Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vleermuizen DENK doen "onderzoek" naar GeenStijl

denkbeeldig.png Vandaag publiceert het Algemeen Deugblad een dreigbrief aan GeenStijl, afkomstig van DENK-snor Selcük Öztürk. Daarin staat te lezen dat de vleermuizen van DENK van mening zijn dat deze roze webstek olie op het vuur van de Sylvanahaat gooit. Dat verwijt komt in een artikel dat gelardeerd is met "dreigmails" (lees: voornamelijk onaardige, soms racistische, maar inhoudelijk echt geen bedreigende teksten) aan het adres van DENK. De suggestie dat GeenStijl daar iets mee te maken heeft, is natuurlijk weer kwetsquatsch van - daar is het woord - beroepsslachtoffers. Mevrouw Simons kan zichzelf ook zonder GeenStijl uitermate goed belachelijk maken. Sterker nog, wij probeerden haar nog te behoeden voor DENK. Als GS mede schuld zou hebben aan 'dreigmails', dan heeft Pauw het ook, en Matthijs van Nieuwkerk idem. Die nodigen haar steeds uit. Het zijn háár optredens die soms pesterige, soms kwaaie en soms gore, nare en enge reacties losmaken. En ook de partijtop zelf kan zich prima zonder de hulp van GeenStijl ongeliefd maken, met hun - ander woord - Nederlandhatende uitingen. Sylvana heeft "geen mening" over het dictatoriale handelen van Erdogan. Kuzu ontkent islamitisch terrorisme in Nederland, vindt hoge joden die op bezoek komen te vies om aan te raken, hij eist in het parlement kliklijsten van Gülenisten en hij stond in de Nederlandse Tweede Kamer de Turkse wet te verdedigen om de vrijheid van Ebru Umar te beknotten. Knettergek. Maar het is de Schuld van GeenStijl dat DENK niet erg geliefd is? We draaien het maar eens om. Dat het AD het zo opschrijft, maakt die krant medeplichtig aan opruiing tegen een weblog. Trap er niet in. Slachtofferschap is de core business van DENK.

Reaguursels

Inloggen

Brrr enge mensen blijven het toch.
DENK even na over wat er nu in Turijke gebeurt...

hotmint | 24-11-16 | 12:52

Ik denk dat ik weet wat er gaat gebeuren.
DENK gaat hetzelfde doen als Erdogan in Turkijke: de medewerkers van Geen Stijl worden gearresteerd, het kantoor van GS wordt gesloten en GS wordt verboden. De medewerkers van GS kunnen nooit meer rekenen op een baan.
.
Wij Nederlanders zijn ook krankjorum. We waarschuwen al decennia voor de invloed van allochtonen op cruciale plekken. Maar het electoraat heeft dat allemaal genegeerd. Nu is het te laat. De zwakke ruggen uit de 2e kamer zijn niet (meer) in staat dit aan te pakken en terug te dwingen.
.
Waar moet dit naar toe met ons land? Buitenlandse overheersing? Burgeroorlog? De verkiezingen van 2017 maar eens afwachten.

Albert5000 | 24-11-16 | 08:27

/Ik ben even nog wat aanzettende woorden verzinnen, tot straks.

Lefgozer | 24-11-16 | 07:07

Toch denk ik dat dat clubje als een nachtkaars uitgaat en doodbloedt. Ze hebben misschien een klein groepje baldadige stemmers voor zich, maar kijk nou wat je hebt. Een paar baldadige, provocerende kneuzen. Die het vak van politicus niet verstaan, geen partij om zich heen geformeerd hebben en dat ook niet zullen kunnen. Goed Nederlands spreken lukt ze nog niet eens. Dat wordt geen blijvertje.
Ze drijven op verongelijktheid en peuterachtige boosheid.
En bovendien ze dienen een vreemde mogendheid. Dus wat mij betreft hadden ze al lang in de gevangenis mogen zitten wegens hoogverraad. Ik hoop dat ze over een paar maanden vergeten zijn.
Ik hoop dat deze verkiezingen de laatste voor ze zijn.

Lefgozer | 24-11-16 | 06:24

Dat ze DENK maar eens goed onderzoeken, Waar zitten die gekken overal in waar hebben ze allemaal banden mee... Grijze wolven, Erdogan enzv.
.
Ze willen gewoon de vrijheid van menings- uiten uitmoorden, terwijl ze er juist volop misbruik van maken.
We wonen hier in Nederland, en willen het ook zo houden, pas je aan en niemand zal zeuren.
Er is maar 1 soort mensen die dit schijnbaar niet willen of kunnen juist 1 soort, niet 1 ras.....

Rene046 | 23-11-16 | 19:45

Van mij mogen die kankergezwellen dood neervallen. Of aan de piemel van dictaterdogan zuiden terwijl ratten in hun hol kruipen.

Sensemilla | 23-11-16 | 19:44

De anders gepigmenteerde mede-Nederlander zal telkens weer 'n nieuwe steen des aanstoots ontwikkelen. Want Nederland mag niet deugen. Teveel Surinaamse, Turkse, Berberse of Arabische ouders hebben hun kind al geestelijk vergiftigd met innerlijke verkreupeling, waarna al die kindertjes van hen alleen nog maar als hun papa en mama kunnen denken; dat hun ‘zwart zijn’ voor alle anderen ‘t teken is dat zij gediscrimineerd mogen worden. 'Want echt hoor, alle andere witmensen zijn racisten'. Zo mismaak je je eigen kinderen. Heel vergiftigend wreed zijn deze roeptoeter-ouders voor hun eigen kinderen. Om hun eigen kinderen in hun toekomst goed in hun slachtofferrol te hebben opgevoed; en dat ze altijd recht hebben op compensatie. Die methode zien we ook bij de bedelaars-kaste uit India want daar mismaken de bedelende ouders hun eigen kinderen ook; die kinderen worden blind gemaakt, of kreupel gemaakt, om daardoor beter te kunnen bedelen. De import-roeptoeter-ouders hebben in deze jaren geproefd van de gratis honing, dat ze in Nederland moeten blijven roepen, dat ze ‘altijd’, geïnstitutionaliseerd gediscrimineerd worden door de anderen, door de witte racisten met hun white priviledge. Oh, wat is Nederland 'n land van melk en honing, dat je alleen maar de anderen hoeft te beschuldigen, en dat je dan al je recht van spreken hebt, de anderen te kunnen chanteren met je ingebeelde zieligheid. Zal het ooit ophouden, dat klagen door de toneelspelende aanstellers (?) nee. De beloning voor zelf aangeprate verontwaardiging is te groot. Zelfs als ze er zelf verbitterd door gaan leven; want gefrustreerden zullen nooit gelukkig worden. Deze roeptoeters zullen zuur en verongelijkt zijn; hun hele leven, dit wordt hun enige deuntje: 'kijk eens wat de anderen 'ons' hebben aangedaan'. Is ‘t niet Zwarte Piet, dan is ‘t werkeloosheid, of zijn 't de straatnamen, of 'n beeld in de Efteling; of 'n standbeeld van 'n Zeeheld, of iets anders waar ze driftig naar op zoek gaan om zich heel erg gekwetst over te kunnen beklagen. Telkens zoeken ze naar ‘n nieuw speeltje-als-steen-des-aanstoots om over te roepen, dat de slavernij, of de islamofobie de schuld is. Hen aangedaan door de tot in 't oneindige te haten witman natuurlijk. Ik overdrijf niet; Antillianen beweren zelfs, dat door 'de slavernij' Antilianen hun eigen kinderen slaan. Psychologisch noemt men dat de cyclus-van-ellende; dat de draad van wraak over slavernij of islamofobie wordt doorgegeven van ouder-op-kind-op-kind-op-kind-enzovoort. 'Daarom' blijven afstammelingen van slaven en islamieten ook lijden onder hun eigen innerlijke verkreupeling, ómdat ze die geestelijke verminkingen via hun kinderen aan de volgende generaties doorgeven. Dit is samen te vatten met de zin, dat gehospitaliseerden altijd slachtoffer willen blijven, en bereid zijn de kinderen van zichzelf, en die van anderen daar aan op te offeren.

Der Paulie | 23-11-16 | 18:58

Jezelf beledigd voelen is een keuze. Je schouders ophalen ook. Elke dag zullen honderdduizenden mensen zich gekwetst en/of beledigd voelen. 99.9% haalt zijn schouders op, lacht een keer en leeft verder. 0.1 % is zoals Quinsy, Silvana en Denk. 0.1% is aandachtsgeil, maakt een leven van de underdog spelen gebaseerd op valse en foute argumenten en verziekt daarmee een hele samenleving. Zij wakkeren haat aan bij wit en zwart. Zij maken tegenstellingen groter. Door Quinsy, Silvana en Denk is de onverdraagzaamheid in NL groter dan ooit tevoren. Blijkbaar zijn hun ego's belangrijk dan maatschappelijke onrust en het significant aanwakkeren van intolerantie. Mensen die dat op hun geweten hebben zouden er niet met een boete van 1000 € af moeten kunnen komen maar zouden verplicht voor onbepaalde tijd opgenomen dienen te worden in een kliniek voor verstandelijk beperkten.
Tutanchamon | 23-11-16 | 18:22
Was het alleen maar DENK, maar de gehele gevestigde politiek wil heel erg graag een doodsbedreiging in die video zien. Ze willen repressie en het opstandige volk onder de duim houden... bang als ze zijn na Fortuyn, na Brexit, na Trump. De gevestigde orde ziet het volk wakker worden en tegen zich keren en in opstand komen met o.a dit soort fotosoep filmpjes en zet het OM in om een voorbeeld te stellen opdat de rest van het volk te bang wordt om creatief te gaan fotosoepen om tegen belachelijke standpunten en wereldbeelden aan te schoppen.

Die video is geen bedreiging, maar de politiek en de MSM heeft in 24 uur tijd 1000x gezegd dat het een hartstikke echte bedreiging is, een walgelijke misdaad. Opdat het volk het niet in zijn hoofd haalt om ook zoiets te proberen. Pure repressie en wederom een OM die als wapen tegen het volk wordt ingezet.

Dit is hetzelfde als met een Gregorius Nekschot destijds, vervolging om ophef satire, pure repressie.

XaleX_2 | 23-11-16 | 18:37

Owjha, in plaats van het verplicht op laten nemen van deze mensen die dermate in de war zijn dat ze een normale samenleving ontwrichten.................. krijgen ze onbeperkt een podium bij de VARA/PVDA/JOOP. Willen we meer of minder onrust ? Willen we meer of minder Denk ? Willen we meer of minder VARA/JOOP/PVDA ?

Rest In Privacy | 23-11-16 | 18:24

Jezelf beledigd voelen is een keuze. Je schouders ophalen ook. Elke dag zullen honderdduizenden mensen zich gekwetst en/of beledigd voelen. 99.9% haalt zijn schouders op, lacht een keer en leeft verder. 0.1 % is zoals Quinsy, Silvana en Denk. 0.1% is aandachtsgeil, maakt een leven van de underdog spelen gebaseerd op valse en foute argumenten en verziekt daarmee een hele samenleving. Zij wakkeren haat aan bij wit en zwart. Zij maken tegenstellingen groter. Door Quinsy, Silvana en Denk is de onverdraagzaamheid in NL groter dan ooit tevoren. Blijkbaar zijn hun ego's belangrijk dan maatschappelijke onrust en het significant aanwakkeren van intolerantie. Mensen die dat op hun geweten hebben zouden er niet met een boete van 1000 € af moeten kunnen komen maar zouden verplicht voor onbepaalde tijd opgenomen dienen te worden in een kliniek voor verstandelijk beperkten.

Rest In Privacy | 23-11-16 | 18:22

Update: OM gaat die fotosoep gast vervolgen voor bedreiging. Dat terwijl dat filmpje gewoon (slechte) satire is. Vervolging voor 'spotprenten', NL anno 2016.

XaleX_2 | 23-11-16 | 18:09

Ik ben overtuigd.
Geen Geenstijl meer voor mij, not.
Die linke gek van DENK is compleet gestoord en zal met zijn extreme opvattingen minimaal 5 zetels naar binnen hengelen.
Nederland importeert steeds meer niet westerlijke immigranten en zal in de toekomst van een koude kermis thuis komen omdat zei hun stem zullen geven aan partijen als DENK.
Tel uit je winst.

Squeezemylizard | 23-11-16 | 17:50

Wel handig als ze een zetel krijgen kunnen we gelijk zien heel veel multi-culties niets met Nederland hebben maar er wel graag van willen profiteren. Dan kunnen ze in den haag mooi de wet aanpassen om deze mensen toch echt duidelijk te maken dat als je niet wilt leven als de meerderheid in Nederland je maar beter je koffers kan pakken.

ikgeloofhetniet | 23-11-16 | 17:24

bob de boarder | 23-11-16 | 09:31
Ik ben benieuwd hoeveel allochtonen/mensen met een Nederlands paspoort nu eigenlijk een pesthekel aan de autochtone bevolking en Nederland hebben, die gaan straks allemaal DENK stemmen en maken zich dan bekend.
Het is een prima ontwikkeling, dan worden er misschien ook eens wat bestuurders wakker, al is dat dan wat laat.
Maar dan weet je wel wat ons te wachten staat als we de immigratie niet terugdringen en we kunnen dan ook onze dankbaarheid tonen tegenover de verantwoordelijken voor dit bestuur van de afgelopen 30/40 jaar, toch?

corbiere | 23-11-16 | 17:13

Sylvana en haar DENK-knaapjes willen alleen maar MEER ongelijkheid. Ze willen namelijk worden voorgetrokken en beter worden behandeld dan anderen. Dit doen ze door alleen maar de nadruk te leggen op ongelijkheid die er NIET is en discriminatie die NIET plaatsvindt.

WillemWordtWakker | 23-11-16 | 16:49

Jankende zetelrovers met dank aan de PvdA. Allemaal de schuld van de media. Ik hoop zo dat deze mensen allemaal op hun bek gaan bij Denk.

franck7020 | 23-11-16 | 16:39

Tja .... niets toe te voegen aan het betoog van Van Rossum.
We gaan het allemaal beleven in Maart a.s.

daytripper | 23-11-16 | 16:38

Als ik Sietske Bergsma goed heb begrepen komt het erop neer dat Denk Geen Stijl aan het gaslighten is.

Paljas | 23-11-16 | 16:29

Ik hoop dat ze 10 kamerzetels krijgen. En dan oppositie. Ze moeten de gelegenheid krijgen om zich SERIEUS belachelijk te maken.

3*links=rechts | 23-11-16 | 16:15

Sylvana roept dezelfde reacties op als de welbekende t-shirt tekst 'Proud to be black' of de slogan 'Black lives matter'. Maar die reacties zijn niet allemaal even onschuldig. Op het moment dat je op dit soort zaken reageert moet je er van bewust zijn dat je munitie levert aan knettergekke gasten die graag de klok terugdraaien. Wellicht is dat niet de opzet, maar de ambivalente en semi-grappige toespelingen in veel reacties roept wel vragen op.

D.Turpin | 23-11-16 | 16:06

Denk maakt meer kapot ,dan drank goed kan maken.

Lasmeister | 23-11-16 | 15:53

Dit gaat nooit meer over....... totaal geen respect, lijken net van die drammerige pubers

tijgertje60 | 23-11-16 | 15:51

Als je dom en talentloos bent, en het wil allemaal niet zo lukken in je leven, dan roep je gewoon 'discriminatie!' en 'racistisch!'. Dan kun je jezelf wijs maken dat het aan anderen ligt en niet aan jezelf. Het zou fijn zijn als dat soort mensen in therapie zouden gaan in plaats van hun aggressie uit te leven op hun omgeving.

Fadz | 23-11-16 | 15:47

Een goed pak rammel hebben ze denk ik nooit gehad, blijkens dat continuerende gedram.
Een beetje opvoeding had ze geen kwaad gedaan.

Cobalt bomb | 23-11-16 | 15:39

Denk van niet...

Jamal | 23-11-16 | 15:36

Denk maakt meer kapot dan je lief is.

Generatie_1984 | 23-11-16 | 15:33

Mark_D_NL | 23-11-16 | 13:48
Goed zo Mark. Dien gebrainwashte figuren als wingload van repliek.
Overal in het Midden Oosten tiert jodenhaat en antisemisme als nooit tevoren. Laat Wingload maar huilie doen bij Joop.nl, bij Gretta Duisenberg of Dries van Agt.
En waar wij onze info vandaan halen Wingding?
Nou, google ff "children martyr Palestine" bijvoorbeeld. Zo voeden Israeliers hun kinderen echt niet op, wingding.
www.youtube.com/watch?v=illF1vt5g1Q
www.memritv.org/clip/en/5020.htm
www.memritv.org/clip/en/5461.htm
kortom:
www.memritv.org/search/en/results/0/0/...
--
Israel is daarbuiten altijd de gebeten hond, vooral voor kortzichtige linkse hobbyisten:
jishaievers.com/is-the-un-human-rights...

matrixbluepill | 23-11-16 | 15:26

FANTASTISCH nieuws. Hoe meer ongeïnformeerde amateurslachtoffers zichzelf informeren, hoe minder mensen er daadwerkelijk op die beroepsslachtoffers stemmen! Hopelijk gaat die tüteraar nog veel & vaak over GS klagen en zagen, roepen en toeteren. Meer! Meer! Meer!

automobilaterealist | 23-11-16 | 15:18

@jezusisonzin | 23-11-16 | 14:20
U zwatelt maar wat. Nergens in het stuk claim ik een mening voor de "meerderheid" te geven. Die meerderheid tekent zich namelijk steeds duidelijker af op de diverse fora, buiten op straat etc.. Iedereen met een halve hersencel die zijn antennes eens in de wind gooit kan het oppikken. Ik geef slechts weer wat ik zie en bemerk in mijn eigen omgeving. Mensen zijn het gewoon kotsbeu. Van hoog tot laag, van blank tot de gekleurde mensen in mijn buurt (en waar ik er overigens één van ben!).

Verder maakt u de kapitale fout DENK schromelijk te onderschatten. Ik laat me niet provoceren (waar maakt u dat uit op?) door hen, ik merk op waar zij op uit zijn en dat het gevaar van DENK vele malen groter is als menigeen wil erkennen. Wat DENK voorstaat is het volgende: ze zijn bezig de democratie op democratische wijze af te schaffen. Of was u vergeten dat zowel Özturk als Kuzu ten tijde van de Coup in Turkije hier op de Erasmusbrug uitbundig stonden te wapperen met Turkse vlaggen. Dat geeft heel direct en duidelijk hun wáre loyaliteit weer. En dat zij hun orders direct van de AK-Partij krijgen en dat een religieuze organisatie als Diyanet hier zoveel steun krijgt zou ook te denken moeten geven. Erdogan gaf het zélf al aan in een toespraak: "Democratie is als een trein die je neemt. Je rijdt mee totdat je je bestemming bereikt hebt en dan stap je uit..." Denkt u daar maar eens over na.

Sjefke7807 | 23-11-16 | 15:15

In dit land kan je niet meer iedereen met een blanke huid beschuldigen voorouders te hebben die aan slaven handel deden en daarom fout te zijn.
Deze visie kon je misschien nog in de jaren 50tig hebben toen de kans dat een blanke Nederlander ook een bio Nederlander vrij hoog was.Maar nu zijn er teveel blanke migranten uit het oosten in Nederland en ook met een Nederlandse paspoort, die je met een dergelijke veronderstelling ronduit schoffeert en dat komt ook niet goed met de veronderstelling dat zwarte haat moreel hoger staat dan blanke en daarom geoorloofd is.

MistaRazista | 23-11-16 | 15:05

Die fotofuck van GS mocht (uiteraard), maar deze gast die de Sylvana fotosoep video online heeft gezet gaat een voorbeeld aan gestelt worden. De politie gaat hem in ieder geval zo lang mogelijk vasthouden en het zal me niet verbazen als het OM deze man ook gaat vervolgen. Nederlands policor fascisme kennende is het de bedoeling om andere fotosoepers af te schrikken zodat ze in het vervolg geen fotofuck satire meer online durven te zetten.

XaleX_2 | 23-11-16 | 14:52

-weggejorist-

Joop2768 | 23-11-16 | 14:39

Ik neem toch aan, en mag hopen dat het na de komende verkiezingen einde oefening is voor deze extremisten, en dat ze een plaatsje krijgen in des Heeren poel der eeuwige vergetelheid.

Sendis | 23-11-16 | 14:25

-weggejorist-

Fatabeestje | 23-11-16 | 14:24

Sjefke7807,

Kun je ff zeggen wanneer de pleuris uitbreekt?
Je moet jouw mening niet verwarren met de mening van de meerderheid van Nederland.

DENK provoceert om te provoceren. Niet meer en niets minder. Het zegt meer over jou, dat jij je laat provoceren.

jezusisonzin | 23-11-16 | 14:20

@rode peper | 23-11-16 | 09:14
Dat dus. De Nederlander heeft zich 40+ jaar werkelijk alles moeten laten aanleunen door de diverse groepen. Daarbij grif geholpen door Links en de MSM. Categorisch wordt op dit moment de inheemse Nederlander achtergesteld op het gebied van huisvesting (u en ik mogen gerust 10-15 jaar op de wachtlijst, alles dat hier binnen spoelt heeft binnen een half jaar een huis, ingericht op uw en mijn kosten), medische zorg (u en ik mogen dik betalen voor zorg terwijl alles dat hier binnen spoelt overal gratis behandeld wordt), school, hulp etc.. Nu kom je op een punt waarbij het Nederlander zélf zijn zo'n beetje crimineel(!) gemaakt gaat worden door o.a. DENK. Er wordt nu een directe aanval ingezet op de historie van dit land, of deze nu goed of fout is doet even niet ter zake. Er is geen land op deze aardbol waar geen zwarte bladzij in de geschiedenis zit, élk land heeft wel iets. De euvele moed dat ze het zelfs maar voorstellen. Het weghalen/veranderen van hen niet welgevallige straatnamen, het opzettelijk bekladden en vernielen van beelden van mensen die voor ons land van grote historische waarde waren. Als je een Volk in eigen land zó in het nauw drijft en voor schut zet moet je niet vreemd opkijken als datzelfde Volk zich op een zeker moment gaat roeren. DENK zegt te willen verbinden maar doet precies het tegenovergestelde. Ze zaaien haat en verdeeldheid. Er wordt niet gevraagd waaróm werkgevers geen zin meer hebben in stagiaires van bepaald persuasie maar wel gelijk het "racisme" label naar de "blanke Nederlander" toe aan gehangen. Nooit hoor je nu eens over dat oude Marokkaanse vrouwtje dat beroofd is of in elkaar getrapt. Het zijn altijd alleen maar de inheemse Nederlander en/of de Joden. Dat gaat na verloop van tijd opvallen. En zo zou ik een heel weblog vol kunnen typen met voorbeelden. DENK en SS zijn een grens over gegaan met hun waanzin en langzaam maar zeker komt het NL Volk in opstand want genoeg is een keer genoeg. Als laatste wil ik er nog wel bij zeggen dat het filmpje niet alleen bijzonder smakeloos was maar ook nog eens enorm contraproductief. Want nu worden wij, wél nadenkende mensen met een andere (lees rechtse) mening op dezelfde hoop gegooid als dit soort sneuneuzen.

Sjefke7807 | 23-11-16 | 13:54

wingload | 23-11-16 | 13:31
Palestijnen zijn kindermoordenaars, dat is algemeen bekend en ook door de VN al diverse malen bevestigd en veroordeeld zoals je weet.
--
Dat jij kindermoorden door de Palestijne verdedigt en goedpraat, zal waarschijnlijk met geld te maken hebben. En verder wil ik niets met figuren zoals jij te maken hebben.

Mark_D_NL | 23-11-16 | 13:48

@lulleficatie | 23-11-16 | 13:30
Inderdaad. We moeten niet verbaasd zijn als DENK dadelijk 6 zetels krijgt. En wat er ook gebeurt het zal altijd de schuld zijn van 'extreem rechts' en 'rabiate racisten'. Deze nachtdieren hebben nu al gewonnen.

Lafayette | 23-11-16 | 13:40

Het turbulente liefdesleven van Sylvana Simons

Sylvana Simons heeft het geluk in de liefde nog steeds niet gevonden, in ieder geval niet voor lange tijd. Hieronder een kort overzichtje van alle mannen in haar leven.

De exen Als ze 20 is ontmoet Sylvana de vader van haar eerste kind Salvatore (17). Het stel gaat uit elkaar en later pleegt haar ex zelfmoord. Sylvana wordt opnieuw verliefd. Dit keer op een Engelsman, met wie ze dochter Levi (14) krijgt. Na deze mislukte relatie, wordt Sylvana in 1999 verliefd op een andere Engelsman en ze besluit om al na vier maanden te gaan samenwonen. Helaas houdt de relatie geen stand.

In 2002 zorgt een nieuwe man, Frank van Hoorn, voor een lach op Sylvana’s gezicht. Begin 2003 trouwt ze met de ondernemer, die al twee pubers heeft. Drie jaar later is Sylvana alweer vrijgezel. Frank was toch niet de ware.

Roland Kahn Roland Kahn is de man die haar hart weer moest lijmen. In maart 2009 loopt ze hem toevallig tegen het lijf en de vonk springt over. Maar kort geleden liet Roland via Facebook weten dat hij weer vrijgezel is. Sylvana is wéér alleen.

Pappie | 23-11-16 | 13:35

lulleficatie | 23-11-16 | 13:30
Het is nu dan ook verschrikkelijk belangrijk om de luie Nederlander uit de stoel te krijgen. Er moeten mensen langs de deur straks met de verkiezingen.

lanexx | 23-11-16 | 13:33

Mark_D_NL | 23-11-16 | 11:51
1. Wie vertelt je dat allemaal?
2. Hoe bekijk je de verhoudingen (proportionaliteit)?
3. Hoe praat je goed dat kinderen worden gedood, gericht gedood?

wingload | 23-11-16 | 13:31

@ZI | 23-11-16 | 09:29
Vergis je niet, heb je Tegenlicht gezien zondag? Alle turken, marokkanen en veel mensen van afrikaanse origine, gaan stemmen op Denk. En deze groep is minstens 10% van de populatie en aangezien ze dit keer fanatieker zijn dan de blanke hollander halen ze misschien wel 10%-15% van de zetels. Peilingen zitten er naast omdat ze geen turken en marokkanen peilen. Denk kon wel eens de tweede partij van nederland worden, met een ministerrol voor Kuzu. Ik hoop van niet, maar je weet maar nooit. Er zijn veel onverwachte uitslagen te laatste tijd.

lulleficatie | 23-11-16 | 13:30

Twee slecht geïntegreerde Ottowaanzinnigen. Hahaha wat een steenpuisten.

Bram van Ojik | 23-11-16 | 13:28

Hoeveel negerinnen zouden ze in Turkije hebben?
Oh wacht, nul komma nul niks.

plaszak | 23-11-16 | 13:28

Autobots, TRANSFORM!

Prutsert3368 | 23-11-16 | 13:20

Wat een lef wat een lef.Op papier is men niet meteen Nederlander,ook ernaar leven dan.

altijdfeest | 23-11-16 | 13:14

Tja, zo heeft iedereen en Turkije z'n verdienmodel.

Zou GeenStijl eigenlijk niet eens sarcastisch een zielig spotje moeten maken en op youtube gooien, over hoe gekwetst ze zijn en tevens ook wat een beledigde slachtoffers ze zijn, op dezelfde toon als Sylvana en de Jankturken?

Lefgozer | 23-11-16 | 13:10

"Veel geschreeuw, weinig wol.", zei de boer. En hij sloeg het varken op de bil!

Aristotalloss | 23-11-16 | 13:10

Dan moet het maar even: stel uit een woestijnput komende randdebielen. Begin eerst eens naar jullie eigen soort te kijken en oordelen. Wij NL-ers worden elke dag gediscrimineerd door dat incest-gajes waar jullie zo trots op zijn. Kinderhuwelijken, roven en schieten etc etc..... dat mag zeker wel he!?
Tyf lekker op naar je turkse heerser die een evenbeeld is van een man die ook leefde in een eigen duits wereldje.
Kotsziek worden we van deze levensgevaarlijke turkse drammers. Neem mutsje sylvana ook gelijk mee, is die aandachtstrol ook uitgekut met der gezeik en op onwaarheden gebasseerde leugens!
Lucht wel op dit trouwens....

Ciprinus | 23-11-16 | 13:06

aan DENK een vraag wat is jullie standpunt over de aardbevingen in Nederland agv gas/zoutwinning. hebben we het eens over echte problemen die iedereen in deze delen van Nederland aangaan ongeacht, afkomst of religie.
Maar daar hoor ik niks over alleen hoe zielig ze zijn en wie dat op zijn geweten heeft.

Umberto die trotzoni | 23-11-16 | 13:05

Hier wordt geen recht gedaan aan vleermuizen. Die zijn zeer geliefd, eten insecten en geven wat vrolijkheid in de avondschemering. Daar zie ik geen DENK in. Integendeel.

van heinde en verre | 23-11-16 | 13:03

Volgens mij heb ik de vrijheid in Nederland om te haten wie ik wil.

Nuchternederland | 23-11-16 | 12:59

Het lijkt de NSB wel.

Jozes | 23-11-16 | 12:57

Bakkeleures,
Hulde

drielenaar | 23-11-16 | 12:48

@spamzuiger | 23-11-16 | 11:58

U heeft de illusie dat het dan ineens mogelijk wordt om aangifte te doen?

Nee hoor! Alleen blanke mensen kunnen schuldig zijn aan haatzaaien en discriminatie. Alles met een kleurtje is per definitie al decennia lang boven de wet gesteld.

Pieter V | 23-11-16 | 12:44

Valt het niemand op dat zelfs de kleur van de partij turquoise is? de nationale kleur van.. juist.

Dikke Danny | 23-11-16 | 12:40

15 maart 2016?
Wat voor kalenders verkopen ze in Brabant?
@ necrosis | 23-11-16 | 09:52
Ik buig nederig voor uw zienswijze, 15 maart 2017 heb ik bedoeld maar niet geschreven. Ik raak helemaal de kluts kwijt van die Sylvana.

Brabant hier | 23-11-16 | 12:37

Als ze niet met vrijheid van meningsuiting om kunnen gaan dan gaan ze toch lekker terug naar hun huis. Erdogan zal ze met open armen ontvangen. Blijf met je poten van ons land en de daarin verworven vrijheden.

simplie | 23-11-16 | 12:36

Die kamermeid Sylvana Simons is de hoer van Dominique Straus Kahn

Hobbykip | 23-11-16 | 12:35

GeenStijl trapt met ogen open in de val van deze erdovrindjes. Geen aandacht aan geven, ook niet om de marketing stunt die Sylvana heet. Onbegrijpelijk dat die dame zo dom is om gebruikt te worden in een campagne voor Turkije.

johoost | 23-11-16 | 12:29

Mijn irritatie-gen is in het geheel niet rascistisch. Dat vindt mensen irritant ongeacht ras/geloof/huidskleur/geslacht. En het komt net zo goed in actie bij pakweg een man als Pechtold als bij Simons. Alleen bij Simons iets meer. Nou ja, iets? Heel erg veel meer.

noorderling | 23-11-16 | 12:25

Is Sylvana overigens familie van Heintje Simons? #zomaareenvraag

Koonkluk Huis | 23-11-16 | 11:11

Sylvana danst de Limbo(rock) en Heintje is een Limbo.
youtu.be/iTKj_Vd5_Bk

alshetware | 23-11-16 | 12:20

Mijn analyse over Sylvana: het is gewoon een irritante bakfietsmoeder die nu haar eigen huidskleur gebruikt om te ontkennen dat niet gaar kleur maar haar persoonlijkheid het probleem is. Als ze niet een paar keer op tv was geweest had ze nu op het schoolplein staan klagen over het tekort aan creabea activiteiten op school. Next

deministerpresident | 23-11-16 | 12:20

Goatboy2014 | 23-11-16 | 09:27

En jij denkt dat die lafbekken gaan antwoorden?
Iedereen die maar een beetje kritisch is naar hen toe op hun Kwetter wordt geblokkeerd.
Mijn linkje naar een AIVD-onderzoek naar hen op hun tijdlijn was er blijkbaar teveel aan.
Het kan ook zijn dat ik een tweet van hen doorgegeven heb aan de @AIVD.
Vinden ze niet leuk.

Bijtendehond | 23-11-16 | 12:18

"Homo sapiens non urinat in ventum" is waarschijnljk niet bekend bij Denk.

Basil Fawlty | 23-11-16 | 12:17

Ben heel blij met DENK, en dat is omdat die partij de sluier alvast oplicht van een samenleving in wording. En als bij de normale Nederlanders de ogen nu nog niet opengaan, mogen ze daar zelf de zure vruchten van plukken.
En aangezien de VARA (DWDD, Nieuwsuur, Pauw) ook steeds extremistischer wordt, maakt dat de kans op ontwaken, waarin de Amerikanen ons voorgingen, alleen maar groter.

me,myself and IK | 23-11-16 | 12:16

Goatboy2014 | 23-11-16 | 09:38

+1

Basil Fawlty | 23-11-16 | 12:16

Half Suriname kwam naar ons land. Na hun opleiding hier genoten te hebben hadden ze in een onafhankelijk Suriname het zo voor het zeggen gehad en het land kunnen opbouwen maar ze verkozen liever het comfort en de regelingen van Nederland. Daar zou onze pauw nu nooit op komen.

J.Slavink | 23-11-16 | 12:14

Bedreigen en discrimineren leert onze overheid ons, met de paplepel, tenminste zo zie ik het volkomen aanvaardde gedrag tegenover medeburgers die zich het plezier doen en roken.
Discriminatie, racisme ik ben kotsbeu.

Flatuleerder | 23-11-16 | 12:06

Die loksollicitatie van ze is nog wel de kers op de taart. Hoe wil je dat doen dan? Een anonieme standaard spelfout sollictatiebrief opstellen waaruit blijkt dat men het Nederlands onvoldoende beheerst. Je wilt toch niet dat iemand je klanten continu een "fijne weekend" toewenst dat filter je eruit in een sollicitatiebrief. Kunnen ze wel spellen maakt het de gemiddelde werkgever niks uit. Wedden dat ze dit al discriminatie vinden daar bij DENK. En zo niet dan vinden ze het vast discriminatie dat een Islamitisch iemand niet in een lunchroom mag werken omdat ze geen broodjes ham willen maken/serveren.

ikhouvanregen | 23-11-16 | 12:03

Ja, typisch Turkse, allochtoonsche of Islamitische manier van onderzoeken. Het zogenaamde reverse research. Je begint met een conclusie en daarna ga je er onderbouwing bij verzinnen.

Heiner | 23-11-16 | 12:02

spamzuiger | 23-11-16 | 11:58
Misschien is "minder, minder, minder vleermuizen" al genoeg.

Schoorsteenveger | 23-11-16 | 12:01

Nooit begrepen waarom geenstijl zo heeft lopen te fappen op die fascist. In haar tmf tijd was ze al behoorlijk irritant. Ja, best wel kut als je dat toen wel hebt gedaan.

Yummy | 23-11-16 | 12:01

Zou haast gaan hopen op een veroordeling van Geert Wilders, dat maakt het daarna zoveel makkelijker om aangifte te doen van elke vorm van kritiek, dit natuurlijk wel onder de noemer smaad, laster of discriminatie. Keus zat..

spamzuiger | 23-11-16 | 11:58

Misschien moet denk eens ophouden met verdeeldheid zaaien en de beroepsslachtoffer uit te hangen.
Ze zijn voor gelijke behandeling. Maar dat is ver te zoeken bij denk.

chrisjuh | 23-11-16 | 11:57

Belediging.... bedreiging... beveiliging.... Over een weekje is alles weer rustig en moet Sylvana weer gewoon over de straat, of ze blijft gewoon binnen. Totdat er weer iemand zo dom is om de kat de bel aan te binden en het hele fatsoenscircus, wegens overdonderend succes geprolongeerd, opnieuw een voorstelling gaat geven.
Send in the clowns.

Schoorsteenveger | 23-11-16 | 11:53

wingload | 23-11-16 | 11:29
Palestijnen zijn kindermoordenaars. Palestijnen gebruiken scholen om wapens te verbergen. Palestijnen schieten projectielen vanuit scholen op Israël.
--
Palestijnen hebben al het geld wat ze is gegeven in de eigen zak gestoken of aan wapens besteed. Nooit aan hun eigen kinderen. De rijkdom van Palestijnse leiders is gewoon schrikbarend. En hoe komen ze aan dat geld?
--
Hup Netanyahu!

Mark_D_NL | 23-11-16 | 11:51

Ik wordt zo ontzettend ziek en moe van die lui. Echt.
Die partij moet tot op het bot vernietigd worden. Op de meest democratische wijze, uiteraard. Voordat de beroepsslachtoffers getriggerd worden, lol.

Ketchupbadger | 23-11-16 | 11:48

Ze hebben wel een grote mond voor een partij die zegt voor alle Nederlanders te zijn, maar iedereen die een beetje kritische vragen durft te stellen blokkeert. Weg met dit enge clubje! Kssst...

Maria.1 | 23-11-16 | 11:46

Sylvana Simons zit te zeiken over beperking van haar bewegingsvrijheid door bewaking. De man die door haar partijgenoten een tumor in je hoofd wordt genoemd heeft al 13 jaar bewaking. Ik vraag me af of de heren van Denk wel weten wat een tumor is. Waarschijnlijk niet op de hoogte van ziektes, daar in die kringen kanker een vrij veel voorkomend gezegde is.

wallenberg | 23-11-16 | 11:42

Dat de stukjes op geen stijl en de reaguursels vaak opruiend en polariserend zijn valt niet te ontkennen toch? Dat dat uitgelokt wordt door de vermeende slachtoffers is weer een ander verhaal.

McMarx | 23-11-16 | 11:41

Slachtoffer spelen is niet voorbehouden aan de DENK club. Het is gewoon een moslim verschijnsel. Ze spelen altijd de slachtofferrol. Want vaat komen ze er mee weg in deze policor maatschappij. Ze hebben zelfs het slachtofferfeest.

wallenberg | 23-11-16 | 11:38

Olie, daarmee moet je jezelf insmeren en daarna homosensueel worstelen. Vooral niet op het vuur gooien, dat weet elke geitenneuker.

Kapitein Stijlvol | 23-11-16 | 11:37

Waarom en door wie zou ik niet mogen haten? Is toch het hetzelfde gevoel gegeven door onze lieve heer als het tegen over gestelde. Wie verplicht mij om te houden van mensen die mij met een boek in hun hand mijn keel wil doorsnijden. #ikhaatpolicor!

Dum Fuk | 23-11-16 | 11:35

Het kan natuurlijk zomaar de verkeerde kant op gaan en helemaal niet zoals in Amerika. Dan kun je voorspellen dat er nog dieper voor Denk wordt gebogen en de GS archieven met naam, toenaam en IP adressen worden opgevraagd. Het grootste risico voor herhaling van 40-45 komt toch echt van links.

metzonderzijwieltjes | 23-11-16 | 11:35

necrosis | 23-11-16 | 09:24
'hoge jood' Netanyahu? Die noem ik een kindermoordenaar omdat onder zijn verantwoordelijkheid Gaza gebombardeerd wordt met gewone bommen, witte fosfor, flechettes en DIME. Dat is munitie die vlakbij ontploft om poeder in je huid te slaan en moeilijk genezende wonden te slaan. En onder zijn verantwoordelijkheid worden kinderen de botten gebroken in Palestina. En toen de Russen een commandocentrum in de buurt van Aleppo bombardeerden, vonden ook militairen uit Israel de dood.
'To learn who rules over you, just find out who you are not allowed to criticize'
www.youtube.com/watch?v=Hdrcjtw6P1U

wingload | 23-11-16 | 11:29

ik ging er voor zitten, een heerlijk half uurtje weg zwijmelen met sylvana,
maar tot mijn grote verbazing zag ik iemand weg kwijnen in zelf medelijden en krokodillen tranen, de grote boze buitenwereld reageerd toch anders dan die 2 zwetende turken in dat ene kamertje in den haag blijkbaar,

kom op sylvana, geef me alsjeblieft 1 rede om geen hekel aan je te hebben, dat heb je namelijk nog steeds niet gedaan.

zandloper | 23-11-16 | 11:25

Er is maar 1 manier om Denk te bestrijden en dat is met inhoudelijke argumenten op social media van hun. Trekken zij de racisme kaart dan doen wij dat ook wegens discriminatie jegens Koerden, Turkse alevieten, Armeniërs, Gulen aanhangers, met die tegen Erdogan zijn.
Deze partij heeft zoveel boter op zijn hoofd dat ze makkelijk onderuit te halen zijn met deze argumenten want daar hebben ze geen weerwoord op.
Schelden en bedreigen vinden ze prettig en speelt in hun voordeel.
Ze proberen ook hun social media te censureren. Wanneer je netjes reageert en hun racisme in vraag stelt proberen ze je reactie te verwijderen. Mensen die schelden en bedreigen laten ze staan, zodat ze kunnen zeggeniet zie je wel discriminatie het zijn allemaal racisten en we worden bedreigd.

Zwitsal4ever | 23-11-16 | 11:22

DENK gaat het opnemen tegen de media. Het is dus echt gewoon de allochtonen-versie van de PVV.

Ardbeg | 23-11-16 | 11:20

De pot verwijt de ketel . . . .
Als je niet op de hoogte bent van Nederlandse spreekwoorden en gezegden : succes met opzoeken.

alshetware | 23-11-16 | 11:19

Nog een aanzettend woord voor het Denk lijstje: beroepsallochtoon.

de honden blaffen... | 23-11-16 | 11:19

Nou het klopt wel want ik was dol op negers, Marokkanen en Turken en hield in het algemeen heel veel van allochtonen maar toen las ik hier of op een van die andere sites "beroepsslachtoffers" en "knettergekke Neanderthalers" en nu haat ik ze.

Elessir | 23-11-16 | 11:18

En nog meer aandacht. Deze partij zal een paar zetels pakken, want het is elke week raak. Er is geen partij die zo vaak in het nieuws komt als DENK. Pauw blijft ze maar uitnodigen en wij blijven er maar over schrijven. Deze kneusjes blijven nog jaren in de Tweede Kamer zitten. Schoppen, janken en bléren over hoe kudt het hier allemaal wel niet is. Het is niet te geloven dat zoiets in NL kan...

GS410 | 23-11-16 | 11:17

@ Charles de Batz | 23-11-16 | 09:34

Helaas,helaas, dat klopt helemaal.

Velen willen graag hun zegje doen en maken zich zorgen, maar Helaas, Helaas,werkt dat in het voordeel van denk......

Taxi!! | 23-11-16 | 11:13

Is Sylvana overigens familie van Heintje Simons? #zomaareenvraag

Rest In Privacy | 23-11-16 | 11:11

We shall go on to the end, we shall fight in France,
we shall fight on the seas and oceans,
we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be,
we shall fight on the beaches,
we shall fight on the landing grounds,
we shall fight in the fields and in the streets,
we shall fight in the hills;
we shall never surrender!!!
Winston Churchill

Dum Fuk | 23-11-16 | 11:10

Toch herken ik wel iets van DENKwijze ala Erdogan. Die laatste is inmiddels bij volle toegeëigende macht om zonder berechting of reële aanklacht eenieder te bannen als die niet hoort en spreekt naar zijn woord!
DENK Kuzu wil graag deze macht ook hebben..vind het vreemd als ópgehitste gediscrimineerde Nederlanders zonder migratie-achtergrond en Nederlanders met migratie-achtergrond met een andere mening zich niet herkennen in de filosofie van DENK. En terecht in verweer komen tegen het dagelijkse bashen..en voorstellen van inwisselen van cultureel erfgoed tradities en geschiedenis.
Die ook weigeren te herschrijven omdat in die geschiedenis, naar de maatstaven van de 21e eeuw er in de 17e en 18e eeuw weleens ánders dan gewenst is gehandeld..
DENK wordt steeds enger, verbindt niet maar zaait iets wat zo ongelooflijk onwenselijk is..

fikkieblijf! | 23-11-16 | 11:08

@ Cuyahoga | 23-11-16 | 09:33

+10

Taxi!! | 23-11-16 | 11:07

De poep raakt de ventilator, in het kantoor van DENK welteverstaan. En die vleermuizen daar krijgen het terug in hun gezicht. Knettergekke bedoeling daar. Dat dit in de 2e kamer kan zitten! Minder minder minder!

DerFoehrer | 23-11-16 | 11:00

Op de een of andere manier zie ik steeds maar in mijn hoofd een meer dan 100 jaar oude wazige foto met lange rijen door Turken aan kruizen opgehangen Armeniërs waarvan de hoofden beplakt zijn met gezichten die sterke gelijkenis vertonen met die van Kuzu, Ozturk en Sylvana Simons. Misschien moet ik morgen maar even bij de dokter langs.

Rest In Privacy | 23-11-16 | 10:54

"DENK" is doublethink.

Zeau lees ik hun nieuwpraat gedachtenmisdaden.

hallevvezool | 23-11-16 | 10:52

Deze haat jegens Sylvana is het resultaat van een constante asymmetrische toepassing van het verbod op racisme en vrijheid van meningsuiting. Je hebt hier een negerin die gesteund door een dubieuze politieke partij bijna wekelijks zonder weerwoord of kritiek bij Pauw en andere programma's lekker Nederlanders mag komen schofferen door ze uit te maken voor racisten en ex-slavendrijvers terwijl mensen die hier een nette tegenovergestelde mening over hebben simpelweg worden geweerd bij de media. Vind je het dan gek dat mensen zich benadeeld voelen en gefrustreerd reageren?

IslamPislam | 23-11-16 | 10:51

Geweldig die DENK club! Ze zetten hun eigen ventilator aan om tegen de wind in tegen zichzelf aan te pissen.

DeEeuwigeZwitsal | 23-11-16 | 10:49

Vogelbeest | 23-11-16 | 10:38
Niets onbegrijpelijks aan. Dit is de manier hoe over de hele wereld politiek bedreven wordt voor aanvang van verkiezingen. En de enige manier die Denk kent, en past. Ruzie maken, uitlokken, zuigen, liegen, huilen.. Emotie Politiek.
--
Er zit nauwelijks visie, intelligent of kwaliteit achter. Het is straatvechten voor de bühne, 3e wereld achtergebleven volken politiek. Je ziet het in Oekraïne en in Afrika bij dit soort lui. Vaak op de vuist en veel domme acties, en als ze dan op het pluche zitten jatten ze alles leeg. Denk is een echte achterlijke knettergekke 3e wereld partij. En dat pas best steeds beter bij Bananenrepubliek Nederland.

Mark_D_NL | 23-11-16 | 10:49

Je ziet een 1-2'tje tussen de media en DENK. Ook Geenstijl doet er vrolijk aan mee. DENK vindt het prachtig, een overdaad aan aandacht. Ideaal voor een radicaal splinterpartijtje. Zo kunnen ze hard groeien. Als het werkt voor de PVV, dan werkt het ook voor DENK. Zo polariseert de samenleving, met de media als megafoon op repeat.

Stel je eens voor, waar zou DENK zijn met 0 media-aandacht? Exact, hetzelfde als een third party in Amerika.

martymcfly | 23-11-16 | 10:44

kunnenzedanniks | 23-11-16 | 10:08
Het waren gastarbeiders die terug zouden keren maar toen kwam ome Joop met het geweldige idee op de proppen om ze sociale premies te laten betalen prima voor de schatkist en er vielen geen doden meer omdat ze voor de gezondheidszorg verzekert waren.
Daarbij konden ze in de WW en hadden recht op AOW.

botbot | 23-11-16 | 10:42

Stop making stupid people famous!!

Dum Fuk | 23-11-16 | 10:42

Wat mij het meeste irriteert is dat de taktiek van denk is dat je jezelf moet verdedigen.
De modus operandi is als volgt: Nederland moet zijn koloniale verleden opschonen.... want racistisch.... Denk wacht en dan is het raak schieten op hoe men daarop reageert. Het standaard antwoord van Denk is dan je bent een racist en op elk argument dat je geeft blijft dit het antwoord.
Het nadeel is dat je op deze manier geen gesprek kunt voeren want men trekt de racisme kaart.

Wat mij wel opvalt is dat Sylvana in haar TMF periode en later als vrouw van de Coolcat man geen enkele uiting heeft gedaan waarin ze haar afkeer over de blanke man aangeeft. Ik blijf maar zeggen dat Sylvana een methode heeft gevonden waarmee ze de kamer in komt ( vrees dat dat 3 a 4 stemmen gaat halen) en daarmee een meer dan mooi salaris heeft weten te vergaren. Echter... ze is geen kamerlid, dus mag ook geen gebruik maken van de voordelen zoals beveiliging. Als ik bedreigd word door een onbekende en ik ga naar de politie dan is het dikke pech brabo... je zoekt het maar uit.

Laatste wat mij opviel is dat onze Tofik gisteren zo mooi zei... als ik dan de provincie in ga met kerst dan moet ik moeilijke gesprekken voeren... ook hier straalt de minachting voor alles buiten de randstad weer af.. maar als je daar dan iets over zegt... dan komt de racisme kaart weer...

zeg maar brabo | 23-11-16 | 10:42

Wilders heeft weer gelijk: met het toestaan van TK leden met twee verschillende paspoorten haalt men het Paard van Troje binnen. En twee loyaliteiten. Er moet een spoedwetje komen om aan deze gekkigheid een einde te maken.

070 | 23-11-16 | 10:41

als WO 3 uitbreekt (en geloof me we zitten aan het eind van het interbellum) dan krijgt GS daar ook de schuld van let maar op

Petroselinum crispum | 23-11-16 | 10:40

Is het nog steeds niemand opgevallen toen mevr ss werd gevraagd bij de dwdd wat ze vond van de armeense genociede, dat de lippen van heer denkula synchroon antwoorden met de lucht wat mevr ss uitademde. (ik vind er niks van) ss is de spreek pop van denkula, maar zij is zo dom en stom om het zelf te doorzien hoe ze word gebruikt.

Dum Fuk | 23-11-16 | 10:38

Sylvana mag ongestraft het complete blanke ras dag in dag uit beledigen om redenen die 200 jaar geleden afgeschaft zijn, maar een gekozen politicus die een maatschappelijk probleem om volkswijze bespreekt moet voorkomen.

Onbegrijpelijk.

Vogelbeest | 23-11-16 | 10:38

Wilders wordt al jaren, door het Linkse kamp (joop.nl, PvdA/GroenLinks/D66, Volkskrant, NRC, Buitenhof, Pauw, DWDD), beschuldigd van het veroorzaken van een 2-deling in de samenleving.
.
Zou iemand, een gerenommeerde instantie, eens een onderzoek kunnen doen:
.
"Wie veroorzaakt meer een 2-deling in de Nederlandse samenleving: Geert Wilders of Sylvana Simons?"
.
Ik denk te weten wie er wint..

Jan3863 | 23-11-16 | 10:36

Normaal zit er bij Pauw nog wel is een kleine tegenpool bij maar nu was het Sylvana feelgood TV. Na 3 minuten kwam mijn chinees omhoog.

doskabouter | 23-11-16 | 10:34

DENK zal dit tot ad infinitum uitmelken

batvoca2 | 23-11-16 | 10:33

De DENKers maken zichzelf al belachelijk en onhebbelijk, daar hebben ze Geenstijl en ons reaguurders niet voor nodig.

Stomstom | 23-11-16 | 10:31

Qua populisme haalt Denk de PVV met gemak rechts in.
Elke dag verse bagger met dat zooitje onrendabele .

pontius | 23-11-16 | 10:29

-weggejorist-

Sarcastisch varken | 23-11-16 | 10:26

Meer, meer, meer. Dan barsten lekker snel de raciale twisten uit.

Mark_D_NL | 23-11-16 | 10:24

Laat DENK maar schuiven, goed bezig hoor. Gaat allemaal van het debiet van de PvdArabieren af. Op naar de 5 zetels voor die club farizeers!Ik zal ze danken door te trakteren op baklava / bananentaart voor de hele DENK fractie.

Jesses Klaver | 23-11-16 | 10:23

het wordt me steeds meer duidelijk dat ze met haat eigenlijk kritiek bedoelen. Het is me ook al eens opgevallen dat veel turken (en andere moslim achtigen) slechter dan gemiddeld omgaan met kritiek, misschien omdat ze zich door kritiek in hun belangrijker dan alles eergevoel aangetast worden.

BroederBlockchain | 23-11-16 | 10:21

Laten we niet vergeten dat ze jaren probleemloos hebben kunnen functioneren in de PvdA- fractie.

J.Slavink | 23-11-16 | 10:20

haha prachtig dit :D shakespeare, middeleeuwse kluchten, het komt allemaal terug, wat een tijd! Zoals al eerder aangegeven, ik overweeg sterk DENK te gaan stemmen, omdat a) alle poppetjes in de haeg zijn even zinloze tosti's en b) wat een entertainment! Te denken dat ik op een prachtige dag in maart na een korte wandeling en een vakje kleuren een bak entertainment voor het volk en een bak frustratie voor de haagse poppetjes kan geven. Heerlijk! Gewoon lekker nihilistisch stemmen. Kan het schelen.

Ik voorspel straks een tsunami van (Denk) switsalletjes die allemaal de meest discriminerende opmerkingengen hier gaan neer plempen waarna er op het Denk hoofdkwartier gauw een screenshotje van word gemaakt teneinde te kunnen aantonen dat GeenStijl een boosaardig weblog is.
Dus Joris, noteer de tijd waarop je een reactie weghaalt.

IJzervreter | 23-11-16 | 10:15

De denk-vampiers hebben juist die droge muts silvana erbij gehaald om de situatie zoals die nu is. Zoveel aandacht zouden ze nooit met zijn twee kunnen genereren.
Ze wordt ook iedere keer richting camera geduwd om met loze blik de meest domme dingen te oreren.
Schijn je je geld mee te kunnen verdienen.

enra | 23-11-16 | 10:15

stafpilot | 23-11-16 | 09:58
Precies, ik hoop dat DENK toch wel een paar gaat zetels gaat halen. PVDA heeft dan het nakijken want hun allochtone achterban is ervandoor gegaan.(mooizo, ze hebben de autochtone arbeider ook in de steek gelaten,koekje van eigen deeg) En verder, laat allochtonen maar eens uitspreken waar zij echt voor staan ipv zich te verschuilen achter linkse partijen (in ruil voor subsidies en uitkeringen) maar ondertussen is een dictator als Erdogan wel hun grote held... dat klopt niet helemaal.

Julia | 23-11-16 | 10:14

Zolang Sylvana racisme tegen zwarten (echt racisme), kritiek op de islam (kritiek op juist de racistische aspecten ervan) en zwarte piet (een kinderfeest waarbij de meesten nog nooit een racistische gedachte gehad hebben) nog in één adem onder racisme noemt, zal ze de boel nooit verbinden . Er is namelijk een hele grote groep mensen die al anderhalf decennium onterecht gedemoniseerd en bedreigd wordt omdat ze kritiek op de discriminerende aspecten van de islam durfden te hebben. Wat hen betreft mag Sylvana te kust en te keur, ongenuanceerd racisme schreeuwen tegen iedereen, want als ze dat maar lang en hard genoeg doet, komt ze ongetwijfeld vanzelf wel een paar echte tegen. Dan ziet ze hopelijk zelf het verschil.

agram | 23-11-16 | 10:13

Het is geheel in de islamitische traditie om vooral niet aan zelfreflectie te doen, het is altijd de schuld van niet moslims.

Weet Sylvana trouwens wel dat de moslim/arabieren de grootste slavenhandelaren waren?

De Arab slave trade en Barbary slave trade gingen niet enkel ten kosten van Afrikanen. Ook Zuid en Oost Europeanen hebben zwaar geleden onder de misdaden die door alle volken van Noord Afrika en het Midden Oosten begaan zijn uit naam van de Islam. Het heeft er zelfs toe geleid dat Amerika als wereldmacht op kwam omdat deze oorlog ging voeren tegen de barbaren. Google maar eens op Barbary Wars. De rechtvaarding van de moslims was altijd dat zij mochten doen en laten wat zij wilden tegenover de ongelovigen. De Barbary states waren onderdeel van het Ottomaanse rijk, de voorloper van het instituut dat de heren van DENK maar wat graag weer in ere willen herstellen. Sylvana zit bij een hele foute club maar dat lijkt zij zelf nog niet te begrijpen.

Solar666 | 23-11-16 | 10:13

Het wordt tijd dat de heren Kuzu en Ozturk nu eindelijk eens erkennen dat ze de Nederlandse afdeling zijn van de AK partij.

Brulboei_61SB | 23-11-16 | 10:13

Er zijn feiten, en er zijn meningen.
Vaak lopen die door elkaar.
Feit is dat veel mensen een hekel aan SS gekregen hebben door haar immer verongelijkte houding, en haar toetreden tot de Turks-Allochtoonse Staatspartij.
Dat staat nog geheel los van haar huidskleur, maar haar mening en daardoor houding is wel direct inherent aan haar huidskleur.
De "derrie" die SS over zich heen krijgt, is deels domme racistische onzin, maar ook deels een uiting van klaar zijn met haar gezeur en onterecht aangemeten slachtofferschap.
Ik vermoed dat ze stond te juichen toen de domme reacties binnenstroomden. Het sterkt haar verhaal helaas.

Nuchternederland | 23-11-16 | 10:12

Wilders vergelijken met een tumor in je hoofd... Hoe ziek ben je dan zelf wel niet.
Vermoedelijke hebben deze heren een chromosoom probleem, de oorzaak mag men zelf bedenken......

Ommezwaai | 23-11-16 | 10:12

Nou, medereaguurders, past maar op, voor je het weet staat de besnorde Gedapobrigade van ErdoJANK voor de deur om u eens stevig te duiden als zijnde racist, haatzaaier enzovoorts.
*gniffel*
Manman, als dat je vrienden moeten zijn, dan maar Kamp Geert...

Graaisnaaiert | 23-11-16 | 10:12

Enge ventjes daar bij DENK.
Dat waren vroeger de jochies die riepen "wacht maar, dit land is straks van ons!"


Enge islamofascistjes.

TeeJee | 23-11-16 | 10:11

Knettergek dat denk. Ik snap ook niet waarom die partij en Simons zoveel aandacht krijgen. Er zijn grotere problemen: vluchtelingen, plaatsen van meer raketten in kalingigrad, terrorisme, criminaliteit en liquidaties nabij scholen, Chinese assertiviteit, Europa. En we laten laten we ons afleiden door een ex vijay en intriganten van denk!?! Komop!
Een ding maakt het wel duidelijk, racisme beschuldigingen en gevoelens zijn belangrijker dan de toekomst van ons land.
Laten we denk en diva Simons benaderen zoals extreem rechts wordt benaderd, niet te serieus nemen en buitenspel zetten.

ratelaar | 23-11-16 | 10:10

Ze had nog meer bedreigingen als bewijs maar Syl had d'r telefoon niet bij zich. Merkwaardig, want normaliter zitten die dingen aan haar vastgekleefd. Ze heeft ook vast haar onschuld weer herwonnen toen ze met haar blote reet op de cover van FHM ging. Met twee andere TMF-veejays.

Piet Karbiet | 23-11-16 | 10:10

Als die media geen aandacht zouden besteden aan die mediageile uberijdele dame met dat megaminderwaardigheidscomplex die maar blijft smeken troll mij troll mij zou zij helemaal nergens zijn. Maar ze trappen er steeds weer in.

Rest In Privacy | 23-11-16 | 10:08

@Willem333 | 23-11-16 | 09:44
Ik ben slechts iets ouder dan jij en kan me die tijd goed herinneren. Dus ik ben het bijna helemaal met je eens. Op één punt echter niet en dat is dat het onze eigen schuld is. De eerste gastarbeiders waren precies wat hun naam aangaf. Mensen die als gast in Nederland kwamen om te werken. De meeste italianen en spanjaarden zijn in die tijd ook gewoon terug gegaan. Maar het is de toenmalige regering geweest die tegen de zin van de bevolking de familiehereniging heeft doorgedrukt en toen was het hek van de dam. Dus onze schuld? Echt niet...

kunnenzedanniks | 23-11-16 | 10:08

@Pastor Sippenhaft | 23-11-16 | 09:13
Bij Pauw hoort een flinke doorsmeerbeurt en geld toe, bij Freriks moet ze geld meenemen om in beeld te komen.

Guido | 23-11-16 | 10:06

Wat ze willen is, door middel van censuur, meningen die afwijken van wat gewenst is verbieden. Maar waarom kijken ze niet naar de haat die in de zogenaamde religie van de vrede gepredikt wordt?

Zzzzooooffff | 23-11-16 | 10:03

Gisteren een reportage gezien op " Arte" over het huidige Turkije en Erdogan. Er was beeldmateriaal van een vrachtwagen-chauffeur die bij een- officieel gesloten-grensovergang naar Syrie werd tegengehouden. Hij wilde " baby-voeding" naar Syrie brengen. In het laadruim lagen echter alleen maar bommen en ander wapentuig, bestemd voor de gezelligheids-club IS. Deze vrachtwagen-schauffeur bleek lid van de Turkse geheime dienst. Een parlements-lid dat dit ter sprake bracht, heeft, samen met zijn familie, het land moeten ontvluchten. Journalisten die hiervan verslag uitbrachten werden opgepakt en in de gevangenis gegooid.
Wat ik maar wil zeggen is; wat " Denk" tot nu toe heeft laten zien is kattenpis in vergelijking met wat ze werkelijk van plan zijn. In hun ideale wereld bestaat er namelijk geen oppositie meer.

dysdiadochokinese | 23-11-16 | 10:02

-weggejorist-

Epke_Zonderband | 23-11-16 | 10:01

Hoe meer zetels voor DENK, hoe minder voor de PvdA. En DENK gaat niet mee regeren. Laat DENK dus lekker doorgaan zo. Alleen jammer dat ze de polarisatie in NL aanwakkeren.

stafpilot | 23-11-16 | 09:58

en als we die aandachtstrekkers nou eens gewoon allemaal negeren? we geven ze ook gewoon constant hun zin; DENK doet iets dat volslagen debiel is, iedereen boos, DENK (lol die naam) springt weer in hun slachtoffersrol en roept "zie je wel"

BozeHenk | 23-11-16 | 09:57

De heren moeten nog flink wennen aan de vrijheid van meningsuiting. Zijn ze niet gewend in het land van de geitenneukers.

Stratum | 23-11-16 | 09:57

Wat is er discriminerend om mensen als de Denk-voormannen terugkeer naar Turkije toe te wensen? Ze hebben het Turks staatsburgerschap, zijn groot fan van Erdogan en hebben niets dan kritiek en afkeer van onze cultuur en maatschappij.
Hetzelfde geldt voor mevrouw Simons.
Alleen dat gescheld is nogal onnodig kwetsend. Maar zoals vaker geroepen; als je begint met niets dan kritiek op de maatschappij waar je zelf van profiteert en waar je ouders vrijwillig heen zijn gekomen en ook nog eens onze cultuur wil afschaffen en de oorspronkelijke bewoners van dit land uitmaakt voor slavenhandelaren, dan kan je reacties verwachten. En sommige mensen worden nu eenmaal minder genuanceerd als ze echt kwaad zijn.

Franker | 23-11-16 | 09:56

Slachtofferschap is zo core business van de goed verdienende massa geworden, dat ik overweeg een gooi ernaar te doen

deEerlijkeLeugenaar | 23-11-16 | 09:56

BBmetR | 23-11-16 | 09:41
Ik heb vaak de indruk dat ik naar een persiflage zit te kijken, maar dan blijkt ze het telkens toch weer echt te zijn.
Overigens, ik denk dat het inmiddels "not done" is om haar, in welk programma dan ook, te persifleren, ook niet in Callo's TV Café. Karl Noten, dat kan dan weer wel, want die deugt niet en zo.

Schoorsteenveger | 23-11-16 | 09:55

keestelpro | 23-11-16 | 09:50
Niet geheel mee eens. Gisteren Pauw gezien. De Tweets die Sylvana ontving liegen er niet om. En zijn niet "lollig". Humor nul komma nul. Of ze daadwerkelijke bedreigend zijn is een tweede. Maar "in het ootje nemen" vind ik te zwak uitgedrukt.
Het zou mooi zijn om het debat fel en humoristisch te houden. Uiteindelijk gaat het ook niet om zulke zwaarwichtige zaken. Het kleurtje van Piet. Gaaap...

TB2318 | 23-11-16 | 09:55

Onze geliefde democratie blijkt een paard van Troje te bevatten.

Onze ruimdenkendheid, freedom of speech, betrokkenheid, hulpvaardigheid, mededogen, tolerantie, het zal zich uiteindelijk tegen ons keren.

Bernhard de II | 23-11-16 | 09:55

Ik hoop dat ze in de kamer komt, na de verkiezingen. Dat wordt leuke theater!
Schaf de interuptie microfoons maar af.

IK was aan het woord, ik liet u net ook uitpraten (not/maar niet heus) dus nu ben ik (weer / nog steeds) aan de beurt.

Nee, voorzitter, u mag ook NIETS zeggen.

MarcS | 23-11-16 | 09:54

@Brabant hier | 23-11-16 | 09:36
15 maart 2016?
Wat voor kalenders verkopen ze in Brabant?

necrosis | 23-11-16 | 09:52

Vreemd is dat Kuzu eiste dat Rutte afstand nam van het debiele filmpje en van de bedreigingen. Volgens mij wordt dat nu zo'n beetje elke week opnieuw geëist. Rutte heeft zich veelvuldig gedistantieerd van bedreigingen. En ook nu: Asscher, ook Wilders ja ja, en de rest van alle partijen. Afschuw dit en dat. Kortom genoeg. Maar heeft DENK ooit afstand genomen van de bedreigingen aan het adres van Wilders? Ik kan het me niet herinneren. Maar wie heeft er een filmpje hierover?

TB2318 | 23-11-16 | 09:52

Wie legt mij uit waar de morbide fascinatie twee zetelrovende, democratie-minachtende slachtofferflapdrollen vandaan komt? Ik krijg een Kim K/Paris H déja vu: Nul inhoud, veel aandacht.

Zeddegeizot | 23-11-16 | 09:50

Ik denk dat Denk er vreemde gedachten op na houdt, als ze denken dat bepaalde woorden bij mij 'olie op het vuur doet gooien'. Wat een onzin! Ik kan voor mezelf denken. En ik haat haten. Ik haat geweld; ik wijs dit ten stelligste af. Ik ben ook tegen (doods)bedreigingen tegen wie dan ook. Daarentegen houdt ik wel van een stevig debat.

kweethetooknietbeter | 23-11-16 | 09:50

-weggejorist-

Bewareofsarcasm | 23-11-16 | 09:50

Ze hebben niet goed opgelet toen ze nog bij de PVDA zaten. Dit zijn namelijk pure PVDA tactieken, maar dan veel minder subtiel.

Methylfenidaat | 23-11-16 | 09:50

@ZI | 23-11-16 | 09:21
Geert staat op een dodenlijst van islamitische terroristen.
Persoonsbeveiliging is voor hem net zo van levensbelang als de zuurstof die hij ademt.

Sylvana daarentegen wordt op traditioneel carnavaleske manier in het ootje genomen. Dat doen we al eeuwen in Nederland.
Niemand zal haar fysiek aanvallen. Er is geen enkele realistische aanwijzing voor.

keestelpro | 23-11-16 | 09:50

Toch betekent DENK een verzwakking van de PvdA, GL en D66. Partijtjes, die steeds meer in bekrompen, hooghartige, in zichzelf gekeerde, roomblanke grachtengordel kliekjes zullen veranderen. Met dank aan mediageile Sylvana en besnorde engnekken.

echt_links | 23-11-16 | 09:49

Ik ben geloof ik afgehaakt in deze discussie. Hetgeen de Denktrollen roepen (en de wijze waarop sommigen daarop reageren) staat zo ver af van de realiteit waarmee 90% van de Nederlanders te maken heeft. Je zou mensen als Sylvana en Quinsy echt een mediaban moeten geven. Dit is gewoon haatzaaien.

LJBrinkhorst | 23-11-16 | 09:49

Reinaert, neeeeee niet neger(lol), maximaal uitbuiten(lol). Gaat hilarisch worden als ze de plofkap niet meer kunnen neger(lol)en en geen verbale voetmassage krijgen bij Pauw-types. Deze door de pvda etnisch geselecteerde Turken en die olie(olie is zwart lol)domme zwarte tiet gaan het zo moeilijk krijgen. Ze zullen wel gewoon niet willen praten, wat nog zieliger is zonder de NPO-paraplu. Opjagen(lol) die hap.

Bokito ergo sum | 23-11-16 | 09:49

Kuzu en Ozturk zijn als de aambeien in onze bips. Hoe groter de drol, hoe meer we aan ze denken.

metagod | 23-11-16 | 09:46

Bakkeleures | 23-11-16 | 09:15
Je bent er dus even voor gaan zitten en yes... ik denk er net zo over en ik hoopt dat de koffie goed smaakte!!

weetjenog | 23-11-16 | 09:46

-weggejorist-

Max_Verweer | 23-11-16 | 09:46

DE tactiek van links, beroepsslachtoffers en -demonstranten: niet in discussie gaan, geen argumenten, maar gewoon de hen goed gezinde, gesubsidieerde NPO inschakelen voor een goed potje framen en stigmatiseren van de racistische/ fascistische / ander links standaard-verwijt tegenstander. Houdt deze dan nog niet zijn bek, dan worden de Dhimmie666 rechters en het OM ingeschakeld om de tegenstander te intimideren of in elk geval financieel onder druk te zetten tgv de te maken kosten (vrij nemen, advocaat inhuren, proces voorbereiden).

klimgek | 23-11-16 | 09:45

Tja.. fase 1 op naar dictatuur, proberen media monddood te maken.

ikdenkwat | 23-11-16 | 09:44

-weggejorist-

Willem333 | 23-11-16 | 09:44

Debk snapt zelf wel dat polarisatie hunnie goed uitkomt. Het is een tribe, en zullen alles doen om ons allochtone deel te tribaliseren. En dat sluit prima aan bij het primitieve brein. Dus het gaat ze lukken. Een groot deel gaat op denk stemmen. Ze gaan voor homohaat, voor jodenvervolging, voor islamisering en voor verdere isolatie stemmen. En dat gaat confrontaties geven, bij de bakker, de kapper en de supermarkt. Confrontatie met moslims.... goh.. wat zullen we komende zomer verrast worden...

Alquest | 23-11-16 | 09:44

Misschien moesten wij, bestempelde racisten, maar eens gewoon onze schaamte laten varen en ons als racist gedragen. Door al die vreselijke types met een rotschop naar een lokatie te transporteren waar het leven volgens hen zóóó veel beter is. En dan nooit meer binnenlaten, ja! Ik heb het wel gehad met SSylvana, denk, AFA, blm en al die andere beroepsslachtoffers.

marcoplarco | 23-11-16 | 09:44

Heeft geenstijl al bewaking? Over enige tijd bewaakt iedereen elkaar.

Dr.Dushkind | 23-11-16 | 09:44

Kijk die lui van DENK zijn op en top moslims van het zuiverste soort. Dit is het gedrag dat moslims onderscheid van de rest van de mensheid, zij duiken altijd als het spannend wordt voor 100% in de slachtoffer rol, het is ze op hun lijf geschreven.

Zij worden geholpen door het domme linkse volk (Pers, MSM en Politici) welke nu Gaslighting toepassen op de deze website, het liefst zouden ze GeenStijl monddood willen maken.

Chinook Elsevier | 23-11-16 | 09:44

@Bakkeleures | 23-11-16 | 09:15
"Discriminatie komt nog het meest voor bij de mensen die zich gediscrimineerd voelen en zij gaan het dan juist benadrukken."

Precies! Zie de Black Lives Matter beweging. Waarom niet gewoon All Lives Matter, waarom alleen het zwarte ras? Ze discrimineren zelf het hardst van allemaal.

Wobbe_Kachel | 23-11-16 | 09:43

Ook voor beroepsslachtoffers geldt de wet van vraag en aanbod: u kunt alleen uw beroep uitoefenen als u een podium (lees: voldoende zich schuldig voelende witte massa) ter beschikking wordt gesteld.
En dat podium is er.

jemagookniksmeer | 23-11-16 | 09:43

Waarom heeft ze haar lippen zo felrood aangezet op de foto die het AD plaatst?
Ze was toch altijd fel tegen de lippen van Zwarte Piet omdat dat een soort persiflage was?

BBmetR | 23-11-16 | 09:41

Deze lachwekkende clowns meten zich nu wel een hele grote broek aan. Ze weten door hun grenzeloze domheid niet waaraan ze beginnen.

lanexx | 23-11-16 | 09:41

nu maar hopen dat Denk dit 'wint'
en dan snel over naar de volgende kwestie:
de koran.

nemeton | 23-11-16 | 09:40

Dat hele DENK-gebeuren moet je gewoon negeren. Vooral Transsylvana. Basta!

Reinaert | 23-11-16 | 09:39

Ad stukje gelezen.tja niet fraai in een aantal gevallen maar ik krijg nu niet bepaald de indruk dat vervolgens de KKK een brandend kruis in je tuin komt zetten.
Ik heb in de Rotterdamse haven gewerkt daar krijg je wel heftiger zaken naar je hoofd geslingerd. Goed voor een dosis eelt op de ziel en een oefening in van je af bijten.
Je enige safespace was het chemisch toilet en als het tegen zat zetten ze die op zijn kop

Goatboy2014 | 23-11-16 | 09:38

@Professor Bacterie | 23-11-16 | 09:25

Exact. Het eigen gelijk staat onaantastbaar op hun voetstuk. Zelfs als ze bewezen ongelijk hebben. Programma`s als DWDD gaan door met het wegzetten van Trump als een randdebiel met steeds weer dezelfde leugens. Steeds hebben ze het maar weer over een muur, terwijl die al lang bestaat. Dan zie je weer de hele week zogenaamd satirische sketches om Trump belachelijk te maken. Op een gegeven moment zijn mensen daar zo zat van, dat er een keer iets knapt. Maar dat hebben de deugmensen nog niet door. Kijk maar eens die VARA programma`s. Er is geen zelfspot in te bespeuren, geen zelfkritiek en zelfreflectie. Het is gewoon droevig.

roze_bril | 23-11-16 | 09:38

Poeh, nou, het is te hopen dat het verderfelijke geenstijl voor eens en altijd verboden gaat worden. Dan zijn alle problemen in de wereld opgelost.

__dictatuur | 23-11-16 | 09:38

@Bakkeleures | 23-11-16 | 09:15
Duidelijk verhaal, al ben ik bang dat ze dit niet begrijpen, en boos op je worden.
Even terzijde, ook mensen met een donker getinte huid moeten zich ook insmeren. Ze verbranden misschien minder snel, maar de verwoestende UV straling doet het ook bij hun.

Tostiman | 23-11-16 | 09:38

rainmanOC | 23-11-16 | 09:16
Waarom Limburg?

Charles de Batz | 23-11-16 | 09:37

Sinds het AD het kalifaat-katern ingevoerd heeft met die domme islam-doos, is het downhill. En rap.

marcoplarco | 23-11-16 | 09:37

ZI | 23-11-16 | 09:21
"Je verliest een beetje je onschuld."
Ach, dat is op pathetische wijze suggereren dat je hier een andere wereld bent binnengetreden, dat je gedwongen wordt een zware last op de schouders te nemen, dat je geroepen bent, dat er een grote taak op je wacht, enzovoorts. Het wordt tijd, zou ik zeggen, dat mevrouw Simons haar onschulfd verliest. Politiek willen bedrijven, dat heeft nou eenmaal consequenties. Als would-be politicus een grote mond hebben, oordelen en veroordelen, dat kun je niet vrijblijvend doen, daar word je op aangesproken.
Alleen maar slachtoffertje spelen, onschuldig, zielig, vertrapt, bespuugd, vernederd, dat gaat eventjes goed, maar uiteindelijk zult u toch kleur moeten bekennen, mevrouw, zult u ons moeten laten weten wat u wilt met Nederland, en waarom. En daar gaat het mis met u, daar wordt u mateloos irritant en valt u door de mand.
Telkens als u zich niet meer kunt verschuilen achter uw onschuld, en u even poogt om te zijn wie u beweert te zijn, gaat u onderuit, mevrouw Simons. Wellicht ware het beter simpelweg terug te kruipen in uw onschuld en weer wat simpeler werk te gaan zoeken.

Schoorsteenveger | 23-11-16 | 09:37

Bakkeleures | 23-11-16 | 09:15
Ik geef je grotendeels gelijk, al vrees ik dat discriminatie van LHBT-mensen wel degelijk een groeiend probleem is. Niet door boze blanke mannen overigens maar door boze lichtgetinte mannen.

Joris Draaksteker | 23-11-16 | 09:36

GeenStijl heeft geen schuld hoor, ech nie. Het AD zit haat te zaaien tegen GeenStijl. Het AD kan natuurlijk niet hebben dat ik mijn abonnement in 1989 heb opgezegd en toen ben gaan wachten totdat GeenStijl kwam. Zo is het maar net.
.
Wat verlang ik toch naar 15 maart 2016, het komt steeds dichterbij dat we DENK voorgoed kunnen wegstemmen. Dan kan ik daarna weer in alle rust GeenStijl lezen en DENK gaat in het archief.

Brabant hier | 23-11-16 | 09:36

Ooit, vele jaren geleden heb ik eens met mevrouw Simons zitten praten op een feestje. Naast woest aantrekkelijk vond ik haar toen ook vrolijk, welbespraakt en vriendelijk. Wat er in de jaren daarop met haar is gebeurd? Geen idee, maar alles wijst op een persoonlijkheidsstoornis. Dat die walgelijke figuren van DENK dit menen te moeten exploiteren toont vooral hún parasitaire intenties aan. Waarvan akte.

Lucioperca | 23-11-16 | 09:36

@Bakkeleures | 23-11-16 | 09:25
Ik ga wel in een andere hoek staan.
Ik heb niets met grijze wolven en een boze vrouw.

necrosis | 23-11-16 | 09:34

Geenstijl in één zin noemen met De Dagelijkse Standaard en TPO. Lijkt me dat we daar op zijn minst een klacht over moeten indienen.

Use less | 23-11-16 | 09:34

Ik wil alle rechtse onderbuikende racistische haatmailsverstuurders bedanken voor hun idioot walgelijk gedrag. DENK en consorten staan nu met 7-0 voor. Bedankt idioten!

Als er iets is dat ik in de loop van de jaren wel geleerd heb is, is dat je je tegenstander gewoon moet negeren. Gewoon domme Tonny spelen en net doen of je het provocerende gedrag helemaal niet door hebt. Die ander zal dan gek worden van frustratie en op een gegeven moment totaal door het lint gaan. Dan sta jij met met 10-0 voor.

Charles de Batz | 23-11-16 | 09:34

Gisteren werd een stukje voorgelezen van een reactie op instagram dacht ik.
Echt, daar lusten de honden geen brood van, regelrechte bedreiging en degene die zo idioot is om dat op te tikken moet zich voor een rechter verantwoorden, geen twijfel mogelijk.

Maar toen begon ze op de emotie te spelen door haar kinderen erbij te halen.
Allemaal heel vervelend natuurlijk, maar shit happens en kinderen hebben hun eigen ouders nou eenmaal niet voor het uitkiezen.
Ik neem aan dat haar dochter ook moet huilen als ze foto's ziet van een rij gekruisigde Armeense jonge vrouwen en kinderen, iets waar haar moeders vriendjes niks van willen weten.
Ik neem aan dat haar dochtertje ook moest huilen toen ze de beelden zag van onschuldige jongens wiens hoofd van hun romp werd getrokken door een lynch-mob, geensceneerd door de spiritueel leider van haar partij.

Ik neem aan dat haar dochter ook moest huilen toen ze de beelden zag van die concertzaal in Parijs, veroorzaakt door aanhangers van dezelfde ideologie die haar partij aanhangt en uitdraagt.

Het is zielig voor dat meisje, maar hè, weet je welke meisjes nog zieliger zijn?
Meisjes van 10 die moeten trouwen met hun achteroom van 50 en een leven in slavernij moeten leiden als broedmachine in een bedoeïnentent.
Waar je moeder voorstander van is, zeg maar.

Dus flikker op met gejank over je kinderen, het leven is nu eenmaal vaak kudt, vaak ook niet, alleen is het nu een heel stuk kudter dan toen Sylvana nog tmf-presentratrice was, ik zie wel enige verbanden.

Cuyahoga | 23-11-16 | 09:33

Ik zou bijna op deze clowns stemmen om nog meer van deze humor te zien, maar dan bedenk ik dat het om de Nederlandse democratie gaat en deze heerschappen helemaal niet in de Staten Generaal thuis horen.

Misschien kunnen ze beter naar huis gaan en nooit meer wat van zich laten horen. Clowns.

Mozes Jeuk | 23-11-16 | 09:32

@keestelpro | 23-11-16 | 09:13
Nu ze bewaking krijgt, loopt ze toch te soppen. Een echte aandachtsh**r zullen we maar zeggen. Beste is haar zoveel mogelijk te negeren. Als ze in beeld is, dan niet kijken. Zie je haar op straat, dan je rug toe keren.

Tostiman | 23-11-16 | 09:32

Ik neem maar eens een banaantje bij de koffie vandaag.

Jos Tiebent | 23-11-16 | 09:32

Nou, als dat het niveau van de dreigmails is voor DENK dan lijkt het me allemaal wel meevallen. Man, man, man. Dronkenmanspraat van laat op de avond. Het niveau van het Nederlands van die e-mails is veel stuitender...

Enter Yeti | 23-11-16 | 09:31

Heeft nou echt niemand door dat al dit soort aandacht alleen maar goed is voor Denk. Ze schreeuwen een aantal kreten de wereld in en alle media en half Nederland begint te happen.
Ook zo´n liedje met bijbehorend filmpje heeft een gigantisch averechts effect, het word een wij tegen hun situatie en dat gaat ze stemmen opleveren.
Geen aandacht aangeven en niet reageren is de enige manier om hier straks na de verkiezingen nooit meer van te horen.

bob de boarder | 23-11-16 | 09:31

GeenStijl, krijgt nu straf, van zwarte Piet!!Piet,geef ze van onder uit de zak , die gasten van GeenStijl!!!!

vanrechteren | 23-11-16 | 09:30

Ik haat niemand. Niemand die ik ken haat iemand. Ik, en iedereen die k ken, vind het niet prettig dat er grote hoeveelheden mensen uit andere landen naar ons land komen en dan ons cultuur, taal en levensstijl te verstoren en het te buigen naar die van hun. Vrijwel alle (noord) Afrikanen, Turken enz., willen Nederland omvormen zodat het op ruin thuisland lijkt. Ik vind dat niet prettig, en verzet me daar tegen. Dat recht heb ik. Daarvoor wordt ik uitgescholden voor racist, extreem-rechts enz. Dat vind ik nou ook weer niet prettig, en dat veel Nederlanders zoals het gehele MSM zich dan tegen al die buitenlanders verontschuldigen en eindeloos op televisie en radio zich verontschuldigen voor mijn abominabel gedrag, vind ik ook weer niet prettig. Ik kijk dus vrijwel geen televisie meer, luister vrijwel geen radio meer, en lees geen "normale" kranten meer. Dat is me dus ook weer ontnomen. Ook dat vind ik niet prettig. En Sylvana vraagt zich af waarom wij zo zijn? Vreemd.

CornFlakey | 23-11-16 | 09:29

Alles is de schuld van GeenStijl!
.
Dit is juist niet de tijd om te gaan ja-knikken en amen te gaan zeggen. De omgekeerde wereld. Wij als reaguurders moeten dadelijk gaan bewijzen dat we geen racisten zijn. Wedden?
.
Verder is het reaguurdersleger per definitie een blanke boze man die racistisch xenofoob is en het allemaal niet snapt?
.
Wil men even niet vergeten dat heel GeenPeil uit het reaguurdersleger voort komt? En dat uit onderzoek blijkt dat (veels te laat) wij wel degelijk verstand van zaken hebben? Nee? Niet links genoeg? Laat maar jongens...

kees1386 | 23-11-16 | 09:29

@lulleficatie
Natuurlijk niet man, doe niet zo dom. DENK gaat geen zetels halen. Ze krijgen wel de aandacht, maar geen stemmen. Niemand, behalve wat verongelijkte Turken zullen daar op gaan stemmen. En wat hippiemensen die zwarte piet kut vinden. Die mensen hebben toevallig veel media aandacht en tv-uren, maar die gaat toch geen zetels pakken. Het is gewoon leukere TV dan die lul van een Samson en die pratende lampenkap van CDA, hoe heet ie ook alweer?

ZI | 23-11-16 | 09:29

Denk met zijn/haar ultralinkse tunnelvisie heeft zo'n verknipt beeld van de werkelijkheid dat kritiek en satire als bedreiging wordt opgevat.

Mouth Of The South | 23-11-16 | 09:28

De Nieuwe Realist staat er niet tussen, zal Joost N. niet leuk vinden.

Piet Karbiet | 23-11-16 | 09:27

De media - inclusief GeenStijl - zijn blij met DENK en zullen er alles aan blijven doen om dit groepje zetelrovers een podium te geven. Want inkomsten.
[email protected] | 23-11-16 | 09:21

Wees blij dat GS zich er nog mee bemoeit. Zo lang die Erdogan-beffers in ongeveer ieder TV-programma mogen verschijnen is het hoog nodig dat iemand de boel nuanceert en in het juiste perspectief plaatst.
GS helpt de reaguurders om in gesprekken over beroeps-negers en beroeps-molsimonderdrukten met een stel steekhoudende argumenten te komen.
Als jij Pauw en DWDD kan uitleggen om dat stelletje tuig niet meer uit te nodigen dan kan GS ze ook met rust laten.

Vogelbeest | 23-11-16 | 09:27

Leuk idee dat die DENK vleermuizen meelezen. Kunnen we ze af en toe een vraag stellen over de Armeense genocide of over het beleid van ome Erdo. Wat zou OVJ Bos er van denken ? Een vraag stellen over een omstreden onderwerp ook aanzetten tot haat ?

Goatboy2014 | 23-11-16 | 09:27

Ik zou aan die DENK idioten en hun aanhang willen zeggen, ga eens in de spiegel kijken, daar zie je vooral een lelijke fascist.

DENK idioten en hun aanhang doen niets anders dan de hele tijd haat zaaien, ga toch naar je land oprotten, als het hier zo erg is. Doei.

Wonderful-Life | 23-11-16 | 09:27

Het wachten is op een burgeroorlog, dit gaat nog eens helemaal mis. De linkse elite laat zich niet zonder slag of stoot van de bergtop van het geclaimde morele gelijk verjagen.

Professor Bacterie | 23-11-16 | 09:25

Sylvana wil gewoon een baantje bij de VN en ze ziet dit politiek geklungel als voorspel. DENK zal haar uitkotsen als de iedereen (incl de VARA) doodmoe van haar is geworden. Dan is ze natuurlijk weer het slachtoffer en denk ze klaar te zijn voor iets "beters".

derksje | 23-11-16 | 09:25

Aandacht van denk is een geschenk.

skippa | 23-11-16 | 09:25

De verstuurders van de diverse mails geven de bandbreedte aan van de rekbaarheid van de tolerantie die de autochtone Nederlanders nog ongeveer hebben. Zoiets iets van:,, u blijft zich maar in uw slachtofferrol wurmen, prima, dan helpen wij u een handje. '' Dit land is het zat.

Marcello Christiani | 23-11-16 | 09:25

Laat de media een stoppen met berichten over Denk. Alle nieuws goed of slecht brengt ze steeds in de picture en daarmee in het bewustzijn van de kiezer. Op deze manier vrees ik voor 15 a 20 zetels bij de komende verkiezingen en misschien wel Kuzu als premier of minister van Buitenlandse Zaken. Is dat wat de media willen?

lulleficatie | 23-11-16 | 09:25

Piet Karbiet | 23-11-16 | 09:21
Wie, schuimbek, wie ben jij vraagtekens te zetten bij het woordgebruik van domsnor.

aardappelninja | 23-11-16 | 09:25

@ necrosis: je voelt je aangesproken? Dan mag je in dezelfde hoek als DENK gaan staan.

Bakkeleures | 23-11-16 | 09:25

-weggejorist-

Jamal | 23-11-16 | 09:24

Ja kappe nou met die onzin! Straks staat die graaf dracula elke dag op m'n beeldbuis.

smirmoff | 23-11-16 | 09:24

'Dat deze roze webstek olie op het vuur van de Sylvanahaat gooit'.
Dit citaat geeft dus aan dat deze sujetten niet kunnen/willen lezen, maar wel vlot de racismekaart kunnen trekken, omdat deze door een kleurtje gemarkeerd is.
Ik eis bescherming tegen deze Sylvana-overdaad.

Notenkraker | 23-11-16 | 09:24

Klootzakken natuurlijk, was weer eens te snel .

blauwe zander | 23-11-16 | 09:24

Bakkeleures | 23-11-16 | 09:15
Uw woorden zijn uit mijn hart gegrepen maar het zal wel onze ontkenning zijn van ons white privilege.

Goatboy2014 | 23-11-16 | 09:24

@wingload | 23-11-16 | 09:19
Die moet je me even uitleggen.
Je krijgt vijf minuten voordat ik doe wat vrijwel iedereen weet wat ik ga doen.

necrosis | 23-11-16 | 09:24

Woehahahaha!!! Onderzoek naar de relatie tussen GS, DS en TPO.

Begin eens met een onderzoek naar de relatie tussen VARA, NOS, PvdA, GL, SP, D66, Volkskrant/Azijnbode, NSB-Handelsblatt. En de asiel-industrie.

Heel links loopt elkaar te pijpen en beffen, maar als iemand rechts is dan is dat opeens "verdacht" en dan komt er een "onderzoek".

Vogelbeest | 23-11-16 | 09:24

DENK doet mij geloven dat ik een racist ben. Ze hebben geen goed woord over voor de autochtone Nederlander. Ze zijn nog vele malen erger als Wilders.

Rest In Privacy | 23-11-16 | 09:23

Denk heet Denk omdat Denk denkt dat ze minderwaardig behandeld worden.
Mensen die denken dat ze minderwaardig behandeld worden zijn vaak agressief en boos.
Mensen die agressief en boos zijn worden belachelijk gemaakt , de reactie daarop is dat deze mensen nog bozer en agressiever worden.
De mensen die reageren op de agressie van de boze en agressieve mensen zijn vaak bang dat ze dingen moeten veranderen.
De hele zaak moet psychologisch benaderd worden anders houdt het nooit op.

alshetware | 23-11-16 | 09:22

Die Enge Nietszeggende Klootzaken van DENK worden alsmaar brutaler .

blauwe zander | 23-11-16 | 09:22

De media - inclusief GeenStijl - zijn blij met DENK en zullen er alles aan blijven doen om dit groepje zetelrovers een podium te geven. Want inkomsten.

@Bakkeleures | 23-11-16 | 09:15
Ik organiseer mijn eigen feestje wel, heb ik jou niet voor nodig.

necrosis | 23-11-16 | 09:21

Aanzettende woorden. Wasdat?

Piet Karbiet | 23-11-16 | 09:21

Ik heb kotsend op de bank gezeten. Dat quasi-intellectuele gedroom gisteren. Beetje om je heen dromen, prachtige volzinnen uitbraken om te zeggen hoe pijnlijk het wel niet is om beveiligd te worden. Met als dieptepunt: "je verliest een beetje je onschuld". Jezus Christus, wat betekent dat?! Dat je onder het oog van een beveiliger jezelf huilend in slaap moet masturberen?

Walgelijk filmpje hoor, maar mevrouw Simons heeft hem denk ik al 15x gezien, terwijl ze haar onschuld verliest. Walgelijke aandachttrekkerij. Geen privacy meer hebben... en dan de dag dat je beveiliging krijgt met je kop op de NPO er uitgebreid over vertellen.

Ben wel benieuwd of mevrouw Simons haar vreselijke ervaringen nu duidt ten opzichte van dhr Wilders. Simons heeft 1 dag beveiliging en is al hevig ontredderd. Sylvana, wat denk je nu van Gekke Geertje? Ik weet het antwoord al: "Geert Wilders schrijf je anders dan Sylvana Simons. Hij lijkt ook niet op mij, want hij is wit en heeft schuld aan ons slavernijverleden. Nee, ik kan me er niet mee identificeren. Bovendien, alles went."

Dit is de mevrouw Simons show, te walgelijk voor woorden.

ZI | 23-11-16 | 09:21

Dat partijtje bestaat uit gehaaide ordinaire platopportunistische heertjes die hun niet nader bepaalde (nomen est omen) origine uitspelen. Want zeg nu zelf, als er een partij is die de scheidingslijnen blootlegt, dan is het wel deze. Huntington vindt nu ook een toepassing in het politieke landschap.

Ozon | 23-11-16 | 09:20

@ Bakkeleures | 23-11-16 | 09:15

Geen woord aan toe te voegen!

rainmanOC | 23-11-16 | 09:20

-weggejorist-

wingload | 23-11-16 | 09:19

Alweer over dat wijf?

komtdatschot | 23-11-16 | 09:18

Ik ben er uit: alle aandacht voor DENK is om de idioterie van deze figuren uit te vergroten. De PvdA ziet in DENK zijn grootste concurrent onder het electoraat van onrendabelen en and subsidievolk. Het onderstreept ook dat de PvdA door heeft dat de voormalige clientelegroepen uit allochtone hoek de partij de rug toekeren. De nieuwe import heeft nog geen stemrecht, dus heeft de PvdA met geloofsgenoot VARA een nieuwe strategie moeten kiezen: uitvergroting-in-absurdum.
Anders is het onbegrijpelijk waarom een splinterpartij van zetelrovers zo'n aandacht krijgt.

Glasgow Argus | 23-11-16 | 09:18

Geert had gelijk met z'n tweet gisteren; de reactie van Jesse K. sloeg nergens op; want sinds wanneer zijn aspirant kamerleden "collega's"? Ze is niet eens gekozen in welke politieke functie dan ook. Of mag ik nu als aspirant neurochirurg gewoon, net als m'n collega's een lobotomie uitvoeren? In dat geval heb ik een potentiële vrijwilliger op het oog.

debeterweter | 23-11-16 | 09:17

Misschien een idee om even te checken of een deel van de driegmailtjes niet gewoon van Kuzu en Öztürk komen. Gezien ze nogal garen spinnnen bij deze gratis publiciteit, is hen er natuurlijk veel aangelegen dat er een constante stroom van nieuwe bedreigingen komt.

Die Öztürk zie ik er wel voor aan om in een loods in Limburg wat Nederturken emails te laten versturen..... die zelfde vriendjes helpen hem ook als de waarde van aangekochte panden omlaag moet.

rainmanOC | 23-11-16 | 09:16

Ik ben Sylvana moe, 3 van de 5 laatste topics is me iets te veel.

sPainkill | 23-11-16 | 09:16

Daders (zeteldieven) worden slachtoffers. Hebben we dat al niet veel vaker gezien? En het gros van de media en z'n moeder werkt er graag aan mee.

goedverstaander | 23-11-16 | 09:15

Dat filmpje met SSylvana erin gemonteerd is ontzettend verkeerd, evenals het associëren van apengeluiden met SSylvana door Giel. Giel is sowieso verkeerd.
Dat gezegd hebbende het volgende.
Gisteren keek ik naar het staatsjournaal en ik werd getrakteerd op een item over onze koning die een LHBT organisatie bezocht. Een duur grachtenpand vol met overdreven en aanstellerig geklede mensen van diverse seksuele persuasie en daartussen onze verveloze koning. Nou, de voorzitter/-ster was haast in extase dat de koning, als eerste gekroonde staatshoofd (WTF?) ooit, een LHBT organisatie bezocht. Ze kwam zelfs erg slecht uit haar woorden, hopelijk voor haar niet door een matige voorbereiding maar door de emoties.
Maar toen viel mij ineens het kwartje. Deze vrouw en al die mensen in dat pand zijn feitelijk degenen die discrimineren. SSylvana discrimineert. DENK discrimineert, de club tegen Zwarte Piet discrimineert. Maar ík níet! Ik maak namelijk geen onderscheid. Wit, zwart, maakt me geen fuk uit al zijn ze paars. En of ze nou hetero, homo, lesbo, bi, transgender, travo, you name it zijn: boeie? Enkele van mijn vrienden zijn homosueel maar dat is toch helemaal geen thema? Ik bedoel: wat ze in hun slaapkamer met elkaar uitvreten dat maakt in onze vriendschap, op straat, in de winkel, where ever geen ruk uit? En de kleur van mensen evenmin, behalve op het strand want dan hoeft de getinte medemens zich niet in te smeren.
Discriminatie komt nog het meest voor bij de mensen die zich gediscrimineerd voelen en zij gaan het dan juist benadrukken. Waarmee ze zichzelf dus opnieuw discrimineren. Apart zetten in de maatschappij, het verschil benadrukken en daar dan over gaan miepen.
Die lui die tegen Zwarte Piet zijn idem: een kleine groep gaat scanderen dat het rassizme is, mensen kijken ernaar en denknen: gut ja, Zwarte Piet... En daar hadden ze eerder helemaal geen associatie mee met het koloniale verleden.
SSylvana dient niemand met haar campagne tegen marginale discriminatie. En daar waar onderscheid gemaakt wordt, ligt de grondslag van die discriminatie bij mensen uit de groep die gediscrimineerd wordt. Als je je verbaast over het feit dat marokkanen geen stageplek krijgen, dan weet je onderhand dat dit komt door slechte ervaringen met mensen van dezelfde komaf. Etnisch profileren (die ene rapper is later opgepakt voor brandstofdiefstal dus die is af) komt voort uit dezelfde kansberekening en onderbuik. SSylvana moet dus niet de witteman afbekken op zijn handelen maar de oorzaak eens benoemen en meewerken aan een oplossing om de raddraaiers eruit te bonjouren. Dan mag de rest prima blijven.
Die LHBT mevrouw (sorry, ben ik weer gender-niet-neutraal bezig...) is net zo van het padje af, al wordt ze niet vervelend. Door jezelf en het LHBT smaldeel van de samenleving weg te zetten als een aparte groep, maak je het haast legitiem om ze als aparte groep te beschouwen. Ik ben verstandig en geef geen neuk over iemands seksuele voorkeuren maar zij wel. En dan noemen ze de boze buitenwereld discriminerend. Ik noem SSylvana en die LHBT mevrouw discriminerend. Ze discrimineren zichzelf. Een grotere jij-bak krijg je niet verzonnen.
Zo, nu ben ik er klaar mee en is het tijd voor koffie. Allemaal opgesodemieterd met je verzonnen ongelijkheid en discriminatie. Jullie zijn voor mij af en dat ben je zelf schuld. Jullie mogen niet meer op mijn feestje komen.

Bakkeleures | 23-11-16 | 09:15

Maatje te groot voor die veredelde magazijnmedewerkers met pvda-privilige en hun zwarte zeurpiet. Dat wordt lachen.

Bokito ergo sum | 23-11-16 | 09:15

Hahaha, de ratjes. Alles voor de zetels.

Panos88 | 23-11-16 | 09:15

De enige die olie op het vuur gooit is Sylvana zelf, met of zonder hulp van de Nederlandse AKP, tevens bekend als 'DENK'.

necrosis | 23-11-16 | 09:15

Ze vragen er zelf om, geen nederlander heeft zitten wachten op al die buitenlanders hier en als die buitenlanders ons ook nog eens de les gaan lezen, nadat ze jaren lang op onze kosten hebben geparasiteerd dan vind ik dat we terecht HEEL ERG BOOS worden.

rode peper | 23-11-16 | 09:14

Continu zoeken deze aandachtshoeren zelf de media, zie alle critische blogs als journalistiek hoor en wederhoor of 'het publieke debat'.
Deze erdovrienden doen liever aan dictatoriale censuur.

Astroturfer | 23-11-16 | 09:14

Enge en griezelige mannetjes die snorren

nee_toch? | 23-11-16 | 09:13

Je ziet sylvana genieten van alle aandacht. Gister wilde ze geen commentaar geven aan het journaal, zei ze met een glimlach van oor tot oor.
Haatzaaier Simons heeft de tijd van haar leven en is vannacht vast tevreden in slaap gevallen. Mediageile hoer heet dat. Niks zielig.

Pastor Sippenhaft | 23-11-16 | 09:13

Meer, meer, meer geen stijl.

Titje | 23-11-16 | 09:13

Het is weer eens de schuld van GeenStijl.
Iedereen bericht over de actualiteit maar als het op GeenStijl staat zijn zij opeens de veroorzaker?
Kill the messenger
Sylvana Simons maakt zich gewoon zelf belachelijk.
Knap trouwens dat ze echt iedereen tegen zich in het harnas gejaagd heeft.
Die songtekst van dat liedje over haar, misschien zitten daar daadwerkelijk wat goede tips in.

keestelpro | 23-11-16 | 09:13

Alles wat DENK op dit moment zegt en doet is - met Trump als voorbeeld - gericht op het krijgen van zoveel mogelijk 'free' publiciteit in de hoop dat ze daarmee kamerzetels halen bij de 2e-K-verkiezingen.
Het beste helemaal niet op reageren die halve gare Erdogan-cliënten.

Aristotalloss | 23-11-16 | 09:12

Slachtofferschap, het houdt niet op, niet vanzelf

goedverstaander | 23-11-16 | 09:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken