
"
Ik zal niet zeggen dat Nederland vol is, maar wel behoorlijk druk. In mijn ogen zelfs een beetje te druk,"
zei Fortuyn ooit. Dat mocht hij natuurlijk niet zeggen omdat de wereld [lees: welvarend Europa] toen nog van iedereen was, maar door een nieuwe influx uit Ontheemdië begint ons kaartenhuis toch echt een beetje onder z'n eigen gewicht te bezwijken. Op dit moment wonen er zo'n 27.000 asielzoekers in AZC's. Da's een hoop. In tien jaar is het aantal niet zo hoog geweest. Maar er is een probleem. Grofweg de helft van AZCiërs hebben allang een verblijfsstatus en woonvergunning, maar ze blijven op het AZC rondhangen omdat er simpelweg geen woningen voor ze zijn. Dat betekent weer dat AZC's geen nieuwe dobberaars kunnen verwerken, waardoor de gehele asielindustrie tot stilstand komt. En wil natuurlijk helemaal niemand. "
Het is dus van groot belang dat er initiatieven komen die de doorstroom van vluchtelingen richting een woning bevorderen," aldus iemand bij het COA die er wel een beetje klaar mee is en iedereen en z'n tuinhuisje als potentiële oplossing ziet. Natuurlijk worden er evenementenhallen massaal
omgebouwd tot vluchtbarakken, maar wat zou het toch leuk zijn als het meer vanuit demense zelf kwam. Daarom roept de gemeente Sittard-Geleen particuliere woningbezitters bijvoorbeeld op hun panden te
verhuren aan Asieliërs. Wie dat gaat betalen dan? "
Vluchtelingen krijgen een uitkering van de gemeente en zijn dus in staat om een redelijke huurprijs te betalen. Er kunnen afspraken worden gemaakt om de huur automatisch in te houden op de uitkering." Welja.
Reaguursels
Inloggen@BlowingBubbles | 06-08-15 | 21:29 :
Zie nu pas uw reactie. Maar inderdaad, zelfs 1000 mensen krijg je niet naar het Binnenhof, ook niet via GeenStijl. Tegenwoordig wordt je namelijk (heimelijk) vastgelegd, en al je data worden dan uitgezocht en je kan als staatsgevaarlijk worden geregistreerd.
Of ben ik nu (kind van de koude oorlog zijnde) te paranoia?
Maar een echte omwenteling zal toch moeten komen vanuit het volk, die dit niet meer pikt.
De Franse boeren bijvoorbeeld, leggen heel Frankrijk (en Europa) plat, als ze dat willen.
Dat soort acties heeft pas effect.
Een andere mogelijkheid is het wachten op een echt charismatisch leider en politicus zoals Pim Fortuyn, die een grote anti-partij weet te organiseren.
Want nu is het anti geluid te verdeeld over SP, PVV, 50plus, Bontes, enz.
In ieder geval geen VVD of PvdA meer.
Maar de meeste suffe bejaarden in Nederland stemmen nog steeds op PvdA, CDA etc. in hun stemhokjes in hun bejaardentehuizen.
En de jongeren hebben het te druk met hun mobiel en z.
Nederland is ziek, de rot zit in de voegen. Maar de armoede komt vanzelf, en ik ben benieuwd of de PvdA/VVD/D66/GL stemmers van dan ook aan zelfreflectie zullen doen.
Het is wachten op de totale chaos en als lemmingen de afgrond in storten. we weten gelukkig wie daarvoor verantwoordelijk zijn.
King of the Oneliner | 06-08-15 | 18:46
King, als we straks als reaguurders 10k aan handtekeningen hebben kunnen regelen voor de aftrap van een referendum, dan zouden we toch ook minimaal 1k aan mensen voor een stil protest op het Binnenhof o.i.d. moeten kunnen organiseren? Een soort van GeenPeil stemmentellers reunie of zo. Als begin. Ik vrees alleen, en dat geldt ook voor mijzelf, dat veel reaguurders niet met hun porum op tv of internet willen komen. Uit angst om tot extreemrechtse laagvoorhoofdder gebombardeerd te worden. Velen hebben zakelijk of qua werk wel wat te verliezen....
Bolder | 06-08-15 | 17:31
Als ik het wel heb, dan is dat in Duitsland al de praktijk. Duitsland, waar 1 op de 5 inwoners al immigrnt of kind van immigrant is.
Troonrede 1951: "In verband met de snelle bevolkingsgroei is toeneming van de emigratie zeer gewenst". Oftewel: Nederland met 10.000.000 inwoners is vol, graag zien we veel van hen oprotten naar het buitenland!! En waarom nu met 17.000.000 inwoners zoveel kanslozen binnenhalen? Politici zijn nog grotere oplichters dan bankiers.
Veel 'starters' betalen zich helemaal scheel aan een kleine huurwoning. Wat is het verschil met deze 'starters'? Zieligheid? In Nederland?
Alles is hierboven eigenlijk al gezegd, ook in andere dergelijke topics, maar heeft natuurlijk totaal geen effect op het beleid.
Toch een paar losse opmerkingen van mij:
-het (mannelijk) bevolkingsoverschot van Afrika heeft simpelweg GEEN recht op een plek in Europa, Afrika is vele vele malen groter, heeft bodemschatten, heeft zonlicht, heeft kusten, heeft waterkracht, alleen moet het wel door enkele generaties georganiseerd werken tot bloei gebracht worden, evenals Nederland, wat eerst een moerasdelta in de regen was.
-dus sowieso niks gratis, niks recht op woningen, zo9lanf Nederlandse jongeren op een wachtlijst staan van 10+ jaar
-woningen kunnen veel goedkoper gebouwd worden. Gek genoeg kost een containerwoning voor studenten ook nog 700 Euro per maand. Maar dit kan goedkoper op de volgende manier: betonnen basis, daarop hout-systeembouw, bovenop shingles, zeer eenvoudige douche en keuken. Prijs 5000 Euro.
Er zijn ook die blokhutten voor in de tuin, sommige grotere en luxere zijn in mijn ogen gewoon een huisje, deze kosten max. 2000 Euro, ondergrond van verhoogd beton, aan- afvoer water en stroom en klaar.
In Flevoland is genoeg ruimte. Laat die uitvreters anders zelf een polder met hun blote handjes aanleggen.
-Ons sociaal stelsel gaat op deze manier totaal naar de knoppen. Geld weg na jaren betalen, en zelf niks terug krijgen mocht je bijstand, WW, WAO, etc. nodig hebben.
-Waarom PIKKEN Nederlanders toch dit alles?
Wanneer is de grens bereikt?
U zult bij leven en welzijn het moment gaan meemaken dat uw kleinkind u vraagt waarom u en hij/zij de enige witte mensen zijn in de supermarkt, op straat, en als hij dan nog rijdt, de metro.
-
Geef daar maar eens een fatsoenlijk antwoord op. "Opa heeft niet gestemd bij de verkiezingen, want moest naar voetbal en Pink Pop, maar opeens, van de ene dag op de andere, daar waren ze, want open grenzen moest immers van de Brusselse bezettingsmacht en daar durfde niemand iets tegen te doen anders werd je utgemaakt voor racist".
-weggejorist-
Het COA past niet in mijn bestemmingsplan.
Dan word ik straks verplicht om mijn vakantiehuisje op de Veluwe ter beschikking van deze regering te stellen !
Let maar op, we zijn de klos, we raken alles kwijt !
Laat maar een paar jaar op de wachtlijst staan. Gewoon, om ze kennis te laten maken met Nederlandse cultuur & gewoonten.
[tanja jess modus]
Ja maar... Waar moeten ze dan naar toe? Op de brandstapel of naar de gaskamers?
[/tanja jess modus]
omg.tpo.nl/2015/08/06/bonusquote-mega-...
Vraag is: Zijn het wel echt asielzoekers?
*Kopjes (munt)thee inschenken doet*
Nou, eh, geweaun, mensen die al jaren wachten op een betaalbare woning kunnen dat best nog een jaar of -tig volhouden.
Nou effe niet zeuren, mensen.
@JackHair 14:34
Bel het AZC even, dan kunnen die 27.000 mensen en hun 27.000 vrouwen en hun 6x270000 kinderen straks in die ruimte rondom uw huis zitten. De kenniseconomie komt dan vanzelf, toch?
@JackHair | 06-08-15 | 14:34
Als je "hier buiten de stad" een assielzoekerscentrum in je omgeving gebouwd wordt piep je wel anders.
Ik sprak jaren en jaren geleden met mensen uit Ede en Veenendaal, die toen ook geen enkele notie hadden, wat voor problemen de immigratie van "kansarmen" met zich zou brengen.
"Wij hebben nooit problemen met buitenlanders"- dus ze bestaan niet?
Die hebben inmiddels een geheel andere kijk op de zaken gekregen.
Het gaat er ook om of ons stelsel van sociale voorzieningen en zorgverzekeringen die extra aantallen mensen die nooit een cent betaald hebben wel aankan.
Los van de kosten van het behoorlijk hoge percentage van "immigranten" die hier misdaden plegen.
Nog een kleine illustratie van de omvang van "gezinshereniging":
Ik had in mijn woonomgeving een gesprek met een allochtoonse buurvrouw over een aanstaand huwelijksfeest avn haar zoon.
"Het hele dorp is aanwezig op het feest"- zo vertelde ze trots.
"Dat is dan een aardig bedrag aan reiskosten om het in je geboorteland te vieren" merkte ik op.
Ze antwoordde: "Welnee, bijna het hele dorp zit inmiddels hier".
Vredige libertariër | 06-08-15 | 13:16.
Huurrechten in Zweden in een casus met migranten zijn als sneeuw voor de zon. Dat land is reddeloos verloren, de gedachtenpolitie lijkt aanwezig, mensen zijn doodsbang om aan te geven dat ze het zat zijn want ze zijn hun baan en carriere kwijt.
Migranten hebben daar meer rechten dan Zweden.
Het systeem in Zweden staat op instorten onder de druk van de immigranten.
@JackHair | 06-08-15 | 14:34
Wel eens in de file gestaan tijdens de spits?
Wel eens naar het strand geweest met warm zomerweer?
Wel eens 10 jaar of langer op een wachtlijst gestaan voor een sociale huurwoning?
Wel eens in een forenzentrein gestaan (want zitten kan niet) tijdens de spits?
En vooral:
Wel eens gewandeld in de Haagse Schilderswijk, in het Amsterdamse Slotervaart, Bos & Lommer of Osdorp? Of in het Utrechtse Kanaleneiland? Met je echtgenote in een fleurig en luchtig zomerjurkje?
Ik bedoel maar.
Ik kom ook wel eens in een mooie groene polder; er zijn er diverse van hier in de buurt. Ik kijk dan ook om me heen, net als u. En dan geniet ik van de rust, de stilte, het zachte geruis van de wind door de ratelpopulieren. En de ruimte.
Maar krijg ik dan, staande in dat steeds schaarser en kleiner wordende restant van Hollands Welvaren het gevoel, zoals u, dat het immigratieprobleem niet bestaat? Nee. Integendeel. Hoogstens een gevoel van weemoed, om het al lang verloren gegane Nederland zoals ik dat ooit kende.
Kennelijk wilt u al dat moois, die laatste stukken groen en ruimte, teniet doen om er nog enkele tienduizenden asielzoekers in te huisvesten.
Over mijn lijk, eigenlijk.
Doe eens bouwen dan, geen kasten van (onbetaalbare) huizen, maar betaalbare sociale huurwoningen zijn er nodig. Al jaren. Ook los van de vluchtelingen staan mensen jarenlang in de wacht voor een betaalbare huurwoning.
"Ik zal niet zeggen dat Nederland vol is, maar wel behoorlijk druk. In mijn ogen zelfs een beetje te druk,"
Dit is gewoon de grootste onzin. Omdat jullie met z'n alle op een kluitje in een stad willen wonen betekend dat niet dat het land vol raakt. Als ik hier, buiten de stad, om mij heen kijk is er niets dan ruimte. Misschien dat het in jouw kleine wereldje te druk is. Maar dat is jouw wereldje, niet het hele land. Wat zijn 27ooo mensen op 17000000? Stel je nog wat meer aan.
In Pripyat bij Chernobyl staan nog een paar huizen leeg.
@fred1434 | 06-08-15 | 14:10
Wel eens gehoord van het woord Fahnenflucht?
Heb je eigenlijk wel recht van spreken hier als je er zelf vandoor gegaan bent met je fucking holland.
Spuwen op het nest waar je uit voorgekomen bent. Bah.
@chicago river | 06-08-15 | 12:45
Ik kan uw opmerking beamen, al denk ik dat uw inschatting van 10.000 wat aan de optimistische (want lage) kant is.
Omdat mijn partner oorspronkelijk uit Indonesië afkomstig is (overigens genaturaliseerd Nederlander, perfect geïntegreerd, want goed opgeleid, etnisch chinees, niet-islamitisch en leergierig), krijg ik via zijn kennissenkring een fraaie inkijk in het illegalenwezen; ik alleen al, ken via-via minstens een dozijn illegalen, afkomstig uit Indonesië, Bangla Desh, China en Thailand.
De meesten van hen wonen al 20 tot 25 jaar in en om Amsterdam, en werken allemaal in het zwarte of grijze circuit. Als kok, als schoonmaker, als scharrelaar in ongeregeld goed, als kleermaker of kledinghersteller.
Niemand heeft ze ooit een strobreed in de weg gelegd. Ze verhuizen van huurkamer naar huurkamer, bewonen huizen waarvan de bewoners langere tijd in het buitenland verblijven of wonen samen met Autochtone Nederlanders.
Eén van hen verblijft hier al jaren met een drie maanden-inreisvisum en gaat elke 3 maanden een paar dagen 'op vakantie' naar een niet-Schengenland om daarna weer voor de volgende drie maanden een inreisvisum te bekomen.
Zó rolt het illegalencircuit; ongehinderd, en soepeltjes als op een splinternieuw, goed geolied kogellager.
Als het dus kennelijk zó makkelijk is om als illegaal in dit land ongehinderd decennia lang te wonen, te werken en/of te flierefluiten, en als ik met mijn beperkte vrienden- en kennissenkring alleen al zo'n dozijn van die types ken, dan neem ik aan dat we, als we het hebben over 'schaduwbestanden', het niet gaat over 10.000 mensen maar om minstens het tienvoudige ervan.
Daarnaast ken ik via-via een aantal mensen - sommige van hen inmiddels zelfs al genaturaliseerd - die hier een verblijfsvergunning kregen op grond van pertinente leugens en verzonnen treurverhalen over oorlog en vervolging.
Veel Nederlanders, en vooral politici, academici en andere hoog opgeleide ivoren torenbewoners, hebben geen enkele notie van de illegale parallelle samenleving die ondergronds zijn rondjes draait in dit land. Om maar te zwijgen van het al even illegale autochtone circuit dat deze illegalen zowel faciliteert als uitbuit.
Hoe makkelijk het is om in dit land als illegaal vrijwel ongehinderd een leven te leiden, niet zelden geholpen door autochtone Nederlanders, praat zich natuurlijk rond. Wereldwijd.
Daar komen nog eens de verhalen bij over gratis uitkeringen, gratis woningen en gratis koelkasten en wasmachines wanneer het je lukt om met al dan niet verzonnen zieligheidsverhalen wél een verblijfsstatus te verkrijgen.
Geen wonder dat die gammele boten vol primitief, vrijwel uitsluitend mannelijk kanslozenvolk maar blijven komen, met alle verdrinkings-horror die daarbij hoort.
En voor al die duizenden verdrinkingsdoden zijn de linkse Derde Wereldknuffelaars, samen met die hele vermaledijde asiel-industrie én het bijbehorende gesubsidieerde leger 'idealistiese' asiel-advocaatjes met slordig haar en spijkerbroek, indirect verantwoordelijk. Of misschien wel: diréct verantwoordelijk. Omdat ze een niet-aflatend "wees welkom!"-signaal de wereld blijven insturen. Samen met de politiek.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 13:25
Ontkennen... Ja daar zijn JULLIE wegkijkers goed in. Of ontken je dat? Ga dat ontkennen maar oefenen want jij wordt als eerste op het schavot geplaatst! Ontkennende Wegkijker!
ben erg blij dat ik al in 1988 ben vertrokken toen de gemeente r'dam folders en brieven in vele dobbertalen aan kansloze buitenlandse profiteurs stuurde, dat gaat niet goed dacht ik toen, en ik heb gelijk, Ik ben blij in m'n natuurreservaat in de franse pyreneeën, waar geen allochtonen durven wonen, die schijters willen enkelt klitten in achterbuurten. goodbye FUCKING HOLLAND !!
Doorverwijzen naar heer van Dam i.d.d. ...
-weggejorist-
Ik lees regelmatig de vraag, hoe kan Nederlanders deze invasie en kolonisatie van ons land toestaan? Dat is heel simpel, we zijn niet geregeerd, een oude klassieker, regeren bestaat niet maar is lastenverhogen geeft dat al aan, maar worde BEZET. Ik herhaal BEZET.
Inderdaad juist, D-day was geen 'bevrijding' maar een bezettingsinvasie. De manier waarop die werd uitgevoerd met totale lak aan de soldaat en de vele doden is identiek waarop dat altijd gebeurd maar daar gaan we als we onze "bevrijdingsdag" gaan 'vieren' verder op in want dat gaat verder dan u vermoed, want dat 'feest' wordt niet voor niets zo 'gevierd', in de NSB media.
Niet de "asielzoekers" wonen in kampen, dan doen wij, alleen weet u dat niet tot het te laat is
Waar blijft het verzet tegen onze bezetters?
necrosis | 06-08-15 | 11:22
Ja. Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wordt jouw 'asociale misbruik' binnen 3 jaar onmogelijk gemaakt. Ik zou bij zo'n AZC gaan posten en de mooiste vrouw die je er kunt vinden in huis nemen. Preventief.
Kaan78 | 06-08-15 | 13:28
Ze wonen daar in tenten en wachten op terugkeer naar huis. In Europa krijgen ze een huurhuis+levenslange uitkering. En verwacht je nou echt dat wanneer de shit aan gaat tussen Turken en Koerden ze dan nog daar blijven? Nee, die zullen ook deze kant op komen.
Zelfs de mogelijke IS-strijders onder de asielstroom schrikt onze elite niet af.
In Turkije wonen 2 miljoen asielzoekers. Stelletje jankerts.
Mark_D_NL | 06-08-15 | 13:22
Jammer maar helaas komen deze punten niet voor in de verkiezingsprogramma's van de PVDA, D66, CU, VVD en het CDA. En laten dit nou net de partijen zijn die al de hele eeuw gekozen en herkozen worden. Een soort occupy-actie op het binnenhof zal dit probleem sneller oplossen. Zolang de bevolking alleen op internet van zich laat horen zal de urgentie nooit doordringen bij de ''volksvertegenwoordigers''.
Vredige libertariër | 06-08-15 | 13:25
Huilert!
Mark_D_NL | 06-08-15 | 13:08
Nee, wat treurig is, is dat jullie zaken maar van 1 kant kunnen bekijken. De stelling is, asielzoekers zijn slecht, dus elke feitje, elk dingetje dat dat ook maar enigszins ondersteunt wordt voor waar aangenomen en klakkeloos gecopypaste op elk draadje. Als ik dan enkele van die feitjes debunk, dan ben ik
- links
- wegkijker
- landverrader
- vergoelijker
- iemand die het land kapot maakt
- ontkenner
en ga zo maar door. Terwijl ik helemaal niet ontken dat er een probleem is, ik ontken alleen veel van de volslagen onzin die er wordt gepost. Ik herhaal dan ook, dat de meesten hier wegkijkers zijn, omdat zij in een fantasiewereld leven en zich bedienen van hun eigen feiten, omdat ze de werkelijke problemen niet onder ogen durven komen.
Ironie heet dat.
Mark_D_NL | 06-08-15 | 13:22
Simpele en doeltreffende maatregelen; maar aan dovemansoren gericht helaas. De politici gaan hier nooit wat mee doen.
Wie gaat dat betalen?
@prov1nciaal | 06-08-15 | 13:13
- Illegalen per direct uitzetten.-
- Een max zetten op het aantal immigranten en voorwaarden verbinden zoals het meebrengen van een lekker geld bedrag of de zekerheid hebben van een baan.
- Hebben van meer dan 2 kinderen voor immigranten ontmoedigen
- Alle religie verbieden en/of dood laten bloeden. En het opvoeden van kinderen met Religieuze regels wordt strafbaar gesteld. Wordt gelijk gesteld aan kindermishandeling.
- Nederlanders met 1 paspoort krijgen voorrang op de woningmarkt
- Uitkeringen alleen en uitsluitend voor Nederlanders die hier minimaal 10 jaar belasting hebben betaald, of hier zijn geboren en 1 paspoort hebben
- Verbiedden van Scholen op religieuze gronden.
- Alleen basis gezondheidszorg voor Immigranten. Dus geen extra's en een max aan het aantal malen per jaar dat ze gebruik mogen maken van onze gezondheidszorg.
- Indien je niet binnen 6 maanden onze taal spreekt zetten we je uit.
......... Ik kan er nog wel 100 neerplempen..
Per gezin een huisslaaf, probleem opgelost.
Roadblock | 06-08-15 | 13:01
Nee hoor, ik heb je linkjes gelezen, het is inderdaad zo dat die eigenaar voorgesteld heeft dat de bewoners het pand verlaten. Er staat in je 2e linkje dat hij ze er met dwang uit wil zetten. Echter, als de bewoners er willen blijven wonen geef ik ze goede kans dit te winnen. Zij hebben gewoon huurrechten.
Het is dan ook een goede ondersteuning van mijn punt. Het is hier een ondernemer, die door het wanbeleid van de overheid geld kan verdienen aan asielzoekersopvang. Het is dus niet zo dat de zweedse overheid bejaarden uit hun huis trekt om plek te maken voor asielzoekers, het is hetzelfde probleem als hier, dat de zweedse overheid denkt dat als er maar genoeg geld wordt uitgegeven, dat de asielzoekers dan vanzelf voorbeeldige burgers worden. Zo werkt dat dus niet, dan krijg je dus inderdaad mensen die over de rug van asielzoekers geld gaan proberen te verdienen.
In geen van beide linkjes wordt echter gesproken over uitzettingen, en ik verwacht dan ook niet dat het de ondernemer zal lukken om zoveel bewoners weg te krijgen. Hij mag ze proberen om te kopen, maar ik geef het nogmaals weinig kans.
Daarom hoor je de onroerend goed bonzen niet.
Mark_D_NL | 06-08-15 | 13:05
Deze situatie is overduidelijk onhoudbaar. Het reservoir migranten is onuitputtelijk met 9 kinderen per vrouw en geen enkel vooruitzicht in het land van herkomst. Daarnaast is onze woningvoorraad eindig. Als u denkt dat door deze 12.000 mensen een woning te geven het probleem is opgelost zit u ernaast. Er zullen er het volgende jaar nog meer nodig zijn. Wat is uw oplossing?
@J.Slavink | 06-08-15 | 13:11
Volksvertegenwoordigers? Hebben we die, dan waar? Wijs er eens 1 aan die die titel met trots mag dragen? Die zijn er eigenlijk niet meer. Alles draait om de carrière en die paar bloedige euro's.
Mailt u uw volksvertegenwoordigers.
@chicago river | 06-08-15 | 13:02
Klopt, Nederlands is een moeilijke maar zeer mooie taal. Zelf doe ik veel van mijn werk in het Engels en soms gaat mij dat makkelijker af dan Nederlands, "because of brevity".
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:55
beadreamreleaser.files.wordpress.com/...
meneer Q | 06-08-15 | 13:04
Precies. In landen als Polen, Tjechie, Slowakije, Hongarije, Servie en tal van anderen was het nooit zo ver gekomen. De bevolking in die landen had daar allang een stokje voor gestoken. Maar hier vinden we het allemaal wel best.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 13:04
Je blijft maar herhalen dat jij de waarheid kent. Dat maakt je sowieso al ongeloofwaardig. Maar dat terzijde.... Ook jij bent verloren, ik geef je op. Ik moet je helaas achter laten op het slagveld.
Ome Geert heeft met bijna alles gelijk.
-weggejorist-
@kwark001 Ja, die gedachte bekruipt mij ook steeds meer: we krijgen de politiek instabiele, berooide en gesegregeerde puinhoop die we verdienen met deze maatschappelijke zelfmoord. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Ze zoeken het maar fijn uit allemaal.
Gewoon 13.500 brieven vesturen aan Jan en Marie die 6 jaar op de wachtlijst staan en sparen voor hun huisinrichting.
Tekst: Beste Jan en Marie, we hebben jullie van de wachtlijst afgetrapt. Afzender: je Nederlandse Gemeente.
@prov1nciaal | 06-08-15 | 13:01
Och, Och, Och. Jij vind dat alleen als "we" met de hooivorken naar het binnenhof trekken we recht van spreken hebben? Staat dat in de Wet? Is het niet wenselijk dat politiek Nederland (en de EU) ook luistert en handelt naar de wensen en meningen die digitaal worden neergelegd. Maar ook jij bent al compleet gehersenspoeld. Jammer. U had een zo veel beter leven kunnen hebben.
-weggejorist-
Mark_D_NL | 06-08-15 | 12:58
Ja, het is mede mijn schuld. Omdat ik onwaarheden ontken, en waarheden en problemen benoem, ben ik een wegkijker en vergoelijk (?) ik. Ik kan het niet volgen, ik heb toch duidelijk meermaals aangegeven wat er mis is op dit gebied in mijn ogen, en alleen omdat ik niet geloof dat er 1 miljoen asielzoekers zijn in Nl. (wat ook een absurde stelling is) en omdat ik niet geloof dat omaatjes hun huis uit geflikkerd worden om plek te maken voor al die asielzoekers (wat ook volslagen onzinnig is natuurlijk) en omdat ik niet geloof dat reaguurders een deel van hun woning moeten gaan afstaan om asielzoekers in op te vangen ben ik een wegkijker.
Nou, dan ben ik maar een wegkijker.
WERKETHIEK. En laten nu net die asielzoekers die ethiek niet hebben
Dhr. de Wit | 06-08-15 | 12:38
Dat. Maar ook taal. Volle 100% procent van die mensen spreekt geen NL. Wat Frans of Engels. Met Chinees is Nederlands een van de moeilijkste talen ter wereld. Wat gaan die mensen hier doen dan al die tijd. Kost ze alleen al jaren beetje fatsoenlijk uit hun woorden te komen. Kijk als een Boliviaan naar Spanje emigreert dan komt er nog wat van de grond. Maar wat gaat de ´gevluchte´ Mid-Oost-Zuid-West-Afrikaan doen terwijl hij in Nederland zichzelf huisvest? Juist. Helemaal niks. Dus daarom op naar de UK. Ja. Enige reden waarom die mensen in dat regenachtige grauwe land willen zijn. Engels.
kwark001 | 06-08-15 | 12:53
Met helemaal niemand, zo belangrijk word de uitverkoop van ons land gevonden. Dit volk moet niet zeiken, wil ze niet in actie komen dan verdient ze niet beter dan overlopen te worden door migranten.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:51
"Kom maar met bewijs, tegen hun zin uit hun woning geplaatste zweedse bejaarden. Moet een eitje zijn om te vinden, want na zulk onrecht zullen mensen toch zeker de media opgezocht hebben. Succes."
www.vf.se/nyheter/torsby/hyresgaster-k...
www.friatider.se/kastar-ut-hyresg-ster...
En als het bewijs aangeleverd wordt, negeer je het gewoon, of doet het af als ultra rechtse propaganda.
Geen beweringen doen zonder onderzoek zei je toch?
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:51
IK kraam nonsens uit (zonder "e")? Dus al die cijfers over aantallen asielzoekers, criminaliteitscijfers, dat het aantal uitkeringen hoger is onder asielzoekers, dat is nonsens?
Dat ik DAGELIJKS last heb van asielzoekers, dat is nonsens?
Dat de vrijheden ingeperkt worden door religieus gestoorde asielzoekers, dat is nonsens?
Dat ik mee moet als escorte vanwege angst als Mw. weer eens 's-avond's over straat moet hier in Den Haag, dat is nonsens?
Dat ik zie dat ik torenhoge belasting afdraag omdat ik WEL werk terwijl Ali de asielzoeker de hele dag in het koffiehuis om de hoek zit, dat is nonsens?
Jeetje.
Dank voor het openen van mijn ogen, wat een nonsens allemaal!
Ik vraag me af hoeveel asielzoekers er op de overzeese gebieden worden geplaatst. Stop ze daar maar lekker allemaal.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:55
Het is mede jouw schuld door je wegkijk en vergoelijk gedrag. Jij waggelt lekker achter de EU en NL overlords aan todat je uitgeknepen bent. En nog 1 zaak bezit... Het boek "Liberty Defined". En dan blijf je lekker dromen over je libertarische heilstaat die not zal komen.
In het Italiaanse Como gebruiken ze de daklozenopvang nu voor de gelukszoekers. De gescheiden vaders die er zaten pleur je gewoon op straat. Ander volk eerst. voxnews.info/2015/08/04/como-i-profugh...
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:49
Het zijn niet zo zeer de asiel zoekers, maar de mensen die de situatie bewust creëren de gelukszoekers maken er alleen dankbaar gebruik van.
Voor de helft gevuld met vergunninghouders....
Vul dan de andere helft met jachtvergunninghouders en zeg ze dat het seizoen zojuist geopend is.
kwark001 | 06-08-15 | 12:51
Ik heb niemand binnengelaten hoor, snap niet dat je denkt dat het mijn schuld is.
Zolang de Goedmensen het voor het zeggen hebben zal dit niet veranderen. Zij willen schone handen hebben en het gevoel hebben dat ze ethisch bezig zijn. Wat de consequenties zijn voor Europa doet er voor hen nauwelijks toe. En die consequenties zien er op termijn somber uit. We zijn bezig met een soort maatschappelijke 'suicide by ethics'. Het zal mijn tijd wel uit duren, maar mijn hart bloedt als ik denk aan de toekomst van de kinderen van mijn familie en vrienden.
prov1nciaal | 06-08-15 | 12:50
Waarme stromen die vol? Met mieren?
Al die dure opleidingen die de politici genoten hebben is dus ook gewoon weggegooid geld.
Het was ook de bedoeling dat je je muil een keer houdt. Hoe voelt dat nu? Niet gehoord worden? Kut hè. Zo voelen vele Nederlanders zich.
Dhr. de Wit | 06-08-15 | 12:47
Ik houd mijn muil niet hoor, laat me niet afschrikken door je. Snap wel waarom jij niet gehoord wordt. Als je alleen maar nonsense uitkraamt is het niet zo vreemd als niemand vervolgens luistert.
Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:49
Man, pak het probleem nou eens bij de wortel aan! Lieden zonder papieren er NIET inlaten!
!!!!BREAKING!!!! Het Malieveld en de Dam stromen vol om te protesteren tegen dit beleid.
@kwark001 | 06-08-15 | 12:48
Hihihihi ;)
Sjefke7807 | 06-08-15 | 12:38
Ik zou zeggen dat ik 1 van de weinigen ben hier die niet wegduikt voor de problemen. Ik leef namelijk niet net als de meesten hier in een fantasiewereld waarin de asielzoekers erop uit zijn om hen het leven zuur te maken, en hun oma het huis uit te schoppen, ik erken de sombere realiteit van de slechte manier waarop in Nederland met asielzoekers wordt omgegaan. Het maar in een huis plaatsen en geld geven en dan maar hopen dat ze ondanks hun gebrek aan scholing voorbeeldige burgers worden is achterlijk beleid namelijk.
Dhr. de Wit | 06-08-15 | 12:47
Whahahaaaa.
Te koop: prima woning met ruime tuin en 3 slaapkamers tegen bodemprijs in Arnhem. Verkoop 'm graag aan de gemeente als die een redelijk bod wil doen, kunnen ze weer een familie laten doorstromen..
De perfecte oplossing voor BBB nu de woningmarkt maar uit balans blijft en met een overschot aan starters- en opvolgwoningen in het segment 150K-250K. Die markt kan het zetje wel gebruiken: laat woningbouwverenigingen gewoon lang leegstaande woningen opkopen met huurgarantie van COA en gemeenten...
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:33
COA cijfers weer. Nou als het COA grapje nu even duidelijk maakt hoe zij tellen dan denk ik dat 0 wel een hele goede aanname is. Je gelooft cijfers die , bewezen, niet te vertrouwen zijn. En die bezen gestuurd worden door mensen met belangen. Lezen kan ik.. ik geloof alleen niet alles. Zelf checken, kijken begrijpen is altijd beter.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:44
Mooi zo. Het was ook de bedoeling dat je je muil een keer houdt. Hoe voelt dat nu? Niet gehoord worden? Kut hè. Zo voelen vele Nederlanders zich.
waarom worden de asielzoekers niet gewoon met 5 à 6 in een huurwoning gestopt? Dat scheelt aanzienlijk in de kosten. Als je uit een gevaarlijk gebied bent ontvlucht ben je natuurlijk allang blij met een veilig dak boven je hoofd en maakt het geen hol uit dat er slechts een bijstanduitkering is per huishouden.
ik zoek het cijfer gewoon op op het internet.
Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:25
Cijfers van het CBS.
Luiheid is des duivels oorkussen.
Neem nou maar gewoon aan dat er een bevolkings schaduwbestand is van een tiental duizend mensen die papierloos rondhobbelt. En niet omkomt van de honger.
Dhr. de Wit | 06-08-15 | 12:38
Nou, dat is aardig zeg. Ik probeer gewoonweg de feiten helder te krijgen, en de onzin te debunken, en op hetzelfde moment geef ik duidelijk aan te geven dat er een probleem is op dit gebied en hoe ik dat zie.
Daarom ben ik nu dus een volidioot tegen wie geweld moet worden gebruikt die zijn afkomst verlochend en door wie het land naar de knoppen gaat.
Nou, dat is me helemaal duidelijk, heb ik geen reactie meer op verder.
i.imgur.com/oaElPgt.jpg
Ondertussen zijn De VVD (met die enge Stef Blok) en de PvdA en D66 de SGP en de CU al druk bezig om om plannen te maken de huren voor werkenden zo hoog te gaan maken dat ze het huis uit moeten. Dan kunnen de vluchtingen er mooi gratis in.
De elite snapt alleen nog niet goed wie hun vetbetaalde salaris ophoest.
Meer van dit!! Nederland is nog lang niet vol.
2e dichtbevolkte land van de EU, maar kan nóg veul meer bij!
@vredige libertariër:
Ik herinner mij een nieuwsbericht van nog niet zolang geleden over een bejaardentehuis ergens in Limburg dat gesloten, vervolgens omgebouwd werd naar azc, en een half jaar later lag de hele inboedel in de puinpoeier. Ook tv's stonden er niet langer als een week, want gejat. Maar blijven wegduiken voor de zéér ongemakkelijke waarheid, die ook steeds ongemakkelijker wordt is niet langer een valide optie. En als u denkt dat de Ned. Overheid niet doet waar ze zin heeft, dan bent u nog meer misleid dan ik dacht. Deze Overheid doet namelijk precíes waar ze zin in heeft en laat zich niets gelegen aan het Ned. Volk.
Gek, knettergek dit land. En @Telelezer, wat ben ik het met U eens! Het is dat ik financieel niet bij machte ben te emigreren, anders was ik hier 10 jaar geleden al weg geweest. Toen zag ik deze misère al van mijlenver aan komen. En nog steeds wordt men als racist, nazi, xenofoob etc. weg gezet als je de vinger op de zere plek legt. Inderdaad, niet goed voor je carrière, vriendenkring etc.. De Linkse indoctrinatie op de scholen de afgelopen 30+ jaar heeft zijn werk goed gedaan. Maar de kruik gaat net zo lang te water... eens slaat je de stront aan het rollen. En dan kunnen ze in Den Haag verbaasd gaan zitten doen: "Hoe kan dat nou??? We zijn geschokt, ontstemd, verbijsterd..."
Vraag 6 van de PVV aan de Minister:
Heeft u zelf al een paar asielzoekers in huis genomen?
Zo nee, waarom niet?
www.pvv.nl/index.php/36-fj-related/gee...
Oei, dat zal wel weer een ongepaste woordkeuze zijn. Dus geen antwoord.
Vreemd... Die mededeling 'image not found'... Al ik erop klik, krijg ik gewoon die foto te zien...
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:22
Leuk welles-nietes-spelletje hoor. En altijd maar weer dat smerige belerende toontje van jou waar links ook zo goed in is. Moet ik mij nu schuldig gaan voelen ofzo omdat ik het er niet mee eens ben hoe het er aan toegaat in Nederland?
Hoeveel asielzoekers denk je dat er zijn teruggegaan nadat hen een vergunning geweigerd is. Kun je je bedbadbrood nog herinneren? Door volidioten als jij gaat dit land naar de knoppen. Want door NIET te luisteren naar signalen van mensen die dit alles MOETEN financiëren ben je bezig je eigen afkomst te verloochenen. Hoe denk je dat Nederland rijk is geworden? Niet door iedereen gratis geld te geven, maar door onze WERKETHIEK. En laten nu net die asielzoekers die ethiek niet hebben, dat is overduidelijk als je kijkt naar allerlei statistieken zoals uitkeringen en criminaliteit.
Ik hoop hartgrondig dat je nog eens tegen je eigen domheid aanloopt. Het liefst in de vorm van een bloeddorstige asielzoeker die jouw rijkdom opeist met geweld.
Ik ken een plek waar het nog lang niet vol is: op de Veluwe bevindt zich het landgoed van ex-PvdA- en ex-Vara-coryfee Marcel van Dam. Die ooit roeptoeterde dat álle grond in gemeenschapshanden moest komen.
De oppervlakte van dat landgoed is een slordige 80.000 vierkante meter (ongeveer 12 voetbalvelden), is gekocht voor een slordige 2 miljoen aan belastinggeld (voornamelijk omroepgelden) en het kadaster heeft liefst 23 pagina's nodig om het landgoed te omschrijven.
Je zou daar een complete wijk met noodwoningen kunnen neerzetten om al die geïmporteerde uitvreters en Allah-fanboys te huisvesten.
En als we dan die noodwoningen door Oostenrijk laten leveren, zoals dat gebeurde in de Limburgse mijnstreek in de jaren na WO II, dan hebben we daar nog lang plezier van ook; de levensduur van die houten 'noodwoningen' voor mijnwerkers stond op 25 jaar, maar nu, 70 jaar later, staan ze er nog (bijvoorbeeld in Treebeek en in Hoensbroek) en vormen ze stuk voor stuk een zeer gewilde woon-idylle:
www.limburgsemijnen.nl/Mijnwerkerswijk...
De mijnwerkers zijn allang weg uit Limburg. Maar de noodwoningen staan er nog.
En over nog eens 70 jaar, zijn de 'asielzoekers' ook weg. Tenminste, als de geestelijke erven van Fortuyn en Wilders hier de macht krijgen. En dan hebben we tenminste de woningen nog. Win-win.
-weggejorist-
Mark_D_NL | 06-08-15 | 12:28
Het is sowieso geen 0:
"In 2005 verlieten 1.957 asielzoekers Nederland zelf, terwijl 1.323 asielzoekers gedwongen werden uitgezet. Van maar liefst 12.259 asielzoekers is het onbekend waar zij gebleven zijn.
De Nederlandse overheid heeft de laatste jaren veel energie gestoken in terugkeer, wat terug te vinden is in de cijfers. In 2006 vertrokken 10.208 asielzoekers uit Nederland. Voor recentere jaren is dit aantal niet bekend."
Je kunt zeggen dat in 2006 meer dan 80% is vertrokken, dus "0" is wederom zo'n stelling die gewoonweg nergens op slaat, en weer het werkelijke probleem wegmoffeld met verzonnen feitjes.
telelezer | 06-08-15 | 11:40
Het CIA factbook 2015 is uit, echte kickass rauwe data zonder obligate kleuring. Genoeg stof om over na te denken, een echte aanrader. Geen gein.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:19
FF Doorklikken totdat je bij het oorspronkelijke artikel komt. Lijkt me toch niet zo moeilijk.
www.vf.se/nyheter/torsby/hyresgaster-k...
Het staat in meerdere media.
FF googelen op: millmark center sormark en dan google vertalen.
Kan je toch wel? Of WIL je geen bewijs zien.
Je moet wel eerst je hoofd uit de grond trekken.
@Mark_D_NL | 06-08-15 | 12:26
Het geeft inderdaad een soort rust om te weten dat er elders groene weides op je wachten. Het geeft een soort vakantie-voorpret-gevoel, net alsof je nog een paar weekjes hoeft te werken en dan...
Na een staatsgreep volgt altijd een bijltjesdag!
Regering regelt gratis opvang; belastingen betalen door burgers die worden omgezet in uitkeringen waarmee de asielzoeker bij jou een kamer komt huren, betaald van die uitkering. (en dat moet je daar zeker nog inkomstenbelasting over betalen....)
Energya | 06-08-15 | 12:24
Ja, dat weet ik, daarom linkte ik ook naar een stukje over een oud boekje van hirsi Ali, Nomade. Dit is het werkelijke probleem, en hier moet je het inderdaad over hebben. Niet eens de urgentie, uberhaupt hoe fout het is om iemand die uit een oorlogsgebied komt en nooit een cent te makken heeft gehad een huis te geven, en de mogelijkheid om schulden te maken. Het is zelfs voor hen geen goede situatie.
Ik ben dus niet 'links', of een 'idioot', of een 'wegkijker', ik heb er gewoon een hekel aan als problemen worden verzonnen, terwijl er echte problemen al tientallen jaren liggen, en die worden niet aangekaart, of overschaduwd door de paranoide debielen die roepen dat door asielzoekers je oma binnenkort dakloos wordt.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:22
" Veel van die vergunningen die verstrekt worden zijn dus van tijdelijke aard, oftewel, tot de oorlog of andere crisis voorbij is."... En wie gaan er dan terug. Jij gelooft nog echt in sprookjes. Cijfers graag over het aantal asielzoeker dat weer vertrekt. heb je niet. Dat is namelijk bijkans 0, nul, zero, nothing, nihil.
The Fuck?
Hier is een idee.
Stop met deze shit.
Stop, zeg dat we vol zitten, zeg dat we de lasten niet kunnen dragen , zeg dat nederlanders voorrang moeten krijgen.
Logica is ver te zoeken vandaag de dag, het sociaal humanisme in nederland, waar ik een groot aanhanger van ben word misbruikt door andersdenkenden die maar een reden hebben om hierheen te komen.. gratis poen!
het mooiste vind ik nog altijd, dat deze uitkering aanvragens ook beroep kunnen doen op bijstand voor inrichting, auto, rijbewijs, etc etc. binnen een jaar zitten deze gelukszoekers voor meer dan 50k in de schulden bij de gemeente. die schuld word afbetaald met een minimaal maandelijks bedrag, want beslagvrije voet.
De lening , van ons, word betaald met geld, van ons en zover ik zie is er geen rente op die lening, van ons.
Er word dus niets afbetaald, letterlijk niets.
en men kan gewoon aangeven dat ze weer vertrekken, of ze vertrekken nadat ze hun inboedel hebben verpatst, dumpen hun papieren en beginnen weer opnieuw in duitsland, frankrijk en na een rondje weer nederland met een nieuwe verzonnen identiteit.
En zo gaat het verhaaltje door en door.
synchronicity | 06-08-15 | 12:25
Duitslan is 10 keer groter en heeft bovendien nog veel goed te maken. Je weet wel....
@koeberg | 06-08-15 | 11:40
Ken je het album "You Can't Teach an Old Dog New Tricks" van Seasick Steve? Op het eind komt een stuk "Seasick Steve Reminiscing [Spoken]". Hierin verteld hij hoe hij in een kamp voor illegalen terecht kwam, omdat hij gelogen had dat hij een Canadees was. De USA was in Canada naar hem aan het informeren, maar daar kenden ze hem niet. Op een dag zag hij dat een man een stukje buiten het kamp uitgelaten werd door de bewakers, en hij informeerde naar hem. Zij vertelden hem dat hij in hetzelfde bootje zat als hem: het land waarvan hij zei vandaan te komen zei hem niet te kennen. Nadat Seasick Steve te horen kreeg dat die man daar al vele jaren zat, vertelde hij maar snel de waarheid.
Het verschil tussen Nederland en de USA in een notendop: problemen van illegale immigranten zijn hier onze problemen, in de USA blijven het gewoon de problemen van die illegalen.
@Dhr. de Wit | 06-08-15 | 12:13
Het is heerlijk als je weet dat je niet meer echt gebonden bent aan Nederland...
Ik hen een prima idee: we halen de oude Inkwartieringswet weer van stal. Werkt tijdens een mobilisatie perfect. En deze toestanden zijn even alarmerend!
Waar hebben jullie Hollanders het over... Hier in Duitsland komen er dit jaar een half miljoen! Hier is het zeker al een half jaar het grootste thema in het nieuws. Er is hier geen gemeente die problemen heeft met de opvang van asielzoekers. En er is mega veel hulp vanuit de bevolking...
Je hebt geen IDEE, want door jou niet meegeteld, ´libertariër´, hoeveel illegalen met kinderen en al er rondstruinen.
chicago river | 06-08-15 | 12:20
Ik tel uberhaupt niks op, ik ben geen expert op het gebied van volkstellingen, ik zoek het cijfer gewoon op op het internet. CBS is de enige bron die ik kan vinden die dit onderzoekt.
*ctr-f "juli"* Chappeaux @ VanBukkem | 06-08-15 | 11:41
Probeer de watermanagers maar te overtuigen dat de duikboot toch ècht wel lek is.
Woningbezitters bijvoorbeeld gaan echt hun pand of deel daarvan niet verhuren, waar moeten de bezitters dan gaan wonen en hoe sportief of coulant gaan de belastingsmurfen om met inkomsten uit huuropbrengsten?
Leuker en makkelijker wordt het er allemaal niet op.
EUropa, best belangRijk.
@DesDemona, quid pro quo toch? Eigen tuin eerst als je achter dit beleid staat. Van Dam zou de eerste moeten zijn omdat hij zo ontzettend meerderwarig is. Inleveren die hap, dat is waar de nodige huizen moeten staan. Dan verder kijken, Femke heeft ook wel een kamertje over.
@necrosis | 06-08-15 | 11:22
Nou.. ik heb het even snel uitgerekend. 4 Kamers is dus al gauw 48 Asielzoekers die we bij jouw kwijt kunnen. heb je toevallig ook een Balkon of Dakterras? Dan kunnen ze op het balkon schijten. Lekker buiten, zijn ze gewend. Geven we ze toch een beetje een warm thuis gevoel.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:06
Waarom denk je er zo gehamerd word op scheef wonen in de sociale huur, ze hebben grote huizen nodig voor asielzoekers. Aangezien die dankzij de urgentie verklaring als eerst in aanmerking komen voor die woningen.
Implant | 06-08-15 | 12:19
Gheheheh. Het is dat hijzelf er niet is. Vind het gewoon een running gag.
JIJ liegt en verdraait zaken, achterlijke idioot.
Hier... klikken, rekenen en lezen:
www.coa.nl...
Dhr. de Wit | 06-08-15 | 12:15
Zo werkt dat niet. Het is namelijk zo, ondanks dat jij dat niet zal willen geloven, dat het Nederlands asielbeleid tamelijk streng is. Veel van die vergunningen die verstrekt worden zijn dus van tijdelijke aard, oftewel, tot de oorlog of andere crisis voorbij is.
Uit deze cijfers is absoluut niet af te leiden hoeveel asielzoekers er op dit moment in Nederland zijn.
woonruimtewet van na de oorlog.
was tot jaren na de oorlog van toepassing.
er is een moment geweest,in de tijd van jopie,dat er de gedachte was,om wonings die te groot waren voor de bewoners gedeeltelijk te vorderen.
het is er niet van gekomen.
het zou me niet verbazen,nood breekt wetten
de voetbal tokki,s pikken alles
mag nu in het hok van het volkstuintje van mijn broer,u weet wel waar de maaier staat.
kijk naar buitenlandse documentaires over nederland sls armoedeland
Stuur maar lekker naar Polen. Ontvangt veel geld van EUsr en heeft plek genoeg.
@koeberg | 06-08-15 | 12:09
Ja, snel droppen en wegrennen. Wij weten van niets, nu is het jullie probleem. mijn naam is haas, toedeldeoki. Zijn mijn gelukszoekers niet, mijn vriend.
Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:10
Je hebt geen IDEE, want door jou niet meegeteld, ´libertariër´, hoeveel illegalen met kinderen en al er rondstruinen. Opgevangen door Rode Kruis, Leger des Heils etc. In 3 jaar hebben ze er weer 2 bij en ja, dan kom je al snel op 1 miljoen. Droom maar verder. Met je vredige libertaire opvattingen.
De inwoners van het door gelukszoekers bezette Calais zetten hun huis massaal te koop. Hun dochters zijn er 's avonds niet meer veilig. Deze Franse mensen worden niet letterlijk door hun regering uit huis gezet maar wel, door niet in te grijpen, feitelijk verdreven. Niets doen is ook iets doen. Namelijk nalaten.
Wat ik jammer vind is dat werkende door de slechte tijden hun huis niet meer kunnen betalen en anderzijds asielzoekers bij wijze van hetzelfde huis kunnen huren door het bedrag in te houden op hun uitkering???
Nu alleen de vraag: maar wat daarna?
Mischien kunnen alle nederlanders in tentenkampen zodat er meer huizen ter beschikking komen.
We kunnen ook alle militairen op missie sturen en hun kamers waar ze vaan zelf voor betalen uitlenen aan asielzoekers.
Het Koningshuis zal wel nog een paar kamers ter beschikking hebben.
Vol=vol
Dit is dus de "gutmensch" versie van "vol is vol".
Is volgens hun niet hetzelfde maar het eindeffect ie exact gelijk.
Ik denk dat de hele subsidie industrie op de schop moet.
Door dit vele "gratis geld" zijn er nu dermate veel zogenaamde "goede doelen" die geen enkel probleem schijnen te hebben Nederland gigantische schade toe te brengen om maar aan dat "gratis geld" te komen.
-
Onthoudt dat deze z.g. "goede doelen" geen enkele baat hebben om de situatie waarvoor ze het "goede doel" zijn ook werkelijk te verbeteren.
Dat zou namelijk betekenen dat ZIJ geen gratis subsidiegeld geld meer krijgen.
-
Voor onze eigen bestwil moeten we dus zo snel mogelijk af van dit soort subsidies en ons veel harder opstellen tegen iedereen die hier wil komen wonen.
Je mag best wel wat gaan eisen van mensen die mee willen liften op onze welvaart.
chicago river | 06-08-15 | 12:12
Tja ik ben netjes opgevoed, sorry necrosis.
Wat ben je nu dan zelf?
Roadblock | 06-08-15 | 12:11
Eh, geen racist? Heb jij die site goed bekeken, of niet?
Mensen helpen is prima, maar dan moet je weten wie je helpt, help in ieder geval nooit je vijand, want anders ben je vroeg of laat DE lul. #deislammoetverbodenworden
Iedereen die in Amsterdam een woning zoekt weet dat ie volstrekt kansloos is. Van alle beschikbare huurwoningen gaat een kwart naar asielzoekers. Voor asielzoekers geldt dat de maximale wachttijd 3 maanden is. Ondertussen kunnen Nederlanders tot 16 jaar op de wachtlijst staan tot ze een kans maken. Je kan wel lekker woningen lopen uitdelen maar dan moet je het tekort ook aanvullen door nieuwe woningen te bouwen. Maar dat kost geld dus dat wil de politiek niet, dus dan maar bestaande woningen uitdelen waardoor iedere Nederlander langer moet wachten.
Ik mag 8 jaar op een lijstje staan voordat ik in aanmerking kom voor een huis waarbij ik een vermogen aan huur mag betalen aan de "sociale"huurvereniging en iedere keer als ik tervergeefs kijk naar woningen zie ik dat er van de 10 minimaal 4 voorrang hebben gekregen. Banken lenen niets om een huis te kopen maar wij mogen het allemaal zelf lekker uitzoeken...
we hadden zo'n mooi land als we niet in de Euro en de Eurozone zouden zitten, dan ging het hier veeeeel beeeter. Maar door die open grenzen van die eurofielen gaan we volledig naar de kloten..
En nee, Necrosis wordt niet gedwongen 1 of 2 kamers af te staan.
Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:06
Ook gij , Brutus?
Leer eens iets lezen over de reaguurder.
necrosis ademt gewoon de kleine ´n´.
Nu moet er toch serieus gedacht worden over het verstrekken van koopwoningen voor deze mensen.
Ook in de wijken van D66 en VVD-ers.
Ongeveer 3 miljard mensen hebben het "moeilijk" op deze planeet.
Als we nu allemaal hier in Nederland 'n beetje opschuiven dan zijn die gemakkelijk te ontvangen hier.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat ook koopwoningen beschikbaar komen voor deze groep.
Wil je in een leuke wijk in Amsterdam wonen? Neem dan een monsterbedrag mee voor een koophuis en werk tot u erbij neervalt. Betaalbaar huren kunt u vergeten, want die woningen gaan met voorrang naar Somaliërs, Afghanen en Syriërs die kunnen uitslapen en in hetzelfde huis wonen en de hele dag op de bank hangen en haatschotel-tv kijken van uw geld.
Het verbaast mij,ik sta zolang ingeschreven op een opject.
Onze asielzoekende medemens gaat voor.
Wat wilde ik die woning ook,ik wachtte al 5 jaar!
Ik was de lul
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:10
Klik dan op die link, dat zie je de feiten. Met je 250.000.
JIJ liegt en verdraait zaken, achterlijke idioot.
Hier... klikken, rekenen en lezen:
www.coa.nl/nl/over-coa/feiten-en-cijf...
Het begint bij voorrang verlenen op de sociale huurmarkt
Mastermattie | 06-08-15 | 12:08
Nee, het begint niet bij voorrang verlenen op de sociale huurmarkt, daar begint en eindigt het. Dat is namelijk het probleem, dus er is helemaal geen noodzaak om te verzinnen dat bejaarden aan hun haren hun gelijkvloerse woninkje uitgesleept worden, als er al iets (minder erg) mis is, dat al opgelost dient te worden.
www.parool.nl/parool/nl/26/BOEKEN/arti...
Dit is een veel betere manier om het aan te pakken denk ik, gewoon eerlijk zijn over wat er mis is, ipv allerlei spookverhalen de wereld in helpen. Het is namelijk voor asielzoekers ook niet nuttig, de manier waarop ze nu behandeld worden nadat hun asielaanvraag is goedgekeurd.
Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:06
Waarom vraag je altijd om bewijzen? Dit kabinet blinkt uit in onzinnige beslissingen, bewijs genoeg zou ik zeggen. Gewoon blijven wegkijken joh, dat is het veiligste.
Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:10
Je lijkt het CBS wel. De asielzoekers die al een vergunning hebben gekregen tel je gewoon niet mee.
De linkse libertariër wil geen linkjes van een rechts blog; want dat kan immers niet waar zijn. Wat doet hij hier dan op GS?
Overigens moeten we ook van heel die linkse sociale huursector af; dit zet mensen alleen maar in een achterstandspositie. Je kan best voor 50.000 een huis neerzetten en mensen dat op afbetaling laten bewonen. Dan worden mensen ook verantwoordelijk voor hun eigen bezit en worden de lasten voor de maatschappij ook lager.
@Wachtmeester R | 06-08-15 | 12:08
Geef je groot gelijk. Het doet wel pijn om Nederland te verlaten. Maar het is kapodtstuk en over.
@1nfidel | 06-08-15 | 12:07
Over 5 jaar ben je te laat. De waarde van de Nederlandse woningmarkt is dan waarschijnlijk idem aan die van de de Noord-Afrikaanse huizenmarkt.
iemand zoals Necrosis
Implant | 06-08-15 | 12:00
Hoho. Kijk uit met necrosis. Houdt niet van hoofdletters waar ze niet horen.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 11:37
Heb je er zelf eigenlijk al naar gezocht?
Nee he.
Na 2 google zoekopdrachten:
whitegenocideproject.com/elderly-swedi...
Wat ben je nu dan zelf?
Amsterdam-West loopt met een krankzinnige snelheid leeg. Waarom is vooralsnog onduidelijk, maar de schoteldichtheid in 020-Schotelmeer heeft er NIX mee te maken want rassies opmerking.
Het is een leuke, actieve buurt. Er is een veelheid aan allerlei goederen te koop: goedkope fietsen, scooters, telefoons enz. Ook 's avonds is het er bijzonder levendig en je ziet overal groepjes jongeren die er de handen uit de mouwen steken om nuttige veranderingen aan hun leefomgeving aan te brengen. Ook helpen ze graag oude vrouwtjes die willen oversteken. Bijvoorbeeld naar de pinautomaat.
Echt een wijk die model staat voor het Nieuwe Nederland, als onderdeel van de maakbare samenleving. Met mooie, gigantische, nieuwe gebedshuizen die de buurten religieus en cultureel aan elkaar binden!
@Bokito ergo sum | 06-08-15 | 12:09
en als hij zijn 8000 Rododendrons rooit, passen er nog heel wat meer woninkjes in zijn tuin.
De rechtse Deense regering heeft de uitkeringen voor vluchtelingen met 50% gekort. De instroom is daardoor fors verminderd. Ze gaan nu naar andere landen. Ik zie een causaal verband.
www.pi-news.net/2015/08/smartphone-bus...
-weggejorist-
@TheseDays00 | 06-08-15 | 11:15
Het enge is dat er in die asiel-industrie gegarandeerd een hoop rondlopen die zo denken. En als volbloed NIMBY uiteraard ook weten waarom voor hun een uitzondering moet worden gemaakt.
Dhr. de Wit | 06-08-15 | 12:06
Ik ontken niet dat er een probleem is, ik stel alleen vast dat er absoluut niet 'tegen de miljoen asielzoekers' in Nederland zijn. Het werkelijk aantal ligt rond de 250.000. Door te liegen en feiten te verdraaien los je problemen namelijk nooit op. Waarom verwachten mensen hier serieus genomen te worden als ze zo hun eigen feiten gebruiken om de problemen te duiden?
@mmx | 06-08-15 | 11:46
Het zijn soevereine staten.
Wil je gewoon mensen daar op het strand droppen?
"Asjeblieft. Wij denken dat deze hier vandaan komt"
@Druk | 06-08-15 | 12:07
Binnenkort wonen jij en Necrosis samen, op zijn flat natuurlijk, want je woning gaat naar de nieuwe verblijverts.
Marcel van Dam heeft idd ruimte zat. Het stomverbaaste smoelwerk van een ontzettend meerderwaardig mens heb ik wel wat voor over eigenlijk. Noem het gerust rancune maar gun me de fantasie.
Gratis woning, gratis gezondheidszorg enz enz en 70% van die zogenaamde asielzoekers gaat nooit aan het werk, we gaan naar de kloten!!. Zijn we met zijn allen helemaal gek geworden om die mensen op te nemen??
@Rubberentegel | 06-08-15 | 11:51
Schandalig! Maar opeens heb je het! Je wordt asielzoeker. Paspoort weggooien, brabbeltaaltje nadoen en aankloppen bij het COA.
Gratis voedsel, gratis onderdak en gratis geld. Wie wil dat nou niet?!?
@Muxje | 06-08-15 | 11:57
Al sta je buiten je schuld om met kinderen en al op straat, je krijgt gewoon geen urgentie meer. Heel triest. Vroeger was er urgentie voor schrijnende gevallen, tegenwoordig zijn alleen asielzoekers blijkbaar schrijnend.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 12:06
Het begint bij voorrang verlenen op de sociale huurmarkt
Ben benieuwd hoe lang dit kaartenhuis dan nog in stand gehouden gaat worden als er geen netto-belastingbetalers meer overblijven.
Dhr. de Wit | 06-08-15 | 11:54
De wachtmeester vertrekt eind oktober. Mijn klanten zijn geïnformeerd en mijn omzet ga ik elders tegen aantrekkelijkere belastingtarieven draaien. Dit is gewoon mijn land niet meer.
Goed voor de woningprijzen. Over vijf jaar verpats ik mijn huis en emigreer naar een land zonder dobbernegers. Een staat in noordelijk VS, Canada, of Ijsland. veel andere mogelijkheden zijn er niet als je niet wil worden geislamiseerd.
Ik ben een alleenstaande met een 4-kamer flat.
Moet ik mij zorgen gaan maken?
necrosis | 06-08-15 | 11:22
en ik een 1 gezinswoning,ik ook?
Implant | 06-08-15 | 12:00
Ja, het is flauwekul. En nee, Necrosis wordt niet gedwongen 1 of 2 kamers af te staan.
Fictie? Ja. Deze overheid doet wat ze wil? Nee, de huidige regering heeft absoluut mijn voorkeur niet, maar ze zijn nog niet als een hitler necrosis zijn huis aan het invorderen om het te gebruiken als asielzoekersopvang.
Bewijs voor je stelling? Misschien kan je deze 'necrosis' laten reageren, en laten uitleggen dat de overheid inderdaad zijn huis heeft afgepakt en er nu asielzoekers bij hem in huis wonen?
Ik dacht het ook niet nee.
@Vredige libertariër | 06-08-15 | 11:51
Er zijn in de loop van de jaren meer dan een miljoen asielzoekers in Nederland opgevangen.
Dat is niet overdrijven, dat is realiteit:
www.coa.nl/nl/over-coa/feiten-en-cijf...
Deze cijfers rekenen niet eens asielzoekers mee die achteraf komen vanwege gezinshereniging.
Door debunkende achterlijke idioten als jij zitten wij nu met de ellende. Door het maar blijven ontkennen dat wij een probleem hebben raken wij allemaal maar MEER in de problemen. Als je een kapotte kraan hebt dan sluit je de hoofdkraan af en ga je niet met kopjes proberen het water op te vangen.
-weggejorist-
Grenzen dicht. Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt, je bent hier niet welkom. Je hebt geen rechten. Je krijgt niks. Je hebt hier niets te zoeken. Opzouten.
Onmenselijk? Niet als je het van te voren duidelijk maakt. Dan ben je eerlijk. En menselijker dan eerlijk wordt het niet.
@Mesmer | 06-08-15 | 11:13
En genoeg gas voor handen om de woningen op tropische temperaturen te brengen.
@Bill Cosby | 06-08-15 | 12:02
Wat er is gebeurd, is dat mensen al jaren het verkeerde rondje inkleuren met dat rode potlood.
@chicago river | 06-08-15 | 11:13
Straks zal het linkstuig de oplossing uit Zweden wel beginnen te roepen denk ik: onteigenen van willekeurige huizen, is ook goed voor de integratie van vluchtelingen.
Damens en Heren. Dit soort gefuck is hoe Hitler aan de macht kwam. Geschiedenis gaat zich weer herhalen.
kunnen ze niet in dat flatje van Mark Rutte?? die heeft toch een gratis ambtswoning en daarna vertrekt hij toch voor een goedbetaalde baan naar Brussel..
Nederland is inderdaad stuk. Wie koopt over pakweg 30-35 jaar mijn vrijstaande hut voor 600.000,-- als ik de keet moet verkopen om mijn zorg te kunnen betalen?
Het COA moet maar eens gaan zorgen dat hun "product" winstgevend wordt, in plaats van maar geld uit het staatsinfuus blijven peuteren.
dalskog | 06-08-15 | 11:52
Mooie plemp. ´Vredige libertariër´ zit er helemaal naast.
Arrogantie ook.
Over die zigeuners nog 1 ding: Er wonen in Bulgarije zo´n 36 ´clanbazen´ die hun ´soldaten´ in groepen van 10 man op pad sturen als een ´reis door Europa´. Parijs, Lille, Berlijn, Dortmund, Barcelona: ze jatten de hele stad leeg. Doen ze een paar weken, worden ze opgepikt door een onderclanleider met een Transporter, en verdwijnen ze naar de volgende stad.
Met hun gouden tanden. Maar ja. Die heeft Anouk ook.
De verzorgingshuizen ontmantelen. Ouderen weer terug naar eigen kinderen. Verzorgingshuizen kunnen dan worden bevolkt door de asielmenschen. Zij hoeven niet te werken, want mag/kan/wil niet. De zieligheidsindustrie gaat lekker procederen van mijn belastinggeld, als het allemaal niet helemaal prima is... ook moet er snel aan hereniging worden gedacht, want anders zielig. Ook moet er een moskee komen, want anders zielig. Het is gvd een negatief spiraal van jewelste. En wij roepen allen schande, maar het heeft helemaal geen zin (meer). Wat is er gebeurd???
in noord oost groningen en in delfzijl zijn er nog woningen beschikbaar, laat ze daar naar toe gaan, het is daar heel veilig voor die zielige vluchtelingen.. Of wonen ze liever in Amsterdam of Rotterdam.. Gewoon in een uithoek van nederland plaatsen waar toch al niemand wil wonen...
dalskog | 06-08-15 | 11:52
Nee, een 'stille' overname komt niet op hetzelfde neer. En inderdaad, ik reageer niet inhoudelijk op jouw absurde stelling dat zweedse bejaarden hun huis uitgezet worden om plaats te makken voor asielzoekers. Dat is namelijk een volslagen debiele stelling, en daar kun je moeilijk reageren.
Je linkjes van het rechtse avpixlat zeggen mij niet veel. Staat nergens dat mensen hun huis uitgezet worden, ik vind het dan ook flutbewijs, ik kan er natuurlijk niks mee. Niet het interview met de uitgezette bejaarde waar ik om vroeg.
En straks mogen wijzelf hierin wonen:
www.kartent.nl/kartent.php?p=1Home&...
Vredige libertariër | 06-08-15 | 11:37
Dus je doet dit af als flauwekul, als de Zweden net zo gedwee zijn als Nederlanders dan zul je niets lezen in de krant.
Het zou maarzo kunnen dat iemand zoals Necrosis voor een alleenstaande teveel woonruimte heeft en 1 of 2 kamers moet afstaan. Fictie? Deze overheid doet wat ze wil.
Dus gemeentes gaan illegale huur bevorderen?
Riekt naar kartelvorming, maar acht, de gevestigde verhuurclubs vangen toch te veel, zolang de directeurs in peperdure sportwagens kunnen rondscheuren.
Het gaat hier om mensen die al een verblijfstatus hebben, oftewel deze mensen hebben al te horen gekregen dat ze hier (tijdelijk) mogen verblijven. Maar of je deze asielzoekers nu wel of niet een warm welkom gunt maakt nu niet meer uit. Er zijn gewoon geen woningen genoeg in Nederland voor deze mensen. Overigens ook niet voor 'onze eigen' woningzoekenden. Niet in de steden, maar ook niet op het platteland. Waar deze mensen naar toe moeten; Joost mag t weten. Hier is geen woord racisme bij, het gaat om het totale gebrek aan een oplossing voor dit enorme woonprobleem.
Kleine ondernemers die door ziekte of economische malaise in de shit raken kunnen het zelf uitzoeken of op straat gaan wonen. Gelukszoekers krijgen alles wat ze in de brochure is beloofd. Wat een mooi land zijn we toch.
@Ars Vivendi | 06-08-15 | 11:39
LOL om openluchtmiele. Mooi scrabblewoord.
Voor mij was ook geen sociale huurwoning beschikbaar, toen heb ik maar een kamer gehuurd en later heb ik maar een woning gekocht. Laat die asielzoekers hetzelfde doen.. Hoezo hebben zij meer rechten dan de gewone nederlander???
Hahahahaha en over 10 jaar is het echt vol hier. Ff kjken hoe de linksies dat willengaan oplossen. Stelletje slappejanussen!
@Rubberentegel 11:28: In Rotterdam is de wachttijd voor een woning inmiddels 8 jaar meen ik. En er veranderd wel meer. Een kennis die bijna helemaal blind is moest onlangs wegens omstandigheden verhuizen. Die kreeg in tegenstelling tot vroeger ook geen voorrang meer: "nee, niet urgent".
Asielzoekers zijn de bijl aan de wortel van de verzorgingsstaat, en dat is positief nieuws voor zowel VVD als PvdA, want die krijgen daarmee meer electoraat.
Al die uitvreters die enkel komen halen en niks opbouwen.
Demografische kamikaze dit. Totale waanzin.
Nederland is gewoon vol, en zeker al je de bevolkingsdichtheid bekijkt t.o.v. de andere Europese landen. Met uitzondering van 2 eilandje en Vaticaanstad heeft Nederland de hoogste bevolkingsdichtheid op dit continent: nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_lande...
@kwark001 | 06-08-15 | 11:49
Dat vrees ik ook. Daarom wordt 2016 het jaar dat de Witjes gaan verkassen naar een ver, warm, blank-vriendelijk land.
En met ons gaan er waarschijnlijk nog veel meer, veelal hoog-opgeleide, mensen dit land verlaten. Ben benieuwd hoe lang dit kaartenhuis dan nog in stand gehouden gaat worden als er geen netto-belastingbetalers meer overblijven.
Leest U mee, kamerleden? Want dit gaat er gebeuren!
We zijn naar een ander land verhuisd vanwege de dobberdruk en de belastingen. Scheelt meteen 20%.
In Dresden hebben ze een mooie oplossing. De lokale begraafplaats wordt daar met zand en zwembaden omgetoverd tot recreatiegebied voor de asielzoekers. Met inclusief een apart mannencafe, in een andere hoek. (Welke religie eist dat ook alweer?) Fijn voor de Duitser die het graf van zijn moeder wil bezoeken. Bezopen.
www.netzplanet.net/dresden-frueherer-...
Vredige libertariër | 06-08-15 | 11:37
U durft, mij een idioot te noemen; tsja dat doe je als een reaguursel je niet bevalt he? Inhoudelijk reageren is ook moeilijk. Maar ik heb dat artikel zelf ook gelezen in de Zweedse media, dus kom niet bij mij aan dat ik maar wat van een ander overneem. Jag pråtar Svenska vet du!
Hier is iig een artikel erover; ik hoop dat u ook Zweeds leest?
avpixlat.info/2015/07/11/ytterligare-a...
En een 'stille' overname van ons gehele sociale huursector door gelukszoekers komt op hetzelfde neer. Het is een aanslag op onze maatschappij. In Zweden durven ze het echter al open en bloot te doen omdat niemand daar kritiek durft te hebben op de sociale heilstaat en linkse media. Anders sta je gelijk als nazi te boek.
Hier overigens een ander artikel over de overname van een dorp door zigeuners. Wellicht ook interessant voor u:
avpixlat.info/2015/07/19/tiggare-ockup...
En waar zijn nu al die (s)linkse weldoeners die altijd lekker solidair met andermans geld en leven willen doen? Dat al die lui die asielzoekers, uitheemse culturen/religieën/volkeren en alles dat een kleurtje heeft de hemel in prijzen, maar een asielzoeker in huis nemen.
.
Walgelijk van de gemeente waar ik ooit geboren ben en lang gewoond heb, Sittard-Geleen, dat zij particulieren aan zitten te praten een asielzoeker in huis te nemen. In Sittard en Geleen zijn verhoudingsgewijs al héél veel allochtonen/asielzoekers en zelfs hele wijken waar nauwelijks een blanke autochtoon te bespeuren valt.
.
Genoeg is genoeg. Nederland is gewoon VOL. Stop deze eindeloze toestroom van vreemdelingen die veelal SCHIJT aan onze normen, waarden en cultuur hebben.
In Rusland is nog ruimte.
ja,diedus! | 06-08-15 | 11:21
Nou, maar in Rusland zijn ze niet zo gek als in NL.
Er is geeneens zo'n streng toelatingssysteem, maar het werkt als een filter; als je geen werk hebt, is er ook geen uitkering. Voor een 'gewone Rus' is de uitkering al te laag om van te leven, laat staan dat ze dit aan migranten gaan betalen. Daarom komen er geen gelukszoekers naar Rusland. Ik zou zeggen: Nederland, kijk en leer.
De oplossing in NL voor asielzoekers lijkt mij gelegen in de loze ruimte van het 'Groene Hart'. Ooit waren er toch 'studentencontainers' onworpen als eenvoudige woningen? Stop die lui daar maar in, minder overlast, en ze nemen niet de woningen in beslag die eigenlijk in de eerste plaats aan de 'native Nederlanders'(bedreigde soort) toebehoren.
Dafuq, lees dat zelf nog eens na... Dus een asielzoeker met uitkering heeft aan het einde van de rit méér te besteden dan een belastingbetalende, hardwerkende burger. Totaal de omgekeerde wereld.
Dhr. de Wit | 06-08-15 | 11:40
Je hebt recht op alles (huurtoeslag, uitkering, zorgtoeslag, kinderbijslag, diverse kwijtscheldingen), of niets en mag alleen maar inleveren. Probeer maar eens uitkering aan te vragen als Nederlander, vergeet het maar dat je die krijgt. Je bent nml. simpelweg niet zielig genoeg, want dat is de maatstaaf tegenwoordig om te bepalen of je recht hebt op voorzieningen waar je notabene zelf aan mee betaalt.
Dhr. de Wit | 06-08-15 | 11:48
Er zijn niet "tegen de miljoen" asielzoekers in Nederland. Wat is dat toch met het overdrijven hier?
Ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar in de huidige tijd van woningtekort en het feit dat bv jongeren minstens 10 jaar moeten wachten totdat ze een woning krijgen aangeboden en andere mensen niet aan een huis kunnen komen omdat de huren/prijzen gewoon te duur zijn; "Eigen mensen (volk!) eerst".
Wat is er eigenlijk mis met een tijdelijke voorziening zoals een tentenkamp op de maasvlakte waar we die mensen kunnen plaatsen, zonder ze in de watten te leggen, totdat ze weer terug willen/kunnen omdat het hier toch niet 'het luilekkerland' is dat ze was voorgespiegeld!
Voor de rest, 'COA, fuck you!'.
Dus de uitvreter kan de huur betalen omdat hij een uitkering krijgt (van ons belastinggeld). Maar omdat de gemeente steeds meer uitkeringen moet verstrekken, gaan de belastingen weer omhoog, waardoor de huur weer omhoog moet, waardoor de belasting weer omhoog moet, waardoor de EU zegt dat onze economie is gegroeid, waardoor we extra belastinggeld moeten afdragen aan de EU... En zo draaien we ons mooie landje de vernieling in. Maar zolang de meerderheid van Nederland D66/PvdA/VVD blijft stemmen, gun ik het ze van harte.
@Dhr. de Wit | 06-08-15 | 11:48
"waardoor zij helemaal geen tijd hebben om te bidden".
Moet zijn: "waardoor zij helemaal geen tijd hebben om te WERKEN".
Dhr. de Wit | 06-08-15 | 11:48
De tent is al failliet.
Ach ja, de nederlandse jeugd wacht nog wel een paar jaar extra voordat ze een sociale huurwoning kunnen bemachtigen. De wachtlijsten zijn nu al niet meer te behappen voor de woningstichtingen.
En dat particulier huren voor asielzoekers gaat ook niet werken, daarwaar particulier huren minstens 800 a 900 euro kale huur is. Maar nederland kennende zal er wel weer een toeslag komen zodat ze het kunnen huren. Betaald door die gure rechtste racisten.
Nederland is kapot, ik wil een nieuwe.
Wat voor perspectief kunnen we deze asielzoekers eigenlijk bieden? He- le- maal *NIETS*.
We hebben reeds honderdduizenden, zo niet tegen de miljoen asielzoekers die sinds aankomst nog helemaal niets, maar dan ook NIETS gepresteerd hebben. Ze willen ook niets, want de meeste zijn religieus gehandicapt waardoor zij helemaal geen tijd hebben om te bidden.
Bovendien hebben we helemaal geen (nuttig) werk voorhanden, is het geld zo goed als op en is de druk op de woningmarkt groter dan ooit.
Vroeger waren Hollanders de beste rekenmeesters ter wereld. Tegenwoordig vraag je je af of politici nog wel 1 + 1 kunnen optellen.
De koek is op. De voorstelling is voorbij. De tent gaat failliet.
Marcel van Dam heeft trouwens nog plek zat.
Ars Vivendi | 06-08-15 | 11:39
Houd een sop met die grappen man.
De laatste tijd als jij wat plempt gaat de hond aanslaan.
@koeberg | 06-08-15 | 11:40
Dat zoeken ze in het land van herkomst maar uit. Je moet niet alles willen oplossen.
Eens kijken hoelang het duurt voordat de eerste wat te ruim wonende huurder verplicht wordt te verhuizen. Die Umsiedling.
De oplossing is zo simpel.
Geef de arme mensen een Nederlands paspoort en dan zijn het geen asielzoekers meer.
En zijn er dus ook niet teveel asielzoekers.
Je kunt natuurlijk ook de huur van sociale huurwoningen zodanig verhogen dat iedereen die werkt het niet meer kan betalen en op straat gezet kan worden.
Oh, wacht...
telelezer | 06-08-15 | 11:40
Het machteloze Nederlandse volk pikt dit doordat de media propagandakanalen zijn, ze bezig zijn om te overleven in dit belastingparadijs.
Steeds maar weer....
'.. en zijn dus in staat om een redelijke huurprijs te betalen.'
Oke, particuliere huurmarkt en vraag-aanbod economie: Huurprijs min. 1.000,- excl. gas/water/licht. En dat is nog redelijk.
Ik word hier zo moe van.
Waarom gaan ze niet in Noord-Oost groningen wonen?
Waarom alleen in de "welvarende" steden?
Waarom alleen in wijken met zo veel mogelijk eigen 'cultureel dezelfde mensen'?
Waarom kunnen NL'se arbeiders met laag inkomen geen sociale huurwoning meer krijgen?
Waarom moeten ze persé allemaal een uitkering hebben?
Waarom zoeken ze niet naar een baan vanuit het AZC om daar vervolgens een huis van te kopen, desnoods als groep?
Zo veel vragen die niet beantwoord mogen worden van Links...
Het spijt me, maar in dit geval moet ik toch het onwelgevallige 'eigen volk eerst' roepen. Ik vind dat asielzoekers met vergunning een lagere status dienen te hebben op de wachtlijst dat autochtone Nederlanders. Dit om te voorkomen dat sociale huurwoningen standaard 'bezet' raken door vergunninghouders waardoor de doelgroep waar de regeling en wetgeving eigenlijk voor bedoeld is (autochtone Nederlanders met een lager inkomen) in het gedrang raakt, en dat is een zeer onwenselijke bijwerking van 'humaan' asielbeleid.
ikeethetbeter | 06-08-15 | 11:36
Er loopt een Dhr. Wil Eikelboom rond, asieladvocaat.
Wil Eikelboom vindt het ´prachtig´ dat wij zoveel losers als een kudde gnoes over de grens laten trekken.
Toffe nick trouwens als het zo bedoeld was zwitsal. Geen sarcasme.
Ach, dan ontruim je toch nog meer bejaardenhuizen en pleur je de oudjes gewoon op straat? Kunnen die gelukszoekers in ieder geval even de komende winter door.
En die oudjes kunnen best wel tegen die kou als ze in bushokjes slapen. Ze hebben de hongerwinter toch ook overleefd?
Pim durfde het niet te zeggen, dus dan zeg ik het maar, in navolging van wijlen koningin Juliana: VOL = VOL! Dit land gaat zowel moreel(weg met vrouwenrechten!) als financieel(wie gaat dit allemaal betalen?) failliet als we zo doorgaan.
Het enige inhoudelijke argument in deze hele kwestie komt van de heer Wilders: Knettergek!
Krijgen die asielzoekers het woord 'kraakpand' niet in de inburgeringscursus? Lijkt me onmisbaar voor het leren kennen van de Neerlandse cultuur.
Je zou je kapot kunnen lachen om deze volkomen absurde toestand, als de hele verbijsterende onhoudbare krankzinnige situatie niet zo schandelijk was, met een misdadige overheid die hun eigen volk als werkslaven MISBRUIKT om sluwe gelukszoekers uit de hele wereld een gratis levenslange vakantie te geven.
-
WAAROM PIKT HET MACHTELOZE NEDERLANDSE VOLK DIT ZOMAAR ALLEMAAL..?
-
WAAROM..?!
-
Waarom gaan we niet met z'n allen de straat op? Zijn we dan allemaal murw getrapt door alle verstikkende overheidsregeltjes en belastingverhogingen?
Wat een schande!
-
Zelfs voor een simpel handtekenigetje voor een protest-referendum moeten onze dappere voortrekkers van GeenStijl nog lopen smeken, terwijl dit eigenlijk als een lopend vuurtje Nederland zou moeten rondgaan dat ons slavenvolk eindelijk een mogelijkheid kan krijgen voor een officieel protest!
-
Ons Nederlandse schapenvolk zou uit zichzelf honderdduizenden protestformulieren moeten sturen. Maar nee, wij labbekakken, hangen liever afgepeigerd en blind en doof achter de TV of zuipen ons klem aan bier op de camping.
-
Een volk krijgt de regering die het verdient, en daarmee ook de ELLENDE die het verdient; zoals, na alle medogenloze bezuinigings ellende nu weer de influx ellende van steeds maar meer en meer en meer en meer opvreters
@J.R. Thorbecke | 06-08-15 | 11:14
Op de trein/boot/vliegtuig waar naar toe??
Stel ik sta voor jouw neus. Ik werk nergens aan mee en heb mijn paspoort zoekgemaakt.
Je weet uit welk land ik kom (hoor je aan mijn taal/accent), maar dat land zegt doodleuk: zonder paspoort komt ie er niet in!
Waar stuur je me dan heen?
"Ik heb de woning niet geaccepteerd, veel te duur tenzij je een uitkering en huursubsidie krijgt."
@Rubberentegel | 06-08-15 | 11:28
Dafuq, lees dat zelf nog eens na... Dus een asielzoeker met uitkering heeft aan het einde van de rit méér te besteden dan een belastingbetalende, hardwerkende burger. Totaal de omgekeerde wereld.
Maar ik denk dat de staat op termijn zelf huizen zal gaan opkopen om asielzoekers in te plaatsen, laten ze dat maar in de gegoede wijken doen en dorpen waar mensen nog lang geen sjoege hebben van de werkelijkheid van de steden die al naar de vaantjes zijn en maar fijn cda en dergelijke blijven stemmen.
In Rusland is nog ruimte.
@ja,diedus! | 06-08-15 | 11:21
Siberië! Da's een grote openluchtmiele.
@metdedag | 06-08-15 | 11:27
Hoe meer je ze geeft, hoe minder waarde het voor ze heeft.
Laat ze er maar voor werken, en is er schade, dan geen uitkering meer.
Gewoon elke maand een inspectie houden, deze woestijnbewoners met hun tentverleden hebben geen kaas gegeten van een huis, het zijn primitieve, veelal analfabete nomaden die aan veelwijverij doen en kelen van dieren doorsnijden omdat ze zo nu eenmaal 'feest vieren' en aldus die niet in de moderne westerse wereld kunnen leven, zijn ze te dom voor, daarom leven ze in eigen land nog net zo als 5000 voor Christus.
Dus begeleid, tegen betaling door henzelf, ze daar maar in, schade; ook zelf betalen, niet betalen betkent paspoort inleveren en opbokken naar je geitenhuiden woestijntent.
Als je mensen alles maar geeft, waarderen ze het nooit en eisen ze steeds meer, omdat ze denken dat ze er 'recht op hebben', zomaar, omdat ze toevallig hier zijn.
Verwennen heet dat. Verwennen van nomadische islamieten, lazer toch helemaal op aub zeg.. het is om te kotsen.
En stemrecht.. dat mogen ze van mij al helemaal niet krijgen, mits ze 5 jaar aangegesloten hebben gewerkt hebben (ipv 5 jaar hier op je reet zitten terwijl je je haden ophoudt, zoals het nu gaat, alsof dát een verdienste is...) en geen strafblad hebben.
Dat hele artikel staat tjokvol met dingen die bij mij een zure nasmaak achter laten:
- "asielzoekers KRIJGEN een uitkering van gemeenten"
Oh ja? en wanneer krijgen deze mensen een schop onder de hol om eens te gaan werken, integreren, en de taal te leren? Zodat ze ook wat bijdragen aan de economie in plaats van deze leeg te zuigen?
- "er moeten initiatieven komen voor de doorstroom van asielzoekers naar een woning"
Oh ja? En waarom moeten Nederlanders in sommige steden soms 10+ jaar wachten op een huurwoning? Hebben wij daar minder recht op in ons eigen land dan een asielzoeker die tóch vaak niet werkt voor z'n geld?
Mag het ook een keer klaar zijn? Waarom gaan die AZC's niet zorgen dat die gasten gewoon gaan werken voor hun geld? Waarom wordt er nog steeds gepraat alsof de overheid/gemeente geld moet blijven geven, zonder dat er concreet een prestatie wordt verwacht van die gezonde kerels die príma kunnen werken? Laat ze straten vegen, huizen schoonmaken, auto's wassen, lopende band werk doen het maakt niet uit wat, als ze maar wat verdienen in plaats van krijgen. Hoe denk je dat ze dit verkopen aan hun vrienden die nog in Afrika zitten? "Gratis geld man!! Kom hier ook naartoe!" (stelletje gekken daar in het AZC en dan bedoel ik niet alleen de asielzoekers).
.. in Nederland wonen heel ruim veel meer Gutmenschen dan 26.472!
Zelfs hier in de panelen zitten de Gutmenschen die altijd weer waken tegen gevoelens van gram tegen deze blije aanwas van de multiKul!
Hoeveel leden van Greenpeace wonen er eigenlijk in Nederland?
Hoeveel mensen stemmen er Groenlinks?
Hoeveel stemmen er PvdA?
Waarom is dit een probleem - en waarom vangen deze glanzende voorbeelden voor een Rechtvaardiger/eerlijk verdeelde wereld niet allemaal 1 dobberneger op? Waarom verwachten al die laffe wegkijkende Gutmenschen dat "de anderen" dit probleem voor/en op hun rekening nemen?
Zo wordt het nooit wat met de Multiculturele samenleving!
Wil de laatste Nederlander het licht uitdoen? Dit land is naar de klote en dat komt nooit meer goed.
Alle asielzoekers krijgen inderdaad de hoogste urgentie. Dat betekent dat iedere gemeente vrijwel alle beschikbaar gekomen huizen moet verhuren aan asielzoekers. Eigen bewoners van de gemeente die al tig jaar op een wachtlijst staan komen gewoon nooit meer aan de beurt. 22-1-2015, GeenStijl; "Neem Pijnacker-Nootdorp: daar zijn in 2015 ongeveer 58 betaalbare woningen beschikbaar, 42 daarvan moeten naar asielzoekers. "
Kapodtstuk
Haha. De laat de mensen uit de zieligheidsindustrie hun riante woningen maar eerst opsplitsen. Waanzin ten top en het definitief verval van het mooie kikkerlandje heeft nu toch echt ingezet. Zelfs de vluchtelingen die mogen blijven, zullen straks in opstand komen. Zie je het al voor je.
dalskog | 06-08-15 | 11:31
Mijn argument is, jij had het gehoord van iemand die zich 'kruisvaarder2014' noemt. Het is dus geen werkelijkheid in zweden, het is werkelijkheid in zweden, volgens de meneer die zichzelf online kruisvaarder noemt.
Wat jij nu zegt is overigens "bejaardenhuizen worden gesloten want te duur", en wat je net zei was dat bejaarden hun (eensgezins)woningen uitgegooid worden om plek te maken voor asielzoekers.
Ja, dan ben je een volslagen idioot ja, als je zoiets met droge ogen kan plempen. Snap werkelijk niet waarom je mij daarom links noemt, en dat je jezelf nog durft te verdedigen daarover.
Kom maar met bewijs, tegen hun zin uit hun woning geplaatste zweedse bejaarden. Moet een eitje zijn om te vinden, want na zulk onrecht zullen mensen toch zeker de media opgezocht hebben. Succes.
Het is wachten tot zo asielzoekerslobby advocaat de staat aansprakelijk gaat stellen voor dit mensonterende 'wanbeleid' dat zijn client (de voormalige asielzoeker) mee moet maken.
Het idealisme haalt gelukkig zichzelf al in net zoals omtrent de islam. Jammerlijk is dat dat niet vantevoren bedacht kon worden en dat er daardoor veel lijden en falen bij komt kijken.
Het is hopen dat op termijn iedereen blijft beseffen wie dit alles gecreëerd hebben en daarom zijn de mensen belangrijk die de politieke bewegingen omtrent deze zaken van alle partijen op grote termijn in de gaten hielden en houden zodat kan gezegd worden: 'waarom spelen jullie nu de onschuld maar hebben jullie vanaf 2005 (bijvoorbeeld) niks gedaan tegen datzelfde asielbeleid.
Allemaal op een boot naar Suriname. Ons geld is er al.
Ze hebben een verblijfsstatus betekend: Ze hebben de hoofdprijs gewonnen! Een gratis leven in de EU op kosten van de belastingbetaler.
nog een keer;
opvang regelen in HUN (-in-directe)regio!
zorgen dat er in HUN regio stabiliteitszones (met geweld n verdeging) zijn / worden gemaakt. Of omringende landen opvangen.
De kosten voor het hier heen laten komen / halen en de daaropvolgende opvang (huis, vreten, begeleiding, school, medische zorg, geestelijk bijstand, et. etc.) zijn a-sociaal hoog tegen over de achterblijvers: met dat geld wat je hier in 1 persoon stopt, help je er ter plekke 100 if not more.
Als Groningen met geweld aardgasbaten gaat terughalen uit Den Haag, het wordt oorlog hier, dan mag ik toch ook hopen dat wij in de regio (limburg, duitsland, belgie, denemarken) wordt opgevangen en niet in een vliegtuig of boot naar Qater, Egypte, VAE, Oman, Tunesie, en dat soort landen gestuurd worden??
En dan heb ik nog niet eens de 'sociale ontwrichting' genoemd die die grote kansloze uitzichtloze vluchtelingenstroom te weeg KAN brengen (voorbeelden zat).
Mooi, je huis verhuren en datzelfde bedrag direct weer overmaken naar de belastingdienst om de huur van diezelfde asielzoeker te financieren.
@ lulleficatie | 06-08-15 | 11:22
Binnen 7 minuten al in paniek? Het was maar een idee van mij.
Als Albert Heijn klanten geen melk meer in de winkel kopen en de winkel blijft wel steeds nieuwe melk kopen, raken de schappen overvol. Wat doet de Albert Heijn: die stoppen met het inkopen van melk. In andere woorden: maak Piekema president en dit probleem wordt gewoon opgelost.
Geef ze maar een hele flat uit de jaren 70 waar niemand meer wilt wonen, hek eromheen en over zes maanden kan unicef er gaan filmen.
Vredige libertariër | 06-08-15 | 11:26
Goedendag linkse libertariër; ja dit is werkelijkheid in Zweden! Dus is het niet zo vreemd te denken dat we hier in Nederland ook naar toe gaan. Bejaardenhuizen worden al overal gesloten wegens te duur. Die gebouwen kunnen dus vervolgens als AZC gebruikt worden. En waar zijn uw argumenten dat dit niet gebeurt of speelt?
Er zijn dus geen sociale huurwoningen meer voor die hele grote groep asielzoekers met verblijfstatus. En die groep heeft voorrang op de normale huurder. Dus voor die huurder of woningzoekende is er helemaal niets. Nada. Ook niet als je 15 tot 20 jaar op de wachtlijst staat. Kan je vergeten.
Asielbeleid moet gewoon op de schop. Uitsluitend richten op tijdelijke opvang en zodra het kan terug. Mocht terugkeer niet kunnen vanwege permanent gevaar uit de hoek van een bepaalde ideologie (bijv. Christenen en homo's in moslimlanden) dan ook consequent zijn en de betreffende ideologie hier verbieden.
En sowieso alle gasten met een asielstatus (al wonen ze hier al 20 jaar) die op vakantie gaan naar herkomst land, direct status en NL-schap afnemen en uitzetten.
De PvdA fractie in de Tweede Kamer heeft eerder al aangekondigd dat ze speciale extra woningen willen gaan bouwen voor het teveel aan asielzoekers met verblijfsvergunning. De partij voorziet natuurlijk ook de spanningen met de oorspronkelijke bewoners en denkt zo daaraan te ontkomen. Voor je het weet vindt de VVD dat ok omdat dat geld voor de bouw oplevert- alles op uw kosten uiteraard en volledig verwerpelijk.
Tot voor kort reageerde ik nog op woningen, maar bij 9 v/d 10 staat er dat iemand met urgentie voorrang kreeg. Een keer mocht ik een woning bezichtigen, de bewoner was verbaasd dat ik geen asielzoeker was. Haar vriendin vertelde namelijk dat bij bezichtigingen bij haar alleen maar asielzoekers kwamen, die kregen namelijk voorrang op de rest. Ik heb de woning niet geaccepteerd, veel te duur tenzij je een uitkering en huursubsidie krijgt.
Als alleen GL, D66 en PVDA-stemmers de last dragen dan kan ik er wel om lachen jokertechnisch gezien. Ik heb zelf overigens een ruimte waar een Somalische maat even kan crashen, ik doe al meer dan alle gutmenschen bij elkaar.
Ooit eens van mijn buurman (wethouder van een grote plaats in het westen van NL) gehoord.
De woningen worden mooi opgeknapt voordat de asielzoekers er in komen. Na een half jaar verdwijnen de heren en soms dames uit de woning wat achterblijft is een complete leeggeroofde bende. Keuken weg, WC weg, badkamer weg alleen puinzooi blijft achter.
Ze hebben schijt aan het gastland en lachen ons compleet uit.
In Soest staat al jaren een prima Pandje leeg, drop maar daar zou ik denken.
www.google.nl/maps/uv?hl=nl&pb=!1...
had ik al gezegd ' Geert had en heeft gelijk ?'
- www.youtube.com/watch?v=7ToCkE4Fh8o
@ja,diedus! | 06-08-15 | 11:21
Op Groenland ook.
Bovendien is Groenland een soort van provincie van Denemarken (dus EU), is heel erg groot en heeft een bevolkingsdichtheid van 0,03/km².
*zwaait naar @duitse herder*
We hebben al woningnood. Al jaren, en de politiek heeft er niks aan gedaan. Maar wél duizenden kansloze rukkers binnenhalen, en die in woningen stoppen waar geboren en getogen Nederlanders jaren op mogen wachten.
Want ja, wat is nou echt belangrijk? Verstandig beleid, of even wat toekomstige stemmers/bruinhemden binnenhalen voor links?
lulleficatie | 06-08-15 | 11:22
dalskog | 06-08-15 | 11:17
Nou, jullie winnen de prijs voor meest paranoide reaguurders van de dag. Er is geen plek in AZC, dus nu gaan "ze" jullie uit je huis zetten om daar asielzoekers te laten intrekken.
Echt waar joh? Dit is echt? Jullie denken werkelijk op deze manier na?
Nederland is vol, milieubeweging!
Hoeveel mensen moeten er nog bij die allemaal rond gaan karren in auto's en heel veel stoken want binnenshuis moet het 23 graden zijn, minimaal, in al die huizen die erbij gebouwd moeten worden, en dan krijgen ze ook nog eens 5 kinderen, minimaal, die dat ook allemaal gaan doen.
En ze kauwen ook nog eens graag voer van de oorspronkelijke 'wortelgronden', dus dat moet allemaal ingevlogen worden, al die qat enzo.
Daarbij komen ook nog een al die walgelijke moskeeën die over straat gaan jengelen, 'want een klok luidt ook met geluid' dus het over straat bleren in t Arabisch dat Allah de grootste is en jij beter kunt bidden dan slapen staat daaraan gelijk, volgens heel links Nederland.
Milieu- en horizonvervuiling, geluids- en indoctrinatieoverlast.
Dat is nu de zogenaamde 'culturele verrijking'....
absurd.
een gewone Nederlander mag jarenlang op een wachtlijst staan... En na je studententijd nog even in een studentwoning blijven wonen kan een fikse boete tot gevolg hebben.
Maar die Afrikanen moeten een huis krijgen, ontvangen een uitkering en mogen gratis in een AZC verblijven??
Fuckyou Nederland.
enne.... bedankt he VVD / PvdA en gedogers-kiezers
@Joris Draaksteker | 06-08-15 | 11:22
Dan komt er geen meer. En dat is een gruwel voor politici die een wedstrijdje verplassen doen wie het meeste asieligers kan opvangen.
Het wordt nog veel erger!
"Een persoon uit een familie heeft hier een verblijfsvergunning gekregen, bijvoorbeeld de vader. Hij is erkend als vluchteling, zijn vrouw en kinderen mogen dan ook naar Nederland komen. Die groep groeit aanzienlijk: eenderde van alle vluchtelingen die naar Nederland komen, bestaat uit mensen die een familielid nareizen. Dat betekent dat we niet één persoon, maar gemiddeld drie tot vier mensen extra moeten opvangen. De zogenoemde gezinsherenigers krijgen niet gelijk een huis bij aankomst, vaak moeten zij nog lang wachten in een azc voordat er een huis beschikbaar komt. Tot die tijd staat hun leven in de wachtstand. Want ouders kunnen niet beginnen met inburgeren en met werken. Dat kan pas zodra ze een woning hebben en zich inschrijven bij een gemeente."
www.joop.nl/leven/detail/artikel/33342...
Gratis woningen; uitkeringen; gratis gezondheidszorg; kinderbijslag,etc Daar trekt en vele zullen een poging wagen om in het "beloofde land" (Europa) te komen.
Er vindt een explosieve groei van de bevolking van Afrika en het Midden-Oosten plaats. Over slechts 35 jaar is de Afrikaanse bevolking vijf keer groter dan de bevolking van de EU.
Alleen al in Egypte zijn er 40 miljoen jongeren onder de 25 jaar, die geen gunstig economisch perspectief hebben in eigen land. Die enorme kweekvijver aan testosteron moet ergens heen. Waarheen? Naar het land waar het leven goed is, dus naar 'Europa'.
Kortom, als dit EU- asielbeleid beleid niet grondig word verandert, dan zal er nimmer een einde komen aan de eindeloze immigratie vanuit Noord-Afrika en andere islamitische landen.
Dit loopt compleet uit de hand. We stevenen af op een totale sociale, economische catastrofe.
* air dobber nl
goud voor maffioso pandjes baasjes
Nederland gaat/is naar de klote
Mag mijn huis niet verhuren van de hypotheekverstrekker.
Het zal niet lang meer duren en woningen worden gewoon geconfisqueerd en de zittende Nederlandse eigenaren worden gewoon de straat op gestuurd. Te beginnen bij alleenstaanden, dan de kinderlozen, dan de ouderen. Heel NL moet overgeleverd worden aan de vluchtelingen van een zekere overtuiging.
Ik ben een alleenstaande met een 4-kamer flat.
Moet ik mij zorgen gaan maken?
Geef die mensen gewoon verplicht werk dat niemand anders wil doen (oftewel bollen pellen of zoiets), met een normaal salaris om een normale huur te kunnen betalen. Dat houdt ze actief en geeft ze de kans om hun draai te vinden én stimuleert ze om een volgende stap te zetten. Dat is de toegangsprijs die je betaalt om hier te mogen blijven. Dat lijkt me toch niet onmenselijk.
En de Mieles ook.
In Rusland is nog ruimte.
Ik roep het COA op om te stoppen , Hangmat mentaliteit zijn de werkende Nederlanders schijtziek !! .
Eerst het lek dichten, dus zorgen dat er niet zoveel meer binnen komen. Scheelt een hoop benodigde woonruimte. Misschien ook eens de procedures versnellen? Wie hier niet mag blijven gelijk wegwezen. De overheid moet eens voor Nederland gaan kiezen. Minder sociaal naar anderen, socialer naar de Nederlanders.
Ik voorspel een tweede "scheefwonen"-offensief, om alle roomblanke autochtonen uit hun relatief goedkope huurwoningen te pesten, zodat ook die opgevuld kunnen worden met Afrikaanse Kolonisten.
Bewoners zouden eigenlijk woonruimte moeten krijgen.. Laat dit even bezinken..
KRIJGEN wat KRIJGEN??
Nederland is Kapotter dan Kapot.. man man man..
De beste oplossing is: geef de Libische kustwacht patrouilleboten. Kunnen zij de opportunegers oppikken en ze terugsturen naar donker Afrika.
Ik snap dit prima. Normale Nederlanders kunnen ook al geen woning bemachtigen. Niet via de gemeentes en huisvestingen, maar ook particulier is er amper wat te krijgen. En wat er te krijgen is, is te duur of totaal niet interessant (meestal te duur). Dus ja, dan verzaakt die hele boel. En met een startersloon of iemand zonder diploma's is het vrijwel onmogelijk om zonder vermogen een huis te bemachtigen (of je huurt of koopt maakt dan niet eens uit). Dus ja, de prijzen moeten omlaag, maar dat doet niemand want dat levert niets op.
Ik hoorde van Kruisvaarder2014 dat ze in Zweden alleenstaande ouderen al uit hun (eensgezins)woningen willen zetten om op die manier woningen voor de gelukszoekers te creëren!! Misschien een idee voor de zieligheidsindustrie in Nederland? De bejaardenhuizen worden toch ook al overal opgedoekt.
Dat er al direct bijgezegd wordt dat de huur ingehouden kan worden, preventief dus, want anders zijn het gewoon wanbetalers, zegt mij meer dan genoeg over dit nieuwe volk, wat ook nog even stemrecht heeft gekregen.
De COA voert gewoon de Wet uit. Net zoals je als graaier gewoon mag graaien, want staat in contract. Net zoals je gewoon een leeuw deaudt mag schieten, want je dacht het een legale jacht was. Net zoals je de ongelovigen mag slopen, want staat in Koran. Iets met moraal en geen persoonlijke verantwoordelijkheid willen nemen of dragen, enzeau.
Betere oplossingen? Mensen die teveel vierkante meters woonruimte hebben per bewoner uitzetten! Kan met wat automatisering best wel uitgezocht worden. Gewoon dakloos maken die mensen, geld zat, per definitie (extreme) rechts en racistisch, dus kunnen ze best wat anders zoeken.
Mooi man, die ideeën van mij.
En dan te bedenken dat de gewone man al gedwongen wordt om een huis te kopen i.p.v. te huren. En nog zijn er niet genoeg woningen. Kun je nagaan hoe groot de toestroom is. Het werkelijke aantal zal vast vele malen hoger liggen dan dat men publiceert.
En sowieso, vluchten naar een van de kleinste landen van Europa en het raar vinden als daar geen plek is...
Je bent volslagen debiel als je in NL nog belasting betaalt. Ga lekker aan de ontvangende kant zitten en alles komt gratis en zonder enige verplichting naar je toe.
De Soosjalistiese Heilstaat der Nederlanden, kortweg Nee!-DDR-Land is bijna een feit.
Grachtenpandjes in Amsterdam kraken. Dan zijn ze over ±10 jaar van jezelf. Maar even serieus, mocht ik een tweede woning hebben, dan ga ik die toch niet verhuren aan asielzoekers? Dan weet ik zeker dat de waarde keldert en dat ik, mochten ze ooit vertrekken, de hele boel kan oplappen voor meer dan dat ik ooit met huur bij elkaar kan sprokkelen.
Het AZC moet produceren, steeds meer en steeds sneller dobberaars verwerken. Maar als het magazijn volloopt en er geen ruimte meer is lopen ze vast. En dan gaan ze piepen.
Die Eritreeërs, Syrianen en andere hangmathobbyisten kunnen met zijn allen makkelijk op Huis ten Bosch, Soestdijk en bij Mark R. in de tuin wonen.
En anders in de ArenA, die wordt dit jaar toch niet gebruikt.
Weet je wat er dan van je huis over blijft?
Een grote typhuszooi!Rijp voor de sloop en daarna onverkoopbaar.
Natuurlijk ,We moeten weer Sinterklaas spelen.maar zwartepiet mag niet.Ik zeg Op de Boot terug naar Assilie
Snelrecht toepassen. Is dat geen idee? Ik neem aan dat nagenoeg iedereen hier om volstrekt economische redenen is heengegaan, danwel via een ander EU-land hier is gekomen. Dus snelrecht toepassen, binnen een week alles afkeuren en dan op de boot, trein of vliegtuig zetten. Mocht de persoon in kwestie hier niet mee eens zijn, in een interneringskamp stoppen. Hiervan vooral veel video's verspreiden en reclamezendtijd inkopen in Somalië etc.
Er zijn genoeg woningen in Oost Groningen
Geen woningen?
Bel Tineke Bennema. Die neemt ze graag allemaal op.
Nederland is stuk.
Jammer dat er een industrie is ontstaan die niet gebaat is bij oplossingen, maar zichzelf bedruipt door het uitmelken van menselijk leed.
REAGEER OOK