Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

SheikWatch LIVE. Kamerdebat over haatimams

islamlawaaidebat.jpg Om kwart over tien babbelt de K2 over "de invloed van ultraorthodoxe moslims in moskeeën." Na zeshonderdtweeëndertig SheikWatch-topics beginnen de kwartjes langzaam te klonken in de koppies van de Kamerleden. Er Zou Wel Eens Wat Aan De Hand Kunnen Zijn, in de salafi- en Diyanet haatpaleizen van Hollandistan, waar dogma's gepredikt & regressie gezaaid wordt in talen die wij niet machtig zijn, gefinancierd door externe invloeden van Saudistaanse en Koeweitische haathobbysjeiks en/of de lange arm van de Turkse overheid. Gaaaaaap. Weten we allemaal al lang. Dit is het zoveelste debat dat achter de muziek aan hobbelt, hoewel SP-mevrouw Sadet Karabulut natuurlijk valt te prijzen dat ze het in ieder geval plenair agendeert. Want de verspreiding van radicaal islamitisch gedachtegoed bedreigt de social fabric of our society. Sprekerslijst hier (CoiffureWatch: geen Greet, wel Kuzu). Livestream op DENKWatch24. Om aan te tonen dat het onderwerp in dit debat (dat ongetwijfeld op een bloedeloze enerzijds, anderzijds manier doodgeknuffeld zal worden) heel, heel oud nieuws is, nemen we u even mee terug naar 2003, met een IKON-documentaire over jihadronselaars uit broeinest (*) St. Dénis (Parijs) die al jaren frank & vrij tussen Frankrijk en Nederland pendelen om democratiehaat & shariaverderf te prediken. Ultraorthodox islamisme is al zo oud als, nou ja, de import van islam in Nederland. Kijkwijzer: Ingeborg Beugel doet de schattig-naïeve voiceover.
Update 15u50: Zie je wel. Zinloos radicaliseringsdebat nummer zoveel. Minister Asscher hoopt nog een páár moslims bij de PvdA te houden, dus hij wil buitenlandse steun van kwaadwillende financiers en politieke bemoeials aan moskeeën in Nederland niet verbieden.

Reaguursels

Inloggen

Ik vind de D66 jeugd wel een studentenkamertje verdient in deze wijken. En vervolgens durven te zeggen dat er geen probleem is, maar een hetze door de PVV.
We gaan echt tijden tegen moet.

ET007 | 25-05-16 | 21:27

henkdekanarie | 25-05-16 | 20:10
.
+1
.
Maar het is nu al heel gevaarlijk, als burger kunnen we het blijkbaar alleen met 'met lede ogen' aanzien.... ;(
.
Ik zou zo graag iets willen doen, maar wat. En hoe? Hoe kunnen we überhaupt iets doen? Er moet toch iets zijn wat we kunnen doen om ons Nederland... (vul in)..........

T-Max | 25-05-16 | 20:39

Landverraad.. dit gaat nog een keer heel gevaarlijk worden, een grote minderheid die zich niet laat rijmen met de westerse samenleving en buitenlandse financiers die middels geld en andere invloeden islamitische denkbeelden doen laten opbroeien. Wanneer worden ze nou eens wakker? Pas als er bloed door de straten vloeit en de westerse vrijheden en opvattingen nog duidelijker in de klem komen?

henkdekanarie | 25-05-16 | 20:10

Overeenkomst kuzu vs Rutte altijd maar die lach.

franck7020 | 25-05-16 | 18:42

steelbreeze | 25-05-16 | 16:12
.
Maar dat weten maar weinig Kamerleden, tenminste men wil het blijkbaar niet zien c.q. erkennen. Neem nou die partij DENK, dat heeft niks meer met Nederlandse politiek te maken en straks kostbare zetels in beslag gaat nemen.
.
Volksvertegenwoordiging in de kamer gaat steeds meer en meer plaats maken voor een tribune om persoonlijke meningen en visies te ventileren. Onze MP (de goedlachse anti-democraat) schud liever handjes met autocraten en sluit het liefst onderhandse deals met alles wat zover mogelijk van ons eigen land staat. Inmiddels weten we donders goed waar de prioriteiten van Mark liggen en dat is niet in Nederland.
.
Ik vraag me weleens eens af of Pa en Moe Rutte nou werkelijk trots op hem zijn. Of stiekem toch denken van sjezussss Markie zo hebben we je toch niet opgevoed. ;)

T-Max | 25-05-16 | 16:48

De keizer heeft nog steeds kleren aan.

Zoltan | 25-05-16 | 16:12

T-Max | 25-05-16 | 13:00
.
Hij weet dus niet wat er speelt onder de NL burgers...

steelbreeze | 25-05-16 | 16:12

telelezer | 25-05-16 | 14:23
Zou onze vriend H. Guner een weekje Texel achter de rug hebben?

BlowingBubbles | 25-05-16 | 15:08

Islamitische extremisten voelen zich in Nederland thuis. Heeft alles te maken met onze feminiene volksaard. Wij willen graag faciliteren. Zij maken daar graag gebruik van.

Willibald von Klúúúk | 25-05-16 | 14:30

Voldoende ondersteund. Dat is het geval. Stelletje dhimmies..
Bijtendehond | 25-05-16 | 13:25
.
Ach dat betreft slechts de *indiening* van de motie en zegt niets over het al dan niet aannemen/uitvoeren van de motie.

Lupuslupus | 25-05-16 | 14:10

Voldoende ondersteund. Dat is het geval. Stelletje dhimmies..

Bijtendehond | 25-05-16 | 13:25

Motie Kuzu verworpen :-P (hoop ik)

Bijtendehond | 25-05-16 | 13:25

Hoe zit het nou, geachte voorzitter, moeten wij er blij mee zijn dat er bepaalde mensen het land binnenkomen die komen verkondigen dat de Nederlandse cultuur moet worden vernietigd en afgebroken en uitgeroeid?
Uh…
Misschien is het wel verstandig, geachte voorzitter, dat we het niet toelaten dat er bepaalde mensen andere mensen aanzetten tot terreur en moord en doodslag, vandalisme, enzovoort.
Uuh…
Is het misschien mogelijk, voorzitter, om eens te kijken naar de diepere achtergronden van al die haat en terreur en vernietiging en genocide en vandalisme en afbraak van cultuur, en zo verder en zo meer, geachte voorzitter... Denkt u niet… Geachte afgevaardigde? ‘Volksvertegenwoordiger’??

notamused | 25-05-16 | 13:20

Kutturk onderuit: Elke Nederlander wordt geacht de wet te kennen (ja, die Nederlandse nationaliteit heeft ook zijn nadelen :-P)

Bijtendehond | 25-05-16 | 13:06

Ja, dat is arbeid Kutturk

Bijtendehond | 25-05-16 | 13:04

GS, doe es uitzoeken waar die Sjoerd van D66 woont (100% roomblanke villawijk), reist (auto met chauffeur, nooit OV?) en z'n boodschappen (laat) doen. Oftewel, hoe het komt dat-ie zo naïef is?
steelbreeze | 25-05-16 | 12:53
Geboren te Eindhoven (1981), was enige tijd woonachtig in Jeruzalem. Heeft gewerkt op de ambassade van Kabul. Momenteel woont Sjoerdje Sjoerdsma dus in Den Haag, het hol van de leeuw...

T-Max | 25-05-16 | 13:00

1/3 van buitenlandse strijders in irak en syrië heeft universitair diploma. hoezo kansarm?

aight.. | 25-05-16 | 12:57

GS, doe es uitzoeken waar die Sjoerd van D66 woont (100% roomblanke villawijk), reist (auto met chauffeur, nooit OV?) en z'n boodschappen (laat) doen. Oftewel, hoe het komt dat-ie zo naïef is?

steelbreeze | 25-05-16 | 12:53

Ziehier de theoretische benadering van religie. Wilt u kinderen vergiftigen met religie, of hen anno 2016 kennis laten vergaren?
en définitive | 25-05-16 | 12:39
.
Ga eens een boek lezen en zie hoeveel CHRISTELIJKE wetenschappers van NAAM er zijn en zijn geweest. En nee, ik ga u die lijst niet geven, zoek het zelf maar op.
U bent in de war met de islam maar ook dat is niets nieuws voor christen-haters.

Lupuslupus | 25-05-16 | 12:48

Steeds maar weer hetzelfde zielige ontwijkende gekwaak van Asscher.
Kostbare tijd verliezen terwijl wij intussen omver gelopen worden door het primitieve woestijnvolk.
.
Wanneer krijgt het Nederlandse volk echte ministers ipv dit stel trieste slappe zakken dat ons land verkwanselt
.
Ik voel me zo machteloos..!
.
Zum Kotzen
waar izz me teiltjuh..?

telelezer | 25-05-16 | 12:47

@Lupuslupus | 25-05-16 | 11:35
M, tot het tegendeel bewezen is, heeft de wetenschap vele lengten voorsprong tov religie. En, niet onbelangrijk, hypotheses worden met de inzichten heden ten dage continue bijgesteld. Ziehier de theoretische benadering van religie. Wilt u kinderen vergiftigen met religie, of hen anno 2016 kennis laten vergaren?

en définitive | 25-05-16 | 12:39

En wat doe je nu zelf eigenlijk met je PVV bashen?
Precies: polariseren

Bijtendehond | 25-05-16 | 12:38

O, ja, meeer Asbak,

die polarisatie wordt toch echt veroorzaakt door die fanatieke moslims zelf en niet door de PVV.

Bijtendehond | 25-05-16 | 12:37

nog een "över" naar boven gooit

Bijtendehond | 25-05-16 | 12:35

Zeg Asscher, het debat gaat niet over de PVV maar salafisten

Bijtendehond | 25-05-16 | 12:34

Marcouch, de man die radeloze moslimmoeders aanhaalt; help ons Marcouch, wij worden geestelijk uitgewoond door de politieke motieven van de salafisten hier in Nederland. Marcouch: stempt 15032017 volgens uw islamistische hart. Ik leid u. Want, salafisme is geen islam-echt waar.

en définitive | 25-05-16 | 12:29

Gewoon geen bouwvergunnig laten afgeven Marcouch. Probleem oppgelost.

Bijtendehond | 25-05-16 | 12:19

Moslims, gooi die haatimams eruit!
Is Asscher blind?
Ze halen zo'n achterlijke haatbaard binnen alsof het Sinterklaas is!

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 12:18

Falend integratiebeleid. Ja, dat ook, maar je kunt het niet laten werken als die lui gewoon te beroerd zijn om te integreren. Dus zelfs het beste integratiebeleid zal falen.

Het moet wel van twee kanten komen.
O, ze voelen zich niet thuis hier? Niemand houdt ze tegen om te vertrekken naar de Salafistische Staten van Grote Zandbak, hoor.

Bijtendehond | 25-05-16 | 12:17

@Carmelita | 25-05-16 | 12:10

Natuurlijk niet dat is voorbehouden aan de hoeders van de status quo; onze politieke elite die spreken over 'expertise units' en 'pedagogische kennis' om de islam te bestrijden. Niets dan progressief gelul in de rondte; semantisch gewauwel vooral heel fatsoenlijk en weldenkend over te komen.

Desmoulins | 25-05-16 | 12:15

Wat is uw verklaring?
Gaat hij niet zeggen, dus die geef ik: 40 jaar wegkijken.

Bijtendehond | 25-05-16 | 12:12

Ik zit even het "debat" te bekijken en vraag me af of een Trump, met nu zulke heldere taal, ook eenmaal zo blablabladiebla gaat praten...
Zou dat er nou vanzelf insluipen??

Carmelita | 25-05-16 | 12:10

Het strafrecht heeft tanden? Ik heb eerder het idee dat de Nederlandse rechtsstaat een versleten kunstgebit heeft.

Bijtendehond | 25-05-16 | 12:09

De islam is geen godsdienst/religie.
Met je 'gevoel', sneue dhimmi.

Desmoulins | 25-05-16 | 12:09

Ja hoor... het is weer es de schuld van de PVV

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 12:07

Steek het maar weer op de PVV.
Bah

Bijtendehond | 25-05-16 | 12:07

Salafisme , daar kun je gewoon NIETS mee in een democratie.
Klaar.

Crufty | 25-05-16 | 12:05

Door de onderbreking door Oosting helaas niet het hele debat tot op dit moment gezien. Mooi om te zien dat de Graaf in debat moest met een aantal Kamerleden die een religie aanhangen welke door de PVV stelselmatig als ideologie wordt gepresenteerd. Hij kon het verschil niet duidelijk maken. Bij elke godsdienst heb je fanatieke figuren, maar bij de islam slaagt een relatief kleine groep er toch wel in de samenleving op steeds meer plaatsen te ontwrichten.
Bij Kuzu heb ik steeds het idee dat hij voor de bühne een mooi verhaal houdt (ik ben Nederlander en ik respecteer de vrouwen), maar dat hij privé er andere opvattingen op na houdt. Hij doet dus hetzelfde wat hij de andere 148 Kamerleden verwijt. Kijken wat Asscher zegt.

Mannes | 25-05-16 | 12:02

En maar blijven importeren...
En maar uitkering blijven geven... En maar kinderbijslag blijven geven voor alle 6 bestaande en 10 niet-bestaande kinderen... En maar gloednieuwe sociale huurwoningen blijven geven...

Dus wanneer doen we hier wat aan oh geliefde overheid?

LangeTijdGeleden | 25-05-16 | 12:02

At your service, Joris.

DeZwaen | 25-05-16 | 12:01

@DeZwaen | 25-05-16 | 11:52
Oops?

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-16 | 11:55

- edit: verkeerde knip/plak -

DeZwaen | 25-05-16 | 11:52

Wat een onbetrouwbare linkmichel is die Kuzu

J.Morika | 25-05-16 | 11:50

En de toename van het geweld in het OV is hier ook een gevolg van. Maar nee, ze willen dit symptoom aanpakken met eventueel extra mensen (goed voor de werkgelegenheid?!)

steelbreeze | 25-05-16 | 11:47

Zijn die 2 minuten van Kuzu nu nog niet om?

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-16 | 11:46

Dank, ook voor de link.
Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-16 | 11:01

Zeer gaarne gedaan.

De Vrijlansier | 25-05-16 | 11:45

Kuzu in de slachtofferrol.
Je verwacht het niet.

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 11:44

Reconquista Europa, een aardig beklijvende slagzin voor een politieke toekomstvisie. Hoe ver zou men in de diverse Europese lidstaten zijn met een formulering van een tweede akte van verlating om tenminste de handen vrij te hebben voor het schoonvegen van de eigen straat?

Takki Yah | 25-05-16 | 11:44

Lupuslupus | 25-05-16 | 11:26
Ja, ik heb het programma gelezen.

BlowingBubbles | 25-05-16 | 11:42

Gelukkig zijn er slechts zo'n 150 Diyanet-moskeeën in Nederland..

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-16 | 11:38

Kuzu: Geen hand geven is prima.
Nee sukkel... een uitgestoken hand weigeren is onbeschoft!

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 11:38

De haatresten van de vorige prediken, lezingen en andere klaagsonata's zijn in de baarden van deze cultuurverrijkers nog niet opgedroogd, of de volgende lozing ejaculaathaat komen alweer warm en onverteerd retour vanachter de imam deepthroats om vervolgens te sieren als witte harde droogplekken op de djellaba's van de vrouwenhaters die ons multiculti landje rijk is.

Haatejaculaat | 25-05-16 | 11:36

Religie is geestelijk vergif!
En gelukkig heb ik geen kinderen.
necrosis | 25-05-16 | 11:18
.
Dat mag u vinden hoor, VvMU toch? U mag daarom ook vinden èn schrijven dat ik - als zijnde Christen - in uw opinie "geestelijk vergiftigd" ben.
U valt mij heel, heel zwaar tegen.

Lupuslupus | 25-05-16 | 11:35

... de kwartjes langzaam te klonken in de koppies van de Kamerleden. Er Zou Wel Eens Wat Aan De Hand Kunnen Zijn...

Wat dacht je van: autobranden, overvallen, ondermijning van het gezag in de openbare ruimte, infiltratie in democratische organen, intimidatie, eigen ordetroepen en kalifaat in de no go zones? Kwartjes zat, watjes.

squadra | 25-05-16 | 11:32

dafuq?

"... het niet onstuimig laten zijn van de Schilderswijk"

Hoe kun je die rellen nog harder downplayen?

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-16 | 11:32

@Thomas333 | 25-05-16 | 11:25
Nee hoor, ik wist op de leeftijd van 12 (!) al dat ik geen kinderen wilde.
En mijn toenmalige 'dinnetjes die wel kinderen wilden, moesten maar een ander vent gaan zoeken.
Ik was in ieder geval eerlijk.....

necrosis | 25-05-16 | 11:31

livestream weer dood

mafmaarnietgek | 25-05-16 | 11:27

Economisch is PVV een soort SP.
BlowingBubbles | 25-05-16 | 11:06
.
Opkomen voor de ouderen die door alle anderen "afgeschreven" zijn, opkomen voor zieken en gehandicapten enz. is géén "alleenrecht" van links. Links heeft zich dat - ten onrechte - toegeëigend.
Verder ben ik niet zo voor het "stickertjes plakken". In onze tijd loopt dat allemaal door elkaar.
.
Hebt u het PVV-verkiezingsprogramma gelezen? Nee dat zal wel niet. Hoewel het gewoon te vinden is op PVV.nl. U babbelt gewoon de msm-adepten na want dat "net zo links of linkser dan de SP" is hun stokpaardje.
.
Ik stem al 10 jaar op de PVV en ja, ze hebben punten waarin ik mij totaal NIET kan vinden maar de - voor mij - positieve punten; anti-islam, opkomen voor de zieken en ouderen in Nederland, zijn het allerbelangrijkste. Oók voor mijn kinderen!
.
Het gaat allang niet meer om het "hier en nu" maar vooral ook om de toekomst van mijn eens zo mooie Nederland.
Ik weet ook wel dat mijn mooie Nederland nóóit meer terugkomt maar daarom is de enorme schade - die al is aangericht - zoveel mogelijk en met man en macht terugdringen, zo heel erg belangrijk.
Dáárom stem ik - en dat zal ik blijven doen zolang ik leef - vol overtuiging op de PVV.

Lupuslupus | 25-05-16 | 11:26

@ En gelukkig heb ik geen kinderen.
necrosis | 25-05-16 | 11:18
-
Ach so, GIJ het hebt de genetische en demografische strijd tegen het absolute kwaad al opgegeven.

Thomas333 | 25-05-16 | 11:25

Jammer dat ik nu die kwasi-verongelijkte verbeten kop van Kuzu niet kan zien. NOT

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-16 | 11:25

Wow! Kuzu krijgt een standje. Hahahaaa

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 11:23

Afgezien van de inhoud vind ik het woordje Holland zo storend in de vertaling. Holland als land bestaat niet.

halfvolle glas | 25-05-16 | 11:23

Zo lang als het nazisme een te bestrijden ideologie is, zo lang zijn er geen redenen om elke totalitaire ideologie, dus ook de islam, niet te bekritiseren, aan de kaak te stellen, aan te vallen en uiteindelijk compleet te vernietigen.

Thomas333 | 25-05-16 | 11:21

Zo lang als het nazisme een te bestrijden ideologie is, zo lang zijn er geen redenen om elke totalitaire ideologie, dus ook de islam, niet te bekritiseren, aan de kaak te stellen, aan te vallen en uiteindelijk compleet te vernietigen.

Thomas333 | 25-05-16 | 11:21

@Lupuslupus | 25-05-16 | 11:11
Religie is geestelijk vergif!
En gelukkig heb ik geen kinderen.

necrosis | 25-05-16 | 11:18

Irritant zo zonder beeld.
Op Oosting ben ik al uitgekeken. Doofpotontkenner.

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 11:17

@necrosis | 25-05-16 | 11:09
Ik ook!

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 11:16

Lupuslupus | 25-05-16 | 11:11
Ik moest me echt even in de ogen wrijven -
Ik heb geschiedenisboeken gelezen.
Ga zelf eens geschiedenisboeken lezen in plaats van sprookjesboeken. Dan zie je dat uit die bijbel ook alleen maar ellende is voortgekomen.
Religie is het begin van alle kwaad!

nemoj me jebat | 25-05-16 | 11:16

@nemoj me jebat | 25-05-16 | 11:05
Ja,ja, mij zeker opwachten in je niemendalletje en beweren dat je de afwasmiddel kwijt ben.
Maar je bent wel lievvv...

necrosis | 25-05-16 | 11:13

@Julia | 25-05-16 | 11:06
Nee jij mag dat als westerling en autochtoon niet want dan ben je een racist. Andersom mag het wel en is het geen racisme. Raar land leven we. Een westerse beschaving die vrouwenonderdrukking en het aan banden leggen van vrijheden toestaat onder het mom van vrijheid. Zal wel linkse 'logica' zijn.

Rheia | 25-05-16 | 11:12

Net als de katholieke trouwens. Vind ik.
Religie hoort niet thuis op school. Dat doen mensen maar lekker achter de voordeur. Vind ik.
nemoj me jebat | 25-05-16 | 10:59
.
1. Christelijke scholen horen al decennia tot de top-10 presterende(!) scholen van ons land.
2. Wanneer ik mijn kinderen Christelijk opvoed *eis* ik dat mijn opvoeding wordt gecontinueerd op school.
3. Ik wens niet dat mijn kinderen worden vergiftigd met atheïsme dus daarom een christelijke school.
4. Dat christenen hun kinderen naar christelijke scholen kunnen laten gaan is het resultaat van bloed zweet en tranen.
.
Ga eens een geschiedenisboek lezen.

Lupuslupus | 25-05-16 | 11:11

@Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 10:59
De tweede kamer iets gaan uitleggen?
Een homofiele MinPres, Van der Steur, meisje Melanie, een veilingmeester, een Nederlandse afdeling van de AK van Erdogan, een kale vent die zich beroept op het eerlijke verhaal.....
Ik wil godverdomme nieuwe verkiezingen!

necrosis | 25-05-16 | 11:09

Rheia | 25-05-16 | 10:59
Omdat wij hier vrijheid hebben en in de islam is er geen vrijheid.
De islam misbruikt onze vrijheid om hun islamitische onvrijheid in te voeren. Men voelt zich zogenaamd gediscrimineerd wanneer zij afwijkende meningen hebben en beroepen zich op onze vrijheid van meningsuiting.
Ze willen alleen niet accepteren dat zij denkbeelden hebben en bepaalde types aanbidden die diezelfde vrijheid zullen en willen vernietigen. Prima, als je deze denkbeelden hebt.. want we wonen hier in een vrij land.. maar ik mag dan wel vol op de orgel gaan om te laten zien dat je totaal achterlijk bent en achterlijke dingen nastreeft etc.

Julia | 25-05-16 | 11:06

Lupuslupus | 25-05-16 | 11:03
Het probleem is dat ze qua programma best veel uit elkaar liggen. Economisch is PVV een soort SP.

BlowingBubbles | 25-05-16 | 11:06

necrosis | 25-05-16 | 11:00
Dan de boel lekker opnieuw installeren!
En dan blijkt achteraf dat het klusje van niks was.
*Ik heb zelf nog honderd van die klusje. Inclusief afwas*

nemoj me jebat | 25-05-16 | 11:05

een 13 jaar oude docu... dat zijn een hele hoop geronselde jihadisten door die ene gast alleen..

dutcherrt | 25-05-16 | 11:05

Ik krijg opeens ene Marten Oosting op mijn scherm

& @Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-16 | 11:01
Met dank voor de link

J.Morika | 25-05-16 | 11:04

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-16 | 11:01
Hier ook alleen audio.
Kijk via tv nu.

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 11:04

Tijdens het schrijven van mijn reactie had ik VNL nog niet gehoord dus nu die sluit ik die daarbij in.
Volgend jaar maart PVV 50 zetels, VNL 35 zetels zodat we eindelijk kunnen beginnen aan de opbouw - i.p.v. verdere afbraak - van ons land.

Lupuslupus | 25-05-16 | 11:03

@nemoj me jebat | 25-05-16 | 10:58
Nope, is een softwareprobleem.
*er moedeloos van wordt*

necrosis | 25-05-16 | 11:00

Krijg nou wat.... persconferentie Oosting.

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 11:00

Wanneer westerse vrouwen naar een islamitisch land gaan MOETEN zij hun kleding aanpassen. Geen korte mouwen, geen korte broeken en rokjes. Wel een hoofddoek en boerka.
Waarom is dat in het westen anders? Waarom eisen wij niet dat zij zich aan onze kledingvoorschriften aanpassen? Alle moslima's verplichten hun hoofddoek af te doen en korte rokjes te dragen. Welke Nederlandse man kan daar nou op tegen zijn?

Rheia | 25-05-16 | 10:59

Rheia | 25-05-16 | 10:56
En vergeet de islamitische scholen niet. Die moeten ook dicht. Net als de katholieke trouwens. Vind ik.
Religie hoort niet thuis op school. Dat doen mensen maar lekker achter de voordeur. Vind ik.

nemoj me jebat | 25-05-16 | 10:59

@necrosis | 25-05-16 | 10:49
Kan jij dat ff uit gaan leggen in de TK, want daar snappen ze het niet, hoor ik net.

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 10:59

necrosis | 25-05-16 | 10:34
Doen je speakers het alweer?

nemoj me jebat | 25-05-16 | 10:58

Alle moskeeën preventief sluiten en met de grond gelijk maken. Duidelijke boodschap aan moslims dat we hier in een vrij land leven waar er geen plaats is voor een geloof dat niet verenigbaar is met onze grondwet en dat dat ook niet getolereerd zal worden.

Rheia | 25-05-16 | 10:56

Nou ja het is helder als glas dat de hele 2e kamer - behalve de PVV - vóór het verder islamiseren van ons land is.
Hulde voor Machiel de Graaf.

Lupuslupus | 25-05-16 | 10:55

Relatie tussen communistische doctrine en communistische terreur?
Links&islam: “Geen probleem, wij snappen dat.”
-
Relatie tussen nazistische doctrine en nazistische terreur?
Links&islam: “Geen probleem, wij snappen dat.”
-
Relatie tussen islamitische doctrine en islamitische terreur?
Links&islam: “Wat? Racisme!! U bent een minderwaardig mens!!!”

notamused | 25-05-16 | 10:49

@Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 10:38
islam is een politieke ideologie die geen ruimte laat voor iets anders, behalve de hijskraan.

necrosis | 25-05-16 | 10:49

Hmm, toch even de 25 minuten afgekeken, maar dat voorspelt niet veel goeds voor onze kids :(

Yzord | 25-05-16 | 10:45

Ik zou Karabult onbesneden doen.

Eparchus | 25-05-16 | 10:40

probleem is als dit volk bij een gutmensch op zijn bord zit te scheiten al zijn vrouwelijke familie uitgewoond heeft .. dan is het nog steeds allemaal de schuld van ons autochtonen

sparrow | 25-05-16 | 10:40

Willen jullie meer of minder kafirs in Nederland? Minder! Minder! Minder!

T0matenplukker | 25-05-16 | 10:38

Islam is een ideologie. Punt.

Schietmijmaarlek | 25-05-16 | 10:38

DubbelDibbel | 25-05-16 | 10:20
Sterker nog: ze Mogen het parlement voorzitten en burgemeester worden van een grote havenstad.

BlowingBubbles | 25-05-16 | 10:37

@DubbelDibbel | 25-05-16 | 10:20
Gematigde islam is hetzelfde als 'een beetje zwanger zijn', dat is onmogelijk!

necrosis | 25-05-16 | 10:34

PVV verkiezingspamflet 2006(!!!): 'Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams'

www.pvv.nl/index.php/30-visie/publicat...

Maar goed dat de PVV geen wekrbare oplossingen biedt, hè.

Art Vandelay Ultor | 25-05-16 | 10:33

Je ziet dat het Sheikwatch debat totaal niet leeft binnen de politiek, er zit geen hond.

Frosties | 25-05-16 | 10:31

Ha leuk, Nepperus mag voor praeses spelen.

Piet Karbiet | 25-05-16 | 10:30

Iedereen die tegen haat-imans is zal voor racist uitgemaakt worden. Zo gaat dat tegenwoordig.

Vogelbeest | 25-05-16 | 10:22

En zo is alles racisme, fascisme, discriminazi enz.
De EU (Draghi) doet er zonder succes alles aan om inflatie te bevorderen (zij het op monetair gebied), maar hier wordt wel succes geboekt!
Want als er ooit termen onderhevig waren aan inflatie, dan zijn het deze wel.

Nuchternederland | 25-05-16 | 10:27

Huppe, Geenstijl wederom in den kamer besproken. Zo moet dat, jullie plucheklevers kunnenn niet om ons heen!

tattooboer | 25-05-16 | 10:25

Goeie spreker nu, noemt zelfs GS.

Piet Karbiet | 25-05-16 | 10:25

Gestopt met die video. Want achtergrond muziek verhindert het goed te verstaan op geluidsniveau waardoor omgeving niet wordt gestoord. En dat het kattengejammer is, is extra storend maar niet de reden van afhaken.

Ci Ty33 | 25-05-16 | 10:24

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-16 | 10:14

Hulde, nogmaals.
Overigens, in dit opiniestuk op een politiek incorrecte realistenwebsite bij onze oosterburen wordt onder punt 10 GS en SheikWatch genoemd.
www.achgut.com/artikel/reconquista_eur...

De Vrijlansier | 25-05-16 | 10:24

Vroeger moest je gas aansluiten en volkerenmoord plegen om extreem rechts te zijn.
Tegenwoordig is zeggen dat we nu een moslim-stop moeten invoeren ruim voldoende om met een bepaalde Oostenrijker vergeleken te worden.

Vogelbeest | 25-05-16 | 10:24

Iedereen die tegen haat-imans is zal voor racist uitgemaakt worden. Zo gaat dat tegenwoordig.

Vogelbeest | 25-05-16 | 10:22

De gematigde islam bestaat niet.

Als ik lid zou zijn van een organisatie waarvan de oprichter een pedofiele massamoordenaar was die critici liet vermoorden en beweerde dat niet-leden ('ongelovigen') vermoord moeten worden… dan zou ik onder politiesurveillance staan, maar in NL laten we leden van een dergelijke organisatie zelfs in het parlement zitten.

DubbelDibbel | 25-05-16 | 10:20

Dat wordt felle taal van o.a. de VVD, en in de praktijk wordt er niets aan gedaan.

Vogelbeest | 25-05-16 | 10:20

@Piet Karbiet | 25-05-16 | 10:17
kookni

diashaliz1968 | 25-05-16 | 10:17

Ik ziet niks.

Piet Karbiet | 25-05-16 | 10:17

Ik hoop dat ze besluiten dat er nu ook eens een keer belastinggeld naar twitter.com/SheikWatch moet, want het is bijna niet meer bol te werken daar. We hebben daar eigenlijk nog minimaal 2 fulltimers nodig, zo veel haatbaarden reizen er op en neer naar ons kleine landje, maar de financiële middelen om mensen aan te nemen ontbreken.

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-16 | 10:14

Kuzu 2 minuutjes. Die zal wel roepen dat we allemaal racisten zijn.

lachenjoh | 25-05-16 | 10:14

De islamiseringskanker woekert voort. De politici snurken onverstoorbaar door. Het punt van geen terugkeer is ongeveer nu. En daarom gaat Europa het gevecht op lange termijn verliezen van de islam, als er verder niets tegen gedaan wordt.

Fijnstoffer | 25-05-16 | 10:12

Debatteren is al lang zinloos geworden.
Het godsdienstvrijheidsartikel in de grondwet aanpassen is de enige weg om de verovering-van-binnenuit te bestrijden.

De Vrijlansier | 25-05-16 | 10:12

"Want de verspreiding van radicaal islamitisch gedachtegoed bedreigt de social fabric of our society."

En dat weten we al sinds 9/11! Wanneer gaan we eens wat paspoorten intrekken?

Kad Barma | 25-05-16 | 10:11

En om elf uur het rapport Oosting 2. De doofpot om de doofpot Teeven-bonnetje te verbergen.

Glasgow Argus | 25-05-16 | 10:09

d'r zal aan het eind van de ochtend of aan het begin van de middag na de lunch wel ingezet worden op een onderzoekje. uitgevoerd door buro xEs.
Die voornamenlijk zal bestaan uit een gemeleerd gezelschap van ervaringsdeskundigen en semi-profs.
Het heeft meer zin om de wijkagent nog meer taken van waakzaamheid te geven dan verbieden zal de eindconclusie dan wel worden over 3 jaar of zo..

fikkieblijf! | 25-05-16 | 10:08

Linkjes zijn nu al dood.. gaat snel..

WellusNietus | 25-05-16 | 10:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken