Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ingepakte ISIS-propaganda loopt zo de Kamer in

Alsof de Belastingdienst tegen de burger zegt 'Ach, een jaartje overslaan kan best een keertje'. Alsof je een PVV'er door je brievenbus laat zeiken. Alsof de buschauffeur tegen de roofmocro zegt 'Joh neem maar mee die kassalade'. Alsof een Bergse Krab de sleutel van z'n stad aan een Roosendaalse Tullepetoan geeft met carnaval. Voor wie het na deze metaforen nog steeds niet snapt: alsof je 's lands kernwaarden van vrijheid en democratie weggeeft aan een woestijnreligie met veroveringsdrang. Met een boerka naar onze nationale vergaderzaal in het hart van de democratie, is hetzelfde als een varkenskop aan de voordeur van een moskee. Gelukkig kan het boerkaverbod waarschijnlijk rekenen op een meerderheid - alleen de extreem-blanke partijen GroenLinks & D66 zijn tégen. Maar dit soort taferelen zijn dus binnenkort verleden tijd. Net zoals het achterstellen, denigreren en uitgummen van vrouwen en hun rechten verleden tijd zijn in dit land.

Reaguursels

Inloggen

De boerka, de niquaab,de HoofdDoek, en óók de BoerKini zijn nodig om de seksueel opgefokte en seksueel gefrustreerde MoslimMan in het gareel te houden.

Ella | 25-11-16 | 20:30

Het westerse meisje en de westerse vrouw worden, doordat zij deze kuisheidsgordels niét dragen, juist wél geseksualiseerd.
Zij worden zodoende, dus niét beschermd tegen seksueel geweld.
Jammer genoeg heeft de westerse moeder, tante en oma dat vaak niet door.
Pas als hun dochter, nichtje of kleindochter verkracht is, begrijpt men hoe de vork in de steel zit.

Ella | 25-11-16 | 20:28

De boerka, de niquaab en óók de HoofdDoek,​ hebben tot doel het moslimmeisje en de moslimvrouw te ont-seksualiseren.
Het zijn kuisheidsgordels, om hen wél te beschermen tegen seksueel geweld.

Ella | 25-11-16 | 20:26

En is die hele club gefouilleerd ? Zal wel niet ....

Wekkertje | 24-11-16 | 19:49

Allemaal blauwogige bekeerlingen onder dat zwart, wat ik je brom.

Wekkertje | 24-11-16 | 19:46

Zijn die dames of heren ook daadwerkelijk gecontroleerd? Dat wil zeggen, ID foto vergelijken met het gezicht?

namensmijnhond | 24-11-16 | 17:05

Grappig plaatje, ik moet ineens weer aan de barbapappa familie denken.

wczwaan | 24-11-16 | 16:53

Ach weet je. Wat een geneuzel allemaal. Laten we leuke dingen doen hier, zoals bijvoorbeeld een poll organiseren:

Wie wordt de volgende JiHAAT/baard/strijder/sympathisant met wie onze MarkiemMark graag op de foto gaat.

Iemand suggesties?

Mallepietje1001 | 24-11-16 | 14:35

@Swami Bami | 24-11-16 | 13:51

Een mond vol C-4 heeft ook een vernietigende werking, cariës trouwens ook.

Hermes Trismegistus | 24-11-16 | 14:02

Niks bijzonders toch, zijn gewoon Ninja's...

Swami Bami | 24-11-16 | 13:51

Ga ik een winkel binnen en zie iemand een Boerka dragen of Nikab, verlaat ik zo wie zo meteen die winkel. Carnaval begint namelijk pas in februari! je weet namelijk niet wat er onder die Nikab zit, maar volgens onze Esthetische begrippen vaak een verdomd lelijk wijf, maar het zou ook een bom gordeltje kunnen zijn.

Hermes Trismegistus | 24-11-16 | 13:48

Eens kijken wat er gebeurt als ik met een bivakmuts en masker naar de publieke tribune wil.

whetherthouwouldbe | 24-11-16 | 12:57

Die ene zonder handschoenen heeft gewoon roomblanke handen hoor.

roodborstje1 | 24-11-16 | 12:33

Veel meer dan toe nu toe het geval was moet Jan Publiek worden voorgelicht over de totalitaire misogyne ideologie van islam opdat iedereen kan weten op welke wijze dramdwingende islamisering als een claimen van de publieke ruimte voor islam in zijn werk gaat en waar dat uiteindelijk eindigt. Alvast iets meer zicht op de mindset achter de in de kamer gedemonstreerde dramdwang.
.
www.youtube.com/watch?v=PQEcEYtWYB0

Takki Yah | 24-11-16 | 12:22

Wie zitter eronder die Burqa's? Misschien zijn het wel mannen.
van heinde en verre | 24-11-16 | 11:22

Toen Koerden Manbij veroverden in Syrie probeerden mannelijke ISIS-strijders zich als vrouw te verkleden met niqaabs om te ontsnappen, zie dit filmpje: www.youtube.com/watch?v=xQuwrMmGR2o

IndoFortuyn | 24-11-16 | 12:01

Ach die Burka's en Niqaab's zijn Islamdingetjes.
Net als terroristische aanslagen , homohaat, onderdrukking van vrouwen en afslachten van andersdenkenden.
Gewone Islamdingetjes.
Moet kunnen.
Vrijheid van geloof en meningsuiting, toch??

mallekater | 24-11-16 | 11:46

en dan spreekt ons orakel Kuzu over respect.... respectloos gedrag wat niet in ons land thuishoort

coolgen | 24-11-16 | 11:40

Zeggen de man in het witte KKK-puntmutspak en die met de bivakmuts op de tribune van de Tweede Kamer: 'straks kan ik mezelf niet meer zijn'.

Koonkluk Huis | 24-11-16 | 11:36

Wie zitter eronder die Burqa's? Misschien zijn het wel mannen.

van heinde en verre | 24-11-16 | 11:22

Shit! Volens mij is de doodstraf weer ingevoerd, en is het beulendag in de tweede kamer.

cat22 | 24-11-16 | 10:58

-weggejorist-

Willem333 | 24-11-16 | 10:39

De islam moet verboden worden.

Wonderful-Life | 24-11-16 | 10:26

Vroeger was feminisme bh uit nu is het weggezakt tot tent aan.

vinzDH | 24-11-16 | 10:02

Hopelijk bij elk debat 50 van die prachtvrouwen in de tweede kamer. Dat zal ze leren.

McMarx | 24-11-16 | 09:51

vraag me af of ik met mijn chronische last van koude, met de patiënten vereniging 'red mijn bivakmuts' ook op de tribune mag zitten. Om er een beetje leuk uit te zien hebben we okzelfde warme jasjes model bomberjack en stevige wandelschoenen ; het is een aardig eind wandelen van den haag centraal . om aan te geven dat we echt goede zin zullen we ook een mooi Nederlands vlaggetje op onze jas naaien ..

Ik schat dat vooral het laatste veel aanstoot zal geven in de 'onze 'volksvertegenwoordiging

sparrow | 24-11-16 | 09:34

Ik vermoed dat dit een aantal linksgekkies zijn die zich in deze kledij gehezen heeft. Hoeveel dragers zijn er 500? Van die 500 hoeveel spreken er Nederlands? Krijg er dan ook nog eens een clubje bij elkaar, dan ook nog eens op de hoogte zijn van het debat, naar Den Haag om erbij te zitten. Toestemming van manlief (die er niet bij is). En vervolgens ook nog de bewaking zo ver krijgen dat ze naar binnen mogen?
Ik geloof er geen reedt van dat deze lui normaal ook deze kledij aan hebben. En de media heeft het meer over hun dan over de inhoud van het debat.
Wie gaat er bij het volgende debat met een skimasker op naar binnen? Wedden dat dat NIET lukt?
*Tot zover mijn gedachtengang*

Is dit nog nieuws? | 24-11-16 | 09:06

Niet te geloven dat je je zo kunt legitimeren. Boerka over je hoofd en hup je bent binnen, als je maar een paspoort van iemand kunt laten zien. Die foto doet er kennelijk helemaal niets toe.

jochum1980 | 24-11-16 | 08:46

De foto van Sylvana aan een Klux Klux klan touwtje in het filmpje vond ik niet kunnen. Maar als iemand een filmpje zou maken met ipv Sylvana zo'n Niqaabvrouw zou ik daar minder moeite mee hebben. Dat ze dit soort getriefel de 2e kamer in laten lopen is erg, maar dat dit soort mensen hier sowieso rondlopen is al erg genoeg.

IndoFortuyn | 24-11-16 | 08:44

Wat doen die hoeren zonder mannelijk familie lid zomaar buiten de deur? Ze vragen er echt om verkracht te worden, slettebakken! De enige reden dat dit misschien niet gebeurd is is omdat ze toevallig geen man/vrouw zijn tegen gekomen die op moddervette zeugen valt...

Flapuidt | 24-11-16 | 08:36

@oostermoer | 23-11-16 | 21:18
Gas mag je helaas van de inwoners niet oppompen, wordt dus op een houtje bijten en gras eten.

Tostiman | 24-11-16 | 08:13

ik heb dat videootje eens zitten bekijken.. wat valt op; ze hoeven niet de sluier op te lichten ter identificatie.. ze struikelen bijna over d'r lange japon/burka als ze de trap aflopen vooral omdat ze nauwelijks zicht hebben door die spleet.Werkelijk zo schokkend om te zien dat vrouwen moedwillig of niet zich hullen in zoveel lappen om de identiteit als vrouw zoveel mogelijk uit te bannen. Blijkbaar is het vrouw zijn en hier ook je zo te identificeren zo slecht, eng en vooral bedreigend (voor wie?) dat ze zichzelf letterlijk en figuurlijk wegstoppen. In landen waar het door de sharia wet is verplicht kan ik mij voorstellen dat vrouwen geen keuze hebben maar in Nederland? Ik heb mij voorgenomen en dat ga ik doen met of zonder deze wet van verbod om iedere niqaab draagster als ik ze tegenkom zeker een 20 minuten te filmen en te fotograferen.. ook op openbare plaatsen. Mocht de dame zich beroepen op 'dat wil ik niet dat mag je niet'komen er 10 minuten bij. Kan zij aangifte gaan doen van iets wat op openbare plaatsen toegestaan is en op de plaatsen waar een verbod geldt waar zij zich niets van aantrekt kan ze kiezen. Of ze doet zelf aangifte van iets strafbaars, nl haar niqaab aanhouden of ze conformeert zich aan wat 99% van deze cultuur en vrouwen in dit land als normaal zien en wensen.. Ik roep geen andere vrouwen op om op deze wijze haar zusters te helpen uit de sluiers te komen.. ik ga het wel doen als een vreedzaam en stilzwijgend protest om respect af te dwingen voor de Nederlandse cultuur waar we eeuwen voor hebben gevochten. Vrouw mogen zijn en dit ook in vrijheid te mogen tonen!

fikkieblijf! | 24-11-16 | 08:11

Ik heb wel eens gehoord dat er ca 100 a 200 burka/niqaab draagsters zijn in NL. En dat 2/3e deel Hollandse meiden zijn. Aandachttrekkerij van een onbeduidende minderheid dus. Kun je dit "probleem" niet gewoon negeren. Waar duikt dit "probleem" op? Nu krijg je alleen nog maar aandacht-huilie's die zo'n hobbezak gaan dragen.

TB2318 | 24-11-16 | 07:59

Ik heb wel eens gehoord dat er ca 100 a 200 burka/niqaab draagsters zijn in NL. En dat 2/3e deel Hollandse meiden zijn. Aandachttrekkerij van een onbeduidende minderheid dus. Kun je dit "probleem" niet gewoon negeren. Waar duikt dit "probleem" op? Nu krijg je alleen nog maar aandacht-huilie's die zo'n hobbezak gaan dragen.

TB2318 | 24-11-16 | 07:58

Hypocreligie: Mogen met niemand praten, maar wel appen tot de vingers bloeden. Eisen recht op allesbedekkende kleding, maar hebben groot probleem met teveel bloot van anderen. Wereld staat al jaren in teken van geweld door moslimextremisten, maar hebben onder hun gezichtsbedekking allerminst een blosje om moslim fundamentalistische uitingen op te eisen. Minder, echt en snel! Er zijn genoeg boeken van hoogopgeleide vooraanstaande intellectuelen (nee Arnon, ik bedoel jou niet) die goed beschrijven aan welke vooravond we staan.

metzonderzijwieltjes | 24-11-16 | 07:50

Als een westerse vrouw zich in badpak mag vertonen in het land waar deze brutale apen vandaan komen, praten we verder. In de tussentijd mogen de dames lekker binnenshuis in hun coverkloffie hun broertjes en neefjes leren dat je in NL ongehinderd met een keppeltje over straat mag.

metzonderzijwieltjes | 24-11-16 | 07:44

Ik voel me zwaar geintimideerd als ik dit zie.

zeefert | 24-11-16 | 07:39

Ik mag hopen dat ze die dingen zorgvuldig hebben gefouilleerd, voor je 't weet is het een vuilniszak met een bomgordel eronder verborgen.
En dat is precies het bezwaar tegen deze zwarte rouwkledij... je kunt niet ziet wat er onder zit.DENK taterde weer eens iets over "gasten van de kamer".
Nou gekke Denkie: Als ik gasten krijg trekken die fatsoenlijke kleding aan en trekken ze overbodige rotzooi uit zodra ze mijn huis binnenkomen.
Een ding in een vuilniszak komt bij mij het huis niet in, in elk geval niet verder dan de honkbalknuppel die in de gang staat.

mallekater | 24-11-16 | 07:21

Spoken op de tribune.

sixarp | 24-11-16 | 07:01

Het spuug me niet in me gezicht gordijn,

dat weet je | 24-11-16 | 06:44

Ik heb nog nooit zo naar de verkiezingen verlangd als nu.

Lefgozer | 24-11-16 | 06:38

Achossie "Ze mogen niet met de pers praten".
Ze mogen met helemaal niemand praten, daarom zit er ook geen spleetje voor hun mond.

Lefgozer | 24-11-16 | 06:35

@metagod hopelijk en waarschijnlijk niet

Lefgozer | 24-11-16 | 06:32

Dat hadden er toch al snel een paar politici minder kunnen zijn als die waren af gegaan.

Hibiscus | 24-11-16 | 05:13

Zo zielig en dom. Hopelijk hebben ze nog een clitoris.

metagod | 24-11-16 | 04:56

-weggejorist-

Jacq1958 | 24-11-16 | 04:33

-weggejorist-

Jacq1958 | 24-11-16 | 04:32

-weggejorist-

Jacq1958 | 24-11-16 | 04:31

Ik woon parttime in indonesie en zie hier de Arabieren hun boerkababe meetronen op een welverdiende strandvakantie. Zitten ze dan, in hun zwarte tent...

Jacq1958 | 24-11-16 | 04:31

Ik heb er niks tegen als die vrouwen een burka of nihab dragen.... van mij mogen ze.... alleen als er iemand voor mij ten aarde gaat door bv een beroerte of hartaandoening, stap ik er overheen en vervolg mijn weg .... ik kan niet zien of het echt is dat een persoon hulp nodig heeft of word gepownddd en voor lul sta op you tube.

kereltie_ut_drenthe | 24-11-16 | 02:17

Groen-links was ook tegen.
Want een boerka is een verrijking voor de samenleving.
Zo kennen we ze weer, de IS-knuffelaars van Groen-Links.

Jan Dribbel | 24-11-16 | 02:02

D66 stemde tegen, ja, haha, omdat ze altijd tegenstemmen voor een voorstel waar de PVV voor stemt. Zo dom zijn die lui.

pissebed | 24-11-16 | 01:38

En weer werd er een gramdwingend gezicht van islam en daarbij meekomende pogingen tot islamisering van de publieke ruimte getoond. Misschien wordt het eens tijd voor een volksraadpleging over wat er met de totalitaire ideologie moet in Nederland en of het niet de hoogste tijd wordt om kinderen er al in het onderwijs tegen te gaan toerusten om radicalisering en daarbij meekomende onaanspreekbaarheid en schade voor derden tegen te gaan? Of mag dat van een verpolitiekt deel van justitie niet meer als maatschappelijk issue benoemd worden?

Takki Yah | 24-11-16 | 01:11

Zou leuk geweest zijn als iemand in die grote Kamer had geroepen. De bende van Venlo komt binnen. Allemaal; handen omhoog.

opaduck | 24-11-16 | 00:51

-weggejorist-

pietprikkel | 24-11-16 | 00:44

Alsof de buschauffeur tegen de roofmocro zegt 'Joh neem maar mee die kassalade'.
--
Zoals de held van ons verhaal naar de serveerster knipoogt: 'Ja, lekker doet u mij maar de kassalade'. Om daarna natuurlijk flink z'n best te doen om de koketterie van haar kwinkelende glimlach op afstand bij te buigen tot de blik van een wildgeyle slet.

catharsis | 24-11-16 | 00:28

Domheid ten top. Niquab extremistes die selfies van hun eigen aardappelzak maken.

rijk | 24-11-16 | 00:21

Moeten alle NL vrouwen een hoofddoek gaan dragen met jezussen en maria's erop. Of met haram natuurkundige formules. Kijken hoe verdraagzaam zij dan zijn. Maar ja, net als alle islamkritiek ben je je leven dan niet zeker. En wie lokt dat nou graag uit...

zwarte_weduwe | 24-11-16 | 00:05

"Maar dit soort taferelen zijn dus binnenkort verleden tijd."
Ik denk van niet, hun tegenstrijd tegen z'n verbod is nog lang niet eens begonnen. De Islam laat zich namelijk niets verbieden, dat komt door hun ideologie.

FreeVogelaar | 24-11-16 | 00:00

ik vind dit niks. hoe kunnen ze dan nog iemand gewoon nog eens fatsoenlijk in het gezicht spugen? dat kan toch niet. of zo?

Kenneth Nietvatten | 23-11-16 | 23:55

Die burka is voor hun geen onderdrukking. Met dit gewaad voelen ze zich superieur, zoals hun 'geloof' hun leert. Dus natuurlijk gaan ze daar pontificaal hun politieke statement zitten maken. Zo voldoen ze aan hun plicht de islam groot te maken in landen waar het dat nog niet is.

Dat verbod kan niet snel genoeg komen.

zwarte_weduwe | 23-11-16 | 23:52

Dit kunnen geen moslima's zijn, want ze zijn daar zonder begeleiding van hun broer/neef/man (is eigenlijk hetzelfde). Dus kan het niet anders dan dat er een horde Fleur en Sterre's van de D666 onder die tenten zitten.

marcoplarco | 23-11-16 | 23:52

Deze vrouwen (?) mogen er best thuis of op een privé feestje zo bij lopen maar in het openbaar zou dit verboden moeten zijn. Kunnen ze in eigen land doen maar niet hier.

Arie_R | 23-11-16 | 23:51

@LinkseWreker | 23-11-16 | 23:31
Ja, zo beschermd de overheid ons burgers, onzichtbaar voor ons wat er eigenlijk onder z'n tent bevind. En dat doen ze met een selectief draagverbod, wanneer ze een openbare gebouwen binnen willen gaan, en werknemers overheidslieden maar beschermd zijn. Ja, dan is er geen vuiltje (bommetje) in de lucht.

FreeVogelaar | 23-11-16 | 23:50

op 0.27 zie je Arnoud van Doorn nog wat geile asspics van die pinguins maken.

fram | 23-11-16 | 23:36

Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk? Kan toch niet zonder paspoort controle naar binnen? Per direct verbieden nu deze woestijnwaanzin.

Dirk III | 23-11-16 | 23:35

Is die met dat blauwe gewaad nou een vent met een bomgordel ??

LinkseWreker | 23-11-16 | 23:31

Schande ! ( die burkas dan)
En ga nu eens stemmen.......

krijgdetiefusmaar | 23-11-16 | 23:22

@ikzalhandhaven | 23-11-16 | 22:48: De islamitische gemeenschap staat er in het algemeen niet om bekend om zich iets aan te trekken van 's lands normen en waarden. Dus dan maar een verbod.

Handsomeboy | 23-11-16 | 23:16

Om hun echtgenoten te plezieren hebben zij twee spleten, de bovenste, horizontaal, om te pijpen en de onderste, verticaal om te?. Juist, deze vraag is goed beantwoord.

gratias | 23-11-16 | 23:08

Nederland is een vrij en modern land en daarin past het niet om een deel van de samenleving te verbergen achter gordijnen en staat haaks op de normen en waarden in de Nederlandse samenleving.
Het is ronduit beledigend om te moeten communiceren met een pratend doek.
Daarbij neemt de kans op frauderen met persoonsgegevens alleen maar toe als gezichtsherkenning onmogelijk wordt gemaakt.
Statistisch behoort deze doelgroep al tot de top 10
met dubieuze activiteiten.

I.P standing up | 23-11-16 | 23:06

DENK: dit is onze achterban, dit zijn onze gasten.
Vuilnisman: kunnen die afvalzakken ook mee, en vergeet graaf drakula niet.

Jan Dribbel | 23-11-16 | 23:02

Louter symboolpolitiek? Ja nou en, het bevalt me enorm dat we nu eindelijk eens beginnen de islam terug te dringen. Het is een kleine stap, maar wel betekenisvol: er zijn grenzen aan hoeveel gekte wij ons op laten dringen. Hierna de Azan in de ban graag.

Poes Fiep | 23-11-16 | 22:57

De wet is/wordt gewoon een loze wet. Voor de burgerveiligheid is al helemaal niet bedoeld, want op straat mag het gewoon gedragen worden. Het is alleen bedoelt voor de veiligheid van de overheid zelf. Plasterk denkt dat een draagster van gezichtsbedekkende kleding die gezichtsbedekking af gaat nemen op de terreinen waar het verboden wordt/is. Maar wat als ze dat niet wil doen? Dan kan de burger haar er op aanspreken. Maar als je dat doet, bent je islamofoob. Men kan de politie bellen, maar dat zal men in de praktijk niet doen. En áls men al wel de politie belt, zal ze hoogstwaarschijnlijk niet komen, want geen prioriteit. Daarnaast wordt het gezien als discriminatie en zullen (inter)nationale organisaties over elkaar heen buitelen om om het hardst te roepen dat Nederland discrimineert en dat Nederland islamofoob is. En dan wordt de wet, die in de praktijk toch al niks voorstelde, weer ingetrokken.

kweethetooknietbeter | 23-11-16 | 22:51

Grote schande en misselijkmakend dat deze mensen in deze tijden nog even op deze manier hun punt willen maken. Het zou iedere moslim sieren als ze de fundamentalistische uitingen even achterwege laten. Doe je dat niet, dan mis je echt het inzicht, gevoel en intellect om in de westerse samenleving langer deel te nemen.

metzonderzijwieltjes | 23-11-16 | 22:49

Werkgever: ik bepaal wat je draagt bestaat ook... Als ze je bij de Shell opeens in een schelpenpak achter de kassa willen hebben, kun je dat doen of oprotten... geldt hier ook maar dan omgekeerd. Burka Nee. Vrijheid om op te rotten: Ja.
Handsomeboy | 23-11-16 | 19:59

Bij een werkgever is er sprake van een dienstverband. Dan kom je samen overeen om een pakkie te dragen. Anders staat het je vrij om weg te gaan. Je vergelijking is helemaal scheef.

ikzalhandhaven | 23-11-16 | 22:48

bananabanana | 23-11-16 | 21:40
Mooi gezegd, thanks.

Cuyahoga | 23-11-16 | 22:37

-weggejorist-

panadol_plus | 23-11-16 | 22:36

een heel sterk

oostermoer | 23-11-16 | 22:35

Als je je niet wilt aanpassen is DAAR de deur. In Nederland bedekken we niet onze gezichten in het openbaar. Dat doe je maar lekker achter je voordeur. En wil je je in het openbaar onfatsoenlijk gedragen, ga dan lekker naar een Islamitisch land waar ze nog leven in het jaar 1400.

Rest In Privacy | 23-11-16 | 22:34

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 22:08 oostermoer | 23-11-16 | 22:05
"Er is niets dat we niet aankunnen. Geen zorgen".

Inderdaad! We hebben het in ons. We waren een heel sterk land. We gaan weer heel sterk land worden! :-)

oostermoer | 23-11-16 | 22:34

Angstaanjagend gruwelijk! Meer woorden hiervoor zijn er niet. Dit is de Zwarte Islam Ku Klux Klan in het Nederlands Parlement.
We gaan er echt aan.... mits....

Musset | 23-11-16 | 22:26

Ik eet graag een salade maar een kassalade is voor mij nieuw. Is dit een salade uit het Westland?

Apollo | 23-11-16 | 22:25

Er moet toch flinke kortsluiting in je hersenen plaatsvinden om als vrouw zijnde jezelf te degraderen tot een zwart spook.
Terug naar de donkere middeleeuwen, en dat in ons huis van de democratie, te walgelijk om aan te zien.
Ik pleit voor een totaalverbod van deze kledij, het symbool van de radicale islam, wegens aanstootgevend in onze openbare ruimte. Witte gewaden met puntmutsen zijn ook niet toegestaan op straat, net zomin als nazi-uniformen.

appelvink | 23-11-16 | 22:14

Er moet toch flinke kortsluiting in je hersenen plaatsvinden om als vrouw zijnde jezelf te degraderen tot een zwart spook.
Terug naar de donkere middeleeuwen, en dat in ons huis van de democratie, te walgelijk om aan te zien.
Ik pleit voor een totaalverbod van deze kledij, het symbool van de radicale islam, wegens aanstootgevend in onze openbare ruimte. Witte gewaden met puntmutsen zijn ook niet toegestaan op straat, net zomin als nazi-uniformen.

appelvink | 23-11-16 | 22:14

@P.redgleuf | 23-11-16 | 19:42
Overdrijven is ook een vak.
Er passen nauwelijks of niet 500 man op het stukje voor het stadsdeelkantoor aan de Leyweg en 500 man heb ik daar nog never nooit niet voor de deur gezien.
Gel*l dus!!

Berbaar | 23-11-16 | 22:10

oostermoer | 23-11-16 | 22:05
Er is niets dat we niet aankunnen. Geen zorgen.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 22:08

Piet Karbiet | 23-11-16 | 21:58 Toch sta ik er van te kijken. Eindelijk geen rechts of links gelul of verzachtende slachtofferwoorden, maar gewoon feiten. En dat op de NPO. Er is hoop.

Ramsesz | 23-11-16 | 22:06

Boerkaverbod is ook maar zoethoudertje. Verbod op islam is wat we willen!

TheOne48 | 23-11-16 | 22:05

Die Koranpinguins op de publieke tribune vertonen nogal wat analogieën met de KKK. Het voornaamste verschil is dat het wit op zwart is overgegaan.

Nehemia | 23-11-16 | 22:05

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:58

Weet je. ik hou zoveel van dit land, dat ik me daarom zo druk maak!

oostermoer | 23-11-16 | 22:05

Hopelijk is iemand ze gevolgd om te verzekeren dat ze die dingen niet weer af zetten voor een week. Zal ze leren bakfietsmoeders om zich als vrouw in politiek te mengen.

A la snackbar | 23-11-16 | 22:04

Zembla( vara !) heeft het duidelijk laten zien woensdagavond :
De Islam is een achterlijk geloof en moet weg uit een vrij land zoals Nederland en snel ook !
Rutte doe godverdomme je werk en verbied dat achterlijke geloof !
Weg met de Islam !

alshetware | 23-11-16 | 22:02

Maria.1 | 23-11-16 | 20:36
Bij mijn Albert Heijn: zwarte Pieten.
Intochten in de provincie? Allemaal Zwarte Pieten. De media wil anders doen geloven, maar Zwarte Pieten zijn met meer.
nemoj me jebat | 23-11-16 | 20:39

De Albert Heijn in Terneuzen doet anders mooi politiek correct mee.
Geen Piet te zien. Vorig jaar hadden ze nog wel een Piet (op papier), maar zwarte Piet heette hij al niet meer.
Terwijl die discussie ook in Zeeuws-Vlaanderen niet speelt en we hebben zelfs een medestandster uit de Zuid-Amerikaanse hoek.
www.pzc.nl/regio/zeeuws-vlaanderen/sin...

Bijtendehond | 23-11-16 | 22:01

Dommelsch | 23-11-16 | 21:48
Ik zag het. Niks integratie. Gewoon een parallelle samenleving met hun eigen sharia. En vooral niet naar de politie stappen, ook al slaan ze je bont en blauw.

Graaf van Egmont | 23-11-16 | 22:00

Muggenmepper [23-11-16 21:54
Een hele dappere vrouw die we daar zien. Ze verdient een hoop respect.

brughslurph | 23-11-16 | 21:59

@Ramsesz | 23-11-16 | 21:47
Gelukkig voor de NPO zijn dit de gematigde varianten van het moslimras. Alleen agressief naar hun vrouwen en kinderen.

Piet Karbiet | 23-11-16 | 21:58

oostermoer | 23-11-16 | 21:50
Ach stel je niet aan, het hier heel leuk, je mot gewoon genieten van het leven en als je het niet meer trekt zelfmediceer je een sixpack speciaalbier in je mik. En dan reaguren, lachen man! Volgende dag niet teruglezen, dan heb je 2 katers ;)

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:58

Heel graag een totaalverbod. Boerka's kunnen om heel veel redenen niet, maar ook niet omdat ik me al een paar keer wezenloos geschrokken ben. Wam! Zo'n gevaarte ineens om de hoek bij een keukenboer. Bam! Weer eentje, terwijl je in een slecht verlichte winkel op je hurken een fles lenzenvloeistof zit op te vissen.
Er bestaan vast mensen die het lekker vinden dat ze daarna nog tien minuten op hun benen staan te trillen met een hartslag van 130. Die voelen misschien dan pas dat ze leven en stemmen GL, D66 en DENGK.

Poesmobiel | 23-11-16 | 21:57

-weggejorist-

BlowingBubbles | 23-11-16 | 21:56

Kijk, de policore, progressieve stroming in de politiek heeft de maatschappij opgezadeld met innerlijke tegenstrijdigheden.
Zo zijn ze voor emancipatie van de vrouw, maar zijn ze tegelijkertijd tegen islamofobie (zo'n krachtterm uit de smidse van de linkse denkfabriek). Dat is tegenstrijdig. Net reed ik langs een islamitisch centrum, en zag ik een aparte ingang met een bord waarop stond "vrouwen" (incl. Arabische ondertiteling).
Ook zijn de moreel verhevenen voor een multiculturele samenleving, maar zijn zij ook voor homorechten, homohuwelijk, euthanasie. Wederom een tegenstrijdigheid. Vele culturen nl. accepteren dit soort dingen niet.
En zo kan ik nog lang doorgaan.
Deze tegenstrijdigheden ontaarden in conflicten, dank u wel.
Het vervolg van dit verhaal mag uw fantasie invullen.

Van Duyvenbode | 23-11-16 | 21:56

TheOne48, nou ja het is net zo achterlijk.

roze_bril | 23-11-16 | 21:55

Hopelijk krijgt die Zembla-docu de aandacht die ze verdient. Mooi inkijkje in de levensgevaarlijke ideologie die we importeren.

Muggenmepper | 23-11-16 | 21:54

Echt verbieden .En niet half en op bepaalde plekken ,nee totaal verbod .Men wil zoiets niet hier .Maar in Den Haag zullen ze wel alles half doen.Dit is niet Nederland .Dan moeten ze in het oosten blijven.

altijdfeest | 23-11-16 | 21:53

roze_bril | 23-11-16 | 21:51
Als dat een islamdingetje is? Geen probleem.

TheOne48 | 23-11-16 | 21:53

Als ik al in mijn graf lag, dan zou ik er me nu in omdraaien. Zoals mijn maag ook doet. Wat een schandelijke vertoning. Zie daar gvd eens met een bivakmuts of integraal helm op je kop binnen te komen. Een regelrechte provocatie. Vernederend.

BlowingBubbles | 23-11-16 | 21:53

@Graaf van Egmont | 23-11-16 | 21:48
Ik zat meer te denken aan speciale politie om straatterreur aan te pakken, met een mandaat om extra hard te slaan. Is blijkbaar nodig, we hebben gezien waar de softe aanpak toe leidt.

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 21:53

Wat is het volgende? Dat iemand met een peniskoker op de tribune gaat zitten?

roze_bril | 23-11-16 | 21:51

Nederland is een heel griezelig akelig land geworden.

oostermoer | 23-11-16 | 21:50

Volgens mij waren dit allemaal apothekersassistentes uit Aleppo in vrijetijdskleding!!!

De gelukszoeker | 23-11-16 | 21:50

@Ramsesz [23-11-16] 21:40
Wat je zegt. Ik zit met open mond te kijken. Op de grond daar zit ik dichter bij mijn onderkaak. Ga er maar van uit dat het hier niet anders is.

brughslurph | 23-11-16 | 21:49

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:31
Misschien dat VerenigingVanDieven een beetje gelijk kan hebben. Je kunt ook heel beschaafd en democratisch de wet dusdanig onbeschaafd wijzigen, dat het begrip beschaafd een andere wending krijgt.Onbeschaafd in de zin van wat tegenwoordig beschaafd heet te zijn.
Beschavingen veranderen als ze bedreigd worden. Is altijd zo geweest.

Graaf van Egmont | 23-11-16 | 21:48

Onthutsende docu hoor, over de islam op NPO2 (Zembla).

Dommelsch | 23-11-16 | 21:48

Jackanders | 23-11-16 | 21:36
Ghaha, niet hetzelfde, maar het lijkt er wel op. Erg onbeschaafd van die turken om als inwoner van nl de oren te laten hangen naar een ander staatshoofd. Onder andere.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:48

Piet Karbiet | 23-11-16 | 21:42 Ja maar nu ziet NPO- en wegkijkend Nederland het eindelijk ook.

Ramsesz | 23-11-16 | 21:47

Piet Karbiet | 23-11-16 | 21:42
Niks nieuws, nee. Maar op de vara? NPO? Neuzen op de feiten gedrukt voor die linkse wegkijkerts. Woordvoerders die taqiyya plegen, en zeggen we houden aan de Deense wet en doen mee aan de westerse samenleving.
Ondertussen.....

Wim Venijn | 23-11-16 | 21:47

@Wim Venijn | 23-11-16 | 21:16
Zit te kijken. Dit weten we toch al ja-ren?!

Piet Karbiet | 23-11-16 | 21:42

@tjemig het is heel simpel,dan zijn ze bloot en man zegt noiken nu! veel kiender maken voor bijslag .vrouw heeft geen donder te vertellen.zelf ooit meegemaakt bij turkse collega ,kwam keer bij hem thuis vrouw kijkt tv .hij blaft een keer vrouw zit in keuken .ik denk zo .. zo gaat het dus ook met neuksex .. nu weet je het toch nog tjemig

bowlfabriek | 23-11-16 | 21:40


Meid er is een reden dat pinguïns in Antartica leven en niet in de bossen. Vraag maar eens aan Freek Vonk, heeft iets te maken met je natuurlijke habitat en het thuis voelen tussen soortgenoten.
-
Misschien moet je eens overwegen om naar een echt vrij land te gaan waar je wel jouw vrijheid zult vinden waarnaar je zo snakt. Nu kwel je jezelf en je omgeving. Daar in al die islamitische heilstaten met hun vrijheid om te zijn wie je bent en waar je kan doen en laten wat je wil (binnen de vrije en ruime islamitische leefregels).
Ga daar heen, daar waar alles beter en halal is. Je wordt daar opgevangen als vluchteling en natuurlijk veel beter behandeld als in het xenofobe Noord-West Europa. Ga weg uit dit land (inmiddels meer gebied) want hier is er maar een zeer beperkte mate van vrijheid van meningsuiting. Ze zeggen het wel maar het is er niet, Nederland is geen vrij land. Tenminste niet als je dat vergelijkt met een Iran of één van die andere welvarende oliestaten of cultureel rijke islamitische landen als Algerije of Egypte en ga zo maar door.
-
Je wordt vast voordat je gaat nog even uitgenodigd bij Pauw waar je even fijntjes uit kan leggen dat Nederland geen vrij land is en dat de PVDA je onder valse voorwendselen hierheen heeft gelokt (daarom stem ik daar nooit meer op). En dat je voor straf stopt met jouw bijdrage aan de samenleving, die intolerante Nederlandse groep bij elkaar geplukte mensen.
Het merendeel van de werkende Nederlanders kijken overigens helaas geen Pauw (moeten er 's morgens weer vroeg uit om te werken), maar voor deze groep kun je even je ei kwijt in de Volkskrant.
-
Het ga je goed, doei!

bananabanana | 23-11-16 | 21:40

Dat ik dit nog mag meemaken. NPO VARA (Zembla) die de ondermijnende rol van islam aan de kaak stelt. "We zijn nu met vele, vele moslims hier, je hoeft niet meer aan hun samenleving deel te nemen". Een Deense productie, maar toch.

Ramsesz | 23-11-16 | 21:40

Tjemig | 23-11-16 | 21:32
Denk dat ze daar "vrijwilligers"voor hebben net zoals zelfmoordterrorristen.

TheOne48 | 23-11-16 | 21:37

Minister Ronald Plasterk (Emancipatie) vindt het „van de ratten besnuffeld dat de SGP geen vrouwen in bestuurlijke functies wil”. De minister zegt dat deze week in een interview met de Gay Krant. Twee weken geleden besliste de Raad van State nog dat minister Guusje ter Horst de SGP alsnog subsidie moet geven. www.telegraaf.nl/binnenland/20532202/_...
Maar dat zijn geen moslims, dus gelden er andere regels in dit land.

Piet Karbiet | 23-11-16 | 21:37

@Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:31
Ik heb in een eerdere tegel al aangegeven dat dat niet gaat werken en de praktijk hier in Nederland heeft dat sowieso al bewezen. Niks mis met een dictatuur overigens, mits de dictator zelve een verlichte despoot is.

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 21:36

Kan iemand mij uileggen hoe het kan dat ze altijd met 4 kinderen achter een kinderwagen lopen. Wie maakt zoiets in godesnaam zwanger? En hoe?
Laat eigenlijk maar, wil het niet eens weten!

Tjemig | 23-11-16 | 21:32

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 21:23
Beschaafden tegen onbeschaafden beschermen kan ook op een beschaafde manier, via de wetten en regelgeving dus, net als het voorbeeld in de 2e kamer wat ik beschreef.
Dat heet een beschaafde samenleving, het is hier geen dictatuur.
Mis jij wat in je opvoeding of ga je met rare mensen om dat je dit niet begrijpt, doe niet zo uit de hoogte, je zit er gewoon faliekant naast.
Dit was de laatste uitleg, tegen denkfouten kan ik niet op.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:31

@lanexx | 23-11-16 | 21:19
bestudeer de elite en je weet het antwoord...

La Bailaora | 23-11-16 | 21:30

De islam heeft het westen in de houdgreep, Door wat terrorristische acties durven we het de "gematigde" moslims niet lastig te maken, want het heeft niks met de islam te maken, toch?

TheOne48 | 23-11-16 | 21:29

Het was een verkiezingsstunt van DENK.
"Kamerlid Kuzu van de Groep Kuzu Öztürk las de standpunten voor van de Werkgroep 'Blijf van mijn Niqaab af', waar de meeste vrouwen op de tribune bij zijn aangesloten."
Tijd om dubbele paspoorten te gaan verbieden in de politiek.
Ze zitten er niet voor ons, maar voor de islam. Dat wordt steeds duidelijker.

Schietmijmaarlek | 23-11-16 | 21:28

Als de burka's binnen kunnen komen in de 2e kamer, ga ik het met integraal helm proberen. Anders is het rasjismuh voor de motorrijders. Die zijn sindskort ook een ras.

Wim Venijn | 23-11-16 | 21:24

Kijken wat er gebeurd als ik daar met mn bivakmuts op ga zitten.

1+1 | 23-11-16 | 21:24

@Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:17
Moet ik het weer uitspellen? Je kunt alleen maar een beschaving handhaven door de beschaafden tegen de onbeschaafden te beschermen d.m.v. onbeschaafde maatregelen. Duh.

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 21:23

Die vrouwen zitten daar niet vrijwillig. Opgetrommeld door hun mannen in opdracht van een uit Saoedi Arabië iman die niets van het vrije Westen en onze normen en waarden begrijpt. En daarna worden ze weer opgesloten in hun huis. Natuurlijk mogen ze niet met de pers spreken, stel je voor dat ze zeggen hoe ongelukkig ze zijn in hun gevangenschap, of dat ze daar moeten zijn van hun man omdat hij ze anders slaat.

Osdorpertje | 23-11-16 | 21:22

Komt er zo weer een Hans Teeuwen "rijmen met vooraf vastgestelde regels" topic?
De bloeddruk van menig reaguurder moet zo nu en dan even naar beneden bijgesteld worden, al is het maar voor even.

Jackanders | 23-11-16 | 21:21

Robertdoesniro | 23-11-16 | 21:10
iemand met een wijde jas heeft meestal een ander gedachtegoed dan iemand die een Burka draagt, van dat persoon weet je zeker wat diegene aanhangt, dat is het verschil.
Dan wil het natuurlijk nog niet zeggen dat er onder die wijde jas geen bomgordel kan zitten.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:20

Het is toch onbegrijpelijk dat er mensen hierin trappen, deze absurde provocatie van een stel achterlijken.
Dat ze de Kamer in mogen is te schandalig voor woorden de afschuwelijk naïeve Kamerleden onder leiding van een moslim legt ze geen strobreed in de weg. IS weet nu wat ze moeten doen, niet zo moeilijk!

lanexx | 23-11-16 | 21:19

Dames opgepast,
Denk heeft de snoeischaar in de hand
Je clit wordt islamitisch onderpand
Jouw orgasme is verdwenen
Met een moslim tussen je benen.

metagod | 23-11-16 | 21:18

Jaren geleden opperde ik het "dwaze" idee van een Lega Noord. Afscheiding van Noord Nederland. Gas als inkomst, goede betrouwbare schone landbouw, toerisme , mooie natuur en historie. Rusland als militaire beschermer (Eemshaven, Harlingen, Delfzijl). Uit de NAVO en de EU.
Er werd natuurlijk om gelachen. Hoewel er waren enkelen , die dat nog niet eens zo een slecht idee vonden.
Dat was 2009. Helaas begint mijn "dwaze idee", misschien toch niet zo dwaas uit te pakken.

oostermoer | 23-11-16 | 21:18

Zie daar, de grootste middelvinger naar onze westerse cultuur (of wat daar van over is)!
@Maria.1 | 23-11-16 | 20:34 Bedankt voor de tip, zet het nu aan!!

DikkeLollie | 23-11-16 | 21:17

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 21:11
Jij beweert dat wij in een beschaafd land leven en dan moet je dat ook uitdragen als inwoner en parlementariër. Wanneer je dat niet doet ben je niet beschaafd.
Je beloont dat gedrag alleen maar als je zelf onbeleefd en dus onbeschaafd bent, want je laat zien dat je dus niet in een beschaafd land leeft.
En dan geef je ze een goede reden om het zelf niet te zijn.
Begrepen? :)

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:17

Mag alleen uit angst voor de islam. Ieder met niet islamgerelateerde gezichtsbedekking zoals helm of bivakmuts komt er niet in.

TheOne48 | 23-11-16 | 21:16

Tsja, als je een wet moet maken om iets te verbieden, dan is het tot die wet is aangenomen en bekrachtigd dus nog niet verboden. Maar mooi dat ze even een voorbeeld kwamen geven, om de twijfelaars ("ach 't valt toch wel mee?") nog over de streep te trekken.

Even snel door de 1e kamer jassen alsof het "een handelsverdrag" is en dan per de ingangsdatum ook daadwerkelijk handhaven. En de politie bellen als je er een ziet waar het niet mag. Of er zelf een aandoen en dan kijken wat er gebeurd en gebeurt er niets, keihard "BOE!" (niet BOEM want dan ben je rassies) roepen naar voorbijgangers.

EnNouJijWeer | 23-11-16 | 21:16

Zembla straks onder de burka met verborgen camera's.
Overspelige moeten worden gedood volgens de imam in de teaser van Zembla

Wim Venijn | 23-11-16 | 21:16

@Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:03
Nee, jij hebt het nog steeds niet begrepen. Je gaat niet beleefd doen tegen onbeleefde mensen, net zoals je niet tolerant moet zijn tegen intoleranten. Anders beloon je dat gedrag alleen maar.

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 21:11

Ik heb niets met dat geneuzel van mensen die in sprookjes geloven, maar waarom denken mensen zo vaak dat het dragen van lelijke bedekkende stof gevaarlijk is?
Als ik een te wijde jas aan heb kan ik ook een bom verbergen, en als ik mijn baard afscheer en een bril op doe herkent niemand me meer.
Ik vind het persoonlijk dom en middeleeuws, maar ik zie buiten dat ik een persoonlijke hekel heb aan dom onverlicht volk verder het probleem niet zo.

Robertdoesniro | 23-11-16 | 21:10

wat een culturele verrijking daar op de tribune .. gaat de goede kant op in nl .maar kom op dat kan nog veel beter

bowlfabriek | 23-11-16 | 21:07

@Harry Turtle | 23-11-16 | 20:59
D66 heeft geen principes meer. Neither fish nor flesh.
"Zo dan, omdat gij lauw zijt, en noch heet, noch koud, zal ik u uit mijn mond spuwen."

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 21:07

Mooi. Gaan wij met stijlloos roze integraalhelemen bij het volgende Oekraïne debat. Gelijke monniken enzo

Gen. Maximus | 23-11-16 | 21:06

Ik dacht dat het een aflevering van de pinguïns van Madagaskar was.....

Maximus Cesar | 23-11-16 | 21:06

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 20:53
Inderdaad verkeerd gelezen, sorry, maar dan nog klopt het wat ik beweer.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 21:03

-weggejorist en opgerot-

Dikkeonzin | 23-11-16 | 21:02

Deze religieuze middeleeuwse achterlijkheid had juist door de 'progressieve' partijen volkomen belachelijk gemaakt moeten worden vanaf het moment dat ze in het Nederlands straatbeeld verschenen.
Dan hadden we dit hele verbod en debat nooit nodig gehad.
Dat ze nu op hun moral high horse klimmen en beginnen over 'keuzevrijheid' is niet alleen een flinke hap mosterd na de maaltijd, maar ook nog eens verschrikkelijk hypocriet aangezien de iets minder exotische religies het wel altijd hard hebben moeten ontgelden bij diezelfde partijen.
Maar de verlichting is blijkbaar niet gegund aan de islamitische medemens. Hoe dit alles precies te rijmen valt met bv de seculiere en progressieve grondbeginselen van D66 is mij echt een raadsel.

Harry Turtle | 23-11-16 | 20:59

20 maanden geheel naar de kloten door de militaire dienstplicht in 1963 als specialist afgezwaaid om ons land te verdedigen in geval van oorlog , gvd alles voor niks geweest voor f 1.15 per dag .

blauwe zander | 23-11-16 | 20:58

@Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:49
Ik zei contract, niet contact. Lezen. Verder gelden er gewoon regels in de tweede kamer.

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 20:53

Als actiegroep hoor je te protesteren op het moment dat het debat gehouden wordt. Aanschouwelijk onderwijs. De Kamervoorzitter merkte terecht op dat het nog niet verboden is. Plasterk had al met de groep gesproken, maar merkte fijntjes op dat hij niet kon zien of dit dezelfde personen waren. Mooie humor. Overigens wel een mooi beeld op de foto: De "boerka-dames" worden ontvangen door een getinte medewerker van het Kamergebouw. Integratie in het Huis van de Democratie.

Mannes | 23-11-16 | 20:52

De reclame voor de PVV loopt zo de kamer in!

swuinm71 | 23-11-16 | 20:52

Zo'n hobbezak helpt natuurlijk wél om niét aan het werk te "kunnen" en om die reden een uitkering aan te vragen.
Maar ja....... die uitkering moeten ze aanvragen in een Openbaar gebouw dus dan moet het porem zichtbaar zijn!
En op dát moment zal blijken dat die hobbezakken minder principieel zijn dan dat ze nú "zeggen" te zijn.
Want ja.... moet uitkering! Nederland is volkomen naar de sodemieter. Nederland is een lachertje geworden.

demaup | 23-11-16 | 20:50

Ik snap hen wel hoor. De privacyschendingen met camera's is een schande, maar als je je gezicht bedekt is het ook niet goed. Wat moeten we toch. We willen én veiligheid én privacy én vrijheid enz. Niet alles is mogelijk. Laat ze lekker zo kleden. Die gezichten hoef ik niet te zien. Zolang ze zich maar laten zien als er om gevraagd wordt door bevoegde autoriteiten.

ho4x | 23-11-16 | 20:49

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 20:45
En nog belangrijker onderdeel van sociaal contact is om met elkaar te kunnen praten en aangezien publiek niet terug kon praten, zoals Arib al aangaf, heeft Kuzu in deze gewoon gelijk.
Je kan zelf als parlementariër laten zien dat je fatsoenlijk bent wanneer je vind dat een ander dat niet is.
Jij hebt het over beschaving, maar een essentieel onderdeel ervan begrijp je niet. Verbazingwekkend.(not);)

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:49

En het allerleukste is nog wel: als het zich zou verwaardigen om het woord tot je te richten, dan komt er onvervalst Nederlands uit.
-
Tien tegen één dat deze dames oer-Hollandse bekeerlingen zijn, die de 'zusters' van hun buitenwereld moeten laten zien hoé gelovig ze wel niet zijn.
-
Stelletje zeloten. En dan te bedenken dat een enkeltje Kaboel met Turkish in de aanbieding nog geen vijfhonderd Euro kost.
-
Graag een TOTAALverbod op gezichtsbedekkende kleding, dus ook bij de supermarkt en in het stadspark (JUIST in het stadspark...), zoals in het merendeel van de verstandige Europese landen.

bisbisbis | 23-11-16 | 20:47

De twaalfde eeuw op de roltrap. Preposterous.

arc-en-ciel | 23-11-16 | 20:46

Kuzu klaagde nog dat er door de kamer onbeleefd werd omgegaan met de boerkadraagsters. Maar wie begon er, Kuzu? We zijn hier in Nederland. Dit is een beschaafd land. We willen hier gezichten van mensen zien, om ze zo goed mogelijk in te kunnen schatten. Een belangrijk onderdeel van het sociaal contract.

VerenigingVanDieven | 23-11-16 | 20:45

@Maria.1 | 23-11-16 | 20:36
Ik heb vorig jaar groot ingeslagen vwb zwarte piet prullaria. Zal piet dus zelf levend houden. Het voortbestaan van zwarte piet overlaten aan het gemeentebestuur of middenstand zie ik niet zitten.

solcama | 23-11-16 | 20:45

Blonde Nel | 23-11-16 | 20:38
Wat dacht je, als ik maar genoeg verwijt naar mannen toe, dan gaan ze wel aan het werk? En als het niet lukt hebben zij de schuld. Van wijvon als U heb ik kotsbeu, doe zelf eens wat ipv de slappe zeurpiet uit te hangen. Ik heb medelijden met die kerel van je, als je die al hebt. Vast niet.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:44

-weggejorist-

mans5410 | 23-11-16 | 20:43

Maria.1 | 23-11-16 | 20:36
Eh, ja hoor er zijn nog zwarte pieten genoeg, ook in folders, op straat en die naar scholen komen.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:41

Men had zoals men deed bij het Australisch parlement ook moeten verschijnen met integraalhelmen en KKK kostuums. Maar dat kon nog altijd bij een ander willekeurig debat.

God_Almighty | 23-11-16 | 20:41

Graaisnaaiert | 23-11-16 | 20:38
Dat.
Kan ik op je stemmen?

nemoj me jebat | 23-11-16 | 20:39

Maria.1 | 23-11-16 | 20:36
Bij mijn Albert Heijn: zwarte Pieten.
Intochten in de provincie? Allemaal Zwarte Pieten. De media wil anders doen geloven, maar Zwarte Pieten zijn met meer.

nemoj me jebat | 23-11-16 | 20:39

Maar je mag met bivakmutsachtige hoofdbedekking daar gewoon plaatsnemen dus?

Muggenmepper | 23-11-16 | 20:38

@gentle giant | 23-11-16 | 20:23
Dezelfde soort mongolen als die Wilders voor het gerecht slepen. En dat zijn er veel in Den Haag.

keestelpro | 23-11-16 | 20:38

De boerka is een doodgewaad met twee ogen

Neuswiel | 23-11-16 | 20:38

Geen woorden aan vuil maken. Burka = jezelf uitsluiten van de samenleving, dus dan heb je m.i. ook geen recht op sociale voorzieningen, zorg, woonruimte en welke vorm van financiele uitkering/tegemoetkoming dan ook.
Oftewel, inpakken en wegwezen, zet je mobiele tent maar in de woestijn op, hier willen we alleen migranten die meedoen, netto-betalers ipv netto-ontvangers zijn en onze waarden en normen omarmen ipv heulen met een ons vijandig gezinde ideologie.
We zijn te lang te tolerant geweest en we hebben de afgelopen 35 jaar kunnen zien waar dat allemaal toe heeft geleid: een parallelle samenleving waar een te groot deel van de nieuwkomers klauwen met geld kost en netto meer problemen oplevert dan dat we er lol van hebben.
Dus, nogmaals, aanpassen of wegwezen. Ben wel klaar met dat aandachtvragend geJANK.

Graaisnaaiert | 23-11-16 | 20:38

Je verdedigt je eigen land/cultuur en flikkert deze dwarskonten eruit of je laat alles gebeuren en dan aub niet zeuren als alle dames er in de toekomst zo moeten bijlopen.......

Blonde Nel | 23-11-16 | 20:38

Dat soort vrouwen maakt me met recht misselijk.
Hoe iemand dit kan verdedigen is me een raadsel.

nemoj me jebat | 23-11-16 | 20:37

Dit staat er nu op teletekst; " Enkele nikab-draagsters waren naar de Kamer gekomen om het debat te volgen. Aanvankelijk kwamen zij het gebouw niet in, omdat gezichtsbedekking volgens de regels van de Tweede Kamer niet zou zijn toegestaan.
Toen duidelijk werd dat dat een misverstand was, mochten zij het gebouw alsnog betreden. "

Nou mijn hersenwerk, nuchter, want straks voetbal: " Niet zou zijn toegestaan" en " Toen duidelijk werd dat dat een misverstand was". Is this Gaslighting or WHAT?

dysdiadochokinese | 23-11-16 | 20:36

@Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:32
Het is nog geen dinsdag! Ik kijk nergens meer van op. Er was ook een meerderheid voor Zwarte Piet. Heb jij nog ergens Z.P. in de folders gezien? Op verpakkingen? Ik niet. En het Sinterklaasjournaal is overgegaan op gekleurde Pieten. Nog niet helemaal, maar dat komt gaandeweg nog wel.

Maria.1 | 23-11-16 | 20:36

Wim Venijn | 23-11-16 | 20:31
Het zijn er maar een paar, de andere 141 zitten thuis in de keuken en mogen de deur alleen uit als er een neef bij is.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:36

Kijktip: Zembla 21:15 uur. Moskeeën met verborgen camera.

Maria.1 | 23-11-16 | 20:34

Nooit meer solliciteren. Lekker... Kan je ook zomaar hebben met niqaab. Ik noem maar.

Bakerkat | 23-11-16 | 20:33

Je ziet nog hun ogen. Het komplete uniform is met een zwarte zonnebril. Van goed westers merk, dat dan weer wel.
Gewoon negeren die gekkigheid.

squadra | 23-11-16 | 20:32

Maria.1 | 23-11-16 | 20:29
Ik bedoelde dat het nog niet verboden is, staat in de link. Maar dat wordt het wel vanaf as dinsdag want er is een meerderheid in de 1e kamer die ermee instemt.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:32

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:24
Eigenlijk is het dragen van zo'n kledingstuk ook vrijheidsberoving.
Maar ze doen het vrijwillig. Zeggen ze. Is vrijwillig op laten sluiten in de kelder wel vrijheidsberoving? Prima vergelijk hoor. Wat vroeger als beperkingen van vrijheid werd ingezet voor de vrouw, de vrijheidsberoving, wordt nu vrijwillig gedaan. En heet het nu vrijheid voor hun. Rare vrouwen.

Wim Venijn | 23-11-16 | 20:31

Dat er 1 gegrepen wordt door de roltrap, oh Heer, maak mijn dag.

gentle giant | 23-11-16 | 20:30

@Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:10
Eerst zien dan geloven. Dinsdag is de stemming.

Maria.1 | 23-11-16 | 20:29

Wim Venijn | 23-11-16 | 20:18
"Hebben ze wel toestemming gekregen van hun mannen?"
Hebben deze types nou net niet nodig. Deze zijn van de afdeling "Roomser dan de Paus", of "Islamitischer dan Mohammed", van die bekeerde truttebollen, weet je wel, die een punt willen maken, die op willen vallen, die willen jennen. Dus juist diegenen die het volledig verpesten voor de vrouwen die wél gedwongen worden.
Deze meiden willen niet naar Saoedi-Arabië, ben je gek, die willen dat de hele natie hier zich aan hen aanpast en bovendien geen mening mag hebben over of kritiek hebben op hún Islam.

Schoorsteenveger | 23-11-16 | 20:29

Allemaal een dagje vrij genomen van de sollicitatieplicht?

wapster | 23-11-16 | 20:28

even een vraagje. Hoeveel mensen kent U in uw omgeving die zeggen: ik wilde eigenlijk geen PVV stemmen, maar ik ben om?
Ik moet U zeggen, het valt me lastig om mesnen te vinden die nog trouw blijven aan hun oude partij... werkelijk iedereen die ik spreek, op mn werk , de werkster, de bakker, mijn vrienden.... allemaal PVV. De "elite" heeft het nu echt over zich afgeroepen. 76?

effedenke | 23-11-16 | 20:27

Wim Venijn | 23-11-16 | 20:18
Deze vrouwen zien het wel als vrijheid, het zijn waarschijnlijk activistes die wel gewoon de deur uit mogen. Maar opsluiten in een kelder is vrijheidsberoving en strafbaar, dus een slecht vergelijk. Btw in belgie is een burka gewoon verboden.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:24

Waarom wordt dit in Godsnaam toegestaan?
Welke mongool geeft daar toestemming voor?

gentle giant | 23-11-16 | 20:23

Mooi dat het nu in ieder geval al verboden is in openbare gebouwen. Maar als ik eerlijk ben voel ik met toch nog niet op mijn gemak wanneer ik een niqaab tegenkom. Je hebt zonder gezichtsvorm toch het idee: met wie heb ik te maken? Net als andere gezichtsbedekkende kleding dat onveilige gevoel geeft. Hoeveel overvallen worden er wel niet gepleegd met gezichtsbedekking? Niet dat die vrouwen dat doen, maar je veilig voelen doe je niet.

Afgezien daarvan vind ik, vrijwillig gedragen of niet, dit nog altijd een vorm van vrouwenonderdrukking die we niet zouden moeten toestaan in Europa. Een hoofddoek waarbij de gezichtsvorm te zien is tot daar en toe, maar verder gaat het niet wat mij betreft. En een hoofddoek alleen maar vrijwillig, ook voor bijvoorbeeld over 50 jaar.

Jan, Leiden | 23-11-16 | 20:19

Het zou op z'n minst consequent zijn om het te verbieden in de openbare ruimte want ook de SGP krijgt geen discriminatie ruimte.

roflastc | 23-11-16 | 20:19

Hebben ze wel toestemming gekregen van hun mannen? Anders wordt het inwendige stokslagen. Maar meiden, ga lekker naar Saoudi Arabië waar je dat kan dragen. Ook het enige wat je mag daar. Minirok mag daar weer niet. Hier weer wel. Opgelost. Minirok past in onze westerse beschaving. En zo'n vod in een achterlijke vrouwonderdrukkende cultuur past daar.
Wel vreemd dat iets wat gebruikt wordt om vrouwen te onderdrukken gezien wordt door hun als 'vrijheid'. Stockholm syndroom. Zoiets als opgesloten worden in de kelder gezien wordt als vrijheid. 'Ik wil daarvoor kunnen kiezen, dat is toch mijn vrijheid'. Ga daarvoor dan maar naar België zou ik zeggen.

Wim Venijn | 23-11-16 | 20:18

Streng-gelovige moslima's die ingepakt en al naast vreemde blanke mannen zitten? Haha, en daar moeten wij intrappen? Hoeveel tuinbroeken zitten daar verscholen onder die zweetlappen? Jezesdekristes, dit is poppenkast van het slechtere soort.

jacobh | 23-11-16 | 20:17

'Met een boerka naar onze nationale vergaderzaal in het hart van de democratie, is hetzelfde als een varkenskop aan de voordeur van een moskee.'

Nee dat is het niet.
Een zeer zwakke vergelijking want hiermee insinueer je dat de islamitische cultuur gelijk is aan de westerse cultuur.

Een moskee dient verzet want islam is slecht.
Onze democratie dient geen protest van een duivelse ideologie.
Wie niet ziet dat deze islamistische uniformen het toonbeeld van Het Kwaad is onderdeel van Het Kwaad.

keestelpro | 23-11-16 | 20:17

HAM-vraag: Wie zat er onder deze zwarte gordijnen?

de Voorzittert | 23-11-16 | 20:16

De laatste keer dat ik in de kamer was mocht je niks meenemen wat als statement kon gelden.

frank87 | 23-11-16 | 20:16

Trap er niet in. Een boerkaverbod op landelijk nivo is de opmaat naar een verbod op Zwarte Piet. Nogmaals, trap er NIET in!

dugo | 23-11-16 | 20:16

Hoe rijmt men dit met het veiligheidsprotocol? Wilders zat "gelukkig" in een zwaarbeveiligde rechtbank.

solcama | 23-11-16 | 20:14

Wat was nou het 'misverstand'? Die regels van Tweede Kamer bestaan niet, of de boerka-babes hadden niet goed begrepen; maar zijn toch maar binnengelaten want ah zielig. ?

Bram van Ojik | 23-11-16 | 20:13


Guido | 23-11-16 | 19:37

Welnee, ben er in september geweest tijdens bezoek aan NL. Niks laten zien, wel door de scanner. Het was tijdens de tweede dag van de algemene beschouwingen. De publieke tribune was zogezegd vol en we kregen een sticker van de torbeckezaal om naar een scherm te kijken, toen we echter langs de plenaire zaal liepen zagen we dat er ruimte zat was en zijn gewoon naar binnen gegaan en gaannzitten. De beveiliger bij de deur zei ons vriendelijk goedemiddag maar keek verder ook nergens na. We vielen mooi met onze neus in de boter: Pechtold, Wilders , Thieme en Roemer bij de interruptiemicrofoon.

Elmauro | 23-11-16 | 20:13

En inderdaad, het zou me niets verbazen als er gewoon een stelletje naïeve deug bn'ers onder verscholen gaan.
Pauw zelf op de bovenste rij, vijf van zijn top 200 onder hem. En Claudia de Breij geheel rechts met een stoeltje ruimte ertussen, zodat Pauw zich niet kan vergissen in welke vuilniszak hij nu weer mee naar huis sleept.

Jackanders | 23-11-16 | 20:11

Eigenlijk vind ik het wel heel geil

Dr.Dushkind | 23-11-16 | 20:11

Maria.1 | 23-11-16 | 20:07
Lezon!
http://nos.nl/artikel/2144670-tweede-kamer-voor-gedeeltelijk-boerkaverbod.html

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 20:10

Okay, niemand hoeft zich dus meer te legitimeren als hij/zij de tweede kamer in wil. Moet hij/zij dat wel dan is het discriminatie, zie deze beelden.

Flipus | 23-11-16 | 20:10

We hebben een verbod op gezichtsbedekkende kleding in openbare gebouwen. Kuzu wil met het oog op vrijheid van godsdienst dat de vrouwen een niquab mogen dragen. Als de Kamer hiermee instemt is het hek van de dam! Wil je een niquab dragen: prima. MAAR NIET HIER!!!

Maria.1 | 23-11-16 | 20:07

Ben echt helemaal klaar met die islam van kindbruidjes, besnijdenissen, boerka's, haat/bid-hutten en jihad geneuzel. Oprotten naar de zandbak in Noord Afrika, veel bidden met je bips omhoog en jullie komen allemaal in de allah hemel. En dus geen uitkieringen en soepsidies meer. Wij gaan weer normaal doen in NL.

metagod | 23-11-16 | 20:06

Dat zijn toch gewoon DENKers, die daar verkleed zitten?

Notenkraker | 23-11-16 | 20:05

Maak deze vrouwen weer mens! Den Haag!

Dr. Frambozenjam | 23-11-16 | 20:05

De extremen blijven elkaar maar opzoeken in deze knotsgekke tijd,geef die lui een arena waar ze het beste uit elkaar kunnen halen.

kzegje | 23-11-16 | 20:03

Ghehe, die beveiliger; do ye mind if I check inside ye asshole ma'am?

His Lordship | 23-11-16 | 20:02

Blij dat de dames? Als er geen gewapende mannen tussen zitten verkleed als vrouw daar waren.Hierbij tonen ze nog maar eens aan dat ze hier niet thuishoren en reden te meer geven om deze carnavals kledij te verbieden.

tegenalles | 23-11-16 | 20:00

Die met dat blote gezicht is toch zeker wel verwijderd wegens uitlokking?

Jackanders | 23-11-16 | 20:00

@ikzalhandhaven | 23-11-16 | 19:51: Werkgever: ik bepaal wat je draagt bestaat ook... Als ze je bij de Shell opeens in een schelpenpak achter de kassa willen hebben, kun je dat doen of oprotten... geldt hier ook maar dan omgekeerd. Burka Nee. Vrijheid om op te rotten: Ja.

Handsomeboy | 23-11-16 | 19:59

Dit zijn er 3 van de 500?? En dat allemaal op ėėn en dezelfde ID binnen gekomen? Dat opent perspectieven.

Wolly | 23-11-16 | 19:59

070 | 23-11-16 | 19:52

Ah, jij ook al?
Ik had er overheen gelezen.

Bijtendehond | 23-11-16 | 19:58

Die vrouw op de tweede foto op links, is dat nu een gematigde moslim? Ze kijkt ook zo van manmanman wat een volk.

Ongeblustekalk | 23-11-16 | 19:57

Wat die niqaabs maar niet begrijpen is dat een niqaab profileren als vrijheid een contradictio in terminis is...
Het is een symbool van onderdrukking.

Wijze uit het Oosten | 23-11-16 | 19:56

Voor dit soort mensen gelden alleen de wetten van de Islam. Ze komen dus alleen voor de moslimbroeder van Denk. De rest van de ongelovige varkens luisteren ze toch niet naar. Valt me nog mee dat ze zich überhaupt hebben gelegitimeerd bij de deur. Daar staat niets over in de Koran.

Fappelmoes | 23-11-16 | 19:56

Bezoekers moeten hun ID laten zien. Heeft de bewaking alleen gecontroleerd of het spleetje dezelfde maat had als op de foto?
Guido | 23-11-16 | 19:37

Of klonken de achternamen verdacht Nederlands? Ik zie dat Antifa-tuig namelijk overal voor aan. Ingehuurd door D666 en GroenLinks.

Bijtendehond | 23-11-16 | 19:55

Straks na afloop misschien nog een feestelijke steniging op het Binnenhof van een of andere ongelovige hoer?

Conan de Rabarber | 23-11-16 | 19:54

Wedde dat sylvana er ook tussen zit.

1989 | 23-11-16 | 19:53

Zo weet ik weer waar het woord gleufdier vandaan komt.

down | 23-11-16 | 19:53

Alsof je Kim Holland op de markt van Teheran kan zetten en dan zeggen, ja maar ik moet mij kunnen uiten zoals ik dat wil.

rooiebosduivel | 23-11-16 | 19:53

Weet bijna zeker dat het gewoon Nederlandse blanke vrouwen zijn die een " statement " willen maken. Zucht... Vaak zijn ze nog lelijk ook met puistjes en paars geverfd haar. Dat soort types. Zucht..

070 | 23-11-16 | 19:52

Aan de ene kant vind ik dat ik mezelf tot The Joker mag schminken voor mijn paspoortfoto en aan de andere kant vind ik een boerka weer niet kunnen. Is niet dezelfde vrijheid waar ik achter sta, hoewel het veel op elkaar lijkt (op papier dan)

Raad_maar_raak! | 23-11-16 | 19:52

Ik begrijp eigenlijk niet welk probleem dit verbod oplost. Wat mij heel veel zorgen baart ivm dit verbod op gezichtsbedekking is de manier waarop de zwarte piethaters dit kunnen betrekken op zwarte schmink. Tja, dat bedekt ook je gezicht.

Leptob | 23-11-16 | 19:52

Bij ons is het gewoon verboden. Alleen onze noorderburen zijn zo gek om dit toe te laten.

Nonkel Frituur | 23-11-16 | 19:52

Geen oplossing dit.
Islam: Ik bepaal wat je draagt
Den Haag: Nee ik bepaal wat je draagt.
Vrijheid is iets anders.

ikzalhandhaven | 23-11-16 | 19:51

Wat is de boete op zwerfvuil in Den Haag vandaag de dag?

Mastermattie | 23-11-16 | 19:47

Als je dit toelaat als westerse samenleving met de mondvol over vrouwenrechten. Dan ben je af.

TheBurnerMan | 23-11-16 | 19:46

Als deze dames ooit hadden geprobeerd om en groupe, op eigen vrouwenhoutje en zo gesluierd een parlementszitting in Rabat, Algiers, Tunis, Caïro, Saa'na, Amman, Islamabad, Kaboel of Bagdad bij te wonen, dan lagen ze nu neergeschoten voorde deur.

bisbisbis | 23-11-16 | 19:46

ik vind er niks mis mee, lelijke vrouwen met een zak over de kop. Dan maar volk en vaderland!

Handsomeboy | 23-11-16 | 19:45

Arnoud van doorn de ex PVVer heeft het naar zijn zinnetje daar . Wat een walgelijke vertoning anno 2016 is dit nederland ???

PSVEHV1913 | 23-11-16 | 19:45

En islamofascist Kuzu zich maar aftrekken op zijn stoel.

smdyasc | 23-11-16 | 19:44

Ik hoop echt van ganser harte dat er geen hiernamaals is.
Ik bedoel, ik weet het eigenlijk wel zeker, maar toch, de gedachte dat mijn opa's die voor dit land hebben gevochten en het mee hebben opgebouwd, dit vanaf hun wolk zouden moeten zien maakt mij zeer verdrietig.
Ongesien de typhus aan alle wegkijkers, meelopers, dhimmi's en helpers dombo die dit hebben laten gebeuren.
Moge Karma hen allen met een roestige voorbinddildo keihard in hun reedt neuqen.

Cuyahoga | 23-11-16 | 19:44

Kan er niet een heel hoog kamerscherm voor? Want dit kán echt niet! Ik kon nog ogen zien! Foei!

toetssteen | 23-11-16 | 19:44

Zijn zo ook gecontroleerd op de mogelijke aanwezigheid van bomgordels of is dat "racistisch"?

Mastermattie | 23-11-16 | 19:43

Voor Selfie met Rutte el Leugenaar?

Leefbaar | 23-11-16 | 19:43

-weggejorist-

Normpje | 23-11-16 | 19:43

Mijn ogen zijn te slecht. Ik zie één groot zwart gordijn op de tribune. Koperen knullen smullen van gordijnen.

RickTheDick | 23-11-16 | 19:43

Achterlijke wijven. Of doodsbange vrouwen.
Maar het moet minder. In Nederland.

Normpje | 23-11-16 | 19:43

En een half uur spreektijd voor de vertegenwoordiger van de AK partij. Onderwerping was nog nooit zo goed zichtbaar in het nederlandse parlement. Doet je toch terugverlangen naar die film van Ayaan Hirsi Ali en Theo van Gogh.

Glasgow Argus | 23-11-16 | 19:43

Bergse Krab? Roosendaalse Tullepetaon? Hou het eens landelijk, i.p.v. dorpsmetaforen gebruiken die enkel een West-Brabander kent.

Zeemeerminneke | 23-11-16 | 19:43

Van de week vlak voor de deur bij het stadsdeelkantoor aan de leyweg in Den Haag (hoog gebouw) midden op het plein enorme windvlaag. En wat stond daar midden op het plein in vol ornaat? Een 'ingepakte' met duidelijk zichtbaar een witte tent als onderbroek, en de rest van de burka ver boven haar hoofd omhooggeblazen! En die lappen niet naar beneden te krijgen hé. Was zichtbaar voor waarschijnlijk 500 man, die nog nooit zo gelachen hebben. Wellicht zelfs gefilmd met een foon ;-)

P.redgleuf | 23-11-16 | 19:42

Enkeltje Raqqa voor deze bermbommen.

yamahaha | 23-11-16 | 19:39

Zo te zien zitten er meer boerkarinnen dan door ons betaalde kamerleden.

van stampij | 23-11-16 | 19:38

Bezoekers moeten hun ID laten zien. Heeft de bewaking alleen gecontroleerd of het spleetje dezelfde maat had als op de foto?

Guido | 23-11-16 | 19:37

Wat? Zijn er niet eens aparte tribunes voor die vrouwen!?
Zodadelijk word ik nog opgewonderd.

Piet Karbiet | 23-11-16 | 19:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken