Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Essalam Moskee Rotterdam: "Marcouch = Breivik"

Oprecht of ordinaire takiyya? De Eindhovense CDA-ert Ibrahim Wijbenga (de jongerenwerker die gewoon Bram heet en nog nooit een jongere van dichtbij heeft gezien) walgt van de nieuwste affiche van convert Nourdeen Wildeman en de Essalam Moskee Rotterdam. Zaterdag aanstaande is er een Mekka Avond voor Weerbare Moslim Jugend op het Vredesplein (trololo-red) in Jolo City. Om zulks te promoten bij het grote publiek worden Ahmed Marcouch (PvdA), Halbe Zijlstra (VVD), Ayaan Hirsi Ali (BV Ik Ali), Greet Wilders (PVV), Napoleon (Parti socialiste ) op de feestelijke poster gelijkgesteld met de Noorse 77-voudige massamoordenaar Anders Breivik. Bah, walgelijk. Hup Ibrahim & Ahmed. Doorpakken nu. Kom in verzet & sluiten met die middeleeuwse haatschuur. UPDATE - HAATPOSTER INGETROKKEN

Reaguursels

Inloggen

Islam is de achterlijkste en walgelijkste ideologie die de mens ooit bedacht heeft, een haatideologie vermomd als religie. Wie zich daar vrijwillig bij aansluit heeft echt geen benul of is psychisch gestoord.

lekker wijf | 23-02-16 | 21:28

Het walgelijkste van het walgelijkste zijn toch wel de bekeerlingen. Nourdeen Wildeman... wat ben je dan een hopeloze loser.

lekker wijf | 23-02-16 | 21:23

O, wacht.. dit doet hij nu dan toch wel goed. Nu nog zijn voornaam nog.

jatheïst | 23-02-16 | 21:21

-weggejorist-

jatheïst | 23-02-16 | 21:00

West Europa was dertig jaar geleden nagenoeg 'af'. Welhaast perfecte, vrije en welvarende samenlevingen. Door massa immigratie en Islam zijn we ver teruggeworpen en hebben we te maken met onderwerpen als deze.... www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti...

BlowingBubbles | 23-02-16 | 18:04

hele nare mensen die moslims denk ik dan, er mag blijkbaar niets kritisch gezegd worden over de islam, een zeer intolerant gezelschap, onze overheid die kijkt er naar en slaapt verder.. het enige wat ze wel doen is proberen wilders veroordeelt te krijgen en daarvoor hebben ze alle middelen ingezet zoals voorgedrukt aangiftes.. bah is onze overheid ook als ge-islamiseerd??

denoorman | 23-02-16 | 17:15

fram 16:16
ja, het evidente plagiaat van "l'affiche rouge" is kennelijk bij genoemde schurk te link geworden. Op genoemd geplagieerde "affiche rouge" worden vrijwel joodse verzetsstrijders getoond die geliquideerd zijn door "Vichy". Joop.nl geeft ruim baan aan lieden als van Agt , Wildeman en andere Israëlophobes , bon ton kennelijk in bepaalde arabo-papo-socialistische kringen.

Jan Boule | 23-02-16 | 16:38

Meteen je poster weer intrekken is niet echt weerbaar gedrag, dunkt me.

fram | 23-02-16 | 16:16

Sommige uitspraken gaan over een zekere grens heen. Dat is niet zo best en heeft denk ik gevolgen.

Gerard Leeflang | 23-02-16 | 15:58

jan boule 15:34
men leze onder "the red poster" de uitleg van Louis Aragon.
erratum , de poster is van 1944 en niet 1943. Excuus.

Jan Boule | 23-02-16 | 15:39

De opmaak , kleurstelling en lay-out van de affiche is gelijk aan een Vichy-propagandaposter uit 1943. Hier worden inmiddels geliquideerde ( door de miliciens van Pétain, held van 1916, hoogverraad 1940-1944) verzetsmannen geportretteerd en vergeleken met criminelen:
"la libération par l'armée du crime". ( liberation by the crime's army). Het is stuitend dat een geloofsgemeenschap die alle ruimte krijgt-en dus neemt- zich verlaagt tot zulk een affiche. Het tekent de vuigheid hunner intenties en denkwijze maar zich geruggensteund wetend door marginale blogs als Joop, politici en bestuurders.
source : the red poster.
Allesandro Raffini.

Jan Boule | 23-02-16 | 15:34

Ik vind het toch wel weer sociaal van de Rotterdamse Essalam moskee dat ze de achterop geraakte Bastiaan Wildeman een plekje gegund hebben om zijn eigen ding te doen en hem liefdevol hebben opgenomen. Dan kan hij zich tenminste bezig houden als zelfbenoemde belangenbehartiger van de Rohingya-bevolking die hem niet verstaat en die nu voorwerp van een tikkie-terug actie in Myanmar is geworden. Want er is natuurlijk wel een reden waarom men daar nog langer dramdwingend gedrag en oningepastheid over zich heen wenst te laten komen. Boeddhisten hebben al eeuwen ervaring met wat er gebeurt als ze zich al te goed opstellen. In Afghanistan is er zelfs een heel gebergte naar een Hindoe afslachting door moslims genoemd.
shariaunveiled.wordpress.com/2015/05/...

Takki Yah | 23-02-16 | 15:23

Een moskee aan het Vredesplein... hoezo gotspe?

Ferdo76 | 23-02-16 | 15:19

John nie | 23-02-16 | 10:34
Respect? Waarvoor dan? Voor het feit dat ie een hippe hoed opzet ofzo? De man vindt het moeten kunnen dat de vrouw van zijn vriend in een boerka over straat gaat. De man wil Islam onderwijs op openbare (!) scholen. Het is een wolf in schaapskleren.

BlowingBubbles | 23-02-16 | 15:13

Nuchternederland | 23-02-16 | 11:12
Beide heren zijn voor mij geen onzekere factor meer...

BlowingBubbles | 23-02-16 | 15:11

Hé kijk, daar is m'n oud-HvA klasgenoot Kasim weer! Wat een feest!

Wilhelm II | 23-02-16 | 14:52

Meer meer meer meer meer meer Weerbare Moslims. Compleet weren! Meer en meer weren!

verbanden | 23-02-16 | 14:50

De hypocritie van Aboutaleb.

"Aboutaleb herhaalt woorden in Essalam Moskee: 'Rot dan toch op' " en noemt tussen neus en lippen door alle niet-islamitische NLer 'voetvolk' (?!?!?!!!!) www.zamanvandaag.nl/nieuws/binnenland/...

Maar diezelfde Aboutaleb heeft een probleem met niet-islamieten. Aboutaleb staat wel toe dat in de haathut die de Essaalaam moskee heet, deze twee haatpredikers Nourdeen Wildeman en Kasim Tekin de R'damse islamieten komen vergiftigen met hun haatpraat die alleen als doel heeft de islamieten op te hitsen tegen alle in NL wonende niet-islamieten. Zolang Aboutaleb burgemeester van 010 is zullen haatpreken in de moskees worden toegestaan. Dat is al jaren zo. Dat zal ook niet veranderen.

En, diezelfde Aboutaleb liet 2 dagen terug onrechtmatig een paar honderd inheemse R'damse supporters oppakken door de ME omdat ze uit protest lege verhuisdozen over het hek gooiden. Uit preventie werd gezegd. De echte reden is 'Hey, blanke Rdamse supporters, rot op!'.

Diezelfde Aboutaleb ontbond vorige maand eigenhandig ook de gebiedscommissie in Beverwaard zodat hij, lekker dictatoriaal, alle inwoners van Beverwaard zijn plannetjes voor het AZC met geweld door de strot kan duwen.
Dat is hoe Aboutaleb rolt. Het aantal Rdammers die willen dat Aboutaleb zelf oprot groeit. Daar zitten ook islamieten tussen btw.

Aboutaleb is de slechtste burgemeester die 010 heeft gehad! Demonstraties voor het aftreden van Aboutaleb zijn te verwachten. Likken bij de elite kan hij, maar het voetvolk (zijn woorden) zet hij tegen zich zelf op.

gaffelbaard | 23-02-16 | 14:31

@update
Ah het ging dus niet om een smerige vergelijking te maken, maar om een 'diversiteit aan beelden' te tonen. Ziet u nou wel. Niets mis met weerbare moslims.

atheïstisch stemvee | 23-02-16 | 13:42

Die gasten zijn al weerbaar. Kijk maar eens hoe ze die haram hoeren in Keulen van zich af hebben weten te slaan, toen die hun wilde verleiden!

Sensemilla | 23-02-16 | 13:24

Je hebt ook echt een steek in je kop los als je zoiets gaat zitten maken en vergelijken.

Anoguurder | 23-02-16 | 13:21

Haha, 'weerbare moslims' en dan in het rijtje met 'het grote kwaad' een foto van Ayaan Hirsi Ali.
Ayaan is juist zelf zo weerbaar als maar zijn kan.
Ze heeft de extremistische ellende van binnenuit gezien en herkend voor het walgelijke wat het is. Ze heeft het lef gehad om daar uit te stappen.
Alle meelopers die zomaar, zonder zich vragen te stellen
'de ware religie' aanhangen, zijn slappe zakken en alles behalve weerbaar. Ik hoop dat er een kuchende man op blote voeten, in een regenjas meekijkt in die haathut en dat haat zaaien vanuit islamitische hoek ook daadwerkelijk eens wordt aangepakt. Tot nu toe worden alleen maar roomblanke rechtsmensen aangepakt.

Vage_eddie | 23-02-16 | 12:43

Glasgow Argus | 23-02-16 | 11:06
En? Zijn ze al aan de deur geweest in hun lange regenjassen?

BlowingBubbles | 23-02-16 | 12:42

Die Wildeman en zijn moskee zijn te schijnheilig voor woorden. Wat een misselijke bende!

Asimov6 | 23-02-16 | 12:41

Zowieso, als je je vijfmaal daags in een jurk hijst om te bidden spoor je niet.

Conan de Rabarber | 23-02-16 | 12:26

De Breivwin gaat nog heel erg groot worden in 2016. Wat een stel randdebielen zijn het toch ook.

Conan de Rabarber | 23-02-16 | 12:25

-weggejorist-

Islamofiel | 23-02-16 | 12:16

Moslimjongeren weerbaar maken tegen islamkritiek lijkt me een vorm van terrorisme

Islamofiel | 23-02-16 | 12:16

De wijkagent ziet hier geen provocatie in. Een varkensmuts daarentegen......

bergsbeklimmer | 23-02-16 | 12:12
-weggejorist-
T3hpwn | 23-02-16 | 12:11

Oprecht of ordinaire takiyya?
Marcouch ?? TAQIYYA lijkt me duidelijk !

(c)ZWITSUL | 23-02-16 | 12:08

Ik kwam net buiten hè, helemaal niets te merken van een moslim invasie. Als jullie daar in Pand Noord nou eens gewoon lekker weldenkend rest van Nederland volgen naar het Oosten en het noorden, heb je er ook niet zo'n last van.

Escovanity | 23-02-16 | 11:46

Ze praten openlijk over hoe elke kritiek een aanval is op de islam.. en nog steeds roept links dat we een debat of dialoog moeten hebben met dit volk. Wanneer dringt het een keer door dat dit onmogelijk is?

WimCock | 23-02-16 | 11:45

Gek, hier hoor je de Appa's en Sylvana's nou nooit over... Die Wilders gaat heel groot worden zo.

krabbegat | 23-02-16 | 11:44

Gewoon met zijn allen gaan bijwonen op zaterdag 27 februari. Eens kijken hoe welkom iedereen is. Benieuwd naar die gezichten ...

R2fu**D2 | 23-02-16 | 11:43

Ze willen de grootste haathut van Europa in Rotterdam bouwen, word gezellig joh en niks aan de hand .

Castor12 | 23-02-16 | 11:40

@mundusvultdecipi
Helemaal gelijk. Mening is dus Markouch is een massa moordenaar! En wat heeft Breivik tegen moslims? Napoleon idem dito? Markouch is een gematigde moslim die ook kritisch is naar zijn gemeenschap, maakt dat hem een Breivik?

Strongbow | 23-02-16 | 11:35

tjee en dat mag maar allemaal wel. Als een pegida met een Hollandse vlag zwaait wordt dit ingenomen als pegida met een muts tegen de kou loopt wordt hij gearresteerd... mogen er nu dan posters worden opgehangen in heel Nl met het portret van mekka-immans tussen Hitler, Iranese ophangsystemen, El Quida, IS, Osama Bin Laden etc etc

fikkieblijf! | 23-02-16 | 11:35

Op 't Vredesplein.... Ironie is overal.

Freud7 | 23-02-16 | 11:33

Vrijheid van meningsuiting werkt ook als ze iets roepen wat niet strookt met jouw mening hé. Plus als ze gratis reclame wilden is dat gelukt.

mundusvultdecipi | 23-02-16 | 11:32

De naam kwam me al bekend voor, maar het is dus die grote kudt-haat-hut op Zuid waar deze gezellige bijeenkomst plaatsvindt.
Nu vind ik al dat dit soort zandneger architectuur hier niet thuishoort, buiten een pretpark met midden-oosten thema om, maar wat mij betreft mag er gelijk gekeken worden naar wie deze toko runt; gevolgd door een versnelde sloop-procedure door een J-DAM.

HaatAth3ist | 23-02-16 | 11:25

Wat gaat er toch in hun hersens om?
Wel legaal vrouwen willen slaan, wel legaal kinderen willen neuken, wel legaal homo's van flatgebouwen willen afgooien, wel legaal een belediging willen afstraffen met de dood.

U bent daar als oprechte moslim niet van zegt u? Nou gelukkig maar. Wel even hardop durven zeggen dan. En een verlichting doorvoeren zoals het christendom dat ook heeft gedaan. Zo snel mogelijk alle religie uit het openbare leven. Achter de voordeur mag je zoveel rare hobbies hebben als je wil (als je er maar niemand mee schaadt, en al helemaal geen kinderen). Geen uitzonderingen in de wet voor religies; het zijn gewoon clubs die net zoveel belasting zouden moeten betalen als iedere andere club en gewoon aangeklaagd zouden moeten kunnen worden. En hoe groter je bent, hoe netter je je moet gedragen.

De ene stroming is net zo gewelddadig als de andere. Tijd voor een moderne, oprecht geweldloze nieuwe stroming. En als je er zelf voor kiest om bij je gewelddadige clubje te blijven, dan ben je gewoon slecht.

Doper | 23-02-16 | 11:24

Ach ja, die lieve vredelievende, aardige en tolerante moslims toch.
Zo schattig en aangepast, ze zijn bijna net zo slim en grappig als varkens.
Maar nog niet helemaal.

Een béétje varken zou ze niet lusten.

mallekater | 23-02-16 | 11:13

Moet je eens een avondje Weerbare Kaasjeugd organiseren zeg. Twee maanden nazi retoriek bij DWDD gegarandeerd.

aardappelninja | 23-02-16 | 11:13

Misschien handig om die groep even in de gaten te houden. Als je een PvdA'er al extreem anti-moslim vindt, is er echt iets mis met je wereldbeeld.

Ikhebeenvraag | 23-02-16 | 11:05

Precies. Ook Aboe van Rotterdam is een overtuigd Islamiet en onderdaan van de koning van Marokko. En dus per definitie een onzekere factor qua waar zijn loyaliteit echt ligt.
Zelfde geldt voor Marchouch.

Nuchternederland | 23-02-16 | 11:12

Jezus. Dat schrijft voor Geenstijl. Beetje huilie huilie doen om een reeks afbeeldingen op een poster. Kan niet wachten op je Aap-Noot-Mies duiding, Prit.

Dikr | 23-02-16 | 11:12

Stel, je gebruikt in een 'AZC nee!'-foldertje de term 'Weerbare Nederlanders' - dan wordt de aangekondigde manifestatie meteen verboden.

De Vrijlansier | 23-02-16 | 11:12

Dit is een doorsnee moskee. Of dacht je dat het in de andere over bloemen en bijtjes ging? Manman

Repetitive Beats | 23-02-16 | 11:11

Het worden er steeds meer en niet minder.
Bereidt u maar voor op het einde van een tijdperk dat nooit meer terug zal keren.

Rest In Privacy | 23-02-16 | 11:10

Sorry Bram ik vertrouw je niet. Ik heb van Salaheddine geleerd dat je nou eenmaal moslim bent, dus geen Nederlander.

speash | 23-02-16 | 11:10

@TheEgg | 23-02-16 | 11:02
Dat zeker. Maar moslims hebben gewoon goed opgelet tijdens hun bezoeken aan de linkse kerk. Die strooien nog steeds met Hitlervergelijkingen. Is cultuur.

atheïstisch stemvee | 23-02-16 | 11:09

Wij van de politie raden een aangifte af,........ alleen zij mogen olie op het vuur gooien .
Ik ken iemand die aan meer weerbaarheid is gestorven.
En jij v/d Steur,.jij ook??

medelmo | 23-02-16 | 11:09

Nog even wachten dan kan er een Sterfhuisbeleid opgetuigd voor de Islam in Nederland. Met respect voor de Mens zal de Islam naar zijn einde worden gebracht in Nederland.
--
Het is een ziekte, geen Religie, het is een ideologie, geen Religie, het is een haatcultus, geen Religie.

Mark_D_NL | 23-02-16 | 11:09

Ik neem aan dat Onze minister president de moeite neemt om eens te gaan luisteren naar de verhelderende toespraken op deze gezellige avond.
Volgens mij zou de hele politiek wereld op zijn kop staan als de PVV een poster van dit formaat maken.

bobby33 | 23-02-16 | 11:06

Poster bijplakken met slachtingen van moslims?

Bokito ergo sum | 23-02-16 | 11:06

De vergelijking met breivik geeft in ieder geval aan dat men erkent dat 's mans stellingen tenminste hout snijden waar het gaat van weerbaarheid tegen de islamitische invasie van Europa.
De methoden van de man, daarvan kan je je uit menselijk oogpunt alleen maar van distantieren. De analyse die hij maakt kan je nog steeds los zien van de oorlogsverklaring die hij persoonlijk heeft gedaan.
Maar wil deze samenleving over tien jaar nog enigszins lijken op de huidige in plaats van op het Libanon van nu, dat vereist activisme. Ik ben benieuwd hoe de geschiedenis over breivik oordeelt, over tien of twintig jaar.
De zieners Janmaat, Fortuyn en Wilders evenzeer.

Glasgow Argus | 23-02-16 | 11:06

Wat denken moslims?
We hebben de rest van de bevolking nog niet genoeg geterroriseerd?
Laten we nog ff extra onze best doen dat we nog meer worden uitgekotst?

fubje | 23-02-16 | 11:06

Misschien handig om die groep even in de gaten te houden. Als je een PvdA'er al extreem anti-moslim vindt, is er echt iets mis met je wereldbeeld.

Ikhebeenvraag | 23-02-16 | 11:05

Mag ik de notulen van de vergadering over deze poster?

Ik ben nog lang niet uitgelachen.

Piet Karbiet | 23-02-16 | 11:05

Ik wil zo veel schrijven, maar heeft geen enkele zin. Er veranderd toch niks. Nou, vooruit dan toch maar: islam is ziekte, moslims zijn ziekelijk. Links is de pest. Ben er fucking helemaal klaar mee.

Klunhel | 23-02-16 | 11:05

Ze hadden die kansenmensen loeihard in het gezicht moeten spugen want dat is de taal die ze begrijpen!

eerstneukendanpraten | 23-02-16 | 11:04

Iedereen voor een tribunaal die dit soort tuig het land in laat.

blanke pool | 23-02-16 | 11:04

@atheïstisch stemvee | 23-02-16 | 10:55
Hij is: Tegen Wilders. Tegen Breivik. Tegen Napoleon. En hij is tegen een anti-terrorisme poster. Hij is dus voor terrorisme. Nog geen directe oproep, maar wel een reden om em héél goed in de gaten te houden.

TheEgg | 23-02-16 | 11:02

De Islam is de grootste moordenaar Maar dat zien ze niet ivm no Brains.

blanke pool | 23-02-16 | 11:02

'Iedereen welkom' staat er. Dus we mogen demo doen? Met varkensmuts?

Bram van Ojik | 23-02-16 | 11:01

Islam, islam, islam, jou treft geen enk'le blaam...

DonSwami | 23-02-16 | 10:58

Ik las 'Wehrmacht Moslims' trouwens, helaas is er gekozen voor een titel die verder van de realiteit ligt.

Kapitein Stijlvol | 23-02-16 | 10:58

"Oprecht of ordinaire takiyya?"
.
Takiyya. Moslims zijn niet en nooit te vertrouwen. Niet één. Ben er helemaal klaar mee. Oh en Marcouch is een wolf in - steeds minder - schaapskleren. Wil meer moslim-politieagenten, koranlessen in Openbare scholen!
Nou wie daar niet doorheen prikt moet zijn oogkleppen maar eens afzetten.
.
"Democratie is als een trein, zodra we ONS doel bereikt hebben, springen we ervan af".
.

Lupuslupus | 23-02-16 | 10:58

Ik ken nog een leuk liedje.

Tussen Keulen en Parijs
Ligt de weg naar Nederland
Al die met ons mee willen gaan
Die moeten onze manieren verstaan
Zo zijn onze manieren
Zo zijn onze manieren
Zo zijn onze manieren VERDOMME
Zo zijn onze manieren

En als je ze niet leuk vindt, dan is daar het gat van de deur.

lul-ijzer | 23-02-16 | 10:56

Nourdeen Wildeman. De persoon die denkt dat hij de waarheid predikt onderwijl leugens verkondigd. Hier een ontkrachting van 1 van zijn predikinge in de Essalam moskee; 1080.plus/DSvYvYx4Dps.video

Dr. Frambozenjam | 23-02-16 | 10:55

@TheEgg | 23-02-16 | 10:52
Ik zie de oproep tot geweld niet. Ik zie slechts achterlijkheid en slachtofferdenken. Dat is (helaas) nog steeds niet strafbaar.

atheïstisch stemvee | 23-02-16 | 10:55

De bijeenkomst voor de moslima heeft als thema waarschijnlijk "weer baren " van en voor moslims.

Texacoballletje | 23-02-16 | 10:55

Welke kneus heeft dat adres bedacht? Vredesplein 7. Is gewoon west-varkenoordseweg hoor.

dedwarsligger | 23-02-16 | 10:53

Schandalig inderdaad, wie wil er nu met Marcouch vergeleken worden.

Kapitein Stijlvol | 23-02-16 | 10:53

@atheïstisch stemvee | 23-02-16 | 10:47
Vvmu is prima. Maar iemand die openbaar toegeeft beledigd te worden door statements tegen terrorisme, is iemand die wel even aan een nader onderzoekje onderworpen mag worden.
Vvmu stopt, terecht in mijn ogen, bij het oproepen tot geweld.

TheEgg | 23-02-16 | 10:52

weerbaar... als in mondeling of fysiek? Zal het laatste wel weer zijn.

lovekila | 23-02-16 | 10:47

Ach is ook dit geen VvMU? Ik heb liever dat het open en duidelijk gezegd wordt waar die mensen voor staan. Je zou in het geval van subsidieverstrekking wel kunnen kijken naar de wenselijkheid en het doel daarvan.

atheïstisch stemvee | 23-02-16 | 10:47

Gewoon vrije meningsuiting ,net zoals , willen jullie minder Marokkanen mag ,kan dit ook natuurlijk. O wacht dat moet nog voorkomen met al die duizenden ingevulde en voorgedrukte aangifte formulieren met een links rioolluchtje.

blauwe zander | 23-02-16 | 10:46

Sluiten die premiddeleeuwse haatkazerne!

Thomas333 | 23-02-16 | 10:46

Ik mis Hitler in het affiche. Oh wacht dat is een bondgenoot van hen.

Graaf Monte Cristo | 23-02-16 | 10:46

Dus eigenlijk willen ze hun achterban mededelen: een dag van tevoren geen uiensoep of zuurkool eten, dat ruikt zo onprettig voor de persoon achter je als je gebukt naar het Oosten zit en spontaan last krijgt van broekhoest/ jurkhoest/ stringverkoudheid.

Uw Psychiater | 23-02-16 | 10:45

Ik sta niet raar te kijken als de herdenking van de februari staking komende donderdag uit de hand loopt in Amsterdam. Godsdienst van de Vrede jaja

franck7020 | 23-02-16 | 10:44

Maar owee als ik een avond wil organiseren voor weerbare nederlanders , dan is het huis NL te klein!

voedselbankier | 23-02-16 | 10:43

Eigenlijk is de opmerking "moraal" in combinatie met "moskee" en "islam" een contradictie in terminis van jewelste.

Dutchbeaurouge | 23-02-16 | 10:42

Ach, in elke moskee word op vrijdag gepredikt dat de niet-moslim lager dan een varken is.

sinar2 | 23-02-16 | 10:41

Heil! Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen!

eerstneukendanpraten | 23-02-16 | 10:40

En dan heel hard gaan klagen over islamofobie. Zoals Khaled gister.

roze_bril | 23-02-16 | 10:39

Er zijn er gewoon geen die het 'goed bedoelen'. Dat is een linkse fabel.

Repetitive Beats | 23-02-16 | 10:39

Incompatibel.... Meer valt er niet over te zeggen. We are fucked.

BlowingBubbles | 23-02-16 | 10:39

Let ook op dat tussen de lijst van dingen waar hij een hekel aan heeft (Wilders, Breivik, een geen-moskee bord) óók een anti-terrorisme plaatje zit.

Hij heeft dus iets tegen mensen die iets tegen terrorisme hebben.
Lijkt me duidelijk. Oppakken en opsluiten voordat ie iets geks doet, of anderen daartoe aanzet.

TheEgg | 23-02-16 | 10:38

Weer eens wat anders dan de vergelijking met Hitler.

Islamofiel | 23-02-16 | 10:37

Ik wil minder van dergelijke moskeeën

pibasso | 23-02-16 | 10:37

"Iedereen Welkom" - Ik voel mij zo welkom daar. Ik denk dat moslims zich altijd welkom voelen, ook al zijn ze niet welkom. Snap het statement dan wel, vanuit hun standpunt.

MiGi | 23-02-16 | 10:35

Als er 1 Mocro is waar ik respect voor heb is het wel Marcouch. Maar ja, al wel te veel geintegreerd zijn volgens die holbewoners.

John nie | 23-02-16 | 10:34

iedereen welkom! #zinin

très cool | 23-02-16 | 10:33

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl