Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Door Mocro's geterroriseerde homo's duiken onder

Daanbericht2.jpgMinderheid in eigen land. Oké, dat waren ze al, behalve binnen de VVD. Maar nu is het een vogelvrije minderheid. Dat geloofde eerst helemaal niemand. Maar de politie Amsterdam heeft zo hard campagne gevoerd dat iedereen overstag is. Maar in plaats van keihard voor, achter en naast onze mannen-mannen te gaan staan, laat Nederland hen de aftocht blazen. En nu zijn het, zoals Daan zelf zegt, vluchtelingen in eigen land. Deze keer heeft hij wel aangifte gedaan, wat volgens de politie natuurlijk alleen maar meer gedonder op zal leveren. MAAR! Geen zorgen. De PvdA zit er bovenop, heeft de daders gesproken, en constateert onomstotelijk dat er geen sprake is van homohaat. Gelukkig, we schrokken even. UPDATE: Ah, eindelijk een verklaring. De twee homo's in kwestie zouden volgens de moeder van de een van de daders zelf Marokkanen-haters en islamofoben. Zie je wel, we wisten het! Gewoon eigen schuld!

Reaguursels

Inloggen

Dit gaat helemaal nergens meer over..

briantjuhh007 | 06-07-16 | 01:38

Dankjewel, nederlandse politiek. Voor de massale import van primitief volk die een diepe haat heeft voor onze hele maatschappij. Supertof idee.

panadol | 05-07-16 | 09:10

^
Ironisch genoeg vliegen ze elkaar op dezelfde pagina in de haren over de verschillende stromingen.

Maria.1 | 05-07-16 | 08:46

@Sensemilla | 05-07-16 | 07:54
Als je de reacties bij Denk ziet is islam alleen maar liefde en respect dus er moet iets anders achter zitten. Er wordt beweerd dat de aanslagen van IS niet door moslims worden gepleegd, omdat de slachtoffers vaak moslims zijn. Er moet iets anders achter zitten. Daarom zijn discussies hierover ook zo lastig.

Maria.1 | 05-07-16 | 08:31

Wat vindt de beweging DENK (t niet)? Die zijn voor acceptatie van iedereen! Toch?

Sensemilla | 05-07-16 | 07:54

Wat vindt de beweging DENK (t niet)? Die zijn voor acceptatie van iedereen! Toch?

Sensemilla | 05-07-16 | 07:54

@OR-lid | 04-07-16 | 22:22
Islam is niet zomaar een godsdienst. Bij een godsdienst ben je vrij om te geloven of niet. Islam is een doctrine. Zolang men dit niet wil inzien zal er niets veranderen.
Maria.1 | 04-07-16 | 22:25

Voor links is het gewoon religie en nieuw stemvee... in buitenland zijn er miljoenen van om binnen te halen zodat ze ook kans maken om te regeren... wat er met ons gebeurd? mja dat intresseert ze niets.

Ogami | 05-07-16 | 07:54

Ok, ik geef het toe, ik ben niet normaal, kwam in een bar waar niks te doen was. Maar op de tv was de film "World War Z". Gvd, ik heb een tering hekel aan SF films, maar toen ik na 5 minuten bedacht dat ik die zombies kon vervangen door desserteurs (vluchtelingen) was het ineens geen SF meer, maar een documentaire.

Bert-Bus | 05-07-16 | 07:23

Ben ik verbaasd? Ja, nee, ja, nee, ja, nee, ......... NEE!
Maarrrrr, volgens de politie is het een uit de hand gelopen ruzie en is er helemaal geen homohaat!! En volgens de PVDA-meneer (met dezelfde afkomst als de buren van het homostel) is er óók geen homohaat want, dat heeft hij aan de buren gevraagd. Kortom, de homo's liegen en worden zo meteen als racisten betiteld!! Foei homo's!! Om het goed te maken geven we de buren een leuk feest....... (denk ik)

Ik snap er niks van! | 05-07-16 | 06:15

Dus volgens moeder geen lieve jongens dus het haasje.

Umberto die trotzoni | 05-07-16 | 03:55

-weggejorist-

Brengebier | 05-07-16 | 02:33

Injegezicht | 04-07-16 | 23:21
Pim Fortuyn: "Ga nou terug, je hoeft hier niet te wonen. Ga terug naar Marokko, ga terug naar Turkije, ga terug naar Afghanistan. Doe maar! Je hoeft hier niet te zijn! Maar als je hier bent, dan ben je met ons!"

Jan Leul | 05-07-16 | 00:53

-weggejorist-

gratias | 04-07-16 | 23:45

Godverdomme, het is toch niet te geloven! Hier in Nederland eten we varkensvlees, drinken we alcohol, lopen holebi's op straat hand in hand en pakken elkaar op de bek en hebben we zwarte piet. Kun je je hiermee identificeren? Ja? Prima en welkom. Nee? Helaas kies maar een ander land en lever je NL paspoort in aub

Injegezicht | 04-07-16 | 23:21

Ik vind het toch knap van links (pvda in dit geval) dat zij er steeds weer in slagen mij opnieuw te verbazen en ontzettend kwaad te maken met hun walgelijk laffe ruggengraatloze optreden.

T0matenplukker | 04-07-16 | 22:53

@OR-lid | 04-07-16 | 22:22
Islam is niet zomaar een godsdienst. Bij een godsdienst ben je vrij om te geloven of niet. Islam is een doctrine. Zolang men dit niet wil inzien zal er niets veranderen.

Maria.1 | 04-07-16 | 22:25

-weggejorist-

OR-lid | 04-07-16 | 22:22

UPDATE: Volgens Achmed Baâdoud, voorzitter van stadsdeel Nieuw-West, is het homostel Daan en Willem niet het enige homostel dat is geïntimideerd in zijn stadsdeel. 'Er is nog een getrouwd stel, in een andere buurt, dat aanhoudend wordt getreiterd.'
.
"Ik ben erop af gegaan om met hen te spreken, maar trof hen niet thuis. Wel heb ik gesproken met de buren en met straatcoaches. Die brachten mij in contact met een tweede stel dat getreiterd wordt, waar ik direct naartoe ben gegaan," zegt Baâdoud aan de telefoon.
www.parool.nl/amsterdam/nog-een-homost...

Jan Leul | 04-07-16 | 22:00

-weggejorist-

Wim Venijn | 04-07-16 | 21:18

-weggejorist-

Kaposi_Sarcoom | 04-07-16 | 21:07

-weggejorist-

mevr.Kribo | 04-07-16 | 21:01

Homo homini lupus | 04-07-16 | 19:01

Geen Stijl dekt zich in.

geen blijvende stad | 04-07-16 | 20:28

Nu is 'Oeh, angst voor boze Moslims!' voldoende?
m@rkus | 04-07-16 | 15:35

Ben jij altijd zo simplistisch populistisch of heb je uberhaupt nooit voor jezelf gedacht?

geen blijvende stad | 04-07-16 | 20:25

-weggejorist-

Arknow | 04-07-16 | 19:17

Gelukkig kunnen we nog wel trots zijn op ons Nederlands Elftal. Oh wacht...

Cap65 | 04-07-16 | 19:12

Ze zijn dus Marokkanenhaters en islamofoben volgens moedertje lief?

ik geloof het gelijk. Dit zijn gewone hetero jongens die om moslims te treiteren expres homo zijn geworden!!!!

Nuuk | 04-07-16 | 19:10

Wat moet dat zalig zijn wanneer er geen Marokkanen meer rondlopen hier in Nederland! Het tuig er uit gooien, terug naar die zandbak en die falende opvoedkundige ouders... doe die er maar bij!

We kunnen niet wachten op een anders denkende regering!

zakmnbroekvanaf | 04-07-16 | 19:03

Snap niet waarom mijn comment over onze vroegere onwetendheid over het glashard ontkennen van feiten is gejorist.

Homo homini lupus | 04-07-16 | 19:01

@Rene046 | 04-07-16 | 18:05
En wat is het woord van Achmed waard? Laat hij eerst maar zorgen dat al die probleemgezinnen subiet de wijk worden uitgezet (of als ze een verblijfsvergunning hebben: een enkeltje terug naar het thuisland krijgen, dat is ook het beste signaal naar andere onaangepaste terreurmakers).

ben kokhals | 04-07-16 | 18:52

@telelezer | 04-07-16 | 18:21

Maakt dat uit dan, als je op klaarlichte dag beroofd en neergestoken wordt?

DebraCadabra | 04-07-16 | 18:44

Op fb vooral weer Marokkanen die zich slachtoffer voelen omdat dit in het nieuws is gekomen. Zo treurig.
sjoerdploert | 04-07-16 | 15:54

Ze moeten wel DWDD en Pauw hebben zomerstop....

Ogami | 04-07-16 | 18:42

Moslims horen hier niet, dat bewijzen ze elke dag weer.

hautmont | 04-07-16 | 18:41

Marokkanen-hater en islamofoob,

zijn dat andere woorden voor tuig-hater en tuigofoob?

Kompel | 04-07-16 | 18:29

roze_bril | 04-07-16 | 14:02
Neeneeneenee, don't get me wrong. Ik was het met je eens (geloof ik!?)

Sans Comique | 04-07-16 | 18:20

In het tweede seizoen van Rondkomen in Schilderswijk had je ook een homo koppel die hun verhaal vertelde hoe het is om te wonen in Schilderswijk. Nou die hebben daarna moeten vluchten uit de buurt want hun ramen werden met stenen bekogeld. Dit zat me dwars en ik ben toen wezen kijken daar en zag het met uit eigen ogen hoe ramen aan diggelen waren gegooid en uiteraard overal waar ik om me heen keek zat je ze lopen. Gasten waar we zo snel mogelijk minder, minder en minder van moeten hebben. Zeg maar nul.

Dinand | 04-07-16 | 18:05

Zoals ik het lees gaat de burgemeester ervoor zorgen dat ze niet weg hoeven,.... en de veroorzakers wel weg moeten... ben benieuwt..

Rene046 | 04-07-16 | 18:04

@m@rkus | 04-07-16 | 15:35

Goh, knul toch wat een briljant idee!
Dat heb je natuurlijk wel gejat van het mocrotuig. Die hoeven namelijk alleen maar 'Joehoe! DISCRIMINATIE!' te gillen om op welk gebied dan ook ogenblikkelijk op hun wenken bediend te worden. Al 40 jaar de gewone gang van zaken hoor!

Pieter V | 04-07-16 | 18:00

"UPDATE: Ah, eindelijk een verklaring. De twee homo's in kwestie zouden volgens de moeder van de een van de daders zelf Marokkanen-haters en islamofoben."

Dat wordt je vanzelf als je dagelijks door dat mocrotuig bedreigd en geïntimideerd wordt.

Er is sinds de rellen in de Diamantbuurt nog niets veranderd en die schoft van een Cohen vond dan aan ook dat de lesbische, maar ook andere slachtoffers maar moesten oprotten.
Die hoefden wat hem betreft niet in Amsterdam te wonen. Het mocro- en ander tuig natuurlijk wel.

Pieter V | 04-07-16 | 17:54

Kan geen intimiderende bende homokoppels daar voor hun deur een love sit down doen, lekker veel kussen en liefdevol doen.

mrjl_n | 04-07-16 | 17:54

-weggejorist-

Dr.Tatta.Macamba | 04-07-16 | 17:41

Met dank aan alle linkse landverraders heulend met homo-,vrouwen-,Joden-,vrije woord-,ongelovigen-hatende hedendaagse nazi's.

Hoezo links"progressief"? Ze steunen de vijand van alles waar links voor zou moeten staan .

Leefbaar | 04-07-16 | 17:34

@Homo homini lupus,

laat me raden na 20 jaar nog steeds niet..

Maar altijd leuk zo,n running gag doet me denken aan de reclame van lang geleden " stom he vind het gewoon lekker " met knippen en plakken van fotos van personeelsleden, en de chick, candy, seventeen, en playboy.

Was altijd vet lachen op het schijthuis

broervandenhollander | 04-07-16 | 17:28

Ja Marokkanen spreken altijd de waarheid - je weet toch! Hahaha! En ze neuqen ook geen schapen - echt waar!

funkyd | 04-07-16 | 17:24

-weggejorist-

Homo homini lupus | 04-07-16 | 17:13

Te triest voor woorden. Bedankt PvdA!

Arie_R | 04-07-16 | 17:06

EUficeren - het is bijna een soort EUthanasie...

bisbisbis | 04-07-16 | 16:58

Volgens GroenLinks is het natuurlijk hun eigen schuld en zijn het gewoon racisten.

Uw Psychiater | 04-07-16 | 16:52

Blij dat Daan nu wel aangifte heeft gedaan, had natuurlijk al veel eerder moeten gebeuren. Ook aangetekende klachten richting woningcorporatie had ook allang een feit moeten zijn.

Van de landelijke politiek verwacht ik scherpte en wetswijzigingen om dit flink strafbaar te maken. Artikel 1 van de Grondwet staat in Nederland continu onder druk, het moet maar eens afgelopen zijn met al dat gedogen in deze wijken.

Jan, Leiden | 04-07-16 | 16:49

"Zij ontkennen homohaat"
Tsja, logisch, zo is die Oriëntaalse mentaliteit nu eenmaal. En dan Achmend sturen om aan Aïsha te vragen of iets tegen homos heeft. Hoe naïef kan je sijn. Geen enkele reflectie, selectieve amnesia, alles onkennen, "The works".
Wat een kutzooi.
En dan vluchten in eigen land.

ben kokhals | 04-07-16 | 16:44

Zegt die PvdA er ook nog doodleuk dat hij Daan en Willem niet thuis aantrof voor een gesprek. Neen, die zitten ondergedoken en hebben alsnog aangifte gedaan. Wanneer uiteindelijk bij de rechter blijkt dat er wel stenen tegen ruiten zijn gegaan of er zelfs doodsbedreiging was richting dit stel, mag ik dan aannemen dat deze PvdA er die geen wederhoor heeft toegepast vanwege gemak van dichte deur gewoon aftreedt en zijn functie neerlegt?

Jan, Leiden | 04-07-16 | 16:43

@m@rkus | 04-07-16 | 15:35
Kom eens een keer buiten je veilige zolderkamertje vandaan en sluip eens door zo'n mocrobuurt. Misschien dat je dan enigszins kunt inleven met de homo's. En ja, problemen thuis wordt tegenwoordig ook nog steeds verzwegen. Jaarlijks zijn er tussen de 200.000 en 230.000 gevallen van huiselijk geweld www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/huis... . Dus dan is het niet zo vreemd dat veel dames uit huis geplaatst kunnen worden en dat er soms misbruik van gemaakt wordt.

Alexander des Burgus | 04-07-16 | 16:42

Het enige waar dit schorem en de overheid ontzag voor hebben is media aandacht.
Dat blijkt keer op keer een machtig wapen.
Waarom geen GeenStijl HD fonds crowdsourcen?
Bij bekende overlast gevers, na aangifte, bij blijvende terreur en uitblijvende politie aandacht, direct de beelden online zetten !

Bolder | 04-07-16 | 16:32

Volgens mij laat die mocro buurman zich de hele nacht in z'n kont boren door al die top600 boys die langswippen, wat een hypocriet....

eismctwee2 | 04-07-16 | 16:32

Stenen tegen de ramen, foto van scherpe zaken in de tuin, intimidatie, onderduiken. En dan heb je zo'n idioot van de PvdA die ze spreekt, ze ontkennen gewoon en er is niks aan de hand?!

Wanneer de PvdA bij de volgende verkiezingen wordt gemarganaliseerd weten we zeker dat er alleen nog Marokkanen en Turken er op stemmen. Mijn stem krijgen ze nooit meer. Ze zorgen er zelf wel voor dat Nederland radicaliseert deze PvdA. Klaar met theedrinken! Over en uit!

Jan, Leiden | 04-07-16 | 16:13

*Dancing Queen* naast de theehuizen. YMCAAAAAA. Een gayparade door de Marokaanse buurten, stoppen bij de moskee en condooms en Hiv testjes uitdelen.

peanutpower | 04-07-16 | 16:04

Ik zou zeggen: Heren, gooi uw paspoort weg, doe een jurk aan en neem trein en bus naar Ter Apel en meld u aan als asielzoeker. U mag het stuk boot overslaan.

Rest In Privacy | 04-07-16 | 16:02

Op fb vooral weer Marokkanen die zich slachtoffer voelen omdat dit in het nieuws is gekomen. Zo treurig.

sjoerdploert | 04-07-16 | 15:54

Ik pleit voor gaybars naast de theehuizen. Omdat het kan.*probeer je het eens voor te stellen*

peanutpower | 04-07-16 | 15:52

@miko | 04-07-16 | 14:25
Ik heb het over de 2000's. In de jaren '70 was de houding vermoed ik sympathieker dan nu.

Amstel | 04-07-16 | 15:51

miko | 04-07-16 | 15:21
Doe niet anders

duitse herder | 04-07-16 | 15:50

... dus als ik as homo-stelletje in aanmerking wil komen voor een andere woning in een 'betere buurt' hoef ik alleen maar te gillen 'Joehoe! HOMO-HAAT!' en dat is dan voldoende?

In de jaren '80 hoefden meisjes enkel te zeggen 'dat ze thuis problemen hadden' en dat was voldoende voor een eigen etage met voorrang. In de Bijlmer werden kinderen van 16 zwanger om een eigen etage te scoren... Nu is 'Oeh, angst voor boze Moslims!' voldoende?

m@rkus | 04-07-16 | 15:35

@mysteryposter | 04-07-16 | 15:03
Best knap voor een Islamitische 'wetenschapper'.

Rest In Privacy | 04-07-16 | 15:28

Het vaste stramien overal op deze planeet waar de kafir zich moet verhouden tot de moslim. De moslim is volgens zijn eigen heilige teksten per definitie onschuldig en de kafir is volgens diezelfde heilige teksten per definitie schuldig. Kafir zijn is namelijk een provocatie; een daad van subversiviteit jegens de islam. Wil je niet geterroriseerd worden door moslims? Dan had je maar geen kafir moeten zijn. Ben je ook nog eens homo? Dan heb je het helemaal voor jezelf verpest volgens het islamitisch paradigma. Die moslim buren die ontkennen schuldig te zijn, hebben volgens hun eigen heilige teksten dan ook volkomen gelijk; ze liegen niet. Heeft dus verder niks met taqiyya te maken. Het is immers de eigen moslimdoctrine die hen vertelt dat zij (Marokkanen) altijd onschuldig zijn en dat de kafir (homo’s) schuldig moeten zijn. Dus goed onthouden: ‘met kafir zijn, provoceer je de islam’ en ‘krijg je als kafir een pak slaag van een moslim, is dat altijd JOUW schuld’

fehlschluss | 04-07-16 | 15:27

En onze zo geliefde premier komt opdraven in een programma waar ook een Hezbollah fan te 'gast' is, zou lachwekkend zijn als het niet zo stuitend is.

bijna_raak | 04-07-16 | 15:27

Ik vind het heel erg dat dit in mijn stad gebeurt. In mijn stadsdeel nog wel.

Lefgozer | 04-07-16 | 15:26

Intens triest voor die weggepeste gasten. En wederom staan we machteloos en zijn de reacties voorspelbaar. Ook de mijne. Kennelijk heeft heeft de hele Nederlandse pettenbrigade de opdracht dit soort dingen te negeren en te tolereren. Nou, dat weet je dan.
Echt hoor, ik heb het helemaal opgegeven. En ik heb makkelijk praten. Want nergens last van. Maar dit soort verhalen maken me woest. Kan ik wat doen? Wat kan ik doen? En aan de reaguurders in het algemeen: wat kunnen we er aan doen????

Ersza | 04-07-16 | 15:26

Het heeft niets met homohaat te maken, puur toeval dat ze altijd homo's wegjagen uit "hun" buurt. Als er geen homo's meer zijn, richten ze zich wel op een andere groep echte Nederlanders. Tot het helemaal hun buurt is geworden.

Janloel7282 | 04-07-16 | 15:23

Baby Fark McGee-Zax | 04-07-16 | 14:16
.
Nee, maar hij heeft onlangs twee huismarokkanen binnengehaald voor eh.. diverse diensten...

Pemberton | 04-07-16 | 15:23

@Changeisthelawoflife | 04-07-16 | 14:54
Ah, holle managementtaal.

Rest In Privacy | 04-07-16 | 15:22

@duitse herder | 04-07-16 | 14:50
Probeer het eens in het Deens?

miko | 04-07-16 | 15:21
-weggejorist-
Sinister-President | 04-07-16 | 15:21

Deze mannen zijn zoals men vroeger zei 'van de verkeerde kant.' Toch vind ik Marokkanen/moslims meer van de verkeerde kant.
Normpje | 04-07-16 | 13:35
 
Klopt; de verkeerde kant van de Middellandse Zee...

Grob E. Boll | 04-07-16 | 15:21

Changeisthelawoflife | 04-07-16 | 14:54

Zoals ik al eerder aangaf (14:25) heb ik in de Pijp, oost en west gewoond. Zo'n straatcoach is een typisch poldermodel doekje voor het bloeden. Ben zelf met een Mediterraanse getrouwd (gewend aan de autoriteit van de politie) en net zoals herder moest ik haar uitleggen wat een straatcoach was. Ze begreep het niet. Haar antwoord was: "But Basil isn't that what the police should do?" Dus ik haar uitleggen dat de politie daar geen tijd voor heeft omdat hun van bovenaf wordt opgelegd dat ze vooral aan allerlei financiele quota moeten voldoen (maw bonnen schrijven). Ze keek me heel meewarig en leeg aan. Ze begreep het niet. Straatcoach? Wat is de autoriteit van die man/vrouw? Aanspreken? Ze heeft zelf in Oost gewoond en daar werd ze dagelijks voor hoer uitgemaakt omdat ze geen hoofddoek had, werkte, niet getrouwd was (dus geen kroost) en met haar zusje een appartement had. En dan gaat een coach die jongens aanspreken? Die scooter "prinsjes" lachen zo'n coach keihard in het gezicht uit omdat hij nul autoriteit heeft. Sterker nog. Jaren geleden kwam den Haag met de bullsh*t spreuk: "Meer blauw op straat." en wat deed den Haag? Bezuinigen, zodat buro's moesten sluiten. Dus nog minder blauw op straat. Straatcoach? "Door preventief en serviceverlenend op te treden, zorgt de Straatcoach voor een positieve bijdrage aan de openbare orde en de veiligheid. De Straatcoach onderhoudt de leefbaarheid van de buurt." Daarom is de criminaliteit in oost en west ook zo laag. (sarcamse mode off/). Sorry, maar door ervaring ben ik behoorlijk cynisch geworden.

Basil Fawlty | 04-07-16 | 15:16

@Sano | 04-07-16 | 14:08
Dat ook inderdaad en het liefst van merken waar menig vrouw een natte pantoffel van krijgt...

Gezwelgje | 04-07-16 | 15:09

PVV gaat het ook bij de homos helemaal worden in 2017!

a4p | 04-07-16 | 15:08

Voor deze twee mannen kan ik waarschijnlijk onderdak regelen. Via een een kerk. Nu ben ben ik wel een christenhond en keur ik homosexualiteit af, maar ik heb geleerd dat ik mensen in nood moet helpen en wil helpen. Ongeacht hun seksuele geaardheid. Een uitzondering maak ik vooralsnog voor de linkse gutmensch harde kern persuasie. Al te goed is buurmans gek.

geen blijvende stad | 04-07-16 | 15:07

Wel grappig dat iedereen automatisch aanneemt dat 'de homo's' de waarheid vertellen...

m@rkus | 04-07-16 | 15:06

Changeisthelawoflife | 04-07-16 | 14:54

''Het doel van het aanspreken is om de jongeren te overtuigen hun gedrag aan te passen''
.
Dit is wat ze niet snappen. Gedrag aanpassen. Welk gedrag aanpassen dat hier niet herkenbaar is, niet bestaat.

duitse herder | 04-07-16 | 15:03

Samsom, Pechtold, Klaver: kijken jullie even mee?

Sprintercity | 04-07-16 | 14:58

@duitse herder | 04-07-16 | 14:50

Zie hier..: maar of dat nu makkelijker uit te leggen is.....

De Straatcoach is iemand die toezicht houdt in een gemeente en is speciaal bedoeld om jongeren aan te spreken op hun houding en gedrag. Straatcoaches worden in een aantal gemeenten ingezet om vooral in de avonduren jongeren in de gaten te houden. De Straatcoach is daarmee een aanvulling op de politie en het jongerenwerk.

Een Straatcoach heeft geen speciale bevoegdheden. De Straatcoach werkt op basis van drie kenmerken:

- sociale vaardigheden

- uitstraling

- natuurlijk gezag

Het is belangrijk dat de Straatcoach deze drie kenmerken van nature al heeft. De Straatcoach zet deze drie kenmerken in om de jongeren aan te spreken op hun meestal ontoelaatbare gedrag. Het doel van het aanspreken is om de jongeren te overtuigen hun gedrag aan te passen.

Straatcoaches spreken op straat veelal jongeren aan op hun gedrag. Naar aanleiding hiervan kunnen vervolgstappen ondernomen worden. Zo kan bijvoorbeeld ook een gesprek met de ouders plaatsvinden en eventueel een gesprek met de ouders en de jongere samen. Het is belangrijk dat de Straatcoach zich in kan leven in de straatcultuur en het gedrag van de jongeren. Vaak kent de Straatcoach de jongerencultuur, spreekt straattaal en is niet bang om de (groep) jongeren op hun gedrag aan te spreken.

Door preventief en serviceverlenend op te treden, zorgt de Straatcoach voor een positieve bijdrage aan de openbare orde en de veiligheid. De Straatcoach onderhoudt de leefbaarheid van de buurt. De Straatcoach is het aanspreekpunt en is daarom ook goed zichtbaar in het straatbeeld. De Straatcoach overziet wat er gebeurt en grijpt waar nodig in.

Changeisthelawoflife | 04-07-16 | 14:54

haha, wat een trieste toestand ook he. Alsof je naar die lui kan toestappen voor gesprekje: hey haten jullie homo's? Natuurlijk ontkennen ze dan.
Marokkanen ontkennen nog dat ze geboren zijn als het moet.
Vergeet niet dominante eercultuur. Waarheid boeit hun niet. Dus voor de bühne spelen ze de zwakke allochtone schaapjes.

iustus | 04-07-16 | 14:53

Ik ben al 2 dagen bezig om aan mijn Deense buren uit te leggen wat een straatcoach is. Lukt mij niet. Iemand suggesties?

duitse herder | 04-07-16 | 14:50

Taqiyya ...

Tooibooi | 04-07-16 | 14:49

@FreeVogelaar | 04-07-16 | 14:00
Ze zeiden "Wollah" dus dan is het waar.

Haatgenerator | 04-07-16 | 14:46

@Mokum Kosher | 04-07-16 | 13:49
Best een hele domme reactie eigenlijk. de domste in tijden hier op GS.

Haatgenerator | 04-07-16 | 14:42

Onderschat aub niet hoe goed ,vlug en vaak kutmocros onderling communiceren over mensen die hun vuile spelletjes door hebben en aan de klok luiden. Moedige mensen maar tegen een prijs. Dit homostel wordt binnen no time overal herkend door kutmocros op straat en nageroepen. Zelfde gebeurde al met Coen Everink. En met heel veel mensen in Nederland waaronder ik zelf. Ik hoop dat veel mensen dit snel gaan inzien. Het is absoluut waar dat mocros mensen/tegenstanders monitoren op internet en ze daarna gaan lastig vallen. Ze blijven je treiteren en jennen , en als ze de kans krijgen misschien zelfs erger.

labaria | 04-07-16 | 14:41

Waarom staan ze nu een taxichauffeur te interviewen in de tweet van Gordijn?

FrankVeer | 04-07-16 | 14:41

@nemoj me jebat | 04-07-16 | 14:32

Daar heb je waarschijnlijk gelijk in... :-(

Het grootste probleem blijft de wegkijkende elite, met hun dure woningen in bakfietsenbuurten, die echt geen flauw benul hebben van wat de wat minder bedeelde autochtone bevolking meemaakt. Het is zó simpel om eenieder die dit soort walgelijke dingen meemaakt weg te zetten als 'rassiest' en/of 'laagopgeleide oudere'. En dan ben je er klaar mee, hè.

Van de week in de NSB, een hele verhandeling over 'racisme' in GB 'dankzij' de Brexit. En over wie ging het precies? POLEN. En ik maar denken dat die van hetzelfde kaukasische ras zijn als de Britten zelf, maar niks hoor, 'rasiiesme!!!11!!'.
Zolang dit soort onbenulligheid maar voortduurt in de policor pers is er geen oplossing in zicht.

*begint aan cursus Spaans want Chili lijkt me best wel een fijn land*

EefjeWentelteefje | 04-07-16 | 14:39

necrosis | 04-07-16 | 14:30
Ik weet het ook wel, maar dan krijgen we er ook nog van langs door de 'sterke arm der wet'.
Wij wel.

nemoj me jebat | 04-07-16 | 14:35

Adversary | 04-07-16 | 14:28
Zou Rutte dan ook een Mo-slim zijn?

watmagjenogwel | 04-07-16 | 14:33

EefjeWentelteefje | 04-07-16 | 14:27
Nee, dan denken ze: Zo, dat probleem is gelukkig ook weer opgelost/voor ons uitgeschoven.

nemoj me jebat | 04-07-16 | 14:32

Gevolg van inconsequent overheidswerk en jarenlang ontkennen en wegkijken. Alleen inzetten op thema's die mooi klinken.

Deze stadsdeelvoorziter is zijn functie onwaardig. Deze mensen moeten geholpen worden! Ik SCHAAM mij.

Driewerf Hoezee | 04-07-16 | 14:32

Wij zijn gewoon veel te braaf. Bestuurders worden niet geconfronteerd met de consequenties van hun handelen of van het uitblijven daarvan. Die lezen op het Internet iedere morgen de websites van de oude media en denken dat dat de wereld is. Ik denk persoonlijk dat de onnozelheid van de meeste bestuurders (en kiezers) niet eens gespeeld is.

Sans Comique | 04-07-16 | 14:30

Daar waren ze in NL ook wel hard naar toe op weg, en nu zijn we der dan. Fijn gedaan.. ik ben al een tijdje weg, gelukkig maar..

Juliass | 04-07-16 | 14:30

@nemoj me jebat | 04-07-16 | 13:54
Ik weet het wel, maar als ik dat post krijg ik weer met de mattenklopper van Joris....

necrosis | 04-07-16 | 14:30

stel puur hypothetisch, er komt een burgeroorlog tussen de mocros en nederlanders (nee de mocros horen daar niet bij want ze zijn nergens bij koningsdag, niet voor oranje op een ek/wk etc). Aan wiens kant zal de overheid dan staan?
pietpaardenlul | 04-07-16 | 14:04
Is niet meer relevant dan. Burgeroorlog zal worden gewonnen door autochtoon Nederland, want a/ entisch intellectueel superieur, b/ als het erop aankomt wreder in zijn methodes dan de Noordafrikaanse.
Voordat het zover komt zijn er misschien nog andere oplossing mogelijk, zoals bijvoorbeeld totale Mocrofamilies kreupel schoppen, waarna wel direct onderhandelen en praten, want dit soort escalaties kan toch nooit de bedoeling zijn (let wel, eerst schoppen, dan praten), of b/ kijken wat die gasten over het algemeen vreten en dan op zijn romeins de lokale halal buurtsuper vergiftigen.
In beide gevallen vallen er onschuldige slachtoffers. Maar het alternatief, die burgeroorlog, zal vele malen erger zijn.

Maar we kunnen het natuurlijk ook met thee proberen.

Ockham | 04-07-16 | 14:28

-weggejorist-

Adversary | 04-07-16 | 14:28

-weggejorist-

Adversary | 04-07-16 | 14:28

Zo, dus het mocro-geboefte 'ontkent homohaat'.
Want bij dit volk tellen niet de daden, maar de woorden...

Hoezeer het ook fout is om te capituleren voor bedreiging en geweld, wellicht is het toch het beste als de gehele LHBT-gemeenschap de grote steden zou verlaten. Misschien wordt de policor-elite dan eindelijk een wakker?

*vreest van niet, want die bevinden zich in een coma*

EefjeWentelteefje | 04-07-16 | 14:27

necrosis | 04-07-16 | 14:08

Begrijp het volledig. Heb er zelf op de grachtengordel Gutmensch enclave thans weinig last van maar heb ook in Pijp, oost en west gewoond en de onmacht die je hebt en het onbegrip en onwil van bestuurders als je zoiets overkomt is zo frustrerend. Zo ook de tomeloze misplaatste arrogantie van die bestuurders is stuitend. Volledig talentloze mensen die zich verschuilen achter allerlei regels. Ze begrijpen het niet en door die onkunde weigeren ze ook om iets te doen omdat dat te veel werk is, te vermoeiend en men moet nadenken en dat kunnen ze niet. En weet je wat dan nog triester is (ja het kan nog triester) men zit wel in het weekend (of eigenlijk iedere dag na 12 uur 's middags, want dat is het einde werkdag) te blaten in cafes en resto's hoe goed men wel niet is en hoe goed men wel niet weet hoe men de "boel" moet aanpakken. Het is zo frustrerend voor de gemiddelde burger die het wel begrijpt. Bekende Reagan uitspraak: The most terrifying words in the English language are: I'm from the government and I'm here to help.

Basil Fawlty | 04-07-16 | 14:25

@Amstel | 04-07-16 | 13:48
gelul, kom zelf uit een kudtdorp en er werd best wel eens iets geroepen tegen homo's door jeugd en men sprak er wel over (negatief0
Maar de meeste tijd hadden ze een normaal leven in de maatschappij.
Ik hebt het over medio jaren zeventig.

miko | 04-07-16 | 14:25

McMarx | 04-07-16 | 13:59
In de wijk waar ik woon zijn ze met meer. Ik overweeg soms te gaan verhuizen. Maar ik hou van mijn huis, ik hou van mijn plek en aan de andere kant weiger ik die op te geven voor dat geteisem.
Voelt dan toch een beetje als capituleren, he?
(Het merendeel van die GroenLinksers en andere Linkse politici en stemmers wonen in hippe vinexwijken of dure binnenstad en hebben geen flauw idee waar ik het over heb.)

nemoj me jebat | 04-07-16 | 14:25

@ZoltarTheMagnificent | 04-07-16 | 14:22
Die zouden met ramadanreces zijn als het aan peppie en kokkie van denk had gelegen.

Knettergek dit land. Knettergek.

Ikdus | 04-07-16 | 14:25

Multi-cullturele verrijking. Trap er niet in.

Negatyfus | 04-07-16 | 14:24

Een Achmed Badoud die de marokkanen effe gaat vragen wat er aan de hand is.

Wij van WC Eend.....

Ikdus | 04-07-16 | 14:24

Het word weer eens tijd voor de lavender panthers

miko | 04-07-16 | 14:23

Kamervragen graag. Kom op politiek, laat deze mensen niet barsten.

ZoltarTheMagnificent | 04-07-16 | 14:22

En waar is leugenaar Markje ?
Gemeen Mosje | 04-07-16 | 13:56
Die heeft geen tijd, teveel Maroc vrienden om te bezoeken.

watmagjenogwel | 04-07-16 | 14:21

De stadsdeelvoorzitter, is hetzelfde als een islamitischeslager die zijn eigen vlees keurt. En bedorven vlees in de vitrines aanprijst als de beste kwaliteit.

Goedverdoemme | 04-07-16 | 14:21

Omdat links ooit in een ver verleden liet blijken voor homorechten te zijn en te strijden... maar toen ze nieuw stemvee nodig hadden en er achter kwamen dat ze miljoenen stemvee uit andere landen kunnen krijgen ze nu makkelijk over de homo's stappen om met die nieuw stemvee in zee te gaan die het niet zo op homo's hebben.
Ogami | 04-07-16 | 13:54
Links is dus geen steek veranderd in al die jaren.

Sans Comique | 04-07-16 | 14:20

Het is ook geen homohaat. Het is haat tegen alles wat anders is, tegen iedereen die meer heeft dan zij, tegen iedereen die een andere of geen God aanhangt, of uit een verkeerde stam komt. Het is geen homohaat, het is pure haat.

Sadomassochristus | 04-07-16 | 14:19

@Kaan78 | 04-07-16 | 14:07
Dat zijn geen pubers maar een roedel hyena's, ze opereren altijd in groepsverband aangezien ze in hun ééntje niets durven.

necrosis | 04-07-16 | 14:17

Zou Rubberen Rutte ook naast Marokkanen wonen?

Baby Fark McGee-Zax | 04-07-16 | 14:16

Verbaast me nog dat beide mannen niet gedwongen zijn om excuus te maken aan hun arme Mocro-buren. Maar dat moet natuurlijk nog komen.

Cor Netto | 04-07-16 | 14:16

Dankzij de partij Henk weten we nu wel hoe types als PvdA-er Baadoud er in het echt over denken.

Piet Karbiet | 04-07-16 | 14:16

Ik heb een klant die me een keer in paniek opbelde, over haar moeder die in Amsterdam geteisterd werd. Haar moeder loopt tegen de jaren 60 aan en het zijn iedere keer weer van marokkaanse afkomst kinderen en ouderen die de boel moeten komen bedreigen. Serieus, een vrouw van 60, wat voor een kwaad kan zij in zich vesten dat zulk gedrag goedpraat?

Ik kan me er soms gewoon zo boos over maken, de politie doet natuurlijk geen reet. Soms moet je gewoon even terug naar de jaren 70 stijl. Dingen los je zelf gewoon op, een handvol lui die subtiel de boodschap komen brengen en zo niet dan op de hardhandige manier. Maar die overlast zal stoppen.

Nederland moet helemaal geen verbod op motorclubs hebben, nederland mag blij zijn zulke clubs te hebben, want in dingen van onrecht moet je gewoon zulke lui naast je hebben staan.

Nederlandse overheid is gewoon 1 softe teringzooi geworden. Het is net als een zak vuil dat je in de zon zet. Het gaat stinken en het verdwijnt niet vanzelf.

Trek hier toch eens lering uit godver.

Anoguurder | 04-07-16 | 14:16

En dan is dit nog maar het zichtbare leed van homo's die naar buiten durven te treden. Hoeveel vindt dit plaats terwijl de geplaagden zich niet durven te roeren? Daar hebben we geen zicht op. Misschien Wolfsen als bemiddelaar (voor een kopje thee) inhuren? Hij heeft er ruime ervaring mee toen hij nog burgemeester in Utreceht was.
Volgens mij kan de overheid (w.o. de politie) de problematiek die gekoppeld is aan de mislukte multiraciale samenleving helemaal niet aan. Men is machteloos en staat met de rug tegen de muur. Lees anders het boek 'vrouw in het blauw' maar eens.

Albert5000 | 04-07-16 | 14:15

@m@rkus | 04-07-16 | 14:04
Mag ik het mannetje zijn ?

S802 | 04-07-16 | 14:15

@Kweetnietkweetwel | 04-07-16 | 14:10

Met wie gaat ie een kabinet vormen dan?

lady blabla | 04-07-16 | 14:13

Nog een klein jaar en Wilders is aan de macht. Ik kan niet wachten. Onze nationale driekleur staat al gewassen en gestreken te wachten om uitgestoken te worden.

Kweetnietkweetwel | 04-07-16 | 14:10

Waarom gaan daar die linkse BNers zoals Giel Beele, Erik Corton, Paultje de Leeuw of Saskia de Brij daar niet ala Bonje met de buren bemiddelen!

deraderendraaien | 04-07-16 | 14:10

Dit is ook fraai;
"Het is volgens hen begonnen met wederzijdse overlast"
aldus de moeder...
Knap zeg, wie begint er met wederzijdse overlast?

Crufty | 04-07-16 | 14:09

@Basil Fawlty | 04-07-16 | 13:53
Reken maar dat ik boos ben.
Ik moest ook gelijk weer denken aan films als 'the Exterminator'.
Het is niet de bedoeling dat je het recht in eigen hand gaat nemen, maar soms is dat het allerlaatste middel....

necrosis | 04-07-16 | 14:08

@Gezwelgje | 04-07-16 | 14:04
- En vrouwen niet aan willen raken, zelfs niet de hand willen schudden.
- Bontkragen en handtasjes als summum van machomode zien.

Rest In Privacy | 04-07-16 | 14:08

ik zou naar iran gaan.

ganzo | 04-07-16 | 14:07

Als het aan mij zou liggen zou elke "bekende van de politie" opgepakt, in elkaar getimmerd, en uitgezet worden (want laten we reëel blijven: 90% is immigrant). Laffe ratten zoals Baadoud ook, overigens. Er zou een gure, rechtse knuppel over de islamitische invasie en hun handlangers gaan.

De linkse politiek is niets anders dan puur volksverraad. Eigenlijk zouden linkse partijen gewoon verboden moeten worden. Iedereen die de Islam zo mooi vindt, verhuist maar naar de islamitische wereld.

Piet van het Padje | 04-07-16 | 14:07

-weggejorist-

Kaan78 | 04-07-16 | 14:07

Het.houdt.niet.op.niet.vanzelf.
.
Geef die mannen anders een portie tolerantie, daarin zit immers de oplossing.
.
Ik heb daar kotsbeu van!

Provocative | 04-07-16 | 14:06

-weggejorist-

m@rkus | 04-07-16 | 14:04

@ukkie oetang | 04-07-16 | 13:43
En mannen die elkaar zoenen...

Gezwelgje | 04-07-16 | 14:04

stel puur hypothetisch, er komt een burgeroorlog tussen de mocros en nederlanders (nee de mocros horen daar niet bij want ze zijn nergens bij koningsdag, niet voor oranje op een ek/wk etc). Aan wiens kant zal de overheid dan staan?

pietpaardenlul | 04-07-16 | 14:04

@Sans Comique | 04-07-16 | 13:51

Mag ik vragen wat mijn post in hemelsnaam met jouw reactie te maken heeft?

roze_bril | 04-07-16 | 14:02

Toch is dit een beetje inherent aan het hebben van heaumeau:

Mocro's: can't live with them, can't live without them. Zeker als je al wat langer droog staat. Vraag maar aan dhr C. Aptroot (burgemeester te Zoetermeer). Dank u Spartacus dat ik deze mocht inkoppen.

Overigens vind ik mensen met heaumeau relatief vaak (vergeleken met mensen zonder) liev. M.u.v. BN 'ers die niet Gerard Joling heten en politici tenzij ze premier zijn. Oh wacht, dat laatste: hoe coorigeer ik die nu weer.....

Rest In Privacy | 04-07-16 | 14:02

Nou gefeliciteerd, babyboomers en 50-plussers van nu. Mede door een deel van jullie knuffelende salonfähige iedereen-is-gelijkwaardig sympathisanten is Nederland van homowegkijk-cultuur naar homo-is-oké-cultuur naar Palestina-Israël-voor-homo's cultuur gegaan.
En daarnaast alle andere tering ellende die wij als 20-plussers mogen aanpakken omdat jullie het lef niet hadden een knuppel op het achterhoofd van tuig dat mensen doodrijdt met scooters en stenen naar homo's gooit te plaatsen.
Hooghartige tering-groeten,
iemand die al sinds de kleuterschool hoort 'het is tijd om aan te pakken'

Draak uit Brabant | 04-07-16 | 14:02

Dit soort bedreigers luisteren enkel naar geweld. De overheid die burgers dient te beschermen faalt. Dan rest er eigenlijk nog maar één ding en dat is zelf de wapens oppakken. Wat een intrieste situatie.

P. Pantoffel | 04-07-16 | 14:01

Verbazingwekkend, "politiek" te Amsterdam neemt het nog voor ze op ook. Want homos zijn immers minder belangrijk dan Moslims?

Wat mij betreft keihard aanpakken die homohaters!

Sceptic | 04-07-16 | 14:00

@DolfWeerwolf | 04-07-16 | 13:55
en daarom , vind ik, dat we het recht moeten hebben ons zelf te bewapenen om ons te kunnen verdedigen als het nodig is, i.p.v. revalideren een maar weken later.
Want het wordt de komende jaren nog veel erger, momenteel ligt het geweldsmonopolie bij de mocro's, vraag maar aan de politie, advocaten en rechters; allemaal met een gezinnetje, allemaal bang voor geweld, ze zwichten allemaal voor deze gewelddadige mocrobende.

Crufty | 04-07-16 | 14:00

"De PvdA zit er bovenop, heeft de daders gesproken, en constateert onomstotelijk dat er geen sprake is van homohaat"

Ja hoor, en dat hebben ze gezworen op Allah.

Mag ik even een teiltje en een dweiltje.

FreeVogelaar | 04-07-16 | 14:00

Baadoud heeft ook in social media aangegeven dat de treiteraars weg moeten dus ik zou gewoon blijven wonen op die plek en niet te snel de biezen pakken.

Simon_GS | 04-07-16 | 13:59

@nemoj me jebat | 04-07-16 | 13:54
Mark Rukke loog toen hij zei: "wij zijn met meer".

Rest In Privacy | 04-07-16 | 13:59

@altijdfeest 'Ik heb zelf meegemaakt dat een paar homo's die nota bene net buiten het dorp woonden stelselmatig door de jeugd ... belaagd werden' yup, en daarom vluchtten de meeste homo's naar 'de grote stad,' maar ook daar zijn we blijkbaar niet meer veilig.

beerboeloe | 04-07-16 | 13:58

Leipniz | 04-07-16 | 13:54

Ben ik toch effe blij dat DENK bruggen gaat bouwen!
sarcasme mode off/

Basil Fawlty | 04-07-16 | 13:58

Gaypride,kom d'r maar in.

R.B.Scott | 04-07-16 | 13:58

Wat zijn de taken van een stadsdeelvoorzitter?

lady blabla | 04-07-16 | 13:58

@Djengo123 | 04-07-16 | 13:42
Nee, niet eens, want zodra ze terug gaan vechten tegen deze allochtone randdebielen zijn hun degene die daarvoor genadeloos vervolgd zullen gaan worden....

nope | 04-07-16 | 13:56

Heeft Sylvana al een reactie gegeven ?
En waar is leugenaar Markje ?

Gemeen Mosje | 04-07-16 | 13:56

Misschien werden ze alleen maar uitgenodigd voor het suikerfeest?

peanutpower | 04-07-16 | 13:56

@Djengo123 | 04-07-16 | 13:42
Wat als je gewoon niet van vechten houdt en je gewoon je eigen ding wil doen zonder lastig gevallen te worden?
En vergeet niet, ze zijn met zijn tweeën, een paar telefoontjes later staat er ineens een hele roedel van die hyena's voor je deur.
Wat moet je dan doen?
Een shotgun kopen?

necrosis | 04-07-16 | 13:56

@altijdfeest | 04-07-1
Onzin. Ik heb zelf meegemaakt dat een paar homo's die nota bene net buiten het dorp woonden stelselmatig door de jeugd (met goedkeurende blikken van de ouders) belaagd werden (poep in de brievenbus, kliko in de fik, dreigen met 'we gaan je huisje slopen' etc) totdat ze weggingen. En dat was in een regio waar iemand met een donkere huidskleur nog een bezienswaardigheid is.

Amstel | 04-07-16 | 13:56

Stop een baksteen in je handtas en sla die Mocro voor zijn hersens, sorry Kop , ze hebben geen hersens .

fleurtje | 04-07-16 | 13:55

@Djengo123 | 04-07-16 | 13:42

Dat gaat totaal niet werken. Als je al naar zo'n inteeltmocro wijst, krijg je de hele familie op je dak.

We betalen via belastinggeld de overheid om ons te beschermen. Als de overheid weigert deze taak op te nemen, ben je vogelvrij.

DolfWeerwolf | 04-07-16 | 13:55

Volgens mij heeft dit niet zoveel met politiek te maken, maar met het weinig kordate optreden van de politie.

jawor36 | 04-07-16 | 13:55

Verwarrend nieuws voor de Klepzeikers

RickTheDick | 04-07-16 | 13:55

Er wil dus nóg een homostel weg uit die gezellige, multiculturele wijk waar de verrijking dagelijks ondergaan wordt door homostellen, andersom werkt t nog niet lekker die verrijking, behalve dan via de portemonnee.
Onze cultuur laten de verrijkers liever links liggen.

Crufty | 04-07-16 | 13:55

De vraagstelling was verkeerd. Hij moet vragen of de mocroburen de twee mannen lastig vallen, intimideren of pesten. Dat zouden ze natuurlijk ook ontkent hebben maar dan is het ontkennen van feiten en niet van gevoelens.

Rest In Privacy | 04-07-16 | 13:54

Het 'grote' 'voordeel' met dit incidentje (ja toch fout-links?) is wel dat je aangifte kunt doen, opdat ze jouw naw-gegevens toch al bezitten..

Boris die Sauertopf | 04-07-16 | 13:54

-weggejorist-

Professor Pollewop | 04-07-16 | 13:54

Intersectionaliteit is de nieuwe ideologie van links. En omdat intellectueel uitgedaagde aanhangers van de woestijnideologie meer punten op de schaal van zielig scoren dan wie dan ook, winnen ze dus altijd.
Jammer, blanke homo. Jammer, blanke vrouw. Jullie achterstand doet er niet meer toe. Jullie worden door links geofferd. Buk voor de nieuwe meesters. De politie doet dat tenslotte ook al.

Glasgow Argus | 04-07-16 | 13:54

Djengo123 | 04-07-16 | 13:42
Ooit een man gezien die terug 'vocht' (hij zei: he, doe 's niet!) tegen klierende Marokkaantjes. Binnen tien seconden kwamen er hulptroepen uit -letterlijk- alle hoeken.
En tien seconden later waren ze weer weg. Bebloede man achterlatend.
De paar omstanders waren te verbouwereerd om iets te doen.
Als ik er aan terugdenk verbaas ik me er weer over. Ik verweet mezelf later dat ik niet ingreep, maar wat hadden we tegen die pakweg 30 op hol geslagen Marokkanen moeten beginnen?
Ik weet het nog steeds niet.

nemoj me jebat | 04-07-16 | 13:54

... en nog steeds zijn er linkse homo's in dit land, wie het begrijpt mag het zeggen.
beerboeloe | 04-07-16 | 13:52

Omdat links ooit in een ver verleden liet blijken voor homorechten te zijn en te strijden... maar toen ze nieuw stemvee nodig hadden en er achter kwamen dat ze miljoenen stemvee uit andere landen kunnen krijgen ze nu makkelijk over de homo's stappen om met die nieuw stemvee in zee te gaan die het niet zo op homo's hebben.

Ogami | 04-07-16 | 13:54

Het cliëntelisme druipt er weer af.
Natuurlijk neemt een volksvertegenwoordiger van een bepaalde etnische groep het op voor leden van diezelfde etnische groep. En bagatelliseren van misdrijven gepleegd door de eigen aanhang is blijkbaar normaal en acceptabel. Moet allemaal kunnen.
Maar o wee als iemand het opneemt voor de autochtone meerderheid. Dan moet lippendienst aan het Multiculturalisme beleden worden om te voorkomen dat de racisme-kaart getrokken wordt.
Dit is blijkbaar het toekomstbeeld voor Nederland: een door en door gesegregeerde samenleving, waar elke groep haar eigen territoria claimt, eigen wetten en regels maakt, en eigen politieke vertegenwoordiging heeft.
De politie van Amsterdam maakt nu duidelijk dat deze segregatie al een feit is. Want wie het ongeluk heeft, in een no-go area te leven en zich niet kan aanpassen aan het heersende criminele leefklimaat, hoeft niet op steun van de bewakers van wet en orde te rekenen. Omgekeerde Apartheid in de praktijk.

Leipniz | 04-07-16 | 13:54

over middeleeuws geweld gesproken, van homosexualiteit werd in de toen (en zeker in de oudheid) VEEL minder een probleem gemaakt dan nu. Dit is niet 'terug naar de middeleeuwen'... dit is erger.

beerboeloe | 04-07-16 | 13:54

Gewoon alles ontkennen is ook lekker Islamitisch. Ooit eens een interview gelezen met een commissaris van de Amsterdamse politie in de jaren 0: Marokkanen zijn notoire leugenaars ook als het bewijs op tafel ligt.
Ho, wacht even: een MOSLIM (?!!) zegt dit: Stadsdeelvoorzitter @AchmedBaadoud heeft buren van homostel Nieuw-West gesproken: "Zij ontkennen homohaat".
Alsof er geen bewijs is. Man man, als ik die foto erbij zie, besef je pas hoever de 5e colonne aan het doordringen is. Het is gewoon een puinhoop. Mensen willen en nemen op een gegeven moment hun land terug, linksom of rechtsom.

demdem | 04-07-16 | 13:54

Ik ga niet op elke reactie op mijn post los reageren. Zit zeker kern van waarheid in. Maar dan maar vluchten/weg laten jagen? Tuurlijk, ik heb makkelijk praten, zit gelukkig niet in hun situatie, maar als ze weggaan hebben "ze" dat maar mooi voor elkaar gekregen en gebeurt het een volgende keer weer.

Djengo123 | 04-07-16 | 13:53

necrosis | 04-07-16 | 13:41

Op je wenken bedient mijn beste (aangaande boosmaak topic) ;)
maar nog meer ontopic. Zei gisteren al dat Van der Laan hard op weg was om Cohen v2.0 te worden. Dat is hem dus gelukt. Hij zal vanavond wel weer met een l*lverhaal op AT5 komen waarom hij er niks aan kan doen (Diamantbuurt verhaal all over again)

Basil Fawlty | 04-07-16 | 13:53

Dieper kunnen we niet zinken.

Schietmijmaarlek | 04-07-16 | 13:53

@Mokum Kosher | 04-07-16
Alsof alle homo's in NL lid zijn van een of andere vereniging en elkaar zouden moeten beschermen.
Ga jij met je grote bek maar met wat vrienden voor de deur staan daar. Waarom zouden enkel homo's andere homo's moeten beschermen, en kunnen dat niet gewoon stoere GS-lezende reaguurders zijn die op internet heel hard roepen maar verder niks doen?

Amstel | 04-07-16 | 13:53

Amstel ,, Kan zijn dat er in de dorpen nog mensen zijn die conservatief zijn.Maar die laten die anders geaarden met rust.Ook in Brabant heb je mensen die het maar niks vinden.Maar wij Nederlanders denken wel ,,leven en laten leven,,.Maar van het dak af gooien ,wel te erg voor woorden .Kom op zeg.Dan blijf toch in het oosten ,daar waar geen wahahaha homo,s zijn.( je zult ze de kost geven ).

altijdfeest | 04-07-16 | 13:53

-weggejorist-

Professor Pollewop | 04-07-16 | 13:52

... en nog steeds zijn er linkse homo's in dit land, wie het begrijpt mag het zeggen.

beerboeloe | 04-07-16 | 13:52

"Daarom heet het ook 'Toen Was Geluk Heel Gewoon'."
Ha, ja, dat was een hele goeie grap van Jurgen Rayman.
"@Djengo123 | 04-07-16 | 13:42

Hoe doe je dat precies, als slachtoffer gedragen?
roze_bril | 04-07-16 | 13:45 "

Stuitend om na de zoveelste keer barbaars middeleeuws geweld wéér te horen; "Ja, ik keur het niet goed wat er gebeurd is, maar ze hebben er een beetje om gevraagd."
Dan ben je het doodschoppen echt niet waard.

Sans Comique | 04-07-16 | 13:51

Dank, GeenStijl,
De kwaadaardigheid druipt uit mijn haarwortels.
En de politie, die doet geen zak totdat één van de mannen wordt neer/ doodgestoken.
Overigens durf ik hier te melden dat ik die mannen best een maand of drie onderdak wil aanbieden totdat de politiek een urgentieverklaring afgeeft.

necrosis | 04-07-16 | 13:51

@Piet Karbiet | 04-07-16 | 13:50
Niet te veel eisen gaan stellen hè, aan de persvrijheid. ;)

Crufty | 04-07-16 | 13:51

-weggejorist-

bisbisbis | 04-07-16 | 13:50

Officieel heet dat sinds 2012 geen stadsdeelvoorzitter meer maar voorzitter van de bestuurscommissie. https://www.amsterdam.nl/bestuur-organisatie/bestuurscommissies/bestuurscommissie-nw/dagelijks-bestuur/stadsdeelwethouders/achmed-baadoud/contactgegevens/
Alleen heeft men blijkbaar vergeten ze dat te vertellen.
http://www.parool.nl/binnenland/plan-afschaffing-stadsdelen-amsterdam-doorgezet~a3354515/

Piet Karbiet | 04-07-16 | 13:50

'Ik voel me echt klote over de situatie', aldus Baadoud.
.
Erudiete kerel die stadsdeelvoorzitter.

Crufty | 04-07-16 | 13:50

-weggejorist-

Oer Hollands | 04-07-16 | 13:49

Waar blijven die homo's nu met hun praatjes? Ze staan een keer per jaar op een boot, maar verder doen ze geen moer. Ze demonstreren niet en blijven op dezelfde labbekakkenpartijen stemmen als de rest van Nederland. Waarom gaat er niet een roze-beschermploeg heen om 24*7 voor de deur te staan? De tijd van pappen en nathouden is voorbij lijkt mij.

Mokum Kosher | 04-07-16 | 13:49

als je je als slachtoffer gedraagt, word je het ook. Vecht terug, hoe dan ook. Eens?
Djengo123 | 04-07-16 | 13:42
Jij bent onbekend met hun tactieken?
Ze bewegen zich in groepjes, gooien je ruiten in s nachts. Krijgen deze mensen vervolgens ook nog eens geen steun van de instantie die dat WEL zou moeten bieden: de politie.
Nou, succes.
Wat moet je dan doen? Al je vrienden optrommelen om 24-7 te gaan waken? Vrienden die WEL elke dag moeten werken om, 42%+25% van elke Euro, belasting af te staan aan de staat die jou als burger zou moeten beschermen???
En wat denk je dat er gebeurt als je 1 zo'n rat dood mept?

datzouzomaarkunnen | 04-07-16 | 13:48

@j.cohen | 04-07-16 | 13:44
Dat zulke figuren daar de leiding hebben van iets, niet te geloven. Wat mij betreft kan ie ook terug, man,man, man wat glijdt het af.....

Zwizalletju | 04-07-16 | 13:48

Dat gebeurd in een klein protestants dorp in het Noorden, of een klein katholiek dorp in het Zuiden van dit land ook, maar dan als autochtonen onderling.
Neemt niet weg dat dit tuig direct flink aangepakt moet worden. Of ze nou Moslim, Christen of wat-dan-ook zijn.
Iedereen moet ongemoeid kunnen leven waar hij/zij wil, of je nou hetero, homo of bi bent.

Amstel | 04-07-16 | 13:48

Zoals Milo het al schreef; Links heeft de heaumeaux verraden
www.breitbart.com/milo/2016/06/12/left...
Ze vinden moslims zieliger dan homo's en er zijn meer stemmen te halen bij de mossels. Een indicatie wat er zal gebeuren als de Nederlanders minderheid worden in eigen land.

Baby Fark McGee-Zax | 04-07-16 | 13:47

Op AT5 staat dat er nog een homo-stel is dat weg wil uit Nieuw-West om dezelfde reden volgens stadsdeelvoorzitter Achmed Baadoud. En de buurvrouw van het stel heeft het over Marokkanenhaat.

Simon_GS | 04-07-16 | 13:47

-weggejorist-

watmagjenogwel | 04-07-16 | 13:47

Sinds wanneer zijn marokkanen geen homohaters?

chrisjuh | 04-07-16 | 13:46

FrankVeer | 04-07-16 | 13:44

Haha!! Inderdaad.

Krultang | 04-07-16 | 13:46

Double Dip: Achmed Baadoud is een islamitische politicus..

Homo homini lupus | 04-07-16 | 13:46

De Middeleeuwen komen naar je toe!

Muggenmepper | 04-07-16 | 13:46

Walgelijk dat er niemand in Den Haag opstaat in het kabinet,die hier niet een woordje van zegt en ernaar handhaaft.Het is schandalig dat Nederland een kabinet heeft,die niets maar dan ook niets in te brengen heeft.( Ja Wilders die durft het te zeggen ) En Aboutaleb die zegt ronduit vind je het hier niet goed, of pas je je niet aan ,dan rot toch op.Het is een schandalig,dat dit een Marokkaanse burgemeester tegen zijn eigen mensen en andere niet van hier dit moet zeggen.Want in Den Haag doen ze het niet.Wat wel moet.Het kabinet moet de veiligheid van zijn eigen burgers waarborgen,en ja daar horen ook homo,s en lesbe erbij.Waar is K Dijkhoff en Asscher die zouden toch het criminelen tuig het land uit willen hebben ? Maar er gebeurd niks helemaal niks.

altijdfeest | 04-07-16 | 13:46

@Djengo123 | 04-07-16 | 13:42
joh.. twee middelbare homo's die het opnemen tegen de megagrote inteeltfamilie vol agressieve islamitische messentrekkers die hen mogen doden van hun geloof.
Dat werkt prima ?

Crufty | 04-07-16 | 13:45

@Djengo123 | 04-07-16 | 13:42

Hoe doe je dat precies, als slachtoffer gedragen?

roze_bril | 04-07-16 | 13:45

baadoud en ik citeer wij toelareren en accepteren dit gedrag niet.. zucht laat maar.

j.cohen | 04-07-16 | 13:44

Ja zal wel meneer de "stadsdeelvoorzitter". U weet net zo goed als iedereen wat een tuig er in de Marokkaanse gemeenschap rondloopt en dat jullie allemaal (jullie Arabieren) liegen en bedriegen als het je uitkomt en dat overal waar homo's zich uiten hun het leven wordt zuur gemaakt. Niet getreiterd , dat is te eufemistisch. Hun leven wordt kapotgemaakt door achterlijke figuren ,aanhangers van een vijandige ideologie, die in dit land niet thuishoren.

Zwizalletju | 04-07-16 | 13:44

Wij van de Marokkaanse wc-eend....

FrankVeer | 04-07-16 | 13:44

@Muxje | 04-07-16 | 13:38
Waarom niet? Ze hebben er zelf echt geen moeite mee hoor, om dat te zeggen.
En wat heeft die stadsdeelvoorzitter er eigenlijk mee van doen; het opnemen voor de moslims dus, even de homo's als leugenaars neerzetten.
Lekker op bezoek bij de geloofsbroeders en zusters en dan zelf de pers te woord staan.. nadat hij de daders heeft gevraagd wat er aan de hand is.

Crufty | 04-07-16 | 13:43

Geen woord bij de staatspopulisten van Radio1.

Kamervraag | 04-07-16 | 13:43

Tja, homo's mogen niet volgens de Islam. In een jurk lopen en vijf keer per dag de billen omhoog, dat moet!

ukkie oetang | 04-07-16 | 13:43

holland met dat rare sociale huisstelsel.

Henk de Vries2074 | 04-07-16 | 13:43

Dit land wordt door stelletje slappe amateuristische laffe naïeve sukkels "bestuurd" en dat is rampzalig. Walgelijk.

Wonderful-Life | 04-07-16 | 13:42

Laat het duidelijk zijn, ik sta aan de kant van de homo's, alleen denk ik ook: als je je als slachtoffer gedraagt, word je het ook. Vecht terug, hoe dan ook. Eens?

Djengo123 | 04-07-16 | 13:42

Bij die Baadoud moet ik altijd aan een eigenaar van een garage denken. Die 's avonds met wat vrienden ook het protectiegeld voor de 'Ndràngheta int. Weet niet waarom.

Piet Karbiet | 04-07-16 | 13:41

Een berber die een berber probleem bagatelliseert. Waarom moeten er ook zoveel van die volstrekt achterlijke een functie in het ambt. Pure angst zodat ze kunnen wijzen, jamaar kijk we doen ze ambtelijke functies geven..... Steeds meer berber Wijk Agenten, Stadsdeel voorzitters, burgermeesters, voorzitters, ministers ?! Dit land gaat ten onder aan waarden uit de woestijn. Een halve eeuw wordt de klok terug gezet omdat men politiek correct wil zijn en angst heeft voor de berber. De diepe duistere blik in hun ogen ? Het zijn beesten die moet je als beesten behandelen.

S802 | 04-07-16 | 13:41

Ik heb ooit ook eens bovenop een homo gezeten, maar het is gewoon niet mijn ding

Teen | 04-07-16 | 13:41

@Feynman | 04-07-16 | 13:33
Cohen is al jaren geen burgemeester meer, momenteel moet men het doen met Eberhart van de Laan.

necrosis | 04-07-16 | 13:41

@ achmed blaadblaad, je maakt het jezelf wel erg makkelijk. Komt dat mss, om dat marokkanen elkaar geen stobreed in de weg leggen? Opstappen als stadsdeel voorzitter zou ik zeggen, jij met net zo crimineel.

jatheïst | 04-07-16 | 13:41

"Heerlijk. 'Ze ontkennen, dus het zal wel niet kloppen...,""
@ Sjors W. | 04-07-16 | 13:34
het blijkt dus dat de debiele overheid nog nooit van Taqiyya heeft gehoord.
telelezer | 04-07-16 | 13:36

Hebben ze wel van gehoord maar ze kijken in welke context het dan geplaats is.....
zoiets als nee = ja mits en dergelijke gedachtes

Ogami | 04-07-16 | 13:40

Laffe ideologie.
Als je hen er mee confronteert ontkennen ze.
Op alle fronten gewoon fout dit soort mensen en horen niet in Nederland thuis.
Tegen de grondwet in gaan of überhaupt crimineel gedrag vertonen zou bij dubbelpaspoortigen onmiddellijk moeten leiden tot het intrekken van het Nederlanderschap. We hebben gewoon een dwangmiddel nodig om dit soort lui uit Nederland te flikkeren.

datzouzomaarkunnen | 04-07-16 | 13:40

Baadoud, klinkt als een erg onpartijdig man. De halve finale Frankrijk-Duitsland wordt zeker ook door een Duitser gefloten?

Kapitein Stijlvol | 04-07-16 | 13:40

@Krultang Klopt helemaal! Minder, minder, minder Mocro's!

Narcist_ontmaskerd | 04-07-16 | 13:39

Weg met ons!
Weg met ons!

GoedenMorgenDezeMorg | 04-07-16 | 13:38

Gelukkig maar, ik was even bevooroordeeld, net zoals die homo's, maar het is dus gewoon haat, random, had iedereen kunnen treffen die ernaast woont.
Dat valt me weer mee van die mslims...
Prachtige wijk trowuens; aantal aangiftes neemt enorm af en niet in de eerste plaats omdat de politie die liever niet opneemt, of als je je rug omdraait, versnippert, maar vooral omdat alle mensen die aangifte kwamen doen inmiddels verhuist zijn.
Prima voor de statistiek, die uittocht, van de autochtonen bewoners.

Crufty | 04-07-16 | 13:38

Tja, de aanwezigheid van Islam binnen een samenleving betekend automatisch dat LHBT'ers te maken zullen krijgen met systematische bedreigingen en fysiek geweld. Niet iedere moslim is een gevaar voor hen, maar de religie in z'n totaliteit wel. Het valt bijvoorbeeld ook op dat er inmiddels een groeiend aantal homoseksuelen op Trump zal stemmen i.p.v. Hillary. Nee, de Republikeinen zijn ook niet de grootste lhbt-fans, maar Islamitische immigratie is groter gevaar voor hun bestaan.

vindead | 04-07-16 | 13:38

@telelezer 13:36: Flikker op met je taqiyya. *Niemand* zou in zo'n situatie bekennen: "Ja, we hebben een schijthekel aan die homo's en we bedreigen ze af en toe in hoop dat ze oprotten".

Muxje | 04-07-16 | 13:38

Volgens mij mag het ook helemaal niet van hun vredelievend geloof. Dus dan kan het niet gebeurd zijn.

roze_bril | 04-07-16 | 13:38

"ze ontkennen homohaat".
Hoe kan het dat ik dit van te voren al wist, dat ze het zouden ontkennen?

Andreas B. | 04-07-16 | 13:38

Baadoud vond homo's ook vies dus die ziet het probleem niet zo.

sinar2 | 04-07-16 | 13:37

Terrorisme heeft niet altijd springstof of vuurwapens nodig.

Muxje | 04-07-16 | 13:36

"Heerlijk. 'Ze ontkennen, dus het zal wel niet kloppen...,""
@ Sjors W. | 04-07-16 | 13:34
het blijkt dus dat de debiele overheid nog nooit van Taqiyya heeft gehoord.

telelezer | 04-07-16 | 13:36

PVDA, politie, ambtenaren en wegkijken. Dat is als twee handen op 1 buik! Tijd voor die rechtse wind in Nederland. Opzouten met dat tuig en die slappe hap in en om de Tweede Kamer!

Zuidermeerder | 04-07-16 | 13:36

Politie heeft mogelijke Marokkaanse daders roofoverval vrijgelaten na ontkennend antwoord op de vraag of zij de daders waren. Zou net zo dom klinken.

kortebroek | 04-07-16 | 13:36

Hahahahahaha..... Ja, en het zijn ook altijd 'lieve' jonges die 'nooit wat kwaads doen'.

BlowingBubbles | 04-07-16 | 13:36

Deze mannen zijn zoals men vroeger zei 'van de verkeerde kant.' Toch vind ik Marokkanen/moslims meer van de verkeerde kant.

Normpje | 04-07-16 | 13:35

-weggejorist-

Krultang | 04-07-16 | 13:35

DENK: 'Maar als Mocro's door homo's geterroriseerd worden hoor je er niets over!'

Kapitein Stijlvol | 04-07-16 | 13:35

Schandalig vies tuig dat altijd de hand boven het hoofd gehouden zal worden omdat ze anders niet alleen bedreigend,maar ook echt aanhoudend agressief worden.

deraderendraaien | 04-07-16 | 13:34

Als Achmed Baadoud zegt dat er niks aan de hand is, dan zal het wel goed zijn, toch?
Waarom zou hij liegen?

Cuyahoga | 04-07-16 | 13:34

""De PvdA zit er bovenop, heeft de daders gesproken, en constateert onomstotelijk dat er geen sprake is van homohaat""
.
Heeft immers niks met de islam te maken hoor..!
Gewoon incidentje.

telelezer | 04-07-16 | 13:34

Heerlijk. 'Ze ontkennen, dus het zal wel niet kloppen, want die nichten zijn gewoon vals, zo zijn ze'. Laatste stukje sprak ie niet uit, maar dat is wel de strekking van het verhaal. Voor je kijken, doorlopen, en er is niks aan de hand. Keep the dream alive.

Sjors W. | 04-07-16 | 13:34

Heeft Job Cohen al thee gezet?

Feynman | 04-07-16 | 13:33

Bert heeft een heldere verklaring: http://politiek.tpo.nl/column/gemeente-doet-niets-terreur-amsterdam-noord-en-wel-hierom/

Piet Karbiet | 04-07-16 | 13:32

Schaamte cultuur = handen voor de oren, mond en ogen.

Schmutz Geilmacher | 04-07-16 | 13:31

Triest, maar niet onverwacht.

Bertie Wooster | 04-07-16 | 13:31

Met dank aan de linkse wegkijkers!

Narcist_ontmaskerd | 04-07-16 | 13:31

Nederland is afgegleden naar een land waar ik niet meer een trotse burger van ben.

Narcist_ontmaskerd | 04-07-16 | 13:29

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl