Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Betaalt COA door asielzoekers gestolen spullen?

CjUQkJjWYAAqVbf.jpg Dinsdagavond was er in Breskens een enorme (en in goede sfeer verlopen) inspraakavond over een wel/niet te vestigen azc in het Zeeuwse dorp. Op die bijeenkomst was ook lokale ondernemer Petra "Slijterijmeisje" de Boevere, die ter plekke vernam dat het COA door asielzoekers gestolen waar terugbetaalt aan ondernemers, in ruil voor zwijgen & geen aangifte. Ze vermeldt daarbij dat ze niet weet of het waar is, maar ze krijgt bevestiging uit meerdere hoeken van het land. Zie sowieso haar timeline. Het COA is er als de kippen bij om het verhaal op Radio 1 te duiden als een hoax, maar de PVV heeft dan al vragen gesteld aan Klaassecretaris Dijkhoff, op basis van een Briefje van Jan (Dijkgraaf). Die wilden ze binnen een dag beantwoord hebben, want om 10 uur is er een AO Asiel & Immigratie in de Kamer. Dus die antwoorden kwamen gisterenavond laat. En daarin staat iets heel opvallends, waardoor we toch nog even het licht op dit onderzoekje willen schijnen: Hoewel COA op de radio met klem ontkende dat het gerucht klopt, schrijft VVD-stas Klaas 'dit is niet ons beleid, vriend' Dijkhoff dat COA 'zich niet in het signaal herkent' (dat is dus geen glasharde ontkenning) en dat "Het COA actief zal nagaan (pdf) waar het gerucht op is gestoeld." Dat is Haags voor: 'We zeggen wel dat het niet klopt, maar we weten het eigenlijk niet zeker, dus we gaan het uitzoeken omdat de kans bestaat dat lokale COA-baasjes misschien per ongeluk expres toch zo'n regeling hebben gesloten met lokale middenstanders. We komen d'r op terug.' Vandaar dat de vraag in de kop van dit topic voorlopig blijft staan: Betaalt COA door asielzoekers gestolen spullen? Ondernemers die hier eventueel meer van weten, kunnen zich (anoniem & met garantie op bronbescherming) melden op redactie@geenstijl.nl. coakwestieondernemersrl.png In het Limburgse Leudal is er in ieder geval 1 raadslid bezorgd over winkeldiefstallen door asielzoekers, en sceptisch over de rol van het COA in een plotse afname van aangiftes.

Reaguursels

Inloggen

Nederland, het land zonder zelfrespect met passieve bewoners. Geen wonder dat iedere hyena hierheen trekt om dit rottende overblijfsel van wat ooit eens een rijk en machtig land was, helemaal aan stukken te rijten.
Dat is de realiteit, iedereen weet het, iedereen klaagt maar niemand doet iets. 10-jarige snotneuzen maken hier de dienst uit. Ik heb serieus twijfels dat dit ooit goed komt. De bedreiging komt zowel van buiten als van 'landgenoten' die gretig zullen faciliteren bij de aanstaande massamoord.

Rest In Privacy | 27-05-16 | 04:18

-weggejorist-

Mijn_mama_is_lief | 26-05-16 | 22:11

Dat is heel normaal dat ze dit blijven doen.........

Over 100 a 200 jaar, hebben ze de macht, en moeten jullie gaan stelen. Het verschil is wel dat je hand er dan vanaf gehakt zal worden en de rest ........

nononse | 26-05-16 | 22:09

Ajoh, is gewoon een kwestie van geduld, over 5 generaties zullen deze mensen gewoon een bijdrage gaan leveren aan de economie en zullen ze de westerse cultuur respecteren, misschien dan.

henkdekanarie | 26-05-16 | 21:47

Jatten maar mensen, COA betaald, zeg maar dat je bij AZC vandaan komt en alles komt goed!

Ranzig, echt ranzig dat we dit als samenleving betalen voor een COA kabinet beleid om maar geen aangiftes te doen voor het beeld wat positief moet zijn.

Is hier totaal geen rechterlijke stappen tegen te gaan?

Wat is Nederland toch een puinhoop geworden met dit KABINET !!

Broed Kip | 26-05-16 | 19:30

het gaat me vooral om het gedeelte van:

Er was wel één voorwaarde aan verbonden: de winkeliers moeten zwijgen over de winkeldiefstallen.

Rene046 | 26-05-16 | 19:00

Ik hoop dat ze hier nu eens echt werk van maken.
Vieze vuile COA bah....

dit zijn criminele praktijken die absoluut niet mogen worden toe gepast bij zulke instanties..

Allemaal om maar positiviteit uit te stralen over migranten, naar de mensen die alles betalen.

En gegarandeerd handelen ze zo ook met de media.

Rene046 | 26-05-16 | 18:56

@Opslag Medium | 26-05-16 | 13:22
-
Massale vlucht voor IS, misschien?

bisbisbis | 26-05-16 | 17:12

In Duitsland jatten ze zich niet alleen klem in winkels, maar ook in andermans moestuinen en boomgaarden, terwijl ze ook niet halt houden voor schaapskudden( waar nu lammetjes ronddartelen).
Allemaal hoogopgeleide mensen uit Aleppo enzo.....
en zo crimineel als de neten.

mallekater | 26-05-16 | 14:56

@ Simon_GS | 26-05-16 | 14:15
l.o.l.
als een Nederlander dat doet vervolgt het O.M. hem/haar/het, als jachthonden
.
Maar als een floegtelieng dat doet krijgt hij een schouderklopje en wordt het voor hem/haar/het, betaald door de belastingbetaler. (want anders zijn we immers raaasssiest)

telelezer | 26-05-16 | 14:44

Als het klopt dat het COA dit doet is dat illegaal want een vorm van heling.

Simon_GS | 26-05-16 | 14:15

Niets nieuws. In het begin van de jaren '90 kwamen er hier ook al gemeenteambtenaren met geld bij ondernemers langs als er gejat was door Joegoslaven uit de plaatselijke opvang. (werd door sommige winkeliers ook bést wel aardig misbruik van gemaakt...)

bisbisbis | 26-05-16 | 13:54

Tip voor supermarkten, zet overal op dat er varfkensvlees of beenmerg van varkens in zit.
Het gezeik van de wandelende vuilniszakken is dan snel voorbij.

mallekater | 26-05-16 | 13:30

@Kad Barma | 26-05-16 | 09:15

Ze beweren dus dat er hier over 9 jaar 7 miljoen mensen minder wonen!? Door welk proces, als ik vragen mag? Emigratie? Oorlog? Zeespiegelstijging?

Opslag Medium | 26-05-16 | 13:22

Zag 3 vrouwen in boerka bij Lidl proeven uit potten pindakaas met lange vieze nagels, de aangebroken potten deden ze weer dicht en terug in het schap. 4 potten gaven ze door aan 2 in wijde witte broeken gestoken mannen die de potten via een soort gulp in de broeken lieten verdwijnen, Nederland in 2016.

Goedverdoemme | 26-05-16 | 13:17

Dat "wij herkennen ons niet in" is ZO om van te kotsen! Echt, die term is zeker bedacht door Albertianen die toevallig ook bij een leuke club zaten. Merci!

En kom niet aan met: "een knor is ook maar een mens".

NACademicus | 26-05-16 | 13:11

Ik merk ook dat in de centra steeds meer boerka's rondlopen. In de supermarkt hoor je meer buitenlandse talen dan Nederlands. Ik voel me serieus minder prettig in Nederland

kuifje77 | 26-05-16 | 12:54

Na een paar jaar zal blijken wat voor een organisatie het COA is, een soort banenmotor voor thuiszittende vervelio's, dat wel.
In de Haarlemmermeer komt druppelsgewijs de driehonderd migranten aan, de bushalte naar Haarlem al bevolkt met boerka's, onze straatbeeld is radicaal veranderd!

lanexx | 26-05-16 | 12:50

@lupuslupus klopt.
Vriend van me werkt als beveiliger in een coa.
Zelfs de zelfmoordpogingen worden in de doofpot gestopt.

Lilia2 | 26-05-16 | 12:49

boerk | 26-05-16 | 12:16
Het schijnt ook dat ze opgewonden raken van al die echte kerels... En dat terwijl ze er tientallen jaren aan gewerkt hebben om van NL mannen watjes te maken. En daar in het onderwijs nog volop mee bezig zijn en er een schepje bovenop doen nu met die gender nonsense.

BlowingBubbles | 26-05-16 | 12:44

@ kindapaas | 26-05-16 | 11:28
Punt is: je rekensom klopt van geen kant. gebruik je talenten, rekenen is er niet 1 van.

TheseDays00 | 26-05-16 | 12:29

"Kortom ons beleid en onze linkse idioten leren deze asielzoekers verkeerd gedrag aan."
Mika6101 | 26-05-16 | 11:51

Wat jij hier beschrijft is hoe de laatste 20(30?) jaar kinderen in Nederland ook zijn opgevoed. Kinderen die gewoon een pak voor hun broek verdienden kregen wel alle cola, chips chocola die e maar wilden in de supermarkt. Afkoopgedrag, Jarenlang.
en bovenal, 'misdaad' loont.

Typisch... een cursus nee zeggen is zo slecht nog niet.

Cobalt bomb | 26-05-16 | 12:26

@ Mika6101 | 26-05-16 | 11:51
TL;DR

TheseDays00 | 26-05-16 | 12:25

De meeste vrijwilligers en medewerkers voor het COA zijn vrouwen. Het is een vorm van bezigheids therapie dat de thuis zittende vrouw een gewaardeerd en geaccepteerd gevoel geeft. "Ik doe eens iets nuttigs met mijn tijd".. " kijk een hoe ik deze arme mensen help die niets hebben".. "Kijk deze arme jongen eens, het had mijn zoon kunnen zijn".

Die mensen hebben gewoon teveel tijd en zijn emotioneel instabiel!

boerk | 26-05-16 | 12:16

Hebben verzekeringen een migrantenclausule?

Rommelende Onderbuik | 26-05-16 | 12:08

De Elite heeft nergens last van.

waarzeggertje | 26-05-16 | 12:00

Stonecity | 26-05-16 | 10:55

Heb je ooit wel eens een aangifte gedaan? Dat duurt lang, dat wil je niet weten. Daar wordt je geholpen door een halve analfabeet die met welgeteld 2 vingers kan typen. En dan 700 verschillende schermen in moet vullen. Ben je zo 2 uur mee kwijt met zo'n geintje. En dan gebeurd er vervolgens _helemaal_ niks mee.

Ik snap die winkeliers aan de ene kant wel. Ga je naar de politie, kost het je tijd en extra geld (je bent immers weg) en gebeurt er geen ene reet mee. Of je neemt het zwijggeld aan van het COA en probeert zo de geleden schade te minimaliseren. In deze barre tijden snap ik dat er voor het laatste gekozen wordt.

Vanilla | 26-05-16 | 11:58

Bij het COA - weet ik uit betrouwbare bron - maakt men zich ernstig zorgen over het verminderde aantal asielzoekers, en de toekomst van de COA banen...

070 | 26-05-16 | 11:54

@elfenstein | 26-05-16 | 10:28
Als je vader jouw zakgeld staat uit te delen aan de buurt kinderen kun je wel boos worden op die kinderen. Maar wat ze doen is logisch. Je zou boos moeten worden op je vader. Als die zijn 'beleid' niet wijzigd blijft het doorgaan. Betreft dat hun bewust frauderen. Het zijn negers die uit de woestijn komen en hebben moeten werken voor elk stukje eten dat ze in hun mond propten. Vervolgens krijgen ze te horen dat in Europa men eten, onderdak en iphone krijgt. Aangekomen in Europa krijgen ze via alle andere asielzoekers te horen hoe het hier werkt. Namelijk klagen, boos worden als je je zin niet krijgt, en ze leren elkaar elke mogelijke truuk om het systeem uit te buiten. Jij en ik vinden dat kut. En dat zeg ik ze ook. Maar ze kunnen zelf de taal niet eens. Ze snappen niet eens wat ze verkeerd doen. Ze leren van elkaar hoe het 'werkt' in Europa. Toen ik hem en anderen vroeg of ze dankbaar waren gaven ze aan dankbaar te zijn. Toen ik vroeg waarom dat niet blijkt uit hun klagen en boosworden kreeg ik als antwoord dat ze al in Afrika hadden gehoord dat dit de gewone zaak van werken is in Europa om dingen voor elkaar te krijgen. In Afrika zouden ze een klap krijgen, in Europa krijgen ze ofwel meer geld, ofwel meer of beter eten etc etc. Kortom ons beleid en onze linkse idioten leren deze asielzoekers verkeerd gedrag aan. Dit kun je alleen maar stoppen door de verantwoordelijke aan te pakken. Boos worden op de asielzoekers levert niets op. We moeten er met zijn allen voor zorgen dat de politiek keihard aanpakt. Aanrandingen en verkrachtingen betekenen keihard het land uit met zweepslagen. Ondankbaar gedrag moet worden afgestraft door kortingen op uitkeringen e.d. ipv andersom. En elke vorm van hulp, onderdak en eten moet worden aangeboden in minimale vorm. Geld op? Pech gehad. Eten niet lekker? jammer dan. Wij zijn gewoon te aardig.
@BlowingBubbles | 26-05-16 | 10:46
Luister even. Ik help niets. Zo heb ik het geld niet op mijn rekening gezet. En ik laat me op geen enkele manier gebruiken om dit uitbuiten van het systeem te helpen. Sterker nog ik schrijf hier op Geenstijl op zodat jullie kunnen lezen wat er gebeurd. Wat denk je dat er gebeurd als ik dit zou vertellen aan de COA de sociale dienst of de politie? Denk je dat die er iets mee zullen doen? Geloof me, ik ken daar ook mensen. En van hogerhand wordt hen verteld gewoon hun werk te doen en geen vragen te stellen. De politie staat het water aan de tanden. Het is dwijlen met de kraan open. Ik draag mijn steentje bij door alle misstanden die ik hoor openbaar te maken. Niet alleen hier, maar ook via andere fora en door gesprekken met mensen om mij heen. Maar het is het Zweedse en Nederlandse volk die verschil moet maken door juist te stemmen. Door leiders te kiezen die durven aanpakken. Die problemen echt willen oplossen. Als ik een asielzoeker zie stelen, pak ik hem. Als ik een asielzoeker een meisje zie lastigvallen geef ik hem een beuk. Maar zonder beleidswijziging zijn we verloren. Met een koning als koning Willie die het heeft guure winden, heb je geen vijanden meer nodig.

Mika6101 | 26-05-16 | 11:51

trenthopper | 26-05-16 | 09:25

Misschien is de sharia toch meer iets voor u?

R van Perzie | 26-05-16 | 11:51

trenthopper | 26-05-16 | 09:25

Misschien is de sharia toch meer iets voor u?

R van Perzie | 26-05-16 | 11:51

Hoppa en de put is open getrokken.

endtotrolling | 26-05-16 | 11:47

@EefjeWentelteefje | 26-05-16 | 11:27
Als ik stel "Chinezen zijn klein" dan zeg jij "Ja maar echt niet elke chinees hoor!"

Als ik het heb over "Vrouwen" dan generaliseer ik natuurlijk erg grof.

trenthopper | 26-05-16 | 11:44

Niet te vergeten de kapot gemaakte spullen, de uitgeleefde bedden , en de verinnerweerde Miele's.
Plus nog een aantal uitgewoonde( in drie maanden) onderkomens....
Wie gaat dat betalen, zoete lieve gerretje....
Nou, dat is eenvoudig.... U en ik, en de ouderen, de chronisch zieken en de gepensioneerden.

mallekater | 26-05-16 | 11:42

Niet minder, maar
geen
Geen
GEEN.

Thomas333 | 26-05-16 | 11:41

@pennestront | 26-05-16 | 09:21
Geen
Geen
Geen

Tostiman | 26-05-16 | 11:41

Mark Bouwman | 26-05-16 | 10:36
En wat zijn de straffen behalve dan niet meer in het zwembad mogen komen?
laat me raden: noppes niks nada.

frenkievee | 26-05-16 | 11:40

-weggejorist-

John.Peterson | 26-05-16 | 11:35

Begrijp het nu pas goed, waarom de VVD zei dat ook voor lichte vergrijpen uitzetting moest volgen.De vergrijpen worden toch niet geregistreerd.

arlen | 26-05-16 | 11:31

In de omgeving van Ter Apel jatten onze nieuwe Nederlanders ook alles wat los en vast zit. En als jij je portemonnee kwijt bent dan vinden ze je rijbewijs terug op het binnenterrein van het AZC omdat ze daar niks mee kunnen. Maar niks aan de hand mensen gewoon doorlopen het is maar een incidentje.

simpel_vruchtje | 26-05-16 | 11:30

Diefstal is een misdrijf dus die asielzoekers hebben geen recht meer op een verblijfsvergunning.
In de praktijk worden ze natuurlijk met bed, bad en brood in de watten gelegd.

Steinway | 26-05-16 | 11:30

TheseDays00 | 26-05-16 | 10:53
Wat is je punt, ik stel dat we in 2025 vervangen zijn. Pas de rekensom aan totdat je tot dezelfde uitkomst komt; het is onafwendbaar, niet meer te stoppen en bovendien te laat.

kindapaas | 26-05-16 | 11:28

Voor wie zijn jatten niet kan thuishouden, of het nou aan vrouwen is of aan andermans spullen: enkele reis Zandbakkië, en wel direct! Hopelijk gaan de winkeliers weigeren om mee te werken aan dit frauduleus handelen, als dit inderdaad waar is...

@trenthopper | 26-05-16 | 09:25
U houdt er behoorlijk merkwaardige opvattingen op na over 'vrouwen' in het algemeen, en/of u selecteert uw vrouwelijke kennissen op de 'kwaliteiten' moedertje en/of huppelkutje.

Neemt u maar van mij aan dat er ook zàt vrouwen zijn die zich bont-en-blauw ergeren aan die zieligheidsindustrie en die géén last hebben van rammelende eierstokken bij het zien van een dood kindje. Sterker nog: die onmiddellijk die vader zouden willen vervolgen voor het moedwillig de dood insturen van kinderen (en dat voor zijn nieuwe gratis gebit, naar het schijnt...). Achter de tralies die idioot!

En kom t.z.t. maar op met dat geweer. Reken maar dat ik (vrouw) dan echt wel ontdek hoe de trekker over te halen.

EefjeWentelteefje | 26-05-16 | 11:27

facebook = hype = reclameinkomsten = eigenlijk niets dus

Grrraaien | 26-05-16 | 11:08

Xirdalan | 26-05-16 | 10:51

er wordt wel eens gezegd dat het internet niks vergeet, maar mensen vergissen zich daar sterk in. Zeker met facebook-censuur moderators. Straks hoef je je eigen profiel niet eens meer bij te houden, dat doen ze gewoon voor je. :)

Cobalt bomb | 26-05-16 | 11:04

Ik voel geen morele verplichting voor alles wat Arabisch is en met een hart vol haat hier heen komt. Prachtig fragment laatst met Pim Fortuyn 1998: Nee dat is niet humaan maar de wereld is ook niet humaan. Maar wij wel he, kijken hoe welkom wij zouden zijn als de rollen draaiden. Zeker dat we daar zouden behandeld als varkens als we geluk hadden.

Grrraaien | 26-05-16 | 11:02

ah sorry copy paste foutje google xy-einzelfall. ... schrikbarend echt... google mapje met alle gevallen die gemeld zijn in de media... ik wil niet weten hoeveel er gedoofpot word...

dutcherrt | 26-05-16 | 10:59

Xirdalan | 26-05-16 | 10:51 Heftig he?

Willianus Wortelus | 26-05-16 | 10:56

Wat een onzin. Als dit waar is dan is de ondernemer hier dus de eerste landverrader in lijn. Als deze geen aangifte doet is het gewoon een deal met het COA , niet meer niet minder. Of je het er mee eens bent is een tweede.

Stonecity | 26-05-16 | 10:55

+e

Grrraaien | 26-05-16 | 10:54

dutcherrt | 26-05-16 | 10:48 Hier het kaartje: www.google.com/maps/d/viewer?mid=1_rN...

Daar wordt je niet vrolijk van. Maar laten we met zijn allen wegkijken. Dan bestaat het niet.

Willianus Wortelus | 26-05-16 | 10:54

Ik beroep me op het recht dat de belastingbetaler de plicht heeft om voor mij en de haatbaarden, kopvodden en explosieve gasten te betalen zonder commentaar. COA medwerker X.

Grrraaien | 26-05-16 | 10:54

@ kindapaas | 26-05-16 | 10:39
Rekenen is niet je sterkste kant, he? nieuwgeboorten (8=gem. gezinsgrootte): 3.6m/8*1*10=4.5m?? 8 is overdreven, maar dan nog: in 10 jaar tijd 125% erbij. Dat betekent dat 40% in vruchtbare leeftijd moet zitten en 6 kinderen moet krijgen in de komende 10 jaar (3,6 x 0.4 / 2 x 6 = 4.5).

TheseDays00 | 26-05-16 | 10:53

@dutcherrt | 26-05-16 | 10:48

De (neo)nazi's van Facebook hebben de pagina al weggejorrist. Lang leve de propaganda!

Xirdalan | 26-05-16 | 10:51

Nederland is diep gezonken.

Brainder | 26-05-16 | 10:50

Ook de zieligheidsindustrie heeft een schoorsteen die moet roken, soms vraag ik me af wat die gasten in het echte werkleven deden voorheen.

Grrraaien | 26-05-16 | 10:49

facebook.com/XY-Einzelfall lees en huiver mensen... criminele statistieken in duitsland, cijfers van alle gevallen *in de media verschenen* van diefstal tot verkrachting... met als dader (s) (vermoedelijk) allochtoon....

dutcherrt | 26-05-16 | 10:48

Xirdalan | 26-05-16 | 09:57

RR? uiteindelijk is het voor ons gewoon RM.

swapper | 26-05-16 | 10:48

Mika6101 | 26-05-16 | 10:19
En toch hou ik aan jouw verhaal ook een beetje een rare smaak in mijn mond over, want hoezo heb je er begrip voor dat jouw 'vriend' het systeem uitbuit?? Jij bent m.i. net zo goed onderdeel van het probleem als die uitvreters van de immigratie industrie die er alles aan doen om zelf aan het werk te blijven in hun business. Je draagt er m.i. ook nog aan bij dat echte asielzoekers een slechte naam krijgen door niet te helpen de utiwassen actief te bestrijden als je daar wel de mogelijkheid toe hebt.

BlowingBubbles | 26-05-16 | 10:46

necrosis | 26-05-16 | 09:52
Schmink doet wonderen maar in uw geval, ga niet voor corpse paint, dat valt dan weer uit de toon. ;)

Cobalt bomb | 26-05-16 | 10:46

Vaak zijn juist middenstanders voorstanders van de komst van AZC´s wegens honderden nieuwe klanten met euro bestedingskracht. Succes ermee.

squadra | 26-05-16 | 10:44

kindapaas | 26-05-16 | 10:39
Goed advies! Straks zitten de voormalig autochtonen in het COA kampje maar dan natuurlijk zonder alle luxe die gratis aangereikt wordt. Denk dat het meer een werkkampje zal worden, met een gestaag verminderende arbeidskracht. Dat hebben we vaker gezien.

Cobalt bomb | 26-05-16 | 10:44

Geen hoax, we moeten en zullen gaan houden van die haatbaarden, kopvodden en explosieve gasten. Wel moet u de Russen haten want die zijn zo slecht. Ordeelt u zelf: Mooie vrouwen zonder hoofddoek, varkensvlees en wodka en geen gezeik over discriminatie: Rusland

Grrraaien | 26-05-16 | 10:42

Geen hoax, we moeten en zullen gaan houden van die haatbaarden, kopvodden en explosieve gasten. Wel moet u de Russen haten want die zijn zo slecht. Ordeelt u zelf: Mooie vrouwen zonder hoofddoek, varkensvlees en wodka en geen gezeik over discriminatie: Rusland

Grrraaien | 26-05-16 | 10:41

Ach mensen, dat beetje winkeldiefstal verbleek waarschijnlijk bij het geld dat asielzoekers kosten qua reparatie kosten die er zijn als ze binnen een jaar die sociale woningbouw sector woning die ze bewonen helemaal uitleven waardoor er een nieuwe badkamer, toilet en keuken in moeten. Mind you, een nieuwe badkamer, toilet en keuken die er bij het betrekken van die woning net nieuw in zaten. En binnen het jaar is in sommige gevallen zelfs na 7 maanden, maar he, geld genoeg in Nederland. Het is niet zo dat er bejaarden met volgescheten luiers in verzorgingshuizen liggen te wachten op zorg of zo.

Dr.Tatta.Macamba | 26-05-16 | 10:41

Wanneer Dikke Dijk zo antwoord weet je dat het waar is. EN je weet dat ook de kleine COA manager mannetjes en vrouwtjes incompetent zijn. Want ex-politieke baantjes of hij/zij was al onderdeel van de baantjes carrousel. Dus wordt er veel onder de mat geschoven om het bloed baantje te behouden.
--

Mark_D_NL | 26-05-16 | 10:39

@Kad Barma | 26-05-16 | 09:15
Uitgaande van de 80/20 verdeling van nu:
20% van 18m=3.6m
jaarlijkse toename door immigratie: 10*0.1m=1m
nieuwgeboorten (8=gem. gezinsgrootte): 3.6m/8*1*10=4.5m
Sterftecijfers laat ik even voor wat het is. Het totale beeld wordt dan 3.6+1+4.5=9.1 miljoen inwoners met een immigratieachtergrond. Daar komen dan nog wat verdwaalde autochtonen bij. Ik zou de kunstschatten vast onderbrengen in de Hermitage in Leningrad, ik voel een beeldenstorm aankomen ergens in 2025.

kindapaas | 26-05-16 | 10:39

Adversary | 26-05-16 | 10:29
De verkiezingen zijn net zo echt als een film uit Hollywood.
Het volk kan (nog) alles zeggen maar heeft niks te zeggen in Nederland.
Btw, had ik al verklaard dat u racist bent?

U bent allen Racist! Bij deze, de factuur volgt.

Cobalt bomb | 26-05-16 | 10:38

Als altijd waar rook is is ook meestal vuur.
En die dooddoeners we herkennen ons niet daarin, das meestal een term dat ze het toegeven maar het eigenlijk niet mag van bovenaf.

Umberto die trotzoni | 26-05-16 | 10:37

Dat zijn meestal geen vluchtelingen maar criminelen uit andere delen van Europa die profiteren van de vluchtelingen stroom en weten dat ze geen asiel kans maken maar tijdens de procedure zo veel mogelijk roven om straks mee te nemen naar huis en er is amper aanpak .
Nog even en we zitten op 10 % vluchteling en voor de rest alleen nog gelukzoekers en criminelen .
Opvang en geld onder streng toezicht daar aub en kappen met die achterlijke onzin .

Castor12 | 26-05-16 | 10:36

De fractie van Beter voor Den Helder is geïrriteerd door de onvolledige informatie van het college over de aanrandingen in zwembad Aquacentrum Den Helder.
www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek...

Mark Bouwman | 26-05-16 | 10:36

Dit gaat nog een staart krijgen.

De Vrijlansier | 26-05-16 | 10:35

Van 'horen zeggen' slaat natuurlijk nergens op. Er wordt meer geluld dan gedaan, dus heel wat gelul slaat nergens op en is ongefundeerd.
Eerst bewijzen, dan verder praten!

Albert5000 | 26-05-16 | 10:33

-weggejorist-

Adversary | 26-05-16 | 10:29

Mika6101
Daar ga je fout, de migranten zijn wel degelijk schuldig. Zij lichten de boel op, frauderen met zakgeld etc... en proberen jou medeplichtig te maken. Probeer het eens als autochtoon zou ik zeggen, kijken of je de schuld dan ook bij de beleidsmakers kan leggen omdat hun regels niet deugen?
Nee, ze komen hier als zielige havenots en proberen vervolgens op alle mogeljke manieren dit land net zo verrot, corrupt en arm te maken als de zandbak die ze verlieten. Ik zeg oprotten met je oplichterij, bestuurders die dit goedpraten ook opzouten en no mercy voor fopmigrantjes. doe dat maar in zieliglandië, weet je gewoon waar je aan toe bent. Kop af als je jat, veelal. Mooizo.

elfenstein | 26-05-16 | 10:28

"'zich niet in het signaal herkent' (dat is dus geen glasharde ontkenning)". Dat is ook geen zachte ontkenning, het is een *bekentenis* Ik heb die zinsnede nog nooit horen gebruiken in een situatie waar er wel rook maar geen vuurtje was.

Overigens vind ik het prima dat het COA de schade vergoed. Maar dan wel openlijk, en onder voorwaarde dat er wèl aangifte wordt gedaan.

Muxje | 26-05-16 | 10:28

Kan de COA zo makkelijk geld uitgeven?
Is er iemand die COA controleert? Of is dat discriminatie en onmenselijk?

ET007 | 26-05-16 | 10:28

De VVD beloofd dit in een volgende kabinetsperiode allemaal keihard aan te pakken, 100%.... echt waar ... misschien..... nah ...

Castor12 | 26-05-16 | 10:28

BraadWorstLul | 26-05-16 | 09:48
Wat een (E)lent :P

024 | 26-05-16 | 10:28

Als je slim bent (en niet gspeend van enig moreel besef), sluit je een dealtje met dat rovende gajes om voor jou ook boodschappen te doen.
De israelische producten en de varkenskoteletten moet je dan nog wel zelf halen denk ik.

Drukt toch weer de uitgaven in de eigen portemonnee ;)

Cobalt bomb | 26-05-16 | 10:27

-weggejorist-

ET007 | 26-05-16 | 10:27

Men zei immers dat de azc goed waren voor de plaatselijke ondernemers.

ET007 | 26-05-16 | 10:27

@Vogelbeest | 26-05-16 | 09:14
Er volgt wel actie. De lokale COA-chefjes zullen worden geïnstrueerd dat deze vergoedingen geen officieel beleid zijn, en dat ze dus nog heimelijker te werk moeten gaan. En tegen de buitenwacht, de burger, zullen ze gewoon volhouden dar er misschien wel eens een incidentje is geweest, een enkele keer, op persoonlijk initiatief, 'en gaan over tot de orde van de dag..'

Guido | 26-05-16 | 10:24

Twitter = onleesbaar geleuter. Waarom neemt iedereen dat zo serieus? Alsof een typsel van zo'n dame gelijk een wettelijk overtuigend statement is, zo hard wordt die PetradeBoevier aangevallen. Niet te doen en blij dat ik geen twitter heb. Beste GS, als jullie een artikel schrijven, kan dat dan ook zonder die twittermeuk, of, voor de faceboekertjes onder ons, doe die ook een keer. Dank.

elfenstein | 26-05-16 | 10:20

Ken verschillende ondernemers in Zweden en Nederland die goud geld verdienen aan de asielzoeker handel. En zoals je verwacht. Het is waar. Ik denk dat Geenstijl dit wel bevestigd zal krijgen uit diverse hoeken. Maar uiteraard staan zulke afspraken niet op papier. Sterker nog. Er klopt niks van de hele boekhouding van de COA. Het geld vliegt aan alle kanten op. En dan vergeten we nog even dat ik verschillende asielzoekers ken omdat ze bij me taiboxtraining volgen. En ze pinnen allemaal hun maandelijkse zakgeld gelijk op in contant en bewaren het dan om vervolgens te klagen dat hun geld op is. En dan krijgen ze nog meer omdat 'ze toch recht hebben op een dagelijks zakgeld'. Dat contante geld verstoppen ze overal. Had laatst zo'n asielzoeker die me vroeg of ik even 2000 euro op mijn rekening wilde zetten voor 2 maanden. Hij had dat geld contant en wilde het niet op zijn eigen bankrekening zetten omdat hij dan gekort zou worden op zijn zakgeld. Maar hij spaarde geld om zijn moeder ook over te laten komen. Dat was de week nadat hij zijn zoon van 12 had laten overkomen met het vliegtuig. Die hij en zijn vrouw stonden op te wachten op het vliegveld met een ipad als welkomst kado. Gister vroeg hij me nog te helpen bij het kopen van een nieuwe fiets voor zijn zoon. Nou heb ik niets tegen die man, hij is zelfs een vriend van me, en in zijn positie zou ik ook het systeem tot de grond toe uitbuiten. Maar ons geld wordt dus uitgegeven als water, terwijl onze ouderen liggen te verrotten in het bejaardentehuis. Belangrijk vindt ik dat we allemaal onthouden wie ons deze shit heeft aangedaan. Dat zijn niet de buitenlanders! Het zijn die idioten in Den Haag die met onze belastingcenten spelen en die staatsleningen nemen op onze kinderen toekomst! Belachelijk!

Mika6101 | 26-05-16 | 10:19

Ik zie hier in het centrum van Amsterdam dat de gemiddelde asielzoeker moeiteloos de weg naar de coffeshops en hoeren weet te vinden. Dus als hun zakgeld opgaat aan wiet en seks, dan moeten ze wel stelen. Dat is toch logisch. Gezien de toename van het wildpoepen, zou ik willen weten of er veel wcpapier wordt gestolen.

contramien | 26-05-16 | 10:19

necrosis | 26-05-16 | 09:52 Er staat heel duidelijk in de Bijbel dat Gij niet zult stelen. Helaas.

In de koran staat heel duidelijk dat stelen van niet-moslims niet alleen is toegestaan, maar dat het een verplichting is. www.thereligionofpeace.com/pages/qura...

We moeten blij zijn dat het bij stelen blijft overigens. Mohammed het grote voorbeeld maakte er een gewoonte van om nadat hij een dorp met niet-moslims had geplunderd ook alle mannen te onthoofden en de vrouwen en kinderen te verkopen als sex-slaven.

Willianus Wortelus | 26-05-16 | 10:14

Ik ga er sowieso van uit dat we nog geen fractie te horen krijgen over de wantoestanden in het COA beleid, alles wordt onder de pet gehouden om morren van het volk te voorkomen.

Asimov6 | 26-05-16 | 10:14

@Nuchternederland | 26-05-16 | 09:50
Was een filmpje hier op GS. Was uitspraak van een of andere Karpatenkop slash zigeuner of Albanees.

Piet Karbiet | 26-05-16 | 10:14

Z.K.H. WA sprak tijdens zijn speech in het EP, over de gure wind die over Europa waaien, hij bedoelde eigelijk dat een golf van gorre dieven Nederland was binnengevallen. En miljoenen lieden van de Islamitischbevolkingsgroep zich vestigen in de haarvaten van de Europese samenleving. Om de wortels van de welvaart op te vreten. Nederland is verworden tot het tweede vaderland van het kalifaat, onder auspiciën van de COA, Pvd8 en de linkse partijen.

Goedverdoemme | 26-05-16 | 10:12

En wat is de straf voor heling? En kunnen we het COA dan ook misschien gaan aanmerken als criminele organisatie?

Borrom | 26-05-16 | 10:05

@trenthopper | 26-05-16 | 09:25
Doe niet zo achterlijk, ik ken zat mannen die TROTS als een pauw vertellen dat ze Socialist zijn en hun nog bijna nieuwe schoenen' van 9 jaar oud, 'nooit gedragen', naar de asielzoekers hebben gebracht.
Kijk even naar wie er regeren, bijna allemaal mannen, ook al die rooie ratten; een mannenbolwerk.
Slappe ventjes.
Het zijn de socialisten die deze ellende veroorzaken, niet de vrouwen.

Crufty | 26-05-16 | 10:03

Als dit echt waar is mag wat mij betreft het COA direct worden opgedoekt en worden ondergebracht in een private organisatie die via eigen initiatieven fondsen moet werven en niet meer uit belastinggeld kan putten. Dan krijg je in ieder geval een organisatie die het moet doen met het geld dat de Nederlandse burger of bedrijfsleven er zelf voor over heeft.

Bytemaster | 26-05-16 | 10:01

www.telegraaf.nl/binnenland/25870359/_...
Dus ze krijgen zakgeld en stelen alsnog, leuk volk, daar heb je wat aan.
maar kijk aan, het is zoals gewoonlijk weer iets waar ze niets aan kunnen doen.
.
"Bij asielzoekers proberen we dat wel te innen, maar omdat deze mensen geen vaste verblijfplaats of geld hebben is dat bijna onmogelijk”, zegt Bert van Steeg, secretaris Winkelcriminaliteit."
.
Als 'straf'; zakgeld afpakken??.... zakgeld.. waar ze geeneens recht op hebben, want ze krijgen alles al gratis en voor niets, dus als echte straf moeten ze gewoon hun recht op een verblijfsvergunning direct kwijtraken en het land uitgezet worden.

Crufty | 26-05-16 | 10:00

ik neem aan dat GS aangifte gaat doen?
Dit lijkt me georganiseerde misdaad.

Wutbürger_ | 26-05-16 | 09:59

Kom mensen, dit is gewoon een aspect van de VOC mentaliteit! Goed voor business! Goed voor de omzet van de middenstanders die het (dankzij de EUSSR en binnenkort TTIP!) toch al zo moeilijk hebben!

En de rekening? Zoals gewoonlijk is het weer "RR" ("Rekening Rijk" voor diegenen die oud genoeg zijn om zich de militaire diensttijd nog te kunnen herinneren) en mag de toch al uitgeknepen belastingbetaler opdraaien voor de Multiculturele Maakbare Samenleving!

Xirdalan | 26-05-16 | 09:57

Ok, het COA kan nu wel aangemerkt worden als een criminele organisatie. Misschien tijd om Opstelten of Teeven directeur te maken, kunnen ze hier lekker bonnetjes wegmaken.

General McAuliffe | 26-05-16 | 09:56

in Lisserbroek is een aantal jaren geleden ook een asielzoekerscentrum geweest dat er toe geleid heeft dat de plaatselijke kruidenier (de enige winkel in het dorp) failliet ging omdat de lieverds hem gewoon in grote groepen leeghaalden. En kennelijk betaalde het COA toen in elk geval niets.

jan-lul-de-behanger | 26-05-16 | 09:56

Zwijggeld aannemen en niet zwijgen is ook een optie.
Kunnen ze je niet kwalijk nemen, mogen ze gaan zeiken dat ze niet meer betalen maar dan kan je ze medeplichtig stellen aan de diefstal

niemand specifiek | 26-05-16 | 09:56

@netniet | 26-05-16 | 09:53
Zelf een huis schijnen sommige mensen op te moeten eten.

Rest In Privacy | 26-05-16 | 09:55

Nuchternederland | 26-05-16 | 09:50

Dat verklaart een hoop. Feitelijk kun je een fiets of spijkerbroek ook opeten.

netniet | 26-05-16 | 09:53

De oplossing voor stelende asielzoekers:
- de dief wordt per direct uitgezet en mag Nederland nooit meer in
- we nemen voor elke stelende asielzoeker in 2016 één asielzoeker minder in procedure in 2017 en dat blijven we ook de jaren daarna zo doen
- de gedupeerde ondernemer krijgt zijn schade binnen 14 dagen van rijkswege vergoed

Stijlicoon | 26-05-16 | 09:52

@Willianus Wortelus | 26-05-16 | 09:37
Ik ben kortgeleden ontslagen.
Ik mag dus ook gaan stelen omdat ik 'zielig' ben?
Of telt dat niet omdat ik autochtoon ben?

necrosis | 26-05-16 | 09:52

Jemagookniksmeer | 26-05-16 | 09:34

En als het wel wettig en overtuigend bewezen kan worden, zeggen we dat dat niet kan.

Bijtendehond | 26-05-16 | 09:50

Waar stond dat ook al weer, of was het een interview, dat stelen van eten geen diefstal is?
Laatst ergens iets van meegekregen.
Want het eten in de AZC's is natuurlijk kudt en dan ga je daarom eten stelen. Zoals snoep en allerlei zoetigheid.
Eigenlijk dus de schuld van de opvang, en dus van Nederland en de Nederlanders, laat dat duidelijk zijn.

Nuchternederland | 26-05-16 | 09:50

Je bent ontheemd, alles verloren en dreigt het samen met je gezin niet te overleven. Gelukkig word je opgevangen door mensen in een land waarvan veel inwoners, met name ouderen, het zelf niet al te makkelijk hebben. Toch krijg je ondermeer onderdak, eten en drinken, woonruimte, medische verzorging en zakgeld. Er is psychische hulp en de kinderen mogen al snel naar school, ook als dat een school is waarvoor vanwege de taal dagelijks gereisd moet worden. Je hebt hoofdstukken met rechten en ook een paar plichten waarbij het overigens geen gevolgen heeft als je je daar niet aan houdt. Kortom, je wordt belangeloos opgevangen en - op termijn - zo goed als zeker hier herenigd met je gezin of familie. De rest van je leven ontvang je een uitkering en gratis medische zorg waar je niets voor terug hoeft te doen.

En dan? Wat doe jij als je nog maar nét in Nederland bent? Dan ga je stelen van de mensen die je helpen.

DasNouJammer | 26-05-16 | 09:49

In Nijmegen Noord (Lent) zitten alleenstaande minderjarige status houders uit Somalië (of omstreken).
Die jongens (en een enkel meisje) keren iedere dag terug naar huis met een paar extra fietsen. Daarbij rijden ze over Waal via de snelbinder. Dat is langs het hoofdbureau van de politie.

Rest my case.

BraadWorstLul | 26-05-16 | 09:48

Hoeveel brengt een maagdenvlies tegenwoordig op?

Jos Tiebent | 26-05-16 | 09:48

Alles wordt betaald voor asielzoekers,dus dit ook.

janmetdepet | 26-05-16 | 09:47

Verkeerde vraagstelling,... Nu antwoorden zij op de combinatievraag in plaats van
Worden de spullen die door asielzoekers/vreemdelingen in afwachting van een uitspraak gestolen vergoed door het COA? Zo ja, zijn er voorwaarden waarop dit gebeurt?

Aatje | 26-05-16 | 09:47

Maar ik stop nu beste mensen... de zon schijnt... naar buiten....

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:47

Alles wordt betaald voor asielzoekers,dus idiote ook.

janmetdepet | 26-05-16 | 09:47

Hey willen jullie deze shit niet af schuiven op vrouwen? Lekker makkelijk. Nee die COA mensen zijn van een heel ander geslacht: policor. Als het aan menig vrouw of man lag hadden we ze nooit binnengelaten.

Halveneger | 26-05-16 | 09:46

Ongeblustekalk | 26-05-16 | 09:42
Goh, ik ben het vrijwel altijd eens met mensen op Geenstijl. Daar zitten toch meer hersens op een bepaalde manier. Ja je hebt weer gelijk. Als problemen niet worden benoemd... idd.

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:45

In het kader van integratie moeten we die mensen ook eens wat meer tegemoet komen. Gestolen ? Hand eraf.

netniet | 26-05-16 | 09:44

Topje van de ijsberg want er wordt door het COA nog wel veel meer onder het tapijt geschoven. Enige tijd geleden hoorden we nog wel eens over vechtpartijen in AZC's maar nu sporadisch. Ook de laffe pers is hier debet aan. Er mag beslist niets negatiefs naar buiten komen over de asieleisers waarmee ons landje volstroomt.
.
Er zouden klokkenluiders in de AZC's moeten opstaan maar dat gaat niet gebeuren want iedereen die daar werkt vreet uit de belastingpot.

Lupuslupus | 26-05-16 | 09:43

Overigens is winkeldiefstal gunstig voor de economische groei. Waarom heeft het CBS hier nog geen melding van gemaakt?

jemagookniksmeer | 26-05-16 | 09:43

Heb hier laatst een filmpje geplempt over de waanzinnige stijging van de criminaliteit in een Duits plaatsje, sinds daar een opvang voor asieleisers was. Ging over de lokale politie die daarover uit de school klapte. Inbraken, vechtpartijen, winkeldiefstal, aanrandingen unz. Door voornamelijk Albanezen, Roemenen en Marokkanen. Heb even geen zin het nog eens op te zoeken. Raserei.

Piet Karbiet | 26-05-16 | 09:43

Ing. Van der Pik 09:39
wanneer je zaken niet benoemd en naar veranderingen streeft verandert er nooit iets ten goede. Boeit me trouwens niets, kritiek van anderen en zeker niet van linkse uitvreters.

Ongeblustekalk | 26-05-16 | 09:42

In de gemeente Vlagtwedde (Ter Apel) is winkeldiefstal door asielzoekers een groot probleem. Negentig procent van de winkeldiefstallen wordt door bewoners van het COA gepleegd. www.telegraaf.nl/binnenland/25870359/_...
Vier jaar geleden hebben we afspraken gemaakt over een vergoeding via Afrekenen met Winkeldieven door het inhouden van zakgeld, maar van die afspraak is niets terechtgekomen”, zegt de eigenaar van supermarkt Coop in Ter Apel

CoffeePatch | 26-05-16 | 09:41

En inderdaad onder de voorwaarden dat de mond dicht moest blijven.

Ronnie uit Helmond | 26-05-16 | 09:41

doskabouter | 26-05-16 | 09:39
De slager die z'n eigen vlees gaat keuren. Ja, ik haak ook af.

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:41

Ik kan het bevestigen. De SRV meneer in mijn stad ondervond een geplunderde wagen door gelukszoekers en werd schadeloos gesteld door COA.

Ronnie uit Helmond | 26-05-16 | 09:41

O, en (semi-) ambtenaren uitsluiten van kiesrecht. Zij snoepen immers alleen maar uit de pot dus mogen geen zeggenschap hebben over hoe en hoever die gevuld wordt.

jemagookniksmeer | 26-05-16 | 09:40

De leugen regeert, letterlijk.

Realisties | 26-05-16 | 09:40

Kad Barma 09:35
Tsja, jongens worden groot en volwassen, meisjes blijven meisjes.
Gelukkig kan je wel erg lekker met ze neuken en zijn ze goed gezelschap:)

Ongeblustekalk | 26-05-16 | 09:40

Glasgow Argus | 26-05-16 | 09:39
lol haha ;-)

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:40

Lees u in in het dossier Vaatstra: www.boublog.nl/ Dader wat mij betreft 100% zeker een asielzoeker. Sta dus nergens van te kijken.

DonBasco | 26-05-16 | 09:39

trenthopper | 26-05-16 | 09:25
My 2 cents.
Aangezien de overheid tegenwoordig alleen nog maar een inkomensherverdelingsmachine is: kiesrecht naar draagkracht (= NETTO bijdrage als percentage van het netto inkomen) invoeren. Moet je eens kijken hoe snel het afgelopen is met deze waanzin.

jemagookniksmeer | 26-05-16 | 09:39

Het COA gaat het COA onderzoeken. Ok, nu haak ik af.

doskabouter | 26-05-16 | 09:39

Ongeblustekalk | 26-05-16 | 09:38
Je hebt helemaal gelijk, maar dit is wel vloeken in de kerk. De Linkse kerk.

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:39

Veel tamtam maken om dit soort hoax is een goede manier om wél terechte kritiek op het vluchtelingensysteem te overstemmen.

simpelman | 26-05-16 | 09:39

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:35
Dan hadden ze het beter DickDick kunnen noemen.

Glasgow Argus | 26-05-16 | 09:39

Ing. Van der Pik 09:35
Dat ze vrouw zijn en bepaalde dingen niet zo goed of juist wel erg goed kunnen maakt niet uit. Je moet ze alleen niet teveel macht geven, emoties spelen teveel mee en ze nemen vaak onlogische beslissingen die dan weer verkeerd aflopen.

Ongeblustekalk | 26-05-16 | 09:38

Ik had Nederland eigenlijk al opgegeven. Maar nu kom ik er achter dat we toch wel verdomd goed zijn in gedogen, wegmoffelen, tolereren, liegen en corrupt gedrag.

doskabouter | 26-05-16 | 09:38

We moeten ze snel Nederlands leren, huizen voor ze gaan bouwen en ze een baan geven.

Denk daarbij aan leraren lichamelijke opvoeding in het basisonderwijs, badmeesters, zwemleraren, onderhoudsmedewerkers in saunacomplexen, kinderkledingverkopers etc.

Het is logisch dat ze nu de boel bij elkaar stelen en dat is 100% de schuld van de Nederlanders.

Willianus Wortelus | 26-05-16 | 09:37

Je moet minderheden (d.w.z. vrouw, homo, allochtoon) gewoon niet te veel macht en invloed geven. Dan kan alleen maar misgaan.

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:36

Heeeeel hard vastbijten in deze, ik hoop eigenlijk gewoon dat het waar is, totale demaque van het COA als het klopt.

Bokito ergo sum | 26-05-16 | 09:35

trenthopper | 26-05-16 | 09:25

En dat is precies de reden waarom Nederland naar de klote gaat, eh, is. Wereldvreemde naïeve vrouwen op belangrijke posities. Slimme zet, als je boel naar de klote wilt hebben.

Kad Barma | 26-05-16 | 09:35

Ongeblustekalk | 26-05-16 | 09:33
Klopt... en ze kunnen vaak ook niet auto-rijden/ inparkeren. De TomTom is uitgevonden voor... vrouwen.

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:35


Als het niet (op wettige wijze) bewezen kan worden, is het niet gebeurd.
Aldus de Nederlandse regering.
Al eeuwen lang.

jemagookniksmeer | 26-05-16 | 09:34

Het kabinet is voornemens de Rembrandtoren in Amsterdam te huren. Op het laatste moment is dit echter afgeblazen omdat de 35 verdiepingen vermoedelijk te weinig zijn om alle doofpotten in kwijt te kunnen.

kwark001 | 26-05-16 | 09:33

trenthopper 09:25
Geef vrouwen teveel macht en ze helpen de hele boel naar de kloten, dat is een ding dat zeker is.

Ongeblustekalk | 26-05-16 | 09:33

Beste mensen... het is tijd dat ik eens in de regering kom te zitten.

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:33

@kwark001 | 26-05-16 | 09:23
Ik heb op mijn werk wel eens die Iphone-vingeraars gezien met een lege accu en /of geen bereik.
Leveranciers van oa Prozac maken zo hun winst.
En criminele asieleisers uitzetten?
Je weet toch dat Klaassecretaris Dijkhoff daar niet aan doet?

necrosis | 26-05-16 | 09:33

Zouden ze echt zo dom zijn.. kan haast niet

Panos88 | 26-05-16 | 09:33

Denk dat het tijd wordt dat ik eens in de regering kom te zitten... beste mensen.

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:32

Petra is een held!
Gisteren had ze het ook al aan de stok met een of andere kunstmuts uit Den Bosch.
.
Even opgezocht, het gaat om @lieketfull
De muts heeft inmiddels een deel van haar tweets onder andere die ze richtte aan Petra verwijderd.

General McAuliffe | 26-05-16 | 09:32

Weg met ons

panadol | 26-05-16 | 09:32

Het moet niet gekker worden... in dit land.

Ing. Van der Pik | 26-05-16 | 09:32

In Ter Apel loopt dit al jaren. Er zijn burgerwachten. De locale PvdA burgemeester (een vrouw) oeps, discriminerende opmerking, heeft de gewoonte alles te ontkennen, zich er niet in te herkennen. Ook hier schijnt de locale middenstand, o.a. COOP eigenaar bij het COA zijn rekening te kunnen indienen.

dirk de derde | 26-05-16 | 09:30

Als dat via de bank betaald wordt, lijkt me dat een opdracht voor de FIOD.
Die zijn toch wat pitbulliger dan Justitie en beter uitgerust en getreend om geldatromen na te gaan.

Bijtendehond | 26-05-16 | 09:30

Er is een hele asielindustrie waarin hordes landverraders een goed belegde boterham verdienen met het vernietigen van ons vaderland.

Rest In Privacy | 26-05-16 | 09:30

De VVD zal wel weer stoere uitspraken gaan doen. Actie volgt er niet. Die wordt opgeborgen onder de beerput onder de onderste steen, naast het bonnetje van Teeven, MH17, en het Oekraine-referendum.

Vogelbeest | 26-05-16 | 09:14

En naast/op en onder alles waarmee we de afgelopen jaren zijn belazerd maar wat we nog niet weten

gerrie de perrie | 26-05-16 | 09:29

jaarcijfers opvragen en nakijken die hap!

Henk P | 26-05-16 | 09:25

Ik ben absoluut geen vrouwenhater. Maar deze waanzin houd pas ook als we terugkeren naar een meer patriargiscche samenleving.

De support voor de vluchtelingen komt grotendeels van vrouwen. En de meeste coa medewerkers zijn dan ook vrouw.

Ergens is het ook prachtig hoor het vrouwelijke perspectief, Als er zo'n dood jongetje op het strand ligt denkt een vrouwenhart al snel 'dat had mijn kind kunnen zijn' en dat sentiment is bewonderingswaardig, dat meen ik. Maar een man denkt bijvoorbeeld meer aan het feit dat de vader een reddingsvest mee had moeten nemen en dat hij zowiezo opgepakt had moet worden voor roekeloos gedrag etc.

En daarnaast... Wanneer de pleuris uitbreekt en als duwen leid tot trekken en trekken tot bayonetten. In wiens handen word er dan een geweer gedrukt? dochters of zonen?

Vanuit dat perspectief kijkende kun je je zelfs afvragen waarom vrouwen uberhaupt inspraak krijgen over deze kwestie...

trenthopper | 26-05-16 | 09:25

Er is ook een 'goede' reden waarom het COA dit doet. Op het moment dat je een aanvrage voor een NL nationaliteit doet, moet je op de aanvrage aangeven dat je de laatste vier jaar niet in aanraking bent geweest met politie, justitie en/of een misdaad hebt gepleegd. Is dat wel zo dan kun je een paspoort en dus de toegang tot de NL ruif met geld wel vergeten. Dat is waarom er in NL geen asielzoekers worden vervolgd en er alles aan gedaan wordt om aangifte te voorkomen. Blijkbaar gaat dat inmiddels zover dat men zelfs bereid is te betalen voor het niet doen voor aangifte. Met andere woorden: deze mensen moeten dus koste wat het kost binnengebracht worden ook al hebben ze diefstal (of erger verkrachting, mishandeling) op hun kerfstok. Ik voel een nieuwe doofpot aankomen.

kunnenzedanniks | 26-05-16 | 09:24

je moest eens weten wat ik allemaal gehoord heb.

Satria | 26-05-16 | 09:24

@necrosis | 26-05-16 | 09:21
Van mij mogen dat ziekelijke apparaat van iedereen afnemen om de rappe zombieficatie van demense tegen te gaan.

Rest In Privacy | 26-05-16 | 09:24

necrosis | 26-05-16 | 09:21

Stelende asieleisers moet je gewoon het land uittrappen.
*ik weet, ik ben een dromer*

kwark001 | 26-05-16 | 09:23

Worden de hamlapjes ook wel vergoed?

BoerinFrance | 26-05-16 | 09:23

Minder
Minder
Minder

pennestront | 26-05-16 | 09:21

Stelende asieleisers moet je gewoon hun smartphone afnemen.
*ik weet, ik ben een teringlijer*

necrosis | 26-05-16 | 09:21

In de gezondheidszorg is aan mensen die slachtoffer zijn geweest van fouten en een zogenaamd "zwijgcontract" hebben, gevraagd zich te melden. Want "niet gewenst", aldus de minister.
In de asielzorg is het kennelijk wel gewenst?

FCDenBosch | 26-05-16 | 09:20

Erkent het COA hier groepsaansprakelijkheid voor haar asielzoekers?!? Want dan zijn er nog aardig wat dames die wat schadeloosstellingen tegemoet kunnen zien.

Feynman | 26-05-16 | 09:19

Oh au....

Bokito ergo sum | 26-05-16 | 09:19

Behalve Israëlische waar, dat wordt niet vergoed. Ik heb gehoord dat als dat aangetroffen wordt in een COA het zo de verbrandingsoven ingaat.

Prof. D.A.H. Vintik | 26-05-16 | 09:19

En zo langzamerhand komt de beerput los, ik zal hier eens wat bekende winkeliers peilen.

L. Hannes | 26-05-16 | 09:17

Wat een klucht ...... en u maar betalen voor deze multiculti ellende.

James Lastig | 26-05-16 | 09:16

We bekijken dit met een schuin oog.

Normpje | 26-05-16 | 09:16

Topidee, nooit meer uitverkoop, gewoon de restjes aan het eind van het seizoen doneren in zo'n oude kleding-bak en als gestolen opgeven!

Flapuidt | 26-05-16 | 09:16

In Hellendoorn worden de oudjes van 88 jaar oud ook al beroofd.
In Raalte, 16km verderop, komen er sowieso 750 asielzoeker met plaats tot 900 a 950. Er moet zelfs een tunnel cq kruispunt voor aangelegd worden.

Ik begin mij verloren te voelen in eigen land. HELP!

TussenReggeDinkel | 26-05-16 | 09:15

Staat een stevige storm hier, ik waai bijna om.

Prof. D.A.H. Vintik | 26-05-16 | 09:15

Zwakkelingen kiezen altijd voor de makkelijkste oplossing. Helemaal als je dingen kunt oplossen met andermans geld.

Driewerf Hoezee | 26-05-16 | 09:15

Dat wil ik ook wel, van alles stelen en dat mijn broodheer het vervolgens allemaal betaalt. Uiteindelijk komt de rekening altijd terecht bij de belastingbetaler.

davidka | 26-05-16 | 09:15

Dit soort zaken gaat uiteindelijk averechts werken voor het COA, dat begrijpen zij ook wel.
Maar dan moet de media het wel oppikken, en daar ligt het probleem.

Nuchternederland | 26-05-16 | 09:14

De VVD zal wel weer stoere uitspraken gaan doen. Actie volgt er niet. Die wordt opgeborgen onder de beerput onder de onderste steen, naast het bonnetje van Teeven, MH17, en het Oekraine-referendum.

Vogelbeest | 26-05-16 | 09:14

-weggejorist-

blanke pool | 26-05-16 | 09:12

was Netanyahu hier Maar president

blanke pool | 26-05-16 | 09:12

MinPrez Wilders komt steeds dichter bij. Niet omdat hij zo fantastisch is, maar omdat hij de enige is de een waarheid erkent als hij voor zijn neus staat.

Vogelbeest | 26-05-16 | 09:12

Wanneer houdt de waanzin nou eens op?

yamahaha | 26-05-16 | 09:11

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl