Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

EU: 'Stoppen met veerdienst Middellandse Zee'

Tegenvaller voor Timmerfrans Ferries en de rest van de dikke knaken makende asielindustrie. EU-bobo's Juncker, Tusk en Muscat willen op zeer korte termijn de migrantenstroom uit Libië droogleggen. Niet omdat ze het verschrikkelijk vinden dat de stranden van Noord-Afrika bezaaid liggen met aangespoelde dobbernegers (komt u maar). Nee, de veerboten moeten aan de ketting, omdat anders Geert Wilders en Marine le Pen aan de macht komen in het Avondland, alle kernwaarden naar de barrebiesjes gaan, en iedereen in Brussel zijn dikbetaalde baantje kwijt raakt. Te laat, sukkels.

Reaguursels

Inloggen

En daarna weer vrolijk verder met de uitverkoop van Europa.

Mallepietje1001 | 26-01-17 | 09:13

Vooral ook de reden hé, niet omdat we vol zitten. Niet omdat er te veel mensen verdrinken op zee, Nee nee " we mogen de populisten geen kans geven "

Smerig k#t tuig

Mallepietje1001 | 26-01-17 | 09:06

Als alle bovengenoemde reaguursels de keuze-mogelijkheden zouden zijn in 'n uitgebreide multiple choice vraag; dat wordt deze laatste keuze-mogelijkheid: alle bovenstaande mogelijkheden zijn goed.

Der Paulie | 26-01-17 | 00:10

Goddomme.... We zijn aan het winnen. Langzaam, heel langzaam. Maar het tij keert.

omanders | 25-01-17 | 22:46

-weggejorist-

Der Paulie | 25-01-17 | 19:55

181 duizend vorig jaar binnengekomen in Italië. Dat land heeft toch een hele grote laars?

Nehemia | 25-01-17 | 17:46

Ja, ja en dat roepen jullie nu... Zo vlak voor de nodige verkiezingen die in Europa zullen gaan plaatsvinden. Hopelijk denken ze niet dat ik hier nog langer intrap, want na de verkiezingen gaan jullie, indien de kans geboden, gewoon op oude voet verder met de volksvervanging binnen de EU.

Claudia M. | 25-01-17 | 17:33

Ergerlijke Unie. Eigenwijze Unie.
Smerige verraders bende.
Ze gaan hun lesje nog leren.
Ze proberen nu snel het tij te keren.
Want de populisten staan aan de deur te rammen.
Hopen dat die deur keihard wordt ingetrapt.

klinkklaar | 25-01-17 | 17:00

-weggejorist-

Bert Konterman | 25-01-17 | 13:56

De EU is op alle vlakken een falend project gebleken. Terug naar de tekentafel en terug naar de EEG.

Où est Charlie? | 25-01-17 | 13:28

Desalniettemin een betere reactie op het zgn. populisme dan die van de socialisten in Zweden. Die presteerden het om als straf voor alle anti immigratiestemmen juist de grenzen nog wijder open te zetten. Onder het impliciete motto 'Haha, suffe kiezers, populistisch stemmen werkt slechts averechts'.

schoneslapert | 25-01-17 | 13:19

De Europese elite, Juncker & co begint zo langzamerhand knap zenuwachtig te worden en terecht. Maar te weinig, te laat. Deze voornemens gaan de Europese veranderingen van onderop niet tegenhouden.

Schweinchen Dick | 25-01-17 | 13:02

Het hypocriete leugenaars clubje in Brussel is rijkelijk laat met maatregelen. Die overigens halve bak zijn. Echt afgrendeken kan met een andere aanpak.

Bovendien zijn het schoften die gelyncht mogen worden. Waarom?
Omdat zo blijkt nu men niet en nooit hetgeen doet wat goed is voor de EU en haar burgers maar alleen datgene doet wat hun ideologusche machtsagenda van pas komt.
Hiermee is toch wederom duidelijk dat men de burgers belazerd dat stel zonnekoningen. En wat deed men met de zonnekoning in Frankrijk destijds ?

Moneytron | 25-01-17 | 13:01

@ telelezer | 25-01-17 | 12:20

Verdeel en heers. Zo kan men geen blok (stakingen) meer vormen tegen de heersende machten is de gedachte erachter. Gewoon goede werknemers met een nummer die lekker productief zijn en meer niet (lees VVD mantra!)

Rest In Privacy | 25-01-17 | 12:57

Juncker, Tusk en Muscat, liebe Freunde.
Dank voor de bekentenis over de genocide die momenteel door u gedirigeerd wordt.
Het tribunaal zal niet mals zijn.

hallevvezool | 25-01-17 | 12:34

"(..)wat is de reden om onnodig grote groepen immigranten binnen te laten."
@ watazooi | 25-01-17 | 09:10
wat Brussel & USA) willen is de totale ontwrichting van Europa en de verdunning van het blanke ras om zo een volk van goedkope werkkrachten te krijgen zonder nationale gevoelens voor hun immigratieland zodat het makkelijker is om 1 groot EU Vierte-Reich te creeren zonder tegenstribbelen door nationale gevoelens, want immigranten hebben die niet
golden-dawn-international-newsroom.blo...

telelezer | 25-01-17 | 12:20

Jà, noem het karma, maar ons Geertje stuurt nu al de EU aan, zo vanuit het "Haagse oppositiebankje!" En dan zeggen sommige linkmiegels hier: "een PVV stem is een verloren stem." Maar de werkelijkheid leert ons nu "als Greet de knuppel in het hoenderhok gooit, hebben ze in Apeldoorn niets meer om voor te zingen." Kan zo op een Db tegeltje ...

Laagopg,dramnegertd | 25-01-17 | 12:09

Veerdienst..? Geef ze een (heel) oude auto en vertel ze dat ze over het ijs hierheen kunnen rijden. Moet wel over heel diepe wateren zijn anders heeft het geen zijn
www.skoften.net/item/hoe_weet_je_of_he...

telelezer | 25-01-17 | 12:01

schaamteloos. ook gewoon toegeven dat ze alleen maar maatregelen nemen om hun eigen baan te redden. ik denk Geenstijl verzint het maar nee.

Ir. Wilhelmus | 25-01-17 | 11:53

Tjommert | 25-01-17 | 11:35 die opzet is alleen maar groter geworden nu Trump aan de andere kant het VS soros spelletje heeft veranderd.
De EUSSR lieden krijgen haast en angst, voor hun baantje en toekomst.Die van anderen zal ze echt een rotzorg wezen.
Soros trekpoppen zijn het .Follow the money.

medelmo | 25-01-17 | 11:51

Ik denk dat de meeste EU-ambtenaren en politici nu al ruim voorzien zijn van goedkope slaafjes in de huishouding, kinderzorg en restaurantwezen en dus -voorlopig- niet meer zitten te wachten op meer adspiranten uit Afrika en het Midden-Oosten. Vandaar deze actie. Over een paar jaar gaan de sluizen weer open, want "never waste a good crisis" is het beleidsmodel van de EU

batvoca2 | 25-01-17 | 11:50

Degene die de oorlog in Libië veroorzaakt heeft mag de boel ook weer oplossen, dus alle immigranten gaan maar lekker bij Hillary inwonen, liefst haar nog uitwonen. De EU krijgt de rekening voorgeschoteld van het oorlogszuchtige beleid van de US. Tijd voor soevereiniteit en de neuro.

Tjommert | 25-01-17 | 11:49

Het wordt tijd dat de eerste landverraad-tribunalen wirden geagendeerd.........

pennestront | 25-01-17 | 11:44

De reden erachter is wel briljant niet dat er teveel komen; nee misschien gaan er wel teveel mensen op Wilders en Le Pen stemmen.

dedwarsligger | 25-01-17 | 11:40

Ik denk aan pek & veren voor genoemd drietal

D-Fens_1963 | 25-01-17 | 11:38

En als Geert Wilders en Marine le Pen dit slim uitspelen gaan ze daarmee aantonen dat hun voorgestelde beleid werkt en zullen ze zegevieren.

Mastermattie | 25-01-17 | 11:36

Wat een wassen neus. Net of er zoveel migranten uit libië komen. Het is in eerste instantie de opzet van de US/EU geweest om de bevolking te ontwrichten door immigratie en terrorisme te organiseren zodat er nog meer macht naar de industrie/multinationals zou gaan en nu willen ze zieltjes terugwinnen van de naïeve europeanen. Trap er niet in!

Tjommert | 25-01-17 | 11:35

Wat als je als slavendrijver, kleurenblind was?

Rest In Privacy | 25-01-17 | 11:25

Zelfs nijgen naar stemmen op anti-immigratiepartij heeft klaarblijkelijk al effect. Moet je nagaan wat je kan bereiken als je er daadwerkelijk op gaat stemmen.

IslamPislam | 25-01-17 | 11:24

Trekken aan een dood paard kent vele vormen vooral als paniek de aanleiding vormt.

Lichtstadfan | 25-01-17 | 11:21

@gatito | 25-01-17 | 11:07

Dood gaan we allemaal. Het gaat erom wat je met je leven wil doen tot die tijd.

Rest In Privacy | 25-01-17 | 11:19

e ca! | 25-01-17 | 11:04
Arme Pamela, werkte samen met van Gogh en MK en zie wat er gebeurde.

gatito | 25-01-17 | 11:07

* Gedachte van gisteren *

Wat als je als slaaf van SM hield?

Rest In Privacy | 25-01-17 | 11:06

Ode aan Pamela H.

Vergelijk de EU met je eigen huis.

Je regering wil perse dat jij je voordeur openzet voor IEDEREEN! (De gehele wereld) Je spullen verdwijnen, je koelkast word leeggegeten en je moet voor alles betalen. (huur-gas-elektra-water-... EN hun leefgeld!!!-enz)

Je vrouw,dochter wordt regelmatig lastiggevallen en "gepussygrabt". Zeg je er wat van dan word er een mes op je keel gezet, terwijl ze met de andere hand over hun eigen keel snijdende bewegingen maken. Als je dan een klacht indient wordt je afgescheept met de woorden dat je xenofobisch bent en een racist. (of nog ergerrrr een populist)

De politie is niet bereikbaar en aangifte doen is niet "wenselijk". Dan wil je als burger deze onzin gaan wegstemmen met je recht om 1 keer in de 4 jaar de koers mee helpen bepalen. Vervolgens schiet men de kandidaat af (of laten schieten?!)die je voor ogen had om hieraan een eind te maken.

Teleurgesteld ga je naar huis en treft het gesloten aan. De actie club "wij blijven hier" heeft je huis gekraakt en je vrouw en dochter verkocht als slavin. Omdat je nogal boos word (en je hebt een varkensmutsje op) komt de politie gelijk ter zake door je te arresteren en je voor het volle pond aan te slaan omdat je nou eenmaal een sofinummer heb,en zij niet)

Terwijl jij je wil verhangen in de cel blijkt dat zowel het touw als ook de haak uit het plafond, in China zijn gemaakt. (breken nu eenmaal snel :-)

Mvgr,

Rest In Privacy | 25-01-17 | 11:04

Ik wil een Trump.
TheOneWhoKnocks | 25-01-17 | 09:44

Ik ook.

gatito | 25-01-17 | 11:01

Kan niet wachten om te zien hoe deze lijers met de staart tussen de benen de vlucht nemen!

lanexx | 25-01-17 | 10:53

Ik zie het probleem niet zo met die lijken. Die mensen maken die keuze toch zelf?

Ze worden toch niet gedwongen om in zo'n gammel bootje te stappen zonder zwemvest of zonder kunnen zwemmen?

Verstandige mensen doen zoiets niet, dat is een ander verhaal. En aan de handen van degenen die dit faciliteren kleeft bloed, en veel ook.

Het is altijd pas achteraf dat men zich de schade en schande van een tijdperk beseft. We kunnen alleen maar hopen dat het tij inmiddels gekeerd is.

mrXL | 25-01-17 | 10:51

Er hoeft alleen maar weer een aangespoeld kindje vertoont te worden door onze propaganda zenders en het zingende welkom ,meer dan welkom in ons land lied wordt weer uit volle borst gezongen.

blauwe zander | 25-01-17 | 10:49

Too little, too late and for the wrong reasons

NACademicus | 25-01-17 | 10:37

@Zie Andere Kant 10:31
Doel van migratie-stimulatie van de EU was ook de ondermijning van de homogeniteit van natiestaten, zodat nationalisme minder in zwang kwam en democratie makkelijker uitgeschakeld kan worden: www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

tipo | 25-01-17 | 10:36

Het is ook gewoon EU-beleid, we vergrijzen dus vinden de hoge heren dat we meer migranten nodig hebben in plaats van minder. Zelf voor gekozen toch? Oh, nee ... naja

Zie Andere Kant | 25-01-17 | 10:31

necrosis 10:20
Redden is prima. Maar dan wel de overlevenden overhevelen in een biologisch afbreekbaar bootje van aardappelzetmeel op afstand bestuurbaar terug naar Libie sturen, met genoeg proviand voor 1 dag, zwemvest en schone onderbroek.

tipo | 25-01-17 | 10:30

@daytripper | 25-01-17 | 09:56
Ik was al twee keer reaguurder van het het jaar toen ik nog een baan had.
Dus vraag me niet naar de bekende weg.
necrosis | 25-01-17 | 10:04

Ik weet het .. ik weet het ..*diepe buiging maakt* :))

daytripper | 25-01-17 | 10:25

@daytripper | 25-01-17 | 09:59
Geen zorgen. Waarschijnlijk bedoelen die Groen Links types met tokkies iedereen die lager opgeleid is dan Jesse Klaver.

IslamPislam | 25-01-17 | 10:24

Bericht naar: Hoen 25-01-17 10:01 gooit.

Kaft | 25-01-17 | 10:23

Moet dat nou, de kop van die walgelijke fatsoensnegert op GS?

Kaft | 25-01-17 | 10:22

"Carrière en geld is waar het om draait. Ik blijf bij de partijen die HET al decennia snappen!"
@TheBurnerMan | 25-01-17 | 10:08
En niemand houdt je tegen.
(Al raad ik aan de partij van je keuze op je principes te selecteren, en niet je principes te selecteren op basis van de partij die je aanhangt.)
Je snapt dat ik slechts een suggestie deed hoe hetzelfde punt, een argument tégen de eu, iets leesbaarder is voor mensen die niet de hele dag knarsetanden?

two ball cane | 25-01-17 | 10:22

@Duifmans | 25-01-17 | 10:09
Dan steken ze hun boot lek en MOETEN we ze redden volgens de internationale maritieme wetten.
Ik heb zelf in de offshore gezeten, als iemand aan boord zwaar gewond raakte, kon ik zelfs een helikopter van de NAM kapen.

necrosis | 25-01-17 | 10:20

kortebroek | 25-01-17 | 10:09
Precies. Deze keer gewoon eens massaal NIET stemmen op de grote pot nat VVD-PvdA-CDA-D66-GL. Anders zal er nooit wat veranderen in het beleid. Waar dan wel op stemmen, geen idee, maar in ieder geval niet op deze 5 partijen.

JackRyan | 25-01-17 | 10:19

-weggejorist-

Effe_beter_bukkake | 25-01-17 | 10:18

3/2017
Te laat juncker. Te laat timmerlapzwans. Te laat eu. Te laat rutte.
Begin maar vast met janken en slijmen bij Geert!
Let's make Holland great again!

pennestront | 25-01-17 | 10:17

@Desmoulins | 25-01-17 | 09:32
Wat bazel je. Ik heb nergens mijn mening over dit onderwerp of de eu gegeven. Ik heb gezegd dat ik moe word van pritts zure gezeik. Heb zelfs een suggestie gedaan hoe hij precies hetzelfde punt kan maken maar dan iets minder zuur.

two ball cane | 25-01-17 | 10:16

En al die Afrikanen moeten gewoon eens in hun eigen land aan de slag. Daar is nog méér dan genoeg werk te doen. Waarom ligt er nog niet eens een 4-baans snelweg, voorzien van alle gemakken, van noord naar zuid? Waarom kunnen ze in de VS, Europa en Australië wel gewoon zulke basale infrastructuur aanleggen? Laat ze die eerst eens gaan aanleggen, zodat ze met elkaar handel kunnen gaan drijven en welvaart kunnen creëren.
Ze zullen toch echt zelf hun eigen continent moeten opbouwen, want de kaboutertjes zullen het echt niet gaan doen...

JackRyan | 25-01-17 | 10:15

Alle ingrediënten zijn aanwezig om de situatie danig te laten escaleren als het lontje in het Europese kruitvat word gestoken, de politieke droom begon te tanen toen de deuren van Europa werden opgezet, het plan om Europa een provincie van het Midden-Oosten te maken, om zodoende een alliantie te kunnen vormen, de globalisering van de Europese nachtmerrie zal wel verder gaan, maar niet met het huidige aantal lidstaten.

hovawart | 25-01-17 | 10:09

Laten wij met zijn allen leren van de vorige verkiezingen. Eerst niks doen, terwijl ze aan de macht zijn. Vervolgens stoere beloften doen over toekomstige daden. En vervolgens weer niks doen na de verkiezingen of zelfs het tegenovergestelde van het beloofde. Stem ditmaal anders. Laat je niet weer voorliegen, geef anderen een kans. FvD, VNL, GP, PVV, of misschien zelfs SP. De overheid moet weer ten dienste staan van de bevolking en zaken regelen die wij individueel niet zelf kunnen regelen. Daarvoor is de overheid en niet anders. Dus echte grensbewaking en zware EU/Euro hervormingen of anders eruit.

kortebroek | 25-01-17 | 10:09

@Reinaert | 25-01-17 | 10:02
Het zijn voornamelijk Berbers die ze niet terug willen, in eigen land zijn ze ook niet geliefd.

necrosis | 25-01-17 | 10:09

@necrosis | 25-01-17 | 09:56
We moeten ze ook niet officieel terugsturen naar Libië. Gewoon zorgen dat ze niet verder komen dan 12 mijl uit de kust. Enige optie is dan zelf terugvaren naar Libische kust.

Duifmans | 25-01-17 | 10:09

Manmanman, Pritt, ga een weekje op verkansjie, neuk je wijf [m/v] of pak de legoset van zolder.
Wat een zure azijn komt er toch uit je.
Van ditzelfde stukje had je op zn minst kunnen maken 'he he, eindelijk snappen ze het. Voortaan eerder naar ons luisteren en het wordt nog wat' of beter nog; had geschreven dat we weer autos bouwen.VDL sleutelt de bmw X1 in elkaar; 800 banen. Lekker gewerkt pik.
two ball cane | 25-01-17 | 09:13

De naiëviteit. Hoe bijzonder!! Ze snappen het? Kernwaarden? Carrière en geld is waar het om draait. Ik blijf bij de partijen die HET al decennia snappen!

TheBurnerMan | 25-01-17 | 10:08

tipo | 25-01-17 | 09:57
Je kunt ook gewoon alle visumaanvragen van die Afrikaanse landen opschorten, hoge importtarieven voor hun producten instellen, export-sancties instellen (geen Westerse producten meer), banktegoeden bevriezen, etc. Legio mogelijkheden om die Afrikanen weer tot de orde te roepen.
Zodra Afrikaanse dictators niet meer met hun dure privéjets naar de EU kunnen om uitgebreid te winkelen, zullen ze als een blad aan de boom draaien.
Daarnaast; Europese kustwacht naar Australisch model invoeren. Dan is het zo afgelopen met die onzin.

JackRyan | 25-01-17 | 10:08

-weggejorist-

Effe_beter_bukkake | 25-01-17 | 10:08

De EU-kliek, een bonte verzameling aan knettergekke idioten. Dit roepen ze even voor de bühne, vanwege verkiezingen in diverse EU-landen. Daarna zal de veerdienst weer op volle kracht doorgaan. Omvolking is nog steeds beleid. Gaat echt niet veranderen, tenzij gezond verstand ('rechts'/'populistisch') het wint.

Fijnstoffer | 25-01-17 | 10:08

De EU liegt net zo hard als Mark Rutte. Trap er niet in.
Rheia | 25-01-17 | 09:25

Harder liegen dan Mark Rutte kan niet.

bixiers | 25-01-17 | 10:08

Reinaert 10:02
Jihadisten en criminelen gaan liever met de boot. Dan hoeven ze niet langs de Marokkaanse douane op het vliegveld. Dan weet je ook gelijk welk soort Marokkanen via Libie reist. Er staan er nu 300.000 op het strand in Libie.

tipo | 25-01-17 | 10:05

@daytripper | 25-01-17 | 09:56
Ik was al twee keer reaguurder van het het jaar toen ik nog een baan had.
Dus vraag me niet naar de bekende weg.

necrosis | 25-01-17 | 10:04

@necrosis | 25-01-17 | 09:56:

Marokko is waarschijnlijk blij om van al het uitschot af te zijn.
Maar de Marokkaanse regering moet niet zeuren: het is tenslotte een veilig land dus zogenaamde 'asielzoekers' die hier afgewezen worden direct terugnemen. Volgens mij is het voor de gemiddelde Marokkaan (of Berber) helemaal niet zo moeilijk om Nederland in te komen: de meesten hebben hier ondertussen wel familie wonen. Een vliegreisje en een toeristenvisum doen vervolgens wonderen. Hoezo dobberen als het ook makkelijk kan?

Reinaert | 25-01-17 | 10:02

Te laat? Dat valt te bezien. De economie groeit en zijn nog 7 weken te gaan. Voldoende tijd voor Trump om te laten zien wat er gebeurt met een populist aan de macht:

Ajit Pai en netneutraliteit: www.google.nl/search?q=ajit+pai+net+n...
Meet Betsy DeVos: www.youtube.com/watch?v=pvXJnukCFoo
Kellyanne Conway en haar 'Alternative Facts': www.google.nl/search?q=Kellyanne+Conw...
Wetenschappers gemuilkorfd: www.google.nl/search?q=Scientists+Put...

Van Wilders en le Pen verwacht ik niet veel beter.

Hoen | 25-01-17 | 10:01

Ze zullen na de verkiezingen gewoon doorgaan met het importeren van socialistisch stemvee. Laat je niets wijs maken, verkiezingspraatjes dit.

JackRyan | 25-01-17 | 10:01

Arnold KArskens draagt nog een reden aan: Er worden schadeclaims voorbereid tegen de EU door de nabestaanden van verdronken gelukszoekers
www.onderzoekoorlogsmisdaden.nl/actuee...

Vogelbeest | 25-01-17 | 10:00

Ik ben *kuch* .."hoogopgeleid" en stem Wilders of Baudet.
De toevoeging "hoogopgeleid" moet je er tegenwoordig bij doen, anders ben je behalve xenofoob, populist en islamofoob ook ... tja .. eh.. "tokkie" o.i.d.?

daytripper | 25-01-17 | 09:59

@Dutchbeaurouge | 25-01-17 | 09:41

Even de EU modus inschakelen:
Die smerige geallieerden die Europa bevrijd hebben van de Duitse bezetter hadden de regering in Parijs ook al geen toestemming gevraagd voor de landingen in Normandië.
Dat moeten wij als politiek correcte dwazen natuurlijk niet willen.
EU modus maar weer uitgeschakeld.

Hoeveel meer bewijs heb je nodig om te begrijpen wat voor een stelletje onvoorstelbaar gore smeerlappen die EU-dictators zijn.

Oh shit! De EU wordt geregeerd door de Duitse Kaiserin Merkel die alsnog Das Vierte Reich wil vervolmaken.

Pieter V | 25-01-17 | 09:58

De EU kan geen Turkije-deal met Libie maken, want de GNA-regering in Tripoli heeft geen macht in grote delen van Libie. Deels is Islamic State daar de baas en deels door Russen gesteunde 'warlords' en deels tribale bendes.

Wat Juncker voorstelt is om een Turkije-deal te maken met Nigeria, Niger, Senegal, Mali en Ethiopie. Die deal houdt dan een zak geld in (zg ontwikkelingshulp) in ruil voor het terugnemen van asielzoekers en het controleren van de zuidelijke grenzen van die landen. Dit gaat dus 5x de Turkije-deal kosten, want het gaat om 5 landen. De EU heeft het niet over Tunesie en Marokko, waar ook veel migranten vandaan komen, en die ook geen asielzoekers terugnemen, dus de deal mislukt al bij voorbaat. zie ook: euobserver.com/migration/136656

Wat Junker niet voorstelt, is de push-back methode op Australische wijze. Terwijl die aantoonbaar werkt.

tipo | 25-01-17 | 09:57

Ik vraag me echter af wat al die Afrikanen hier doen.
necrosis | 25-01-17 | 09:49

In jouw kwaliteit als wereldkampioen reaguren, mag ik aannemen dat dit vragen naar de bekende weg is.

daytripper | 25-01-17 | 09:56

Waarom is die media er wel als de kippen bij om dit soort dingen uit een rechtse hoek te veroordelen en het nu quasi-neutraal te melden? De beweegredenen kunnen het niet zijn, want die zijn een stuk walgelijker dan die van LePen en Wilders als het over deze kwestie gaat.

ZI | 25-01-17 | 09:56

@Duifmans | 25-01-17 | 09:37
Nogmaals, ze willen die lieden niet terug.
Hun geboorteland wil ze niet eens terug, kijk maar naar Marokko.

necrosis | 25-01-17 | 09:56

Niet alleen langs de 12-mijlzone patrouilleren, maar dan ook meteen weer naar het strand terugbrengen. Er is immers toch geen werkende regering. Zou die er wél zijn, gewoon een zak geld geven zodat ze niet moeilijk doen. En dan, structureel alle boten (groot en klein) tot zinken brengen, zodra ze leeg zijn. Dit om het voor de mensensmokkelaars onaantrekkelijk te maken. Tegelijkertijd mogen de reddingsboten alleen mensen naar Libië terugbrengen, anders faciliteren ze mensensmokkel.
Verder in de landen van herkomst grote mediacampagnes voeren om mensen te waarschuwen dat het geen zin heeft om naar Europa te komen.
Met geld, voldoende schepen en een goede organisatie, zou de EU dit voor elkaar moeten krijgen.
Dat dit onder druk van het populisme gebeurt, is eigenlijk een brevet van onvermogen. Maar kennelijk komen de meeste politici pas in actie (bij moeilijke dossiers), als ze dreigen hun baantjes te verliezen. Wie zegt er dat democratie niet werkt?

NoblesseOblige | 25-01-17 | 09:55

-weggejorist-

Rest In Privacy | 25-01-17 | 09:55

Ik hoop wel dat na de macht overnamen door Geert Wilders en Marine le Pen,die Brusselse dictators vervolgd en bestraft gaan worden. Het zal wel niet gebeuren hoor, want ze hebben te veel machtige Slinkse vriendjes.

FreeVogelaar | 25-01-17 | 09:55

@necrosis | 25-01-17 | 09:49:

Ik weet precies wat al die Afrikanen hier doen: hun hand ophouden. That's it. Goed, er zullen wel een paar echte vluchtelingen tussen zitten, eerlijk is eerlijk, maar het merendeel komt kennelijk toch alleen maar uit economische overwegingen.

En die kunnen dus per kerende rubberboot retour thuislanden.

Reinaert | 25-01-17 | 09:54

Voor de Nederlandse verkiezingen inderdaad redelijk laat , maar Frankrijk en Duitsland pikken ze dit jaar wel even mee.

Reken overigens maar dat tot 15 maart alle diensten op zeer scherp staan en ze door Rutte cs verdoemenis is beloofd als er wat in Nederland zou gebeuren.
Dus jongens,nog 6/7 weekjes op scherp en daarna zien we wel.

daytripper | 25-01-17 | 09:54

Dus nu kan het gewoon ?
Wat een vunzige varkens zijn het ook, duizenden lijken hebben ze, en de links policore jankers hier op hun geweten !

Castor12 | 25-01-17 | 09:54

De EU is een unie van landverraders.

maar toch | 25-01-17 | 09:52

Van mij mag de EU ter plekke ineenstorten, weg met die zelfbenoemde graaiers die de baantjescarrousel laten draaien.
Laten we gewoon de oude EEG oprichten met alleen de Scandinavische landen.
En de gouden regel voor vreemdelingen;
Vluchtelingen alleen tijdelijke opvang met een maximum limiet.
Economische vluchteling alleen welkom onder strenge voorwaarden, zoals werkeloosheid onder de 3%, vloeiende taalbeheersing, werk en aantonen dat je waarde toevoegt aan de maatschappij.
Voorwaarden niet gehaald = doei.
Verder als buitenlands beleid je eigen cultuur koesteren en die van andere landen ook intact laten.
Dus geen Sadam's en Ghadaffi's om gaan leggen, de gevolgen daarvan zijn inmiddels duidelijk.

Eppo | 25-01-17 | 09:51

Je hebt niets aan de lieden van de EU, zodra de verkiezingen geweest zijn draaien ze het weer terug. Zoveel schade dat ze aangericht hebben in minder dan tien jaar tijd, de baby met het badwater weggegooid. Ik wil hun toekomst niet opgelegd krijgen, ik kots op hun toekomstbeeld, ik wil weer dat Nederlanders een vrij volk zijn, een volk dat de vrijheid heeft om diens eigen richting te bepalen, of het nu goed is of slecht, ONZE richting, en niet eentje die met social engineering in elkaar geknutseld is.

Lyin Ted | 25-01-17 | 09:51

@Worajai | 25-01-17 | 09:33
De grootste fout ligt bij Merkel met haar 'wir schaffen das'.
Natuurlijk moeten we mensen uit Syrië helpen, dat is de hel op aarde.
Ik vraag me echter af wat al die Afrikanen hier doen.

necrosis | 25-01-17 | 09:49

necrosis | 25-01-17 | 09:35 |
Maar Libië is ook het ideale punt om een 'bruggenhoofd' te vestigen door een (kuch...) EU-legermacht (eventueel ism een Westers geörienteerde macht daar), en van daar uit alle illegalen die niet door het eigen land terug genomen willen worden, retour Afrika te bonjouren.
Zei ik ook al twee jaar geleden...

Aristotalloss | 25-01-17 | 09:48

@GerMonster | 25-01-17 | 09:31

Inderdaad, weer een bewijs dat de MSM de ergste verspreiders van nepnieuws zijn.

Pieter V | 25-01-17 | 09:46

Desmoulins | 25-01-17 | 09:32
Zoals hierboven reeds gevraagd: wie is "het volk"? Wat als "het volk" een Groenlinkse president kiest in Oostenrijk?
Ik vind u verder erg hypocriet en bovendien nogal onbeleefd. Want "het volk" mag blijkbaar wel anti EU stemmen, maar wie er anders over denkt gaat in uw ogen "in maart weer braaf op de EU-paten stemmen" en wordt dan weggezet als mister positivo. Het volk is zeker alleen het ware volk als het op Wilders stemt.
(Maak u trouwens geen zorgen, ik zal u straks in maart beslist niet teleurstellen en ga op een EU-kritische partij stemmen. Ik wacht trouwens nog op het topic over de schandelijke afwijzing door de Eerste Kamer van het SGP-voorstel waarbij de Kamer meer te zeggen krijgt over EU besluiten)

De echte Stolwijker | 25-01-17 | 09:46

@Fappelmoes | 25-01-17 | 09:02
Het belangrijkste is dat die banen moeten verdwijnen.

BBmetR | 25-01-17 | 09:44

Ik wil een Trump.

TheOneWhoKnocks | 25-01-17 | 09:44

Natuurlijk gelul van het zuiverste water. Wat men bedoeld is dat de doelstellingen in het kader van het aanvullen van de demografische tekorten is bereikt. Hierbij wordt rekening gehouden met de nog heel veel grotere stroom gezinshereningers.

Nu gaat het verhaal vrolijk verder. Autochtone gezinnen blijven onder druk staan om 2 wekenden per gezin te blijven leveren zodat alle rekeningen kunnen worden voldaan en in de tussentijd blijven wij ons dus opheffen.

Het mocht wat zijn dat dit soort zaken eens aangesneden worden door enige partij in de kamer want het is nu gewoon pappen en nathouden tot de volgende ronde aanbreekt. Vrouwen horen niet met een quotem in de top van het bedrijfsleven. Het punt is allang gedrukt, jah vrouwen kunnen ook werken maar het moederschap is toch een groter goed voor het individu. Dit land heeft geen behoefte aan werkende vrouwen maar aan zonen en dochters.

netniet | 25-01-17 | 09:43

Dat is dan 20 jaar te laat, ze hadden meteen na invoering Schengen de buitengrenzen moeten bewaken. Dat hebben ze nagelaten.
Praatjes voor de bühne dit, na de verkiezingen in NL, D en F gaat de veerdienst gewoon weer door met waar ze gebleven waren.
Juncker, Tusk en co zeggen het immers zelf, de immigratie wordt beperkt om le Pen en Wilders de wind uit de zeilen te nemen, niet om het onderliggende probleem (ongecontroleerde illegale immigratie) op te lossen.
De verantwoordelijke politici dienen afgerekend te worden op het beleid van de voorgaande vier jaar en niet op dat van twee maanden voor de verkiezingen.

JackRyan | 25-01-17 | 09:43

En na de verkiezingen gaat de omvolking dan gewoon verder? Nee bedankt.
Misschien dat ik in de EU ga geloven als Victor Orban er de leiding krijgt. Zo niet #Nexit.

Vogelbeest | 25-01-17 | 09:41

Typisch de EU. Eerst een enorm probleem creëren, dat vervolgens zo lang mogelijk negeren (sic), dan komen met halfslachtige oplossingen om nog langer de voor de hand liggende oplossingen uit te kunnen stellen, vervolgens maandenlang komen met een hoop gelul in de ruimte om dan uiteindelijk met de ultieme EU oplossing voor werkelijk álles te komen: het inmiddels beruchte "pakket maatregelen" en een zak geld. Je verzint het niet. Als je als 17 jarige MBO'er het nieuws volgt kun je dit al zien aankomen. Telkens weer dezelfde "oplossing".

Overigens hilarisch om te lezen dat de EU de schepen niet in de 12 mijls zone van Libie kan laten varen want dan hebben ze toestemming van de regering cq. autoriteiten nodig. Maar omdat die niet of nauwelijks aanwezig zijn in Libie (met dank aan de EU overigens) kan de EU geen toestemming krijgen. Oke schiet mij maar lek. Is zoiets als ik heb toestemming nodig van mn vader om de voordeur van het huis dicht te doen maar die is niet thuis dus ga ik maar weg en laat de deur wagenwijd openstaan. Kip-ei. Briljant.

Dutchbeaurouge | 25-01-17 | 09:41

Ze kunnen die boten toch inzetten om de uitgeprocedeerde rapefugees weer terug naar de zandbak te cruisen?

Uw Psychiater | 25-01-17 | 09:41

Te laat, te laat. Paar maandjes en de burgeroorlog is een feit. De legers van de Islam zijn al binnen. En dat weten de EU dictators en slaven zoals Rutte ook. Dus is hun werk gedaan en kunnen ze nu gaan genieten van het bloedvergieten.

Mark_D_NL | 25-01-17 | 09:40

@Maya de Blij | 25-01-17 | 09:08

Kijk ook even naar de rol van Hitlary Clinton in de kwestie Libië destijds.

Pieter V | 25-01-17 | 09:40

De autochtone bewoners van de diverse landen zijn bedolven met gelukzoekers, analfabeten , misdadigers , springhanen en klaplopers. Deze hebben een doel, het leeg vreten van onze sociale kassen. Deze mensen hebben geen enkele toegevoegde waarde voor onze samenleving, zij blijven hangen in het sociale netwerk en richten een paralellen
samenleving in zoals iedereen kan waarnemen. Diegene die dit niet ziet is stekeblind, zij zullen zich als springhanen vermenigvuldigen, zij winnen het door gezinshereniging en via de baarmoeder en wij hebben het nakijken en kunnen het doen met de Sharia.
En dit met dank aan onze hypocriete met extreemlinks gif vergiftigde ongekozen hufters, de zelf verrijkers, welke aangestuurd worden door de GMO's,banken en Bilderbergers.

Chinook Elsevier | 25-01-17 | 09:39

DerFoehrer | 25-01-17 | 09:22
Ik snap het heel goed, reaguurder met de griezelige naam.
Jij vindt dat de 'leiders van de EU' per direct levenslang de gevangenis in moeten. Wat ze ook doen, al geven ze "het volk" 200% hun zin, hangen zullen ze. Je bent vanuit een enorme rancune heel persoonsgericht. Wraakzucht is je motief die führer zal en moet er komen.
Ik vind dat alleen degenen die strafbare feiten hebben gepleegd de gevangenis in moeten. Sommige bankiers dus misschien. Voor de rest ben ik erg inhoudsgericht. Die stroom vanuit Afrika moet direct stoppen; of Le Pen dat nou doet of Juncker. Ik ben dus blij met dit nieuws.
Je mag me trouwens eens uitleggen wie "het volk" dan wel is. Volgens mij is "het volk" overal al lang aan de macht. Of is Van der Bellen in Oostenrijk soms niet rechtstreeks door "het volk" gekozen? O nee, als in het stemhokje niet de juiste keuzes worden gemaakt is het volk ineens "stemvee". Of de verkiezingen zijn "gemanipueerd". Maar dan natuurlijk per definitie niet door Rusland.
Misschien heb je gelijk en begrijp ik de onderbuikers niet meer.

De echte Stolwijker | 25-01-17 | 09:39

De EU is een ordinaire criminele organisatie van het ergste soort. Je reinste dictatuur.
Uiteraard zitten er in veel EU landen hun lokale handlangers die met alle plezier het welzijn van de burgers, maar vooral die van hun kinderen en volgende generaties, opofferen aan hun EU dictatuur en de dictatuur van de islam.
En dat allemaal vanwege het warme onderbuikgevoel van die volgevreten onderbuiken en het nog verder opblazen van hun reeds extreem opgeblazen ego's.

Verdiep u in het door de EU dictators omarmde misdadige Coudenhoven-Kalergi plan waarvoor Angela Merkel al is onderscheiden.
U snapt dan direct waar die krankzinnige uitspraak "Wir schaffen das" vandaan kwam.

Pieter V | 25-01-17 | 09:37

@necrosis | 25-01-17 | 09:26
Als we willen, kunnen we de 12 mijl zone van Libië helemaal afsluiten. Zorgen dat geen boot verder komt. Gammele bootjes krijgen een veilig bootje om de 12 mijl terug te varen. We hoeven niet eens te overleggen met Libië om dit uit te voeren.

Duifmans | 25-01-17 | 09:37

-weggejorist-

Pommmetje | 25-01-17 | 09:36

@Aristotalloss | 25-01-17 | 09:25
Vanuit Libië komt volk wat helemaal niet in Libië woont.
(Ghana, Eritrea, Ethiopië, etc.
In Libië willen ze die mensen ook niet hebben.
Ze hadden 'Daffy' moeten laten waar hij zat.

necrosis | 25-01-17 | 09:35

Om dat laatste te bereiken denk ik dat we Brussel van de aardbodem moeten bombarderen, liefst nog voor de zomer.

Papenblok | 25-01-17 | 09:35

Ik wil de EU in mijn leven, liefst de komende jaren, zien vernietigd worden. Ik wil hetzelfde gevoel hebben als mensen tijdens de bevrijding. Deze ellende heeft zoveel kapot gemaakt, op allerlei fonten, en zelfs hetgeen waarvoor het opgericht werd, centen verdienen, hebben ze niet waargemaakt. Let maar op, in Amerika dit jaar weer 5% + groei, en hier, na JAREN recessie, een schamel puntje. En geld dat voornamelijk in de verkeerde zakken terecht komt, en waarbij het gepeupel afgeroomd wordt omdat het gepeupel uit Afrika lekker aan komt schuiven. €11 miljard missen we alleen al in de zorg, waar is dat geld gebleven?!

Lyin Ted | 25-01-17 | 09:34

-weggejorist-

hovawart | 25-01-17 | 09:34

Te laat inderdaad. Een jaar of 10 te laat. Iedereen heeft inmiddels de werkelijke agenda van de EU kunnen zien. Tijd om afscheid te nemen.

KlunsJohannus | 25-01-17 | 09:34

Helemaal niet moeilijk. Koop wat oude reddingssloepen op, repareer het motortje, Met 20 liter diesel, niet meer. en geef een kompas richting Libie. Zeg luid en duidelijk: " Do ist das Bahnhof". Zet er de deobbernegers in, en stuur ze terug. Snij de rubberbootjes kapot.
Binnen 1 maand is het afgelopen.
Het Australische model, dus.
Enne, Als ze het zo moeilijk hebben in Libie: je kan naar het zuiden, oosten en westen uitwijken. Maar niet naar het Noorden om ons kapot te maken.
De koek is op - en de EU is te laat.
In maart begint de viktorie!!

Worajai | 25-01-17 | 09:33

two ball cane | 25-01-17 | 09:13

Het was natuurlijk wachten op reacties als de uwe.
Eerst verpesten ze de stabiliteit in Noord-Afrika, vervolgens gooien ze alles open en ontketenen een instroom die de Europese naties onherkenbaar zal veranderen om vervolgens nadat het kalf meerdere malen verdronken is, met een oplossing te komen en tegelijktertijd te veinzen dat alleen de EU dit soort problemen kan oplossen en u zag weer dat het goed was. Wie deze bewuste destructie van de Europese lidstaten echter ziet als een misdaad tegen de Europese volkeren is een negatieveling of zoals "De echte Stolwijker" het zelfs wist te verwoorden: die willen dat het volk aan de macht komt, in een democratie nog wel.
Oorzaak en gevolg zijn duidelijk zaken waar lieden zoals u weer eens niets van begrepen hebben.
In maart weer braaf op de EU-paten stemmen, mister positivo.

Desmoulins | 25-01-17 | 09:32

Zachte heelmeesters.... De hele Europese samenleving is helaas een feminiene geworden waar iedereen zijn best doet om zo veel mogelijk gevoelens te vertonen in plaats van oplossingen voor problemen te vinden. Heel links drijft op "kijk mij eens nog liever zijn dan jullie". Het is een kerk waar geloofsbelijdenissen zijn vervangen door Virtue Signaling.

Het is al erg laat, maar een broertje van Trump zou Europa nog net kunnen redden door de grenzen te sluiten en alles wat hier aan doorloop moslims is, direct terug te sturen.

Tenenkrommend voorbeeld, gisteren in Duitsland grote koppen bij de Tagesschau "grootste massa uitzetting in jaren". Dus dan denk je aan 15.000 man.... Blijken er 26 te zijn, ZESENTWINTIG. Per dag lopen er nog steeds dik 600 barbaren Duitsland binnen, dus dat schiet lekker op dan.

GerMonster | 25-01-17 | 09:31

Huh? Reageren ze in Brussel nu alleen maar uit angst vanwege de opkomende verkiezingen in de diverse EU-landen en de verschuiving naar rechts met een mogelijke exit van meer landen uit de EU?

Albert5000 | 25-01-17 | 09:30

Dom, dom, dom, Timmermans Ferries gewoon door laten draaien met passagiers richting zuid terug naar huis!

niemandzielig | 25-01-17 | 09:29

Hey, blijkbaar begint het te werken, een reden te meer om "rechts populistisch"te stemmen dus.

zwellevertje | 25-01-17 | 09:28

-weggejorist-

two ball cane | 25-01-17 | 09:28

Wilders is nu al succesvol als de volgende premier van Nederland. Mooi.

tipo | 25-01-17 | 09:28

The media could not be played.
Kun je dit en vele andere filmpjes alleen op je telefoon kijken ?
Met Windows 7 zie ik geen porum.
Moet ik wat downloaden om die filmpjes te zien ?

ikkrijgjewel | 25-01-17 | 09:27

@Duifmans | 25-01-17 | 09:17
Ik stel voor om een paar Australische boten naar de Middellandse zee te laten varen om het even voor te doen.
Hun inzet kan nooit duurder zijn dan al die crimigranten.

necrosis | 25-01-17 | 09:26

Osdorpertje | 25-01-17 | 09:09
Er zijn filmpjes te vinden dat je de kustlijn ziet van Libië. Nog gekker, rubber bootjes die in de luwte gaan liggen van een marineschip en die vaart heen en weer.

Mr_Pikibelly | 25-01-17 | 09:26

De EU liegt net zo hard als Mark Rutte. Trap er niet in.

Rheia | 25-01-17 | 09:25

Geniaal plan van de EU!!!
Alleen riep ik dat twee jaar geleden al:
-
O.K. Waar kan ik doneren voor de actie: "Geef de Libische kustwacht meer zeewaardige, militaire schepen."?
Aristotalloss | 04-05-15 | 10:25

Aristotalloss | 25-01-17 | 09:25

Die veerdienst gaat gewoon door hoor. Nep-nieuws.

Mr_Pikibelly | 25-01-17 | 09:24

@two ball cane | 25-01-17 | 09:13
@De echte Stolwijker | 25-01-17 | 09:16
Jullie snappen het blijkbaar niet helemaal. Wanneer de eigen baantjes op de tocht komen te staan kunnen er ineens maatregelen worden genomen. Maar wanneer het niet zo is kan het volk en iedereen kapotvallen. Die 'leiders van de EU' moeten per direct levenslang de gevangenis in!

DerFoehrer | 25-01-17 | 09:22

De echte populisten hier zijn de EU-bobo's Juncker, Tusk en Muscat. De PVV heeft altijd gepleit voor een harde Australische aanpak van dit migrantenprobleem. Pas nu de publieke opinie het niet meer lijkt te pikken en er verkiezingen aankomen, kan de EU ineens wel leveren.
Dat meewaaien met de publieke opinie wanneer het uitkomt, dat is pas populistisch.

Duifmans | 25-01-17 | 09:17

Het is ook bizar dat een Soros, die op geen enkele wijze democratisch verkozen is, zijn speculatiemiljoenen kan inzetten om Europa te omvolken door boot na boot na boot met Afrikaanse migranten naar Italië te verslepen. Wie of wat heeft hem de autoriteit gegeven om te bepalen dat Duitsland een negerland moet gaan worden?

du Roi Soleil | 25-01-17 | 09:16

two ball cane | 25-01-17 | 09:13
Je bent me net voor. De agenda van veel mensen is blijkbaar niet om iets wezenlijks te bereiken maar om "het volk" aan de macht te krijgen. Geen inhoud maar vorm, geen idealen maar rancune en wraakzucht.

De echte Stolwijker | 25-01-17 | 09:16

Tot in hoeverre varen die NGO`s op basis van donaties en intel van de betere mensensmokkelaar?

Feynman | 25-01-17 | 09:14

Er komen in meerdere landen verkiezingen aan - dús trekt men in Brussel de keutel eventjes in om de 'populisten' niet al te veel argumenten in handen te spelen. Als die verkiezingen voorbij zijn en de gevestigde orde (zo hoopt men althans in Brussel) zich gehandhaafd heeft kan de kraan weer open. Trap. Er. Niet. In.

Reinaert | 25-01-17 | 09:14

-weggejorist-

two ball cane | 25-01-17 | 09:13

Even wat druk van de ketel omdat er verkiezingen aankomen. Of de omwisseling van de Europese bevolking nu in 30 of 32 jaar voltooid wordt maakt op het geheel nu ook weer niet zoveel uit.

du Roi Soleil | 25-01-17 | 09:12

Mijn stem gaat evengoed naar Wilders.

Fapfap | 25-01-17 | 09:11

Om 12.00 u stream www.gmfus.org/events/europes-last-chan... interview met Guy Verhofstadt via het German Marshall Fund (lees daarover in "gekochte Journalisten" van Udo Ulfkotte).

Ci Ty33 | 25-01-17 | 09:11

Het kan dus kennelijk wel. Waarom nu pas en wat is de reden om onnodig grote groepen immigranten binnen te laten.

watazooi | 25-01-17 | 09:10

Veel te laat. Eerst moet de hele westerse wereld schudden op haar grondvesten en samenlevingen compleet ontwricht worden voordat er echt eens concreet actie ondernomen wordt.
Europa is door dit gekloot in een paar jaar tijd totaal veranderd.
Door die eeuwige politieke correctheid en dat softe gedrag van onze regeringsleiders. En nu moeten we met man en macht proberen de ontstane schade weer een beetje op te lappen.
Ik ben er zo moe van.

Kabouteraap | 25-01-17 | 09:09

Dus als er geen verkiezingen zouden zijn her en der in Europa dan had men er niks aan gedaan. Weten we dat ook weer.

Basil Fawlty | 25-01-17 | 09:09

Dit trucje kennen we onderhand wel. 15-03.

Panos88 | 25-01-17 | 09:09

Even een pauze inlassen kan nooit kwaad. Na de verkiezingen kan je de schade weer inhalen.

Pedronegro | 25-01-17 | 09:09

Bizar filmpje, die NGO's halen die economische migranten gewoon op vanaf het strand in Noord Afrika, en daar krijgen ze nog gewoon geld voor ook van de overheid, terwijl diezelfde overheid de andere kant op kijkt om de mensensmokkel niet te zien.

Osdorpertje | 25-01-17 | 09:09

Gewoon een toegangspoortje ergens in Afrika neerzetten. Mogen ze zich daar melden en daar opgevangen worden. Bij 100% screening en goedgekeurd als echte oprechte vluchteling, laat maar binnen.
Dan hebben we daarna een goede reden om met scherp te schieten op alles wat nog richting Griekenland en Italië dobbert.

Den Heerscher | 25-01-17 | 09:08

Moammar Mohammed al-Qadhafi had het al voorspelt.
Steun mij niet en de sluizen gaan open.
De "Mad Dog" heeft postuum gelijk gekregen.
De Arabische lente is overgegaan in een Europese winter.
Rijkelijk laat voor de EU om nu met maatregelen te komen, maar beter laat dan nooit.
Dat dan weer wel.

Maya de Blij | 25-01-17 | 09:08

" EU-bobo's Juncker, Tusk en Muscat willen op zeer korte termijn de migrantenstroom uit Libië droogleggen"

"op zeer korte termijn" doet me aan een zeker persoon denken.
*Kijkt naar rechterhoek op GS frontpage*

necrosis | 25-01-17 | 09:08

Ze zijn er al. Met welke veerdienst moeten ze nu terug?

keestelpro | 25-01-17 | 09:08

Trap er niet in.

DonBasco | 25-01-17 | 09:07

ze balen vast dat ze betrapt zijn. Er zal vast een alternatieve veerdienst worden opgezet, maar dan stiekem.

deluiegriek | 25-01-17 | 09:05

Er wordt alleen actie ondernomen als de eigen baan op de tocht staat. Die mensen moeten heel snel van die positie verwijderd worden.

Fappelmoes | 25-01-17 | 09:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken