Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BREEK - POLITIE DEN HAAG BESTORMT GEENPEIL

Zwarte dag voor de democratie. Also also also. De SA van Jozias van Aartsen heeft keihard ingegrepen en de DemosMobiel middels de beruchte nekklem WEGGEJORIST uit het hart van onze democratie. Zo gaan we dus met elkaar om, in de stad van vrede en recht. Morgen Pay Back Day. Update: Groep De Mos stelt raadsvragen.

Reaguursels

Inloggen

Pff. Stempas aangevraagd in het buitenland maar niks gehoord of gezien. Lang leve onze democratie. Dat verdrag gaat er gewoon komen.

Flappppppppppppppie | 06-04-16 | 11:43

Pff. Stempas aangevraagd in het buitenland maar niks gehoord of gezien. Lang leve onze democratie. Dat verdrag gaat er gewoon komen.

Flappppppppppppppie | 06-04-16 | 11:43

Pff. Stempas aangevraagd in het buitenland maar niks gehoord of gezien. Lang leve onze democratie. Dat verdrag gaat er gewoon komen.

Flappppppppppppppie | 06-04-16 | 11:42

Pff. Stempas aangevraagd in het buitenland maar niks gehoord of gezien. Lang leve onze democratie. Dat verdrag gaat er gewoon komen.

Flappppppppppppppie | 06-04-16 | 11:42

Pff. Stempas aangevraagd in het buitenland maar niks gehoord of gezien. Lang leve onze democratie. Dat verdrag gaat er gewoon komen.

Flappppppppppppppie | 06-04-16 | 11:42

Pff. Stempas aangevraagd in het buitenland maar niks gehoord of gezien. Lang leve onze democratie. Dat verdrag gaat er gewoon komen.

Flappppppppppppppie | 06-04-16 | 11:42

wat een onzin commentaren hierboven....hoe kortzichtig kan je zijn? er zijn gewoon regels voor manifestaties...die zijn niet correct gevolgd...en daarom dus heel terecht een PV....als GeenPeil wel correct had aangemeld hadden ze die info allang gepost...dus die info bestaat niet en Jantje zat gewoon FOUT! erken dat dan ook gewoon.....triest!

bArAbAts | 06-04-16 | 11:15

De politie van nu doet exact hetzelfde als de SS.
Gevoelsmatig weten ze dat ze voor een kwaadaardige partij werken en niets meer in het belang van het volk doen, maar ondanks die wetenschap gaan ze er toch mee door, want ze "kunnen niet anders" vinden ze.

Wat is ook de "normale mens" toch zwak....

P-eat-her | 06-04-16 | 10:50

Nou het wordt tijd dat de politie eens terugkijkt naar 40-45 toen stonden ze ook aan de verkeerde kant. ze moeten gewoon de democratie beschermen en niet foute regeringen.

pedro300 | 06-04-16 | 09:15

De agent die mij net een pv gaf schaamde zich dood. Hij moest mij van hogerhand op de bon slingeren, zei hij.

Verbaasd me niets!

pickalilly | 06-04-16 | 08:56

Dan weten we het ook weer als we een vergunning moeten aanvragen in Den Haag: Dan moeten we dus in het vervolg naar de moskee in plaats van naar het gemeentehuis.

Alexander des Burgus | 06-04-16 | 06:09

Simpel, is peroonlijke opdracht van Poetin. Er is iets mis met de geenpeil bus....
Want Poetin is VOOR het assosiatie verdrag omdat hij eigenlijk TEGEN is...want bij een VOOR dan kan hij het land weer invallen. Gewoon omdat hij weet dat het bij de EU toch maanden duurt voordat er een reactie gaat komen en uit eindelijk toch niets durft of doet. Het leidt ook de aandacht af van zijn binnenlandse problemen. Geen peil is ook TEGEN dus ook TEGEN Poetin snap je? De Vijand van mijn vriend is ook mijn Vijand en de vriend van mijn vijand is ook mijn vijand. En VOOR doet het zelfde als TEGEN, uit eindelijk dan. En met Chili en Maroko is er ook een verdrag en die komen ook niet bij Europa. VOOR Chili schijnt dat zelfs heel lastig te zijn. En ome Jozias weet het ook al een tijdje niet meer wat wel en wat wel goed is. Hij moet handelen want hij noemt zich burgermeester. Bestuurders moeten handelen. En wij mogen stemmen morgen een VOOR of en TEGEN. Ik ben nog aan het wikken en wegen. TEGEN lijkt onlogisch maar wiki zegt Oekraïne is qua landoppervlakte wel het grootste land dat in zijn geheel in Europa ligt. Met 45 miljoen arme mensen en een paar hele rijken die niet eerlijk zijn en ook nog eens leider van het land. Maar onze rijken zijn niet eerlijk, en onze leiders ook niet. Dus dat argument vervalt. VOOR veilige buiten grenzen Zegt D666 zijn dat de grenzen voor Rusland of de grenzen van De EU. En waarom dan juist daar veilge grenzen en niet in de middenlandse zee?? Daar staat in Libie toch een hele kuststrook onder gezag van IS? VOOR of TEGEN ineminemutten....nee dat mag niet kiezen is geen spelletje. TEGEN of VOOR wie drukt er dan welk besluit door? Poetin Brussel Europa, ik kan er niet meer TEGEN. Gaat mijn stem mee wegen? Rondje of Vakje rood kleuren? Rondje is geldig Vakje niet...NEE stop. Het is genoeg en klaar, een stem TEGEN is beter. Ook voor die kippen, maar niet voor de homo,s las ik ergens...dan toch VOOR? En de sjoemel met het Aantal stemburo,s. Daar zit toch wat achter om het zo moeilijk mogelijk te maken om de drempel van 30 procent te halen. VOOR TEGEN VOOR TEGEN voor tegen voor tegen voor leugens tegen leugens...voor leugens of tegen leugens..!!! Meer of minder leugens. Minder. Minder is tegen. Tegen is NEE. Ik ben er uit.:-)))).

wie zal het zeggen | 06-04-16 | 00:08

en hoe was t in delft?

cryptolau | 06-04-16 | 00:01

@Word er zo moe van.. | 05-04-16 | 22:15
Klinkt een beetje als "Befehl ist Befehl".

Maria.1 | 05-04-16 | 23:53

Een kat in het nauw maakt rare sprongen, dat zien we hier wel weer. Maar uiteindelijk gaat het goed komen want wij zijn met meer. Pek en veren uit de kast haalt.

poisonivy | 05-04-16 | 23:39

Die agent die Jan Roos een PV gaf schaamde zich dood omdat hij dit van hogerhand moest doen zoals hij zei...okay, maar zou hij dit ook niet hebben kunnen weigeren ? Net zoals de agenten die een paar weken terug die PEGIDA voorman in de boeien gooide (natuurlijk ook van hogerhand opgelegd), die hadden die actie toch ook kunnen weigeren ? Wat ik bedoel te zeggen is dat die politiemensen buiten hun werk bij de politie ook maar gewone burgers zijn,geen enkele daarvan die daar blijkbaar bij stilstaat dat 't ook om hun toekomst van vrijheid en democratie gaat ! Geen enkele politieagent tot nu toe die zegt aan deze absurditeiten doe ik niet meer mee...als een, of een paar daar eens mee zouden beginnen, het gaat toch ook om hun toekomst zou je zeggen...

EA 827 | 05-04-16 | 23:14

Triest dat deze agent doet wat hem opgedragen is. Agenten mogen niet zelf meer denken? Zelf zien wat wel of niet goed is? Zijn politici heilig geworden?

Patatter | 05-04-16 | 23:02

Mijn plemsel van 19;41 weggepoetst? Terwijl ik alleen de politie oproep om eens een keer na te denken en niet klakkeloos orders op te volgen? Of word dit tegenwoordig als staatsopruiing gezien?

kleinkonijn | 05-04-16 | 22:52

En terecht, regels zijn regels. Hadden jullie het maar moeten aanvragen. Regels moeten ze wel voor iedereen hetzelfde toegepast worden natuurlijk, dus ook voor gehandicapte zwangere ex-ploflims. Iedere monnik dezelfde kap.

Word er zo moe van.. | 05-04-16 | 22:15

@Pieter V | 05-04-16 | 21:43

Na het lezen van de meeste tegels moet ik wel tot de conclusie komen dat pluk-87 zich ook bij de nieuwe generatie Schalkhaarders gaat aansluiten of dat al gedaan heeft.

Pieter V | 05-04-16 | 21:58

Het opperhoofd van de nieuwe generatie Schalkhaarders heet tegenwoordig Von Arschloch en resideert in Den Haag.

Pieter V | 05-04-16 | 21:43

Hee, grappig. Een negatief comment over het referendum en de houding van Geenstijl wordt weggejorist. I <3 Noord-Korea! Vrijheid van meningsuiting was hier ooit een grondrecht...

Haastigen Spoedt | 05-04-16 | 21:42

gelijke kansen ook voor kansarmen en onderdrukten. We helpen ook vluchtelingen uit syrie , dus waarom financieel onderdrukten uit een ander land niet? Alleen omdat je bang bent dat het geld in verkeerde zakken terecht komt.. uch nog niet van panama gehoord?

ikbenvoor | 05-04-16 | 21:38

Maakt geen kloot uit.

Wacht maar tot je onze collectieve "Nee"-middelvinger ziet morgen.

Baasbal | 05-04-16 | 21:35

@ikbenvoor | 05-04-16 | 21:23
Jij bent voor. Waarvoor? Een dictatuur?

Maria.1 | 05-04-16 | 21:27

Mooi je zal de wet wel overtreden hebben, spekken die kas.

Ik moet ook boetes betalen, waarom jij niet NEE STEMMER

ikbenvoor | 05-04-16 | 21:23

Dat moslims radicaliseren door het westen weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat de burger radicaliseert door de overheid.
Ach uiteindelijk oogst iedereen wat hij zaait...

Uitvindert | 05-04-16 | 21:20

-weggejorist-

Haastigen Spoedt | 05-04-16 | 21:09

Als Hagenees schaam ik me dood voor Van Aartsen. Oprotten met die vent.

Dinand | 05-04-16 | 20:58

Jan mijn beste, kan je morgen niet met een troep wolven dat binnenhof bestormen en elke 10 minuten een NEE advies op de jou zo geweldige wijze de wereld in slingeren ?

Dat afgewisseld met moeilijke vragen aan de politici die telkens met hun bek vol tanden staan om het antwoord dat ze niet kunnen geven ?

Materiaal genoeg, plofkippen, Panama Papers, Amsterdams Zuidas, Chocoladefabriekje met NL eigenaar in Oekraine en ga zo maar door.

LinkseWreker | 05-04-16 | 20:53

Als Jozias een man was kwam 'ie koffie en koek brengen en ze welkom heten in Den Haag. Maar ja ....

Rico den Hollander | 05-04-16 | 20:38

In nederland wordt keihard ingegrepen en gestraft als de staat de benadeelde dreigt te worden keihard, jaren cel geeist voor belastingfraude, maar als je iemand doodrijdt kom je er vaak vanaf met een taakstraf vanaf.

Umberto die trotzoni | 05-04-16 | 20:20

@ mevr.Kribo | 05-04-16 | 18:29
Hear hear!

darmflora | 05-04-16 | 20:18

Twitter Gestapo komt nu ook achter beeldscherm vandaan??

Leefbaar | 05-04-16 | 20:13

-weggejorist-

kleinkonijn | 05-04-16 | 19:41

Dat de verantwoordelijke hiervoor, maar gestraft zal worden !!!

XaaD666 | 05-04-16 | 19:40

@Professor Kluns | 05-04-16 | 17:37
U krijgt ongetwijfeld een nietszeggend antwoord van een onbeduidend woordvoerdertje.

TeeJee | 05-04-16 | 19:10

Van Aertsen zit altijd vuistdiep in elk islamistisch hol. Een rasechte PvdA'er, verdwaald naar de VVD.

Fijnstoffer | 05-04-16 | 19:06

Als desbetreffende diender daadwerkelijk heeft gezegd dat hij zich schaamt, pfoe.. dan gaat er ff iets heul ergs mis!

Aantastelijk | 05-04-16 | 18:37

worden,vanzelf.

wiedergutmachsnikkel | 05-04-16 | 18:35

1500 Eutjes p.m.,rondlopen in een fluoriserend pakje en aangestuurd woorden door een van Aarsmade. Het is gewoon zielig.

wiedergutmachsnikkel | 05-04-16 | 18:33

Van Aartsen, de ultieme "halve-gare" van Nederland; mensen, het moet nu maar eens uit zijn met die achterbakse burgemeester- benoemingen. Het is paradoxaal dat de arme van Reij nu te recht staat voor het benoemingen-gekonkel. Onmiddellijk een democratisch gekozen burgemeester is de wens van Kobus en...

mevr.Kribo | 05-04-16 | 18:29

Van Aarschen met zijn volgevreten regenten harses toont exact wat er aan de hand is in dit land.

darmflora | 05-04-16 | 17:48

Klassenjustitie.

dogbitedog | 05-04-16 | 17:43

@knerf | 05-04-16 | 16:05
We zullen misschien nog wel zien of de boete terecht was, tokkie.

pluk-87 | 05-04-16 | 17:38

From: Wessel Diekn <[email protected]>
Date: 2016-04-05 17:32 GMT+02:00
Subject: verwijderen Campagne Geen Peil Oekraienie referendum
To: [email protected]

Geachte heer van Aartsen,

geschokt, onthutst, verbijsterd vol ongeloof en beledigd heb kennis genomen van het feit dat U Uw politiekorps de opdracht heeft gegeven om het campagneteam van Geen Peil heden te verwijderen van het Plein en een medewerker van het geen Peil team te arresteren.

Ik begrijp hier werkelijk helemaal niets van en houd er een heel eng benauwend gevoel van over vergelijkbaar met dat van politieke dissidenten ten tijde van de militaire Junta in Argentinië waar politieke bijeenkomsten verboden waren. Als reden zou zijn omdat het niet van te voren aangekondigd zou zijn. Een kul argument, aangezien wereldwijd via internet de agenda van het Geen Peil team gepubliceerd was. Ook herinner ik me een demonstratie van IS aanhangers in de Schilderswijk, met IS vlaggen, waarin gescandeerd werd dat Joden vermoord moest worden, etc. Hier dus geen snelle verwijdering en arrestatie en dit was niet van te voren aangekondigd. Bovendien werd onlangs bezorgde burgers op de publieke tribune in de raadszaal voor racisten door een van uw Gemeenteraadsleden uitgemaakt. Ook hier geen verwijdering, geen arrestatie U moffelde het weg met dat het democratie zou zijn.

Is Geen Peil, 433.000 handtekeningen, dan volgens U geen democratie? Ik ga nu zeer angstig over straat en weet niet welk democratisch recht ik volgens een Burgemeester van de Volkspartij voor "VRIJHEID EN DEMOCRATIE" nog heb.
Welke mening mag ik volgens U uiten, die van de VVD uitsluitend? de PVV of IS, Al Quaida?

Wilt U zo vriendelijk zijn mij dit per retourmail aan te geven a.u.b. welk democratisch recht ik in Den Haag nog over heb en van welke politieke partij zodat ik er op Bevrijdingsdag in vrijheid zou mogen uiten en naar welke bijeenkomst ik zou mogen gaan.

bij voorbaat dank,

hoogachtend,
Wessel Diekman

Professor Kluns | 05-04-16 | 17:37

Ach ja,in 2 e wereld oorlog lieten agenten zich ook sturen om joden op te halen door de Haagse NSB burgemeester,nu door van Aartsen,VVD er,.... Zelfde kenmerken als NSB.
Na 2 e wereld oorlog werden veel NSB lid van VVD,kijk leden lijst eens na...

baanaru | 05-04-16 | 17:27

@bArAbAts | 05-04-16 | 16:49
twitter.com/PolDenHaag/status/7173191...

Dit dus, volgens de politie.
Wat volgens de links die ik eerder geplaatst heb dus dubieus is, en volgens GeenPeil zelf (zie de Omroep West link die ook al eerder geplaatst is) hebben ze het WEL aangemeld.

TeeJee | 05-04-16 | 17:26

Lachen toch, betere PR kun je nooit krijgen!

Toetsiemonster | 05-04-16 | 17:06

@Von Mutzenbacher|05-04-16|15.30
Vandaag ook de laatste flyers rondgebracht. De laatste waren helaas "neutraal", "tegen" was helemaal op, maar hopelijk toch een stimulans voor mensen om te gaan stemmen ipv de kop in het zand te steken en achteraf te klagen.

miss error | 05-04-16 | 17:02

toch raar dat geenpeil/janroos nog steeds niet bekend heeft gemaakt WAAROM HIJ EEN PV heeft gekregen...wat is de overtreding!?

bArAbAts | 05-04-16 | 16:49

Pliesiemannen met de grootste oren luisteren het beste, is een aangeboren eigenschap.

stroopa | 05-04-16 | 16:35

Wie heeft er een erdogan nodig als er een von aarsen dichterbij huis voorhande is. Schandalig dit, vuile volksverraders!

Really? | 05-04-16 | 16:33

Ik zie een duidelijk verschil met Rotterdam..

Wasbakplasser | 05-04-16 | 16:28

Nederland is één van de weinige landen zonder gekozen burgemeester en juist zo'n lokale dictator als van beboet mensen die meer democratie willen.

i-Wonder | 05-04-16 | 16:28

Dat zijn toch geen echte agenten, kom op nou. Dit zijn gewoon acteurs. Wel goedkoop om zo te scoren GEENPEIL. Echte agenten hebben wel wat beters te doen. Toch?

mynameistrouble2 | 05-04-16 | 16:24

pluk-87 | 05-04-16 | 14:03

Je bent inderdaad te naif of te dom om te schijten. Ik kan je wel wat staaltjes vertellen over onterechte arrestaties door politieagenten en zelfs over een meineed van een commissaris in een ver verleden...

Maar pit rustig door met je vertrouwen in het gezag...

knerf | 05-04-16 | 16:05

Die haagse burgemeester van de VVD is een moslimknuffelaar eerste klas. Met zijn eigen sharia politie in de Schilderswijk.....
Vuilnisman, kan deze lamzak heel snel ook mee ?

FrankOngerust | 05-04-16 | 15:53

kan ik nog veilig naar een stembureau morgen,zoals het er nu naar uitziet niet dus.

jopie1 | 05-04-16 | 15:53

Gisteren verkneukelden de Vrije Palingen zich al over het krampachtige gevoel in de onderbuik van "onze" Haagse en Brusselse "volksvertegenwoordigers", hetgeen meestal de voorbode is van kabbelend kontwater, in de volksmond "de dunschijt" geheten en de gewoonte heeft bij de bezitter ervan inderdaad dun door de broek te lopen. Ook dit voorval op het Haagse Plein is als zodanig te diagnosticeren. GeenPijl heeft waarschijnlijk voor haar actie geen vergunning aangevraagd en krijgt buiten het "van hogerhand" (terecht?)opgelegde proces verbaal juist nog extra aandacht. Allemaal krampjes daar in het Haagje, wat doet vermoeden dat het R-virus (referendumvirus) toch besmettelijker is dan vooralsnog werd aangenomen. Het RIVM zal dan ook ongetwijfeld toiletten in overheidsgebouwen gaan bemonsteren en oud-directeur Coutinho doet als R-virusdeskundige in NPO Nieuwsuur om 22.00 uur hiervan waarschijnlijk kond. Rest ons te verheugen op de dag van morgen en de dagen daarna. Wij palingen mogen dan de naam hebben glad,glibberig en kronkelend te zijn, maar dat is nog niets vergeleken bij de uitleg door en de besluitvorming van dit Kabinet m.b.t. de uitslag van het referendum. Ga daarom morgen stemmen. Redt Nederland, Europa en de democratie, stem "TEUGEN".TEUGEN deze LEUGEN. Fijne dag morgen!

Een vrije paling | 05-04-16 | 15:51

En eigenlijk heeft Jan nog geluk gehad.
Voor hetzelfde geld was hij morgenvroeg om 4 uur door 10 agenten van zijn bedje gelicht.
Ze zijn er toe in staat.
Dus morgen NEE.

Dostranamus | 05-04-16 | 15:47

Heel EU is bezet door de Eurocraten.

Heel EU? Nee, een klein weblogje bied dapper weerstand tegen deze Eurocraten.

Bentzat | 05-04-16 | 15:43

Ja, zo rolt de democratie, mensen.
Wen er maar aan.
Een extra reden om morgen NEE te stemmen.
Met de groeten aan van Aertsen.

Dostranamus | 05-04-16 | 15:42

Je zou haast gaan denken...
davimore | 05-04-16 | 14:42

Befehl ist Befehl .. triest hoor

(c)ZWITSUL | 05-04-16 | 15:40

De WOM bepaalt in artikel 5 lid 2 sub c dat de burgemeester een manifestatie kan verbieden:
- ter bescherming van de gezondheid
Ik gok er maar op dat de bloeddruk van Jozias Erdogan het allemaal niet meer aankon.

Eppo | 05-04-16 | 15:37

De burgermeester van Den Haag moet je vergelijken met de dictator Erdogan
Ze hebben alle bij een hekel aan democratie.
Dus journalisten gewoon oppakken of een bonnetje schrijven.

gerrit5042 | 05-04-16 | 15:33

Het is geen demonstratie. Tevens; www.burgemeesters.nl/bevoegdheden/mani...

Dus, kennisgeving is voldoende en er moeten echt zwaarwegende redenen zijn om het vervolgens te verbieden.
Volgens GeenPeil hebben ze het aangemeld, volgens @PolDenHaag niet.

Maar als u een andere bron heeft, deel hem dan vooral.


TeeJee | 05-04-16 | 15:31

Yo GS, slinger dat PV is op de stijlloze pagina's. Ben razend benieuwd naar welke stok gegrepen is, kortom, wat staat er in dat PV? Wat is de reden van het PV?

kolonel bromsnor | 05-04-16 | 15:30

@miss error | 05-04-16 | 15:14
En zo is't maar net...sportschoenen aantrekt om de laatste 500 huizen te flyeren met nee flyers.

Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 15:30

Nederland: tegenwoordig goed vergelijkbaar met de voormalige DDR.

Flink Ployd | 05-04-16 | 15:29

@Spotje | 05-04-16 | 14:24
Wij van Burger comité waren ook op het plein(en zaterdag ook al in het centrum)met onze actie.
De aanwezige politie waren vandaag al minstens 3 kwartier aanwezig,en stonden gemoedelijk te praten met iedereen die er op het plein aanwezig was.
Opeens werd Jan aangesproken door een agent,die zei dat hij een pv moest uitschrijven voor Jan Roos,zonder uitleg waarvoor. Ook wij van Burger comité hebben onze actie niet aangemeld,maar kregen geen pv. Dat is toch op z'n minst curieus te noemen lijkt me. En als het pv voor de bus was,waarom dan Jan Roos en niet de chauffeur die daar verantwoordelijk voor is?

deraderendraaien | 05-04-16 | 15:27

-weggejorist-

bArAbAts | 05-04-16 | 15:25

Een trieste dag voor de democratie, zelfs zonder varkensmuts krijg je een proces verbaal. Wat een armoede in Nederland van deze tot corruptie gedwongen overheidsambtenaren.

speculoos | 05-04-16 | 15:22

@JungleBunny|05-04-14:54
"Nederland, los van deze groep hier, interesseert het geen zak".

Dan moeten ze ook hun mond houden als ze straks flink hun portemonnee moeten trekken voor de banken en elite in de Oekraïne. Griekenland zeker vergeten? Maar jou gun ik dat graag!

miss error | 05-04-16 | 15:14

Spotje | 05-04-16 | 14:24
En precies dit twitterbericht is volgens mij het grotere schandaal.
De politie noemt Jan met naam als een verdachte! Het is nog helemaal niet bewezen dat Jan of geenpeil geen recht hadden, daar gaat een rechter over en niet de politie. De politie mag het PV openen, een onderzoek doen enz, maar moet deze gegevens vertrouwlijk behandelen ivm met bescherming van de verdachte.
Met dit twitterbericht slaan ze even de rechter over en beschuldigen Jan in het openbaar. Dit laat wel zien dat de politie helemaal in paniek is.

thorrie | 05-04-16 | 15:06

Pastor Sippenhaft | 05-04-16 | 12:23

Haha, geweldig. Ik was benieuwd van wie de quote kwam. :-D

Janloel7282 | 05-04-16 | 15:02

KUDTREGENT van het jaar. Alweer!

Bram van Ojik | 05-04-16 | 14:57

Was dat de Gestapo of de Vopo?

bergsbeklimmer | 05-04-16 | 14:56

-weggejorist-

JungleBunny | 05-04-16 | 14:54

Ooooohhhh...NU begrijp ik het!
-
Die IS -vendelzwaaiers in de Schilderswijk hadden natuurlijk vergunning!

bisbisbis | 05-04-16 | 14:53

GeenPeil @GeenPeil
.
Update. Mopperende motoragent is toch maar weer vertrokken. Na 20 minuten uitzoeken of we mochten staan, waar we mochten staan.
.
.
Kan al raden wat die gaat stemmen morgen...

davimore | 05-04-16 | 14:50

@pluk-87 | 05-04-16 | 14:39
Ctrl+F, type pluk-87 in, klaar.

TeeJee | 05-04-16 | 14:49

van Aartsen, geeft hier een boete voor???
Terwijl gasten met zwarte vlaggen door zijn stad wandelen...

Schaam je diep!

realdutchman | 05-04-16 | 14:49

GeenPeil @GeenPeil
.
Onvriendelijke motoragent nu al een kwartier aan het "nalopen" of we ons wel aan de regels houden.
.
pic.twitter.com/zwKJX9EMNj
.
twitter.com/GeenPeil/status/717330417...
.
.
Je zou haast gaan denken...

davimore | 05-04-16 | 14:42

@TeeJee | 05-04-16 | 14:35
Kun je de regels citeren waaruit mijn grote mond zou blijken? Kun je dan ook meteen aangeven waar ik van terugkrabbel?

pluk-87 | 05-04-16 | 14:39

@TeeJee | 05-04-16 | 14:34
Ik denk dat we nu even moeten afwachten. Wie weet was er wel iets mis met de bus, en/of wordt Jozias niet bedoeld met 'hogerhand'.

pluk-87 | 05-04-16 | 14:37

@pluk-87 | 05-04-16 | 14:32
Grote mond en nu terugkrabbelen. Ik had uiteraard niks anders verwacht.

TeeJee | 05-04-16 | 14:35

@pluk-87 | 05-04-16 | 14:12
wetten.overheid.nl/BWBR0004318/2010-10...

Leest u artikel 2 even mee?
Lijkt me spannend om van Jozias te horen welke reden hij aan denkt te kunnen wenden.

TeeJee | 05-04-16 | 14:34

@TeeJee | 05-04-16 | 14:25
Ik zei 'terecht', aangenomen dat in NL geen boetes zonder reden worden uitgedeeld.
Ik ben jou in geen geval een mea culpa verschuldigd. Ik heb namelijk niets beweerd, ik pleitte slechts voor minder voorbarigheid.

pluk-87 | 05-04-16 | 14:32

Ja Jan, de arm van Erdocan reikt ver!
Of zal het die van Porosjenko zijn?
Nee toch niet, ik vermoed het slappe handje van van Aartsen.

Mister_D | 05-04-16 | 14:30

Dat den haag zich de Europese hoofdstad van vrede en recht mag noemen is een schande. Van Aarsen heeft in het verleden al meerdere malen vreedzame geweldloze protesten door de lange arm der wet met stront tot aan de schouder en knuppels tot aan de grond onwettig beëindigd.

kudt met dt | 05-04-16 | 14:30

Gewoon melden dat de vergunning is afgegeven en als z'n niet kunnen vinden dat ze moeten zoeken in de archiefkast naast de onderste steen, in de la met het Srebrenica fotorolletje en de bonnetjes van Fred, Kees en Ivo.

Mastermattie | 05-04-16 | 14:28

Overigens is het wel bijzonder kinderachtig en niet consequent dat Jan een PV krijgt. Je mag inderdaad met IS vlaggen zwaaien en van alles en nog wat zonder PV. Wees als politie dan consequent. Maar ach, Nederland he.

Spotje | 05-04-16 | 14:27

En hier de werkelijke aard van de politie. Denk daar maar aan bij het volgende agitprop filmpje op dumpert.

C-Bear | 05-04-16 | 14:26

@pluk-87 | 05-04-16 | 14:12
Den Haag en Van Aartsen hebben alle schijn tegen, en terecht ook.

Uw constatering van "terecht" is ook nog nergens op gebaseerd. Neigt een beetje naar slaafs volgen.


We zullen zien wie de mea culpa verschuldigd is.

TeeJee | 05-04-16 | 14:25

Ik mis de reden van de bekeuring in dit artikel. Het is wel zo professioneel om de reden te melden in de tekst. De Haagse politie geeft als reden voor het proces verbaal:

@LavieJanRoos Het is verplicht om manifestatie aan te melden bij @GemeenteDenHaag. Politie treedt op tegen onaangekondigde manifestaties.

Ook GeenStijl/GeenPeil dient zich aan de wet te houden. Simpel zat. Ook al steun ik de GeenPeil actie.

Spotje | 05-04-16 | 14:24

Uiteindelijk zal blijken dat het uitroepen van dit referendum de methode is geweest om te laten zien dat de democratie in NL volledig om zeep is geholpen.
Maar laten we morgen vooral NEE stemmen!

Cor Zakov | 05-04-16 | 14:23

En daarom ook een gekozen burgemeester. Misschien iets voor een volgend referendum?

Elessir | 05-04-16 | 14:21

Die Jozias van Aartsen is echt de aller aller slechtste burgemeester die we ooit in het Haagse hebben gehad. Wat is die man toch een ongelooflijke paardenlul, verschrikkelijk. Dat lucht ff op zeg....

pjot69 | 05-04-16 | 14:20

Dit krijgt nog wel een staartje als dit daadwerkelijk een order van Van Aartsen was.

Driewerf Hoezee | 05-04-16 | 14:18

Eigenlijk is al het rumoer over het Oekraïne (excuus EU) referendum indicatief voor wat er gebeurt als er bij monumentale beslissingen, zoals de verregaande overdracht van onze soevereiniteit aan een supranationale moloch als de EU, een Groot Staatsman (pardon een Groot Staats Genderneutrale Persoon) niet de leiding in handen heeft.

Helaas is het zo dat Grote Staatslieden, net zoals echte genieën, maar hoogst zelden -misschien 1 per generatie- voorkomen.

Zeg nou zelf, hebben wij in Nederland sinds Thorbecke nog een Groot Staatspersoon voortgebracht? Misschien dat Luns daar enigszins in de buurt kwam? Nog iemand?

Is het in het buitenland veel beter geweest sinds bijvoorbeeld Garibaldi in Italië of een Britse oorlogspremier als Winston Churchill?

Niet echt. Zoals alles in het leven wordt de politiek gedomineerd door de middelmaat. De echte kern van het politieke probleem is dat de meeste politici zichzelf de kwaliteiten van een Groot Staatsman/Persoon toedichten. Vanuit die gedachtegang redenerend hoeven zij zich dus echt niets van het "stemvee" aan te trekken omdat zij het toch echt beter weten als Groot Staats Iemand.

Zoals gezegd, de politiek wordt door de middelmaat gedomineerd. Ergerlijker is het dat de meeste politici zich ver onder die middelmaat bevinden. Neem bijvoorbeeld een Alexander Pechtold of een Jozias van Aartsen. Die bevinden zich daar nog een aardig eindje onder, in het gezelschap van hun intellectuele gelijke; de zeekomkommer (cucumaria frondosa).

En dat soort mensen moeten voor ons beslissingen nemen waarvan de impact & invloed daarvan zich tot in lengte van dagen laat voelen?

Ik huiver en ril. Geopolitiek is te belangrijk om aan politici over te laten. Daarom veel meer directe democratie. Referendum rules!

moutardeaprèslerepas | 05-04-16 | 14:17

Demonstratie GeenPeil/Referendum kon op wettelijke gronden niet geweigerd worden, maar gelukkig heeft men altijd nog de onterechte aanhouding/boete achter de hand. En zo kon als nog de demonstratie in de wielen gereden worden.

"Je mag demonstreren, maar alleen met je rug tegen de muur...."

En oh ja, vanavond gaat de NPO nog even voluit om de mensen over te halen toch vooral ja te stemmen.

"... en iedereen die afwijkt voor gek wordt verklaard"

kweethetooknietbeter | 05-04-16 | 14:16

Die jozesius, laat zich aardig in de kaart kijken, is het alleen afgunst, blinde woede, man man, die zal een van de eerste zijn die op het schavot moet komen.
Als je op die manier de democratie een halt wilt toeroepen ben je verkeerd bezig.
Wellicht wordt hij gestuurd door demmink?

watmagjenogwel | 05-04-16 | 14:16

@TeeJee | 05-04-16 | 14:06
Er zal meer duidelijk worden zodra we weten wie er met 'hogerhand' bedoeld wordt. Het vroegtijdige gepiep hier in de plempsels is op weinig gebaseerd en neigt naar slaafs happen op dit tendentieuze topic.

pluk-87 | 05-04-16 | 14:12

-weggejorist-

davimore | 05-04-16 | 14:07

@pluk-87 | 05-04-16 | 14:03
Er is een duidelijk verschil tussen specifiek opdracht geven en een tip krijgen.


Maar slaapt u rustig verder.

TeeJee | 05-04-16 | 14:06

Wie ja stemt voor die corrupte oostblok president moet achteraf niet zeuren.Je krijgt het Europa waar je morgen voor stemt.Neen stemmen is voor de mensen die het begrepen hebben.Ja stemmen is voor de mensen die zich graag keer op keer een oor laten aan naaien door de politiek.Jan Roos verdient een medaille ongeacht de uitslag van dit referendum.Nl staat weer op de kaart,knap gedaan.

tegenalles | 05-04-16 | 14:04

@TeeJee | 05-04-16 | 13:54
Je hebt zelf al wat mogelijkheden genoemd op TeeJee | 05-04-16 | 12:42. En ik ga helemaal niet uit van informatie die ik niet heb, ik heb aangegeven dat ik het onwaarschijnlijk acht dat er een boete is gegeven terwijl er geen wet overtreden zou zijn.

Dat de politie wordt getipt door hogerhand vind ik ook niet zo kwalijk. De AIVD bv tipt de politie ook wel eens stel ik me zo voor. En ja, het is selectief omdat de terroristen wel vrij spel kregen, maar dat heb ik nu al vaak genoeg aangegeven.

pluk-87 | 05-04-16 | 14:03

Meerderheid stemt `Ja` zelfs als het onder 30% valt.

Mozes Langebroek | 05-04-16 | 13:59

@Mastermattie | 05-04-16 | 13:50
Ik had ook niet anders verwacht van deze organisatie, ze hebben ongetwijfeld alles netjes aangevraagd.


Voorspelling;
- Vergunning was correct aangevraagd, en daadwerkelijk afgegeven, maar dienstdoende agent en commissaris waren niet op de hoogte gebracht.
- Ergens heeft een hoge ambtenaar opdracht gegeven om Jan Roos persoonlijk te beboeten, die wordt geslachtofferd en ergens weg gepromoveerd.
- Van Aartsen ontspringt wederom de dans in de gemeenteraad.

TeeJee | 05-04-16 | 13:58

Liep op dat moment toevallig net langs die lelijke bruin met blauwe bus. Geen publiek, wel een stroopwafelbakker, twee agenten en een hoop journalisten en Jan. Ik dacht nog, zeau die Jan heb nauh al boddiegards.
Geeft niet hoor, ga morgen toch wel rondje nee rood kleuren.

Tjemig | 05-04-16 | 13:56

tis nogal essentieeel WAARVOOR Jan een boete heeft gekregen....is allemaal leuk dat geblaat hierboven, maar als Jantje de regels heeft overtreden verdient ie gewoon een boete toch? aangezien er in het artikel nergens staat waarvoor de boete is uitgeschreven....zal justitie wel gelijk gehad hebben en er een demonstratie van meer dan 1 persoon hebben plaatsgevonden...dit echter zonder vergunning...en dat mag niet! dan zou de boete gewoon terecht zijn natuurlijk...ook Jantje moet zich gewoon aan de wet houden!
.
het blijft natuurlijk wel heel vreemd dat er niet staat waarom de boete is uitgeschreven! dat geeft echt aan dat dit echt een "BOEHOE kijk eens hoe zielig ik ben filmpje (terwijl ik de wet waarschijnlijk heb overtreden, dus ben niet zielig maar gewoon een sensatiebelust mannetje!)"

bArAbAts | 05-04-16 | 13:56

Tjeeses Jan...je had ook een paar ISIS-vlaggen aan de bus moeten hangen.
Dan had je geen bekeuring gehad.

Schietmijmaarlek | 05-04-16 | 13:55

Van Aarschen,lol, kan zijn eigen kont niet eens afvegen zonder naar het torentje te bellen.Dank zij het optreden van die blauwe mannetjes die je normaal nooit ziet als het nodig is, is het aantal NEEN stemmers weer gestegen.Bij deze bedankt von Aarschen.Rubberen Rutten staat na morgen nog meer voorschut in Brussel als gewoonlijk.Het volk pikt het politiek gekonkel steeds minder en zal langzaam steeds luider klinken.Die kruik is bijna vol...

tegenalles | 05-04-16 | 13:54

@pluk-87 | 05-04-16 | 13:24
Welke wet hebben ze dan overtreden? U gaat uit van informatie die helemaal niet bekend is.

Daarnaast kan een agent een overtreding heel goed ZELF constateren. Daar heeft hij GEEN orders van hogerhand voor nodig, en daar hoeft hij zich dan ook NIET voor te schamen.


Ik heb geprobeerd netjes te blijven, maar het lukt me niet. U bent echt te dom om te schijten.

TeeJee | 05-04-16 | 13:54

Kijk dat heeft onze Haagse Erdogan wel geleerd van die Salafische orde-handhavers!!

josef kuijpers | 05-04-16 | 13:50

Dit zie je ook als Koning Willy en/of Hare Max ergens ten tonele verschijnen. Als er republikeinen staan met een vreedzaam protest tegen het koningshuis dan worden ze eerst meegenomen naar het bureau, en later met een excuusje weer heengezonden. Vrijheid? Pffff. En wij maar zeiken over andere landen die grondrechten van burgers met voeten treden. Enorm hypocriet kudlandt is Nederland geworden.

Bobbbe | 05-04-16 | 13:49

Van Aartsen is ongetwijfeld gebeld door een vrindje met EU belangen aan het Plein.

Simon_GS | 05-04-16 | 13:48

"zum befehl!" Een beetje politieagent zou hier een punt gemaakt hebben en een dikke vinger tegen zijn opdrachtgever gegeven hebben. Maar nee, je kunt maar beter een brave volgzame politieagent zijn en meedoen. Niet nadenken, meedoen, niet nadenken, meedoen. (Dank Youp!)

Pieter Bas | 05-04-16 | 13:45

Hufters.

Piet Karbiet | 05-04-16 | 13:43

-weggejorist-

Beukendijk | 05-04-16 | 13:42

40/45

jitro | 05-04-16 | 13:41

van Aartsen is de baas over een bekrompen dorpsplein, GeenStijl heerst op het Internet.

Jammer dat ze niet met een tank op jullie afreden, dan kon Jan Roos er voor gaan staan net zoals die Chinese demonstrant in China tig jaar geleden. Dan was de parallel nog iets duidelijker.

Moreel hebben we al gewonnen, nu morgen nog door weer en wind naar het ver gelegen stemburo voor de genadeslag.

KayakFun | 05-04-16 | 13:41

Misschien moet ik toch maar VOOR stemmen. Ons bestuur begint meer op die van Oekraïne te lijken. Dus waarschijnlijk passen we wel goed samen. Zeker met de PVDA die zelfs van lijken en daklozen stelen en de VVD die fraude, corruptie en zaken met criminele organisaties in de secundaire arbeidsvoorwaarden gedrukt heeft staan.

ET007 | 05-04-16 | 13:40

Heeft van Aartsen al gereageerd? Of ligt hij met z'n reet omhoog een IS vlag te zwaaien?
Wat een minkukels. En zo goed voor het publieksvertrouwen.

belo | 05-04-16 | 13:38

Meer van dat soort dictatoriale acties van de pliesies, meer, meer, meer.
Dat levert tegenstemmen op.

mallekater | 05-04-16 | 13:34

Wat een schande!
Werkelijk alles trekken de malloten uit de kast.
Hup Jan, je bent een held!

animalia | 05-04-16 | 13:33

Polderstasi praktijken! Goed dat de agent nog even aangeeft dat hij zich kapot schaamt. Nota bene opdracht van hoger af. Dit referendum, wat volgende week trouwens vakkundig terzijde wordt geschoven, zorgt voor krampjes bij de gevestigde orde en dit bewijst dat maar weer eens. Als je het toch naast je neerlegt, laat dat referendum dan in zijn volle glorie doorgaan. U stemt met alle mogelijkheden, wij tellen en beïnvloeden de uitkomst of zeggen: fuck it, jullie snappen er niks van, goed voor de handel en een nieuwe Koude Derde Wereldoorlog, we doen het toch.

Sliptong | 05-04-16 | 13:32

Als ik agent was zou ik mij ook kapot schamen voor het gebrek aan ruggengraat. Laat die hoge Pipo maar zelf de hete kolen uit het vuur gaan halen.
Dit is hoe staatsterreur eruit ziet, gewoon de nationale knokploeg inzetten voor pesterijtjes. Zijn jullie moeders trots op jullie?

Solar666 | 05-04-16 | 13:32

Justitie heeft een patent op het constant maken van fouten... what's new...

Kris | 05-04-16 | 13:32

NSB ,dat zit er in Den Haag

fleurtje | 05-04-16 | 13:32

JungleBunny | 05-04-16 |

Zeik niet, dat is het volk!

Mr_Pikibelly | 05-04-16 | 13:32

-weggejorist-

JungleBunny | 05-04-16 | 13:29

Is nu na het varkensmutsje het matrozenhoedje ook al reden om opgepakt te worden?

Hufter | 05-04-16 | 13:27

Nederlandse politie was ook ZEER ACTIEF tijdens de Deutsche Bezetszung.

meneer Q | 05-04-16 | 13:25

inferno | 05-04-16 | 13:22 Snap jij het allemaal wel ?

ja,diedus! | 05-04-16 | 13:24

@TeeJee | 05-04-16 | 13:18
We hebben een wet. Je doet net alsof er iets onrechtmatigs gebeurd is, maar daarvoor is vooralsnog geen enkele aanleiding.
Roos en co konden dit voorkomen door simpelweg de wet niet te overtreden. Geef die 'hogerhand' dan ook geen stok om mee te kunnen slaan, we weten toch hoe de vork in de steel zit op dit moment? Ik vind het gewoon slecht voorbereid en naïef gedacht van Roos en co. (er vanuit gaande dat de boete terecht was dan he)

pluk-87 | 05-04-16 | 13:24

Politie en befehl ist befehl, er is de laatste 76 jaar weinig veranderd.

ja,diedus! | 05-04-16 | 13:23

Het loopt de status quo dun door de broek van angst.

panadol | 05-04-16 | 13:22

De vraag is natuurlijk of GeenPeil een vergunning of ontheffing heeft aangevraagd om daar te mogen staan. Anders terechte boete en niet zeuren.

inferno | 05-04-16 | 13:22

Gerard Leeflang | 05-04-16 | 13:14

Dat is een misdrijf, kom je niet vanaf met een pv'tje. Alhoewel...

Bijtendehond | 05-04-16 | 13:22

Hey , Jan plak een ISIS-vlag op je bus , dan durven ze niet(s) meer.

ja,diedus! | 05-04-16 | 13:19

Echt, wegwezen met die godvergeten dictators, en al helemaal dat tuig in Den Haag met Josje van Anus voorop. Duizenden moslims mogen daar klakkeloos klagen, slopen en demonstreren, maar een aanvraag tot een stuk democratie met een referendum leid er toe dat je "van hogerhand" een procesverbaal aan je broek hebt hangen.

Tuig van de bovenste plank. Het is jammer dat ik in Rotterdam aan het werk ben, want ik had graag even kennis gemaakt met de GeenPijlers in Delft vandaag.

Het zou de agent trouwens sieren als hij zou weigeren om dat PV uit te schrijven. Ze worden toch al uitgeknepen daar, dus enige vorm van respect voor hun "werkgever" hoeft men daar ook niet meer aan te voldoen in mijn ogen.

kanon0503 | 05-04-16 | 13:19

Ik begrijp de ophef niet helemaal. Als ik op het Plein parkeer dan krijg ik een boete, dat is op zichzelf niet zo heel vreemd.
Is de actie/demonstratie aangekondigd? Goedgekeurd?
Zo nee, hoe wordt er normaal gesproken omgegaan met onaangekondigde acties?
Hoe heeft GeenPeil dit gedaan in de andere gemeenten?
.
Het kan best zijn dat Tante Jozias een pesterijtje doet, en dat is dan wel sneu maar als je uitdeelt moet je ook incasseren denk ik dan.
.
Ik mis nogal wat informatie in het artikel over hoe de vork in de steel zit. Jammer.

BlauwVanBinnen | 05-04-16 | 13:18

@pluk-87 | 05-04-16 | 13:11
Dus als iemand van hogerhand een agent een opdracht geeft om u een boete te geven, dan is dat terecht?

Snapt u nou echt niet waar dit mis gaat?

TeeJee | 05-04-16 | 13:18

@Mastermattie | 05-04-16 | 13:13
Dat is waar, dat gaf ik hiervoor ook al aan, dat valt de politie/vanAartsen te verwijten. Daar hebben ze fouten gemaakt, maar dat zou vind ik niet moeten betekenen dat ze dan maar vaker zaken door de vingers kunnen zien.

pluk-87 | 05-04-16 | 13:16

De politieman schaamde zich dood maar moest "het" doen op last van hogerhand. Zo werkte dat ook in de tweede wereldoorlog. op last van hogerhand verlinkte men en arresteerde men Joden. Befehl ist Befehl.
Toch benieuwd wie de hogere hand is? Zijn het de salafisten die in Den Haag al jarenlang de lakens mogen uitdelen van de griezelige van Aartsen?

BananaMonarchy | 05-04-16 | 13:16

van Aarschen werkt op deze wijze mee aan publiciteit voor GP

Islamofiel | 05-04-16 | 13:15

Wat een leuke vrouwelijke agente!
Ik zou haar zeker doen.

Gerard Leeflang | 05-04-16 | 13:14

Het lijkt oekraine wel.Wat een vrijheden in het land??

stef3094 | 05-04-16 | 13:14

@pluk-87 | 05-04-16 | 13:11
Nee, het probleem zit 'm in het meten met twee maten.
Een stel radicale gekken kan namelijk zonder hinder de stad onveilig maken.

Mastermattie | 05-04-16 | 13:13

lekker om je heen slaan en schoppen Team JA., daar komen jullie ver mee. Deze negatieve JA campagne verteld veel over de inborst en bedoelingen van de NL bestuurders en hun aanhang.
--
O ja...Mocht de opkomst onverhoopt de 30% niet halen... Niet juichen TEAM JA. We zijn net begonnen... Ik vreet jullie de komende jaren met huid en haar op... grrom!

Mark_D_NL | 05-04-16 | 13:13

@TeeJee | 05-04-16 | 13:07
Het is niet relevant wie de agent de directe opdracht gaf. Als Roos de wet overtreedt kan hij gewoon een boete krijgen. Daar zouden we niet over moeten miepen vind ik. We zijn toch geen banenrepubliek waar je de wet mag overtreden zodra je een camera bij hebt?

pluk-87 | 05-04-16 | 13:11

@Ikhebeenvraag | 05-04-16 | 13:09
Nee... een stuk van die zin is weggevallen:
Den Haag, de stad van het rechtlullen van bananen(monarchie).

Mastermattie | 05-04-16 | 13:11

v. aartsen is een heel onfris type, daar vallen Holleeder en van Hout bij in het niet.

Vout | 05-04-16 | 13:10

De stad van het recht, zoals Den Haag zich graag presenteert. Ze laten door hun daden wel zien welk recht ze daarmee bedoelen.

Ikhebeenvraag | 05-04-16 | 13:09

@ Nederlandse politie: ga boeven vangen!

Xirdalan | 05-04-16 | 13:09

Bij welke partij zal Jan Roos zich aansluiten? Want ik voel op m'n klompen aan dat hij er voor gaat bij de volgende verkiezingen.

bruin kikkertje | 05-04-16 | 12:45

Welnu, heb in de NRC gelezen dat Jan Roos het goed kon vinden met Halbe Zijlstra en is gepolsd voor de VVD. Zou me wel tegenvallen van hem als hij dat inderdaad zou gaan doen.

Kievit | 05-04-16 | 13:08

@datzouzomaarkunnen | 05-04-16 | 12:57
OVSE staat ook op de lijst met stoor- euh.. steunzenders.

Mastermattie | 05-04-16 | 13:08

@pluk-87 | 05-04-16 | 13:03
Ah, u bent van het type "Ordnung muss sein"?

En als die tweet van Jan Roos nou klopt? Dat het van hogerhand moest? Feldmarschall Jozias Von Aartsen klikt even met de hakjes!

TeeJee | 05-04-16 | 13:07

@test1212121212 | 05-04-16 | 13:03
Die indruk krijg ik ook. Alsof je in Nederland een boete krijgt met een 'onduidelijke reden'..

pluk-87 | 05-04-16 | 13:07

Ik zie Rutte al grijnzend met Jozias bellen

Mastermattie | 05-04-16 | 13:05

mr.money | 05-04-16 | 12:49
En terecht, naar steeds duidelijker wordt.

BlowingBubbles | 05-04-16 | 13:05

"Breek: Het was toch Jozias"
Hadden jullie wat anders verwacht dan?

Mastermattie | 05-04-16 | 13:05

-weggejorist-

test1212121212 | 05-04-16 | 13:03

@TeeJee | 05-04-16 | 12:42
In dat geval vind ik de boete terecht. Het is dan wel selectief optreden van de politie aangezien ze terroristen gewoon hun gang lieten gaan, maar dat doet niets af aan de mogelijke legitimiteit van de boete voor Roos.

pluk-87 | 05-04-16 | 13:03

@Watching the Wheels | 05-04-16 | 12:52
Nee, vanavond staat in het teken van de Panama Papers. Waarschijnlijk zal de naam "Poetin" vele malen vallen maar zul je over "Poroshenko" niets horen.
De 3 P's: #Poetin, #Poroshenko en #PanamaPapers.

*Peter Plasman en Arrold van den Hurk over de Miljoenenjacht-zaak*

Hij drukte uit zenuwen op een rode knop en liep daarmee 5 miljoen euro mis. Banketbakker Arrold van den Hurk deed in 2013 mee aan het programma ‘Miljoenenjacht’. Presentatrice Linda de Mol overlegde met de notaris, maar die bepaalde dat het spel met de knop beëindigd was. Arrold ging met 125.000 euro naar huis, terwijl in de koffer die hij had gekozen 5 miljoen euro zat. Hoe kon dit gebeuren? Advocaat Peter Plasman spande met Arrold een rechtszaak aan tegen producent Endemol. Vandaag moeten Linda de Mol en de notaris van het programma getuigen in deze rechtszaak.

pauw.vara.nl/komende-uitzending

Mastermattie | 05-04-16 | 13:02

Ik heb lang getwijfeld of ik Ja of Nee zou stemmen.
Nu weet ik gelijk wat ik ga stemmen door deze asociale actie, ik stem ...NEE...

ANGEL70 | 05-04-16 | 13:01

Omdat er brood ligt soms bij de Gedachtniskirche.
Géén mening, wegens de beperkingen die de wetgever daaraan stelt.

hallevvezool | 05-04-16 | 13:00

'Van Aartsen deelt bekklem uit'

Driewerf Hoezee | 05-04-16 | 12:59

Boetes uitdelen is tegenwoordig het enige waar de pliesie nog toe in staat is
#incassobedrijf

Tobi | 05-04-16 | 12:59

But maaaaybe.... heb je een vergunning nodig om een dergelijke actie te houden op Het Plein? Maaaaybe mag een bus daar niet zomaar staan? En maaaaaybe heeft GeenStijl, als die vergunningen nodig zijn, die vergunningen niet? Ik weet het niet hoor. Processen-verbaal kunnen niet zonder wettelijke grondslag uitgegeven worden. Nulla poena sine lege.

Gualtiero | 05-04-16 | 12:58

@bruin kikkertje | 05-04-16 | 12:45
VNL wellicht, gezien het event gisteren...

Mastermattie | 05-04-16 | 12:57

Ik snap opeens de roep om onafhankelijke waarnemers van de OVSE...
Je gaat bijna denken dat morgen de politiek de uitkomst desnoods zelf zal manipuleren.

datzouzomaarkunnen | 05-04-16 | 12:57

de nederlandSSe STASI?
lekker nutteloos bezig die domme smeris
had hij wel een kaartje om de bus te betreden?

WhaTsHenneping | 05-04-16 | 12:53

Na die boosaardige censuur demonstratie van Merkel op de ZDF gister sta ik nergens meer van te kijken.

Conan de Rabarber | 05-04-16 | 12:53

"They own you ..." youtu.be/ILQepXUhJ98?t=135
.
Kunnen Rutte, Van Aartsen en Plasterk morgen weer zeggen dat het zo niet gemoeten had. Of liefst natuurlijk vanavond in Pauw, kunnen ze meteen nog wat andere leugens pluggen of oproepen om niet te stemmen of meer van die onzin. 6 april 2016 NEE day!

Watching the Wheels | 05-04-16 | 12:52

Hieruit blijkt dat de PANIEK in Den Haag en Brussel erg groot is.Mooi dat er nu ook de Panama Papers affaire is!Dit zou wel eens de laatste nekslag voor het JA kamp kunnen zijn.Zoals net RTL-Z zojuist verwoordde:Panama Papers een ramp voor het JA kamp.

klaasm | 05-04-16 | 12:52

Hieruit blijkt dat de PANIEK in Den Haag en Brussel erg groot is.Mooi dat er nu ook de Panama Papers affaire is!Dit zou wel eens de laatste nekslag voor het JA kamp kunnen zijn.Zoals net RTL-Z zojuist verwoordde:Panama Papers een ramp voor het JA kamp.

klaasm | 05-04-16 | 12:51

Hopelijk zorgt het associatieverdrag met Oekraïne er voor dat Nederland minder corrupt wordt.

Mokum Kosher | 05-04-16 | 12:51

@InAnumPerRegimine | 05-04-16 | 12:44
Ja, die eenstrepers worden ook alleen maar gestuurd, maar er zit ook een baasje boven die ze stuurt. Nou ja. Ze staan er weer gekleurd op in die carnavalskostuumpjes.

Stormageddon | 05-04-16 | 12:50

De Nederlandse politiek in een notendop.
Verkrampt zitten ze achter hun bureau, een plek die ze comfortabel achtten maar die blijkbaar toch enige inspanning vergt. Het referendum is al lang aangekondigd en beide kampen wachtten het juiste momentum af om actie te gaan voeren.
Te vroeg en je niemand snapt nog wat je bedoelt.
Te laat en je bereikt te weinig mensen en loopt achter op je tegenstander.
Dus je moet op het juiste moment pieken. En dat is lastig want de tegenpartij van de gevestigde politiek houdt zich niet aan onderlinge spelletjes en afspraakjes (klankborden zoals Van Rey dat noemt) maar knalt gewoon op het juiste moment en zonder zich zorgen te maken over carrière gevolgen. En dan ben je te laat. Van Aartsen zit tandenknarsend op zijn veilige kantoor en beukt met de vuist op tafel en maant de politie (waarvan hij immers de baas is) om ter plaatse te gaan en te doen wat nodig is om de boel te saboteren. Je ziet ook aan de tronie van die agent dat het zo'n domme dienstklopper is die tot aan zijn pensioen niet verder komt dan wat boetes uitdelen.
Morgenavond loopt het Den Haag dun door de broek, dan zal blijken dat meer dan 30% van de mensen toch is gaan stemmen en dat ze ook nog in meerderheid TEGEN hebben gestemd. En dat is het moment waarop de koning schaakmat staat. Dan kan Rutte niet anders dan de handdoek in de ring gooien en dus NIETS met het referendum doen. Want wat hij dan ook doet, hij wordt bij de eerstvolgende verkiezingen helemaal afgemaakt en hij weet wie er dan WEL zal winnen. Dan zal dit referendum nog hard doorklinken.
Mooi dat gisteren nog wat smerigheid over die president van Oekraïne naar buiten kwam, dat helpt in elk geval.
Zelden zo verheugd op verkiezingen. Ik ga morgen lekker laat stemmen. Beetje de spanning erin houden.

Dat is wel vreemd... | 05-04-16 | 12:50

Eminence Grise | 05-04-16 | 12:26
Inderdaad. Ik ben echt onthutst over het inkijkje dat we dankzij dit referendum krijgen in het reilen en zeilen van onze bestuurlijke en politieke elite. En de pers!! De schaamteloosheid waarmee gelogen, bedrogen en geframed wordt.... Eigenlijk wisten we het al, maar het wordt nu zo zichtbaar door de kennelijk toegeslagen paniek.

BlowingBubbles | 05-04-16 | 12:50

In Den Haag kun je niet voorzichtig genoeg zijn met staatsgevaarlijke journalisten. Vooral niet als ze verdachte pakketjes bij zich dragen zoals camera's. Voor je het weet plegen ze een aanslag op de reputatie van politici.

Tierelantijn | 05-04-16 | 12:49

"Later meer" ongetwijfeld, het gaat al twee weken over elke scheet die rondom "Het Referendum" gelaten wordt..

mr.money | 05-04-16 | 12:49

De politie kan beter die 32 nieuwe Nepnederlanders gaan checken die door de PVDA vandaag zijn overgevlogen naar ons land.

Patje2011 | 05-04-16 | 12:47

Bus moet naar > Malieveld ?

Simon_GS | 05-04-16 | 12:47

Vies walgelijk en uiterst doorzichtig. Ik ben even kotsen.

The walking bob | 05-04-16 | 12:47

@Abject | 05-04-16 | 12:39

omwille van het niet meer met een banner op GS staan van linksomroepwordend powned. Geen gemis aan imo. Buiten dat hebben ze zelf een site!

voedselbankier | 05-04-16 | 12:46

Democratie in het NeDDRland van Judas van Aartsen.

Die heeft z'n dertig zilverlingen ook vandaag weer verdiend.

Reinaert | 05-04-16 | 12:46

@Makro777 | 05-04-16 | 12:43
Vroeger noemden ze dergelijke lui "bruinhemden" nu zijn het "bruinbroeken" verder is het hetzelfde.

InAnumPerRegimine | 05-04-16 | 12:46

bamsal | 05-04-16 | 12:24
6 april lampje!

BlowingBubbles | 05-04-16 | 12:46

Bij welke partij zal Jan Roos zich aansluiten? Want ik voel op m'n klompen aan dat hij er voor gaat bij de volgende verkiezingen.

bruin kikkertje | 05-04-16 | 12:45

Ik zei ze vanavond al in hun handen wrijven bij DWDD. Een plastic koffielepeltje word dan al snel "Wapens gevonden in de bus!"

sinar2 | 05-04-16 | 12:44

Titel van bovenstaande foto had ook kunnen zijn:
"Europese regelgeving aangepast aan Oekraïne voor betere integratie"

Mastermattie | 05-04-16 | 12:44

De politie is je beste vriend! Ben benieuwd waar het over gaat though. #acab

delangeleen | 05-04-16 | 12:44

@Stormageddon | 05-04-16 | 12:40
Politie en nadenken? Daar zijn ze niet voor opgeleid en niet toe in staat.

InAnumPerRegimine | 05-04-16 | 12:44

Op RTV-Noord is een poll, gaat u stemmen of niet? Maar liefst 60% (n=1000) gaat stemmen en dat is een mooi getal, toch?

eerstneukendanpraten | 05-04-16 | 12:44

@Bert.H | 05-04-16 | 12:18
Tot volgende week! wel gaan stemmen morgen.

peterdh | 05-04-16 | 12:43

Ze schijten echt in hun broek daar in Den Haag.

Makro777 | 05-04-16 | 12:43

@politsie, gaan jullie ook even het ongewassen GroenLinks-tuig oppakken die met geweld andere demonstranten willen verbieden om hun mening te uiten?

Uw Psychiater | 05-04-16 | 12:43

@pluk-87 | 05-04-16 | 12:36
Waarschijnlijk omdat de bus 5 vierkante centimeter groter was dan in de aanvraag, of dat ie net een millimeter buiten het aangegeven vak stond.
Of dat ze 1 km/u te hard hebben gereden bij aankomst.


U weet wel, die leuke onzinboetes.

TeeJee | 05-04-16 | 12:42

Geef mij je adres , en ik stuur je een nep-baard jan.
dan weet je zeker dat je gewoon je gang kan gaan.
en mede gluurders STEM morgen laat je niet afgaan zoals tijdens de staten verkiezing ,want deze fout dat we nu met de D666 en de VVD als grootste partij hier de boel verneuken is schuld aan hen die thuis bleven

witchmaster | 05-04-16 | 12:42

Ik zou maar uitkijken, voor je het weet gooit Van Aarsen zijn Sharia Stoottroepen in de strijd!
De elite is duidelijk in paniek en weet zich geen houding te geven. 'Help, het volk vindt er ook iets van!'

BlowingBubbles | 05-04-16 | 12:42

@Mastermattie | 05-04-16 | 12:16
Spijker. Kop. Raak.
+1000

Professor Superhirn | 05-04-16 | 12:42

Hier laten Rutte en van Aertsen hun ware #lafbek zien.

InAnumPerRegimine | 05-04-16 | 12:41

Gokje:
De bus had geen vergunning om voor de Tweede Kamer te gaan staan en in het kader van terreurbestrijding wordt men weggestuurd bij de Tweede Kamer want in de bus zou natuurlijk zomaar een bom kunnen liggen.
Nou, ik mag hopen dat die bom de uitslag van het referendum zal zijn.

Maar ondanks dat ik al die tijd positief was begin ik me nu toch wel ernstige zorgen te maken. De frustratie van de democratie is wel zo ongelofelijk heftig dat die kleautzakken in Den Haag en Brussel zich straks kapot lachen.

Mastermattie | 05-04-16 | 12:41

Mag ik iedere tegenstemmer verzoeken (mijzelf incluis), indien deze in de mogelijkheid is om pas NA 19:00 uur te gaan stemmen, om de opkomstpeilingen te saboteren?.Zodat het VOORkamp niet weet waar ze aan toe is.
Wat het VOORkamp kan, kunnen wij ook #sabotage

Bijtendehond | 05-04-16 | 12:40

We leven blijkbaar in een land, waar je niemand meer kunt vertrouwen, zeker de politie niet.
Wobbelplatte | 05-04-16 | 12:38
.
Dat is de enig juiste constatering.

Lupuslupus | 05-04-16 | 12:40

Maar bij ISIS vlaggen in de schilderswijk is er niets aan de hand.
Is er dan niemand bij de gemeente Den Haag en bij de politie Haaglanden die denkt: nou... Dit moesten we maar niet doen... Laat die jongens en meisjes van de GeenPeil maar een uurtje folderen, ze zijn zo weer weg. Is er dan helemaal niemand die denkt: dit is hele slechte PR, dit komt zo fout over, zelfs als Pechtold belt met het verzoek om handhaving op het Plein: laten we het maar gewoon even gaan, we kunnen beter een kop koffie gaan drinken of zo.

Stormageddon | 05-04-16 | 12:40

Niet zo raar dat er zoveel agenten ziek thuis zit tegenwoordig altijd maar tegen je geweten ingaan kan best zwaar zijn voor mensen met verstand.

Sjonie01 | 05-04-16 | 12:40

In de oorlog hadden ze ook zulke hoofden
Berthe | 05-04-16 | 12:37
Klopt, altijd zo mooi neergezet door Rijk de Gooyer

hurenisvoorpaupers | 05-04-16 | 12:39

Fabala | 05-04-16 | 12:32
Powned is ook al een tijdje van GS weggevallen, en daar heeft GS ook al niet over gecommuniceerd.
Geen idee wat er op de Basisweg gaande is, maar GS is mijn interesse in rap tempo aan het verliezen.

Abject | 05-04-16 | 12:39

Hoe laat zijn jullie in Delft??

Hobbykip | 05-04-16 | 12:39

Om het vakantiegeld niet in gevaar te brengen moeten nog snel even de quota gehaald worden.

Morris Stockwood | 05-04-16 | 12:39

Welkom in Noord-Korea aan de Noordzee.

ProAsfalt | 05-04-16 | 12:38

Hete die niet Aristotel?..
Neut | 05-04-16 | 12:31

Bijna goed. Moet zijn Aris Total-loss.

hoogstetijd | 05-04-16 | 12:38

Vreselijk dit; krijg er koude rillingen van. Wat zijn we toch ver weggezakt in Nederland. Gisteravond tijdens het flyeren kwam er ook een politie-auto langzaam voorbij rijden. Ik betrapte mezelf er toen op, dat ik me niet helemaal op m'n gemak voelde. We leven blijkbaar in een land, waar je niemand meer kunt vertrouwen, zeker de politie niet.

Wobbelplatte | 05-04-16 | 12:38

Als ik die Roos zou zien zou ik hem ook meteen een proces verbaal aan zijn broek hangen. Al was het maar om die rotkop van hem
@JungleBunny | 05-04-16 | 12:35
Dat soort praktijken doe je maar lekker in je geliefde Oekraïne/ Rusland*. Putinlover.

atheïstisch stemvee | 05-04-16 | 12:37

Spelregel kwestie zeker. Wachten is op de namen van de dienstdoende agenten En de opdrachtgever. Ik heb iig het vermoeden dat dit geen routine kwestie was.

Kapt. Kip | 05-04-16 | 12:37

Is het al bij de facisten van Joop?

eerstneukendanpraten | 05-04-16 | 12:37

@Fabala | 05-04-16 | 12:32

Ik vrees voor u dat het een slepende kwestie gaat worden. De referendumdatum staat immers niet vast of zo???
.
Lijntrekken voor het moment suprème. Pfffff

Parel van het Zuiden | 05-04-16 | 12:37

Werkelijk alles wordt uit de kast gehaald om het nee-kamp te frustreren. Het zou mij niet verbazen als het anp bericht al klaar ligt voor morgen om vooral niet te gaan stemmen wegens terroristische dreiging.

koosnaam | 05-04-16 | 12:37

In de oorlog hadden ze ook zulke hoofden

Berthe | 05-04-16 | 12:37

@Fabala | 05-04-16 | 12:32
Zeik toch niet zo man!
Ga aardappels schillen ofzo!

voedselbankier | 05-04-16 | 12:37

"conspiracymode=1"
Snel de bus onderzoeken op afluisterschroefjes !
"conspiracymode=0"

FredReset | 05-04-16 | 12:37

@JungleBunny | 05-04-16 | 12:35
Toevallig heb ik Jan Roos gisteren gezien, een erg gezellig vent die staat voor z'n mening en dat ook openlijk durft te uiten. Dat kun je van die weekdieren in Den Haag niet zeggen.

Mastermattie | 05-04-16 | 12:37

Weer Den Haag....waar zoiets absurds speelt. Weer Van Aartsen dus...

Tarak | 05-04-16 | 12:36

Er is nog geen reden bekend voor de boete, maar iedereen heeft zijn mening al klaar. Knap jongens!

pluk-87 | 05-04-16 | 12:36

Gelukkig heeft de Haagse politie alle zware misdaad in de hofstad opgelost en heeft men nu tijd om dit soort 'zaken' op te lossen. Zal wel in opdracht van Van Aartsen zijn. Man, man, man.

Alleen hierom al zou je TEGEN gaan stemmen. De teller met tegen-argumenten staat inmiddels op eindig.

hoogstetijd | 05-04-16 | 12:36

@ Dutchbeaurouge | 05-04-16 | 12:31
in Nederland heb je geen vrijheid van meningsuiting. Wel een vrijheid van godsdienst. Aan die godsdienst kan van alles gekoppeld zijn waar je wel vrij in bent.

Als je als ongelovige zegt dat je mensen van een bepaalde seksuele voorkeur van een flatgebouw wil gooien, ben je strafbaar. Doe je het vanuit je geloof, dan mag het (van Van Aartsen).

Zo meet je met twee maten en geef je bepaalde mensen een voorkeurspositie, een beschermde positie.

El Rico Grande | 05-04-16 | 12:36

Jan doe eens wat duiding , wat mosten ze van je, grote kleine boete crowdfunding nodig?

antwoorden Jan antwoorden...

voedselbankier | 05-04-16 | 12:36

Fabala | 05-04-16 | 12:32
Kom op zeg, ze zijn hiermee begonnen en het moment supreme komt eraan, nogal logisch dat ze er nu constant erover schrijven.

Patje2011 | 05-04-16 | 12:35

Ome Roon heeft zeker wat tips van Erdogan gekregen?

Kameroudste | 05-04-16 | 12:35

-weggejorist en opgerot-

JungleBunny | 05-04-16 | 12:35

@Fabala | 05-04-16 | 12:32
GeenPeil is de dochter van GeenStijl.... laat het toch even... nog anderhalve dag...

Mastermattie | 05-04-16 | 12:35

Filmpje begint ergens halverwege en is nauwelijks verstaanbaar...
Jan, leg eens uit wat hier aan de hand is?

Leipniz | 05-04-16 | 12:34

kunnen ze straks weer zeggen: Sorry, dat had zo niet gemoeten..
Maar dan is het weer eens te laat

-Wil- | 05-04-16 | 12:34

@Parel van het Zuiden | 05-04-16 | 12:31
Aartshu Akbar

Mastermattie | 05-04-16 | 12:33

het wordt steeds duidelijker wie hier de vijand van het volk is .. wat next ? militairen die de bus opblazen ?
ik denk dat ze 'de media' van wat beelden willen voorzien die ze vanavond kunnen gebruiken.
knippen en plakken toegestaan.

(c)ZWITSUL | 05-04-16 | 12:33

En tegen die agenten wil ik zeggen: "Houzee!"

Pgibbons01 | 05-04-16 | 12:32

-weggejorist-

Fabala | 05-04-16 | 12:32

Blank, man, gezond, Nederlander, onafhankelijk en godbetert ook nog eens een mening die niet onder stoelen of banken gaat. Tsja. Dan maak je je anno 2016 niet geliefd in Nederland. Als er een gehandicapte moslima miet outkierung in een burka met IS vlaggen en een kromzwaard staat te zwaaien dan word ze door diezelfde agentjes beschermt want 'vrijheid van meningsuiting'. Mooi land als de politie de regering onwelgevallige meningen al dan niet preventief gaat jorissen.

Dutchbeaurouge | 05-04-16 | 12:31

Het onderzoek naar Porosjenko n.a.v. de Panama Papers zegt genoeg over Oekraïne , daar kan geen actie van Jan Roos tegen op ;-)

DasNouJammer | 05-04-16 | 12:31

lsimon | 05-04-16 | 12:29
Maar feyenoordsupporters zijn ook blanke ongelovige tokkies. Die kunnen best aangepakt worden.

Glasgow Argus | 05-04-16 | 12:31

Repressie. Het kan niet bij uitheems tuigh, niet bij inheems tuigh, niet bij religieus tuigh, niet bij criminelen.
.
Het kan wel wanneer het evangelie van de politiekcorrecte kerk wordt gechallenged. Dus burgertje zwijg, zwijg over massa-immigratie, zwijg over Islamisering, zwijg over de Eurocratie, zwijg over de multikul.
.
En anders een laars in het gezicht. Iedere dag weer.
.
Heil Juncker, heil Rutte, heil Allah!

Parel van het Zuiden | 05-04-16 | 12:31

Hete die niet Aristotel?..

Neut | 05-04-16 | 12:31

Zo hield ene Joanna ooit een kartonnen bordje omhoog en werd daarvoor in het gevang gegooid www.youtube.com/watch?v=erftvk3qrYs #mensenrechten #vrijheidvanmeningsuiting #treurigspul

Watching the Wheels | 05-04-16 | 12:30

-weggejorist-

stroopa | 05-04-16 | 12:30

@Obainmarie | 05-04-16 | 12:26
Als je in een woonwagensmoking staat ook.

Guido | 05-04-16 | 12:30

@Eminence Grise | 05-04-16 | 12:26
Inderdaad. Als er iets is wat dit referendum heeft blootgelegd is het wel de politieke agenda.
Opdat men niet vergeet, ook niet als zij op 15 maart 2017 wél weer een stembureau in de buurt heeft.

Mastermattie | 05-04-16 | 12:29

Die agenten hebben vast stage gelopen in de Oekraine.

Mark_Pugner | 05-04-16 | 12:29

Ik denk overigens dat deze agenten ook TEGEN stemmen.
Ze komen zelf ook vertwijfeld over. Wed op een zeker aandeel door van Aartsen. Die is nog steeds pissig van zijn foto op Geenstijl. Van Aartsen is geen haar beter dan die haatbaarden.

ET007 | 05-04-16 | 12:29

lachenjoh | 05-04-16 | 12:27
Oh ja... Aboutaleb is juist de meest agressieve burgemeester als het gaat om protesten/demonstraties/manifestaties: webcache.googleusercontent.com/search?...

lsimon | 05-04-16 | 12:29

Het begon allemaal met het minderen van stembureau's. Weet iemand toevallig wie de brein is achter dit besluit? DAAR zit het probleem namelijk.

ik zei het toch | 05-04-16 | 12:28

vAartsen haat democratie. Dit in tegenstelling tot Aboutaleb.
lachenjoh | 05-04-16 | 12:27
Dat komt nog wel als ze in de meerderheid zijn.

hurenisvoorpaupers | 05-04-16 | 12:28

Beelden waar we alleen maar van kunnen smullen.
Wat een domme actie weer van de driehoek.

gentle giant | 05-04-16 | 12:27

De sharia-politie nog niet langsgeweest om de roze medewerkers van GeenPeil te vragen wat ze eigenlijk in hun stad doen?

Patje2011 | 05-04-16 | 12:27

vAartsen haat democratie. Dit in tegenstelling tot Aboutaleb.

lachenjoh | 05-04-16 | 12:27

Den Haag. Bolwerk van jihadisten-lovers, Poroshenko-vriendjes en hooghartige eurofielen.

atheïstisch stemvee | 05-04-16 | 12:27

Er zijn dienders die in overtuiging handelen om het goede te doen...echt waar.
Er zijn echter een paar die het ook voor deze verzieken.
Het ergste is nog dat deze dan doen alsof ze gelijk hebben.
Man o man..wat een afgelikte stropop.

Oktoberfest | 05-04-16 | 12:27

Zelfs Poetin zou dit als Russische toestanden beschouwen

artijn | 05-04-16 | 12:27

Morgen schreeuwende krantenkoppen "Jan Roos opgepakt"
Mastermattie | 05-04-16 | 12:18
Ik hoop het, want dan is ieder zich weer bewust van de Nederlandse praktijken.
Dergelijk acties zijn olie op het vuur.
Onze regenten beseffen nog niet dat nog steeds de Nederlanders met meer zijn.

ET007 | 05-04-16 | 12:26

Als je met een IS vlag staat te wapperen is de politie er een stuk minder actief.

Obainmarie | 05-04-16 | 12:26

ohoh Den Haag, mooie stad, achter de puineeen

Bokito ergo sum | 05-04-16 | 12:26

@bamsal | 05-04-16 | 12:24
6 april.. leuk geprobeerd!

Mastermattie | 05-04-16 | 12:26

Wat is er aan de hand in dit land? Dit referendum laat meer zien van de werkelijke machtsbelangen in dit land dan me lief is. Het schrappen van stemhokjes, het onduidelijke stemformulier, de drogredenaties, nu dit weer.... De nietsvermoedende burger zoals ik krijgt even een haarfijn inzicht in hoe dit land bestuurd wordt.... Brrrr

Eminence Grise | 05-04-16 | 12:26

Pastor Sippenhaft | 05-04-16 | 12:23

Hahahahaha +10

moutardeaprèslerepas | 05-04-16 | 12:26

In opdracht van de oer-dhimmy Jozias van Aartsen. Een bestuurder van VVD-huize. Mocht u nog twijfelen omtrent uw stem in de aanstaande tweede kamerverkiezingen.

Glasgow Argus | 05-04-16 | 12:25

Die agenten moeten wel heel diep in de financiële penarie zitten om zulk vuil werk te doen. Heel triest!

hurenisvoorpaupers | 05-04-16 | 12:25

@XaleX_2 | 05-04-16 | 12:22
Die zijn even te druk met het middaggebed

Mastermattie | 05-04-16 | 12:25

Filmpje speelt niet af.

baskb | 05-04-16 | 12:24

Staat Links de boel te vernielen? Staan er tientallen haatbaarden met ISIS vlaggen? Jan Roos staat er, dus komt de politie in actie. Is zeker een vuile streek van van Aartsen. Goede reden om af te rekenen met dit bestuur.

ET007 | 05-04-16 | 12:24

Nog meer reden om TEGEN te stemmen op 7 april!!!!!

bamsal | 05-04-16 | 12:24

Ik kijk uit naar de campagnes van de politieke wegkijkers volgend jaar. Wanneer de PvdA weer met een (soon to be) verwelkte roos (nee, niet Jan) aan de deur staat, wanneer D'66 weer doet alsof ze "Democratisch" zijn, wanneer de VVD acteert "liberaal" te zijn, wanneer GroenLinks blijft meer om "Links" dan om "Groen" te geven etc...

Mastermattie | 05-04-16 | 12:24

1500 euro netto verdient een agent toch?
Ik snap de motivatie van de bonnenschrijver niet helemaal...

Melfs | 05-04-16 | 12:23

Maarrr, toen die vuile ISIS vlaggetjes in Den Haagistaan wapperden en door islamietjes haat werd gezaaid, zei een woordvoerder van de Haagse burgemeester Jozias van Aartsen dat er "Geen grenzen overschreden" waren www.omroepwest.nl/nieuws/2616999/UPDAT...

Wonderful-Life | 05-04-16 | 12:23

"Roos kan heel hardnekkig zijn."

- Andrelon

Pastor Sippenhaft | 05-04-16 | 12:23

Het zegt wat over de heersende macht daar ter plaatse

huppeltrutje | 05-04-16 | 12:23

Wie morgen Nee stemt krijgt ook een proces verbaal.

Harry Turtle | 05-04-16 | 12:23

Valt mee dat er geen sharia ordetroepen bijstaan met hun gele hesjes. Meestal haalt van Aarsen die als eerste van stal.

XaleX_2 | 05-04-16 | 12:22

Ik mag er toch zeker wel van uit gaan dat de politie een reden opgeeft voor dit PV?

jofele jood | 05-04-16 | 12:22

Nu alleen nog schieten en we hebben hier ook Oekraïense toestanden.

Ommezwaai | 05-04-16 | 12:22

Het moet gewoon nog veel bonter worden. hoe sneller het bonter wordt hoe duidelijker het wordt dat de politiek het niet meer begrijpt en "af"is.

effedenke | 05-04-16 | 12:22

Maar nu even serieus. Wat is er aan de hand?? Staan er 150 baarden "Joden moeten we doden en Joden aan het gas en Joden herdenk Khaybar en het leger van de profeet" te zingen dan staat de politie er apatisch bij.

Bizar!

Mokum Kosher | 05-04-16 | 12:21

Kim Jong-Un hangt momenteel met Den Haag aan de telefoon, hoe ze die dictatuur toch maar goed kunnen blijven praten en weg blijven lachen.

Mastermattie | 05-04-16 | 12:20

Jan: gelijk "ies diescirminasie" roepen en de agentjes taaien wel af.

kommabijmebinnen | 05-04-16 | 12:20

Wat een enorm doodeng land is dit geworden.

QuantumHolo | 05-04-16 | 12:20

Heel vreemd; ik hoor ineens ritmisch gestamp van massa's laarzen.

McMarx | 05-04-16 | 12:20

petjesvolk.

lustkapper | 05-04-16 | 12:20

Er staan genoeg mensen te filmen.

TouchSmart | 05-04-16 | 12:20

In de stad van Vrede en Recht, heerst de Religie van Vrede en Recht. De Waakzame Broeders en Verlichte Verlossers treden in Den Haag op. Hebben we de Laatste Zomer van de Rede al gehad? Het lijkt er wel op!

El Rico Grande | 05-04-16 | 12:20

Nou, de burger van Nederland mag nu toch wel gaan nadenken wat hier aan de hand is. Die Van Aartsen is een verschrikkelijke potentaat, deze DDR praktijken zijn ongehoord.
Kijken hoe de "Nederlandse" pers hierop reageert!

lanexx | 05-04-16 | 12:20

Dat die agent op de bovenste foto probeert de democratie om zeep te helpen is een godspe. De Nederlandse politie heeft een lange geschiedenis van collaboreren en het is triest dat deze man die traditie doorzet. Als ik hem zie spreek ik hem hierop aan.

i-Wonder | 05-04-16 | 12:20

Waarom filmen ? Je moet ze flitsen !

B.Lazerd | 05-04-16 | 12:19

Morgen schreeuwende krantenkoppen "Jan Roos opgepakt"

Mastermattie | 05-04-16 | 12:18

Ik word een beetje referendum moe. Al dagen zo niet weken niets anders hier op GS. Kom wel over een week nog een keer kijken hopelijk is dan alles weer overgewaaid.

Bert.H | 05-04-16 | 12:18

Zwaai dan ook met een vlag met de islamitische geloofsbelijdenis er op of met de IS-vlag.. Dan laten ze je tenminste met rust. Leer het nu eens!

Mokum Kosher | 05-04-16 | 12:18

Welkom in Nederland 2016.

Oktoberfest | 05-04-16 | 12:18

Pure intimidatie door de politie in opdracht van hogerhand. Maar dat zijn een heleboel twitteraars ook bekend mee die zich ongunstig over AZC's uitlieten.

sinar2 | 05-04-16 | 12:17

-weggejorist-

B.Lazerd | 05-04-16 | 12:16

Als ze dit soort streken gaan vertonen dan weet je dat je op de goede weg bent.

Godsammekraken | 05-04-16 | 12:16

Wat de politie in elk geval bereikt is het gevoel bij het grote publiek dat er kennelijk iets niet deugt, dat er louche praktijken plaatsvinden. Dat gevoel zal bij sommige mensen blijven hangen.
Slim hoor. (Maar wel opzichtig. En eng.)

Lewis | 05-04-16 | 12:16

Vreemd dat groepjes zoals de AFA nu nooit worden weggestuurd als ze zomaar ergens opduiken.
Zeg politie, hoe bevalt dat nou om voor een hongerloontje in opdracht van democratiehaters de goedwillende burger te treiteren?

Mastermattie | 05-04-16 | 12:16

Een boete...

monteur | 05-04-16 | 12:16

Zo'n Van Aartsen die dan echt denkt dat hij hier iets mee bereikt. Wat een VMBO-er is het toch.

très cool | 05-04-16 | 12:15

REAGEER OOK