Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Doodrijder Mohammed Bin Jahmi slaat weer toe

bmwstraatraceklootdzak100.jpg Hee, Mohammed Bin Jahmi, de Doodrijdende Straatracer van de Cartesiusweg (zomer 2011) is weer op vrije voeten. Hoe we dat weten? Omdat Mo alwéér een andere auto van de weg gebeukt heeft. Ditmaal niet met een Dikke BMW in Utrecht, maar in een - gloednieuwe - Fiat Punto in Maarssen. Dat weet het AD, in het AD volgens het AD: "De 27-jarige Mohamed Ben J. uit Utrecht reed zondagavond over de Safariweg in Maarssen met een gloednieuwe Fiat Punto en vloog vermoedelijk uit de bocht omdat hij te hard reed. Hij kwam op de verkeerde weghelft terecht waar hij een auto van een tegenligger ramde." Bonusfeitjes via Dichtbij: Niemand raakte gewonde, beide auto's zijn total loss en het ongeval gebeurde voor de deur van de plaatselijke pliesie. Dat was qua inrekenen van Mo de Moordrijder wel zo handig. Mo zat wegens zijn doodrijdersdaden uit 2011 (die veel stof deden opwaaien) een paar jaar in de cel. Daarna ging een rijontzegging van vier jaar in. Even rekenen en je weet: die mocht helemaal niet achter het stuur. Ditmaal gelukkig geen slachtoffers, behalve dan misschien het vertrouwen in de geestelijke capaciteiten van Mo. Maar dat was al niet zo hoog. Waar blijft, in het geval van recidive, de automatische verdubbeling van de oorspronkelijke straf?

Reaguursels

Inloggen

Zie hier het resultaat van inteelt en een double digit IQ level.
Wat een klapmongool!
En Neederlandsche rechtstaat, ga je ogen uit je kop schamen!

Dinsdagavond reed er een Polo diesel voor me met natuurlijk twee krullenkopjes erin. Op het midden van twee rijstroken, dus 1x kort claxonnetje, gelijk k*nker dit, k*nker dat en in de bocht me opzettelijk proberen van de weg te rijden... een enorm schreeuwconcert volgde.. hoe lang pikken we deze shit nog van deze rifapen?!

Robin V8 | 12-11-15 | 15:34

Ik GVD gisteren nog te bedenken: dat was toch een Marrokaan? Want die NOS vogel bleef hem maar 'Ben' noemen.. blijkt het gewoon BIN te zijn en zijn eerste naam Mohammed.. ahhhhh. het is weer duidelijk wat er gespeeld wordt. Fijn spelletje. Autochtonengenocide door niet benoemen. Duidelijk.

mental K | 12-11-15 | 13:07

Ik gun Mohammed Bin Jahmi een frontale botsing met een trein.

dat is pech | 12-11-15 | 11:24

Wat vervelend! Mo had via de reclassering een nieuw baantje. Hij mocht koerier zijn voor het Slotervaart. En dan dit. Verschrikkelijk!

Betterworld | 12-11-15 | 09:11

Hoe houd je zo'n figuur onder controle als hij weer aan het openbare leven mag deelnemen?

Zullen nog wel meer doodrijders zijn, dus hoe doe je dat. Pakkans lijkt me niet enorm groot. Je moet hier bijna een politiestaat voor optuigen met iedereen een chip in zijn nek.

Overigens had hij wat mij betreft veel langer veilig opgeborgen mogen blijven, maar dat is nu een ander verhaal.
Salut! Evocatus

Evocatus | 12-11-15 | 00:22

Oumniaalaadat,
Is je maatje gewoon een pechvogel? En zijn slachtoffers?? Je neemt het op voor de verkeerde en dan kom je ook nog eens met de racismekaart! Whats next... een zionistisch complot?

slappe darmklem | 11-11-15 | 22:53

-weggejorist-

Oumniaalaatdat | 11-11-15 | 22:21

Volgende clichee maar weer eens van de woestijnse stal halen... Minder minder minder van dit soort dromedaris rijders!

drammerd | 11-11-15 | 22:03

Hoe komt Nederland er ooit vanaf

Mich2007 | 11-11-15 | 21:45

In Nederland kan dit gewoon hoor. Niets aan de hand, gewoon doorlopen/ doorrijden.

Dirk III | 11-11-15 | 21:26

Ies koeltoer!

24^7 | 11-11-15 | 20:19

Zou het karma zijn als Mo een keer op lullige wijze een stoeprand mist en dan in zijn val, zeer knullig, zijn nek hoort knakken?

slappe darmklem | 11-11-15 | 19:44

Morgen weer vrij. Voor en door zogenaamd fatsoenlijke regels, wetten, partijen en stemmers die dit blijkbaar in stand houden omdat dit blijkbaar het beste is wat er te halen is. Tja........

Rest In Privacy | 11-11-15 | 19:44

@Der Schnitzeljäger | 11-11-15 | 13:22
Nee. Van vier jaar kun je bij goed gedrag 1 1/3 jaar voorwaardelijk krijgen. Eén jaar is al voorwaardelijk, dus zit hij gewoon 2 2/3 jaar. Voorwaardelijk telt niet mee bij de berekening.

Zelfs als het dat wel deed: 3 jaar, 1/3 vervroegd, is twee jaar zitten. Jaren dus.

Bruine Beer | 11-11-15 | 19:43

@eerstneukendanpraten | 11-11-15 | 13:05
En maakt dat uit? Gewoon in de shredder, moordwapens moeten vernietigd worden. Laat Mo het maar met de eigenaar regelen.

Bruine Beer | 11-11-15 | 19:37

En dan toch blijven vinden dat je goed autorijdt ! Wedden !?

nemeton | 11-11-15 | 19:30

Ja maar... Mo had ook al geen driewieler gehad in zijn berghut. Nu mag ie eindelijk rijden, is het weer niet goed.
Het zak je auto maar wezen, want een verzekering keert ook niet uit bij iemand zonder geldig rijbewijs.
En van een kale kamelen-neu*er kan je niet plukken. Zal wel weer een uurtje of 4 schoffelen worden en het vingertje van de rechter om het noooooiiiitttt meer te doen.....

Ciprinus | 11-11-15 | 19:29

hero_of_heaven | 11-11-15 | 14:04

Manier 1: met meerdere 'matties' een auto kopen en die vervolgens delen. Dus Mo rijd deze week, Achmed volgende week.
Manier 2: scheefhuren zodat je geld overhoudt. Vandaar dat Mo van BMW naar Fiat ging?

En uiteraard zijn er de 'stereotypische zwartmakertjes' als drugs, drugshandel, drugsproductie. Maar dan had Mo al weer in een Audi gereden.

EEnzame SchizofrEEN | 11-11-15 | 19:23

Hou toch op, een PAAR jaar ? Vier jaar, een jaar voorwaardelijk, die heeft hooguit anderhalf jaar gezeten.
Der Schnitzeljäger | 11-11-15 | 13:22
Hij heeft gewoon drie jaar vastgezeten hoor, bij deels voorwaardelijke gevangenisstraffen wordt de hele straf uitgezeten. Hij kan dus niet voorwaardelijk vrijkomen na 2/3 van de straf, hij heeft immers als een voorwaardelijk deel. Hij zal dus net uit de gevangenis zijn, tijd om hem terug te sturen en er nog voldoende jaren bovenop te gooien.

LaRoche | 11-11-15 | 18:01

Destijds geslaagd op een kameel zonder tegenliggers in het rif-gebergte.
Zandnegers zullen zich (hier) nóóit en te nimmer aanpassen.

R.B.Scott | 11-11-15 | 17:06

-weggejorist-

El Muñeco | 11-11-15 | 17:04

-weggejorist-

Fontanarossa | 11-11-15 | 17:03

Ik kan er gewoon niet bij dat als je iemand doodrijdt het rijbewijs niet voor altijd ingetrokken wordt. Door iemand door onkunde e/o roekeloos gedrag dood te rijden heb je aangetoond het rijbewijs niet waardig te zijn.

Empty Quivers | 11-11-15 | 16:58

-weggejorist-

Empty Quivers | 11-11-15 | 16:58

Kan die vent alsjeblieft zichzelf een keer doodrijden voor hij NOG iemand anders naar het hiernamaals helpt? Godverdomme, wat een enorme klootzak.

Heeft vast zijn rijbewijs bij altijdgeslaagd.nl gehaald.

Nietvoordekat | 11-11-15 | 16:52

Beide handen afhakken ies ook coeltoer en wel zo duidelijk voor onze sharia gekkies.

Empty Quivers | 11-11-15 | 16:40

Mo kan niet autorijden , zeker achterstevoren les gehad op een ezel.

alshetware | 11-11-15 | 16:35

Hoe vlieg je ooit met een fiat punto uit de bocht? ding kan maximaal 110 (zelf eigenaar btw)

laulo | 11-11-15 | 16:32

Kunnen ze deze persoon niet gebruiken als test pop voor de crash test

franck7020 | 11-11-15 | 16:30

net uit de bak en dan een nieuwe punto. I werk maar spaar dat niet zomaar bij elkaar en dat hij krediet krijgt lijktme onwaarschijnlijk. Ik doe iets verkeerd

Ben Hetzat | 11-11-15 | 16:11

-weggejorist-

Eurotokkie | 11-11-15 | 15:58

Misschien kan de familie van Marwijk zijn handen en voeten afhakken.

BananaMonarchy | 11-11-15 | 15:51

Tja, politie had ook makkelijk naar buiten kunnen brengen dat vriend Mo dit niet had overleefd. Naar de vraag hoe zal weinig onderzoek zijn denk ik.

johoost | 11-11-15 | 15:37

Die bocht waar hij reed haal ik makkelijk met 80 (één hand aan het stuur). Niet dat dat veilig is qua overzicht, maar puur de bocht haal ik denk ik prima, misschien wel met 100 (twee handen aan het stuur). Dus hoe hard reed hij dat hij zó uit de bocht gevlogen is?

De Staatssecretaris | 11-11-15 | 15:26

Nederland is een slap land, de lul krijgt een fopstraf en over niet al te lange tijd lezen we weer over hem. Bericht uit de verweekte samenleving die Nederland heet.

Ruud5 | 11-11-15 | 15:25

Wèl humor, die foto in het AD waar hij nu gecrasht is:

Dat is de uitrit van het politie-bureau in Maarssen. Die groene auto staat op de uitrit, en die agente achter de groene auto komt zeg maar vanuit de achter-uitgang van het bureau gelopen.

Hoop dat ze deze vent heel lang opsluiten, wat een kneus.

De Staatssecretaris | 11-11-15 | 15:22

Zijn advocaat eist vrijspraak op grond van de onwaarschijnlijkheid om een mocro in een Punto te zien rijden. Het gaat dus om een persoonsverwisseling.

Nivelleermarionet | 11-11-15 | 15:09

Gezocht:
Willekeurigen voor het koppen van stoelen.

hallevvezool | 11-11-15 | 14:54

Zijn advocaat zal net zo als de vorige keer de gemeente de schuld geven, toen was de weg die uitnodigde tot hard rijden, nu is het, de bocht in de weg.

McNail | 11-11-15 | 14:54

@jack and friends | 11-11-15 | 14:12

Dan neem ik toch gewoon mijn vriendin mee? Haar vingerafdruk volstaat.

Niet dat zij nog in staat is een auto te besturen (visuele beperking) maar dat mag de pret niet drukken: ze kon anderhalf jaar geleden haar rijbewijs nog doodleuk verlengen - want zo rolt Nederland. Triest, maar waar.

Reinaert | 11-11-15 | 14:39

Nederlands is de tweede nationaliteit en de loyaliteit ligt duidelijk niet hier.
Criminelen op herhaling verdienen geen Nederlands als tweede nationaliteit! Weg met dat paspoort en Nederlanderschap!

Antitheïst | 11-11-15 | 14:36

Je zal vandaag de dag Mohammed heten. Daar ben je nog niet klaar mee.

Rest In Privacy | 11-11-15 | 14:27

Op naar het derde ongeval ! Maar dan Mo's Grande Finale Mortale...

Dat zeg ik ! | 11-11-15 | 14:16

Die lui kunnen alleen maar op een kameel rijden, en dan zal dit persoon ook niet in uitblinken.

P. Layboy | 11-11-15 | 14:15

@reinaert
Vingerafrukreader voor zulke onvolkomenheden, de staat is controlegeyl verbaasd me eerlijk gezegd dat het niet al 5 jaar wet is.

jack and friends | 11-11-15 | 14:12

Geen negatieve dingen zeggen over deze meneer, anders ziet de rechter een reden om hem vrij te spreken wegens "het is al zo erg voor hem".

Watching the Wheels | 11-11-15 | 14:08

@Dhr. de Wit | 11-11-15 | 14:04

Keurige mensen willen dit land keurig netjes laten afsterven en overleveren aan het gedrocht dat EU heet. Want zo zijn keurige mensen. Keurige mensen hebben ook repsect voor minderbegaafden en andere import-debielen. Want zo zijn keurige mensen. Keurige mensen zijn keurig - totdat hun dochter aan stukken wordt getrokken door zo'n alweer keurige import-idioot die in die dochter slechts één keurige kwaliteit ziet, namelijk die van 'hoer'. Want zo denken nogal wat keurige import-criminelen.

Reinaert | 11-11-15 | 14:08

@hero_of_heaven | 11-11-15 | 14:04
.
Dat heet een windhapper. Veel luxe maar geen bewijsbaar inkomen. Of een dealer.

Piet Karbiet | 11-11-15 | 14:07

Voor tussen twee culturen in leven krijg je een license to kill. Te betalen door af en toe wat plantsoentjes schoffelen. Maar vrijstelling want moederrrr, oom, neef, what ever van Mo ziek. Welkom in het florerende piratennest genaamd Nederland.

Rien7847 | 11-11-15 | 14:07

Wat ik mijzelf (diverse keren per dag) afvraag is waar die gasten toch telkens weer het geld vandaan halen om in een , meestal nieuwe,rondrijden. Ik heb mn leven lang gewerkt maar het nieuwste wat ik ooit kon kopen was een waggie van 2 jaar oud. Of hebben die gasten allemaal een goede baan bij de npo ofzeau?
Kijk eens om je heen en let eens op de kleurtjes (jaja racist) van de bestuurders.
Ooit voorgesteld bij het UWV ,op de vraag welk werk ik zou willen doen, om foto,s te maken van hun klanten met auto. Daar was helaas geen vacature voor beschikbaar.
Iets met prive brabbelde de donkere medewerker.

hero_of_heaven | 11-11-15 | 14:04

@denoorman | 11-11-15 | 14:02

Als 'ie alleen in die auto zat wordt dat toch wel verdoemd lastig.

Daar trapt zelfs een D'666-rechter niet in.

Reinaert | 11-11-15 | 14:04

Met z'n smoel over de trekhaak en dan een rondje grindbak doen.

Mastermattie | 11-11-15 | 14:04

@Reinaert | 11-11-15 | 13:56
Dit keurige land is ten onder aan het gaan aan keurige mensen. Sterker nog, het verloop van de evolutie is hevig ten onder aan het gaan door het handelen van keurige mensen.
Werkelijk alle natuurwetten worden geschonden door keurige mensen, zoals het natuurlijke recht op vergelding, de natuurlijke weerstand op invasies door vreemde stammen (vluchtelingen) en het meest erge, de onnatuurlijke rem op sterfte van kansloze derde-wereld kinderen. Heel erg zielig, en ieder mens is evenveel mens als ieder ander maar dat is nu eenmaal evolutie, de natuur is gewoon kei- en keihard. "Keurige" mensen zien dat jammer genoeg heel anders, en dat is heel verkeerd.

Dhr. de Wit | 11-11-15 | 14:04

Ik ga er vanuit dat hij alles ontkent, hij zat niet achter het stuur, etc etc De D66-rechter zal er wel weer in trappen.

denoorman | 11-11-15 | 14:02

@GateKeeperNL | 11-11-15 | 13:51
Nee, dat gaat te ver, je zal maar onverhoopt en ongewenst familie zijn van een foute rechter.

Mastermattie | 11-11-15 | 14:01

@jack and friends | 11-11-15 | 13:55

De laatste keer dat mij om mijn rijbewijs gevraagd werd is ergens eind vorige eeuw. En op dat moment was ik niet in staat om mijn rijbewijs "op eerste vordering" te tonen aangezien ik even een snelle boodschap wilde doen en inderhaast mijn portefeuille thuis had gelaten.

Jouw voorstel klinkt charmant maar is niet werkbaar: als ik zonder rijbewijs "vroem" zou willen doen dan neem ik toch even het rijbewijs van mijn vriendin? Daadwerkelijke fysieke controle ontbreekt dus geen hond die dát gaat merken.

Reinaert | 11-11-15 | 14:01

-weggejorist-

Ibn rushd | 11-11-15 | 14:01

Neem Mo levenslang auto af en geef dromedaris, liefst enkel loslaten in zandduinen zonder verkeer. Dus thuis.

Ibn rushd | 11-11-15 | 14:01

@jack and friends kansloos

Rest In Privacy | 11-11-15 | 13:59

Terugsturen? Kan niet, mag niet, willen wij niet, niet humaan, is zielig, cultuur verrijkers zijn goed voor de economie volgens de EU. Geert waar zit je? Het land is in 40 jaar naar de donder geholpen door de zittende elite.

Treiterende rechter | 11-11-15 | 13:58

@Dhr. de Wit | 11-11-15 | 13:49

Politie en justitie in dit land stapelen fout op fout dus dit verbaast niet meer.

Dat crimineeltjes daardoor vrijuit gaan is inderdaad een schande, maar dat hoort er anno 2015 kennelijk gewoon bij want wij zijn een 'keurig' landje, toch?

Reinaert | 11-11-15 | 13:56

Oplossing vrij simpel, rijbewijzen hebben een chip, dus een chipreader verplichten in elk voertuig. Geen rijbewijs geen vroem. Voor privacy geen bezwaar daar er toch al elke 100 meter een camera staat. Toch gepakt zonder rijbewijs? Rijbewijs in chipreader door de shredder. Dan is het zo over met dit soort berichten. Kost weinig en levert veel op.

jack and friends | 11-11-15 | 13:55

Meneer is in 1988 geboren in Marokko, heeft volgens mij daarom 1 paspoort, waarom sturen we dit tuig niet gewoon terug waar het vandaan komt?

Treiterende rechter | 11-11-15 | 13:51

Hij moet gewoon zeggen dat hij de bijrijder was.
En zijn Djinn de bestuurder.

Piet Karbiet | 11-11-15 | 13:51

Kunnen we voortaan niet de naaste familie van de rechters gebruiken om daar "Body tests" mee te doen?
Je weet wel, er met 170 KM/H tegen aan rijden en dan vergelijken met de schade op de lichamen van de slachtoffers?
.
Misschien valt het muntje dan pas bij die mongolen die deze idioten maar vrij rond laten lopen.

GateKeeperNL | 11-11-15 | 13:51

@Vogelbeest | 11-11-15 | 13:45

Gewoon het land uit flikkeren en nooit meer binnenlaten.

Simpel, goedkoop en je krijgt er ook geen ophef over.

Reinaert | 11-11-15 | 13:50

@Ommezwaai | 11-11-15 | 13:44
WTF? In deze digitale wereld beweren een dossier kwijt te raken is wel heel erg doorzichtig. Dit is een doofpot, kan niet anders! Mochten ze het dossier wél kwijt zijn dan is het nog erger eigenlijk...
Wat een land!

Dhr. de Wit | 11-11-15 | 13:49

en het blundert maar door.

OmedaveNL | 11-11-15 | 13:48

Hoe financiert een figuur als Mo een gloednieuwe automobiel?

Het geld zal ongetwijfeld niet verdiend zijn met hard werken en spaarzaam leven lijkt me, maar ik kan me vergissen natuurlijk. En dat geldt overigens niet alleen voor deze Mo maar ook voor 90% van zijn naamgenoten (en dat zijn er best heul veul).

Terug naar de zandbak lijkt me het beste recept.

Reinaert | 11-11-15 | 13:46

'Een verreiken voor onze cultuur'

sickstyle | 11-11-15 | 13:46

Euthenasie lijkt me wel een mooie oplossing.

Vogelbeest | 11-11-15 | 13:45

@The Great White Hoax | 11-11-15 | 13:41
Die regenboogstrepen, dat gaat ook geen succes worden: http://sleutelstad.nl/2015/10/06/regenboogzebra-op-nieuwe-beestenmarkt-aangelegd/ .

Mastermattie | 11-11-15 | 13:45

Onverbeterlijke en levensgevaarlijke gasten zoals deze moet je voor het leven opsluiten. Hij heeft inmiddels genoeg kansen gehad, zeker vergeleken met het aantal kansen dat zijn slachtoffers hebben gehad om niet in een dodelijke aanrijding terecht te komen.

Gewoon opsluiten en nooit meer vrijlaten. Jij doet niet meer mee, Mohammed Bin Jahmi. Doei doei. Nederland zal je missen als kiespijn.

Professor Superhirn | 11-11-15 | 13:44

-weggejorist-

deEik | 11-11-15 | 13:44

Dubbel paspoort?

deEik | 11-11-15 | 13:44

Altijd weer een verrijking, deze cultuurparels. Je wordt natuurlijk snel boos als je woont in een land vol racisten. Dan rijd je wel eens een beetje onvoorzichtig. Geen rijbewijs, geen verzekering. Ach de Nederlandse belastingbetaler lost dit probleempje wel op. Even een taakstrafje daarna kan meneer weer verder rijden.

Treiterende rechter | 11-11-15 | 13:44

De dag dat de familie de Wit vrijwillig hun Nederlandse paspoorten gaan inleveren komt steeds dichterbij. Sommigen zeggen dat je dat niet moet doen i.v.m. rechtsbijstand en dat soort gelul, echter dit soort berichten leert keer op keer dat recht ver te zoeken is in het Zimbabwe aan de Noordzee.
Als kind van de seventies heb ik dit land totaal zien afglijden en het is gewoon genoeg. Nederland lijkt op papier een net land, maar in realiteit is het verworden tot een linkse fascistische dictatuur waar je alleen maar belasting moet afdragen, daar bar weinig voor terugkrijgt en ook nog eens gedwongen wordt door de overheid om je muil te houden en je protestbordjes in te leveren, want politiek is te ingewikkeld voor de burger.
Nog liever woon ik in een land waarvan je weet dat het kut is en ze daar ook niet moeilijk over doen, dan kun je in elk geval nog zelf maatregelen nemen indien nodig.
Met andere woorden, ik wil best in een bananenrepubliek wonen, maar dan wil ik ook de lusten daarvan, niet alleen de lasten.

Dhr. de Wit | 11-11-15 | 13:42

Ik denk dat het kwam omdat de witte strepen op het wegdek institutioneel racistisch zijn, en Mo dus expres uit de bocht lieten vliegen. Schadevergoeding voor Mo lijkt me logisch, en vanaf nu alleen nog maar regenboogstrepen op de weg!

The Great White Hoax | 11-11-15 | 13:41

Mo heeft zeker heel erg hard gewerkt, dat hij zo weer een nieuwe auto kon kopen?

Haatgenerator | 11-11-15 | 13:41

Als ik echt goed zelf nadenk over hoe ik de regels zou maken, kom ik tot de conclusie dat 'men' mij extreem zou vinden. Zo zou ik iemand als Mo die bij herhaling de levens van andere mensen zeer ernstig in gevaar heeft gebracht, nooit meer vrij laten. Leven in een vrije samenleving kan hij blijkbaar niet aan en het recht om vrij te zijn heeft hij naar mijn mening verspild. Aangezien ik ook niet wil dat hij de samenleving te veel geld gaat kosten zou ik hem zeer kostenbesparend opsluiten en hem daar werk laten doen. Wanneer Mo na zeer veel jaar blijk geeft van een totaal verbeterde persoonlijkheid, kan gekeken worden naar iets meer vrijheid, maar aangezien Mo een dode op zijn geweten heeft komt hij nooit meer in aanmerking voor volledige vrijheid. Dit is mijn uitspraak en daar zal Mo het mee moeten doen, oh wacht

pluk-87 | 11-11-15 | 13:40

Terug naar de Mahreb. Nooit meer terugkomen. En zo nog 10.000 en criminele mocros meer.

ecologiste | 11-11-15 | 13:40

Terug naar de Mahreb. Nooit meer terugkomen. En zo nog 10.000 en criminele mocros meer.

ecologiste | 11-11-15 | 13:40

Dit soort ratten moeten voorgoed van de weg geplukt worden. Nooit meer een rijbewijs afgeven, laat staan een auto.

sportingact | 11-11-15 | 13:38

Kijk, dit zal wel gezien worden als bijdrage aan de economie en werkgelegenheid:
Rechter heeft nog wat te doen, twee advocaten (voor en tegen) hebben nog wat te doen,
Politie heeft wat te doen,
Autodealers hebben wat te doen,
Bergingsbedrijven hebben wat te down,
Wegwerkers hebben wat te doen.
En oh ja... het UWV heeft ook nog wat te doen.

Mastermattie | 11-11-15 | 13:32

Rechter gaat het gooien op media-hetze.
Terwijl het schenden van voorwaarden onder voorwaardelijke vrijlating toch de reden zou moeten zijn.

Mastermattie | 11-11-15 | 13:29

Oh oh oh, wat brengen ze toch een hoop naar ons!

BenHetZoZat | 11-11-15 | 13:23

Der Schnitzeljäger | 11-11-15 | 13:19
In dit land kunnen dit soort gasten toch bijna alles maken?
Ik durf dit echt niet te vertellen tegen familie in het buitenland. Die lachen ons vierkant uit.
Mohammed had al -ondanks zijn dubbele Nederlandse paspoort- het land uit moeten worden getrapt.

Ommezwaai | 11-11-15 | 13:23

"Mo zat wegens zijn doodrijdersdaden uit 2011een paar jaar in de cel."

Hou toch op, een PAAR jaar ? Vier jaar, een jaar voorwaardelijk, die heeft hooguit anderhalf jaar gezeten.

Der Schnitzeljäger | 11-11-15 | 13:22

Hoe vaak is er al geschreven dat inteelt....? Kan die zichzelf niet stuk rijden tegen een boom? En (r)overheid? Jullie zijn daar de schaamte al ruimschoots voorbij.

Mr_Pikibelly | 11-11-15 | 13:22

deeplink.rechtspraak.nl/uitspraak?id=E...

Dit vonnis is gewezen door mr. J.R. Krol, voorzitter, mr. M.J. Grapperhaus en mr. A. Kuijer, rechters, in tegenwoordigheid van A. Heijboer, griffier, en is uitgesproken ter openbare terechtzitting op 26 april 2012.

Glasgow Argus | 11-11-15 | 13:20

Overal racistische weggebruikers die Mo het leven zuur en onmogelijk maken, hij zelf kan er weinig aan doen aldus de D66 rechter .

Castor12 | 11-11-15 | 13:20

Hoe kan zo'n jongen na een paar jaar in de bak een dure advocaat als Jan Boone betalen? Meneer is niet alleen doodrijder maar ook nog een crimineel met veel zwart geld?

Ik mag overigens toch wel hopen dat Mohammed Bin Jahmi in ieder geval zijn voorwaardelijke straf van jaar moet uitzetten wegens het negeren van een rijtonzegging?

mirvink3478 | 11-11-15 | 13:19

Dit is dus (minimaal) de DERDE keer dat die gast in de fout gaat:

"Ben J. was eerder in 2011 ook al bij een ongeluk op de Zuilense Ring tussen Maarssen en Utrecht betrokken, waarbij zijn auto enkele keren over de kop sloeg."

Der Schnitzeljäger | 11-11-15 | 13:19

Die gast heeft een betonnen plaat voor zijn kop. Maar dan helaas geen echte.

polt | 11-11-15 | 13:19

naar het kalifaat sturen , briefje erop "homosueel"en het probleem lost zich op

pottedikkie | 11-11-15 | 13:19

-weggejorist-

Thomas333 | 11-11-15 | 13:17

Bak in, pas in, dan Marokko in.

Thomas333 | 11-11-15 | 13:17

-weggejorist-

Porkhalal | 11-11-15 | 13:17

Bennie Jolink heeft toch een nieuwe chauffeur nodig?
Ik weet er nog wel eentje.

Cuyahoga | 11-11-15 | 13:17

Laten we eerlijk zijn. Dit is net zo goed de prestatie van de rechter die Mo zijn dingetje in onze maatschappij laat doen.

Parel van het Zuiden | 11-11-15 | 13:16

Het rechterbeentje afkorten, gaspedaal niet meer intrappen.

hovawart | 11-11-15 | 13:15

@Mastermattie | 11-11-15 | 13:13
-t... Typen gaat me ook niet echt lekker af vandaag.

Mastermattie | 11-11-15 | 13:14

Waarom is het in dit geval zo moeilijk om een auto gewoon te bestempelen als potentieel moordwapen en hem gewoon poging tot doodslag, poging tot moord of poging tot zware mishandeling met dodelijke afloop ten laste te leggen?
En waarom is het zo moeilijk te realiseren om straffen überhaupt fors te verhogen? Ik voel me weinig beschermt door de wetgeving zoals het nu is. Zo'n gast moet je toch gewoon een flink aantal jaren wegstoppen om de maatschappij te beschermen?

DouweDabbert | 11-11-15 | 13:14

Ik biedt me aan als advocaat voor de tegenligger, pro deo.
Zo goed al geen ervaring in rechten maar nu al met zekerheid gewonnen.
Laat die Mo de rest van z'n leven maar betalen.

Mastermattie | 11-11-15 | 13:13

En de D66-rechter zag dat het goed was.

Frikanknul | 11-11-15 | 13:12

Vroeger sloten we gekken op. Die kwamen niet op straat.

Maar tegenwoordig zijn er véél teveel gekken. En die lopen gewoon los rond. Honderdduizenden verstandelijk gehandicapten (iq 80 of lager) lopen inderdaad gewoon los rond. Zonder dat er naar omgekeken wordt.

Willianus Wortelus | 11-11-15 | 13:12

in de tussentijd beschikt Mo wel over een duurbetaalde advocaat, mr Jan Boone. Die wil desgevraagd en na herhaaldelijke verzoeken niks over zijn client en het ongeluk zeggen.

Glasgow Argus | 11-11-15 | 13:12

Dus daar komt dan twee weken schoffelen bij.

Steinway | 11-11-15 | 13:11

Op een gegeven moment zit niet Mo, maar de rechtstaat achter het hekje.

Feynman | 11-11-15 | 13:10

Succes overigens voor de tegenligger aangezien deze totale lul van de week uiteraard niet verzekerd is.

Mastermattie | 11-11-15 | 13:10

ad melkert | 11-11-15 | 13:06

Je bedoelt "Fick", de vrouw die wel/niet/wel/niet/wel/niet Badr Hari bijstond voordat hij naar zijn veroordeling naar Marokko vluchtte.

eerstneukendanpraten | 11-11-15 | 13:10

Om van Mo's gedrag af te geraken zou toch echt wel de Sharia een uitkomst zijn.

gebrokenvleugel | 11-11-15 | 13:09

-weggejorist-

Goatboy2014 | 11-11-15 | 13:09

Welcome to the jungle!
waar is de keiharde handhaving als die nodig is?

Rest In Privacy | 11-11-15 | 13:09

Hij gaat vrijuit... want .. ies coeltoer !!!

†EVIL† | 11-11-15 | 13:08

@yamahaha | 11-11-15 | 13:05
Biobrandstof? Walmt waarschijnlijk dikke pluimen als scheepsdiesel. Hem opstoken is dan wel weer duurzaam voor de samenleving.

Godsammekraken | 11-11-15 | 13:08

Het zoveelste overduidelijke falen van ons rechtssysteem aangetoond. Wanneer leert onze overheid het nou eens? Verkrachtende criminelen laat je niet op 'verlof' gaan. Notoire alcomobilisten laat je nooit meer in een auto stappen. Veelplegers straf je steeds zwaarder (desnoods exponentieel) zodat ze het noóit meer doen...

Le Roi | 11-11-15 | 13:07

Realisten weten heel goed waarom Mohammed de doodrijder schijt heeft aan de Nederlandse wet. En daarom zouden van dit soort klootzakken het Nederlandse paspoort ingetrokken moeten worden.

Dhr. de Wit | 11-11-15 | 13:07

Ik hoop dat zijn voorwaardelijke straf nog open staat.

heldheino | 11-11-15 | 13:07

Een mooie lakmoestest voor Justitie. We wachten af, maar ik ben niet gerust op. Flick kom er maar in...

ad melkert | 11-11-15 | 13:06

Al die huftertjes die bij zijn eerste moord ook in de auto zaten. Ooit gepakt?

Godsammekraken | 11-11-15 | 13:06

Was hij vergeten zijn nachtbril met gele glazen op te zetten?

Conan de Rabarber | 11-11-15 | 13:05

Maar was die gloednieuwe FIAT ook eigendom van Mo of had hij hem van iemand "geleend"...

eerstneukendanpraten | 11-11-15 | 13:05

Ik ben bereid de komende 10 jaar wat extra belasting voor de slachtoffers te betalen als we dit jong kunnen deporteren naar Marokko.

Handige Harrie | 11-11-15 | 13:05

Van Mo kun je het beste biobrandstof maken.

yamahaha | 11-11-15 | 13:05

Ah, het topic dat je wist dat ging komen.
Korte samenvatting:
meneer was onder voorwaarlijke vrijlating en met 4 jaar rijontzegging weer vrolijk brokken aan het maken.
Hij is wel van "Dikke BMW" overgegaan naar Fiat Puinhoop, ach je, nivelleren is een feest.

Mastermattie | 11-11-15 | 13:05

Postnataal aborteren van Mo lijkt me beter voor iedereen

beschuitfluiter | 11-11-15 | 13:05

Je verbaast je nergens meer over.

Zo is het maar net! | 11-11-15 | 13:05

".. Niemand raakte gewond.."

Geen goed nieuws, geen slecht nieuws dus.

Godsammekraken | 11-11-15 | 13:05

Mo vergeet 1 ding tijdens zijn auto-ongelukken: zelf deaud te gaan.

wakkere_nederlander | 11-11-15 | 13:04

Je verwacht het niet...

inferno | 11-11-15 | 13:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken