probleem dat ik als hetero met mijn vrouw in "hun" kringen verkeer. Ook niet als ik met mijn vrouw hand in hand loop of wij anderszins affectie tonen naar elkaar. Geen enkel probleem, geen opmerkingen, geen disrespect, geen afkeur, geen flauwe opmerkingen, niets. Mijn werk speelt zich af in een mannenwereld, technische sales, strebertjes in overvloed. En ik hoor steeds vaker weer de intens flauwe homo grapjes die vroeger bon-ton waren en schijnbaar weer in de mode komen bij intellectueel uitgedaagde sukkeltjes. Het is toch zoooo raar dat een man met een man is! Gut wat grappig. Oeh ze zoenen ehhhhh bahhhhh. Viezerikken, smeerlappen, strontstampers, je hoort het zo vaak. Maar met 4 biertjes erin zitten ze op te scheppen over hun vriendinnetje die het in dr kont wil, die geslagen wil worden en dat ze het liefste ieder weekend een ander "kipje" op hun rug leggen via Tinder. Mega stoer. Zeg je er wat van dan is de krampreactie evident "ben je homo ofzo". Ik zeg soms gewoon "ja hoor" En dan begint het puberaal lachen weer. Zitten er twee net gescheiden midlife veertigers giechelend als twee bakvisjes tegen elkaar te gnuiven en te fluisteren, 45 jaar oud en lachen om grapjes die geestig waren toen je 15 was. Het niveau is bedroevend. Er zijn zoveel mensen die graag dom willen blijven gewoon omdat ze schijtbang zijn om niet meer 'one of the guys' te kunnen zijn, uit hun referentiegroep gegooid worden. Het zit diep verankerd, nog steeds. Wat kán er mis zijn met twee volwassen zelfstandige mensen die van elkaar houden? En dan het kránkzinnige geweld wat toegepast word. Je kunt ook praten hoor, hoeft niet meteen iemand moedwillig invalide willen slaan. Je kun het ook gewoon oneens zijn met iets, dat mag gewoon hier. Hoef je echt niet met fysiek geweld te laten zien. Maar ja de prutsers zijn doodsbang voor homo versleten te worden. Werkelijk ff-ing terrified. Heel heel triest.

Dutchbeaurouge | 04-04-17 | 11:22

Rutte, Pechtold en Klaver, van de overheid kan men totaal niets verwachten.
Onze lieve buurtjes Koos en Bunk werden ook eens door dat soort belaagd, (zij liepen geeneens hand in hand!) maar het verschrikkelijk tuig had buiten de waard gerekend. Naast professioneel oratorium zanger, is Bunk eveneens een verdienstelijk kickbokser. Koos met zijn gespierde gestalte weet ook van wanten.
Zij hebben de gasten volledig in elkaar getimmerd en daarna nooit meer last gehad van deze elite.
Vrienden-stellen geven zij in hun vrije tijd verdedigings-lessen.
Het is een grote schande dat het zover heeft kunnen komen in Nederland, treuren Kobus en.....

mevr.Kribo | 04-04-17 | 11:22

@Het Noorden | 04-04-17 | 11:04
"Homohaat hoort in de middeleeuwen,"

Homohaat is nooit een Europees dingetje geweest, oude Europeanen waren zelfs openlijk homofiel. Het is de joods-christelijke cultuur die met hun abrahamitische religie de homohaat naar Europa heeft gebracht.
In Marokko is het normaal wanneer 's-avonds 2 vrienden hand in hand lopen, het is de Nederlandse joods-christelijke cultuur die een probleem heeft wanneer 2 jongens hand in hand lopen want dan ben je net een homo.

Nathan R Jessup | 04-04-17 | 11:21

En dan vragen om de camerabeelden.
Ha! Die beelden hebben ze er natuurlijk uitgeknipt met die betonschaar.

Mr_Natural | 04-04-17 | 11:19

Een veertien jarige om 4 uur s'nachts met betonschaar is geheel normaal , je zal maar een homo tegen komen die je in je kontje wilt pakken heb je in iedergeval een betonschaar op zak .

Jetstream | 04-04-17 | 11:19

Misschien zijn die heren begonnen. Een verhaal heeft altijd 2 kanten. Maar die betonschaar. Daarover heb ik nog niets gehoord.

jezusisonzin | 04-04-17 | 11:16

Ja en toch werd de PVV niet de grootste partij. !
Snapt u het ? Ik niet ! Dit land met een groot deel van zijn inwoners is totaal verloren omdat slechts weinigen zien wat er gaande is.

Lichtstadfan | 04-04-17 | 11:13

Die ene, in dat blauwe denim shirt naast die agente, is dat niet de persoon die Tom in zijn bek spuugde dat kus gebeuren in A'dam.

swapper | 04-04-17 | 11:13

5 tanden uit iemands mond slaan met je blote handen? Zo, zo... daar kan Badr nog een puntje aan zuigen.

JIP! | 04-04-17 | 11:08

Nederland het land van terreur van de minderheden en u wilde toch weer Rutte en nog meer Pechtold en nog meer Klaver toen u stemde op 15 maart. U oogst wat u zaait.

therevenant | 04-04-17 | 11:07

-weggejorist en opgerot-

Bijtendehond | 04-04-17 | 11:06

Tja, het mag niet minder minder minder heh?

Rest In Privacy | 04-04-17 | 11:06

Ellie Lust is echt tenenkrommend met haar opmerking het is niet religie (ze bedoelt islam) gerelateerd maar het komt voor uit machogedrag.

Stel ik schrijf een populair boek waarin ik opmerk dat homo een ziekte is en daarom alle homo's gestraft moeten worden. Als duit in het zakje organiseer ik ook nog een wereldwijd elke vrijdagmiddag bijeenkomsten om mijn boek te promoten onder het volk.

De slachtingen die er dan plaatsvinden noemen we machogedrag, heeft niks met mijn verwerpelijke ideologie te maken.

Domme naïeve doos.

basweetutwel | 04-04-17 | 11:04

Teleo | 04-04-17 | 09:59

Zkr wel, van een goede knokpartij wordt je sterk, enkel met vuisten wel te verstaan, later met elkaar een biertje en de zaak is af. Maar laten we er niet om heen draaien, we weten allemaal dat dit hier niet aan de orde is,
Homohaat hoort in de middeleeuwen, daar waar deze jochies ook horen. Hier helpen geen kickbokslessen of buurtpappa meer.

Het Noorden | 04-04-17 | 11:04

@ Beroep = Boerenlul | 04-04-17 | 10:56
Voor de statistieken wellicht wel.

Kouwe Kees | 04-04-17 | 11:02

Jullie. Hebben jullie gedaan. Jullie.
Standaard ontkenning bij Marokkanen.

Dutch_Holland | 04-04-17 | 10:57

Het is best stil op de linker tribune

Jos Tiebent | 04-04-17 | 10:56

@Jezusismijnheer | 04-04-17 | 10:51
Het maken van een opmerking komt niet overeen met het gebruiken van geweld.

Beroep = Boerenlul | 04-04-17 | 10:56

De Koreaanse .... | 04-04-17 | 10:06 Ik vind zoiezo dat je andere niet moet uitschelden op straat. Het hadden net zo goed 4,5 blanke puberjongeren uit bv Eindhoven kunnen zijn of denk je niet dat als er twee mensen hand in hand lopen ze niets zouden roepen. Ik denk als er twee mannen hand in hand lopen in bepaalde gebieden in Nederland je regelmatig opmerkingen krijgt te horen.

Jezusismijnheer | 04-04-17 | 10:51

-weggejorist-

oostvooruit | 04-04-17 | 10:50

Muxje | 04-04-17 | 10:11 Dat zou natuurlijk ook wel kunnen, ik was er niet bij. Wat ik eerst zei is slechts gissen.

Jezusismijnheer | 04-04-17 | 10:47

Ahh, lekker, flashbacks naar Kanaleneiland.
Terwijl je met je vriendin ligt te zonnen in de achtertuin, verschijnen de ratjes op de balkons en bij de tuindeur. Opmerking 1. Opmerking 2. Opmerking 152. Opmerking 195. Miniscuul objectje (klein steentje o.i.d.) wordt gegooid richting vriendin. Begin terug te praten 'Hey jongens etc.'
Opmerkingen worden opgevoerd in grofheid en decibel.
Een actie richting tuindeur veinzen, om vervolgens gewoon wat te drinken te pakken in de keuken. Haaa, die vonden ze leuk blijkbaar, opmerkingen worden doorspekt met uitdagingen, en uiteraard nog steeds vunzigheid richting vriendin. Uit het niets richting tuindeur om er eentje in de kladden te grijpen. Armpje vastgepakt en donderspeech gegeven. Rustig in de achtertuin verder genieten, maar welk is deze??
Een gemêleerd gezelschap van kleine buurtschoffies, de oudere broers en ouders nota bene, allemaal om verhaal te halen. Dat ik mazzel heb dat ze komen 'praten'. Elke poging om de ouders aan te spreken op gedrag van hun zoontjes wordt met de briljante zinsnede 'Nee, jij .. etc.' gepareerd. Fucking intimiderend, of je voortaan gewoon over je heen wil laten lopen en met je poten van hun kind wil afblijven, anders.. (We weten waar je woont toch jongen).
Zo bizar, je hebt je freaking fun al lang gehad, een uur lang de blanke student en zijn hoertje verrot kunnen schelden en pesten en DAN NOG moet je nadat je bent weggejaagd verhaal komen halen (lees: verder sarren). Ja, dat was genieten daar. Blij dat Roethof niet in de buurt was, want jaja dat was een clearcut case van mishandeling door mij.
De rot zit er al zo jong in bij veel van die jochies die in die groepjes bewegen, ze stimuleren elkaar in achterlijkheid. Het zal best dat die advocaat het onderste uit de kan wil halen voor zijn cliënten, maar fuck it, ik ben vooringenomen en geloof er geen REET van.

Kouwe Kees | 04-04-17 | 10:44

@De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:22
Ik verwacht dat het percentage Antillianen hard afneemt, het blijkt zo te zijn dat zij niet hoog scoren in recidivisme en na een bezoek aan de gevangenis liever niet terugkeren. Wat jammer is dat de reden van hun gevangenis bezoek vaak ligt in het gebruik van zwaar geweld, zoals overvallen met het dreigen van wapens etc. Als het bovenstaande waar is dan wordt de positie van criminele Marokkanen in NL nog onhoudbaarder op termijn.

Beroep = Boerenlul | 04-04-17 | 10:43

"de grootste problemen met Marokkanen hebben weinig van doen met islam. Zowel zij als hun ouders zijn alles behalve religieus"

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 09:43

Ook al zijn ze niet religieus legitimeert de islam hun gedrag en in die zin heeft het "alles met islam te maken". Je kunt de arabische cultuur ook moeilijk los zien van de islam (en omgekeerd de islam van de arabische cultuur), de een vloeit uit het ander voort.

geenspam | 04-04-17 | 10:41

Wat vinden we trouwens van ouders die hun minderjarige kinderen om vier uur 's nachts laten rondlopen met een betonschaar op zak?
Maar niemand die op het idee komt om ze uit de ouderlijke macht te ontzetten.

MAD1950 | 04-04-17 | 10:40

@De Koreaanse Slet
Antillianen en Marokkanen staan onderaan de ladder.
dus die zijn zielig en daarom gewelddadig en crimineel.
linkse logica

pejoar | 04-04-17 | 10:38

Teleo | 04-04-17 | 09:51

Wat je zegt over de advocaat ,destijds met de vaatstra zaak zat de advocaat op prime time tv ons te vertellen dat zijn client jasper s SCHULDIG was!!
Ondanks dat alles er op wees dat dit zo was vond ik deze jan vlug niet echt bezig met ,,onschuld,, te bewijzen (zijn primaire taak) eerder schuld.'
On topic; Beware of groepen hyena,s zowel overdag als in de nacht.
Het homostel sterkte met alles ,deze samenleving is compleet ontspoord!!
Op naar het volgende ,,incident,,,

maasdonk | 04-04-17 | 10:36

Niet zeiken hebben de meesten 15 maart weer voor gestemd om dit soort tuig zijn gang te laten gaan het gebeurt iedere dag en het zal nog vele malen erger worden. Maar oh wacht het zijn nu 2 homo's ja en dat is ook een minderheid maar een zeer invloedrijke groep in medialand en de politiek en ja dan is het natuurlijk vele malen erger als dat hetero's of jonge vrouwen of bejaarden beledigd en in elkaar geramd worden toch.Flikker toch op.

therevenant | 04-04-17 | 10:33

Roethof inhuren is al genoeg wettig en overtuigend bewijs meestal.

Ad Hominem | 04-04-17 | 10:29

Dus Arnhem heeft geen persvoorlichter van niveau???
Ellie moest erbij vanwege LGBT achtergrond slachtoffers , en om te verzachten dat alle huisadressen van agenten bekend zijn bij straatschoffies van allerlei afkomst uit de buurt van marokko en het rifgebergte.
Politiek correcte aanpak om FvD en PVV munitie te ontnemen...
Het volk krijgt wat het verdient na de stemming in maart...
Meer meer meer van Groen-links en D66 wegkijkers ,... bij agressie helpen wij U door onze handjes vast te houden.
Nee wij steunen de daders , vanwege het zieligheidsgehalte en de opdracht van boven...... er zal en moet een gewapende strijd ontstaan hier in de straten.... en natuurlijk Ellie , heeft dat niets met het islamgeloof"euuuhmm"te maken.
Je zult bij de politie werken en je vertegenwoordigd zien door een volkverraadster met kort haar.
Namen en foto,s voor de bescherming van alle nederlanders en de bazen die hun ooit werk laten verrichten..... en voor je dochters en nichtjes;-)

medelmo | 04-04-17 | 10:23

Vanavond dus maar weer Opsporing Verzocht kijken met grote belangstelling om de diversiteit te ontdekken.
Barbara Drijfzand | 04-04-17 | 10:17

Dat heeft niets met diversiteit te maken. Antillianen en Marokkanen staan onderaan de ladder. Die zullen dus nog decennia de hoofdrol spelen in opsporing verzocht. Niet zo vreemd dat ze daar staan. Hoewel voor verschillende redenen zijn ze de meest kansloze mensen in Nederland.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:22

Altijd weer de homo's, vol agressie tegen groepjes jongeren met een liefde voor de heer Mo.

Hiesjes | 04-04-17 | 10:22

@Teleo
Ja haha, of miranda of Evelien ;-)

D-Fens_1963 | 04-04-17 | 10:18

Ellie moest wel even een politiek correct plasje als laatste er overheen gooien, te eerlijk zou slecht uitpakken. Zie Hero Brinkman. Het grootste tuig is echter NPO/VARA. Die geeft Roethof zendtijd en een podium om zonder een weerwoord de boel om te draaien. Onderzoek loopt nog en er is nog geen rechtspraak geweest, maar aan tafel moest wel duidelijk worden dat we vooral niet in hokjes mogen denken. Vanavond dus maar weer Opsporing Verzocht kijken met grote belangstelling om de diversiteit te ontdekken.

Barbara Drijfzand | 04-04-17 | 10:17

-weggejorist-

van Oeffelen | 04-04-17 | 10:16

d66 was erop tegen dat er meer cameras in openbare ruimtes kwamen.
zo kunnen ze dus hun gang gaan,stiekem,altijd met een groepje en liegen.

pejoar | 04-04-17 | 10:14

@Jezusismijnheer 09:48: Die raadsman is vermoedelijk aangeslagen op het verhaal van een van de slachtoffers op Radio 1. Min of meer als volgt: slachtoffers lopen hand in hand, daders (de jongen van 14) scheldt ze uit, slachtoffer zegt daar wat van, daders omsingelen de slachtoffers en beginnen te schelden en te dreigen, 1 slachtoffer vind dat de daders wel erg dicht bij zijnvriend komen en heeft (waarschijnlijk) geprobeerd een dader weg te duwen, waarop de groep los ging op de slachtoffers. Een bekend verhaal, trouwens.

De advocaat meent gewoon dat aanval de beste verdediging is. De schuld verleggen en twijfel zaaien over de ware toedracht. Wetende dat in dit soort gevallen het vrijwel nooit mogelijk is om iets meer te bewijzen dan disproportioneel geweld bij zelfverdediging (zoals dat vaak door de daders geclaimd wordt). De slachtoffers hoeven evengoed niet bang te zijn voor die rare tegenaanklacht, maar de daders gaan gewoon (weer) met een taakstrafje wegkomen. Glas, plas, was.

Muxje | 04-04-17 | 10:11

Ja, je ziet het zo vaak; homo stellen die groepjes marokkanen achterna zitten..

Ondanks het droevig slechte verweer komen ze sowieso met een belachelijke lage straf weg.

Djoopp | 04-04-17 | 10:10

Dan vraag ik mij als ouder ook stilletjes af wat een KIND
van 14 jaar oud om 04:00 uur 's nachts ZONDER ouders maar MET betonschaar doet.
Het zal allemaal wel. Waarschijnlijk lopen we over een jaar allemaal met een betonschaar rond buiten. Aangezien de minderheid de norm vormt.

Draaikontje | 04-04-17 | 10:10

Ben je als autochtone client eigenlijk wel welkom bij Roethof?

solcama | 04-04-17 | 10:10

@Nelis SplitBloes | 04-04-17 | 09:11
Als Ellie Lust iets anders zou zeggen had zij haar huidige baan niet gehad...

Peter_K | 04-04-17 | 10:09

Een nieuw fenomeen is geboren; ipv " potenrammers" nu " rampoten ".
Dit onwaarschijnlijke scenario van agressieve homo's die midden in de nacht groepjes mocro's met betonscharen aanvallen doet me erg denken aan een oude Monty Python, die van de Hells Grannies.

Moresnetunited | 04-04-17 | 10:09

Staat die Roethof ook die zielige familie Henriquez niet bij in dat nekklem gevalletje? Ja......'k dacht het wel! OK dan, next!

demaup | 04-04-17 | 10:08

Ik zie ene mooi format voor John de Mol, Peggold gaat ons allen opvoeden door vermomd hand in hand met die andere pipo door kansenwijken te lopen. (in de 1e weken zal het misschien nog lopen zijn).Elke week een andere prachtwijk in een grote Nederlandse stad. Na 6 afleveringen gaan we dan fijn evalueren in het ziekenhuis of in de revalidatie als het herstel een beetje voorspoedig gaat.

Staatsbaard | 04-04-17 | 10:07

Jezusismijnheer | 04-04-17 | 09:58

Och het zullen dit keer geen boeren uit Eindhoven geweest zijn. Zal best dat er een autochtoon of neger tussen zat. Het zal je verbazen hoe goed criminelen het met elkaar kunnen vinden die doen niet zo moeilijk over afkomst ze zitten in hetzelfde schuitje. Klaas Bruinsma deed er niet moeilijk over en Boneka Belserang ook niet.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:06

-weggejorist-

necrosis | 04-04-17 | 10:06

@Fatwabuster | 04-04-17 | 09:46
Herstel, de ene homo heeft geen schrammetje, men moest die ander hebben.
En dat plaatst dingen wellicht in een ander daglicht.
Er zitten nogal wat haken en ogen aan deze zaak.
Maar we zullen zien.

necrosis | 04-04-17 | 10:06

Lust is woordvoerster van de politie in Amsterdam en dient zich te onthouden van politieke uitspraken- in dit geval over de islam. Dat het er allemaal niets mee van doen heeft. Zo wordt er kennelijk in de top gedacht wat dat betreft zou wat meer diversiteit niet gek zijn.

J.Slavink | 04-04-17 | 10:05

Ga ook nooit zonder betonschaar de deur uit 'savonds. Aggressief volk hoor die hie hand in hand lopende homo's.

jip_86 | 04-04-17 | 10:05

@De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 09:36
"Ik heb overigens zelf in mijn meer jeugdige jaren"

Herinner je de film Spetters nog en het gedrag naar homo's?

Nathan R Jessup | 04-04-17 | 10:05

Mijn bloed kookt nu. We leven verdomme in de omgekeerde wereld tegenwoordig! Ik wens Gerald Roethof en zijn tuig-'clienten' gezien en ongezien de graftyfus.

DerFoehrer | 04-04-17 | 10:05

En niemand die zich afvraagt wat een stel marokkanen 's nachts met een betonschaar op zak moeten?

F1802 | 04-04-17 | 10:03

Stukje van 21 minuten bij Pauw gezien. Geen enkele keer is het woord Islam gevallen of is er gesproken over de Marokkaanse gemeenschap. 0. Nada. Njet. Wat een schijnvertoning dat Pauw. Wat een hetze.

Vryth | 04-04-17 | 10:03

Natuurlijk was het zelfverdediging. Ten eerste, het waren maar jongens van 14-16 jaar en die homo's waren ouder en dus sterker. Die homo's waren vast en zeker op zoek naar een avontuurtje en maakten die arme, weerloze marokkaantjes zó bang dat ze zich wel móesten verdedigen tegen de twee opdringerige hitsige oude mannen.

Verder bewijs voor zelfverdediging: ze hebben alleen maar gemept met die betonschaar. Als ze werkelijk kwaad in de zin hadden, zouden ze vast en zeker de vingers, oren, neus of andere onderdelen van die twee homo's hebben afgeknipt.

Ze zijn dus mooi weggekomen met een verlies van een paar tandjes. Tegenwoordig kun je prima neptanden krijgen. Kost geen drol en je knoopt er lekker een weekje vakantie aan vast. In Constantinopel bijvoorbeeld.

Ik begrijp al die ophef niet.

A.Vis | 04-04-17 | 10:03

Marokkanen altijd -1

Behalve als ze dood zijn.

Bofkut | 04-04-17 | 09:59

Het Noorden | 04-04-17 | 09:54

Kom kom. Heb jij in je jonge jaren nooit een matpartij meegemaakt?
Met een beetje geluk krijg je niet teveel klappen. En heb je later een anneke dote voor in de kroeg.

Teleo | 04-04-17 | 09:59

Wie kijkt er nou naar de VARA, nog afgezien van dat super linkse programma "PAUW", dat is toch alleen bestemd voor analfabeten.

FreeVogelaar | 04-04-17 | 09:59

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 09:51 Wie zegt dat het Marokkanen waren? waaruit blijkt dat? Volgens de andere kant waren ze van verschillende achtergrond en kwam de eerste slag niet van het groepje.

Jezusismijnheer | 04-04-17 | 09:58

Waarom doneren voor Ronnie, de schade moet gewoon verhaald worden op de daders. De schade is ook redelijk te overzien dus redelijke kans dat het lukt om het geld te krijgen

rode peper | 04-04-17 | 09:58

Advocaat:
- Duo valt onschuldige minderjarigen aan
- Onherstelbare schade aan betonschaar dient te worden vergoed door duo
- Een van de twee heameaux wilde juist dat de andere geen voortanden meer had, ter gumming ende vermaeck
- Aanval van duo op arme jongens had duidelijk racistische motieven

skoftig | 04-04-17 | 09:57

Die Roethof is wel een hele goeie.
Er zou een rechtbank naar hem vernoemd moeten worden.

Mr_Natural | 04-04-17 | 09:57

Foto gezien van Gerald R.
... taking/making in general is Haraam (prohibited).
Gelukkig hebben we nog een seculiere illusie.

hallevvezool | 04-04-17 | 09:56

Die betonschaar lag op de brug en op het moment dat 1 van de 6 deze oppakte, omdat deze bang was dat de 2 homo's er overheen zouden flikkeren, liepen die 2 homo's tegen die betonschaar aan,......... met hun mond!!! Of,..... help ik nu de 6 daders, alias de slachtoffers, alias de gediscrimineerde (daar zal het wel op uit draaien), alias de verdediging??

Ik snap er niks van! | 04-04-17 | 09:55

Fatwabuster | 04-04-17 | 09:46

Zeker. Ik geloof voor geen meter dat die homo's eventjes afliepen op een groep Marokkanen om een potje te matten. Die kregen zeker allerlei verwensingen naar hun kop geflikkerd en de mogelijkheid acht ik reeel dat eentje verhaal kwam halen. Sowieso niet handig. Of het nu dronken boeren of hooligans of Mocro-tuig was.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 09:55

Geef ons de namen van die snotjongens, zodat google nooit zal vergeten. Ter bescherming van toekomstige bazen die dit tuig in dienst wil nemen.

Het Noorden | 04-04-17 | 09:54

Jezusismijnheer | 04-04-17 | 09:30

De media geeft slechts verslag van de versie van wat de homo's vertellen. Hun versie. Ik acht de kans dat de Marokkaantjes de homo's verbaal aanvielen en dat er eentje van de homo's verhaal is komen halen best reeel. Neemt natuurlijk niet weg dat het grove mishandeling is en de dader weldegelijk strafbaar is. Zelfs als een homo begon met duw en trekwerk.

Dit soort Marokkanen is tuig van de richel.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 09:51

HaatAth3ist | 04-04-17 | 09:27

Dus zo'n advocaat biedt zich aan, denk je, en helemaal voor niks?

klön | 04-04-17 | 09:51

gerrit5042 | 04-04-17 | 09:47

Zou jij een advocaat willen die je bij voorbaat schuldig verklaart?

De beginhouding van een advocaat is simpel. Client is onschuldig/ moet vrij.

Teleo | 04-04-17 | 09:51

Hij sloeg als eerste. Tegen de grond.

Mr_Natural | 04-04-17 | 09:50

-weggejorist-

Wijnand_Duyvenstront | 04-04-17 | 09:49

En ook nog vergeten een links VARA progamma en en dat zegt meer dan genoeg.

gerrit5042 | 04-04-17 | 09:49

Waarom zitten de betrokken partijen eerder bij pauw aan tafel dan dat het onderzoek goed en wel begonnen is, wat is dat voor onzin?
Verder doet die roethoef zn werk, ik zou mn geld zo niet willen verdienen maar dat moet ie zelf weten. Natuurlijk gaat de advocaat van de verdachte vertellen dat het niet klopt.. de vraag blijft waarom iemand dat wil horen. Laat de rechter dat eerst uitmaken, hoor ik het daarna wel.

noerg | 04-04-17 | 09:49

De mannen hebben in hun facebookpost aangegeven dat ze over dat hand in hand lopen hadden nagedacht en iirc 'dat niet zomaar laten gebeuren'. En ziedaar; provocatie. Je moet er toch niet aan denken dat de witte man eens oog om oog wraak gaat nemen voor al die verkrachtte, gemolesteerde, geterroriseerde en invalide geslagen meisjes, jongens, zwangeren en bejaarden.

Alquest | 04-04-17 | 09:49

Ebru umar laat haar vooroordelen lopen in dit stuk. www.metronieuws.nl/columns/2017/04/hey... De andere kant zegt of het waar is weet ik niet dat ze verschillende achtergronden hadden, dat er geen betonschaar is gebruikt en dat de twee zijn begonnen met slaan. Wat ik zelf denk hoewel ik er niet bij was is dat er gescholden en opmerkingen zijn gemaakt naar de twee, dat de twee vervolgens er op afgestapt zijn en hebben geslagen en dat er toen een vechtpartij was.

Jezusismijnheer | 04-04-17 | 09:48

Zelfs al z o u het verhaal van de betonschaar uit de lucht gegerepen blijken..... zelfs al z o u de groep lekker gemêleerd uit ürketürk, mocro en kaas bestaan:
-
het MOET stoppen.
-
Dit land is niet van groepjes rondhang-eikels die het verzieken en de sfeer verpesten.
-
Leg nog eens even uit, waarom ze er in de ons omringende landen niet mee weg komen? En als dat antwoord luidt: 'het zijn er gewoon te veel' - waarom DOEN wij er dan niets aan?
-
Wat zou er mís mee moeten zijn, om misdraagtuig voorgoed uit deze samenleving te verwijderen? NU kan het nog - straks zijn het er écht te veel...

estmodusinrebus | 04-04-17 | 09:48

Volgens mij beginnen de Advocaten in Nederland een afwijking te krijgen ,
het slachtoffer is altijd schuldig en de dader zijn lieve jongens.
En bij de D66 rechters komt meestal een vrij spraakje uit of schoffel uurtjes

gerrit5042 | 04-04-17 | 09:47

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 09:33
.
Je weet net zo goed als ik en als ieder ander hier, dat gajes provoceert net zo lang tot er een reactie komt en dat is dan het startschot om de 2 homo's ongezien de tyfus te slaan......

Fatwabuster | 04-04-17 | 09:46

Ik kan inderdaad niet dansen.

atheïstisch stemvee | 04-04-17 | 09:46

@necrosis | 04-04-17 | 09:41:

Libelle, het vakblad voor de moderne man. Ik schaam me diep dat ik m'n vakliteratuur niet beter heb bijgehouden want ik blijk nu een informatieachterstand te hebben. *Abonneren gaat*.

Reinaert | 04-04-17 | 09:46

keestelpro | 04-04-17 | 09:16

Universele fiets / bromfietssleutel!

protonplof | 04-04-17 | 09:45

zandloper | 04-04-17 | 09:42
+1

Mark_D_NL | 04-04-17 | 09:44

Ellie Lust: "Het heeft niets met een geloof te maken".
Nee Ellie, en homosexualiteit is derhalve een ziekte zeker.
Word eens wakker, Ellie, en hou eens op met dat politiek correcte gedoe! Of.... krijg je anders een verbod op TV-optredens?
Nelis SplitBloes | 04-04-17 | 09:11

Het heeft ook meer met cultuur te maken. Homohaat is een cultureel dingetje je vindt het overal ongeacht religie. Het zal menig reaguurder verbazen maar de grootste problemen met Marokkanen hebben weinig van doen met islam. Zowel zij als hun ouders zijn alles behalve religieus. Homoseksualiteit is daar viesbah en je vindt dit soort volk zelden tot nooit in de moskee, als ze gaan is het ren 'moetje', een koran hebben ze nooit gelezen. Het is gewoon tuig.

Er zijn wel andere problemen met islam met o.a. Marokkanen. Salafisme en erger terreur.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 09:43

White males against poor innocent coloured children.
Oppression aggravated with violence. Lock them up.

wezen | 04-04-17 | 09:43

J.Luns 09:24
Het zal je misschien verbazen maar de gemiddelde man van Marokkaanse persuasie timmert 's nachts geen gays op de tanden

Ravissant | 04-04-17 | 09:42

niet zeuren, jullie hebben allemaal kunnen stemmen vorige maand.

zandloper | 04-04-17 | 09:42

Mag ik zeggen dat de leukste negor de Brabonegor is, of klaagt Sylvana me dan aan wegens verongelijkt omdat zij de illusie heeft de grappigste te zijn?
Ik vind Ellie Lust wel leuk. Maar toch vind ik, als hetero zijnde (sorry maar ik ben zo geboren) Claudia de Breij de leukste andersgeoriënteerde vrouw. Om te zien dan hè, want ondanks haar Gutlinkse gebrek hoor ik Ellie liever praten dan Claudia.
Oh ja dat kermisadvocaatje van die kutnaffer uit Betonscharië. Ga je nuttig maken als griffier joh, want je legt het er zo dik bovenop dat je lachwekkend bent in plaats van geloofwaardig.

Nivelleermarionet | 04-04-17 | 09:42

Hoezo doneren? Ze hebben de daders toch?

KayakFun | 04-04-17 | 09:42

Ach, ja, denk niet dat de heren homo zich helemaal onbetuigd hebben gelaten. Toch blijf je van iemand af. En als ie toch aan je zit, loop weg en doe dan zelf aangifte (in plaats van iemand verrot te slaan en pas aangifte te doen als...) Iemands tanden eruit slaan -met zijn velen tegen twee- lijkt me niet echt proportioneel. Als het met de hand was, dan wil ik die handen wel eens zien.

En wat deed de betonschaar daar dan?
(Nu heb ik ook altijd een betonschaar op zak omdat ik vaak mijn fietssleutel kwijt ben, maar toch...)

Rommelende Onderbuik | 04-04-17 | 09:41

Die Ellie Lust, het heeft niets met geloof te maken. Nou Ellie als ze hier de overhand krijgen loop je de kans als eerste aan de beurt te zijn. Je mocht daar alleen van je baas naar toe als je beloofde deze onzin uit te kramen zeker. Nou Homo's, bij de politie hoef je in elk geval geen bescherming te zoeken dus zorg dat je een geducht wapen op zak hebt.

Therapietje | 04-04-17 | 09:41

Wat moeten jochies van 16 jaar met een betonschaar in de nacht?
Kan volgens mij alleen maar zijn om fiets-, bromfiets sloten mee op en te knippen.

Die rifmocro's waren gewoon op rooftocht en werden verrast door de twee homo's, die werden dus in elkaar geslagen.

Dat de advocaat aan aanklacht gaat indien is een gospe.

protonplof | 04-04-17 | 09:40

Ik vertrouw op een wijs oordeel van de (D66)-rechter.

Rest In Privacy | 04-04-17 | 09:39

Mooi om te zien dat Roethof evenveel integriteit heeft als zijn clienten. Soort zoekt soort. verschrikkelijk dat dit soort figuren zich uberhaubt advocaat mogen noemen. Misselijk makend.

Rheia | 04-04-17 | 09:39


StevenQ | 04-04-17 | 09:10

Volgens mij ontkent hij dat het als wapen is gebruikt. Dit lijkt me ook want je gezicht ziet er stukken slechter uit als je met zo'n ding geslagen wordt. Als je het al overleeft.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 09:39

14 jaar en dan midden in de nacht met een betonschaar rondlopen, nee dat is normaal. De zogenaamde ouders van dat addergebroed zaten gezellig achter de schotel maroc tv te kijken. En nu maar roepen : wir haben es nicht gewust en het is zo n lieve jongen. Ik kots ervan. Lijkt me een mooi zaakje voor Hiddema, die zou dat schofterig marrokaans uitschot mooi op zn plaats kunnen zetten, incl. die advocaat van die ratten. En gratis reclame voor FvD als bijkomend voordeel

PijlVader | 04-04-17 | 09:39

En hij riep nog: Ho, Mo!

Mr_Natural | 04-04-17 | 09:39

Best wel vreemd dat in NL de daders beschermd worden tegen de 'onredelijke' financiele gevolgen van hun daden.
Voor de slachtoffers zit er niets meer in dan ze van hun eigen verzekering mogen verwachten, en als ze al iets vergoed krijgen, dan is het eenmalig, want als er iets met de neptanden gebeurt, is dat voor eigen rekening.

In de USA gaan ze te ver, maar een goed stel implantaten kost maar een paar duizend euro, en een verzekering voor alleen die implantaten kost niet meer dan 5 euro per maand.
Dat moet zelfs voor iemand in de bijstand te betalen zijn, en het helpt ze herinneren dat hun acties gewoon niet kunnen.

"Ja maar dan moeten ze levenslang boeten voor 1 misstap", is ook geen argument, want het is geen boete maar een schadevergoeding.

En toch zie ik het kennelijk verkeerd :(

laatmaargaan | 04-04-17 | 09:38

Doneer? Die kudtmarokkanen zullen de schade moeten vergoeden! Een donatie zou steun betekenen voor de daders. Net zo fout als het hand in hand lopen van Pech en Mees.

Steinway | 04-04-17 | 09:38

Ik vond die homo's er al zo aggressief uitzien.

van heinde en verre | 04-04-17 | 09:38

Een Marokkaan die niet liegt is net zo zeldzaam als een ijsbeer op de zuidpool.
eerstneukendanpraten | 04-04-17 | 09:18
=
Hahaha... daar lopen alleen pinguïns.

meneer Q | 04-04-17 | 09:37

Daarom kun je beter fit zijn en trainen en trainen en conditioneren om bij een eventuele confrontatie met afgezanten van de mascoline cultuur als bovenliggende partij uit de strijd te komen.

Vertrouw op jezelf en niet op de overheid.

Smept | 04-04-17 | 09:37

artie | 04-04-17 | 09:07

Ik heb overigens zelf in mijn meer jeugdige jaren meermaals met een slok op verhaal wezen halen bij Marokkanen naar aanleiding van vunzige opmerkingen aan het adres van vriendin of zusje. Liep gelukkig altijd met een sisser af maar het is weinig handig om in je eentje op zo'n zooitje hyena's af te lopen. Voor hetzelfde geld had zoiets ook slecht kunnen aflopen.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 09:36

Valse aangifte gaat nog heel groot worden in 2017. De homo's begonnen tegen een grotere groep met een betonschaar, 's nachts, ergens achteraf in Arnhem, yeah right. Mag hopen dat het een weekje extra schoffelen oplevert.

TheseDays00 | 04-04-17 | 09:35

advocaten zijn naar mijn mening en ervaring de aasgieren van de samenleving, op zoek naar het afval van de maatschappij

jan-lul-de-behanger | 04-04-17 | 09:35

Homo's zonder voortanden, minder zorgkosten voor eikels.

Teleo | 04-04-17 | 09:35

@D-Fens_1963 | 04-04-17 | 09:19
Als bewijs dat je met je handen hebt geslagen en niet met een betonschaar.
Ik heb eerder een verhaal gelezen over een vent die zichzelf messteken had toegediend (op niet-vitale plaatsen) nadat hij zijn vrouw vermoord had.
Tijdens de rechtszaak gooide zijn advocaat het op zelfverdediging.

necrosis | 04-04-17 | 09:34

Stomme aggressieve kudtheaumeau's ook!! Beetje zielige minderheid, vol van empathie, de lieve marokkanen aanvallen en verrot slaan. Die arme marokkanen hadden gelukkig en nét toevallig die avond nog een betonschaartje bij anders hadden ze het waarschijnlijk niet eens overleeft

iustus | 04-04-17 | 09:33

Eigenlijk word ik hier alleen maar moedeloos van. Hondsbrutaal tuig. Waarschijnlijk komen ze er mee weg

Abu Bachouca | 04-04-17 | 09:33

artie | 04-04-17 | 09:07

Teveel gezopen, misschien een snuifje teveel. Het kan wel hoor. Ik zie wel een scenario waar de Marokkanen fiks lopen te provoceren en een van de heren verhaal komt halen wat flink uit de klauwen loopt. De afkeur en intolerantie van Marokkanen naar homo's algemeen bekend maar als je dief aan het spelen bent (betonschaar) is het wel slecht voor je handel om een homo aan puin te schoppen. Nu zijn Marokkanen vaak niet bepaald intelligent te noemen maar ze weten ook wel dat zoiets niet goed voor ze afloopt. Dus het kan best.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 09:33

Haha en in de eerste zin direct benadrukken dat het een 'gemengd' gezelschap was. Er stond immers op meters afstand ook nog ergens een blanke man met blond haar en blauwe ogen. Man man man. Heb trouwens met de LGTB-organisaties en gay BN-ers weinig beklag omdat ze vooral links zijn en dan de collateral damage maar moeten ondervinden.

Toninhocerezo | 04-04-17 | 09:32

Die Elly Lust heeft voor mij ook afgedaan! Juist van haar verwacht je meer, maar ja mediageil he. Daar lever je dan wel jezelf voor in. Bah!

Rest In Privacy | 04-04-17 | 09:32

Kijk die advocaat doet gewoon waar hij voor betaald wordt, liegen en bedriegen.

ikdenkwat | 04-04-17 | 09:31

-weggejorist-

Rheia | 04-04-17 | 09:30

Ik weet niet hoe het verhaal is gegaan maar ik weet wel vaker dat de media dingen verzint of aandikt uit eigen ervaring. Het zou best kunnen dat het verhaal niet zo is gegaan zoals in de media word beweerd.

Jezusismijnheer | 04-04-17 | 09:30

Advocaten moeten hun client veddedigen binnen de m8ddelen die de wet daarvoor aanreikt. Liegen behoort daar niet toe. Roethof is een schandvkek op de rechterlijke macht en moet uit de orde van advocaten worden gezet.

Rheia | 04-04-17 | 09:30

Een advocaat hoort een rat te zijn: dat is zijn werk. Als ik die advocaat zou zijn en die jongens vrij zou kunnen pleiten, dan zou ik nog proberen schade aan de betonschaar op de homo's te verhalen. En ik zou een goede dag hebben.

koeberg | 04-04-17 | 09:30

Wat moesten die knakkers met 'n BETONschaar zo laat?

meneer Q | 04-04-17 | 09:29

@BozeHenk | 04-04-17 | 09:26
Hoe komt u dáár nu weer bij. Een betonschaar wil ook wel eens worden uitgelaten. Dat doe je s'avonds met zijn zessen.
Niets vreemds aan.

Magnum Force | 04-04-17 | 09:28

Straathyena's altijd in groepjes rondhangen en toeslaan als een nietsvermoedende prooi langsloopt. Laf, laag volk welke de maatschappij kan missen als kiespijn.

Solar666 | 04-04-17 | 09:28

@marcoplarco | 04-04-17 | 09:13
Omdat hij er niet bij was en dus geen verdachte is?

necrosis | 04-04-17 | 09:27

klön | 04-04-17 | 09:18
Publiciteitsgeil, bied zich aan als een goedkope hoer.
.
Je ziet het wel vaker met de spongetjes en ander tuig, lekker ageren en politiek correct doen om even in de shine te zijn. Roethof is daarnaast een advocaat welke controversiële en totaal van de werkelijkheid losstaande uitspraken doet als het over medelandiërs gaat, wand discrimi-nazi en andere onzin welke hij oprakelt.
.
Ik begrijp sowieso weinig meer van ons rechtssysteem waarin dit soort compleet debiele en leugenachtige tegenclaims kunnen worden ingediend; in hoeverre het niet al het geval is, is het tijd om hier consequenties aan te verbinden (want keihard liegen en feiten verdraaien, doen die tyfus-naffers nogal vaak).

HaatAth3ist | 04-04-17 | 09:27

Ah de beroemde mocro reflex. Wat een verrassing.

Releasethehounds | 04-04-17 | 09:27

als ze savonds met een betonschaar rondliepen dan gingen ze dus gewoon fietsen/brommers/motors/whatever stelen.

BozeHenk | 04-04-17 | 09:26

Mark_D_NL | 04-04-17 | 09:25
Islamisering... dus.

Mark_D_NL | 04-04-17 | 09:26

Die agressieve homo's ook van tegenwoordig. Altijd weer dat wandelen.

Deksmaat | 04-04-17 | 09:26

Ook dit is islamirsing. De islam misbruikt het links progressieve gedachtegoed om Nederland te onderwerpen. Trap er niet in. En die advocaat laat zich misbruiken voor een paar euro, wat een domme man is dat toch.

Mark_D_NL | 04-04-17 | 09:25

@necrosis | 04-04-17 | 09:18:

Dat diepdonkerbruine vermoeden heb ik al tijden.

Maar ze mag zich bij Ome Reintje melden, ik genees haar wel.

Reinaert | 04-04-17 | 09:24

Marokkanen ontkennen altijd. Ook al staan ze op video. Bekennen betekent buigen voor een niet-moslim, en dat doe je never nooit niet. Zo beleven ze dat. En vaak doen ze er nog een schepje bovenop, door de slachtoffer uit te hangen.

martymcfly | 04-04-17 | 09:24

Wat een bizarre verdediging. De gemiddelde man van homeaux suele persuasie denkt bij Krav Maga dat het op een bedje van rucola geserveerd wordt.

Was er niet bij, maar dit verhaal is zo ongeloofwaardig. Blijkbaar zien ze geen andere mogelijkheid. Maar goed, weet het tuig ook eens hoe het is om je aangevallen te voelen.

Mag hopen dat er, waarschijnlijk tot grote verbazing van FC Berber wel camerabeelden zijn. Staan ze helemaal voor aap.

J.Luns | 04-04-17 | 09:24

Er zat ook een blonde jongen met blauwe ogen in het groepje. Altijd weer die PVV ophitsers die erachter zitten.

Ravissant | 04-04-17 | 09:20

@necrosis
Maar waarom zou je in vredesnaam naam hard op je eigen knokkels bijten?

D-Fens_1963 | 04-04-17 | 09:19

Die arme kinderen, die schaar was nog nieuw en onbeschadigd .
Wanneer worden deze broeders van andere moeders uitgenodigd bij Pauw om het ware verhaal te vertellen ?

Castor12 | 04-04-17 | 09:19

@Nelis SplitBloes | 04-04-17 | 09:11
Ellie Lust is volgens mij zelf van de vrouwenliefde.....

necrosis | 04-04-17 | 09:18

Ik vraag me echt af hoe zo'n advocaat er bij gehaald wordt. Of biedt hij zich pro deo aan? Iemand?

klön | 04-04-17 | 09:18

-weggejorist-

eerstneukendanpraten | 04-04-17 | 09:18

-weggejorist-

Bakkeleures | 04-04-17 | 09:17

Het draagvlak voor mokro's zal weer verminderen en ene Geert krijgt alleen maar meer gelijk.

Ko Ranzig | 04-04-17 | 09:17

Typisch linkse geitenwollensokken, de criminelen een podium geven en de slachtoffers laten stikken, toen ik dat gisteren bij pauw zag, ging ik meteen 24kitchen kijken.

Wonderful-Life | 04-04-17 | 09:16

Een betonschaar is Marokkaans jargon voor fietssleutel.

keestelpro | 04-04-17 | 09:16

En de agente aan tafel wees erop dat het niet te maken heeft met afkomst of geloof. Dit uiteraard in opdracht van onze politici die alles wegwuiven.

wieowie123 | 04-04-17 | 09:15

Net als grensrechter Richard Nieuwenhuizen toch? Die had het ook zelf uitgelokt. Zelfs de kwal Peter
R(echter) de Vries deed zelf een duit in het zakje door dat te insinueren.
Wanneer worden ze wakker in Nederland?

rooie vogel | 04-04-17 | 09:15

Geboden kansen keren zich tegen ons doordat foute jongens als Roethof er volop gebruik van maken. Vraag uzelf eens af waarom getinten altijd een getinte advocaat nemen en u weet alles. Gelijke rechten? Nee, natuurlijk niet!
En aan wie hadden we dit ook weer te danken? Onthoud dat!

Rest In Privacy | 04-04-17 | 09:15

En de kloof wordt weer een stukje groter...

Antitheïst | 04-04-17 | 09:14

ik zeg dertig stokslagen per dag tot ze de waarheid spreken.

Badderbeest! | 04-04-17 | 09:13

Waarom zit die advocaat niet vast?@!?

marcoplarco | 04-04-17 | 09:13

Alfred1977 | 04-04-17 | 09:03

6. Pak advocaten eens aan die keer op keer de daders als de slachtoffers durven weg te zetten.
Ze zouden uit hun ambt gegooid moeten worden want ze zijn een schande voor de advocatuur.
Hoe kan je nog respect opbrengen voor advocaten die met dit soort mediasensatie proberen een zaak te winnen?

spoilerfreak | 04-04-17 | 09:12

@ GateKeeperNL | 04-04-17 | 08:59

Zal ook moeten gebeuren, maar voor alle verzekeringsmaatschappijen van alle ouders van deze minderjarige kansenpareltjes eruit zijn over wie schuldig en verantwoordelijk is en dus moet betalen, zitten Ronnie en Jasper waarschijnlijk tot over hun oren in de financiële ellende. Laat ze nu alsjeblieft zorgeloos de zorg gebruiken die ze hard nodig hebben en als de daders later alsnog betalen (wat niet van harte zal gaan gezien de uitspraken van de advocaat in dit topic), laat ze er dan lekker ontspannen van op vakantie gaan ofzo. Ik gun ze dat van harte!

Robin Hood | 04-04-17 | 09:12

Als ik hard op mijn eigen knokkels bijt, zitten er ook tandafdrukken op, dus wat is het punt van Roethof?

necrosis | 04-04-17 | 09:12

Ellie Lust: "Het heeft niets met een geloof te maken".

Nee Ellie, en homosexualiteit is derhalve een ziekte zeker.

Word eens wakker, Ellie, en hou eens op met dat politiek correcte gedoe! Of.... krijg je anders een verbod op TV-optredens?

Nelis SplitBloes | 04-04-17 | 09:11

maar hij ontkent dus ook dat er sprake was van een betonschaar.

StevenQ | 04-04-17 | 09:10

Hier lopenliggenhangenjattenslaanschoppenschelden geen Marokkanen.

duitse herder | 04-04-17 | 09:09

Ja, de allochtonenhaat is in Nederland zo groot, dat onschuldige 14-jarige stagezoekers die midden in de nacht onschuldig over straat fietsen, worden aangevallen door gewelddadige homos. Zelfs 2 durven het op te nemen tegen een groep van 6. Ondanks dat ze probeerden weg te komen op hun fietsen, konden de homos toch harder rennen en warden ze in elkaar geslagen.

Sadomassochristus | 04-04-17 | 09:07

Zal die Pauw af en toe ook niet denken.... 'hoe lang hou ik deze poppenkast nog vol?'

alexbl | 04-04-17 | 09:07

Trouwens het idee al. Twee homo's die een vechtpartij beginnen met 6 lichtgetinte agressievelingen. Gelooft hij het zelf?

artie | 04-04-17 | 09:07

Hij doet dan wel zijn werk, maar ik vind het een vieze man.

Panos88 | 04-04-17 | 09:07

Nu begrijp ik de uitdrukking 'met hand en tand verdedigen'.
#allemannenhandentand

keestelpro | 04-04-17 | 09:05

Verschrikkelijke mannetjes die strafrechtadvocaten als Roethof. Spong is er ook zo een. Zonder gêne slachtoffers van keihard geweld als daders wegzetten, en het tuig dat verantwoordelijk is als werkelijke slachtoffers. Tenzij het vaak voorkomt dat homokoppels betonschaar-dragende Marokkanen belagen, maar dat is dan nieuws voor mij.

Gerry van Daalen | 04-04-17 | 09:05

Dus de arme marocs van 14 jaar oud (ahhhhh zieligggg) moesten wel slaan want zelfverdediging? Alsof dat een reden is om iemand niet te veroordelen in NL. Jezelf verdedigen mag helemaal niet. Plus; er is een grens tussen zelfverdediging en poging tot moord met voorbedachte rade. 's Nachts rondlopen met een betonschaar in je mouw en de morele grens niet in je hoofd hebben dat je een mens niet met een 3,5 kilo wegend stuk ijzer recht in zn gezicht beukt is genoeg voor TBS met dwangverpleging. Die jochies zijn volkomen losgeslagen (sorry) stukken tuig en die verdienen geen zijden handschoentjes meer maar een douw van hier tot jericho. Ik ben het wel met Geert eens; bij zulke misdaden paspoort afnemen en enkeltje Rif gebergte. Ga daar maar op je nikes en met je bontkraagje geiten hoeden.

Dutchbeaurouge | 04-04-17 | 09:05

De uitdaging om op te roepen tot het bestuderen van bewakingscamerabeelden is uiterst sluw. Het suggereert een openheid, maar ze weten dat daar geen camera's hangen.

artie | 04-04-17 | 09:04

Dit land is zo godsgruwelijk kapot!
.
By the way..... dringt zo'n Roethof zich op aan de lichtgetinte verdachten, hij was er weer als de kippen bij om de zaken om te draaien.
.
Marokkanen moe!!

Fatwabuster | 04-04-17 | 09:04

Braboneger is cool!

necrosis | 04-04-17 | 09:04

Oplossing in zicht!

1. Verbied betonscharen
2. Verbied asfalt
3. Verbied bruggen
4. Verbied uitgaan
5. Verbied homo's

En geeft de daders, eh... ik bedoel slachtoffers snel een morele schadevergoeding in de vorm van veel monnie, playstation 4 en maagden plus een paleisje in Marrakesh.

Ik ga mezelf ophangen op mijn gave zolder!

Alfred1977 | 04-04-17 | 09:03

het viel te verwachten natuurlijk. nouja valse aangifte is bonuspunten.

Ommie de HaatMoker | 04-04-17 | 09:02

Schoften

TDB | 04-04-17 | 09:01

Het is moeilijk de slachtofferrol te spelen als je 's nachts op de dijk een betonschaar uit je jas trekt, maar gelukkig kan het allemaal gewoon in Nederland...

cabbit | 04-04-17 | 09:01

Ik ga niet doneren, pluk die kut Marokkanen leeg aub

GateKeeperNL | 04-04-17 | 08:59

En weer worden alle vooroordelen bevestigd.

Yamapama | 04-04-17 | 08:58

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland