Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Volkert schendt vrijlatingseisen en weigert werk

PERSBERICHT NPO KRO BRANDPUNT-REPORTER: "Volkert van der Graaf, de moordenaar van Pim Fortuyn, heeft doelbewust een voorwaarde van zijn voorwaardelijke invrijheidsstelling geschonden. Dat blijkt uit opnames met verborgen camera die vanavond worden getoond in het tv-programma Brandpunt-Reporter van KRO-NCRV. Van der Graaf riskeert nu dat hij alsnog de resterende zes jaar gevangenisstraf geheel of gedeeltelijk moet uitzitten. Van der Graaf zegt in een heimelijk opgenomen gesprek dat hij foto’s die vorig jaar in De Telegraaf verschenen zelf “in scène heeft gezet”. (Deze foto's dus - red.) Hij vertelt dat zijn toenmalige advocaat, Stijn Franken, contact legde met de fotograaf: “Die maakte bij wijze van spreken 200 foto’s en dan konden wij zeggen, die wel en die niet”, aldus Van der Graaf. Stijn Franken wil hier geen commentaar op geven.

Van der Graaf heeft een mediaverbod waardoor hij niet actief contact mag leggen met de pers. Het mediaverbod maakt onderdeel uit van de bijzondere voorwaarden die hem door de rechter werden opgelegd, die mede tot doel hebben de kans op recidive te verminderen en daarmee de samenleving te beschermen. Uitzonderingen kunnen alleen worden gemaakt na voorafgaande toestemming van zowel Reclassering als Openbaar Ministerie. De Reclassering laat in een reactie aan Brandpunt Reporter weten geen toestemming te hebben verleend en dit te beschouwen als een overtreding van zijn mediaverbod. Het Openbaar Ministerie geeft geen commentaar.

Uit de uitzending blijkt verder dat Volkert van der Graaf zijn resocialisatie tegenwerkt. Hij vertelt “misbruik te kunnen maken” van de soepele opstelling van uitkeringsinstantie UWV in zijn woonplaats Apeldoorn, die geen haast maakt met een re-integratietraject. Hij zegt niet te willen werken “omdat je dan niet meer gratis kan procederen”. Tegen de Reclassering zegt hij een klacht te hebben ingediend en hij weigerde een handtekening te zetten onder afspraken over zijn re-integratie. “Ik zie die hele reclassering als treiterij”.

Volkert van der Graaf spande een kort geding aan tegen de KRO-NCRV waarin hij eiste dat de uitzending werd verboden. De rechtbank van Amsterdam heeft die eis aan het begin van de avond afgewezen."

Bron: persbericht KRO. De beelden worden om 22u36 uitgezonden op NPO Dit Is Nederland 2.

Reaguursels

Inloggen

Gaat hij nu n.a.v. Zijn openlijk frauduleus gedrag jegens het uwv ook gestraft worden met een boete?
Mensen die een kruisje per ongeluk verkeerd zetten of een paar getalletjes omdraaien krijgen die namelijk ook.gelijke monniken gelijke kappen toch?

Toch een aandachtspunten, kijken of het uwv haar eigen protocol volgt of daar in dese zaak van afwijkt.

Als ze dat gaan doen eis ik mijn boete die ik heb moeten betalen ook terug.

djiezuskrijst2 | 22-09-15 | 01:19

Gratis procederen is een goed recht. Maar niet voor Volkert.

waragainstclimate | 21-09-15 | 17:59

Geldt iemand door z'n hoofd schieten ook al treiterij?

Fratello | 21-09-15 | 13:31

Rechters, reclassering, justitie zijn echt naieve sukkels. Maar goed, dat wisten we hier al..

LeBlanc | 21-09-15 | 11:24

@Eurotokkie | 20-09-15 | 19:32

Ehhh mensen zijn boos omdat ie kort heeft gezeten, daarom voelt ie zich opgejaagd, en daarom vervat ie in gedrag waardoor ie weer een criminele daad begaat...

Aja... Dus is het eigenlijk onze schuld?

peterdh | 21-09-15 | 10:24

Soms heeft zelfs de NPO wel goede programma's. Brandpunt is er daar één van. Zembla ook. Ik herkende v.d. Graaf niet (meer), het is ook al weer zo lang geleden. Dat hij een volledige bijstandsuitkering heeft terwijl hij samenwoont met zijn vriendin die dat ook heeft is selectieve willekeur van het UWV, en kan me dus niks schelen. Dat hij vervroegd is vrijgekomen is gewoon het recht van elke gevangene. Niks aan te doen. Waar ik me wel aan stoor, is zijn houding. Ik heb mijn hele leven al van dichtbij te maken met geestelijk gestoorden en ik kan ze vaak aan hun gedrag herkennen. Volkert is duidelijk een kille, berekende sociopaat die elk spoortje empathie mist. Geen spoor van spijt over de moord die hij heeft gepleegd. Hij betuigt alleen een soort berekende 'spijt' wanneer dat hem helpt om zijn doelen te bereiken.

Uit zijn uitspraken blijkt dat hij zichzelf als redder van Nederland ziet en dat Fortuyn "gestopt moest worden". Hij ziet niet in dat moorden fout is. Integendeel, moord is voor hem gewoon een middel om zijn doel te bereiken. Iemand met zo'n kille en gevoelloze houding zou het zo weer doen als hij dat "nodig" vindt. Hij is echter intelligent genoeg om zich geen uitspraken over Geert Wilders te laten ontlokken. Maar hij was toch dom genoeg om zich in de val te laten lokken en -via een verborgen camera- openlijk niet alleen Fortuyn's familie, maar heel Nederland de dikke middelvinger te geven en iedereen recht in de bek uit te lachen. Dat kille, neerbuigende lachje van hem laat mijn nekharen recht overeind staan. Die gast spoort echt niet. Hij was en is gevaarlijk en kan op elk willekeurig moment, nu of in de verre toekomst, weer moorden. Zijn slachtoffer kan dan een rechtse of linkse politicus zijn, of gewoon een willekeurig iemand die hem, Volkert, in de weg staat.

Natuurlijk heeft Rutte Teeven onder druk gezet om vervroegde vrijlating te voorkomen. De politieke belangen (imago, stemmenverlies) waren te groot om daarover te liegen. Het was puur de rechtbank die technisch gezien correct handelde door Volkert hetzelfde recht op vervroegde vrijlating te geven als alle andere gevangenen. Wie wel tekort schieten, zijn de psychiaters en psychologen die duidelijk niet onderkennen waar ze mee te maken hebben. Hij was volledig toerekeningsvatbaar, dus zijn gevangenisstraf was terecht. Maar waarom hij geen levenslange TBS na zijn gevangenisstraf heeft gekregen, is mij een compleet raadsel. Ik kan alleen maar hopen dat niemand hem te erg gaat dwarszitten, anders vallen er nog meer doden. RIP rechtsstaat. Jullie hebben technisch gezien niets fout gedaan. Maar jullie staan wel 1-0 achter op deze sociopaat, die geniepig lachend met de complete Nederlandse rechtsstaat, de bevolking en de nabestaanden de vloer aanveegt.

Nivelleermarionet | 21-09-15 | 10:17

Heb ik het nu goed begrepen dat Stijn Franken Volkert van der Graaf actief heeft geholpen om een foto van Volkert in de Telegraaf te krijgen? Of ging dit buiten Stijn om?

Paljas | 21-09-15 | 10:15

Deze moordenaar zonder spijt word op Joop nog steeds als held vereerd .

Castor12 | 21-09-15 | 09:35

Iedere andere misdadiger zou onvoorwaardelijk de rest van de straf moeten uitzitten.
Voor de 'held' van Links Nederland (dezelfden die ons nu uitleveren aan EU-dictatuur en asielzoekers) gelden waarschijnlijk andere maatstaven.
Toepasselijk is een quote van Gandalf uit Lord of the Rings: "Many that live deserve death. And some that die deserve life".

wooky | 21-09-15 | 09:20

-weggejorist-

Uitsaaikorporasie | 21-09-15 | 09:05

Ze moeten dat kut UWV afschaffen blijkbaar wordt die instelling door mongeaulen bevolkt, ik kan mij geen situatie bedenken dat een werkwillende überhaupt iets heeft aan dat linkse bolwerk

me_paranoia | 21-09-15 | 08:57

Jammer dat die gluipert nog leeft!

Hibiscus | 21-09-15 | 08:55

@lulleficatie | 21-09-15 | 08:49

Welke belastingbetaler wil deze werkweigerende bijstandsfraudeur onderhouden?

raskol | 21-09-15 | 08:53

Donkersloot | 20-09-15 | 23:14
Ja, hallo, dit is nu eens niet de VARA, bijdehandje.
de honden blaffen... | 20-09-15 | 23:17

Oh, ik dacht dat de collectie Publieke Staatsomroep Van Mijn Zuurverdiende Belastingscenten hier altijd werd afgedaan als één Links Grachtengordelbolwerk, maar ik vermoed dat dit dan vooral selectieve verontwaardiging betreft.

Donkersloot | 21-09-15 | 08:52

Welke werknemer wil deze tijdbom als collega?

lulleficatie | 21-09-15 | 08:49

Mooie scoop van Brandpunt. Hopelijk mag hij hierdoor nog wat langer zitten, maar ik denk dat niemand er iets mee gaat doen. Waarschijnlijk baalt een aantal mensen alleen flink dat het uitgekomen is, moeten ze net doen alsof ze er iets aan doen.

Janloel7282 | 21-09-15 | 08:43

Wel goed dat reporter even vermeld dat Volkert er dus in genaaid is voor 1.500,- euro, die Pino zal zich nu wel afvragen wat z'n maatjes doen als ze 10K kunnen vangen, dit probleem gewoon in de groene Khmer-sfeer laten oplossen.

Onze man in Mockba | 21-09-15 | 08:32

O, was op de Nederlansche linksche propaganda zender, dus daar heeft hier niemand naar gekeken.

Pieleke | 21-09-15 | 08:18

die idioot leeft nog steeds in het verleden met zijn gratis procederen..het succes daarachter was dat het onder de paraplu van zijn terroristenclubje in de anonimiteit gebeurde..dat kan hij nu wel vergeten..en zo hoort het..

ko uit groningen | 21-09-15 | 07:42

Die €1.500 'onkostenvergoeding' die de informant kreeg, is dat bedrag bedoeld voor een kogelvrij vest? Kijk maar uit dude, Volkert schiet van achteren en mikt op het hoofd...

raskol | 21-09-15 | 07:33

Dr.Hermannes | 21-09-15
Nee hoor goed plan, het is wat metdedag|21-09-15| al zegt, rechterlijke dwaling betekent dat die figuranten het niet meer weten.
van der Graaf vond varkensflats walgelijk terwijl er nu 15 miljoen geparkeerd staan, dus een afleidings manoeuvre.
Dit was een politieke afrekening, maar er is hoop, volgens iemand zijn wij te waardeloos om te stemmen , laat hem daar maar op los gaan, dan gaat Wilders ook wat langer mee.

Implant | 21-09-15 | 07:31

Hij heeft een ernstig psychisch probleem met gezag.

duitse herder | 21-09-15 | 07:27

Mark van Dam: Daar durf ik een goede kist wijn om te verwedden; het zou naadloos passen in het rechtsbesef van de huidige rechterlijke macht.

Kievit | 21-09-15 | 06:30

@Mark van Dam | 20-09-15 | 19:23
.
Persoonlijk heb ik het gevoel dat als iemand Volkert omlegt dat die persoon een langere straf krijgt opgelegt dan Volkert.

[x] Ongeschikt | 21-09-15 | 06:06

Deze parasiet bewijst het falen van alles en iedereen die zogenaamd iets met een rechtssysteem te maken hebben, walgelijk.

INH.30CL | 21-09-15 | 04:39

'We hebben met zijn allen afgesproken dat we zo niet met moordenaars omgaan...' O ja ? Niet met mij, ze zijn niet bij mij langs geweest, om mijn mening te vragen. Voor mij is ie dus slechts vogelvrij, en als ik hem niet tegenkom, dan komt een ander hem wel tegen, het is slechts een kwestie van tijd, het wanneer is nog onbekend, maar die ontmoeting, die voor hem op zijn laatste dag zal plaatsvinden, die staat wel vast.

Dat zeg ik ! | 21-09-15 | 03:44

Moordenaar van der Graaf is overtuigd veganist. Wellicht is een paar minuten (mag ook langer) met die rotkop in een emmer melk een passende extra maatregel. Al die andere maatregelen en beperkingen lapt die toch aan zijn kunstleder laars.

Robhal | 21-09-15 | 03:39

@Lentehaas | 21-09-15 | 01:50
Inderdaad. Een brandweerman zou daar waarschijnlijk compleet van de kaart van zijn. Zo'n empathieloos type als VvdG echter, zou het compleet koud laten. Het is moelijk om aan de indruk te ontkomen dat dergelijke kille gewetenloosheid bepaald geen bijzonderheid is in zijn politiek-activistische kringen.

ben kokhals | 21-09-15 | 02:47

VvdG lijkt op een stereoptype sociopaat www.mcafee.cc/Bin/sb.html en zal dus ook nimmer last hebben van gewetenswroeging, wat'ie ook uitvreet of de samenleving aandoet. Dat heerst in de polpotteske kringen waar dat onmens uit voortkomt, vandaar mogelijk ook dat superlichte strafje, dat leedvermaak in die kringen om zijn moord op Fortuyn, en dat handje boven zijn hoofd.

ben kokhals | 21-09-15 | 02:25

-weggejorist-

Lentehaas | 21-09-15 | 01:55

@kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 01:46
Wij zouden voor onszelf kiezen. Wij zijn individualisten.
DAT is nu juist mijn punt: Volkert doet dat ook. Als hij idealen zou hebben, zou hij zijn mond wel open doen tegen de pers.

Lentehaas | 21-09-15 | 01:55

@kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 01:46
Een echte brandweerman riskeert zijn leven. En daar hebben we het hier niet eens over.
Volkert zou zijn eigen leven nooit riskeren. Die durft niet eens zijn mond open te doen.

Lentehaas | 21-09-15 | 01:50

@Lentehaas | 21-09-15 | 01:23
Als hij het alleen maar bij woorden zal laten, zal de aandacht mogelijk nihil zijn en zal men hem mogelijk niet serieus nemen. En het is maar de vraag hoe hij de media de aandacht op zichzelf zal laten vestigen. Maar, zoals we ondertussen ook ondervinden, zullen daden over het algemeen serieuzer genomen dan woorden.
.
En wat idealen betreft; je kunt in bepaalde situaties slechts tot een bepaalde hoogte voor je idealen gaan. Neem als voorbeeld een brandweerman die terug naar buiten moet gaan omdat het gebouw dreigt in te storten terwijl hij weet dat er nog iemand levend in het gebouw is. Ja, dan kiest de brandweerman ook voor zichzelf.

kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 01:46

En aldus daag ik Volkert nogmaals uit: hij is rechts. Als het erop aankomt, kiest hij niet voor zijn idealen. Hij houdt zijn mond. En kiest voor zichzelf. Die idealen zijn een schijnvertoning.

Lentehaas | 21-09-15 | 01:32

@kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 01:05
Zou jij zijn mening dan nog serieus nemen? Dat doet toch niemand? Iedereen weet dan dat hij zichzelf belangrijker vindt dan zijn idealen.
Dat is toch het individualisme ten top? Dan gaat Volkert toch voor zichzelf?
Vergelijk het met: dieren zijn belangrijk, maar ik (Volkert) ga vóór de dieren.
Dat is precies zoals wij erover denken. Ik vind dat ik voor dieren ga. Ik ben rechts.
Dus Volkert is gewoon een rechtse jongen. Hij denkt precies zoals ik.

Lentehaas | 21-09-15 | 01:23

@kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 01:05
Zou jij zijn mening dan nog serieus nemen? Dat doet toch niemand? Iedereen weet dan dat hij zichzelf belangrijker vindt dan zijn idealen.
Dat is toch het individualisme ten top? Dan gaat Volkert toch voor zichzelf?
Vergelijk het met: dieren zijn belangrijk, maar ik (Volkert) ga vóór de dieren.
Dat is precies zoals wij erover denken. Ik vind dat ik voor dieren ga. Ik ben rechts.
Dus Volkert is gewoon een rechtse jongen. Hij denkt precies zoals ik.

Lentehaas | 21-09-15 | 01:23

Net gekeken. Had niets anders verwacht. Ik was spot on met mijn gedachten. In mijn eerdere tegel op dit draadje zei ik het al. En het klopte. Ongeneesbaar. Alleen ben ik niet zo met namen maar van gezichten. Hou het er daar maar bij. Geen zin in Joris.

Vageling | 21-09-15 | 01:19

Waarom is er nog niemand op het idee gekomen een site live te gooien via Kazachstan. Op die site een interactieve live hunt organiseren met een prijzenpot die door midden van crowdfunding wordt gevuld.

Of ben ik nu aan het doorslaan.

Dr.Hermannes | 21-09-15 | 01:19

Hij laat zien dat de rechters in Nederland een lachertje zijn waarvoor niet veel mensen respect hebben. Maar ja die rechters worden zo vaak in hun bek gepist.

metdedag | 21-09-15 | 01:14

@kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 01:05
Als hij daar gebruik van maakt, blijkt hoe rechts hij is. Eerst aan zichzelf denken en dan pas aan de zogenaamde idealen. Ik zou dat erg doorzichtig vinden.

Lentehaas | 21-09-15 | 01:13

We weten allemaal dat Volkert zijn mening niet durft te zeggen. Zijn idealen zijn maar een houding. Uiteindelijk kiest hij voor zichzelf. Hij blijkt hij dus gewoon rechts te zijn.

Lentehaas | 21-09-15 | 01:09

-weggejorist-

alice in wonderland | 21-09-15 | 01:07

@Lentehaas | 21-09-15 | 01:00
Ach, hij hoeft nog maar een paar jaar de media te mijden, want die beperking houdt over een paar jaar op. Daarna mag hij weer volop de media gebruiken, dus dat wat je daar beweerd, klopt dus niet.

kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 01:05

En op dit moment Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdacht op NPO101. De kinderen moesten via Bassie en Adriaan warm gemaakt worden voor (de) Eu(ropa). Schaamteloos.

kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 01:02

Waarschijnlijk begrijpt alleen Volkert, dat ik hem uitdaag om zijn mening te zeggen. Ik wil dat hij daar niet intrapt. Zijn mening niet tegen de pers zegt. En zichzelf monddood maakt om zijn fysieke vrijheid te behouden.
Wat stelt fysieke vrijheid voor als je geen vrijheid van meningsuiting hebt?
Je bent een linkse activist en je mag tegen niemand iets zeggen. Laten we eerlijk zijn: dan ben je onbenullig; een lachertje.
Dat jongetje kan geen kant uit. Hij is zogenaamd vrij, mits het jongetje zijn mond houdt.
Zo'n jongetje heeft toch geen idealen? Die kiest voor zichzelf. Net als een rechtse bal.

Lentehaas | 21-09-15 | 01:00

@Ellie1234 | 21-09-15 | 00:40
Klopt. Daarbij heeft Volkert niet zelf contact gelegd met de media. Dat deed hij via zijn advocaat. En noch Volkert, noch zijn advocaat hebben de VI overtreden. Dus, niks aan de hand. Allemaal opgeblazen. Ik vraag me af waarom deze "zaak" zoveel aandacht krijgt. In zowel Brandpunt als in het programma erna. Wat schuilt hier achter? Wat is de werkelijke reden dat deze zaak zo onder de aandacht gebracht wordt?

kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 00:58

Maar die vriendin van hem, die doet het dus gewoon met hem. En daar komt ze gewoon mee weg. Dat vind ik best wel onbegrijpelijk.

Thunderbird | 21-09-15 | 00:57

@francisca van jole | 20-09-15 | 19:43
Er moeten een hoop toiletten worden schoongemaakt iedere dag. Zeggen dat hij niet eerder naar huis mag dan dat ze ook echt blinkend schoon zijn en anders korten op zijn uitkering. Hoe moeilijk is het?

Thunderbird | 21-09-15 | 00:52

@Lentehaas | 21-09-15 | 00:41
Niet alleen Volkert is mentaal gevangen. Miljoenen Nederlanders zijn dat op dit moment. Ook, die zonder strafblad.

kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 00:52

@Obstiopaat | 21-09-15 | 00:21
Dat kan wel zo zijn, maar de bij recidive is het de vraag of iemand opnieuw DEZELFDE FOUT (Pim Fortuyn vermoorden) begaat. En die kans is nihil. Die volgens de letter klopt. Dat hij mogelijk in staat is nog iemand als Pim Fortuyn, te vermoorden is mogelijk klein, maar waarschijnlijk, dat wel.
.
Overigens, waarom de Brandpunt nu met dit verhaal komt; ik bedoel, dat wij Volkert doet is niet nieuw. Het is al jaren bekend, dat de Reclassering weinig tot geen invloed heeft op iemand. Dito met uitkeringsinstantie UWV. Dat Voorwaardelijke Invrijheidstellingen regelmatig geschonden wordt, is niet nieuw. Waarom wordt Volkert van der Graaf nu ineens onder de aandacht gebracht? Wat zit hier achter? Wat is de ware agenda? Waar moeten we van afgeleid worden?
.
NOS teletekst vandaag ook zo'n leugen. De reden dat waarom de advocaat van Badr Hari stopte was niet bekend, volgens de NOS. Terwijl RTL-teletekst het wel wist. Badr Hari had zijn advocaat voor zijn karretje gespannen door te liegen.

kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 00:50

@Schietmijmaarlek | 21-09-15 | 00:33
Denk eens goed na. Wat heeft het leven voor een zin als je nooit je mening meer kunt geven? Nooit kunt zeggen waarom je Fortuyn hebt gedood? En niemand dat dus begrijpt?
Dan kun je misschien beter in de gevangenis zitten en je mening wél kenbaar maken.
Volkert is fysiek vrij, maar mentaal gevangen.

Lentehaas | 21-09-15 | 00:41

-weggejorist-

Ellie1234 | 21-09-15 | 00:40

Uit de uitzending blijkt dat Volkert van der Graaf een narcist met psychopathische trekjes is
Er is maar een persoon belangrijk voor Volkert en dat is Volkert zelf.
Volgens "onderzoek" is de kans op recidive bij Volkert van der Graaf laag.
Na deze uitzending vraag ik mij af: 'welke malloten hebben dat onderzoek uitgevoerd'.
Obstiopaat | 20-09-15 | 23:54

Precies mijn gedachtengang!

ResSoniya | 21-09-15 | 00:37

Reportage net gezien.
Ronduit schokkend!
Hij had destijds levenslang moeten krijgen, maar de moord op Pim kwam politiek gezien wel heel erg goed uit.
Die lamzak moet linea recta terug naar de gevangenis en z'n hele straf uitzitten.
De ten onrechte verkregen uitkering mogen ze inhouden op z'n zakgeld.
Wat een kudtland zijn we geworden.

Schietmijmaarlek | 21-09-15 | 00:33

Volkert: lees je mee? Wat heb jij nu bereikt? Helemaal niets, toch? Jij hebt toch ook helemaal geen mening? Niemand weet wat jij denkt.
En dat zal ook nooit iemand horen. Want we hebben je monddood gemaakt.

Lentehaas | 21-09-15 | 00:21

kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 00:06
Zeg meneer met de toepasselijke nick, Pim Fortuyn was niet de enige politicus in Nederland waar extreem linkse activisten een hekel aan hadden/hebben.

Obstiopaat | 21-09-15 | 00:21

@Lewis Lewinsky | 21-09-15 | 00:06
En wie de beelden nog een goed bekijkt, ook zijn houding en manier van lopen.

toetanchamon | 21-09-15 | 00:16

Zelfs zijn linkse collega's vinden hem zo nietszeggend, dat ze het niet de moeite waard vinden om hem achter de tralies te zetten.

Lentehaas | 21-09-15 | 00:14

Natuurlijk is het een onbenullig mannetje. Een dierenactivistje. Hij heeft nooit iets zinvols gepresteerd. Iemand waar iedereen meewarig op neerkijkt.
Maar toch hoort hij achter de tralies.

Lentehaas | 21-09-15 | 00:11

Ik zou graag zijn advocaat willen zijn.
Een goudmijntje, zo`n cliënt.

hetzoutindepap | 21-09-15 | 00:09

De vraag is meermalen gesteld: 'welke werkgever zou onze Volkert nou in dienst willen nemen?'
Wellicht is er een bedrijf dat bungeejumpkoorden test op het maximale breekvermogen. De functie van bungeejumpkoordentester lijkt me Volkert op het lijf geschreven.
Ook is er vast werk voor hem in de agrarische sector: mestsilo`s moeten af en toe, na geleegd te zijn, gereinigd worden. Dat kan met mensen als Volkert ook heel goed handmatig. In dit speciale geval zou dat zelfs zonder beschermende kleding kunnen. Efficiënt en kostenbewust in deze tijden van erg lage melkprjzen.

Kievit | 21-09-15 | 00:08

@Obstiopaat | 20-09-15 | 23:54
Klopt wel, hoor, dat van de kans op recidive; de kans dat Pim Fortuyn nog een keer vermoord wordt is nihil.

kweethetooknietbeter | 21-09-15 | 00:06

@TeeJee | 20-09-15 | 23:05
Volkert is sinds vanavond aan zijn stem te herkennen.

Lewis Lewinsky | 21-09-15 | 00:06

Dat die man vrij rondloopt, is de grootste misstand uit de Nederlandse geschiedenis.
Maar al schendt hij alle regels van zijn voorwaardelijke invrijheidstelling, die stoppen ze niet meer achter de tralies.
Dat noemen ze dan: de rechtsstaat.

Lentehaas | 21-09-15 | 00:06

Afspraken zijn afspraken!!!
Opsluiten die hap....
"Zelfs als heel Nederland dat wil"
Ja, dus
Ik word zeer misselijk van dit alles!!!

TheNox | 21-09-15 | 00:02

't Viel me in de Brandpuntuitzending op dat het eigenlijk gewoon een tamelijk dom en onbenullig mannetje is.
Peyronie | 20-09-15 | 23:48

Die indruk kreeg ik ook.

Obstiopaat | 21-09-15 | 00:00

Afgewogen tegen het risico dat zijn media-actie voor de samenleving heeft opgeleverd, voorzie ik dat Volkert niet de hele resterende tijd van zijn straf zal hoeven uit te zitten; hooguit een paar maanden. Voor zijn advocaat kan dit een stuk vervelender uitpakken.

Kopje Suiker | 20-09-15 | 23:56

@TeeJee | 20-09-15 | 23:05

Een keer een trekker overhalen?
Maak er maar gerust twee keer van. De moord op Chris van Werken is nooit opgelost.

Lijkt verdacht veel op het gevalletje Demmink. Wel degelijk bewijs, maar ..... duizend redenen waarom de verdachte uit de wind gehouden moet worden.

Pieter V | 20-09-15 | 23:54

Uit de uitzending blijkt dat Volkert van der Graaf een narcist met psychopathische trekjes is
Er is maar een persoon belangrijk voor Volkert en dat is Volkert zelf.
Volgens "onderzoek" is de kans op recidive bij Volkert van der Graaf laag.
Na deze uitzending vraag ik mij af: 'welke malloten hebben dat onderzoek uitgevoerd'.

Obstiopaat | 20-09-15 | 23:54

Hetstijlloost | 20-09-15 | 22:57
in Hilversum zat hij toen zonder adem, dat gebeurt hem geen tweede keer..oh wacht.

hier openen | 20-09-15 | 23:54

spanarchist | 20-09-15 | 23:41
Bij Bram ging het om bonnetjes en factuurtjes. Foei! Oh, sorry, dat zou onder normaal privaat recht vallen. Maar bij Stijn Franken gaat het om meewerken aan het overtreden van voorwaarden die door de rechter zijn opgelegd. Kortom, minachting van de rechtstaat. Zou toch zeker tot schorsing moeten leiden... Shit, weer mis, hij vertegenwoordigt links.

Direct Alpha | 20-09-15 | 23:50

net even gekeken. wat een zelf ingenomen mannetje zeg. die denkt dat ie heel wat ia zeg met zijn 900 euro in de maand. zet deze grappenmaker gaarne maar weer voor de rest van zijn tijd vast. niks geleerd en zal in die periode niks leren maar ontneem hem in ieder geval zijn vrijheid en..... die vieze arrogante big smile op zijn face. wat een l.u.l

verbanden | 20-09-15 | 23:50

Toch jammer dat een of andere gek die niets heeft te verliezen onze Volkert niet gewoon heeft afgemaakt.
't Viel me in de Brandpuntuitzending op dat het eigenlijk gewoon een tamelijk dom en onbenullig mannetje is.
Het blijft doodzonde dat zo'n dom iets zo'n intelligent iemand als Fortuyn heeft afgemaakt.

Peyronie | 20-09-15 | 23:48

Die Volkert heeft wel fijne vrienden die hem voor 1500€ willen verraden.
Wat zou een niet vriend ervoor vragen om......

K. Loothommel | 20-09-15 | 23:47

Stijn Franken wordt nu dus van het tableau gewist!

Astroturfer | 20-09-15 | 23:43

De eerste keer sinds tien jaar dat ik serieus TV heb gekeken. Nooit weer. En wat de materie betreft: leer eens een keer psychopaten herkennen, mensen.

o)+ | 20-09-15 | 23:42

-weggejorist-

exit religion | 20-09-15 | 23:42

Het heeft toch iets raars. Het rare spelletje van Ficq om Badr Hari uit de gevangenis te houden lukt en daarna is ze zogenaamd niet langer werkzaam als zijn advokaat, zodat haar niets verweten kan worden. Deze advokaat verbreekt moedwillig afspraken met jusititie om zijn klant te helpen, schijnbaar ook zonder gevolgen. En Bram Moskowicz, die zo dom was om Wilders te verdedigen, wordt levenslang geschorst omdat hij geen opfriscursusjes deed.
Met welke maat wordt precies gemeten?

spanarchist | 20-09-15 | 23:41

Dit wordt weer een leuke soap om te volgen, daarnaast een aardige toets voor de rechtspraak.
* bier en chips paraat

Astroturfer | 20-09-15 | 23:41

Tsjah, ik vind dat van der Graaf veel te licht is gestraft voor zijn vreselijk misdaad. Maar dat hij zich bewust laat fotograferen begrijp ik goed en hij gaat hiervoor niet terug de bak in vrees ik. Hij maakt gebruik van alle mazen in de wet, dat heeft die uitvreter zijn hele leven al gedaan.

Het gevolg is wel dat hij met meer paranoia door het leven gaat vanaf nu. Dat is ergens wel mooi, maar eigenlijk gun ik niemand iets slechts dus het is ook een beetje dubbel.

Sven Kockelman vind ik overigens de vervelendste interviewer die ik ooit heb gezien. Hij stelt vreemde vragen en probeert altijd zijn interviewees in een moeilijke positie te krijgen op een lullige manier. Ook tegen Eerdmans deed hij af en toe heel irritant, Joost ging daar goed mee om. De uitzending was eigenlijk ook een beetje matig.

Bvdb | 20-09-15 | 23:39

ik zie net op RTL dat er behoefte is aan Chinese koks in NL. Misschien iets voor Volkert?

Paljas | 20-09-15 | 23:39

Zo zeg, ik had deze uitzending van een publieke omroep niet verwacht, alle hulde voor KRO/NCRV, dat ik dit ooit nog op zou kunnen schrijven!
Joost Eerdmans heeft denk ik weinig kans bij de huidige kliek in de 2e kamer en zeker al niet bij die Dijkhof.

Democrates | 20-09-15 | 23:38

Petrus de Rewa | 20-09-15 | 23:33
Het gaat niet om een moord in criminele of familiaire kring, maar om een moord op een vertegenwoordiger van veel Nederlanders. Daar is het slappe aftreksel bij het UWV echt geen straf voor. Graag even de verhoudingen op orde houden.

Direct Alpha | 20-09-15 | 23:36

Nieuws waar ik gewoonlijk ernstige migraine van krijg. Hij hoeft de doodstraf niet te ontvangen, maar enig ongemak is toch wel op z'n plaats. In de hel van Dante is een extra ring vernoemd naar de UWV, waarom krijgt hij daar niet zijn verdiende loon voor niet-werken?

Petrus de Rewa | 20-09-15 | 23:33

-weggejorist-

Real Dutch Meat | 20-09-15 | 23:33

Ik was even weggedommeld... droomde over een APB met Pim Fortuyn. Wat zou dat mooie televisie hebben opgeleverd en een helder antwoord op het migrantenprobleem.

Direct Alpha | 20-09-15 | 23:29

Goed dat Powned dit naar voren brengt van de publieke omroep hoeven we dit niet te verwachten, oh wacht...

lingo star | 20-09-15 | 23:27

Zojuist de reportage gezien.
Van mij had Volkert van der G levenslang opgesloten mogen krijgen echter inzake de bijstand, de dwangarbeid, treiteren van de bijstandsgerechtigden, heeft hij groot gelijk.
Met dat beleid zijn 400.000 mensen de lul, behalve Volkert dan (op dit moment).

ProAsfalt | 20-09-15 | 23:22

kuifkast | 20-09-15 | 23:04
Hij denkt hij een goede daad heeft verricht.
Volslagen gestoord, opsluiten in een krankzinnigengesticht.

de honden blaffen... | 20-09-15 | 23:20

Donkersloot | 20-09-15 | 23:14
Ja, hallo, dit is nu eens niet de VARA, bijdehandje.

de honden blaffen... | 20-09-15 | 23:17

Welnee. Het schimmige machtsblok dat hem inhuurde om Fortuyn te vermoorden is krachtig genoeg om hem vrij te houden. En voor links NL is van der Graaf toch een soort held die het dreigende gevaar op rechts heeft geëlimineerd. Immers, homo's zijn bij links oke maar geen rechtse homo's en afvallige partij homo's!

Thorolf | 20-09-15 | 23:16

Run Volkert , run. Eerdmans gaat je pakken.

hero_of_heaven | 20-09-15 | 23:15

Hoe zit het eigenlijk met zijn advocaat, die regelt doelbewust een fotograaf waarmee de voorwaarden geschonden kunnen worden. Oh, wacht, die advocaat vertegenwoordigt half links Nederland, dus zal wel in zijn ambt mogen blijven.

Direct Alpha | 20-09-15 | 23:14

Die fokking linkse publieke omroep ook die niks aan de kaak st...oh, wacht.

Donkersloot | 20-09-15 | 23:14

Als dit echt zo is als hij zo zich gedraagt. Kan iemand Nederland dan uit ze lijden verlossen en deze groenlinks aanhanger met connectie met feeks Halsema enkeltje hel geven.
Wat een ongelijke pisvlek is dat gedrocht, wat moet je als ouders toch trots zijn he, om zo treitergeytenwollensokkenlinksdraaiendekamelenneuker als zoon te hebben.

DanBilzerian | 20-09-15 | 23:14

Lekker samen met zijn advocaat Stijn de boel flessen en steeds maar weer de regels aan zijn laars lappen.
Zijn advocaat werkt bewust mee om de boel te saboteren en de maatschappij op kosten te jagen, dus royeren die zak.
De meest gehate man in Nederland lacht zich dood.

I.P standing up | 20-09-15 | 23:13

Het moge duidelijk zijn. Mocht je met grote frustraties rondlopen, ga rond het weekend posten bij het station van Harderwijk en let op iemand met een vreemd loopje.

BrutusBosch | 20-09-15 | 23:13

@(c)ZWITSUL | 20-09-15 | 21:53
Zou je hem herkennen als hij langs je loopt op straat? Er is niks, maar dan ook niks, bijzonders aan die kop van hem.
Het enige wat deze sul heeft bereikt in zijn leven is 1 keer een trekker over halen.


Ik zou hem in ieder geval niet herkennen als hij intussen een ander montuurtje en pet heeft.

TeeJee | 20-09-15 | 23:05

Mannetje heeft alle tijd gehad om e.e.a. uit te pluizen en rommelt zich door de kiertjes van de wetten.
Toch loopt hij de kans eens de verkeerde tegen te komen.
Dat van Chris van der Werken is, dacht ik, verlopen helaas.
Hoe hij zelf met deze daden kan leven blijf ik een mirakel vinden.

kuifkast | 20-09-15 | 23:04

Nou laten we het hopen! Elk jaartje extra in de bak heeft deze arrogante klootzak dubbel en dwars verdient!

Hobbykip | 20-09-15 | 23:02

Dit is niet goed voor mijn bloedruk. Wat een aanfluiting voor een "rechtstaat". Terug in de bak met die kl**tzak.

Von Mutzenbacher | 20-09-15 | 23:00

Goed gedaan Brandpunt, Kudo's.

de honden blaffen... | 20-09-15 | 22:56

Ouwe winnaar is het ook

flat out | 20-09-15 | 22:53

Hij heeft het nogal naar zijn zin zo te zien...

Capt. Iglo | 20-09-15 | 22:48

Gratis ja wij betalen wel hoor Volkert. Want jij draagt echt bij aan onze samenleving

flat out | 20-09-15 | 22:48

En die 6 jaar alsnog zitten, in de isoleercel. Geef m een balk en een touw als hij een voortijdige exit wil.

raskol | 20-09-15 | 22:46

Gloeiendegloeiende... Morgen weer 6:15 het bed uit, werken om deze parasiet te onderhouden.

raskol | 20-09-15 | 22:45

Slecht voor mijn bloeddruk. Aan het werk
met die schoft, wasknijpers maken in
in de bajes.

koosnaam | 20-09-15 | 22:45

Welkom in Nederland 2015. Wat een zooi

flat out | 20-09-15 | 22:43

bloed onder mijn nagels vandaan ..

(c)ZWITSUL | 20-09-15 | 22:42

Wat een mannetje

flat out | 20-09-15 | 22:42

Ach, ik denk maar zo: Volkert mag best proberen Geert om te leggen. Dan krijgen Geert zijn ex-Mossad mannen ook weer eens wat om op te schieten. Zoveel gun ik ze wel.

Vrije Nator | 20-09-15 | 22:40

@Eurotokkie | 20-09-15 | 19:18
Maar dan wel volledig. Dus ook geen uitkering, en procederen betaalt hij zelf maar.

Bruine Beer | 20-09-15 | 22:34

Er gaat, behalve even boe roepen, helemaal niks gebeuren met Volkert

ritter vn hüpfburg | 20-09-15 | 22:25

Volgens de regels zou deze man nu terug de gevangenis in moeten, maar dat gaat echt niet gebeuren. Vanaf het begin is hem zowel door de politiek als door de magistratuur de hand boven het hoofd gehouden, omdat zijn misdaad hen eigenlijk wel welgevallig was. Ook zijn vervroegde vrijlating werd er al doorheen gedrukt.

Bena | 20-09-15 | 22:14

Ik dacht toen hij vrijgelaten werd dat hij wel snel afgeschoten zou worden, maar niemand van de tokkies heeft zich laten zien.

dapperebobo | 20-09-15 | 22:11

-weggejorist-

wreckless | 20-09-15 | 22:07

ondanks de pure haat in NL tegen dit stuk vuil wandelt hij nog steeds vrolijk rond in Apeldoorn dan wel Harderwijk.

(c)ZWITSUL | 20-09-15 | 21:53

Werken is belasting afdragen waarmee gehandicapten, zieken en bejaarden geholpen kunnen worden. Natuurlijk doet dat stuk "socialistisch" vuil daar niet aan mee.

Tutanchamon | 20-09-15 | 21:52

Misschien kunnen we met crowdfunding iets voor V betekenen...

BarneyBoner | 20-09-15 | 21:46

Ik zie dat flutstrafje dat die gore hufter Volkert heeft gekregen van onze corrupte rechters als opzettelijke treiterij van de hele Nederlandse bevolking minus het crimineel tuig van de richel zoals Volkert en kompanen.

Pieter V | 20-09-15 | 21:43

@sparkie67 | 20-09-15 | 21:16

+100

Outsider-Inside | 20-09-15 | 21:29

Redactie.
Ik neem aan omdat het enigzins off topic was, anders bewaar ik de link nog ff.

nightwish | 20-09-15 | 21:26

Raar dat ie nog leeft - toch?

funkyd | 20-09-15 | 21:25

De opkomst van Wilders hebben we vooral aan Volkert van der Graaf te danken. Als Fortuijn nog geleefd had, had Wilders geen schijn van kans gehad.
Bedankt he Volkert !!

euroka | 20-09-15 | 21:21

sparkie67 | 20-09-15 | 21:16

TOUCHÉ !

Onze man in Mockba | 20-09-15 | 21:18

Klaag maar mensen. Zolang we nog niet eens in staat zijn om 300.000 van de 17 mln zeikerds in dit land te verenigen en een handtekening te laten zetten voor een referendum gun ik Volkert zijn rechtszaken en gesubsidieerde vrijheid van harte.

In belgie spuiten boeren het parlement onder de stront als ze boos zijn, frankrijk gooit hele snelwegen dicht. Wij zijn vooral goed in zaniken. O ja, stille tochten, daar zijn we ook goed in.

Ik bedank mijn 174999 (actuele stand) collega's die ook geen peil hebben getekend. De rest van Nederland gun ik de leiders die ze verdienen.

Voor verdere diepe inzichten verwijs ik maar weer naar "George Carlin doesn't vote" op YT

sparkie67 | 20-09-15 | 21:16

@Eurotokkie | 20-09-15 | 19:18
Je bedoelt R.I.P.?

K. Loothommel | 20-09-15 | 21:15

May he rot in mail.

And for what it's worth, voor het opzettelijk schenden van de voorwaarden van je voorwaardelijke vrijlating mag er wat mij betreft nog een paar jaar extra gevangenisstraf bij.

Ik vind sowieso dat de man levenslang had moeten krijgen.

ResSoniya | 20-09-15 | 21:14

-weggejorist-

nightwish | 20-09-15 | 21:12

Terug de bajes in met die kloodtzak, heel gauw. Waarom hij uberhaupt nog leeft is mij sowieso een raadsel. Hé Volkert, zielige, laffe, lelijke, enge lul, ga es deaud!

CS6X | 20-09-15 | 21:06

@brutus68 | 20-09-15 | 19:26

Goed plan van die apenkooien schoonmaken. De kans is groot dat die apen een dergelijke aso ook niet moeten, het zijn per slot van rekening heel sociale dieren, en misschien het probleem Volkert wel effectief weten op te lossen.

Pieter V | 20-09-15 | 21:05

freelux | 20-09-15 | 21:00
U schets eigenlijk een perfect beeld van Eurotokkie.
Hulde voor uw analyse!

Ommezwaai | 20-09-15 | 21:05

Volkert zijn reactie "Als ik ga werken kan ik niet meer gratis procederen" toont precies aan wat er mis is met links Nederland.
Moreel verheven parasieten die alles beter denken te weten. Terwijl nog nooit een bedrijf van binnen hebben gezien worden ze wel door werkend Nederland onderhouden en mogen ze gratis procederen tegen alles en iedereen die werkt voor zijn geld en belasting betaald. Om een verwrongen utopie af te dwingen. Desnoods tot aan de hoge raad aan toe.

Osdorpertje | 20-09-15 | 21:03

@Eurotokkie | 20-09-15 | 19:32

Daar heb jij ook voortdurend last van. Een verward mannetje dus.

Pieter V | 20-09-15 | 21:03

En wanneer wordt de moord op Chris van Werken nu eens tot op de bodem uitgezocht?

Nooit dus, want daar heeft de linkse overheid net zoveel belang bij als bij duidelijkheid over het pedo-verleden van Joris Demmink en andere onderdelen van onze vunzige "elite".

Om precies dezelfde reden wordt topcrimineel en moordenaar Volkert van der Graaf met fluwelen handschoentjes aangepakt, of liever gezegd helemaal niet aangepakt.

Pieter V | 20-09-15 | 21:01

Daarom moest Fortuyn dood, die wilde de subsidies stopzetten. Niet omdat hij een anti-islammer was of zogenaamd extreem-rechts, maar gewoon omdat hij de geldstroom naar Volkert en soortgenoten wilde stopzetten.
Moonwarrior | 20-09-15 | 19:52
Juist. De spijker op zijn kop. Dat is ook de reden waarom we hier op geenstijl en powned de godganse dag van die types zien die Wilders lopen te demoniseren. Niet omdat ze Wilders daadwerkelijk een nazi vinden, maar alleen om de publieke opinie een beetje te beïnvloeden omdat ze dondersgoed weten dat als Wilders het voor het zeggen heeft de handjes uit de mouwen moeten. Als je toch eens ziet hoe vaak de gemiddelde Wildershater op deze site rondhangt dan kun je niet anders concluderen dat ze geen werk hebben. En Baby Rasta was daar het meest treffende voorbeeld van. Dit soort types zijn dan ook een gevaar voor de samenleving. Met hun immense egoïsme om maar gratis geld te krijgen laten ze zich door niemand afschrikken die tussen hen en hun gratis geld komt. Voor de hele dag op internet rond hangen en bij elk topic over Wilders heel hard 'nazi' roepen draaien ze hun hand niet om. En voor verdergaande maatregelen ook niet bewijst zonder Volkertje wel...

freelux | 20-09-15 | 21:00

Dit lulfiguur is vast een goeie vriend van Volkert.
twitter.com/Goktrommel?lang=nl
.
Een bekende vanuit de (Pownews) panelen..

Ommezwaai | 20-09-15 | 21:00

@Democrates | 20-09-15 | 20:50
Wat is het verschil tussen jou en Volkert, jij ziet moord ook als een oplossing.

Ongeblustekalk | 20-09-15 | 20:59

Maar de belangrijkste vraag blijft: wáárom heeft Volkert een mediaverbod?

Lagonda | 20-09-15 | 20:54

Dit stom stuk stront genaamd Volkert. Verdwijn dan gewoon muppet want als ik hem tegenkom wordt het zwart voor mijn ogen. Nee, liever laten zien wat er mis is Nederland en haar rechtspraak. Pinokkio Rutte zijn zoveelste dode mus. Vuilgert zal altijd een probleem kindje blijven. Tegelde er gister al over. Alleen dood geneest een idioot. Discussie over hem is zinloos.

Vageling | 20-09-15 | 20:51

-weggejorist-

Democrates | 20-09-15 | 20:50

zullen ze bij groen links van balen dat hun goede vriend en trouwe medewerker voor alle klusjes zo buiten de pot pist.

jan-lul-de-behanger | 20-09-15 | 20:50

Maximaal op de nek blijven zitten die nare vent. Hij had van mij levenslang mogen krijgen, gelijk de gruwelijke moordenaar van Theo van Gogh.

De Treinende Rechter | 20-09-15 | 20:49

Topperke | 20-09-15 | 20:46
O.a. van u en mij.
Dit soort uitvreters spugen en schijten overal op, behalve als het om geld gaat. Dat nemen ze maar al te graag in ontvangst van het UWV.
Ook daar hebben we hele volksstammen van...

Ommezwaai | 20-09-15 | 20:48

Casamalakka | 20-09-15 | 20:19 | | Reageer+ | 0

Simpel de Bilderbergertjes,wanneer denkt u dat die rechtszaak tegen Wilders gaat beginnen?Vlak voor de volgende verkiezingen natuurlijk.
En we hebben helaas een achterlijk volk wat geen opsporing verzocht kijkt,de dagdromers diegene die geen gevaar zien in een groeiende islam invloed zien.
Tegen hun wil ik zeggen:Wat als je er nu naast zit met je goedmens gedoe?Zie je dan echt niet het gevaar dat zich met dat meebrengt ach ach ach.

hebbuh | 20-09-15 | 20:47

Eigenlijk is het nu wachten op een nuanceerend tweetje van Alexander de miezerige over Volkert.

Onze man in Mockba | 20-09-15 | 20:46

Hoe komt deze man aan zijn geld?

Topperke | 20-09-15 | 20:46

PremierKutte | 20-09-15 | 20:43
Nou u het zegt! Zal eurotokkie dan ..... zijn?

Ommezwaai | 20-09-15 | 20:45

@installer | 20-09-15 | 20:38
Dit is omdat alle verwarde personen die los lopen een bepaalde religie aanhangen waar Fortuyn het niet zo op had.

McMarx | 20-09-15 | 20:44

@Vragen | 20-09-15 | 20:16
Gelukkig zijn de meeste mensen een stuk beschaafder dan Volkert van der graaf en beseffen dat iemand in koele bloede neerschieten niet de oplossing is, zelfs Volkert niet.
Het vergelijk met de collaborateurs uit WO2 is ronduit stuitend, het zegt meer over U dan over de reaguurders.

francisca van jole | 20-09-15 | 20:44

Apeldoorn, thuisplaats voor vluchtelingen en moordenaars. Ik zou daar geen moment willen vertoeven. Geen veilige plek.

Ongeblustekalk | 20-09-15 | 20:44

-weggejorist en opgerot-

PremierKutte | 20-09-15 | 20:43

"Hij vertelt “misbruik te kunnen maken” van de soepele opstelling van uitkeringsinstantie UWV"
Hele volksstammen doen niet anders hier en er komen er nog veeeeel meer aan die hetzelfde voorbeeld gaan volgen!

Ommezwaai | 20-09-15 | 20:43

Vragen | 20-09-15 | 20:16
Omdat hij nog wel eens door camera surveillance in de gaten gehouden zou kunnen worden misschien?

hier openen | 20-09-15 | 20:42

Verwondert me dat hij nog leeft.

VuileGoreRat | 20-09-15 | 20:40

Volkert. Het loopjongetje van links die de verbale doodverwensingen aan Fortuyn door alles wat zich sociaal en democtratiech durfde te noemen omzette in een concrete daad. Inmiddels loopt deze moordenaar al weer een tijdje vrij rond, dankzij het lachwekkende vonnis van wat we vandaag de dag een D66 rechter noemen. Ondertussen demoniseren de politieke zonen van de morele moordenaars van Fortuyn nu op even heftige manier het gedachtegoed van en de persoon Wilders.
.
Nu Wilders het structureel falen van de sociaal democratie keer op keer pijnlijk en met directe woorden bloot legt, lijkt het een kwestie van tijd voordat Nederland weer opgeschrikt gaat woren door een politieke moord of poging daartoe. Even een aluhoedje opzetten; mijn beste gok is dat dat tijdens een buitenlandse reis van Wilders zal zijn, om zo de verantwoordelijkheid ervoor te kunnen externaliseren.
.
Ik kan alleen maar hopen dat het vrije woord én Wilders niet (mond)dood geraken door het onaflatende gedomiseer uit vak K. Mocht er ook maar zoiets in die richting gebeuren, dan zijn een Pechtold, Kuzu en Klaver net zo verantwoordelijk nu als de hitsers die destijds Fortuyn noodlottig werden.
.
Ik kan me lang niet altijd vinden in de modus operandi van Wilders. Ik ber er echter van overtuigd dat hij handelt in het belang van en liefde voor Nederland. Dat hij daar voor zijn leven op het spel zet, getuigt van moed en lef. Twee zaken die ik veelal mis bij het restant dat zich volksvertegenwoordigers durft te noemen.
.
Wat resteert; dat Volkert nog levend en wel rondloopt, is te danken aan het fatsoen & respect voor de democratie en de rechtstaat, opgebracht door de rechts georienteerde Nederlander. Dáár mag zo'n achterbakse pvda'er eens over nadenken, voordat hij woorden als 'fascistoïde' weer in de vuige mond durft te nemen.

vaas klaak | 20-09-15 | 20:39

Gezien alle reuring rondom zijn persoon en reactie's op de sociale media ben ik eigenlijk nog wel het meest verbaasd dat hij in de tussentijd niet een verward persoon met een pistool tegen gekomen is.

installer | 20-09-15 | 20:38

@je suis bier | 20-09-15 | 19:24
Nog veel te weinig. Van mij mag buiten ons zogenaamde rechtssysteem zeker aanvullende hulp hierin komen.

G,I. Jane | 20-09-15 | 20:37

@ja,diedus! | 20-09-15 | 20:30
de islamitische slager hier om de hoek kan nog wel wat hulp gebruiken voor het offerfeest.

sennholz | 20-09-15 | 20:37

Waarom verdwijnt een moordenaar van een vooraanstaand politicus niet voor de rest van z'n miezerige linkse kutleven verborgen in een dampige isoleercel. Dit is mij een absoluut raadsel. Deze vent heeft de opkomst van het rechtse politicisme de kop ingedrukt en heeft derhalve onze volledige toekomst vernacheld. De dood voor deze vent!

PryzmXL | 20-09-15 | 20:33

denk dat een dierenactivist Donald Trump gaat omleggen als ie zo populair blijft. Vanwege dat stukje bont op zijn hoofd, zal de hele pers wel in koor roepen.

Mark_Pugner | 20-09-15 | 20:33

Ik heb een weergaloos idee om Volkert aan het werk te krijgen. Circus Rens mag geen wilde dieren meer gebruiken . Dan nemen ze toch gewoon Volkert in Dienst, zetten hem tijdens de voorstelling in een kooi en dan .....gewoon afwachten.
Ik wil 20 kaarten voor de eerste voorstelling, vooruitbetaling

gringo-brd | 20-09-15 | 20:31

UWV!? Dus dan heeft ie recent wel een baantje gehad, toch!?

dugo | 20-09-15 | 20:31

@ Simpel_vruchtje 20.12 Bij Greenpeace of de postcodeloterij misschien ?

ja,diedus! | 20-09-15 | 20:30

Hoe kan deze man (geweldloos) nog meer getreiterd worden, zoals hij door reclassering getreiterd wordt?
Alteidt Glijck | 20-09-15 | 20:15
Hmmm hij woont toch in Apeldoorn?
Ik ken nog wel een concullega die vast een vreselijk kudt baantje voor Volkert kan verzinnen/aanbieden.
Weigeren is korten op de uitkering, 2x weigeren is geen centjes meer.
Nu nog een UWV/Bijstand medewerker die mee wil spelen.

Berbaar | 20-09-15 | 20:29

Opsluiten die gast.

Dat die vent uberhaupt met strafvermindering vrij kon komen. Volkertje, Volkertje. Je denkt velig te zijn maar eens komt ook voor jou iets wat karma heet op je pad. Hoop voor je dat een aantal van mijn vrienden dat karma niet zijn. Laten leven doen ze je heel misschien, voor de rest van je leven in een rolstoel zitten doe je op zijn minst als ik ze mag geloven. Apeldoorn hoor ik nu? Groetjes aan Pim binnenkort.

Leyolm | 20-09-15 | 20:29

Mensen met kanker worden harder en medogenlozer aangepakt door het UWV.

ja,diedus! | 20-09-15 | 20:27

Dat dit allemaal gewoon geaccepteerd wordt vind ik veel erger. Net als Badr Hari, die mag ook alles doen waar ie zin in heeft!

SenorPaprika | 20-09-15 | 20:25

Geen enkele wroeging over zijn wandaad tegen het Nederlands volk en de persoon Fortuyn, misbruik van het sociaal stelsel en doelgericht zijn voorwaarden schenden dus volledige schijt aan de rechter en rechtbank hebben.
De volle zes jaar zitten dus.

Oktoberfest | 20-09-15 | 20:25

@Ommezwaai | 20-09-15 | 20:17
Met zijn gluiperige bloedhonden-blik heel hard 'PANG! PANG!' geroepen.

Jackanders | 20-09-15 | 20:25

Wat zal Volkerts reaguurder naam op Joop.nl zijn?
Japannert | 20-09-15 | 19:59
.
Het verbaast me dat hij er nog geen column heeft

Delaware | 20-09-15 | 20:25

Je zal maar diegene zijn die deze man aan een baan moet helpen. Ik heb respect voor elke arbeider, maar deze man is te laag om mee te draaien. Laat hem lekker stikken in een uitkering.

Latrinalia | 20-09-15 | 20:23

Ach, Volkert heeft niets te vrezen, geen enkele NSB66-rechter gaat hem weer het hok in sturen.

Onze man in Mockba | 20-09-15 | 20:22

-weggejorist-

Vragen | 20-09-15 | 20:22

De opdrachtgevers waren Marcel van Dam en Ad Melkert denk ik.

Ronnie uit Helmond | 20-09-15 | 20:21

@Eurotokkie | 20-09-15 | 20:08
Groetjes aan Onno!!

Ongeblustekalk | 20-09-15 | 20:19

Maar in wiens opdracht heeft Volkert gehandeld? Laten we hopen dat hij dat nog eens op opbiecht voordat hij een langzame, pijnlijke dood sterft.

Casamalakka | 20-09-15 | 20:19

wel prettig dat die telegraaf-fotograaf gewoon omkoopbaar is. is ondertussen wel ontslagen toch?

sennholz | 20-09-15 | 20:18

Heeft Alexander Pechtold al gereageerd?
Met applaus ofzo?

Ommezwaai | 20-09-15 | 20:17

waar vreet dat schorum eigenlijk van ? heeft hij een soort wachtgeld gekregen ? of krijgt die wat van de postcodeloterij ? gooi hem uit zijn flatje dan kun je er een zielige moslim gelukzoeker in zetten,
ja hoor, over de balkonrand gooien mag ook, bel me effe dan kom ik kijken.

gringo-brd | 20-09-15 | 20:17

@matatwork | 20-09-15 | 20:11
Of door de graafmachinebestuurder die G.J. Heijn ontvoerder Ferdi E. de dood inreed.

Jan Leul | 20-09-15 | 20:17

-weggejorist en opgerot-

Vragen | 20-09-15 | 20:16

Een parlementariër die oproept tot verzet is volgens links een fascist maar een toekomstig parlementariër door de kop schieten levert heimelijk veel respect op van datzelfde links.

Piet Karbiet | 20-09-15 | 20:16

Hoe kan deze man (geweldloos) nog meer getreiterd worden, zoals hij door reclassering getreiterd wordt?
Hij ervaart dit zelf als getreiter maar het is wat de wet voorschrijft, en wat de rechter heeft vastgesteld.
Geweldig toch als legitiem en legaal gedrag hem kan treiteren? Zoveel mogelijk zou ik zeggen.
Door de legitieme beperkingen en voorwaarden, die niet meer zijn dan regels waardoor de crimineel een cadeau van ons allen kan ontvangen, getreiter te noemen pist deze crimineel in de bek van de gehele samenleving. De samenleving die hij geschokt heeft.
Tijd dus om dat cadeau van vervroegde invrijheid stelling terug te nemen. Dan is hij ook van de treiterende legitieme voorwaarden af.
En dat terwijl het stuk vergif naar mijn mening de doodstraf verdient.

Alteidt Glijck | 20-09-15 | 20:15

-weggejorist-

hebbuh | 20-09-15 | 20:13

Afgezien van 's mans geringe appreciatie voor een mensenleven, is zijn karakter en houding helemaal niet zo uniek. Hele hordes linksmensen, vooral te vinden onder ambtenaren, beroepsdemonstranten en politici, weten exact hoe ze het systeem moeten bespelen, waar de mazen in de wet zitten, hoe ze regels voor hun doelen kunnen misbruiken, en dat hardnekkig drammen & traineren erg effectief kan zijn in dit land.

raskol | 20-09-15 | 20:13

Maar aan de andere kant welke werkgever. Wil deze knakker nu aan het werk hebben? Ik denk niemand.

simpel_vruchtje | 20-09-15 | 20:12

Kan dat nare mannetje niet door een Karst Takes platgereden worden?

matatwork | 20-09-15 | 20:11

Zet maar alsnog vast en laat hem de rest van zijn straf uitzitten. Ik begrijp trouwens nog steeds niet waarom zijn vervroegde vrijlating indertijd niet heeft geleid tot een principiële discussie over de belachelijke regel dat iemand na twee derde van zijn straf te hebben uitgezeten automatisch vrijkomt. In plaats daarvan werd gediscussieerd over de vraag of voor Volkert niet een uitzondering moest worden gemaakt op die idiote regel...

MAD1950 | 20-09-15 | 20:10

-weggejorist-

bitterpete | 20-09-15 | 20:09

Wedden dat hij er mee wegkomt? Hoort iemand nog wat over de moord op die boswachter? Heeft hij ook gedaan.
Waarom hij vrij is en de moordenaar van van Gogh niet snap ik niet.
Wat een berekend recalcitrant naar mannetje. (maar goed met die eigenschappen kan je de best betaalde ''komiek'' van de publieke omroep worden)

bitterpete | 20-09-15 | 20:09

Hij mag zich verstoppen in het riante gastenverblijf op het landgoed van linkse Gutmensch numero uno, Marcel van Dam, de man die Volkert mede heeft aangezet om Pim te vermoorden. Want Pim moest dood want hij was een uiterst minderwaardig mens, aldus Marcel van Dam.

eerstneukendanpraten | 20-09-15 | 20:09

Vraag me altijd nog af of hij uit zichzelf heeft gehandeld of in opdracht van iemand. Pim was voor velen een bedreiging van de gevestigde orde.

Poreknak | 20-09-15 | 20:09

Die man is het stereotype voorbeeld van een links radicale. Geen enkele productieve bijdrage in zijn hele leven maar wel militant over van alles en nog wat. Iemand zou dit stuk ongedierte zijn enige verdiende straf moeten geven...

WatZalIkErvanZeggen | 20-09-15 | 20:08

Jeetje mina, krijg nou tieten, wie had dat verwacht?

*verder gaat met contacten in Costa RicaP

DANNY3960 | 20-09-15 | 20:08


Maar goed ik trek weer teveel aandacht.
- OUT -

Eurotokkie | 20-09-15 | 20:08

In hetzelfde verkiezingsdebat in 2012 waar Mark Rutte "Geen cent meer naar Griekenland" riep, zei hij ook nog dit over Volkert:
m.youtube.com/watch?v=CYMoRpLR_tc
Outsider-Inside | 20-09-15 | 19:37
Wow, die had ik nog nooit gezien, goede post! Zijn er eigenlijk verkiezingsbeloften waar nog wél aan voldaan worden? Hoezo een democratisch probleem in Nederland...

Huflind | 20-09-15 | 20:07

Ongeblustekalk | 20-09-15 | 20:02

Wie ?

Eurotokkie | 20-09-15 | 20:07

@Japannert | 20-09-15 | 19:59
pimpampet denk ik:-)

Zathras | 20-09-15 | 20:06

In de Verenigde Staten of een vrijwel willekeurig ander niet-Europaes land had Volkert de doodstraf gekregen.
Nu een vrij man in soft Nederland. En dan toch nog een grote bek hebben?
i

ljcoster | 20-09-15 | 20:06

francisca van jole | 20-09-15 | 20:05
Zeker achter de vrouwtjes aan he.

Eurotokkie | 20-09-15 | 20:06

Hij mag van mij wel een weekendje naar Engeland.
En daar die resistente syfilis oplopen.

Piet Karbiet | 20-09-15 | 20:06

@Eurotokkie | 20-09-15 | 19:56
Ik zit niet de hele dag achter de geraniums, dankzij mijn rollator en scootmobiel kom ik ook nog wel eens buiten.

francisca van jole | 20-09-15 | 20:05

@Eurotokkie | 20-09-15 | 20:02

voor Volkert?

roze_bril | 20-09-15 | 20:04

Niet werken want dan kan hij gratis procederen.
Hij lijkt wel een "vluchteling" uit Syrie.

Piet Karbiet | 20-09-15 | 20:04

Iemand die als enig doel in zijn leven heeft de samenleving te frustreren.

roze_bril | 20-09-15 | 20:03

@Eurotokkie | 20-09-15 | 19:56
Hee supermattie, alles flex?

Ongeblustekalk | 20-09-15 | 20:02

Outsider-Inside | 20-09-15 | 19:58
Mij vergelijken met Volkert is teveel eer.

Eurotokkie | 20-09-15 | 20:02

Volkert van der Graaf is meer dan een moordenaar. Volkert van der Graaf heeft van veel kiesgerechtigde Nederlander haar democratische stem kapot gemaakt. Volkert van Graaf verdient maar één straf, en dat is de doodstraf. Met terugwerkende kracht. Maar ja, dat is mijn mening.

Kolbjorn Varmann | 20-09-15 | 20:01

Wat zal Volkerts reaguurder naam op Joop.nl zijn?

Japannert | 20-09-15 | 19:59

@McMarx | 20-09-15 | 19:45

Thee drinken met Eurotokkie?

Al die mensen die al jarenlang de hele dag over Wilders lopen te janken moeten zich wel goed realiseren wie er verantwoordelijk is voor de opkomst van Wilders, namelijk: Volkert (en zijn Groen Linkse handlangers).

Outsider-Inside | 20-09-15 | 19:58

francisca van jole | 20-09-15 | 19:54
Prima , maar hoe is dat nu de hele dag achter de geraniums zitten ?

Eurotokkie | 20-09-15 | 19:56

hebbuh | 20-09-15 | 19:51 | | Reageer+ | 0

Die was in reactie op @Overvecht natuurlijk.

hebbuh | 20-09-15 | 19:55

Eurotokkie | 20-09-15 | 19:42

Niks ervan. Werd ie maar opgejaagd. Ik gun hem geen seconde rust in z'n leven.

ElChombo | 20-09-15 | 19:54

@Moonwarrior | 20-09-15 | 19:52
Hear! hear!

deraderendraaien | 20-09-15 | 19:54

@Eurotokkie | 20-09-15 | 19:52
Ik rentenier, mag dat ook ?

francisca van jole | 20-09-15 | 19:54

@Eurotokkie | 20-09-15 | 19:42
Dergelijke personen worden sowieso altijd opgejaagd, vooral door de media. Kijk maar naar pedo Benno L die in Duitsland naast een kinderopvang woont tegenwoordig. Er zit gewoon een (D66) hiaat in het rechtssysteem, dat veel te slap is, en nog altijd steeds meer rekening houdt met de daders dan de slachtoffers. Moet danig op de schop wat mij betreft.

Gaul Shaarad | 20-09-15 | 19:53

francisca van jole | 20-09-15 | 19:47
Ja maar ik werk er nog bij , zo nu jij weer.

Eurotokkie | 20-09-15 | 19:52

Vergeet ook niet dat hij nog verdacht wordt voor een tweede moord op de boswachter.
070 | 20-09-15 | 19:23 | | Reageer+ |

Idd,daar was ie ook al in beeld,was het overigens niet een milieu inspecteur oid?
En die moord is nooit opgelost?

Roberto9722 | 20-09-15 | 19:52

Volkert en vele andere zijn van die typisch linkse subsidieridders. Ze zijn socialisten en strijden voor de arbeidersklasse, maar zelf werken ho maar. Dat is voor de stumperts. Daarom wordt je beroepsdemonstrat. Zogenaamd doe je dat omdat je een betere en eerlijkere samenwerking wilt, maar eigenlijk is het omdat je werken vies vindt. Daarom moest Fortuyn dood, die wilde de subsidies stopzetten. Niet omdat hij een anti-islammer was of zogenaamd extreem-rechts, maar gewoon omdat hij de geldstroom naar Volkert en soortgenoten wilde stopzetten.

Moonwarrior | 20-09-15 | 19:52

Ben eigenlijk wel razend benieuwd naar Volkert zijn verhaal. Daarnaast vraag ik me nog steeds af of er ook zaken in een doofpot zijn beland. Of er ook anderen op de hoogtewinden van zijn plannen. Of er stiekem bepaalde politici een sprongetje van geluk maakten bij het horen van het nieuws toen... Weet nog goed het gevoel wat mij bekroop tien ik het hoorde.

Klik_hier | 20-09-15 | 19:52

Ze staan niet snel aan me deur ivm escalatie maar ik weet wat u bedoelt de belastingsslaaf hoort misschien 5% van het echte nieuws.We leven in een grote poppenkast en een hoop mensen trappen erin.

hebbuh | 20-09-15 | 19:51

Tip voor de politiek correcte gezwellen die dit land regeren en voorliegen alsof het een kleuterklas is; praat eens met die zieke metgezwel, wie weet is hij wel bereid plaats te maken voor een vluchteling of vier..
Mede door deze moordenaar zijn we belandt in het hier en nu.

Jackanders | 20-09-15 | 19:50

Sowieso ontzettend jammer dat dit zak stront uberhaupt nog leeft. Met Pim aan het roer had dit land er nu een stuk beter voorgestaan.

Nigel Garage | 20-09-15 | 19:50

Ow ja Volkert van der G loopt tie nog steeds rond op deze aardkloot?

drammerd | 20-09-15 | 19:50

Stroman van.....?

ecologiste | 20-09-15 | 19:48

@McMarx | 20-09-15 | 19:45
Reaguren op Geenstijl als Eurotokkie

francisca van jole | 20-09-15 | 19:47

Misschien komt Volkert ooit nog de verkeerde persoon tegen. Laten we het maar stilletjes hopen, het zou een hele geruststelling zijn.

Ronman2k | 20-09-15 | 19:46

Gratis pocederen, daar was ie vroeger goed in. Hebben paar boeren veel last van gehad. Dus netvals wij: werken kreng! *afsluitend met necro-lachje: ghegheghe*

croque monsieur | 20-09-15 | 19:46

Ik vraag me af wat die Volkert de hele dag doet (naast procederen).

McMarx | 20-09-15 | 19:45

Zal weinig mee gedaan worden denk ik. Die Badr Hari bijvoorbeeld heeft ook schijt aan de rechtbank en loopt ook nog steeds vrij rond.

DDNL | 20-09-15 | 19:44

C'est Ca!

ZoltarTheMagnificent | 20-09-15 | 19:43

Ondanks de haat tegen Volkert van der Graaf (Ik haat hem uit de grond van mijn hart), moeten we ook een beetje realiteitszin hebben.
Het is wel logisch dat het UWV niet zo veel haast heeft met met een re-integratietraject.
Wie wil in vredesnaam Volkert van der Graaf in dienst nemen ?
Helemaal niemand, het is bij voorbaat verspilde moeite.

francisca van jole | 20-09-15 | 19:43

-weggejorist-

Triple2K8 | 20-09-15 | 19:43

Gaul Shaarad | 20-09-15 | 19:38
klopt, helemaal mee eens , maar nu hij vrij rondloop
is het des te gevaarlijker voor de maatschappij.
Hem opjagen en achtervolgen zal die alleen maar erger maken.

Eurotokkie | 20-09-15 | 19:42

Zet die gek als vrijwilliger aan het werk in een AZC.
Hebben we misschien nog een beetje lol van onze centen als het meezit.

deraderendraaien | 20-09-15 | 19:42

@blikjegrolsch | 20-09-15 | 19:37

De scheidslijn tussen een slimme crimineel óf een goede advocaat zijn is flinterdun.

overVecht | 20-09-15 | 19:41

"Omdat je dan niet meer gratis kan procederen." [zucht.] Ik had me er net bij neergelegd dat die klootzak de rest van zijn leven een uitkering gaat genieten.

VanBukkem | 20-09-15 | 19:39

Vroeger had je voor dit soort personen een mooie strop. Maar nu leven we in een democratie met een dito rechtssysteem waar 'we' zelf voor gekozen hebben. Framen van personen is dan nogal makkelijk.

Ik ken heel wat personen die vrij rondlopen en in mijn ogen nóg afschuwelijkere zaken hebben gedaan en er nóg makkelijker mee weg komen maar aangezien ik twee weken terug al wat mensen van RvB in mijn kantoor had staan pas ik verder even op met wat ik zeg.

overVecht | 20-09-15 | 19:39

@Eurotokkie | 20-09-15 | 19:32
Juist, en daarom had hij ook levenslang moeten krijgen, om de maatschappij te beschermen.

Gaul Shaarad | 20-09-15 | 19:38

Heeft hij niet ook doelbewust ( in opdracht van..) onze democratie om zeep geholpen?!

Niet direct een voorstander van de doodstraf maar in dit geval had dat wat mij betreft prima geweest.

Zwitsallevengevoel | 20-09-15 | 19:37

Parsons | 20-09-15 | 19:34
In ieder geval een weggejorist voor de dubbele post.

Eurotokkie | 20-09-15 | 19:37

Die Stijn Franken. Dat je voor je geld de allerergste misdadigers ui de gevangenis en in de maatschappij houdt, en dan ook nog actief meewerkt aan dit soort illegale praktijken. Het blijft toch echt een heel apart slag van misdadigers die strafrechtadvocaten.

blikjegrolsch | 20-09-15 | 19:37

In hetzelfde verkiezingsdebat in 2012 waar Mark Rutte "Geen cent meer naar Griekenland" riep, zei hij ook nog dit over Volkert:

www.youtube.com/watch?v=CYMoRpLR_tc

Outsider-Inside | 20-09-15 | 19:37

De politie staakt dus kan helaas niets doen. Als het staken over is dan luistert de politie slecht. Kortom er is niets aan de hand. Slaap lekker... beetje zonde van de zendtijd.

Paul Veerkamp | 20-09-15 | 19:35

-weggejorist-

Parsons | 20-09-15 | 19:34

Iets hiervan vinden doet.

Maar....

De permaban niet waard.

Parsons | 20-09-15 | 19:34

Het is niet echt gratis hoor Volkert, wij worden allemaal gedwongen (onder dreiging van gevangenisstraf) om voor jou te betalen.

très cool | 20-09-15 | 19:34

Onmiddelijk vastzetten

altmp3.com | 20-09-15 | 19:33

Volkert is waardeloos genetisch vuilnis. En vuilnis dient opgeruimd te worden.

ViagraFalls | 20-09-15 | 19:33

Voorgoed opsluiten dat stuk linkse vuilnis.

Fijnstoffer | 20-09-15 | 19:32

Gaul Shaarad | 20-09-15 | 19:30
Niet de eerst keer dat mensen zoals Volkers die zich opgejaagd voelt vervallen in het oude patroon.

Eurotokkie | 20-09-15 | 19:32

Ach dat uitzitten van die 6 jaar zal echt niet gebeuren, beetje gezocht ook dit.
Maarrrrrr instanties als het UWV (en andere) zouden dat vullis het leven best wel wat lastiger mogen maken.

Berbaar | 20-09-15 | 19:31

-weggejorist-

treintrien | 20-09-15 | 19:31

i-Wonder | 20-09-15 | 19:25
+10

Nogood Boyo | 20-09-15 | 19:31

@Eurotokkie | 20-09-15 | 19:18
Nee niks daarvan! Opjagen en achtervolgen die vuile linksgedraaide moordenaar. Hij is veel te gemakkelijk wegekomen met de moord op Pim Fortuyn, de waarheid moet boven tafel komen. Die fopstraf is op zijn minst een gerechtelijke dwaling. Het is sowieso al opmerkelijk dat een persoon die een dergelijke maatschappij ontwrichtende moord op zijn geweten heeft, zo snel weer op vrije voeten is..

Gaul Shaarad | 20-09-15 | 19:30

Het kwam alle toenmalige politici destijds wel erg goed uit dat Fortuyn werd omgelegd. Als het aan hen had gelegen hadden ze een standbeeld voor Folkertje opgericht.
Van der Graaf is tuig, maar het grootste gajes zit in Den Haag.
Landverraders!

Ars Vivendi | 20-09-15 | 19:29

WitteGrunneger | 20-09-15 | 19:23
Soms is het beter om dingen te laten rusten.

Eurotokkie | 20-09-15 | 19:29

Ochjee, nu moet hij weer zeepjes gaan rapen voor Bubba. Wat zielig.

Thunderbird | 20-09-15 | 19:29

Wedden dat de rechter geen reden ziet om deze ubergluiperd alsnog de laatste jaren te laten zitten?

Weerduivel | 20-09-15 | 19:27

Iemand als Volkert is niet meer sociaal te maken afgezien van de vraag of hij dat ooit is geweest. Ik denk dat ze bij de diverse instanties bij god niet weten wat ze met hem aanmoeten en dat weet hij en buit het uit. Terug de bajes in kost weer bakken met geld. Hij gaat maar om zijn uitkering te behouden apenkooien schoonmaken in de Apenheul, hij is toch zo begaan met dieren? Met die wel, mensen wat minder zoals we allemaal weten.

brutus68 | 20-09-15 | 19:26

Nog steeds een even extremistisch mannetje als je het mij vraagt. Snel weer het cachot in me dunkt.
Laffe moordenaar!

Aristotalloss | 20-09-15 | 19:26

Wat zei Rutte ook alweer over Volkert?

i-Wonder | 20-09-15 | 19:25

Hopen dat hij die overige 6 jaar moet uitzitten.

je suis bier | 20-09-15 | 19:24

Je hoeft geen psycholoog te zijn om vast te stellen dat deze enge man levensgevaarlijk is en achter tralies hoort te zitten. Voor altijd. Vergeet ook niet dat hij nog verdacht wordt voor een tweede moord op de boswachter.

070 | 20-09-15 | 19:23

Volkert verdient de doodstraf. En aangezien hij die niet heeft gekregen, verdient degene die hem alsnog kaltstellt een medaille in de Orde van Oranje-Nassau.

Mark van Dam | 20-09-15 | 19:23

Eurotokkie | 20-09-15 | 19:18 | | Reageer+ | 0
Jij spoort echt niet.

WitteGrunneger | 20-09-15 | 19:23

Eurotokkie | 20-09-15 | 19:18
Pardon? Voor de moord op Pim had 'ie levenslang moeten krijgen wegens het kaltstellen van de democratie. Dus als hij nu zijn voorwaarden blijkt te hebben geschonden dan is het niet meer dan terecht wanneer hij weer voor 6 jaar terug de bak in moet.

harbi | 20-09-15 | 19:21

Blijkbaar komen dit soort figuren ermee weg. Moet jij als welwillende burgerman eens per ongeluk een verkeerd kruisje zetten of God verhoede een komma verkeerd op zo'n UWV formulier. Dan zetten ze een machine in werking die pas stopt als jij aan de geeuwhonger ligt te creperen.

TheOneWhoKnocks | 20-09-15 | 19:21

Is natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar heeft Volkert Geenpeil al ondertekent?

Bertus Brulbroek | 20-09-15 | 19:21

Interessant wordt het pas als er een wending in dit verhaal komt zodat Pim tot leven komt.

Ongeblustekalk | 20-09-15 | 19:20

Terug de isoleer cel in en weg laten rotten!!

ron78 | 20-09-15 | 19:19

Dit vuile stuk vreten blijft de maatschappij de rest van zijn leven zwaar tot last. Opruimen zoiets.

G,I. Jane | 20-09-15 | 19:18

Misschien is het beste om hem met rust te laten .

Eurotokkie | 20-09-15 | 19:18

Ach joh, laat die gast sjouwen, alle aandacht kost ons teveel geld en elke uitspraak is een wassen neus...

BarneyBoner | 20-09-15 | 19:18

-weggejorist-

wakker worden | 20-09-15 | 19:18

Alles wat Links doet is goed, dus dit ook.

Hij gaat echt de bak niet meer in.

Mocht Wilders echt garen spinnen over twee jaren dan zijn 2 á 3 tal onbewapende beveiligers niet meer voldoende. Het leger is meer op zijn plaats.

ProAsfalt | 20-09-15 | 19:17

Ik weet niet wat mij meer verrast. De reportage van de KRO of de uitspraak van de rechter in kort geding.

harbi | 20-09-15 | 19:16

Dat lijkt me zo klaar als een klontje. Opsluiten maar weer.

jan1234567890 | 20-09-15 | 19:16

Waar ken ik die man van. Hij had toen geen snor.

jasser | 20-09-15 | 19:15

Waarom is hij gvd nog niet in een ander wereldje geplaatst ??

XaaD666 | 20-09-15 | 19:15

Als iemand een langzame en pijnlijke dood verdiend dan is het Volkert van der Graaf

BluRay | 20-09-15 | 19:15

In 1 zin samengevat: In Nederland winnen de proleten, en de fatsoenlijke burger wordt kapot gemaakt

telelezer | 20-09-15 | 19:15

Oh ja, Volkert van der Graaf. Die kan doen wat hij wil, want alle Gutmenschen zijn meneer nog dankbaar voor zijn anti-democratische werk.

Jan Passant mk2 | 20-09-15 | 19:14

Een parasiet is het.

ElChombo | 20-09-15 | 19:13

Dus Volkert is nu boos. Ik blijf voor de zekerheid wel binnen vanavond want we weten allemaal wat er gebeurd als Volkert boos is.

Mikey70 | 20-09-15 | 19:13

REAGEER OOK