Busted. Aleksej Pechtolshenko loog over OligarchAir
Beet! GeenStijl Corruptie Bestrijding betrapt Aleksandr Pechtolshenko op heterdaad. De apparatsjik van D66 raakte deze week in opspraak vanwege een rondje cityhoppen in Oekraïne met een privéjet van een Nederlandse oligarch, Frans Lavooij. Achteraf ontstond ophef over de bonnetjes van de geheimzinnige stedentrip, die niet in het geschenkenregister van de Tweede Kamer zijn opgenomen. De Integriteitsvraag kwam daarmee op tafel. En nu heeft GeenStijl ontdekt dat Pechtold heeft GELOGEN. Bewijsstuk A: De Volkskrant van gisteren. Citaat: "Verslaggever Frank Hendrickx vroeg aan Pechtold waarom hij elf hakbijlen van tuingereedschapfabrikant Fiskars wel als gift had gemeld, maar de reis naar Oekraïne eind februari niet. De D66'er verwees toen naar Verhoeven. De campagnemanager van D66 zou er mee bezig zijn om de uitgesplitste kosten in kaart te brengen. 'We gaan het allemaal keurig melden', aldus Pechtold." (bron) Klik nu eens op Bewijsstuk B, het filmpje hierboven. In WNL Goedemorgen Nederland van vrijdag 26 februari vertelde Pechtold over zijn snoepreisje en op de vraag of hij daar niet voor heeft hoeven betalen zegt hij letterlijk: "Alle kosten hebben we gewoon zelf als partij gedragen." (bron). Dat was dus een LEUGEN. Want als dat echt waar zou zijn, als D66 alles zelf betaald zou hebben, hoeven er helemaal geen kosten uitgesplitst te worden, en zou de vlucht überhaupt niet in het giftenregister opgenomen hoeven worden. Maar ondertussen is D66 naarstig op zoek naar de bonnetjes, want het geschenkenregister maakt vrijdag bekend wat koffieboer Lavooij precies over had voor zijn omkoopvluchtje naar Oligarchië. Tjop tjop! Kijk eens wie er nu met z'n verlate studentenballen op z'n eigen hakblok ligt? Alexander de Integere blijkt zelf de hypocriete bijl aan de wortel van de politieke integriteit.
Reaguursels
Inloggen@Gerard Leeflang | 18-03-16 | 17:43
Ja wat dacht je dan. De Germaanse Goden zijn ernstig vertoornd. Ze accepteren alleen nog bloedoffers.
@VerenigingVanDieven | 18-03-16 | 14:23
Your call. En accepteer dan maar 20% verlies. Dat percentage toch een egoïstische foute enabler.
Ach daar gaat helemaal niets mee gebeuren. Er komt hoogstens een soort van excuus "Ja dat had wat netter gekund" en verder heffen ze het glas , iets met plas enz enz.
@Gerard Leeflang | 18-03-16 | 06:59
Pacifisme is een leuke hobby in vredestijd.
In de geopolitieke arena zijn er maar een paar puppetmasters die usefull idiots voor hun karretje kunnen spannen. In de toolbox van de puppetmasters zit paaien, chanteren, bedriegen, omkopen, invloed op de toestroomkraan van massamigratie, enzovoorts. Dit om tot de beschikking te komen van de Europese miljarden euro andermans honingpot en het lunchpakketje van het braafste sulletje van de klas. Ik stem dus Njet op 6 april
@necrosis,
Echte corruptie gaat niet via relatie geschenken of een olala gratis lift van een bevriende zakeman.. Beetje ge-mier in de marge als je het mij vraagt.
Ach als fredje teeven leugens over een miljoenendeal overleeft en terug mag komen alsof er niets is gebeurd, lukt mannetje pechold dat ook wel. Daar zorgen zijn handlangers, *kuch* partijgenoten wel voor.
Een doorsnee Bilderberger bij uitstek, gewoon het volk voorliegen en fascisten een aai over hun bol geven.
Staaltje glashard liegen! Pechtold en zijn partij zijn huichelaars die het niet zo nauw met de waarheid nemen. Het wordt hier keihard op beeld bewezen; D66'ers zijn leugenaars.
Sorry voor de dubbelpost.
-weggejorist-
@politiekincorrect
Pechtold niet, die zet niet aan tot geweld of pleegt staatsondermijnende activiteiten of doet aan opruiing.
Dat dit niet correct is, is wel duidelijk.
Vvm my ass.
D66 = NOS
D66 = NOS
Ach, wat is nou vliegen met een privéjet? Iedereen vliegt tegenwoordig met een privéjet: www.spiegel.de/politik/ausland/grieche...
misschien kan één van die Fiskarsbijlen gebruikt worden...
Je kon het zien aankomen, wist het. Zodra dit verhaal zich begon te ontvouwen wist je dat dit einde verhaal voor kereltje Pechtold ging worden.
Ja hij past goed bij onze Rutte. Ze zijn allebei liberaal(naar hun eigen zeggen), en liegen er wat af. Ik vind trouwens Pechtold wel erg tam. Wist hij van te voren, dat hij ging liegen of had zijn spindocter hem dat ingefluisterd. Maar het is Pech voor Pechtold, maar hij is nu helemaal geen knip voor de neus waard. Zijn toekomst in de EU staat er niet goed voor. Alhoewel, dit type doet het wel goed in de EUSSR. Goed voor het politburo.
LOL @ verlate studentenballen & hakblok.
@necrosis | 18-03-16 | 09:14
En pas op bovenstaande reacties kunnen door het Ja-kamp tegen het Nee kamp gebruikt worden, waarmee het Tegen-kamp als een stel hooligans worden neergezet.
Ik wil geen lynchpartij, ik wil dat mijn 'nee' gewoon geaccepteerd wordt zoals de 'ja' ..
@necrosis | 18-03-16 | 09:14
Het gaat niet alleen om jou Nee, het gaat om de uitslag en met dat hooliganachtige lynchgedrag help je mensen naar het ja-kamp over te stappen en dat kan ik nog begrijpen ook.
@ simpele boer | 17-03-16 | 23:05
Niet zeuren, agrarische bijna-naamgenoot. "Hakbijl" is een goed Nederlands woord dat slaat op het model bijl, niet op de functie ervan. Door "hakbijl" te zeggen stel je het Nederlandse volk gerust dat Alexander Pechtold in de aanloop van 6 april geen strijdbijlen aan het hamsteren is, of valbijlen.
@ miko | 17-03-16 | 23:53
Nee, integendeel, ik denk dat na de val van de beschaving op 6 april de koers van hakbijlen zal stijgen en dat je er steeds kostbaarder goed voor kunt ruilen.
Oh, wat lacht ie als een boer met kiespijn. Hier had ie niet op gerekend.
@louis6227 | 18-03-16 | 09:06
Ik wil geen lynchpartij, ik wil dat mijn 'nee' gewoon geaccepteerd wordt zoals de 'ja' van een ander zonder dat ik me nader hoef te verklaren of het land uitgejaagd wordt.
Begrijp je dat?
@louis6227
Ja daar lijkt het op. Egr dom inderdaad om vanuit activisme de grens over te gaan naar gewenst geweldgebruik. Dat gaat een stap te ver en dan is een rode lijn overschreden. Eens kijken wat er gebeurt.
Lijkt of er een aantal hier een lynchpartij willen organiseren. Dom, laat het zoals het is, het is iedereen duidelijk. Alles meer gaat tegen TEGEN-kamp werken. Pechtold is nu meer dan monddood en laat twijfelaars zien dat ze voorgelogen worden door Ja Kamp, is genoeg zo.
Na de koffie even een voorgedrukte aangifte op het politieburo tekenen en nog een paar duizend bij de RK Kerk ophalen.
Zal ik me een keer in verdiepen.
Piet Karbiet | 18-03-16 | 08:48
Mocht je willen!
Pechtoldje en de rest van de Haags kliek zijn niets meer dan trekpoppen van enge steenrijke mannetjes als Frans Lavooij.
@Piet Karbiet | 18-03-16 | 08:48
Ik zou maar oppassen, ik zag net een vrouw met krulspelden en een deegroller achter je staan op de webcam....
*in broek zeikt van het lachen*
De volgende van het electoraat (een geisoleerde groep van mensen die totaal geen feeling heeft met de rest van de inowners van Nederland) ontmaskert als pathologische leugenaar. Who is next?
@necrosis | 18-03-16 | 08:27
Ha, dank. Zal ik me een keer in verdiepen.
Tja Pechtold, wie had dat gedacht... minister van de Zuidas, lekker integer bezig. Business is véél belangrijker dan 200 Nederlanders, wat een land..
Ik zou graag van Miezerig Mannetje willen weten wat het associatieverdrag met Oekraïne mij jaarlijks gaat kosten.
En dan bedoel ik de netto-kosten om dat kutland overeind te houden op MIJN kosten!
Lie to me Pechtold, Lie to me.
Wie weet ligt de onderste steen wel op het bonnetje. Als presse papier zegmaar. Dat ie niet wegwaait. Het tocht nogal in Den Haag.
Lol: media.tpo.nl/column/aan-alexander-pech...
Ze hebben hakbijlen gehad als geschenk? Voor zelfverdediging tegen Das Volk? Goed dat ik 't weet nu haal ik de mijne ook uit de broek!
@Piet Karbiet | 18-03-16 | 08:16
Die schijnen aan een zekere Marlijn Weerdenburg vast te zitten...
@menzo | 17-03-16 | 22:03
Dat meiske uit New York is beschikbaar en heeft internationale contacten.
Wat een mooie laatste zin in het artikel. Neer met dat tuig.
Goedemorgen. Wie zijn die tetten naast hem?
@Vic | 18-03-16 | 08:03
Kan jij me even uitleggen wat er precies 'gezeik' is?
Het probleem met de meeste politici is, dat ze vaak geen problemen hebben met corruptie, behalve als ze betrapt worden!
Alexander is, net als Rutte en Samson, al eens uitgenodigd op de Bilderbergconferentie.
Daar kom je alleen als je er vuistdiep inzit.
Sorry hoor maar wat een gezeik. Ja het is grappig dat een muggezifter zelf gemuggezift wordt. 1 is leuk, maar niet serieus campagne gaan voeren hierop svp.
Poging twee:
ejbron.files.wordpress.com/2014/02/sc...
*niet actueel, wel leuk*
hij liegt dat hij barst, de viezerik
Het blijft koffiedik kijken maar het lijkt er toch op dat dit geen zuivere koffie was van Alexandreshku!
Op zich lijkt er weinig aan de hand. Toch zijn er een aantal redenen waarom dit opvalt. Ten eerste neemt Alexander iedereen onder handen die niet transparant zou zijn.
Ten tweede vermeldt hij kleine zaken als een boek wél en grote zaken als vliegreis, hotel en eten niet op zijn lijst. Ten derde is corruptie juist een issue in de discussie over het associatieverdrag met Oekraïene.
Ten vierde vind ik Pechtold gewoon een cazzo.
Dat vierde argument is niet erg valide maar toch.
Goh, een politicus die liegt, je verwacht het niet.
Wat hebben politici die hebben zitten klooien toch met bonnetjes?
-weggejorist-
Van Mierlo draait zich om in zijn graf.
Gewoon dom. Gewoon zó arrogant dat hij er niets eens aan gedacht heeft.
Hij is klaar voor Brussel. Daar zijn ze allemaal zo. Misschien kan hij daar eens heen vliegen.
@Watching the wheels 02:19
Voila, videos van gewone Ukrainers takisja.eu/
@VerenigingVanDieven
Wat lees ik nu, bent u en heksenlach bereid tot het gebruik van geweld? Radicaliseren heet dat toch? Dat is niet zo mooi, geen handreiking meer voor u, want dat accepteert u toch niet.
Pechtold lijkt meer en meer geschikt voor een EU -positie. Intellectueel en moreel niet al te behept, liegen uit de losse pols, en een ego ontvankelijk voor streling en douceurtjes.
.
Nou nog een ferm glas cognac bij het ontbijt en we hebben een EU president in spé.
Eigenlijk best wel bizar dat voor hun eigen parochie prekende mensen hun vervolgings-demonen werkelijkheid zien worden door hun zelf verkozen realiteit. Dan vraag je er ook om. Jezelf naar de ondergang helpen heet dat. Geen genade daarvoor.
Je verwacht het niet he..
Pechtold is een lul en ik zie hem vliever vandaag als morgen vertrekken. D66 bestaat dankzij Wilders en een hoop gebakken lucht.
Desondanks, als D66 iets bij zou moeten dragen aan de vlucht, wat ze nu achteraf vanzelfsprekens gaan doen want dat was zo afgesproken (ughe ughe) , dan zullen de kosten van de reis inderdaad uitgesplitst moeten worden en die zijn afhankelijk van de kist en de heoeveelheid meegereisde personen. (Een uurprijs voor de kist is eenvoudig te vinden * uren + kosten general aviation terminals) / door aantal reizigers. Maar ja, tot gisteren was daar nog niemand mee bezig.
Pechtold is de Lula van de DDR aan de Maas en Waal en de Nederlandse pers gedraagt zich alsof zij de Turkse of Thaise pers zijn. De bonnetjes en het geschenken register zijn een rookgordijn, Waar het echt om gaat is dat Pechtold verkeerde vriendjes heeft en dat zijn vriendjes zijn stemgedrag bepalen. Zijn paardenvriendje zegt heel duidelijk in de volkskrant dat hij Pechtold meenam om bij Poresjenko en bij andere top politici in de Oekraïne binnen te komen, want zo zegt de man, zakenmensen met hoge politieke contacten worden met rust gelaten door de autoriteiten. De volkskrant sluit af met de vraag hoeveel de foto's met Poresjenko en Pechtold waard blijken te zijn voor de corrupte Lavooij.
Waarschijnlijk had Frans Lavooij Pechtold dus wel wat meer dan een stedentripje willen bieden en het is niet ondenkbaar dat Pechtold daar later extra voor beloond zal worden. De Rabo (Ruimt Alle Boeren Op) zal best trots op Alexander zijn.
Pechtold blijft gewoon zitten
Pechtold is immers fractievoorzitter
Zou hij vertrekken dan heeft D66 ook niks meer te doen of te zeggen... Nee, voor Alexander wil men met dichtgeknepen ogen dit wel door de vingers zien!
Ach, ondanks keiharde bewijzen zal hij glashard ontkennen, daar hebben we er meer van, he Marcel v. Dam.
@simpele boer | 17-03-16 | 23:05
Slahamer... Ik kom geen sla bij u eten... Sla dient gesneden te worden niet geslagen. Het is dat u een prikvork vermeldt anders rees bij mij het vermoeden dat u nog vlees met een hamer achtig iets te lijf ging ook. Vlees je mond in rammen lijkt mij maar niets. Dan maar ouderwets met de handjes. Mwah ouderwets. Prop nog steeds van alles naar binnen met de handen terwijl er zo'n gleufwezen met een vorkje staat. Praktisch dus. Maffe wezens. Het hoe eten is bovengeschikt aan eten. Qua taalgebruik. Veegbezem is een pleonasme. Tenzij u mensen kent die er de tanden mee poetsen of haar kammen. Die slahamer zit mij wel dwars. Zeg dan gewoon nee. Vrouwwezens knabbelen nou eenmaal aan konijnenvoer. Kan je gewoon nee tegen zeggen.
@miko | 18-03-16 | 01:04
Zelden? Niet dus. Klinkt alsof je als een poedel aan het keffen bent. Wawoef? EN goh ja. Meneer draait het om. Het is vast en zeker. We gaan allemaal de mist wel eens in.
Zo zie je dat oligarchen erg zijn. Maar gas- en koffigarchen zijn ook geen lieverdjes.
@Mark_D_NL | 18-03-16 | 01:13
Dat gehuil is gewoon weg te klikken. Alleen inderdaad de aanval op adblock is geopend. Krijg vaak bij sites. Goh je hebt een adblock. Doneer eens een euro per week. Voor wat? Copy en paste werk? Want dat zijn de kranten voornamelijk!
@Lewis Lewinsky | 18-03-16 | 01:04
Ga wat zout pakken. Heb die korrels nodig. En die andere jihaatdisten dan? Of die waren er opeens niet?
D'66, de partij die Nederland in de uitverkoop doet en deed.
Voor een schouderklopje van Juncker en Barosso tekenen ze verdragen die de uitverkoop van Nederland nog verder bespoedigen.
D'66: de partij van weg met ons en leve de ongecontroleerde import van moslims.
Want moslims ondermijnen Nederland meer en sneller dan D'66.
Goed gedaan Pechtold.
Een dagelijks 'Is Alexander Pechtold al weg?' Item?
Corruptie hard aanpakken.
Heeft die koffiekoning de hoeren ook betaald?
3 maal raden wie we het eerst hierheen krijgen als visum vrij reizen mogelijk gemaakt wordt uit Oekraiene. ... de zielige (soennitische) krim tartaren.
Als je Alex en Kees zo met van die blosjes ziet kijken naar dat blonde dingetje dan moet je ook niet raar opkijken als ze binnenkort in Oekraïne wonen iwp.org.ua/eng/public/1944.html dat vrouwtje in het paars(blauw) ziet D66 wel zitten, maar ze zijn nog iets te gefocust op die blonde. Snoepreisje! Ben benieuwd wat uiteindelijk door de partij en particulier wordt betaald. Wobben die hap :) !
@LibertasSimplex | 18-03-16 | 02:16
Aan de wortel van de democratie mompelt.
@ben kokhals | 18-03-16 | 01:15
Ze praten over mensen alsof het stemvee is ('to work on a yes'), ze pakken het helemaal verkeerd aan als ze een 'Ja' willen. Dan moeten ze filmpjes laten zien van mensen die er in Oekraïne om vragen. Gewone mensen, geen oligarchen en ook geen sterretjes of voetbalvrouwen. Als Nederlanders overtuigd zouden zijn dat die mensen hard werken en het erg graag willen, dan slaat de publieke opinie direct om. Als ze er dan nog aan toevoegen dat onze banken instabiel kunnen worden als leningen niet terugbetaald worden, dan is het Nee-kamp nergens (Nederlanders willen niet graag betalen). We willen nu vooral die corrupte elite niet helpen aan nog meer machtsuitbreiding en niet nog meer profiteurs en nog meer onveiligheid, tenminste ... dat is mijn gevoel. Good night y'all.
Wat Pechtold met elf bijlen moet, blijft gissen
www.google.nl/search?q=fasces&esp...
pechthold heeft een wijze les naast zich neergelegd, en daar zijn meer bekende personen over gestruikeld. de ene kwam ermee weg de andere niet tis maar hoeveel vijanden je hebt.
de les was, als je onder een vergrootglas leeft moet je uit de zon blijven.
@ben kokhals | 18-03-16 | 01:41
in (jo)uw reaguursel
De verdediging van deze menselijke aal zal bestaan uit een mix van " het is een heksenjacht en met de kennis van nu was dit onhandig".
bedrijven moet banken zijn
@ben kokhals | 18-03-16 | 01:41
Ja, dat las ik later in de reaguursels. De reden dat de partij van het referendum niet wil dat er een 'Tegen' komt, moet toch haast te maken hebben met het feit dat al die Nederlandse bedrijven (Shell, de koffieboer ...) leningen hebben bij Nederlandse bedrijven die feitelijk onder water staan nu die boycot van Rusland er is. Ze kunnen aan twee kanten hun handel niet kwijt. Dus de leningen van ING (1,5 miljard) en Rabo zijn geen kloot meer waard, totdat die bedrijven weer handel kunnen vergroten na ingang van het verdrag. Een 'Tegen' zorgt voor isolatie van het land en verlies van een deel van "onze" investeringen (Shell, de koffieboer, de kippenslachtlijnen), maar waarom zeggen ze dat niet gewoon? Dan kunnen de mensen op basis van die informatie een afweging maken en kunnen ze meteen uitleggen, waarom ze die oligarchen hun miljarden via Cyprus aan de Zuidas laten parkeren, zonder belasting te betalen terwijl ze daarna bij de EU hun hand ophouden.
@ Watching the Wheels | 18-03-16 | 01:41
Mooie omschrijving man, er is zoveel plagiaat geweest in de geschiedenis, de winnaars schrijven immers geschiedenis.
@mysteryposter | 18-03-16 | 01:37
Odysseus, Jezus, Alexander en Kees Vee ...
Watching the Wheels | 18-03-16 | 00:01 "voor dat verdrag [zijn] zonder uit te leggen waarom."
.
Sterker nog, kennelijk hebben Kiev en D66 ook onder mekaar afgesproken "to hide" de toetredings-aspiraties van Oekraine tot de EU (zie 01:15).
Hier is de docu (door o.a. de specialist Richard carrier) Met overeenkomsten tussen Odysseus, en Jezus zijn zeil rei verhalen.
www.youtube.com/watch?v=Vy-4iS1qfRo
@mysteryposter | 18-03-16 | 01:30
De zeereizen van Jezus, daar ben ik niet mee bekend. U doelt op de visuitjes met zijn apostelen? Of ..?
@Mark_D_NL | 18-03-16 | 01:19
Bakstenen bevrucht je niet, die repliceer je.
@nemoj me jebat | 18-03-16 | 01:23
Lewis L.?
@ouwespamhoer | 17-03-16 | 23:52
Het gaat volgens mij ook met name om het feit dat hij meerdere vluchten in Oekraïne lijkt te hebben gemaakt met dat koffietoestel van die vriend. Dat is geen meevliegen meer.
@Harry Turtle | 18-03-16 | 01:28
Psstt... Hij heeft nooit principes gehad. (Heb je niet van mij.)
@ VerenigingVanDieven | 18-03-16 | 01:20
Want ik hanteer de woorden van Odysseus: "Geweld is het juiste antwoord, op de juiste tijd, tegen de juiste mensen, om de juiste redenen!"
------------
Mooie verhalen van Odysseus, met de verhalen over hoe de zee was zou je eerder een vertrek uit de Noordzee verwachten.. Ook veel overeenkomsten chronologisch met de zee reizen van Jezus (zelfs sommige uitspraken letterlijk), maar dat terzijde.
De Nederlandse Politiek is Ziek sinds Bernard Juliana de grond in trapte,Beatrix vond geld belangrijker ,op aanraden van vader Bernard.
Verkoop Nederland aan Europa,zorg dat mensen hun affiniteit met hun eigen land verliezen,en importeer massaal volk wat vrouwen minderwaardig behandelt.
Alle grote namen in de Politiek stappen na het Kabinet eruit,Balkenende,Bos,Halsema,noem ze maar op.
En het Top Punt is toch wel een Kleinsma,die LACHEND de Bejaarden berooft,for the Greater Good !!!
Of de partij van de Vrijheid ,DIE BLOWEN VERBIED
Pechtold stapt pas op als hij een dik betaald luizebaantje in Brussel heeft bemachtigd. Want zijn principes heeft hij jaren geleden al weggeflikkerd.
@nemoj me jebat | 18-03-16 | 01:20
Wassila Hachchi was niet mee. Die was al naar New York.
@Mark_D_NL | 18-03-16 | 01:13
Gewoon wegklikken. En dan mag je er nog steeds op.
De Telegraaf is trouwens de website waarom ik aan de adblock ging. Het leek daar altijd wel kermis!
@Stormageddon | 18-03-16 | 00:50
Ik doelde eigenlijk op de Miles High Club.
@tattooboer | 18-03-16 | 01:08
Doen we! Het is zelfs moeilijk het vrouwtje in haar moordende woede tegen te houden. Want ik hanteer de woorden van Odysseus: "Geweld is het juiste antwoord, op de juiste tijd, tegen de juiste mensen, om de juiste redenen!"
@tattooboer | 18-03-16 | 01:11
Volgens mij is Annemarie Jorritsma al lang over de bevruchtbaarhiedsdatum heen.
Nu gaat D66 door zichzelf heen kletsen, en wordt het uitstapje met de dag interessanter. Dus niet alleen wat de "German Naumann Foundation" heeft toegeschoven of niet iwp.org.ua/eng/public/1944.html maar alles, tot en met de 'wein, weib und gesang' aan toe.
Heeft D66 in Kiev werkelijk gesuggereerd of beaamd dat "for a positive outcome of the referendum in the Netherlands, we have to hide its desire to become a future member of the EU"? translate.yandex.com/translate?url=ht...
Nou ja, in ieder geval beseft ook D66 dat "the Dutch overwhelmingly want less Europe, not more Europe", dus ook minder D66, niet meer.
@Lewis Lewinsky | 18-03-16 | 01:04
Dank je. Ik mag de Telegraaf niet meer lezen van de telegraaf, ivm adblockers. je kan dat natuurlijk aanpassen. Maar niet gedaan. En ik kan je verzekeren je mist werkelijk waar niets. Voor het slechtere ANP en Reuters kopieerwerk scan ik vanaf nu het AD.
@Mark_D_NL | 18-03-16 | 01:05
Moskou is een stukje dichterbij... De helft ongeveer. Nuff said.
@Vageling | 18-03-16 | 01:10
Herkenbaar.
@Mark_D_NL | 18-03-16 | 01:01
Of hij krijgt misschien toch kinderen met een draak?
@bakoenin | 17-03-16 | 22:45
Klopt. Ik herken dat beeld. Heb zelf mensen in mijn kring meegemaakt. Veel hulp is er niet. De omgeving lost het wel op. Ja hoor! Vaak hebben zij schulden. Niet iets wat je briefadres geeft. Hele dag deurwaarders voor je deur. Behoort de gemeente te regelen. Tijdelijk en waarbij de juiste instanties actief zijn kan het wel. Mogen deurwaarders zich bij de bewindvoerder melden. Ken zelfs gevallen die ik tegenkwam die wel geld krijgen maar geen onderdak hebben. Vaag! Speelde wel een verslaving. Vaak drank. Dat ik een vrouw onzet en die gast zijn shit vergeet dat ik het kom brengen. Krijg je dat typerende dronken gedoe. Hoor ik zijn verhaal aan en drink een biertje ermee. De lat ligt zo hoog. Ik ben zelf een oude maat kwijt. Ik werk veel dus mijn contact met de wereld is dat ik vrij ben en tussen demense begeef en via die vingerphone/laptop. Jah tablet is stuk. Laten vallen. Zal wel. De cijfers kloppen niet. Ik herken ze nu zo wel. Opvang... Ja het mag slapen en douchen eten. Maar heb geen tijd voor gezeik. Oftewel ik heb spookdakloze gefaciliteerd. Alleen ik ben wel hard. Hier is mijn PC. Mijn account kom je niet in maak een andere. Ga naar werk.nl. Geen digiID? Humm kudt. Nou ja laat het maar op mijn adres bezorgen daar lul ik me wel uit. Want de overheid dumpt het liever op mij. Nope. Ik bellen voor die kansloze maatschappelijk werkers. Zitten goeie tussen en zodoende is het nu goed met hun. Nog steeds ben ik een oude kwijt die ik vanaf de basisschool ken. Twee kids. Man is een vreemde aan het worden. Zijn situatie is dan ook wel zeer dom zonder dat er opzet is. Die man, ik kon maar niet doordringen. Alsof hij het leven opgegeven heeft. Nu spoorloos. CBS kan met cijfer komen. Ik ben via mensen ermee in aanraking gekomen. Mij verdiept hulp geboden. Je moet die ambtenaren figuurlijk bij hun strot pakken. Dreigen met ombudsman. Laat dat op je inzinken. Geen wonder dat mensen die helemaal niemand meer hebben voor wat hulp gewoon in de anonimiteit verdwijnen. Enfin, daar heb ik geen fucking NOS voor nodig. Zoals gebruikelijk wordt de kern van het probleem weggelaten. AFSCHUIVEN!!! Werkt namelijk ook zo goed bij de asieleiserts. Komen vanzelf wel mensen die het willen regelen zodat de overheid het niet hoeft te doen... Erhm... Waarom werk ik eigenlijk? Nee! Te kort door de bocht. Waarom betaal ik belasting eigenlijk? Zodat Brussel lekker luxe kan doen. Zodat In failliete landen mensen nog wat te eten hebben? Ja dat zag ik bij de beelden van PSV. En lachen dat men doet! Daar gaan wij naartoe! Baan kwijt is onder een brug leven. Tenzij je uit Syrie komt. Ik snap de ziekte van dit land niet meer. Ik snap mensen die de grondwet met voeten treden niet meer.
De wereld is aan het veranderen zeggen zij dan. Klopt. Maar de verandering is dus meer handjesophouders maar geen verandering in het sociale systeem? Dat is namelijk een natuurlijk gevolg van veranderingen in de lijn die nu uitgevoerd worden. Maar nee dat mag niet. EN het dan over veranderingen hebben! De hypocratsie! Alles gaat veranderen. Mark my words! Als ex militair kindje vrees ik dakloos niet zo. Overleven kan ik wel. De grootste drammers van nu krijgen straks de rekening want al dat gratis houdt op! Dat word niet meegenomen in statistieken. Ja meer volk meer vraag. Meer gegraai en anderzijds meer hetzelfde. Welke verandering? Enige wat ik zie is dat sommige teveel graaien. EN deze mensen mag ik niet. Kom ze tegen. Ook die vorige CEO. Moest ik verplicht opdagen om zijn gelul te horen. Zelfs belerend vingertje omdat ik mails aan het kijken was. Acht ik belangrijker dan een CEO dat zijn hillen gelikt wil hebben. Heb het zinkend schip op tijd verlaten ook.
Punt. Heil de 'elite'. De sukkels die afhankelijk zijn van jouw expertise. Een plan opstellen is leuk. Is het operationeel ook mogelijk? Soms niet, soms wel. Soms moet je gewoon investeren een dan heb je gewoon je ROI. Maar nee! Graaien.
De overheid is niets anders. Daklozen kosten maar. Erbovenop helpen kost geld en daarom moeten burgers het doen. Ik heb eerder al gezegd. Ik ken hun systeem. Hun zijn de crediteuren. En de debiteuren zijn werkend Nederland.
@tattooboer | 18-03-16 | 01:08
Ik ben net als Trump. financiëel onafhankelijk. Misschien dat ik dingen daardoor anders zie.
@VerenigingVanDieven | 18-03-16 | 01:00
Houd dat vast en verspreid het, op elke manier die u ter beschikking staat! ga met buren en vrienden om de tafel, schrijf plannen op en deel die. Het is nu of nooit. We worden aangevallen door brussel, oligargen en DNA verklooters, sta op, wees ons, vorm een cultuurbarriëre en bewijs waarom wij de beteren zijn!
@miko | 18-03-16 | 01:04
Over welke plek in Noord-Brabant hebben we het? Want ik hoor het hier nooit.
Groot kern van het probleem is dat je niet zowel massa migratie kunt toelaten, en tegelijkertijd bedrijven stimuleren om niet meer in Nederland of Europa te produceren. Dit heeft armoede en chaos als gevolg, volgens basisschool wiskunde.
Een volledig omgekeerd proces is nodig om nog iets te redden.
@Stormageddon | 18-03-16 | 00:50
Kiev - Moskou is 854 Kilometer. Ook volgens Google.
@Mark_D_NL | 18-03-16 | 00:57
20 jaar is deze mensen verteld dat zew niet zo ego mogen zijn en dat andere culturen net zoveel waard zijn, wat doe je dan met je zekerheid dat je eigen cultuur de beste is? Hard werken; check. hard vakantie pakken; check. Ziek want vrije tijd toch je gedachtes te beleven; check. De geleerde bedel bij de staat uitvoeren;check. vechten tegen de overheid; check. Dat is allemaal symptoom. We zijn een krachtig volk en als we onderdrukt worden door eigenaren van bovenaf trekken we dat leeg. Nu is het de tijd onze eigen krachten weer leeg te trekken en schijt te hebben aan mensen en groepen die graag gezagdragers willen zijn maar wapenhandelaren en doodshandelaren blijken te zijn. Even de angst aan de kant en 5 jaar ellende maar dan pakken we alles terug en een ieder die denkt van ons te pakken zal weer leren wat klomp, biels, pek en veren betekent. Niet bang zijn. Beloof elkaar mekaar te voeden en onderdak te geven wanneer nodig en dat zijn al de eerste zekerheden. Word weer broeders. broeders tegen de policor en de Islam. We zijn Nederland. Trots, leeuw en de beste cultuur!
@VerenigingVanDieven | 17-03-16 | 23:44
Ik hoor beide al vanaf mijn jeugd. net zo als wablief wat je in Holland zelden hoort maar in Limburg Brabant en de Antillen wel hoort.
Niet geheel onsuccesvol, die dooie zelfmoordterrorist.
OT *Dode verdachte Vorst was zelfmoordterrorist*.
www.telegraaf.nl/buitenland/25420251/_...
@miko | 18-03-16 | 00:58
Het is een geinig lijstje inderdaad, staan wel meer dingen in met een vraagteken. Maar ik zat er even op te kijken omdat het reisje naar Kiev er vrijdag op zou staan, volgens spindoctor Verhoeven. Welnu, het is vrijdag... Staat er nog niet.
@tattooboer | 18-03-16 | 00:52
Dan ontmoet Rutte misschien toch nog zijn prins op het Witte Paard.
pluk-87 | 18-03-16 | 00:39
Mag allebei. Ukraine is het land en met DE Ukraine wordt bedoeld de regio van de voormalige USSR. Mag allebei nog steeds.
@tattooboer | 18-03-16 | 00:57
Ik word blij van u. Heb mijn hoop ook niet op de intellectuelen gevestigd, ook al ben ik er zelf een. *spreading the fire*
@Stormageddon | 18-03-16 | 00:15
Hehehe leuk, en deze
Ontvangen voor het spreken bij de Goed Geld Gala BankGiro Loterij een rolkoffer . De waarde is onbekend. 10-02-2015
Tja, als je de waarde wil weten moet je weten wat er IN die koffer zat!
*nu echt achterdochtig word*
@VerenigingVanDieven | 18-03-16 | 00:52
Die kritische massa zag je in Madrid de bedelaars grondig vernederen. Jup, noem me een klootzak maar ik vond het terecht en baas! Deze jongens deden het daar omdat ze het hier niet mogen met de muslims en de anti zwarte-pieten-zwarte-baretten-bedelaars. Het goede aan deze verlegging van het strijdtoneel is de geankerde emotie dat we toch onze cultuur voorstaan en uitdragen, al kan het even niet in ons eigen land vanwege de policor, de dagen komen dat we Nederland weer fantastisch gaan maken!
@tattooboer | 18-03-16 | 00:48
Het zit allemaal maar op de bank. En maar 8 uur per dag werken volgens een of andere achterhaalde CAO. Tig vakantie dagen, 10 weken vrij wanneer je wijf bevalt, vrij wanneer je kinderen moeten schijten, 5 keer per jaar ziek. 2e kerst en paasdag (WTF), eisen van de overheid dat er banen moeten komen, kinder bijslag, kinderopvang geld, geld wanneer je reet schuurt, en gratis geld halen wanneer het eens een dag tegen zit. 60% van NL is afhankelijk van de Overheid door middel van uitkeringen, banen of subsidies. Het is 1 grote slappe kutzooi in Nederland. De uitzonderingen daargelaten.
@Stormageddon | 18-03-16 | 00:41
Opa, hier in NL hebben ze niks anders dan bioscoop en TV verhalen. Ze maken zelf nooit iets mee. Ja nou. behalve J. van der Sloot natuurlijk. We zijn een onderdrukt volk, onze retoriek en succesie-gevoelens waren te sterk op aarde en zette andere volken achteruit. ( vooral de religieuzen) We moesten geremd, tegen elke prijs. Dus wen er maar aan, onze leiders zijn Disney prinsesjes.
@tattooboer | 18-03-16 | 00:47
Ik kan dit niet in mijn eentje, ik zal moeten wachten op een kritieke massa. Maar dat kan nooit lang duren gezien de huidige ontwikkelingen. En dan zal het element consensus juist meewerken, alle neuzen staan in dezelfde richting.
@tattooboer | 18-03-16 | 00:48
Eensch!
@nemoj me jebat | 18-03-16 | 00:47
Amsterdam - Kiev is 1223 mijl, volgens Google.
@tattooboer | 18-03-16 | 00:47
Bewijs? Wie van jullie bouwt er nog zo een mooi huis als aan de amsterdamse grachten? Wie van jullie heeft een bedrijf als DAF? Jullie zijn arme sloebers geworden vanwege schuldgevoel. kap daarmee en bouw deze wereld een mooie wereld. Schop islam de deur uit en groei!
Grote staatsmannen, de meest democratische man ter wereld die het meest democratische parlement ter wereld aanvoert, de heer A. Pechtold, behoort natuurlijk gewoon op kosten van de belastingbetaler met het duurste privéjet naar een dictatoriale corrupte land zoals Oekraïne, het grote voorbeeld voor deze heer en de EUSSR, gevlogen te worden.
Stormageddon | 18-03-16 | 00:15
Always go the extra mile?
Was het nou negen of tien?
@VerenigingVanDieven | 18-03-16 | 00:40
Die brult. Joehoe, mensen, je hebt niks meer te verliezen, brussel heeft het allemaal gepakt ( rutte heeft het weggegeven met samsom en pechtold samen). Brul dan!
@Mark_D_NL | 18-03-16 | 00:29
Nou... Een mentor die Buzz Lightyear één van zijn helden noemt (sans ironie)...
Dan slaak ik wel een diepe zucht...
rotterdampartners.nl/nl/assets/File/D...
@tattooboer | 18-03-16 | 00:14
Dat ligt een beetje in onze volksaard. Je terugtrekken in je eigen huisje en het daar fijn hebben. Maar oh wee de Hollander die niets meer te verliezen heeft.
Gewoon stug 'DE Oekraïne' blijven zeggen ook he, terwijl het 'Oekraïne' is. Wat wil dat trutje nou interessant doen.
Hier is een liedje over Pechtolds clubje, de Bilderberg. Afleiding van het volk met vele problemen, om het voor hun belangrijkste, de TTIP/TTP/TISA er stiekem doorheen te jassen...
youtu.be/j9Z1WuQrGhQ?t=690
@Cootgie1 | 18-03-16 | 00:25 je vraagt je inderdaad af of het bij knipoogjes blijft.
@VerenigingVanDieven | 18-03-16 | 00:18
Consensus me reet, dit volk is bang!
@simpele boer | 17-03-16 | 23:05
Strijdbijl, dus een wapen. Hakbijl enkel en alleen om te hakke als gereedschap. Keukenbijl kort gesteelde bijl voor aanmaak hout en eventueel slachten. groentebijltje voornamelijk voor,.... groente en kruiden te hakken.
@Stormageddon | 18-03-16 | 00:15
Lijkt erop dat Lavooy een Mentor was/is voor ons Alexander. Dat zou kunnen betekenen dat Alexander makkelijk beinvloedbaar is. Pechtold is natuurlijk geen echte hoogvlieger.
Bij mij komt het woord pijpslet in me op.Ik hoop maar dat het mag van de gedachtenpolitie.
@tattooboer | 18-03-16 | 00:14
Wij wachten op het moment dat onze Germaanse broeders dat met Merkel doen. Wij zijn een volk van consensus.
Koreaanse slet kom er maar in!
Geh. Uit het geschenkenregister van verdachte A.P.... Let op de titel....
"Ontvangen van Frans Lavooij het boek Always go the extra mile over kerende kansen en durven doorpakken ter waarde van 19,90. 31-03-2015"
www.tweedekamer.nl/kamerleden/alle_ka...
Always go the extra mile, Alexander!
Hebben we pechtolt en rutte al op een biels? Neen? wat praten we hier nog dan?
Ik ben best een goede leugenaar, maar ik zou het als politicus niet vol houden.
Als Pechthold Verhoeven had thuisgelaten, hadtie nou geen peop aan de ventilatort...
Nonkel Frituur | 17-03-16 | 23:52
alles boven een bepaald bedrag (ook in natura) dient men op te geven. Is in belgie ook zo.
Maar voor politici zijn de regels wat strikter, en dient er melding van te worden gemaakt (wat overigens niet direct met belasting te maken heeft).
Waarom in godesnaam moet een baasje van een minuscuul partijtje in Nederland heel veel mensen spreken in Oekraïne? Nou, Alexander?
burgergazet.nl/wp-content/uploads/2013...
Welk vliegtuig?
Lavooy dus.
Mag ik nu uit dit verhaal opmaken dat Alexander zich volledig op de dochter van Labooy heeft gestort, na het dubieus verdwijnen van de Hillary folderaarster? En dat Alex dus gewoon in een midlife crisis zit en slechts nog zijn lul achterna loopt?
@ouwespamhoer | 17-03-16 | 23:52
Strafbaar zal het niet onmiddelijk zijn, maar het is wel verwijtbaar en politiek onhoudbaar. Hij heeft zich vastgeluld en dat zal hem op een berisping komen te staan, denk ik. Dat is op zich niet zo erg, maar dan is hij politiek vogelvrij en aangeschoten wild.
Zelf opstappen is de adellijke weg, maar ja... Geen opvolging die de kar kan trekken. Fractie en partijbestuur hebben vast een ingewikkelde avond met veel telefoonverkeer.
@ouwespamhoer | 17-03-16 | 23:52
Hij jokt op dat moment een beetje, maar waarschijnlijk vooral omdat hij zich waarschijnlijk dan pas realiseert dat hij nog moet regelen dat een deel van de kosten niet door die vriend (zo noemt hij hem) betaald mogen worden. Hij heeft het zich waarschijnlijk gewoon niet gerealiseerd. Hij gaat het nu wel rechtbreien www.volkskrant.nl/politiek/het-binnenh... Een paar van die foutjes en je zit in het netwerk en ze kunnen je laten dansen. Ik geloof niet dat het kwade opzet is, maar het is een dun lijntje waar hij op balanceert. Komt ook door die idiote campagne. Iedereen is voor dat verdrag zonder uit te leggen waarom. Hoofdreden lijken de enorme leningen die banken bij bedrijven (zoals ongetwijfeld ook van die koffieboer) hebben uit staan, terwijl die bedrijven minder waard geworden zijn door de oorlog. Ze staan in feite net als sommige huizen 'onder water'. Eén verdrag en alles is weer goed (waarde bedrijven stijgt).
Ik wil het eigenlijk wel even opnemen voor Alexander. Hij heeft wel heel veel betekent voor de politiek in Nederland....
--
www.youtube.com/watch?v=gCl4rXs-XJs&a...
VK, gisteren: "Ondernemers die in Oekraïne kunnen pronken met hoge politieke contacten worden volgens Lavooij eerder met rust gelaten. 'Dat haal ik er uit', zei hij in februari.
"
@simpelman | 17-03-16 | 22:36
Eerst een zak aardappelen dan een geit en uiteindelijk een vrouw. Daar dicht jij niet veel waarde aan dan, aan een vrouw. Je bent toch geen euh, wel moslim? ;-)
Stormageddon | 17-03-16 | 23:02
Watching the Wheels | 17-03-16 | 23:30
Correct, hij ontwijkt de vraag of hij er iets voor heeft hoeven doen door te stellen dat alle kosten door D'66 betaald zijn. Ik neem m'n woorden terug, en geef toe dat ik het filmpje nog niet had gezien. Alle kosten zouden ook de kosten voor het vliegen moeten zijn, aangezien daar naar gevraagd werd. Alexander heeft een probleem. Overigens wordt hem gevraagd of Lavooij mooie sier met hem als politicus wilde maken. Pechtold zegt nee, terwijl Lavooij deze week desgevraagd expliciet aangeeft dat dat zeker een rol heeft gespeeld. Een dubbel probleem voor Pechtold. Ik ben benieuwd hoe de D'66 rechters hierover zullen oordelen.
Kan iemand me aub de regels eens uitleggen? Als ik meerijd met iemand, dan moet ik dat niet aangeven aan de belastingen. Moet dat in Nederland wél? Ik ben er na al die jaren aan gewend dat Nederland de facto een communistisch land is met communistische regeltjes. Maar deze kende ik nog niet.
simpele boer | 17-03-16 | 23:05: niet elke bijl is een hakbijl. Een hakbijl is nl. de benaming van een klein bijltje dat je in de keuken gebruikt, bijvoorbeeld om vlees te hakken. Kijk maar in de Grote Van Dale. Dan kun je wel zeggen "dat is niet logisch, want je hakt ook met andere bijlen", maar zo werkt taal nu eenmaal. Taal is niet een logisch systeem zoals wiskunde dat is.
Als jullie zo doorgaan moet t kereltje al weg voordat ie Nederland heeft verkocht....
Nou ik zou de verdediging van Pechtold al klaar hebben. Hij kijkt pas moeilijk als dat leuke dametje zegt "of iets voor moeten doen?", dus Alex heeft natuurlijk meteen een heel beeld van hemzelf met die koffieboer.
Nu is het wel een zeer slechte verkoper!
Dit was ook wel te verwachten.......
Is dit nu het voorbeeld van de mensen die D66 stemmen, Hoop het niet, maar denk het wel......
Soms moet je inzien dat je een verkeerde keuzen hebt gemaakt. En dat is ook niet erg!
op zich, een beetje VOC mentaliteit kan ik wel waarderen en ben niet principieel tegen smeergeld. Maar in het geval van Oekraine wordt NL er slechter van, en verdwijnt het smeergeld (opgehoest door de belastingbetaler) in de zakken van de oligarchen. Zelfs Bernhard kon dat nog beter.
Pechtold verkoopt NL voor een paar stuivers omdat hem een Brusselse wortel is voorgehouden.
-weggejorist-
@miko | 17-03-16 | 23:32
Woon zelf in Noord-Brabant, maar heb in die jaren nog nooit "zeker en vast" gehoord. Wij zeggen "vast en zeker".
Maar wat moest de D66-leider eigenlijk in Oekraïne? Paddestoelen plukken?
@pluk-87 | 17-03-16 | 23:40
Onee, toen heette iets dat ernaast lag Vlaanderen. het antwoord is dus: nooit.
Chow | 17-03-16 | 23:25
? GS pakt iedere politicus aan, dat doen ze al jaren, in ieder geval al sinds mijn begin dagen hier (2006). Van links tot rechts.
Soms leuk, soms minder leuk maar meestal wel terecht.
En als Pechtold die al jaren zichzelf verkoopt als een hoogst moreel verheven intellectueel, een man van de wereld met een visie die mensen voor decennia lang geluk zal schenken. Iets waar ik altijd al zo mijn bedenkingen bij had, om je de waarheid te zeggen lopen de rillingen over mijn rug als ik hem zie of hoor.
Ja dan kan ik me zo voorstellen dat wanneer blijkt dat het gewoon een ventje is wat liegt en dat voor een lullige 20.000 Euro, dat ze hem behoorlijk hard aanpakken en dat ze het lekker opblazen.
GS, we want more.
@miko | 17-03-16 | 23:32
Uhhm vanaf het begin van het geweldige Hertogdom Brabant begin 13e eeuw? ;)
toerbaas | 17-03-16 | 23:11
Inderdaad die ogen, hij sluit ze half en doet zich voor alsof de vraag niet gesteld werd. maw, hij verbergt iets.
Is er nog een psycholoog aanwezig in de zaal die Pechtold even kan analyseren?
@bakoenin | 17-03-16 | 23:28
Leuke vent idd. Vroeger wel eens gesproken over van alles en nog wat. Heeft de principes goed op een rijtje. Wijlen H.A.F.M.O. zag het ook wel in hem. Maar ja, te slim voor de veilingmeester en te vaak ruzie in de tent. (Uit hele betrouwbare tweede hand.)
@VerenigingVanDieven | 17-03-16 | 22:35
Sinds wanneer hoort Noord-Brabant bij Bels?
@Markbnl | 17-03-16 | 22:14
Ik ook!
@ouwespamhoer | 17-03-16 | 22:54
Er was niks, totdat ... Pech told dat hij het hele land doorgevlogen was en alle kosten zelf als partij gedragen had. Hij is wel degelijk zuur door dit fragment als er geen bonnetjes in de boekhouding zitten.
@23:21
Herstel, driemansfractie was het toen. Het neukertje van Alexander destijds, Fatma Koşer Kaya zat er ook nog in. Maar ja... Die was er niet voor het intellect en het politieke werk boven het bureau, maar voor het handwerk onder het bureau.
Stormageddon | 17-03-16 | 23:21
Hmm daar noem je er een op die ik wel hoog heb zitten.
Boris van der Ham.
Niet die Underwood, sorry maar ik kijk nooit tv.
@appelboor | 17-03-16 | 22:06
In zo een pauperwagen niet nee.
Waarom moet ik nu ineens aan Opstelten denken?
-weggejorist-
simpele boer | 17-03-16 | 23:05
---
Slahamer is verkeerd taalgebruik, het is slaghamer, en dat is iets anders dan een gewone hamer.
Ik denk dat zijn maatje nu een bonnetje voor hem aan het maken is. Het kijken is naar het betaal gedrag van Pechtold, want als hij nu blijkt ineens contant gaat betalen terwijl hij dit nooit doet is dit verdacht. De enige manier dat hij zijn huid kan redden is door een nadien gemaakt bonnetje dat contant betaald is.
@bakoenin | 17-03-16 | 23:03
De enige die het ooit had gekund was Boris van der Ham, maar die hebben ze weggepest. Was te slim en wist te veel. Kon Alexander niet tegenop in de tweemansfractie toen. Dus die moest weg. Ik denk wel eens dat Frank Underwood is gebaseerd op Alexander P., ook al weet ik dat het niet zo is.
Ladies and Gentlemen: We got him!! www.youtube.com/watch?v=S02BHmWPZNs
-weggejorist-
simpele boer | 17-03-16 | 23:13
De hellebaard dan, multifunctioneel maar het belangrijkste was dat je er ruiters mee van hun paard kon trekken.
Sorry ik word melig
Ook een kloofbijl gebruik je door er mee te hakken, dan wel een hakkende beweging mee te maken. Dit in tegen stelling met messen, kapmes, zakmes, broodmes e.d. waarbij je het over een geheel ander type mes hebt.
@Mr_Pikibelly
Zijn broer, die lijkt sprekend op hem en heeft een oliehandel las ik net.
Die kan wel premier worden zegt de koning dan. Want er gaat niets boven de Koninklijke Olie, eigenlijk drijft heel nederland midden in die olievlek. Daarom zijn we ook zo vies.
-weggejorist-
Whaahahahhah, die bek die hij trekt. Hij is druk aan het denken waar the fuck hij die bonnekes vandaan moet hosselen :D
simpele boer | 17-03-16
Kloofbijl
www.johannespostgroep.nl/wp-content/up...
Van Rossem 22.00 & simpelman 22:36
Hakbijlen ....???
Weten jullie ook een andere manier om een bijl te gebruiken dan om er mee te hakken ? Hebben jullie soms ook een veegbezem, een slahamer en een prikvork ?
Gezien de vele reaguursels over spelling en taalgebruik meende ik deze vorm van taalmisbruik hier ook wel aan de kaak te kunnen stellen.
Dr. Frambozenjam | 17-03-16 | 23:01
Leuk GS.. Had ff een 300 letters kader ingetypt en nu zo een lullig paar letters woorden uitkomt..
:-) kan gebeuren.
@P. V. Dory | 17-03-16 | 23:01
Ik ben voor werk regelmatig in het Oostblok geweest, en het eerste wat je leert is niet op het aanbod van hoeren op je kamer in te gaan, daar word je later namelijk mee gechanteerd wanneer er foto's verstuurd dreigen te worden.
Nee Pechtold gaat niet opstappen, of hij moet ergens een leuk baantje voor zichzelf geritseld hebben.
Ik schat hem wel in als burgemeester ergens of commissaris van de koning. Wat commissariaatjes erbij en zijn kostje is gekocht voor de rest van zijn leven.
De levens die hij verwoest heeft zullen hem koud aan zijn kont jeuken.
Maar wie moet hem opvolgen?
Ik zie bij D66 momenteel niemand die ook maar een beetje aanspreekt.
Die frikkerige Koolmees met zijn economische theorietjes?
Pia Dijkstra?
Ze zullen wel in de lande zoeken naar een nieuwe kandidaat. En nu vooruit.
Het lijkt me wel dat er over nagedacht wordt. Hij is over zijn houdbaarheidsdatum heen.
Maar zoals gezegd, hij zit in het ons kent ons wereldje en dus is zijn kostje gekocht.
Het is trouwens belachelijk hoe dat soort van figuren opgepompt worden omdat ze een vriendendienst leveren.
Wim Kok heeft alleen maar een eredoctoraat, de man is helemaal geen dr. maar voert de titel wel.
Idem met Tichelaar die een PABO heeft maar ook de titel dr. voert. Ook gekregen als vriendendienst.
Walgelijke figuren
ouwespamhoer | 17-03-16 | 22:54
Giften in natura zijn ook giften en vertegenwoordigen een waarde. Die moeten worden opgegeven als de partij niet betaalt. Welnu, het is niet opgegeven en de partij heeft niet betaald, dat heeft Lavooij gedaan. www.volkskrant.nl/politiek/pechtold-zo...
Dat is dus de tekstboek definitie van corruptie.
En da's toch verdomd ironisch en hypocriet van meneer A.P. (namen van verdachten moeten afgekort), die beweert dat het verdrag corruptie helpt bestrijden.
d66.nl/alexander-pechtold-en-kees-ver...
Ik snappienie <- ik kleinburger moet,was laatst heur na 3 jaar met openbaar vervoer een ticket kopen bij ns-receptie. Ok ik dus instappen onderweg controle Kontducteur. ik uitleggen ik snap nie inchecken-uit want ticket staat reisplan op en cash bietaalt en zo.. Waarüm ïshecken?
Is bovenstaande een dubbelmoraal? Dus Alexy Pechie de grote÷Integere is verheven van aantoningsplicht? Waardoor dus hij net als erdosnor een buiten wettelijke basis voor sein persönliche creëert? vragen vragen..
(snabt iemand mij)
Het zou me niets verbazen als dit morgen op niburu staat tussen de ufo meldingen waar niemand iets van gelooft.
-weggejorist-
YES, WE GOT HIM. Hij zit al zolang in een soort spreekstoel en als die liegt, dan word die klein, heel klein. Ik ben benieuwt wie hem gaat opvolgen!
Pechtold is dezelfde leugenaar als Rutte.
En die lult zich er wel uit. Opstappen gaat hij helaas niet doen.
@Lewis | 17-03-16 | 22:42
Te ver voor de troepen uitlopend zou ik meer zeggen. Inmiddels kennen wij het nepparlement wel. Net als schaken. Tegenstander is aan de beurt. Laten we die zet afwachten. Vergeet niet dat die muppets grotendeels elkaar dekken. En Arrogander heeft er nog wel ééntje tegoed van Ruttegekut. Afwachten. Laat het net maar sluiten maar laat je niet in de kaarten kijken.
Shit, ik klink als een politicus... Bier!
Als hij nu achteraf een bonnetje gaat fabriceren is het valsheid in geschrifte.
Dat krijg je ervan als je je ziel aan de duivel verkoopt. Dit lesje nederigheid zal Alexandertje goed doen.
Spijkers op laag water zoeken, again. Er waren geen vliegkosten, aangezien Pechtold meeliftte. Dus, in zoverre er kosten waren, zijn die allemaal door de partij gedragen. De vliegreis dient als geschenk geregistreerd te worden, niet als 'kosten'. Gaap.
@Glasgow Argus | 17-03-16 | 22:33
Als het Hoger Zelf oordeelt, voelt dat voor het Ego aan als een ramp.
@tweetybird | 17-03-16 | 22:28
U bedoelt bonnetjes verstoppers. Haal die figuur er maar bij die hem gevonden heeft. Dat soort mensen mogen ook wel eens gaan zoeken naar Ruttegekut zijn onderste steen. Tip? Zelfde werkwijze als bij de Teevendeal. Ze *zitten* erop of verborgen in die lade met een slot!
Great Job ! Good ol'Peggold bashen in plaats van Trump.
Pechtold heb ik nog nooit kunnen betrappen op een stukje menselijkheid. Zelfs zijn droevige vertoon voor de camera toen Els Borst dood was deed me denken aan een pratende pop, zoals ik eerder vandaag al zei. Kille nare man.
'Minder, minder, minder' helemaal uitspinnen, in de week leggen en dit maar gewoon laten gaan want meneer staat aan de goede kant van het politieke spectrum. Walgelijk.
Dr. Dr. Bartholdy | 17-03-16 | 22:39
de man is een klassieke sociopaat. zijn vlucht uit leiden naar wageningen is redelijk te volgen.
de manier waarop hij zich als "leider" van d66 gedraagt veel minder. het wachten is op het openen van de boeken door ex-kamerleden in de laatste jaren. hij heeft er een aantal versleten die tot nu toe de omerta houden. boris van der ham. wasilla hacichi. gerard schouw. magda berndsen.
Melfs | 17-03-16 | 22:05
Die cijfers van het CBS zijn enorm geflatteerd, (het is ook niet voor niets een spreekbuis van ons politieke midden) de werkelijke aantallen liggen veel hoger volgens mensen die met daklozen werken.
/Het CBS heeft alleen cijfers over geregistreerde daklozen. Dakloze mensen die illegaal in Nederland zijn, worden niet meegerekend. Het werkelijke aantal ligt veel hoger dan de CBS-cijfers, denkt Klooster. Mensen die in hun eigen netwerk worden opgevangen worden niet meegeteld en mensen die in het geheel geen gebruik maken van opvang ook niet./
Bron
nos.nl/nieuwsuur/artikel/2090416-forse...
@loze stijl | 17-03-16 | 22:38
Je kunt nooit genoeg van je favoriete wapens hebben. Of hij moet ermee darten.
@ PaddyPower | 17-03-16 | 22:39
Dus er is genoeg gebeurd om Pechtold te laten opstappen maar Van Rossem is te gretig als hij dat concludeert?
@simpelman | 17-03-16 | 22:28
Nu u het zegt. Een waiver program is voor 60 dagen geldig ja. Daarna verloopt het toeristen visum en ben je illigaal. Zou de CPB het al weten? Of heeft ze inmiddels een invloed rijk figuur aan de haak geslagen?
Glasgow Argus | 17-03-16 | 22:33 "voor goede volgers van zijn carrière en zijn persoonlijkheid was dat een geheim. maar nu laat hij zich wel heel erg in zijn kaarten kijken."
Die fraude rond een onteigeningszaak in Leiden onder zijn verantwoordelijkheid als wethouder had ik al gevonden. Weet je van meer zaken?
Erg domme actie van Pechtold. Een typisch voorbeeld van iemand die te lang aan de top staat en zijn eigen beperkingen niet meer ziet. Volkomen onnodig koestert Pechtold zich in het riskante gezelschap van een oligarch en komt er te laat achter dat zijn onaantastbaarheid een illusie is. Een hoge prijs voor een paar banale verwennerijen.
-weggejorist-
Je hoort gewoon aan zijn stem dat hij zit te liegen..
De bonnetjes worden op dit moment nagemaakt.
Pechtold heeft zich laten fêteren door een nederlandse zakenman met enorme belangen in Oekraine en is ook nog eens uitgebreid verwend door oekrainese olichargen die niet vies zijn van corruptie.
Maar dat ja-stemmers nogal selectieve principes hebben merk je ook wel aan de Kiev-fanboys hier.
Stamhoofd van een partij die zich Democraten noemt, maar totaal niet eens met wat het kiesvee wil.
Denkt in zijn oneindige wijsheid beter te weten voor het vee dan wat het zelf wil.
Sorry, Arrogander, er zijn kiezers met een oger IQ dan jij, meer practisch inzicht dan jij, niet embedded in de Haagse microcosmos. Een realistisch wereldbeeld.
En die denken dat jouw toekomst visie met de disfunctionele EU niet klopt.
Doe iets waarvoor je zegt dat je staat. Help met het invoeren van een bindend referendum. Je enige redding.
Wat zal de achterliggende reden zijn geweest voor het schenken van 11 Fiskars bijlen à 69/stuk?
Fractie uitje wellicht?
Politici aan de leugendetector zodra ze antwoorden geven. Allemaal.
@Vageling | 17-03-16 | 22:35
*EU bepaalt
Alexander de Integere blijkt zelf de "hypocriete bijl aan de wortel van de politieke integriteit."
-botte bijl- dat is..
@ "Het meest zorgwekkende is nog wel: Wat moet hij met elf hakbijlen?", down | 17-03-16 | 22:24
Na 6 april, als het licht uit is in Europa en de beschaving voorbij, komen hakbijlen goed van pas om plunderaars en de kozakken van Poetin van zijn lijf te houden. En eventueel kan hij ze ruilen tegen een zak aardappelen of een geit of een vrouw.
@Dutchmen32 | 17-03-16 | 22:22
Er werd ook niet gesproken over een motie die 8 maart is aangenomen over een EU embargo steunen op wapenleveranties naar Saoedi-Arabië. Moest ik via Zerohedge vernemen. Ik op onderzoek naar kamerstukken. Ja, ja, toen kwam de aap uit de mouw. Er waren twee moties. Ging om praktisch hetzelfde. VVD was sowieso tegen. PVV stemde voor de eerste (verworpen) maar tegen de (aangenomen) tweede. Verschil? Tweede is dat de bepaalt. Zag PvdA wel zitten. VVD wil sowieso wahabisten bewapenen. Tjah niet zo vreemd dat je er niks over hoort.
@Dutchmen32 | 17-03-16 | 22:12
Ik ben het volledig met u eens, maarreh... "zeker en vast" is Vlaams, weet u zeker dat u van hier bent?
Dr. Dr. Bartholdy | 17-03-16 | 22:29
niet alleen als minister, waarde dr. dr.
als kamerlid en als opiniemaker moet hij zich buiten verdenking houden op straffe van af.
pechtold heeft zich laten ontmaskeren als een omkoopbaar en dus onbetrouwbaar sujet.
voor goede volgers van zijn carrière en zijn persoonlijkheid was dat een geheim. maar nu laat hij zich wel heel erg in zijn kaarten kijken.
dat is ofwel een bewijs van zijn ongebreidelde arrogantie, ofwel een vorm van sublimatie. misschien wil arroganter wel, deep down inside, betrapt worden.
Exhibit C:
"De D66-leider is ook in stijl gearriveerd, met een privévliegtuig dat is gecharterd door zakenman Frans Lavooij. Die is mede-eigenaar van 'de Douwe Egberts van Oekraïne' en heeft baat bij het bezoek."
www.volkskrant.nl/politiek/pechtold-zo...
Die mevrouw naast hem is Marlijn Weerdenburg, speelt de hoofdrol in Danni Lowinski. Serie bij SBS 6.
-weggejorist-
Om de eer aan jezelf te houden moet je natuurlijk wel zoiets als eer bezitten, niewaar Alexander
Dan het nog betekenen dat de kosten vliegtuig (al) voor de ondernemer zijn en de overige kosten voor Pechthold. Los daarvan niet meer geschikt op moment het over integriteit gaat in combinatie met de de discussie die word gevoerd over de Oekraïne. En die gezichtsuitdrukking aan het einde van filmpje is vind ik veelzeggend.
Martin007 | 17-03-16 | 22:22
frans lavooij was een grootaandeelhouder van de grondstoffenhandelaar ed & F man. met alle opties en aandelen die hij in die toko heeft gehad is hij naar mijn bescheiden inschatting goed voor een veelvoud van die tien miljoen waar u het over heeft. of de schatting van Quote, die alleen kijkt naar vennootschappelijke vermogens.
Glasgow Argus | 17-03-16 | 22:07 " [...] wanneer ik van een zakelijke relatie een voordeel van meer dan 25 euro tegenwaarde krijg aangeboden moet ik dat melden bij compliance. wanneer ik een reisje aangeboden krijg van een relatie, dan moet ik weigeren wanneer de tegenwaarde meer dan een bepaald bedrag is. de reiskosten zelf moet ik zelf betalen."
Idem.
"maar de bliksem is toch echt in de hersens of in de ballen van pechtold geslagen dat hij denkt daarmee weg te komen."
Ik denk dat hij er niet eens aan gedacht heeft. Maar dat is misschien nog wel erger - want dan heeft hij het blijkbaar niet eens in de gaten wanneer hij gefêteerd wordt....
Ik ga hier als belastingbetaler echter niet over. De leden (en kiezers) van D66 gaan hierover. Als Pechtold minister was geweest was het een ander geval geweest.
Mocht het bonnetje niet gevonden worden ken ik hele goeie bonnetjeszoekers. De heer teeven en opstelten. Waarbij pinokkio rutte weer mag zeggen de onderste steen komt boven....
Dit weekend moet Wassila Hachchi terugkomen naar Nederland dan zijn haar drie maanden vakantie om dus Pechtold kan mooi naar de States om haar af te lossen als folderaar voor Hillary Clinton.
zal vast niet lang duren voordat iemand er een thug life fragment van maakt.
Zit Arrogander tegenwoordig aan de drugs? Kwam nogal gedrogeerd over. Verder zou ik niet te ver voor de troepen uitlopen. Deze gasten hebben een platina lidmaatschap bij de firma list en bedrog. Gewoon even kijken hoe zij zich eruit gaan draaien. Dan pas de volledige aanval openen. Want die gaan zich indekken. Haastig bellen met hun crony maatje. Factuurtje hier en daar. Want zelfs Arrogander oreert zich niet onder een gratis privevliegtuig vluchtje uit. Leuk maar als politicus not done. Verder kijken hoe zijn maatjes hem in het nepparlement gaan dekken.
De makkelijkste oplossing is gewoon zelf betalen en een bonnetje fabriceren, Alex. Doe je dat niet dan krijg je deze vlek er niet meer uit.
Het meest zorgwekkende is nog wel: Wat moet hij met elf hakbijlen?
Zijn fractie onder controle houden of heeft hij ze juist bewapend?
Had hij dan niet beter wat Kalashnikovs bij die oligarch kunnen bietsen of heeft hij dat nou juist gedaan en kan hij het bonnetje niet indienen omdat hij dat geheim wil houden?
op de staats website nu.nl wordt er met geen enkel woord over gesproken over hun eurofiele troef.
hahahahahahahahahahaha v Rossem "oligarch Lavooij"... de man is nauwelijks goed voor 10 miljoen en dat lukt alleen als je de jaarwinst van zijn belangrijkste deelneming keer 10 doet! Anders blijft ie steken op 2 miljoen ofzo + een jaarsalaris. Gewoon een semi loonslaaf dus.
Dit soort mensen kunnen 1x per jaar een privé jet huren en moeten dan een keer minder naar de wintersport omdat dat dan echt niet meer kan. Of betalen zo'n Jet vluchtje van de bonus miles die ze op kosten van de echte eindbaas gemaakt hebben.
Dit is dus GEEN oligarch. In Rusland ben je pas oligarch als je ?1 miljard zit. Deze lavooij zit op nauwelijks 2% daarvan.
En als meneer Lavooij lid is van de D66 club, dan is het welzekerdegelijk door de partij betaald.
Verder mag pechtold vandaag vertrekken, want hij mag slechts dromen ooit in de schaduw te kunnen staan van Terlouw of die kerel met die wallen onder z'n ogen. De lutser.
- edit: Sjonge, wat een lap tekst in reactie op een thematisch woordgrapje -
Waarom horen we niks over #APechtold & z'n deal #oekraïne in het nieuws?
Of over #d66 #WassilaHachchi Krijgt Pechtold nu ook wachtgeld?
Kijk um zitten daaro die vuile farizeeer met zijn uitgestreken smoelwerk.
Met afstand de grootste huichelaar uit de 2e kamer
Als u het weet, mag u het zeggen, vind het wel een lekker ding :-)
Wedden dat inmiddels de heer Frans Lavooij driftig op zijn iPad een aantal neprekeningen aan het adres van D'66 tikt, en dat D'66 ineens op de proppen komt met "Zie je nou wel, alles uit de partijkas betaalt, en dus was registratie helemaaaaal niet nodig". We kunnen er op wachten. Alleen jammer voor ze dat transacties tussen banken op datum worden geregistreerd, opvraagbaar zijn door justitie, en dat dan zal blijken dat er helemaaaaaal geen transactie is geweest. Of eentje pas vandaag... Wedden v2.0? Ik kan niet wachten hoe kereltje Pechtold dit gaat verpakken... Wie is eigenlijk de spindoctor van hem en van D'66? Die mag wel van universitair nivo zijn om dit varkentje netjes te wassen.
Hij krijgt wel wallen onder z'n ogen zeg, heeft ie toevallig aan de Oekraïense Ma Flodder brouwsels gezeten?
@Markbnl
Balen he, dat glamorama niet meer bestaat :)
Voordeelbon | 17-03-16 | 22:10
Wie is die vrouw links van 'm? :)
Goeie vraag, dat wil ik ook wel weten ;-)
Roeren waar het stinkt, hulde GS!
Pechtold mwah, vroeger had je van die verklikkertjes op school, niks veranderd dus, met een grote boog omheen lopen
Dit soort trivialiteiten mandateert Pechtold aan anderen, of dat nu de financiële administratie is of een campagnemanager, dat maakt hem geen zak uit. Hier ga je hem echt niet mee pakken, die zit nu glimlachend over al deze ophef aan een goed glas rode wijn. next
Niet de eerste keer?
"Paul Ruijs, luis in de pels van juridisch Nederland, stuurde mij via deantid66 mail een artikel. Over de alom bewierookte Alexander Pechtold. Volgens Ruijs valt er nogal wat af te dingen op de integriteit van de D66-fractievoorzitter.
Sterker, Ruijs noemt Pechtold een leugenaar. Het draait om een mogelijke fraude rond een onteigeningsprocedure door de gemeente Leiden, waar Pechtold van 1997 tot 2003 wethouder was. Volgens Ruijs was Pechtold volledig op de hoogte van de vermeende fraude en heeft hij meegewerkt aan het stoppen van de affaire in de bekende doofpot. Zelf heb ik de zaak niet bestudeerd, maar het lijkt me belangrijk en Ruijs kennende gaat hij niet over een nacht ijs." www.partijvoorsoest.nl/links-gedachteg...
zou toch mooi zijn als we dit varkentje toch mooi aan het publieke spit kunnen hangen... heeft die landverrader zeker en vast verdiend!
D66 betaalt een prive-jet? Alexander liegt hier voor zijn vriendje de koffieboer.
Wie is die vrouw links van 'm? :)
Uiteraard liegen politici allemaal, altijd, overal.
En dat nog eensch Extra Veul indien over Oekraïne.
We've got him.
Alleen zal het ongetwijfeld uitmonden in een glas en een plas. Maar GeenStijl heeft zijn journalistieke plicht tenminste weer gedaan.
Hij is bang, nu is de kans dat wat hij had beloofd niet waar gemaakt kan worden.
Kom GS, dit blijft sowieso zonder gevolgen. Sinds Van der Steur aan het bewind is, is integriteit duidelijk geen issue meer. Wist u dat laatstgenoemde iemand kent die aan naar Oekraine vliegen overleden is? 196 zelfs, maar daar geeft Pechtold, noch Ard geen fluit om.
Zijn baantje in Brussel ligt al lang klaar.
Dit dus, Koreaanse slet. :)
het onderstaande heb ik in onder hel interview van jan roos ook al gepost. maar het houdt me wel bezig:
alexander pechtold is inderdaad een volstrekt principeloze vent. wanneer ik van een zakelijke relatie een voordeel van meer dan 25 euro tegenwaarde krijg aangeboden moet ik dat melden bij compliance. wanneer ik een reisje aangeboden krijg van een relatie, dan moet ik weigeren wanneer de tegenwaarde meer dan een bepaald bedrag is. de reiskosten zelf moet ik zelf betalen. niet alleen van de interne complice, maar ook onder de tuchtregelingen die ik vanwege beroepsorganisatie in nederland maar ook de vs heb onderschreven.
hoe kan het in godesnaam zijn dat een parlementariër die zich altijd afficheert als "nette mens" zomaar in een privejet gaat zitten. niet een lijnvlucht boekt en lokaal navervoer laat regelen. pechtold is zo losgezongen van de wereld dat hij zich door frans lavooij zo laat feteren. nu is frans lavooij - la fooi - een heel charmante man, leuk gezelschap, vooral wanneer hij zijn prachtige dochter bij zich heeft. maar de bliksem is toch echt in de hersens of in de ballen van pechtold geslagen dat hij denkt daarmee weg te komen.
de nederlandse politiek past zich perfect aan aan de mores van poroschenko en erdogan.
Jeetje. Als een tweede-kamer-lid meerijdt met iemand in een dikke BMW, moet hij dat dan ook melden als een geschenk? Lijkt me nogal vergezocht.
Pechtold is een boerenlul die zijn familie nog zou verkopen voor een extra stem.
Weg met deze lui-intellectuele leugenachtige lafbek.
(sorry Joris)
Jullie hebben toch niet de veronderstelling dat Pechtold gaat opstappen he? In elk geval niet voordat het referendum heeft plaatsgevonden...
Inpakken en gelijk weg wezen!
Nu!
www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...
Benieuwd wie Pechtold gaat opvolgen.
REAGEER OOK