GSTV. Tom Staal vs Burhan '61 messteken' Gokalp
"Niemand is perfect", aldus lijsttrekker Burhan Gökalp van de Vrije Democratische Partij toen hij door het Noordhollands Dagblad werd geconfronteerd met het feit dat hij in 1989 eerwraak pleegde op zijn schoonzus en haar middels 61 messteken van het leven beroofde. Beetje gek verhaal, vinden wij. Dat vraagt om stijlloze wederhoor. Dus stuurden wij Tom 'Iedereen verdient een tweede kans' Staal naar Burhans visbakkerij (tegenwoordig partijkantoor) voor een interview. Het verweer van meneer Gökalp was nogal, eh, interessant. Het ligt namelijk allemaal aan de blanke media en of we ons in het vervolg met de toekomst bezig willen houden. Nou ja. Niemand is perfect.
Reaguursels
InloggenBinnenkort in Nederland, Volkert, Gökalp en Boucheri samen op Collegetour.
Geef toe, dat klinkt niet eens zo vergezocht meer.
@Amazing_Mark | 08-03-17 | 22:06
Primeur?
Ben je de moordenaars van Pim dan alweer vergeten?
Zitten er nog meer moordenaars in de 2e kamer? Zo niet, dan zou deze gekke racist zomaar de primeur kunnen hebben áls hij genoeg stemmen behaald voor een zetel. Wat ik heel erg betwijfel.
Wat een lühl.
Geef gewoon antwoord op de vraag...
Wat ik dus echt niet begrijp, is dat Jan Roos op de gril moet bij Jinek voor iets wat hij 5 jaar geleden heeft gedaan in zijn rol als satiricus, en zo'n man kan gewoon ongestoord politiek bedrijven. Pas als Geenstijl eraan te pas komt, komt het in de openbaarheid.
Mijn God, mijn God, heb medelijden met mij en met dit arme volk.................
De man heeft het er meerdere malen over dat hij een BN'er zou zijn, maar ik had tot aan dit interview nog nooit van hem gehoord...
I rest my case
Hij vergat nog te zeggen dat zijn schoonzus wel goed kon pijpen, dat dan wel weer wel!
Was erg leerzaam. Top interview.
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:10
Ga gerust nog even door. Allemaal voorbeelden van totaal idioten. Maar wel allemaal totaal idioten die of na hun daad zelfmoord hebben gepleegd of gepakt zijn en er niet van af kwamen met 6 jaar. Daarbij is me niet eens duidelijk of de straf 6 jaar was en hij dus maar 4 jaar heeft gezeten of dat zijn straf hoger was en 6 jaar heeft gezeten.
Hoe dan ook: al jouw voorbeelden hebben of levenslang of ze hebben TBS. Niet te vergelijken dus met de Turk.
Verder zijn alle door jouw genoemde gevallen geen eerwraak. Dit geval wel. En eerwraak is wel degelijk een cultuur/religie gevalletje. Wellicht meer cultuur dan religie, ik ken geen koran verzen die dit voorschrijven. Wel komt eerwraak vooral in islamitische culturen voor. Vandaar dus dat er cultuur/religie bij gehaald wordt. En terecht.
Filmpje: Meneerwraak van de Vrije Democratische Partij voelt zich een Bekende Nederlander en draait met zijn dikke rug om de bloederige brij heen die ooit zijn schoonzus heette.
Zoiets?
Wordt er niet eenvoudiger op allemaal. Blijkbaar staat blank voor nederland, dus sluit hij weer zwart, geel en bruin uit. Volgens deze redenatie is Sultana Simonis geen nederlander. Nederlanders kan die echter ook niet zeggen, aangezien nederlanders het weer niet over de Marokkanen mogen hebben op straffe van een veroordeling, dus andersom zou ook gelden, volgens Batjes. Begint een beetje een mind-f*ck te worden.
Is het niet gewoon keihard strafbaar RACISME om de hele tijd "het zijn de blanken, zo zijn blanken, blanken liegen altijd" te roepen?
Introspectie. Het ontbreekt er zonder uitzondering keer op keer aan.
In elk ander land had zijn kantoortje nu de vorm van een paasvuur.
Met z'n ge-jullie!!
Ik dacht dat ik Pechtold een lul vond maar deze griezel slaat alles
Zo rolt het bij de booslims. Zij mogen roven, stelen, moorden en als ze daar dan op aangesproken worden is het de schuld van de kuffars / de blanken, maar vooral niet van hen zelf... * kotsen in bakje doet *. Maar ook deze meermaals bevestigde stelling is mij aangepraat volgens dhr Roemer.
Mijn eerste reactie is de vraag waarom werkelijk niemand de politiek er rechtstreeks op aanspreekt. Gewoon de vraag "beste Lodewijk/of vul maar in, wat vindt u hier nu van? De vraag stellen is helaas het antwoord al geven. Men gaat niet op individuele gevallen in of het zijn incidenten. Jammer dat met een paar duizend incidenten per jaar de politiek niet bij machte is een verband te zien die elk beginnend statisticus al van verre ziet. Hoofd afwenden en over tot de orde van de dag. Wat staat er vandaag op het menu in de kantine Emile ?
shimanski | 08-03-17 | 07:05 +1000000
daarom moet iedere (brave) burger IEDER jaar een VOG van 30 euro overleggen bij een nieuwe betaalde baan of vrijwilligerswerk in het sociaal domein..
Zodat jij kunt aantonen maatschappelijk een deugmens te zijn. En het loopt lekker binnen bij de Gemeentelijke burgers service..
Vooral als onvrijwillige flexwerker in het sociale domein heb ik een abonnement inmiddels hierop bij de Gemeente, kwestie van een druk op mijn bestand en voila, binnen een minuut weer 30 euro verdiend.
Richt jij een eigen ondeugdelijke partij op of ga jij het criminele pad in dan vraag jeje leden gewoon niet om zo'n verklaring.. dan mag het wel!
Het uitzitten van je straf maakt geen 'niet moordenaar'. Dit huilen van de dader hoort typisch bij deze cultuur. Patrick Kluivert vind zichzelf ook weer een gewone burger. Voor de familie en vrienden van zijn dodelijke verkeersslachtoffer (door schuld) blijft hij echter iemand die op zijn geweten heeft wat hij op zijn geweten heeft. Na zo'n straf hoor je ergens in een donker hoekje te gaan zitten en nooit meer wat van je te laten horen. Al was het alleen al uit respect voor alle nabestaanden. Maar ja, dit is Nederland, dus dat doen ze niet.
Dit moet wel een tribaal cultureel dingetje zijn dat terug te voeren valt op het Semitische voortplantingspatroon waarbij vrouwtjes binnen de kraal gehouden dienen te worden op straffe van 'eerverlies'.
O, wacht, het kan toch niet zo zijn dat binnen de islam de vrouwelijke sexuele moraal beheerst wordt door zo'n beetje ieder mannelijk familielid?
Hoe exotisch! En dit alles is mij aan het omringen? Ik kan niet meer ontkomen aan de islamitische moraal tenzij ik heel snel globalistische aspiraties eigen maak en dan nog.. Nachtmerrie: Alsof je vastgehouden wordt door hippies en er wordt onder je toeziend oog gif in je gespoten. En dan die lijzige blijk van die vrolijke hippies die fluisteren dat dat het beste voor je is.
Hij verstaat je niet ...
Berbaar en DKS zijn in feite existentialisten. De mens is zelf verantwoordelijk wat hij van zijn leven maakt. Daar ben ik het wel mee eens. Zelfverantwoordelijkheid en vrijheid van keuze. Waar ik afhaak is het vertrouwen in de wetten en afspraken omdat de motivatie ontbreekt bij menigeen om die wetten te erkennen of te handhaven.
Deze motieven zijn vaak van politieke en/of religieuze aard
Mijn moeder van 70 moet een verklaring van goed gedrag inleveren voor vrijwilligers werk. En deze kut moordenaar mag een politieke partij beginnen. Hoe ziek allemaal.
Bijna 4 minuten lang staat hij blanken (media) voor leugenaars uit te maken. Ik zal dadelijk even langs het politiebureau gaan om die voorgedrukte aangifte in te vullen.
Lijders aan de shariaziekte moeten preventief geruimd worden in verband met besmetting , Goklap eerst.
@ watmagjenogwel | 08-03-17 | 03:43
Nope, niks gemist...
Mensen, heb ik wat gemist met het NIET lezen van de plembsels van berbaar c.q. dks?
Nee toch?
Het scrolde wel lekker snel door, dat dan weer wel.
Mensen, heb ik wat gemist met het NIET lezen van de plembsels van berbaar c.q. dks?
Nee toch?
Het scrolde wel lekker snel door, dat dan weer wel.
Ik weet eigenlijk niet waar ik het misselijkste van wordt; die gestoorde beul die er met een schamele zes jaar bajes van af is gekomen, of de inmiddels welbekende wegkijkers en goedpraters die dit hier weer middels allerhande kromme vergelijkingen proberen recht te lullen.
En dan ook nog proberen om reaguurders die duidelijk meer gezond verstand in hun dikke teen hebben als zijzelf tussen hun oren voor dom weg te zetten.
Man man man, zum kotzen...
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
De houding en het afschuiven op anderen, in dit geval de blanken, is empirisch voor dit volk. Of is dit racisme?
Alsnog buitenflikkeren of complet negeren deze kansen man. Wat een bijdrage voor de maatschappij zeg! Zum Kotzen.
Ik zou willen dat Buma en Wilders eens samen aan tafel gaan, en de hele wegkijkkliek aftroeven.
Sweetlakecity | 07-03-17 | 20:19
En in 2020 mag Volkert ook een poging wagen in de 2e kamer.
Dan zal die wel eerst, zoals "snotneus" heeft gedaan, eerst zijn naam willen veranderen.
Nee hoor Berbaar en DKS. De wet is de wet. Daarom werkt het zo in de wereld.
In Nederland kan een zware crimineel die al meerdere keren veroordeeld is als held acteren in een collegetour mmv Twan Huys.
Rechtsvervolging in het geval van eergerelateerd geweld en eerwraak is gecompliceerd. Immers, welke vormen van geweld zijn strafbaar en hoe zwaar weegt de eerkwestie mee? Daarnaast wordt bijvoorbeeld vaak een minderjarig lid van de familie belast met de uitvoering van eerwraak, omdat de strafmaat dan lager ligt, en wordt de moord voorgesteld als in een opwelling begaan. Soms worden vrouwen tot zelfmoord gedwongen, in welk geval er formeel niemand schuldig wordt bevonden. Hoewel de culturele achtergrond van verdachten op dit moment niet formeel meeweegt, is er onder juristen een discussie gaande over de toelaatbaarheid van het betrekken van culturele factoren in het rechtsproces.
bron: www.turkije-instituut.nl/detail/posts/...
Ik vind DKS eigenlijk wel geyl.
Zou 'm zo een nachtje door neujkun - volledig eervol.
En achteraf niks zeggen over voorbedachte rade of zo...
Iemand met 61 messteken omleggen en na een mickey mouse straf ga en mág je doodleuk de politiek in... Wat een land
Eerwraak is een moeilijk uit te bannen fenomeen van eergerelateerd geweld jegens vrouwen.
.
Onder druk van de Europese Unie wordt er in Turkije steeds harder opgetreden tegen plegers van eerwraak. Lang niet altijd heeft dat effect: herstel van de zedelijke familie-eer is voor sommigen belangrijker dan gevangenisstraf. In Turkije geldt eerwraak inmiddels als een verzwarende omstandigheid: niet enkel de dader kan een lange gevangenisstraf krijgen, maar ook alle volwassen mannelijke familieleden, die geacht worden de politie tijdig in te lichten en de daad hadden moeten proberen te voorkomen.
www.npo.nl/de-halve-maan/08-03-2013/NP...
Fidan Ekiz verteld hoe tegenwoordig afgedwongen zelfmoord de nieuwste trend is in Oost Turkije. Eerwraak zonder vuile handen. Eerwraak is achterlijk, komt helaas nog veel voor en wij importeren het gewoon.
www.ad.nl/den-haag/500-keer-eerwraak-i... Alleen in Den Haag al jaarlijks circa 500 eerwraak gevallen met soms dodelijk geweld!
Ben ik nou de enige die van De Koreaanse Slet het gevoel krijgt dat, als zijn zus onder zijn neus wordt verkracht, maar hij de bewijslast tegen de daders niet sluitend kan krijgen, hij zijn schouders ophaalt en haar vertelt dat ze moet "opflikkeren met haar gevoel"?.
@DKS: het is maar een gevoel, dus don't bother to respond..
De Koreaanse Slet | 08-03-17 | 00:09
Welterusten Koreaan.
@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 23:57 Haha dus als je in de wereld leeft als mens mag je geen commentaar hebben op die wereld omdat je te dom bent. Lol. Dat je geen democraat bent is wel duidelijk. Hoeft ook niet, maar ik vind het wel grappig.
@Wasbakplasser | 07-03-17 | 23:59
In verhouding. Ja dat kan. Ik ben je eigenlijk kwijt. Wat wilde je nu zeggen?
In Turkije is dit misschien een pre, maar het is een schande voor Nederland dat iemand met dit barbaarse verleden op de kieslijst voorkomt.
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 23:47
Ja dat is zo, en helemaal als je het in verhouding bekijkt.
@knutsel | 07-03-17 | 23:46
"Sharia gaat niet uit van rechtsgelijkheid. Het is bijvoorbeeld nogal een verschil of je man of vrouw bent. "
Klopt. Maar ook als man ben je de pineut hoor.
"Daarnaast mag je me wel nog eens uitleggen waarom men zo gelukkig moet zijn met onze rechtspraak als er een overduidelijk signaal uit de samenleving komt dat het allemaal niet helemaal klopt."
Omdat mensen dom zijn en er de ballen niet van snappen zie vorige voorbeeldje. Het gaat niet om het 'gevoel'. Flikker op met je 'gevoel'.
"Het zal me een worst wezen of het een Bulgaar, Nederlander of Turk is. Met dien verstande dat eerwraak geen wetmatige grond in Nederland heeft. Dus als je verschil wilt maken is dit het."
Nee. Je kinderen vermoorden ook niet. In Nederland gaat het om bewijslast. We leven in een rechtsstaat.
"Nu vergelijk je weer een ongeluk met opzet. Hou daar eens mee op."
Nee. Ik toon een werkelijk voorbeeld waar domme mensen een grote waffel hebben zonder enige kennis van zaken. Dit is dus ook het grootste probleem momenteel. Alles en iedereen heeft een mening, of denkt een mening te moeten hebben, over zaken die ze niet snappen. Wat ernstig is want als je de 30 regels na de kop van een nieuwsbericht niet eens kan lezen ben je ONGESCHIKT om een mening te hebben.
Zie ook de hysterische domme Trump-supporters op Fox News gezien dat Obamacare slecht is. Ondertussen zijn ze allemaal verzekerd via Obamacare maar zelfs dat weten ze niet. Straks. Straks liggen ze te verkankeren in de goot. De dood van expertise.
Het totale failliet van Nederland in 1 filmpje
@Wasbakplasser | 07-03-17 | 23:44
Maar...? Is dat wel zo..?
@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 23:37
Sharia gaat niet uit van rechtsgelijkheid. Het is bijvoorbeeld nogal een verschil of je man of vrouw bent.
Daarnaast mag je me wel nog eens uitleggen waarom men zo gelukkig moet zijn met onze rechtspraak als er een overduidelijk signaal uit de samenleving komt dat het allemaal niet helemaal klopt.
Het zal me een worst wezen of het een Bulgaar, Nederlander of Turk is. Met dien verstande dat eerwraak geen wetmatige grond in Nederland heeft. Dus als je verschil wilt maken is dit het.
Nu vergelijk je weer een ongeluk met opzet. Hou daar eens mee op.
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 23:31
Eerwraak of gezinsdrama het verschil maakt voor mij niet zo veel uit. Wel is zo dat er per jaar in *Nederland* veel meer doden/slachtoffers vallen door eerwraak dan bij gezinsdrama's.
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 23:31
Eerwraak of gezinsdrama het verschil maakt voor mij niet zo veel uit. Wel is zo dat er per jaar in *Nederland* veel meer doden/slachtoffers vallen dan bij gezinsdrama's.
@knutsel | 07-03-17 | 23:25
"Overigens vind ik het vreemd dat als je denkt te merken dat heel veel mensen de rechtspraak in Nederland bij tijd en wijle nogal krom vinden, en dit door wetgeving veranderd zouden willen zien, gelijk de vergelijking met de sharia op de loer ligt."
Omdat dat is wat het is. Sharia is oog-om-oog. Mijn kindje dood, jij dood. Onze rechtspraak werkt zo niet. En gelukkig maar.
Jij leest een kop 'Bulgaar rijdt kind dood, krijgt zes maanden voorwaardelijke straf' en dan sta je briesend woest te schuimbekken want dat is toch niet normaal!!! Want Bulgaar - ies buitenlander.
Maar als je het artikel leest zie je dat hoewel ietwat roekeloos en te iets te hard gereden hij er ook niet bijster veel aan kon doen, spijt heeft, en dat arme ventje midden op de weg reed en zelfs met normale snelheid niet te ontwijken viel. DAT is dus een verschil.
@Berbaar | 07-03-17 | 23:22
Alles. Wat de moordenaar Burhan Gökalp heeft gedaan is een klassieke eerwraak moord. Hij heeft zijn handen vuil gemaakt en zo de eer van de familie gered.
Wat moderne eerwraak praktijken zijn in Turkije en dus ook in de Turkse gemeenschappen in Europa is het dwingen tot zelfmoord van de afvallige vrouw. Geen vuile handen en zo toch de familie eer gered.
@Wasbakplasser | 07-03-17 | 22:57
Het verbaast me dat je meer waarde hecht aan het woord 'eerwraak' wat een veelal hetzelfde is als een 'gezinsdrama' is.
Ik kan toch niet zeggen dat ik dit 'normaler' vind.
www.ad.nl/buitenland/zes-doden-bij-dee...
nieuws.vtm.be/buitenland/169686-5-dode...
www.nu.nl/algemeen/613796/doden-bij-ge...
www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/artic...
www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/artic...
www.volkskrant.nl/binnenland/drie-dode...
www.omroepwest.nl/nieuws/3291510/Buurt...
Etc.
Hij lult als een baas over de roze olifant heen. Ik zeg ruwe diamant, kan zo de tweede kamer in.
@Flappie2006 | 07-03-17 | 22:32
"Eerwraak is achterlijk, de islam is achterlijk."
Eens. Hoe noemen we dit? www.google.sk/search?q=gezinsdrama%27...
@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:58 Als ik al denigrerend doe over rechters is dat omdat er te lage straffen worden uitgedeeld naar mijn mening. Ik heb het niet over de zwaarte van de taak om iemand te veroordelen, maar zoals ik al eerder heb gezegd, rechters moeten geen psychiater spelen. Ik vraag me serieus af waarom eerwraak iets van een cultuur-relativerend ding moet of moest zijn.
Overigens vind ik het vreemd dat als je denkt te merken dat heel veel mensen de rechtspraak in Nederland bij tijd en wijle nogal krom vinden, en dit door wetgeving veranderd zouden willen zien, gelijk de vergelijking met de sharia op de loer ligt.
Wetten wijzigen is mogelijk (dit ook weer voor die berbaar). Vooruitgang betekent niet automatisch de dader mentaal proberen te duiden en denken dat recht hiermee zegeviert.
@Flappie2006 | 07-03-17 | 23:15
Vreselijk!!
Maar wat heeft het te maken met een kansloze mafklappende moordenaar die zich (in 2 kieskringen proest!) verkiesbaar stelt?
@Berbaar | 07-03-17 | 23:06
Het is nog veel erger, eerwraak is in Turkije verboden.
Om de eer van de familie toch te redden en gevangenis straf te ontlopen wordt nu de vrouw gedwongen tot zelfmoord, echt verschrikkelijk.
www.nd.nl/nieuws/buitenland/turken-ve...
www.huiselijkgeweld.nl/doc/feiten/Fact...
www.youtube.com/watch?v=TBDhGujNbN8
Turkse vrouwen gaan eerwraak aanpakken
www.youtube.com/watch?v=-_XURPK3Uc4
@Flappie2006 | 07-03-17 | 23:02
LOL verrassende feiten.
U dacht dat de meeste reaguurders verwachtten dat eerwraak voornamelijk in de Biblebelt of gristelijk Zeeland voorkwam?
Maar enfin die open deur is ook weer ingetrapt :)
@Mark_D_NL | 07-03-17 | 19:42
Ik moest lachen!
Mooie titel voor een roman: De vriendelijke moordenaar
Feit: In Europa vindt 96% van de eerwraak in een moslimgemeenschap plaats. Wereldwijd is dit percentage met 91% lager omdat ook in andere niet islamistische culturen eerwraak plaats vind. Eerwraak is achterlijk.
Conclusie: eerwraak is in Europa voornamelijk een islamitisch feestje van achterlijkheid.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/10/...
Bekijk ook even dit interview met Renata van der Zee.
www.youtube.com/watch?v=zuxTZtRC_oM
of deze www.youtube.com/watch?v=sk2p4glwtk0
De comedyfactor van deze verkiezingen houd dan toch hier voor mij volledig op.
Hij krijgt wel de racismekaart-wapperen award.
En wie daarmee zwaait heeft altijd gelijk volgens links.
@knutsel | 07-03-17 | 22:54
Dat verschilt dus weer. Soms is het dwang. Soms is het opwelling. Soms is het voorbedachte rade.
Je kan wel lekker denigrerend zijn over rechters maar het is een fikse klus. Je moet het maar uitvogelen (aan de hand van bewijslast en verdediging) en dan moet je ook nog eens een beslissing maken die solide is en de wet volgt.
Natuurlijk de Sharia-rechtertjes van GeenStijl staan in de rij om de doodstraf uit te delen voor alles zolang het hun maar niet gebeurt. Maar werkelijk?
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:47
Van mijn part. Ik kan mij geen jaar herinneren waarin er totaal 17 doden zijn gevallen door gezinsdrama's. Zowel in aantallen als verhouding zijn de moslims de grote winnaar. Nu is nog 'maar' 5% procent Koreaantje..
@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:49 Als je het hebt over de psychische oorzaak heb je aan een wetboek niet zoveel dunkt me. Blijft de vraag of je eerwraak als verzachtende stoornis aan kan merken of juist als ultiem bewijs voor met voorbedachte rade. Zo van als je vreemdgaat steekt mijn broer je overhoop. Dat je het maar alvast weet.
61 messteken is toch veel koeltoer
@knutsel | 07-03-17 | 22:47
Nee dus. Zelfs iemand die '61' keer over een peuter heenrijdt is niet perse schuldig aan moord met voorbedachte rade. Het kan van alles zijn. Een psychose, paniek, etc. Misschien eens een wetboek lezen?
@Wasbakplasser | 07-03-17 | 22:40
Oh sorhy. Gezinsdrama. Dat is de gangbare term toch?
@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:02 Bulshit. Dat ongeluk was het voorbeeld. Spanarchist wijst jou terecht om de belachelijke vergelijking tussen first degree murder en een ongeluk. Met je blinde vrouwe justtia. Alsof de oorzaak er niet toe doet.
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:10
beetje een lullige opmerking aangezien 'slechts' 5% in Nederland een moslim is.
nos.nl/artikel/639938-500-gevallen-eer...
@Inferi0r | 07-03-17 | 22:33
Yep en meneer had ook gewoon kunnen zeggen dat dit 28 jaar geleden was, hij zijn straf(je) heeft uitgezeten en dat hij nu bladibla......
Dit was niks van 2 kanten.
Eerste reactie was: zijn mensen met een strafblad niet automatisch uitgesloten van een Kamerkandidatuur? Of in elk geval van het lijsttrekkerschap? Zo niet, moet dat dan niet onmiddellijk worden ingevoerd?
Maar dan bedenk ik: ojee, dan zou ook Geert Wilders geen kandidaat meer kunnen zijn...
Ik zie dat het onmogelijke is gebeurd... in Zaandam is iemand gevonden die nog achterlijker, dommer en gestoorder is dan Miss S......
Gauw verhuizen maar...
Tom, gemiste kans en verspilde tijd van elke reaguurder. 5 minuten zelfde vraag en zelfe antwoord. Vraag dan wat over dat fantastische partijprogramma. Is toch lachen?
Heeft YaSSEr Feras hem al verwelkomd bij de GroeneKhmer?
Ga in een emmer staan, kun je dat intellect dat van je afdruipt in opvangen
www.nu.nl/buitenland/4522041/europa-on...
Mevlut Cavusoglu: "We hebben veeleer vrede gepredikt en de Turken in Duitsland gevraagd te integreren zonder de eigen cultuur te vergeten."
De laatste zin lijkt mij een leugentje.
@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:10
Eerwraak wereldwijd vindt voor 91% in een islamitische gemeenschap plaats. Eerwraak in Europa vind voor 96% in een islamitische gemeenschap plaats. Eerwraak is dus in Europa voornamelijk een islamitische bezigheid.
Eerwraak is achterlijk, de islam is achterlijk.
Pisventje
@Zo Ontzettend Moe | 07-03-17 | 22:16
Jij in ieder geval niet. Misschien tijd om naar bed te gaan. Je bent zo moe. En er komt geen coherent stukje tekst uit je teennagels. Ga slapen. Doe de wereld een plezier.
Wtf?? Wat een engnek.
@Prins Pils | 07-03-17 | 22:18
Ten eerste betwijfel ik stellig dat het om eerwraak ging en ten tweede is eerwraak helaas vaak een typisch voorbeeld van doodslag. Het kan moord zijn. Maar dat is het niet per definitie.
@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:10
Het zijn (trieste) paarlen voor de zwijnen helaas.
Berbaar | 07-03-17 | 22:19
Heb ik ergens een gevoelige snaar geraakt?
@Zo Ontzettend Moe | 07-03-17 | 22:00
Ik beweer helegaar niets in die richting mijn beste en oliedomme mede-reaguurder.
Ik stel slechts dat een rechter doorgaans een afweging maakt op basis van bewezen en bekende feiten.
In deze casus van 28 jaar geleden ken ik die niet en U schijnbaar ook niet.
Dat belet U echter niet allerlei conclusies te trekken en dat is vrij stupide.
Voor dergelijke prutsers heb ik geen tijd dus nogmaals Tabee!
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:00
Blijkbaar is het u ontgaan dat het in deze zaak om eerwraak ging!
In de ogen van zelfdenkend Nederland dus pure moord met voorbedachten rade.
Maar ja ISlamieten zijn in de ogen van D66-rechter-gekkies natuurlijk nooit toerekeningsvatbaar en krijgen daarom lage straffen.
@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:10
U bent de campagneleider van meneer Burhan 61 Glökalp?
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:13
Nee idd, jij begrijpt het niet
@Zo Ontzettend Moe | 07-03-17 | 22:11
Geen idee wat je wil zeggen. Vertel...
Oh wacht, 6 TIG messteken... ik dacht 6 (,1)
weet
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 22:10
Maar je wet het niet, zeg dat dan!
@PandaBeep | 07-03-17 | 22:04
Je ziet het goed. De man spoort niet.
@Peter Emile | 07-03-17 | 21:58
Nee. Deze vent is en was gewoon krankzinnig. Jij bent de idioot dat je er weer cultuur of religie bij moet halen. Hoe zit het met deze kerel:
www.ad.nl/binnenland/vader-bereidde-mo...
Of deze:
www.trouw.nl/home/vader-zou-zijn-kind...
Of deze:
www.elsevier.nl/nederland/blog/2013/09...
Misschien te moeilijk voor je maar er zijn veel slechte mensen blank wit getint moslim christen homo....
Meer voorbeelden?
Of dit: tpo.nl/tag/els-borst/ (reaguurder)
Deze: nieuws.tpo.nl/2017/03/07/man-19-slacht...
Deze: www.dailymail.co.uk/news/article-28903...
Moet ik doorgaan?
Ja hallo, zo vaak niet "ik heb het niet gedaan" willen zeggen is hetzelfde als 1 x "ik heb het wel gedaan" zeggen. Had een hoop tijd gescheeld.
.
Schattig verder hoe dit soort DENK-achtige types sinds kort "wij willen iedereen gelijk behandelen" zeggen als ze "wij schijten op Nederland lang leve Turkije" bedoelen.
.
Tot slot. Zes jaar maar?! Dat is nog geen jaar per messteek!
Slechts 6 jaar vastzitten voor het beestachtig afslachten van een vrouw en dan nog steeds blanken haten. Tief straalt toch lekker op naar Turkije met je prehistorische eerwraak van je.
Kenmerken Sociopaat/Psychopaat:
* Impulsief [laat ik de ex van mijn broer omleggen]
* Geen berouw [laat ik een partij oprichten]
* Geen empathie [61 keer niet]
* Grandioos Persoonlijkheid [Jezelf BN-er noemen, terwijl je door heel je omgeving gehaat wordt]
"Burhan Gökalp".... Ik vraag me af hoe zijn vrienden hem (mogen) noemen. "Burp"? "Gök"? "Geuk"? Of, in verband met de integratie "Han Kalp"?
@knutsel | 07-03-17 | 21:39
Ik had het over een ongeluk. Of kan je niet lezen?
Berbaar | 07-03-17 | 21:57
Jij beweert dat het NIET om eerwraak gaat want ruraal Turkije bla bla bla
Waar blijf jij met de feiten?
PandaBeep | 07-03-17 | 21:56
Ik heb ook de neiging om dat stuk vuil een psychopaat te noemen na 61 messteken. Maar ik ben geen psychiater, en tenzij u dat wel bent zijn wij beide niet bevoegd om die diagnose te stellen.
@Prins Pils | 07-03-17 | 21:43
Nee.
Als jij een telefoontje krijgt van je buurman terwijl je in de kroeg zit en hij vertelt je dat hij je wijf nu aan het neuken is en jij loopt halfdronken woest naar huis en vermoord hem en haar is het doodslag. Je bent namelijk volgens de wet niet in staat geweest om je te bedenken dus je krijgt de hoogste straf.
Doe je dit een paar maanden later - stilletjes - met uitvoerige planning. Dan is het moord. Je kon je namelijk bedenken.
Je hebt van die Hollywood-films over volslagen gekken, psychopaten die er met een satanische blik in de ogen, hysterisch op hun slachtoffers los hakken met een mes, zodat het bloed van het bioscoopscherm met klodders over je bak met popcrn spettert. Die doen het meestal met véél minder dan 61 messteken; meestal met een stuk of 20, wat de beleving al ziek en barbaars genoeg maakt, zó barbaars dat je gedurende die film een groeiende haat & verachting ontwikkelt naar zo'n beestmens. Uiteindelijk komt zo'n barbaar dan ook altijd op de meest gruwelijke wijze om het leven; boontje dat zijn loontje krijgt. Waarop je met een voldaan gevoel huis- of kroegwaarts keert: eind goed, al goed. Het recht heeft gezegevierd.
Zo gaat dat, in Hollywood-films.
Maar de werkelijkheid is nog veel, veel krankzinniger:
Denk je eens in: hoe ziek en beestachtig moet je tekeer gaan als je een weerloze vrouw - die ook nog aangetrouwde familie is - éénenzestig maal (één en ZESTIG maal!) tot een bloederig hoopje ellende hakt? Omdat dat kennelijk hoort bij je sneue cultuur? Waar je - god betert nog trots op bent ook?
En zo'n beest, zo'n klootzak, zó'n stuk stront, zó'n barbaar, krijgt godverdomme in dit land de kans om op z'n dooie gemak de politiek in te gaan.
Terwijl ie voor de rest van zijn miserabele moslimse leven in een tochtige kerker op water & brood zou moeten wegschimmelen.
Echt, het is niet te bevatten wat we in dit afglijdende land toestaan.
Een moreel failliet is het, niet meer en niet minder.
En de rechter die dat verbijsterende, belachelijke vonnis heeft gewezen, zou zich diep, heel diep moeten schamen.
"daarom hoop ik dat ik voor iedereen wat positiefs kan brengen" Neen. LamLul. Niet voor je schoonzus. Die is dood.
-weggejorist-
Prof. v.d. Neuq | 07-03-17 | 21:53
Nuancedingetje? Als je zonder berouw met 61 messteken een vrouw om het leven brengt, en een paar hoofdstukken verder in je leven, de moed hebt om een partij op te richten, dan durf ik die diagnose wel te stellen.
Berbaar | 07-03-17 | 21:51
Ja, laten we het over grammatica hebben, lul!
Nivelleermarionet | 07-03-17 | 21:47
Helaas, ik moet u teleurstellen, hoezeer ik het ook met u eens ben. De kwalifikatie psychopaat is er in deze kontext echter eente vanuit de onderbuik, niet vanuit de psychiatrie naar aanleiding van diagnostiek. Nuancedingetje.
bisbisbis | 07-03-17 | 21:47
Ik mag aannemen dat u cynisch bent?
-weggejorist-
Wat zou zn blanke buurman zeggen? 'De islam en masse wegzetten als niet compatibel met het Westen is idioot; mijn buurman is superaardig!'
Zoltan | 07-03-17 | 20:08
Nou, ik ben toevallig zijn blanke buurvrouw, en totaal niet blij dat deze psychopaat van een moordenaar binnen een straal van 20 meter bij me woont.
@Prof. v.d. Neuq | 07-03-17 | 20:48
Excuses voor mijn misdiagnose, maar na lang zoeken in mijn bescheiden vocabulaire kwam het woord "psychopaat" naar voren als beste kandidaat voor het omschrijven van een totaalwappie die kennelijk niet in blinde woede handelde, maar in koelen bloede beredeneerde dat gewone moord als eerwraak niet volstond. De valse teef moest gruwelijk toegetakeld worden om de eer van de familie te herstellen. Ik hou me aanbevolen als u een beter woord weet voor deze kille en gevoelloze slager.
Opeens heb je het... op deze kutlul ga ik niet stemmen.
Het geval van meneer Gökalp - en dat van vele anderen- toont aan, hoe weinig ophef wij in dit land maken wanneer er 'een buitenlander' iets 'tribaals' doet; eerwraak hoort nu eeenmaal bij het 'te verwachten' gedrag van een trotse Anatoliër - jammer voor de schoonzus- en dat moeten wij dus als min-of-meer normaal ervaren. Verder is zo'n eerwraker waarschijnlijk geen risico voor de maatschappij, dus allá: een jaar of zes á acht, met wat aftrek en nog wat strafvermindering; pak 'm beet: 45 maanden zakjes plakken.
-
En wij vinden het nog gék, dat de Turken in dit land denken, dat ze overal mee weg kunnen komen? Ze lachen zich súf om ons stelletje mietjes!
-
Er is maar één enkel iets dat werkt bij Turken, van welke generatie dan ook hoe 'hoogopgeleid'ze inmiddels ook zijn: de grote, zware, meedogenloze overheid die ze met de paplepel krijgen ingegoten een waaraan ze iedere ochtend weer in het klaslokaal, met de hand op het hart, trouw moeten zweren. De meester bij de voornaam noemen leidde al bij de tweede generatie, ruim twintig jaar geleden, tot een enorme minachting voor de roze en appeltjesgroene baardeloze verwijfde zwakjanussen die Nederlanders zijn.
-
Want in tegenstelling tot een zeker land waar besmuikt gegiecheld wordt als iemand iets over 'vlag'of 'volkslied'durft te mompelen, weten ze in Turkije sinds 1923 wél - in weerwil van de grote onder het tapijt geveegde interne tegenstellingen- wat één natiestaat, één cultuur en één Turks volk betekent.
-
En daar hoort dus ook bij, dat je je schoonzus overhoop moet steken als je familie dat nodig vindt. En dan ben je dus een held, in tegenstelling tot wat witte media allemaal over je zeggen.
In mijn frustratie noem ik per abuis @necrosis | 07-03-17 | 21:26 ipv De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 21:31 als aanstichter van het kwaad...
Het is natuurlijk een belachelijk lage straf voor 'doodslag'.
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 21:23 U
U klinkt hier als een echte Debielen66 rechter!
Doodslag is moord zonder voorbedachten rade, terwijl bij deze eerwraak duidelijk sprake was van moord met voorbedachten rade.
@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 21:37 Volgens mij was het jouw voorbeeld.
@spanarchist | 07-03-17 | 21:33
Vrouw Justitia dient blind te zijn. Zelfs in jouw zieke voorbeeld.
De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 21:31
Wat een onzinvergelijking.
Pas als hij voor de zekerheid 61 keer over de kleuter heen zou rijden zou de vergelijking enigszins opgaan.
@Prins Pils | 07-03-17 | 21:30
Waarom is me dan weer een raadsel. Misschien toch eventjes het verslag doorlezen. Maar erg onzinnig om je schoonzus te vermoorden uit 'eerwraak' zelfs in die achterlijke cultuur.
@necrosis | 07-03-17 | 21:26
Werkelijk?
Jij vergelijkt 61 messteken met het per ongeluk over een kleuter rijden.
Op z'n fiets?
Humor man...
@Prins Pils | 07-03-17 | 21:30
Eerwraak? Ik durf dat zelfs stellig te betwijfelen. Hoewel geen islamitisch gebruik en zeker veel voorkomend in ruraal Turkije o.a. bij niet-islamieten, zie ik hier geen eerwraak redenen. Zijn broer? Echt? Nee. Gewoon moord.
@necrosis | 07-03-17 | 21:26
"Er zijn nu eenmaal mensen bij wie empathie, emotie en medeleven volledig ontbreekt."
Yep. Gelukkig werkt de wet niet op emotie maar op feiten. Stel je voor. Jij als lieve kalende veertiger rijdt op je fiets per ongeluk over een kleuter heen. Dood. De familie wil bloed en gerechtigheid. Jij ligt als lieve man elke avond te huilen over je zonde - het was een ongeluk - maar toch moet je volgens de sharia dood. Dat is wat je wil toch?
Berbaar | 07-03-17 | 21:15
Zou mooi zijn dat u eens zo iets mee zou maken in uw familiekrijg als lijdend voorwerp.
En dan kijken wat u vind van het oordeel van mensen die voor meer geleerd hebben dan vorkheftruckchauffeur en die zich gebogen hebben over de aanleiding, omstandigheden, herhalingsgevaar en wat dies meer zei.
61 messteken met het geloof als motivatie.
Flikker op man!
De man was 28 jaar geleden inderdaad behoorlijk ziek in zijn hoofd
Berbaar | 07-03-17 | 21:21
De oorzaak was EERWRAAK
U zegt hier dus terecht dat iedereen die de totalitaire ISlamleer aanhangt behoorlijk ziek in zijn hoofd is.
Verstandig redenatie van uw kant!
@De Koreaanse Slet | 07-03-17 | 21:23
Het was meer een technische kijk op de zaak.
Voor doodslag (want voorbedachte rade kon waarschijnlijk niet bewezen worden) en deels ontoerekeningsvatbaar, kan het inderdaad op een fopstraf van 6 jaar uitdraaien.
Tevens denk ik dat het begrip eerwraak 28 jaar geleden nog niet zo algemeen bekend was, ook niet in de rechtspraak.
@Slipsnifter | 07-03-17 | 21:05
Doe eens drie dagen Pakistan. ;)
Ken tientallen vrouwen met 61 messteken die nu dolgelukkig zijn.
@Prof. v.d. Neuq | 07-03-17 | 21:10
Wat mij betreft mag die vent TBS krijgen totdat hij de instelling verlaat met een een wit laken over zijn hoofd en een kaartje aan zijn grote teen.
En mensen die beweren dat zulke lieden een nieuwe kans verdienen, zouden ze dat ook zeggen als zo'n psychopaat zich vergrijpt aan één van hun kinderen?
Er zijn nu eenmaal mensen bij wie empathie, emotie en medeleven volledig ontbreekt.
Ik ben dan ook een voorstander van de doodstraf voor dergelijke lieden.
Wat reaguurders daar van vinden zal me dan ook jeuken.
Berbaar | 07-03-17 | 21:15
Eerwraak lijkt me lastig te verkopen als psychotische toestand. Dat klinkt eerder als met voorbedachten rade. U mag wel wat minder neerbuigend doen na dit soort ongeïnformeerd geleuter.
@Badderbeest! | 07-03-17 | 19:47
Eerder Turkse crimineel.
@necrosis | 07-03-17 | 21:14
Dat duidt dus juist meer op doodslag dan op moord. Een genadeloos knal in het achterhoofd lijkt meer op voorbedachte rade.
Blijft lastig. Het verschil tussen moord en doodslag.
Hoe dan ook durf ik 100 euro te verwedden dat het moord was maar niet bewezen kon worden.
Je ziet het aan die criminele kutkop van 'm.
Vanavond Pauw en Jinek kijken want daar zal deze bekende Nederlander ook wel geroosterd gaan worden.
Nee, sorry, Rutte wil een land met veel gekke mensen.
@Berbaar | 07-03-17 | 20:55
Beeeeehhhh
Het is natuurlijk een belachelijk lage straf voor 'doodslag'. Maar goed. De wet is de wet en dat is maar goed ook.
Moordenaar en racist, nuf said. De blanke man vertelt immers altijd leugens.
@knutsel | 07-03-17 | 21:21
Dat beweer ik niet vandaar de "etc".
Lez0n lutserT!!
Rutte wil gekke mensen.
@Slipsnifter | 07-03-17 | 20:09
*UGH*
Ten eerste NEE. Het recht staat boven elk mens. Of je nu christelijk of islamitisch onbehept bent. Of gewoon als atheïst.
Ten tweede. Meneer heeft op basis van (zgn) impulsieve 'doodslag' een belachelijk lage straf gekregen.
Ten derde. Wij sluiten geen mensen uit van de democratische gang naar de stembus.
Ten vierde. Het lijkt me vrijwel 100% duidelijk dat meneer niet zo op de islam is.
Ten vijfde. Het is natuurlijk lachwekkend dat elke idioot en zijn moeder schaamteloos op televisie kan verschijnen.
Ten zesde. Iedereen verdiend een tweede of derde kans. Je weet toch dat we hier moordenaars hebben lopen in de panelen...
@Berbaar | 07-03-17 | 21:15 Nou kun je wel proberen necrosis de maat te nemen maar als je beweert dat "door het lint gaan" gelijk staat aan psychose weet je er zelf ook niet zoveel van nietwaar?
@necrosis | 07-03-17 | 21:14
We leven gelukkig niet in de VS en nog gelukkiger niet onder hun rechtssysteem.
De man was 28 jaar geleden inderdaad behoorlijk ziek in zijn hoofd anders steek je niet 61 keer.
Maarrrrrrr dat kan allerhande oorzaken hebben en gelukkig hebben we mensen die er voor doorgeleerd hebben om dat in te schatten en te oordelen over een passende straf cq behandeling.
Kortom schoenmaker blijf bij Uw leest en hoor ik het goed, heeft U ook weer een betaalde leest?
-weggejorist-
Is deze medelander met een migratie achtergrond nu te slim of te dom voor DENK?
Het begint me de laatste tijd wel steeds duidelijker te worden dat "de blanken" niet bepaald geliefd zijn bij onze geliefde cultuurverrijkers.
Hoi, Ebru Umar interviewt Geert Wilders.
youtu.be/vvpXeVZrybw
@Coyote | 07-03-17 | 21:11
Uit een vliegtuig op 2 kilometer boven zee dan graag.
@necrosis | 07-03-17 | 21:00
Beste necrosis, allemaal weer veuls te kort door de bocht.
Soms gaan mensen door het lint, psychose etc noemen de geleerden dat.
Dan gaan mensen die voor meer geleerd hebben dan vorkheftruckchauffeur zich buigen over de aanleiding, omstandigheden, herhalingsgevaar en wat dies meer zei.
Zo werken die dingetjes in de echte wereld.
61 keer prikken is niet automatisch gelijk aan 40 jaar TBS.
Lees het vonnis en de motivatie eens, misschien steekt U wat op?
@Berbaar | 07-03-17 | 21:09 Hoe kan een rechter nou weten dat iemand zich in de toekomst verkiesbaar gaat stellen? Het lijkt me simpeler om die mogelijkheid bij wet uit te sluiten in het geval van veroordeling voor een misdrijf.
@Berbaar | 07-03-17 | 20:55
Misschien even beter lezen, de man had de vrouw 61 keer gestoken met een mes, dan ben je niet alleen een moordenaar maar tevens een gewetenloze sadist.
In een land als de VS had hij levenslang gekregen.
Laat het even op je inwerken: 61 keer gestoken met een mes, dan ben je behoorlijk ziek in je hoofd.
En vanwege de oorzaak (eerwraak) is de kans op herhaling aanwezig.
En die vent zit nu in de politiek?
Nederland is definitief verloren.
@Oprisp | 07-03-17 | 21:12
LOL... ik zal zijn telefoonnummer achter de hand houden.
Ontzettend, dat is blijkbaar dan recent pas ontdekt door dat blad uit de Zaanstad.
Maar dit gefrustreerde warhoofd was al eerder opgepakt:
deorkaan.nl/burhan-gokalp-vrije-democr...
Slipsnifter | 07-03-17 | 21:05
Daar heeft die Burhan wel 61 middeltjes voor.
Uitzetten nu, alsnog.
necrosis | 07-03-17 | 21:00
Nou vind ik je een sympathieke kerel hoor maar hier sla je even de plank goed mis.
Ten eerste wordt TBS niet voor een bepaalde tijd opgelegd maar voor onbepaalde tijd, waarbij de rechter de TBS twee jaar na ingang telkens met één of twee jaar kan verlengen. Dat kan dus tot je dood duren.
Ten tweede is pschychopaat in het dagelijks taalgebruik iets anders dan in de psychyatrie: en.wikipedia.org/wiki/Antisocial_pers... Verder vind ik die gast allicht net zo gestoord als jij en ook al ben ik tegen de doodstraf, dit sujet zouden ze postnataal moeten aborteren.
@knutsel | 07-03-17 | 21:02
Ik bemoei me niet met wetgeving daar kies ik mensen voor.
Verder is er voor het ontnemen van kiesrecht helegaar geen wetswijziging nodig.
Lijkt me in het geval van die knakker ook vrij zinloos en kansloos.
Dit land is ontzettend slecht voor mijn bloeddruk...
-weggejorist-
Dit zou nooit mogelijk moeten zijn, een moordenaar mag zo'n functie niet hebben.
@Berbaar | 07-03-17| 20:58 Ik ben blij dat u hier een wetswijziging voorstelt waar ik me wel in kan vinden: bij moord vervalt het passief kiesrecht. Bedankt!
Feynman | 07-03-17 | 19:40
Het klopt dat een NL'se rechter iemand uit het kiesrecht kan zetten.
Is hier zeker niet gedaan.
Evenmin TBS na wandadige moord met 61 messteken.
Ontoerekeningsvatbaar wegens eer-kwestie?
Noviteit in het NL's rechtssysteem dan.
Er is maar één land in Europa waar crime passionel tot vrijspraak kan leiden, en dat is Frankrijk.
Deze moord was geen crime passionel, maar plaatsvervangende vergelding namens zijn broer, van wie de vrouw wilde scheiden - ook in Frankrijk een te vonnissen misdaad.
Eens dus, dat de NL'se rechter steken (...) heeft laten vallen. Dat valt nu sterker op, gezien deze figuur met zwaar strafblad zich wil opwerpen als volksvertegenwoordiger - sic.
Ook sic is dat dit sujet op repeat staat met antwoorden op Tom Staal over z'n misdaad: dan heb ik geen leven (om op alles te antwoorden).
Diens slachtoffer ontnam hij het leven, totaal eerloos.
Voorts, ... de blanke pers schrijft het - en is dus schuldig aan?
Deze blanke vindt het niks moeilijk om te pennen dat dit oud Turks verrot stuk vreten nog minder eer in z'n bilnaad heeft dan het eerste de beste hoerenjong onder de lendenen van een vervaarlijk indrukwekkende officier van justitie.
@Prof. v.d. Neuq | 07-03-17 | 20:48
Iemand dient 61 messteken toe en jij noemt hem GEEN psychopaat?
Iemand die een beetje met een mes kan omgaan, hoeft doorgaans maar één keer te steken.
61 keer steken is gewoon een slachtpartij, dan spoor je totaal niet.
40 jaar TBS lijkt me hier wel op zijn plaats.
Ik zou die meneer best wel eens een middagje mediatraining willen geven. Tom:"Heeft u uw schoonzus met 61 messteken om het leven gebracht?" Burhan:"Jazekers! Die meisje rausde lekker weg, mijn streven was 80, maargoed... volgende kier beter he, oefening baart koenst zeggen ze toch in chollland?" (lacherig vertellen en op het laatst knipoog gebaar doet). Enkeltje Erdoghanistan! Kun je het jezelf voorstellen? Een Ferdi E, Bart van Uhm of een Volkert die een Politieke Partij opricht en dan mooi weer gaat spelen?
@sennholz | 07-03-17 | 20:26
Hoezo stond er in het vonnis dan dat zijn passief kiesrecht voor altijd ontnomen moest worden?
De domheid is weer sterk vanavond!
@James Lastig | 07-03-17 | 19:47
Enkelvoudige moord/doodslag, first time offender (neem ik aan dan), beperkt of geen risico voor recidive misschien en deels minder toerekeningsvatbaar.
Dat levert natuurlijk geen levenslang op, gelukkig.
Nu vind ik 6 jaar ook magertjes maar als U het zo interesseert dan zoekt U toch even het vonnis en de motivatie van de Rechtbank op.
@sennholz | 07-03-17 | 20:26
iets met straf uitzitten?/
Bananenmonarchie Nederland...
WTF is dit nou weer voor een oelewapper, hij kan geen 2 zinnen zeggen zonder de blanke ergens de schuld van te geven.
@Circlont5A | 07-03-17 | 20:37
Zat je luier een beetje scheef?
Nivelleermarionet | 07-03-17 | 20:42
Ik kan u met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vertellen dat deze "meneer" waarschijnlijk géén psychopaat is. Verdachten van dergelijk ernstige misdrijven worden doorgaans voor onderzoek aangeboden bij het Pieter Baan Centrum en die halen zo'n persoonlijkheidsstoornis er wel uit.
Nou zou hij in theorie dat onderzoek hebben kunnen weigeren natuurlijk, maar dan was 'ie met die 6 jaar lang niet klaar geweest omdat in veel gevallen de rechter dan de maximumstraf oplegt.
Ik heb hier geen woorden voor. Dacht die vent nou werkelijk dat zijn moord en veroordeling niet aan het licht zouden komen? Met zijn blanke leugenpers.
@Circlont5A | 07-03-17 | 20:37
De media heeft zeker ook die 61 messteken toegediend?
Wat mij betreft gooien ze die psychopathische Turk binnen een uur het land uit, terug naar Erdostan.
De gevangenissen schijnen daar heel gezellig te zijn.
En nee, geen haar op mijn kale hoofd die er over peinst om naar dat kutland te gaan, ik blijf liever in mijn rukbunker.
Jemig, waarom is dit niet in de MSM te zien/horen/lezen?
Oh, laat maar. 't is een trukse medelander, dan mag alles en moeten we vooral lief blijven doen. *Begint langzaam plat voorhoofd te krijgen van het vele tafel-bonken*
Mohammed is perfect.
De perfecte moordenaar dat is:
verenoflood.nu/weg-islam-en-jihad/
Iedere moslim is onderricht in het vermoorden van de ongelovige of afvallige. Islam is extreem. Jihad is normatief!
-weggejorist en opgerot-
Circlont5A | 07-03-17 | 20:37
Zeven gulden :)
Eindelijk een moord die niets met de islam of met allochtoniërs in het algemeen te maken heeft. Het is gewoon een totaal verknipte psychopaat zonder enige vorm van empathie voor anderen. Blij toe dat hij een gewone gestoorde is wiens enige hersencel verkeerd is bedraad. Heeft Roemer toch gelijk. Alles zit tussen de oren. Het is maar net wat de blanke racist zich laat aanpraten door de blanke leugenpers. Ik zou in ieder geval nooit vis bij hem kopen. Gewoon voor de zekerheid. Want een klein deel van de lijkenlucht om hem heen komt vast van de rotte vis die hij verkoopt.
Straks heeft Nederland dus naast minister-president Sylvana Simons ook nog minister van Justitie Goklap.
Jesse Klaver op Financiën en Roemer op Onderwijs om het kwartet compleet te maken.
Typische moslim. Gelijk in de slachtofferrol, anderen de schuld geven.
Ik lees net dat ik bij proxy zijn schoonzus omgebracht heb. Met 61 messteken. Want het is mijn schuld. Toch?
Exclusief mogelijk in deze bananenmonarchie!!
Psychotische ,,volksvertegenwoordigers,,( zittende personen) en deze nieuwkomers geweldig!!
@Stortkoker | 07-03-17 | 20:30
Laten die luierzwitsals lekker elders commenten, maar niet hier!
-weggejorist en opgerot-
Turken zijn niet alleen de grootste racisten maar ook de grootste seksisten. Kritiek zien Turken als agressie, maar Turkse kritiek is dan weer gerechtigheid. In dat simpele kleine wereldbeeld leeft de Turkus Erectus dus daarom duurt het meestal ongeveer 13,8 seconden tot een Turk zichzelf tegengesproken heeft.
Waarom kan zo iemand niet gelijk Nederland uitgegooid worden?
Ik zit niet te wachten op die eerwraakTurken.
Respect voor Tom Staal! om deze koelbloedige bagatelliserende en racistische moordenaar aan zijn voordeur op zijn in het verleden begane gruwelijke misdaad face to face aan te spreken.
Moreel faillieter kunnen Nederland en haar rechtspraak niet worden. Om van te kotsen.
"U legt mij woorden in de mond". Alsof je Kuzu hoort praten. Zijn al die allochtonen nu werkelijk met dezelfde mal gemaakt? Mijlenver staat dit volk van de gemiddelde Nederlander af. Ze wonen in hetzelfde land maar hebben werkelijk niets gemeen met het overgrote deel van de autochtonen.
En ook nu nog zal een deel van de GroenLinks-stemmende weg-met-onsers denken dat deze man wel een goed punt heeft. Racisme!
@Helder Groentje | 07-03-17 | 20:07
Natuurlijk bestaat dat, zolang je je in je eer aangetast voelt kun je alles rechtvaardigen vanuit dat perspectief.
6 jaar voor 61 messteken & moord? benieuwd hoe operatie Libero hier hun uitkering op stuk gaat slaan.
Er zijn veel enge kudtturken (waaronder Gokalp) in Nederland heb ik zo het idee. Anstaanjagend veel.
Hij is gewoon een gore rasiest! Niets meer en vooral niets minder.
Aardig inkijkje in de psyche van de moslim.
Dat is dan volgens mij de eerste bekende nederlander die spreekt over 'die blanken'.
misdrijf plegen maar gewoon verkiesbaar zijn? heeft iemand niet opgelet bij de kiesraad?
*Zelfjoris*
Wat overigens ook bepaald niet perfect is, is het Nederlandse rechtssysteem en toelatingsbeleid en straforde. Wat doet deze moordTurk uberhaupt weer op straat, met z´n eerwraakje.
Niemand is perfect, dat is correct.
5 jaar geleden zijn er 47 gevallen van eerwraak misdaad geweest in Rotterdam regio.
www.denieuwspeper.nl/algemeen/bijna-v...
Dan ben je inderdaad niet helemaal perfect.
Maar als wat de brigadier Marcouch wilt, en hulptroepen meer lichtgetint zijn, dan komt het vast ook goed met figuren als meneer Burhan met z´n 60 of meer messteken.
Is dit nu een kutmarokkaan?
Badderbeest! | 07-03-17 | 19:47
Nee, volgens mij is dit een klotenturk.
Wat een racistische moordenaar.
En in 2020 mag Volkert ook een poging wagen in de 2e kamer, krankjorum achterlijk gestoord land.
Blijkt alweer.... blanken hebben zich nooit verdiept in islam.
Kijk, dit is dan een abortus die echt wel veel te laat was.
Je zal maar zien, zo'n op het oog beschaafde, ingeburgerde allochtoon is een koelbloedige moordenaar en al die hangmarokkanen op straat die nu hun toekomst verpesten durven nog geen sneetje te maken.
Had-ie niet netjes kunnen afronden op 72 steken, eentje voor elke maagd?
Zou wensen dat meneer in de tweede kamer zou komen naast een stuk of 5, 6 Denk figuren. Misschien wordt het de leden van het partijkartel wat ongemakkelijk als deze "steentijdislamisten uit hoog-anatolie" een keer echt dichtbij komen. Misschien kunnen ze demonstreren hoe islamiseren en eerwraak zijn werk gaat.
Misschien, heel misschien draait het partijkartel dan bij inzake deze rotte vruchten van veertig jaar wegkijken.
Pierrepoint | 07-03-17 | 20:06
.
Het zittende partijkartel draait niet meer bij , laffaarden doen dat niet in tegendeel gaan dan nog meer meeheulen uit pure angst zoals nu reeds gebeurd.
Iemand 61 steken en dan 6 jaar krijgen, waarschijnlijk met aftrek. BIZAR
Het gaat de goede kant op in nederland
heerlijk toch
Wat een enorme lul zeg.
@eu=shit | 07-03-17 | 19:38
En natuurlijk omdat hij wegens zijn geloof boven de wet staat.
@eu=shit | 07-03-17 | 19:38
Omdat dit nederland is, waar iedereen een tweede, derde, vierde en vijfde kans verdient.
Wat zou zn blanke buurman zeggen? 'De islam en masse wegzetten als niet compatibel met het Westen is idioot; mijn buurman is superaardig!'
Wat ik me wel afvraag: Bestaat er ook eerwraak voor het bezoedelen van de goede naam van het land waarin je woont?
Dan zou er heel wat ge-eerwraakt (of is het eer gewraakt) moeten worden uit naam van de Nederlandse staat.
Duidelijk gevalletje van blankofobie.
Zou wensen dat meneer in de tweede kamer zou komen naast een stuk of 5, 6 Denk figuren. Misschien wordt het de leden van het partijkartel wat ongemakkelijk als deze "steentijdislamisten uit hoog-anatolie" een keer echt dichtbij komen. Misschien kunnen ze demonstreren hoe islamiseren en eerwraak zijn werk gaat.
Misschien, heel misschien draait het partijkartel dan bij inzake deze rotte vruchten van veertig jaar wegkijken.
Bottleneck | 07-03-17 | 19:58
Hij is ook klaar voor het premierschap
slechte intervieuwer trouwens; dat het niet bij hem opkomt om een beetje te pushen en te antwoorden "je slachtoffer heeft ook geen leven meer" als hij steeds zegt dat hij geen leven meer heeft als hij op beschuldigingen moet antwoorden.
@Radijsje | 07-03-17 | 20:03
Sinds Yasser ''VMBO'' Klaver in de politiek zit, verbaasd mij niets meer daar in dat grote theater in Den Haag.
Wat is het volgende? Sharia rechtbanken?
Weinig nieuws onder de zon.
GroenLinks had met Wijnand Duijvendak al een veroordeelde extremist, VVD heeft meerdere veroordeelde mensen in hun gelederen gehad (21 sinds 2008).
Voorlopers van GroenLinks waren warm pleitbezorger voor legalisering van kinderporno.
PvdA en SP hebben meerdere keren mensen in hun gelederen gehad welke zichzelf verrijkt hebben of kassen van organisaties hebben leeggeroofd welke hulp gaven aan zwakkeren in de samenleving.
Echt niet alsof het bijzonder is dat er iemand met een strafblad in de TK probeert te komen (of zit). Enige verschil is dat ik nog niet gehoord heb van een moordenaar die het probeerde.
Keyboardspeler | 07-03-17 | 19:57
In dit slappe knieën land, kan alles.
Ik verbaas mij nergens meer over!
Ohja... en vis heeft blank vleesch. Hoe racistisch!
In theorie is dit mijn nieuwe minister-president.
Wat een vuile racist is die kerel met z'n blanke dit en blanke dat.
Hij is zelf blank, tenminste het is geen neger.
En als het waar is wat ie gedaan zou hebben, een gruwelijk misdrijf iemand helegaar lekprikken... Je ziet geen enkele vorm van empathie in die kerel z'n ogen.
Is dit nu islam, of is dit aangepraat?
Kijk je kan zeggen wat je wil maar die geflipte staatsgevaarlijke messtekende visbakker verblikt of verbloosd niet.
Als ik hem was zou ik me inschrijven bij 'met het mes op tafel' voor de campagne.
Je zou je toch dood schamen als je geen ja of nee durft te zeggen... Geen ballen om te liegen, geen ballen om de waarheid te zeggen.
komt over als best een vriendelijke man. Daarom is de islamitische ideologie zo gevaarlijk, je ziet het niet aan ze maar als ze het nodig vinden.. dan doen ze het
Wel typisch dat volk, of ze nu een schaap afslachten, of een mens, ze blijven het doodnormaal vinden! Geen enkel teken, dat ze iets barbaars hebben gedaan.
Een turk die toegeeft dat hij niet perfect is; wel vrij uniek op zich.
Uitstekende politicus. Draait om de hete brij heen, babbelt onverstoord door, lijdt aan grootheidswaanzin ('iedereen schrijft over mij'), legt de schuld bij anderen neer. En dan doet zo'n natuurtalent maar in twee kiesdistricten mee, wat zonde.
@Radijsje | 07-03-17 | 19:52 Het zou mij ook niks verbazen als Volkert v/d Graaf nog een keer (hoog) op de GL lijst terecht komt.
Waarom is die lul trouwens niet uit het kiesrecht ontzet?
Booslims kennen geen sorry. Leer dat nu eens. Die zullen nooit hun eigen fouten erkennen! Teken van zwakte namelijk.
Schuldig, geen berouw en ook nog eens een autochtonen hater. Dat hij geen Kamerlid van DENK wordt!
Mar hij is zelf blank :o
Blanke rechters snapper eerwraak niet en dan gaan ze racistische dingen doen, zoals straf opleggen.
Deze man is de schaamte voorbij en natuurlijk ligt het aan de boze blanke mens.
"Ik ben een bekende Nederlander!", aldus deze moordenaar die z'n schoonzus met 61 messteken naar de andere wereld heeft geholpen en wilt nu de politiek in! Tamelijk bizar (understatement) en alleen mogelijk in de Lage Landen, het tweede kansen land!
Ik joris me zelf wel weg bij dit onderwerp. Tot later!
Die moordenaar lult net zo hard om zijn daad heen als de pvda om haar begane (mis)daden om deze barbaarse cultuur een hand boven het hoofd te blijven houden waarvan heden de geciviliseerde Nederlander het slachtoffer is en opgezadeld zit met dergelijke leugenachtig ontkennende monsters die ook nog als het even kan de mogelijkheid geboden krijgen om het parlement met twee paspoorten te bemannen.
hij is zelf toch ook blank?
Het kan allemaal in nederland, een koelbloedige moordenaar, die de politiek in wil. Zie u het al voor zich!, een moordenaar door de 2e kamer wandelen. Nou, het is hier allemaal mogelijk hoor!
@Feynman | 07-03-17 | 19:40
Iemand die een vrouw doodt met 61 messteken is geen moordenaar, maar een psychopaat.
Hoe iemand die een enkeltje 'longstay' verdient ineens lijsttrekker kan worden, is mij dan ook een raadsel.
Maar ik snap wel meer dingen niet......
Wissel het woordje blank met Turks en vervang de persoon in kwestie met een autochtoon: policor Nederland schiet in actie...
Is dit nu een kutmarokkaan?
Waarom zit iemand niet levenslang vast voor moord?
O wacht ... Het is Nederland.
Die blanken weer hè. Altijd die blanken. Minder minder minder
De zaak Moayad Abdulkadir all over again. Donner knuffelde de vrouwenslachter als een pleegvader. Toen Albayrak er wat van zei, kon ze vertrekken.
alleszinS
Hij kijkt een beetje alsof het hem niet zoveel interesseert wat Tom Staal ervan vindt. Of wat wij autochtone Nederlanders ervan vinden. Eigenlijk eenieder dat de moord afkeurt, diskwalificeert zichzelf als minderwaardig. Hij voelt zich derhalve superieur in zijn eigen biotoop.
Hoe kan dat nou?
O ja, die biotoop is wel groeiende. De maatschappij is ziek. En dat heeft niets met een fobie te maken.
Hoewel zijn om de hete brei heendraaien (lees overkomen als apathische en totaal contactgestoorde) hem alleszin verried, viel hij met 'wat bedoelt u met 89?'toch wel door de mand. Hij moet hebben gedacht 'het waren er 61'.
AUB geen zetels voor iemand die levenslang had moeten krijgen.
Wat mij betreft schoppen we hem Nederland uit.
Ga lekker eerwraak plegen in zand van herkomst.
Ga lekker in turkye een democratische.
partij beginnen.
als je het hier te blank vindt,want dat blank blijft zo.
Maar Tom leeft nog?
Niet alleen is de rechter vergeten een normale celstraf op te leggen.
De rechter deed dat op basis van ontoerekeningsvatbaarheid, zonder TBS op te leggen.
Als toetje op de taart vergat de rechter de man uit het kiesrecht te zetten.
Dat noemen ze bij D66 een hattrick!
Kijk aan, de gebruikelijke slachtofferrol komt weer naar boven! Ies koeltoer zeggen ze dan...
Even 1 vraag. Waarom is dit figuur, na het uitzitten van zijn straf, niet als ongewenst vreemdeling de grens over gekieperd?
REAGEER OOK