Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Popo Den Hagistan krijgt shariatraining As-Soennah

Aboe Drugsdealer al Trojanii is weer in zijn nopjes: de Hagistaanse politie gaat verder radicaliseren in de Shariadriehoek. Na de zoenoffers patat & ijs, is de Religieuze Garde van Van Aartsen nu ook welkom in de salafistische As-Soennah moskee om een 'cursus islam' te volgen. Verplicht, volgens een verwijderde tweet van Aboe Doorn. Bizar. De As-Soennah moskee staat al jaren op de lijst Gevaarlijke Broedplaatsen voor Anti-Democratische Onverdraagzaamheid van de AIVD. De salafistische haathut is een radicaliseringsgevaar (wederom dixit AIVD) waarvan zelfs Umm Janny al-Hollandi van de Azaanbode schreef dat het er 'radicaal, anti-westers, en niet van deze tijd' aan toe gaat. Maar dat zal Jozias Al-Labbekakki allemaal aan de Koran knuffelende kont roesten. De politie Den Haag krijgt voortaan salafistische shariatraining. Sja, en dan nu het verplichte lijstje cynisch spottende vragen: Gaat de Haagse politie nu ook cursussen 'Hun wetten niet de onze' volgen bij AFA en de Internationale Socialisten, worden ze bijgespijkerd in de mantra's van Eigen Volk Eerst bij Stormfront en gaan ze op cursus Verantwoordelijk Burgerschap in de Openbare Ruimte bij de hoolies van ADO Den Haag? Of krijgen de fascistoïde antisemitische Westenhatende shariaprekende moflims van As-Soennah een voorkeursbehandeling omdat hun kudde onaangepaste reliculturiërs nou eenmaal het grootst & meest gevaarlijk is?

Reaguursels

Inloggen

Openbare zweepslagen en steniging binnenkort in den haag
Leeke040 | 18-10-15 | 11:39
.
We hebben al een afvoerputje op het Binnenhof. Je weet wel, chopchop square.

waragainstclimate | 18-10-15 | 13:35

Het kan met recht een gotspe genoemd worden en dat is nog een understatement.

McMarx | 18-10-15 | 12:04

-weggejorist-

Leeke040 | 18-10-15 | 11:39

Alsof die politieagenten les krijgen in het duale karakter van de islam.
Zouden deze politieagenten harder optreden straks wanneer een moslim slachtoffer werd van een andere moslim?
Krijt een agente met hoofddoek wel respect?
Het krankzinnige fascisme van de islam laat zich niet inpolderen.

Zoltan | 18-10-15 | 09:26

@Lanoxious | 17-10-15 | 20:13

Tuurlijk, achtergrondinformatie is zeker niet verkeerd voor in dit geval agenten, maar dit kunnen zij ook verkrijgen van de AIVD, geen moskee en dus dubieus gekleurd WC-duck cursus voor nodig.

NakedJehuty | 17-10-15 | 23:10

Eigenlijk wordt het tijd, dat het volk in opstand komt gesteund door zowel het politie en het militair apparaat. Ook deze mensen zijn het volk van Nederland en ik durf te wedden, dat 95% van hen dit soort ontwikkelingen met argusogen bekijkt en men vooralsnog niks denkt te kunnen doen, want kennelijk worden onze wetten niet overduidelijk geschonden en kiest men de veiligste route... Die van het salarisstrookje.

NakedJehuty | 17-10-15 | 23:04

Je schaamt je toch kapot als je op een feestje komt en moet vertellen dat je momenteel "stage" loopt op de meest salafistische moskeet van Nederland.
Ik zou weigeren dan maar een slechte beoordeling.

Frosties | 17-10-15 | 22:12

@waragainstclimate

Of infiltreer/indoctrineer/isoleer en heers..?

Ik heb ook die site van schoorsteenveger bekeken en dat is zeer verhelderend.

Oh ja en hipsters, scheer die baard af!

LiefKleinHorzeltje | 17-10-15 | 21:54

Lanoxious | 17-10-15 | 20:13 Het is zeker prima als agenten in door veel moslims bewoonde woonwijken iets van islam weten. Maar waarom dan die info vergaren in zo’n moskee? Trouwens, ‘salafisme’, heb je dat weleens opgezocht? Moet je doen? En vermijd dan de islamitische propagandakanalen en de politiek correcte wegkijkgoedpraatkanalen (NRC&Co). Google bijvoorbeeld ‘islamofascisme’, ‘islamitisch fascisme’, ‘Der Islamische Fascismus’, ‘Islamic fascism’.

Benedict Broere | 17-10-15 | 21:06

Schoorsteenveger | 17-10-15 | 19:36
Moet af en toe iets anders doen, maar morgenavond heb ik dat onderzoek gelezen. Alweer bedankt!

Poesmobiel | 17-10-15 | 20:45

Als de grote meerderheid van deze wijk Islamitisch is, dan lijkt mij het niet onverstandig om daar een beetje achtergrond info over te krijgen toch? Beetje begrip voor vreemde dingen en conflict vermijdende info is nooit verkeerd als agent.

Lanoxious | 17-10-15 | 20:13

Iedere dag dat je denkt dat het niet gekker kan, kan het toch gekker. Hoezo zouden gepleegde strafbare feiten door autochtonen anders zijn dan die door moslims of vice versa?! Of is het om de weg te wijzen; dan zou ik zeggen: leer Nederlands!

Maria.1 | 17-10-15 | 19:55

Hoe is het toch mogelijk dat in een land als Nederland, het zo ver komt en agenten aan deze flauwekul moeten gaan mee werken. Nederland is ziek, doodziek.

rotterdamse import | 17-10-15 | 19:44

Schoorsteenveger | 17-10-15 | 18:35
Dank voor de toelichting ook. Ik kom van ver, als ex-multiculti-wensgedachten-poes. En ben pas een half jaar geleden gaan lezen. Raar en een beetje dom ook achteraf, sorry. Het enige voordeel is dat ik wel snap waarom mensen soms nog niet wakker zijn geworden en daar iets aan probeer te doen.

Poesmobiel | 17-10-15 | 19:06

Dat de politie graag meewerkt aan de multiculturele illusie is mij al jaren duidelijk. Hebben zich nooit uitgesproken tegen politiek correct handelen tegenover realistisch.

Onder de politiek correcte politiek is namelijk ook de politie, politiek correct.

Ze voeren namelijk uit waar de politiek nadruk op legt. En laat de Nederlandse politiek al ellenlang in disbalans zijn.

Waarom zou je als politieman daarom meewerken aan die ontwikkeling ? Kies een andere baan of overtuig je vrienden om te stoppen met dat beroep.

ikeethetbeter | 17-10-15 | 18:58

Ze mogen net doen alsof ze vreedzaam zijn en liegen tegen ongelovige kk honden en kk hoeren om hun "religie" te bevorderen ("taqiyya" heet dat)
En dat is dan ook wat ze gaan doen bij die (kuch)voorlichting.

elicit.wix.com/apostates-infidels#!Taq...

telelezer | 17-10-15 | 18:43

Poesmobiel | 17-10-15 | 16:38
Dit zijn salafisten, echte haatbaarden, en lang niet elke moslim is salafist. Daarom alleen al is het niet te snappen dat die politiemensen uitgerekend naar deze haathut worden gedreven. Laten we niet vergeten dat Sheich Fawaz in deze hur de haatpreek afstak die Bouyeri haat laatste duwtje gaf om van Gogh neer te steken. Die Fawaz is er geruime tijd later buitengeflikkerd, maar het is er sindsdien niet echt beter van geworden daar.

Schoorsteenveger | 17-10-15 | 18:35

Het werk van de Islaminati....
LiefKleinHorzeltje | 17-10-15 | 15:16

Verdeel en heers

waragainstclimate | 17-10-15 | 18:33

In het kader van gelijke behandeling zullen islamitische politieagenten die in een overwegend christelijke, Hindoestaanse of Joodse wijk werken dan ook op cursus moeten in de kerk, tempel of synagoge.

Pakeha | 17-10-15 | 18:28

-weggejorist-

Tenebris Luciens | 17-10-15 | 18:21

WaT velen niet (willen) inzien, is dat de islam helemaal geen religie "as such" is, maar doodgewoon een als religie vermomde(..!) veroveringscultuur..!

telelezer | 17-10-15 | 18:18

Worden moslim-politieagenten dan ook naar een cursus christendom gestuurd..?

telelezer | 17-10-15 | 18:16

VerenigingVanDieven | 17-10-15 | 16:53 Ik heb denk ik ook zo’n achtergrond. Mijn reactie zal er vooral mee te maken hebben, dat ik regelmatig mensen tegen kom die in het ene uiterste schieten (afschaffen alle religie) of in het andere (er is niets mis met islam). En beide zijn net zo extreem jegens de moderne open samenleving. Want het eerste staat haaks op juist de tolerantie in wereldbeschouwing die een kernwaarde is in de moderne open samenleving. Waarnaast het tweede haaks staat op het beeld van grote en gewelddadige intolerantie dat oprijst uit elke eerlijke kritische beschouwing van de islam. En hoe dit dan te bejegenen? Bijvoorbeeld de filosoof Karl Popper wijst er op dat je veel moet tolereren in de moderne open samenleving, maar niet het onredelijke en gewelddadige intolerante. Een andere filosoof John Rawls zegt dat die moderne multiculturele samenleving alleen maar mogelijk is op basis van gedeelde waarden. Die islam is aldus een catastrofe waar je op kan wachten. En een instant oplossing zie ik zo niet. Het wordt erger voordat het misschien beter wordt.

Benedict Broere | 17-10-15 | 17:55

Leren die agenten dan ook een kind bruidje te ontmaagden en overspelige vrouwen stenigen. Maar vooral om daar begrip voor op te brengen?

gratias | 17-10-15 | 17:34

De scheiding kerk & staat heeft heel wat eeuwen, bloed, zweet & tranen gekost, maar slechts één ongekozen wereldvreemde VVD'er om het in Den Haag weer af te gaan breken.

ben kokhals | 17-10-15 | 17:27

We gaan naar de kloten zo... ongelooflijk.

BlowingBubbles | 17-10-15 | 17:24

dit is op en top: "roll over and die" beleid. In en in triest. Na de Moskee naar de RK kerk. Preekje van de Protestantse dominee en als dessert naar de scientology church. toch? of niet? Maar goed het is Den Haag. Jozias town.

Basil Fawlty | 17-10-15 | 17:23

Geen idee wat ze daar te zoeken hebben maar het sluit mooi aan bij het feit dat NL zich steeds meer aanpast aan deze groep. Het lijkt mij een vrij duidelijk probleem dat een deel van die groep maar 1 (wet)boek (er)kent.

Hard&Hoerig | 17-10-15 | 17:21

@Mr Red. Toevallig, je was me net voor mbt de treinen.

Pakeha | 17-10-15 | 17:07

Verplichte cursus religieus fascisme voor ambtenaren met het geweldsmonopolie.
Nu worden dus de ambtenaren die de Nederlandse wetten behoren te handhaven geïndoctrineerd met een fascistisch en intollerant gedachtegoed. De geschiedenis herhaalt zich. Als we niet oppassen gaan straks de treinen weer rijden.

Pakeha | 17-10-15 | 17:02

Tsja ... zoveelste bewijs dat deze regering met haar vazallen aan tiet van de oliedollars hangt en rustigjes dit land voor de komende tijd an het islamiseren is. Nog even en niet-moslims worden in treinen naar ... ja naar waar gedeporteerd?

Mr.Red | 17-10-15 | 17:02

sportingact | 17-10-15 | 15:18 De Koran is helemaal geen vriendelijk boek. Ja, de soera’s (hoofdstukken) geschreven in Mekka, die zijn vriendelijk. Maar de hoofdstukken geschreven in Medina, toen de auteur begon met roven en moorden, zijn dat niet. En het zijn die laatste hoofdstukken die als meer geldig worden gezien dan de eerste. Ook zijn er experts die zeggen dat datgene wat IS doet helemaal conform is aan die medinese soera’s en aan wat de auteur deed een kleine 20 jaar: karavanen beroven. Op internet zijn er tientallen websites die dit alles tot in detail uitleggen. Ook in de bibliotheek is er tegenwoordig zeer veel te vinden.

Benedict Broere | 17-10-15 | 16:55

@Benedict Broere | 17-10-15 | 16:40
Ben zelf christelijk, maar kom nooit in een kerk. Mijn geloof is iets tussen mij en de Schepper. Ik voel geen enkele behoefte iemand te bekeren, omdat ik niet onzeker ben over mijn geloof.

Het enige wat een schakelaar omzet in een politiek-correct brein is een acute crisis. Maar dan is het te laat. Dan ligt het hoofd eraf, of is de dochter verkracht.

VerenigingVanDieven | 17-10-15 | 16:53

Laat ze ook es een week in een vuile luier rondlopen
dan weten ze namens welke regering ze de gummiknuppel in onze nekken gaan leggen zodra we het niet eens zijn met Timmerfranz en Rutte cs

Berthe | 17-10-15 | 16:45

Huh wat ? Sala Fisten ?

De gezellige Syrier | 17-10-15 | 16:44

VerenigingVanDieven | 17-10-15 | 15:58 Wie denkt dat met het afschaffen van religie de betere wereld in zicht komt, die schuift aan bij de islamfascist die denkt dat het islamitische heil in zicht komt als alle ongelovigen zijn afgeschaft. Het één is net zo extreem en intolerant en potentieel genocidaal als het ander. Het communisme heeft trouwens in de vorige eeuw geprobeerd alle religie af te schaffen. Dat resulteerde in ongeveer 70 miljoen moorden. Vrijheid in wereldbeschouwing en dus ook religieuze wereldbeschouwing, is vastgelegd in de Nederlandse Grondwet en in de Universele Mensenrechten. En dit betreft een verworvenheid die door vele miljarden mensen gewaardeerd wordt als gunstig en om te behouden. Verder is het probleem met de islam niet zozeer dat ze de dingen geloven die ze geloven, maar dat ze hun geloof desnoods met geweld aan iedereen willen opdringen, wat dan resulteert in een zeer ellendige vorm van bestaan. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Saoudie-Arabië, dan kijk je naar een humanitaire hel. Maar Saoudie-Arabië is wel bezig om met hun vele honderden oliemiljarden hun hel te verbreiden in de wereld en in speciaal de westerse wereld. En de geschifte poltieke correctheid wil het niet weten, kijkt er van weg, het bestaat niet, mag niet bestaan. Als je denkt in termen van oplossing, probeer dan iets te verzinnen dat maakt dat er in dat geschifte politiek correcte wegkijkbrein een schakelaar omgaat naar groter realisme wat betreft islam.

Benedict Broere | 17-10-15 | 16:40

Omgekeerde wereld.
Als dit écht waar is ...
Moet de politie dan voortaan ook maar op cursus bij sinistere motorclubs (nu met korting op een tattoo van Ben), snelheidsovertreders, plegers van huiselijk geweld, dieven, boeven, aanranders en ander gespuis (leuk, een middagseminar bij Stichting Martijn, met chocomel en taart, zwembroek mee en je wordt thuisgebracht).
Laat die lui van de moskee even integreren.
Of oprotten! Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen, want dit is echt bespottelijk.

nemoj me jebat | 17-10-15 | 16:39

Schoorsteenveger | 17-10-15 | 16:25
Inderdaad. Als dit nou eens wordt voorgelegd aan een groepje op tv. Als dan punt voor punt simpel wordt gevraagd of dit gedachtegoed wordt onderschreven door de meeste moslims. Zou er dan niet ineens héél veel duidelijk worden voor héél veel mensen?
*eenhoorn uitlaten gaat*

Poesmobiel | 17-10-15 | 16:38

Poesmobiel | 17-10-15 | 16:10
Er is veel meer te vinden op die site over de starre denkbeelden van die haatbaarden. Vooral de audiofiles van de preken die die lui de werkelijkheid in slingeren zijn bevatten veel verderfelijk gedachtengoed.

Schoorsteenveger | 17-10-15 | 16:25

@necrosis | 17-10-15 | 15:09
Je hebt wel pech..
www.pekenveren.nl is reeds vergeven !

Wijze uit het Oosten | 17-10-15 | 16:22

Gedver, zijn ze nu helemaal gek geworden?

Ergea | 17-10-15 | 16:17

Schoorsteenveger | 17-10-15 | 14:01
Bedankt voor de link (www.al-yaqeen.com...). Hier staat prima verwoord waarom er nooit iets van integratie, assimilatie of wat voor vorm van samenleven dan ook mogelijk is met moslims.

Poesmobiel | 17-10-15 | 16:10

Wij gaan naar Afganistan voor politie training,en Saudi Arabie geeft ons weer politie training,iets klopt hier niet.
Roger-Rabbit | 17-10-15 | 15:42

Ja, met petrodollars. En wij faciliteren dat als we aan de benzinepomp staan.

waragainstclimate | 17-10-15 | 16:09

-weggejorist-

Benedict Broere | 17-10-15 | 16:08

En wat zegt de politie hier zelf van?

PowPow | 17-10-15 | 16:06

@necrosis | 17-10-15 | 15:03
U verwart religie met geloof. Religie kan wel degelijk verboden worden (zie China, ook al is dat nou niet het beste voorbeeld).

VerenigingVanDieven | 17-10-15 | 15:58

Mooi eufemisme voor ISIStraining, die "shariatraining". Want dat is het in de praktijk. Gereguleerde apartheid en barbarij. Helemaal trendy vandaag dag, waar minderminder zeggen niet mag, maar pedohuwelijk en meerdere afwasvrouwtjes wel--en toch alleen maar strafbaar voor Nederlanders vorige.nrc.nl//achtergrond/article1990... De goedmensen en julianakapsels in O-O-Denhaagh zullen het vast dolletjes multiculti vinden, tot ze er zelf mee te maken krijgen uiteraard.

ben kokhals | 17-10-15 | 15:57

In 40/45 kozen de meeste politie agenten ook de kant van de moffen dus ik kijk hier niet van op.

blauwe zander | 17-10-15 | 15:51

Alsof je Jood/Christelijk/Humanistische normen en waarden bij de dominee in Staphorst zou kunnen leren. Achterlijke conservatieve wezens die weinig tot geen respect hebben voor andersdenkenden. Niet aan toe geven en vooral niet als mainstream behandelen.

Boerenbrandtlul | 17-10-15 | 15:49

Wij gaan naar Afganistan voor politie training,en Saudi Arabie geeft ons weer politie training,iets klopt hier niet.

Roger-Rabbit | 17-10-15 | 15:42

Ik zei het al vaker, de pislam is een voortwoekerend kankergezwel.

eerstneukendanpraten | 17-10-15 | 15:39

De geit is gemolken. Ik herhaal: de geit is gemolken.

Vrije Nator | 17-10-15 | 15:35

ik plak mezelf bij deze post maar een keer af

verbanden | 17-10-15 | 15:20

Nog even doorzetten en we hebben deze schapen overgenomen broeders!
Allahu Akbar!

henkdekanarie | 17-10-15 | 15:18

De Koran is op zich een vriendelijk boek. Alleen de figuren die in dit land wonen interpreteren het zoals zij dat willen en zoals dat willen uitleggen. En wie bepaald dat allemaal wat er in de Koran staat? Juist de heren in lange witte jurken. Vrouwen komen niet aan het woord, terwijl in dit land artikel 1 van de Grondwet geldt en dat zegt dat man en vrouw gelijk zijn. Maar neen, een geloof, in dit geval het achterlijke en achterhaalde islamitische geloof, gooit wederom olie op het vuur. Vrijheid van godsdienst prima, maar niet tot elke prijs.

sportingact | 17-10-15 | 15:18

Het werk van de Islaminati....

LiefKleinHorzeltje | 17-10-15 | 15:16

@Prince Buster | 17-10-15 | 15:09
Die vrijheid van godsdienst is behoorlijk in strijd met de vrijheid van meningsuiting in dit land.
Als ongelovige hond stel ik heel discreet voor om de wensen van religieus gemankeerden naar de achtergrond te verwijzen.
En dat op economische basis.

necrosis | 17-10-15 | 15:16

Als ze eens gaan beginnen met een cursus Nederlands, cursus integreren voor de moslims en islamieten. Cursus omgangsvormen. Cursus vrouwvriendelijkheid. Cursus acceptatie van andersgeaarden. Dan komen we een stuk verder ipv het pamperen van haat-imams en de volgelingen.

sportingact | 17-10-15 | 15:13

Op 30 oktober organiseert stichting Dar al-Fahm een weekend met o.a. Sheikh Haitham al-Haddad. Mis het niet.
twitter.com/ArnoudvDoorn/status/65433...
Jammer voor de zusters, maar toegang is alleen voor broeders, daar zal Arnoud wel vrolijk van worden.

CoffeePatch | 17-10-15 | 15:10

Nog even en de popo spreekt je aan in het Arabisch..
En als je het niet kunt verstaan volgt een flinke bekeuring en een Arabische cursus (uiteraard op eigen kosten).

Slipsnifter | 17-10-15 | 15:09

Moslims krijgen altijd hun zin. Vanwege de 'vrijheid van godsdienst' mogen ze van alles wat voor de domme ongelovigen verboden is. We kunnen net zo goed de sharia invoeren; veel verschil zal het niet meer maken.

Prince Buster | 17-10-15 | 15:09

@normanius | 17-10-15 | 15:00
U legt de vinger op de zere plek, ik ga me toeleggen op 'doe het zelf' pakketten die je moet opwarmen in de magnetron.
Dat scheelt marktkraamkosten en kan ik de pek extra-voordelig aanbieden.
Uiteraard in milieu-neutrale verpakking....
*nieuwe auto alvast bestellen doet*

necrosis | 17-10-15 | 15:09

Gaan die moslims dan ook op een cursus Grondwet? En een cursus Respect? En een grondwet Gendergelijkheid? En een cursus Antidiscriminatie? En een cursus anti-antisemitisme?En een cursus..... ach, fuck. Laat ook maar.

Boer in 020 | 17-10-15 | 15:05

Kernwaarden politie: Integer
"Ik ben onafhankelijk in mijn optreden..."
www.kombijdepolitie.nl...

Sorry hoor, maar als je zegt ONAFHANKELIJK te zijn, waarom zou je je dan (verplicht) moeten verdiepen in Islam (of wat voor religie/geloofsovertuiging dan ook)? Voor de WET cq POLITIE is toch EEN IEDER GELIJK!?
davimore | 17-10-15 | 14:40
.
Als je voor de politie werkt praat je regelmatig met allerlei soorten gespuis (criminelen, gekkies, terroristen, journalisten, politici;) ... kennis van je onderwerpen en doelen is een pre. Heeft niks met onafhankelijkheid te maken.

waragainstclimate | 17-10-15 | 15:04

@Digitaal Smoelwerk | 17-10-15 | 14:53
Je kunt religie niet bij wet verbieden, de meeste religie zit namelijk tussen de oren van een hoop mensen.
Maar de nadruk leggen op een seculiere staat waarin religieuzen geen aanspraak kunnen maken op uitzonderingen vanwege hun religie is wel degelijk een optie.
Maar niet met die slappe zak Rutte en het meest waardeloze kabinet ooit.

necrosis | 17-10-15 | 15:03

Je hebt je godverdomme gewoon aan de Wet te houden. Iedereen. Hoe moeilijk kan het zijn. Een cursus Islam in een salafistische haathut? Waarom? Om beter te kunnen buigen? Die mensen hebben juist islamkritiek nodig, i.p.v. begrip voor middeleeuwse achterlijkheid.

De Psychiater | 17-10-15 | 15:01

*wacht nog steeds op afnemers*
@ necrosis | 17-10-15 | 14:56
.
U weet dat hete pek zich lastig laat web-shoppen?

normanius | 17-10-15 | 15:00

@Fatwabuster | 17-10-15 | 14:53
Nope, die draaien momenteel overuren om de duizenden liters vloeibaar te houden.
*wacht nog steeds op afnemers*

necrosis | 17-10-15 | 14:56

Tijdens de bewonersbijeenkomst voor AZC Laan van NOI hadden Weisluller en Von Aarschloch het hoogste woord. De wethouder en burgemeester maakten samen met een hoge popo de democratie vakkundig in 20 minuten monddood. Misschien hadden zij te goed opgelet tijdens hun cursus.
Von Aarschloch meldde dat Den Haag het beste korps van Nederland heeft, goed getraind etc. Vertel dat maar eens aan Mitch. Oh nee...
Ook kwam hij met een te persoonlijke ontboezeming over vluchtelingen: na het bombardement van Bezuidenhout werden velen, ook mijn familie, opgevangen. Pijnlijk, zeker nu Joodse en homosexuele vrienden van mij bij wijze van spreken al de koffer in de gang hebben klaarstaan.

Haringkoning | 17-10-15 | 14:55

@Benedict Broere | 17-10-15 | 14:50
Religie van de vrede?
Je bedoelt hopelijk een totale politieke ideologie.
Geen ruimte voor andersdenkenden op welk vlak dan ook....

necrosis | 17-10-15 | 14:54

Religie zou eigenlijk bij wet verboden moeten worden!
Religie = Dood & verderf.

Digitaal Smoelwerk | 17-10-15 | 14:53

@necrosis | 17-10-15 | 14:51
.
Vergeet de gasbranders niet om het pek vloeibaar te houden.....

Fatwabuster | 17-10-15 | 14:53

@Fatwabuster | 17-10-15 | 14:49
*kraampje neerzet en goedkope pek, veren en hooivorken te koop aanbieden doet*

necrosis | 17-10-15 | 14:51

Krijgen agenten die komen te werken in Ermelo, Putten, Elburg, Staphorst en Zwartsluis ook een cursus gereformeerd protestantisme in de plaatselijke kark?

Peter Emile | 17-10-15 | 14:50

De agenten zullen wel een speciale versie voorgeschoteld krijgen, die van ‘religie van de vrede’, die speciaal bedacht is voor ‘nuttige idioten’. Het is centraal besloten in de islamitische doctrine dat gelogen en misleid moet worden als dat in het belang is van de verbreiding van de islam. Zie bijvoorbeeld: elicit.wix.com/apostates-infidels#!blo...

Benedict Broere | 17-10-15 | 14:50

@bijna_raak | 17-10-15 | 14:41
Raak er maar aan gewend dat vele uitgerangeerde politici nog een burgemeestersbaantje krijgen om het uit te zingen tot aan hun pensioen.
Wellicht in de stad/ dorp waar jouw huis woont.
In de stad waar ik geboren en getogen ben, is Leemhuis-Stout (bekend van de Ceteco-affaire) burgemeester.

necrosis | 17-10-15 | 14:49

Kwestie van tijd dat zowel Arnoud Aboe El Doorn en Al Aartsen het schavot op worden geduwd.... het grootste deel van de bevolking is de islamisering meer dan zat!

Fatwabuster | 17-10-15 | 14:49

Let the hate flow:-)
.
Des te eerder gaat het stuk.

Zathras | 17-10-15 | 14:49

Citaatje:

"Politieagenten die nieuw komen te werken in de Schilderswijk en Laak krijgen cursus Islam bij moskee As-Soennah. Goede zaak."

Ik zou zeggen:

"Moslims die nieuw komen te wonen in Nederland krijgen cursus secularisme, democratie en gezond verstand. Verplicht. Goede zaak."

Peter Emile | 17-10-15 | 14:46

Arnoud is volslagen van het padje, maar van Aartsen is een walgelijke dhimmi.

bijna_raak | 17-10-15 | 14:41

-weggejorist-

davimore | 17-10-15 | 14:40

De VVD (Von Aersen) is hiervoor verantwoordelijk. Waar blijft de verontwaardiging en afkeuring vanuit de liberale basis? Als die nog bestaat. Gore bange huichelaars.

Fijnstoffer | 17-10-15 | 14:40

Compleet gestoord, knettergek, waanzin, idioterie....!!
Als agent zou ik dit gewoon weigeren al ging Al Aartsen op zijn arrogante kop staan!

Fatwabuster | 17-10-15 | 14:39

Bestaat er niet een soort van atheïsten groep of platform dan wel bond of partij die eens wat opstand kan veroorzaken tegen al die religieuze achterlijkheid binnen het bestuur en politieke landschap?
Ik ben voor scheiding van kerk en staat,maar ook voor scheiding binnen kerk en straat namelijk.

deraderendraaien | 17-10-15 | 14:37

waragainstclimate  | 17-10-15 | 14:25
Neen, dat valt onder de vrijheid van gayingsuiting.

van gulder | 17-10-15 | 14:31

'If you can't beat them, you join them' zullen ze waarschijnlijk gedacht hebben bij de politie. Min of meer hetzelfde zagen we in 1940.

VanBukkem | 17-10-15 | 14:29

Precies. Is het slegts voor mannen?
Piet Karbiet | 17-10-15 | 14:22
.
In feite willen ze dat politiemannen op de knieen gaan. De AIVD maakt daar enkele kiekjes van (want moslim en of gay) en de salariering kan omlaag.

waragainstclimate | 17-10-15 | 14:28

En hoe moet dat met vrouwelijke cursisten? Moeten deze mensen ook aan hun rituelen meedoen tijdens hun verblijf? Zullen deze cursisten langs ieder monotheïstische tempel moeten of wordt er vanuit gegaan dat deze cursisten voldoende zijn opgeleid in alle andere tradities van Abraham om met alle gevoeligheden rekening te houden?
Het is lachwekkend zo waanzinnig is het.

Bubsy | 17-10-15 | 14:28

Komt er nog tegenstand vanuit de Haagse politie of zijn ze allemaal al geïslamiseerd? Allemaal slaafjes van de islam?

Lupuslupus | 17-10-15 | 14:27

Pas maar op dat ze niet en masse naar syrie vertrekken onder het mom van "staken"...

Binnenbaan | 17-10-15 | 14:26

Een cursus Nederland en haar Waarden voor Baarden en Beginners bij de Aars-Zoennah moskee lijkt mij eerlijk gezegd een beter alternatief. Oh, oh, Den Haag.
van gulder | 17-10-15 | 14:22

Valt een zwartepietten- gayparade in de Schilderswijk onder uitlokking?

waragainstclimate | 17-10-15 | 14:25

@GeenStijl, die vraag van jullie was vast retorisch :-)

DearMud | 17-10-15 | 14:24

het gaat goed met de integratie, aparte stilteruimtes, aparte kledingvoorschriften op het werk, aparte lunches, aparte behandeling bij niet functioneren en nu ook een aparte behandeling bij overtredingen
sufkut | 17-10-15 | 14:16

Er wordt gestreefd naar apartheid begrijp ik uit jouw woorden.

onnosel | 17-10-15 | 14:24

Je zou eerder verwachten dat agenten een briefing krijgen. Dat hen getoond wordt wat er op die haatsite te lezen is, dat hen wordt uitgelegd wat Salafisme is en waar die Salafistische haatbaarden voor staan. En dat agentjes die dat Salafisme al te naïef willen begrijpen een stevige deconditionering ondergaan.
Maar nee, het tegendeel is het geval. Agentjes worden verplicht zich bij te laten praten door lieden die geen dialoog willen, fundamenteel geen dialoog willen, nooit een dialoog willen.

Schoorsteenveger | 17-10-15 | 14:24

Training krijgen van relidioten die je in het verleden al met handgranaten bekogeld hebben. Hoe verzin je het.

koosnaam | 17-10-15 | 14:23

Precies. Is het slegts voor mannen?

Piet Karbiet | 17-10-15 | 14:22

Een cursus Nederland en haar Waarden voor Baarden en Beginners bij de Aars-Zoennah moskee lijkt mij eerlijk gezegd een beter alternatief. Oh, oh, Den Haag.

van gulder | 17-10-15 | 14:22

De politie moet criminaliteit bestrijden, en criminaliteit van die kansenpareltjes had toch helemaal niets met de islam te maken?
Of snap ik het niet goed nu.

IJzervreter | 17-10-15 | 14:21

@waragainstclimate | 17-10-15 | 14:15
Mooi gepareerd, +1

necrosis | 17-10-15 | 14:21

De islam is uit op onze vernietiging en de overheid helpt daar een handje bij. En dat in de stad van "vrede en recht". Een regelrechte gotspe.

Lupuslupus | 17-10-15 | 14:21

Is deze cursus ook voor vrouwelijke agenten? Zo ja, ook als ze ongesteld zijn?
yetz | 17-10-15 | 14:18

Ben je een vrouwelijke agent in de maanfase dan?

waragainstclimate | 17-10-15 | 14:20

Is deze cursus ook voor vrouwelijke agenten? Zo ja, ook als ze ongesteld zijn?

yetz | 17-10-15 | 14:18

Theo van Gogh, Pim Fortuyn. Zomaar wat namen van mensen van kaliber die hun nek uitstaken en daarom het leven lieten. Willen we dat gewoon onder het tapijt vegen?
Geert Wilders en
Hirsi Ali als minister of minister-president, daar is het wachten op. We zijn reddeloos verloren als we het met de huidige kliek die aan de knoppen zit moeten doen.
De linkse kliek uit rechterlijke macht en bestuurlijke laag jagen zal nog een hele kluif worden.

Eppo | 17-10-15 | 14:18

@Mastermattie | 17-10-15 | 14:13
Verdedigen is zinloos, you wil be islaminated!
*geleend van @Cuyahoga*

necrosis | 17-10-15 | 14:17

het gaat goed met de integratie, aparte stilteruimtes, aparte kledingvoorschriften op het werk, aparte lunches, aparte behandeling bij niet functioneren en nu ook een aparte behandeling bij overtredingen. Ik heb begrepen dat dat allemaal komt door de 'schaamtecultuur', zelfs als je daarmee openlijk discrimineert (tov vrouwen bv) en/of erger. Ik schaam me inmiddels om nederlander te zijn, kan dat ook meegenomen worden misschien? Mag ik inmiddels in ieder geval aangeven dat ik _geen_ rekening wil houden met iemands godsdienst en laat staan opgedrongen krijg overheidswege met straffe op ontslag wegens bovengenoemde 'discriminatie'? Of zijn mensen zoals ik alleen goed om (een hoop!) belasting te betalen.

sufkut | 17-10-15 | 14:16

Te gek voor woorden. Is dit al bevestigd, of is dit tot nu toe slechts een tweet van een raaskallende idioot?

Muxje | 17-10-15 | 14:16

@waragainstclimate | 17-10-15 | 14:06
Betaalt met een d?
Laat die cursus maar zitten.
necrosis | 17-10-15 | 14:09

betaalt met een t van beter teveel van deweinig.

waragainstclimate | 17-10-15 | 14:15

Zorg dat je erbij komt, bij de politie, bij de politie
Zorg dat je erbij komt, bij de politie moet je zijn
Je roept om Allah, om Mo
En spuwt honderdduizend wensen
Stuk voor stuk om vrouwen, homosexuelen, kafirs en joden te verwensen
Zorg dat je erbij komt, bij de politie moet je zijn

RobberenRukkie | 17-10-15 | 14:14

Ik denk dat het langzaam maar zeker tijd wordt dat we voorbereidingen gaan treffen om onszelf te verdedigen.
De staat beschermt ons niet meer, sterker nog, het zou wel eens onze grootste vijand kunnen worden.

Het klinkt als een lullige tweet / komkommer nieuwsberichtje maar wat hier gebeurt is heel erg kwalijk. Werkelijk waar alles is door-en-door verrot. Ambtenaren, Politici, Politie, Rechtssysteem, werkelijk waar alles....

Mastermattie | 17-10-15 | 14:13

Comleet gestoord..
-
Binnenkort een cursusje bij IS in Syrie? Ja toch, moet toch kunnen, ze hebben ook best goede dingen..

LeBlanc | 17-10-15 | 14:10

@waragainstclimate | 17-10-15 | 14:06
Betaalt met een d?
Laat die cursus maar zitten.

necrosis | 17-10-15 | 14:09

@Rectale Boterham | 17-10-15 | 13:44
Rectaal is niet gelukt? Vreemdt.

Lewis Lewinsky | 17-10-15 | 14:09

Ik wil hier lokaal ook wel wat cursussen geven als dat goed betaald...

waragainstclimate | 17-10-15 | 14:06

Goed idee; van dezelfde club die eerder een cursus nationaal socialisme in het Bruine Huis bedacht?

Prof. P. Paardekuth | 17-10-15 | 14:05

Een burgemeester heeft raadsleden die geacht worden hem raad te geven. Ik vraag me af wie de burgemeester heeft aangeraden de politieagenten een 'cursus Islam' te laten volgen in de As-Soenah moskee.
Of weet hij er misschien niets vanaf?

onnosel | 17-10-15 | 14:05

Hé, "machthebbers" ("kuch"), zou het niet moeten zijn: "politie geeft cursussen Nederlands burgerschap in As-Soennah-moskee?" Wat een land is dit geworden, en dat in een paar decennia. Je staat erbij, kijkt ernaar en voelt je compleet machteloos en in de steek gelaten door de politiek. Enige lichtpuntje is dat ik het vooralsnog voornamelijk via de media tot mij neem en er in het dagelijkse leven gelukkig nog weinig hinder van ondervind. Maar ik houd mijn hart vast.

Djengo123 | 17-10-15 | 14:04

@Rectale Boterham | 17-10-15 | 13:44
Met uw toesenklavier.

Mastermattie | 17-10-15 | 14:03

Nog even en dan curussen Hanafi, Hanbali, Shafi, Maliki sharia jurisprudentie zodat we nog beter rekening kunnen houden met hun wetten. *cynic*

waragainstclimate | 17-10-15 | 14:03

Kort zul-len we leven,
kort zul-len we leven,
kort zul-len we leven in de sha-ri-a,
in de sha-ri-a, in de sha-ri-a.

Mastermattie | 17-10-15 | 14:02

@Duifmans | 17-10-15 | 13:54
Ik moest ook aan Jansen denken idd.
Dit geeft dan ook eigenlijk aan dat v. Aertsen de deskundigheid van de Nederlandse wetenschapper niet vertrouwd. Triest genoeg.

deraderendraaien | 17-10-15 | 14:01

Men zou die arme politieagenten op z'n minst dit artikel moeten laten lezen. Prijkt al jaren op de haatsite van die haathut. Je moet stront in je ogen hebben wanneer je denkt dat je bij deze haatbaarden moet zijn, wil je nader tot elkaar komen.
www.al-yaqeen.com/bibliotheek/artikel....
"De dialoog waar we toe opgeroepen worden door het Westen is geen dialoog. Er is geen gesprek mogelijk, laat staan een ontmoeting."
Tel uit je winst. Dit zijn de lui die onze agentjes moeten leren wat Islam is? Nou vooruit dan. "Wij willen niet integgreren. Wij willen geen gesprek. Wij sluiten onszelf op in ons eigen gelijk". Dat is wat er staat.

Schoorsteenveger | 17-10-15 | 14:01

@JI-HAAT | 17-10-15 | 13:56
Die kop ik niet in, die laat ik liggen voor van Persie....

necrosis | 17-10-15 | 14:01

Arnoud van Doorn is een aards zuiger en stoker, dat was al zo bij de PVV, en dat in de tijd alleen maar erger geworden. Dus ik heb vooralsnog zo mijn twijfels over zijn twitterbericht.

sastro | 17-10-15 | 13:58

Ik zou graag willen dat cursisten die deze "opleiding" hebben afgerond dat herkenbaar op hun uniform weergeven.
.
Ik ben namelijk geenszins van plan me te laten aanspreken door ambtenaren die zijn opgeleid om moslims een speciale behandeling te geven.
.
En bij deze ook een waarschuwing richting politiek en bestuur. Dit pad, dit is een regelrechte oorlogsverklaring aan iedere niet-moslim. En aangezien politie onderdeel van de zwaardmacht is zet u de deuren open voor gewapend verzet.
.
Onacceptabel in een democratische rechtstaat.

Parel van het Zuiden | 17-10-15 | 13:58

@Pralite Monk | 17-10-15 | 13:33

Spijker op de kop. Hoe is het in vredesnaam zo ver gekomen dat onze politiemacht op cursus gaat bij een partij om blijkbaar tot overeenstemming te komen, in plaats van dat die partij simpelweg zich schikt naar de *in ons land geldende wetten*.

Want hoe anders je ook bent, simpelweg naleven van de wetten in een land hoort daarbij. Daar schik je je naar, en anders ben je in overtreding. Mensen die te vaak in overtreding zijn horen niet thuis in deze maatschappij, vandaar dat er zoiets is uitgevonden als gevangenis.

Dus hoezo? Hoezo moet de politie op cusrsus? Welke kant moet onze politie opbuigen voordat de andere partij blijkbaar pas in staat is om zich te voegen naar Nederlandse regelgeving.

Want dat is de kerntaak van politie, toezien op het naleven van regelgeving. Waarom moeten zij eerst op cursus voor een bepaalde groep? Wat is er voor die groep zo inherent moeilijk, dat ze dat (blijkbaar) niet kunnen?

Leg mij dat eens uit?

peterdh | 17-10-15 | 13:57

Die gummiknuppel van agent Haroen al Eenstreepi zal binnenkort wel worden aangevuld met een karwats om het bokkige gepeupel af te ranselen op straat.

Conan de Rabarber | 17-10-15 | 13:57

@Ommezwaai | 17-10-15 | 13:50
Dat moeten we dan waarschijnlijk via ouderwetsche (en verboden) radio horen als het kabinet en de koninklijke familie veilig in Canada zit.....

necrosis | 17-10-15 | 13:56

Vrindjes worden met de imam die de politieagentes geen hand geeft, uit 'respect' en hen achter in de zaal plaats laat nemen, achter de mannetjes.
Dat ze even hun plek weer weten.

Pralite Monk | 17-10-15 | 13:56

De vrouwelijke politieagentes mogen alleen via de achterdeur naar binnen.......

JI-HAAT | 17-10-15 | 13:56

Het gaat nog hartstikke ketig worden in het Haagje.
Je zal er maar wonen.......

mallekater | 17-10-15 | 13:55

Op zich een goed idee om agenten wat kennis over de islam bij te brengen, maar dan liever niet uit de taqiyya mond van van van de as-soennah moskee.
We missen iemand als Hans Jansen. Iemand die de islam objectief bekijkt en bestudeert.

Duifmans | 17-10-15 | 13:54

Werkelijk godgeklaagd hoe religie de dienst uit maakt. Het blijft niet achter de voordeur, maar wordt op kosten van de belastingbetaler gefaciliteerd om binnen te dringen, zich te nestelen in het bestuur en binnen de uitvoerende macht van dit land. Wanneer stopt deze onbegrijpelijke waanzin !!

krelus | 17-10-15 | 13:53

Wie neemt er nu zo'n totaal van de pot gerukt besluit? Is het pure stompzinnigheid (Hanlon's razor)? Speelt Saoedisch geld een rol?

Wim Denkbaar | 17-10-15 | 13:53

Ik ben tegen multi-cultuur. En zeker als de bezoekende cultuur mijn vrouw en dochter hoeren vinden omdat ze geen hoofddoek dragen.

deEik | 17-10-15 | 13:52

Ze krijgen les is het herkennen en onderscheiden van islamitische mannen en hun dochters,en islamitische mannen met hun kindbruidje neem ik aan?

*In wat voor een land is mijn land omgebouwd in vredesnaam denkt.*

deraderendraaien | 17-10-15 | 13:51

-weggejorist-

postbus51 | 17-10-15 | 13:51

@Repetitive Beats | 17-10-15 | 13:40
In de ogen van Van Aartsen, Arnoud el Doorn, Kereltje en noem ze maar op, zeg je niets raars.
In mijn ogen is de As-Soennah moskeet een haathut die niet thuishoort in Nederland.
Hoe zou SA het vinden als ik een concertpodium op zou zetten in hun zandbak en daar artiesten als Marduk of Deicide op zou laten treden?
Ons land, onze gebruiken en wetgeving!
*ramen blinderen doet en achter bank duikt*

necrosis | 17-10-15 | 13:50

Belachelijk

Dhr. Flesjes | 17-10-15 | 13:50

Aangezien vanwege de positieve discriminatie er tegenwoordig alleen nog maar marokkanen worden aangenomen heeft deze cursus weinig zin want dit zijn al moslims.
Beter is het om de agenten de nederlandse normen en waarden aan te leren. Dus dat ze niet alleen autochtonen bekeuren maar ook hun eigen landgenoten.
Tot het zover is hier een tip voor iedereen die met de auto in 020-Gaza komt: hang zo een arabisch "Allah is groot" embleem aan je achteruitkijkspiegel en je zal merken dat je amper nog bekeurd word voor foutparkeren.

sinar2 | 17-10-15 | 13:50

Nog even geduld.. Op een dag komt de klap en dan wast men in Den Haag zijn/haar handen in onschuld.
"Wir haben es nicht gewusst", klinkt dan in het parlement....

Ommezwaai | 17-10-15 | 13:50

"Meer weten over islam" betekent in mijn ogen "overgeven aan islam".
Immers, door hun gedrag te vergoeilijken geef je hen een vrijbrief zich op een bepaalde manier te gedragen, want je weet toch...?

Dhr. de Wit | 17-10-15 | 13:48

PVV naar de 100 zetels bij de volgende Hondsberoerde peiling.

HotPotato | 17-10-15 | 13:48

-weggejorist-

Hierbenikweer | 17-10-15 | 13:47

Kijk als de popo nou een cursus "normale verkeersdeelname" zou moeten volgen www.telegraaf.nl/binnenland/24629082/_... zou ik het toejuichen maar nee een cursus "Islam".
.
Knettergek zijn ze

normanius | 17-10-15 | 13:47

Waarom is dit trouwens nodig als er niets aan de hand is Islam en moslims?
.
Je zou verwachten dat de gewone politieopleiding die voldoende blijkt om om te gaan met seculieren, christenen, joden, boedhisten, hindoe's, atheisten, agnosten ook wel voldoende is voor Moslims.
.
Tenzij er dus toch iets aan de hand is. moslims kunnen wetten, instituten, en ambtsdragers niet accepteren zoals deze zijn? moslims kunnen niet zoals alle mensen reageren?
.
Ik ben erg benieuwd.

Parel van het Zuiden | 17-10-15 | 13:47

-weggejorist-

Hierbenikweer | 17-10-15 | 13:47

Mag ik een referendum over het verbieden van islam in Nederland? Please? Voor het te laat is?

marcoplarco | 17-10-15 | 13:47

Gaan de Nederlandse agenten leren integreren in de sharia?

miss error | 17-10-15 | 13:47

-weggejorist-

Hierbenikweer | 17-10-15 | 13:46

Als de meerderheid van het volk dom is en blijft op islamknuffelende en landverrandende partijen stemmen, dan verdient zulke domme volk niets anders dan de islamitische ellende.

Want ik kan nu weer mijn bloeddruk laten oplopen, maar ach, laat maar, ga ik echt niet doen hoor, dan zeg ik, ies ook natoer, doe je domme dingen, dan eet je vroeg of laat peop, dus dom volk verdient eigenlijk niets anders dan ellende. Eigen schuld dikke bult. Blijf vooral maar op die linkse partijen stemmen, dan gaat het vroeg of laat flink fout. Ga dan geen huilie huilie doen hé, want dat helpt niet meer, want dan is het te laat.

Wonderful-Life | 17-10-15 | 13:45

Het begint met dawah, het eindigt met koppen die door de straten rollen.

HoogToontje | 17-10-15 | 13:45

Ach als onder de sharia alle idiooot hoge boetebedragen een stuk omlaag gaan.....
Behalve als dat 10 zweepslagen voor foutparkeren, rechtervoet afhakken voor te hard rijden en tong verwijderen voor rijden onder invloed wordt, dan doe ik niet mee.
Alhoewel, die laatste....

HotPotato | 17-10-15 | 13:45

-weggejorist-

Rectale Boterham | 17-10-15 | 13:44

Zou van Aartsen steekpenningen krijgen?

Mastermattie | 17-10-15 | 13:44

''It is like watching a nation busily engaged in heaping up its own funeral pyre''

prov1nciaal | 17-10-15 | 13:43

En daarna gaan ze bij uw dochters controleren of ze nog wel maagd zijn.

Piet Karbiet | 17-10-15 | 13:43

Van Aartsen gaat dit zo framen dat dit juist weer mogelijk is door zijn (sharia)beleid.
.
Het is 1939 en de lokale politie gaat bij Nazi Duitsland cursus volgen hoe komende jaren nazi's maximaal te kunnen faciliteren bij het bezetten van steeds grotere delen van dit land. Doel daarbij is de nazi's niet te boos te maken.

de Voorzittert | 17-10-15 | 13:43

Wow! Wat moet je jezelf een landverrader voelen wanneer je als politieagent van een seculiere democratische rechtstaat aan zoiets meedoet, zeg.

Parel van het Zuiden | 17-10-15 | 13:42

Nog even en dan moet iedereen verplicht een cursus omgaan met islam volgen zich laten besnijden geiten houden in de tuin en een snor/baard laten staan.

oxyfiebel | 17-10-15 | 13:42

En dan te bedenken dat die politie niveau MBO is, dus die zijn al niet gewend zelf te denken... laat staat kritisch te denken.... dit kan gewoon niet.
handhaaf de strikte scheiding politie en religie!
Moet het echt zó ver komen dat de bevolking zélf de politie moet behoeden voor de indoctrinatiecursus islam-is-top in de moskee?
Moeten we echt zelf voor de achter-(vrouwen) en voor (mannen)deur gaan zitten om het reeds op sekse gescheiden politiekorps te behoeden de snertmoskee in te gaan, omdat de politie zelf niet inziet dat ze níet op cursus bij de antidemocratische sharia-aanhangers moeten gaan?

Pralite Monk | 17-10-15 | 13:41

Dit is hetzelfde als bezoek gaan op de Obersalzberg om een kopje thee te drinken met de Führer in zijn Berghof.
*graag een beetje uit de bocht vliegt met piepende banden*

King of the Oneliner | 17-10-15 | 13:41

Maar eh... Islamisering bestaat niet. P.H. Donner en E. Vogelaar hebben het zelf gezegd.
Dus. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/08/...
Gaat u maar rustig slapen. De staats-mutaween houdt de wacht.

Stormageddon | 17-10-15 | 13:40

@LimbabweFC | 17-10-15 | 13:37
Als pasen en pinksteren op een dag vallen en de koeien op het ijs dansen.

mvdwarsligger | 17-10-15 | 13:40

Bah. Die agenten hoeven enkel de Nederlandse wet te kennen. Ze gaan niets opsteken van een 'cursus islam'. Ik ga wat raars zeggen hoor maar misschien is het een idee om dat tuig de Nederlandse wet te leren? Wat voor ons vanzelfsprekend gedrag is natuurlijk. WTF zou je moeten begrijpen?

Repetitive Beats | 17-10-15 | 13:40

@LimbabweFC | 17-10-15 | 13:37
When pigs fly and hell freezes over.

necrosis | 17-10-15 | 13:39

Het zal wel verboden zijn om Van Aartsen een gevaarlijke man te noemen, maar wat is dat een gevaarlijke man.

Jan Passant mk2 | 17-10-15 | 13:38

Wanneer gaat dat volk eens integreren?

LimbabweFC | 17-10-15 | 13:37

Op zich is het helemaal niet verkeerd om te weten, hoe die gasten denken en werk gaan. Dan kun je ze ook veel beter aanpakken... Zolang dat laatste ook op het programma staat!

PisFinger | 17-10-15 | 13:36

Bizar maar misschien een mogelijkheid om door de 'vredelievende sluier' een kijkje achter de schermen te krijgen.

Mini Me | 17-10-15 | 13:36

Ik geloof niet veel, maar ik geloof wel in karma.
En karma krijgt het nog ontzettend druk met Arnoudje.
Als ik hier zou schrijven wat ik van hem vind, kost me dat mijn GS-lidmaatschap, dus dat doe ik niet.
Laat ik het maar bij houden dat ik dingen onder mijn schoen vandaan haal, waar ik meer respect voor heb, zelfs als ik over een mesthoop heb gelopen met mest van aan aids gestorven varkens.

Cuyahoga | 17-10-15 | 13:35

Idioten. Vrij naar Jantje Roos.

Nilfisk | 17-10-15 | 13:35

Dus de Saudiërs en Turken (via Diyanet) mogen nu ook onze politieagenten indoctrineren met hun vergif. Wat een vooruitgang zeg.

Min-of-meer | 17-10-15 | 13:33

Wat nu weer, de politie nóg meer respect en begrip aanleren vanuit de religieuze visie des doods?
We hebben een grondwet, leer die moslims dat maar eens.

Pralite Monk | 17-10-15 | 13:33

Kapot, kapotter, kapotst.

Mesmer | 17-10-15 | 13:33

Als ze dan ook gaan optreden als moslimagenten heb ik er niet zoveel moeite mee....

pim achtertuin | 17-10-15 | 13:32

[-afgeplakt -]

oxyfiebel | 17-10-15 | 13:32

En niet bij de KKK? Discriminatie.

Piet Karbiet | 17-10-15 | 13:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken