
We roepen het al een tijdje: Frankrijk is het
eerste land waar de boel klapt. Naast dat Frankrijk beschikt over de zowel
netto als percentueel grootste islamitische populatie van west-Europa, heeft het tegelijkertijd de meest militant-seculiere grondwet van het Avondland.
1+1= civil war. In de nasleep van de verijdelde
Thalys-overval bereidt het land zich voor op massale "
civil unrest". Een bron dichtbij de Franse Inlichtingendienst meldt
het volgende aan
The Telegraph: "
The army has made contingency plans for the 'reappropriation of national territory', meaning to win back control of neighbourhoods where the population has become hostile to the security forces and where guns are easily obtainable." 'Reappropriation of national territory', dat klinkt even onheilspellend als het is. Het wordt overigens niet geheel duidelijk wat er nou precies mee bedoeld wordt. Die wijken aan een avondklok onderwerpen? De wijken zowel feitelijk als juridisch inlijven als militair bezet gebied? De wijken van hun bewoners ontdoen? En waarom is het volgens de bron überhaupt nodig? "
There are a lot of alienated and angry fourth-generation immigrant kids in the suburbs and the prospect of radicalisation is increasingly likely. The idea that attacks like the one on the train are carried out by individuals acting on their own is not credible. Were dealing with highly-organised networks of militant Islamists embarked on a campaign of violence and determined to intensify it." Voor de rest verwachten de Frambozen ook dat Franse booslims binnenkort een vliegtuig uit de lucht hakbarren met geleide raketsystemen die ze destijds aan Libische rebellen geleverd hebben. Allemaal hartstikke gezellig dus. En voor wie er nog even aan herinnerd moet worden hoe moslislamitische
civil unrest er in Frankrijk uit ziet, zie onderstaand.
Send in the legions.
Reaguursels
InloggenHier is nog iemand die zegt dat over pakweg 10 of 20 jaar de totale chaos uitbreekt in onze prachtwijken. Het massaal importeren van mensen die een ideologie aanhangen die hen programmeert tot moordlustige zombies, is beslist niet bevorderlijk voor een vredevol samenzijn. Hoezeer de politiek correcte zwakzinnighheid ook met grote stelligheid beweert dat het allemaal niets te maken heeft met de eindeloze barmhartigheid van de religie van de vrede.
www.jihadwatch.org/2015/08/general-sec...
Hongaarse Nobelprijswinnaar en concentratiekampoverlever Imre Kertész zegt dat de linkse kerk met zn islamknuffelarij bezig is met een moord op de Westerse wereld door de import van miljoenen moslims. En die linkse kerk wijst voortdurend op de morele plicht om vluchtelingen op te nemen, maar negeert volkomen het feit dat islam extreem gewelddadig repressief intolerant is jegens alles dat niet-islam is. Je vraagt je dus af wat er eigenlijk zo moreel superieur is aan het opkweken van omstandigheden die miljoenen mensen zullen meesleuren in de chaos en barbarij van een burgeroorlog. Wat is er eigenlijk zo menslievend en humaan en moreel hoogstaand aan het met opzet en volhardend toewerken naar een massale slachtpartij en destructie van cultuurschatten overal in de Westerse wereld? Wat IS doet is puur islam. Er zijn althans diverse experts die met de koran in de hand uitleggen hoezeer datgene wat IS doet ook werkelijk islam is. Maar goed, de linkse kerk slaagt er uitstekend in om steeds elke kritiek weg te demoniseren. Wat betekent dat we moreel gechanteerd worden tot de import van miljoenen moslims. En de fanaten onder hen zullen de hele meute zodanig gek maken, dat over niet al te lange tijd de slachting daadwerkelijk gaat beginnen.
themuslimissue.wordpress.com/2015/08/...
En als Frankrijk dan op z'n 'eigen bevolking'gaat schieten, gaan wij dan Hollande bombarderen? Net als bij Assat?
Eindelijk! Staat van beleg! Krijgsraad! Avondklok! good oldfashion'd straatmilities! Ik ga vast mn ploertendoder uit het vet halen.
En dan ontdekken Britse wetenschappers ook nog dat hun Qu'ran ouder is dan de islam. Moehaa!
Dat GeenStijl ruimte laat voor antisemitische aluhoedjes. De domheidregeert.
Dirk III | 31-08-15 | 11:17 Ja, het WOII-trauma plus de demonisering van islamkritiek maken dat de islam nu ongehinderd Europa kan binnen marcheren. En dat gaat problemen geven, want de islam staat wat betreft kernwaarden (roei uit andersdenkenden, roei uit wetenschap, roei uit mensenrechtenactivisten, sla uw vrouw elke dag, enzovoort) haaks op de kernwaarden van de moderne Westerse cultuur (universele mensenrechten, openheid voor wetenschap, tolerantie en redelijkheid, enzovoort). De islam heeft nooit een fase van forse kritiek en aanpassing doorlopen zoals het christendom dat in de afgelopen eeuwen wel heeft gedaan. Daarom hoeven we tegenwoordig niet meer te vrezen om te eindigen op de brandstapel als we ons negatief uitlaten over het christendom. Maar in de islamitische wereld worden voortdurend mensen vermoord die kritische vragen stellen bij de islam. En die cultuur van gewelddadige intolerantie zijn we nu massaal aan het importeren. En zeg je er wat van, dan ben je al snel een soort nazi. Het lijkt erop dat de politieke correctheid met behulp van de islam de Westerse cultuur zo snel als mogelijk wil vermoorden. Althans zo zal het op menigeen overkomen. De Westerse cultuur is op dit moment de best functionerende cultuur in vergelijking met alle andere cultuur. Waartegen de islamitische cultuur afsteekt als een humanitair rampgebied. Ziehier de huidige stand van zaken in de Social Progress Index: www.socialprogressimperative.org/data/... Zweden scoort al decennia zeer hoog in dit soort onderzoek. De immigratie evenwel van zeer velen uit de islamitische wereld, zorgt er nu voor dat Zweden nummer twee is in de zogenaamde Rape Index. www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden... Speciaal blonde vrouwen worden groepsverkracht en zijn daarna voor het leven getraumatiseerd en praktisch invalide. En de politieke correctheid kijkt ervan weg, wil het niet zien, en importeert nog meer mensen uit de islamitische wereld.
Waarom worden hier alleen maar traangasgranaten en foto's geschoten?
-weggejorist en opgerot-
Waarom? Omdat je moslim bent? Omdat je geen werk hebt? Omdat je niet geaccepteerd wordt? Omdat je niks beters te doen hebt?
Ik begrijp het echt niet. Waarom zou je jouw eigen stad kapot maken? Ik vraag me soms echt af wat het iq van deze "mensen" is. Alles waar men in de tweede wereld oorlog voor gevochten heeft wordt weer verwoest in pakweg 10-15 jaar van nu. Als het zelfs al niet eerder is. En wij allen weten wel weer hoe het gaat aflopen, moslims gaan dadelijk gelijk weer in vlammen op, het zal weer as sneeuwen. En zit ik daar nu op te wachten nee! En een ieder die ook maar een beetje verstand heeft ook niet. Is het nu echt zo moeilijk om gewoon normaal te doen. We kunnen wel steeds onze maatschappij de schuld geven, maar hoe lang nog? Moslims worden niet aangenomen voor een betaalde baan, dat is pure onzin. Men wil niet aangenomen worden, kansen in het vrije westen zijn gelijk. Doe waar je goed in bent en je zult je financieel echt wel kunnen redden. En nee niet iedereen kan miljonair worden zo simpel is het nu eenmaal. Mijn mening is en blijft hoe geloviger het volk hoe achterlijker het is. Of het nu katholieken zijn of islam aanhangers het maakt geen drol uit. Stop met dat bidden iedere dag, en ga jezelf verbeteren. Ik kan van mijzelf zeggen dat ik nooit het wiel zou uitvinden of stroom, maar ik doe wel mijn best naar mijn eigen capaciteit. Het liefst zou je deze beelden nooit bekijken en de struisvogel optiek hanteren, daar slaap je in ieder geval tijdelijk beter van.
Islam is vrede, snappen ze dat niet.
Die bommen en aanslagen zijn voor meer vrede.
Eerst een burgeroorlog, dan Islamiet worden en dan vrede.
Dat is de volgorde van de Islam.
Simpel toch?
Geschiedenis les vroeger over de Islam: je wordt moslim, of je kop gaat er af, niks nieuws onder de zon, is al eeuwen zo. Blijft ook nog eeuwen zo.
Benedict Broere | 31-08-15 | 02:07
Het is haast alsof ze hebben zitten wachten tot het juiste moment.
Europa zit nog met de WOII trauma's en doordat iedereen en zijn moeder bang is voor racist of NSB-er uitgemaakt te worden sluiten ze de ogen voor alles en stromen/dobberen de mozzelmannen met 1000enden tegelijk de EU binnen.
De grote vraag blijft natuurlijk; wat zit er toch in die nichterige schoudertasjes? Een pocket- Koran?
Dit is duidelijk een gevalletje schieten met scherp!
Vooral door blijven gaan met moslims toelaten, dan komt het hier vanzelf! Beter is toe te geven aan het gevaar en beginnen met terugsturen naar Afrika!
Komt hier ook!
Dat zei ik al jaren geleden al, als de islamitische pleuris ooit in Europa uitbreekt, dan zou dat in Frankrijk beginnen, want die domme Fransen stemden altijd op links/socialisten en die links/socialisten hebben heul veul islam geïmporteerd. Tja, dom volk verdient niet beter, zou ik dan maar zeggen.
Ik snap dat niet. Aan de ene kant heb je ondankbaar tuig met stenen en aan de andere kant een georganiseerd team met kogels. Waarom wint dan toch het tuig met stenen. Darwins theorie was toch " survival of the fitest"
voetbal holigans<sup>2</sup>
Slipsnifter | 30-08-15 | 16:44
Kreeg al jaren de indruk dat het beleid van de afgelopen 60 jaar er op gericht is onrust te organiseren...
Wie zitten hierachter...?
Eerst maar eens de calais-camping wegshovelen, en de hele bubs terug laten dobberen naar Tunesie of zo.
Kijk, Achmed en Rachid, ze zijn overal en ze zijn overal kut.
@Westheimer 2.0 | 30-08-15 | 16:32
Hoezo? De Algerijnen hebben wel alle Fransen er uit getiefd na hun onafhankelijkheid.
Bedacht moet worden dat de islam zeer wel gelooft in democratie maar dan als middel om de macht te grijpen, om vervolgens de democratie af te schaffen en de totalitaire dictatuur van de islam te vestigen. Die meerderheid zal bereikt worden door snelbroeden en islamiseren en massaal importeren van steeds meer moslims. Ik weet bijna zeker dat er moslims zijn die deze gemakkelijke islamisering van Europa zien als een bevestiging van de juistheid van hun geloof en de instemming van hun God. De politieke correctheid is perfect voor de razendsnelle islamisering van een cultuurgebied dat zich ruim 1000 jaar met succes verdedigd heeft tegen islamitische invasies en veroveringen. Want nu komt de jihad al selfies makend en eisen stellend lachend Europa binnen wandelen. Wie heeft een vijand nodig als je de politieke correctheid hebt, die een historisch bewezen vijand royaal binnenlaat en omringt met zorg en huizen en bescherming tegen kritiek?
Filmpje.
Waar? Parijs of elders?
Wanneer? Maand/Jaar?
Waarom? Aanleding?
Salut! Evocatus
En de schuldigen? Grootendeels natuurlijk de moslims zelfs maar ook zeker een heel groot deel de linkse schuldpijpers die elke kritiek op de islam wegschoof als racisme want de blanke mens is slecht en ieder ander zielig.
Als jaar in jaar uit ontkend wordt dat de islam een fascistoïde terreurbeweging is, en islamcritici worden gedemoniseerd tot nazi, en alle islamaangedreven terreur geduid wordt als misvorming van de religie van de vrede, en miljoenen moslims worden binnengeloodst en grote vrijheid krijgen de islamitische cultuur te vestigen, en rijke oliestaten wordt toegestaan die islamisering te financieren, dan denk ik dat je kan verwachten dat er een interne oorlog komt, van de islam tegen alle andersdenkenden, met als gevolg politiestaat en economische crisis en massale verarming en wetteloosheid, aanslagen, terreur, chaos, enzovoort. Zouden politici die dit jarenlang gefaciliteerd hebben, nog wel kunnen slapen s nachts? Of hebben ze gewoon een plank voor het hoofd, van meters dik?
Heerlijk toch? Sociaal democraten!? Frankrijk, en ook wij, moeten ons ontdoen van geïmporteerde vijanden! En laten we de Slowaken volgen: wel vluchtelingen, geen potentieel vervreemde en vijandige moslims. En het ligt niet eens aan de mensen zelf maar aan hun religie en religieuze leiders. Hun religie en de Westerse samenleving is een no-go.
Samenscholingsverbod. Avondklok. Standrecht. Executiepelotons. Doodseskaders. Denaturalisatie. Gedwongen remigratie.
PG4161: "Loopt goed af, maar eerst gaat het hier helemaal los."
Wat is de bron van je citaat van Nostradamus en waarom is het relevant?
@Dr. Dr. Bartholdy | 30-08-15 | 23:01
Geen, behalve dat ze zich gedragen als een groep gorilla's en dus ook als gorilla's behandeld moeten worden.
Wie heeft er hier zin in een GS meetup in de toekomstige moslimtuin?
Nostradamus:
"Frankrijk verwaarloost door tweedracht,
dat opent de deuren voor de islam,
De aarde is doordrenkt van bloed, ook de Adriatische zee,
De haven van Marseille ligt vol schepen."
.
"Tegen het adelaarsland [Noorden van Europa] staat een geweldige krachtmuur van mensen op.
Bijna geheel Europa wordt daardoor geteisterd,
Twee verduisteringen, de aardkring raakt in een razende beweging,
Leven en dood geven de Pannoniërs nieuwe kracht."
.
"In het jaar dichtbij en toch ver weg van Venus,
Zullen de beide grootsten van Azië en Afrika -
die van de Rijn en de Donau komen, slag leveren.
Ik hoor geween en geklaag op Malta en aan de Ligurische kust [Italië]."
.
"Hij komt van de Rijn om uit de Donau te drinken,
De Grote Kameel schaamt zich niet;
De bewoners van de Rhônestreek sidderen, maar nog meer die aan de Loire wonen.
Dicht bij de Alpen zal de Haan hen verslaan."
Loopt goed af, maar eerst gaat het hier helemaal los.
Over het filmpje: Ik heb geen enkel idee wat de aanleiding van deze opstand is. Stel nu dat de politie burgerrechten van een aantal burgers heeft geschaad door hen zonder aanklacht aan hun haren uit hun huizen te slepen en hen zonder proces een jaar op te sluiten - dan mogen individuele burgers toch wel in opstand komen tegen het burgerrechten-met-voeten-tredende gezag?
Graag ontvang ik daarom wat duiding bij dit videofragment.
Geen zorgen mensen.. Nederland zal ook een paar halfbakken maatregelen treffen die geen enkel effect zullen hebben. De rest van de EU zal de grenzen sluiten en razzia's op touw zetten met als resultaat dat ALLE vluchtelingen en islamisten naar Nederland zullen vluchten.
@Leyolm | 30-08-15 | 16:45
En daarom heeft Arrogander besloten dat om een militaire staatsgreep te voorkomen het leger ontwapenen een goed idee is. En toen hij het nog een keer las moest hij keihard lachen op zijn zaterdagochtend terwijl hij de Volkskrant las.
Participeren of remigreren!
Dus geen dwaze culturele anti-maatschappij idealen en dito religie.
Ik roep al jaren dat een burgeroorlog voor de deur staat maar er zijn nog steeds mensen die denken dat het (met de kop in het zand) wel goed komt. De huidige politiek lijkt wel blind.
Zonder ogenblikkelijke extreem harde maatregelen gaat het nog steeds heel snel die kant uit.
Het klinkt extra bijzonder in het Engels maar het is zeker dat het Franse leger zulke rapporten in het Frans schrijft.
Je mag trouwens hopen dat men hier in Nederland een plan heeft om vlot en adequaat te kunnen reageren op een Mumbai-achtige overval. Hoewel de dreiging hier wat minder is zou zo'n plan als Frankrijk ook niet onverstandig zijn zodat men vast kan stellen waar en hoeveel materieel er klaar moet staan. En wat dus niet op missie kan naar het buitenland .
Het klinkt extra bijzonder in het Engels maar het is zeker dat het Franse leger zulke rapporten in het Frans schrijft.
Je mag trouwens hopen dat men hier in Nederland een plan heeft om vlot en adequaat te kunnen reageren op een Mumbai-achtige overval. Hoewel de dreiging hier wat minder is zou zo'n plan als Frankrijk ook niet onverstandig zijn zodat men vast kan stellen waar en hoeveel materieel er klaar moet staan. En wat dus niet op missie kan naar het buitenland .
@Admiraal Balthasar | 30-08-15 | 21:20
Dat alles is bijzaak. Grenzen dicht, de EU uit. Als je ze niet binnenlaat heb je ook geen last van de wapens die ze wel of niet hebben.
Nu ze toch zo met z'n allen op een kluitje staan, zou ik zeggen gebruik nu eens geen traangas maar een verlammend gifgas. Ik denk niet dat ze dan zin hebben om het snel een volgende keer weer te doen.
slechts drie uurtjes rijden hiervandaan
Mijn hart zwelt op van vreugde: seculier Europa gaat een come back maken! Zeg maar dag met je 'gebedshuis'. En mochten ze het moeilijk krijgen, dan is onvoorwaardelijke steun van de Yanks verzekerd. Van de UK valt het te betwijfelen, maar met een beetje optimisme zullen zij ook overstag gaan.
Maar dit geeft wel mogelijkheden voor een weddenschap. Waar gaat het als eerste los. Wordt het frankrijk of wordt het duitsland. Zelf zet ik in op Duitsland dit keer.
@Mark_D_NL | 30-08-15 | 17:10
Al is die gefotoshopte foto in 2009 op Dumpert gezet, de rillingen lopen weer over mijn rug als ik die foto zie, want dit geeft eigenlijk wel weer wat er gebeurd als je Pechtold van NSB66 Nederland zou laten regeren. Moet er niet aan denken en ik ben vast niet de enige.
@eerstneukendanpraten | 30-08-15 | 16:57
Ja is een fotoshop.
Je zal daar als agent in zo'n auto zitten.... wordt tijd om met scherp te gaan schieten
specjal Blend 21:37
U hebt de interesse gewekt van Bijzondere Wetten lijkt me.
En daar sta je dan als NL.. Die paar dapper groenhelmen gestarioneerd in verwegistan hun magere soldij bijnelkaar te praten op het moment dat hier de zogenoemde vlam in de pan slaat... En de politiek maar lachen om de 'pang-pang' oefeningen...
*slijpt zijn bijlen, olied zijn slag hout*
Lekker veilig aan de Poolse Riviera met de Colt Python.357, Glock 19, 12gauge Mossberg en de H&K SL-8 in de safe.
We wachten het rustig af....
-weggejorist-
-weggejorist-
Zoetwaterpanharing | 30-08-15 | 21:15
Gelukkig blijft Nederland neutraal als in Frankrijk en Duitsland oorlog uitbreekt. Want onze export mag er natuurlijk niet onder lijden.
@mason1753 | 30-08-15 | 16:45
Ik citeer u even:
"Dit is een filmpje van een jaar terug. Hebben jullie geen recenter filmpje? want dit is wel een beetje de boel opstoken vind je niet?"
* Zucht *
Wat wilt u dan dat GS doet?...
De boel "opstoken" met een filmpje van gisteren? Van Eergisteren? Van vandaag?...
Kan zó geregeld worden, hoor!
Van tien jaar geleden?... Kan ook geleverd worden, hoor!
Van vijftien jaar geleden?... geen probleem!
Kan GS zonder twijfel voor u regelen; de archieven puilen immers uit van de dagelijkse filmpjes van de afgelopen pakweg 15 jaar over de islamitische bagger die tegen de gevels klotst in de steden van West-Europa.
Of wellicht even wachten op het filmpje van morgen - dat ongetwijfeld ter beschikking komt - met het zoveelste deprimerende nieuws over Allah's Sturm Abteilung die huishoudt in de Europese steden?
Wat in dit filmpje - van inderdaad een jaar geleden, maar hey, what's the point here - te zien is, speelt zich binnenkort af bij u en bij mij voor de deur.
En dan zijn mensen zoals u waarschijnlijk de eersten die gaan roepen dat het allemaal komt door Zwarte Piet.
Of zoiets doms. Wat te verwachten valt bij mensen die vóór het oversteken uitsluitend naar rechts kijken, omdat ze verwachten dat het gevaar van rechts komt.
Om vervolgens gegrepen te worden door een gejatte BMW met vier Marokkanen erin, die van links komt.
Nu we even vooruit denken. Wie weet zijn het wel de Russen die slinks de Moslim fundamentalisten in de toekomst gaan bewapenen om zo het westen te verzwakken. De navo landen kapot zonder ook maar één atoomboom of dode Rus. Een honderdduizendtal kalasjnikovs was genoeg.
Frankrijk het eerste land waar de boel klapt, dan wil Duitsland graag tweede zijn. Nu nog gezellig die welkomstfeestjes met al die zielige leuke grappige vluchtelingen, spoedig zal het feest afgelopen zijn. En dan kan het feest ook daar beginnen.
Hoop dat ze het legioen op dat schorem los laten, die wisten ook wel raad met ze in algerije.
Al die 'asylszoekers' die met name in Duitsland komen (800.000) dit jaar alleen ,zullen zich eerst rustig houden maar wacht tot hun volgende generatie en generatie daarna. In 2050 zullen toestanden zoals in de film wordt getoond dagelijks voorkomen en in veel grote steden in de EU, voorbeeld Parijs, Brussels < Berlijn, Amsterdam.
Vraag is dus willen we dit en zo niet willen we dit tegenhouden. Is het rechtvaardig om de het asylrecht gewoon te wijzigen.
Er is is nog ies schikbarends. In 2050 zal alleen in de bevolking in Afrika 2 miljard tellen.
De asylszoekers zijn meestal moslims. Als het chinezen, vietnamezen of zuid amerikanen leidt dit niet tot dit probleem.
translate.google.de/translate?sl=fr&a...
En klojo Timmermans kan meer geen genoeg krijgen van islamitisch volk.
westheimer 20:45
ja, die link heb ik voor u. Ga naar Boulevard Voltaire.Daar treft u het artikel van Christian de Moliner aan aangaande het Franse leger.
de honden blaffen 20:46
dank voor uw terechte aanvulling. Le Canard baseert zich evenwel altijd op feiten om niet de oren te worden gewassen zulks niet te doen.
Als er nu een aanleiding bestaat om een wapen te gebruiken, dan was het onder deze omstandigheden.
veel Aloauh Ahkbar trouwens. Gelukkig heeft het niets met het vredesgeloof te maken.
Volgens een CIA analyse staat ook Duitsland op de rand van een burgeroorlog.
www.israned.nl/2015/01/cia-analyse-202...
Ketchupbadger | 30-08-15 | 20:21
Dat klopt, maar met dit verschil dat we nu niet door de Amerikanen bevrijdt gaan worden.
Jan Boule | 30-08-15 | 20:28
Le Canard EnchaIne Is een satirisch weekblad.
@Jan Boule | 30-08-15 | 20:28
Ik kan het niet vinden, heb je een link?
Januari 2015,het filmpje, is er nog een recente relfilm?
Allitnil | 30-08-15 | 16:46
Ben ook erg benieuwd naar een nieuw filmpje
De Engelse krant Telegraph meldt dat Frankrijk aan de vooravond van een apocalyps staat. De gegevens ontleent de krant weer uit le Canard Enchaîné. Op dit moment bestaat het Franse leger ( Armée de l'Air, Armée de Terre en
Armée de Mer ) uit 20 % moslims. Over tien jaar zou dat 35 % kunnen zijn. Er zijn bewijzen dat de wapens van machine geweren tot raketwerpers ( Milan ?) door Frankrijk geleverd aan gematigde( ) rebellen , lees anti- Khadaffi rebellen, zich nu in Frankrijk bevinden. Men voorziet een copie van het Têt offensief zoals gevoerd in '68 in hun oude Viet Nam. Militair per saldo verloren maar psychologisch een mega-overwinning. Giap interesseerde het geen bal die duizenden gesneuvelden immers le but justifie les moyens, het doel heiligt de middelen.De Franse sites Riposte Laïque , Résistance Républicaine en Boulevard Voltaire zijn luizen in de pels van het linkse establishment dat de ogen sluit voor de salafistische immigratie en evangelisatie.
@telelezer | 30-08-15 | 19:06
U weet wat Golden Dawn is?
Wat ik me ook wel in kan beelden is wanneer de poep de ventilator raakt je vergeldingsaanslagen op moslims/immigranten/verraders krijgt. Een escalatie tot gevolg. Of een Europese vorm van IS, een soort nieuwe reconquista, bestaande uit extreem-rechtse en nationalistische elementen die tijdens escalatie zullen worden aangevuld met boze huisvaders.
Ik hoop het niet, maar het ziet er wel steeds meer naar uit. We zitten écht in de tweede helft van de jaren 30 luitjes.
Wat ik me ook wel in kan beelden is wanneer de poep de ventilator raakt je vergeldingsaanslagen op moslims/immigranten/verraders krijgt. Een escalatie tot gevolg. Of een Europese vorm van IS, een soort nieuwe reconquista, bestaande uit extreem-rechtse en nationalistische elementen die tijdens escalatie zullen worden aangevuld met boze huisvaders.
Ik hoop het niet, maar het ziet er wel steeds meer naar uit. We zitten écht in de tweede helft van de jaren 30 luitjes.
Als de eerste aanslag komt zal de linkse politiek harde klappen krijgen, maar het ontkennen gaat door, en ook het fokken. Europa zal niets doen, let maar op. We worden langzaam een soort Israël. Verdreven uit ons eigen land. Weggefokt. Volgens de VN definitie is het importeren van ander volk om het inheemse volk in te perken ook gewoon genocide.
De Duitse kwaliteitskrant Die Welt schrijft ook dat er in Europa een oorlog met islamisten op komst is: "Das nächste große Schlachtfeld ist Europa" m.welt.de/politik/ausland/article14318...
Het wachten is nu op een reactie van Merkel waarin zij de krant beticht van extreem-rechtse sympathieën.
@Ommezwaai | 30-08-15 | 17:14
Wat wij dan nog hebben zijn Nederlandse (ex)militairen. Er zijn er genoeg die zullen opstaan en vechten met wat we hebben. Ik denk dat u onderschat wat de sentimenten onder (ex)militairen zijn. Veel hebben aan 1 woord om te doen waar ze militair voor geworden zijn.
.
U stelt volgens mij een uiterst effectieve aanpak voor die op dit moment in Nederland nog prima zal werken. Het gaat echter allemaal wel heel erg snel. Ik denk niet dat de politiek op tijd tot zulke maatregelen overgaat. In Frankrijk gaat dat niet meer werken. De omvang van het "bezette" gebied is nogal omvangrijk. In termen van aantallen mensen, alsmede terrein.
Nou, veiligheidsapparaat... wordt het geen tijd om traangas om te zetten naar chloroform ?
@son of anarchy | 30-08-15 | 19:27
Zit al in Den Haag, en u zijt allen welkom. Moet er wel even een datum geprikt worden. Derde dinsdag?
Dhr. de Wit | 30-08-15 | 19:29
Zet mij maar op het lijstje. Tijd voor actie!
Deze moslim rotjochies zijn de eerste van velen. De Islam probeert namelijk al honderden jaren Europa te veroveren. Ze zijn Spanje uitgekickt en in Wenen tegen gehouden. Nu proberen ze het van binnenuit.
@ Westheimer:
Ik reageer op: "
Je kan niet alle moslims het land uitzetten want ze zijn volgens de wet gewoon Frans."
Wat ik wil zeggen is dat men in een uitzonderingstoestand of noodtoestand het Wetboek van Strafvordering gewoon juridisch en feitelijk aan de kant schuift. In FR en ook in NL: nl.wikipedia.org/wiki/Wet_buitengewon...
@kzegje | 30-08-15 | 16:56
De grenzen tussen Nederland, Belgie, en Frankrijk zijn virtueel. Vandaar dat de dreiging ook hier best groot is.
@Ikdachthetniet | 30-08-15 | 19:58
Ja.
fr.wikipedia.org/wiki/Double_national...
@theo-is-dood | 30-08-15 | 19:30
Maar lost dat het probleem op om er 200 dood te slaan? Nee, dit is niet op te lossen tenzij je een dictatuur hebt.
Hebben ze in FR ook dubbele paspoorten?
Grappig hoe ze op 00:20 hun eigen stenen beginnen te kappen. Hun grootouders waren ook hierheen gekomen om in de steenkoolmijnen te werken.
@son of anarchy | 30-08-15 | 19:32
Goeie strategie! He he he...
Op een vrijdag vind ik ook best als het maar snel is.
@eerstneukendanpraten | 30-08-15 | 16:29
Met scherp schieten zou ook opluchten... En eigenlijk zitten die Fransen als ik het zo lees daar niet heel ver vanaf met hun 'reappropriation of national territory'...
Het zegt namelijk zoveel als: ons land is gestolen door een vreemde mogendheid en we gaan het terugpakken... Ik kan niet een voorbeeld noemen wereldwijd waarbij dat zonder met scherp schieten is gebeurd.
Dat filmpje, dat was toch in de Schilderswijk? Oh nee, ik zag politie en onze politie durft in de Schilderswijk niet meer te komen.
@doskabouter | 30-08-15 | 17:56 "Mensen met totaal andere cultuur, opvattingen en prioriteiten in grote groepen bij elkaar. Dat kan niet goed gaan. Dat is nog nooit goed gegaan."
.
Inderdaad. Toch leek ze dat in Den Haag wel dolletjes die "botsing van culturen", dus dat "in de confrontatie met andere culturen kan blijken hoever de tolerantie die in onze opvattingen over samenleven hoog genoteerd staat, in feite reikt" (citaten Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid, 1979). Om dat botsingsfeest te vergroten werd integratie welbewust tegengegaan (onderwijs in de eigen taal en cultuur van minderheden). Den Haag wist het, en wilde het.
@ fortz | 30-08-15 | 16:50
Wie zoekt, die vindt:
www.bvs.cz/full_auto.html
EU = de oud communistische droom !
Als dit zo door gaat,gaat de vluchtelingenstroom vanzelf een keer weer de andere kant op alleen zijn het dan blanken die vluchten
Dhr. de Wit | 30-08-15 | 19:29
Nee, beter op een vrijdag. Dan zit heel de islam in bid houding en kunnen ze hun broodheren niet gaan helpen. Daarbij op een Vrijdag zijn ze allemaal bezig in den-haag voor de afsluiting van de week en kunnen ze niet meer naar huis vertrekken zonder langs ons te gaan. Dan moeten ze wel luisteren.
@ Westheimer 2.0 | 30-08-15 | 16:32
In 1961 sloeg de Parijse politie op een dag ongeveer 200 Algerijnen dood. Google maar "Paris Massacre 1961".
Als leger en politie weten dat er rugdekking is vanuit de politiek, maak dan je borst maar nat in Frankrijk.
The Paris massacre of 1961 was a massacre in Paris on 17 October 1961, during the Algerian War (195462). Under orders from the head of the Parisian police, Maurice Papon, the French National Police attacked a forbidden demonstration of some 30,000 pro-National Liberation Front (FLN) Algerians. Two months before, the FLN had decided to increase its bombing in France and to resume the campaign against both pro-France Algerians and the rival Algerian nationalist organization, the Algerian National Movement in France. After 37 years of denial, in 1998 the French government acknowledged 40 deaths, although there are estimates of over 200.[1]
Bring it on!
Ik walg van oorlog en ik had vroeger nooit kunnen denken dat Europa zo zou kunnen afglijden. Echter, walg ik nog meer van het stukje bij beetje weggeven van verworven waarden.
Het liefst klapt de boel niet, maar als het toch moet:
Liever nu, dan wanneer die idioten nog 3 generaties door hebben kunnen fokken.
@son of anarchy | 30-08-15 | 19:27
Zit al in Den Haag, en u zijt allen welkom. Moet er wel even een datum geprikt worden. Derde dinsdag?
@McMarx | 30-08-15 | 19:24
Exact. Pak de koran er maar bij. Van bijna iedere vers uit dat sprookjesboek kun je aangifte doen want haat, haat, haat en nog meer haat.
Er zijn zóveel moslimsorganisaties in Nederland, het moet toch niet héél moeilijk zijn ook zoiets voor niet-moslims in het leven te roepen?! Kan er bij ieder "incident" een duidelijk persbericht uit.
@Mark_D_NL | 30-08-15 | 19:20
Ze hebben dopjes op hun loop en roepen pang-pang?
Dhr. de Wit | 30-08-15 | 19:24
Ik wil al de hele tijd richting Den-Haag gaan, maar ja in je eentje is dat ook niet leuk. Ik hoop maar dat er meer mensen zoals u komen die gewoon de hooivork wil op pakken en gaat demonstreren
Wat een stelletje graftakken zeg.
Zij vinden: Alles moet stuk, iedere nietmoslim moet dood, wat van jullie is, is van ons en dat komen we halen met geweld.
En als ik roep minder, minder, minder... dan ben ik een gevaar voor de samenleving???
Ik heb anders nog nooit met stenen naar de politie lopen gooien, hoor! Dat is gewoon poging tot moord.
Dit is nog maar het begin. Ik kan niet wachten op de Eurabische lente. Want die gaat gegarandeerd komen
De muzels zijn onder ons. En velen hebben, zacht uitgedrukt, geen enkele intentie (meer) er samen met ons, op onze manier, wat van te maken. Dat dit leidt tot hommeles is nu ook wel evident. C'est la vie.
Lijkt me minimaal 10 jaar te laat maar ok, beter laat dan nooit. Ik moet het eerst nog zien hoor want Fransen staan nu niet echt bekend als slagvaardig of goed in oorlogje spelen. Vraag maar aan de Duitsers. Blijft altijd een hoog Louis de Funès gehalte hebben.
@StormRunner | 30-08-15 | 19:15
Het liefst schreeuw ik de hele boel bij elkaar bij het Binnenhof. Mijn neiging om flink te gaan protesteren op straat wordt steeds groter, in plaats van te blijven zaniken in de panelen.
@Dhr. de Wit | 30-08-15 | 18:57
"... islamofobie beter gaan registreren"
dat wordt lachen als we het mes dan wel aan twee kanten gaan laten snijden. Alle uitspraken van de mossels aangaande niet-mossels kunnen dan onder het zelfde principe geregistreert worden (ongelovigefobie): te weten discriminatie van niet-mossels; iets wat mossels continue doen.
Die raketten worden inmiddels niet alleen meer in Libya aangetroffen, maar ook in de Sudan. Lees N.R. Jenzen-Jones : " The Rogue Adventurer"
Klik: rogueadventurer.com/2014/02/01/9k310-m...
Quote: Anza Mk-II Man-Portable Air Defence Systems (MANPADS) have been observed in Libya. A source working with an NGO in Libya, who wishes to remain anonymous, sent me the images featured in this piece. These images were taken in 2011 at arms depots wrested from government control by rebel forces. The Anza Mk-II, developed at the Dr A.Q. Khan Research Laboratories in Kahuta, is a derivative of the Chinese QW-1, first developed in the early 1990s. It was introduced to Pakistans armed forces in 1994, and features a slant range of approximately 5km, a maximum engagement altitude of around 4km, and a missile speed of approximately 600m/s. The Anza Mk-II missile features a solid-fuel booster and solid-fuel sustainer motor, weighs 10.68kg, and contains around 550g of High Explosive (HE).
we gaan maar vreedzaam toekijken hoe deze giftige olievlek zich uitbreid over Europa, er komen trouwens nog een paar miljoen Moslim patatten uit Syrië hierheen die meelijwekkend gelijk een huis krijgen, over enkele maanden willen ze MEER, en gaan ze de straat op om de boel eens lekker af te breken en leven we hier ook in een afgebroken Moslim land!
domheid regeert | 30-08-15 | 19:18
Die Sarkozy is totaal gestoord en die wil weer president van Frankrijk worden. Laten we hopen dat le Pen president van Frankrijk wordt, want de huidige elite is op ramkoers
Nederland is hier ook al mee bezig. Maar ipv op de Drentse heide trainden onze mannen van staal pas geleden in Tilburg. Wel opvallend dat die training in Tilburg werd gehouden? Amsterdam of Den Haag lijken mij eerdere onrust haarden.
--
www.youtube.com/watch?v=UyxgKrlYHAU
"nog meer aandelen oorlogsindustrie koopt"
Ik hoorde vanmiddag op het journaal dat mensensmokkelaars met machinegeweren op patrouilleboten hebben geschoten maar zie of lees hier nu niets meer van..
@Thunderbird | 30-08-15 | 18:48
Een andere interessante docu is The Endgame
www.youtube.com/watch?v=uMfk5UeGw4E
Let ook goed op wat Sarkozy zegt op 13:28 tot 14:55.
Dhr. de Wit | 30-08-15 | 19:06
Heerlijk! En morgen begint het massale liegen en wegkijken circus weer.
*Schuimbekt weer verder*
@telelezer | 30-08-15 | 19:06
Zie dat hier dagelijks tig keer voorbijkomen maar ik twijfel.
Naar mijn idee zijn de PVVDA66 hippies té ver doorgeschoten in hun streven naar vrede en gelijkheid voor iedereen.
Dat doel zijn ze behoorlijk voorbij geschoten maar willen het niet toegeven vanwege gezichtsverlies en de baantjescarrousel.
Geert, kom er maar in ALWEER heb je gelijk gekregen; tsunamie die begonnen is en religieus geinspireerde aanslagen.
gatesofvienna.net/2015/08/what-kind-of...
Het is geen burgeroorlog, maar wat is het dan wel?
@son of anarchy | 30-08-15 | 19:05
True, maar ik wil helemaal niks dishen. Ik wil gewoon in vrede kunnen leven. Maar dat gunnen onze politici ons schijnbaar niet.
@StormRunner | 30-08-15 | 19:04
Gaat lekker hè?
Een beangstigend onderzoek verklaart waarom we verraden worden via een sluw gecamoufleerde volkerenmoord op de Europese bevolking die reeds was gepland rond 1922!
golden-dawn-international-newsroom.blo...
Wat is een islamofoob?
pbs.twimg.com/media/CNp9gVsWsAAFus2.j...
Dhr. de Wit | 30-08-15 | 19:00
Geduld, u weet wat de klingons zeiden
Revenge is a dish best served cold
@Dhr. de Wit | 30-08-15 | 18:57
Ik schuimbek lekker met je mee.
Overmorgen begint het Tweede Kamer circus weer en kijk reikhalzend uit naar de debatten over dit onderwerp.
Politici die nu nog ontkennen dat er een probleem met islam is en Wilders de schuld geven zouden voor het gerecht gesleept moeten worden. Op zijn minst!
Vreemd, ik had gedacht dat het in Zweden zou gebeuren.
son of anarchy | 30-08-15 | 18:41
Nee, in Zweden wachten ze nog tot álle vrouwen slachtoffer van verkrachting zijn.
Dat komt natuurlijk door al die islamofobie, dat ze zo onrustig zijn... Gelukkig hebben we D66 die islamofobie beter wil gaan registreren...
twitter.com/d66amsterdam/status/63687...
*schuimbekt*
El Wray | 30-08-15 | 18:40
U zegt het goed, maar dan sturen ze het leger van Spanje wel of die van Polen. Dan omzeilen ze die regel. Juncker had het idee om een europees leger te maken die ook binnen de europese unie in gezet kon worden. Elke keer wanneer hier of elders in europa zou gaan demonstreren dan zou dat leger het neer slaan.
-weggejorist-
Het recht om een vuurwapen te hebben in amerika is zo gek nog niet als je dit ziet.
Als het in Frankrijk zou moeten gebeuren was het allang gebeurd, hoeveel aanleidingen hebben ze anders nodig? Ik zet mijn geld op de Duitsers, wanneer op Duits grondgebied een aanslag met veel burgerdoden word gepleegd zal de geest daar uit de fles gaan.
domheid regeert | 30-08-15 | 18:04
Met de wijsheid van achteraf zou Halsema alsof voor het gerecht gesleept moeten worden wegens hoogverraad aan de autochtone bevolking.
En waar was de rest van de kamer en hun windvanen? Een ongelofelijke domme en gevaarlijke blunder van GL, D66 en de SP.
geurlapje | 30-08-15 | 18:42
Dat is ook precies hun bedoeling..!!
@domheid regeert | 30-08-15 | 18:04
Ik heb het even opgezocht. Zeer interessant. golden-dawn-international-newsroom.blo...
Kameroudste | 30-08-15 | 18:45
Heb je al voldoende gehamsterd?
Het gaat nu hard. Bent u er klaar voor?
@Parel van het Zuiden | 30-08-15 | 16:31
Oh wis en waarachtig! Kan niet wachten! Allez les bleus!
Het is vreemd, dat je heel vaak hoort, dat moslimtuig elders in de wereld, vaak wapenarsenalen in moskeeen schijnen te hebben.
en hier in Europa lopen ze ook al hoe langer hoe meer met wapens te zwaaien. Vraag: komen die wapens ook uit moskeeen?
-weggejorist-
Vreemd, ik had gedacht dat het in Zweden zou gebeuren.
@Thunderbird | 30-08-15 | 18:39
Bush.
Netto resultaat van massaal binnehalen van haatbaarden en halaluitvreters. Is hier in veel buurten ook al van toepassing. Wordt gewoon niet gezien.
Hier is het volgens mij verboden om het eigen leger tegen eigen bevolking in te zetten.... *wacht op inkoppertje*
@domheid regeert | 30-08-15 | 18:04
De motie zal niet worden vergeten en Femke ook niet.
"verzoekt de regering in woord en daad uit te dragen dat het tegengaan van islamisering geen doelstelling van beleid is, en gaat over tot de orde van de dag."
Laat die zin even goed doordringen....
Al diegenen die hier hun handtekening onder hebben gezet gaan worden berecht wanneer de tijd daar is. Om de mooie woorden van Buch aan te halen: we will hunt 'em down, smoke 'em out
Voor de europese unie vielen er in 50jaar tientallen miljoenen doden in europa..
Dat moeten we niet vergeten, europa is het meest gewelddadige stukje aarde..
Wanneer we de corrupte bankiers en hun eigen politici een keertje aanpakken, ben ik daarna toch echt wel voooor een verenigd europa.een sterk, daadkrachtig en vredig europa..
Alleen jammer dat het van amerika niet mag.
Ofwel daar gaan we weer.
man man, zo'n vaartje loopt t allemaal niet, wat een druktemakerij
Ik ga alvast voorbereidingen treffen.
Checklist:
-AK oppoetsen
-Machete slijpen
-Pakwerk voor de hond weer op acceptabel niveau brengen.
Kom maar op!
Weerduivel | 30-08-15 | 17:58
Klopt. Voordeel van Franse politie en de crs is wel natuurlijk dat je er geen grappen over maakt. Nederlandse politie is bevolkt met cynische mannen en gefrustreerde dikke konten madammen en een shitload aan woordvoerders maar hun oplossings percentage is om te huilen. Tuurlijk kun je daar de polletiek de schuld van geven maar zelf vinden ze het eigenlijk ook wel relaxed. Stel je voor je echt inzetten voor de burger.
Eigenlijk heerst er al een tijdje een sfeer in diverse europese landen die te vergelijken valt met Duitsland in de jaren 20, alleen betalen wij [nu] nog geen 5 miljard Reichmark voor een brood.
De vraag is dan ook niet hoe maar waarom er een 2e WO kwam, zelfs als er geen AH was opgestaan, was die WO er toch wel gekomen vroeger of later.
F. von Zeikhoven | 30-08-15 | 16:54
Steek je kop maar verder in het zand. Het waait vast wel over.
Hans Jansen zei:
Wie islam zaait, zal jihad oogsten!
@Makelaar | 30-08-15 | 18:22
Stemmen doet geen pijn. Stemmen drukt geen urgentie uit. Stemmen is slechts legitimeren van waar ze mee bezig zijn. We zullen als volk een duidelijkere boodschap uit moeten sturen waarbij we niet zullen wijken voordat er drastische maatregelen worden genomen. Grenzen dicht, veel geld naar het leger, alle extremisten hun Nederlanderschap ontnemen en ergens veilig opsluiten en alle politici die hiervoor verantwoordelijk erbij.
Ik hoop dat het Franse leger wel munitie heeft.
Wat die domme linkse intellectuele kliek in Nederland niet snapt is dat het gaat escaleren en daardoor een burgeroorlog onvermijdelijk is. Een burgeroorlog die bloedig zal zijn en waardoor heel wat democratische waarden zullen sneuvelen. Niet de beschaving gaat aan zichzelf ten onder meer links Nederland. Mensen als rechts extremisten wegzetten wanneer ze bezorgd zijn en de problemen in Nederland bagatelliseren. Daar los je geen problemen mee op. Laatst nog op Nieuwsuur. De goede man daar vertelde de kijkers dat Duitsland twee groepen mensen heeft. De ene groep omarmt de asielzoekers de anderen staan met de rechterhand omhoog. Smerige journalistiek. Wat ze zo langzaam aan bereikt hebben is dat mensen het niet zo erg meer vinden om voor racist of nazi te worden uitgemaakt. Wanneer het te pas en te onpas wordt gebruikt verliest het zijn waarde. Zeker wanneer de allochtonen de eigenlijke racisten zijn.
nu is het wachten op een burger idioot in een terreinwagen die er dwars doorheen rijdt, en raad eens waar deze gasten dan om gaan schreeuwen? police !waar is de police...
@Parel van het Zuiden | 30-08-15 | 16:40
Sluit ik me bij aan.
Terwijl mijn lieve linkse vriendjes allemaal lieve, hartverscheurende vluchtelingen-berichtjes delen op Facebook, waaruit vooral moet blijken hoe rechtvaardig, betrokken en corréct men is, ben ik vooral tegen die massa-immigratie omdat dat nóg een ontwrichtende factor zal zijn in een toch al broos systeem. De oorlog komt eraan, mensen. Het is wachten tot de echte pleuris uitbreekt. En dan kunnen we met z'n allen, als de rust na zo vele jaren weergekeerd is, collectief gaan roepen "dit mag nooit meer gebeuren". Weer wat tribunaaltjes voor oorlogsmisdadigers opzetten, massagraven ontdekken, de hele riedel. L'histoire, se repete.
Er moeten eerst nog vele, vele doden vallen voordat het politiek haalbaar wordt een Wilders achtige stelling te nemen.
Ooit waren we geschokt door zinloosgeweld, met een slachtoffer in Groningen.
Inmiddels zijn we honderden slachtoffers verder en we kijken nergens meer van op.
Als er bijna 200 Nederlanders zinloos uit de kucht worden geschiten, struikelt er geen minister die de zaak laat lopen en ook de bevolking komt niet in opstand.
Waren er 50 mensen afgeschoten in de Thalys dan zouden we over een in ident hebben gesproken, en na 20 incidenten behoort ook dat weer tot het dagelijks/wekelijks nieuws.
Veranderings is van binnenuit. De bevolking moet in aktie komen.
Daar liggen de stemmen en daarnaar zullen politici moeten luisteren om herkozen te worden.
Nu is het alleen Wilders, en hij krijgt inder deze kmstandigheden terecht de stemmen.
-weggejorist-
Is nog maar het begin. Ik vrees grote vrezen voor moedertje europa. Met dank aan Europees links voor binnen halen gigantisch paard van troje
Aannames:
1. Vroeg of laat gaat dit helemaal fout
2. Politiek is niet te vertrouwen
3. Media zijn niet vertrouwen
4. Het is ieder voor zich
Conclusie: dit is een totale fuck-up, tijd om de stekker eruit te trekken.
De twee wegen van de emigratie: ruimtelijk en/of innerlijk.
En we blijven doodleuk doorgaan met het binnenhalen van jongenmannen met moslim agressiecultuur.
Het is blijkkbaar de bedoeling dat er veel onlusten plaats gaan vinden.
Misschien is het een briljant plan om straks een excuus te hebben om alle moslim weg te bonjouren maar ik vrees dat dat niet het geval is.
En Wilders wacht op zijn " Minder " proces.
Ach als de PvdA hier in Nederland de moslims geen jidza in de vorm van bijstand betaald, hadden we hier ook zulke situaties.
Als we nu gewoon de NL overheid de taakstelling geven dat er in 2017 nog maximaal 1% van de bevolking islamitisch mag zijn. Of 2018 desnoods.
In de meeste landen met lage percentages blijft de ellende nog enigszins beheersbaar.
Als alle criminelen met dubbel paspoort vertrokken zijn blijft waarschijnlijk ongeveer dit percentage over.
In Turkije hebben ze ook ongeveer 1% niet-moslims dus dat kan best.
Immigratie natuurlijk ook een beetje in de gaten houden.
Hebben we toch een duidelijk streven voor de boven ons gestelden.
Kwestie van tijd totdat de bom barst; niet alleen bij de Frambozen maar ook hier in Nederland. U, net als mij keurig en hardwerkend modelburger met modaal inkomen, zal er goed aan doen om uzelf voor te bereiden, zorgen dat u in vorm bent en uzelf te bewapenen. Het gaat nog eens helemaal uit de klauwen lopen met dit islamitische gespuis, de vierde/vijfde colonne in het bijzonder.
De geschiedenis leert ons keer op keer, van land tot land, dat het uiterst moeilijk is om vreemde culturen met elkaar op een grondgebied vreedzaam te laten leven.
Culturen laten zich niet uitvlakken door inburgering.
Vroeg of laat komen er 'aanspraken' op basis van cultuur of religie.
Het gastland heeft daar meestal geen zin in en de confrontatie laat meestal niet lang op zich wachten.
Als we ons geroepen voelen onze rijkdom te delen, laten we dat dan in vredesnaam doen met geld en projecten in de thuislanden.
Alle tekenen wijzen erop dat dit zo niet langer kan.
En hoe meer immigranten en hoe langer ze hier zijn hoe moeilijker de terugkeer of uitzetting.
Besteed het geld van opvang, maar ook voorkoming van schade etc etc beter aan de thuislanden.
Ons land zit vol met NGOs die zich druk maken om welvaartverdeling.
Laat ze hun hart ophalen in Libie, Syrie etc.
Wilders gaat de verkiezingen winnen, want genoeg is genoeg en dit is nog maar het begin.
-weggejorist-
Dit menselijk gedrocht verziekt het OVERAL. Het is uit met de pret. Europa gaat ten onder aan islamterreur. Deporteren deze ellende. Dan Venezuela. Lege olie tankers die terug varen naar het oosten, kunnen hiervoor ingezet worden.
@Chicagoo | 30-08-15 | 16:34
europa is als de titanic, en de regeringen het orkest dat tot de laatste snik blijft doorspelen om de gemoederen te bedaren
en net doen alsof er niks aan de hand is.
Misschien kunnen ze ook de quillotines uit het vet halen, we hebben hier nog wat elitair vuilnis waar we vanaf willen.
Mooi dat het leger gaat opruimen.
Ruim alsjeblieft eerst alle politici op die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Zolang de politici aan de macht blijven die liever hun volk verraden dan voor hun volk op te komen, blijft de deur toch openstaan en is iedere oplossing gedoemd te mislukken.
Ik heb een tyfushekel aan de gasten op de video maar haat voor de politici die dit mogelijk maken.
Laat Job Cohen en Tineke Strik nog maar eens bij Buitenhof uitleggen dat we deze jongens moeten helpen en dat ze een aanwinst, nee een noodzaak, zijn voor onze samenleving.
Laat Pechtold nog maar eens uitleggen dat Schengen noodzakelijk is voor de vrede in Europa.
Die jongens uitzetten en die politici er achteraan.
Als dat niet mogelijk is, dan naar de rechtbank om uit te leggen waarom ze die import zo doorgedrukt hebben door ons op ons schuldgevoel aan te spreken.
Het Koudenhove-Kalergi plan is ontmaskerd.
De Illegale machtsoverdracht aan de EU is ontmaskerd.
Er kunnen nu twee dingen gebeuren.
We krijgen onze soevereiniteit terug en gaan opruimen, of de elite ziet zich overwonnen en er komt een false-flag operatie om verdergaande repressie door te voeren en een volksopstand te onderdrukken.
Terwijl ons kabinet in zalige onwetendheid op reces ging, kwam alles in een stroomversnelling.
Maar goed, de vakantiefoto's zijn weer uitgewisseld, dus misschien gaat ons kabinet ook weer aan de slag om een werkgroep in te stellen.
En nogmaals een link. Gewoon omdat het zo belangrijk is om te weten waar iedereen staat:
Tijdens de kabinetsformatie van 2010 ondertekenden PvdA, D66, Groen-Links en de SP een motie van Femke Halsema:
"verzoekt de regering in woord en daad uit te dragen dat het tegengaan van islamisering geen doelstelling van beleid is, en gaat over tot de orde van de dag."
Laat die zin even goed doordringen....
Kortom, een motie om het gedrag dat je ziet op de video te bevorderen!! Dat zijn onze bestuurders.
zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-3...
Een indrukwekkende documentaire die het ontstaan van de strijd tegen de Europese volken laat zien heet Minority Rule: The Rise of Political Correctness - Documentary
Kort gezegd komt het erop neer dat wij een minderheid in ons eigen land moeten worden, ontdaan van de kracht van de familie. Geperverteerd en niet meer in staat om ons eigen lot in handen te nemen, zodat we willoos opgenomen kunnen worden in de NWO, die bestuurd kan worden door een bevolkingsgroep die zich niet heeft laten perverteren door de Franfurter Schule.
Een buitengewoon belangrijke docu, als je tenminste wilt begrijpen wat er aan de hand is.
Bekijk die docu en je begrijpt waarom we een gay-parade hebben in de binnenstad. Waarom je wordt opgezadeld met studieschuld. Waarom er zoveel immigratie is. Waarom de christelijke kerk enkele decennia geleden zo belachelijk gemaakt moest worden. etc. etc. Zoveel onbegrijpelijke gebeurtenissen beginnen dan op hun plaats te vallen.
www.youtube.com/watch?v=tz8pzG02oxU
Kolere wat word ik ontzettend boos als ik dit filmpje zie. In eerste instantie op de verantwoordelijke politici. Zij mogen erop reken dat er net zoveel agressie in de samenleving bestaat tegenover hen, als dat deze allochtonen hebben tegenover de politie en ons. Tenminste, dat mag ik hopen. Wat ik verder allemaal hoop zal ik hier niet vermelden maar toch in ieder geval dat zij verantwoordelijk gaan worden gehouden voor hun beleid. Op welke manier maakt me verder niet uit, als ze maar heel erg veel spijt krijgen. Ik zie Timmermans al in traantjes. Ik hoop dat de politici die verantwoordelijk zijn voor wat zij Europa hebben aangedaan zich zelf een voorstelling kunnen maken maar ik vrees dat ze zelfs daartoe nog niet in staat zijn.
@wim kokring | 30-08-15 | 17:53
En als het zover is, zullen degenen die het veroorzaakt hebben en nu nog de monden van critici willen snoeren, zeggen: "tsja, met de kennis van nu, tsja...".
Opnames zijn zo te zien rond Barbès in Parijs,
mohammedaanse hotspot, na een potje voetbal Algerije/ land X ziet het er ook zo uit hoor, gezellig..
@Westheimer 2.0 | 30-08-15 | 16:32
Of ze nou hier geboren zijn of niet, ze noemen zichzelf
altijd turk, marokkaan, enzovoort, dus in tijden van oorlog moeten we ze dan ook een beetje "helpen" door hun westerse paspoort af te pakken en ze naar de landen trappen/schoppen
of slaan, waar ze hun mond altijd zo vol van hebben.
@ mark_d_nl. ik heb er inderdaad over heen gelezen dat het over een voorbeeld ging hoe een muslim riot eruit ziet. Maar kom dan ook eens met wat recentere shit. Dan krijg je dit . Mensen gaan niet altijd dat hele fucking verhaal lezen. Mensen gaan voor het filmpje. Maar blijkbaar snap jij dat niet.
@Julia | 30-08-15 | 17:37
Helaas niet, hoewel er op dat onbewoonde eiland anno 2015 vast wel een moskee zou staan, en er een groepje qatkauwende Afrikanen op het strand zou zitten.
Natuurlijk heb ik ermee te maken, al jaren, maar we hebben er als burger gewoon totaal geen invloed op.
Het is net zoiets als het weer, we kunnen het niet veranderen, hooguit hopen dat het beter wordt.
Nou is dat ook geen goede vergelijking, want het weer is nog goed voorspelbaar.
We weten in ieder geval dat na de winter de zomer komt.
En zoals nu, na de zomer de herfst.
Ik ga nog even bieren in de zon, nu het nog kan :)
Basil Fawlty | 30-08-15 | 17:52
Maar t is nog altijd beter dan de Nederlandse aanpak.
"wir haben es nicht gewusst" gaat eerder spelen dan u denkt.
Al die zielige mensen die hier in rap tempo binnen komen gaan eerst eten luieren en hergroeperen. Daarna gaan ze los. Ook hier.
Mensen met totaal andere cultuur, opvattingen en prioriteiten in grote groepen bij elkaar. Dat kan niet goed gaan. Dat is nog nooit goed gegaan.
Is de Nederlandse variant van plofwijk (Zones Urbaines Sensibles) niet zoiets als "vogelaarwijk"?
Ik opteer voor "De Hollandse Winter"
Het is allemaal lachen gieren brullen voor deze vierde generatie migranten. Alluah ackbar, de kreet van de jihadistische ratten roepende, trekken ze door de straten en rellen ze er op los.
Deze achterlijke debielen snappen er geen snars van en ik ben maar al te blij om te zien wat er gebeurt als de slinger terugvalt en ze vol in het gezicht raakt! Dan zal het wel weer racies, discriminasi & "white privilige" zijn. Wat mij betreft allemaal op de boot, de middellandse zee over met dit soort parasieten.
@Torquemada | 30-08-15 | 17:47
Banlieus beschouw ik al jaren niet meer als Frans grondgebied.
-weggejorist-
getuigt wel van een stukje realiteitszin. met een 5e colonne in je land die je toestaat hele gebieden te domineren waar politie weinig tot niks meer te zeggen heeft? Het gebeurt daar, maar ook hier, in zweden, in duitsland, en vast ook elders... het gaat onheroepelijk aankomen op een clash of cultures het wachten is op het kantelpunt wanneer "ze" als minderheid groot genoeg zijn om de overheid aan te kunnen. Waar je een paar jaar terug als gevaarlijke gek werd weggezet als je dit zei, wordt dit scenario steeds moeilijker te ontkrachten door de mulkticul-oogklepclan.
Weerduivel | 30-08-15 | 17:18
Tuurlijk fuck je niet met de CRS. Maar dat lost het probleem niet op.
@sickstyle | 30-08-15 | 17:17
Helemaal mee eens.
"De Europese Lente."
harbi | 30-08-15 | 17:07
Dit kon van alle comments wel eens de meest rake zijn.
-weggejorist-
De opdracht vanuit de koran is heel duidelijk. Wereldoverheersing, op welke manier dan ook. Wie dat niet begrijp of wil zien heeft boter op zijn hoofd en is te dom om voor de duvel te dansen. De Islam is geen religie van vrede, maar van onderdrukking en macht. Sommige keuren de manieren van bijvoorbeeld isis af, maar hun opdracht luidt hetzelfde. Op welke manier dan ook.
Kapitein Stijlvol | 30-08-15 | 17:25
Grappig man. Hoe oud is die grap al?
+740 Zones waar de Politie zich niet laat zien in Frankrijk.
Realiseer je dat goed ,als Koenders binnenkort weer met zo'n Mali/Afghanistan inval verhaal komt.
Eindelijk het grote woord is eruit.. Ben benieuwd welk politici het eerste is die het woord burgeroorlog in de mond zal nemen.
wat janmetdepet | 30-08-15 | 17:41 zegt.
Ik hoop dat ze in Frankrijk veel kogels hebben en niet pangpang roepen maar de boel grondig schoonmaken en dan even doorstoten naar Spanje, België, Nederland, Duitsland, Italië, Griekenland, Zweden, Engeland net zo lang tot Europa weer veilig en leefbaar is. Hopen mag wel toch?
Bij ons begint het bij de AZC's, bij Schubbekutteveen begon de victorie.
Overal waar die lui zijn is het oorlog en haat dus kunnen we er zeker va zijn dat het hier ook komt.
Iedereen weet dat ze ons haten als zelfs de derde en vierde generatie zich nog niet thuis voelt ondanks alle gratis uitkeringen en subsidies weet elke gek dat het nooit helemaal nooit iets gaat worden,die haat zit er zo diep ingeworteld en zal nooit verdwijnen.
Het best te herkennen is de haat omdat ik persoonlijk nog nooit een moslim hebben horen zegen of zich uit wi spreken hoe verderfelijk al die aanslagen en moordpartijen zijn.
Maar goed onze leiders zullen het wel beter weten ondanks dat ze niet tussen moslims wonen en dus niets van al dat gesis en meer van die ellende meemaken.
Hoe dom kun je zijn als er elke dag wel weer iets gebeurd met die bevolkingsgroep wat niet door de beugel kan en nog zeggen da het wel meevalt,of erger ontkennen
Gelukkig is bij ons het leger ook goed voorbereid. Panpang.
@Slipsnifter | 30-08-15 | 17:31
Of, om in stijl te blijven:
Après moi, le déluge.
Slipsnifter | 30-08-15 | 17:31
Het lijkt me dat jij er op een gegeven moment er ook mee te maken zult krijgen, of zit je op een onbewoond eiland?
Ik zeg maar een ding: banlieue 13 (www.imdb.com/title/tt0414852/)
@Tutanchamon | 30-08-15 | 17:18
Helemaal mee eens, ik verdom het ook om me er nog langer druk om te maken, ik heb er in het verleden al MEER dan genoeg dagen door laten verpesten.
Ik kijk slechts nog toe, met verwondering om zoveel stupiditeit en zelfvernietigingsdrang.
En met de wetenschap dat er naar zinnige argumenten, en mensen die het wel goed met nl/europa voor hebben toch niet wordt geluisterd, pak ik nog een lekker koel biertje uit de koelkast.
Ik vind het allemaal goed, na mij de zondvloed.
-weggejorist-
Wat Frankrijk bedoelt is een macro emigratieplan naar Nederland in orde maken.
C'est très simple Spartacus.
sickstyle | 30-08-15 | 17:17
.
Ik blijf erbij dat we best immigranten kunnen hebben. Maar dan niet uit Noord-Afrika, de Kaukasus of het Midden Oosten (op de Joden na). Want die lui hebben een overschot aan agressieve relschoppers, en daar moeten ze zelf maar mee dealen.
.
Voor mij zijn Aziaten als Chinezen, Japanners, Indonesiërs, Thai, Vietnamezen, Koreanen et al very welkom. Zolang zij ook maar niet onderling gaan knokken op ons grondgebied.
Bel het leger. Paar grote tanks en rijden maar.
Potverdorie, het lijkt wel Resident Evil. Zombies liggen ook niet heel ver van Booslims.
Tip: bewapen uzelf en zorg voor genoeg munitie, het is niet de vraag of maar wanneer de pleuris uitbreekt in uropa dus wees voorbereid.
Echt. Dat er imbecielen nog rond lopen die 'uitroeien' en 'droppen boven het kalifaat'...
De internethelden. Hoe fucking kansloos ben je als je dat soort termen bedenkt... maar erger nog... vervolgens ook met je volle, alhoewel in beperkte mate aanwezig, verstand op de 'enter' knop te drukken.
Manmanman. Ik dacht dat ik kansloos was maar het kan dus nog altijd erger.
Ach en wee, la douce France, wat is er van u over?
Ja, dat Frankrijk, moet U zien als een incident..........,
Ja, aantal doden bij dat striptekenbureautje, stja dat zijn er minder, per jaar gemiddeld, dan er vallen met scootertjes in de eu vallen, dus.......
Tsja , eigenlijk is alles een opeenvolging van incidenten, dus elke preventieve maatregel is overreactie........
Dat gaat helemaal goed komen. french.militarylulz.com/image/military...
L. Rijk | 30-08-15 | 17:21
Inderdaad, het is net schimmel.
Charles de Gaulle was altijd al een kudtvliegveld om te ontwijken, maar nu dus helemaal.
Dacht dat ze in Frankrijk ook een overschot aan boeren hadden door die EU subsidies ...
Weerduivel | 30-08-15 | 17:18
Deden ze dat hier in Nederland maar.
-weggejorist-
"Voor de rest verwachten de Frambozen ook dat Franse booslims binnenkort een vliegtuig uit de lucht hakbarren met geleide raketsystemen die ze destijds aan Libische rebellen geleverd hebben."
Er was ook de vrees dat er een Europese 9/11 zat aan te komen omdat in Libie een dozijn vliegtuigen opeens waren verdwenen en in handen van jihadisten. Een vliegtuig voor elke Europese stad. Enge gedachte hoor.
Overigens zijn de trends niet zo goed, ik verwijs in de toekomst nog wel eens naar dit tegeltje als het mis gaat.
Islam is onverenigbaar met elke andere vorm van leven.
De Pechtolds van deze wereld binnenkort: "Ja, maar Frankrijk... dat is een onvergelijkbare situatie.
-
Ben blij dat het in La France begint. Dan kunnen wij de noodrem misschien nog op de fatale laatste immigratie gooien. En dan kan het volk bijtijds de hooivorken uit het vet halen.
Na een aantal jaren in Parijs gewoond te hebben kan ik oprecht zeggen 'never fuck with the French'. De CRS slaat eerst en stelt dan eventueel wat vragen.
Meer meer meer terrorisme, geweld en haat voor wegkijkers. De tijd dat ik me hier druk over maakte is al lang voorbij. In elke EU-land komt deze vorm van extreem geweld steeds vaker voor en................ de gemiddelde stemmer hier verdient ook niet beter. Jarenlang wegkijken, ontkennen en bagetaliseren mag en kan niet ongestraft voorbijgaan aan de zogenaamd fatsoenlijke stemmer die bleef importeren en diegenen die waarschuwden nazi en racist bleven noemen. Dit gaat ook PVDA-, JOOP, D66-, & VARA-rakkers treffen en ik lach ze vierkant uit. En terwijl hun ramen worden ingegooit roepen we: de vervuiler betaalt. Socialer kunnen we het niet maken. Tja stemmer, U stemde tientallen jaren op gevestigde partijen die hier niets aan deden, en nu houden jullie het niet meer tegen. Jullie verdienen ook niet beter. Nivelleren, samen delen, multiculti, grenzen open, alles opgeven aan de EU. Meer meer meer ;-)
Ga maar vast aan deze geluiden wennen. Dan schrik je niet zo...
--
www.youtube.com/watch?v=T9JMGZPXLpw
-weggejorist-
"Je kan niet alle moslims het land uitzetten want ze zijn volgens de wet gewoon Frans."
@Westheimer 2.0 | 30-08-15 | 16:32
Alsof wetgeving iets statisch is. Die wetten kunnen verandert worden.
head_pend_jervin | 30-08-15 | 16:45
Wetten bestaan niet, procedures bestaan. Zoek maar eens naar "japanese americans 1942" en vraag jezelf maar eens af waar hun grondwetten naar toe gingen toen het cruciale moment aanbraak of wetten werkelijk bestaan. Verdiep jezelf eens in de amerikaanse national defense authorization act (NDAA) waar gewoon op papier staat elke persoon zelfs US burgers mogen worden gearresteerd, gedetineerd, gevangen en uit het land kunnen worden gezet zonder het recht op een telefoon, advocaat en zonder een aanklacht of het recht op een hoorzitting/rechtsgang.
Als Amerika... het land van ultieme vrijheid zulke wetgeving goedkeurt (sinds 2012) en kan toepassen op hun discretie; denk je dan werkelijk dat socialistisch westelijk Europa zich aan de wetten gaat houden wanneer de pleuris uitbreekt? Geen enkele overheid heeft dat ooit gedaan in de geschiedenis van deze planeet. Na 50 jaar kan men dan schijnheilig hun excuses aanbieden. Nogmaals, de meerderheid van de bevolking wil deze immigratie niet. Het wordt ons opgelegd. Als gevolg van de beleid zijn uiteindelijk 2 wegens de mogelijkheid. Of de geïmporteerde populatie en hun kroost komt in opstand of de natuurlijke burgers komen in opstand. Beiden zullen een tegenreactie veroorzaken; of deze redelijk en gematigd zullen zijn is dan maar de vraag. Het huidige beleid zorgt ervoor dat er een polarisatie ontstaat. Ik ben het persoonlijk spuugzat en de groei aan minderheden in dit land is ver gestegen boven wat ooit acceptabel was voor velen personen.
500.000.000 eu er tegen 1000000 import bruiden
youtu.be/dKMTu1GDi_w
niet onder de indruk
Binnen 15 jaar is de pleuris uitgebroken. Door heel Europa.
En toch gaan duizenden mensen weer niet op de PVV stemmen. Ons land krijgt wat het verdient. Wilders heeft zijn best gedaan, en er is in de tussentijd genoeg islam-geweld geweest, maar sommige mensen kiezen er gewoon voor om hun ogen te sluiten voor de realiteit.
Ik zie dit niet zo snel in Nederland gebeuren.
Daarvoor hebben wij de middelen niet (meer).
Ons leger is uitgehold tot op het bot en dus tot weinig meer in staat.
De tanks hebben we ook al verpunt, dus wat hebben we over?
.
Neemt niet weg dat een opruimronde in bijvoorbeeld Kanaleneiland of de Schilderswijk geen kwaad kan.
Maar het kan overigens vele malen simpeler, door die gasten financieel uit te roken.
Geen gratiez geld meer en de bontkraag/schoudertasje eens beter te volgen. Negen van de tien voeren geen klap uit, maar rijden wel in de dure auto's en op mooie scooters.
Eurotokkie, kom er maar in en bagatelliseer de boel maar even! Heb ik wel even zin in!
Welk leger maakt zich op voor een burgeroorlog?
Net als hier, sterft het waarschijnlijk van de moslims in het leger.
De moslims hebben een plan en een doel, de europeanen zijn enorm verdeeld.
Kijk maar hier in NL: In de politiek: albayrak: woordvoerder PVDA voor defensie.
Onze minister van defensie is een omhoog gevallen secretaresse.
Waar_moet_het_heen | 30-08-15 | 17:11
Actueler dan ooit.
Begint de Revolutie weer in Frankrijk.. Moins, moins, moins!!
Ik zie toch echt specimens van dezelfde soort in bootjes en containers kruipen om hierheen te kunnen komen. Het lijkt wel cabaret.
Bizar, film uit de jaren 90 nog steeds actueel m.imdb.com/title/tt0113247/videogaller...
Ik stel voor alle Nederlandse en Franse "bekenden van de politie" naar Brussel te vervoeren. Daar zitten de mensen die precies weten hoe ze deze problemen moeten aanpakken. Waar is het kantoor van Verhofstad?
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten | 30-08-15 | 16:57
Die foto verdient meer zichtbaarheid. Ik c/p je even.
--
media.dumpert.nl/foto/a602623d_pechtol...
"De Europese Lente."
Alvast bedankt PVDA... Die arme jongens hebben natuurlijk ook geen stage plek gekregen.
Wij kunnen en durven zoiets niet. Kijk hoe het er in de Schilderswijk aantoe ging. De politie stond erbij en keek ernaar en de politiek zag dat het goed was. En het gaat alleen maar erger worden met de enorme toestroom van moslimimmigranten.
@mason1753 | 30-08-15 | 16:45
Kom eens met wat betere kritiek en lees nogmaals wat er over dat filmpje gezegd wordt. Zwakke bash poging, mijn vriend.
--
En daarnaast is dit voor de realisten onder ons geen ophitserij.
--
Het is immers de realiteit waarvan je de voorbeelden wekelijks en soms zelfs dagelijks ziet. Jij bent verschrikkelijk fout. Simpel omdat je in je plempsel van 16:45 oproept tot wegkijken. Wegkijken van de gevaren die onze levensstijl en verworven vrijheden bedreigen.
--
Maar wees niet bevreesd wij komen op voor iedere NL-er met een 1 Paspoort.
@jemagookniksmeer | 30-08-15 | 16:59
Le Pen en Pasdeclasse in dit geval.
Tsja wat wil je. Frankrijk is al heel lang links. Collectieve sector is groter dan de private sector daar. De banlieus zijn daar een voorbeeld van en dan zijn ze nu verbaast dat zoiets gebeurt. Hier in Amsterdam is de Bijlmer, thans policor Amsterdam zuidoost genoemd, gebaseerd op de Parijse banlieus. En ondanks dat men in Frankrijk officieel seculier wordt geschoold heeft men de koloniale erfenis van Noord Afrika. Die mensen zijn in de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw in die banlieus gegooid en men heeft er niks meer aan gedaan. Ondertussen zaten de Franse gutmenschen in de rijke arrondisementen van Parijs zich op de borst te kloppen en te roepen hoe goed ze het wel niet hadden geregeld. Feit is dat ze niks hadden geregeld. Onderhuids borrelde het en nu komt dat naarboven.
-weggejorist en opgerot-
@ donjon
invechten begint zo wel een heel andere betekenis te krijgen dan Markje Rutte het waarschijnlijk bedoelde.
Dit zijn de mensen die de Gutmenschen, de media , en de weg kijkers graag zien.
Wat een laag volk, bovenstaande en de lui op het filmpje.
Vive Karel Martel !!
Ze hebben ook 6 isis-pubers met vlaggen opgepakt bij manneke Pis.
Toon dan kloten en ga met die vlaggen rond het EP gebouw lopen, kijken hoe snel ze "opgeruimd" worden.
Beter is het dit soort bericht niet eens meer te lezen. Word je alleenmaar chagrijnig van. Fout gaat het toch wel, daar heeft de politiek de laatste 40 jaar driftig aan gewerkt. Wat dat betreft is er geen weg meer terug, echt niet. En of u en ik het nieuws volgen over incidenten, en op handen zijnde burgeroorlogen, maakt voor het eindresultaat niet uit: dat is en blijft hetzelfde. Daarom kunnen we net zo goed ontpluggen uit de media, wel zo prettig. Biertje drinken, de tijd vergeten. Als het zover moet komen, is er niets meer dat wij er nog aan kunnen doen - met dank aan onze overlords. Gaat het echt fout, hoort u dat wel bij het dagelijkse praatje bij de bakker, of anders leest u het wel op de voorpagina's in de kiosk. De media en de politiek zoeken het maar helemaal uit. Daar is nog nooit iets goeds vanuit gegaan.
Hoe eerder hoe beter. Als de bom pas na 2050 ploft hebben we geen schijn van kans meer.
Uiteindelijk gaat het alleen om aantallen mensen. Wil je je eigen cultuur redden: Krijg dan veel kinderen.
Überhaupt verstandig want er zullen geen pensioenen meer zijn tegen de tijd dat wij oud worden. Dan moet je hopen dat je kinderen hebt die je kunnen en willen onderhouden.
-weggejorist-
De enige echte oplossing is alle moslims uit Europa zetten. Goedschiks of kwaadschiks. En ja, de paar goeden moeten onder de kwaden lijden. Jammer voor hen maar het leven en de toekomst van de autochtone bevolking staat op het spel.
Nooit meer oorlog, eeuwige vrede en een eensgezind Europa. Het waren kreten die naoorlogs Europa vervulden met geestdrift en politieke ambities om een Westers front te vormen, aangewakkerd door de dreiging van een grootschalig conflict met haar tegenpool achter het IJzeren Gordijn. Het waren kreten die echter ook geleid hebben tot een ware identiteitscrisis en, a posteriori, onze culturele ondergang inluidden.
.
Onze Westerse beschaving staat onder druk en daar zijn wij zelf schuldig aan. Niet de islam, niet de asielzoekers en niet de dreiging van Rusland. Nee, wij doen het zelf. Onze culturele identiteit is verstrengeld geraakt in een decadente en zichzelf verslonzende samenleving waarin vrede, veiligheid en alles waar wij ooit voor streden als vanzelfsprekend wordt beschouwd. Jongeren weigeren te strijden voor het vaderland, politieke partijen verloochenen het Neerlandisme ten gunste van de Brusselse superstaat en de poorten gaan wagenwijd open om de naïef bewierookte, doch mislukte, multiculturele samenleving te redden.
.
Trots, chauvinisme, identiteit. Begrippen uit een verleden, beschimpt in het politiek correcte heden. Iedere hang naar vroeger, naar het eigen Nederland en naar een samenleving met duidelijk identificeerbare normen en waarden wordt weggezet als eng of xenofoob. Alles moet opzij, de babyboomgeneratie gaat tot het uiterste om haar nooit meer oorlog om te zetten in een politieke en culturele staat waarin iedere vorm van nationalisme taboe is. Kritiek op de Europese Unie verwordt tot kritiek op Europa, kritiek op de islam tot islamofobie en pleiten voor een restrictiever asielbeleid zou neerkomen op het willen laten verdrinken van bootvluchtelingen.
.
De problemen met de islamitische bevolkingsgroep vallen slechts ten dele te verklaren middels religieuze botsingen. Ikzelf spreek liever van een culturele botsing, waarbij onze identiteit het steevast moet afleggen tegen zelfbewustere culturen die in tegenstelling tot ons poldermodel niet bereid zijn tot het sluiten van een compromis. De identitaire crisis heeft het Westen vleugellam gemaakt, prooi voor buitenstaanders. Het culturele marxisme heeft een modern gezicht gekregen. De zelfhaat in optima forma. Belachelijk.
.
Onze minister-president had het laatst over het invechten in de samenleving, voor het eerst in tijden was ik het roerend met Mark Rutte eens. Iedereen zou welkom moeten, kunnen en blijven zijn in onze Nederlandse samenleving, als zij bereid zijn zich in te passen in onze cultuur en hier een bijdrage aan willen leveren. Daarom pleit ik voor een Australisch immigratiebeleid, waarbij we aan de poort selecteren. Wat is er mis met eisen stellen aan nieuwkomers? Eisen die zij ook aan ons stellen. Zij verwachten een toekomst, een thuis en gevrijwaard van vervolging. Nooit meer oorlog. Is het dan zo gek te verwachten dat zij zich aanpassen aan Nederland? Want zijn wij uiteindelijk niet écht een waanzinnig gaaf land?
.
Uit: www.azc-alert.nl/2015/06/16/gast-colum...
Goh. Als je dit als Nederlander beweert dan ben je een vieze vuile racist. Blij dat ze in Frankrijk door hebben wat er aan de hand is. Je suis blij.
Moslims zijn een grapje van onze lieve heer, maar dan wel een heel wrang grapje...
@ F. von Zeikhoven
Een paar welgemeende tips:
1. Zorg dat je een fatsoenlijk wapen(s) in huis hebt.
2. Zorg dat je ermee kunt omgaan als het erop aankomt.
3. Organiseer je in groepsverbond.
Of roep heel hard "help help" als je de verkeerde moslimfundi's tegenkomt.
Owja. Op de PVV stemmen een Geenpeil tekenen. Dát kunnen wij Nederlanders... en dat is exáct waarom het uiteindelijk helemaal mis zal gaan met Nederland. En compleet gebrek aan ballen... op een paar agrariërs in Eemnes na.
@Skunk57 | 30-08-15 | 16:40
Daar heeft mijn ouwe waarschijnlijk ook nog gelopen!
Als Marechaussee dan wel. Die vonden het prachtig; wachten tot het NOS camerabusje weg was en dan charges uitvoeren. De kraker die het hardst stond te schelden en te tieren mocht daarna van de gehele eenheid klappen ontvangen tot het volgende NOS busje.
De kraakpanden zelf in vond mijn ouwe ook wel leuk. Marechaussee omhoog; krakers naar beneden. Soms zelfs via de trap!
-weggejorist-
De Frans Joopmens (Sjaque) wilde zo nodig dit importtuig maar niet de niet Joopmensch opdraaien voor les concequences.
En dan wordt het te laat en wat doet Sjaque: Een jenesaispannetje.
--
Als er doden moeten vallen, god verbiede het, laat het dan de eerste de beste Franse lul zijn die altijd voor import was.
Tête de veau | 30-08-15 | 16:57
En de 9 mm Browning pistool, ook een prachtig en doeltreffend wapen:
www.google.nl/search?q=fn+browning+9m...
Niks mee te maken.
Het is nog steeds de schuld van Geert Wilders.
O, en van de Geenstijl natuurlijk.
Schilderswijk 2.0
Parel van het Zuiden | 30-08-15 | 16:40
Wat de politici betreft, zeg me alsjeblieft dat dit een fotoshop is!
www.dumpert.nl/mediabase/669391/a60262...
Ik vraag me af of we de 'gaat u maar rustig slapen' lsnddveraders als pechtold, samson en inmiddels ook rutte op enig moment mogen gaan vervolgen. Politici die dit decennia geleden zagen aankomen werden monddood gemaakt of daadwerkelijk vermoord. Jan met de pet die daadwerkelijk evaart hoe de samenleving kapot aan het gaan is door een achterlijke cultuur wordt onder wereldvreemde sociaal democratische druk weggezet als foob of racist. West europa, al haar vrijheden en welvaart vallen ten prooi aan een cultuur van achterlijkheid, leugens, opportunisme en middeleeuwse haat. Om vrijheid te behouden zul je de ballen moeten hebben om te vechten. Bring it on.
Ik wil mijn FN FAL terug, anders die Uzi, die is ook goed.
Frankrijk zit vol booslims die het land van herkomst nooit meer in mogen,vandaar dat de dreiging daar best groot is.
www.youtube.com/watch?v=iEz5fQ_Pm-g
Met dank aan de corporaties en financiële sector.
Die link met de tekst "French intelligence fears Islamist 'missile strike on airliner' or 9/11-style attack" is wel gruwelijk en onsuh politici zijn nog op verkansie toch?
In Frankrijk?
Nou we merken het wel als ze met vliegtuig en al naar beneden komen, op t Binnenhof.
Qua dreiging, denk nou eens na, de jihadimocro stapte in de Thalys naar Parijs. Niet in die naar Amsterdam... 0031 is voor die gasten net zo interessant als Andorra. Maar ja, wij Hollanders, wij zijn Germanen, dus een ontiegelijke grote muil... het type moslim dat de Fransen hebben, zijn allemaal afkomstig uit de ex-kolonies. Lybië, Algerije, Tunesië en Marokko. Van Frankrijk wel te verstaan. Als zoiets zich hier voor zou moeten doen, zouden we Indonesische moslims moeten hebben, en die hebben we hier dusnie. En anders Surislamers. En die zijn in 0031 dus eauknie voorhanden. Dus hou maar op met dat wij-zij-zielige stormfront gekraai...
De laatste keer dat het Franse leger in actie kwam om de boel te redden, was nou niet bepaald een succes. Maar dit terzijde.
i252.photobucket.com/albums/hh26/NUBIN...
Ik hou mijn hart vast.
Ja hoor. Dat stukje film met die politieauto's deed t m weer eens.
Ik heb weer eventjes een paar uurtjes de vliegendefuckingteringvinkentyfusteringhekel aan bepaalde mensen. Bedankt.
En maar de vijfde colonne blijven uitbreiden.
Dit krijg je als mensen niks of weinig hebben te verliezen. De prijs van agressie is dan laag.
laat het leger maar thuis en geef de politie schietinstructies.
Is dat Frankrijk ?? dacht toch echt Syrië te zien.
Naja,dan weten we in elk geval welke kant het opgaat.
Het wordt tijd dat wij als brave autochtone burgers (atheïsten, christenen, enz) ons ook adequaat gaan bewapenen. Vooral omdat van de overheid weinig te verwachten valt als de pleuris echt uitbreekt.
Ik heb in elk geval mijn maatregelen al genomen.
@Westheimer 2.0 | 30-08-15 | 16:32
Alle problemen zijn op te lossen. En wij zijn er niet voor de wetten, de wetten zijn er voor ons. Als ze niet meer voldoen, nemen we andere aan.
Ik de BBQ aansteken.
xm42.com/
@Sosti | 30-08-15 | 16:29 : Lijkt mij wel ja, maar wat zou er gaan gebeuren als de Franse politie er een stuk of 10 afknalt? Dan krijgen wij Israelische toestanden hier [die er ooit toch wel komen trouwens]
@ kommabijmebinnen | 30-08-15
Dat mag wel zo zijn, maar feit lijkt me toch dat opeenvolgende Franse regeringen uw nickname op de nationale deurmat hebben gestencild en nu met een onoverzichtelijke hoeveelheid NAfrikanen in de steden zit
en het helaas een kwestie van tijd is totdat het helemaal verkeerd loopt, militairen op straat of niet
En de goedmens zag dat het goed was.
.
Als de Nederlandse politie zo optreed als in dat filmpje, wordt de gehele organisatie vast opgeschort. Want racisme tegen een bepaald getinte bevolkingsgroep. En uitlokken tot geweld. Want dat komt immers door de politie.
.
Toch, Islamitische relschoppertjes? Zo heilig en liefdevol is die allah (zonder hoofdletter, niet waardig) blijkbaar helemaal niet.
Zij moeten ons niet, zij willen ons niet, zij willen ons hier weg hebben, dit is hun terrein, Allah heeft het zo bepaald, het staat in de Koran!
Alleen criminelen met illegale wapens en jagers/sportschutters kunnen hun gezin beschermen als de islamitische hordes door de wijk trekken om kelen te snijden. Leger roept pang pang en de politie is staken.
De Amerkanen knikkerde in 1945 gewoon een atoom rotje op Nagasaki en dat had toch enigszins effect om mensen op hun knietjes te krijgen en een beetje respect af te dwingen zouden ze vaker moeten doen!
Liberté, égalité, et ne pas de fraternité musulmane.
De tekst boven liveleak filmpje zegt genoeg:
.
Muslim UpRising all over Paris, French run for their lives.
.
Looks like civil war is coming, why are the french running scared?
Komt allemaal door een tekort aan stageplaatsen.
En die agenten mogen zich gevoegelig verrot laten slaan, stenen koppen ed. Ben voor gericht schieten op het tuig maar dat zal wel een racisische islamafobe uitlating zijn.
Tsja, dat krijg je er van. Hoe vertaal je "Chicken coming home to roost" in het frans? Frankrijk is immers een van de motoren achter ISIS www.voltairenet.org/article188337.html... naast de omverwerping van Gadaffi ten bate van AQ (waar Nederland ook een straaljagertje aan bijgedragen heeft), enzovoorts. En het verbieden van een straatborrel in Parijs ten gunste van het illegale en samenleving ontwrichtende straatgebed. Maar wel leerzaam, want het komt natuurlijk ook een keer onze kant op. Daar heeft de politiek de afgelopen decennia werkelijk alles voor gedaan wat maar gedaan kan worden.
Ik ben blij dat onze soldaten en beschermers van ons land heel goed "pang Pang" kunnen roepen, ik kan rustig gaan slapen.
Januari 2015,het filmpje, is er nog een recente relfilm?
Dit is een filmpje van een jaar terug. Hebben jullie geen recenter filmpje? want dit is wel een beetje de boel opstoken vind je niet?
Er uit met die smerige kutkolonisten fakking reltuig
Ik heb het hier laatst al eens neergezet.
Zelfs binnen ons defensieapparaat is men er van overtuigd dat een burgeroorlog dichterbij is.
"Je kan niet alle moslims het land uitzetten want ze zijn volgens de wet gewoon Frans."
@Westheimer 2.0 | 30-08-15 | 16:32
Alsof wetgeving iets statisch is. Die wetten kunnen verandert worden.
Er wordt ook gewoon regelrecht op aan gestuurd, met die ongebreidelde import van de islam.
"meaning to win back control of neighbourhoods where the population has become hostile"
Ze hebben het hier toch over dat gebouw in Staatsburg, waar 1 week per maand een stelletje extreme eurabia-fanatiekelingen de zaak op komen butsen?
Toch?
Ik woon in Frankrijk. Al maanden lopen hier in de steden zwaar gewapende militairen op straat. Het is een prettig idee dat ik in een land woon waar men gevaren van de extreme islam wel naar behoren weet in te schatten en niet -zoals in Nederland- gelaten zit te wachten tot de eerste doden zijn gevallen. Neder;landde politici: wij zijn in oorlog met de extreme islam. De tijd van pappen en nahouden (en kopjes thee drinken) is ver voorbij! Let op uw saeck!
kommabijmebinnen | 30-08-15 | 16:37
hier durven ze niet eens in uniform de straat op, verstoppen ze de rode mutsjes angstvallig in het broodtrommeltje.
Gutmenschen denken dat toestanden als in Syrië niets met de islam te maken hebben. Alleen dat al is een goede reden om met Syrische toestanden te gaan rekenen wanneer de Gutmenschen zoveel islam binnen halen.
Gutmenschen zijn een bedreiging voor alles wat leeft, al het Goede dat zij met wens-beleid proberen te veroorzaken loopt zo faliekant verkeerd af.
Staat die velodrome er nog?
-weggejorist-
Tja, je kunt er natuurlijk op wachten met zo`n beleid..
Gewoon Schilderswijk taferelen dus, zet het vreemdelingenlegioen in die lachen hierom.
Wacht maar totdat de EUSSR Oekraine lid maakt. Dan krijgen we pas oorlog.
@harry21 | 30-08-15 | 16:40
En in welke grot leeft harry21?
Waar ze ook wonen, ze hebben weinig originaliteit in het gebruik van tekst. In mijn beleving is dat 'Allah hu akbar' dan ook een nieuwe variant op het 'heil Hitler' van weleer. Maar dat zal natuurlijk een stuk genuanceerder liggen. Toch?
Wij zijn te laf om ons verdedigen tegen. Daarom heb ik ook geen kinderen. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik levende wezens voortplant die over 50 jaar verplicht zijn te leven naar de wetten van de islam.
aloehakbar
Ach, vanuit de provincie in NL is het zo slecht nog niet. Hier en daar een Allochtoon die trouwens prima opgaan in de samenleving. Rust, natuur, ruimte, geen files. Harry21 is gelukkig.
Maar als Harry21 in Amsterdam komt is het na 1 dag wel weer genoeg.
Net als Frankrijk - prachtig vakantieland, zolang je maar de voorsteden en grote (nieuwe) steden uit blijft.
Zucht... Eén bron, in één krant. Over en land met, wat is het, 80.000.000 inwoners. Ja, neejoh, Spartacus, volgende keer een hoedje op als je in de zon gaat heej? Manman...
Gelukkig zullen wij dit nooit meemaken.... of....
www.youtube.com/watch?v=P_m3DsvlewM
@eerstneukendanpraten | 30-08-15 | 16:35
Aye. Op ons grondgebied mogelijk gemaakt door het Kabinet en de partijen die dit Kabinet in het zadel houden.
.
Ik kan niet voor anderen spreken maar oh wee als een naaste van mij in Nederland omkomt door zo'n aanslag....
Ze verwijzen naar de 751 locaties in Frankrijk waar je als je er per ongeluk inrijdt , je duur betaalde verzekering NIET geldig is, dus als de mossels je autoootje opfikken bijvoorbeeld , je geen cent krijgt.
Ik geloof er geen zak van. Fransen spreken geen Engels.
Ik woon in Frankrijk. Al maanden lopen hier in de steden zwaar gewapende militairen op straat. Het is een prettig idee dat ik in een land woon waar men gevaren van de extreme islam wel naar behoren weet in te schatten en niet -zoals in Nederland- gelaten zit te wachten tot de eerste doden zijn gevallen. Neder;landde politici: wij zijn in oorlog met de extreme islam. De tijd van pappen en nahouden (en kopjes thee drinken) is ver voorbij! Let op uw saeck!
Maar wat gaan ze hier aan doen als het echt te gek wordt? Dat er dus echt oorlog ontstaat. Hoe gaan ze moslim van niet moslim onderscheiden? Voor de terroristen is het plegen van aanslagen dan helemaal niet zo moeilijk meer en zaait veel paniek, maar echt terugslaan kunnen ze dan niet.
Het lijkt me op dit moment al niet meer mogelijk om dit om te draaien en eigenlijk kan het alleen nog maar uitstellen of escaleren. De vraag is alleen, wat gebeurt er dan?
Aleppo-aan-de-Seine. Kan me niet herinneren dat deze rellen ergens de voorpagina hebben gehaald.
Urban warfare... Wordt nog eens heel groot binnenkort.
nationalinterest.org/feature/battlegro...
Keihard aanpakken. (hoewel het natuurlijk veel te laat is)
Het is heel erg dichtbij gelukkig zit er nog een land tussen Nederland en Frankrijk.
België... Daar is het misschien nog wel erger dan in Frankrijk.
bAH BAH, Ben echt klaar met die agressieve noord afrikanen.
Gezellig doen of opk*#R%(&keren!
Al een tijdje klaar met theedrinken en subsidie verkwanselen. Het is meestal gewoon kutvolk gebleken.
Hulde voor de gezellige paar procent, rest mag weg.
Doei
Gelukkig hebben wij een goed funcionerend leger met voldoende tanks en bewapende soldaten.
Oh nee, dat moest zonodig wegbezuinigd worden...
Parel van het Zuiden | 30-08-15 | 16:31
Volgens ISIS hebben ze inmiddels 4.000 'lone wolfs' vermomd als asielzoekers deze kant op gestuurd die via hun nieuwe iPhone (allemaal) op zekere tijd opdracht zullen krijgen om onschuldigen in het Westen te vermoorden, desnoods met een koksmes van de Ikea.
Gelukkig heeft ons leger genoeg kogels.
Van mij mogen zie het hier ook doen zo als in de schilderswijk! Hup al die haatbaarden een kogel! beter voorkomen dan genezen!
Op een bootje terug naar moslimland waar je dit soort dingen gewoon mag doen.
We zitten dicht tegen een burgeroorlog aan in Europa, en toch blijft een groot deel van de bevolking volhouden dat er geen enkel inherent probleem met immigratie of islamisering is. Alsof men in een kunstmatige coma wordt gehouden. Onbegrijpelijk.
Het is alweer 10 jaar geleden dat in de voorsteden de auto's 3 dagen branden... dus een islamitisch jubileum brandje zou best wel weer is kunnen.
Komt dat hier ook nog is .. zeker weten, bewapenen en stilzitten, op de overheid kan je niet meer vertrouwen.
De frambozen zullen uiteindelijk Full Blown Groznië moeten gaan in de banlieues
en nog beter, die gebieden met de grond gelijk maken, het overgebleven oproervolk linea recta terug naar NAfrika
Franse grootspraak zoals gewoonlijk. Ze budgetteren ook al jaren 3% economische groei en stellen dat achteraf weer naar beneden bij. Aanslagen door individuelen in West Europa gaan een niet te voorkomen iets worden waar je weinig tegen doet. Accepteren is het enigste. Dit soort problemen kan men simpelweg niet oplossen. Je kan niet alle moslims het land uitzetten want ze zijn volgens de wet gewoon Frans.
Allez Les Blues! Schiet, trap en flikker dat ondankbare noord-afrikaanse tuig jullie mooie land uit!
"The idea that attacks like the one on the train are carried out by individuals acting on their own is not credible. Were dealing with highly-organised networks of militant Islamists embarked on a campaign of violence and determined to intensify it."
.
Goeiemorgen, zeg. Er worden een paar geniussen wakker.
.
Gaarne Kamervragen. Waarom weten de Fransen dit wel en staat onze regering dit glashard te ontkennen? Bij een onbevredigend antwoord, het voltallig Kabinet op het schavot.
.
Het gaat nu hard. Bent u er klaar voor?
En dat is toch echt om de hoek.
Ja natuurlijk komt er weer een oorlog.
Politici kunnen maar niet naar de geschiedenis kijken. Politiek teveel macht? Oorlog. Teveel andersgelovigen bijelkaar? Oorlog. Dit gebeurd al duizenden jaren, en dat zal echt niet gestopt worden omdat een paar ambtenaren een beetje met elkaar praten in de eu.
Politiewagen aanvallen en wat doen de agenten? Wegrijden! Ik heb wel een oplossing voor ze, 9mm in diameters.
Kansloos tuig! Maar alles moet kapot want dat lucht op. Toch?
Eurabië.
Binnenkort ook in uw straten in Nederland.......
Binnenkort bij u in de buurt.
REAGEER OOK