
Iedereen altijd maar ProRail/NS homerisch uitlachen om dat jaarlijkse bespottelijke gedoe met 'bladeren op de rails' waardoor er ieder najaar weer een wekenlange INFARCT DES DOODS bij het Onrendabelen Vervoer is. Maar nu is er eindelijk keihard bewijs. Wekenlang heeft een ANP-fotograaf in een
ghillie suit langs het spoor gelegen, zichzelf in leven houdend met voorbij wandelende mieren en dauwdruppels. Maar nu heeft de onderzoeksfotograaf die vervelende fukker eindelijk op heterdaad betrapt. Zie dat smerige vandaliserende stuk verdriet van een herfstblaadje stiekem aan de rails knagen! Hoe geniepig met dat stokje tegen het staal aan! Mooi dat er nu eindelijk keihard bewijs is. Chapeau
BART MAAT van ANP. We zullen u voordragen voor een Zilveren Camera, de NS Publieksprijs en we benoemen u bij dezen tot Ereburger van Utrecht Centraal. Held.
Reaguursels
Inloggensabotage! wie heeft dat blaadje daar neergelegd?
TB2318 | 24-11-16 | 16:43
Klopt dat hadden we ook ooit totdat onze fijne roverheid dit mooie zorgsyteem wat we nu hebben door de strot duwde.
Kan me nog herinneren dat ze ooit vanuit de USA kwamen kijken wat voor een geweldig systeem wij hier toen hadden.
Maar alles waar de overheid met zijn graaihandjes aan zit veranderd in bakken stront en dit is geen toeval maar opzet, ze creëren steeds weer een nieuwe laag graaiers die het volk verder uitzuigen en ze de armoede in schoppen.
Vroeger hadden we goede zorg en werd alles gewoon betaald via de belasting.
Toen kwam de medicijnen knaak, daarna de 25 gulden voor de specialist dit werd weer afgeschaft.
Daarna kwam hogenvorst met zijn mooie systeem dit zou er voor gaan zorgen dat alles betaalbaarder zou gaan worden want de zorgkosten waren best wel hoog. (moeten ze geen honderdduizenden gasten importeren die nog nooit geen stuiver hebben bijgedragen maar wel gelijk zorg krijgen).
Maar de overheid geeft al zeker 20 jaar de vergijzing de schuld.
In het begin kregen mensen die geen zorg gebruikte een paar honderd euro per jaar terug, dit vond de SP heel erg zielug voor mensen die ziek zijn, dus werd dit weer afgeschaft en langzamerhand veranderd naar een eigen risico voor iedereen, nu betaal je inmiddels al snel 350,- euro.
Groote gedeelte van de steeds hoger worden maandpremie zouden we weer terugkrijgen via de belasting, natuurlijk zodat mensen niet zouden gaan klagen bij de invoering van dit systeem.
Wat jaartjes later vonden ze het toch wel oneerlijk dat mensen die veel geld verdiende ook die teruggaaf kregen, dus zoals van tevoren vast al gepland werd dit afgeschaft voor iedereen die iets boven net minimum verdiend.
Ook werd er jaarlijks van alles uit de pakketten geschrapt en de A medicatie veranderd voor B troep uit China en India vaak met meer bijwerkingen, zogenaamd dezelfde werkzame stof maar waarschijnlijk meer andere zooi wat er niet in hoort aangezien veel mensen bijwerkingen krijgen van de B medicatie die ze met de A medicatie niet hadden.
Nu moet je de tandarts apart verzekeren en krijg je nog geen fractie vergoed van wat je voor dit systeem kreeg en dit word elk jaar minder en minder.
Nu betaal je voor het beste pakket zon beetje 170,- p. Maand betaal je 350,- eigen risico voor veel minder zorg dan voor dit fijne systeem en zijn er veel dingen die je helemaal niet meer vergoed krijgt en gewoon zelf mag betalen.
En nog is het niet genoeg verzekeringmaatschappijen ze zitten nu zelfs geld op te potten van wat besteed had moeten worden aan de zorg, miljarden potten ze op en natuurlijk moeten volgend jaar weer de premies of eigen risico omhoog en weer minder zorg. En vreet de overheid straks weer iets uit waardoor die opgepotte miljarden weer verdampen.
Net zoals bij de woningcoöperaties wat jaartjes geleden die elf miljard hadden opgepot waar woningen van hadden moet worden gebouwd de overheid haalt een trucje uit en bam pot leeg. En de huren moesten weer omhoog want woningcoöperaties hadden het moeilijk.
Vraag mij af waar die afdelingen van de politie zijn gebleven die witteboordencriminelen opspoorde, vroeger hoorde je wel eens van grote onderzoeken naar corrupte politici of grote coöperaties maar de laatste decennia niets meer, ze hebben nu echt vrij spel.
@LinkseWreker : Klopt als een bus. Vroeger was dat zo. Alleen is er sinds "vroeger" onder druk van de REIZIGER (!) nogal wat veranderd op het spoor, want er moesten ineens méér treinen in een blok kunnen rijden. Daardoor zijn de betrouwbare seinrelais van ontwerp 50 jaren en de betrouwbare wisselstellers die in dezelfde tijd ontworpen zijn vervangen door modernere (gecomputeriseerde) technologie. En die zijn gevoeliger voor slecht weer (blikseminslag, sneeuwval), dat dan weer wel. Evenals het blaadjesprobleem, er moesten volgens de "reiziger" en de politiek met alle geweld snellere en lichtere treinen komen. Die lichtere treinen maken minder contact met de rail dan de vroegere treinen en daar is al een deel van het probleem zichtbaar. Dus zeiken op de NS is gewoon bullshit, je moet bij de politiek zijn die de oren heeft laten hangen naar de gemiddelde hersenloze boerenlul die elke dag de trein neemt en ervan baalde dat-ie soms wel 10 minuten moest wachten. Zeiken moet je ook doen tegen bijvoorbeeld Rover, de "reizigersorganisatie" die wordt geleid door grootbekken die denken dat ze verstand van het spoor hebben maar te achterlijk zijn om te schijten. Zeau, rantmodus off*.
Och, och, och, daar zijn de NS-bashers weer. Allemaal losgelaten uit de R.P.I., jongens ?
Ja maar ho wacht even, er is een plucheplakker die mensen kent die aan blaadjes zijn overleden!
Deze foto vind ik eigenlijk veel beter:
cdn.hpdetijd.nl/wp-content/uploads/201...
Hup... Met de bezem voor de trein uit.
Goed voor de conditie, werkloosheid en de stiptheid van de treinen.
Djengo123 | 24-11-16 | 16:17
Klopt, juiste analyse, in mijn jeugd (ik ben van '57) baggerde de trein met een bloedgang gewoon door ijzel en sneeuw het spoor over.
Wél met enkele aanpassingen zoals zandstrooiertjes boven de wielen voor een verbeterde remkracht en bij zéér extreme sneeuwval een baanveger smorgens op de trajecten meer niet.
Sinds de privatiserng telt alleen nog maar de winst en ja die zandstrooiertjes en baanvegers kosten dinero's en die steken ze bij Prorail liever in de zakken van de CEO en aanhangers van het goed luxe elitaire laven.
Het behouden van de VVD pas is daarnaast prio nr: 1 want wie die pas heeft kan rekenen op levenslange bescherming door het electoraat van MP Mark Rutte
Gelukkig zijn blaadjes makkelijk zichtbaar als ras-soort
Schietmijmaarlek | 24-11-16 | 20:09
De treinen rijden weer naar het oosten. Zucht, vol blaadjes. Ook in de winter.
En NS was dienstverlener daarin. zucht.
Stuur ze terug naar Platanië! Allemaal!
@TB2318 | 24-11-16 | 16:43
Inderdaad. Wij zeuren over blaadjes, maar dat is niks. In België bijvoorbeeld hebben ze niet-werkende seinen die voor opstoppingen zorgen. Iets groter probleem lijkt me.
Jostifiel | 24-11-16 | 17:04
België is niet de maat der dingen. Als je kijkt naar Japan bakt de NS en onze lokale vervoersbedrijven er helemaal niets van.
Mis een balkje voor de ogen van het blaadje!
In geheel ontwikkelde landen: www.youtube.com...
Feynman | 24-11-16 | 16:12
Maar zij hebben geen krantje en croissantje.
Ha ha. Vroeg me gisteren nog af of dat "vroeger" ook al een probleem was bij de NS. Lijkt me iets van de laatste jaren/sinds de privatisering. Who helps me out?
Djengo123 | 24-11-16 | 16:17
Treinverkeer heeft tegenwoordig constante vertragingen, omleidingen en uitval door constante 'werkzaamheden aan het nieuwe spoor voor u'.
@kweethetooknietbeter | 24-11-16 | 17:19
De zomers zijn inderdaad ook een kwelling, net als de winters.
Ik vind sowieso dat het niet boven de 18 en niet onder de 12 graden zou moeten komen.
En boven windkracht 3 zou ook verboden moeten worden, net als regen.
@geenstijl,
Dan voor deze bijdrage, ik heb even heerlijk ontspannen hartelijk kunnen lachen om de uitleg van deze foto. Jullie hebben me weer helemaal vrolijk gemaakt.
PB
Dus ik sta de hele dag in de file omdat er een mafkees met z'n tengels aan de matrixborden zit. De trein wordt bij voorbaat ontmoedigt omdat de helft maar rijd. Zodat we straks smeken om rekeningrijden of zo? WTF is er toch aan de hand? Ik kan om 7 uur s'ochtends al niet meer naar werk komen!?!?!
@kweethetooknietbeter 18:08
Ik zou je stukkie eens teruglezen en uitkeringtrekkers vervangen door joden.
Ik heb nooit zo goed begrepen waarom het zo moeilijk zou moeten zijn om de treinen zelf die rails te laten vegen. Lijkt me technisch niet zo ingewikkeld (oprechte vraag).
Het herfstblaadje wilde voor de trein vallen, maar had ook daarbij tegenwind...
Waar zouden we zijn zonder de trein...................... Antwoord: ver van huis op een koud tochtig perron vol met tuig zonder enig vooruitzicht wanneer je een keer mee kunt met 1 van de bussen op een moment dat er eigenlijk 12 bussen nodig zijn. Maar omdat het gratis is, is het niet zo erg. Ow, wacht het is niet eens gratis..... sterker nog het kost een flink bedrag...... En als de trein wel rijdt heb je geen zitgarantie maar betaal je voor het vervoer. Net als vee. Dus je betaalt een forse prijs om je als vee te laten behandelen en wilt van een plaats waar je niet bent naar een plaats waar je niet wilt zijn en als het weer eens niet rijdt zoek je het maar uit...... Al kost de benzine 8 de liter; ik blijf zelf rijden. En als je dan in de file staat, zit je, heb je een kachel en met een muziekje erbij kies je je eigen alternative weg. En je neemt mee wie en wat je wilt. *zwaait naar de fervente treingebruiker*.
@deoudererijperevrouw | 24-11-16 | 17:22
Als ik me niet vergis is dit staand beleid van dit kabinet en worden nu bijvoorbeeld mensen met behoud van uitkering aan het werk gezet op straffe van korting op de uitkering als ze weigeren. Voor klachten over dit beleid of over hoe men omgaat met de uitkeringstrekkers moet u dus niet bij mij zijn, maar bij uw eigen kabinet of anders bij de FNV: www.fnv.nl/sector-en-cao/alle-sectore... . Dus ik zou zeggen: hou toch zélf je brutale kop, fascist-roeper.
@BokoHalal | 24-11-16 | 16:50
Volgens mij is het toen begonnen, met blokkenremmen en zandstrooiers heb je minder problemen.
Erger dan die treinen zijn die trams in mijn woonplaats. Een treinspoor mag je niet te dicht aan bebouwing leggen, reden om in Rotterdam (al weer wat jaren geleden) en in Delft (een jaar of twee in bedrijf) tegen belachelijke kosten tunnels te bouwen. Alleen maar om een zootje groenlinks stemmende klagers te plezieren. Ondertussen worden er in nieuwbouw wijken nog steeds tram en sneltramtrajecten aangelegd, te dicht aan bestaande of geplande bebouwing. In de zomer maken die trams op het dan droge spoor een geweldige pokkeherrie, in het najaar, als de rails glad worden door blaadjes of gewoon door de regen, krijgen die wielen geregeld platte kantjes omdat de bestuurders te hard remmen waardoor de wielen tot stilstand komen en doorslippen. Nu zult u zeggen, daar zitten automatische zandstrooiers voor in de tram. Klopt, maar zelfs met zand slippen ze door, en dan is het afslijpende effect nog erger. En zo'n tram met platte kantjes hoor je op honderden meters afstand door je wijk kachelen.
Spoor en tram opdoeken. Laat openbaar vervoer over aan de vrije markt. Niks reguleren, ga in zuidelijk afrika kijken hoe ze 't daar doen. Taxibusjes, op mijn tramlijn zou er elke twee minuten een busje rijden i.p.v. die tram die elke 10 minuten voorbij komt razen. En nog goedkoper ook.
En aan Feynman, in de fipo: daar rijden geen passagierstreinen dat is een kolenlijn. OK, er is een toeristentrein, de Tranz Alpine, maar ik betwijfel, ook al zegt de timetable daily, of die onder die omstandigheden rijd.
Djengo123 | 24-11-16 | 16:17
Ha ha. Vroeg me gisteren nog af of dat "vroeger" ook al een probleem was bij de NS. Lijkt me iets van de laatste jaren/sinds de privatisering. Who helps me out?
.
Ja Djengo123 dat was vroeger ook zo en is zo simpel verklaarbaar. De blaadjes vallen op de rails en een trein rijdt er overheen. De wielen komen in een slip, oftewel ze blokkeren enigzins. Daardoor schuren ze onregelmatig over de stalen railsen heen met als gevolg op langere tijd een afgevlakt wiel. Dat noemt men in vaktermen bij de NS 'vierkante wielen'. En Voor de reiziger is het ook niet prettig rijden want het leidt tot schudden van het treinstel. Wat kun je eraan doen? Regelmatig blad verwijderen zodat het probleem minimaal is of wordt.
.
Graag gedaan voor deze technische uitleg aan u en aan anderen die over zo'n onderwerp slechts kolderiek kunnen doen.
fredflange | 24-11-16 | 17:05
Ik was zowel gelukkig als helaas in het afgelopen jaar regelmatig in het ziekenhuis. Paar dagen geleden nog. Zonder uitzondering alle afspraken en onderzoeken met soms levensgevaarlijke medische missers. Twee vooraanstaande ziekenhuizen in de Randstad.
Ik prijs uw geluk.
TB2318 | 24-11-16 | 16:43
uh beste zorgstelsel.. dure premies, uitgekleede basiszorg, tig aanvullende die elkaar niet aanvullen dus meerdere nodig hebt,eigen risico, en last but not least, eerst zoeken of en waar jeje met je zieke lijf dient te melden en vooral niet in de laatste maanden van het jaar. Het budget is dan nl al op. En zojuist nog even vernomen dat zelfs de consumentenbond alarm slaat. Voor 1 januari moet u na een studie welke zorgverzekering past bij mij alvast incalculeren dat een deel zorgverleners alsnog niet door u te bezoeken is, simpel omdat het kartel Zorgverzekeraars met de zorgverleners nog geen contracten heeft afgesloten..
Beste zorgstelsel, ja de duurste.. het gewoon gokken geworden!
Ja maar, volgens mij is dat geen Nederlands blaadje dat daar aan het spoor knaagt.
(Canadees?)
@kweethetooknietbeter 16:58
Wat denk jij, uitkeringstrekkers zijn toch maar minderwaardige, inferieure wezens waar je mee kan doen wat je wilt. Hou toch je brutale kop, fascist.
Als mensen de ballen verstand hebben van natuurkundige onderwerpen is het beter om je mond dicht te houden.
@Slipsnifter | 24-11-16 | 17:10
Weet je wat ik verschrikkelijk vind? De zomers. Door de warmte in de zomer zet de rails uit waardoor ze langer worden en daardoor doet de trein er dus ook langer over om van A naar B te geraken. (vrij naar: Herman Finkers)
kweethetooknietbeter | 24-11-16 | 16:58
Ze kunnen toch ook wel wat van die burka dames voor op trein zetten met een bezem of swiffer in de knuistjes ?
Met hun verpakking hebben ze vast geen last van de kou.
"En weet je wat voor een impact dat heeft op de bezem-industrie?"
Enter Yeti | 24-11-16 | 17:00
Waarschijnlijk dat ze dan veel meer hout moeten hebben. Maar dat hout kunnen ze dan weer verkrijgen door de bomen, die te dicht langs het spoor staan en waarvan de blaadjes op rails (dreigen) te vallen, te kappen en daarvan dan weer de bezems te maken.
@Niet alleen in NL dus. Hou toch eens op met die Nederland-haat en dat cynisme. We hadden onlangs ook nog weer eens het beste zorgstelsel ter wereld. Als het je niet bevalt, ga dan weg....
TB2318 | 24-11-16 | 16:43
Als je de kritiek niet bevalt, dan ga je toch weg....
Ik dacht altijd dat het een broodje aap-verhaal was van de NS, om hun onkunde te verbloemen, maar ik bleek het dit keer dus mis te hebben... waarvoor excuses.
De natuur laat zich weer eens van zijn lelijkste kant zien.
Wat zou er gebeuren als deze blaadjes op de rails vallen ?
: www.google.nl/search?q=Playboy&bi...
Was u recent nog in een ziekenhuis en zag dat alles op rolletjes liep?
metzonderzijwieltjes | 24-11-16 | 16:47
Ik was heel recent nog in een ziekenhuis, want ik had een dubbele longontsteking. En ja, alles liep op rolletjes, behalve natuurlijk dat in een ziekenhuis liggen kut is.
-weggejorist-
@TB2318 | 24-11-16 | 16:43
Inderdaad. Wij zeuren over blaadjes, maar dat is niks. In België bijvoorbeeld hebben ze niet-werkende seinen die voor opstoppingen zorgen. Iets groter probleem lijkt me.
Ik snap ook niet dat ze 's nachts niet even een bezemwagen over de trajecten sturen. Hoe lang blijven die blaadjes eigenlijk liggen als er een intercity met 140 km/u over die rails dendert?
Als iemand minder, minder, minder hefstblaadjes begint te roepen kunnen de herfstblaadjes bij mij hun klacht indienen.
@ kweethetooknietbeter | 24-11-16 | 16:58
Ik zeg: Doen! En weet je wat voor een impact dat heeft op de bezem-industrie?
Gelukkig is dit dossier in handen van onze ultieme beroepspoliticus. Ook nog van de PvdA: static3.trouw.nl/static/photo/2016/0/1...
Dat probleem is heel goedkoop op te lossen; gewoon bij elke kilometer rails één uitkeringstrekker met bezem neerzetten, die, met behoud van de uitkering, dan gedurende acht werkuren per dag zijn/haar deel mag/moet schoonvegen. Zo doen de werklozen mooi werkervaring op en ze komen nog eens buiten. En ProRail hoeft dan enkel maar wat bezems aan tes chaffen, maar daar zal Jette Klijnsma dan wel weer een subsidiepotje voor hebben/vinden. #theekoffieenbroodzelfmeenemenaub
Ieder jaar weer zij de NS en Prorail weer totaal overrompeld dat er blaadjes op het spoor liggen. Over een paar weken zullen ze weer verrast zijn dat de wissels met vorst vast vriezen. Alsof het voor het eerst is dat ze een winter mee maken. En om het probleem op te lossen zetten ze minder treinen in.
Je zou zeggen dat dit jaarlijks wederkerende en uiterst voorspelbare evenement (jawel beste NS, het is elk jaar een keer herfst en dan vallen er blaadjes van de bomen, elk fokking jaar weer... dat kun je heus met 100% zekerheid voorspellen), hét argument is om het hele spoorwegnet te vervangen door maglev treinen of als je nog wat ambitieuzer wil zijn, door de hyperloop van Elon Musk. Tel gewoon de mechanische, materiële en de economische schade bij elkaar op et voila, daar is je investeringssom. Wat is die vasthoudendheid aan de 19e eeuwse techniek van ijzeren wielen op ijzeren staven toch? We rijden ook niet meer in paard en wagens, vracht uit Azië komt niet meer in theeklippers. Voor kleinschalig tram- en metrovervoer kun je best nog over ijzeren staafjes rijden, zoals je ook nog best voor de lol kunt paardrijden en met zeilbootjes kunt varen, maar kom op... voor massatransport kan het vele malen beter.
Aan de roest te zien, ligt dat blaadje daar al een tijdje. Tis maar goed dat de boosdoener inmiddels gevonden is, dan kan de dienstregeling in 2017 weer van start.
Djengo123 | 24-11-16 | 16:17
Mijn vader zaliger werkte voor de spoorwegen. Heb hem nooit horen klagen over vierkante wielen in de herfst. Zelfs bevroren wissels was vroeger (jaren 50 en 60 ) een zeldzaamheid.
Ik kan alleen maar bedenken dat het staal van de velgen op de wielen van een lichtere en inferieurere kwaliteit zijn geworden.
Weet je wie ook in de herfst op zijn ideeën kwam?
Ik vermoed dat, net als dat aangespoelde dode jongetje op het strand indertijd, dat deze foto een beetje geënsceneerd is. Dat agressieve en meedogenloze blad is er zo met opzet neergelegd om begrip te kweken voor de onmacht van de NS hier tegen op te treden.
Het is erger geworden sinds ze schijfremmen gebruiken, de ouderwetse poetstem de wielen schoon.
Weet je trouwens waar en wanneer de treinen wel op tijd reden?
TB2318 | 24-11-16 | 16:43
Beste zorgstelsel? U heeft geen ouders, oom of tante die in eigen stront zit weg te kwijnen? Was u recent nog in een ziekenhuis en zag dat alles op rolletjes liep?
Alle criminele bladeren aan blad en steel pakken en het land uit lazerstralen. Wat denken ze wel niet?
* pakt boze witte bladblazer uit de schuur *
Alles is fragiel in NL tegenwoordig. Bikkels en Bikkelspoor bestaan niet meer. Suka Daun Muda.
www.farnhamherald.com/article.cfm?id=1...
2 uur geleden.
www.google.nl/search?as_q=leaves+on+t...
www.google.nl/search?as_q=leaves+on+t...
Niet alleen in NL dus. Hou toch eens op met die Nederland-haat en dat cynisme. We hadden onlangs ook nog weer eens het beste zorgstelsel ter wereld. Als het je niet bevalt, ga dan weg....
Herfst... ik laat me er ook ieder jaar weer door verrassen.
@ Glasgow Argus | 24-11-16 | 16:33
Just leaf me alone ok.
Weet je wat de wielen zeggen als er blaadjes op het spoor liggen? nos.nl/artikel/2144717-blaadjes-op-het...
Hoop dat ISIS dit niet komt te weten,
moeten we BBE-ers met bladblazers uitrusten.
O jee, daar zit nog een takje aan; de volgende trein loopt gegarandeerd uit de rails.
whitechocolateface | 24-11-16 | 16:30
Perron 137d
whitechocolateface | 24-11-16 | 16:30
Nou, nou, u neemt ook geen blad voor de mond... padum-tsssjjj
centre pompidoe | 24-11-16 | 16:13
/demogagie modus on
Minder bladeren? Zou je dat ook moeten kunnen zeggen als het over joden ging?
/demagogie modus off
Het werd eens tijd dat alleen de rotte bladeren afzonderlijk worden opgepakt ipv alle bladeren maar op één hoop te gooien. Mensen zouden eerst eens door de wet moeten bladeren.
Kan best wat minder met dat blad. Belachelijk dat dit zomaar onze treinwielen komt mollen. Weet je wie ook wat minderen wilde?
Glasgow Argus | 24-11-16 | 16:13
niet genoeg bladeren.
Havenwerker | 24-11-16 | 16:25
oppakken? De overheid heeft wel meer aan zijn hoofd.
Havenwerker | 24-11-16 | 16:25
Herfstbladmederwerker bij de NS. Lekker buiten.
#droombaan
Grootste ramp zijn trouwens die nieuwe onderhoudsvrij wissels. Die gebruiken geen vet meer, vriezen vast en moeten ontdooid worden. Men dacht daarbij een beetje arbeid te besparen, nu mogen de monteurs hetzelfde werk alsnog doen, maar dan in weer, wind en sneeuw. Het zou echt zo fijn zijn als de tekentafel een beetje getest wordt voordat alle onderdelen vervangen worden.
Het gedonder begon al in de Hof van Eden met dat vijgenblad van Adam en Eva, de uitvinders van het losbladig boekhoudsysteem, vervolgens Geert die geen blad voor de mond neemt en nu dit weer. Blad terreur, vreselijk!
@Casamalakka | 24-11-16 | 16:20
Hey stop eens met deze discriminatie/groepsbelediging. Wij van het ras boekhouder zijn ook gewoon hardwerkende Nederlanders.
Dat wordt dan 5000 dankuwel.
Wat ik erger vind is dat jullie die foto hebben gekocht.
Fout! Deze sloopt treinwielen niet. De echte boosdoeners zijn die smerige half rottende natte blaadjes die er boven op liggen, de schoften!
Teleo | 24-11-16 | 16:18
U impliceert lerend vermogen bij de Nationale Stoorwegen? Optimist.
@Djengo123 | 24-11-16 | 16:17
Is ontstaan op het moment dat men besloot om de ingenieurs te vervangen door boekhouders.
Na de blaadjes komt het sneeuw excuus en na de sneeuw de ijs excuus en na de .. komt het warme weer excuus. Daarvoor zijn al ideeen om de treinen te vervangen en daarom rijden er volgend jaar oude afgetakelde treinen.. en maar zeiken over de files en de hele werkende massa die verplicht is van A naar B te reizen met eigen vervoer.. hoe anders!
Is Nederland nu het enigste land dat te maken heeft met weersveranderingen en dat sinds de laatste jaren..
@Djengo123 | 24-11-16 | 16:17
Jep. Onderhoudspersoneel is t.t.v. de privatisering wegbezuinigd.
De titel van die foto: "Herfstblaadje beschadigt treinwielen"
Ik hoop snel wakker te worden.
Glasgow Argus | 24-11-16 | 16:13
Na tweehonderd jaar treinen, talloze simulaties op mannenzolders en tientallen miljarden guldens en euro's verwacht ik ook dat ze het spelletje onder de knie hebben.
Ha ha. Vroeg me gisteren nog af of dat "vroeger" ook al een probleem was bij de NS. Lijkt me iets van de laatste jaren/sinds de privatisering. Who helps me out?
@ centre pompidoe | 24-11-16 | 16:13
Meer! Meer! Meer! Meer blaadjes is meer bomen. En bomen zijn relaxed...
Ken je die mop van die trein...
Een oproep tot zelfmoord per trein.
Waar liggen de kwetsaangiften?
Daarom: de auto
OK, dat is het excuus in de herfst. En het wanpresteren in de rest van het jaar? Waar ligt dat dan aan?
Willen jullie meer of minder bladeren...?
NS be like: s21.postimg.org/wa7wz4puf/stop.png
In geheel ontwikkelde landen: www.youtube.com/watch?v=6acPX_00M9Q
REAGEER OOK