Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mediahoer JP Geelen: "Wierd Duk is een mediahoer"

jpdwdd.jpg DWDD jppauw.jpg Pauw jpradio1.png Radio1 jpdebatop2.jpg Debat Op 2 jpmediaforum.jpg Mediaforum jppowned.jpg Powned jpvv.jpg Vroege Vogels jpwestdenhaag.jpg West Den Haag jpsol.jpg Schnabbel Schnabbel jpvktv.jpg Volkskrant TV De gevallen mediahoer Jean Pierre Geelen, die vaker op televee was dan Hans Laroes in broekjes van redactiestagiaires zit, beklaagt zich in de Volkskrant dat Persgroep-collegaatje Wierd Duk vaak op televee is. Godskolere, wat een hypocriete lamlul ben je dan.

Reaguursels

Inloggen

Lol. Blijkbaar leest geen hond het artikel, want er klopt exact geen reedt van de stemmingmakerij.

Bicycle-Repairman | 27-03-17 | 23:58

Uit Geelen's artikel in de VK: "Het beeld corrigeren dat laagopgeleide mensen er niet zelden racistische opvattingen op na houden." Is het niet prachtig dat hij nu uit de intellectuele kast gekomen is?

zbb | 27-03-17 | 18:44

Dat is precies waar Duk mee kwam een keer, of je wordt in het PVV-kamp gezet, of in de rechtse hoek, of in de linkse hoek, maar gewoon een beetje inhoudelijk meedenken ho maar.
Dit zegt dus meer over Jean-Pierre Geelen dan over Duk.

kloopindeslootjijook | 27-03-17 | 18:40

Er zijn wel meer mensen vaak op televee. Nou en.
Misschien komt het omdat Duk een inhoudelijke journalistieke insteek heeft. Dat je het daar niet mee eens ben dat kan. Kom dan met inhoud.

kloopindeslootjijook | 27-03-17 | 18:30

Ik haast mij te zeggen, tegen straffe van pingkassa, dat op dit moment, voor Scotland Yard, de ouders geen verdachten zijn noch persons of interest.
Want dat zou niet handig zijn qua tegen de lamp lopen herstel daar is geen sprake van.

LibertasSimplex | 27-03-17 | 16:43

Alle mainstream media zijn, doordat internet de pindakaas van hun broodje heeft gegeten, hoeren geworden. Met genoeg geld lullen ze je kontverhaal tot voorpaginanieuws.
Het volle bewijs daarvoor is de zaak Maddie McCann. Een meisje dat in 2007 niet was ontvoerd. Maar wel was verdwenen.
Uit medeleven hadden demense de ouders binnen enkele weken stinkend rijk gemaakt. Geld 'to raise awareness'.

Lang verhaal kort. Alle media, dode boom en televee hebben vervolgens de verhalen van deze lieden jarenlang elke dag prominent als feiten gebracht. Vreemd, want uit het rechercherapport blijkt dat deze zelfde mensen niet alleen 'persons of interest', maar inmiddels zelfs verdachten waren geworden, en dat ontvoering vrijwel of geheel uitgesloten was.
Hoe kan dat? Doen journalisten hun werk niet? Waarom liegen zij toch?

Nou inderdaad. Hou ze een zak geld voor, en ze schrijven je eigen soap voor je. Lord Bell (BellPottinger) verklaarde onder ede (Levinson-proces), dat pappie en mammie met een half miljoen pond aan zijn bureau waren verschenen, hadden betaald voor precies het door mij omschreven doel, en zo is geschied. Oh kijk! Er is weer geld!
http://www.ad.nl/buitenland/ontvoerder-maddie-mccann-gaat-uiteindelijk-praten~a4cb69bc/

LibertasSimplex | 27-03-17 | 16:31

Hij heeft gewoon een Rosenmoöller rotkop.

Winie1729 | 27-03-17 | 16:10

De leden van de familie Duk hebben het altijd te verduren. Kijk naar oom Donald, in het verre Amerika.

Maar zonder gekheid, het is de kift. Wierd Duk is een echte journalist, die onderzoekt en meldt wat -ie weet.
En zo'n Volkskrantschrijvertje. Tsja. Die schrijft de sprookjes die hem worden opgedragen. Deze Geelen heeft dan vermoedelijk nog ergens iets van een restje vervormd geweten, en dat is gaan knagen. Gaat -ie afgeven. Op die gozer die wel echt z'n werk doet.

LibertasSimplex | 27-03-17 | 15:43

Wierd is een held en Geelen een gekochte journalist:
"Onlangs verscheen de Nederlandse vertaling van Gekochte journalisten. Journalist Udo Ulfkotte beweert dat CIA en NAVO de Frankfurter Algemeine betaalden om nieuws te manipuleren. Het boek heb ik niet gelezen (geen tijd, in deze jachtige business), maar het complotgehalte klinkt vertrouwd hoog." VK 4 oktober 2016

Winie1729 | 27-03-17 | 15:39

Financial Crash 1907 heeft geleid tot WW1 in 1914.
Financial Crash 1929 heeft geleid tot WW2 in 1939.
Financial Crash 2008 ...
.
En nog willen ze bij al die TV-programma's liever steeds die zogenaamde "linkse politiek correcte mensen" die hun veilige showtjes maken met Ali B. en meer van die nietszeggende (letterlijk) figuren i.p.v. een keer een analyse te maken. Wierd Duk is één van de weinige gasten die bereid is echt analyses te maken en die te laten toetsen door erover te praten.
.
Media moeten allemaal fastfood news maken omdat ze anders geen reclame kunnen verkopen en dan moeten de salarissen van Pauw, de Leeuw, Jinex, Twan, DWDD-man en al die andere Marcel van Dam achtige "linksen" omlaag. Ze mogen geen entertainment meer maken van Sander Dekker (pVdARA), dus dan krijg je dit soort entertainment met steeds dezelfde koppen.

Watching the Wheels | 27-03-17 | 15:25

In 1 ding heeft hij wel gelijk ... ze kiezen bij DWDD en andere fake reality nieuwsprogramma's allemaal voor het eenvoudig te maken nieuws, dus je ziet steeds dezelfde veilige koppen die ze kunnen regisseren. Wat dat betreft is het juist bijzonder dat Wierd Duk soms een kans krijgt als nieuwe kop, maar dat betekent tegelijk wel dat hij enigszins past in hun format.
.
Dan maar meteen een afwijkende goed doordachte visie toevoegen, Max Keiser: "It looks like we're heading towards Global War" met dank aan de geregisseerde fastfood kopieermedia https://youtu.be/lWQLxSfFrmA?t=1

Watching the Wheels | 27-03-17 | 15:07

@Ernst Oosters8389 | 27-03-17 | 14:05
Nou inderdaad, Wynia en Duk laten een keer een ander verschillig licht op zaken schijnen. Wat zijn dat voor mafkezen allemaal die steeds dezelfde waarheid willen laten horen op subsidiezenders? Er moet juist meer verscheidenheid klinken i.p.v. alleen die VolkskrantDWDDTwanWittemantunnelvisie.

Watching the Wheels | 27-03-17 | 14:56

Geelen, staat bekend als de allergrootste ijdeltuit in Medialand. Zit nu echter al een jaar gefrustreerd achter zijn bureautje sinds hij niet meer over Media mag schrijven van de VK en nergens meer mag aanschuiven. Mist de spotlights enorm en brandt nu anderen af die even wat meer in het zicht zijn. Treurig.

Tatabanya | 27-03-17 | 14:44

Het enige voordeel van dit flutonderwerp is de verwijzing van een van de reaguurders naar WNL Opiniemakers.
Wierd Duk en Syp Wynia waren de aandacht waard.

Ernst Oosters8389 | 27-03-17 | 14:05

Even los van de inhoud, dat artikel is wel echt bijzonder slecht geschreven zeg. Hebben ze bij de Volkskrant geen eindredacteur meer?

His Lordship | 27-03-17 | 13:54

Goed. De PvdA is om zeep en GL gelooft in zelfdoding. Eindelijk toe de VARA uit het bestel uit te trappen.
Overigens, VK/NSB/AD handhaven wegens "weet waar je vijand is".
Tip: neem zo vaak als het kan proefabonnementen. Dat maakt lekker veel kosten en frustreert.

Musset | 27-03-17 | 13:51

@andalucia: Volkskrantmenners doen altijd iets met een reden. Dit voorbeeld is geen toeval maar zorgvuldig uitgekozen. Slim verpakt in een zogenaamd objectief pakje waarvan je vooraf al weet wat er in zit.

drs. P | 27-03-17 | 13:50

Geelen, geeuwen.

De Vrijlansier | 27-03-17 | 13:41

@andalucia | 27-03-17 | 12:53

De vraag is. Waarom neemt hij Duk als voorbeeld. Hij is al jarenlang journalist. En bekend onder de wat serieuze actualiteitenvolger. Waarom hem als vb brengen voor B-artiesten? Nee, daar zit heus wel een gemeen addertje onder het gras. Dat jij dat niet wilt zien, is natuurlijk je goed recht.

roze_bril | 27-03-17 | 13:22

Godskolere Pritt, wat een rancuneuze ex-Volkskrantschrijver ben je toch eigenlijk. Geelen mag een softe lamlul zijn, maar beklaagt zich op geen enkele wijze over Duk of diens optredens op TV. Hij stipt louter het fenomeen aan dat bepaalde mensen ineens zo bekend zijn, dat je je afvraagt: waarvan ken ik ze eigenlijk? Zie ook het grote contingent B- en C-lijst BNers in de amusementsindustrie. In het artikel zelf benadrukt hij zelf dat hij Duk niet beoordeelt op diens optredens maa r louter als voorbeeld gebruikt. Inhoudelijk een boeiend verhaal trouwens.

andalucia | 27-03-17 | 12:53

Mannes | 27-03-17 | 12:38
Niet zo flauw doen. Je snapt best dat ik het mediafront bedoel.
Geklaag aan de keukentafel of anoniem op fora is namelijk heel wat anders dan als levende schietschijf fungeren wat Wilders al 12 jaar doet.

Gajus | 27-03-17 | 12:49

@ Gajus | 27-03-17 | 12:15
U heeft het over "frontlinie". Ik zag net in het journaal vreselijke beelden uit Jemen over de al jaren durende oorlog en mensen, waaronder veel kinderen, die omkomen van de honger. Waar in ons land woedt de oorlog?

Mannes | 27-03-17 | 12:38

Zal wel een vrindje van Muiswinkel zijn.

william7055 | 27-03-17 | 12:29

Gevalletje jaloezie ontwaar ik hier...

PijlVader | 27-03-17 | 12:27

Ik mag Wierd Duk graag zien.
Lijkt me een vakman.
Wie is die JP Geelen?
Is dat nou een mediahoer?

Einde van de Domheid | 27-03-17 | 12:25

gs heeft opdracht gekregen van het politbureau om hun mannetje te beschermen?
Satria | 27-03-17 | 12:12

Een hele vooruitgang! Nu is GS blijkbaar opeens communistisch i.p.v. fascistisch.

Gajus | 27-03-17 | 12:18

Er is kennelijk weinig te melden op deze zonnige maandagochtend, dus daarom komt GS met deze weinig interessante onderwerpen. Het geeft mensen wel weer de mogelijkheid om "links" af te branden.
Mannes | 27-03-17 | 11:06

Ja! Omdat dat, als tegenwicht, mij niet vaak genoeg kan gebeuren. Andersom demoniseert links, geholpen door tv-programma's, dode bomen en Amsterdamse universiteiten namelijk bijna dagelijks de weinigen die het aandurven in de frontlinie te gaan staan: Wilders, Baudet, Duk.

Gajus | 27-03-17 | 12:15

Wierd Duk lees ik graag, Bart Schut ook.
Verder zijn er nog een paar. Heel weinig echter.
Het grootste gedeelte van de Nederlandse journalisten is gehersenspoeld en niet in staat na te denken, niet in staat een eigen mening te vormen.
Zij zijn wel degenen die mogen schrijven voor de kranten om op deze manier het volk van Nederland te hersenspoelen.
Het gevaar voor deze slaafse volgelingen zijn degenen die nog na kunnen denken, die nog kritisch kunnen en durven zijn. Nederland is nog niet zo ver dat de vrije journalisten en andere vrijdenkers opgesloten kunnen worden. Als het zo doorgaat, zal dat niet lang meer duren.

onnosel | 27-03-17 | 12:12

gs heeft opdracht gekregen van het politbureau om hun mannetje te beschermen?

Satria | 27-03-17 | 12:12

Ik ontwaar een fenomeen: het recent steeds harder schoppen door de minder slimme leden van de mediageile elite.

Schaap, Van Muiswinkel, Ten Broeke, Middendorp, Wagendorp, Vandermeersch, D. Jansen...

Alsof ze dondersgoed beseffen dat het allemaal veel moelijker wordt, zodra er meer journalisten, hoogleraren, politici en vooraanstaande figuren opstaan met een mening die Links niet welgezind is.

Alsof ze weten dat wanneer er een kritische grens is bereikt, de dam door zal breken en de Andere Mening salonfähig, ja zelfs mainstream zal worden.

Gajus | 27-03-17 | 12:12

Ken die hele vent niet pfff haha

Sarcastisch varken | 27-03-17 | 12:11

Zure Linksche Kop.

meneer Q | 27-03-17 | 12:04

Trieste linkse moraalridders die weten wat goed is voor het volk en menen het recht te hebben een ieder te veroordelen die niet binnen hun lijntjes kleurt.

Anderen beschuldigen van zaken waaraan men zich zelf in grotere mate aan bezondigt. Maar dat is wat anders van links, het geweten van Nederlands.
Opruimen dergelijk volk, ofwel ontslaan, geen geld, subsidie of wat dan ook aan besteden.

Moneytron | 27-03-17 | 12:00

Jezus, wat een moeilijk hoofd heeft die gast.

roze_bril | 27-03-17 | 11:58

Ik vind die van Geelen wel een goede kandidaat voor RTL Boulevard, dat valse roddelnichten clubje van RTL4, waar hij kan kletsen met gelijkgestemden over alle ins and outs van BN-ers.
Laat Wierd Duk dan maar aanschuiven bij de programma's waar er wordt gesproken over belangrijkere zaken des levens en de rechtse invalshoek mede vertegenwoordigen tegenover zoveel links getetter op de buis. Dat doet hij mijns inziens bijzonder goed!

BadLieutenant | 27-03-17 | 11:51

Daarom is het beroep van hoer ook al het oudste en meest winstgevende beroep maaktt zelfs de machtigste M/V chantabel.

Umberto die trotzoni | 27-03-17 | 11:43

Ehm... even hoor, maar wie de fuck is Wierd Duk? Als hij zo'n bekend gezicht is in Hilversum, waarom heb ik hem dan nog nimmer gezien?

woordgrap van de dag | 27-03-17 | 11:36

Een man van de butt, die geilen.

succesvol | 27-03-17 | 11:34

Misschien omdat ik geen VK lees en niet naar de NPO kijk maar ik heb nog nooit gehoord van dit eh... Geelen?

Elessir | 27-03-17 | 11:31

Ik heb het stuk gelezen en het gaat eigenlijk vooral over de wijze waarop tv-redacties denken. Nergens wordt Duk bekritiseerd dat hij te vaak ja zegt. Duk is gewoon een voorbeeld. Enige kritiek dat Duk en andere het rechtse geluid goed weten weer te geven klinkt wel door, maar ja wat had je dan gedacht van de Volkskrant. Kortom, die kop is gewoon een beetje zeiken om het zeiken, of zoals Baudet zou zeggen tracasser pour tracasser.

kleuterleider | 27-03-17 | 11:26

Links wordt zo langzamerhand wanhopig. Twee keer per dag een uur VARA/PvdA talkshow mocht niet baten. De grootste subsidieverstrekker komt uit op 9 zetels.
Gelukkig zijn er commentatoren als Wierd Duk die wél weten wat er speelt in het land.

Duifmans | 27-03-17 | 11:26

Er is kennelijk weinig te melden op deze zonnige maandagochtend, dus daarom komt GS met deze weinig interessante onderwerpen. Het geeft mensen wel weer de mogelijkheid om "links" af te branden.
Mannes | 27-03-17 | 11:06

Belangrijk nieuws komt er uit Duitsland van de Landestagwahlen in Saarland, waar de SPD (en de rest op links) ondanks het Schulz-effect verloren heeft, en goed ook.

FrankVeer | 27-03-17 | 11:20

Is dit de minder begaafde tweelingbroer van paul Rosenmuller?

ChatBot | 27-03-17 | 11:18

Mijn tip aan heel Nederland: laat lekker zitten die programma's. Gewoon nooit meer naar kijken. Werkt verfrissend voor de geest. Lees een boek. Doe iets met de familie. Ga lekker fietsen. Volg een cursus. Reaguur iedereen de moeder. Maar vergeet de onzinprogramma's.

de Voorzittert | 27-03-17 | 11:18

Hij schrijft voor de Volkskrant....
Toen wist ik genoeg.

necrosis | 27-03-17 | 11:18

Lekker bondig stukje.

Zo is het maar net! | 27-03-17 | 11:15

Is het heel vreemd als ik vandaag voor de allereerste keer hoor van Jean-Pierre Geelen en Wierd Duk?
Wat mij betreft overigens ook gelijk de laatste keer.

Boris die Sauertopf | 27-03-17 | 11:14

Links is zo dieptreurig bezig.

Rest In Privacy | 27-03-17 | 11:12

Ik mis de moeilijke bril

marcoplarco | 27-03-17 | 11:08

Er is kennelijk weinig te melden op deze zonnige maandagochtend, dus daarom komt GS met deze weinig interessante onderwerpen. Het geeft mensen wel weer de mogelijkheid om "links" af te branden. Maar de redding is nabij: straks een rechts middenkabinet en allemaal kijken naar de herhalingen op de commerciële zenders... Het wordt een heerlijke zomer.

Mannes | 27-03-17 | 11:06

Ik wil natuurlijk niet op de man spelen maar JP heeft wel een rode neus.

DonBasco | 27-03-17 | 11:06

Erratum : Bommel.

Bigi Bana Boy | 27-03-17 | 11:05

Mooie naam, Wierd Duk. Bijna net zo mooi als Toof Brader. Kunnen zo personages uit de Bomme boeken van Marten Toonder zijn.

Bigi Bana Boy | 27-03-17 | 11:05

it takes one to know one

R van Perzie | 27-03-17 | 11:05

A.Vis | 27-03-17 | 10:58
Je hebt gelijk, M.K kon vluchten naar Ierland, lekker land hoor Nederland.

gatito | 27-03-17 | 11:02

Ik schaar mij bij het clubje dat nog nooit van JP Geelen heeft gehoord maar prima weet wie Wierd Duk is.

Mesmer | 27-03-17 | 11:01

Ach, bij links loopt het nu wel zodanig dun door de broek dat alle registers open worden getrokken om het tij te keren.
Koning Knoet heeft een millennium geleden al bewezen dat simpelweg niet gaat lukken.

Abject | 27-03-17 | 11:01

"Dat laatste beaamt Herman Meijer van Pauw: 'Gek genoeg worden wij steeds met 'links' geassocieerd."
.
Vreemd hè.. Enige zelfkennis of reflectie ontbreekt in zijn geheel. Nld 1,2&3, net zoals de dode bomen, zijn ruim over hun houdbaarheidsdatum heen. Het is de hoogste tijd om die hele, zichzelf instandhoudende, NPO hoerenbende op te doeken.

Veni_Vidi_Vici | 27-03-17 | 10:59

@FrankVeer | 27-03-17 | 10:54
Dat moet het zijn ja.
Zijn imitatie van de wenkbrauwen van Paul Rosenmöller is in ieder geval uitmuntend.

keestelpro | 27-03-17 | 10:59

@gatito
Hoho, vergeet de jongens van Kleintje Muurkrant niet. En natuurlijk Micha Kat. Maar die zei onaardige (maar ware) dingen over Marcel Gelauff, de Liegende rechter Hans Westenberg, Joris D. en nog wat anderen, en moest daarom vluchten naar het buitenland. Jaja, Nederland is een fijn land.

A.Vis | 27-03-17 | 10:58

Synoniem van 'links' is vaak 'zelfreflectieloos'.

hfakker | 27-03-17 | 10:55

Bij de 'debat op 2' foto is het net Matthijs van Nieuwkerk.
Volgens mij hebben we hier te maken met een linkse kameleon.
keestelpro | 27-03-17 | 10:35

Precies! Ik denk dat Van Geelen foto's van 'beroemde' tv-celebs (ter linkerzijde) naast z'n make-upspiegel heeft hangen, waar ie z'n ponemposes mee oefent.

FrankVeer | 27-03-17 | 10:54

allemaal hoolmaten van peter factuurtje. de kassa moet blijven rinkelen

Rest In Privacy | 27-03-17 | 10:54

@RenHoek | 27-03-17 | 10:43
Ik ken hem niet, heb hem nooit gehoord en wil dat graag zo houden.

necrosis | 27-03-17 | 10:51

@keestelpro | 27-03-17 | 10:29
Het is de schuld van die dubbel-e.

McMarx | 27-03-17 | 10:49

@HypodePipo | 27-03-17 | 10:42
Die schoolkrantredacteur kan er ook wat van.
Elke keer gaat het over Wierd Duk, tante Bel, TPO en natuurlijk GeenStijl en de reaguurders.
Hij doet me denken aan Miezerig Mannetje, die heeft ook maar één issue.

necrosis | 27-03-17 | 10:48

Who de fuck is Jean Pierre Geelen?

mia | 27-03-17 | 10:46

Handen af van Weird Duk graag, ook van Arnold K.
De enige twee echte journalisten die Nederland nog heeft.

gatito | 27-03-17 | 10:44

Die Geelen is mij volledig ontgaan. Geen idee wat de beste man kan (of doet).

RenHoek | 27-03-17 | 10:43

Tsja. Wierd Duk is een obsessie van linkse ventjes zoals Kustaw Bessems en JP Geelen

HypodePipo | 27-03-17 | 10:42

Bezorgde Buurtvader | 27-03-17
Het schijnt dat er in het buitenland meer niet-Engelstaligen bestaan.

frank87 | 27-03-17 | 10:41

Maar DWDD is natuurlijk geen media aandacht, dat programma is broodnodig om alle BN-ers zonder werk even wat geld toe te schuiven onder voorwaarde dat zij zich wel uitspreken tegen rechts. En nieuwe neukertjes zoeken voor Mathijs natuurlijk.

Sadomassochristus | 27-03-17 | 10:40

Ik begrijp dat nu Wierd aan de beurt is??

osolemio | 27-03-17 | 10:39

Volgens mij draagt hij meer make-up dan ik, en vaker ook. Verder... wie is dit?

IntegereVoorzitter | 27-03-17 | 10:36

@FrankVeer | 27-03-17 | 10:27
Bij de 'debat op 2' foto is het net Matthijs van Nieuwkerk.
Volgens mij hebben we hier te maken met een linkse kameleon.

keestelpro | 27-03-17 | 10:35

Dat is toch de nieuwe batty-boy van Tofik?

eerstneukendanpraten | 27-03-17 | 10:32

Simpel, lijkt mij. Die Geelen was toch een pedofiel die banden had met andere belangrijke pedo's? En Wierd Duk is blijkbaar geen pedofiel. Anders mocht-ie van Geelen wel op de televisie.

A.Vis | 27-03-17 | 10:30

Mkay dat is die gozer die tv recensies schreef en nu een 'echte' journalistieke invulling geeft aan z'n leven? Moehahaha. NEXT (niet de folder)

flat out | 27-03-17 | 10:29

@necrosis | 27-03-17 | 10:28
Toch dacht ik ook meteen aan Chiel Beelen.
Vreemd.

keestelpro | 27-03-17 | 10:29

alle hulde voor Wierd Duk, uitgerekend iemand die verder kijkt dan z'n eigen wereld: als je hem goed beluistert weet je dat ie eigenlijk van socialistische huize is. Juist dan links Nederland op de pijnpunten wijzen, daar is karakter voor nodig. Maar de linkse kerk beschouwt hem als rechts, of erger nog, als links afvallige en daar staat -net als bij die andere kerk- de doodstraf op.

Bert Konterman | 27-03-17 | 10:28

@necrosis | 27-03-17 | 10:26
Herstel: andere achternaam.
Laat maar zitten....

necrosis | 27-03-17 | 10:28

Qua gezichtsuitdrukkingen doet ie me sterk denken aan Van Jole. Hetzelfde arrogante 'ik weet het toch beter'-smoelwerk. In die 'Powned'-foto doet ie wethouder Hekking na.

FrankVeer | 27-03-17 | 10:27

@gerrit5042 | 27-03-17 | 10:24
Peter R de Vries rechts?
Moehahaha!
Hij is linkser dan Keesje Vara.

keestelpro | 27-03-17 | 10:27

Is dat een broer van Chiel.
Zo ja, gelijk afvoeren.

necrosis | 27-03-17 | 10:26

Om het hele lange verhaal van Geelen kort te maken:
VARA: stop making right people famous!

keestelpro | 27-03-17 | 10:26

Heren, heren!

Ad Hominem | 27-03-17 | 10:25

Wraak van Kustaw Bessems?

malificent | 27-03-17 | 10:25

Hiji is ons links aandacht mannetje en rechts heeft P r De VRIES.

gerrit5042 | 27-03-17 | 10:24

JP Geelen ? Is dat iemand ? Heeft die katten ? Zo, ja, namen en rugnummers graag.

FrummelPummel | 27-03-17 | 10:23

de gasten aan de deugtafel van Mathijs voor vanavond,
JP Geilen en Muiswinkel?

Titje | 27-03-17 | 10:22

Wie?

deling | 27-03-17 | 10:22

Maar hoe zit het nu met de voorliefde van J-P Geelen voor kleine kinderen?
Toen Prem dat op tafel gooide bij DWDD is hij voor langere tijd geschorst als tafelheer.
Maar het gerucht zelf is nooit bevestigd of ontkracht.
Interessante materie.

leo de pejo | 27-03-17 | 10:22

Toch raar om je in het buitenland te presenteren als 'Rare Eend'

Bezorgde Buurtvader | 27-03-17 | 10:21

Onbekende Nederlander

maar toch | 27-03-17 | 10:20

Al die programma's heb ik veelvuldig gekeken.
Grijs muisje Geelen is me echter nooit opgevallen.
Wierd Duk daarentegen wel.
Zal wel iets met persoonlijkheid te maken hebben.

keestelpro | 27-03-17 | 10:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken