Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ook SP slachtoffer Hamas-fotosoep

Ze kunnen tegenwoordig alles hè, die blitse deksels handige fotoshopjeugdjongeren. Wij zouden namelijk zweren dat het de Rotterdamse SP-voorman Leo de Kleijn is, hier op zo'n ouderwets gezellige anti-zionistische bijeenkomst waar iedereen elkaar eraan herinnert om vooral niet het woord 'Joden' te gebruiken maar hee, slip of the tongue, kan ons allemaal overkomen. Een prominent SP'er weet toch wel beter dan gezellig in een zaaltje aan te schuiven achter Abu Eenarm en veroordeelde terrorist Rob Groenhuijzen? Kijk, dat Anja Meulenbelt deze moreel uitgedaagden graag op haar onwelriekende avondjes uitnodigt, dat is ons zo langzamerhand wel duidelijk. En dat de partijleider van NIDA, Nourdin el Ouali dan aanschuift verbaast ons ook niet. Maar als lokaal voorman van de SP in zo'n foto gemonteerd worden, dat is wel erg gemeen van al die stomme internetachtige constructie bouwende fotoshopkinderen. Of niet?

Reaguursels

Inloggen

@stroopa | 12-02-17 | 17:50
"Dus het valt nogal mee."

Enig idee wat er met je gebeurd als je een EU paspoort kwijt raakt? Wie gaat betalen voor de zaken waar iemand met een Frans paspoort recht op heeft. Zonder paspoort kun je niet werken zonder vergunning. Geen recht op sociale voorzieningen of gezondheidszorg, ik vind het niet zo meevallen.

Nathan R Jessup | 13-02-17 | 08:22

Arafat, een van de grootste schoften en kleinzieligste
mensen ever! Man, wat heb ik een hekel aan deze islamloser.

Ernst Oosters8389 | 12-02-17 | 18:57

De vraag is dus niet zozeer of Leo er was maar wat hij er van vindt. Toch een beetje vreemd dat de ene socialistische partij heel anders is dan de andere socialistische partij.
En dan hebben we het nog niet eens over de Nationaal Socialistische Duitse Arbeiders Partij of de Nationaal Socialistische Beweging.
Ze hebben overigens wel allemaal één heel bepalende gezamenlijke eigenschap. Aan de lezer van dit verhaal zelf te bedenken welke dat is.

Orakel1958 | 12-02-17 | 18:31

Ach .. de agenda

Onzegrotebroer | 12-02-17 | 18:18

De SP is pro Hamas, pro Palestina en pro Islam, dat is al jaren bekent en wordt openlijk getoond door diverse SP "toppertjes" . Klein gedraagt zich als 'n rat en verloochend daarbij het SP partij top gedachte goed!!

etaleur | 12-02-17 | 18:18

Isa223344 | 12-02-17 | 18:01
De SP onder Marijnissen heeft altijd geprobeerd het moeilijke verhaal te vertellen. Ze had oog voor de moeilijke kanten van de integratie, dit tot verdriet van links, maar wilde ook niet van dik hout zaagt men planken een rechts verhaal houden. Onder Roemer is de SP opgeschoven naar het GroenLinks, PvdA verhaal, ze zijn politiek correcter geworden. Dat breekt ze op.

lingo star | 12-02-17 | 18:09

De SP is altijd al vrij openlijk antisemitisch geweest. En hoewel hun standpunten qua zorg en volkshuisvesting mij aanspreken zal ik nooit stemmen op een partij die zo openlijk racistisch is en zich achter terroristen schaart.

Osdorpertje | 12-02-17 | 18:01

Leo de kleijn lapt rioolberichten aan zijn laars, zo schrijft hij. Berichten dat een behoorlijk deel van de SP achterban het niet eens is met de migratie/integratie politiek van de SP wordt ook door deze partij aan de laars gelapt. Dat heet naar de kiezer luisteren! Dat heet de kiezer serieus nemen! Met leugen praatjes proberen ze mensen voor de partij te behouden (zoals bijv. dat de migratie bijna niets kost) en proberen ze een droom instand te houden. Maar als ze bij de SP echt door hebben, dat je weet hoe het echt zit op dat punt, dan stoten ze je af als afval. En mag je niet meer tot deze uitverkoren groep van zgn. echte mensen behoren. Het echte verhaal is dat de SP Nederland uitlevert aan fascisme (Islam). Dit mag je als kiezer van de strak georganiseerde SP niet zien en al helemaal niet uitspreken. Dat is ook de SP. Ik ben helaas verloren voor de SP. Ik denk namelijk zelf en laat mijn denken niet bepalen door de leiding van de SP, die het uiteraard veel beter weet (dat krijg je met een partij die maoïstische wortels heeft).

Isa223344 | 12-02-17 | 18:01

Nathan R Jessup 1737
Dank voor de link, ken het intervieuw.
Le Pen heeft ook een probleem met bewoners met dubel paspoort. Maakt niet uit of je moslim, joods of amerikaan bent.
Alle EU bewoners met dubbel paspoort kunnen die behouden maar voor in EU ingezetenen en nu citeer ik jpost.com "

"Le Pen said such a policy would not be about Jews, but rather about French Israelis “whom I ask to choose their nationality.”

She added later that people who choose to give up their French citizenship would not necessarily have to leave the country.

“France is perfectly capable of allowing foreigners on its soil, even for a long time, as long as they respect French laws and values.”

Dus het valt nogal mee.

stroopa | 12-02-17 | 17:50

stroopa | 12-02-17 | 17:25D
Die @Nathan R Yessup pikt alleen Israël eruit om Marine La Pen in een kwaad daglicht te zetten. Voor het juiste verhaal:
zie Marie Curieux | 12-02-17 | 15:46

Marie Curieux | 12-02-17 | 17:43

De Rotterdamse SP is niet zo kritisch ten aanzien van de islam als de rest van de SP achterban. Leo de Kleijn probeert vooral zichzelf te profileren, gelukkig gaat de rest van de SP daar niet in mee.

lingo star | 12-02-17 | 17:42

@Marie Curieux | 12-02-17 | 15:46

Enig idee wat er gebeurd wanneer je geen EU national bent; je moet zelf voor je gezondheidszorg, scholing, oude dag voorziening enz gaan betalen.

Nathan R Jessup | 12-02-17 | 17:41

Nourdin el Ouali:
"Dit gaat niet over Palestina/Israel Joden/Moslims, maar over recht en onrecht".
Yeah, Right, daar denken de andere deelnemers blijkbaar toch anders over.
Als ik mij goed herinner, was Nourdin indertijd de coordinator van een groep mensen die meewilden op een door hamas georganiseerde Gaza-flottielje.
www.carelbrendel.nl/2016/03/18/leider-...
opiniez.com/2015/11/25/moslimbroeder-...
Datzelfde hamas dat in artikel 7 van haar handvest oproept tot het doden van alle joden.
nl.wikipedia.org/wiki/Handvest_van_Ha...

Roadblock | 12-02-17 | 17:41

Jostifiel | 12-02-17 | 16:23
LOL. En dan vergeet u ook nog de trollen van DENK.

Marie Curieux | 12-02-17 | 17:38


Le Pen heeft verkondigd dat wanneer zij President wordt de Franse joden moeten kiezen tussen hun Israëlische paspoort kwijt raken of vertrekken naar Israel. Is het moment gekomen dat moslims niet meer voldoen.
Nathan R Jessup | 12-02-17 | 15:11

Kunt u dan even uw bron vermelden. Hier in Frankrijk lees je juist in de Lefigaro, Flash Actu "La présidente du FN, Marine Le Pen, affirme que son parti est le meilleur bouclier pour protéger les Français juifs, dans un entretien ......".
Kan ik u reactie dus niet in teruglezen.

stroopa | 12-02-17 | 17:25

Koos Knak | 12-02-17 | 16:47

Gis maar raak.

Desmoulins | 12-02-17 | 17:11

Schaamteloos waardenloos opportunisme.

Devadip | 12-02-17 | 16:51

Jongens het is Leo de Kleyn maar, die ligt toch al niet zo lekker bij onze partij.

seasicksteve | 12-02-17 | 16:51

Roadblock | 12-02-17 | 16:03
Als er kromme redeneringen (en soms wartaal) worden geplempt wil ik daar wel op reageren. Da's heel wat anders dan het reaguren an sich af te zeiken.
@Desmoulins | 12-02-17 | 16:10
Jij bent een voorbeeld van van het bovenstaande.
Wat jij hebt ga ik hier niet vermelden. Ik hou er niet van mensen in het openbaar aan de schandpaal te nagelen. Dat is per slot van rekening al meer dan 150 jaar geleden afgeschaft.

Koos Knak | 12-02-17 | 16:47

@Roadblock | 12-02-17 | 16:24
monumenten zijn vaak foeilelijk. Ze hebben voor mij dan ook geen enkele waarde.
Het blijven toch een soort praalgraven van eigen schaamte.

miko | 12-02-17 | 16:44

Buck Futter | 12-02-17 | 15:12
Och, feiten zijn makkelijk overal te checken:
www.ft.com/content/64237d3a-f047-11e6...
U bent voor mij helaas nog steeds de persoon die het Holocaust monument in Berlijn afdoet als "een paar betonblokken".

Roadblock | 12-02-17 | 16:24

@Marie Curieux | 12-02-17 | 15:11
Er zijn dus nu ook SP-trollen hier actief. De AIVD heeft het er maar druk mee met al die trollen. Trollen uit Oekraïne, Rusland, Israël, Turkije, Brusselstan, BLM en alt-right uit de VS, etc... Het moet niet gekker worden zeg!

Jostifiel | 12-02-17 | 16:23

Wat koekoekbakker die Nourdin. We weten wat bezet is. Weer 40 45 erbij halen. Dat weten wij niet nourdin we zijn van na de oorlog. Wat ik wel weet dat je uit nek lult. Als je in Gaza een andere politieke mening hebt wat niet met Hamas samen gaat wordt je vermoord.

franck7020 | 12-02-17 | 16:21

Koos Knak | 12-02-17 | 15:55

Dat u moeite met onze taal hebt en het historische besef van een pinda, is toch echt uw probleem.

Desmoulins | 12-02-17 | 16:10

Desmoulins | 12-02-17 | 15:41
Juist! De SP had achter de brochure 'Gastarbeid en Kapitaal' van 1983 moeten blijven staan. Dan was er nooit een Pim Fortuyn en Wilders gekomen. Maar daar was het partijbestuur, na bergen kritiek, te laf voor.

De SP is overigens niet zo Eurofiel als de PvdA en Groenlinks. Zij waren tegen de invoering van de Europese grondwet, en ook tegen ratificatie van het Oekraïneverdrag. Hebben ook campagne gevoerd voor een referendum en tegen ratificatie.

Marie Curieux | 12-02-17 | 16:05

@Buck Futter | 12-02-17 | 14:19
Nog los van het feit dat Palestijnen door Palestijnen harder onderdrukt worden dan door Israel, maar daar hoor je jullie weer niet over.
www.amnesty.org/en/latest/news/2015/0...
een verbetering van de positie van de gemiddelde Palestijn zou al kunnen door geen zaken te doen met hamas en consorten.

miko | 12-02-17 | 16:05

Koos Knak | 12-02-17 | 15:53
Je komt hier reaguren om het reaguren af te zeiken.
Zit iets onlogisch in wat?
Inderdaad kan je dan beter hier niet komen.

Roadblock | 12-02-17 | 16:03

@Buck Futter | 12-02-17 | 14:19
De Palestijnen zijn voor het overgrote deel Arabieren die pas in Israel en omstreken gingen wonen nadat de joden er weer een welvarende streek van maakte. Dus zelfs daar zijn ze bezetters en ja, zelfs daar verlaten ze zich tot asociaal en gewelddadig gedrag.

miko | 12-02-17 | 16:02

@Marie Curieux | 12-02-17 | 15:46
Duidelijk. Dank.
Men leest iets over Israël en Le Pen in een zin, en de vooroordelen slaan gelijk op hol.

atheïstisch stemvee | 12-02-17 | 15:56

Desmoulins | 12-02-17 | 14:59
Na een klap des moulins kan men slechts verwarde taal spreken. Toepasselijk nick dus.

Koos Knak | 12-02-17 | 15:55

Socialisme en Islam zijn dan ook vergelijkbare ideologieën. Vernietiging van individuele vrijheid, talent, en levenswijze staan hoog op de agenda. Ook in termen van middelen, geweld en dwang, is er weinig verschil. Nou ja, islamieten geven zelf hun leven voor het "ideaal" terwijl socialisten liever anderen laten sterven voor hun "idealen".
.
Laten we via geschiedenis educatie een einde maken aan het draagvlak voor zulks in onze samenleving. Het zijn namelijk zeer gevaarlijke fenomenen in onze samenleving.

Parel van het Zuiden | 12-02-17 | 15:54

@Glasgow Argus | 12-02-17 | 15:41
Om een rechtvaardige samenleving te kunnen opbouwen, moeten eerst de oude (macht)structuren verdwijnen. Eerder is dat geprobeerd met revoluties. Nu proberen ze het iets subtieler. Hoe dan ook; er moet eerst het een en ander worden gesloopt.

Tel daarbij op dat het linkse gedachtegoed dé moslim nu eenmaal heeft geframed als slachtoffer. Wonderbaarlijk is het frame van dé Jood als kapitalistische slechterik zorgvuldig verschoven naar Israël en het Zionisme. Dan mag het nog wel, kennelijk.

Inderdaad; het gaat in het geheel niet om de verheffing van de metaalarbeider uit Oss.

atheïstisch stemvee | 12-02-17 | 15:53

Roadblock | 12-02-17 | 15:01
Je hebt gelijk. Ik had dit moeten schrijven zonder hier te zijn.

Koos Knak | 12-02-17 | 15:53

Nathan R Jessup | 12-02-17 | 15:11
Nope, dat heeft Le Pen niet gezegd. mWat ze wel heeft gezegd volgens Elsevier:
" ‘Israël is geen lid van de Europese Unie, en beschouwt zich ook niet niet als lid.’. Het bezitten van tegelijk een Franse en Israëlische nationaliteit zal daarom niet worden toegestaan. Le Pen richt zich niet alleen op Israël. De wet zal ook gelden voor Franse staatsburgers die beschikken over een paspoort uit Noord-Afrikaanse landen of de Verenigde Staten."

Het klopt ook niet dat mensen die hun Franse paspoort opgeven het land worden uitgezet.
Dit zei zij erover:

"Volgens Le Pen worden mensen die hun Franse staatsburgerschap opgeven niet gedwongen het land te verlaten. Ze wil echter wel dat mensen kiezen voor één van beide nationaliteiten."
www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond...

Marie Curieux | 12-02-17 | 15:46

Marie Curieux | 12-02-17 | 15:22

Dank. Precies, ze hebben nog steeds niet door dat de sociaal-democratie en de socialisten hun eigen achterban verraden hebben en het land en volk dat zij dienen te vertegenwoordigen opzij geschoven hebben voor ander stemvee. Niet beseffende dat deze groep geen fuck om de linkse idealen geeft en deze partijen slechts gebruiken als vehikel voor de ware agenda.

Over het verraad van de sociaal democraten door vast te blijven houden aan het EU-project met alle gevolgen van dien...

www.youtube.com/watch?v=O8n-78RUsCg

Desmoulins | 12-02-17 | 15:41

Ik vraag me nog steeds af hoe linkse partijen het bestaan van een sociale verzorgingsstaat denken te kunnen rijmen met ongelimiteerde import van kansloze analfabeten. Iedere Keynesiaan begrijpt toch iets van de werking van een multiplier? Bij een multiplier kleiner dan 1 boer je achteruit en alleen wanneer je gelooft in de Verelendung voorafgaand aan de marxistische klassenloze maatschappij kan dit een goed idee zijn.
.

Er is een tijd geweest dat de SP een visie had over migratie en islam. Sindsdien hebben blijkbaar de hardcore maoisten, de internationale socialisten en marxistisch leninisten het overgenomen. Het gaat helemaal niet om de verheffing van de metaalarbeider uit Oss, het gaat om de Internationale.

Glasgow Argus | 12-02-17 | 15:41

Neen. Ik ontmasker ze doorgaans.
Buck Futter | 12-02-17 | 15:23

Tis bijna carnaval, katholiek feestje. Doe je best.

Lullig he text en context weglaten.

rattenvanger XL | 12-02-17 | 15:37

Stelletje seniele ouwe communisten die in het islamofascisme hun behoefte aan geweld herkennen. Die Hamas-Sturmbahnführer heeft vast zoiets van 'Moeten we hiermee nou de oorlog tegen de kuffaar winnen?'

Ales | 12-02-17 | 15:37

Buck Futter | 12-02-17 | 15:23

Alleen uzelf.
U zorgt voor niets dan afleiding van de werkelijke discussie: monsterverbond van links, in dit geval de SP, en islamitische terreurverheerlijkers.
Dat weet u best.

Desmoulins | 12-02-17 | 15:32

NBA is basketbal lees ik in jou link , zeker joods basketbal omdat je je zo druk maakt.

medelmo | 12-02-17 | 15:31

Buck Futter | 12-02-17 | 14:19 met de goede link bereik je meer .
Doe je nog een poging of vind je dat American footbal iets met nederzettingen al of niet legaal te maken heeft?

medelmo | 12-02-17 | 15:30

Desmoulins | 12-02-17 | 15:26

U

Desmoulins | 12-02-17 | 15:29

Buck Futter | 12-02-17 | 15:16

Ik dacht je geen discussie meer wilde.
Grofgebektheid... krijgen we dat gejank.
Hypcrisie is uw niet vreemd nee.
Continu suggestieve opmerkingen over mijn afkomst, om vervolgens uzelf te positioneren als slachtoffer.

Geen haar beter ja want ik pleit voor geweld en terreur etc. toch? Nee, dat doet u. Indirect weliswaar maar neemt niet weg dat u dat doet. Uw opmerkingen over die betonblokken zegt meer dan duizend woorden om uw straatje schoon te vegen.
U bent heel laf; een typische pro-Palestina zeloot die graag een loopje neemt met de realiteit en feiten.
Discussie corrumperen, dat kunt u als geen ander.
Uw modus operandi is zo doorzichtig.

Desmoulins | 12-02-17 | 15:26

-weggejorist-

kzegje | 12-02-17 | 15:25

Waarheid: Palestijnen willen maar kunnen niet, Israëli kunnen wel maar doen t niet. En dan hebben we het over uitroeien. Slim schepseltje met interessante mening over ander continent.

rattenvanger XL | 12-02-17 | 15:24

Moet Rock Nieman niet eens aan Roemer vragen wat ze toch tegen dat vermaledijde kapitalistiese systeem hebben? De achterban bestaat toch voornamelijk uit arbeiders met een smalle beurs en uitkeringsgerechtigden in achterstandswijken? Zijn die gebaat bij de massa import uit Afrika en moslimlanden? Zijn die gebaat bij het verdwijnen van bedrijven als gevolg van regelgeving en belastingverhogingen? Zijn die gebaat bij meer EU? Stapt die achterban daarom over naar de PVV? Wat voor boodschap heeft die achterban aan de radikalinski's van de SP die met radicale moslims willen optrekken tegen Israël, Christenen en het kapitalisme? Wat de SP uiteindelijk wil is de afbraak van het Westerse succesmodel en armoede voor iedereen. Throwbacks die staan voor Noord-Koreaanse toestanden. Moeten we niet willen met z'n allen. Daarom, stemp PVV.

TheOneWhoKnocks | 12-02-17 | 15:24

-weggejorist-

Buck Futter | 12-02-17 | 15:23

En Hulde voor @Desmoulins die de spijker volledig op de kop slaat.

Afijn, die Jodenhaat bij nogal wat SP-aanhangers is een van de redenen dat de SP maar niet stijgt in de peilingen, ondanks het enorme verlies van concurrent PvdA.
De andere reden is hun immigratiebeleid. Dat hun eigen doelgroep (minima) daar de dupe van wordt, hebben ze nog steeds niet in de gaten.

Marie Curieux | 12-02-17 | 15:22

@Nathan R Jessup | 12-02-17 | 15:11
Sorry, begrijp je laatste zin niet.
Verder ken ik de context van je paspoortbericht niet. Is het gericht aan alleen Israëlieten, of een discussie over tweede nationaliteit in het algemeen?

atheïstisch stemvee | 12-02-17 | 15:19

"U speelde de racismekaart uit pure wanhoop.
Stakker."

Desmoulins | 12-02-17 | 15:0

Neen. U snapt het niet of u ontkent het. U bent werkelijk geen haar beter dan een radicale moslim.

Uw onvermogen blijkt uit schofferen en grofgebektheid. En dat is uw armoede.

Buck Futter | 12-02-17 | 15:16

Buck Futter | 12-02-17 | 14:49

Leuk hoor trolletje uithangen, bekijk voor mijn part even kosovo, hebben de serven zeker ook gedaan? Of komt t zeker omdat die serven al 20 jaar in het m-oosten aan t klieren zijn. Of komt t door bovengemiddeld kinderaantal en ziekelijke haat uit een boekje? Oh nee ik ben een ...., ja zeg t maar

rattenvanger XL | 12-02-17 | 15:16

Roadblock | 12-02-17 | 15:00

Likud.nl heeft vaak ook heel goede artikelen. In de tijd dat reaguren op Nujij.nl nog mogelijk was, waren likud.nl en brabosh.com zeer populaire referentie-sites als het op "ik heb gelijk" discussies aankwam in topics over de nederzettingenpolitiek.

Voor mij valt dat echter onder dezelfde categorie als SGP-, RT- en IS-propaganda: Informatie moedwillig verdraaien met als enig doel haat zaaien. En zo ga ik daar mee om, net zoals met de lieden die dat structureel aanhalen voor hun grote doel, of het nou moslims, joden, gristenen zijn of wat dan ook.

Buck Futter | 12-02-17 | 15:12

@atheïstisch stemvee | 12-02-17 | 14:48
"Het moment dat Wilders met Le Pen op de foto staat,"

Le Pen heeft verkondigd dat wanneer zij President wordt de Franse joden moeten kiezen tussen hun Israëlische paspoort kwijt raken of vertrekken naar Israel. Is het moment gekomen dat moslims niet meer voldoen.

Nathan R Jessup | 12-02-17 | 15:11

Dit keer geen fotoshop. Het is Leo de Kleijn, fractievoorzitter van de SP te Rotterdam. Ook te zien op het filmpje.

Dat hij het is wordt ook nog eens bevestigd door het opeens verschijnen van SP-ers in deze draad.

Marie Curieux | 12-02-17 | 15:11

Roadblock | 12-02-17 | 15:00

Dank. We kiezen eindelijk weer voor beschaving zo lijkt het.
Intrinsieke haat moet je niet willen begrijpen maar uitroeien. Het Sprookje der Palestijnen nadert zijn einde.
Tijd om voor vrede te kiezen of de onvermijdelijke weg richting totale irrelevantie...
Zelfs de Golfstaten uiten zich nu openlijk tegen de 'Palestijnse zaak'.

Desmoulins | 12-02-17 | 15:11

Buck Futter | 12-02-17 | 15:02

U speelde de racismekaart uit pure wanhoop.
Stakker.

Veel plezier met Joden haten, pardon anti-zionisme en Israel-kritiek. Ook veel succes met uw misselijkmakende frame dat kritiek op massale instroom vluchtelingen niets is als een wens tot het platbranden van "gebedshuizen".
U bent de personificatie van voorspelbaarheid.
Leer mij lieden zoals u kennen...

U ook een fijne dag.

Desmoulins | 12-02-17 | 15:07

Off topic...
www.spiegel.de/politik/deutschland/mar...
In de kassa graaien, vriendjes baantjes geven...
Het is eigenlijk geen nieuws, maar het zijn gebruikelijke praktijken in het Brusselse. Maar nu met bewijs. Die man hoort in de gevangenis, niet in het Duitse parlement (of nog erger: de kanselarij).
Kunnen EU burgers ook aangifte doen tegen Martin voor diefstal, machtsmisbruik etc., zo nee: waarom eigenlijk niet?

Stormageddon | 12-02-17 | 15:07

Maar waarom toch steeds die linkjes naar die Facebook bagger, ik heb geen facebook ik wil geen facebook en ik moet geen facebook.Ik lees geen boeken, ik ben blind, en doof.

-weggejorist-

Buck Futter | 12-02-17 | 15:02

Kijk, als je reaguurt kom je op een bijeenkomst van GS. GS staat bekend als een in een pisvlek wrijvende paayhater. Daaruit volgt dat u als reaguurder een pisvlekwrijvende paayhater bent.
Guilty by association!
Koos Knak | 12-02-17 | 14:56
Mja, het viel me al op dat u hier ook bent.

Roadblock | 12-02-17 | 15:01

Desmoulins | 12-02-17 | 14:56
Ik post deze opsteker van het nieuwe amerikaanse beleid nog maar eens.
Dat geeft de burger moed.
brabosh.com/2017/02/12/pqpct-eaz-2/

Roadblock | 12-02-17 | 15:00

Koos Knak | 12-02-17 | 14:56

Dit is niet de eerste keer derhalve is uw argument niets dan afleiding van het eigenlijke probleem: het monsterverbond tussen links en islamitische terreurverheerlijkers.
Een verbond dat al decennia een bittere realiteit is.

Desmoulins | 12-02-17 | 14:59

Dat agressieve nederzettingenbeleid van Netanyahu ben ik het sterk mee oneens. Maar enige sympathie voor Hamas en Hezbollah is mij vreemd. Dat zijn islanmfascisten waar links Nederland niets mee te maken zou moeten hebben. Maar links NL is op dat gebied schaamteloos. Ik heb de Volkskrant twee weken gratis maar je wordt gek van de blinde vlekken, wegkijkende gezichten en vreselijke columns in die krant. De enige die nog wat matiging aanbrengen zijn Max Pam en Martin Sommer. Na twee weken is het meer dan genoeg.

Ruud5 | 12-02-17 | 14:57

Hebben ze daar bij de SP al eens actie ondernomen tegen de ban van 16 islamitische landen op de inreis van joden?

jochum1980 | 12-02-17 | 14:57

Kijk, als je reaguurt kom je op een bijeenkomst van GS. GS staat bekend als een in een pisvlek wrijvende paayhater. Daaruit volgt dat u als reaguurder een pisvlekwrijvende paayhater bent.
Guilty by association!

Koos Knak | 12-02-17 | 14:56

Roadblock | 12-02-17 | 14:51

Het zijn Jodenhaters met een heel dun, verwaarloosbaar laagje van Israel-kritiek of anti-zionisme.
Het ligt er zo dik bovenop; ze zijn zo makkelijk te ontmaskeren. Als ze het niet meer weten, spelen ze de racismekaart.

Desmoulins | 12-02-17 | 14:56

Buck Futter | 12-02-17 | 14:49

De racismekaart.
U bent werkelijk schaamteloos.
Wat een sneue poging.

Desmoulins | 12-02-17 | 14:53

Buck Futter | 12-02-17 | 14:49

Woede betreft Joden en Israel.
Tekenend dat u dat ontkend of probeert te framen.
En nee, niet roomblank.

JTKDM | 12-02-17 | 14:46

Welke verkeerde conclusies?
Heeft de SP de achterban niet verraden?
U komt met een vergelijking met de PVV over regeringsdeelname bij een artikel over het monsterverbond tussen de socialisten en islamitische terreurverheerlijkers. U heeft geen idee waar u over spreekt.

Desmoulins | 12-02-17 | 14:52

Desmoulins | 12-02-17 | 14:36
Inderdaad, verbazingwekkend hoe snel het masker meestal valt van pro-palestijnen en er iemand te voorschijn komt die het Holocaust-monument in Berlijn afdoet als "Een paar betonblokken".

Roadblock | 12-02-17 | 14:51

-weggejorist-

Buck Futter | 12-02-17 | 14:49

Zo apart, hoor je nooit wat over hier.
@Buck Futter | 12-02-17 | 14:19

Pak dan gelijkwaardige omstandigheden. Het moment dat Wilders met Le Pen op de foto staat, of met die miep van AFD een gesprek heeft, dan is het land te klein. Fascisme, racisme, Hitler! Dan gaan de treinen weer rijden. En nu? Nu hoor je natuurlijk niets van de NOS, RTL, NRC of Volkskrant.

Daar moet je inderdaad de humor maar van inzien. Toch jongons?

atheïstisch stemvee | 12-02-17 | 14:48

Desmoulins | 12-02-17 | 14:39,
Voor wie zulke verkeerde conclusies trekt, moet inderdaad alles worden uitgespeld.

JTKDM | 12-02-17 | 14:46

"... de eeuwige woede van de gemiddelde mohammedaan..."

Desmoulins | 12-02-17 | 14:35

U heeft volkomen gelijk: Daar komt de spreekwoordelijke aap uit de
mouw.

Buck Futter | 12-02-17 | 14:45

Het zou me niks verbazen.

Maria.1 | 12-02-17 | 14:41

Vroegah (jaren '70 en '80) zat extreemlinks (RAF, Baader Meinhof, Rode brigade, Lichtend pad, FARC etc.) al samen met PLO, Zwarte september etc. in dezelfde terroristen opleidingskampen van Khadaffi in Libie. Verbaast me dus niet dat ze dikke maatjes waren en zijn. Anti-kapitalisme, anti-democratisch en anti-joods verbindt die paupers.

Basil Fawlty | 12-02-17 | 14:40

JTKDM | 12-02-17 | 14:35

Ja dus?
U lult als een kip zonder kip bij dit artikel.
Socialistische simpleton.

Desmoulins | 12-02-17 | 14:39

Buck Futter | 12-02-17 | 14:31

Paar betonblokken...
Komt de spreekwoordelijke aap toch weer uit de mouw.
Wat een verrassing.

Desmoulins | 12-02-17 | 14:36

SP en PVV zijn op nationaal niveau incompatibel met de andere partijen, op gemeentelijk niveau doet de SP inderdaad gewoon mee, terwijl de PVV niet eens aan de verkiezingen meedoet. En in de provincie heeft de PVV al eens meebestuurd.

JTKDM | 12-02-17 | 14:35

Buck Futter | 12-02-17 | 14:19

De relatie tussen die twee zaken ontgaat mij even.
Of ziet u het als een legitieme reden om vooral geen zorgen uit te spreken over de massale instroom, zorgen die u ziet als oproepen om gebedshuizen in de fik te steken -wat een regelrechte laaghartige frame is maar dat terzijde, want wat daar gebeurt in Israel maakt onze kritiek hypocriet of iets dergelijks. U gaat dus mee in de frame dat Israel als excuus geldt voor de eeuwige woede van de gemiddelde mohammedaan...

Tjonge jonge, wat een kleuterlogica.
Ook typisch dat u er een one-way street van maakt.
Wat zouden ze toch moeten zonder nuttige idioten als u.

Desmoulins | 12-02-17 | 14:35

Misschien moet Israël wat meer de hoogte in. Plant er wat wolkenkrabbers of zijn ze extra voorzichtig vanwege de mortierbeschietingen en vuurpijlen van Hamas?

Nehemia | 12-02-17 | 14:34

Buck Futter | 12-02-17 | 14:19,

Er wonen ruim 1,5 miljoen Arabieren in Israël.
Die hebben het beter dan Arabieren in welk Arabisch land dan ook.

Ondertussen moet elke centimeter grond die Israël aan de Arabieren overdraagt "ontjood" worden.
Doe dus niet zo extreem hypocriet over een paar huizen die niet "ontjood" zijn.

Natuurlijk heb jij gelijk dat de islam elke vorm van mensenrechten verbiedt. En natuurlijk heb jij gelijk dat massa-aanrandingen en massa-executies de belangrijkste vorm van spiritualiteit zijn in de islam.
Allemaal waar, natuurlijk.
Maar er zijn zat Arabische (èn niet-Arabische, islamitische!) landen waar belangrijke islamitische spirituele waarden zoals perversie, sadisme en bloeddorst wèl gewaarborgd zijn.

Dandruff | 12-02-17 | 14:32

-weggejorist-

Buck Futter | 12-02-17 | 14:31

@JTKDM | 12-02-17 | 14:15

Klopt, maar de SP heeft dan ook gezien haar roots niet zoveel op met democratie.

von Strumpfhausen | 12-02-17 | 14:30

Goh, op de foto met zo'n bontgekleurd gezelschap. Dan voel je je als SP-er ook wel in je muil gepist..

Ommezwaai | 12-02-17 | 14:28

Hvb De draaideur | 12-02-17 | 14:16

Het niet hebben van een Macbook, Prada en Gucci maakt hen zo ontzettend zielig. Ze menen overal recht op te hebben. Partijen als de SP geven dat volk een platform.

Desmoulins | 12-02-17 | 14:27

Buck Futter | 12-02-17 | 14:19
Zitten we hier met zijn allen ene P.Paay nog een beetje droog te deppen komt u hier een beetje miepen over een paar arabieren. Heeft u uw prioriteiten wel op orde? Fijns.

Pedronegro | 12-02-17 | 14:26

@Buck Futter
Helemaal mee eens.

SexyPeterPan | 12-02-17 | 14:24

JTKDM | 12-02-17 | 14:15,

Is dat niet vooral omdat bepaalde uitgangspunten van de SP, zoals wereldwijde vernietiging van de joden, door veel andere partijen worden afgewezen?

Dandruff | 12-02-17 | 14:23

JTKDM | 12-02-17 | 14:15

Daar gaat dit artikel ook over, toch?
Wat een armoedige poging.
De SP wordt nergens uitgesloten. De SP kiest er zelf voor om iedere keer de zorgen van achterban te negeren en in te zetten op identiteitspolitiek en het corporatisme van de 'ever closer union'.
Op lokaal en provinciaal gebied doet de SP gewoon mee met de afbraak van Nederland.
Ze hebben de eigen achterban verraden en verkocht.
Dat is de realiteit.

Desmoulins | 12-02-17 | 14:23

"Bezetting? Waar dan?"

afikoman | 12-02-17 | 14:16

Holocaust ontkennen is terecht strafbaar. Maar dit is dan wel 500 kilogram boter op je hoofd hebben.

Buck Futter | 12-02-17 | 14:22

-weggejorist-

Buck Futter | 12-02-17 | 14:19

@Desmoulins | 12-02-17 | 14:13
met de doelgroep gewerkt zijn echt slachttofers als ze geen hele grote tv kunnen kopen

Hvb De draaideur | 12-02-17 | 14:16

Maar wat is dit? Mannen en vrouwen zitten daar gemengd. Daar moet een fatwa op afgevuurd worden.

Nehemia | 12-02-17 | 14:16

Reclamefolders voor de Hamas-conferentie in De Doelen van 15 april aanstaande op 01:53.

Prof. D.A.H. Vintik | 12-02-17 | 14:16

Recht en onrecht, houd toch op man. Bezetting? Waar dan? Inwoners van Gaza verkozen zelf Hamas en moeten nu op de blaren zitten. Israël altijd overal de schuld maar van geven om je eigen keiharde falen te verbloemen. En Joden beschuldigen is immers nu volkssport #1 bij dit zootje en die linkse nuttige ongelovigen. Dit soort clubs moet bestreden worden en geldstromen stopgezetten. Laat die lui maar eens zelf gaan nadenken, ook al duurt dat misschien nog eeuwen..

afikoman | 12-02-17 | 14:16

De SP wordt al langer van regeringsdeelname uitgesloten dan de PVV. Honderdduizenden Nederlanders worden zo genegeerd. De SP doet daar alleen niet zo huilerig over.

JTKDM | 12-02-17 | 14:15

Hoe meer enge fotoshops anti-wilders of anti-sp op het net verschijnen, hoe groter de typhusteringhekel is die we krijgen aan de fotoshop-community van overgesubsidieerde kansarmen ,

mallekater | 12-02-17 | 14:14

Het monsterverbond tussen links en het islamitische addergebroed is niets nieuws onder de zon.
Daar schijnt al even het licht op maar voorheen werd dit dikwijls afgedaan als een onschuldig fenomeen.
Links plaveit al even de weg voor Eurabië.

Desmoulins | 12-02-17 | 14:13

Socialisten op de foto met de holocaust-hobbyclub hamas?
Kan niet.
Allemaal de schuld van Wilders.

Dandruff | 12-02-17 | 14:12

zijn dat nichten

Hvb De draaideur | 12-02-17 | 14:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken