achtergrond

Geenstijl

ingelogd als

lid

logout

nachtmodus

tip redactie

doneer

Hipster(hater)s woest om pudding reclame

Ra ra. Wat gebeurt er als een kindermerk voor minderjarigen-yoghurt opeens randstedelijke PuntsnorHipsters aan wil spreken? Een niet te overziene ramp!!! Niet alleen combineert zo'n zoetstof-yoghurtje niet echt met een dikke baard (plakt, blijft hangen), ook heb je te maken met een doelgroep die gaat lopen zeiken over het biologisch al dan niet in orde zijn van de ingrediënten. En je oorspronkelijke klantjes zijn als de dood voor hipsters dus die doen ook geen oog meer dicht. Jammer. Leuk geprobeerd, volgende keer iets met noten en/of speciaalbier.

Reaguursels

Praat mee in het Stamcafé

Word de held van GeenStijl en word GeenStijl Premium. Dan ben je onderdeel van het roze legioen en kun je tevens genieten van:

  • Het befaamde roze kroontje
  • Een bannervrije website
  • Extra reaguurfuncties
  • Eerste rang bij acties
  • En bovenal: Jij houdt GeenStijl onafhankelijk!

Ik kies voor het volgende premium pakket:

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.