
Allochtonen zijn in de grote steden oververtegenwoordigd onder de zedendelinquenten. Volgens gegevens van de regiopolitie Amsterdam-Amstelland maken zij 75 procent uit van de verkrachters en 69 procent van de aanranders. Bij de jeugd tot 18 jaar ligt het aandeel van Surinamers, Marokkanen, Turken en Antillianen in het arrondissement Amsterdam ook al jaren tussen de 69 (in 1994) en 76 procent (in 1996). Bij elkaar opgeteld maken deze groepen 22 procent van de Amsterdamse bevolking uit. Deskundigen wijten de allochtone oververtegenwoordiging onder meer aan het normenvacuüm waarin deze jongens opgroeien. Door de gebrekkige integratie krijgen zij heel andere opvattingen mee dan wat in Nederland gangbaar is. Zij raken gedesoriënteerd tussen wat zij thuis horen en de vrijheid die ze op tv en op straat zien. Gelijkheid van vrouwen zegt hen weinig, zegt Mohamed Sini van de Nederlandse Gezinsraad. Kinderrechters in Nederland gaan steeds vaker over tot het opleggen van taakstraffen, ook bij zedendelicten. Er waren in 1994 en 1995 tegen de 450 jonge zedendelinquenten. Ook de leerstraffen zijn in opmars. Alleen al dit jaar zijn er tachtig aanvragen gedaan voor het leerproject seksualiteit als alternatieve straf. Op die verplichte cursus krijgen alllochtone jongens les in gewenstere omgangsvormen tussen vrouwen en mannen. Islamitische daders geven in hun gedrag blijk van seksueel racisme: zij vergrijpen zich meestal aan Nederlandse en Surinaamse meisjes en vrouwen. Moslimmeisjes laten zij, althans op straat, met rust. Een nog niet gepubliceerd onderzoek van de GG & GD Utrecht wijst uit, dat allochtone leerlingen op het gebied van homo-emancipatie ver achterlopen bij wat Nederlanders gewoon zijn gaan vinden
.
Reaguursels
InloggenOk dus 75% zijn incidenten. Van der Laan rot op. Tief op. Laat je kleindochter maar naar Amsterdamse zwembaden gaan.
Komt het ook wel goed. Vieze kudthippie.
Normenvacuum. Dat zuigt
@ecologiste | 15-01-16 | 17:42 "Als we geweten hadden in zeg 1980 hoe erg het was "
.
Ja, dat wisten men. Althans, de regering en het parlement. En dit uiterlijk in 1979 (zie WRR 1979). Het was bekend dat zonder "restrictief immigratiebeleid" de immigratiestroom "grote en kostbare inspanningen" van "onoverzienbare proporties" zou gaan vergen en "grote schade kunnen toebrengen aan de samenleving als geheel". Er werd op de achtergestelde positie van vrouwen gewezen en de immigranten uit Marokko werden [toen al] gekenschetst als en probleemgroep "die het laagst scoorde op aanpassing en het hoogst op ontevredenheid". Bij ongewijzigd beleid [en het bleef ongewijzigd] werd dan ook een "botsing van culturen" voorzien. Dit was dus in 1979 allemaal bekend, ruim voordat Huntington in 1993 met zijn "Clash of Civilizations" kwam.
klein citaatje uit quest :" Daarvan waren er 89.100, oftewel 45 procent, allochtoon (mensen van wie minstens één ouder in het buitenland is geboren) terwijl alle allochtonen samen slechts 21 procent van onze bevolking vormen."
Eerlijk is eerlijk gewoon naar cijfers kijken zijn allochtonen procentueel vaker vertegenwoordigd in de criminaliteit. Daarbij moet gekeken worden naar % bijdrage uit een groep, ze zijn met nog steeds minder in nederland maar % zijn nederlanders minder vaak betrokken bij criminaliteit. Onder andere Quest heeft hier ook al onderzoek naar gedaan... wel gaat het bij quest om het aantal aanhoudingen en dat is dus nog geen vervolging.. echter zegt het wel iets:
www.quest.nl/artikel/belanden-allochto...
-weggejorist-
@ Onderbuik2 | 15-01-16 | 20:09
Ook hoeren houden er niet van verkracht te worden...
-weggejorist-
Die allochtonen kunnen toch gewoon naar de hoeren, of zijn ze daar te gierig voor?
Links: "volgens statistieken is 3/4 van verkrachters allochtoon en dit vinden wij zorgelijk en onwenselijk".
Rechts: "jullie scheren iedereen over 1 kam. Jullie zijn racisten en PVV-tokkies".
Links: "huh ?"
@ XaleX_2 | 15-01-16 | 17:41
Precies, voor de volgende verkiezingen gaat de gevestigde politiek zich zogenaamd "hard opstellen" tegen "foute vluchtelingen" waarna de hele goegemeente er weer in stinkt.
En daarna is het dan weer 4 jaar "business as usual".
HA HA HA HA. Wat een optimisten.
HONDERD PROCENT, jawel, 100% van de mensen van de nationale opsporingslijst is allochtoon.
www.politie.nl/gezocht-en-vermist/nat...
telelezer | 15-01-16 | 15:27
Probeer eens te lezen wat ik schrijf, nu in Jip en Janneke taal: ik betwist niet dat buitenlanders (excessief) crimineel zijn, maar ik vind het onbegrijpelijk dat er gezien de Keulse gebeurtenissen mensen zijn die menen dat statistieken hierover deugen.
Als op 1 januari wordt gezegd dat er die dag 1 aanranding was, en thans bv 300, en men verneemt waarom, dan mag men de conclusie trekken dat er wellicht ook van alles mis is met statistieken die voordien zijn gemaakt. En over NL heb ik in deze draad verschillende voorbeelden gegeven.
Immigratieverbod voor mensen uit islamitische landen, vanwege onverenigbaarheid van cultuur en overtuigingen.
Mohamed Sini:
.
hoofdfuncties en beroepen
-
lid gemeenteraad van Utrecht, van 14 april 1998 tot 15 maart 2006
-
directeur grotestedenbeleid, ROC Midden-Nederland, van januari 1999 tot januari 2012
-
kwartiermaker 'islamopleiding', ministerie van Justitie, van 2005 tot 2006
-
strategisch adviseur korpsleiding Nationale Politie
nevenfuncties
*****
.
vorige
-
voorzitter jury Utrechtse veiligheidsprijs
-
voorzitter commissie ter voorbereiding van CMO (Contactorgaan Moslims en Overheid)
-
lid Nationaal Comité Zilveren Regeringsjubileum Koningin Beatrix
-
lid Nationale UNESCO-Commissie, van 2005 tot 2011
-
lid bestuur foundation "Encounter of Worldviews"
-
lid bestuur (vicevoorzitter) NOV (Nederlandse Organisatie van Vrijwilligerswerk)
-
lid initiatiefgroep Nationaal Platform voor samenwerking tegen Racisme en discriminatie
-
lid College van Curatoren Bijzondere leerstoel Humanisme en Islam
-
lid bestuur Stichting Islam en Burgerschap
-
lid bestuur Stichting Levensbeschouwing in Dialoog
-
lid bestuur Marokko Fonds
-
lid Club 2028, NOC*NSF
.
Uit: www.parlement.com/id/vjs4j3hd78k2/m_mo...
.
En nu ook nog de Nederlandse Gezinsraad.... Als moslim ... en een dubbel paspoort neem ik aan
When injustice/tyrrany becomes law, resistance becomes duty. (Thomas Jefferson)
De Zwitsers zijn zo dom nog niet
www.telegraaf.nl/binnenland/25014047/_...
@GuusHetSchaapje | 15-01-16 | 12:58
Het Grote Downplayen is begonnen. Maar dit gaat niet weggeluld worden. En nu gaat dit tegen hen werken.
samenleven=samenleving.
Maar wij mogen dit niet weten. 1000-en keren heb ik de afgelopen jaren berichten gelezen over ongelooflijke moorden en steekpartijen. Ik dacht dat NL compleet de weg kwijt was. Nu begrijp ik dat hier vrijwel altijd ging om allochtonen.
Het is de systematische zwijgspiraal van de media en politiek en andere overheid die ons onwetend hebben gehouden.
Als we geweten hadden in zeg 1980 hoe erg het was, om hoeveel immigranten het ging dan was er veel eerder een rem op gekomen.
Is niet gebeurd. Want er is een geheim europees plan om de onderdanen hun identiteit te ontnemen. We moeten weer lijfeigenen worden. Stiekum worden we er ingenaaid. ook D, DK, N, S en de andere voornamelijk noordelijke landen.Die Ironie der Schweigespirale www.faz.net/aktuell/politik/harte-bret...
Natuurlijk dragen allochtonen zelf verantwoordelijkheid. Maar vergeet niet dat wij de problemen in de eerste plaats aan onszelf te danken hebben, met name door ons stemgedrag.
Borger Brother | 15-01-16 | 14:12
Dat is makkelijk gezegt, maar het stemgedrag wordt bepaalt door leugens en mooipraat van de politieke poppen tijdens verkiezingen. Over wezenlijke fundamentele zaken aangaande onze samenleven wordt nooit geen één woord over gerept tijdens verkiezingen. Tijdens verkiezingen komen ze voornamelijk met verkooppraatjes en nietszeggende beloftes en 70% van het volk trapt daar iedere keer met open ogen in. Daarnaast is er politieke indoctrinatie naar het volk toe waar het volk de laatste 30 jaar is ingeprent dat je een slecht mens bent als je tegen dat multiculti knuffel gezeik bent en tegen de EU. Het volk is geleerd dat je op de gevestigde partijen moet stemmen en niet moet afwijken van de kudde. Probeer maar eens een PVV poster voor je raam te hangen in dit land dan merk je al snel dat andere keuzes dan de gevestigde partijen die al sinds 1946 aan de macht zijn niet wordt getolereerd in dit land.
omanders | 15-01-16 | 15:07
Hahaha Zweden, voor als je dacht dat de bodem al was bereikt: newobserveronline.com/sweden-state-fun...
Voortmaken met dat etnisch profileren.
@Vogelbeest | 15-01-16 | 10:09
Kan bijna niet kloppen. Maar ja, aangezien we sinds 2008 geen cijfers meer krijgen over deze issues (VERBOTEN - RASCISMUS) heeft niemand meer enig idee.
Ook weer een onbegrijpelijk move van de regering geweest. Het lijkt er toch echt op dat 'ze' het niet willen weten.
""misschien maken ze gewoon de beste statistieken, dat zou me niet verbazen van die Scandinaviërs. nieuws.tpo.nl...""
@ Ci Ty33 | 15-01-16 | 13:18
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/01/...
nieuws.tpo.nl/2015/11/12/duitse-vrouwe...
www.telegraaf.nl/buitenland/24942025/_...
nl.gatestoneinstitute.org/6579/verkrac...
time2wakeup.me/ook-in-zweden-en-engela...
www.elsevier.nl/Buitenland/nieuws/2015...
jdreport.com/europese-media-zwijgen-o...
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...
majorityrights.com/weblog/comments/mu...
www.express.co.uk/news/world/610940/Is...
When injustice/tyrrany becomes law, resistance becomes duty. (Thomas Jefferson)
Hoogleraar waarchuwt voor islamisering (dus in linkse gutmensch ogen een xenofobe, raaasssiestiesse, disciminerende, fascistische, ultra rechtse, islamofobe nazi; en wie weet zelfs nog erger: PVVer)
media.tpo.nl/2016/01/03/bonusquote-hoo...
""Eh, islamitische daders dat kan bijna niet". Deze meneer heeft er verstand van en die zegt dat het niet zo is:
twitter.com.dusssss...""
@ Cuyahoga | 15-01-16 | 10:05
wellicht heeft die wegkijker Alzheimer-Light.?
Sjonie01 | 15-01-16 | 10:41
En haar zus die als pvda wethouder voor dordrecht weigerde vanuit Rotterdam naar Dordt te verhuizen,1 keer geweest in Dordt.
Kortste weg naar wachtgeld ever!
Onze grote vriend Dijssel wil nog wat extra miljardjes on nog meer verkrachters(dixit Van Rossum) binnen te halen
www.telegraaf.nl/buitenland/25014334/_...
En de overheid blijft doodgewoon doorgaan met ons te belazeren.
Als een AZC eerst na hevig verzet van de bevolking wordt gestopt, komt het er later gewoon (heel sluw) toch.
www.telegraaf.nl/binnenland/25014119/_...
@omanders | 15-01-16 | 15:07
O wat ik toch soms dom: verreikend, natuurlijk.
Zo mannen, hebben jullie wat ouwe troep gevonden bij het opruimen van de zolder. Dit nieuws is 20 jaar oud! Hoe was de verhouding voor de oorlog en in 1880?
.
Misschien is het mogelijk om wat echte journalistiek te doen en uit te zoeken hoe dat vandaag de dag is. Ik vermoed dat het niet heel veel beter zal zijn, maar dan heeft iedereen tenminste de kans om de onderbuik leeg te laten lopen op actuele zaken in plaats van informatie uit de geschiedenisboekjes.
@omanders | 15-01-16 | 15:07
verrijkende moet zijn: vérrijkende.
@Ci Ty33 | 15-01-16 | 13:18
De statistieken zijn niet zomaar vergelijkbaar. In Zweden wordt erg veel verkrachting genoemd, en zou een vrouw die zegt door haar man verkracht te worden al hun seks als afzonderlijke verkrachtingen kunnen laten registreren. Maar, in Denemarken niet. En in daderstatistieken zullen de Zweedse, hypothetische meerdere gevallen nog altijd een dader opleveren in de data set.
Verder vraag ik me af of ook *bewezen* is dat de verrijkende Zweedse definities ook werkelijk de oorzaak van het grotere aantal verkrachtingen zijn.
Als laatste kan je aanhalen dat feminisme een voornamelijk blanke hobby is, en dus of de Zweedse verrijkende definites niet juist voor oververtegenwoordiging van autochtone daders zorgt.
Pepperspray zwaarste categorie + een stroomstootwapen als standaard uitrusting onze dames hier dan maar? Omdat die gore imbecielen hier loslopen?
Veel beter zou zijn de wetgeving direct aan te passen en ze in afgesloten kampen te plaatsen, zoals in Australië!
Zo zo, zelfs Joop.nl is kritisch aan het worden over de (hopeloos mislukte) multiculturele samenleving. Het is een begin zullen we maar zeggen..
OT: niemand is toch nog verbaast over deze feiten? En dit gaat alleen nog maar erger worden in de komende jaren.
Dat was in 1996. www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/articl...
Er is ondertussen vast een heleboel verbeterd. Oh wacht..
@XaleX_2
Je moet ze niet in een slachtoffer rol willen plaatsen. Klopt. Iedereen is volwaardig burger. Ongeacht je cultoer en afkomst. Qua strafmaat moet hier dan ook geen rekening mee worden gehouden.
Anderzijds moet de gemeenschap en politiek geen oogkleppen op hebben en het probleem niet in stand houden door alleen maar hogeren en zwaardere te gaan straffen, zoals in USARMY. lost het probleem niet op.
Iedere burger gelijk behandelen, dus waar structurele problelemen liggen, hard aanpakken maar ook preventief te werk gaan door goede educatie, gespreksvoering, burgerinitiatieven en de hele mikmak om het probleem op lange termijn ook op te lossen.
Het probleem dat er ligt is een gegeven en wordt gelukkig in de politiek ook meer gezien en benoemd (30 jaar te laat), de kunst is om het probleem ook weg te werken voor de volgenden generatie en dat is door harder te straffen maar net zo belangrijk preventief te werk gaan.
Tsja, en de problemen met de vorige stromen zijn na drie generaties nog altijd niet opgelost.. Maar om er absoluut zeker van te zijn dat dit de komende 50 jaar nog een probleem blijft binnen onze samenleving halen we voor de zekerheid een nieuwe lading types uit dergelijke culturen ons kleine landje binnen. Altijd feest conflicterende bevolkingsgroepen samen stoppen op een klein stukje land toch?
Borger Brother | 15-01-16 | 14:12
"Maar vergeet niet dat wij de problemen in de eerste plaats aan onszelf te danken hebben, met name door ons stemgedrag. "
Inderdaad, maar ik ken heel wat regio's en provincieplaatsen, waar zo op het eerste gezicht helemaal geen buitenlanders zijn. En als men daar dan ook braaf NPO kijkt, dan is het voor veel mensen onbegrijpelijk dat anderen of de PVV zich druk maken om immigratie. Wellicht is de huidige stroom migranten en het COA-beleid een blessing in disguise.
@voxpopuli
dus, wat wil jij nu zeggen?
Meer dan de helft van alle inwoners in dit gebied is allochtoon of hebben ouders die allochtoon zijn, dus percentueel valt het cijfer per inwoner wel lager uit. Maar dan nog blijft het een probleem en zal het gemiddelde hoger liggen dan bij de autochtone burger.
Bij kindermisbruik, met name bij jonge jongentjes willen de cijfers ook niet echt in het voordeel van de autochtone, westerse (vaak gelovige, ik houd van God types) burger vallen. Uiteindelijk wordt de misbruik uit deze sector ook minder.
Het is dus hopen dat deze allochtonen mannen, want het zijn heel toevallig vaak mannen die andere mensen misbruiken (alle mannen het land uit! hoor ik geradicaliseerde feministen roepen), de hand in eigen cultoer gaan steken om de cijfers terug te dringen.
Wij als gemeenschap en de politiek moet niet de kop in het zand steken en moeten gaan handelen naar de problemen die er zijn en dit voor de toekomst voor zijn met goede, duidelijke regelgeving waar niet aan valt te tornen. Cijfers, kennis en wetenschap liegen niet. Cijfers onder ogen zien en er naar handelen, maar ik vrees het ergste met de hedendaagse politiek. 'snik'.
Met die Marokkanen in België blijkt steeds meer mis: nu weer de filmmaker Said die (volgens sommigen dankzij cliëntelisme van de Brusselse socialisten) de opdracht kreeg om deradicaliseringsfilmpjes te maken, blijkt in Marokko veroordeeld voor het uitgeven van valse cheques www.brusselnieuws.be/nl/nieuws/ook-vzw....
En in het Brusselse Molenbeek probeert Marokkaanjournalist van France 3 te wurgen, en valt men ook RTL aan. www.sudinfo.be/1466621/article/2016-01...
"Gelijkheid van vrouwen zegt hen weinig, zegt Mohamed Sini van de Nederlandse Gezinsraad. Het zegt kinderrechters in Nederland blijkbaar ook heel weinig, blijkens de het opleggen van taakstraffen.
Natuurlijk dragen allochtonen zelf verantwoordelijkheid. Maar vergeet niet dat wij de problemen in de eerste plaats aan onszelf te danken hebben, met name door ons stemgedrag. Deze mensen komen uit een minder ontwikkelde cultuur, nu zeg ik het netjes. Als je ze niet opvoedt, gaat het mis. Het is net als met de opvoeding van kinderen; als die voor rad en galg opgroeien en zich niet gedragen, waar ligt dan de oorzaak? Juist, bij de ouders. Helaas zien we in het allochtonen debat al ruim dertig, veertig jaar dat de ouders (de overheid) hun taak niet serieus nemen. Terwijl het zo ontzettend eenvoudig kan zijn. Een jongen die een meisje lastig valt: eerste keer, relatief lichte straf, uiteraard afhankelijk van de rest van het vergrijp. Tweede keer: duidelijk geen vergissing meer maar er is sprake van structureel verkeerd gedrag. Dus: opvoeden. Stop zon jongen twee jaar in een heropvoedingskamp met een zeer streng regime en er komt een keurige jongeman uit. Maatschappij geholpen, slachtoffer geholpen, dader geholpen. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik verbaas me keer op keer over de slapheid van zowel de wetgevende als de rechtsprekende macht. Jaren geleden zei ik het al tegen Job Cohen: Dit beleid drijft mensen in de handen van extreem-rechts. Who is kind to the cruel, is cruel to the kind.
-weggejorist-
pluk-87 | 15-01-16 | 13:42
Dat kan. Maar mijn stelling is dat dit soort statistieken niet te vertrouwen zijn. U heeft toch ook meegekregen dat in diverse landen allerlei agressie door buitenlanders onder het tapijt wordt geveegd. Er zal daar in Keulen nog wel meer geopenbaard worden, en dan zijn de relationele cijfertjes weer anders. Zie verder mijn eerder opmerkingen op deze draad.
Kanniewaarzijn.
Dankzij de politiek zijn we een slap kutland geworden die geen greep meer heeft op ettertjes de een harde aanpak nodig hebben. Bij iedere kans op een verdiende harde aanpak staat er gelijk weer een bataljon linksmensen klaar om ze in een slachtofferrol te plaatsen.
XaleX_2 | 15-01-16 | 13:19
=
Volledig mee eens, denk hieraan als u in 2017 met het rode potlood in het stemhokje staat.
@Bytemaster | 15-01-16 | 13:08
En vergeet het vaak abominabele IQ niet.
@Ci Ty33 | 15-01-16 | 13:18
Welja, de Zweden staan bovenaan met verkrachtingscijfers omdat ze de cijfers goed registreren.
Misschien he Ci, misschien komt het vooral omdat daar relatief veel barbaarse negers en moslims wonen die geen manieren hebben.
-weggejorist-
Zonder bronvermelding en onderzoeksverantwoording geloof ik niks meer.
omanders | 15-01-16 | 13:29
Ah ok. Dit is een 20 jaar oud krantenartikel haha. Wel grappig dat bv NuJIJ hiernaar linkt alsof het nieuwe informatie is. Weer meesterlijke trolactie van GS voor in de geschiedenisboeken, hopelijk komt het bij DWDD als onderwerp haha.
Welkom,welkom,welkom... zingen suffe mutsen.
Cijfers van 2016 worden in 2036 bekend.
Vooral nu niet bekend maken. Dan worden die onderbuik gevoelens bevestigd. En zo rolt policor Nederland.
@waarisdelol | 15-01-16 | 13:14
Staat onder de punt, is een artikel uit '96. De bedoeling is mogelijk: We wisten dit al lang.
" Door de gebrekkige integratie krijgen zij heel andere opvattingen mee dan wat in Nederland gangbaar is. Zij raken gedesoriënteerd tussen wat zij thuis horen en de vrijheid die ze op tv en op straat zien. "
Wat een lulverhaal. Ze weten prima wat de normen en waarden zijn, maar hebben er totaal schijt aan. De 1e generatie gastarbeiders waren ook niet massaal aan het roven en verkrachten, dat doet voornamelijk deze laatste generatie van losgeslagen tuig. Dit komt voor een grote deel door dat constante gepamper van de laatste 30 jaar. Deze generatie is opgegroeid met het idee dat de regels voor hun anders zijn en dat ze overal mee wegkomen omdat ze een allochtone afkomst hebben en dus meer rechten hebben in ons land. Dankzij de politiek zijn we een slap kutland geworden die geen greep meer heeft op ettertjes de een harde aanpak nodig hebben. Bij iedere kans op een verdiende harde aanpak staat er gelijk weer een bataljon linksmensen klaar om ze in een slachtofferrol te plaatsen.
Bij TPO vergelijking verkrachtingen in Europese landen. Zweden en Denemarken scoren bovenaan. Maar dat zegt helemaal niets. Overal worden statistieken op een andere manier gemaakt. De regeltjes kunnen wel hetzelfde zijn, maar dat is geen garantie voor de uitvoering. En misschien maken ze gewoon de beste statistieken, dat zou me niet verbazen van die Scandinaviërs. nieuws.tpo.nl/2016/01/15/beeld-zweden-...
Tja het is ze ook niet aan te rekenen. Ze zijn immers 'gedesoriënteerd'.
Ga toch weg man ...
STOPPEN!!! met de import van deze mensen uit een ronduit achtergebleven, bekrompen, patriarchale en op religie gestoelde cultuur. Daar kan namelijk geen cursus, integratieraject of participatieverklaring tegenop.
Het is dweilen met de kraan open en geld de verkeerde kant uit scheppen in een bodemloze put.
Tja het ze ook niet aan te rekenen. Ze zijn immers 'gedesoriënteerd'.
Ga toch weg man ...
STOPPEN!!! met de import van deze mensen uit een ronduit achtergebleven, bekrompen, patriarchale en op religie gestoelde cultuur. Daar kan namelijk geen cursus, integratieraject of participatieverklaring tegenop.
Het is dweilen met de kraan open en geld de verkeerde kant uit scheppen in een bodemloze put.
Ik mis nogal wat linkjes naar bronnen. Als ik dit naar mensen doorstuur op twitter krijg ik reacties van ja maar is GeenStijl dus onzin..
Mag ik er even op wijzen dat die overige 25% net zo goed een levenslange castratie verdiend..
Maar dat totaal onaangepaste omgangsvormen met vrouwen en seksualiteit een gevolg zijn van islamitische normen wordt weer niet erkend. Men blijft de sociale positie aanvoeren als belangrijkste oorzaak, maar weigert de oorzaak van die sociale positie te benoemen. Dat is toch echt de middeleeuwse islamitische levenswijze.
@RepubliekBanana | 15-01-16 | 12:10
"Daarnaast blijkt ook niet uit het onderzoek dat culturele achtergrond / opvattingen over vrouwen en seksualiteit de alles-verklarende-factor is (spoiler; die is er niet)."
Die is er niet? Toon maar aan.
Net op RTV Noord een discussie over dit onderwerp. Helder licht Remy van Mannekes (journalist):"Ja ik wil niet zeggen dat het niet waar is, MAAR ... ik zie nergens filmpjes van deze aanrandingen terwijl tegenwoordig alles met mobieltjes wordt vastgelegd."
Mien god, wat 'n slichte hampel!
@Minerva01 | 15-01-16 | 12:23
Ze zijn wel Nederlands, ja. Maar niet Nederlands zoal u & ik.
Het bevestigt het beeld dat ik 35 jaar om me heen zie groeien: de toenemende vrouwen- en homodiscriminatie en de toenemende vrouwen- en homomishandeling hebben als ENIGE oorzaak de ongebreidelde instroom in dit land van types uit rauwe, onbeschaafde en primitieve macho-culturen: de Cariben, Zuid-Amerika en de islamitische wereld.
Inmiddels kunnen we met zowel de vrouwen- als de homo-emancipatie weer helemaal van voren af aan beginnen. Achterlijkheid, domheid en een toenemend gebrek aan intelligentie zetten niet alleen dit land, maar heel West-Europa terug in de tijd.
Nog even, en alles wat de Verlichting heeft gebracht op dit continent, wordt door barbaren uitgeschakeld.
Helaas is Buikhuisen belet om zijn wetenschappelijk onderzoek uit te voeren maar ik ben er van overtuigd dat het gewoon genetisch bepaald is. En daar zitten we maar lekker mee. Er valt weinig te verwachten van leerstraffen en cursussen omgangsvormen. Het enige dat werkt is grenzen dicht en repatriëring.
De "deskundigen" liegen. Keihard. Deze verkrachters zitten niet tussen twee culturen, maar hebben simpelweg de normen en waarden van een middeleeuwse slavenhandelaar die leiding gaf aan massaverkrachtingen van krijgsgevangenen. Iedere niet-moslima is vanuit de Koran loslopend wild.
Fijn, de komst en kweken van gratis arbeiders mag wat kosten.
Alleen jammer dat het niet voor rekening komt van diegenen die ervan profiteren namelijk de bazen.
Maar goed, het volk wil dat gelet op het massaal stemmen van de bazenpartijen Pvvd'66A.
Taakstraffen voor zedendelicten is geen recht doen aan het slachtoffer en het bevredigd het collectieve rechtsgevoel van de maatschappij niet, behoudens wat linkse wegkijkers met Helsinkisyndroom.
Indien de staat weigert haar geweldsmonopolie op juiste wijze in te zetten, is het te verwachten dat het vertrouwen in het functioneren van haar instituten daalt of zelfs verdwijnt. Dan ligt eigenrichting op de loer. Sterker nog, zij is verschoonbaar of zelfs gerechtvaardigd.
En werkelijk waar niemand is verrast. Ook die uitvluchten weer die er verzonnen worden. Ligt aan ons niet aan hun, ze zijn gewoon niet goed geïntegreerd. Normen vacuum. Iedereen met gezond verstand leest dat het gewoon onbeschaafde idioten zijn die scheit aan alles en iedereen hebben. Daar gaat echt geen kopje thee drinken bij helpen. Normale opvoeding ga je niet meer voor elkaar krijgen als iemand inmiddels aan zn 3e aanranding en 5e kopschop "incident" zit.
Dat is een artikel van Trouw. Dit is een wetenschappelijk artikel met waardevolle informatie: nl.aup.nl/wosmedia/296/vol_83_no_2_-_z...
Onderzoek: Zedendelinquentie en etniciteit,
Een exploratief onderzoek op basis van politiegegevens
(jaartal: 2006)
Lange tijd werd vanwege de vermeende stigmatiserende effecten in Nederland, geen onderzoek gedaan naar de relatie tussen etniciteit en criminaliteit (Bovenkerk & Yesilgöz, 2004). Begin jaren negentig van de vorige eeuw veranderde dit en is er vanuit de Nederlandse criminologie serieuze aandacht gekomen voor de betrokkenheid van etnische minderheden bij criminaliteit (Van Swaaningen, 2006). Allochtonen bleken oververtegenwoordigd te zijn in de registraties van politie, openbaar ministerie en penitentiaire inrichtingen (Leuw, 1997). Ook uit self reportonderzoek bleek dat allochtonen meer betrokken waren bij criminaliteit dan autochtonen (Wittebrood, 2003).
(zie: inleiding)
De uitkomsten van dit onderzoek wijzen erop dat, met uitzondering van West-Europa en Indonesië, alle etnische minderheidsgroepen zijn oververtegenwoordigd in de groep zedenverdachten. Vooral Antillianen vallen in dit verband op, gevolgd door Surinamers, personen uit het Midden-Oosten en Marokkanen. Wanneer we de mate van oververtegenwoordiging in de groep zedenverdachten vergelijken met die in de totale groep verdachten in 2005, dan blijken in beide gevallen Antillianen, Surinamers en Marokkanen het sterkst oververtegenwoordigd te zijn. Voor de andere bevolkingsgroepen zijn er wel verschillen te zien. Personen uit het MiddenOosten
blijken bijvoorbeeld sterker te zijn oververtegenwoordigd in de zedencriminaliteit dan
in de totale criminaliteit. Voor personen uit het voormalige Oostblok geldt het omgekeerde.
(zie hoofdstuk 6: conclusies en discussie)
Volgens Francisco van Jole deed de etniciteit van de graaiende daders in Duitsland er niet toe; in NL werden namelijk óók dagelijks aangiftes gedaan van aanranding en verkrachting. Waarbij mijn eerste gedachte was: "en welke etniciteit hebben de NL'se daders dan?" Welnu, bij deze...
Onverhoorde => onverdoofde
Ja en wie de aktie van Wilders met de spray een rare aktie vond. Nou ik zeg die aktie gaat nog heel groot worden. Ik verwacht dat de spuitbusjes dadelijk zelfs niet meer aan te leveren zijn en een hoop allochtone blauwe smurfen. Ja mensen bedank de gutmenschen maar. Vooral de vrouwen ,de homo's ,de andersgelovige en de afvallige. Oeps dat is dus eigenlijk iedereen die door deze lui lastig gevallen worden en gediscrimineerd. Nou gutmensch roep en zing maar weer Welkom gelukszoeker wij passen ons wel aan aan jullie en de vrouwen onder ons vinden jullie een verrijking. Want wij vinden als gutmensch vrouw het fijn dat wij nooit meer veilig over straat kunnen. Zelfs 13 jarige gelukszoekers zijn al een gevaar voor ons,zo blijkt. Ik zeg nu wel gutmensch nu dit zo lekker speelt neem ze bij u ,zingende welkom ,ook in huis . Ik mag hopen dat u een jonge dochter heeft. Kijken of u na twee weken nog welkom zingt. Nu scheept u helaas ons burger die ze niet wil om dit soort zaken ermee op. U begrijpt wel dat wij liever ondertussen hebben dat wij ,u gutmensch liever zien oprotten. Daar u een gevaar voor ons land bent en ons burgers. Mischien dat wij dit jaar met een t-shirt gaan lopen. Met de tekst,Gutmensch rot op en neem die gelukszoekers met losse handjes gelijk mee. Mischien heeft gutmensch Merkel nog plaats voor u. U weet wel die vrouw die een hekel heeft aan de Duitse burger. En ze wil vervangen door gelukszoekers met losse handjes. Daar zouden jullie je vast thuisvoelen aangezien jullie hier ook aanhangen,Weg met ons.
Ik zou ze een cursus aanbieden. Dat zal ze leren.
-weggejorist-
Ik geloof dat op Joop de reacties ook wat realistischer worden. De oogkleppen zijn niet bestand tegen deze beerput
Als allochtonen ongeveer 10% van de bevolking uitmaken, en verantwoordelijk zijn voor 75% van de verkrachtingen, en je vertrouwt vervolgens dat volk niet echt meer. Ben je dan racistisch of gewoon realistisch? Volgens mijn berekeningen ben je vooral heel naief als je géén onderscheid maakt en met je roze bril blijft wegkijken van de feiten totdat je eigen dochter aan de beurt is.
Ho feiten en keiharde cijfers doet den linksmensch niet aan. Ennuh die kwart autochtonen zijn dat autochtonen of dubbele paspoorten en 4e generatie slissend tuig?
Lupuslupus | 15-01-16 | 11:05
Ik hoop dat het niet alleen van Wilders moet komen maar ook van andere partijen. De discussie verbreedt zich steeds meer sinds Keulen. Gevestigde partijen die niet naar hun achterbannen luisteren gaan, net als in de winkelstraat, exit. De peilingen geven dit duidelijk aan. Het is nu evenwel voor Wilders zaak heel duidelijk te zijn om in de nabije toekomst weer eens de krant te kunnen lezen zonder Almere, Keulen, Heumensoord enz.
@yamahaha Onthoud: feiten zijn onderbuikgevoels, statistieken zijn racisme, de waarheid opschrijven is fascisme, uw zorgen zijn een fobie en oh ja: mensen die statistische cijfers openbaar maken zijn nazi.
Hoe krijg je ze zover daar mee te stoppen?
Albasalix | 15-01-16 | 10:13
Onverhoorde orchidectomie lijkt mij een afdoende maatregel.
Oke, weer even rectificeren in dwdd dus
omanders | 15-01-16 | 11:32
Dat onderzoek kan je niet zomaar extrapoleren naar de vluchtelingenstroom (want andere context). Ten eerste betreft het onderzoek eerste- en tweedegeneratieallochtonen (en daarvan is maar een heel klein deel vluchteling). Daarnaast blijkt ook niet uit het onderzoek dat culturele achtergrond / opvattingen over vrouwen en seksualiteit de alles-verklarende-factor is (spoiler; die is er niet).
Dit had nou echt niemand verwacht.
Gelukkig zijn er nog een miljoen van die fijne aanrandmoslims onderweg deze kant op.
"Normenvacuüm" legt de verantwoording vrijwel geheel bij de ouders. Dat is niet zoals we daar in onze samenleving mee wensen om te gaan. Wij (als verwelkomers en omarmers van deze hulpbehoevende en weerloze medemens) doen waarschijnlijk te weinig om goed in onze maatschappij op te nemen. Het ligt aan ons. Echt! Een goede opleiding en een harde foei krijgt deze vermaledijde kwajongens wel weer op de rit.
Met vriendelijke groet,
Drs. A. Pechtold
ik neem dat dit alleen de aangiftes zijn..... er is nog zo veel meer verborgen aanranding/verkrachting.... waar men misschien pas over jaren achter komt! ;-) dat speelt zich in alle bevolkingsgroepen af....
"Rafi Ibrahim, a Syrian who has lived in Denmark for years, said that in Hadserslev the citys new refugees and asylum centres 'dont know the rules' about how to behave around Danish women.
'If they see a girl, they go nuts. They simply cant handle it. The try to grab ahold of the girls clothes or paw her,' he told TV Syd."
www.thelocal.dk/20160113/danish-women-...
Dat de demonen het plotsklaps overnemen en je als door een wonder op slag krankzinnig wordt van iets waar je al jaren op zat te geilen op je mobiel mag je 'Joop' wel gaan wijsmaken, calculerende Taḥarrush-Arabier.
Logisch. De grenzen staan wagenwijd open en er is een desastreus welkomstbeleid. We vliegen het tuig zelfs in.
www.telegraaf.nl/binnenland/25012988/_...
Gewoon op armlengte houden dan maar.
Zou Arib ook broertjes hebben die Blonde Hockey meisjes zonder goedkeuring penetreren?
Oei Oei Oei. Dit mag natuurlijk niet gezegd of geschreven worden. Hiermee wordt de grens van vrijheid van meningsuiting of het altijd eerlijk zijn gepasseerd. Altans voor NPO, PvdA, D66, Groenlinks, Volkskrant, Trouw, EU en de hele bende. Benieuwd met welke leugens de burgemeester van Keulen en Judith Sargentini nu weer op de proppen komen. En liegen mag van links als het de linkse agenda dient. Dan mag je liegen tot je er bij neer valt. Opstappen hoef je dan nooit. Maar goed de 3 linkse partijen hebben samen nog maar 38 zetels. De PVV is in zijn eentje al groter. dan de linkse bende bij elkaar
je moet je schamen voor de tweede kamer
het eigenbelang gaat voor
Poesmobiel | 15-01-16 | 11:59
Dit is de sleutelzin:
"Seksueel geweld tegen vrouwen is historisch gezien en wereldwijd een maatschappelijk probleem, ongeacht cultuur en religie."
Een open deur uiteraard, maar hier gebruikt om te vinden dat onze reacties op die buitensporige aanrandingen ronduit buitensporig zijn.
O.T.: Op Oekraïense sites worden gestolen Belgische racefietsen te koop aangeboden. www.hln.be/regio/nieuws-uit-sint-nikla...
Leo Lucassen zal vast ook deze cijfers corrigeren voor sociaal economische factoren.
www.trouw.nl/tr/nl/4328/Opinie/article... Wat een rare zin: "Ook vrouwelijke burgers hebben recht op bescherming tegen geweld(..)"
Gisteren gaf iemand (sorry, weet niet meer wie) deze link:
www.straatintimidatie.org/#!donate/c1s.... Je kunt hier een petitie tekenen om alle vormen van (seksuele) straatintimidatie strafbaar te stellen middels een nieuwe wet.
vreemd dat de tweede kamer een andere positie inneemt!
Uw gekozen vertegenwoordigers verneuken u
Niet alleen hebben de islamieten een fout wereldbeeld,een foute of geen opvoeding,er is ook sprake van eeuwenlange inteelt,dan krijg je gekken!!
22% in de grote steden van allochtone komaf? Dat is toch echt 50%, maar de laatste generatie telt waarschijnlijk als 'autochtoon' (ondanks dubbele paspoorten, hoofddoekjes, gebrekkig Nederlands en zuiver buitenlandse roots die ook in die generatie nog veel voorkomen - van assimilatie of vermenging is helaas weinig sprake).
Mag u nu raden hoe de etnisch-culturele verdeling is van de 25% van het verkrachtersgilde die niet als allochtoon te boek staat.
Doofpotten? Dat het ook hier gebeurt? Ik denk van wel.
2014. Cijfers CBS
Aanrandingen: 1775 in dat jaar, 4.9 per dag
Verkrachtingen: 1175 in dat jaar, 3.2 per dag.
Toch heb ik in dit jaar 2016 maar 1 nieuwsartikel gelezen dat hierover gaat. www.pzc.nl/regio/walcheren/meisje-aang...
En 1 tweet twitter.com/BureauHengeveld/status/68...
Dus, ja, dat de politie aanrandingen en verkrachtingszaken doofpot lijkt mij heel aannemelijk.
Trouwens, ik vind dit www.telegraaf.nl/binnenland/24065813/_... en dit www.omroepgelderland.nl/nieuws/2103650... en dit m.telegraaf.nl/article/24954539/blanke... net zo walgelijk. Maar dat is alleen bedoeld om te duiden dat blanke (en soms ook niet-blanke) vrouwen ook van andere misdrijven slachtoffer kunnen worden, dat er naast asielzoekers en allochtonen ook andere groepen verkrachters kunnen zijn, en dat - meer in het algemeen - discriminatie door asielzoekers en allochtonen ook te zien is op meer terreinen dan alleen verkrachting en aanranding. Da's alles.
Dat deze trend in Nederland ook gedoofpot word kan je goed terugzien in de verklaring van de politievrouw in dit youtubefilmpje. Let vooral op hoe zorgvuldig en vooral voorzichtig ze haar woorden kiest. www.youtube.com/watch?v=NfwhtPjvVqA
Begrijpelijk toch dat die politiemevrouw dat zo doet? Stel je voor, je zou de dader discrimineren! De politie staat nooit stil bij, en onderzoekt nooit, waarom de zeer vaak getinte daders zeer vaak alleen maar niet-getinte slachtoffers uitkiezen.
Hoe leg je dat weer aan de slachtoffers uit?
Wanneer je dit ziet én hoort, kun je er niet te makkelijk meer over praten:
www.youtube.com/watch?v=lwCxU91-jiQ
#taharrush
Wij raden u dan ook aan om een muizenval te installeren tussen de benen van uw dochter zodat ongewenste intimiteiten gelijk afgestraft worden.
dogbitedog | 15-01-16 | 11:17
.
Een muizenval maakt totaal geen indruk, een rattenval is vele malen sterker dus beter. Het mooiste zou natuurlijk zo'n ouderwetse berenval zijn maar ja dat is een beetje onhandig om daarmee tussen je benen te lopen. Dus moet het een rattenval worden.
En dan zijn ze met hun groep ook qua aantal (nog) in de minderheid. En dan toch het grootste deel van de verkrachtingen/aanrandingen veroorzaken.
Dus eigenlijk zijn de cijfers dan nog schokkender dan die 75%. Of nee, niet schokkend natuurlijk. Bevestigend.
Maar hoe doen ze dat toch? Een speciaal gen ofzo?
Realism Is All | 15-01-16 | 10:31
Nee, niet een speciaal gen, maar honderden jaren op religie en cultuur gestoelde waanzin en een met zich meebrengende diepe verachting van de Westerse levensstijl.Vrouwen op straat zijn hoeren .. om meerdere redenen.
Maar de PvdA heeft er allemaal cursussen voor.Komt helemaal goed. het is onze plicht weet u wel .. Het is immers ook goed gekomen met de import stroom van 1995... oh .. wacht...
Het onderwerp waar je van wist dat het zou komen....... Een paar jaar terug al.
Succesvolle mensen emigreren niet, want die hebben aanzien en status en voelen zich gelukkig in hun eigen gemeenschap. Losers emigreren want denken dat hun mislukking aan hun omgeving ligt en niet aan henzelf. Daarom gaan ze gelukzoeken in het buitenland. Het Noord Afrikaanse volk dat hier naartoe gekomen is hoort voor een groot deel bij dat soort gajes. Eenmaal hier aangekomen mislukken ze natuurlijk weer, en ligt het wederom aan hun omgeving. Ze trekken zich steeds meer terug in hun eigen werkelijkheid, waar de criminaliteit welig tiert en waar de "oude normen en waarden" van het thuisland in ere worden gehouden.
Daarom moeten economische gelukszoekers buiten worden gehouden. Het risico op mislukking is veel te groot en dat heeft verder niks met discriminatie te maken.
Er moet echt eens goed over worden nagedacht of lieden met dubbel paspoort na een veroordeling voor een misdrijf niet het Nederlanderschap kan worden afgenomen en het land worden uitgezet. Dat verlost ons heel simpel van een probleem. Autochtone criminelen zijn we helaas "eigenaar" van en dat kost ons al genoeg hoofdbrekens.
Als het normaal is dat papa mama slaat (Marokkanen, Turken) of dat papa er meerdere vrouwen op na houdt en eerder vroeger dan later mama in de steek laat (Surinamers, Anti's), dan is het niet gek dat jonge jongetjes opgroeien zonder respect voor vrouwen. Het mannelijk voorbeeld is niet aanwezig. Het helpt ook niet dat mama allemaal half broertjes en zusjes uitpoept alsof het kuikens zijn, waarbij de papa's daarvan ook weer in- and out of the picture zijn.
En 85 % in opsporing gezocht is allochtoon.
Tsjaaa.
O dat mag ik niet zeggen. Oeps
Ik ben dit soort berichten zo zat. Wat die meneer Trump allemaal schreeuwt vind ik niet kunnen maar ik pleit ervoor dat wij criminelen eens echt gaan behandelen als criminelen. Meisjes lastig vallen? Ploegen op het land in een mooie oranje overal tot je erbij neer valt, pisvlek! Ga jouw eigen cel maar eens verdienen.
Is het werkelijk zo weinig?
Ze hebben ze toch zelf binnen gehaald hoor . En stemmen nog steeds op die Clubs die hun met de Tyfuszooi van Ze laten zitten . veel plezier ermee de rest komt er van zelf ook wel achter .
@SH1990 | 15-01-16 | 11:38
Geen dank.
@banlieue | 15-01-16 | 10:11
De betreffende journalisten werkten daarna niet lang meer bij die krant. gelukkig kan ik me de artikelen nog herinneren.
Gelukkig zie je ook op televisie vaker deskundigen die zeggen dat dit soort trieste feiten niet genegeerd mogen worden. Een enkele politicus zit nog in de ontkenningsfase. De Bekende Nederlanders hoor je steeds minder over de vluchtelingen. Beetje slap natuurlijk.
Van het woordje integratie wordt ik een beetje moe. Jaren geleden is toch al (ook door mevr. Merkel) vastgesteld dat de multiculturele samenleving is mislukt.
MWAHHH dat geloof ik niet !
Wat ook vaak gebeurt, is dat men uit clementie met vreemdeling en/of diens gezin, veroordeelt voor een lagere categorie dan zou moeten, b.v. in plaats van poging tot doodslag, eenvoudige mishandeling, want op die manier is de zg strafbedreiging niet hoog genoeg om de verblijfsvergunning te weigeren of in te trekken. zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt... En ook dit vertekent de statistische cijfers.
@omanders, Ik had de oorspronkelijke bron wel gevonden vond het alleen niet erg logisch neergezet.
Verder ben ik wel blij met je link, het is tenslotte al een stuk recenter. (heb het nog niet volledig gelezen maar dat komt nog) dankjewel hievoor.
daarnaast wil ik wel benadrukken dat ik niet voor het verbloemen van de werkelijkheid ben maar dat ik alleen vind dat je dit moet ondersteunen met recente artikelen
@SH1990 | 15-01-16 | 11:28
"en verder mag je er natuurlijk over schrijven en dat moet zeker je moet mensen wel blijven informeren"
Nee, de link naar de bron staat er wel, achter de laatste punt. Beetje flauw misschien, maar het staat er.
SH1990 | 15-01-16 | 11:27
Oh nu niet meer over haatzaaien, maar wat anders verzinnen nu dat trucje is mislukt
Gedateerde gegevens inderdaad.
Voor realisme, het is nu erger, zie CBS-definitie van allochtoon. Veel allochtonen staan als autochtoon in de statistieken inmiddels, omdat hun ouders in NL zijn geboren. Dus 'autochtonen' zijn meer gaan verkrachten volgens CBS afgelopen decennia, die gaan we ook nog wel voorbij zien komen. Zie ik ze gerust voor aan, die corruptelingen. Lastig hè, al die feiten.
@SH1990 | 15-01-16 | 11:15
Meer bronnen? nl.aup.nl/wosmedia/296/vol_83_no_2_-_z...
Dit schrijft de New York Times mbt de Duitse immigratie-waanzin van Frau Merkel:" Dat betekent voorlopig even de Duitse grenzen sluiten voor nieuwkomers. Het betekent beginnen met een ordelijke uitzetting voor gezonde jonge mannen. Het betekent afscheid nemen van de gekoesterde illusie dat Duitslands zonden uit het verleden kunnen worden goedgemaakt met een roekeloos humanitair beleid in het heden."
Zoveel gezond verstand is in ons weg-met-ons-land vrijwel niet te vinden in de media.
Het politieke geblunder, het moraalriddertje spelen, de valse retoriek, anderen de les lezen en de doofpot die het allemaal moet verbergen, reikt wel wat verder terug dan 1996.
Bereid je er maar vast op voor dat er een sfeer zal ontstaan waarbinnen de druk op vrouwen en meisjes zal worden opgevoerd zich 'decent' te kleden en zich 'kuis' te gedragen. Men zal redeneren dat die jongens-uit-den-vreemde er zelf óók niks aan kunnen doen dat ze onze vrijheid niet aan kunnen, en dat wij er dus verstandig aan doen om een en ander aan de nieuwe werkelijkheid aan te passen. Vervolgens zal worden bedacht dat wij, westerlingen, eigenlijk wel een beetje zijn doorgeschoten met onze vrijheden en dat het voor de samenleving als geheel sowieso beter is om qua seksuele moraal een tandje of zelfs een aantal tandjes terug te schakelen.
De Sharia komt op kousenvoeten binnen maar zal ons uiteindelijk bij de strot weten te grijpen. Het zal in eerste aanleg geen Sharia heten, het politiek correcte normen- en waardenstelsel dat in aanbouw is, maar het zal er behoorlijk mee gaan sporen.
Het is nu al duidelijk dat moslimmannetjes met grijpgrage bepotelvingertjes hoofddoekdragende vrouwtjes niet lastigvallen, en de stuip zal zijn om in de openbare ruimte de kleding in de richting van de kopvod te gaan aanpassen.
En het zullen uitgerekend de genen zijn die destijds de seksuele revolutie predikten die deze morele modderkar zullen gaan trekken, geheel vrijwillig en in overtuiging de wereld opnieuw een stukje beter te maken.
Ci Ty33 | 15-01-16 | 11:19
Ik zie niets van dat al. Zal wel aan Adblocker en Ghostery liggen. Maar goed om te weten.
Lekker onderbuikstukkie met een bron uit de vorige eeuw. Keurig Van Rossum.
en verder mag je er natuurlijk over schrijven en dat moet zeker je moet mensen wel blijven informeren
Jaaaaaa... maarre, dat telt niet! Want eens in de 1000 jaar is er OOK een blanke verkrachter, dus we zijn allemaal gelijk! De waarheid is racisme!
Neen, het wordt tijd om dit eens op het bordje van links te gooien. Ze willen telkens Wilders en anderen de cel in gooien voor "haatzaaien" en andere non-misdrijven? Mooi, dan gaan WIJ hen de cel in werken voor deze verregaande vrouwenhaat die deze idioten tentoon spreiden.
En dan moet je je bedenken dat Moslims altijd roepen dat alleen Nederlanders pedofielen zijn. Dat zeggen dus de lui die een kinderverkrachter aanbidden. Dat is een beetje het niveau van zelf-inzicht waar we hier mee te maken hebben.
@SH1990 | 15-01-16 | 11:15
O, wilde een bron? Die staat in het laatste puntje. Ik zal 'm voor je neerzetten: www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/articl...
Verder is het verkrachten van vrouwen haatzaaien en de omslaande stemming haat OOGSTEN.
Ik weet niet of waarschuwen met een artikel van 20 jaar geleden nou echt realistisch is, waarom niet met recent gepubliceerd artikel? er is genoeg over geschreven de afgelopen weken
@vanrossem en de rest van geenstijl: waarom gaan jullie niet de politiek in? Mijn stem hebben jullie!
Ze zijn niet alleen de grootste vertegenwoordigers bij seksdelicten, ook bij overvallen, diefstal, mishandeling etc.
@Cuyahoga | 15-01-16 | 10:05
Typische advocaat. Hij zegt dat hij het niet kan herinneren. "I have no recollection of that event"
@SH1990 | 15-01-16 | 11:15
Dit is geen haatzaaien, maar waarschuwen.
Ik begrijp dat je soms dingen aan de kaak wilt stellen, maar wat mij betreft is dit pure haatzaaiing.
SH1990 | 15-01-16 | 11:15
Ja hoor... daar is ie weer...
HI-HA-HAATZAAIEN
Natuurlijk joh, doe maar aangifte dan, al die vervelende feiten moeten we niet willen met zijn allen, laten we het vooral gezellig houden.
Endoxa | 15-01-16 | 11:11
Word op die site 'lastig gevallen' door pro-EU reclame van de Britse Lib.Dem. met leugenachtige teksten alsof bv de EU nodig zou zijn om in het buitenland te studeren. En als Brit lijkt me de VS een betere keuze dan multiculti EU. uklibdems.eu/en/page/brussels-europe-l.... Ook handig voor geenpeil, om te zien hoe er in het pro-kamp van alles wordt georganiseerd. Want reken maar dat dat wordt georkestreerd vanuit Brussel, zoals dat ook bij ons zal gaan in de aanloop van ons Nee referendum.
Wegens grote drukte tijdens de carnavalsdagen kunnen er helaas geen aangiftes van aanranding in behandeling worden genomen.
Wij raden u dan ook aan om een muizenval te installeren tussen de benen van uw dochter zodat ongewenste intimiteiten gelijk afgestraft worden.
Van Rossum, waarom kom je met cijfers uit 1996? Zijn er geen recentere cijfers?
Ps politie in Nijmegen zegt dat criminaliteit in omgeving AZC niet is gestegen, maar geeft de gegevens over aard en omvang van de 'incidenten' op Heumensoord niet vrij, hoewel wel beschikbaar. Zou wob verzoek helpen?
Dit weet iedereen al jaren. Maar je mag het niet zeggen want 'Ik heb een hele leuke Marokkaanse buurman die lekkere couscous maakt'.
Van Rossem ik vraag me echt af wat het doel is van dit artikel. Ten eerste heeft het natuurlijk geen enkele journalistieke waarde om een artikel te kopiëren zonder bronvermelding (ja ik begrijp dat het in die punt zit, maarja echt duidelijk kan je dat natuurlijk niet noemen).
Als het puur is om aan te tonen dat de gemiddelde reaguurder niet op internet zoekt kan je afvragen of het handig dit te doen met een artikel als deze. aangezien er al genoeg spanningen zijn door de vluchtelingenkwestie. Waarom niet met een willekeurig ander artikel.
Ik begrijp dat je soms dingen aan de kaak wilt stellen, maar wat mij betreft is dit pure haatzaaiing.
Symbolischer dan Keulen kan het bijna niet. In de vorige volksverhuizing ging het er ook mis.. en een cruciale rol in het heilige roomsche rijk. Als in Zweden Gotenborg (wiki de Goten maar even) wordt 'aangepakt' is het voor mij zeker. Dit is georganiseerd. Aluhoedje op btw.
En handen of andere lichaamsdelen afhakken mogen wij ook al niet.
watazooi | 15-01-16 | 10:56
Inderdaad!! Probeer dat maar eens in zijn achteruit te zetten.
Dat gaat niet meer. We zitten op de maximum snelheid vooruit en dan ineens in de achteruit. Dan draait alles in puin. En dan heeft de rechter flank het ineens gedaan. Dan is het beleid niet goed geweest. Maar wat voor snelheidsovertredingen daarvoor zijn gemaakt is dan onder het spreekwoordelijke tapijt verdwenen.
Oostenrijkse schoolmeisjes maandenlang lastig gevallen door asielzoekers.
www.thelocal.at/20160115/schoolgirls-r...
Waarom hebben die meiden niet eerder aan de bel durven trekken?
Nou, omdat asielzoekers allemaal lievvv zijn natuurlijk. En als je wel wat onaardigs over ze zegt ben je een xenofoob en racist. Dat is namelijk wat de jeugd tegenwoordig ingeprent krijgt.
Triest.
@ Julia | 15-01-16 | 10:22
Klopt allemaal, helaas.
Lupuslupus | 15-01-16 | 10:35
In theorie mee eens maar nu de praktijk.
Musset | 15-01-16 | 10:57
.
Tja die praktijk zullen toch anderen ter hand moeten nemen. Ik kan dat niet. Hopelijk leest Wilders mee op GS.
.
De Nederlandse vrouwen en meisjes moeten véél weerbaarder worden. Hun ouders moeten hun kop uit het zand trekken en alle ellende die hun kinderen meemaken - veroorzaakt door allochtonen - keer op keer aan de grote klok gaan hangen.
.
Een allochtoon die mij of mijn kinderen aanvalt zal van een zéér koude kermis thuiskomen. En dat is géén grootspraak, ik meen het 100%.
Desnoods draai ik zelf de bak in maar werkeloos toezien zonder mijzelf of mijn geliefden te verdedigen: echt helemaal nooit!
Als met name de "nieuwe aanwinsten" al zo vreselijk tekeer gaan in onze steden en dat er in AZC's veel vrouwelijke domme naïevelingen... ehhh ... nobele vrijwilligers zijn.....
Waarom hoor ik van geen aanrandingen in AZC's?
-
Of zijn deze nieuwe hoogopgeleide aanwinsten zo vreselijk blij dat ze geholpen worden dat ze zich daar als heren gedragen?
Of is het zo dat de "Vluchtelingenhulp" organisaties, om hun gigantische subsidiegeldstroom te beschermen, de aangerande hulpverleensters vogelvrij hebben verklaard en hen verbieden aangifte te doen?
@Gen. Maximus | 15-01-16 | 11:01
Pure diefstal! Maar dat is de rechtgeaarde socialist natuurlijk eigen.
Deze nick gaat al een jaartje of 10 mee hier op de GS.
i-Wonder | 15-01-16 | 10:11
Kssssst!!! Ga jij eens gauw weg hier! Mafkees!
CoJoNes | 15-01-16 | 10:58
Tuttut. Hier ook een abbo hoor. Blijf je breed informeren. Maar VARA cabaretiers eren met je guurdersnaam, dat is pas ranzig :p
Maar volgend jaar om deze tijd wanneer er dus volgens plan 2 x zo veel gelukszoekers in het land van gratis geld en sex binnen zijn, dan, ja dan zijn de problemen opgelost want allemaal op cursus Nl omgangsvormen geweest.
Ik heb dit weekend een verjaardag met 80% PvdA stemmers. Dat wordt lachen!
1+1 | 15-01-16 | 10:54
.
Ik denk dat u genoeg "munitie" hebt om bij hen het schaamrood op de kaken te doen verschijnen.
Veel succes!!
@jan huppeldepup | 15-01-16 | 10:50
Ik weet niet waar ik meer van schrik. Die doofpot of het feit dat jij een abo op NRC hebt.
Lupuslupus | 15-01-16 | 10:35
In theorie mee eens maar nu de praktijk.
Arkan Sonney | 15-01-16 | 10:52
Autochtoon en allochtoon zijn daarvoor bedoeld, echter spreken politici in de CBS-definitie en de man in de straat gebruikt natuurlijk gewoon de betekenis als in de vandale. (die er zelfs expliciet bij vermeld dat het CBS afwijkt.) www.vandale.nl/opzoeken?pattern=alloch...
De gevestigde politiek (vooral D66,PvdA,VVD) proberen in hun regeerperiode een samenleving op te bouwen die niet meer terug te draaien is door een toekomstige regering die tegen hun beleid was. Denk dat het ook aardig gelukt is.
En het is pas het begin :http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4225084/2016/01/15/Jonge-vluchtelingen-randen-vrouwen-aan-in-trein-Brussel.dhtml
1+1 | 15-01-16 | 10:54
Gewoon met gestrekt been erop af gaan.
Inmiddels trekken meer en meer autochtone Nederlanders de conclusie van decennia importellende: overheid noch politie beschermen ons, dus gaan we dat zelf doen.
En de eeuwige discussie over waar een niet-westerse allochtoon met islam-achtergrond is geboren is compleet zinloos. Die moslimachtergrond bepaalt hoe je naar westerse waarden kijkt, niet de geboorteplaats in je paspoort(en).
De PVDA is dus eigenlijk de grootste zeden delinquent van Nederland. De PVDA heeft welbewust gespeeld met het welzijn van 1000-en vrouwen en meisjes in Nederland. Door weg te kijken, steeds meer stemvee uit de zandbak binnen te halen en alles maar goed te praten.
--
Ik blijf nu ook ver weg van PVDA leden... dat zijn viezeriken die verkrachtingen ok vinden zolang hun wensdroom maar doorgaat.
Piet Karbiet | 15-01-16 | 10:25
Roflol. Op dat punt waren ze dan wel weer uitstekend geïntegreerd
Daders worden ook steeds jonger:
.
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2016/0...
.
Overal waar ze zijn, zijn vrouwen loslopend wild...
Ik heb dit weekend een verjaardag met 80% PvdA stemmers. Dat wordt lachen!
De asielzoekers worden nu ook al met het vliegtuig opgehaald:
www.telegraaf.nl/binnenland/25012988/_...
Tsja, 20 jaar geleden al bekend en nota bene door Trouw naar buiten gebracht.
Trouw is veranderd, de cijfers zullen er niet beter op geworden zijn, ben ik bang. Pappen en nathouden met cursi en praatgroepen is de core business van de hulpverlening en justitie.
De bron, voor alle mensen die niet weten hoe google werkt:
www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/articl...
Apart, oude feminsten bestempelden het fluiten van een bouwvakker al als verkrachting terwijl nieuwe feministen bij aanrandingen en berovingen zeggen dat je niet naar de afkomst en dus niet naar de dader moet kijken want alle mannen zijn slecht.
www.trouw.nl/tr/nl/4328/Opinie/article...
Minderjarige vluchtelingen randen vrouwen aan
www.telegraaf.nl/buitenland/25012701/_...
mirvink3478 | 15-01-16 | 10:45
Aangezien ze ook alleen in de eigen kringen trouwen en reproduceren, zijn ze alles behalve autochtoon. We kunnen beter termen gaan hanteren als 'oorspronkelijke bewoners'.
@Peter_K | 15-01-16 | 10:29
Artikeltje in Trouw is overigens al bijna twintig jaar oud. Tegenwoordig hebben ze er reeds een oplossing voor gevonden: gewoon verzwijgen. En dus tot hun 23e jaar als kinderen berechten, want dan blijft het helemaal van de radar af.
Hebben we ook recentere cijfers? Dit artikel was al niet meer relevant rond de tijd dat we met z'n allen asielzoekers publiekelijk veroordeeld hadden voor de zaak Vaatstra, totdat het een verwarde blanke man bleek te betreffen.
Vindt wat in het NRC staat nog veel verontrustiger, als dit al in DEZE krant staat wat gebeurt er dan al in het echt.
www.nrc.nl/next/2016/01/15/klacht-over...
En hoeveel zijn hier geboren, nemen ze meestal niet mee, dan komen we waarschijnlijk op 99%
Oja, gebrekkige opvoeding en integratie.
Wonen al hun hele leven in Nederland, weten niet beter dan dat vrouwen en mannen dezelfde beroepen hebben, dezelfde rechten hebben, alles gelijk is voor mannen en vrouwen en dan weet je zogenaamd even niet meer dat je vrouwen niet mag mishandelen/misbruiken/verkrachten.
Als je het over die boeg wilt gooien moet je maar accepteren dat ze een leerstoornis hebben en in een gesloten instelling horen.
"In Duitsland is er veel kritiek op het beleid van Merkel. Ze wordt verweten geen plan of toekomstvisie te hebben"
www.telegraaf.nl/buitenland/25012152/_...
@Reden | 15-01-16 | 10:42
Links zal tegenwoordig zeggen dat steeds meer autochtonen verkrachtingen plegen (want komt omdat er steeds meer donker- en licht-getintiers als autochtoon worden gerekend omdat beide ouders in NL zijn geboren).
Autochtonen hoeven meestal niet over te gaan op verkrachten want die kunnen gewoon op de normale manier met een vrouw naar bed. Ik praat niks goed, maar dit is gewoon zo. Ik verwacht ook niet veel moslima's te kunnen regelen als ik in Marokko zou zijn.
Jarenlang hebben met name PvdA politici omwille van hun stemvee import de Nederlandse bevolking opzettelijk belazerd en bedrogen met hun fijne multiculti.
Het enige goede aan deze parasietentsunami is dat dit nu allemaal naar boven komt.
Dit was al voorspeld, door een profeet. Zo iemand die vooruit kijkt en ziet welke onzaligheden er aan zitten te komen en vervolgens voorstellen doet hoe het naderend onheil voorkomen kan worden.
Boodschappen als "grenzen dicht" en "minder, minder, minder" zijn velen niet welgevallig, waardoor deze kwaadaardigen ondanks alle waarschuwingen het land toch in de duisternis storten.
Einde van de Domheid | 15-01-16 | 10:32
Als.... dan.....
Kijk naar de feiten. Ze haten ons en ze doen gewoon waar ze zin in hebben. Omdat ze weten dat onze 'leiders' hen niet tegenhouden, gaan ze steeds openlijker zich misdragen. In de Magreb krijg je 100 stokslagen na een verkrachting, de vrouw wordt sowieso gedood. Hier krijgen ze een papierprikkertje voor een middagje in het park, en de vrouw wordt weer terug de straat op gestuurd voor de volgende gang rape.
Als politie en justitie onze vrouwen niet meer beschermen, gaan ze het zelf doen.
Als deze groep van 22% niet in Nederland zou wonen, dan kan dus het aantal verkrachtingen dalen met 75%?
Da's een hoge prijs voor een roti of kebab zaak om de hoek.
Links zal wel zeggen: 1 kwart van de verkrachters in de grote steden is autochtoon !
telelezer | 15-01-16 | 10:31
Inderdaad, er klopt helemaal niets van dit soort statistieken. Kan hier niet melden waarom ik dit weet. Maar, dat kan ook betekenen dat het minder is en niet meer. Cijfers kloppen o.a. niet omdat mensen die statistische gegevens moeten invullen vaak niet verschil kennen tussen aanranden en verkrachten, en omdat zaken soms moeten worden ingevuld onder zeden, en dan staat in zo'n statistiek ook een naturist die een paar meter buiten het naaktstrand lag. Bovendien wordt bij de politie vaak geen onderscheid gemaakt tussen b.v. bepoteling door wild vreemde zoals op dat Keulseplein, of door iemand die s nachts mee mocht naar huis voor een kopje koffie. In de statistiek is dat een pot nat. En dan nog die idioterie van die zg 'verkrachting' binnen het huwelijk, waar men elkaar zwart kan maken zonder enig bewijs.
Leest dat hysterische, narcistische haatbloggertje van de Vara ook mee?! Wellicht geven deze cijfers in relatie tot afkomst hem aanleiding zijn eigen sprookjes bij te stellen?
Je verwacht het niet:
www.express.co.uk/news/world/634815/Co...
Valt het u ook op dat er in al die raden, clubjes, COA, maar ook politieke partijen een inmiddels onevenredig groot aantal mensen met niet-Nederlandse achtergrond rondbanjeren?
marcoplarco | 15-01-16 | 10:07
.
Je kent zeker Albayrak nog wel die geweldige oud directeur van het coa deed het ook zo goed.
Daarom dus fijn in land en cultuur van herkomst laten. We gaan hier gvd terug naar de middeleeuwen met die lui. Ook economisch zijn ze een blok aan ons been. Kappen met dit destructieve sociale experiment.
Valt het u ook op dat er in al die raden, clubjes, COA, maar ook politieke partijen een inmiddels onevenredig groot aantal mensen met niet-Nederlandse achtergrond rondbanjeren?
marcoplarco | 15-01-16 | 10:07
.
Je kent zeker Albayrak nog wel die geweldige oud directeur van het coa deed het ook zo goed.
@Peter_K | 15-01-16 | 10:29
En dat van islamitische daders is geen seksueel racisme: ze verkrachten gewoon alleen niet-islamitische vrouwen, dat die van een ander ras zijn is gewoon toeval.
Wat dat betreft levert een hoofddoek dus wel degelijk bescherming.
En deze islamitische voorkeur beperkt zich niet tot verkrachten en aanranden, ook het merendeel van al de overige islamitische misdaden richten zich tot niet-islamitieten.
Maar niets ervan zeggen hoor! Anders ben je een islamofoob!
Minder, minder, minder!
Een boel reaguurders valt nu hopeloos door de mand ... het linkje naar de bron staat er echt hoor!
En de cijfers van de verkrachters en aanranders die niet gepakt zijn? Die hebben ze zeker weer niet?
Er wordt al eeuwen gewaarschuwd door de bevolking die door de regering van de bevolking vertegenwoordigd zou moeten zijn, deze waarschuwers moeten de bek houden van de partijen GPW en MSM.
Derhalve pleegt de gehele poppenkast genocide, inmiddels zeker 43 jaar.
"The crime of genocide has two elements: intent and action. Intentional means purposeful. Intent can be proven directly from statements or orders. But more often, it must be inferred from a systematic pattern of coordinated acts."
1995? Das 20 jaar geleden man!
En het ergste van dit al? Volgens het CBS is een allochtoon iemand van wie één of beide ouders in het buitenland zijn geboren. De k*t Marokkanen die zoveel overlast geven zijn over het algemeen derde of al vierde generatie. Formeel dus autochtonen. Onzichtbaar dus in de statistieken, maar zichtbaar op straat.
Road to serfdom | 15-01-16 | 10:09
Daarom wilde Geert dat het daarna ook werd meegeteld. mocht uiteraard niet.
-weggejorist en opgerot-
Kijk ook eens naar daders van loverboy praktijken. In de 'Handreiking aanpak loverboyproblematiek' (uitgegeven in 2012 door het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid) lezen we o.a.:
"Het grootste deel van de daders heeft de Nederlandse nationaliteit en een allochtone achtergrond. Vaak is sprake van een Marokkaanse, Turkse, Surinaamse of Antilliaanse afkomst. Veel, zo niet alle daders hebben een laag opleidingsniveau. Ze hebben meestal geen middelbaar onderwijs gevolgd of zijn tussentijds gestopt met hun opleiding. (...) Loverboys zijn vaak op jonge leeftijd begonnen met criminaliteit en zijn eerder al in aanraking geweest met justitie voor andere delicten, zoals gewelds-, drugs- en vermogensdelicten." (pag.22)
Ook dit komt nauwelijks naar voren in de media als het hierover gaat. Het daderprofiel wordt meestal zorgvuldig buiten beeld gehouden. En gelukkig gaat het verder prima met de integratie van deze jongeren .
Volgens Klaas Dijkhoff wordt dit soort informatie overigens niet geregistreerd.
In de jaren '90 ook al geen nieuws voor wie toen in de grote steden woonde. Maar daar mocht slechts met heel veel meel in de mond over worden gesproken. Die jongens konden er immers ook niets aan doen. Toen werden de bepalende omgevingsfactoren beschreven als (echt waar, ik moest het toentertijd herhalen bij maatschappijleer)discriminatie, uitsluiting en sociaal economische achterstand....
De cijfers kloppen inderdaad niet. tweede, derde en vierde generatie worden niet meegeteld....
kwark001 | 15-01-16 | 10:20
.
Klopt. Daarom zijn er ook zogenaamd slechts 1 miljoen moslims in ons land. Terwijl iedereen die niet blind is en om zich heen kijkt, wéét dat het er minimaal 2 maar veel waarschijnlijker, al 3 miljoen zijn.
.
We worden al véle jaren constant voorgelogen. Het wordt tijd dat Geert niet alleen een AZC-overlast-meldpunt op de PVV-website zet maar ook een meldpunt
voor aanrandingen, diefstal enz. gepleegd door allochtonen. En dan die - ongetwijfeld enorme - lijst voorleest in de 2e kamer.
.
Wellicht kan daarna dan mr. Theo Hiddema ermee aan de slag om een proces tegen de Nederlandse Staat te gaan voeren - uit naam van al die gedupeerden - vanwege het niet-beschermen tegen maar overleveren van de autochtoonse Nederlander aan de islam.
.
Kijk dan pas gaan we iets bereiken. Natuurlijk is het goed dat al die ellende boven water komt maar dat lost het probleem niet op! Of om in de woorden van Pim te spreken: "maar het probleem, meneer, het probleem, DAT blijft!.
@Boer in 020 | 15-01-16 | 10:33
Great minds think alike
1996. The Afghan Whigs met Black Love:
www.youtube.com/watch?v=jLZokuXcbUI
Het is niet dat ik dit niet geloof, maar waarom ineens een artikel met schijnbaar exacte percentages, zonder ook maar één linkje naar de bronnen? Van Rossem???
@i-Wonder
Werkelijk? Dit meen je toch niet hoop ik.
Ik zou graag een linkje naar de bron zien, GS.
Geheel in lijn met www.joop.nl/opinies/de-feitenvrije-dem...
Als je 50 Antilliaanse mannen bent tegengekomen heb je 12% kans dat er een verkrachter tussen zat, en als je evenveel Nederlandse mannen tegen bent gekomen heb je maar 2% kans dat er eentje tussen zat. Gebruik de formule:
1 - ( 1 - k ) ^ n
Dat is de kans dat er minstens 1 verkrachter tussen n mensen zit als de kans per keer k is (1 - de kans dat ze allemaal geen verkrachter zijn).
Als je er dan vanuit gaat dat de gemiddelde vrouw met een man of 100 te maken heeft in het dagelijks leven...
Wat iedereen allang weet, allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers (en de aanslag op uitkeringen en zorg), maar niet straffen hoor, knuffelen en theedrinken.
Als je deze cijfers naar rato van de totale bevolking doet is het nog veel erger, aangezien het 22% van de bevolking betreft, dus kun je nagaan.
Deze overlast gaat nog explosief groeien door de massa-import van allerlei mannelijke, vrouwonvriendelijke en asieleisende korte lontjes.
Ben ik even blij dat ik al een aantal jaren weg ben uit Almere.
Sodom en Gomorra, dat is het.
En toch zijn er nog steeds mensen die het een fantastische stad vinden. Nou, zij liever dan ik.
En Rutte neemt bewust een risico's met jonge meisjes en vrouwen in Nederland. Hij ziet het als de prijs die zij moeten betalen voor zijn ambities. Maar dat vind Rutte normaal. Uw dochters of vrouw, voor het leven lang getraumatiseerd. Dat is toch de prijs die u over heeft voor Rutte's zijn ambities?
--
Dus niet zo moeilijk doen, laat uw dochters en vrouwen verkrachten, want Rutte verdient die carrière!
"Islamitische daders geven in hun gedrag blijk van seksueel racisme: zij vergrijpen zich meestal aan Nederlandse en Surinaamse meisjes en vrouwen. Moslimmeisjes laten zij, althans op straat, met rust."
Dit vind ik nog het ergste: die uitzuigers maken niet alleen misbruik van Hollandse subsidies en uitkeringen, maar ook van Hollandse meisjes.
Als ze in de Moslimwereld wat minder gestooord om zouden gaan met de scheiding tussen mannen en vrouwen (in de Moskee ok) dan zouden er veel minder abberaties zijn.
En dan zijn ze met hun groep ook qua aantal (nog) in de minderheid. En dan toch het grootste deel van de verkrachtingen/aanrandingen veroorzaken.
Dus eigenlijk zijn de cijfers dan nog schokkender dan die 75%. Of nee, niet schokkend natuurlijk. Bevestigend.
Maar hoe doen ze dat toch? Een speciaal gen ofzo?
@Peter_K | 15-01-16 | 10:29
In het kader van adolescentenstrafrecht zijn onze allochtonen overigens tot hun 23e een kind, en lopen ze derhalve geen strafblad op.
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/stra...
""Volgens gegevens van de regiopolitie Amsterdam-Amstelland maken zij 75 procent uit van de verkrachters en 69 procent van de aanranders""
@ Van Rossem | 15-01-16 | 09:59
Ja lees het maar goed: volgns de "Gegevens"(..!)
En we weten nu echt wel allemaal: de gegevens geven de werkelijkheid niet weer want mensen die aangifte komen doen worden zoveel mogelijk "ontmoedigd" door de politie.
En ALS de gegevens er dan zijn, zijn die dan nog wel te vetrouwen? Want in onze bananenmonarchie blijkt dat de ovberheid steeds minder, minder, minnder te vertrouwen is..!
Dan zijn we er flink op vooruit gegaan sinds 1996. Geruststellend.
Was iedereen al lang bekend, behalve burgemeester Van der Laan van Amsterdam niet:
www.ravage-webzine.nl/2016/01/12/eberh...
De oorspronkelijke Zweedse bewoner is al een tijd, en blijft dat doen, de grote stad aan het verlaten. Onleefbaar en gevaarlijk voor de vrouwen, alle vrouwen.
.
De Zweden wijken uit naar naar kleinere plaatsen, het liefst dorpen. Mocht zo'n verkrachter toch in een dorp aan de slag gaan, dan lossen de bewoners dat zelf wel even op.
De komende 25 jaar heeft die verkrachter geen zin meer in vrouw.
Maar als je dit naar buiten brengt, ben je of een racist of een tokkie. Kijk naar Almere en de asielzoekers daar. Verkrachtingen en doofpotten. Tijd voor actie.
taakstraffen en leerstraffen...
.
Werken en leren zijn natuurlijk leuk, maar dat doe ik al.
Fietsen is mijn grootste hobby. Als ze ooit nog eens overgaan tot fietsstraffen zal ik ook eens gaan nadenken om óók tot actie over te gaan.(/sarcasme)
"Achterlopen" wekt de suggestie dat het een kwestie is van tijd en dat alle culturele waarden uiteindelijk dezelfde kant op evolueren. Dat is niet het geval. East is east and west is west, and never the twine shall meet.
Vraag me af uit welke groepen de overige 25% bestaat. Er is een steeds grotere groep 'derde generatie allochtonen', waarvan beide ouders in Nederland zijn geboren. Die worden in de statistieken niet meer als allochtoon geteld. Als echt maar driekwart een buitenlandse herkomst heeft valt het me mee, want in de grote steden is wel bijna de helft van de bevolking allochtoon zodat je dan praat over een oververtegenwoordiging met maar een factor 1,5 tot 2. Als je de statistieken uit bijv. Zweden leest zou de oververtegenwoordiging veel groter moeten zijn.
Wat vinden de joop.nl feministen hiervan? Laat maar, ik kan het wel raden.
Pat1982 | 15-01-16 | 10:14
Dat is werkelijk onzin wat daar in Almere is gebeurd. Want Dijkhoff zegt dat in Nederland alle asielzoekers zich buiten de AZC zich keurig gedragen. Je gaat toch niet beweren dat deze man liegt?
Tijd vliegt, twintig jaar later natuurlijk!
Zeg er wat van en je bent een racist, nazi, islamofoob etc.
We worden stelselmatig bedrogen en belazerd door de overheid.
www.telegraaf.nl/binnenland/25012376/_...
De grote grote vraag is waarom... WAAROM..?
1996. Toen miste ook 75% van de allochtonen in het Nederlands Elftal een penalty..
Hanteert de regiopolitie de CBS-definitie (nieuwspraak)van allochtoon?
Zo ja, dan zijn deze cijfers nog te positief!!
De cijfers kloppen inderdaad niet. tweede, derde en vierde generatie worden niet meegeteld....
kwark001 | 15-01-16 | 10:20
Scherp!
echt waar ? altijd gedacht dat dit zo'n lieve menschen zijn met hun vredelievend geloof
we voelen m al aankomen
NL moet nog meer inschikken verlagen en verschralen om dit probleem 'op te lossen'
uylsie | 15-01-16 | 10:11
Ik hoor bij die 95% en schaam me kapot.
Shit.
dat is vast misinterpretatie van de cijfers
dat komen ze vanavond wel uitleggen bij DWDD dan wel Jinek
downplayen is namelijk een kruistocht geworden in de wereld
"Op die verplichte cursus krijgen alllochtone jongens les in gewenstere omgangsvormen tussen vrouwen en mannen".
.
Je vraagt je af in goed Nederlands (ABN) of in Arabika (IS).
@Cuyahoga | 15-01-16 | 10:05
Jan Vlug die zijn eigen client (Jasper S.) schuldig liet verklaren ipv hem te verdedigen, enkel en alleen omdat de moordenaar van Vaatstra geen asielzoeker/(moslim) mocht zijn. 1 mei 1999.........
* ben ikke weer als complotgekkie *
Ha ha, artikel Trouw uit 1996...... Ben benieuwd naar de statistieken tien jaar later, die zullen er niet beter op zijn geworden.
"Op die verplichte cursus krijgen alllochtone jongens les in gewenstere omgangsvormen tussen vrouwen en mannen".
.
Je vraagt je af in goed Nederlands (ABN) of in Arabika (IS).
hoax! | 15-01-16 | 10:13
U kent een rechter? Dat komt goed uit. Zou u de beste man even willen vragen om zijn beroepsgenoten op te roepen om voortaan echte straffen uit te delen?
In 1975, the Swedish parliament unanimously decided to change the former homogeneous Sweden into a multicultural country.
www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden...
Kijk net als NL 1975 gezinshereniging.
Waarom dat is de grote vraag waar de politiek een antwoord op moet geven. Waarom? Wie zit hier achter. Oil for immigrants? Zeg het dan Obama, Juncker, Rutte.
m.telegraaf.nl/article/25012376/ouders...
En ook in Almere barbaars sexueel islamitisch geweld...
Lewis | 15-01-16 | 10:18
Rascistisch geweld tegenover de autochtone bevolking is niet rascistisch, volgens de meesten dan.
Wanneer in Keulen het haatdoekjes moslima's waren geweest en de daders autochtone blanke mannen, dan zou dit worden bestempeld als rascistisch en werd er neonazies,pegida,wilders etc er allemaal bijgehaald.
Maar nu waren de slachtoffers autochtone vrouwen en de daders migranten,allochtonen,buitenlanders,asielzoekers..... tsja.. dan past dat natuurlijk niet in het politiek correcte straatje en moet het in de doofpot worden gestopt.
Je zou eigelijk kunnen zeggen dat de autochtone bevolking gediscrimineerd wordt.
@batavirus: Lees ik dat nu goed, in je rant op batavirus.nl ?
"Natuurlijk is er op sociale media een ware bonanza van moslimhaat en racisme door zielige burgermannetjes en tokkies die hun medicijnen vergeten hebben in te nemen, maar dat is de schuld van GEENSTIJL. "
-weggejorist-
Dit is een misverstand. Het zijn ambitieuze jongens die geen stageplaats kunnen vinden voor hun studie gynaecologie. Arme jongens.
Dus ze waren al oververtegenwoordigd en er meer binnen laten leek daarom een bijzonder goed idee.
Ik heb niet het gevoel dat het de goeie kant opgaat. Gelukkig ben ik 15 jaar geleden al vertrokken - 't is leuk voor een weekje vakantie af en toe, maar om te wonen vind het ik wel wat masochistisch gezien dezelfde gasten die die moslims binnenlaten je eveneens in ruil (????) meer dan 60% van je knaken opeisen op straffe van een celstraf (waar die verkrachters er blijkbaar vanaf komen met een goed gesprek).
De wereld op z'n kop!
-weggejorist-
Ikhebeenvraag | 15-01-16 | 10:19
De cijfers kloppen inderdaad niet. tweede, derde en vierde generatie worden niet meegeteld....
Verrassend weer
@Cuyahoga | 15-01-16 | 10:05
Het begrip loverboy kent hij niet?
Geen disclaimer dit keer? Zal ik de linkse drietrap er dan maar ingooien?
1) helemaal niets van waar. Dat is gelogen.
2) zeker niet zo een groot percentage. Cijfers weerspiegelen de waarheid niet.
3) dat is totaal irrelevant. Het probleem is verkrachting in het algemeen. Schandalig dat GeenStijl weer van de kern van het probleem af probeert te leiden.
Zo. Nu dat is gezegd wil ik mijn ernstige zorgen voor de veiligheid van vrouwen in Nederland uitspreken. Als de politieke elite blijft ontkennen, krijgen wij ook hier Zweedse toestanden. Daar krijgt (volgens Condell, die neem ik serieus) gemiddeld 1 op de 4 vrouwen in haar leven met een aanranding te maken.
Nou, nu gaat de beerput open hoor en komt alles aan de grote klok te hangen. Want racistisch geweld (en dit ís geweld), dát pikken we in Nederland niet!
En dat door vertegenwoordigers van SCHAAMTEculturen?! Je zou bijna aan TWEEMAAL armlengte als maatregel gaan denken...
Suske | 15-01-16 | 10:11
Tweemaal armlengte? Ik adviseer een afstand van zo'n 3 tot 4 duizend kilometer..
-weggejorist-
Nou dat hadden we echt niet verwacht. Allochtonen blinken altijd uit in de negatieve statistieken m.b.t. criminaliteit en werkeloosheid. Toevallig merendeel verkrachters ook nog moslim? Zal toch niets met de islam te maken hebben he? En het feit dat vrouwen minderwaardig zijn en dat je hen mag dwingen tot seks en straffen als ze tegenstribbelen. Staat immers zo in de koran. Kunnen die moslims ook niets aan doen. Die weten niet beter. Wie wel eter zouden moeten weten zijn onze politici maar die verraden de Nederlandse vrouwen en meisjes. Een opstand uit lijfsbehoud zou toch echt wel gerechtvaardigd zijn.
Pats boem in your face Dijkhoff www.telegraaf.nl/binnenland/25012320/_...
Maar hoe dan ook de autochtoon moet zijn wortels intrekken en als cultuurloze exootconsument verder als speelbal voor de intensieve menshouderij van unilever, nestle, woningcorporaties en het wapen-banken-media complex etc. Omerta.
Ik was (want al lang fijn getrouwd) ook seksueel racist; nooit wat afstamt voorbij Griekenland doen behalve Australië.
kots werkelijk van die klanten er is maar een manier om er af te komen terug meteen
Nederlandse verkrachters zijn vaak verwarde mannen die in hun eentje opereren.
Allochtonen doe het vaak in groepjes
Knip en plak artikel uit Trouw van 27/07/96
www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/articl...
Tserclaes | 15-01-16 | 10:08
Trouw dus
Ondertussen: www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/oud...
Het kan in Almere....
De multiculturele samenleving is volgens sommige politici verrijking van de samenleving. Ik denk dat diezelfde politici van het publiceren van dit soort statistieken zal zeggen dat het publiceren gevaarlijk is omdat het een andere politicus in de kaart zal spelen. Dat deze politici aanrandingen en verkrachtingen dus voor hun eigen gewin gebruiken, vermelden ze voor het gemak niet. Inhoudelijk ingaan op het onderliggende probleem is voor deze politici tot op heden te moeilijk gebleken.
Gisteren een aantal vrouwelijke collega's horen praten over cursus zelfverdediging. Ik heb ze maar naar de lokale oerHollandse grav maga docent doorverwezen. Vond dat idee van die Deense vrouwen ook niet verkeerd om een busje pepperspray te halen. Zal er binnenkort voor naar Duitsland rijden want in dit politiekcorrect kutland schijnt zelfverdediging haast verboden te zijn. Hoef er ook geen kloot op te verdienen, zal ze zelfs onder kostprijs aan de vrouw slijten. En dan bedoel ik geen smurfenspray maar gewoon peperfactor 80 waar de ogen van gaan bloeden. Zelf een opfriscursusje boksen zou trouwens ook geen kwaad kunnen. Moet er niet aan denken dat ik mijn meid of vrouwelijke medemens niet kan beschermen als er een groepje hyena's met bloedworst rondlopen.
Joop.nl: 25% van alle verkrachters is autochtoon.
Triest ook eigenlijk dat de daders denken slachtoffer te zijn van onze prachtige Nederlandse vrouwen die worden beschouwd als objecten die verkracht/aangerand moeten worden.
Hoe krijg je ze zover daar mee te stoppen?
Tserclaes | 15-01-16 | 10:08
Luilak. Laatste punt artikel = bron.
Het staat dus gewoon op Trouw hè Van Rossem. Dat mag je dan uit sportiviteit wel iets duidelijker aangeven.
Ik vermoed niet alleen in de grote steden maar landelijk.
Dat is al jaren bij ingewijde bekent, net de moordende, rovende en fraude plegende staan de allochtoontjes met stip op nummer 1.
Het beleid "zwijg of verdoezel" wordt langzaam doorbroken.
En dit is een artikel uit 1996. Ze hebben natuurlijk de inhaalslag gemaakt en zijn nu braaf.... NOT.
Ben benieuwd nu de cijfers maar dan ben ik een rascist.
Maar cursussen als straf voor een misdrijf zijn helemaal hot aan het worden in Nederland.
Het is maar goed dat beulen als Jihadi John niet in Nederland berecht worden.
Die zouden een cursus uitbenen krijgen.
En de daders van Charlie Hebdo een cursus striptekenen en de moordenaars van MH17 een cursus Space Invaders.
Een vriend van mij is een rechter die alleen strafzaken doet. Hij roept al jaren dat 2/3e van de strafzaken het om allochtonen gaat. Het zijn vaak ook nog eens de zwaardere zaken.
10%? in Nederland is allochtoon? Ze veroorzaken 60-70%? van de misdaden?
Ik heb wel eens zitten rekenen, maar 1/3e van de allochtonen moet zo ongeveer wel een strafblad hebben.
-weggejorist-
Maar Jolo heeft een Marokkaanse collega die niet verkracht, dus is het niet waar.
Keulen maakt openhartig, dat werd tijd
In de surinaamse en antiliaanse gemeenschap zitten natuurlijk ook andere denkbeelden over de vrouw. De man hopt van de ene vrouw naar de andere vrouw, ondertussen iedere vrouw bezwangeren en niet de vaderschapsrol opnemen....
Wat natuurlijk weer komt volgens bepaalde groeperingen door de slavernij (uiteindelijk weer dus de blanke man).
Goedemorgen Joris
nl.gatestoneinstitute.org/5770/zweden-...
-weggejorist-
En dat door vertegenwoordigers van SCHAAMTEculturen?! Je zou bijna aan TWEEMAAL armlengte als maatregel gaan denken...
En dan nu hetzelfde onderzoek uit 2014 - 2015.....
-weggejorist-
Volgens mij ontgaat het 95% van de reaguurders dat een artikel van 1996 wordt gequoot(?).
Waarom passen de Nederlandse vrouwen zich niet aan? Als je zoveel moslims naar Nederland haalt ontkom je er niet aan dat Nederland ook moet veranderen.
Daarom dat ze de carrière van de dobbermoslim niet willen bijhouden, ze zijn bang voor nog hogere percentages en dan is het net of er helemaal geen blanke sextokkies zijn en dat is rassies
Als er in een nieuwsbericht staat dat de dader iemand is zonder vaste woon- of verblijfplaats, had ik dan dit altijd door het woord gelukzoeker moeten vervangen eigenlijk?
Oud nieuws... Dagblad Trouw riep het 20 jaar geleden al..
"Volgens gegevens van de regiopolitie Amsterdam-Amstelland"? Graag linkje naar rapport.
Een cursus gewenstere omgangsvormen tussen vrouwen en mannen. Dat zal ze leren! Echt een straf waarvan je denkt. Hadden ze maar met hun poten van mijn vrouw of dochter moeten afblijven.
Waar is Sieuwert als je hem nodig hebt,?
Hoe kan het dat nu 60 jaar de vierde generatie nog zo is? Wie heeft hier gefaald?
1994, tsja toen begon het stilzwijgen onder druk van links...
-weggejorist-
In Zweden zijn er inmiddels 123 jonge mannen voor iedere 100 jonge vrouwen.
Dit gaat fououout!!
Sssssssst.
Ze zijn lief en het is de schuld van Die-Wilders.
En verder: "Kopvoddentax, Minder, minder, Nep parlement".
Zo, dat zal hem leren.
En voor de rest, graag gezellig zijn.
En het ergste van dit al? Volgens het CBS is een allochtoon iemand van wie één of beide ouders in het buitenland zijn geboren. De k*t Marokkanen die zoveel overlast geven zijn over het algemeen derde of al vierde generatie. Formeel dus autochtonen. Onzichtbaar dus in de statistieken, maar zichtbaar op straat.
Ze begrijpen 'ik ZOU haar doen' niet goed.
Ze denken gewoon 'ik DOE haar'
Geen linkjes naar de bronnen? Te lui om het zelf op te zoeken.
Voor alle 600 reaguursels die nog gaan komen: een Surinamer en Antiliaan moslim noemen gaat erg ver.
Maar qua slachtoffers zijn de islamietjes dus dikke rassies, graag vervolgonderzoek naar het nu nog taboe in hoeverre mocroos ook rassies zijn bij hun geweldsmisdrijven, hun diefstallen, overvallen en wat ze allemaal nog meer als hobby hebben
Ies koeltoer, ies koeltoer en daar moet je repsekt voor hebben!
Valt het u ook op dat er in al die raden, clubjes, COA, maar ook politieke partijen een inmiddels onevenredig groot aantal mensen met niet-Nederlandse achtergrond rondbanjeren?
Vogelbeest | 15-01-16 | 10:06
Ik weet het nog zo net niet.
Ze lopen in alles achter eigenlijk. Behalve in de criminaliteitsstatistieken, daar liggen ze straatlengtes voor. Maar dat komt dan weer door de discriminatie, zoals we weten.
Je verwacht het niet he...
Heeft er iemand een niet-alu-hoedje uitleg waarom wij ge-islamiseerd moeten worden? Politici zijn toch niet allemáál achterlijk?
Mede naar aanleiding van het onder de pet houden van aangiften en meldingen in Duitsland vraag ik me af of er al kamervragen gesteld zijn hoe dat zit in Nederland. Wat is er hier onder de pet gehouden?. Of heb ik iets gemist?
-weggejorist-
Onthoud: Uw argwaan is onderbuikgevoel, uw kritiek is racisme, uw verzet is fascisme, uw zorgen zijn een fobie en oh ja: u bent een nazi.
batavirus.nl/2016/01/14/de-islamofobie...
Eh, islamitische daders dat kan bijna niet.
Deze meneer heeft er verstand van en die zegt dat het niet zo is:
twitter.com/JanVlug1/status/687663648...
dusssss...
Vanavond grootse aandacht voor dit "verschijnsel" bij DWDD.
Dikke DUHHHH
REAGEER OOK