
Men neme een letterlijk citaat uit dat
power-interview met feminist-zoals-het-hoort mr. dr. Machteld Zee. "
Volgens mij stel ik vooral zaken vast. Als ik constateer dat invloedrijke westerse intellectuelen criticasters van de islam ontmoedigen en zodoende de fundamentalisten helpen om moslimgemeenschappen te isoleren en hen te 'islamiseren', dan is dat niet meer dan een constatering." Nou, wat er vervolgens gebeurde zal u verbazen. Precies die westerse intellectuelen waar Zee het over heeft, meldden zich - waarschijnlijk na alleen de kop en tekst gescand te hebben - massaal om haar gelijk te bewijzen. We leven in een vreemde tijd. Nog nooit in de geschiedenis zijn zoveel manuren besteed aan het vrijpleiten van een vijandelijke ideologie. En dat terwijl de realiteit gewoon simpel is. De islam is in tegenstelling tot het joden- en christendom,
zowel een juridische als expansie-gerichte religie. Dat juridische element, maakt dat de islam naast een godsdienst, tevens een concurrerend rechtssysteem is. Wat is er in vredesnaam mis mee dit gewoon te erkennen? Maar door deze simpele waarheid schieten 's lands linksdragende academici in een terminale deugkramp. Waarom? Omdat de sociale wetenschap maar één taak dient: waarheden zodanig compliceren en verwateren, dat het vervolgens onmogelijk geacht wordt er een waardeoordeel over te vellen. En laat dat nou precies het tegenovergestelde zijn van wat Zee doet. Zij observeert een verontrustend fenomeen, schrijft het kraakhelder op, en durft er het waardeoordeel aan te geven dat die fenomenen onwenselijk zijn. En daarom moet. ze. kapot. Onderstaand een selectie uit 's lands intellectuele voorhoede (afkomstig uit
draadje van dr. Kromzwaard). Multidisciplinair- en facultair, edoch allen verbonden aan het Instituut van Vooroorlogse Collaboratie.

Dr.
Maayke Botman beperkt haar kritiek tot ad hominem verdachtmakingen, want dat leer je als PhD'er in "intersectionele genderstudies" aan de Universiteit Utrecht.

Politiek antropoloog dr.
Martijn Dekker van de UvA doet het dunnetjes over.

UvA-hoogleraar prof. mr.
Annelies Moors doet een giftige poging Zee's werk in diskrediet te brengen. Dat Zee niet langer mee mocht lopen en dat twee dagen al uitzonderlijk is, doet er niet toe. De onderzoeker waar Moors naar verwijst, John Bowen, is overigens erg
pro shariaraden, dus ze bekent hier meteen kleur. Fijn.

VU-PhD-kandidaat
Nora Asrami doet even een Protocollen van Zionnetje. Het is overigens geen complot, en al helemaal geen theorie, aangezien islamisering inderdaad gewoon een bewust gedreven proces is, maar goed.

Ah, gelijk gevalideerd door Joop-
filosoof Miauw Martel Tuig. Enfin, na de breek nog wat al dan niet inheemse mensen met een mening van minder weledelgestrenge snit, maar toch.
Ook van de gewone mensen komen allerlei goed onderbouwde, inhoudelijke oordelen.

Imam van de Ven. Standaard radicale fucknut.

Een Breedveldsokpop, uiteraard.

Stop moslimhaat inderdaad. Als je met moslimhaat, haatmoslims bedoelt tenminste.
Bonuslinkje: De schaduwmosloms van de shariaraad hebben in januari al
een soort fatwa over Machteld uitgeroepen.
Reaguursels
InloggenAls je je alleen pro mag uitspreken en geen contra mag onderzoeken, is wetenschap geen wetenschap meer. Het is dan een dictatuur. Oh wacht, dat is de Islam ook, stoopit little me.
Dr Bill Warner houdt op zijn website interessante lezingen over de gevaren van de politieke islam. www.politicalislam.com/author/ Hij is van oorsprong een beta wetenschapper en ondernemer. Dat is voor de linksmens natuurlijk al een gruwel.
De Stockholmsyndromers steken de 5e colonne kolonisten nog maar eens een hart onder de Islamitische Mohammedaanse moslimriem. Nou ja, de geschiedenis zal oordelen over dit 'academische' clubje cultuurverraders. Ze kunnen in ieder geval nooit zeggen dat ze pal staan voor de UNHR. Het is aan lui als deze subsidiekraanslurpers te danken dat een parasiet als Anjem Choudary in het UK pas nu achter de tralies wordt gezet en niet al 15 jaar geleden.... Met alle schadelijke en dodelijke consequenties van dien. Deze mensen zijn gewoon de NSB-ers van onze tijd. Zonder twijfel. Het is ook niet verwonderlijk dat ze ook nog eens Eurofiel zijn, ze geven ons land graag weg, deze 'wereldburgers'. Zouden ze nu echt zo dom zijn dat ze niet weten wat er bijvoorbeeld na de revolutie in Iran met hun soortgenoten daar is gebeurd. Of zou het echt alleen maar om hun korte termijn financieel gewin gaan?
Halveneger | 06-10-16 | 10:17
Waar het om gaat is de reacties die volgen op dit specifieke onderzoek. Die reacties zijn namelijk moralistisch en niet wetenschappelijk. Dat is het probleem van het vakgebied waar jij het over hebt: moralistisch gezever wordt belangrijker gevonden dan empirisch gefundeerd onderzoek. En uitkomsten die niet overeenkomen met morele wensbeelden worden gecensureerd of beschimpt. Het is een schande.
Ik denk dat de politieke correctheid zichzelf overschat. De islam past niet thuis in de westerse democratie. Niet op de manier zoals veel moslims willen. Geloof mag niet belangrijker zijn dan de samenleving. Het wordt tijd dat den haag daar iets aan gaat doen. Dring religie terug!
Ik heb nog nooit zoveel domme reacties bij elkaar gezien. Ook bij bèta wetenschappen valt aardig wat te vervalsen en niet alles is repliceerbaar. Dit is wat vaker het geval bij alfa studies natuurlijk omdat die vaak de menselijke psyche bestuderen wat gewoon bijna niet te doen is. Maar als het helemaal niet gedaan werd waren er ook een heleboel wel nuttige onderzoeken er niet geweest. Ik begrijp het slechte stigma overigens wel, wat moet je anders denken nav al die achterlijke gutmenschen met hun achterlijke onderzoekjes.. maargoed super hard staan te springen om de sociale wetenschap als er iets uit komt wat je aan staat en vice versa gebeurt te vaak op geenstijl. Je neemt het serieus of niet. Kritiek leveren op specifieke onderzoeken is altijd goed natuurlijk, naar een heel vakgebied?
60 Jaar geleden kon je in dit land niet zomaar scheiden. Dominee of pastoor bemoeiden zich met de gang van zaken. Toenmalig links heeft er voor geijverd dat deze religeuze bemoeienis aan de kant werd gezet.
Nu is links juist de grootste voorvechter van religieuze bemoeienis met het huiselijk leven. En voorstander van een seperaat rechtssysteem. Een draai van 180 graden.
Dat e.e.a. volledig in strijd is met de rechten van de mens en haaks op onze grondwet staat doet niet ter zake.
Zeg eens, haar verhaal is helemaal niet rechts ofzo. Deze linkse rakker steunt haar 100%. Wie niet het gevaar inziet van de invloed van het uiterst reactionaire Wahhabisme, pleegt verraad aan linkse idealen. Ik erger me ook dood aan dat stelletje debielen antropologen die totaal van de wereld om zich heen vervreemd zijn.
Een stelletje arrogante eikels dus. Maar ik zou ze eerder compleet van de werkelijkheid verdrongen cosmopolieten willen noemen dan 'links'.
@Der Paulie | 06-10-16 | 01:46
Eens. Het is Wouter Buikhuizen all over again.
In een grijs verleden wel eens gediscussieerd met Abdul Jabbar (hij heet gewoon Gilles trouwens) vd Ven. Extremistisch tot in z'n tenen, heilig overtuigd van de superioriteit van de sharia t.o.v. westerse democratie en vrijheid van meningsuiting. Maar zelf wel die VVMU gebruiken om z'n haat en onverdraagzaamheid uit te kotsen.
In een nóg grijzer verleden voor een aantal facultatieve studiepunten het vak 'genderstudies' gevolgd. Ik viel -als broekie al- van m'n stoel toen ik merkte dat wetenschappelijke principes zoals onafhankelijkheid en empirisch onderzoek overboord werden gezet ten faveure van een ideologische invalshoek. De UvA doet niet anders.
Abdul Jabbar van de Ven... zo heeft Erdogan bv. ook academici op de loonlijst, zelfs IMAMS krijgen hun centen vanuit enge moslimclubjes in Turkije, Syrië en bv. ISIS-land.
De hierboven enthousiast gal twitterende namaakacademici komen ongetwijfeld van de UVA, de buklavenopleiding bij uitstek.
Links is schizofreen, in zijn totaliteit! Mag ik dat constateren, ja dat mag ik constateren!
Links stuurt de anti zwarte pieten discussie in de richting van gepest worden. Anti pesten is vooral bij links onder de aandacht. Maar links is stekeblind voor haar eigen gedag, zo kunnen we ook hier weer constateren. Gewoon weer met z'n allen als een stel bloedhonden in de aanval gaan, ipv eens een keer de dialoog aan gaan. Om eens een van die linkse rakkers te quoten, mevrouw Maayke Botman, u bent een bijzonder minderwaardig mens!
De mensen met 't gezonde verstand zijn nog 't langst in verwarring over het schijnbaar onbegrijpelijke gedrag van de geloofsgekkies en de rare motieven van de innerlijk verkreupelden.
Omdat geloofsgekkies vanuit hun geloof redeneren; waar mensen met gezond verstand het alleen maar 'n mening vinden, die je niet zomaar opdringt aan anderen. Ongelovigen redden 't niet, zich in te leven in de wereld van de ene of andere geloofsvariant, laat staan dat je daar alles van laat afhangen. En je jouw eigen gevoelens en gedachten ondergeschikt maakt aan 'iets', dat ook helemaal niet zo hoeft te zijn.
Ongelovigen snappen niet, dat gelovigen eigenlijk zichzelf niet vertrouwen, en op 'n verkreupelende manier méér vertrouwen willen stellen aan 'iets' buiten henzelf, dat 't voor hèn uitmaakt.
En nu komt 't.
Veel sociale wetenschappers gedragen zich net zo gelovig als de 'officiële' gelovigen in kerken of moskeeën.
De sociale wetenschappers hebben de universiteit als kerkelijke geloofsgemeenschap.
En Machteld Zee krijgt nu dezelfde pek-en-veren-behandeling als 'n ketter in 'n enge kerk of moskee.
Want de universitaire wereld van sociale wetenschappen is 'n incestueuze gemeenschap van nep-wetenschappers, die sowieso geen enkel onderzoek kunnen herhalen en waarbij prestigieuze smaakmakers als Stapel c.s. regelmatig door de mand vallen.
Sociale wetenschap is geen echte 'harde' wetenschap; het zijn meer opiniemakers met 'n wetenschappelijk sausje, omdat ze in 't gunstigste geval nog wat onderzoek en veldwerk hebben gedaan. Maar navragen, naar hun data, vinden ze weer heiligschennis, want hoe durf je aan hun integriteit te twijfelen.
Zouden deze 'wetenschappers' integer zijn, dan zouden ze 'n contrair tegengeluid verwelkomen om ''t over te hebben, zodat iedereen kon zien, dat ze meer geïnteresseerd zijn in de echte academische vraagstelling, dan bekommerd te zijn om de herhaling van hun voorgekookte -sociaal wenselijke- antwoorden.
Sociale wetenschappers zijn eigenlijk 'n schande voor elke universiteit; dáár horen ze eigenlijk niet thuis; sociale wetenschappers moeten als HBO-onderzoekers worden behandeld, voor advies aan actieclubs en internationale NGO's.
Echte wetenschap groeit.
Maar over vijftig of honderd jaar zal blijken, dat de sociale wetenschappers van de afgelopen vijftig of honderd jaar helemaal niets belangwekkends ontdekt hebben. Allemaal verspilde bla-bla.
"De wereld is plat wetenschappers" melden zich weer sneller dan het licht. Krijg een Diederik Stapel gevoel hierbij.
Dat Moslims geloofswaanzin tot wet verheffen is natuurlijk een beangstigende gedachte. Ik denk niet dat linkse mensen daar anders over denken dan wij hier. Maar het conflicteert bij hun met andere ideeën die ze ook hebben, zoals dat alle mensen gelijk zijn en dat iedereen het goede wil. De oplossing is Machteld Zee met haar ongemakkelijke boodschap onschadelijk maken. Een kinderachtige oplossing.
Maayke Botman, Martijn Dekker, Annelies Moors, Sam van Rooy: wat is de gemeenschappelijke factor, behalve dat het wegkijkers zijn.
Ze doen aan fopstudies en hebben een soort Melkertbaan voor fopacademici.
Houllebecq heeft deze linkse iintellectuele buiging voor de Islam uitmuntend beschreven in zijn boek : Soumission. Ik kan er niet genoeg reclame voor maken. Het is briljant.
Verdampt!
mijn mening loopt steeds tegen de "behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet" aan.
De (ongesluierde) hoeren wéten toch dat het hun verboden is om in het openbaar te spreken(want = "opschudding veroorzaken" (vrouw magge niet opschudding veroorzaken))
;onschuldige mannen zouden geprikkeld kunnen worden waarna ze niet meer voor hun primitieve (allaa weet dit, daarom zijn de "wetten" ook zo streng) driften kunnen instaan.
When routine bites hard,
And ambitions are low,
And resentment rides high,
But emotions won't grow,
And we're changing our ways,
Taking different roads.
ik SNAP ze niet, die linkse idioten
Schijnbaar moeten we respect hebben voor intelligente hoogbegaafde mensen. Maar wat dacht je van NEE en stop met waus denken, of anders ga ik nieuwe vormen van respect uitleggen. penliknerd
@cynic | 05-10-16 | 13:26
betekend... met een d ???
Het is zo beschamend.
Je kon erop wachten. Je wist dat het komen zou.
Massaal gaan de koppen van de deugmensen in het (kankerverwekkende) kunstgras.
Wat een treurigheid weer van die wegkijkers.
Niets en niemand mag hun waanwereld verstoren.
Want dan zijn die wegkijk-kippen verloren.
De structuur van de academische wereld is te vergelijken met een drugsbende. Zegt Alexandre Afonso. Academici promoveren nauwelijks, want te weinig vraag, doen goedkoop flexwerk, zoals een beginnend bendelid drug dealt in achterbuurtstraten, in de hoop ooit een betere positie te bemachtigen.
Machteld Zee is de uitzondering op de regel. Zij is de Tony Montana van de Nederlandse academische wereld.
@van heinde en verre | 05-10-16 | 22:17
Politieke Antropologie? Leg eens in 3 zinnen uit wat de samenleving daaraan heeft. Nee ff serieus. Wij betalen voor die onzin. Noem iemand die in de problemen komt ZONDER politieke antropologie? Iemand?
Intersectionele genderstudies. Er is een verschil tussen mannetjes en vrouwtjes. Joh. Daar zijn je collega's van biologie al een paar duizend jaar achter.
Gedragswetenschap? Beter opletten bij de koffieautomaat en je weet meer!
Godgeleerdheid? Betalen we daarvoor?!!?
@EefjeWentelteefje | 05-10-16 | 14:10
Ja, maar zelfs niet eens iets 'gewoons' als een bioloog, rechter, econoom, weet ik veel, een opleiding die leidt tot iets waar we nog iets aan zouden kunnen hebben.
Dit zijn allemaal bedachte studies, waarvan de maatschappelijke relevantie volstrekt onduidelijk is.
@Jezus_Boeddha | 05-10-16 | 22:08
Het is nog verstandiger om dan maar helemáál niks te zeggen. Want nu neem je kostbare ruimte in. Denk aan het klimaat, je weet toch?
Ik vind het verstandig om maar niks te zeggen.
koter | 05-10-16 | 21:27,
Ze werd daar binnen 2 dagen *weggestuurd*.
Dat kun je haar niet verwijten, integendeel; dat onderstreept haar gelijk.
En dat Leiden enkele intelligente mensen heeft voortgebracht is vanuit socialistisch standpunt gezien inderdaad jammer; het socialisme is net zo anti-wetenschap als de islam.
Maar ik kan je geruststellen. Er komt ook een hoop onzin uit Leiden. Denk aan Maurits Berger die meent dat de sharia "voor 98% met de Nederlandse wetgeving overeenkomt".
Als bewijs voerde Berger aan dat zowel Nederland als de sharia slechts 100 wetten kennen; en dat 98 daarvan toevallig allemaal overeenkomen. Zo worden in Nederland homo's, ketters, overspeligen, afvalligen, joden en heksen nog steeds ter dood gebracht, en is eerwraak, slavernij en gedwongen prostitutie in Nederland legaal.
De universiteit van Leiden wilde overigens geen afstand nemen van die onzin.
www.islamofobie.nl/index.php/blog/meer...
Dus maak je niet druk over te veel feitenkennis aan de universiteiten; Politiek Corrupt en dus debiel onderwijs is net als in Amsterdam ook in Leiden eerder de norm.
ik heb het niet zo op feministen dus dit wordt moeilijk. Als ze echt "nog geen 2 dagen is geweest" dan moeten er grote vraagtekens bij dat onderzoek van haar worden geplaatst. Het is ook een feit dat in Leiden veel islam-critici lesgeven/hebben lesgegeven: Afshin Ellian, Paul Cliteur, Thierry Baudet, Hans Jansen, Andreas Kinneging enz. Leiden heeft in dit opzicht inderdaad een reputatie.
Het is al wat langer de tijd om kennis van zaken omniet te verspreiden. Want er kwam weer wat voorbij dat al benoemd is in topics als
- Witwassen van islam uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=44&...
- Naar Mohammed toewerken uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=41&...
- Juridische jihad www.uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=27...
.
Het doet zich aanzien dat Westerse studeerkamergeleerden met een zelf verzonnen islam en nauwelijks met koran, hadith en soenna bekende moslims menen het publiek beter te weten dan Mohammed. Vroeg of laat komen broeders die wat rechter in de leer zijn zulke mensen wel even bijbuigen. Precies daarom hebben mensen die teruggaan naar wat Mohammed voorleefde, toestand en verordonneerde steeast het laatste woord. De Turkse gekozen dictator Erdogan zei het al eens: Islam is islam.
.
Leuker kan ik dat niet maken. Wel veel inzichtelijker aan de hand van geschreven islamitische overleveringen, geschreven tafsir van deze overleveringen, verhalen van ervaringsdeskundigen die overleefden en uitstekende uiteenzettingen van mensen die het eveneens zèlf bestudeerd hebben en die niet te beroerd waren hun wedervaren te delen. Enkele voorbeelden:
- Ali Sina spreekt zich uit uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=44&...
- I.Q. Al-Rassooli spreekt zich uit uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=44&...
- Zakaria Boutros spreekt zich uit uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=44&...
- TXHalabi voorbij de nieuwspraak over islam uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=44&...
- Islam is angst uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=49&...
- Robert Spencer spreekt zich uit uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=44&...
- Ontsteek een vuur op de Kahlenberg uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=41&...
- De politieke islam uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=41&...
- Wat wij moeten weten over islam www.uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=44...
- Zicht op de kruistochten en wat er aan vooraf ging www.uitingsvrij.net/viewtopic.php?f=41...
De islam kent geen zelfkritiek. Het zou zichzelf daarmee ontkennen. Het moet overwinnen. Het moet onderwerpen of het zal verdwijnen. De toekomst zal uitwijzen wat het wordt. Laat iedereen zijn of haar eigen verantwoording nemen en in elk geval de mensen in de eigen leefomgeving ter zake voorlichten. Want er is natuurlijk een reden dat de toestroom naar het Westen komt in plaats van naar het Oosten en Zuiden vliedt. Waarom zouden we de cultuur die leven in behoorlijk vrijheid mogelijk maakte laten verzanden in islamisering en/of een politiekcorrect dramdwingend keurslijf en daarbij meekomende bijwerkingen ten koste van persoonlijke vrijheden?
-weggejorist-
Geenstijl wordt gearchiveerd door de Koninklijke Bibliotheek. Dat is mooi, dan hebben we een complete lijst van "helper whiteys" voor als straks de pleuris uitgebroken is.
Kan me in dit artikel helemaal vinden.
jalta.nl/column/hoe-ondergangsretoriek...
Albert5000 | 05-10-16 | 14:54,
Alles wat je nu zegt over "de moslims", kun je ook zeggen over "de nazi's";
- niet elke nazi was betrokken bij de plannen van de nazi's;
- niet elke nazi maakte zich schuldig aan oorlogsmisdaden;
- niet elke nazi wist van die oorlogsmisdaden af;
- etc.
Toch kunnen alle mensen met een IQ boven de 12 jou precies vertellen wat er allemaal mis is met het nazisme.
Als jij je meer dan 2 minuten in de ideologie van de islam zou verdiepen dan zou je tot dezelfde inzichten moeten komen als Machteld Zee.
Want natuurlijk is de islam meer gericht op perversie dan op wreedheid, en vinden islamitische leiders het verkrachten van ongelovige kinderen belangrijker dan het vermoorden van hun ouders. Toch is de islam nog steeds net zo moorddadig als het nazisme. Al ruim 1400 jaar, in elk land waar het voet aan wal krijgt.
Sterker nog; de islam is veel trotser op oorlogsmisdaden dan de nazi's dat waren; die hielden hun oorlogsmisdaden geheim.
Nazi's zijn immers nationaalsocialisten; en socialisten vinden het belangrijk om niks te weten. In het socialisme is elke vorm van feitenkennis verboden, vandaar de hetze tegen islamcritici; die weten waar ze over praten.
Ook in de islam is alle wetenschappelijke kennis verboden, maar kennis over islamitische oorlogsmisdaden wordt juist van de daken geschreeuwd. Zie de tienduizenden islamitische filmpjes van mensen die op zo wreed mogelijke manieren vermoord worden.
Volgens de islamitische theologie zijn oorlogsmisdaden namelijk de belangrijkste vorm van spiritualiteit. Belangrijker nog dan verkrachting, of zelfs de verkrachting van kinderen.
Informeer jezelf over de sharia, de jihad, de koran, de hadith.
En durf dan nòg eens te beweren dat de islam alleen in de theorie en de praktijk erger is dan het nazisme; maar dat de islam in roze-wolkjes-land best meevalt.
Op zich moslims zijn niet echt het probleem ..
om echt sharia en islamisering aan wilt pakken , moet je eerst al die landverraders aanpakken die beweren pro westen te zijn maar bij hoog en laag de islam verdedigen .. het niet schuwen ; om landgenoten die mogelijke gevaren van onbeperkt islamisten aan de kaak stellen meteen zonder twijfel een dolk in de rug te steken ..
... wat meest belangrijk is er achter te komen wat deze mensen echt drijft ..
In de toekomst is het een pre als je in Leiden hebt gestudeerd (en bij Cliteur en Ellian college hebt gehad). Ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet! Die blaaskaken van de UvA, VU etc. die zichzelf o zo intellectueel vinden en lopen te blazen krijgen nog spijt! Jihaaa!
M.i. is de tijd gekomen om een keer flink de stofkam te halen door studies zoals genderstudies, antropologie enzovoort. Ik begrijp werkelijk niet waarom ik als belastingbetaler moet betalen voor politiek marxistisch activisme. Zelfreflectie ontbreekt ten ene male bij dergelijke 'onderzoekers'. Maar schijnbaar laat de leiding van de UVA dit allemaal maar gebeuren..
Die blanke nitwit Martijn Dekker beschuldigt Afshin Ellian van Islamofobie. Dus de voor Islamitische fundamentalistische dictatuur gevluchte, verlichte Iranier Ellian, wordt beticht van een irreele angst voor de islam. Sure Dekker. Hou je mond man
Lol En maar zeiken over Poetin met zijn verspreiding van leugens, verdenkingen en halve waarheden om verwarring te zaaien. Dit land is geen haar beter. Het wordt alleen niet centraal geleid.
Hebben we ondertussen door dat dit probleem niet (meer) op te lossen is door praten? Of verwachten mensen nog steeds serieus dat moslims over een half jaar ineens door gaan hebben dat ze -hier- wonen, en hoe stom het is een 1400 jaar oude religie aan te hangen, en gaan verlichten naar westerse standaarden?
De (burger)oorlog komt er gewoon aan hoor.
Dat maar duidelijk is wie onze tegenstanders zijn. Dat we niet vergeten!
@Albert5000.
En de belangrijkste zin van haar is: "Pas als je de kennis bezit, zie je wat er gaande is".
Dus doe kennis op. Lees de Koran. Lees een tijdje de Arabnews.com uit Saudi. Kijk naar Europa uit 1980 en kijk naar Europa nu. En wat je dan beseft zal je verbazen!
Eigenlijk hoorden er wat nieuwe termen te komen om de wezens (lijkt op mensen maar ik twijfel) die de meest wrede wanstaltige doodscultuur die er ooit op deze aarde is verzonnen schoon te praten en te stimuleren.
.
Wat zijn dit voor wezens die de islam promoten? Discipelen van satan? een soort ku klux clan in de overdrive terwijl ze menen engeltjes te zijn en te vertegenwoordigen. Goedmens is niet de term. Politiek correct ook niet. NSB is afgekeurd. Islamofielen klinkt veel te normaal.
Het dekt de krankzinnig gevaarlijke lading niet.
.
Wie verzint EEN TERM voor deze in en in trieste figuren die onze vrijheid nooit begrepen hebben door de islam als de nieuwe vooruitgang in de armen te sluiten.
.
Islamo-psycho-fiel?
Extremistische islamo-psycho lover?
Groep: ik kijk met mijn achterhoofd?
Islam-ramp-steen?
Groep: nooit iets geleerd?
Islam-dodo's
Ik zeg maar wat....
Zoveel exotische achterlijkheid, met volledige support van de linkse 'academische' elite. Mijn gevoel zegt dat deze wegkijkerij en goedpraterij van een vijandige invasie linksom of rechtsom tot heel veel geweld gaat leiden. Zo veel geweld dat men zich achteraf zal afvragen hoe het toch mogelijk is geweest dat linkse wegkijkers en islamapologeten zo lang ongemoeid zijn gelaten.
*Stoft 'Onder Professoren' van W.F.Hermans maar eens af*
Mooi arisch hoofd. Ik vind mooi en ze heeft groot gelijk!
Ach verder zijn linkse intellectuelen in relatie met islam gerelateerde zaken niet serieus te nemen. Pure angst en lafhartigheid zijn debet aan de linkse wegkijk mentaliteit waar veel van dat goedvolk mee gemoeid is.
Albert5000 | 05-10-16 | 14:54
www.hudson.org/research/9789-dawa-and-...
En dadelijk zitten die linkse landverraders te janken bij pauw dat ze bedreigt worden zeker.
Sharia means the Islamic way of life (handen afhakken bij stelen b.v., 3x ik wil scheiden roepen tegen je vrouw en je bent gescheiden, je vrouw mogen slaan, overspelige vrouwen mogen stenigen, een vrouw met 2 man kunnen verkrachten, want de getuigenis van een vrouw is de helft die van een man etc...). For the average Muslim Joe Bloggs, this means praying five times a day (maakt je niet tot een beter mens), fasting in Ramadan (behalve als het donker is), giving charity generously (vandaar dat christelijke instellingen veel meer krijgen dan islamitische), not lying (behalve tegen niet-moslims), not cheating (behalve bij niet-moslims), not drinking alcohol (ook dat maakt je niet een beter mens, Jezus veranderde water in de beste wijn), respecting elders (behalve wanneer het een niet-moslim betreft), respecting authority (indien islamitisch), personal hygiëne (ik weet niet wat het drinken van kamelen-urine met hygiëne te maken heeft, voor de rest=heel normaal), modesty in dress (ik vind zo'n jurk niet beschaafd), taking care of the environment (tuurlijk, vandaar dat het olie een geweldig niet vervuilend product is en dat alle moslim landen in de top 10 staan van minst vervuilende landen), not wasting resources (vandaar de vele vuilnisbelten in moslimlanden), eating halal food (on-verdoofd slachten is awesome), loving God (daar bedoel hij Allah mee, Allah is geen god), remembering God in order to be close to Him (kan niet, want Allah staat ver van zijn aanhangers af, nooit dichtbij. Jezus wel), cleansing the soul from greed and envy (geweldig, vandaar dat Saoedi Arabië en Iran zoveel mensen opnemen uit armere regio's en slavenhandel, veel toegepast door Mohammed, een filantropisch gebeuren is), not backbiting (slachtofferschap heeft absoluut niets met de islam te maken), earning a lawful income (via de bijstand).. the list is very long indeed, but you should have a picture by now.
Yep, dat heb ik!!!!
Rancuneuze Potten
@Duck Twacy | 05-10-16 | 15:54
Inderdaad....... wat hij geflikt heeft kan gewoon niet. Maar het probleem met de islam en islam-apologeten is levens groot. Ik zie het probleem zo: Als we de islam niet onderdrukken dan verliezen we al de diversiteit die ons land rijk is. Wat mij betreft is het moreel toelaatbaar om één totalitaire religie te onderdrukken om de andere (plus onze verworvenheden: homo-emancipatie etc.) te redden.
De waarheid is voor de gutmensch zeer hard.
Behoort die Maayke Botman wel tot het menselijk geslacht? Het ziet er niet smakelijk uit en dat maakt het lezen van haar domme uitspraken er niet echt leuker op als je daar tegenaan moet kijken.
Tja, het wordt NOOIT meer zoals het ooit was. Europa wordt overspoeld met "westers vijandige elementen" en die lul van klaver kan er niet genoeg hebben.
Is ze al gestenigd?
Ik typ dit vanaf een levendig, zonnig plein in Rotterdam. Veel mensen, geen enkele Nederlander. Achter mij wordt arabisch of berbers gesproken. Voor mij ook. Er passeert nu een neger aan de overkant van de straat. Hij schreeuwt continu hard en agressief iets onverstaanbaars deze kant op. Waarom? Dat weten ook de gehoofddoekte vrouwen niet die verstoord opkijken vanachter hun kinderwagens.
Ramsesz | 05-10-16 | 16:23
=
Gelukkig nog niet in het Oosten van dit land.
Het is gewoon wachten tot het misgaat in het zogenaamde vrije westen. Een burgeroorlog komt er gewoon aan.
Bizar. Hoe gehersenspoeld zijn die lui. Dat ze de realiteit gewoonweg niet zien. Geen enkele inhoudelijke, onderbouwde reactie ook, alleen maar demoniseren.
.
Ik typ dit vanaf een levendig, zonnig plein in Rotterdam. Veel mensen, geen enkele Nederlander. Achter mij wordt arabisch of berbers gesproken. Voor mij ook. Er passeert nu een neger aan de overkant van de straat. Hij schreeuwt continu hard en agressief iets onverstaanbaars deze kant op. Waarom? Dat weten ook de gehoofddoekte vrouwen niet die verstoord opkijken vanachter hun kinderwagens.
Aboe la | 05-10-16 | 15:22
Duimpje omhoog
@Orakel1958 | 05-10-16 | 16:01
:-)
Die arts zei dat dus omdat hij zich - zeer subtiel, maar volledig begrepen door mijn moeder - wilde distantiëren van het islamitische regime in Iran.
Zo'n 35-40 jaar geleden als jongere gevlucht voor Khomeini en consorten, nu een zeer gerespecteerd oncoloog in het UMC.
Kijk. Dàt kan dus ook, maar deze heer was dus een èchte vluchteling destijds. :-)
Vreemde lui die ontkenners en xenofobie-roepers. Dat zijn dezelfde die in 1940 met de arm gestrekt langs de kant stonden te toe te kijken, om na de oorlog te zeggen dat ze in het verzet hadden gezeten.
@Orakel1958 | 05-10-16 | 16:01
Toppie!
"Leeuwinnen", dat bevalt me wel. Wellicht een betere benaming dan "feministen (al dan niet 'echt', haha).
Voortaan tooi ik mijzelf met de benaming Leeuwin. Poezenvrouw = stoere vrouw. :-D
Alcoholisten in de ontkennende fase. Mijn eerste associatie
EefjeWentelteefje | 05-10-16 | 15:37
"Nee mevrouw, ik ben een Pers"... ;-)
.
Die hadden wij thuis vroeger op tafel liggen
haha, grapje.....
Die @hoterminus in de timeline die in het stuk hierboven is ene Sonja uit Rotterdam, een enorm fanatiek pro-Hamaswijf.
Hier haar webstek:
eindpunt.blogspot.nl/
Verder: hup Machteld, zet hem op, je hebt je punt nu al bewezen -D
@EefjeWentelteefje
Er is een categorie ontwikkelde vrouwen waar het uitermate goed mee gaat. Deze dames zijn dan ook niet bezig met het afgeven op, of het willen veranderen van mannen. Dit was ook niet juist en onterecht.
Deze dames trekken hun eigen plan. En doen het in goede harmonie met de heren geweldig in onze samenleving. Ze hebben vaak beroepen in de medische wereld of zijn ergens "manager".
Dit is de juiste wijze van geëmancipeerd zijn. Ik werk dan ook graag samen met deze dames. De "mannenhaters" excommuniceer ik. En geloof me, daar ben ik verdomd goed in.
Voor het grote aantal geweldig leuke, sympathieke en hard werkende goed in elkaar zittende leeuwinnen: Jullie zijn geweldig.
Hier kon je natuurlijk op wachten. Dat is de (dappere) keuze die ze gemaakt heeft. Dit land staat bol van de landverraders, main-stream volksverlakkers, farizeeërs, VVD koopmannen en gristen/linkse dominees. Oh... en islamistische intriganten en andersoortig subversief tuig. Je wordt er doodziek, en geen kritische vraag dan ook maar van het hoernaille. Met die journalist die laatst in Syrie een bedrijfsongeval had, staat daar een voorzitter van een penclubje ergens met droge ogen te beweren dat hij een 'vergeten oorlog' onder de aandacht bracht. Muahahaha.... het gaat hier ALLEEN maar over fucking Syrië: niemand van jullie 'betrokken mensen' heb ik over Afrika gehoord en de 40 a 60.000 kinderen die daar direct bedreigd worden door ernstige ondervoeding. Niemand heb ik ooit nog Darfur op horen brengen. Maar Syrië? Ja daar beginnen we een fucking olympisch team voor. Een land waar de kinderombusvrouw zich druk maakt over een feest waarvan 'de kinderen willen dat de discussie netjes gevoerd wordt'. Hahahaha.... zo doorzichtig die continue leugens maar het is bloody annoying dat er nooit echt weerwoord op komt. Nog zo'n leugen: de publieke omroep bedient 'wel 85% van de bevolking' (dat die wekelijks 15 minuten NPO moeten zien en na 15 minuten Pauw/DWDD/Nieuwsuur uit frustratie wegzappen, ook meegeteld worden vergeet iedereen even gemakshalve). Je snapt wel hoe de pers zo laag scoort in vertrouwen in Nederland: grossiers in voorverpakte leugens. Behalve GS dan.
@Bokito ergo sum | 05-10-16 | 15:58
No problemo! :-)
Het meest verontrustende vind ik noch dat 's lands Academica doodgemoedereerd dergelijke misselijke Ad hom's Twitteren. Dat duidt erop dat de correcte mening nog altijd gemeengoed is en dat ze zich geen enkel zorgen hoeven maken over enige reputatieschade. Echt ongelooflijk. Of denken we dat je bij een dissertatie mbt xenofobie als hoogleraar ook straffeloos dergelijke non-inhoudelijke karaktermoorden zou kunnen plegen?
@Honorificabilitas | 05-10-16 | 15:51
:-D - nou die is simpel hoor: volledig met je eens in dezen. Je hebt gelijk dat er een categorie zeer verwende wijven bestaat die zich tooien met de betiteling 'feministe', maar die, verwend als ze zijn met hun 'status', geen flauw benul meer hebben van waar de gewone - al dan niet moslima - vrouw in het dagelijks leven mee te maken krijgt, en zich dus maar gaan 'bezighouden' met non-issues als Zwarte Piet.
De (trans)Sylvana's, Sunny's, en aanverwanten.
Ik kots daar net zo hard op als jij. ;-)
Bizar wat een kinderlijke argumentatie hier zo schaamteloos gebruikt is. Je zou zeggen dat mensen met een Ph.D beter hebben geleerd?
@Eefjewentelteefje, maar zo zijn we niet allemaal, woordkeus is wat ongelukkig
@Albert5000
1. Wie hebben dat plan gemaakt? (Naam en toenaam graag, want alle moslims is te algemeen. Ik ken er genoeg die nooit aan zo'n plan hebben meegewerkt.)
>> Ja, ik ken ook genoeg goede Duitsers. Bewijst niks. Maar goed ik zal je antwoorden: Mohammed ibn Abdul-Wahhab 1774 en later Said Qutb van de Moslimbroederschap. Het Huis van Saoed en de Saoedische geestelijkheid gebruiken de olierijkdom mede voor de verspreiding van de wahabitisch-salafistische boodschap, waardoor deze stroming ook buiten Saoedi-Arabië in aanhang toenam. (IS en Boko Haram zijn rechtstreekse afstammelingen hiervan)
2. Isd dit plan ooit gepubliceerd?
>> Jazeker, is gepubliceerd. Zie de beginselverklaringen van Moslimbroederschap 1928, daar komen direct en indirect de huidige politieke islam bewegingen uit voort.
3. Welke taak force bewaakt het plan qua voortgang en reusultaat? Wie stelt het plan bij naar de actuele situatie? (Naam en toenaam graag. De kreet ' alle moslims' is te vaag.
>>blijkbaar weet je nog niet dat er geen Islamische paus of zoiets is. Het plan wordt steeds opnieuw afgestoft door nieuwe godsdienstwaanzinnigen.
4. Wie financiert het plan uit welke middelen?
Het meest wordt gefinancierd vanuit Saudi. Die betalen sinds 1985 duizenden islamistische scholen die de wahabi leer in Azie en Europa verspreiden. Maar de Taliban financieert zich tegenwoordig zelf met drugshandel.
Succes! Ik hoor graag.
>> Graag gedaan!
@Bokito ergo sum | 05-10-16 | 15:41
Ter aanvulling: ook als man kun je feminist zijn, hoor. Sterker nog, dat bèn je al, als je van mening bent dat mannen en vrouwen gelijke rechten hebben, en dat die dus ook NAGELEEFD dienen te worden. M.a.w.: het openlijk afwijzen van iedere (voornamelijk religieus-geïnspireerde) bullshit die verordoneert dat mannen en vrouwen verschillende 'rechten' zouden hebben, en verschillende rollen dienen te spelen in de maatschappij.
Voor de goede orde: mocht er ooit in NL weer dienstplicht worden ingesteld, dan zou die moeten gelden voor mannen èn vrouwen. Dit even ter verduidelijking. In Israël werkt dat prima.
@Hobbykip | 05-10-16 | 15:17
Wat hij gedaan heeft is verder natuurlijk niet goed, maar als je bedenkt hoeveel doden er staks gaan vallen als de Islam overheerst..
Alle joden, homo's, ongelovigen, verkeerde geloofs variant, vrouwen die verkracht worden, eerwraak etc.
Gelukkig heb ik geen kinderen
EefjeWentelteefje | 05-10-16 | 15:43 Ik sta aan je kant! :)
Met "ze" bedoelde ik de feministes. Ik wilde zeggen dat de oorspronkelijke doelstellingen inmiddels dusdanig geslecht zijn dat er op dat gebied niks meer te doen is en ze, de feministes dus, overgegaan zijn op totale idioterie. Idioterie die steeds meer en vaker op fascisme begint te lijken.
Nu we dat uit de wereld hebben ben ik erg benieuwd naar je reactie op de rest in mijn plemp :)
Nog even een citaatje:
"De islam is in tegenstelling tot het joden- en christendom, zowel een juridische als expansie-gerichte religie. Dat juridische element, maakt dat de islam naast een godsdienst, tevens een concurrerend rechtssysteem is."
De islam is zelfs nog méér dan dat: de islam is een staatsvorm. Een totalitaire, wel te verstaan. En eentje die niet alleen flagrant tegengesteld is aan ónze, democratische staatsvorm, maar die daar zelfs ronduit vijandig tegenover staat.
Ergo: de islam is als zodanig dus per definitie een subversieve beweging, net zoals bijvoorbeeld de Rote Armee Fraktion, en moet daarom simpelweg worden bestreden totdat uitbanning ervan een feit is.
Moslims die hun geloof niet (meer) serieus nemen en bereid zijn die naargeestige ideologie aan de wilgen te hangen, mogen wat mij betreft hier blijven. Fanatieke aanhang moet wat mij betreft op termijn - bij voorkeur vrijwillig - de koffers pakken.
Maar ik vrees dat er eerst een catastrofe moet plaatsvinden om Nederland en de Nederlanders zover te krijgen dat eindelijk de schellen van hun ogen vallen en dat ze bereid zijn in deze zin spijkers met koppen te slaan en door te pakken.
Uitbanning van de islam uit onze westerse samenlevingen is het enige dat uiteindelijk noodgedwongen zal resten.
Intellectuele voorhoede. In gestichten heeft men ook de wildste fantasieën.
@Bokito ergo sum | 05-10-16 | 15:41
Ik noem mijzelf juist een feministe om onderscheid te maken tussen de wegkijkers en vergoeilijkers, juist omdat ik mij ernstig zorgen maak over de toekomst van onze meisjes (mijn nichtjes!) - lopen die binnen 20 jaar ook verplicht rond verpakt in lappen en met een hoofddoekje op, omdat de KERELS van een zekere religieuze persuasie zich schijnbaar maar niet kunnen beheersen?
Wat een beschaafde tweetjes van zichzelf noemende hoogopgeleiden, die nog te lamlendig zijn om op een beschaafde manier een dialoog aan te gaan.
Ziehier wat ons universitair stelsel is aangedaan sinds elke boerenl.. op gemeenschapskosten zijn hobbies mag nalopen.
Het hoogste wat het grondsop der academici kan produceren zijn hatelijke en beledigende tweets.
En die rommel vecht zich ook voortdurend in de linkse media naar binnen, voor geld, natuurlijk.
Mevrouw Zee, U bent een kanjer en mag niet opgeven.
Laat u niet van de wijs brengen door gutmenschengedreutel, en blijf de discussie aanjagen, ook al zijn die anderen daar te laf voor.
@Honorificabilitas | 05-10-16 | 15:34
Ik begrijp je punt "waar vrouwen niets meer te doen hebben..." niet zo goed, licht eens toe? Verreweg de meeste vrouwen - feministes incluus - zijn anno 2016 zeer hardwerkende (groot)moeders, dochters, zussen. Die - om maar iets te noemen - het overgrote merendeel van de zware mantelzorg, en aanverwant vrijwilligerswerk, op zich nemen.
Verwar *ons* aub niet met die halvegare wegkijkende krijswijven die zich 'bezighouden' met zwartepiet-dsicussies!
;-)
Waarom noemen vrouwen die gewoon normaal behandeld worden zichzelf feministen, dan schaar je jezelf onder zeer irritant volk, je hoeft geen feminist te zijn om voor vrouwenrechten te zijn, dan zou ik ook een feminist zijn maar ik ben toch echt mannelijk.
Kijk maar naar Iran waar ze hand in hand met de moslims het land "bevrijde" van de Sjah en Khomeini in het zadel hielpen.
De eerste die onder het mes gingen waren deze mensen.
@Tostiman | 05-10-16 | 14:37
Goed voorbeeld. Lees ook vooral over de achtergrond van Prof. Mr. Afshin Ellian in dit verband.
Of uit de ervaring van mijn moeder, toen ze 10 jaar geleden voor haar borstkanker onder behandeling kwam bij een duidelijk uit Oosterse kontrijen afkomstige arts, en ze vroeg waar hij vandaan kwam, "uit Iran?" - waarop de zeer kundige arts antwoordde: "Nee mevrouw, ik ben een Pers"... ;-)
Mammie is gezond en wel, nu 83 jaar oud. Dankjewel, Perzische arts! :-D
nu mag ik niet meer op joop komen (stellen dat je snapt dat blanken een gun kopen als ze video zien van zwarten die elke blanke die ze tegenkomen inelkaarschoppen is taboe)
maar dit zooitje neem je toch niet serieus, clubje pseudo wetenschappers die vooral masturbatiemateriaal produceren voor de grachtengordel.
als je het onderwijs wil verbeteren begin dan eens met de honderden vage opleidingen en hun prof's te kappen
EefjeWentelteefje | 05-10-16 | 15:27 Meanwhile in the USA www.youtube.com/watch?v=AlDhcFkIANo
Ze draaien compleet door, die feministes. Daar waar vroeger heel erg veel te winnen viel deden ze oprecht goed werk.
Maar sinds vrouwen gewoon evenveel rechten hebben als mannen in de westerse maatschappij en ze niks meer te doen hebben hebben ze zich op andere vlakken gericht. Met een compleet door henzelf ingericht universitair discours.
Alwaar enkel nog schreeuwen, vingerwapperen en bedreigen wordt aangeleerd. Feminisme tegenwoordig? Fascisme. Punt. thoughtcatalog.com/nicole-mullen/2014/... / thefascismoffeminism.wordpress.com/ etc etc.
Eén boekje met een kritische toon, dobberend in een zee van dhimmitude, en meteen breekt de hel los.
Eens kijken of Jeroen het aandurft.
De reacties van de moslimknuffelaars geven wel aan dat Machteld Zee een teer punt heeft gemaakt. De bevestiging van haar gelijk druipt uit tweets van de hoogopgeleide linkserts.
Intersectionale feministes zijn de kanker van deze maatschappij
@Mantorok | 05-10-16 | 15:02
Ik ben inmiddels al zo'n 40 jaar een (echte) feministe, maar heb nog steeds geen enkel idee wat een 'intersectionale' feministe is.
Mag ik eens raden? Een 'feministe' van het type "wij zijn heel erg voor vrouwenrechten, behalve als die rechten worden verstoord door de regels van een achterlijk woestijn-geloof, waarop wij geen kritiek mogen uiten want ies-rassiest"? Een NEPPERT, dus?
Ik heb 1 van de bovengenoemde personen uitgedaagd om inhoudelijk over dit onderwerp te discussiëren. Uiteraard moeten we wel beiden het boek hebben gelezen.
Mijn tip, Ga de discussie op een fatsoenlijke manier aan. Ga a.u.b. niet namens Geenstijl schelden enzovoorts.
Sorry voor mijn belerende vingertje.
"Wetenschappers" die het hypothetisch construct "islamofobie" gebruiken, moet je niet serieus nemen.
Wat een ontzettende sneue figuren. Mutsje Botman voorop. Niemand die haar serieus neemt overigens.
Ik zeg een wekelijkse column van Machteld!
Buikhuisen Affaire 2.0...
Toen ik mijn doctoraat kreeg werd daarbij het volgende uitgesproken: "Waardeer haar [het doctoraat] als een eervolle onderscheiding en een welverdiend voorrecht, maar vergeet daarbij nooit de verplichtingen die zij u oplegt, jegens de wetenschap en de samenleving." Die verplichtingen jegens de wetenschap en de samenleving worden hier door collega door collega doctoren, gezien de reactie op Facebook, met voeten getreden.
Saillant detail: een van de stellingen gevoegd bij mijn proefschrift luidde: "Niets menselijks is de wetenschap vreemd. Dat blijkt hier maar weer eens.
@bruutje 15:21: 100% correct. En de oliekraan gaat al niet verder open, en de dreiging van wat dichtdraaien is er al.
Op je christelijke pikkie getrapt? Ik insinueer helemaal niks. Ik lees in het artikel van Spartacus dat enkel de Islam expansie gericht is.
Nou dat is dus niet zo. KLAAR
Zwitsal_wel | 05-10-16 | 14:41
.
Gewoon niet op de inhoud ingaan maar jijbakken. Eerst een vraag aan Spartacus stellen en dan KLAAR mauwen. hahaha. Intelligent hoor.
Ik heb de islam nooit wat gevonden en was dus ilamofoob, maar na het lezen en bestuderen van hun kwaadaardige handboek heb ik een grote pesthekel aan moslims. Ik doe geen vlieg kwaad, krijg nooit een bekeuring ik ben gul met goede doelen maar als ongelovige mag ik volgens dat handboek zomaar standrechtelijk worden geëxecuteerd,zie Syrië.Dat is de echte islam volgens de koran, dat gore haatboek. Het is geen godsdienst, het is een nieuwe plaag voor deze wereld na het rode en zwarte fascisme nu het islamfascisme. De islam moet Europa uit
"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize."
-Voltaire-
@raskol | 05-10-16 | 15:04
Het feit dat deze 'professoren' en 'hoogleraren' het kennelijk noodzakelijk vinden om hun ad hominems te ventileren via een nonsens-medium als twitter is al uitermate bedenkelijk.
Volgens amateur filosofen, professoren in de sociale wetenschappen, gender studies en differentiaties van knollentuin is Machteld gewoon stom, gaat Machteld om met Jopie en die is stom dus is Machteld ook stom.
De islamitische wetenschap vind Machteld stom, zitten de Zionisten er achter ( what else ) en moet Machteld voor het slapen misschien wat kamelen urine tot zich nemen .
Ik vind dit toch best sterke argumenten.
meneer Q | 05-10-16 | 13:58
Bent u altijd zo optimistisch?
Dat gelooft u toch zelf niet??
Als het zo doorgaat, als nu, tussen de 15 en 20 jaar.
Vermoedelijk maak ik dat niet meer mee, gelukkig.
@Duck Twacy | 05-10-16 | 15:14
Echt hè! ........ Deze mensen zijn volledig gestoord! Gehersenspoeld of zo ?
Die Westerse intellectuelen waar Machteld Zee het over heeft zijn van het niveau Tobi Goedewaagen, Carel Piek en Adriaan van Hees. Foute opportunisten dus die hun posities met idiote ideeën en vreemde loyaliteit verkrijgen en veiligstellen.
@ZI | 05-10-16 | 15:05
Hoezo geen oplossingen? De beste oplossingen zijn vaak de meest simpele. Geen makkelijke maar simpele oplossingen.
Toch wel gaaf, de opgewonden reacties van de bukbrigade wijzen uit dat mevr. De Zee even een zware vinger op de ooen wond van de waarheid heeft gelegd.
An alle bukbrigadisten:
Blijf rustig zo staan en laat je naaien waar je bij bent, maar neem het anderen niet kwalijk dat ze daar geen zin in hebben.
Goh ik ga Breivik bijna sympatiek viden
Lekker wijf! Is ze trouwens al bedreigd? Oww nee Linksche academici duwen je meteen de nazi hoek in en je mag niet meer komen op gesubsidieerde feestjes of baantjes. Ik zeg we adopteren Machteld!
En daar werden dus gastarbeiders voor geïmporteerd, die zich voor een schijntje helemaal de pleuris werken.
Osdorpertje | 05-10-16 | 14:30
-
Nou, Osdorpertje, ik ben opgegroeid tussen de gast'arbeiders' in Osdorp maar dat die zich voor een schijntje de pleuris hebben gewerkt?? Degene die om mij heen woonden hebben denk ik allemaal een half jaar gewerkt om vervolgens levenslang de WAO in te verdwijnen.
Sodeknee, dat zijn me een stelletje deugneuzen bij elkaar, daar op die universiteiten.
Komt zeker omdat er weinig Saracenen tot het WO doordringen, anders zouden ze wel anders piepen...
Het grondsop van de door linkse universiteiten onterecht afgestudeerde volidioten is eindelink zover dat ze zich niet meer schamen voor hun walgelijke stupiditeit.
En dus vallen ze zonder enige vorm van hersenactiviteit een vrouw aan die eindelijk, ongehinderd door partij-of faculteitsdwang afstandelijk en neutraal kijkt naar wat er al decennia lang aan het gebeuren is, en waarvan keurig gutmenschlinks geen weet wil hebben.
Albert 5000 , misschien is Erdogan er een, zeer expansieve moslim. Die 40 ingevlogen Imans nu b.v.
Toegegeven, lezen en begrijpend lezen is niet voor eenieder weggelegd. Edoch indien "wetenschappers" toch na "enige jaren studie" deze basiskennis nog blijken te ontberen, catalogiseren wij ze tot de orde van de academische armen van geest. Ook die bestaan helaas en daar dienen wij gelijk het kaf onder het koren mee te leven. Mr.drs. M.E. Zee hoeft de bevestiging van haar constatering niet meer te bewijzen, dat hebben haar "hooggeschoolde" criticasters voor haar gedaan. Well done Machteld! Smart girl!
@Is dit nu nieuws
Dat idee had ik, met het oog op je andere -ietwat slimmere ;)- posts al.
Overigens zijn de PVV 'oplossingen' geen oplossingen. Persoonlijk denk ik dat voor een zeker mate van islam best plek is. Niet alle aspecten van de islam zijn slecht. Ook niet iedere moslim is ook voor de juridische kant van de islam. Degenen die dat wel zijn, moeten weg. De 'westerse moslims' zijn wat mij betreft welkom hier. Ik heb ook niet zoveel moeite met hoofddoekjes bijvoorbeeld. Boeiend zeg. er zijn ook mensen in harembroeken, of in hempjes zonder mouwen. daar stoor ik me meer aan. Het probleem is eerder de onderdrukking die er vanuit gaat en die moet je uitbannen. Ook de mensen die islamkritisch zijn moeten oppassen niet te veel symptomen te bestrijden, maar de problemen bij de wortel te pakken. Dus inderdaad: geen haatimams, geen eigen rechtsspraken en geen geweld of verheerlijking ervan. Op straffe van een enkeltje vaderland. Dat vind ik dan wel weer een goed idee.
Wat laten sommige 'wetenschappers' zich dan toch kennen hè. Ben je zo slim om het tot dr. of hoogleraar te schoppen, ga je je alsnog verlagen door ad hominems te sneren naar mensen met een andere mening dan de jouwe. Echt, zo ontzettend sneu.
Intersectionale feministes zijn de kanker van deze maatschappij
Als je dit soort idioten zich op onze universiteiten begeven......... Dan is zo'n "purge" zoals uitgevoerd door Erdogan niet eens zo'n heel slecht idee.
-weggejorist-
net even Kos getwitterd. Hij zegt dan hij gisteren een onderbouwing heeft geschreven op twitter.
ik kan het niet vinden, iemand??
ps. Hij vind het boek niet slecht, alleen het interview.
Gezien de weerzinwekkende reacties op dit vehaal van een intelligente en-naar ik meen- neutraal deniende dame weet ik nu VOOR DE VOLLE 100 %zeker dat ze gelijk heeft.
Gatverdamme wat een smerige insinuaties.
Wat voor een klotentuig beheerst tegenwoordig de media?
Ik ben vanaf nu op Machteld!
Ik ben vanaf nu op Machteld!
vanaf nu staat links voor DOM.
hoewel,eigenlijk al jarenlang .
Iemand als Botman die haar centjes verdient met relaties leggen tussen interetnische culturen kan dit natuurlijk niet waarderen.. Wat mij betreft mag je je zo'n pseudo wetenschapper direct in de bek schijten. Als een feut !
Geachte mevrouw Zee,
Een indrukwekkend betoog dat ik zeker kan volgen en zelfs wil aannemen.
Alleen nog een paar vraagjes aan u?
1. Wie hebben dat plan gemaakt? (Naam en toenaam graag, want alle moslims is te algemeen. Ik ken er genoeg die nooit aan zo'n plan hebben meegewerkt.)
2. Isd dit plan ooit gepubliceerd? Zo neen, wie beheert het plan, waar ligt het opgeslagen?)
3. Welke taak force bewaakt het plan qua voortgang en reusultaat? Wie stelt het plan bij naar de actuele situatie? (Naam en toenaam graag. De kreet ' alle moslims' is te vaag.
4. Wie financiert het plan uit welke middelen? (Naam en toenaam graag.)
Succes! Ik hoor graag.
Dit was te verwachten.
Alle policore deugbeschermers uit de voorhoede van het meest ultieme regressief/repressief middeleeuws conservatieve geloof (Lees!: een absolute ideologie die eufemistisch verpakt is als religie) gaan massaal compleet kapotmaak-intifada op Zee.
@EefjeWentelteefje | 05-10-16 | 14:38
Er zijn oplossingen genoeg, maar er is (nog) geen meerderheid voor. Zo gaat dat (nog steeds) in dit land.
Dat het hele roedel 'wetenschappers' van de 'wetenschappen' waar 'sociaal' voor staat, in opstand komt tegen vrouwe Machteld, is niet meer dan logisch. Ze hebben een wereldbeeld opgebouwd of meegekregen dat al sinds pakweg 1965 is geconstrueerd. Dat wereldbeeld wordt nu links & rechts ingehaald door iets waarvan ze nog nooit hebben gehoord of hebben wíllen horen: De Realiteit.
Het moet zuur en bijkans traumatisch zijn om te moeten ervaren dat je wereldbeeld van een ideale, zichzelf door kruisbestuiving verrijkende multiculturele samenleving dat al een halve eeuw krampachtig en met veel succes in stand wordt gehouden, als drijfzand onder je wegzakt.
Het enige dat die linksdraaiende, van de realiteit weggezongen kliek 'wetenschappers' kan doen, is zichzelf voor die aanstormende realiteit verschansen tussen de torenhoge boekenkasten vol linkse maakbaarheidsidealen, en van daaruit blijven gooien met de zelfde bagger die ze al decennia lang over de samenleving uitstorten, en die zo langzamerhand heel West-Europa in een sociaal-culturele catastrofe heeft gestort.
ZI | 05-10-16 | 14:44
Ah misunderstanding :)
Teleo | 05-10-16 | 14:39
AHA!
Dank u
overmorgen
zelfmoord
schuld
internet
afsluiten van het net
redding
geen bloemen
Zo iets?
@Is dit nog nieuws
Jammer joh. Ik reageer toch niet op haar onderzoek. Ik reageer op de manier waarop zij nu afgefakkeld wordt. Niet met argumenten, niet met tegenwerpingen, feiten, statistieken of andere wetenschappelijke uitingen. Nee, ze wordt Xenofoob en islamofoob genoemd. OMdat zij iets constateert. Los van of dat waar is, vind ik dat best wel beledigend. Ik heb geen oordeel over het onderzoek, ik heb het niet gelezen. Overigens ben ik geen wetenschapper, dus ik mag gewoon lekker mijn mening ventileren zonder me te verschuilen achter argumenten of feiten. Heerlijk. Zo'n vrij land. Laat ik dat eens in een moslimland proberen. Oh wacht, misschien toch niet. Ik vind het best leuk af en toe in de buitenlucht te zijn.
EefjeWentelteefje | 05-10-16 | 14:38
Onzin. Wat heeft Wilders voor daadwerkelijke oplossing voor problemen?
Nederland de-islamiseren
- Nul asielzoekers erbij en geen immigranten meer uit islamitische landen: grenzen dicht
- Intrekken alle al verleende verblijfsvergunningen asiel voor bepaalde tijd, AZCs dicht
- Islamitische hoofddoekjes niet in publieke functies
- Verbod op overige islamitische uitingen die in strijd zijn met de openbare orde
- Preventief opsluiten radicale moslims
- Criminelen met een dubbele nationaliteit denaturaliseren en uitzetten
- Syriëgangers niet meer terug laten keren naar Nederland
- Alle moskeeën en islamitische scholen dicht, verbod koran
http://pvv.nl/images/Conceptverkiezingsprogrammma.pdf
Wat zijn de oplossingen van de andere partijen?
Nederland heeft dit jaar alweer meer nobelprijzen dan de hele islamitische wetenschap in 1400 jaar bij elkaar heeft geharkt.
@Al die lui die reageren op mevr Zee:
Als je voor je geloof moet liegen dan deugt dat geloof niet.
-weggejorist-
Wie had dat in de jaren 50tig kunnen bedenken, dat de dictatuur van de katholieke en protestantse kerken zou worden ingeruild door de veel ergere dictatuur van de islam, en dan nog wel door de linkse kerk.
Osdorpertje | 05-10-16 | 14:30
.
Doe eens normaal met uw "'dictatuur' van de kerken". De kerkmensen van toen hadden er geen enkele moeite mee dat ze als protestant b.v. geen baan kregen bij de Roomse V&D want er waren genoeg protestantse werkgevers waar ze terecht konden.
.
Het zijn de atheïsten - de God loochenaars - die de islam met vlag en wimpel hebben binnengehaald terwijl ze de kerken vertrapten. En daar plukt heel Nederland nu de 'vruchten' van. Nou ik vind het prima. Na mij de zondvloed. Dat mijn Christenhoofd als eerste op het hakblok komt maakt me niets uit want dan ga ik gewoon een beetje eerder naar mijn eeuwige Thuis.
.
En anderen zullen oogsten wat zij hebben gezaaid: het hakblok en kromzwaard. Succes ermee.
Is dit nog nieuws? | 05-10-16 | 14:3
www.geenstijl.nl/paginas/kouwesinboekv...
uit de bundel wild vlees in de vensterbank de gedicht
alleen is maar alleen
hij
schoot zich
door het hoofd
bij de
knorr
gezinsverpakkingen
ZI | 05-10-16 | 14:32
U heeft de hele 150 pagina's gelezen?
Inhoudelijke reactie graag? Graag ook even wat argumenten, feiten, onderzoeksresultaten van uw kant. Hmmm...?
Niets? Dacht ik al...
@Lupuslupus | 05-10-16 | 14:32
Onzin. Wat heeft Wilders voor daadwerkelijke oplossing voor problemen?
Het kan geen kwaad om (óók) een kritische houding aan te blijven nemen jegens de PVV.
Dat gezegd hebbende, het zou prima zijn als de PVV meer stemmen zou vergaren, maar dan moet Wilders wel ophouden met idiotie als 'kopvoddentaks'. Dat stoot namelijk mensen die welwillend staan t.a.v. zijn gedachten, behoorlijk af.
Zo zie je dat sociaal-wetenschappelijk onderzoek zwaar gepolitiseerd is. Er zijn een hoop ideologische drammers die kliekjes vormen en onderzoeken van anderen dan wel bewieroken of de grond in stampen. Het universitaire wereldje is een politiek gebeuren.
@Panos88 | 05-10-16 | 13:25
En weet je wat het mooie is? De goedpraters en wegkijkers zijn het eerst aan de beurt wanneer de islam een bepaald percentage behaald! Kijk maar naar Iran waar ze hand in hand met de moslims het land "bevrijde" van de Sjah en Khomeini in het zadel hielpen.
De eerste die onder het mes gingen waren deze mensen.
Het is ongelofelijk hoe blind deze mensen zijn, alleen maar omdat het niet in hun wereldbeeld past dat die "lieve" moslims helemaal niet zo lief zijn!
Links maakt alles kapot. Sla de geschiedenis er maar op na.
Trouwens al die comments op Machteld haar berichtje op facebook:
Niet mee eens? Scrijf ook ff een master-theisis waarom Sharia rechtbanken goed zijn in plaats van die one-liners te posten. Hup Machteld!
Ik stem geen PVV overigens.
Djengo123 | 05-10-16 | 14:22
.
En juist dáárom is uw hele riedel helemaal *niets* waard. U kwaakt wel maar u wilt niets veranderen. M.a.w.: u bent deel van het probleem.
Arme Machteld. Je zult toch wetenschap bedrijven en iets vinden wat de Deug Divisie niet zint. Wetenschap dient elkaar te bestrijden met argumenten, feiten, onderzoeksresultaten en niet met vooringenomen stellingen.
Machteld werkt samen met verwarde messtekers in Marokko, die in feite niets met islam te maken hebben. Op zich.
Teleo | 05-10-16 | 14:24
Woordenboek pakt: "Kouwesiaans" nope.
Als u een soort van Haiku bedoelt: "Schrijven is schrappen. De kunst is om met zo weinig mogelijk woorden zoveel mogelijk te zeggen."
De gedigt ?
Neen....
Is dit nog nieuws? | 05-10-16 | 14:21
Op GS is er nog enigsins vrijheid van spellingsuiting.
Of enigszins?
Ach, who cares.
Sharia is hier al lang ingevoert. Men mag geen kritiek uiten over de islam. Dat is een sharia wet.
Na de Tweede Wereldoorlog liepen de kerken massaal leeg. Eindelijk konden de generatie van mijn ouders zich aan de verstikkende invloed en macht van de kerk onttrekken. De tijd dat er in ieder dorp een katholieke en protestante versie van de voetbalvereniging, biljartclub en muziekkorps waren waren voorbij. De mensen waren vrij en konden voor het eerst na hun eigen normen en waarden leven. Zeker vanuit de linkse partijen was het de norm om je af te keren van alles wat religieus was, dit was het aanbreken van een nieuw tijdperk.
De arbeiders kreeg het steeds beter en ging niet meer automatisch op de arbeiderspartij stemmen.
Met de economie ging het zo goed dat zelfs de laagst opgeleiden konden weigeren om vuil en zwaar werk te verrichten voor het minimum loon in een bedrijfstak die ten dode stond opgeschreven. En daar werden dus gastarbeiders voor geïmporteerd, die zich voor een schijntje helemaal de pleuris werken. En met hen kwam ook de islam naar Nederland.
Het begin van een parallelle samenleving van mensen die onze normen en waarden niet delen. Die niks ophebben met vrij zijn van religie en de seculiere staat verafschuwen.
En wat denk je? De linkse Pol Pot knuffelaars en Mao aanbidders omarmen deze nieuwe religie massaal daar waar ze een paar jaar eerder nog achter de ontkerkelijking van de samenleving stonden.
Dankzij de linksen die zichzelf als intellectueel beschouwen hebben wij nu sharia rechtbanken in Nederland. En verschijnsel zoals "verborgen vrouwen", vrouwen die in huis worden op gesloten en geen contact hebben met de buitenwereld en geestelijk en lichamelijk gemarteld worden door hun echtgenoot en schoonfamilie. Want islam, dus wordt er voor het gemak maar even de andere kant op gekeken.
Wie had dat in de jaren 50tig kunnen bedenken, dat de dictatuur van de katholieke en protestantse kerken zou worden ingeruild door de veel ergere dictatuur van de islam, en dan nog wel door de linkse kerk.
Pure waanzin. De welvaart heeft ons goede dingen gebracht maar ook waanzin. Nog nooit is de mens zo ontworteld en vervreemd geraakt van zichzelf en we wereld om zich heen. De macht van de media en commercie versterken dit proces. Maar vroeg of laat haalt de werkelijkheid ons in.
heilgeil | 05-10-16 | 14:13
.
+ heel veel voor uw comment waar ik het 100% mee eens ben. Ben een boek aan t lezen over de mijnstakingen in Engeland, wat een enorme armoe daar toen was, dat de mensen uit bedelen gingen om aan voedsel te komen, soms een kop warm water dronken i.p.v. thee en hoe de politie schandalig los ging op de stakende mijnwerkers.
.
We zijn in Nederland ècht vergeten wat pure armoe is. Alleen de grijsaards die WWII (en de hongerwinter) hebben meegemaakt (en hun kinderen) weten het maar hun aantal wordt steeds kleiner.
.
Kopen, kopen, lenen, lenen is het motto geworden en dat al sinds tientallen jaren. En de overheid - die het goede voorbeeld zou moeten geven - doet daar volop aan mee. NIETS wordt er aan de schuld afbetaald, er wordt alleen maar elk jaar meer geleend.
.
Wat een verschil met Jozef, die toen hij onderkoning van Egypte werd, grotere schuren liet bouwen om het graan daarin op te slaan voor de 'magere jaren' zodat zijn volk altijd genoeg te eten zou hebben.
@Mark_D
Is toch geen gedickt?
Het rijmt niet. Geen mooi schema. Schrijver komt uit kring van Gorter, Slauerhoff en Couperus.Dan weet je genoeg. En ik heb het niet gelezen.
Ik leef met u mee, sterkte!
Gelukkig kunnen onze betawetenschappers wèl nadenken: www.nu.nl/nobelprijzen/4331739/nederla...
@Djengo123 | 05-10-16 | 14:22
Volledig mee eens. Fraai verwoord.
Is dit nog nieuws? | 05-10-16 |
Is klassiek Kouwesiaans.
En nu zonder schrijffouten:
Ik geloof echt niet dat elke moslim met een bomgordel rondloopt en ik heb ook in principe niets tegen een moslim als mens. Maar als hun gedachtegoed sommigen ertoe aanzet tot moordpartijen op onschuldige mensen (9/11, Parijs, Brussel en noem maar op), dan deugt er gewoon iets niet aan dat gedachtegoed. Als ik moslima's zie lopen met hoofddoek dan vind ik dat aanstootgevend en een teken van onderdrukking EN/OF achterlijkheid. Realiseer je goed wat ik bedoel met en/of.
Het liefste drink ik een wijntje terwijl ik naar jazz luister en doe ik geen vlieg kwaad. Als daarom mijn kop eraf moet, of omdat ik niet een paar keer per dag "gammele gammele" doe, of omdat ik het prima vind als twee mannen of twee vrouwen het met elkaar doen, of vrouwen geen hoer vind als ze ongesluierd over straat lopen, dan is dat voor mij de letterlijke definitie van oorlog. Ik kan er niets anders van maken. Ik stem geen PVV overigens.
erkennen dat islam kut is impliceert dat je eigen cultuur/geloof "beter" is, en als je dat vindt, dan ben je een vieze nazi/xenofoob/racist (i.e. je begaat een doodszonde in de linkse religie en behoort dan uit de gemeenschap gestoten te worden etc.).
Cuyahoga | 05-10-16 | 14:15
De gedigt
?!
Ga uw lagere school afmaken zeg, hup!
ondertussen in Brussel;
www.volkskrant.nl/buitenland/agenten-n...
Zee heeft iets zeer intellectueels en wetenschappelijks gedaan. Ze heeft door middel van onderzoek geconstateerd dat de zaken anders in elkaar zitten dan ze altijd dacht en is dus op basis van onderzoeksresultaten iets anders gaan vinden. Daar kunnen haar criticasters nog wat van leren.
En nu moet powerfeministe Machteld Zee haar steun opeens vinden bij de xenofobe, angstige en misogyne rechtsmannetjes van GeenStijl? Sorry Machteld. Maar policor links is bereid om heel wat op te offeren voor het hardnekkig instandhouden van de zelf ingebeelde voortreffelijkheid. Iets waar échte liberalen zoals Eddy Terstall, en homoseksuelen, al eerder achter kwamen.
pssst ... ik heb iets niuews voor je:
ALLE intellectuelen zijn vanaf 1938 al door de oven gehaald.
het nageslacht bakt er nix van
Ik geloof echt niet dat elke moslim met een bomgordel rondloopt en ik heb ook in principe niets tegen een moslim als mens. Maar als hun gedachtegoed sommigen ertoe aanzet tot moordpartijen op onschuldige mensen (9/11, Parijs, Brussel en noem maar op), dan deugt er gewoon iets niet aan dat gedachtegoed. Als ik moslima's zie lopen met hoofddoek dan vind ik dat aanstootgevend en een teken van onderdrukking EN/OF achterlijkheid. Realiseer je goed wat ik bedoel met de en/of.
Het liefste drink een wijntje terwijl ik naar jazz luister en doe ik geen vlieg kwaad. Als daarom mijn kop er af moet, of omdat ik niet een paar keer per dag "gammele gammele" doe, of omdat ik het prima vindt dat twee mannen of twee vrouwen het met elkaar doen, of vrouwen geen hoer vind als ze ongesluierd over straat lopen, dan is dat voor mij de letterlijke definitie van oorlog. Ik kan er niets anders van maken. Ik stem geen PVV overigens.
@Cuyahoga | 05-10-16 | 14:15
de nieuwe Dichter des Vaderlands is hier opgestaan! +1
Making waves.
Die Van der Ven vraagt om aangiftes wegens haatzaaien en opname. En dan heeft hij geluk (kom maar door met die jas met lange mouwen).
Heb doorgaans erg weinig op met antropologen, stelletje inheemsche negernavelstaarders
eigenlijk zou dat hele vak eens opgeheven gediend moeten worden, maar dat terzijde
Maar soit, wanneer niet eens antropoloog of islamologe Machteld Zee in tussen dat oh zo foute gezelschap van Cliteur cum suis binnen die twee dagen tot een goedpraatconclusie was gekomen,
dan was het natuurlijk even verderfelijk geweest
Laat me niet lachen
De gedigt genaamd: S.J.W.
Nee, nee, nee
Wat is dat voor diarree
Dit is niet mijn kop of thee
Lult ze nou ook al met Elian mee?
Wat een vieze Baudet-prostituee
Islamofobie voor het domme vee
Ik wordt in mijn hoofd helemaal wee,
Van alles wat Machteld Zee
@GateKeeperNL | 05-10-16 | 14:11
Zelfbenoemde intellectuelen bedoel je.... Ik zie weinig intellectueel aan deze linkse mening mensjes die ten onder zijn gegaan aan ego pomperij en peer pressure.
@lupus
Om de 700 jaar gebeurt er wat ingrijpends.
Pure waanzin. De welvaart heeft ons goede dingen gebracht maar ook waanzin. Nog nooit is de mens zo ontworteld en vervreemd geraakt van zichzelf en we wereld om zich heen. De macht van de media en commercie versterken dit proces. Maar vroeg of laat haalt de werkelijkheid ons in.
@DvdK | 05-10-16 | 14:09
Gewoon doen.
nos.nl/l/2136113
Ik bedoel maar.
Spartacus, hoezo is het christendom geen expansie-gerichte religie?
Zwitsal_wel | 05-10-16 | 14:00
.
De opdracht van het Christendom is: 'verkondig (!) het Evangelie aan alle creaturen'.
Dat men dat in het verleden met het zwaard deed is de daders aan te rekenen en heeft NIETS met die vredelievende opdracht op zich te maken.
.
Dus u kunt het christendom wel in de hoek van de satanische islam proberen te sleuren, dat gaat u NIET LUKKEN.
@de drent lol, de totale onnozelheid en wereldvreemdheid spat er gewoon af. Die is niet meer te redden die moet een zelfknuffelpakje krijgen en af en toe onder begeleiding eendjes voeren
Diep triest, dit niveau van onze intellectuelen.
Het linkse deel van dit land heeft zoals verwacht een probleem met een rationeel degelijk tegengeluid.
@van heinde en verre | 05-10-16 | 14:05
Er zit geen enkele bèta bij. Toeval? Ik denk het niet. ;)
Voor het succesvol afronden van een bèta-studie moet je namelijk enigszins logisch kunnen nadenken, neem je niets à priori aan en is een kritische benadering van enige theorie een absolute vereiste. Deze voor een wetenschapper essentiële eigenschappen lijken bij deze criticasters volledig te ontbreken.
Plan? Ik zou het eerder een systeem noemen dat erachter zit, bedacht door massamoordenaar en dief Mohammed.
Maar het islamitische systeem heeft uiteraard dan wel weer invloed op het plan dat veel moslims hebben met onze westerse verdorven maatschappij, zodat je dan toch uiteindelijk kunt spreken van een plan, zonder te vervallen in termen van complottheoriën.
Dat die nepintellectuelen niet met sluitend bewijs komen waarom er in de groei van het salafisme in Nederland geen plan, of beter achterliggend systeem met anti-democratische oorzakelijke gevolgen, heeft, is wel diagnostisch voor hun begrip en motivatie tot begrip met betrekking tot de islamisering van Europa.
Machteld moet zich hierdoor niet uit het veld laten slaan, doe maar het tegendeel van wat zij van je verlangen Machteld.
Het probleem is inmiddels helder, maar wat is de oplossing? En hoe krijgen we de oplossing er door? Wat mij betreft:
- geen immigratie meer toestaan uit moslimlanden.
-moskeeen sluiten
-alle uitingen aangaande Islam in het openbaar, verbieden.
- Onmogelijk maken bij wet, dat Islam en de koran als leidraad kan dienen op scholen of in politieke partijen.
Maar ja, hoe krijgen we dit voor elkaar...
Typisch gedrag weer van de linkse intelligentsia; veelal gebruikmaken van karaktermoord, whataboutisms, sadistisch hoon en wegkijkerij, En dat allemaal zonder ook maar één degelijk tegenargument te produceren. Dit is hoe een stervende politiek/ideologische tak eruit ziet.
Ach, de deugjes denken dat ze op deze manier veilig zijn op het moment als de islam dit land overneemt... dan blijven hun hoofdjes vast op hun nekjes... droom maar mooi verder
-weggejorist-
@redactie,..
Gisteren viel het mij op dat er bij "opsporing verzocht" geen gewag meer gemaakt wordt van de getintheid. Heb ik het voorwoord gemist dat alle daders lichtgetint waren of is er iets anders aan de hand?
@Zwitsal_wel | 05-10-16 | 14:00
Kruistocht iemand?
Sommige mensen staan midden tussen de bomen. En worden boos als iemand beweert dat ze in een bos staan.
Interessante studies hebben al die criticasters: intersectionele genderstudies, politieke antropologie, Maatschappij- en Gedragswetenschap, godgeleerdheid, er zit geen normaal vak tussen. En dat verbaast me niets.
De kramp waar mensen in schieten zodra het woord "moslim" wordt uitgesproken of opgeschreven is beangstigend. Die muzelmannen hebben het wel voor mekaar: men beeft al bij het horen of zien van de naam alsof Beëlzebub in hoogst eigen persoon voor de deur staat.
Als je opschrijft dat Aziaten er rare fetisj op nahouden, dan snapt iedereen prima wat je bedoelt en wordt er instemmend geknikt. Maar als je iets soortgelijk over de islam opschrijft, dan krijg je dit.
Kritisch zijn mag niet meer. Terwijl wetenschappers juist altijd kritisch moeten zijn. Het voortdurend in twijfel trekken van bestaande overtuigingen en gedachtes is juist de basis van elke wetenschap. Verder gaan dan men ooit kwam om zo de onderste steen boven te krijgen.
Als ik lees waar bovenstaande reaguurders (sorry mede-reaguurders, ik doe ons zelf eigenlijk te kort nu...) vandaan komen, zoals de universiteiten van Amsterdam, Leiden en Utrecht, dan vrees ik met grote vreze dat wij onze intellectuele voorsprong aan het verkwanselen zijn. Wetenschap is verworden tot cherrypicking en brave niet-provocerende onderwerpjes zoals alleen een Roos Vonk ze kan poneren. Echt wetenschap bedrijven en in twijfel trekken wat de grande majeur vindt, dat is niet meer. En als je maar vaak genoeg roept dat zo'n onderzoeker het bij het foute eind heeft, dan wordt het vanzelf waar.
Ik ben blij dat nog enkele mediaas hier aandacht aan besteden. In de Volkskrant lees ik alleen wat Goebbels van de Lage Landen vindt dat er mag worden geschreven, om over de andere kranten nog maar te zwijgen. Ooit intellectueel, nu verworden tot afvoerputje van allegaar zelf-hatende pseude-wetenschappers. Of de slijpstenen van de ziel zoals ze zich durven te noemen, zonder ooit spitsvondig te zijn of eens tegen het establishment in te gaan.
Geen Stijl is misschien geen hoogdravende journalistiek en tapt natuurlijk ook maar uit bepaalde vaatjes, maar ik heb ze nog nooit op een leugen kunnen betrappen; althans niet op een bewuste leugen en áls er al een onwaarheid werd geschreven, werd die netjes en met opgeheven hoofd gerectificeerd. Dat zie ik de Volkskrant niet doen.
Intellectuelen my ass.
Fucknuts. Ik kende het woord niet, maar ik zal 'm vanaf nu frequent gebruiken. Eén woord dat alles in deze mensen samenvat.
Fucknuts.
Werkelijk alles wordt geoorloofd om maar niet inhoudelijk op het onderzoek van Machteld Zee in te hoeven gaan. Alleen jammer dat ze hiermee juist de theorie van Machteld Zee juist bevestigen.
Dus als je als Gütmensch rechts-denkenden (beter: weldenkenden) zwart maakt, kleineert, bedreigt en voor fascist uit maakt, dan moeten we dat allemaal accepteren. Maar als er een gedegen onderzoek komt door iemand met een beetje kritiek, dan moet dat gelijk afgeschoten worden? En rechts die links uitmaakt voor "ondoordacht handelen", om maar iets te noemen, dat is gelijk racisme?
Misschien is het niet eerlijk of netjes om te zeggen, maar hoe 'n nutteloos stuk vre pepernoot kun je zijn
Machteld mag dan een domme D66-doos (geweest) zijn, ze is wel ònze domme D66-doos!
De Drent | 05-10-16 | 13:38
typische foto, echt een sosjaal hoofd.
Het Groene gif druipt uit haar oren.
Zijn er nog neurologen/ geriaters in de zaal? Want deze mensen hebben dringend medische zorg nodig.
Dit komt uit de 11e eeuw Wikipedia:
nl.wikipedia.org...
Inflammatorist | 05-10-16 | 13:33
.
En in de 'verlichte' (haha) 21e eeuw nog helemaal NIETS GELEERD!
.
Vanaf 700 Na Christus heeft de islam de wereld vergiftigd, in bloed gedrenkt in elk land waar ze poot aan de grond zette en dit afschuwelijke monster zet er in onze tijd nog een paar tandjes bij. Met behulp van de Neo NSB-ERS die de vernietiging van Europa niet snel genoeg kan gaan.
.
Machteld Zee is een dappere vrouw maar komt te laat, VEEL te laat. Het tij kan alleen nog maar door oorlog worden gekeerd en er is NIEMAND die in dat leger wil dienen of het aanvoeren. Of, ja, ik weet er één: president Poetin maar alleen om zijn *eigen land* te verdedigen tegen de islam barbaren en zéker NIET het decadente Europa. Dáár zal hij zijn mensen zéker niet voor opofferen en gelijk heeft hij.
.
Ondanks het (minieme) verzet zal Europa in handen van de Satanische islam vallen. Niemand - die het teken van het Islam Beest niet heeft - zal meer kunnen kopen of verkopen. De vier ruiters zijn onderweg.
Spartacus, hoezo is het christendom geen expansie-gerichte religie?
ik zag het al aankomen: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/10/...
What's next? openbare boekverbranding van blonde wetenschappers voor het maagdenhuis?
Wat een lelijke vieze ruftonde sloebers allemaal. Behalve sMachteld natuurlijk, de belichaming van gezond en fris rechts natuurlijk..
Het is maar net hoeveel waarde je hecht aan de mening van deze 'academici'. Ze zijn hun titel niets eens waard met hun eenzijdige blik.
@Stormageddon | 05-10-16 | 13:34
Excuses, zie dat John Cleese al in het artikel stond. Moest er meteen aan denken.
Over vijftig jaar (of misschien al eerder)
onze eerste minister-president die islamiet is.
De waarheid is gearriveerd in links Nederland #Cognitieve_Dissonantie
-weggejorist-
De mensen in de twitter comment zijn afgeschreven en zouden eigenlijk van hun diploma afgeholpen moeten worden. Titel academisch onderzoeker niet waard. Hebben ook gelijk kleur bekend.
@TheEgg | 05-10-16 | 13:52
Ik heb toch echt het idee dat dat soort 'studies' voornamelijk bedoeld zijn om mensen die eigenlijk te dom zijn om te gaan studeren toch aan een titeltje te helpen. U weet wel, de halve bevolking dient 'hoogopgeleid' te zijn... dan krijg je dit dus.
Getekend een gewone weledelgeleerde bèta. Ook weledelgestrenge, overigens. ;-)
@Mark_D_NL | 05-10-16 | 13:54
schoppen dus.
@FrankVeer | 05-10-16 | 13:48
Jole heeft geen argumenten meer dus gaat hij maar een beetje shoppen tegen het medium. Jole is een domme lul, echt zo'n slappe kerel die de hand aan zichzelf slaat op de dag dat hij, eindelijk, ontdekt dat hij compleet mislukt is als mens. En mislukt als mens is Jole, dat is denk ik iedereen wel met me eens.
Het niveau van het commentaar op Zee maakt wel duidelijk dat er een groot probleem is met het hoger onderwijs in Nederland. De mensen die hier reageren zijn de mensen die studenten 'opleiden' - lees: indoctrineren. De realiteit moet buigen voor moralistisch superieur gewauwel dat er vooral voor dient de zakken van de docenten en hun kameraden te vullen zonder iets te doen voor de mensheid en verantwoordelijkheid te willen dragen voor de gevolgen van hun misleidende ideeen. Het is een machtig blok binnen het hoger onderwijs, dat ook nog eens gekoppeld is aan bepaalde media. Wie weet wat hieraan gedaan kan worden mag het zeggen.
Ach, de linkse schetenwappers bijten van zich af. Want ze zijn natuurlijk hartstikke relevant met hun "inter-gender studies" en andere kul.
.
Dure prietpraat van een stel debielen welke niks bijdragen aan onze maatschappij, in het bedrijfsleven geen enkel nut hebben en bestaan bij de gratie van de verdeel en heers politiek die de politiek correcte kerk beoefend. Gelukkig weten we nu wel wie de vijand is; want dat zijn dit soort "academici". Het klinkt misschien hard, het woordje vijand, maar dit zijn uitermaat gevaarlijk figuren welk niks met de westerse vrijheden of idealen op hebben.
@De Drent | 05-10-16 | 13:38
Zo die is lelijk van binnen zeg!
@Stormageddon | 05-10-16 | 13:34
m.youtube.com/watch?v=wvVPdyYeaQU
Misschien moeten al die criticasters van Machteld Zee de koran en de bijbehorende receptenboeken maar eens goed lezen om tot een juist oordeel te komen wat het menu van de islam precies voorstelt. Geef mijn portie maar aan Fikkie.
UvA: Stalinistische cocaïne logica.
*****
Het bizarre is dat de radicale islamieten juist dit UvA clubje per direct de strot zouden willen afsnijden.
*****
Behoudens de fysiek medische faculteiten de UvA sluiten. Komt toch niets zinnigs uit.
Als je een gedachte hebt die afwijkt van de leer van de linkse kerk, dan ben je vanaf dt moment een fout mens en word je genegeerd en gebasht. De linkse kerk zal nooit iemand tot redding komen die een andere mening heeft dan zij zoals GeenStijl andersdenkende Sascha ten Broeke tot redding kwam toen zijn een Twitterban opliep.
Genderstudies, gedragswetenschappen. Tja. Typisch van dat volk dat wel wil studeren, maar een waardevolle bijdrage aan de samenleving beneden hun stand vindt. Op zich niet erg, maar laten we deze maatschappelijke ballast en hun meninkjes ook vooral als zodanig waarderen.
Getekend: Een weledelzeergeleerde bèta.
De islam is het grootste probleem van deze wereld in het algemeen en Nederland in het bijzonder.
Of eigenlijk ook weer niet.
Mensen die het oorlogshandboek voor moord, verkrachting en onderdrukking, van een seksueel gefrusteerde mannetje serieus nemen, oftewel moslims, zijn zelf te dom om met waardevaste argumenten voor wat dan ook te komen, anders ben je geen lid van de doodscultus, right.
Het zijn de mensen die hierboven in het topic staan, die de islam faciliteren, bagatelliseren en cultiveren alsof het een mooie liefdevolle vleug van heerlijkheid uit een sprookje van duizend en één nacht was.
De Martijn Dekkers van deze wereld, de zichzelf feminist noemende ruggegraatloze slijmbakessende fascistische blutmenschen, die zo overvol zijn van zichzelf en hun eigen gelijk dat ze liever stikken in hun eigenpijpsel dan ooit togeven dat iemand met een andere mening dan die van hen, een beetje gelijk kan hebben.
De ware xenofoben zullen zich anti-xenofoben noemen.
Want wat omschrijft xenofobie beter dan iedere mening die niet in jouw wereldbeeld past als abject en infaam beschouwen.
Dat is ware xenofobie, meneertjes en mevrouwtjes van de deuguniversiteiten.
Wel handig, die social media, weet je meteen naar welke universiteiten je je kinderen níet moet sturen.
Je zal je kind toch aan deze totale randdebielen overlaten zeg, je bent je kind kwijt en krijgt er een social justice warrior voor terug.
"Of all the offspring of Time, Error is the most ancient, and is so old and familiar an acquaintance, that Truth, when discovered, comes upon most of us like an intruder, and meets the intruder's welcome."
-- Charles Mackay
Kritiek leveren op mohammedanen maakt je in linkse kringen per definitie islamofoob. Een discussie of debat is op geen enkele wijze mogelijk met de grote denkers, want de religie "islam" is een teer en bedreigd plantje dat beschermd moet worden tegen de grote boze buitenwereld. Dat het in werkelijkheid een smerig stinkend en alles overwoekerend onkruid is dat niet gaat stoppen voordat het al het andere vernietigd heeft zien deze mensen niet. Het enige dat ze zien en voelen is bewondering en verwantschap met de mohammedaan vanwege de herkenning van het verbeten nastreven van een schijnbaar alwetende ideologie. Dat is voldoende voor ze, die toezegging dat deze ideologie nu eenmaal goed is voor de mensen en dat het ze morele verlossing zal brengen.
"Twitter is een magneet voor haters."
was getekend,
Francisco van Jole
Je ziet hoe sterk de linkse elites ongenuanceerd de aanval op het heldere rapport van Machteld Zee aanvallen.
Geen moment hebben die koekenbakkers het over het feit dat overal waar het in de wereld THANS, oorlog, terreur, vrouwen onderdrukking,mishandeling en verkrachtingen, moord en doodslag is, is de islam erbij betrokken.
Aan hen is het te danken dat we ons op een vliegveld half moeten ontkleden.
De islam is een politieke godsdienst die heel veel verschilt van de joods/christelijke cultuur die wij met elkaar al eeuwen kennen.
Die moeten we hier niet toelaten, dan graven wij ons eigen graf.
Al die ongenuanceerde uitlatingen worden gedaan door mensen die zich moeten realiseren, dat als de islam, c.q. moslims het in de westerse wereld het voor het zeggen zouden hebben hun kop er wordt afgehakt als zij geen moslim zijn of willen worden.
Dat is de islam, geachte linkse dames en heren.
Dit is nou precies waarom het in Nederland zo fout gaat.
De PvdA heeft top ambtenaren benoemd die links waren, de meeste hoogleraren die benoemd zijn op de universiteiten zijn links, rechters en officieren van justitie zijn in dit land over het algemeen links.
De PvdA heeft ervoor gezorgd dat de media in hun handen is.
De linkse staatsomroep bestaat al.
Het is een 5e colonne waarvan het jaren zal duren eer we er geen last meer van hebben.In Nederland zou die Augiasstal van nepotisme eens schoon geveegd moeten worden.
In de elite kliek ( wel goed voor zich zelf gezorgd natuurlijk) die ons al jaren arrogant besturen en behandelen, ons een leven op willen dringen wat we niet willen, zitten teveel van dit soort linkse figuren.
Dus de pvda naar 0 zetels svp.
Godzijdank hebben we nog andere wetenschappers in Nederland. Wetenschappers die af en toe nog eens een prijsje meepakken.
@Enter Yeti | 05-10-16 | 13:41
En die komen zonder uitzondering iedere keer uit de exacte/bèta-hoek, oftewel ECHTE wetenschap, waar je dus met uit-je-nek-lullen niet zover komt. Aan 'geloof' doet het overgrote merendeel van deze echte wetenschappers ook al niet, zou het toeval zijn? ;-)
Universiteiten moeten zich bezig houden met exacte studies, al die halve zolen met een "graad" in Genderstudies terwijl er precies 2 zijn, culturele informatie terwijl er zo duidelijk eentje is die niet deugd (ja de islam) en zo verder zijn geen fuck waard.
.
Hulde voor de dame die de waarheid ziet en hem durft op te schrijven. Ik geef de islam niet eens de schuld van de situatie, de werkelijke schuld zit bij al die vingerwijzende krankzinnige gutmenschen die een religie verdedigen die hun haat.
.
Ja dames.. die islam die jullie voor wat voor kromme reden dan ook verdedigen , haat jullie. En ja softe testosteron loze "mannen" die religie die jullie verdedigen zou het liefst zien dat je dood was.
.
De vijand is duidelijk de oplossing ook, nu nog even wakker worden, lastig he met een iq-tje van rond de 80.
Blij om ook een vrouwelijk tegengeluid te horen.
Dat stop je toch net iets minder makkelijk in het hokje "skinhead/neonazi"
De hele wetenschappelijke wereld is door en door verrot. Met name aan de alfakant, want welbeschouwd geen wetenschap is. Maar weest gerust, ook dit bastion zal verder vallen. De interwebs zijn een teef.
Deze linkse figuren zijn de werkelijke vijanden, want zij laten toe dat de islam zich als een kanker ingraaft in de samenleving.
@niemand specifiek, laat rusten joh die lui zitten op hun wereldbeeld als een kip op een ei. Kan je niet mee praten, het is een geestesziekte waarschijnlijk, ze hebben nu eenmaal gelijk daar kunnen ze niet aan twijfelen. Dat met extreme groepsdruk, voila een linkse intellectueel
Zegt heel veel over de wetenschap vandaag de dag. Ze laten zich ontzettend kennen. Laag echt laag en misselijkmakend.
Meteen besteld.
www.bruna.nl/boeken/heilige-identitei...
@ Goatboy2014 | 05-10-16 | 13:28
Aan het lijstje ontbreekt nog; het vermoorden van 250 miljoen ongelovigen.
"intersectionele genderstudies" MOEHAHAHAHA
Dit soor "reclame" is voor mij genoeg aanleiding dat boekje van mw Zee eens te kopen. Ik hoop dat dat voor velen geldt.
Tjongejongejonge... de druiven zijn wel zuur bij deze "wetenschappers". Nog nimmer heeft de term "nuttige idioten" zich zo helder weten te presenteren. Nietes omdat ik het zeg en zij is stom. Dat niveau.
Overigens zijn die linkse academici behoorlijk wereldvreemd. Linkse elite, wat heb ik een hekel aan die mensen.
Mijn hemel wat een verschrikkelijk gewauwel van onze 'intellectuelen'. Man, man, man. Neem nu die Annelies Moors (prof. dr.). Dit jaar al één hele publicatie op haar naam, getiteld 'Chatting about marriage with female migrants to Syria'. En dan het uit je bek krijgen dat een collega onvoldoende onderzoek doet. Uit mijn afstudeeronderzoek zijn meer publicaties voortgekomen. Ik zou mw. prof. dr. Moors aanraden om het woord gotspe nog even in het woordenboek op te zoeken.
Godzijdank hebben we nog andere wetenschappers in Nederland. Wetenschappers die af en toe nog eens een prijsje meepakken.
@Imam van de Ven
Als de nazi's in deze tijd de macht zouden hebben denk ik dat een heel andere bevolkingsgroep gratis treinkaartje kreeg. Dus pas op wat je zegt Van der Ven, je hebt zo een halvemaan op je djellaba.
Hup Machteld. Heb Machteld een hart onder de riem gestoken via de sociale medias. Haar verhaal is niets nieuws onder de zon, althans voor velen hier, maar toch neemt ze de stap terwijl ze weet dat ze geheel afgebrand wordt door de zogenaamde goed menschen.
Voor de duidelijkheid: mijn betoog gaat over de tweets van ontkenners, niet over de tegeltjes van medereaguurders...
Tijd voor 'The Final Crusade' tegen de invallers uit de woenstijn en hun heulende 5e colonne zou je bijna gaan denken.
Linkse collaborateurs! Niet janken wanneer, over een aantal jaar, jullie strot als eerste doorgesneden wordt door de bezetter!
Dr. Oplul | 05-10-16 | 13:29
.
Dat zal een feessie worden :-). Nou het is ze van harte gegund. Jammer dat dan ook al degenen die ervoor gewaarschuwd hebben het haasje zijn maar de wetenschap dat de veroorzakers als 1e aan de beurt komen vergoedt heel veel.
Die Botman heeft niet zo'n mooi hoofd vind ik.
scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9...
Het begint met wat tweetjes van de uch uch net geen godwinnetjes elite. Vervolgens gaat de dreigmachine draaien aan haar adres. Wedden?
Aan bovenstaand tegengas is al te zien hoe men niet eens kan omgaan met kritiek. Geen enkele onderbouwing overigens, alleen heel hard "Da's heul nie woar" roepen. En wie het hardst roept heeft gelijk. Of zo.
Gisteren telde ik nog af wanneer de Joop-minions een boordsalvo zouden afvuren, vandaag is het al zover.
"volgens haar kennis bestaat de multiculti samenleving alleen uit moslims"
Nou nee maar zij zijn zeer zeker wel de grootste groep dwarsliggers en de groep met de meeste potentie om de westerse samenleving met dwang te vervangen (hallo 12 kinderen per huwelijk)
Terwijl dat soort bewijs toch heel makkelijk te vinden is : www.investigativeproject.org/document... Zie vooral ook paragraaf 4 op pagina 7/18 waar het gaat over "de (westerse) samenleving van binnenuit te vernietigen"
Echte academici schrijven een serieus artikel als antwoord waarin ze met wetenschappelijke argumenten aankomen wanneer ze het met iets niet eens zijn. Dit is alleen maar jij-bakken en huilie huilie en is dus niet serieus te nemen.
Machteld beweert iets. Maar volgens Maayke Botman, Martijn Dekker, Annelies Moors en rest van de gelovigen is juist het tegenovergestelde waar. Zullen ze zelf geen waarde aan hechten. Daar zijn het wetenschappers voor. Verder ben ik voor een kleine zuivering op de acadimmie.
In deze hysterische academische kringen is dit een zeer gevaarlijke actie, ze zullen hoe dan ook korte metten met haar maken. Ze dulden geen onwelgevalligheid in hun extreem linkse uni's!
Overigens, hulde aan GS om de rest van die wolven met naam en toenaam te laten zien.
Met een commentaar op twitter het bewijs leveren voor de stelling van degene die je aanvalt. Dat, dames en heren, is het Dunning-Krüger effect in volle actie.
www.hpdetijd.nl/2015-01-02/waarom-domm...
De geschiedenis herhaald zich:
De migratie van de Arabieren naar het westen heeft een vernietigend effect op alle aspecten van de samenleving en zal van grote invloed zijn op het verdere verloop van de geschiedenis.
Dit komt uit de 11e eeuw Wikipedia:
nl.wikipedia.org/wiki/11e_eeuw
Waarom wordt er nooit geluisterd naar serieuze kritiek op een geloof?
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those who speak it. -George Orwell-
Goatboy2014 | 05-10-16 | 13:28
Omdat, wat iedereen altijd vergeet, al die fijne dingen alleen gelden voor Islammerts onderling. De ongelovige honden worden volgens andere voorschriften behandeld.
Verder voor Mw Zee de wijze woorden van mijn grootmoeder " de kans dat je door een strontwagen overreden wordt is vele malen groter dan door de gouden koets"
Dus twitterkritiek zonder onderbouwing is " strontkar"
Hoorde dat de aartsbisschop van Canterbury (UK) van mening is dat de sharia wel meevalt. Misschien is zijn kop er niet af maar zijn enkel zijn oren geamputeerd. Want wie niet horen wil moet voelen.
Het heeft me er direct toe gezet haar boek te kopen. In de woorden van Cruijff: "Je bent net zo lang gestoord, tot je een genie bent". Deze vrouw verdient onvoorwaardelijke steun en bescherming.
-weggejorist-
Linksch be linksch, zelfs in de islam is de sociale controle minder. Machteld is geexcommuniseert door de linkse kerk
Sharia means the Islamic way of life. For the average Muslim Joe Bloggs, this means praying five times a day, fasting in Ramadan, giving charity generously, not lying, not cheating, not drinking alcohol, respecting elders, respecting authority, personal hygiene, modesty in dress, taking care of the environment, not wasting resources, eating halal food, loving God, remembering God in order to be close to Him, cleansing the soul from greed and envy, not backbiting, earning a lawful income .. the list is very long indeed, but you should have a picture by now.
Maar waarom zie ik bij wegmisbruikere dan altijd die foute getintiers, komt dat door het etnisch profileren door de blanke xenofobe politie agent ?
De UvA-kas wordt gespekt door SA en andere islamitsche mogendheden? Mijn god, wat een backstabbers!!
Zo ziet de echte NSB er dus uit.
-weggejorist-
Mao en Pol Pot joegen alle intellectuelen over de kling omdat ze een gevaar zouden zijn voor het Linkse Ideaal.
Ze zouden nu godverdomme tot tranen toe bewogen zijn bij het landen op Schiphol en een onthaal op de schouders door onze 'wetenschappers'.
Betekend in ieder geval dant ze toch flinke waarheden onthult is als je zo speciaal gevonden wordt door (ziek)geestelijken.
"Stop Moslimhaat" kan ook niet lezen, want er staat dat het een analyse is van de PROBLEMEN van de multiculturele samenleving...................... en die problemen worden veelal veroorzaakt door Islam geïnspireerde sujetten.
Dan is het nu tijd voor mij om gescheiden te gaan zwemmen. Want zo werkt dat in onze fantastische samenleving.
Ik weet uit ervaring dat het een verschrikkelijk vals zooitje is. Wens je veel sterkte toe Machteld.
Je verwacht het niet, hè...
Laat je niet kisten Machteld!
De academie functioneert niet meer op academisch niveau.
Dit zeg ik al sinds mijn vierde, de academie is dood.
REAGEER OOK