Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Door Marokkanen inelkaar geslagen (met betonschaar) homostel doet verhaal voor Hart van Nederland-camera

We gaan beginnen! We hebben er zin an. Vanavond volle tafel bij #DWDD over de Arhemse Potenrammers met een Marokko-achtergrond die gays de tandjes beukten op de Nelson Mandela-brug (lol)- iets met Bas Heijne, Jesse Klaver, Tofik Dibi en Peter R. de Vries over 'stageplekken', daarna 13 minuten opening in het NOS Journaal, alwaar een serieus kijkende Dionne Stax haar afschuw duidelijk laat blijken in de berichtgeving. Vervolgens Nieuwsuur met een hoogleraar betonschaar-kunde, die verklaart dat er niks mis is met betonscharen, en al helemaal niet om vier uur 's nachts. En dan zijn we alweer bij @PauwNL, waar ze een imam bereid hebben gevonden om te verklaren dat het best wel kwetsend voor sommige "jongens" is dat er hier in Nederland mannen hand-in-hand lopen. En verder bent u gewoon een 'domme kankerlul' die z'n grote bek moet houden en moet u 52% van uw inkomen afdragen aan de Nederlandse Staat. Welkom, in dit land, dat ons land was. (Bron: SBS HvNL) haramnem534.jpg

Reaguursels

Inloggen

@RenHoek

Bedankt voor de info!! Ik vroeg me al de hele tijd af waar tuig aan hun geld kwam voor een betonschaar.

Achterhoekseslet | 04-04-17 | 08:47

-weggejorist-

ikgeloofhetniet | 04-04-17 | 01:10

iets met.. "oog om oog tand om tand" ,mompelt doet
.

Geenjoris | 03-04-17 | 22:11

Ik had altijd geleerd dat scharen voor Lesbo's was in plaats van voor Homo's.

down | 03-04-17 | 21:22

Wat zouden de Heren gestemd hebben?

rattenvanger XL | 03-04-17 | 20:43

LHBT heeft zich jarenlang correct links opgesteld. Nou hier is d rekening, en succes ermee.
Ik voel geen haat of spijt, want ik heb altijd PVV gestemd.

Astroturfer | 03-04-17 | 20:30

PandaBeep | 03-04-17 | 18:32

Daarom zijn ze bij de NPO zo blij met dubbele paspoorten. Zo wordt de Linkse Leugen in stand gehouden.
#WildersWhatElse

Jack Jersey | 03-04-17 | 19:11

Wat zouden die mocro's doen als ze in elkaar geslagen werden imdat ze nou ja, Marokaan zijn? Heel hard racisme roepen. Kijk eens in de spiegel idioten!

ratelaar | 03-04-17 | 18:48

Iemand nog het 6 uur journaal op de staatstelevee gezien zojuist? Mijn maag draaide om. Het eerste statistiekje waar ze mee kwamen, is dat 63% NL afkomst heeft, tegen 18% Marokkanen en 6% Turken.

PandaBeep | 03-04-17 | 18:32

Ik geloof dat ik in een onbewaakt ogenblik een oplossing heb gevonden: Maak van alle moskeeën gay-sauna's (dat zijn het in essentie toch al)
Ik voorzie verzoening en een samensmelting van culturen; fysiek, en ook op het hogere niveau, maar vooral fysiek. Het is bekend dat ze er in de islamitische wereld ook niet vies van zijn, op deze manier hou je de geboortecijfers ook onder controle bij de mohammedanen. Win win!

Peeetur | 03-04-17 | 18:21

In de jaren '90 liep ik altijd hand in hand met m'n vriend. Nooit problemen gehad. Maar nu zou ik het niet meer in m'n hoofd halen. Al 20 jaar niet. Brrrr. En dan nu dit nieuws, maakt me razend en besef ik hoe achterlijk het hier is geworden!!

pjisonline | 03-04-17 | 18:09

Het probleem ligt niet bij Marokkanen maar bij betonscharen. Verbieden die dingen.

Jack Jersey | 03-04-17 | 17:49

Het valt mij mee dat de NPO het bericht nog heeft geplaatst! Er mocht immers geen rottigheid meer, maar uitsluitend Halleluja over criminelen mocro's worden Geplaatst? (gelogen?)

Lexus01 | 03-04-17 | 17:49

Het volk heeft gekozen! Als Rubberen Rutte met de groene Jessias gaat regeren, komt er nog veel meer van dat Marokkaanse moslim tuig binnen! Stom volk,... Haal de stop maar uit de dijk! Wij zij verkocht en verraden!

Lexus01 | 03-04-17 | 17:44

Abject | 03-04-17 | 08:55
"Heeft niks met de islam te maken mensen, gewoon doorlopen."
???
Heeft weldegelijk met de islam te maken, dat is de reden waarom die mensen zo bekrompen denken!!
250 jaar terug in de tijd, met die kortzichtige ideologie.
Kinderen worden van kleins af aan gebrainwashed, dat vrouwen onderdanig moeten zijn, joden dood moeten en homo zijn een ziekte is.

Eeeek-A-Mouse | 03-04-17 | 17:36

Er gaat geen week voorbij waarin aangetoond wordt dat de integratie totaal mislukt is en dat de islam niet in Europa past.
Toch willen een D66, GL, SP meer migratie, in ieder geval deze niet stoppen en praten ze de ideologie, dat Allah Akhbar geloof altijd goed terwijl ondertussen meer en meer burgers begrijpen dat de islam intollerant en gewelddadig is.

Gezegend is een volk met politici, bestuurders, de elite die ver weg staan van de realitet en waarvoor het kostje tochnwelngekocht is want partijnbanen carroussel, ruime pensioenering en woonomgevingen alwaar men geen last ondervind vanuit de randen van de maatschappij.

Islam is vrede, stabiliteit, reinheid.

Moneytron | 03-04-17 | 16:37

Marokkaanse kinderen van 14 jaar die 's nachts nog buiten zijn, het moet niet gekker worden. Kinderbijslag afpakken of ouders uit ouderlijke macht ontzetten en kinderen door pleeggezin fatsoenlijk laten opvoeden. Maar als, een polcor multiculti D'66 rechter met begrip voor de Marokkaanse haat tegen homo's zal wel weer mild gaan straffen. En we dronken een glas en deden een plas...

Schweinchen Dick | 03-04-17 | 16:11

-weggejorist-

Watching the Wheels | 03-04-17 | 15:59

-weggejorist-

HerrVoraggend | 03-04-17 | 15:53

DriesD | 03-04-17 | 12:23
DriesD | 03-04-17 | 12:25

Alles helemaal op orde in uw bovenkamer?
Het lijkt me verstandig om u eens na te laten kijken.

Frenkyceps | 03-04-17 | 15:51

Gelukkig krijgt ons land een kabinet van een droomcoalitie die dit probleem nu eindelijk gaan aanpakken... ow wacht...

Laurens_Reael | 03-04-17 | 15:40

Het is het ene of het andere dames en heren. D66, groenlinks, SP, CDA en andere linkse kankers willen nog meer van de barbaren uit de zandbak binnen gaan halen. Dan zal je moeten accepteren dat dit hun cultuur is, zij toleren homo's en lesbiennes niet. Dat is dus ook wat duidelijk is uit hun beleid, de linkse partijen willen dit nou eenmaal, dan kan men dood leuk 'hard optreden' roepen maar dit is wat er in het geloofsboekje staat en diep in hun cultuur zit. Daar gaat een westers onderwijs niets aan veranderen, wat zeg ik nou; ze gaan gewoon naar de islamitische school. Zij zullen het nooit toleren en hoe groter de groep wordt hoe minder vrij ons eigen volk zal worden. Dat wil niet zeggen dat er ook tussen het inheemse volk intolerantie hiervoor is maar ik kan me niet hierinneren dat er tijdens de jaren 70 en 80 zo'n geweldsgolf was tegen deze kwestbare groepen. De joden zijn massaal uit Europe aan het vertrekken, niemand vindt dat merkwaardig? We sturen de goede weg en de we halen de slechte binnen? Waar gaat dit heen met dit land.

Ach jah, 4 jaar lang nog meer binnenhalen Het is toch zo'n prachtige verrijking voor onze cultuur.

sickstyle | 03-04-17 | 15:33

Lees ik dat goed? Nieuwe homo ontmoetingsplek in Doorn? Met het oog op betonschaargevaar?

McSnor | 03-04-17 | 15:21

IndoFortuyn | 03-04-17 | 09:01
De import van gastarbeiders is in eerste instantie te danken aan de arbeiders die zich te goed voelden om de handen uit de mouwen te steken. In tweede instantie zijn er ook fouten gemaakt maar die gastarbeiders waren kennelijk nodig omdat men liever een uitkering trok. Dus nu hebben we in Nederland naast ons eigen tuig ook nog eens allochtoon tuig.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:10

Onzin. In de jaren 50 konden alle functies bemand en bevrouwd worden door autochtone Nederlanders door tokkies van het voebal en kakkers van het hockey, waarbij je ook stijgers hebt, namelijk parvenutokkies die naar boven zijn gevallen en dalers zoals afgezakte en maatschappelijke gesjeesde rijkelooszoontjes, die veel minder gaan verdienen dan paps en mams.
Ook zogenaamde "tekorten" in bepaalde beroepsgroepen is flauwekul. Werkgevers willen geen 50+ers aannemen. Werkloze 50+ers kunnen hooguit voor 3 euro voor Sandd, DHL of Spotta werken en op een klacht dat het onder het minimumloon is wordt niet gereageerd door het ministerie. Mensen met weinig ervaring worden ook niet serieus genomen en wordt er weer voor de makkelijke oplossing gekozen door een blik migranten open te trokken zonder over de lange termijneffecten na te denken. Precies dezelfde fout als in Suriname, waar ook nooit is nagedacht over bevolkingspolitiek of demografie of demografische effecten op de lange termijn. Waarom eerst Afrikanen als slaaf uit Afrika halen en vervolgens contractarbeiders uit India, Java en China en niet plaatselijke indianen of werkloze witte landarbeiders uit Groningen? Je had dan meer een stabielere witte bevolking in Suriname geexporteerd, net als het wit dominante VS.
Nederland heeft al die groepen niet nodig, net als de Polen nu, die voor arbeidsmarkt verdringing zorgen en kan alle functies bemannen en bevrouwen met de oorspronkelijke bevolking.
De pvda betaalt nu de prijs voor de makkelijke oplossingen in het verleden van weer een migrantenblik opentrekken. Alleen Paul Scheffer van het multiculturele drama uit 2000 dacht wel na.

IndoFortuyn | 03-04-17 | 15:14

En wat doen de Nederlanders, hun medeleven betuigen, hand in hand over straat gaan uit protest en een mars organiseren met kleurrijke vlaggetjes. En dat terwijl ze gewoon in elke stad op straat burger knokploegen zouden moeten plaatsen, om dit tuig af te ranselen en ons land met alle normen en waarden inbegrepen te beschermen, want de overheid doet het niet. Dan maar zelf doen.

Kattenbakkorrels | 03-04-17 | 14:38

@Simon_GS | 03-04-17 | 13:55

Fietsen stelen.

@lanexx | 03-04-17 | 12:08

Ja, dan spelen ze opeens dommetje. Dan snappen ze helemaal niets meer en kunnen ze niets met statistieken.
En als dat niet helpt gaan ze schelden. Of "dat hoef ik niet te weten". Afgrijselijk vind ik dat.

decadent degeneraat | 03-04-17 | 14:26

Gewoon het land uit zetten ,ze zijn 14 -16 jaar ,maar weten verdomd goed wat ze doen ,er is maar één manier om dat tuig in het gareel te krijgen en dat is een sterke resolute aanpak ,en is meneer oetlul Verhofstadt of Timmermans het er niet mee eens ,het lazarus voor ze .

fleurtje | 03-04-17 | 14:22

Vandaag hebben zich 4 van de daders gemeld op het bureau (waarschijnlijk omdat 2 van hun maatjes dit weekend al waren aangehouden). Wat doet volk van die leeftijd op straat zo laat en ook nog met een betonschaar. Roep de ouders ook maar naar het bureau.

Simon_GS | 03-04-17 | 13:55

Zou dat nu lekker pijpen met zo'n gescheurd lipje?

The Finchman | 03-04-17 | 13:44

-weggejorist-

Bolesmales | 03-04-17 | 13:40

Gaat niets gebeuren, het wordt alleen maar erger. Er is een partij die dit wil aanpakken, maar die mag nergens aan mee doen. En het werkt, want maar weinigen durven op deze partij te stemmen. Als we wel PVV beleid willen, maar er niet op stemmen dan gebeurt er niets. Begrijpen we dat, VVD stemmers? Nee? Dat dacht ik al.

WhiteShark | 03-04-17 | 13:26

Oh ja, en dat probleem met die homo's vindt ik heel erg, maar zolang Wilders genegeerd wordt gebeurt er niets, niente, nothing, rien, nichts.

watmagjenogwel | 03-04-17 | 13:22

Pardon GS??
52%van uw inkomen afdragen aan de staat??
Worden al die andere belastingen en accijnzen h.t.d. niet meer meegeteld??
We worden helemaal leeg gezogen door die Roverheid, ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat we alles bij elkaar opgeteld 75 tot 80% van ons inkomen kwijt zijn aan die 'legale'maffia. Legale tussen aanhalingstekens, namelijk keer op keer wordt het verhoogd zonder enig mandaat.
Heb al zoveel x gezegd, lanf geleden was er een oorlog vanwege de tiende penning, lees: 10% belasting. Nu betalen we rond de 80%, moeten we er met z'n 2en voor ploeteren, en nog proberen ze meer te roven.
En oorlog daardoor?? de bevolking laat zich opnieuw zo weer naar de slachtbank brengen zonder al te veel problemen.

watmagjenogwel | 03-04-17 | 13:19

Als Denk 3 zetels heeft, dan zijn er al meer dan 200000 verdachten die men preventief 24/7 in de gaten moet houden. Helaas houden we dan geen politie meer over.

ff serieus nu! | 03-04-17 | 13:15

Zoals een moslim heel hypocriet homos haten, want zeg nou zelf driekwart van de marokanen of turken is zo metrosexueel als maar kan zijn, willen ze blijkbaar dat wij hen haten.
De van adamantium gesmede plaat voor hun kop ga je niet met pappen en nathouden slopen. Dat kan slechts door met z'n allen te erkennen dat hun "geloof" net als nazisme verboden zou moeten worden.
Er is geen gematigde, goedaardige islamiet maar er zijn zeker wel goedaardige Turken of Marokanen. Associeer je je echter met de islam dan ben je verdacht. Aangezien dat geloof liegen, bedriegen en onderdrukken als leidende drijfveren.
Maar dat geloof en de culturen die het voortbrengt zijn EVIL!

WatZalIkErvanZeggen | 03-04-17 | 13:10

WimCock | 03-04-17 | 09:19
Wut wut??
Tegen deze tegel is gepast geweld geoorloofd! Goeiedag zeg.

Cobalt bomb | 03-04-17 | 13:01

Sinds ik echte Marokkanen heb ontmoet ben ik gestopt zulke eikels Marokkanen te noemen,echte Marokkanen wonen in Marokko en zouden nooit in een ander land willen wonen.

kzegje | 03-04-17 | 12:51

Tja, het is natuurlijk niet de homohaat die bestreden moet worden, maar de Islam. Maar daar wordt natuurlijk door de Deugmensen hardnekkig over gezwegen....

Brou Is Back | 03-04-17 | 12:48

@Maytheforcebewithyou | 03-04-17 | 09:56
Jij bent misschien niet geinteresseerd in Islam... maar Islam is wel geinteresseerd in jou.
WimCock | 03-04-17 | 11:25

Het klopt dat ik niet geïnteresseerd ben in (o.a.) de Islam.
Jij vind het echter helemaal OK om concessies te doen aan bekrompen gewoonten en weg te duiken uit oogpunt van wederzijdse integratie.

En aan die reflex gaat de Westerse Wereld ten onder.

Maytheforcebewithyou | 03-04-17 | 12:42

Barkruk2 | 03-04-17 | 10:44
Zonde van je tijd om met DKS hierover van gedachten te wisselen.
Hij probeert als trol door zijn opstelling alleen maar reacties te genereren
Hij zal alles altijd blijven downplayen, omdat hij dat vanuit zijn veilige locatie in het buitenland kan doen.
Ik ken wel een aantal wijken in mijn woonomgeving waar hij toch echt niet luidkeels zijn joodse afkomst moet gaan staan verkondigen.

Roadblock | 03-04-17 | 12:40

Is dit nou wat bedoeld wordt met verbinden?

Elessir | 03-04-17 | 12:34

Volkskrant doet raportage over de mening van de gemeentes over homo ontmoetingsplaatsen.

Iedereen verontwaardigt over de toon van het debat
Niemand die de gemeentes aanspreekt of uitscheld

Met zulke progressievelingen heb je geen conservatisten nodig

niemand specifiek | 03-04-17 | 12:30

Toch mooi dat de islamietjes bijval krijgen van de gemeentes, gelukkig is daar de VK om het ons te vertellen dat het helemaal snor zit. Dat zal die handinhandstelletjes wel leren die met betonscharen en zonder tanden de kinderen in de nederlandse samenleving de stuipen op het lijf jagen.!!

Cobalt bomb | 03-04-17 | 12:25

-weggejorist en opgerot-

DriesD | 03-04-17 | 12:23

-weggejorist-

DriesD | 03-04-17 | 12:19

NPO radio1, de "deskundigen weer niet van de lucht. Ze vatten het niet, heel policor Nederland vat het niet wat hier gaande is, ze willen het niet weten. Sander Dekker is een niet capabele lapzwans, deze man had allang moeten ingrijpen in dat linkse Vara bolwerk die nu de waarheid gaat achterhouden om niet te stigmatiseren, echt dit land is reddeloos verloren!

lanexx | 03-04-17 | 12:08

Mich2007 | 03-04-17 | 10:53
Weet je, ondertussen zal het me worst wezen. Het zal mijn tijd wel duren en als over pakweg 100 jaar de hele wereld is teruggevallen naar nivootje afghanistan, so what? De aarde blijft voorlopig om de zon draaien.
Zelf hoop ik binnenkort naar een plek te kunnen verhuizen waar ik zo min mogelijk met die import geconfronteerd wordt.

Ben Hetzat | 03-04-17 | 11:54

Als je met een betonschaar over straat loopt was je blijkbaar al op rooftocht. En dan ook een kind van 14 opgepakt, fucking hell, 14, wat doet die om 03.45 s'nachts buiten?

Behangdelul | 03-04-17 | 11:52

-weggejorist en opgerot-

Uw Psychiater | 03-04-17 | 11:39

@ DKS: in zowel het joodse als christelijke geloof staat letter dat homo's dood moeten.

Nee, dus. De wetten van Mozes staan in de Hebreeuwse bijbel (OT), niet in het NT (christenen).

In de USA (volgens u het land van Trump) lopen homoseksuelen gewoon hand in hand.

Arachne | 03-04-17 | 11:38

Ik stel voor om alle minderheden alleen nog maar groepsgewijs over straat te laten gaan. (het WO 2 konvooi principe), en kijken wat er dan gebeurt.

cat22 | 03-04-17 | 11:36

@Maytheforcebewithyou | 03-04-17 | 09:56
Jij bent misschien niet geinteresseerd in Islam... maar Islam is wel geinteresseerd in jou.

WimCock | 03-04-17 | 11:25

@litebyte | 03-04-17 | 11:00

Pardon!?
Ik verzon dit geheel op eigen kracht!
Jammer dat ik niet de eerste was!
Geenstijl was mijn eerste internet interactie van de dag dus ik was van de rest nog in het ongewis.
En zoiets zou zeker werken en indruk maken. Zodra, Jan, Kees, Kenneth de gewone man dit ook gaan doen!
Helaas solidariteit is de Nederlander onbekend.:(

Kennethhagers | 03-04-17 | 11:21

Als vossen maandelijks je kippen in het hok vermoorden schiet je uit policore overweging ook wat konijnen af, da´s heel logisch !

Castor12 | 03-04-17 | 11:20

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:44

Hoeveel generaties nog?

Fratello | 03-04-17 | 11:12

Het meest erger ik me aan mensen die zeggen dat "niet alle Marokkanen zo zijn".
Daar moet je dus echt niet aan denken als je als homo 's nachts een groepje (!) Marokkanen tegenkomt.
Dan ben je namelijk altijd gewoon de pineut.

Carmelita | 03-04-17 | 11:11

Die Marokkanen mogen ze wat mij betreft iets ergs aandoen. Ik raak op het tand om tand niveau

Mesmer | 03-04-17 | 11:01

@Kennethhagers | 03-04-17 | 10:40

Hand in hand lopen? Kom nou ik ben niet van de achterbaks hypocriete VVD of D66 die via Twitter even snel populistisch wil scoren.

Bovendien geeft dit totaal geen signaal af aan homofoben uit Marokko, Turkije, Polen, de Baltische staten, Ukraine, Hongarije en (uit) al die andere landen (die we als EU) nodig hebben... om de concurrentie met de rest van de wereld aan te gaan (LOL.)

Dit is een zogenaamde hate crime - net zoals met andere rechts-extremistisch (aarts conservatief/ religieus) mentaal minder bedeelden, moet je dit keihard anapakken.

Begin maar eesn met celstraffen van minimaal een jaar. Minderjarig? als ouder ben je verantwoordelijk. Boetes aan de ouders van 50.000,-

litebyte | 03-04-17 | 11:00

Kijk nog eens het journaal van afgelopen nacht 00:15 op NPO1 terug. Dionne zei echt: Marokkanen.

Jos Tiebent | 03-04-17 | 10:56

-weggejorist-

Kennethhagers | 03-04-17 | 10:56

-weggejorist-

Mich2007 | 03-04-17 | 10:53

@De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 10:20
Laten we het hopen want zolang wij of eigenlijk een groot deel van de politiek doet alsof dit geen structureel probleem met zoals je zegt importvolk is heb ik er een hard hoofd in.

Barkruk2 | 03-04-17 | 10:44

En er is iets te doen!!!!!!!
Maar dan moeten de Nederlandse mannen lef tonen en diegene met homofobie de fobie maar voor even in de kast zetten!
Nederlandse mannen sla de handen ineen oftewel ga allen hand in hand lopen. We gaan de lichttintiërs helemaal gek maken!

Kennethhagers | 03-04-17 | 10:40

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 10:16
.
De oplossing: Houders van twee paspoorten de NL'se afpakken en retour afzender. Al zijn ze 2e, 3e generatie. Net zo als de Nederlander die laatst uit Canada is uitgezet. Kan niet, wil niet, mag niet want rechten, verdragen bladiebladiebla. Opzeggen en uitvoeren.
.
D666, GL, PvdA, VVD etc etc zijn de importeurs en faciliteerders van deze islamitische (rif)ratten. Ze zullen niet juichen om de door hun gecreëerde problemen, nee ontkenning dat het hun beleid en structureel iets met islam te maken heeft is de modus operandi.
.
Wat er mis met mij is? Ik ben spuugzat van mensen zo als jou die vergoelijken, bagatelliseren en wegkijken. Niet IK ben het probleem trolmans, dat ben JIJ en je soortgenoten.
.
Ik hoop van ganser harte dat de islam voor jou ook nog een can 'whoop ass' gereserveerd heeft.

Veni_Vidi_Vici | 03-04-17 | 10:36

Ik durf te wedden dat dit filmpje en allerhande gedoe in de media tot hoongelach zal leiden bij de dadergroep. Krachtcultuur meets mantel-der-liefde-cultuur, wie gaat er winnen? Er is grondig iets mis in een land waar snotjongens van 14 zo huis kunnen houden, maar we praten er maar weer over, en zeggen dat dit niet kan, en vervolgens komt de d66 rechter, die mompelt iets van 'niet meer doen, he jongens' en ze staan weer vrolijk op straat, klaar voor een nieuwe ronde straatterreur. Maar o wee als de rollen een keer zijn omgedraaid, dan is het NPO huis te klein en mogen we massaal boete doen voor de slavernij en noem maar op. Ik zie dit niet veranderen, en dit soort filmpjes (hoe erg ook voor die jongens) maken het alleen maar erger, want Nederland gaat in de slachtofferrol, gaat jammeren en huilen, maar doet uiteindelijk niets.

DearMud | 03-04-17 | 10:31

@De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:57

Prima. Maar waarom hoor ik nooit Marokkaanse organisaties dit meteen fel veroordelen. Want zij begrijpen nu toch wel dat zij ook hier als groep last van hebben. Maar je hoort er niks van. Geen demonstraties tegn geweld jegens homo`s. Niks.. Wat zegt dat over die groep als geheel?

roze_bril | 03-04-17 | 10:30

Rip die video en laat zien, en stop met dat embedden, dat dan toch niet lukt, of mag dat niet... ja nee, we moeten alles delen, als ik me met m'n kop op straat durf te tonen kan iedereen me filmen ongeacht, maar een filmpje op internet geniet een grotere wettelijke bescherming dan pakweg het "doorsnee" slachtvarken in West-Vlaamse slachthuizen.

ozonone | 03-04-17 | 10:28

Volgens het AD was het "een groepje jongens met de fiets". Geen woord over de afkomst. Zelfs geen signalement en oproep om te getuigen te melden. Bah.

mis en bouteille | 03-04-17 | 10:27

Het hoeft vast en zeker niets met de islam te maken te hebben. Maar Allah verdomme het is toch wel typisch dat het extreme homo geweld door besneden pikkies met een hang richting het oosten word gepleegd!

Kennethhagers | 03-04-17 | 10:23

Barkruk2 | 03-04-17 | 10:16

Dat is jammer. Want hoewel elke keer als het flink misgaat het volop in alle media overbelicht wordt is het nu beter vertoeven dan in het verleden. Onze eigen tuig is liever geworden en gedraagt zich beter dan ooit we zitten vooral nog met onderdelen van het importvolk in onze maag. En ook dat zal veranderen.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 10:20

En over een paar weken haalt een advocaat van de lichtgetinte jongens al dan niet met betonschaar. De kleinste viool in Nederland tevoorschijn om bij de rechter en het openbaar ministerie een tranentrekker te spelen.
En wahla, taakstraf, moeilijke jeugd, culturele verschillen enzovoort. Of zoals het onder de lichttintiërs bekend staat ze gaan op status verhogende staatsvakantie.

Kennethhagers | 03-04-17 | 10:19

De islam moet hervormd worden. Bidden moet worden opgevoerd naar minstens 16 keer per dag en duidelijk moet worden dat je, hangend aan je haar, voor eeuwig in de hel zult branden als je:
- voorwerpen bekijkt, nuttigt of gebruikt die gemaakt of bedacht zijn door ongelovigen
- je in een gebouw of omgeving bevindt dat/die bedacht of gemaakt is door ongelovigen of waar ooit een ongelovige aanwezig is geweest
- kijkt of wijst naar een ongelovige of als je je binnen een straal van 3 meter in de buurt van een ongelovige bevindt.

Poesmobiel | 03-04-17 | 10:17


Veni_Vidi_Vici | 03-04-17 | 10:10

Best ziek. Ten eerste alsof enkel een pvv een oplossing heeft. Die hebben ze niet. Ten tweede alsof D66 of GroenLinks loopt te feesten als twee homo's in elkaar gebeukt worden. Ten derde wat is er mis met je. Hoop je op een aanslag in hartje Amsterdam zodat je kan zeggen dat je gelijk hebt? Want dat heb je niet en had je niet. Je zal met oplossingen moeten komen. Doe je dit niet ben je onderdeel van het probleem. Jep. Jij.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 10:16

-weggejorist-

radbraker | 03-04-17 | 10:16

@De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:52
Helaas heb ik weinig vertrouwen meer in de rechtstaat. Binnenkort kunnen we weer lezen hoe er meer gevangenissen sluiten vanwege lege cellen. Naar mijn mening is het eens tijd om dit soort tuig voor 30 jaar of langer weg te zetten of onder de grond te leggen. Want in het geval van Marokkaans geweld zie ik het niet alleen als geweld tegen 2 personen maar als geweld tegen de Nederlandse samenleving.

Barkruk2 | 03-04-17 | 10:16

Net of homo's wel hand in hand over straat konden lopen voordat er in Nederland moslims woonden.

Nathan R Jessup | 03-04-17 | 10:16

Dat ostentatieve homogedoe hoeft ook niet allemaal van van Oef. Het blijft onnatuurlijk en het voegt niks toe.
van Oeffelen | 03-04-17 | 08:54

Wat een rare reactie. Wie bent u om te bepalen dat het niks toevoegt?
De viezeriken die dit stel hebben afgetuigd voegen niks toe.
Het is jammer dat u, en zo velen met u, nog steeds zo kortzichtig zijn.

Ot

Wat een compleet misplaatste voorpagina in de Volkskrant zeg!
Waar gaat het heen als we deze verschrikkelijke gebeurtenissen niet meer mogen/kunnen benoemen? Of is de redactie daar echt achterlijk?

Frenkyceps | 03-04-17 | 10:14

Ook weer heerlijk politiek correct geformuleerd in het 1-koloms artikel over dit geval in de volkskrant. Paradoxaal genoeg stond er wel een 3-koloms artikel op dezelfde pagina waar een hond werd mishandeld door een bever. Van dit knaagdier werd de afkomst WEL met naam en toenaam genoemd. Van de homo mishandelaars niet, uiteraard, want dat zou stigmatiserend zijn. Tijd voor kamervragen door de PvdD?

Dr. Ka wo lo | 03-04-17 | 10:12

Solar666 | 03-04-17 | 10:05

In Iran of Saoedi Arabië is dit inderdaad het geval. Maar daar woon je toch niet?

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 10:11

Uitspraak van de homeaux in de Telegraaf: "we hebben veel Marokkanen in onze vriendenkring. En we discrimineren nooit. We weten als homo's immers heel goed wat het is om geiscriminerd te worden."
.
Met deze uitspraak rechtvaardigen ze de uitspraak dat het om Marokkanen gaat.
.
Beste homeaux, zolang jullie geen kleur willen bekennen (pun intended) en jullie stemgedrag daaraan aanpassen, zullen dit soort 'incidenten' op nog vèèl grotere schaal gaan plaatsvinden. Dus indirect zijn jullie zelf verantwoordelijk voor het geweld tegen jullie soortgenoten als je lekker progressief blijft stemmen.
.
Iets met een boemerang/betonschaar. Dat iedereen die zijn kop in het zand heeft gestoken deze maar frontaal mag gaan koppen. Ik heb geen medelijden met mensen die (in)direct bijdragen aan de ondergang van NL en de veiligheid van mijn geliefden.

Veni_Vidi_Vici | 03-04-17 | 10:10

Boerentrut | 03-04-17 | 09:32

In hartje Moskou, Bratislava, Boedapest ook niet trouwens. Krijg je ook klappen van tuig. Allemaal christenen. Dat dan weer wel.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 10:09

Boerentrut | 03-04-17 | 09:32

Omdat het gewoon beschaafde mensen zijn. In 'Trumpland' hoef je echt niet openbaar hand in hand te lopen. Dan krijg je klappen. Dit koppelen aan islam is sowieso nogal zwakjes. Islamisten hebben een heel andere agenda. Dit is gewoon Marokkaans tuig. Criminelen. Ze drinken, gebruiken drugs en neuken wat ze kunnen.

Je moet asociaal tuig dat toevallig als moslim is geboren niet verwarren met religieuze extremisten die veel enger zijn dan een zooitje geretardeerde criminelen.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 10:08

Mensen die met een betonschaar op zak lopen zijn over het algemeen dieven. Ik stel voor dat wij conform sharia de hand afhakken waarmee de schaar gehanteerd werd.

Solar666 | 03-04-17 | 10:05

Ach ja culturen veranderen dat is normaal en daar moeten we niet zo moeilijk over doen aldus ene wat minder intellectueel bedeelde heer Dolf Jansen die af en toe wat mag snabbelen bij de Vara. Neen lul Jansen. Natuurlijk veranderen culturen maar wij zouden graag zien dat de cultuur wel zo verandert dat homo's gewoon gearmd over straat kunnen lopen, joden als jood overal kunnen wonen en vrouwen gekleed mogen zijn als vrouw.

metdedag | 03-04-17 | 10:04

@Nuchternederland | 03-04-17 | 09:40,
met dank, het vertrouwen in de multi-culti samenleving is alweer op een dieptepunt aanbeland. Maar denken die Koerden nu echt dat als ze "Nee" gaan stemmen dat dat ook zo geregistreerd wordt en uiteindelijk in Turkije aankomt? Waarom denken ze dat ze niet op de dag zelf stemmen, maar twee weken vantevoren? Niemand aan manipulatie gedacht? :p

Ageless | 03-04-17 | 10:03

necrosis | 03-04-17 | 09:53

Ook ranzige hetero's gezien hoor. Net zo storend. En daar ik geen homo ben ben ik me ook niet bewust van dit soort plekken. Ik wil gewoon ergens wandelen met de honden en het liefst zonder neukende mensen op mijn rustige zondagmorgen. Boek dan gewoon een kamer o.i.d.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 10:01

Ik zie paralellen met 40-45 toen bepaalde kranten zich "misdroegen", en weigerden zich kritisch op te stellen ten aanzien van de "vijand". Dezelfde houding gold helaas ook voor een deel van de bevolking; nog net geen directe collaboratie maar gewoon wegkijken en negeren.

Nelis SplitBloes | 03-04-17 | 10:00

@pannekoekgezicht | 03-04-17 | 09:48
Hangt ervan af of ie over 4 jaar nog net zo knap is als nu.

kweethetooknietbeter | 03-04-17 | 09:58

roze_bril | 03-04-17 | 09:49

Het beleid is al jaren / decennia geënt op minder. Buiten asielzoekers komt er vrijwel geen moslim meer binnen of überhaupt kansloos volk.

Nu zit je met tuig wat hier geboren is. Die krijg je niet 1,2,3 weg. Niet voor een mishandeling of diefstal. Mocht het erger worden dan kan je ze tenminste nog uitzetten. Het is gewoon een gigantisch probleem en niemand ontkent dat. Waar vooral links wel een pesthekel aan heeft is als we gaan doen alsof alle Marokkanen of immigranten en hun nazaten slecht zijn. Ergens wel terecht want dit is niet zo.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:57

Fix ff de autoplay.

Mr_Pikibelly | 03-04-17 | 09:57

Integratie moet van twee kanten komen, dat betekent dus ook respect hebben voor de standpunten over homo's die leven in de islamitische gemeenschap. Wijze les geleerd dus; houd je seksuele voorkeur prive en richt je blik naar beneden wanneer je een moslim op straat nadert, dit voorkomt misverstanden en zorgt voor een prettige samenleving waar we respect hebben voor alle identiteiten!
WimCock | 03-04-17 | 09:19

Integratie moet van twee kanten komen.... Hoezo? Ik heb niet gevraagd om de instroom van een intolerant stel randdebielen. Ik zie geen enkele reden waarom wij rekening moeten houden met de primitieve gebruiken van allerlei import.

Maytheforcebewithyou | 03-04-17 | 09:56

@De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:37
Hetero stellen hebben nooit seks in de natuur en zijn ook nooit luidruchtig?
Gewoon laten gaan en doorlopen met je honden.
En waarom loop jij door een homo ontmoetingsplaats?

necrosis | 03-04-17 | 09:53

Barkruk2 | 03-04-17 | 09:44

De rechtsstaat. Het schiet niet op om op eigenrichting uit te gaan of stapje erger een bevolkingsgroep aan te vallen.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:52


Nivelleermarionet | 03-04-17 | 09:45

Die woont in een gehucht in Denemarken. Vindt zichzelf helemaal de man. Leuk voor 'm.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:50

Voor je kijken doorlopen. Sterkte gayboys en over 4 jaar een nieuwe kans om dingen te veranderen. Nu over naar gladprater, regeerbehoeftige, Donner-maat en tieneridool voor de echte oplossingen.
.
Probleem: wie met de 3,1 miljard teveel betaalde belastingen (52% en bek houden he) de meeste deugpunten kan binnentakelen voor z'n clienten. Ik ben ademloos, wat een show he

flat out | 03-04-17 | 09:49

@De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:44

Precies, daarom zo snel mogelijk beleid op minder, minder en minder. Dat kan heel goed binnen de lijntjes van de rechtstaat. Maar er is onwil.

roze_bril | 03-04-17 | 09:49

Weten Pauw c.s. al waarom die gasten 's nachts met een betonschaar rondlopen? Of is dat een verboden vraag?

Guido | 03-04-17 | 09:49

Dit geweld is maar een kleine voor onze prachtige multicul droom, niets aan de hand gewoon weer Jesse stemmen.

pannekoekgezicht | 03-04-17 | 09:48

-weggejorist-

Kruithof | 03-04-17 | 09:48

Jawel hoor. Lichtgetinten, waarschijnlijk van Marokkaans of Noord-Afrikaanse komaf. Je leeft in een wij/zij wereld. Is niet gezond. Kan ook niet anders want de meeste incidenten van potenrammen komt tegenwoordig doorgaans uit die hoek. Dit weet iedereen.
De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:15
Gelul. Gisteravond bij NPO: GEEN enkele vermelding over huidskleur: "het waren jongeren, etc"
Maytheforcebewithyou | 03-04-17 | 09:41

Jawel. Maar zelfs al zou het niet zo zijn. En dan? Het is een zware misdaad en de verantwoordelijken zullen hun 'loontje' krijgen. Je bent zeker zo'n meneertje van het benoemen. Joh laten we nogmaals zeggen dat er enorme problemen zijn met Marokkanen dan wordt alles beter. Iedereen zegt dit al hoor. Sinds Bolkestein en later Fortuyn is het benoemen passe. We weten het wel. En nu?

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:48

duitse herder | 03-04-17 | 09:23
.
Nagekomen bericht:
2025 De laatste nog werkende Hollander heeft zojuist Nederland verlaten.
Kabinet Klaver 3 is dolblij met dat besluit.

duitse herder | 03-04-17 | 09:46

@razwanzel | 03-04-17 | 09:32
Betonscharen heb je in diverse maten, van klein tot heel groot.
Enne.. jij heb ervaring met het meppen met een betonschaar?

necrosis | 03-04-17 | 09:46

@duitse herder | 03-04-17 | 09:23
2025: Stop press. Deen met Nederlandse achtergrond stopt eindelijk met het oeverloos ophemelen van Denemarken nadat Deense mocro's zijn in Denemarken gefabriceerde scooter met een Deense betonschaar hebben losgeknipt en daar Denemarken mee zijn ontvlucht.

Nivelleermarionet | 03-04-17 | 09:45

@De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:40
Hoe het terrorisme is snap ik niet? Als iemand mij of mijn naasten iets aan doet en je pakt 4 van de daders is het inderdaad eigenrichting maar als de politie gebonden is en de justitie een slap zooitje wie zorgt er dan dat er gerechtigheid komt.

Barkruk2 | 03-04-17 | 09:44

momferd69 | 03-04-17 | 09:39

Pechthold heeft gelijk. Angst of welke negatieve emotie dan ook heeft nog nooit een probleem opgelost. Zijn er problemen? Ja heftige problemen. Zijn ze makkelijk oplosbaar? Nee absoluut niet. Het gaat vooral tijd kosten. Zo'n grote groep de totaal van God los is los je niet op met mooie praatjes en onmogelijke oplossingen. Niet in een rechtsstaat althans.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:44

Bij de NPO hoeven we straks al helemaal niet meer te horen dat het om die untermenschen uit het rifgebergte gaat. In het conceptplan voor 2018 hebben ze nu specifiek vermeld om negatieve berichtgeving over allochtonen bewust te vermijden. Die met onze belastingcenten betaalde smeerlappen willen ons de les lezen hoe wij over allochtonen moeten denken. En ja, voor mij blijft dit soort tuig allochtoon al zijn ze ook in Nederland geboren. Het zijn geen nederlanders. Ze parasiteren op nederlands grondgebied.

drekzooi | 03-04-17 | 09:42

Jawel hoor. Lichtgetinten, waarschijnlijk van Marokkaans of Noord-Afrikaanse komaf. Je leeft in een wij/zij wereld. Is niet gezond. Kan ook niet anders want de meeste incidenten van potenrammen komt tegenwoordig doorgaans uit die hoek. Dit weet iedereen.
De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:15

Gelul. Gisteravond bij NPO: GEEN enkele vermelding over huidskleur: "het waren jongeren, etc"

Maytheforcebewithyou | 03-04-17 | 09:41

kan Jesse Klaver of Anne Fleur even uitleggen dat deze homo;s dit helemaal aan zichzelf te danken hadden ? dat is zelfs mij duidelijk door zo openlijk tegen de Islam in te gaan in ons Islam land Nederland

lasttango2016 | 03-04-17 | 09:41


Oh wacht, het ging over Mocro's en poten rammen. Omdat het criminele-Turken-nieuws op was, zeker?

Ageless | 03-04-17 | 09:38
Nee hoor:
www.nu.nl/algemeen/4589427/koerden-in-...

Nuchternederland | 03-04-17 | 09:40

@King of the Oneliner | 03-04-17 | 09:17
Grote probleem is dat wij "boze blanke man" alles te verliezen hebben. Als jou of mij morgen iets overkomt en we leggen er 4 om dan zitten we 5 jaar vast verliezen onze baan, ons huis misschien wat familie of vrienden want dan is het geen zelfverdediging maar wraak, en weinig rechters zullen het waarderen als je het recht in eigen handen neemt.
Barkruk2 | 03-04-17 | 09:37

Geen enkele rechter. Wat je namelijk voorstelt is terrorisme en eigenrichting. Beiden zijn verboden. Je zal dus waarschijnlijk langer moeten brommen dan vijf jaar. Eerder richting de 18 of langer met tbs.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:40

Tamelijk racistisch van die homo's om meteen te concluderen dat dit Marokkanen waren. En ze moeten toch begrijpen dat het kwetsend en provocerend is voor sommige geloofsovertuigingen om elkaars handje vast te houden. Nee, dan mensen als Jan Roos, die op twitter grapjes maken over de geaardheid van onze minister president, DAT vormt het echte gevaar van onze samenleving. *NPO modus off*

Wim_Kut | 03-04-17 | 09:40

Pechtold tegen Roos in Jinek: wij voelen ons het veiligst hier in Nederland, u wilt zieltjes winnen door middel van angst. Het zal wel weer door de NPO als een incident worden afgedaan, net als al die andere keren.

momferd69 | 03-04-17 | 09:39

Wij weten het, wij zien het , wij verwachten al niet anders meer dan dat dit soort zaken door marokkanen gedaan wordt.
De MSM spreekt echter veelal van "jongeren".
Vinden we het dan gek dat "de Nederlander" nog steeds D66, PvdA, GL, VVD en meer van dat soort partijen stemt.
Willen we iets veranderen, zal de MSM moeten veranderen.
Maar laat dat nu een D66 PvdA GL VVD nest zijn...

Nuchternederland | 03-04-17 | 09:38

-weggejorist-

Ageless | 03-04-17 | 09:38

ali komijnekaas | 03-04-17 | 09:24

Ah welnee gewoon Marokkaans tuig die homo's viesbah vinden. Ze vinden meisjes die er 'sexy' bijlopen hoeren en homo's vies. Zo zijn ze 'opgevoed' niet zo vreemd want veertig jaar geleden spraken opa en oma schande van de lichte zeden en al helemaal tegenover homoseksualiteit potenrammen kwam met regelmaat voor met name door christelijke boeren.

En in alle eerlijkheid vind ik zeker homo ontmoetingplaatsen nogal ranzig. Loop je lekker met je honden door de vrije natuur te wandelen hoor je plots twee mannen luidruchtig bezig zijn of erger. Get a room boys.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:37

@King of the Oneliner | 03-04-17 | 09:17
Grote probleem is dat wij "boze blanke man" alles te verliezen hebben. Als jou of mij morgen iets overkomt en we leggen er 4 om dan zitten we 5 jaar vast verliezen onze baan, ons huis misschien wat familie of vrienden want dan is het geen zelfverdediging maar wraak, en weinig rechters zullen het waarderen als je het recht in eigen handen neemt.

Barkruk2 | 03-04-17 | 09:37

@kweethetooknietbeter | 03-04-17 | 09:34
Je weet het inderdaad niet beter.

marcoplarco | 03-04-17 | 09:35

@duitse herder | 03-04-17 | 09:23
Kan. Maar het kan ook zijn dat:

2017 Door Marokkanen in elkaar geslagen homostel doet verhaal voor SBS-camera.
2017 In elkaar geslagen homostel in ziekenhuis bezweken aan verwondingen.
2017 In elkaar geslagen homostel op straat bezweken aan verwondingen; ambulancepersoneel kon niets meer voor ze doen.

Maar het kan ook zijn dat:
2017 homostel gered door moslimmannen nadat ze belaagd werden door potenrammers.
2017 opnieuw voorkomen moslimmannen dat een homostel in elkaar kan worden geslagen door potenrammmers.

kweethetooknietbeter | 03-04-17 | 09:34

-weggejorist-

Bertus Bolknak | 03-04-17 | 09:34

Kijk Koreaanse slet, Marokkanen!!
Oh en een dringend advies aan het koppel. Emigreer! Beter dan dit wordt het niet.

roze_bril | 03-04-17 | 09:32


De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:05

Dus volgens jou is het risico om als homo in elkaar geramd te worden door een christen net zo groot als door een moslim? Onzin. Fundamentele gekkies vindt je inderdaad in elk geloof, maar niet in elk geloof is het percentage wat hun regeltjes met geweld aan anderen wil opleggen even groot. Verre van.
.
Ik woon in een plattelandsdorpje, en dan ook nog eens in een buitenhoek van zo'n dorp, waar (hier tenminste) de streng gereformeerden bij elkaar klitten, en waar een heel groot deel van de bewoners iedere zondag in de kerk zit.
Hier in de directe omgeving wonen 2 homostellen, die kunnen hier echt gewoon hand in hand over straat lopen zonder in elkaar geramd te worden. Zijn de christengekkies het ermee eens? Nee. Besluiten ze om daarom geweld te gebruiken? Nee.
Wel is het zo dat van 1 van de homostellen 1 van de partners uit een zeer christelijk gezin komt en volledig uit de familie verbannen is. Ze praten niet meer tegen hem, hij bestaat voor de rest van de familie niet meer. Dat is vreselijk, maar al zijn tanden heeft hij 10 jaar later nog hoor.

Boerentrut | 03-04-17 | 09:32

Ik zou graag zien dat de gemeenten ontmoetingsplaatsen voor hatende mocro's ontmantelen. Vooral op vrijdag is de overlast stuitend.

marcoplarco | 03-04-17 | 09:32

Als advocaat van de duivel vind ik de "schade" die de heren van een goeie matpartij hebben overgehouden nogal meevallen,
een betonschaar op je tandjes ziet er meestal wel heftiger uit.
Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand zijn/haar stupiditeit in de schoenen van een ander wil schuiven.
(verkracht, ontvoerd, beroofd....)
Ik weet het niet, de tijd zal het leren...

razwanzel | 03-04-17 | 09:32

De nieuwe nazi's bepalen het op straat. Wist U dat nog niet? Of heeft U soms ook weg gekeken?

ali komijnekaas | 03-04-17 | 09:30

Oplossing . . . Lokhomo's met AK47.

Hebbiehemookweer | 03-04-17 | 09:30

Ik erger me aan nieuwszenders die dit maar als incidenten blijft afschilderen.

Fratello | 03-04-17 | 09:28

Zo onlogisch vindt die betonschaar nu ook weer niet. Want, en dat zul je altijd zien, wil je na een avondje stappen met je fiets naar huis, kun je je fietsensleuteltje niet vinden. Maar, je bent niet voor één gat te vangen en hebt rekening gehouden met deze situatie. Je haalt daarom van onder je jas de betonschaar tevoorschijn en opent het slot van je fiets ermee.

kweethetooknietbeter | 03-04-17 | 09:26

En daarom kom ik niet meer buiten. Boodschappen doe ik online, vitamine D krijg ik via supplementen, internet komt uit de muur en hoertjes komen op bestelling gewoon thuis.
De wereld is verrot en ik heb het opgegeven.

Raad_maar_raak! | 03-04-17 | 09:26

Mijn jongste zoon wordt over twee weken 18. Ik liep steeds te denken "wat moet ik 'm toch voor zijn verjaardag geven". Maar hé eureka, hij krijgt een betonschaar. Ik wist niet dat dat tegenwoordig bij je uitgaansoutfit hoorde. Komt toch door de generatiekloof denk ik.

osolemio | 03-04-17 | 09:26

De dubbele moraal van de linkse media is weer om te janken. Altijd de mond vol over homorechten, maar zodra hooggepigmenteerde proleten deze met voeten treden geven ze niet thuis. De Jopie's tikken liever nog tien flutstukjes over hoe de muzieksmaak van Thierry stiekem verraadt dat hij een nazi is. Huilen met de pet op.

Makro777 | 03-04-17 | 09:25

-weggejorist-

Bokito ergo sum | 03-04-17 | 09:24

@DKS, helemaal eensch. Beetje etiquette is niks mis mee.

Bokito ergo sum | 03-04-17 | 09:24

Sharia politie

ali komijnekaas | 03-04-17 | 09:24

-weggejorist-

duitse herder | 03-04-17 | 09:23

Ik sanp het niet, de homoontmoetingsplek in Doorn, is in het oog van de gemeente?

Einde van de Domheid | 03-04-17 | 09:23

Het mooie is wel dat die marokkaantjes in plantsoenen allemaal hun kontje verkopen aan oudere alleenstaande mannen.

En dat voor niet eens zo heel veel geld. Heb ik van horen zeggen.Een oud voetbaldirecteur was in een dergelijk plantsoen een graag geziene gast.

nl.wikipedia.org/wiki/Anne_Frankplant...

Overigens kun je afvragen wat je om 4 uur 's nachts met een betonschaar buiten aan het doen bent.

RenHoek | 03-04-17 | 09:21

King of the Oneliner | 03-04-17 | 09:17

Spreek voor jezelf.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:20

Welkom in het Nederland van morgen. Het wordt nog veel ergerr.

Steinway | 03-04-17 | 09:20

Integratie moet van twee kanten komen, dat betekent dus ook respect hebben voor de standpunten over homo's die leven in de islamitische gemeenschap. Wijze les geleerd dus; houd je seksuele voorkeur prive en richt je blik naar beneden wanneer je een moslim op straat nadert, dit voorkomt misverstanden en zorgt voor een prettige samenleving waar we respect hebben voor alle identiteiten!

WimCock | 03-04-17 | 09:19

Bokito ergo sum | 03-04-17 | 09:14

Zoals altijd is seksueel misbruik nogal veel voorkomend in die kringen. Sociaal economische onderlaag. Tuig dus.

Overigens vind ik het sowieso ongepast om intiem te zijn en plein publique. Doe ik ook niet. Hand in hand lopen gaat nog maar verder dan dat is voor de slaapkamer. Homo of hetero.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:19

Die Volkskrant voorpagina- je krijgt de topics soms gewoon cadeau.

de Voorzittert | 03-04-17 | 09:18

Als iemand aan van Oef vraagt "wat vind jij van de homo" dan komen daar ook geen complimenten uit. Maar iedereen moet het zelf maar uitzoeken zolang ze anderen niet tot last zijn of hun mening of "waarden" willen opdringen.

van Oeffelen | 03-04-17 | 09:17

Er zijn nu eenmaal geen macho-mannen meer in Nederland die de straten schoonvegen, en de vrouwen verdedigen.
Dat is de boze blanke man door het feminisme en de opvoeding en de straffen voor eigenrichting wel afgeleerd, dus helaas zal het bij heroïsch toetsenridder comments moeten blijven, dames.
En mietjes, ook, die men in dit geval onder dames moet indelen.
Oftewel: de macho moslim tribes hebben vrij spel op straat en in de nacht.
En ze weten het...

King of the Oneliner | 03-04-17 | 09:17

DENK: 3 zetels....

Part Beek7581 | 03-04-17 | 09:17

Het is te hopen voor die dadergroep dat ze nooit gepakt zullen worden.
20 uur schoffelen kan tot traumatische ervaringen leiden die je je hele leven bijblijven.

jemagookniksmeer | 03-04-17 | 09:15

Bij het NOS journaal werd er niet bijverteld dat het om Marokkaans tuig ging. Maar "jongeren".
Dutch_Holland | 03-04-17 | 09:03

Jawel hoor. Lichtgetinten, waarschijnlijk van Marokkaans of Noord-Afrikaanse komaf. Je leeft in een wij/zij wereld. Is niet gezond. Kan ook niet anders want de meeste incidenten van potenrammen komt tegenwoordig doorgaans uit die hoek. Dit weet iedereen.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:15

Lees dat artikel in de Volkskrant eerst even dan. Dat staat echt mijlenver weg bij het verhaal van die twee gasten.

Balzakius | 03-04-17 | 09:14

Walgelijk. Ik geef rustig toe dat ik mij ook ongemakkelijk voel bij affectie tussen tussen homo's verder maar dat zie ik als mijn probleem. Mocros kunnen doorgaans niet van elkaar afblijven er gebeurt daar in die kringen volgens mij veel meer dan we denken, een Nederlandse meid krijgen ze niet en een traditionele moslima ook niet zonder te trouwen

Bokito ergo sum | 03-04-17 | 09:14

Altijd weer die betonschaar.

Coyote | 03-04-17 | 09:13

Hoe haalt de Volkskrant het in hun hoofd, zo'n artikel op de voorpagina te zetten daags na de zware mishandeling van een homostel. Is dat nu die nuance, waar de dode bomen zich over op de borst kloppen?

Trekhaas | 03-04-17 | 09:13

@Abject | 03-04-17 | 08:55
Klopt, er zijn genoeg niet-gelovigen die ook niets met homo's en homo-zijn hebben. Maar die houden het met een persoonlijke opvatting en doen er in de regel niets tegen. Want ook dat mag... je mag voor of tegen dingen zijn zolang het maar bij een mening blijft.

Maar het wordt een "islam dingetje" zodra het constant weer die klote islam-idioten zijn die ook daadwerkelijk handelen naar deze "niet zo persoonlijke mening" van ze. Loop jij lekker door Amsterdam of Den Haag als homo stel, en de eerste reactie die je krijgt komt geheid van een lichtgetintiër af.

En dan is het gewoon klaar. Ik voel me zelf bijvoorbeeld ook niet heel gemakkelijk als ik 2 kerels zie zoenen, maar dat is voor mij op hetzelfde niveau (voor mijzelf) als dat ik witlof niet te vreten vind. Het is gewoo niet iets voor mij, en meer niet. Wat mij betreft blijven die kerels elkaar de hele dag zoenen... dat moeten ze gewoon vrij kunnen doen net als ieder ander mens. En dat is niet iets waar ik iets over moet gaan zeggen. Het is en blijft een vrij land ten slotte. Maar als dat klote tuig z'n grote bek niet kan houden en hun tengels niet thuis kan houden, dan verdienen ze het niet om hier te blijven. Oprotten met dat tuig, of op z'n minst een evengrote hoeveelheid tanden er uit kloppen.

kanon0503 | 03-04-17 | 09:13

Als de rollen waren omgedraaid, en een marokkaan was dit overkomen, dan had Rutte al een persconferentie gegeven, had Pechtold op televisie staan huilen en had Jesse Klaver een oproep gedaan voor minder witte mannen in dit land. De weegschaal van tolerantie hangt helemaal scheef.

miss error | 03-04-17 | 09:12

-weggejorist en opgerot-

Swaffelkaffert | 03-04-17 | 09:12

Heeft landverrader Leo Lucassen al met een grafiekje aangetoond dat het vooral roomblanke autochtonen zijn die geweld tegen homo's gebruiken? Regelrecht tegen alle ervaringen in, in de praktijk van mijn homoseksuele vrienden?

kom hoe heet ie | 03-04-17 | 09:11

Kijk overheid. Jullie schuld! Dit krijg je ervan als je zaken niet benoemd en niet naar behoren regeert. De veiligheid van jullie eigen burgers wordt hierdoor niet serieus genomen. Stelletje lafaards.

F1802 | 03-04-17 | 09:10

-weggejorist-

Zo is het maar net! | 03-04-17 | 09:10

... door "volgens hen" marokkanen ...
Waarmee de suggestie wordt gewekt dat de twee jongens niet zeker wisten dat het mocro's waren. En wat dus het hele verhaal minder geloofwaardig maakt. Doe dat nou niet, media. Jullie brengen de politie in verwarring waardoor die ook Eskimo's en medicijnmannen uit Papoea-Nieuw Guinea gaan profileren. Mocro's zijn echt perfect herkenbaar hoor. Absoluut niet te verwarren met enig ander ras. Want weinig andere rassen dragen betonscharen bij zich. Omdat weinig andere rassen verslaafd zijn aan het mollen van homo's en het bevrijden van door blanke slavendrijvers vastgeketende scooters.

Nivelleermarionet | 03-04-17 | 09:10

IndoFortuyn | 03-04-17 | 09:01

De import van gastarbeiders is in eerste instantie te danken aan de arbeiders die zich te goed voelden om de handen uit de mouwen te steken. In tweede instantie zijn er ook fouten gemaakt maar die gastarbeiders waren kennelijk nodig omdat men liever een uitkering trok. Dus nu hebben we in Nederland naast ons eigen tuig ook nog eens allochtoon tuig.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:10

-weggejorist-

echt_links | 03-04-17 | 09:09

Het is dat we allemaal zo beschaafd zijn en ons niet uit het veld willen laten slaan (letterlijk en figuurlijk) door Marokanen en andersoortige klote-geloof mafklappers, maar als je dit soort dingen ziet krijg je toch sterk de neiging om met een landelijke knokploeg dat tuig linea-recta het land uit te schoppen. Hardhandig wel te verstaan.

Als onze eigen overheid hier geen controle over krijgt of wilt krijgen dan moeten we 't zelf maar eens gaan regelen.

kanon0503 | 03-04-17 | 09:06

Gelukkig ziet de npo het als taak dit allemaal niet te benoemen en zal ons nieuwe progressieve kabinet ons wijsmaken hoe leuk deze aartsconservatieve nieuwelingen zijn. Hun kindjes van 20 hebben alleen wat moeite met ons onduidelijke gedoogbeleid. Mag iets nou wel of niet. 'Tja dan vraag je om ontspoorde jochies' maar t zal je zoon maar zijn die toevallig op mannen valt en vijf tanden uit zn mond wordt geslagen. De angst en de pijn blijven je altijd bij.

merel veld | 03-04-17 | 09:06

Heeft niks met de islam te maken mensen, gewoon doorlopen.
Abject | 03-04-17 | 08:55

Heeft met conservatisme en deels fundamentalistische religie te maken. De meeste heteroseksuele mannen vinden homoseksualiteit viesbah en staan helemaal niet positief tegenover homo's het is reinste onzin om dit op islam te pinnen want in zowel het joodse als christelijke geloof staat letter dat homo's dood moeten. Dom volk is dom volk. Tuig is tuig. Hier zijn ze bijna allemaal katholiek en als homo kan je een pak slaag krijgen als je voor je seksuele oriëntatie uitkomt. Hand in hand lopen? Levensgevaarlijk niet doen. Geen moslim te bekennen hier.

Er is gewoon achterlijk volk en dat zal helaas altijd zo blijven tenzij we mensen leren dat liberale waarden en normen 'live and let live' de norm zijn en niet andersom.

De Koreaanse Slet | 03-04-17 | 09:05

Bij het NOS journaal werd er niet bijverteld dat het om Marokkaans tuig ging. Maar "jongeren".

Dutch_Holland | 03-04-17 | 09:03

Jos Tiebent | 03-04-17 | 08:53
F'est fa! rofl neufkoffie

LibertasSimplex | 03-04-17 | 09:03

-weggejorist-

Bass Trouble | 03-04-17 | 09:03

@Jos Tiebent | 03-04-17 | 08:53
Nu ben ik niet meer boos maar moet ik lachen.
Gouden tegel!

keestelpro | 03-04-17 | 09:03

Heb het even gechecked bij mijn kinderen, maar die nemen de betonschaar nooit mee als ze uitgaan. Zijn dat nu cultuurverschillen?

Dutch_Holland | 03-04-17 | 09:02

Mijn roomblanke kinderen lopen ook altijd met een betonschaar op zak als ze uitgaan, logisch toch?

eerstneukendanpraten | 03-04-17 | 09:01

Ik zou bijna vergeten m'n dank uit te spreken voor de pvda, de VVD en het CDA die jarenlang hebben meegecollaboreerd met de import en massaimmigratie van dit soort groeperingen die minachting hebben aan de Westerse normen en waarden. Wat een culturele verrijking!!

IndoFortuyn | 03-04-17 | 09:01

@Exii | 03-04-17 | 08:48
Ik begin wel een bepaald patroon te herkennen in de mate van geweld en het etnische profiel van de daders.
En dat is geen onderbuik-gevoel maar een bovenkamer-conclusie.

keestelpro | 03-04-17 | 09:01

Doe net als Duitse Herder, dan subsidieer je dit niet.

bambi1970 | 03-04-17 | 09:00

Jezus, wat zielig.

"What now? Let me tell you what now. I'm a call a couple a hard, pipe-hittin' nieces, who'll go to work on the homes here with a pair of concrete-scissors and a blow torch. You hear me talkin', berbery boy? I ain't through with you by a damn sight. I'm a get medieval on your ass."

LibertasSimplex | 03-04-17 | 09:00

Dit land if het vat.
Jos Tiebent | 03-04-17 | 08:53

Hahahaha. Hij is leuk.

Freddie Stobart | 03-04-17 | 08:59

Waren die Mocroos soms fietsen stelen of zo? Vind het een vaag verhaal..

Undefined_variable | 03-04-17 | 08:59

sterkte jongens!

Kris | 03-04-17 | 08:59

Hoe zouden zij zich voelen als ze met een betonschaar werden besneden?

Steilloos1 | 03-04-17 | 08:58

Misschien wordt één van de heren wel tot vaste tafelheer bij DWDD benoemd, net als die bebrilde neef uit Parijs een tijd gelee.

Nanker Phelge | 03-04-17 | 08:55

Heeft niks met de islam te maken mensen, gewoon doorlopen.

Abject | 03-04-17 | 08:55

-weggejorist-

van Oeffelen | 03-04-17 | 08:54

Dit land if het vat.

Jos Tiebent | 03-04-17 | 08:53

Wanneer wordt dat gore mocrotuig nu eens echt aangepakt?

Maar als je het lef hebt om te zeggen dat je minder van dat schorem in dit ooit zo vredig landje wilt wordt je in een politiek showproces veroordeelt.

Het naffer schorem komt keer op keer weg met een flutstrafje.

Pieter V | 03-04-17 | 08:52

Mark Rutte gaat zijn tanden laten zien. Met een gulle lach.

Normpje | 03-04-17 | 08:52

Kijk, als je topmodel wilt worden moet je niet teveel eten.
Als je homo wilt worden moet je eerst leren knokken.
Minderheden hebben altijd moeten vechten voor hun plaats.
Kijk maar naar marokkanen...

Petrus Poortwachter | 03-04-17 | 08:52

Niet zeuren mensen, hier heeft het volk expliciet voor gekozen.

Freddie Stobart | 03-04-17 | 08:51

Islam 2.0 ies haram!

WC Experience | 03-04-17 | 08:51

Over vier jaar: nieuwe kans! Godverdomme!

keestelpro | 03-04-17 | 08:49

Ik moet heel veel moeite doen om bepaalde groepen mensen niet eerst te vooroordelen.

Exii | 03-04-17 | 08:48

Blijf met je poten van onze poten af!

Yamapama | 03-04-17 | 08:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken