Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bassiehof - Arabieren zijn fervent kontenbonkers

bassiehof100xxx.jpg En ze neuken kleine jongetjes, dat is normaal in hun cultuur. Ja, heftige kop, heftige eerste zin. Maar je mag zulk soort dingen blijkbaar zeggen van de rechter. Robert de J. kwam in 2010 aan het woord in de VPRO-documentaire Wilders the movie over PVV-leider Wilders. De documentairemakers onderzochten daarin de drijfveren van Wilders en zijn aanhang. De J. zei onder meer in de documentaire: “Geert is groter dan Mohammed, de kleuterneuker. En Geert is groter dan Allah, de halvemaandemon. En, zoals iedereen weet zijn Arabieren fervent kontenbonkers. En ze neuken kleine jongetjes, dat is normaal in hun cultuur.” De rechter sprak hem afgelopen week vrij van het beledigen van moslims. De uitlatingen zijn namelijk gedaan ‘in het kader van het maatschappelijk debat’. Eerst even tussendoor over die documentaire. Back in the days bij HP/Tijd: VPRO: ‘Wilders is een hoerenloper’. De shit die een politicus over zich heen kan krijgen door met belastinggeld gefinancierde documentaires is onvoorstelbaar. Enfin, de uitspraak van de rechter deze week is uiteraard pikant omdat volgende week de regiezitting plaatsvindt die de opmaat vormt voor het Tweede Proces Wilders. U weet waarom deze zaak draait: Wilders uitte zijn ‘Minder Marokkanen ’ opmerking en een tsunami van aangiftes volgde. Niet geheel onverwacht blijkt die door lokale overheden georkestreerde aangifte-bonanza ondeugdelijk te zijn. Na de regiezitting volgende week zal het eigenlijke proces dit najaar plaatsvinden. Het kan niet anders of Wilders gaat dit op zijn sloffen winnen. Zijn uitspraken vallen namelijk in het niet bij die van Robert de J. Daarnaast zou het wenselijk zijn als het Openbaar Ministerie in de verdere toekomst ophoudt met Geert Wilders – tenzij hij zoals onlangs gelijk PvdA’ers en D66’ers mensen dood wenst of met de dood bedreigt - te vervolgen. Twee keer is genoeg. Of we gaan all the way en zetten de “Marokkanen die niet willen deugen moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen.” en “Het klopt dat het vooral Marokkanen zijn. Deze jongens hebben door een samenloop van omstandigheden een etnisch monopolie op dit soort overlast gekregen.“ –roepers ook voor het hekje. Oh wacht.

Reaguursels

Inloggen

tweetybird | 13-03-16 | 16:15 Usuc | 13-03-16 | 16:14
Beatrice de Graaf gelooft misschien wel echt in die golftheorie en dat het islamitisch terrorisme van voorbijgaande aard is. Wat dan mooi past in het algemeen heersend politiek correct dogma dat zegt dat de islam lief is en dat het islamitisch terrorisme eigenlijk een misvorming is van de ware islam (zie uitspraken van o.a. Obama). En daarom ook is prof de Graaf deel van die VARA-wereld van politiek correcte duiding die er op uit is om alle islamterrorisme weg te relativeren en klein te praten (zie de bekende ‘goeroes’ en ‘allesweters’ in PAUW en DWDD), en om iedereen te demoniseren die het waagt te zeggen dat het probleem de islam is (u bent een minderwaardig mens, racist, islamofoob). Mogelijk ook is heel haar opleiding en academische wereld dermate politiek correct gekleurd, dat zij onmogelijk ontsnappen kan aan de indoctrinatie en hersenspoeling van dat algemeen heersende poltiek correcte dogma. Of mogelijk is zij nu al dermate geïntimideerd (Stockholmsyndroom) door de dreiging die er van de islam uitgaat, dat zij onbewust alleen maar golftheorie-achtige verklaringen kan denken voor het islamitische terrorisme. Het is in ieder geval moeilijk om de waarheid boven water te krijgen in een intellectueel klimaat dat die waarheid helemaal niet horen wil, en dat iedere brenger van die waarheid wegdemoniseert. Ik heb hier een andere terrorisme-professor die wel gewoon de waarheid vertelt over de islam, maar die dan ook prompt te maken krijgt met bedreigingen uit islamitische en linkse hoek. prof. Jonathan Matusitz: “Anybody with a fraction of a brain should be afraid of islam, because it is a dangerous doctrine.” www.youtube.com/watch?v=REKQ8SRADZ4

notamused | 14-03-16 | 09:58

aangezien je van de Koran (en ook van de Bijbel overigens) je zaad niet mag verspillen EN je vrouw niet mag neuken als ze ongesteld is moet je ergens in toch??

Dus daarom mag je dat roepen

want is gewoon de waarheid

Petroselinum crispum | 14-03-16 | 09:23

Gisteren in " Gestalkt" een hufterMarokkaan met en zeer grote bek. De ene na de andere bedreiging , vernedering en die mafkees maakte lange tijd heel wat levens kapot. Wat een moeite om die malloot op te pakken en wat een moeite om aangifte te doen. Kan dat dan allemaal wel ten opzichte van de gewone burger dat er een programma aan te pas moet komen om zo een onaangepaste aan te kunnen pakken ?

ja,diedus! | 14-03-16 | 09:22

smdyasc.
Het benoemen van partijloze rechter is een lachertje natuurlijk.
Men wordt geacht( óók rechters, ja) te gaan stemmen en dus voor één partij te kiezen.
Of je nu al of niet lid bent v an een partij, dat maakt niets uit.Iedereen heeft een voorkeur voor één bepaalde partij.
Ik kan met hetzelfde gemak zeggen dat ik lieden die PVV stemmen absoluut niet op de rechtersstoel wil zien.
Want behept met ernstige vooroordelen.

mallekater | 14-03-16 | 08:49

Oud nieuws,is al jaren bekend dat het kinder en dieren verkrachters zijn,kijk maar eens in het weiland, schapen met gekleurde streep op de rug zijn gemerkt,is een teken welke schaap ze al hebben gehad.

snoek3483 | 14-03-16 | 07:35

Waarom heeft iedreen het toch steeds over Marokanen? Volgens een mij verplegende Marokaanse in een Frans ziekenhuis is iedere Marokaan tweetalig, Frans en (Marokaans) Arabisch. Er is geen enkele Berber van over de Rif in Nederland tweetalig (zelfs geen Arabisch/Nederlands). Ze worden door Maroko ook niet als Marokaanse burgers gezien, ze spreken een andere taal en hebben zelfs hun eigen valuta.(er ging ooit een verlichte "Marokaanse" journalist terug :" naar het land van mijn vader" (ik meen NRC) en concludeerde dat. Hij verklaarde iedere " Marokaan" die nog iets negatiefs over Nederland zei, persoonlijk op zijn bek te slaan.

PeterA60 | 14-03-16 | 05:29

Iedereen is gelijk. Maar sommigen zijn veel meer gelijk dan anderen en mogen dus wel foute dingen zeggen. En dan ook meteen de politiek tegenstander ervan beschuldigen. Dat mag als je namelijk veel meer gelijk bent aan anderen.

Patatter | 13-03-16 | 23:18

In hoeverre kun je de rechtstaat in Nederland sowieso nog serieus nemen. Pak nou die uitspraak van Samsom waar hier ook naar wordt gerefereerd. Die is gewoon feitelijk zwaarder dan die van Wilders. Toch gaan ze Wilders vervolgen en Samsom niet.

Feitelijk was vanaf dat moment de rechtstaat al hartstikke failliet. Maar er zijn wel meer problemen met onze rechtstaat. Zo is het In Nederland de gewoonste zaak van de wereld dat rechters wetgeving maken door duiding aan een wet te geven en zo krijg je via jurisprudentie een tweede wetboek buiten de wetgever en buiten de democratie om. Erg gevaarlijk, want een klein clubje kan dit in stand houden. Het is dan ook niet voor niets dat dit NIET klopt volgens de trias politica die duidelijk stelt dat een rechter alleen een toepassende functie mag hebben.

Nou zeg ik heus niet dat alle rechters in een of ander complot zitten, dat valt wel mee. Maar dit is door de jaren heen zo gegroeid en het is tijd daar de bezem eens door te halen.

DerUnterMensch | 13-03-16 | 20:25

@Bolder | 13-03-16 | 18:08
Die heeft zelf beveiliging nodig. Nee, ik bedoel de vaders, moeders, ooms, tantes, vrienden, omstanders... iemand.

Maria.1 | 13-03-16 | 18:15

Maria.1 | 13-03-16 | 17:29

Uhhh, Geert Wilders ?

Bolder | 13-03-16 | 18:08

@Bolder | 13-03-16 | 17:19
Waarom doet niemand hier iets tegen?!?!?!

Maria.1 | 13-03-16 | 17:29

@telelezer | 13-03-16 | 12:27
Het vervelende is ook nog dat je als vrouw tegen de muur staat. Ga je toch de straat op dan is het "eigen schuld, want je was toch gewaarschuwd...". We glijden hard af.

Maria.1 | 13-03-16 | 17:28

@marcoplarco | 13-03-16 | 16:34
Prachtig!!1!!

pennestront | 13-03-16 | 17:20

Ik zeg niks.

VanBukkem | 13-03-16 | 16:54

"... Wilders uitte zijn ‘Minder Marokkanen'..." Nee, hij stelde de zaal een vraag, waarop de aanwezigen dat beroemde minder, minder, minder scandeerden. Technisch gesproken heeft Wilders dus de woorden (3x minder) helemaal niet in de mond genomen. Dus waarom die aanklachten tegen Wilders zijn gericht, ik begrijp het niet. De aanwezigen in de zaal zouden dan aangeklaagd moeten worden, want zij riepen het, niet Wilders. En dus waarop dat proces tegen hem is gebaseerd begrijp ik al helemaal niet. En waarom die andere heren met hun Marokkanen-uitspraken niet worden verv.... ow..... gedrag? Mwoehahahahaha, wat een lachertje...

Reykjavik | 13-03-16 | 16:54

@Tooibooi | 13-03-16 | 15:01 Niet eens. De marokkezen die niet (bewezen) crimineel zijn, zijn nog altijd in grote getalen aanhangers van de pedo-profetie, de agressieve, verachtelijke, alles om zich heen vernietigende breinverweking die islam heet. Daar wil ik ook heel veel minder van.

marcoplarco | 13-03-16 | 16:34

Fu*k het allemaal maar, ik wil gewoon GEEN islam en GEEN marokkezen in Nederland. Van allebei komt niks dan ellende.

marcoplarco | 13-03-16 | 16:27

Usuc | 13-03-16 | 16:14 Ja, dat viel mij ook op, dat Beatrice suggereert dat het een islamitische golf betreft, die dus ook weer overgaat. Maar inderdaad, wat betreft de islam is het eigenlijk gewoon wat islam doet en waarop het is ingericht en wat het al 14 eeuwen gedaan heeft. En het is dan jammer dat zo’n hoogleraar terrorismebestrijding dat niet in de aandacht heeft. Of ze had nog een uur collegetijd moeten hebben om daarover uit te wijden. Wilders weet in ieder geval wel hoe het zit, gezien zijn boek ‘Marked for death. Islam’s war against the West and me.’

notamused | 13-03-16 | 16:22

notamused | 13-03-16 | 16:04

Maar ik zou haar toch doen. Al was wat van haar toespraak klinklare onzin. En zeer slinks gekleurd. Gelukkig was niet alles onzin van haar toespraak. Er waren ook best punten die wel goed waren. Eigenlijk begon haar onzin het meest aan het eind van haar toespraak. Aksof ze daar een boodschap mee moest verkondigen. Dat was wel jammer. Vooral de theedrinkende cohen was iet wat een echte afknapper. Jammer want over het algemeen deed ze het best aardig. Jammer van de slinkse boodschap aan het eind.

tweetybird | 13-03-16 | 16:15

notamused | 13-03-16 | 16:04
Bij alle voorgaande golven van terrorisme ging het simplistisch gezegd om verschillende denkbeelden die tot elkaar kunnen komen. De Koran verandert in geen 100 jaar. Bijbehorende denkbeelden wijzigen dus ook niet. De islamitische terreur is dan ook niet slechts enkele desennia aan de gang, maar (met tussenpozen) al sinds het ontstaan van de Islam.

Usuc | 13-03-16 | 16:14

Blijft een merkwaardig fenomeen om als hetrosexuele marokkaan dan maar een man te neuken omdat je geil bent en je toevallig geen vrouw hebt om dat mee te doen. Dan zit er toch een draadje los.

namensmijnhond | 13-03-16 | 16:09

Beatrice de Graaf legde gister uit hoe het zit met terrorisme. Die komt in golven: anarchisme, bevrijdingsterrorisme, marxisties en islam. Volgens mij zitten we tegenwoordig in een gecombineerde poging van Linkse Kerk en Radicale Islam, om de moderne westerse cultuur te ondermijnen en af te breken. En Wilders wil daar een stokje voor steken. Wat maakt dat de combi van alles aangrijpt om Wilders uit te schakelen, monddood te maken, te criminaliseren, enzovoort. Een bepaald deel van de moderne open samenleving weet niet wat een echte vijand van die moderne open samenleving is. Wild gestoord uit de ogen kijkende moordenaars, verkrachters, onthoofders, druk wijzend naar bepaalde passages in een bepaald boek, terwijl ze tegelijkertijd nog weer eens een andersdenkende de kop afzagen, het heeft allemaal niets met de cult van de vrede te maken, de sekte van de overweldigende barmhartigheid, de bezitter van de absolute waarheid. Zo vertellen ons de volgelingen van de Linkse Kerk.

notamused | 13-03-16 | 16:04

Als Wilders wel veroordeeld wordt in tegenstelling tot die anderen kan dat door velen als zeer onrechtvaardig beschouwd worden en leiden tot grote sociale onrust. Dat is dan nog zeer eufemistisch uitgedrukt.

Koonkluk Huis | 13-03-16 | 16:00

Om mij heen wens ik nederlandse mensen met nederlandse taal, nederlandse sarcastische en cynische humor, nederlandse nietzeurenmaardoorpakken mentaliteit en nederlandse erwtensoep met varkensworst. En iedereen die zich daar niet naar kan schikken mag wat mij betreft oprotten. Zo ver mogelijk weg.

Leptob | 13-03-16 | 15:31

@HMCuiteraard | 13-03-16 | 11:43
Wat iemand vind is meestal niet zo boeiend. Wat iemand stelt wel. Islam zuigt. Het haalt alle levenlust en progressie uit de mensheid. Dat vind ik niet. Dat stel ik. Op basis van de feiten.

McMarx | 13-03-16 | 15:30

Tooibooi | 13-03-16 | 15:01
We kunnen het wel. Het mokkel heeft je geraakt he? Tja zo zijn ze, minstens zo vals als de overheid.

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 15:04

@Lupuslupus | 13-03-16 | 15:00

Misschien eens inhoudelijk leren reageren ipv. op de vorm. Maar da's moeilijk hoor. Begrijp ik best.

Tooibooi | 13-03-16 | 15:03

Prima, maar dan kun je toch zeggen dat je minder CRIMINELE (!) Marokkanen wilt. Scheelt een woordje, maar is een wereld van verschil.

Hoe zou jij het overigens vinden om (structureel) op een negatieve manier op je Nederlanderschap te worden aangesproken, omdat er ook criminele Nederlanders zijn. Iets in de trant van Willem Holleeders c.s zijn Nederlanders, dus daarom moeten er minder Nederlanders zijn. Belachelijke redenering m.i.

Maar goed, volgens PVV-logica zal het woordje 'belachelijk' in dit geval wel synoniem worden gesteld met 'links', want past niet in het straatje en is kritisch ... hence, zie mijn eerdere post over hoe de vrijheid van meningsuiting gemonopoliseerd wordt door de PVV in het maatschappelijk debat. Alhoewel ik het ergens ook wel weer terecht vind, aangezien de centrumlinkse en centrumrechtse partijen decennia lang elk extremistisch geluid de mond hebben proberen te snoeren (zie bv. Janmaat). What goes around, comes around.

Tooibooi | 13-03-16 | 15:01

@Tooibooi | 13-03-16 | 14:36
.
Misschien eens een cursus "taal en stellen" volgen? Dat zou de leesbaarheid van uw reactie zeer ten goede komen.

Lupuslupus | 13-03-16 | 15:00

Ik persoonlijk denk dat elke vrouwelijke reaguurder klaar staat om je af te te breken tot op je veters.
Natuurlijk is dat niet lievv, maar je hebt het wel een beetje zelf uitgelokt.
necrosis | 13-03-16 | 12:59
.
Laat ik nou zelf ook een vrouw zijn EN dus ken ik als geen ander mijn sexegenoten.
Afgebroken worden tot op mijn veters (die ik niet heb, ik draag pumps, lol) maakt mij niet uit want ik heb in de tientallen voorbije jaren een dikke huid gekweekt.
Daarom is elke poging in die richting al bij voorbaat mislukt.

Lupuslupus | 13-03-16 | 14:57

Geldt ook voor de uitspraken van Wilders. Stuur maar naar huis die inquisitie.
ben kokhals | 13-03-16 | 14:41
Zal ik je een geheimpje verklappen. Het is maar een showprocesje hoor. Wilders wordt er niet koud of warm van en veroordeeld wordt hij toch niet en wel dan heeft dat voor hem echt geen consequenties. Maar de burger is gewaarschuwd " hou je grote bek anders pakken we je alles af". De overheid ligt op ramkoers met de burger. Het is ziek!

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 14:53

"De uitspraken van Diederik Samsom en Hans Spekman gaan over Marokkaanse jongens die overlast veroorzaken. Het gaat om uitspraken over gedrag en niet over ras. Uitspraken over gedrag zijn niet strafbaar." (om.nl)
Geldt ook voor de uitspraken van Wilders. Stuur maar naar huis die inquisitie.

ben kokhals | 13-03-16 | 14:41

Dat = dan uiteraard
*bloost*

Ren je rot | 13-03-16 | 14:37

@ben kokhals | 13-03-16 | 14:29

1. Want jij vindt dat 'minder Marokkanen' schreeuwen als politiek leider en Tweede Kamerlid een geenszins discriminerende oproep is?

2. Wat schiet het maatschappelijk debat (welk maatschappelijk debat trouwens? Over vluchtelingen/asielzoekers/criminele Marokkanen) precies op met deze uitspraak (los van het feit of Wilders er wel/niet voor veroordeeld gaat worden)?

Tooibooi | 13-03-16 | 14:36

Lieve necrosis, je hebt nu in dit topic(en heb het al zo vaak gelezen) al 2 keer op het punt gewezen dat je jouw naam zonder hoofdletter moet schrijven.
Vanwaar die frustratie? (zo komt het namelijk nogal over)
Verder lees ik trouwens jouw plempsels meestal met groot genoegen.
Dit is dat ook niets meer dan een oprecht geinteresseerde vraag.
Voorlaatste zin klopt niet helemaal volgens mij, maar dekt hopelijk wel de lading.

Ren je rot | 13-03-16 | 14:36

@Tooibooi | 13-03-16 | 14:30
Communisme/Islamisme of vrijheid? Wat zou jij kiezen?

ben kokhals | 13-03-16 | 14:35

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 14:10
Het begint vaak met cannabis.
Tegenwoordig vaak een harddrug.
En de verslaafdenzorg: een ontstellend gebrek aan kennis.
Niet voor niets is terugval zeer groot.

Carmelita | 13-03-16 | 14:33

necrosis | 13-03-16 | 13:20
He ja kudt je hebt gelijk. Wat een flater. Verdoeme heel m'n zondag naar de maan. Ook excuses aan Lupuslupus.

Professor Superhirn | 13-03-16 | 14:31

2 oplossingen:

1. volledige afschaffing van de vrijheid van meningsuiting.

2. volledige (absolute) vrijheid van meningsuiting.

Kies maar ...

Tooibooi | 13-03-16 | 14:30

De dames binnen de islamitische gemeenschap kunnen er ook wat van. Om als maagd het huwelijk in te gaan laten ze de keuken witten. De kenners weten wat dit betekent.

succesvol | 13-03-16 | 14:30

@Tooibooi | 13-03-16 | 14:27
Jij moet je monitor omdraaien, je leest op de kop.

ben kokhals | 13-03-16 | 14:29

Samenvatting van het stuk:

Wilders meent dat andere politieke/maatschappelijke organisaties hem de vrijheid van meningsuiting willen ontnemen en daarom vindt hij dat hen de vrijheid van meningsuiting moet worden ontnomen.

Paternotte is zeker al gepolst als kandidaat-minister door Greet???

Tooibooi | 13-03-16 | 14:27

Usus | 13-03-16 | 14:18
Gij geleuft ook alles.
-
Carmelita,
We hebben het nog steeds over cannabis toch? Waarom noem je het verslaafdenzorg. Kun je verslaafd zijn aan een plantje? Als dat het geval is ben ik ook verslaafd aan rode bieten. Als ik die niet om de week eet word ik gek. Dan droom ik ervan en ga ik kwijlen
-
Maar je bedoeld misschien wat anders, zonder repressie was er genoeg cannabis voor iedereen. Zou de overheid - met wat ze verslaafdenzorg noemen - weer wat proberen te verhullen. Zo ja, waarom?

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 14:25

@hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 14:10
Zou uit de strafwet gehaald moeten worden. Al is het vanwege de medicinale toepassingen. Scheelt ook criminaliteit. By the way, wat de echt sterke verdovende middelen betreft is onze bondgenoot VS een van de grootste dealers www.globalresearch.ca/drug-war-america... Over hypocrisie gesproken.

ben kokhals | 13-03-16 | 14:25

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 14:10
.
Canabis ís (soft)drugs.
www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/article...
.
Er moet dus nog véél harder tegen op getreden worden wat mij betreft.

Usuc | 13-03-16 | 14:18

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 14:10
De overheid stopt het niet.
Doen zelfs geen poging.
En de verslaafdenzorg is waardeloos.

Carmelita | 13-03-16 | 14:17

@Schoorsteenveger | 13-03-16 | 13:36 "In de US is het inmiddels al normaal dat links -althans, wat daar als links wordt gezien- politieke bijeenkomsten van Trump met geweld gaat verstoren."
.
De aanvaller was een extreem-linkse isis supporter, en de oproep om Trump's optredens onmogelijk te maken is van het extreem-linkse MoveOn, dat mede door Soros is gefinancierd. En bij ons worden demonstraties van Pegida in Amsterdam door (extreem)links onmogelijk gemaakt, en dan hebben we het nog niet over wat Janmaat, Bolkestein, Fortuyn en Wilders is overkomen. Je zou dan welhaast kunnen concluderen dat "links" een groot probleem heeft in de omgang met andersdenkenden, met democratie en de moderne Westerse beschaving.

ben kokhals | 13-03-16 | 14:17

Beste Usuc, weer zo een. Je zegt, drugs - we hebben het over cannabis- leiden dikwijls tot onveilige situaties. Waarom zeg je dat? Waarom?
-
En als het al waar zou zijn dat het zou leiden tot onveilige situaties dat kan de overheid dit direct oplossen door de repressie te stoppen. Doe ze niet. Waarom?
-
Kijk eens door de façade heen en je ziet alleen nog maar stinkende puinhopen. Een kapot gemaakt land. Verkracht en uitgewoond tot het bot. En de schapen gaan maar tv kijken. Wat moeten ze anders.

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 14:10

fikkieblijf! | 13-03-16 | 12:51

Nee hoor. Ik denk dat hij vrijgesproken word. Het wordt meer door partijen van kabinet en tweede kamer gebruikt in de hoop zo zijn opmars te stoppen. Als hij namelijk wel veroordeelt wordt naaien ze zich namelijk zelf ook. Want dan kunnen ook hun op politieke uitspraken voor de rechter gedaagt worden en valt er in weze geen politiek meer te bedrijven. Ze perken daarmee dus hun eigen macht ook in. En het is dus enkel een rechtszaak voor de buhne. En hoe je het went of keert. Aan het woord minder is niks discriminerends of rascisties als je achterwege laat hoe tot dat minder te komen. En dat heeft hij achterwege gelaten. Wel A gezegd maar nooit B. Ik kan ook wel zeggen dat ik minder allochtonen in mijn buurt wil. Dat is en blijft enkel een mening zolang ik niet daarop zeg hoe dat te bewerkstelligen en zelfs dan kan het op een manier zijn die niet schadelijk is. Zo houd ik niet van bloemen in huis. Ik zeg dus minder bloemen in mijn huis
Daar zeg ik in weze helemaal niks mee! Ik heb minder bloemen in huis omdat ik ze niet koop. Daar is ook niks schadelijks aan maar mijn eigen keus. Pas als ik zeg dat ik die minder bloemen wil door alle tuinders met bloemen in hun kas te bombarderen wordt het schadelijker. Begrijpt u het punt. Het woord minder dat wilders dus heeft gebruikt zegt helemaal niks en is enkel een vrije mening die niet schadelijk is.

tweetybird | 13-03-16 | 14:03

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:55
Met een aantal onderwerpen ben ik het met je eens. Ruwweg als het tegen personen gericht is (de door jou genoemde ambtenaren, rechters, (leden van het) koningshuis, maar ook alternatieve genezers) dan moet daar tegen beschermd worden. Drugs leiden dikwijls tot onveilige situaties en dus prima dat daar wetgeving over is. Holocaustontkenning zijn geen personen maar een denkbeeld wat je, vind ik, zelf moet weten.

Usuc | 13-03-16 | 14:02

@Goedverdoemme | 13-03-16 | 12:29 "Voor 100% een politiek proces, destijds heeft van Opstelten opgeroepen om massaal aangifte te doen tegen Wilders."
.
Die heeft dan mogelijk ook die voorgedrukte aangiften geregeld, net als Hirsch Ballin indertijd, dacht ik, na die kleinzielige Fitna-rel. Je zou dan eerder verwachten dat Opstelten vervolgd wordt voor haatzaaien en valse aangiften. Tevens wekt het OM hiermee de indruk niks belangrijkers om handen te hebben, dus zou daar flink bezuinigd en ingekrompen kunnen worden.
En dit in een land waar Galileo ooit zijn ketterse werken zonder gedonder van de persen kon laten rollen. Wat een valse en pathetische bedoening is het hier geworden.

ben kokhals | 13-03-16 | 13:55

Volstrekt onzinnige vergelijking.
Usus | 13-03-16 | 13:45
Nou als dat je antwoord is moeten we de discussie maar stoppen.
-
Maar ik ben van mening dat de overheid consequent liegt. Over alles, als de overheid repressie nodig heeft, zoals belachelijke bescherming ambtenaren, rechters, koningshuis, maar ook alternatieve genezers, drugs en zelfs belediging of holocaustontkenning ( zijn maar woorden) en ga zo maar door, ga ik me afvragen. Waarom? Draai eens alles 180 graden om wat de overheid zegt en ga je eigen waarheid zoeken.

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:55

Nog een leuk cultuurdingetje van Syriers:
Jongetjes van 12 of 13 jaar worden door oom of opa meegenomen naar het bordeel, want ze moeten toch even leren noe het moet... ik praatnu over 65 jaar geleden, een joch van11 jaar, in Aleppo... een familiecultuurdingetje.... jawel.
Nee, ik noem geen namen.

mallekater | 13-03-16 | 13:53

' willen jullie meer of minder haagse politici die voor een corrupte nazi staat gaan lopen flyeren ' ?

(c)ZWITSUL | 13-03-16 | 13:52

Waarom?
hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:42
.
Ik heb zo mijn redenen.

Carmelita | 13-03-16 | 13:51

@hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:42
Man, man, man... Lees uw tegels terug en zie waarom geestverruimende middelen niet gewenst zijn.

Chiant | 13-03-16 | 13:50

Alleen het feit voorgedrukte aangifte formulieren daar zou de rechter het al naar de prullenbak moeten verwijzen. Voorgedrukt kan namelijk met een sturende werking in een bepaalde richting zijn. En dus niet perse de waarheid van de aangever. Het is namelijk niet de mening van de aangever maar de mening van de opsteller van de voorgedrukte aangifte. En dus eigenlijk al rommel. Een aangifte kan nooit voorgedrukt zijn. Een aangifte is iets persoonlijks en bij iedere situatie altijd anders.

tweetybird | 13-03-16 | 13:48

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:42
Dat zijn zaken noodzakelijk om überhaupt te leven. Volstrekt onzinnige vergelijking.

Usuc | 13-03-16 | 13:45

Dat je verslaafd kunt raken en dood gevonden wordt.
Echt, van mij mag elke dealer de doodsstraf krijgen.
Hoewel ik begrip heb voor de kleine, zelf verslaafde dealer.
Carmelita | 13-03-16 | 13:40
-
Iedereen is verslaafd aan liefde, zuurstof, voedsel en water. Weer zo'n woord om je bang te maken. Waarom?

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:42

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:37
Wat er mis is met geestverruimend?
Dat je verslaafd kunt raken en dood gevonden wordt.
Echt, van mij mag elke dealer de doodsstraf krijgen.
Hoewel ik begrip heb voor de kleine, zelf verslaafde dealer.

Carmelita | 13-03-16 | 13:40

Piet Karbiet
Het hoofdstuk in het boek waarin Khomeiny dat zou hebben gezegd bestaat niet, Hoax!

Einde van de Domheid | 13-03-16 | 13:38

Carmelita | 13-03-16 | 13:28
Wat is er mis met geestverruimend. Probeer het eens zelf en je zal zien waarom het verboden is. Het woord drug is om je bang te maken de waarheid te zoeken.
-
En waarom mag je gezagsdragers niet beledigen. Het zijn maar woorden. Waarom?
-
Het wordt eens tijd dat we wakker worden uit deze boze droom en de regelterreur terreur gaan stoppen. Het is niet leuk meer. Of ben ik nu ook strafbaar? Vast! Ze vinden wel wat. Oproepen tot revolutie of zoiets!

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:37

Vandaag in Buitenhof een warrig maar boeiend gesprekje over partijdigheid van rechters. Ontaardde in een discussie over de vraag wat een politiek proces is en of het proces tegen Wilders al dan niet als een politiek proces moet worden gezien.
Je voelt aan alles dat de rechtspraak, als de democratie zich niet voegt naar de normen en waarden van de 'powers that be' voordat je het weet als instrument gebruikt wordt om een en ander bij te sturen, precies zoals, aan de andere kant van het continuüm, gewelddadigheid wordt gesanctioneerd om hetzelfde te bewerkstelligen. In de US is het inmiddels al normaal dat links -althans, wat daar als links wordt gezien- politieke bijeenkomsten van Trump met geweld gaat verstoren.

Schoorsteenveger | 13-03-16 | 13:36

@Der Paulie | 13-03-16 | 12:12


Dat sluit helemaal aan bij dat verhaal uit de Atlantic. Alhoewel dat wat "aardiger" is.

omanders | 13-03-16 | 13:31

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:25
Je geeft zelf wederom het antwoord. Indien het een medicijn is, dan is dat immers medicinale wiet die door een dokter op recept wordt voor geschreven.

Usuc | 13-03-16 | 13:29

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:25
Geestverruimend: dus drugs.
Ja, alcohol ook, maar dat is maatschappelijk aanvaard.

Carmelita | 13-03-16 | 13:28

-weggejorist-

Asmo | 13-03-16 | 13:28

Dit slechtste, meest ondemocratische, hoogstcorrupte, meest ondergekwalificeerde kabinet ooit, met Pinokkio als opperhoofd, heeft zich in de domme positie gebracht dat zowel vrijspraak als veroordeling van de democratisch gekozen Geert Wilders zal resulteren in een reusachtige blamage voor policor NL.
De PVV zal zoals nog niet eerder vertoond hiervan profiteren.
Daarom verdient opperkluns mark onze innige waardering!
Minder
Minder
Minder!

pennestront | 13-03-16 | 13:28

Usus | 13-03-16 | 13:13
Voor andere is cannabis een medicijn. Die horen kennelijk niet bij de groep die democratisch heeft besloten dat cannabis een drug is. Dus mijn vraag is gerechtvaardigd, wie bepaalt dat cannabis drugs is.

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:25

Was dat met die koeien en vrouwen iets met de keukenvloer en één hercencel?

Piet Karbiet | 13-03-16 | 13:20

@Professor Superhirn | 13-03-16 | 13:14
Met alle respect, mijn nick schrijf je zonder hoofdletter, die van Lupus juist mét.

necrosis | 13-03-16 | 13:20

smdyasc | 13-03-16 | 12:52
De rechterlijke macht erkent er in elk geval mee dat ze een imago-probleem heeft. Maar misschien is de maatregel wel vooral bedoeld als een stukje voorbereidende damage control in het geval Wilders straks toch wordt veroordeeld.

harbi | 13-03-16 | 13:15

Necrosis, lupuslupus: hulde! Normaal begint de discussie over iets irrelevants als vrouwen en koeien en eindigen we steevast bij moslims en Wilders, maar jullie laten zien dat het omgekeerde ook mogelijk is. Ideaal voor een luchtige en zonnige zondag als deze.

Professor Superhirn | 13-03-16 | 13:14

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:12
Je geeft het antwoord zelf al. Wat is nou dan je vraag nog?

Usuc | 13-03-16 | 13:13

@hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 12:12
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/10/...
-
Usus | 13-03-16 | 13:08
Ook zo iets, wie bepaalt dat cannabis drugs is? Tja, dat hebben we democratisch met elkaar afgesproken. Wat een gelul.

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 13:12

@Lupuslupus | 13-03-16 | 12:52
Ik persoonlijk denk dat elke vrouwelijke reaguurder klaar staat om je af te te breken tot op je veters.
necrosis | 13-03-16 | 12:59
Ik niet hoor!

Carmelita | 13-03-16 | 13:10

Mooie kop, mooie tekst. Mooi verwoord Bassiehof! Ik zelf geloof niet dat Wilders veroordeeld wordt maar het is wel veel publiciteit voor hem. Hopelijk in zijn voordeel.

Off topic: waar zijn de linkjes naar powned???

Jan-1986 | 13-03-16 | 13:09

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 12:12
Gewoon geen drugs gebruiken dus.

Usuc | 13-03-16 | 13:08

@hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 12:12
Wiettelers zijn zeer vaak boeven en dienen derhalve opgesloten te worden. Zeker als ze op grote schaal telen, energie jatten en brandgevaarlijke situaties veroorzaken.
Iemand die een paar plantjes voor eigen gebruik heeft staan wordt heus niet lastiggevallen door politie en justitie.

Chiant | 13-03-16 | 13:06

@Lupuslupus | 13-03-16 | 12:52
Ik persoonlijk denk dat elke vrouwelijke reaguurder klaar staat om je af te te breken tot op je veters.
Natuurlijk is dat niet lievv, maar je hebt het wel een beetje zelf uitgelokt.
Maar als je om genade smeekt, spring ik er wel tussen....
*maar een kusje krijg je niet*

necrosis | 13-03-16 | 12:59

@vanrechteren | 13-03-16 | 11:40 "Ja mag zeggen wat je denkt, maar wel netjes blijven, dat wel."
.
Wie bepaalt wat "netjes" is? Vrije meningsuiting is een natuurrecht (zie 'Bill of Rights' van de VS). Sterker nog, zonder onwelgevallige meningsuiting waren de meeste mensen nog steeds lijfeigene en zou de moderne innovatieve samenleving onmogelijk zijn geweest. Het mag de mensen te denken geven dat de aanval op de vrijheid van meningsuiting vooral vanuit zogenaamd progressief "links" komt, met die absurde en schadelijke "politieke correctheid" die kennelijk niet altijd voor henzelf geldt hyperinflatie.wordpress.com/2013/01/0... De nuchtere en rationele rechter die Robert heeft vrijgesproken is kennelijk niet aangetast door het politieke correctheids-virus, en dat is heel bijzonder in deze barre, collectivistische tijden.

ben kokhals | 13-03-16 | 12:54

@bruin kikkertje | 13-03-16 | 12:43
Punt één: je schrijft mijn nick zonder hoofdletter, dat weten ze zelfs op de redactie van de GeenStijl.
Punt twee: als men eerlijk is (en blijft) in dit land, waarom worden die hormonaal gemankeerden niet gewoon het land uitgetrapt wegens onacceptabel gedrag?
En punt drie: als een vent een vrouw lastig valt, sla ik eerst die vent de typhus voordat ik lastige vragen ga stellen.

necrosis | 13-03-16 | 12:53

Ik wilde eigenlijk iets plempen over het verschil tussen koeien en vrouwen, maar bij nader inzien onthoud ik me van commentaar.
De meeste vrouwen zijn namelijk aangename wezens.
necrosis | 13-03-16 | 12:36
.
Er zijn talloze vrouwen die het afleggen tegen koeien als het om "aangename wezens" gaat. Nadere duiding is - denk ik - overbodig.

Lupuslupus | 13-03-16 | 12:52

@harbi | 13-03-16 | 12:31
Hoewel het toe te juichen is en absoluut noodzakelijk, is het benoemen van partijloze rechters een trieste erkenning van justitie zelf dat er een groot probleem in met politiek vooringenomen rechters. Wat dat betreft is dit politieke proces op vele vlakken een nieuw dieptepunt voor de rechtspraak.

smdyasc | 13-03-16 | 12:52

Wilders gaat hoe dan ook vervolgd worden en op dusdanige wijze dat in 2017 hij totaal geen aanspraak kan maken met zijn partij op een mogelijke zetel/overwinning. 14 jaar na Pim weer eenzelfde opruiming gaat natuurlijk in de gaten lopen..

fikkieblijf! | 13-03-16 | 12:51

@Gingersrule 12:47
Daarom hebben Russische vrouwen ook grote borsten.

RoBD=Skullfucker | 13-03-16 | 12:50

Minder, minder bureaucraten.

Neut | 13-03-16 | 12:49

Krijg de pleuris moslims.

TheBurnerMan | 13-03-16 | 12:47

@carmelita 12:30
Ha, heeft deze stadsjongen weer wat geleerd.

Piet Karbiet | 13-03-16 | 12:47

ach ja histoire se repete. Niet voor niets is 'op zijn grieks' anale seks (met jongens). In die dagen waren vrouwen slechts voor voortplanting, maar voor echte lol deed je het met jongetjes.

Gingersrule | 13-03-16 | 12:47

nog steeds is mij niet helder dat je een vraag niet mag stellen. Gezien het oh wacht uitspraak eerder dat een uitspraak over gedrag niet vervolgd kan worden en de suggestie wel over ras, suggestie, dan zit Geert Wilders nog steeds prima. Overigens, zou je bijna de staat aanklagen met wat momenteel gaande is met het de misdragingen van hele groepen Marocanen met als hoogtepunt de onthoofding van een Marokkaan.
Heeft Jan Roos en G.S. inmiddels aangifte gedaan tegen de dreiging van Kuzun politicus.. dat ie op moet passen! verbale en non verbale uitdrukking op film was dreiging, zeker in het licht van wat momenteel in het gezin van Jan Roos gaande is.. G.S. doen jullie hier ook nog iets in!

fikkieblijf! | 13-03-16 | 12:45

Piet Karbiet | 13-03-16 | 12:38
Inderdaad. Hij stelt terecht dat er een grote groep binnen de bevolking is die in dit geval vraagtekens plaatst bij de onafhankelijkheid van de rechterlijke macht en dat het daarom juist een goed idee is.

harbi | 13-03-16 | 12:43

Necrosis 12.21: Wel even eerlijk blijven aub. Als die "mannen" hun hormonen niet in bedwang KUNNEN houden, zijn ze toch ook niet schuldig? Iets van onbedwingbare neiging of zo iets?
Maar de vraag is natuurlijk, of ze de moeite wel willen doen of dat ze denken dat het zo hoort of mag. En dat is heel wat anders dan niet kunnen.

bruin kikkertje | 13-03-16 | 12:43

RoBD=Skullfucker | 13-03-16 | 12:38
Ja, die wet vond ik onzin.
Moralistisch.
Denk niet dat die dieren (uitgezonderd kleine dieren) er schade van ondervinden.
Zie op tv hele armen in koeien verdwijnen!
Maar ja, lust en liefde..
Valt veel over te zeggen.

Carmelita | 13-03-16 | 12:43

Tuurlijk, Wilders vervolgen. Is allemaal gratis publiciteit. Zeldzaam stom van links. Geweldig voor de PVV.

RoBD=Skullfucker | 13-03-16 | 12:42

Zondagmiddag docu:
The Dancing Boys of Afghanistan
vimeo.com/11352212

Wutbürger_ | 13-03-16 | 12:41

Kom uit de kast, ga bij de islam, kom uit de ka-aast, ga bij de is-la-aam

Handsomeboy | 13-03-16 | 12:40

@carmelita 12:30
Correct. Het kwam zelfs zo vaak voor dat men medelijden kreeg met de dieren en er een wet kwam om t verbieden.

RoBD=Skullfucker | 13-03-16 | 12:38

@harbi | 13-03-16 | 12:31
Hij valt tot nu toe mee...

Piet Karbiet | 13-03-16 | 12:38

Ah verrassend, Kinneging blijkt juist voorstander.

harbi | 13-03-16 | 12:38

@Carmelita | 13-03-16 | 12:30
Ik wilde eigenlijk iets plempen over het verschil tussen koeien en vrouwen, maar bij nader inzien onthoud ik me van commentaar.
De meeste vrouwen zijn namelijk aangename wezens.

necrosis | 13-03-16 | 12:36

""(..)Wanneer worden we intolerant voor intolerantie?
Wanneer gebruiken we geweld tegen geweld?..""
@ Feynman | 13-03-16 | 12:01
Dat mag niet want: iesse raassiest!

telelezer | 13-03-16 | 12:35

In Buitenhof mag straks voorstander van persbreidel en rutgerwurger Andreas Kinneging (www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/...) zijn zegje doen over het aanstellen van partijloze rechters voor het proces tegen Wilders. Daar zal ie wel fel op tegen zijn verwacht ik zo.

harbi | 13-03-16 | 12:31

"En Geert is groter dan Allah, de halvemaandemon."
,
Halvemaan-DEMON: + heel veel voor deze benaming.

Lupuslupus | 13-03-16 | 12:30

Piet Karbiet | 13-03-16 | 12:27
.
In Nederland kwam het vroeger(?) nogal eens voor dat mannen een koe ehh gebruikten.
En hadden daarbij als opstapje een emmer nodig.

Carmelita | 13-03-16 | 12:30

Voor 100% een politiek proces, destijds heeft van Opstelten opgeroepen om massaal aangifte te doen tegen Wilders. Met als doel om zetelwinst voor zijn partij VVD te ver krijgen. Het gaat eigelijk alleen om minder minder minder zetels voor de PVV hierop heeft het OM gereageerd met, dat gaan wij dan regelen. Zo zit de vork in de steel.

Goedverdoemme | 13-03-16 | 12:29

@Carmelita | 13-03-16 | 12:18
Van Fred Emmer?

Piet Karbiet | 13-03-16 | 12:27

In buitenhof gladde Judas Buma die de deal met de Turken helemaal K*T vind maar het verdrag met Ukraine door moet gaan.
Hoe ongeloofwaardig wil je zijn, maar hij verraad daarmee wel hoe smerig ze bij het CDA zijn.
Dus hij is bij deze af!!!!

Toontje-lager | 13-03-16 | 12:25

@bruin kikkertje | 13-03-16 | 12:16
Zeker niet. Mijn punt was dat Theo van Gogh die term niet zomaar had verzonnen maar de uitspraak van geestelijk leider Ruhollah Musavi Khomeiny als basis had.

Piet Karbiet | 13-03-16 | 12:24

45 Jaar kom-maar-binnen- en appease beleid.
Dat kan alleen maar tot rellen leiden:
Voor het hekje, achter het hekje of door het hekje.

Dé Kolleté | 13-03-16 | 12:24

iemand net nog naar buitenhof aan het luisteren?
wat Buma zei?
dat de tijd dat ieder land zijn eigen regeltjes heeft is voorbij, is verleden tijd. wtf!

Cable | 13-03-16 | 12:24

steekmug 11.58: Dus geen aparte rassen meer in Europa, volgens de ideeën van Kalergi-Coudenhove? Ze zijn goed op weg om dit te bereiken via verrijking met de arabische, afrikaanse en andere Aziatische supergenen.

bruin kikkertje | 13-03-16 | 12:24

@bruin kikkertje | 13-03-16 | 12:16
Dat geitenneuqen is de schuld van de mannen die hun hormonen niet in bedwang kunnen houden, zelfs als de imam zegt dat het niet mag!
Overigens daag ik die mentaal gemankeerden uit om een krokodil van een meter of 5 te penetreren.
Ik maak de opnames wel....

necrosis | 13-03-16 | 12:21

Piet Karbiet | 13-03-16 | 12:14
.
Weet je trouwens waar het woord "emmeren" vandaan komt?

Carmelita | 13-03-16 | 12:18

karbit = Karbiet

bruin kikkertje | 13-03-16 | 12:17

Piet karbit 11.57: Is dat geitenneuken dan de schuld van de ongestelde vrouw volgens jou? Verklaar?

bruin kikkertje | 13-03-16 | 12:16

Islam en de fabricatie van bewijs kunnen in een adem worden genoemd

Islamofiel | 13-03-16 | 12:16

Het OM is een politiek instrument geworden. Ben benieuwd of de rechters ook voor het karretje van de PvdA en D66 gespannen worden.

i-Wonder | 13-03-16 | 12:14

@Botte Hork | 13-03-16 | 11:56
Ik zeg: dierenmishandeling!
Waar is Thieme als je haar nodig hebt?

necrosis | 13-03-16 | 12:14

@Carmelita | 13-03-16 | 12:11
Van mij mag je het zeggen, hoor.

Piet Karbiet | 13-03-16 | 12:14

Net als het vorige proces is het ook niet de bedoeling om hem te winnen. Dit gaat over intimidatie en framing.

roze_bril | 13-03-16 | 12:13

Dus steek je energie niet in het vervolgen en bestraffen van meningen en uitspraken, maar maak de samenleving veiliger. Vang boeven en sluit ze op.`
Chiant | 13-03-16 | 12:06
Doet de overheid heus wel hoor, zet maar eens een paar wietplantjes onder een lampje. Je bent alles kwijt incl. je huurhuis. Al schijnt dat ook het geval te zijn als er een hypotheek loopt. Mochten ze je afbetaalde huis niet kunnen aanranden kan altijd de burgermeester het pand nog sluiten. Totale waanzin, maar ja wat is in dit land nog wel normaal?

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 12:12

Maar de FEITEN zijn óók, dat binnen de Arabische wereld er heel veel tussen mannen wordt geneukt.
Ook door hetero's. Tot hun eigen schaamte.
Want tijdens het opgroeien van de jeugd worden de meisjes thuis gehouden en worden de jongens op straat 'gezet' om daar aansluiting te bevechten binnen de lokale straatjeugd-clubjes.
En wat gebeurt er met de jongens als die tijdens hun jeugd járen lang niet mogen vrijen of neuken (?), dan, niet verrassend, zullen de bijkomende jongetjes bij de straatbende moeten toestaan, dat ze anaal worden genomen door de grotere leiders van 't clubje. Dat vormt 'n groot taboe, want 't mag niet, homofiel gedrag betekent voor Arabische hetero's, dat je bent vernederd en uitgewoond door de grotere gang-leden. En dus vinden Arabische mannen het onbegrijpelijk als ze later in het vrije Europa komen, als ze daar openlijk zien, dat 'echte' homo's hand in hand op straat willen lopen. Want dat herinnert hen op zéér pijnlijke wijze aan hun eigen vernederingen, toen zij als hetero anaal genomen moesten worden. Homofiel gedrag is voor hen een afgedwongen negatieve keuze geweest, en dus veronderstellen zij, dat de homo's in Europa eigenlijk ook hetero zijn, maar tóch anale seks willen houden kiezen. Als provocatie voor hun eigen Arabisch gekwetste trots.
Onder de Arabieren is dan ook het grootste taboe dat je last van aambeien hebt omdat je kringspier van je anus kapot is geneukt.
Hoe ik dat weet (?), nou, pas na heel veel jaren vriendschap met Arabische vrienden durfden ze heel omfloerst en later duidelijker daarover uitleg te geven. Arabieren zullen tot bij hun moeder en hun vader blijven ontkennen, ooit als hetero anaal te zijn misbruikt in ruil voor streetgang-bescherming. Ze zullen het nooit toegeven, en verkrampt blijven denken dat het 'n verkeerde kéuze is. Van iedereen.
Hoe verklaarden ze het (?); met 'n tegenvraag: 'Hey man, what could I do (?), you cann't cut off your penis'.

Der Paulie | 13-03-16 | 12:12

Als je alles in ogenschouw neemt kan de conclusie niet anders zijn dat dit een politiek proces is. De opmerkingen van Samsom zijn toch veel kwalijker, waarin hij gedrag koppelt aan ethniciteit, maar omdat hij van de PVDA is werd er afgezien van vervolging. En dan die flauwekul van voortgedrukte aangifteformulieren op politiebureaus, wat is dit voor land? Hou eens op met deze flauwekul en ga eens voor je cultuur staan. Geen gescheiden zwemmen, boerka's en gepraktizeerde jodenhaat in de straten.

Ruud5 | 13-03-16 | 12:12

Cuyahoga | 13-03-16 | 11:48
.
Precies.
Willen wij minder kogelinslagen bij de kinderopvang?
Willen wij minder liquidaties op klaarlichte dag.
Willen wij minder overvallen met kalahsnikovs?
Willen wij minder tot moes geslagen Joodse bejaarden?

Piet Karbiet | 13-03-16 | 12:11

Voor de ongelovigen: Geestelijk leider Khomeini heeft ooit zelf geschreven dat als de vrouw ongesteld is, de man een geit mag nemen.
www.hpdetijd.nl...
Dat we weer even weten waar de geitenneuker vandaan komt.
Piet Karbiet | 13-03-16 | 11:57
.
Ik mag het vast niet zeggen, maar zie dat niet als een probleem.
Zolang ik het niet hoef te zien.

Carmelita | 13-03-16 | 12:11

Extra bewaking bij geldautomaten,zwembaden,blijf van
m'n lijf huizen,bejaardencentra en kinderboerderijen zou qua overlast en aangiftes al een behoorlijke hoop schelen.

R.B.Scott | 13-03-16 | 12:10

@Torquemada | 13-03-16 | 11:44
vanaf 52 minuten komt de waarheid naar boven.

tattooboer | 13-03-16 | 12:09

Het maatschappelijk debat bij Wilders:
Al tientallen jaren lang worden, wij Nederlanders, geterroriseerd, beroofd, bestolen, overvallen, beschoten, beroofd en geintimideerd door jongeren van Marokkaanse komaf.
Dit gegeven lees je niet alleen in de media maar wordt ook ondersteund door cijfers van het CBS, uitzendingen van Opsporing Verzocht en gegevens van gevangenissen.
Met deze wetenschap roepen"Willen jullie meer of minder Marokkanen" is niets anders al vragen of er meer of minder criminaliteit gewenst wordt door Marokkanen.
En ieder weldenkend mens begrijpt dan dat het hier gaat om de groep overlast veroorzakende criminelen Marokkanen.
Ik EIS vrijspraak voor Nonkel Geert!

John nie | 13-03-16 | 12:08

Waar gaat dit over? Rubberen stoeptegel generatie die naar de politie gaat als iemand iets onaardigs over ze zegt? Flikker toch op met dat soort jankballen.

panadol | 13-03-16 | 12:06

Als het OM zich nu eens bezig gaat houden met het vervolgen van criminelen.
Zodat de gevangenissen gevuld worden met criminelen die in Nederland over de schreef gegaan zijn, in plaats van leegstaande gevangenissen te verhuren aan de Belgen en de Noren.
Zodra ik mijn fiets weer ergens neer kan zetten zonder slot en hij staat er een week later nog, pas dan wil ik horen dat we gevangenissen gaan verhuren aan andere landen. Tot die tijd wil ik op iedere hoek van de straat een agent zien en in iedere wijk een politiebureau waar je 24/7 aangifte kunt doen.
Dat gelul over zogenaamd toenemende veiligheid moet ook maar eens afgelopen zijn, want is feitelijk onjuist.
Dus steek je energie niet in het vervolgen en bestraffen van meningen en uitspraken, maar maak de samenleving veiliger. Vang boeven en sluit ze op.`

Chiant | 13-03-16 | 12:06

Zolang moslims kindbruidjes blijven importeren vind ik met de uitspraak niks mis.

"Daarnaast zou het wenselijk zijn als het Openbaar Ministerie in de verdere toekomst ophoudt met Geert Wilders – tenzij hij zoals onlangs gelijk PvdA’ers en D66’ers mensen dood wenst of met de dood bedreigt - te vervolgen."
Deze zin laat mooi de selectieve verontwaardiging in dit land zien. Dus als Wilders mensen met de dood bedriegt moet hij volgens Bas voor de rechter verschijnen. Kan hij mij misschien dan even uitleggen waarom desbetreffende PvdA-er en D66'er niet voor de rechter komen vanwege hun doodsbedreigingen aan het adres van Wilders? Is Tofik Dibi al voorgeleid voor zijn Koala-tweet?

freelux | 13-03-16 | 12:05

Omdat ik zo snel mogelijk van die kutmarokkanen af wil hoop ik dat Wilders die rechtzaak verliest.

Boutschefter | 13-03-16 | 12:04

Deze meneer is dan wel vrijgesproken, maar hij is eerst jarenlang vervolgd. Hou dat maar eens stil voor je familie/vrienden/werkgever/buurtgenoten etc. En we weten allemaal: waar rook is, zal ook wel vuur zijn. Dat is de boodschap van de overheid: hou je aan het voorgeschreven narratief want anders...

HoogToontje | 13-03-16 | 12:04

Fervent? Zijn mannen met baarden fervent?
Vrouwen met snorren zijn die ook fervent?
Denk aan je woorden, schat.

baard van troje | 13-03-16 | 12:02

ik kan me al weer verheugen op een nieuw proces met naar ik hoop een nieuw optreden van de jostie balie. Na hun vorige act: pleitnota's rondbrengen kwam ik niet meer bij. Als GW wordt veroordeeld betekent dat een beperking van de vrijheid van meningsuiting. En dat nemen we Erdogan kwalijk. Maar het zal ook tot een verbod op de koran kunnen komen. Immers, als de vrijheid van meningsuiting kan worden beperkt door het anti-discriminatie beginsel, dan geldt dat ook voor de vrijheid van godsdienst. Omdat in de koran wordt opgeroepen tot het doden van ongelovigen kan naar mijn mening ook de koran worden verboden op basis van het anti-discriminatie beginsel. Ook dat wordt lachen.

Arjan1053 | 13-03-16 | 12:01

Volgens de Koran was de concubine van de Profeet, Aïcha, acht jaar.

Iemand die de profeet beticht van pedofilie, reciteert als een echte moslim de Koran. Pedofilie was niet alleen in die tijden heel gangbaar, nu nog steeds. www.prb.org/Publications/Reports/2013/... & www.bbc.com/news/world-middle-east-282...

The incidence of child marriage has been falling in most parts of the world. The countries with the highest observed rates of child marriages below the age of 18 are Niger, Chad, Mali, Bangladesh, Guinea and the Central African Republic, with a rate above 60% www.unicef.org/sowc09/docs/SOWC09-Coun... De top 5 zijn dus islamitische landen. CAR is de christelijke uitzondering, ook zo`n religie met een door de commissie Deetman gepubliceerd pedofiel verleden.

Bij de eerste reeks slachtoffers van Robert M kunnen we het moster van Riga aankijken. Dat meneer bijna de honderd gehaald heeft is onze incompetentie & gedoog cultuur.

Wanneer worden we intolerant voor intolerantie?
Wanneer gebruiken we geweld tegen geweld?

Feynman | 13-03-16 | 12:01

Dit slechte toneelstuk liep al eens, met aanzienlijke kijk- en luistercijfers. De msm krijgen het druk, met opnieuw dreigende vrijspraak voor De Geert, The Donald op weg naar het Witte Huis, de AfD in Duitsland in opmars en nog zo wat 'zorgelijke' ontwikkelingen. Moeten ze voor 2016 niet extra aantallen onbezoldigde stagiair(e)s inhuren om al die objectieve en feitelijke verslaggeving naar de mensen te brengen?

De Vrijlansier | 13-03-16 | 12:01

Iets anders: wanneer weet ik of ik 4 april naar een of andere welgemanierde Brit mag luisteren?

Driewerf Hoezee | 13-03-16 | 12:01

Het meest stuitende is de gretigheid waarmee “onze” politie met de PVDA en de moskee met elkaar collaboreren om Wilders een hak te zetten. Politie medewerkers ontslaan, moskee dicht en de PVDA kenmerken als criminele organisatie.
Wat een land is dit toch. Zeg maar GEEN land. Meer een opeenstapeling van mislukte projecten waarvan er 1 wel lukt. Het zo snel mogelijk kapotmaken van alles wat in eeuwen door onze voorouders is opgebouwd.

Als de rechtszaak doorgaat wordt het 1 grote pro PVV show, dus als de anti Wilders brigade denkt iets te bereiken komt dat met een boemerang terug. Men helpt de PVV. De tijd voor verandering is eindelijk aangebroken.

dijkbewaker | 13-03-16 | 12:00

Snap dat artikel 7 Gw niet meer zo bij dit soort dingen. Wat staat er nou zo fout?

Driewerf Hoezee | 13-03-16 | 12:00

Sinds wanneer is een Marrokaan een ras?
Is dan een Nederlander ook een ras
of een Europeaan?
En moet dat soort ras dan niet beschermt worden tegen andere rassen? Of mixen we alle rassen door elkaar en seponeren we ALLE aangiften van rassendiscriminatie?
Omdat alle rassen gemixt worden

Dit naar aanleiding van de link van het OM

steekmug | 13-03-16 | 11:58

De aanklacht van het Openbaar Ministerie tegen de Jonge bevat een IMPLICIETE belediging aan het adres van Arabieren. Hun eventuele seksuele gevoelens worden door het Openbaar Ministerie kennelijk als abject beschouwd.

Want anders zou Robert de Jonge niet voor belediging kunnen worden aangeklaagd. Wat betekent dat juist het enkele feit dat het openbaar ministerie de Jonge wegens belediging aanklaagt een belediging is voor normaal seksueel menselijk gedrag. En daarom moet het Openbaar Ministerie worden aangeklaagd wegens impliciete belediging van een bevolkingsgroep.

Kontebonkerij is één der vele vormen van menselijke seksualiteit. Wie deze kwalificatie als beledigend veroordeelt, beledigt expliciet een groep van mensen. Want wie homoseksualiteit als abject beschouwt - anders kan 'kontebonken' geen belediging zijn - mag in Nederland geen rechter zijn.

Zou nu ook het Hof kontebonkerij als belediging van een ongedifferentieerde groep van mensen opvatten dan maakt het Hof zich schuldig aan de EXPLICIETE belediging van arabieren die kontebonkerij bedrijven. Want dan veroordeelt het Hof de kwalificatie van 'kontebonkerij' als abject en stelt zij de seksuele norm.

Basic Dimension | 13-03-16 | 11:57

Voor de ongelovigen: Geestelijk leider Khomeini heeft ooit zelf geschreven dat als de vrouw ongesteld is, de man een geit mag nemen.
www.hpdetijd.nl/2009-10-28/theo-van-go...
Dat we weer even weten waar de geitenneuker vandaan komt.

Piet Karbiet | 13-03-16 | 11:57

Wat je ook vind van de uitingen van het publiek van Wilders, toen ze met zijn allen "minder, minder, minder" gingen scanderen, dient de verdachte W. te worden ontslagen van alle rechtsvervolging vanwege de fouten in de dagvaarding, de vervalsingen in de aangiftes en de vooringenomenheid van de rechters.
.
Letterlijk duizenden analfabete moskeebezoekers doen zogenaamd aangifte niet wetend wat het stuk papier betekent dat het door de behulpzame agent van politie in de moskee wordt voorgehouden. Vanaf het begin is dit een politiek proces, gericht op het beschermen van de deep state in dit land.
.
De rechters zijn door de rechtbank den haag, toch al geen voorbeeld van rechtzinnigheid (he, westerbeke?), op afwezigheid van partijlidmaatschap. Of de HH rechters daarmee onpartijdig zijn is nog niet beantwoord. Vervolgens worden de rechters intensief voorbereid op het proces, over hoe ze zich moeten uiten. In een volwassen rechtsstaat worden rechters niet geprepped hoe om te gaan met de woorden van de verdachte.
.
En politiek proces. Staat tegen W. En die staat gaat dit weer niet winnen.

Glasgow Argus | 13-03-16 | 11:57

Die uitspraken van de PvdA'ers worden er steeds bijgehaald, maar dat zijn de enige zinnige dingen die ze ooit gezegd hebben, dus laten we ze er nou niet te hard op afrekenen. Je moet Marokkanen ook vernederen en ze hebben in bepaalde wijken ook een etnisch monopolie op geweld, dus wat is er mis met die uitspraken? Ik snap het punt wel, namelijk dat er bij Geert met een andere maat wordt gemeten, maar dan nog, laten we de heldere momenten van PvdA'ers koesteren.

pluk-87 | 13-03-16 | 11:54

er zijn in nederland tienduizenden hoeren. in duitsland zijn het er zelfs naar schatting een kwart miljoen. die mensen moeten allemaal een inkomen hebben. er zijn dus ontzettend veel mannen die naar de hoeren gaan. politici hebben weinig vrije tijd en voor die vrije tijd relatief veel geld te besteden.

ga er dus maar van uit dat 1) veel mannen hoeren neuken 2) politici meer dan gemiddeld hoeren neuken.

om op een individueel politicus in te gaan is inderdaad sneu, maar dat iemand het als nieuwswaardig ziet of wilders een hoer doet of niet vind ik al vreemd. als ze hier moeilijk over deden, dan zou het moeten gaan om het feit dat het een junk zou zijn.

aight.. | 13-03-16 | 11:52

Maar Arabieren HEBBEN echt relatief vaker met homoseksuele contacten. Dat is bijna onvermijdelijk met zo'n strikte afschijding van alle vrouwen van mannen. De Atlantic heeft dat ooit mooi in een artikel uitgelegd: www.theatlantic.com/magazine/archive/2...


Zoals de constante tirades tegen seksualiteit die de middeleeuwse geestelijkheid geen bewijs zijn van de kuisheid van de Middeleeuwen maar eerder getuigen van de constante losse moraal - Anders waren die tirades niet nodig - zo is de gepreöccupeerdheid van de Islam een aanwijzing dat Arabieren inderdaad kontenbonkers zijn.


Dat daar inderdaad hele jonge jongens voor worden gebruikt komt hier en daar naar boven:
en.wikipedia.org/wiki/Siwa_Oasis#Siwa...
en.wikipedia.org/wiki/Bacha_bazi


Er moet gezegd worden dat de Islam het afkeurt. Maar nooit heeft kunnen uitroeien.

omanders | 13-03-16 | 11:51

Volgende keer iets gerichtere vragen stellen Geert.
Bijvoorbeeld:
Willen jullie meer of minder afgehakte hoofden op straat?
Willen jullie meer of minder plofkraken?
Willen jullie meer of minder meisjes van zes die hun vader in een plas bloed vinden?
Als je dan zegt dat je het gaat regelen, kan niemand daar op tegen zijn, behalve Bénéfuqte Dick en haar duistere companion, misschien.
En dan heb je ook niet dat geneuzel dat mensen die al 25 jaar in Nederland wonen, maar geen woord Nederlands kunnen lezen, een kruisje moeten zetten op een papiertje wat ze niet snappen.

Cuyahoga | 13-03-16 | 11:48

@HMCuiteraard | 13-03-16 | 11:43
.
Correct. Dan betreft het een mening.

Piet Karbiet | 13-03-16 | 11:47

En koala's zijn kutbeesten. Vind ik dan he.

aardappelninja | 13-03-16 | 11:46

Van wanneer is die uitspraak van het OM over Samsom en Spakman?
Had dit even gemist.

Piet Karbiet | 13-03-16 | 11:45

-weggejorist-

Torquemada | 13-03-16 | 11:44

Tja, de zittende elite/kliek dekt elkaar. Op elk niveau, want er valt teveel te verliezen. Macht is geen middel voor hun, maar vooral een doel geworden (om te behouden). Want voorrechten en persoonlijke verdienmodellen. Het gaat allang niet meer om ethos, rechtspraak, religie, cultuur.

ad melkert | 13-03-16 | 11:44

Wat is netjes? De waarheid is veel maar bovenal politiek incorrect.

Zathras | 13-03-16 | 11:43

Mijn devies, van toen ik jong was, en dat is lang gelden. Zet er altijd "ik vind dat" voor. Schijnt een verschil te zijn. Of in ieder geval was het dat ooit.

HMCuiteraard | 13-03-16 | 11:43

Ja mag zeggen wat je denkt, maar wel netjes blijven, dat wel.
vanrechteren | 13-03-16 | 11:40
Van wie moet dat?

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 11:42

Ja mag zeggen wat je denkt, maar wel netjes blijven, dat wel.

vanrechteren | 13-03-16 | 11:40

Waarom mag je niet zeggen wat je denkt?

hurenisvoorpaupers | 13-03-16 | 11:38

Maar nu de crux: de ontvangende partij is schuldig want homo en de bonkende partij gaat vrijuit. Iets met een cultuurdingetje uit de zandbak...

eerstneukendanpraten | 13-03-16 | 11:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken