Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. NOS misbruikt kindertjes bij Trump Bashing

Als argumenten niet meer helpen dan is daar altijd nog Het Kind. Vanavond in uw NOS Journaal stond een intens jubelende verslaggever Marc Bessems (wel familie van) op een Mexicaans kinderfeestje in een aangezwengelde golf van rancunehaat die Mexikotertjes op te hitsen om een Trump-pop HELEMAAL DE TIEFUS te sniperen met stokken. Gad. Ver. Damme. Gelauff.

Reaguursels

Inloggen

Vroeger, in de 70-er jaren van de vorige eeuw, werd je op de middelbare school doodgegooid met knalrood vormingstoneel uitgevoerd door allerlei "progressieve" acteurs. Die NOS-jongens hebben allemaal een klap van die molen gekregen en proberen die ervaringen nu weer in het NOS-journaal te verwerken. Overigens had Annechien het in het NOS-journaal pas ook weer over "progressieve" partijen. Zou dat gezanik nu weer beginnen?

oliebolletje123 | 31-01-17 | 20:00

Schandalig dat het NOS journaal zo meedoet om de Trumpofobie aan te wakkeren. De democraten schuiven de schuld van het verliezen van de verkiezingen zonder bewijs naar Rusland toe i.p.v. schoon schip maken binnen de corrupte DNC die Sanders met vieze streken hebben uitgeschakeld. En nu maar fake compassie tonen voor vluchtelingen. Waar waren de protesten toen al die moslimlanden die nu in de tijdelijke ban zitten, gebombardeerd werden? Waar waren de protesten, in deze getalen, tegen de drone strikes die mensen (inclusief vele onschuldigen) niet een tijdelijk oponthoudje geven maar een levenslang exit uit deze wereld? Waar zijn de protesten als de Nato met hun anti-Rusland propaganda Europa terug willen voeren naar de Koude Oorlog. Nee, we hebben verandering nodig.

NewMillia | 31-01-17 | 19:27

@KlunsJohannus
Het zal best fake zijn en het is idd suggestief maar dit is een Mexicaanse traditie en erg veel Mexicanen zijn boos. Schetst geen verkeerd beeld naar mijn idee. Maar voor de duidelijkheid, NOS is een verschrikkelijk bevooroordeelde omroep.. Het is niet om aan te zien vaak.

suqmadic | 31-01-17 | 18:49

-weggejorist-

AntiZanicz | 31-01-17 | 17:01

De hele setup klopt niet, dit is 100% nep in scene gezet. Lijkt eerder het Vondelpark in Amsterdam met puur en alleen acteurs. Groeten uit Mexico

Koning van de Wereld | 31-01-17 | 15:45

Laat ze daar maar de drugscartels aan gaan vechten. Kansloos volk als je het mij vraagt.

observer59 | 31-01-17 | 15:22

De staatsomroep doet vingertje over Trump (reden zat overigens) en tracht qua timing (nieuwsuur-bonnetjes) tegelijkertijd de VVD in de wielen te rijden rond verkiezingstijd, er was per slot lang de gedachte dat de VVD wel met de PVV zou gaan regeren (15 jan 2017 uitgesloten en hoppa binnen een week heeft Nieuwsuur de emails van vd Steur in het nieuws, tikkie geframed overigens). Want herinnert u zich deze nog .....
2015, 18 mrt verkiezingen Prov Staten en dus EK, Nieuwsuur meldt het bedrag 4 maart, Opstelten exit 8 maart.
2017, 15 maart verkiezingen TK, Nieuwsuur komt met vd Steur emails. Toeval, wellicht, maar ik geloof al heel erg lang niet in "media toevalligheden" (of peilingen haha).

KomodoVaraan | 31-01-17 | 14:38

-weggejorist-

Lichtstadfan | 31-01-17 | 13:14

Met zo'n opvoeding is je criminele carriere verzekerd. Geen wonder dat Trump die muur wil.

Lichtstadfan | 31-01-17 | 13:14

Het is bij jinek ( gisteravond weer de harde linkse harde radicale kern) altijd het zelfde geluid.
Jinek.Tan.v Nieuwkerk.journaal. nieuwsuur, 1Vandaag allemaal die linkse kliek met hetzelfde verhaal.
De wereld staat in brand en het linkse establishment wil maar lief zijn.
Kotsmisselijk word ik van dat eenzijdige gedoe.
Maar Iran stuurt vandaag wel een atoom draagbare raket de lucht in.
Laten we blij zijn met een keiharde Trump, die het gevaar van een islam overheersing ziet.
De tijd van pamperen , geldsmijten door links gaat hopelijk over op 15 maart.
En die NPO moet nodig op de schop.
1 omroep, neutraal en weg met de grootgeldverdieners van onze belastingcenten.

joost2 | 31-01-17 | 12:20

Het linkse doel heiligt de middelen, van mijn belastinggeld. Bijltjesdag komt ooit.

Rest In Privacy | 31-01-17 | 11:48

Nazionaler
Propaganda
Obersturmbahnführers

pennestront | 31-01-17 | 11:46

Vanmorgen een ban gekregen op Joop.nl omdat ik het eens ben met Trump, met de nuance dat mensen met een Greencard wel welkom moeten zijn. Niets zo leuk als democratie volgens Links.

Dutch_Holland | 31-01-17 | 11:26

dalskog. 10.41 u.
Deze linkse z.g. journalisten worden (vorstelijk) betaald door hun (vorstelijk betaalde) linkse omroepbazen bij de linkse omroepen die weer grote hoeveelheden van door óns betaald belastinggeld opstrijken. Als in NL (hopelijk) een geheel andere wind gaat waaien na maart a.s. gaat die geldkraan grotendeels dicht, dát is de reden dat de linkse z.g. journalisten tegen alles trappen dat ook maar enigszins naar "rechts" ruikt. 't Zijn minkukels die met alle winden meewaaien om hun luxe leventje te kunnen behouden !

oter | 31-01-17 | 11:20

Heeft nu niemand van de geïnterviewde mensen het lef om aan zo´n linksdraaiende `journalist` te vragen waarom er niet ook tevens gepraat wordt over 't feit dat Israëli worden geweerd uit 16/17/18 z.g. moslimlanden ? Men wordt kotsmisselijk van al dat linkse gepeupel. Een kind (meisje) van amper 17 of 18 jaar zet een demonstratie op touw in NL, anti Trump natuurlijk, 't arme kind weet niet eens waar Amerika ligt en daar wordt óns kijkgeld aan besteed. Walgelijk !!

oter | 31-01-17 | 11:10

Mooi verbindingsfilmpje.

jochum1980 | 31-01-17 | 10:54

Minder, minder, minder geld naar de NOS.

niemandzielig | 31-01-17 | 10:52

Gisteravond ook weer hoofdschuddend naar het nieuws op Nieuwszuur gekeken; man, man, man, die US-correspondent weet het alleen maar linksdraaiend te brengen. Fake news vol leugens en bias.

dalskog | 31-01-17 | 10:41

Nou nou, een pinata, big fucking deal, kan me herinneren dat ze er van Robben ook een hadden.

RobdeNijscoman | 31-01-17 | 10:25

gatito | 31-01-17 | 09:22
Me to, ik had gister per ongeluk het NOS nieuws aan staan na een paar minuten kwam het stoom al uit mijn oren, de propaganda droop van het scherm.
Het ging weer eens over Trump zijn moslims stop en er werden weer eens zielige kindjes bij gehaald door het nieuws, het is het is echt om te kotsen.
Met het zappen kwam ik ook nog het jeugd journaal tegen, dat is eigenlijk nog veel erger aangezien ze daar de kinderbreintje al aan het aantasten zijn met hun propaganda.

endofdays | 31-01-17 | 10:07

XaleX_2 | 30-01-17 | 21:48
Precies, John McAfee legt het hier ook mooi uit waarom dat hele hack verhaal complete bullshit is.
www.youtube.com/watch?v=E7t5zbKnvQk

endofdays | 31-01-17 | 09:58

Kostelijk om te zien hoe de Linksmensch van slag is doordat een politicus eenvoudigweg uitvoert wat-ie de kiezer beloofd heeft. Dat vinden ze kennelijk niet normaal.

Cor Netto | 31-01-17 | 09:50

Het kan wel een Mexicaans gebruikt zijn alles te bashen wat je niet bevalt. Maar deze imbeciel die hier wel erg gretig zijn verhaal doet is een ordinaire NPO stoker!

lanexx | 31-01-17 | 09:46

Ik kijk niet meer, niet naar NPO, niet naar Buitenhof, of RTL en zelfs RTLz doet eraan mee. Lees geen kranten meer.
Dan vraag ik me af, wat kunnen we doen dat ze stoppen met deze onzinverhalen. Kunnen we ze niet of ze plat bellen of mailen.

gatito | 31-01-17 | 09:22

Toch nog een geluk voor die Mexicanen dat ze een verstandige leider hebben. Als hij naar het volk luistert en "opkomt voor hun waardigheid" dan verliezen ze elk laatste beetje vertrouwen van uit de VS, en een economisch sterkere buur kun je toch maar beter te vriend houden dan gaan stoken.

Flapuidt | 31-01-17 | 09:16

Stel je kind is jarig en je besluit dit jaar een verjaardag te vieren met als thema Mexico. Ieder kind krijgt een sombrero, je gaat met z'n allen eten bij de taco bell en je hebt een echte pinata gemaakt van bv. onze Sylvana (Niet vanwege haar kleur of uit racistische overweging, maar gewoon omdat je haar een pokkewijf vindt met verkeerde politieke opvattingen)
Je hangt vervolgens "Sylvana" aan een touw in een boom en je laat de kindertjes de pop aan gort knuppelen voor hun traktatie.
Hoe zou de NOS/NPO daar over berichten?

Burpppp(sorry) | 31-01-17 | 09:13

Mijn Mexicaanse buurman was heel boos toen ik plots de voordeur op slot deed en hij niet meer on gevraagd binnen kon komen om uit mijn koektrommel te graaien .
Dat vond hij heel racistisch !

Castor12 | 31-01-17 | 09:05

suqmadic | 30-01-17 | 21:58
Het gaat hier om de sfeer van demonisering die de NOS versterkt door een verslaggever over al die anti-Trump sentimenten te laten vertellen terwijl op de achtergrond een kind vol met haat staat in te rammen op een Trump-pop. Ten eerste denk ik dat het geënsceneerd is. Ten tweede is het smakeloos om op deze manier uitgebreid in beeld te brengen. Ooit een vergelijkbaar item gezien over Obama-hatende kindertjes in Texas die op de achtergrond een Obama-pop aan een boom hingen en met een knuppel kapot gingen rammen? Wat zouden dan de reacties zijn?

Trump is verdomme een democratisch gekozen staatshoofd van een bevriende natie. Hou. Een. Sop.

KlunsJohannus | 31-01-17 | 09:00

Ik schrijf hier waarschijnlijk niets nieuws maar heb gisteren na lange tijd weer een stukje DWDD gekeken. On-ge-loof-lijk... waarom zit er wederom een homogene groep Trump haters aan tafel? De nieuwe directrice van de NPO, shula rijmen, begon bij haar indiensttreding gelijk te krijsen dat ze meer geld moest hebben. Voor wat? Nog meer staatspropaganda? Overigens: prima dat mensen anti-Trump zijn maar zoek het debat eens. Voor én tegenstanders graag.

Mr.Robot777 | 31-01-17 | 08:52

Aangezien de internationale moslimgemeenschap aantoonbaar over nul zelfreinigend vermogen beschikt ontzegt Trump ze nu de toegang tot de VS. Het is een belangrijk signaal. Niet elke moslim is een terrorist maar komt wel uit jullie peergroup, zegt hij eigenlijk. Neem maatregelen, spoor terroristen op, zet ze gevangen whatever, maar doe iets. Initatieven op dat gebied door islamitische landen zijn vrijwel non-existent. De bal ligt dus bij Iran, Irak etc. om een actief en effectief anti-terrorisme beleid te gaan voeren. Tot die tijd hebben ze het recht niet om zo gaan janken over gesloten grenzen.
(Enige schoonheidsfoutje is dat de Saudi's nog niet de wacht is aangezegd door Trump, maar dat terzijde)

Voorjaarsmoe | 31-01-17 | 08:50

@Raad_maar_raak! | 31-01-17 | 08:43
Ik ben nog steeds bereid om te luisteren naar argumenten van de andere kant. Alleen hoor ik sinds de verkiezing van Trump nauwelijks nog argumenten. Van waar ik sta lijkt het alsof de andere helft van de bevolking een drugspsychose doormaakt. Bizar en heftig.

atheïstisch stemvee | 31-01-17 | 08:49

24/7 Trump-haat bij de staatsomroepen (inclusief RTL).
Radio1 (hele dag door), Jinek, 1Vandaag, Journaals, Buitenhof, DWDD, Tan.. enz enz enz enz enz enz.
De hele dag Trump haat. Als opzetje naar Die-Wilders ?

Kamervraag | 31-01-17 | 08:48

En dan zie je zo'n kind van een jaar of 18 voor de tv verklaren hoe het allemaal moet.De domheid ten top

ALLESANDERSSHOW | 31-01-17 | 08:46

@kindapaas | 31-01-17 | 04:58
04.58u lekker vroeg opgestaan jij.
Ik vind die hele Trump haat walgelijk. Waar blijft het nieuws over de supporters van Trump die zijn beleid gewoon goed vinden? Waar blijft de analyse van zijn binnenlands beleid, waarom doet Trump dingen anders?
Tegelijkertijd vraag ik me af of wij ook zo overkomen als het om Links gaat. Worden wij nu een spiegel voorgezet? Ik vind van niet. Rechts heeft altijd redelijk gelaten gereageerd op linkse overwinningen en beleid. Nooit gewelddadig, nooit met burgerlijke ongehoorzaamheid, geen massale demonstraties. Ik vind echt dat links dit op de spits aan het drijven is. Dit voelt nu echt alsof een soort WorldOrder dat een klap heeft gekregen en Het Beest (ik dus) terug in zijn kooi moet.
Mijn mening wordt blijkbaar door een groot deel van de samenleving gehaat, als niet beschaafd beschouwd (zie DWDD) Dat volhard mijn standpunten. Ik voel dat echt zo. Ik raak minder open voor argumenten van de andere kant. Waar ik me eerst wel eens liet overtuigen door de andere kant als teken van beschaving, heb ik nu zoiets als fuck you!

Rest In Privacy | 31-01-17 | 08:43

nazi`s gebruikten ook graag kindertjes

pedro300 | 31-01-17 | 08:40

Wierd Duk heeft het zojuist nog eens helder en feitelijk op een rijtje gezet bij WNL. Een baken van rust in deze wervelstorm van deugende journalistiek en opportunistische politici.

atheïstisch stemvee | 31-01-17 | 08:39

Strange Fruit

ChatBot | 31-01-17 | 08:39

De MSM/NPO/RTL maken het straks heeeeel makkelijk voor Wilders te stemmen zo. Keep it up guys!

liggend_streepje | 31-01-17 | 08:37

Wat nog vele malen erger is: Ook zo op het jeugdjournaal.

basbadjas | 31-01-17 | 08:36

Trump bashen kan natuurlijk niet volgens de GS-reaguurders.
Het NOS-journaal bashen kan natuurlijk wel, volgens de GS-reaguurders.
Conclusie..
Selectieve berichtgeving is OK als het maar de juiste berichtgeving is.

Jan Dribbel | 31-01-17 | 00:55

Zoals altijd met dit soort redeneringen is het vertrekpunt van belang. Dat heet in een dergelijk geval "oorzaak".
De "oorzaak" moet eerst bepaald worden, om vervolgens empirisch vast te stellen wat het "gevolg" is. (Het gevolg is een actie die ontstaat door de "oorzaak", en die zonder die oorzaak niet op dat moment in die context zou hebben bestaan.)
Voor u samengevat, hun bij de nos zijn begonnen.

Nuchternederland | 31-01-17 | 08:28

Blijft bijzonder dat journalisten andere journalisten moeten controleren..

WellusNietus | 31-01-17 | 08:24

Trump heeft de overlevingskansen van Saddam Hoessein.

boccelullus | 31-01-17 | 08:03

Al dat Trump gebash op de sneue staatsomroep brengt mij zover om PVV te gaan stemmen straks. Nog één zo'n journaal of dwdd is er voor nodig.

sokkenpluisje | 31-01-17 | 07:52

Wat mensen hierboven ook al zeggen: Hang eens een Sylvana-pop aan een boom, kunnen we lachen met de NOS.

knutsel | 31-01-17 | 07:49

Al die verontwaardiging over een muur. Mensen die tegen een muur zijn, zijn simpelweg voor illegalen en drugshandel.

Stonecity | 31-01-17 | 07:49

Verrek is Martijn Gelauff nog steeds ons belastinggeld aan het consumeren?

succesvol | 31-01-17 | 07:43

De NPO zit vol met extremisten. Het is dan ook niet vreemd dat dit extremisme de toon van programma en publicatie bepaalt. Laster, smaad, en haatzaaien is corebusiness.
.
Wat mij wel bevreemd is de hoeveelheid Nederlanders die nog immer de zelfhaat, kortzicht, en minachting die door moet gaan voor nieuws en duiding slikken of geloven.
.
Levensgevaarlijke cocktail.
.
The enemy within...

Parel van het Zuiden | 31-01-17 | 07:35

Is Mark een broer van die andere Bessems?

batvoca2 | 31-01-17 | 07:22

Van enige nuance is by de NOS geen sprake. Best zielig eigenlijk. De man is democratisch verkozen, dat toevallig de helft die niet op hem gestemd heeft precies de helft is die praktisch alle media (Nyt/WaPo/CNN/NBC/etc) in handen heeft hebben we ondertussen wel door hoor. Lekker feiten-vrij Trump bashen en de NOS doet vrolijk mee.

lolwtfbbqrofl | 31-01-17 | 06:14

@Raad_maar_raak! | 30-01-17 | 21:57
De "Old" New World Order is uit balans geraakt door onhandige manoeuvres vanuit hun eigen achterban. Ze hebben nu 4 jaar de tijd om terug te winnen wat in vele decennia is opgebouwd. Ook aan hun kant zijn de beschikbare middelen niet oneindig. De kernvraag voor OudRegressiefLinksch:

a gaan we de beschikbare middelen opslaan voor het nageslacht zodat de roekomstige contra-revolutie gefinancierd kan worden, of

b gaan we voor een éénmalige all-out contra-revolutie nu

Bij a gaat het om vertrouwen op behoud van waarde; bij b om gebrek daaraan.

Conclusie: de strijd om het bestaan tussen moraliteit en realiteit.

kindapaas | 31-01-17 | 04:58

Zullen we het nu weer over dat andere bevriende staatshoofd dictator Erdogan gaan hebben? Als er iemand massale verontwaardiging verdient is hij het. Of past dat niet in het pc straatje?

Badnews | 31-01-17 | 04:38

@Tis nie waar! | 30-01-17 | 23:40
Heeft u zich wel eens verdiept in het mandaat dat onze militairen op buitenlandse missies van onze politiek hebben gekregen, in combinatie met de terughoudendheid van de Nato om ondersteuning te bieden daar waar de nationale mandaten eindigen?

kindapaas | 31-01-17 | 04:33

Helaas Slet, er is niemand om je mee te vermaken. Het NOS nieuws doet verslag zoals ze dat al tijden doet. Op emotie en voorkeur ipv feitenkennis en journalistieke arbeid.
Bij het andere topic heb je na drie comments je gram al terecht gehaald en er is geen weerwoord.
Het enige dat nog van commentaar kan worden voorzien is de ongekende bemoeienis van Obama die in 8 jaar geen fuck bereikt heeft behalve een smooth operator spelen en grijzer worden.

ristretto | 31-01-17 | 03:44

JensDensen | 31-01-17 | 02:07

Toch. Die Russische of anderzijds Russisch sprekende Oekraïners die nationalistisch zijn en geen Russische inmenging eisen. Let wel. Ultranationalistische Russisch sprekende Oekraïners en etnisch Russische mannen.

Ik ben het er niet mee eens. Maar je moet wel de feiten kennen.

De Koreaanse Slet | 31-01-17 | 03:35

God wat zijn ze toch 'goed' bij het nos journaal.. (Azov Battalion)

JensDensen | 31-01-17 | 02:07

Bakzeil halen is een spreekwoord wat binnenkort op de tegeltjes in Hilversum te lezen is.

Manneke Pislam | 31-01-17 | 01:45

Ik vond wel leuk, inspiratie. Ik ben er nu ook paar aan maken. Klaver, Wilders, Rutte, en Dijkgraaf verkoop ik wel in Duitsland dadelijk.

Stijl-vol | 31-01-17 | 01:36

Ik wist niet wat ik zag! En dan ook nog commentaar in dezelfde rapportage over "voorbeeld voor kinderen". Ze zijn gek geworden bij de NOS.

STnick | 31-01-17 | 01:33

Trump = held

Reaganmania | 31-01-17 | 01:30

Voor het eerst in jaren heb ik Late night van RTL bekeken. Zwagerman tegenover Femke Halsema en nog een Amerikaanse correspondent. De zelfde truc die ook Pauw/Witteman en Jinek toepassen. Je zet een voorstander van Trump tegen twee tegenstanders en probeer haar zo weinig mogelijk aan het woord te laten komen. Ze konden het goed met elkaar vinden, die twee. En de argumentatie van Femke speelde alleen in op de gemartelde vluchtelingen. Welke gemartelde vluchtelingen dan? Van het MO is toch echt bekend dat je na marteling ergens in een zandgraf belandt. Die willen geen sporen achterlaten Femke.

Graaf van Egmont | 31-01-17 | 01:10

Zodra de linkse moslimknuffelaars lopen te piepen en te blaten, weet ik bijna blind, 'we zitten op 't goede spoor'.
Na de democraten in America te hebben verslagen, is Trump nu bezig de pers te verslaan.
En de van de NATO afhankelijke landen gaan in Europa echt nog bijdraaien.
Eerst door de steeds waziger prevelende politici, zodat bij de kiezers hun schijnbewegingen tijdens de stoelendans overduidelijk is.
Daarna zal de hofhouding van deze regenten omgaan, want er is geen houden aan als er niemand nog prevelt. Het links op straat roepende voetvolk mag symbolisch kindertranen en teddyberen bij lampjes tonen; maar dat zijn slechts tekenen van verliezers die al in de rouwfase zitten.
Eh, het gaat dus nog he-le-maal goed in 2017.

Der Paulie | 31-01-17 | 01:08

@DaJonkel | 31-01-17 | 00:59
Bovendien heeft de Mexicaanse president niet zo heel veel te willen. Ze zijn voor een heel groot deel economisch afhankelijk van de VS. Maar uiteindelijk zou de gemiddelde Amerikaan ook verliezen, die wil ook geen $10 betalen voor een avocado.

Sir Hackalot | 31-01-17 | 01:00

@de honden blaffen... | 31-01-17 | 00:41
Klopt inderdaad, maar Trump's muur is wel iets hoger dan wat er nu staat. Op dit moment bestaat het voor een groot deel uit hek die op sommige plekken erg makkelijk te omzeilen is. Hopelijk kiest hij eieren voor z'n geld en kiest hij voor een wat pragmatischere oplossing d.m.v. van meer mankracht. Op die manier houdt ie z'n achterban te vriend en kunnen de tegenstanders het schuim van hun mond vegen en zich op de volgende executive order storten.

Sir Hackalot | 31-01-17 | 00:59

Haha, dus ze vinden het -laf- van hun president dat hij niet opkomt voor -hun- belangen als -Mexicanen- tegen die racistische xenophobische Trump die durft op te komen voor de belangen van de Amerikanen.
Trump heeft dus gelijk dat we al decennia lang door iedereen genaait worden.

DaJonkel | 31-01-17 | 00:59

Trump bashen kan natuurlijk niet volgens de GS-reaguurders.
Het NOS-journaal bashen kan natuurlijk wel, volgens de GS-reaguurders.
Conclusie..
Selectieve berichtgeving is OK als het maar de juiste berichtgeving is.

Jan Dribbel | 31-01-17 | 00:55

Sir Hackalot | 31-01-17 | 00:37
In 1994 is begonnen met de bouw van die muur.
De huidige hysterie is pure propaganda.

de honden blaffen... | 31-01-17 | 00:41

Zijn nog wel wat Automatische Schießanlagen te koop in de voormalige DDR. Wetbacks is cheap labor voor de VS en armoe.Illegale Mexicanen nemen de enorme hoeveelheid drugs mee die de getto's en de villawijken van de V.S.kapot maken. Goed dat Trump daar eindelijk tegen optreedt..

FrieslandDashond | 31-01-17 | 00:39

@botbot | 31-01-17 | 00:25
Ik zeg juist dat die muur een slecht idee is. Het is gewoon een domme verkiezingsbelofte waarvan hij nu denkt dat ie het na moet komen, of althans de indruk moet wekken dat hij het na wil komen. Realistisch gezien is er maar een hele kleine kans dat het congres het budget voor de bouw goed gaat keuren. Trump kan dan in ieder geval zeggen dat ie het geprobeerd heeft.

Sir Hackalot | 31-01-17 | 00:37

botbot | 31-01-17 | 00:25
Die muur staat er al jaren, hij is alleen nog niet af.

de honden blaffen... | 31-01-17 | 00:36

Sir Hackalot | 31-01-17 | 00:15
Als je met je stomme kop er een muur neer wil zetten doe dat dan ook, maar ga dan niet zitten snoeven dat de Mexicanen dat gaan betalen daar maak je geen vrienden mee dat is misschien nog wel dommer dan het zetten van die muur.

botbot | 31-01-17 | 00:25

-weggejorist-

Dostranamus | 31-01-17 | 00:19

Het idee van een soort piñata kapotslaan komt waarschijnlijk oorspronkelijk uit China. Via ontdekkingsreizigers is het in Europa belandt en zo weer doorgeven naar Amerika.

In China had een piñata de vorm van os of rund, was het gevuld met zaden en stond het voor geluk en vruchtbaarheid, en werd het in het nieuwe jaar stukgeslagen.

Trump mag zich vereerd voelen nu hij blijkbaar voor de Mexicanen de os is, de kartrekker die het land weer vruchtbaar maakt. De man die het geluk gaat brengen.

Van Urk | 31-01-17 | 00:17

Het hele 'wall' verhaal gaat alleen over het tegenhouden van illegale immigranten vanuit Mexico. Ik begrijp niet hoe iemand daar tegen kan zijn, zelfs de Mexicaanse overheid. Het idee van het bouwen van een fysieke muur (geschatte kosten 20 miljard) is natuurlijk dom, maar het aanscherpen van controles lijkt me prima. Dat is overigens ook in lijn met het beleid dat Obama gevoerd heeft, maar daar hoorde je toen niemand over.

Sir Hackalot | 31-01-17 | 00:15

Ik heb een Melania opblaaspop. Leuk speeltje.
brutus68 | 30-01-17 | 22:02
---
Heb je daar ook lolly's ingestopt ?

Doe mij maar twee ! | 31-01-17 | 00:13

Der Deutsche Wochenschau in kleur!!

De gelukszoeker | 31-01-17 | 00:13

Zoals tante Bel het zo treffend formuleerde: NOS is een journaal voor zwakzinnigen. Alsjeblieft zeg.

His Lordship | 31-01-17 | 00:11

De kindertjes voelen zich anders niet misbruikt, die zien de lol er wel van in, als ze die lolly's maar te pakken krijgen !

Doe mij maar twee ! | 31-01-17 | 00:11

Men kan dan wel aan verslaggeving moeten voldoen maar is dit nu nodig om uit te zenden.
Ik walg ervan om te zien dat kinderen opgevoed worden met haat.
In de Palestijnse gebieden en zandbaklanden kan men zien waar dit toe leid.
Ik ben geen fan van Trump maar het is de keus van het Amerikaanse volk en daar moet ik mij bij neerleggen.

botbot | 31-01-17 | 00:11

Die lui zijn allemaal flabbergasted dat die Trump eventjes de boel overhoop haalt. En....... doet wat 'ie zegt! Dit alles valt volkomen buiten hun denkraam!
Zijn de sokjes niet gewend! Dus: gaan ze met z'n allen Trump (proberen) af te branden. Wat een stumpers!!

demaup | 31-01-17 | 00:03

Die hele shitstorm, het is on-ge-loof-lijk.
En straks komt er dus zo'n linksgekkie die door alle Trump-bashing door de media zich in het gelijk gesteld voelt om "er wat aan te gaan doen". En dan huilt iedereen dat dat niet had gemogen.
Linkse logica.

Dirk III | 30-01-17 | 23:59

Nehemia | 30-01-17 | 21:41
Uw mening opzouten aan één persoon die u welgevallig is.
Triest noem ik dat.

botbot | 30-01-17 | 23:59

Elke dag weer lopen ze Trump af te zeiken , bestaat de wereld alleen uit linkse rakkers ? wat een kut volk ik heb een mededeling voor al die linkse kutte ga lekker naar de Arabische landen en veel plezier daar mee.. kunnen wij verder met onze normale leven huisje boompje beestje .

Jetstream | 30-01-17 | 23:55

@Moresnetunited | 30-01-17 | 23:41

Daar zaten helegaar geen snoepjes in. En hij hing iets te hoog om met een stok te slaan vanaf de eerste ring

Rene Freauger | 30-01-17 | 23:48

@Desmoulins | 30-01-17 | 23:34
Iets anders barbarij, maar niet minder ernstig.
En nee, ik ga geen pica's plaatsen.

necrosis | 30-01-17 | 23:48

Haha wat een held die Jan Derksen!

Panos88 | 30-01-17 | 23:46

@ Misschien toch veiliger beginnen met een Mohammed pinata nu Sinterklaas niet meer mag. Je moet toch wat tenslotte.
Moresnetunited | 30-01-17 | 23:41

Geniaal! Jammer van de fatwa.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:45

Het proto model voor de Nederlandse markt in de Arena werd gek genoeg minder gewaardeerd laatste keer door dezelfde npo. Misschien toch veiliger beginnen met een Mohammed pinata nu Sinterklaas niet meer mag. Je moet toch wat tenslotte.

Moresnetunited | 30-01-17 | 23:41

Misschien wat kort door de bocht, maar de MSM begint eindelijk het kunstje van GeenStijl door te krijgen en gaat ook overal met gestrekt been naar binnen als ze bloed ruiken

Rene Freauger | 30-01-17 | 23:41

@Henk de Vries2074 | 30-01-17 | 23:18
Daarom noem ik Nederlanders dan ook het "Karremansvolk". Te laf en te bekakt om werkelijke veranderingen te willen.

De Laureaat | 30-01-17 | 23:40

@ Ik hou van sportauto's, vlees eten, bier, mooie vrouwen, maar mijn omgeving heeft het over duurzaamheid.
Ing. Van der Pik | 30-01-17 | 23:32

En dat kan toch allemaal ook duurzaam?

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:38

Het is natuurlijk niet alleen de NOS die hier aan mee doet. Het is wereldwijd de MSM die hier aan het demoniseren is geslagen (voor de MSM natuurlijk heerlijke topic op de online versie vanwege de clicks en visitors). Het lijkt bijkans wel of Trump de nieuwe Assad is. In het begin met de Syrie oorlog zag je dit net zo, met Obama en z'n rode lijn en Assad die ueberslecht was. En nu is het Trump die met het hoofd boven het maaiveld uitkomt en een makkelijke "common enemy" blijkt.

Rene Freauger | 30-01-17 | 23:37

Ing. Van der Pik | 30-01-17 | 23:32
Dan moet je tegen ze zeggen dat dat allemaal duur is.
En er meestal zamen met anderen van geniet.

de honden blaffen... | 30-01-17 | 23:35

necrosis | 30-01-17 | 23:26

Nog wreder weet ik niet. Beetje dezelfde barbarij.
Mexicanen zijn in sommige steden bang om de politie te bellen omdat die vaak ook in de zakken van de Kartels zitten.
Overheidsfunctionarissen idem. Ja, daar wil je niet blijven maar het blijft toch je land. Overigens is het richting het zuiden van Mexico nog erger anders zouden de Mexicanen daar geen muur(!) bouwen om bepaalde mensen te weren.

Desmoulins | 30-01-17 | 23:34

Umberto was ook goed bezig. Daar hebben ze Femke Halsema opgegraven vanavond.

Lotus15 | 30-01-17 | 23:34

NOS... misschien een dochteronderneming van Clinton News Netwerk?

Uw Psychiater | 30-01-17 | 23:34

Ik hou van sportauto's, vlees eten, bier, mooie vrouwen, maar mijn omgeving heeft het over duurzaamheid.

Ing. Van der Pik | 30-01-17 | 23:32

De grote vraag blijft ook altijd, wat moet ik met mijn directe buurman of buurvrouw in de straat? Want we hebben werkelijk, niets, ik herhaal niets, gemeen. Qua interesses of wat dan ook.

Ing. Van der Pik | 30-01-17 | 23:30

vind het wel hard gaan hoor met die aftakeling van onze objectieve staatszender, sinds, pak em beet de afgelopen paar jaar. Het is uitsluitend zendtijd voor politieke partijen geworden maar dan enkel links georienteerd, walgelijk

gelachewoar | 30-01-17 | 23:29

@ T3hpwn | 30-01-17 | 23:12

Ik waardeer de inzet! :-)

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:26

de NOS is een Marxistisch platform. Wie daar nog z'n nieuws haalt is compleet koekkoek.

Admiraal Balthasar | 30-01-17 | 23:26

@Desmoulins | 30-01-17 | 23:05
Zou dat niet komen omdat de drugsbendes in Mexico nog wreder zijn dan IS?
Filmpjes ga je zelf maar opzoeken.
Linktip: Matanda gueros van Brujeria mag je zelf opzoeken.
*disclimer: niet doen*

necrosis | 30-01-17 | 23:26

@Nehemia | 30-01-17 | 22:01
Ik deel uw klaaglied.

Overigens zag ik ook een zgn 'dreigbrief' gericht aan moskeeen voorbijkomen in het 8u journaal waarvan vorig jaar al bekend was dat deze brief nep was. GS, waakhond der nepnieuws - doe eens een artikeltje hierover schrijven. Merci.

Ebert de R | 30-01-17 | 23:26

Wie neemt de NOS tegenwoordig nog serieus...

Slipsnifter | 30-01-17 | 23:26

Ardbeg | 30-01-17 | 21:40
Voor de meest afgrijselijke wijvonmuziek ja.

Cobalt bomb | 30-01-17 | 23:24

Selectieve verontwaardigheid is een kenmerk van de linkse wegkijkmedia die nog maar kort te gaan heeft gelukkig. Dit soort uitingen van verzet tegen de werkelijkheid zijn vergelijkbaar met stuiptrekkingen.

Manneke Pislam | 30-01-17 | 23:21

De Russen en de Noord Koreanen zitten met met stomme verbazing naar de NPO te kijken.
Zover durven zij niet te gaan.
Dat zou teveel gaan opvallen.

de honden blaffen... | 30-01-17 | 23:20

ProAsfalt | 30-01-17 | 23:16
Dit verdoeme, links en het eeuwige messias-complex. We moeten iedereen maar helpen, ten kosten van alles wat wij liefhebben; ondertussen dien je wel je bek te houden als er weer een bobo is die dik blijkt te verdienen aan de instroom van kansloze sukkels.
.
Charlatans en leugenachtige honden zijn het. Opdat de afrekening dit jaar plaatsvind.

HaatAth3ist | 30-01-17 | 23:19

wb duiding was de next vanochtend ook lekker bezig met doekjes op de cover en intern.
Geen snor of baard met AK47 gezien.

Haar krant, dat dan weer wel.

kuifkast | 30-01-17 | 23:19

@Ron van Zon3948 | 30-01-17 | 23:11
Wilder iig niet.
Nederlanders zijn compleet lam/afhankelijk gemaakt door uitkeringen, subsidies en toeslagen. Daardoor gaan jullie nooit anders stemmen dan pvda.

Henk de Vries2074 | 30-01-17 | 23:18

accijnstoerist | 30-01-17 | 23:15
Dat mag niet van de tafel bij Jinek hoor..
Mevrouw Jinek gaat anders hele lelijke dingen zeggen.
.
Het is tenenkrommend.....

Ommezwaai | 30-01-17 | 23:18

TV kijk ik niet, radio luister ik eigenlijk ook niet, behalve in de auto. Dat laatste is gevaarlijk overigens, want de holle tonen van de propaganda zijn slecht voor mijn rijvaardigheid.
Kranten lees ik ook al niet, behalve dan dat ik even een blik werp op de krantenkoppen op de koffietafel op het werk; inderdaad, u raadt het al, trouw, volkskrant en nrc. Gelukkig hebben ze er ook een plee.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:17

Ik ben trouwens bang dat het Hilversumse Mediapark binnenkort spontaan in brand vliegt omdat de anti-Trump Agitprop-generator die de NPO-VARA al weken op volle toeren laat draaien, volledig oververhit raakt en uit zijn lagers loopt.
.
Spontane, life uitgezonden zelfontbranding van een gast aan een praattafel is ook een mogelijkheid. Djeez wat zijn de Gutmenschen pissig en zuur...

Brou Is Back | 30-01-17 | 23:16

Wat een politiek gekleurd item van die linkse NOS. Als men het volgens die linkse gedachtenwijze niet redden kan worden er kinderen tevoorschijn gehaald. Als het niet op een strand aan de middellandse zee is dan wel aan de mexikaanse kant van de grens.

De Laureaat | 30-01-17 | 23:16

Femke: gaan wij echt mensen die gemarteld worden terugsturen?

Neen, beste Femke, die worden opgevangen in de regio zoals het hoort.

ProAsfalt | 30-01-17 | 23:16

Stap 1 van het weer great maken van een land is het weren van kansarme illegalen en moslims. Letten we even op allemaal? Oom Donald doet voor hoe het moet.

accijnstoerist | 30-01-17 | 23:15

Dear president Trump,

Putin is gay, according to Christopher Walken.
Get some pictures !!!

youtu.be/CCgGWan2TK8

marilyn monroe | 30-01-17 | 23:15

Eentje voor de instant update, Marianne Zwagerman die gatenkaas maakt van het hele linkse jankverhaal en geouweteringhoer over de travel ban.
.
Links krijgt het benauwd, zo blijkt het verdomme maar waar.

HaatAth3ist | 30-01-17 | 23:13
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 23:12

Trump is een held.
Wie wordt op 15/3 onze Nederlandse held ?

Ron van Zon3948 | 30-01-17 | 23:11

Circlont6A | 30-01-17 | 23:01
Zet u die tegel ook even op de Joop?
"je moet het toch ook echt samen met je verschrikkelijke linkse medemens zien te redden."
Wel even 'linkse' vervangen door 'rechtse' natuurlijk.
Kijken we daarna wel wie de grootste horizon heeft.

Jackanders | 30-01-17 | 23:11
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 23:11

Iedereen met een empatisch vermogen van een chipito zal weinig begrijpen waar het item over gaat. Verder begint het commentaar het karakteristiek van een Godwin te krijgen; uiteindelijk gaat het over moslims en de islam. Sad.

michelr | 30-01-17 | 23:10

tjee een pop in de vorm van blanke man ophangen aan een boom.... als het een zwarte man was .. als het een mexixaan was.... of het het cultuur en traditie en moet je daar niet moeilijk over doen slavyna?

wie zal het zeggen | 30-01-17 | 23:10

@ Kijk naar Demmink.. kijk naar de VVD. Ik weet zeker dat van der steur en RUTTE kleine babytjes hen strot hebben doorgehaald.. ZIEKE MENSEN.
T3hpwn | 30-01-17 | 23:08

Nou, nou, nou,nou,.... beetje doorgeschoten...

En ja, ziek zijn ze wel!

Rest In Privacy | 30-01-17 | 23:10

daar gaan we weer, geen goede argumenten dus dan moet je maar op het gemoed van ouders met kindertjes gaan werken. lafbekken, kom dan zelf met een oplossing gore linkse kliek

mmkk | 30-01-17 | 23:10

@T3hpwn,
je moet voor nieuwsgaring wel kijken naar die f*cking npo.
Wat is het alternatief ?

Ron van Zon3948 | 30-01-17 | 23:09
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 23:08

Als iedereen nu voortaan consequent de NoS... de NoSB gaat noemen, gaat er ooit wellicht een lampje bij die lui branden.
--
Overigens ben ik dolblij met Trump, ben erg blij dat we van die halve moslim Odrama af zijn, hij blijkt trouwens zijn mond niet te kunnen houden, een ex-president die zijn opvolger gaat bekritiseren, zeer tegen de gebruikelijke gang van zaken in de VS.

Keyboardspeler | 30-01-17 | 23:07

Circlont6A 2301
Fout!
De linxe medemens moet het met MIJ zien te redden.
Lastig!

pennestront | 30-01-17 | 23:07

Circlont6A | 30-01-17 | 23:01

Uit onderzoeken is gebleken dat meer dan 70% van de Mexicaanse bevolking liever in de VS woont.
De eigen regering is buitengewoon corrupt dus beter focussen ze zich daar op. Trump is president van de VS niet van Mexico of Somalië of welk land dan ook dat nu in totale (fake) paniek is.

Desmoulins | 30-01-17 | 23:05

Links is in totaal-paniek! Een politicus die roept dat de politiek-correcte keizer poedelnaakt is, dat kán toch niet?
.
Hun Teletubbie-Kumbaya-wereldbeeld is totaal naar de knoppen...
.
Mwoehaha...

Brou Is Back | 30-01-17 | 23:05

NPO - Neerlands Populistische Omroep ,
Nooit te beroerd om ook kindertjes in te zetten voor " de goede zaak "
De schaamte compleet voorbij , zelfs de schijn van objectiviteit ophouden is al te veel moeite.

NPO - Leverancier van al uw politiek correcte meningen
NPO - u kunt niet zonder - een Must voor de moderne Gutmensch.

enorme sukkelzak | 30-01-17 | 23:01

Yann47 | 30-01-17 | 21:47
Ardbeg | 30-01-17 | 22:00
Berbaar | 30-01-17 | 22:38

Je moet wel vreselijk naïef zijn of bewust wegkijken als je beweert dat het min of meer puur toeval is dat er per ongeluk een Donald Trump pinata in elkaar wordt gerost en men dit item in het 20.00 uur journaal laat zien. Ik heb het filmpje bekeken en Noord-Korea zou jaloers zijn op deze propaganda. Wat de NOS de kijker wil meegeven is het volgende: Trump is slecht, Trump is slecht, Trump is slecht, net zolang totdat het een mantra aan het worden is. Of denken jullie dat de NOS een Obama pinata pop had getoond vlak nadat Obama de verkiezingen had gewonnen, als Obama voor Mexicanen een zgn impopulaire maatregel had genomen?

Mr.Robot777 | 30-01-17 | 23:01
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 23:01

-weggejorist-

Circlont6A | 30-01-17 | 23:01

Desmoulins 2240
Het is die ongelooflijke hypocrisie en het selectieve winkelen, maar vooral ook dat wat de media niet verteld. Obama heeft hele landen de moeder gebombardeerd en geen f*ck was given bij de media. Wie begrijpt het nog?

Nehemia | 30-01-17 | 22:59

@Berbaar
Ik heb nog nooit van een Hindoeïstische, IJslandse, Japanse, Duitse enz. terreuraanslag gehoord.
Wel van islamitische. Lijkt me meer dan voldoende reden om deze vertegenwoordigers van de godsdienst van de vrede buiten de deur te houden/krijgen.
Lijkt lomp wat Trump doet. Maar flikkerwerpen, kindneuqen en nekafsnijden is nog nèt een beetje lomper.
Fleurtje +1

pennestront | 30-01-17 | 22:57

@XaleX_2 | 30-01-17 | 21:48
Inderdaad een walgelijk item was dat.

IslamPislam | 30-01-17 | 22:57

RTL Late Night: gast komt uit de VS. Umberto: anti Trump land.

De objectiviteit zit er weer lekker in.

Je kunt stellen dat het met de sensatie en vooral de perceptie het niet helemaal goed zit.

ProAsfalt | 30-01-17 | 22:57

Zelfs degenen met het minste verstand onder ons moet het nu toch opvallen dat de media in de land door en door verrot zijn...
Als ik radio of tv aanzet, is het verdomme alsof ze met een gierkar mijn huis onderspuiten.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 22:56

paulvink | 30-01-17 | 22:49
Hij hitst inderdaad geen kinderen op, maar predikt een vooringenomen mening naar het nederlandse volk die niets met neutrale verslaggeving te maken heeft. Daar knelt de schoen.

klamme.vla | 30-01-17 | 22:56

Nederlandse tv is 100% nep nieuws. Maar goed, door links gemaakt dus ok.

De gemiddelde Nederlander is al compleet gebrainwasht door npo en postbus 51. Altijd eng als ik zo'n Nl'er hier tegenkom. Volledig wereldvreemd.

Henk de Vries2074 | 30-01-17 | 22:56
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 22:55

Dit is aanschouwelijke journalistiek, waarbij racisme niet wordt geschuwd. Marc Bessems ensceneert even een Trump bashing moment, waarbij hij er flink van langs krijgt. Als dit een zwarte pop was geweest, dan waren de rapen gaar. Dit tafereel vindt de gutmensch wel deugen.

donkeyman | 30-01-17 | 22:55

toetssteen 2234
Die gevorkte tong konden we verwachten. Hij heeft zijn hele periode niks anders gedaan.

Nehemia | 30-01-17 | 22:54

Nog even en er zal een ware burgeroorlog losbreken in ons land, je ziet het gebeuren, vooral die linkse snotaap jut de hele samenleving op. Maar dat kun je verwachten van een samenraapsel van Slangensnijders, brandstichters, RaRa sympathisanten,krakers enz enz. Als je dit tuig een pak aantrekt zijn ze niet meer te herkennen door de buitenwereld.

Geweld komt altijd van links subsidie trekkend krakerstuig. De harde kern van PSP,CPN,EVP,PPR die uit deze lieden bestond zijn later opgegaan in Groen Links.

Als je deze schooiers er op aan spreekt, hebben ze het altijd over een jeugdzonde.

Chinook Elsevier | 30-01-17 | 22:53

-weggejorist-

Rest In Privacy | 30-01-17 | 22:53

Alles wordt van stal gehaald om de 'populisten' een hak te zetten. Dit keer is het Trump.

De komende 1,5 maanden is het Wilders van de PVV.

Het volk zal er wel weer instinken en braaf zoals vanouds Pvvd'66Acda stemmen.

Geen ene reet zal er veranderen.

De belangen voor de Groene Khmer (Klimafaat), de bazen, Afrika en de multinationals zullen worden geprolongeerd.
Het klootjesvolk betaalt het gelag, echter dezelfde klootjesvolk heeft wel weer op het establishment gestemd.

Bedenk goed wat u met uw stem doet!

ProAsfalt | 30-01-17 | 22:53

RTL4 nieuws zette ook even een tandje bij t.b.v. het polariseren. De Nederlandse verkiezingen lopen namelijk gevaar gehackt te worden door de Russen, want dat was in de US ook gebeurd en waarschijnlijk ook bij het Geen Peil referendum. Ik waande me even inwoner van Noord Korea.

IslamPislam | 30-01-17 | 22:53
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 22:51

Rechts of links, de leugen die is slinks. Recht(s)door of terug. Doe het beide met een rechte rug. Het liefste verticaal, ik stop nu dit verhaal.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 22:51

Berbaar | 30-01-17 | 22:45

Het is niet zijn lijstje.
Je kunt geen mensen binnenlaten waar geen enkele documentatie of inlichtingen over zijn.
Dat is de enige reden vandaar ook maar voor 100 dagen en doet dit gigantische probleem zich ook voor in andere landen dan komen die daar ook voor in aanmerking.
Golfstaten, Egypte en Marokko hebben dat probleem niet.
Zij documenteren iedere vorm van terreurdreiging namelijk zeer secuur. Natuurlijk kun je zeggen maar de VS is juist verantwoordelijk voor het gebrek aan inlichtingenvergaring in die landen want naar de filistijnen gebombardeerd maar dat is niet hetgeen wat een primaire taak van de president is. Dat is de veiligheid garanderen van de Amerikaanse bevolking, soms zelfs tegen beter weten van delen van de bevolking in.

Desmoulins | 30-01-17 | 22:51

Trump for minprec van NL!

M.uppet | 30-01-17 | 22:49

Sorry, maar ik zie die verslaggever de kindertjes niet ophitsen.

paulvink | 30-01-17 | 22:49
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 22:49

Nou, de ene pop aan een boom is de andere niet zullen we maar zeggen... Kuch..

Tom Hagen | 30-01-17 | 22:48
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 22:48

Wanneer ik de NL media aanzet, is het allemaal niet meer om aan te horen. De agitprop draait nu op volle toeren, iedereen doet mee, de Telegraaf, RTL... allemaal dezelfde anti-Trump hetze.
Terwijl Amerika simpelweg het recht heeft om te bepalen wie er wel en wie niet het land in komt. Maar grenzen zijn tegenwoordig taboe, alles moet kunnen, de hele wereld loopt hier met hordes naar binnen, de mosketen verrijzen als paddestoelen uit de grond, hele stadsdelen naar de islamitische gallemiezen, maar nee, het echte probleem, dat is Trump. Ja hoor.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Trump die hele EU opblaast, van de kaart veegt en door de plee spoelt. Drain the swamp in Europe too, please mr. Trump. Do it.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 22:48

die pop is dan de "trump-card" (pun intended) van de Mexicanen

telelezer | 30-01-17 | 22:47
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 22:46

Lompe Loel | 30-01-17 | 22:44
Moet je eens een pop van Sylvana ophangen, en kijken wat er dan gebeurt...

de honden blaffen... | 30-01-17 | 22:46

-weggejorist-

Berbaar | 30-01-17 | 22:45

Mwa. Punt van de NOS is duidelijk. Binnenkort komt in Mexico een anti-Amerikaanse socialist aan de macht, omdat de huidige als te slap wordt gezien. Wel lekker in je eigen achtertuin.

Ik ben benieuwd wanneer Trumps diensten in opstand gaan komen door weer een nieuw decreet, dat niet van te voren met hen is gecommuniceerd

Maar misschien raakt de inkt van zijn pen al eerder op.

Hoen | 30-01-17 | 22:45

Ik zweer dat die NOS ambtenaar die zich verslaggever noemt die pop voor die kinderen heeft gekocht...

Lompe Loel | 30-01-17 | 22:44
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 22:44
-weggejorist-
T3hpwn | 30-01-17 | 22:42

Trump is een keiharde ondernemer en geen politicus. Natuurlijk gaat Trump datgene uitvoeren wat hij tijdens de verkiezingscampagne heeft beloofd. En ga er maar vanuit dat de generatie uit 68, die de absolute macht bezit en de toon zet in de traditionele media, de universiteiten, de entertainmentindustrie en het openbare bestuur, hun positie ten koste van iedere prijs zal verdedigen. Voor een afgewogen berichtgeving over Trump moet je vooral niet alleen naar de Nederlandse staatsmedia kijken, tenzij je dol bent constant gepreek van 'progressieve' dominees. Let wel, ook ik ben van mening dat Trump soms te ver doorschiet maar de berichtgeving over Trump is veel te eenzijdig en niet proportioneel. De media schotelt ons alleen maar demonstraties voor van Social Justice Warriors in de steden aan de west- en aan de oostkust terwijl men totaal geen aandacht heeft voor de Trump stemmers die hier tussen in wonen. Waarom hebben zij gekozen voor Trump? Waarom heeft de elite deze veenbrand niet zien aankomen?

therealbraindump | 30-01-17 | 22:42

Laat die oervervelende policor landverraders nu maar even lekker uitrazen op Trump.
Zijn ze na
15/3
wat rustiger als hier een frisse wind waait....
Slechte verliezers, die linxen.
Het.Volk.Wint.Altijd!

pennestront | 30-01-17 | 22:42

Is iemand al een lijstje aan het samenstellen?

Rest In Privacy | 30-01-17 | 22:41

Nehemia | 30-01-17 | 22:25'

Terwijl het juist een lijstje is dat is samengesteld door zijn administratie. Hypocrisie en leugens all over the place.
Schandaal na schandaal, leugen na leugen tijdens zijn bewind maar men zweeg of geloofde de administratie zonder enige vorm van kritiek.
Sharyl Attkisson vormde daar een uitzondering op.
Onderzoeksjournaliste van topniveau werkte voor CBS maar werd ook na teveel kritische vragen -terwijl de gehele media weer eens zweeg, kaltgestellt en is toen zelf maar vertrokken. Hetzelfde CBS dat zeer nauw verbonden was met de Obama administratie.
It's all out there.

Desmoulins | 30-01-17 | 22:40

-weggejorist-

Berbaar | 30-01-17 | 22:38

Maar wie gelooft nog dat zogenaamde genuanceerde beeld van de NOS? Niemand meer toch? Continue Trump bashing door de media in binnen- en buitenland, ga je toch niet meer in geloven? Op de geïndoctrineerde links gutmensch na dan. Er komt vrees ik wel een tijd waar Europa spijt gaat krijgen dat ze zo tegen Trump zijn ingegaan, wanneer de aanslagen in Europa elkaar steeds sneller opvolgen. Dan hoor je helemaal niets meer van die nu heftig agerende mannetjes van groenlinks en d66...

Jan, Leiden | 30-01-17 | 22:37

Als het inreisverbod joden inplaats van moslims had betroffen, had er geen rode haan naar gekraaid.

de honden blaffen... | 30-01-17 | 22:36

Hettiet | 30-01-17 | 22:30
Misschien moet ik als proef een Sylvana pop ophangen aan een boom, even kijken of men dan hetzelfde reageert als met een Trump pop.

Dinand | 30-01-17 | 22:35

Wat ook dit item weer aantoont is dat domme schapen veel gevaarlijker zijn dan islamieten.

jemagookniksmeer | 30-01-17 | 22:35

Ik snap nog altijd niet waarom al die goeie mensen in Nederland allemaal zo ontzettend voor Hillary waren. Trump is wellicht wat raar. Zij is ronduit boosaardig. Obama liet zich ook van zijn beste kant zien vandaag.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 22:32

Schandalig.wanneer wij een pop aan een boom zouden ophangen van een Mexicaan zou de wereld te klein zijn.maar een pop ophangen van dhr Trump is geen probleem.de wereld is ziek op dit moment.

Hettiet | 30-01-17 | 22:30

Oprisp | 30-01-17 | 22:21

Verkeerde artikel geplaatst. Ben het andere kwijt. Ik moet even zoeken

Oprisp | 30-01-17 | 22:30

Ardbeg | 30-01-17 | 22:00
Hier, ik! Ik geef ze ongelijk. De meeste Mexicanen zullen niks en ook echt helemaal niks merken van een muurtje. Enkel de ILLEGALE immigranten, die vaak van veel zuidelijker dan Mexico aan komen waaien.

plashomo | 30-01-17 | 22:30

De laatste stuiptrekkingen van een ten ondergaande ideologie. Go Trump, we love you!

marketmagician | 30-01-17 | 22:29

Nep Propaganda Omroep.

de honden blaffen... | 30-01-17 | 22:28

De mainstream media en al die nuttige idioten zijn in raptempo hun hand aan het overspelen...
Het ligt er zo dik bovenop.

Desmoulins | 30-01-17 | 22:28

Kunnen ze bij dealdumpert de Rutte piñata komende week niet in de aanbieding gooien?

Veni_Vidi_Vici | 30-01-17 | 22:26

Obama heeft zijn hielen nog niet gelicht of hij bemoeit zich er al weer mee. Hoogst ongebruikelijk. Dat terwijl Obama in zijn ambtsperiode exact hetzelfde deed waar hij Trump nu van beschuldigd. Gladde slang.

'Obama reageert op beleid Trump: 'Fundamenteel oneens met inreisverbod'

www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/ob...

Nehemia | 30-01-17 | 22:25

JohnMatrix | 30-01-17 | 22:22
Inderdaad, een revolutie herken je beter achteraf dan op het moment dat je er middenin zit.

Koos Knak | 30-01-17 | 22:25

klamme.vla | 30-01-17 | 22:14
Viel mij ook op. Rotzakken.

Normpje | 30-01-17 | 22:24

Onze zogenaamd objectieve media. Tendentieus zooitje. Ipv goedkoop scoren door populistje te bashen, zouden ze beter eens gedegen onderzoek doen naar de reden waarom zoveel mensen voor dit soort figuren kiezen. Dat is echt niet omdat t allemaal domme negatief ingestelde racisten en xenofoben zijn. Misschien zit t meer in het falen van de gevestigde orde zachte heelmeesters waar ze als een stel kwijlende schoothondjes achteraan lopen te keffen.

JohnMatrix | 30-01-17 | 22:22

-weggejorist-

Oprisp | 30-01-17 | 22:21

Ik heb niet het idee dat Trump hier wakker van ligt, in tegenstelling tot de NPO.
De NPO heeft het pas weer over iets anders dan Trump wanneer er een meteoriet met de afmetingen van Mount Everest richting Aarde komt suizen.

Jackanders | 30-01-17 | 22:20

tobbie | 30-01-17 | 21:53
Als je daar niet tegen kunt, zou ik maar een jaartje op een onbewoond eiland gaan zitten. Ik schat zo in dat je een zeer zwaar jaar te wachten staat.

Koos Knak | 30-01-17 | 22:19

Watching the Wheels 2213
Er zullen wel verschillen zijn. Maar op de geopolitieke dossiers blazen ze op hetzelfde fluitje.

Nehemia | 30-01-17 | 22:19

Daar gaan we weer ...

Mich2007 | 30-01-17 | 22:17

Ook lekker suggestieve verslaggeving van de man met de klevende vingertoppen in kwestie. "De gehate president in het noorden". Nou, lul met vingers, leerde je op school niet om dergelijke bijvoeglijke naamwoorden zoveel mogelijk te vermijden in neutrale verslaglegging?

klamme.vla | 30-01-17 | 22:14

Werkelijk stuitend om al die politici en CEO's over elkaar heen te zien buitelen om maar zo snel mogelijk afstand te nemen van Trump's besluit. Waar hebben we het nou over in de praktijk? 200 negers en moslims die vastzitten op een vliegveld ergens. Al dat linkschvolk gedraagt zich of het einde der tijden nabij is. Wtf.

Banana008 | 30-01-17 | 22:14

+e

Watching the Wheels | 30-01-17 | 22:14

@Nehemia | 30-01-17 | 22:10
Toch raar dat ze hun journalistiek niet een beetje gescheiden willen houden. Dus als je binnenkort bij RTL en plastic Trump aan een boom ziet bungelen ..

Watching the Wheels | 30-01-17 | 22:13

De Heilige Linkse Kerk gaat volledig Der Ewige Jude op Trump. Helemaal nergens wordt er ook nog maar geprobeerd de haat te verdoezelen en net te doen of deze predikers journalisten en verslaggevers zijn. Ketter en minderwaardig mensch (Dixit Groot Mufti der linkschfascisme Marcel 'Mussert 2.0' van Dam) Geert Wilders en iedereen die niet luidkeels de PVV afzweert wacht hetzelfde als de kerk zich gaat richten op de aanstaande Nederlandse verkiezingen. Dit is de terreur waaronder we helaas leven. Maar niets is voor altijd.

Ales | 30-01-17 | 22:11

Watching the Wheels 2207
RTL nieuws en NOS journaal zijn nagenoeg uitwisselbaar in hun leugenjournalistiek.

Nehemia | 30-01-17 | 22:10

Dit soort dingen maakt bij mij het besef juist meer dat wij in een periode zitten oplopend naar de volgende oorlog weer. En nee, die komt niet vanuit de hoek van Trump. Eerst had je de nationaal socialisten, nu de cultureel Marxisten.

Lyin Ted | 30-01-17 | 22:08

Walgelijk filmpje. Trump die aan een tak is opgehangen.

Nehemia | 30-01-17 | 22:06

Zuid-Amerika, dat voor RTL en NOS begint ten zuiden van de muur.

Watching the Wheels | 30-01-17 | 22:03

@Jan-Joris-Jaap-Joop | 30-01-17 | 21:58
En zijn vrouw is in dienst van RTL en samen doen ze voor Nederland het "onafhankelijke" nieuws uit Zuid-Amerika.

Watching the Wheels | 30-01-17 | 22:03

Ik heb een Melania opblaaspop. Leuk speeltje.

brutus68 | 30-01-17 | 22:02

Hoe meer ze die man zwartmaken hoe meer ik overtuigd voor hem ben.
tobbie | 30-01-17 | 21:53
Logisch. Waar ben je nog meer van overtuigd dan? DENK? Erdogan? Poetin? Mugabe? Volkert van der Graaf?

Ardbeg | 30-01-17 | 22:02

Ebert de R 2152
Sinds augustus kijk ik geen NPO (op docu's na dan) meer - juist omdat hun agitprop er eentje is waar zelfs Kim Yong Un zijn petje heel diep voor afneemt. Veel te veel jaren heb ik mij lopen ergeren bij Pauw, Jinek, NOS en Nieuwsuur aan alle leugens. Ergernis veroorzaakt stress en stress is de pest voor je lichaam.

Nehemia | 30-01-17 | 22:01

Op de radio ,de hele middag zeuren over het feit dat er geen moslims meer in Amerika mogen ,maar geen woord over Israël ,heb je een stempel in je paspoort dat je daar geweest bent,kan je in geen Arabisch land binnenkomen ,je wordt geboycot ,en dat is het nieuws van tegenwoordig ,dit vertellen ze niemand .
Wat een kotsmisselijk ophitsers zooitje is het ,en daar moet je verplicht voor betalen ,Rutte ,Pechtold ,Buma ,jullie zijn nullen .
Het land niet waardig dat je er mag wonen .

fleurtje | 30-01-17 | 22:01

Typisch he, die gevouwen handjes en een boodschap brengen.
Ik weet wat je doet, hoe het werkt en hoe ik het tegen je kan gebruiken. En binnen een jaar weet iedereen het.

MogeWijEveOvergeve | 30-01-17 | 22:01

Kermit de Kikker voor Sesamstraat Journaal, terug naar Hilversum.

Watching the Wheels | 30-01-17 | 22:01

Yann47 | 30-01-17 | 21:47
Inderdaad. Die Trump piñata's gaan al maanden als zoete broodjes over de Mexicaanse toonbanken. Zelfs Mexicaanse senatoren zijn los gegaan op zo'n pop. Maar de schrijver wil ons nu doen geloven dat de NPO dit speciaal in scene heeft gezet, daar trappen we natuurlijk mooi niet in. Dit is een typisch Mexicaanse traditie en dit soort taferelen zie je door heel Mexico omdat Mexicanen een tering hekel aan de man hebben. En geef ze eens ongelijk.

Ardbeg | 30-01-17 | 22:00

Hoe meer ze Trump aanvallen zoals bijvoorbeeld bij DWDD en Jinek, hoe sterker ik de behoefte heb om hem te steunen. Vooral omdat de anti-Trump groepering echt WALGELIJK is. Murica bitches!

Dinand | 30-01-17 | 22:00

De Amerikanen zijn met een meerderheid (57%) voor de terroristische-landen inreisverbod.
m.rasmussenreports.com/public_content/...
.
Heerlijk dat de links mensen wel het argument winnen, maar tegelijkertijd de meerderheid daarbij verliest.

heldheino | 30-01-17 | 21:59

Morgenochtend krijgen schoolkinderen het nog eens op veel basisscholen te zien. Zou verboden moeten worden op scholen die linkse propaganda

Eppy37 | 30-01-17 | 21:59

Ik zie eigenlijk totaal niet in wat er nou verkeerd gaat in dat item. Alsof de Mexicanen heel blij zouden zijn met Trump, vast wel een paar maar de meeste natuurlijk niet.

suqmadic | 30-01-17 | 21:58

Hij heeft een leuk isisbaardje die kerel in dienst van Gelauff.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 30-01-17 | 21:58

volgens mij is dat niet trump maar jose wilders.

sennholz | 30-01-17 | 21:58

Mensen moeten nou niet doen alsof Trump een monster is,die man doet wat hij belooft heeft.Verder kun je over een jaar pas ongeveer zien hoe zijn beleid uitpakt,minstens een jaar.

kzegje | 30-01-17 | 21:58

Slachtofferrollinksekerk.

repu077 | 30-01-17 | 21:57

De haat tegen Trump wereldwijd wordt steeds heftiger. Zo heftig zelfs dat ik verwacht dat hij binnen 2 jaar impeached gaat worden. Zoveel haat heb ik echt nog nooit gezien

Rest In Privacy | 30-01-17 | 21:57

Als de verkiezing van Trump iets laat zien, is het wel het total morele failliet van de linkse en policorre meute met hun oogkleppen op. Jankerds en zeikerds, leugenachtig dreinend als verwende kinderen. En gevaarlijk, met hun haatzaaierij.

Fijnstoffer | 30-01-17 | 21:56

Vandaag deed Asscher bij RTL Nieuws een eigen Trumpje: "Nederlanders moeten weer trots op hun land worden".
Hij is wel de laatste van wie ik zo'n uitspraak had verwacht :)

dr.andus | 30-01-17 | 21:54

Ik kijk uit naar het Trump effect over de wereld en om te beginnen bij die smekende Nr2. NPO afbreken staat op stip, Nr1 !

Mr_Pikibelly | 30-01-17 | 21:54

Ik ben het echt zo zat dat Trump zwart maken.
Denk dat de meerderheid van de mensen dit ook zo ziet.
Hoe meer ze die man zwartmaken hoe meer ik overtuigd voor hem ben.
Ook de EU met controle nepnieuws vandaag is zo belachelijk.
En lees vandaag dat potlood stemmen niet veilig meer is.
Kiesraad gaat er niets mee doen.
Dus ben bang dat PVV Geenpeil en VNL minder stemmen zullen krijgen.
Hoop dat GeenStijl hier nog wat mee doet

tobbie | 30-01-17 | 21:53

Ik ben het echt zo zat dat Trump zwart maken.
Denk dat de meerderheid van de mensen dit ook zo ziet.
Hoe meer ze die man zwartmaken hoe meer ik overtuigd voor hem ben.
Ook de EU met controle nepnieuws vandaag is zo belachelijk.
En lees vandaag dat potlood stemmen niet veilig meer is.
Kiesraad gaat er niets mee doen.
Dus ben bang dat PVV Geenpeil en VNL minder stemmen zullen krijgen.
Hoop dat GeenStijl hier nog wat mee doet

tobbie | 30-01-17 | 21:53

-weggejorist-

Lepenseur | 30-01-17 | 21:53

Die trump poppen zijn heel populair. Kijk maar naar dat programma americanos gs zit weer lekker ouderwets de npo te bashen om niks.

Lepenseur | 30-01-17 | 21:53

Ik zat om 20u het NOS-journaal te kijken. 10 minuten lang Trump bashen, geen enkel goed woord over zijn beleid noch over de wensen van de Amerikaanse kiezers. Dit is democratie in werking - een president die doet wat hij beloofd heeft - maar van de NOS mogen we alleen de demonstrerende millennials, gestrande islamitische reizigers en zielige mexicaantjes zien. En wat een enge mensen heeft die enge Trump om zich heen he, NOS-buiskindertjes? Oh, en de moskeeen en islamtische belangenorganisaties in NL kwamen in het journaal natuurlijk uitgebreid aan bod, want die worden be-dre-igd.

Ebert de R | 30-01-17 | 21:52

@Ardbeg | 30-01-17 | 21:46
Waarom staan ze niet op het lijstje denk je? Trump doet er alles aan om de VS energie neutraal te maken, dus die voet achter de deur verliezen de Saudi's ook binnenkort.

heldheino | 30-01-17 | 21:52

Als een stelletje nietsnutten je haat en ook hun kinderen aanzetten tot haat, dan weet je dat je goed bezig bent! Go Trump!

Commando Z | 30-01-17 | 21:51

Toen ik dat beeld zag was ik wel weer genezen om dit jaar nog een keer het nos journaal te gaan kijken. Ongelooflijk. Journalisten die hun eigen scheten als delicatesse opdienen.

dysdiadochokinese | 30-01-17 | 21:49

Ik zie alleen maar handen die gevouwen zijn in de vorm van een piramide, en dan weet ik genoeg om te weten uit welke hoek de wind waait. Maar nu ben ik paranoia.

Rest In Privacy | 30-01-17 | 21:49

En het andere verkapte Staatsnieuws (RTL) kwam vandaag met het onderwerp over hoe Nederland helemaal de tyfus gehacked gaat worden, met diepgaande onderzoeksjournalistiek en alles. In het onderwerp wordt verwezen naar de Amerikaanse verkiezingen en hoe Rusland de verkiezingen daar heeft gehacked, dat werdt benoemd als een feit. Dat terwijl het tot nu toe niets meer dan een CIA beschuldiging is dat alles van fabricage en anti-Rusland propaganda over zich heen heeft. Zoals Assange zei, als Rusland zou hacken dan zouden ze geen sporen achterlaten die naar Rusland zelf wijzen. Wat de CIA dus juist beweert, die zeggen dat het spoor direct naar Rusland wijst (maar willen niet met bewijzen komen). Trap er niet in, de gehele MSM politiek gekleurde fake news.

XaleX_2 | 30-01-17 | 21:48

Dit is gewoon traditie in mexico hoor. Een pop kapot slaan voor snoep. En dat werd ook verteld in het item.

Yann47 | 30-01-17 | 21:47

heldheino | 30-01-17 | 21:42
Je weet hoe diplomatie werkt toch? SA doet dat niet voor niets. Obama wilde kennelijk niet aan die eis toegeven, Trump wel. Nu alleen nog erachter zien te komen wat ze er graag voor terug willen.

Ardbeg | 30-01-17 | 21:46

Dat is daar een traditie. Net als Zwarte Piet bij ons. Niks mis mee toch?

ikzalhandhaven | 30-01-17 | 21:45

Haha ze halen echt alles uit de kast. Vandaag ook weer bij DWDD. Het wordt steeds leuker. Morgen gaat het hopelijk weer over Trump. Heerlijk om mensen te zien die zich zo laten gaan.

roze_bril | 30-01-17 | 21:44

Dit soort mensen hebben nog meer haat dan anderen!

lachenjoh | 30-01-17 | 21:44

Wat de hysterische media vergeet te vertellen is dat Trump tegelijkertijd met Saudi Arabië en Egypte heeft gebeld, wat tot een afspraak voor opvang van vluchtelingen heeft geleid. De twee belangrijke schakels in het MO zullen nu actief helpen met de opvang van Syriërs en Irakezen door middel van door Arabieren gecontroleerde Safe-Zones.
.
Niet alleen bereikt Trump met twee telefoontjes meer dan Obama kon bereiken in de acht jaar dat hij oorlog voerde, maar ook kan dit leiden tot een letterlijke en figuurlijke keerpunt in de vluchtelingenstromen naar Noord-Europa.

heldheino | 30-01-17 | 21:42

Als u dit korte filmpje heeft gezien weet u weer heel wat meer. Bij de NPO hebben ze hier natuurlijk geen weet van.
'Paul Watson - The Truth About Trump's 'Muslim Ban'
www.youtube.com/watch?v=JNu4xU9qOEM

Nehemia | 30-01-17 | 21:41

Waar is Sylvana nu eigenlijk?

Handsomeboy | 30-01-17 | 21:40

Vroeger walgden we als we dergelijke beelden uit Saudi-Arabië zagen. Maar nu dus gewoon op 'onze eigen' NPO.
Ga je diep schamen Hilversum!

keestelpro | 30-01-17 | 21:38

Probeer eens een pinata van Dhr B. Obama aan een boom te knopen, kijk eens hoe snel je de frontpage haalt in sociaal moraal verontwaardigd wegkijkland

Handsomeboy | 30-01-17 | 21:38

go Trump go !

FW Ta-183 Huckebein | 30-01-17 | 21:37

If you can't convince them,
confuse them..

Wijze uit het Oosten | 30-01-17 | 21:37

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland